Завжди їдьте з попутним вітром на новітньому Domane від Trek. Електричний шосейний велосипед Trek

Завжди їдьте з попутним вітром на новітньому Domane від Trek

Легкий і тихий Domane SLR доводить, що менше може бути більше для шосейних велосипедів.

Висновок: Domane SLR від Trek. це зовсім інший тип шосейного велосипеда. І це інший тип електронного велосипеда. Domane SLR поєднує в собі легкість, комфорт та підтримку педалей з виглядом і відчуттями традиційного шосейного велосипеда. Моторна система TQ від Domane плавно надає допомогу та працює безшумно, завдяки чому велосипед відчуває себе як вдома на будь-якій дорозі. Найбільшим недоліком велосипеда є дуже висока ціна.

Вага: 26.7 фунтів (розмір 52 см)Ціна: 13 000

Trek Domane SLR 9 AXS

завжди, їдьте, попутним, domane

Trek Domane SLR 9 AXS

Інший тип електронного велосипеда

Важливо розрізняти між останнім, третім поколінням Domane від Trek та більшістю інших електровелосипедів, які зараз представлені на ринку. Електронні велосипеди в приміських та гірських категоріях зазвичай називають повноцінними електронними велосипедами. Ці велосипеди мають акумулятори великої ємності (а отже, важкі) в парі з потужними двигунами. Багато з цих повноцінних електровелосипедів досягають пікової потужності 700 Вт і мають крутний момент до 80 Нм. А двигуни на цих велосипедах розроблені таким чином, щоб якомога швидше розвивати максимальну потужність, щоб ви могли досягти максимальної регульованої швидкості 20 або 28 миль/год.

Domane SLR від Trek зовсім не такий. Їзда на Domane SLR. це досвід, набагато ближчий до їзди на традиційному дорожньому велосипеді, за винятком того, що ви маєте приємний попутний вітер, куди б ви не їхали.

Хоча для цієї категорії електровелосипедів не існує узгодженої стандартної назви, такі велосипеди, як Domane, часто називають легкими електровелосипедами. Його двигун TQ HPR-50 набагато менш потужний, ніж на повноцінних електровелосипедах, призначених для поїздок на роботу або вантажних перевезень. Наприклад, при потужності 700 Вт Спеціалізований Globe Haul ST має більш ніж удвічі більшу пікову потужність, ніж Domane.

завжди, їдьте, попутним, domane

Для двигуна TQ HRP максимальний крутний момент обмежений 50 Нм, а максимальна потужність, яку можна отримати від нього, становить 300 Вт. Найочевидніша перевага цієї величезної економії ваги двигуна та акумулятора полягає в тому, що решта велосипеда може бути побудована легше. Обидві ці особливості роблять Domane справді одним з найлегших серійних електровелосипедів на ринку (26).7 фунтів для розміру 52 см).

Батарея на 360 Вт-год, розміщена в нижній трубі, живить новий двигун. Trek стверджує, що батареї вистачає на пробіг до 90 миль в екорежимі. Ви можете додати додатковий розширювач діапазону (який встановлюється на кріплення для пляшки з водою) для додаткової ємності 160 Вт-год. Як і у випадку з будь-якими оцінками запасу ходу електровелосипеда, ваш пробіг буде залежати від ваги велосипедиста, набору висоти та використовуваного режиму допомоги.

завжди, їдьте, попутним, domane

Три рівні електронної допомоги доступні за допомогою зручних кнопок, розташованих біля перемикачів передач. Режими можна налаштувати в мобільному додатку Trek відповідно до вашого стилю їзди та вподобань. Центральний дисплей на верхній трубі пропонує різноманітні сторінки з такими даними, як час автономної роботи, ваша поточна вихідна потужність, поточна вихідна потужність двигуна, швидкість та відстань. Коли ви заряджаєте систему, на дисплеї відображається зворотний відлік часу до повного заряджання акумулятора.

Чесно кажучи, для мене найбільше вразили кнопки на пульті дистанційного керування. Багато шосейних електровелосипедів виривають вас зі звичного досвіду їзди, змушуючи використовувати громіздкі елементи керування режимами. Для порівняння, система Trek відчувається природно і легко. подібно до допоміжних кнопок перемикання передач на дорожніх велосипедах високого класу.

завжди, їдьте, попутним, domane

Хоча різноманітні функції електровелосипеда Domane SLR вражають, варто зазначити, що Trek також не залишив поза увагою і звичайні велосипеди. По-перше, вони збільшили офіційний кліренс шин з 35 мм до 40 мм. Ширша гума надає Domane трохи більше універсальності або комфорту, залежно від шин, які ви використовуєте. Також є приховані кріплення на крилах на випадок, якщо дощ є звичайною особливістю ваших поїздок.

завжди, їдьте, попутним, domane

Як і очікується від дорогих шосейних велосипедів, троси Domane повністю внутрішні. Але Trek робить це так, що мені не хочеться рвати на собі волосся. Гальмівні магістралі проходять зовні на кермі та під виносом, а потім зникають у спеціальних портах на кришці гарнітури. Невелика пластикова кришка кріпиться на винос, щоб приховати лінії від сторонніх очей. Це дозволяє легко замінювати кермо та винос для регулювання посадки, якщо це необхідно.

Геометрія

Геометрія рами Domane майже ідентична стандартній, не допоміжній Domane. Єдиною зміною є збільшення довжини ланцюга на 10 мм (необхідне для встановлення двигуна TQ). Як і у випадку зі стандартним Domane, показники виносу та досяжності набагато спокійніші, ніж у гоночних велосипедів Trek, таких як Madone або Emonda, але в цілому вони все ще відносно спортивні.

завжди, їдьте, попутним, domane

Ціни та моделі

Trek пропонує Domane з двигуном TQ у шести різних комплектаціях. Всі ці варіанти використовують однакову раму, батарею та двигун. Жоден з них не є дешевим. Наш тестовий велосипед, оснащений карбоновими колесами SRAM Red eTap AXS та Bontrager Aeolus RSL 37V, продається за вражаючу ціну. 13 000.

Найдоступніша модель в лінійці, оснащена системою Rival eTap AXS від SRAM та трохи важчими карбоновими колесами Bontrager, все ще продається за 9 000 доларів.

“Цінність”, яку Trek пропонує з Domane, майже повністю полягає в системі двигуна TQ, який має унікальний досвід їзди, але має величезну цінову премію. Шосейний велосипед Pinarello Nytro E9 з таким же двигуном TQ також обійдеться вам у 13 000 грн

Як бренд, Trek зазвичай не цурається велосипедів преміум-класу, і в цьому відношенні Domane коштує так само, як і його версія без допоміжних систем. Сподіваємось, що з розвитком технології Trek запропонує систему TQ на більш доступних велосипедах та моделях.

Trek може вказати на Domane AL 5 як на, можливо, більш доступну за ціною модель шосейного велосипеда за ціною 3,500. Але є кілька ключових відмінностей між AL 5 та значно більш преміальними моделями Domane. Рама зі сплаву проти карбону очевидна, але я стверджую, що більш важливою відмінністю є те, що AL 5 використовує двигун на втулках замість середньопривідного двигуна TQ. Ця зміна (що супроводжується меншою максимальною швидкістю з допоміжним двигуном всього на 20 миль/год) виключає AL 5 як варіант для гонщиків, які хочуть брати участь у більш швидких групових поїздках (де швидкість часто перевищує 20 миль/год).

Враження від поїздки

Trek розробив Domane SLR, щоб відчувати та їздити на ньому так само, як на традиційному шосейному велосипеді без електроприводу, і я думаю, що вони підійшли до цього надзвичайно близько. Їзда на Domane більше схожа на чудовий день на велосипеді, а не на типову поїздку на електровелосипеді.

завжди, їдьте, попутним, domane

Перше, на що звертаєш увагу в двигуні TQ. це його неймовірно тонка подача потужності. Немає раптового поштовху або поштовху, коли двигун вмикається, на відміну від відчуття багатьох потужних електровелосипедів. Domane SLR більше схожий на повільний попутний вітер, який допомагає вам набрати швидкість.

До цього відчуття додається ще й те, наскільки розумно вся система визначає, наскільки вам потрібна допомога. Це не проста лінійна залежність зусиль від швидкості. Наприклад, коли ви рушаєте з місця, Domane надасть вам короткий додатковий імпульс, який поступово зменшуватиметься, коли ви ввійдете в потрібний вам темп. Аналогічно, коли ви набрали швидкість, вам потрібно докласти зусиль, щоб змусити двигун видати додатковий імпульс. Вся система робить чудову роботу, щоб ви відчували себе чудово на велосипеді без постійного нагадування про те, що ви на електровелосипеді. Але ті, хто бажає отримати більше прискорення, завжди можуть налаштувати систему відповідно до своїх уподобань за допомогою мобільного додатку Trek.

завжди, їдьте, попутним, domane

Двигун TQ настільки тихий, що іноді можна забути, що ви їдете на електровелосипеді. Якщо ви не проводите багато часу на електровелосипеді, це може бути важко оцінити, але деякі електродвигуни можуть звучати досить голосно. Особливо це стосується потужних приміських електровелосипедів, де шум двигуна може відволікати від їзди.

Двигун Domane SLR практично безшумний. Шум є, але він настільки незначний, що ви повинні уважно прислухатися, щоб його почути. В іншому випадку шум зникає на фоні звуків їзди на велосипеді, разом зі звуками вітру, шин та трансмісії.

завжди, їдьте, попутним, domane

Якість їзди на Domane дещо неоднозначна. Як і на інших моделях Trek з IsoSpeed (функція підвіски в місці з’єднання сидіння і верхньої труби), система працює дуже добре і забезпечує дотримання правил дорожнього руху. Але в порівнянні з ним передня частина Domane неймовірно жорстка. Це пов’язано з надбудованою нижньою трубою рами (призначеною для розміщення мотора та акумулятора), що призводить до збільшення жорсткості спереду. На щастя, Trek оснащує Domane шинами Bontrager GR1 шириною 40 мм. Спочатку я думав, що ставити гравійні шини на шосейний велосипед трохи дивно, але додатковий комфорт ширших шин допоміг протистояти жорсткому відчуттю передньої частини.

завжди, їдьте, попутним, domane

Domane настільки добре поєднує свої характеристики електровелосипеда на фоні вашої їзди, що я іноді починав запитувати: “Чому б мені просто не їздити на велосипеді з електроприводом весь час?”?” Я провів багато часу, думаючи про це, коли їхав на цьому велосипеді спина до спини з велосипедами без допомоги. Простіше кажучи, Domane SLR. це весело. весело вийти на вулицю і відчути, що таке їзда з додатковими 300 ватами (не будучи чимось, що більше схоже на електричний скутер). Хоча мій внутрішній, сварливий велосипедист може насміхатися над “незаслуженою швидкістю”, яку забезпечує Domane, гонщик в мені вважає, що радістю швидкої їзди на велосипеді варто ділитися, а не бути скнарою з цього приводу.

завжди, їдьте, попутним, domane

Враховуючи високу ціну Domane SLR та унікальний двигун і відчуття від їзди, цей велосипед найкраще підходить для тих, хто цінує відчуття, звук і досвід їзди на шосейному велосипеді без допомоги, а не потужність повноцінного електровелосипеда. Зазвичай велосипедні бренди продають такі велосипеди, як Domane, тим, хто не може встигати за швидшими гонщиками. Легкі електровелосипеди часто продаються як велосипеди лише для літніх гонщиків або близьких людей. Такий маркетинговий підхід здається застарілим та неінклюзивним. Я знаю людей, які припинили їздити на велосипеді через проблеми зі здоров’ям, але завдяки електровелосипеду повернулися до регулярних поїздок. Суть в тому, що електровелосипеди призначені для всіх, хто їх хоче.

Редактор тестів Ден Чабанов почав займатися велоспортом як нью-йоркський велосипедний кур’єр, але швидко знайшов свій шлях у шосейних та велокросових перегонах, беручи участь у професійних перегонах з циклокросу з 2009 по 2019 рік і вигравши титул чемпіона країни серед майстрів у 2018 році. До того, як приєднатися до велоспорту в 2021 році, Ден працював в організації перегонів Red Hook Crit, тренером в EnduranceWERX, а також фрілансером і фотографом.

Найкращі електровелосипеди | 15 найкращих електровелосипедів для кожного типу гонщиків

завжди, їдьте, попутним, domane

Найкращий електричний велосипед для вас буде залежати від типу їзди, тому в цьому посібнику ми розглянемо весь спектр різних типів електричних велосипедів і порекомендуємо деякі з найкращих, які ми протестували.

Електричні велосипеди. або, як їх ще називають, електровелосипеди. це велосипеди з електродвигуном та акумулятором, який допомагає вам крутити педалі. Їзда на електровелосипеді має багато переваг. Електровелосипеди полегшують їзду на пагорбах і дозволяють більшості велосипедистів подорожувати на більшій швидкості на довші відстані, не доїжджаючи до місця призначення в поті чола.

Незважаючи на поширені помилкові уявлення, ви все ще можете їздити на електровелосипеді для фітнесу. Закони про електровелосипеди обмежують потужність двигуна електровелосипеда, тому вам все одно доведеться крутити педалі. тут немає дросельної заслінки. Існує електричний велосипед для кожного типу їзди. Електричні складні велосипеди та електричні гібридні велосипеди. чудовий вибір для поїздок на роботу, найкращі гірські велосипеди допоможуть вам дістатися до вершини наступної траси, щоб ви могли насолодитися довшими спусками, а найкращі електричні дорожні велосипеди та електричні гравійні велосипеди дозволять вам відправитися в довші пригоди. Розібратися в тому, як працює електровелосипед і як вибрати правильний для вас. непросте завдання. На щастя для вас, команда експертів-тестерів BikeRadar провела сотні годин за кермом понад 175 електричних велосипедів у всіх категоріях. Наше тестування на 100% незалежне від редакції, тому ви завжди можете довіряти нашим рекомендаціям. У цьому поглибленому посібнику покупця з вибору найкращого електровелосипеда для будь-якого велосипедиста ми розповімо вам про те, що потрібно враховувати для кожної категорії електровелосипедів. Ми також виділяємо найкращі велосипеди, які ми розглянули, відібрані командою технічних редакторів BikeRadar, для кожного типу електровелосипедів, з посиланнями на наш детальний посібник покупця для кожної категорії. У нас також є загальний посібник покупця з техніки електровелосипедів внизу цієї статті, який відповідає на поширені запитання. Щоб отримати ще більше інформації, перегляньте наші поширені запитання про електровелосипеди. Тут є про що поговорити, тому використовуйте посилання нижче, щоб перейти до потрібного розділу, або читайте далі, щоб дізнатися про всі деталі.

Найкращі електричні гібридні велосипеди

завжди, їдьте, попутним, domane

Як і гібридні велосипеди без підтримки, електричні гібридні велосипеди мають вертикальне положення для їзди, плоске кермо та стабільну керованість. Вони часто є найдешевшою точкою входу в світ електровелосипедів.

Завдяки великій кількості точок кріплення для аксесуарів, таких як сумки та бризковики, електричні гібриди чудово підходять, якщо ви плануєте їздити на роботу на велосипеді, кататися містом або неквапливо прогулюватися велодоріжками чи парками.

Електричні гібридні велосипеди можуть бути досить важкими, оскільки вони, як правило, використовують менш складні моторні системи, а самі велосипеди побудовані для надійності. Це варто мати на увазі, якщо вам потрібно піднімати їх сходами.

Нижче наведено добірку з чотирьох найкращих електричних гібридних велосипедів, протестованих нашим старшим технічним редактором Уорреном Щоб отримати більше рекомендацій, перегляньте наш повний огляд найкращих електричних гібридних велосипедів.

Спеціалізований Turbo Vado SL 4.0

завжди, їдьте, попутним, domane

  • 2,600 фунтів стерлінгів / 2,999 євро / 3,500 за результатами тестування
  • Плюси: Добре налаштована передача потужності; невелика вага
  • Мінуси: двигун з меншим крутним моментом означає, що вам доведеться докласти більше зусиль

Specialized випускає дві лінійки електричних гібридних велосипедів. У той час як стандартний Turbo Vado. це надпотужний електровелосипед, Vado SL використовує менш потужний двигун з обертовим моментом 35 Нм. Це зменшує вагу до 15 кг, але з іншого боку, ви маєте меншу підтримку, ніж з Turbo Vado, що може бути проблемою на пагорбах.

Іншою перевагою меншої потужності є чистий зовнішній вигляд, а прихована батарея надає спортивного вигляду. Спеціалізовані фари для всіх моделей, а також бризковики та багажник на дорожчих моделях.

Останні пропозиції

Canyon Pathlite:ON 5

завжди, їдьте, попутним, domane

  • 2,499 фунтів стерлінгів / 2,699 євро, за результатами тестування
  • Плюси: Відмінна керованість і впевненість на бездоріжжі
  • Мінуси: важчий за своїх конкурентів

Canyon Pathlite:ON 5. це потужний електричний гібридний велосипед, який чудово керується та їздить. Наше тестування показало, що заявлений запас ходу Canyon на 100 км відповідає дійсності, але не можна заперечувати, що велосипед важкий при вазі 23 кг.5 кг.

Де Pathlite:ON 5 дійсно виділяється, так це за межами асфальту, де він конкурує з електричними гірськими велосипедами з впевненими масивними шинами та амортизаційною амортизаційною вилкою.

Tern Quick Haul P9

завжди, їдьте, попутним, domane

  • 3 100 фунтів стерлінгів / 3 299 австралійських доларів / AU4995 на момент тестування
  • Плюси: Чудове задоволення від їзди та універсальність
  • Мінуси: офіційні доповнення досить дорогі

Tern Quick Haul P9 на перший погляд виглядає як вантажний велосипед, але його компактна конструкція означає, що він не набагато довший за типовий електричний гібрид.

Завдяки можливості встановлення величезної кількості корисних додаткових аксесуарів як спереду, так і ззаду, наш тестувальник описав Quick Haul P9 як “справді життєздатну заміну автомобілю”.

Останні пропозиції

Найкращі електричні складні велосипеди

завжди, їдьте, попутним, domane

Ми також подбали про тих, хто користується громадським транспортом або має обмежений простір. Олівер Вудман / Immediate Media

Якщо ви хочете їздити на роботу на велосипеді або вам просто не вистачає місця для зберігання велосипеда, компактний електричний складаний велосипед може бути відповіддю.

Складні електровелосипеди часто мають батарею, заховану в рамі, або можуть поставлятися зі знімною батареєю, щоб полегшити їх перенесення в громадському транспорті та з нього.

Знімний акумулятор також означає, що ви можете взяти його туди, де його легше заряджати (наприклад, на робочий стіл, якщо ви використовуєте велосипед для поїздок на роботу).

Але додаткова вага двигуна та акумулятора означає, що носити складаний електровелосипед у громадському транспорті, а також підніматися та спускатися сходами буде важче. Доступний діапазон може бути досить обмеженим у деяких моделях.

Щоб отримати більше рекомендацій щодо продуктів, перегляньте наш огляд найкращих складних електровелосипедів.

Brompton Electric

завжди, їдьте, попутним, domane

Brompton Electric додає двигун з передньою втулкою до культової папки. Рассел Бертон / Immediate Media

  • 2,725 фунтів стерлінгів, як протестовано
  • Плюси Дуже компактне складання; плавна подача енергії
  • Мінуси: досить важкий; дві частини для перенесення

Двигун з передньою втулкою додає електричної потужності класичному складному велосипеду Brompton, забезпечуючи запас ходу близько 40 км. Акумулятор знаходиться в окремому блоці, який можна зняти з велосипеда для перенесення.

Після того, як ми протестували Brompton Electric, стандартний велосипед був перейменований на C Line Explore. До нього приєдналася лінійка P Line, яка використовує легші матеріали та компоненти рами, що дозволяє зменшити вагу майже на 2 кг порівняно з 17 кг у лінійці C Line.Заявлена вага 4 кг.

Останні пропозиції

GoCycle G4

завжди, їдьте, попутним, domane

  • 3,999 фунтів стерлінгів за результатами тестування
  • Плюси: Більші колеса їдуть більш плавно; стильний дизайн
  • Мінуси: Дорогий; не складається так компактно, як деякі електровелосипеди

Незважаючи на високу ціну, GoCycle G4. це папка, приміський та електричний велосипед в одному. Завдяки м’ясистим шинам та більшим колесам їзда та керованість набагато впевненіші, ніж у більшості складних велосипедів на дорогах та бездоріжжі.

Велосипед складається навпіл по центру, що робить його легше котити, ніж переносити, а знімний акумулятор у передній частині рами можна дістати через згин. При вазі понад 17 кг він досить важкий.

Останні пропозиції

MiRider One GB3

завжди, їдьте, попутним, domane

GB3. це оновлення оригінального MiRider One, яке супроводжується підвищенням ціни. Девід Каудері / Our Media

  • 2,495 фунтів стерлінгів за результатами тестування
  • Плюси Дуже компактний
  • Мінуси: Ціна значно зросла порівняно з оригінальним велосипедом

MiRider One GB3. це оновлення оригінальної моделі, яку ми тестували кілька років тому. На жаль, це призвело до значного зростання ціни, але ебайк все ще залишається компактним, витонченим міським транспортним засобом.

Ремінний привід чистіший і менш трудомісткий, ніж ланцюговий, має хорошу регульованість, а вбудована задня підвіска і широкі шини додають комфорту.

Конструкція GB3 має три швидкості, що додає гнучкості порівняно з одношвидкісною попередньою моделлю, і ви можете перемикати передачі, навіть якщо стоїте на місці. Ми досягли діапазону до 50 км.

Останні пропозиції

Найкращі електричні гірські велосипеди

завжди, їдьте, попутним, domane

Електричні гірські велосипеди можуть бути чудовими на підйомах, але до керування на спусках потрібно трохи звикнути. Ян Лінтон

Електричний гірський велосипед доставить вас на вершину швидше, особливо на технічних, крутих підйомах, і з більшою енергією, щоб насолодитися спусками. Крім того, легше підніматися на підйоми дасть вам додатковий запас ходу для подальших подорожей.

Нещодавні покращення в продуктивності eMTB означають, що керованість наближається до найкращих гірських велосипедів без двигуна, забезпечуючи купу задоволення від катання.

Але, тим не менш, додаткова вага може зробити керування більш складним на особливо технічних ділянках, тому варто трохи зменшити вагу, поки ви не відчуєте велосипед

Це невелика добірка найкращих гірських електричних велосипедів, які ми протестували, відібраних нашою експертною командою технічних редакторів гірських велосипедів, Алексом Евансом, Робіном Вівером та Томом Марвіном.

Vitus E-Sommet VRX

завжди, їдьте, попутним, domane

За ці гроші E-Sommet повинен бути одним з найкращих гірських електричних велосипедів. Ян Лінтон / Наші медіа

  • 5,499 фунтів стерлінгів, як було протестовано
  • Плюси: Якісні характеристики; чудова геометрія та підвіска
  • Мінуси: незручна прокладка кабелів та розміщення пляшки

Vitus E-Sommet додає потужний двигун Shimano EP8 та акумулятор великої ємності до ендуро-платформи Vitus. Він котиться на 29 дюймах спереду та 27 дюймах ззаду.5-дюймова конструкція заднього колеса і вражаюча специфікація для своєї ціни, з 170-міліметровою вилкою RockShox ZEB Ultimate, амортизатором Super Deluxe Select RT і груповим набором XT від Shimano.

E-Sommet вражаюче спускається та піднімається, з комфортом та чудовим зчепленням, що робить його веселим, захоплюючим та високопродуктивним.

Останні пропозиції

Маринська рифтова зона E2

завжди, їдьте, попутним, domane

  • 5,895 фунтів стерлінгів / 6,299 фунтів стерлінгів / 6,899 євро на момент тестування
  • Плюси Жвавий; чудові характеристики
  • Недоліки: Трохи перевантажена передача; менш потужний двигун, ніж у конкурентів

Marin Rift Zone E2. стильний, комфортний електричний гірський велосипед з повною підвіскою з ходом 140 мм. Він може вивести вас за рамки свого мандату на їзду по треку, добре справляючись з більш технічними спусками.

Rift Zone має хороші технічні характеристики для своєї ціни, хоча крутний момент двигуна Shimano EP801 (85 Нм) трохи менший, ніж у конкурентів. Ми б віддали перевагу меншому ланцюгу, ніж 38t, щоб легше було підніматися на гору.

Останні пропозиції

Whyte E-160 RSX

завжди, їдьте, попутним, domane

  • 7,999 фунтів стерлінгів за результатами тестування
  • Плюси: Спокійна і врівноважена керованість; добре приховує свою вагу
  • Недоліки: Деякий стукіт ланцюга; підсідельна труба занадто слабка для оптимального підйому

Whyte E-160 RSX. це добре обладнаний ендуро-байк, з акумулятором, встановленим під двигуном Bosch, щоб знизити центр ваги.

Whyte каже, що повна амортизаційна труба також покращує жорсткість на скручування. E-160 доступні як з 29-дюймовими колесами, так і в формі “кефалі”, тому ви можете вибрати бажану конфігурацію коліс, хоча ця топова модель має лише 29-дюймові колеса.

Незважаючи на вагу понад 26 кг, ми виявили, що низький центр ваги забезпечує вражаючу продуктивність на спусках, хоча ми хотіли б бачити трохи крутішу підсідельну трубу для кращого підйому.

Останні пропозиції

Кращі електричні дорожні велосипеди

завжди, їдьте, попутним, domane

Часто буває важко відрізнити електричні шосейні велосипеди від їхніх аналогів без електроприводу. Рассел Бертон / Immediate Media

Якщо ви любите їздити на велосипеді по дорозі, але хочете, щоб вам допомагали тримати швидкість або підніматися на пагорби, електричний шосейний велосипед може бути правильним вибором для вас.

Більшість електровелосипедів використовують легкі моторні системи, які забезпечують меншу потужність, ніж двигуни, що використовуються на електричних гібридних або гірських велосипедах. Це означає, що вони, як правило, трохи легші, а найлегші моделі важать близько 11 кг.

Однак, оскільки багато гонщиків розвивають швидкість на рівній дорозі 15 миль/год або вище, ви можете відчути, що везете мертвий вантаж, оскільки двигун вимикається на цій максимальній швидкості, хоча допомога може продовжуватись до 20 миль/год, а в деяких випадках навіть до 28 миль/год на більшій частині території США.

Нижче представлені три найкращі електричні шосейні велосипеди, які старший технічний редактор Уоррен протестував на сьогоднішній день.

BMC Roadmachine AMP One

завжди, їдьте, попутним, domane

  • 7,600 фунтів стерлінгів / 7,999 євро за результатами тестування
  • Плюси: Плавний хід; компактний двигун; вражаючий запас ходу
  • Мінуси: шини можуть потребувати заміни для більш холодних та вологих умов

BMC Roadmachine AMP One зовні мало чим відрізняється від свого бездопоміжного побратима; лише трохи розширена нижня труба, що приховує батарею на 350 Вт-год, показує, що тут є додаткова допомога. Мотор Mahle X20 настільки компактний, що ховається між найбільшою касетною зірочкою та дисковим ротором.

Незважаючи на вагу в 12 кг, їзда відчувається як на Roadmachine без допомоги, незважаючи на те, що він важить 12 кг. Запас ходу вражає. до 160 км, залежно від умов. Ми б замінили шини на зимові для використання взимку.

Останні пропозиції

Scott Addict eRide Premium

завжди, їдьте, попутним, domane

Scott Addict eRide Premium виглядає і їде як гоночний шосейний велосипед. Рассел Бертон / Immediate Media

  • 8 349 фунтів стерлінгів / 9 299 фунтів стерлінгів за результатами тестування
  • Плюси: Чудовий зовнішній вигляд; високоякісна збірка; чудова керованість
  • Мінуси: незнімний акумулятор

Scott Addict eRide Premium має подібну геометрію до Scott Addict RC Disc та таку ж карбонову раму. Результатом є можлива конструкція вагою до 11 кг, що працює на постійному двигуні задньої втулки ebikemotion.

Акуратно захований у виносній трубі, акумулятор витримав 100 км і 2 000 м підйому під час тестування. Версія велосипеда 2022 року була перейменована на Scott Addict eRide Ultimate.

Найкращі електричні шосейні велосипеди 2023 року: Їдьте далі, швидше

Електровелосипеди неймовірно популярні і становлять величезну частину велосипедного ринку в наші дні. Вони можуть зробити їзду на велосипеді більш доступною для ширшого кола велосипедистів у різних сферах застосування та на різних місцевостях, і ними просто приємно користуватися. Найкращі електровелосипеди можна використовувати в різних сферах, включаючи поїздки на роботу та їзду по гравію. Тут ми розглянемо найкращі електричні дорожні велосипеди. категорію, яка пройшла довгий шлях, і найкращі моделі дуже близькі до найкращих дорожніх велосипедів з точки зору якості їзди та зовнішнього вигляду, пропонуючи при цьому купу додаткової потужності, коли це необхідно.

Електричні дорожні велосипеди сьогодні можна майже не помітити, настільки стримано вони виглядають. Вони використовують багато тих самих компонентів, що й звичайні дорожні велосипеди, наприклад, найкращі колеса для дорожніх велосипедів та найкращі шини для дорожніх велосипедів, більшість з яких сьогодні призначені для використання на електровелосипедах.

Зараз електровелосипеди є майже загальноприйнятими, аргумент про “шахрайство” відійшов на другий план, оскільки люди визнали, наскільки корисними та різноманітними можуть бути способи використання електровелосипедів. Незалежно від того, чи це допомога у сталому пересуванні, чи допомога групам велосипедистів з різною фізичною підготовкою їздити разом.

Ми зібрали найкращі електричні дорожні велосипеди в цьому списку, щоб допомогти вам проаналізувати технічні характеристики та технології, які допоможуть вам прийняти більш обґрунтоване рішення про покупку. Якщо вам все ще потрібна додаткова допомога, перейдіть до нижньої частини сторінки, щоб переглянути наші поради щодо купівлі.

Найкращі електричні дорожні велосипеди, доступні сьогодні

Ви можете довіряти Cyclingnews

Наші експерти проводять незліченну кількість годин, тестуючи велосипедну техніку, і завжди поділяться чесними, неупередженими порадами, щоб допомогти вам у виборі. Дізнайтеся більше про те, як ми тестуємо.

Причини, яких слід уникати

Trek Domane SLR. найновіший шосейний велосипед від американського бренду. Доступний у шести різних варіантах специфікацій, але всі вони базуються на надлегкій карбоновій рамі Trek OCLV 800, це найлегший електронний дорожній велосипед, який коли-небудь виробляв Trek.

Domane SLR орієнтований на досвідчених шосейних гонщиків, які хочуть трохи більше швидкості, він має непомітний двигун та акумулятор від німецького спеціаліста TQ, що забезпечує надзвичайно плавну та тиху їзду. Domane SLR легший за Trek Domane LT і має незнімний акумулятор, тоді як у LT він знімний

Ви отримуєте акуратно інтегрований РК-дисплей у верхній трубі, кнопки перемикання режимів, вбудовані в перемикачі, а ліхтарі та зарядку eTap можна підключити до акумулятора, щоб спростити роботу. Якщо вам потрібен легкий електричний шосейний велосипед високого класу, ми з радістю рекомендуємо Domane SLR.

Причини, яких слід уникати

Ribble Endurance SL e важить 11 кг і є одним з найлегших електровелосипедів на сьогоднішній день, а візуально рама майже ідентична до його бездопоміжного побратима, включаючи агресивну геометрію.

Використовуючи систему Mahle Ebikemotion, Endurance SL e не має блоку управління, замість нього використовується кнопка на верхній трубі, яка перемикає три рівні допомоги. У нижній трубі захована батарея Panasonic на 250 Вт-год, яка з’єднана з двигуном на задній втулці, що забезпечує крутний момент 40 Нм. Існує також супровідний додаток, який надасть додаткову інформацію, наприклад, про залишок заряду акумулятора.

Оскільки Ribble орієнтується на споживача, ціна є конкурентоспроможною з моделлю Tiagra від 2,799 фунтів стерлінгів та 105 від 3,299 фунтів стерлінгів. кожен компонент може бути модернізований за допомогою програми бренду “BikeBuilder”.

Причини, яких слід уникати

Використовуючи C64 в якості основи, Colnago адаптував свій карбоновий гонщик в дорожнього помічника з підтримкою педалей. За словами Колнаго, вага велосипеда становить 12 кг разом з акумулятором, але мотор на задній втулці додає лише 3 кілограми.7 кг і він здатен надати 250 Вт допомоги.

Оскільки батарея розміщена в нижній трубі, E64 не має вбудованого головного пристрою; натомість на верхній трубі є кнопка, яка керує електронікою. Батарея зберігається в нижній трубі і не знімається, але Колнаго каже, що на горизонті є допоміжна батарея, яку можна зберігати в одній з кліток для пляшок, щоб збільшити запас ходу.

Хоча E64 виглядає як карбонова рама, це візуальна ілюзія, оскільки ці деталі додаються в фарбувальному цеху. Велосипед поставляється з трансмісією Shimano Ultegra, комплектом оздоблення Deda та колесами Mavic Aksium Elite EVO UST.

Причини, яких слід уникати

Завдяки роз’єднувачу IsoSpeed в підсідельній трубі та місцю в рамі для шин 38c, Domane LT від Trek є, мабуть, найкращим електричним шосейним велосипедом для комфорту.

Він поставляється з 250-ватним двигуном та батареєю на 250 Вт-год, тому за потужністю та запасом ходу він не поступається багатьом “секретним електровелосипедам”, представленим тут, однак, замість того, щоб мати батарею, постійно заховану в нижній трубі, Domane використовує знімну батарею. Батареї деградують з часом, тому можливість їх заміни буде позитивною, коли мова йде про довгострокове володіння або вартість перепродажу.

Domane LT має всі переваги педального Domane, включаючи кріплення на крила, аксесуари Blendr та витривалу геометрію. Карбонова рама оснащена груповим набором Shimano Ultegra 2×11, з ланцюгом 50/34 та касетою 11-34.

Причини, яких слід уникати

Зовні Nytro виглядає як будь-яка інша рама Pinarello, з хвилястою вилкою та аеротрубкою, але в нижній трубі заховані привід Fazua та акумулятор. Nytro має потужність до 250 Вт і крутний момент 55 Нм, а батарея може бути витягнута з виносної труби, щоб зробити його звичайним шосейним велосипедом, який важить близько 9 кг без батареї.

Рама використовує раму F10 бренду як відправну точку і додає трохи довжини до колісної бази та висоти до виносної труби. Будьте певні, Pinarello не забули надати Nytro свою фірмову асиметричну конструкцію виносної труби.

Велосипед оснащений 11-швидкісною трансмісією Shimano Ultegra Di2, гідравлічними дисковими гальмами та колесами Fulcrum Racing 5. Він також поставляється з цінником розміром з Пінарелло.

Причини, яких слід уникати

Creo SL, представлений під час Тур де Франс 2019 року, є останнім доповненням до лінійки турбо-байків Specialized, розроблений як високопродуктивний шосейно-кільцевий велосипед, який працює на власному двигуні SL 1.1 система приводу, також використовується фірмова Futureshock 2.0 спереду. Замість запасних частин від Bosch, Fazua або Shimano, компанія Specialized розробила власне рішення, яке, як стверджується, важить всього 1.96 кг.

Сама батарея на 320 Вт-год важить 1.8 кг, і Specialized також пропонує пакети подовжувачів на 60 Вт-год, які поміщаються в клітку для пляшок. пакети подовжувачів входять до складу версій S-Works і Founders, але не до складу версії Expert.

За допомогою програми Mission Control можна проводити діагностику та налаштовувати рівні допомоги. Спеціалісти Specialized кажуть, що ви можете налаштовувати їх на льоту, а це означає, що теоретично ви можете налаштувати потужність, щоб не відставати від друзів на підйомі і водночас тренуватися.

Turbo Creo має повністю карбонову раму і доступний лише в комплектації 1x, а версія Expert використовує 11-швидкісну трансмісію Shimano Ultegra Di2/XT Di2 з гідравлічними дисковими гальмами Ultegra та карбоновими колесами Roval.

Причини, яких слід уникати

SuperSix EVO Neo оснащений двигуном ebike motion X35, який пропонує 250 Вт допомоги та до 40 Нм крутного моменту (у найвищому режимі).

За даними Cannondale, знімний акумулятор на 250 Вт-год дозволяє проїхати близько 75 км на одному заряді. Велосипед оснащений 28-міліметровими сліковими шинами Vittoria Rubino Pro, а рама має інтегрований підсідельний шлейф у поєднанні з підсідельним штирем 27 KNØT, розробленим для спільної роботи для поглинання дорожніх нерівностей. Рама також оснащена мікропідвіскою SAVE, яка згладжує більшість поїздок для додаткового комфорту.

Він оснащений гідравлічною групою Shimano 105 R7000 з передачею 2х11. Передня шатун FSA оснащена ланцюгами 50/34 в парі з касетою 11-34 ззаду, що забезпечує широкий діапазон передач.

Як частина лінійки електронних велосипедів Cannondale, SuperSix Evo Neo 3 Disc має вбудований датчик колеса, який надає точну інформацію про швидкість, маршрут та відстань, реєструє ваш велосипед, нагадує про необхідність технічного обслуговування тощо.

Причини, яких слід уникати

Не можна заперечувати, що Revolt E більше схожий на електровелосипед, ніж деякі інші, але в його великій нижній трубі знаходиться велика батарея і двигун з великим крутним моментом.

Система допомоги педалям SyncDrive Pro на базі Shimano EP8, яка забезпечує плавне прискорення (завдяки максимальному крутному моменту 85 Нм). Тим часом, електронна група Shimano GRX Di2 1×11 та 40-міліметрові шини роблять його готовим до бездоріжжя, якщо ви плануєте трохи змішати речі. Також є кріплення для бризковиків та багажників.

Система проста у використанні, а двигун оснащений режимом SmartAssist, який автоматично підлаштовується під ваш каденс і стиль їзди, налаштовуючи обсяг допомоги до рівня, який вам дійсно потрібен. Це означає, що вам не потрібно ні про що думати і ви можете крутити педалі, не думаючи про це.

Як вибрати найкращий електричний шосейний велосипед для вас

Ваші потреби в їзді визначатимуть, який електровелосипед найкраще вам підійде. Сподіваємось, цей посібник дав вам уявлення про те, що існує. Далі вам слід подумати про те, як ви хочете використовувати свій електровелосипед: їздити на роботу, подорожувати і відкривати для себе нову місцевість або просто додати новий велосипед до свого автопарку? Ваші вимоги визначатимуть вагу, передачу, дальність польоту, точку Принца і т.д. Проведіть тест-драйв велосипеда, якщо можете, і поговоріть з виробниками про те, який електровелосипед найкраще підійде саме вам.

Що потрібно знати про систему приводу?

Оскільки ринок електровелосипедів постійно зростає, все більше і більше брендів виходять на ринок і постійно розробляють нові та кращі технології. Найкращий електровелосипед, швидше за все, буде оснащений потужною та надійною системою приводу, включаючи один з найкращих електродвигунів від таких виробників, як Bosch, Yamaha та Shimano, в той час як деякі з них мають інтегровані блоки від Ebikemotion та Fazua.

Ці системи розміщують двигун або на нижньому кронштейні, або на задній втулці та відрізняються за вагою. Насправді, деякі з інтегрованих систем напрочуд легкі. Потужність, яку вони пропонують, є важливим фактором, і більшість з них коливається між 250 Вт і 500 Вт.

Яка потужність акумулятора для електровелосипеда найкраща?

Якої довжини шматок струни? Все залежить від того, як багато ви їздите, і наскільки вам важливий естетичний вигляд вашого електровелосипеда.

Коли електровелосипеди почали набирати популярність, акумулятори були громіздкими, і здавалося, що їх просто прикручували всюди, де було місце. Зараз ми бачимо, як бренди працюють над тим, щоб легко інтегрувати їх у раму.

На жаль, чим менший акумулятор, тим менша його ємність. яка вимірюється у ват-годинах (Вт-год). Хоча деякі бренди поспішають заявити про те, як далеко зможуть проїхати їхні велосипеди на певних батареях, ці цифри можуть сильно відрізнятися в залежності від рівня підсилення, рельєфу місцевості і навіть ваги велосипедиста. Bosch створив зручний помічник Range Assistant, який може дати уявлення про те, на який пробіг ви можете розраховувати, залежно від ваших звичок їзди.

Хоча деякі велосипеди мають знімні акумулятори, які дозволяють тримати запасний, інші з прихованими акумуляторними блоками виглядають набагато чистіше.

Чи є електричні дорожні велосипеди унісекс?

Як правило, більшість шосейних електричних велосипедів є унісекс, при цьому вони мають кілька варіантів розмірів, які повинні підійти більшості людей. Сідло, яке є ключовою зоною контакту, що потребує певного пристосування до користувачів, легко замінюється на одне з найкращих жіночих сідел для шосейних велосипедів, якщо це необхідно.

Якщо ви віддаєте перевагу жіночій моделі, обов’язково ознайомтеся з нашим списком найкращих жіночих електровелосипедів.

Регіональні обмеження

Більшість електровелосипедів використовують одну з трьох систем електровелосипедів, однак, в залежності від того, де ви живете, рівень допомоги, а також те, чи потрібна вам ліцензія і страховка, буде відрізнятися. Ось розбивка всіх обмежень на електровелосипеди, що діють у Великобританії, США та Австралії.

Великобританія прийняла багато норм ЄС щодо електровелосипедів, але після Brexit важко сказати, чи може це змінитися.

Усі велосипеди, представлені тут, підпадають під дію “Правил внесення поправок до Положення про велосипед з електричним приводом (EPAC)”; електрична допомога може надавати лише 250 Вт і повинна відключатися на швидкості 25 км/год. Він також передбачає, що водій повинен перебувати в русі, щоб двигун увімкнувся, і бути не молодше 14 років.

Електровелосипеди (і велосипедисти), які відповідають цим стандартам, мають такий самий юридичний статус, як і звичайні велосипеди, і дозволені на дорогах і велодоріжках.

У Європі набирає популярності новий клас швидкісних велосипедів, або s-педелей, які здатні підтримувати швидкість до 45 км/год. Для запуску двигуна все одно потрібно крутити педалі, однак, згідно із законодавством Великої Британії, вони вважаються двоколісними мопедами і потребують страхування, сертифікованого шолома та водійських прав, що мають відповідну кваліфікацію.

У США правила для електровелосипедів варіюються від штату до штату; 30 штатів класифікують електровелосипеди як звичайні велосипеди, в той час як решта 20 маркують електровелосипеди як мопеди, скутери або щось інше.

Федеральний закон визначає електровелосипед як дво- або триколісний транспортний засіб з повністю робочими педалями та електродвигуном потужністю менше 750 Вт, максимальна швидкість якого на рівній поверхні з твердим покриттям, коли він приводиться в рух виключно таким двигуном під час керування оператором вагою 170 фунтів, становить менше 20 миль/год.’

Варто зазначити, що цей закон визначає максимальну допоміжну швидкість велосипеда, коли він працює лише від двигуна, а не від педалей. Щоб зробити ситуацію ще більш заплутаною, державні норми можуть замінити федеральний закон.

Асоціація постачальників велосипедної продукції запропонувала трикласову систему, яка поділяє електровелосипеди на три класи залежно від їхньої максимальної допоміжної швидкості:

Клас 1: двигун надає допомогу тільки тоді, коли водій крутить педалі, і не перевищує 20 миль/год

Клас 2: двигун може допомагати незалежно від того, чи ви крутите педалі, але швидкість не повинна перевищувати 20 миль/год

Клас 3: двигун надає допомогу, коли водій крутить педалі, але відключається на швидкості 28 миль/год і повинен бути обладнаний спідометром.

Для всіх трьох класів двигун може видавати максимум 750 Вт, і клас повинен бути чітко промаркований. Ця система також визначає, де можна їздити на електровелосипедах; класи 1 і 2 дозволені скрізь, де дозволені велосипеди, тоді як клас 3 можна їздити на дорогах і велосипедних доріжках, але не на доріжках загального користування, і на нього можуть поширюватися вимоги щодо мінімального віку користувача та наявності шолома.

На сьогоднішній день 22 штати мають законодавство, що створює систему класів, і наші друзі з People for Bikes зібрали повний список по кожному штату.

В Австралії електровелосипеди поділяються на велосипеди з дросельною заслінкою та велосипеди з педалями. Обидві системи повинні бути обмежені до 25 км/год, а двигуни з дросельною заслінкою можуть видавати лише 200 Вт, в той час як педальний підсилювач дозволений до 250 Вт. Все, що перевищує ці показники, вважається мотоциклом і повинно бути ліцензованим та застрахованим.

Електричні велосипеди змінять ваше життя

завжди, їдьте, попутним, domane

Давно не їздив? Плавний, потужний старт допоможе вам займатися спортом, насолоджуватися природою та відчувати дитячу свободу, яку можна отримати лише під час їзди на велосипеді.

завжди, їдьте, попутним, domane

Злітайте на пагорби та пересічену місцевість

Незалежно від того, де ви їдете. бруківкою чи ґрунтом. додаткова потужність допоможе вам швидко подолати будь-який підйом, залишаючи більше енергії для насолоди поїздкою.

завжди, їдьте, попутним, domane

Попрощайтеся з автомобілем

Подорожуйте на довші відстані, перевозьте більше продуктів та швидко пересувайтеся містом. І все це під час тренувань, насолоджуючись свіжим повітрям та уникаючи заторів на дорогах!

завжди, їдьте, попутним, domane

Відкрийте для себе більше можливостей

Вперед. Проїдьте складним маршрутом додому або дослідіть дорогу чи стежку, на якій ви ще ніколи не їздили. З електровелосипедом ви зможете проїхати більше і швидше, ніж будь-коли раніше.

завжди, їдьте, попутним, domane

Анатомія електричного велосипеда

завжди, їдьте, попутним, domane

1 Електричні велосипедні двигуни

Всі наші електровелосипеди мають середньопривідні електродвигуни з педалями, які розташовані в тій самій зоні, що й педалі. Вони відчуваються природно під час крутіння педалей, їх легко перемикати на пагорбах і вони забезпечують плавну, стабільну потужність з кожним натисканням педалей.

завжди, їдьте, попутним, domane

2 Дисплеї електричних велосипедів

Дисплеї для електровелосипедів (також відомі як контролери). це те, що ви використовуєте для перегляду та керування налаштуваннями вашого електровелосипеда. Ви можете змінювати рівень допомоги, бачити свою швидкість і відстань, а також перевіряти, скільки заряду залишилося в акумуляторі. Наші дисплеї для електровелосипедів надзвичайно інтуїтивно зрозумілі у використанні та зручно встановлюються прямо на кінчиках ваших пальців.

завжди, їдьте, попутним, domane

3 Акумулятори для електровелосипедів

Батареї для електровелосипедів. це найбільший фактор, що впливає на те, як далеко може проїхати ваш електровелосипед. Чим вища ємність вашого акумулятора, тим більшу потужність він має. Батареї можуть бути встановлені в різних місцях, але ті, що встановлені на виносній трубі або інтегровані в саму виносну трубу, забезпечують найкращий центр ваги для кращого балансу.

завжди, їдьте, попутним, domane

Як працюють електродвигуни з підтримкою педалей

Електровелосипеди працюють за допомогою електродвигуна та акумулятора, які допомагають вам приводити велосипед у рух. На електровелосипедах з педалями ви можете контролювати кількість енергії, яку надає система приводу, і вона вмикається лише тоді, коли ви крутите педалі. Двигун підсилює потужність кожного натискання педалей, забезпечуючи природне відчуття їзди, яке створює враження, ніби ваші ноги заряджені енергією!

Деякі виробники роблять електровелосипеди, які використовують поворотний дросель для активації цієї системи приводу. На таких велосипедах вам не потрібно крутити педалі, щоб увімкнути двигун. Це може бути небезпечно, оскільки легко вийти з-під контролю, якщо не бути уважним. Ми виробляємо тільки електровелосипеди з педалями, тому що вони максимально схожі на звичайний велосипед і допомагають водіям відчувати себе більш впевненими в управлінні.

Допоміжний двигун для педалей

Залежно від моделі, електродвигун вашого електровелосипеда має потужність від 250 до 350 Вт і розвиває швидкість до 20 або 28 миль/год. І ви можете їхати швидше, не відчуваючи значного опору від двигуна.

Вбудований акумулятор

Ви можете заряджати акумулятор на велосипеді або поза ним за допомогою зарядного кабелю, який функціонує так само, як і ноутбук. Крім того, наша система знімного інтегрованого акумулятора (RIB) дозволяє легко брати акумулятор з собою для зарядки в дорозі.

Простий у використанні дисплей

На всіх наших дисплеях відображається важлива інформація про поїздку: запас ходу, режим допомоги, швидкість і рівень заряду акумулятора. Деякі дисплеї виходять на новий рівень, інтегруючись з вашим телефоном для доступу до музики, додатків, покрокових інструкцій та багато іншого під час їзди.

Як працюють електровелосипеди?

Електровелосипед працює за допомогою електродвигуна та акумулятора, які забезпечують його енергією. Акумулятор живить двигун, а ви контролюєте кількість енергії, яку видає система, за допомогою контролера. Існує два основних способи передачі потужності від приводної системи до велосипеда: допомога педалей і керування дросельною заслінкою.

На електровелосипедах з педальним керуванням ви самі контролюєте рівень допомоги, яку вам надає система, і вона спрацьовує лише тоді, коли ви крутите педалі. Електродвигун підсилює силу кожного натискання на педалі, забезпечуючи природне відчуття їзди, яке створює враження, ніби ваші ноги заряджені енергією!

Електровелосипеди з дросельною заслінкою Ці велосипеди дозволяють використовувати поворотну заслінку для включення системи приводу. Коли велосипед працює в цьому режимі, вам не потрібно крутити педалі, щоб отримати живлення від електродвигуна. Велосипеди з дроселем можуть бути небезпечними, оскільки легко вийти з-під контролю, якщо не бути уважним. Електровелосипеди з дросельною заслінкою дозволені лише в певних регіонах, тому перед покупкою обов’язково перевірте місцеві правила.

Наскільки швидкі електровелосипеди?

Швидкість електровелосипеда залежить від потужності та конструкції двигуна, а максимальна швидкість електровелосипеда регулюється законом. Більшість електровелосипедів у США допомагають розвивати швидкість до 20 миль/год. Ви можете їхати швидше, наприклад, під час спуску з пагорба, але двигун перестане допомагати, як тільки ви досягнете швидкості 20 миль/год. На швидкості нижче 20 миль/год ваша швидкість залежить від того, на якій передачі ви їдете, як сильно ви крутите педалі та який рівень допомоги ви вибрали. Різні рівні допомоги допоможуть вам рухатися швидше, забезпечуючи більшу потужність. Наприклад, турбо-режим забезпечує найвищий рівень допомоги і допоможе вам їхати найшвидше.

Швидкісні електровелосипеди Швидкісні електровелосипеди або швидкісні педалі мають спеціальні двигуни, які допомагають розвивати швидкість до 28 миль/год у США. Ці велосипеди віддають перевагу пасажирам та завзятим гонщикам, які хочуть проїхати велику відстань за короткий проміжок часу. Цей тип електровелосипеда дозволений лише в певних районах.

Які бувають класи електровелосипедів?

Електровелосипеди поділяються на три основні типи або класи в залежності від типу двигуна, наявності дросельної заслінки та швидкості. Важливо знати, які класи електровелосипедів є законними в тих регіонах, де ви будете їздити.

Електровелосипеди класу 1 (низькошвидкісні електровелосипеди з педальним приводом) Велосипед, оснащений двигуном, який надає допомогу тільки тоді, коли водій крутить педалі, і який припиняє надавати допомогу, коли велосипед досягає швидкості 20 миль/год.

Електровелосипеди класу 2 (низькошвидкісні електровелосипеди з дросельною заслінкою) Велосипед, оснащений електродвигуном, який може використовуватися виключно для приведення велосипеда в рух, і який не здатний надавати допомогу, коли велосипед досягає швидкості 20 миль/год.

Клас 3 (електровелосипеди зі швидкісною педаллю) Велосипед, оснащений електродвигуном, який надає допомогу тільки тоді, коли водій крутить педалі, і який припиняє надавати допомогу, коли велосипед досягає швидкості 28 миль/год.

Trek виробляє електровелосипеди лише класів 1 і 3 (без дросельної заслінки), оскільки вони забезпечують найбільш природні відчуття під час їзди, сприяють фізичним навантаженням і допомагають тримати ситуацію під контролем під час їзди. Ознайомтеся з місцевим законодавством щодо електровелосипедів

Як далеко можуть проїхати електровелосипеди?

Запас ходу електровелосипеда залежить від кількох факторів, і його може бути дуже складно розрахувати. Деякі фактори ви можете контролювати, а деякі. ні. Контрольовані фактори включають розмір акумулятора, ефективність двигуна, обраний вами рівень допомоги двигуну та вагу, яку ви перевозите. Неконтрольовані фактори включають вітер, погоду, температуру та рельєф місцевості.

Як акумулятор впливає на запас ходу Чим більший ваш акумулятор, тим більшу ємність він має, щоб проїхати далі або рухатися швидше. Потужність акумулятора вимірюється у ват-годинах (Вт-год), чим більше Вт-год, тим більша ємність акумулятора.

Як ефективність електродвигуна впливає на запас ходу Ефективність електродвигуна вашого електровелосипеда впливає на те, скільки енергії батареї він використовує. Високоякісний, ефективний двигун споживає менше енергії від акумулятора, тоді як неефективний двигун споживає більше енергії та зменшує загальний запас ходу.

Як рівень педального підсилювача впливає на запас ходу Обраний вами режим підсилювача безпосередньо впливає на ваш запас ходу. Наприклад, екорежим забезпечує найменший рівень допомоги і споживає найменше енергії від акумулятора. Режим Turbo забезпечує максимальну підтримку та споживає найбільше енергії від акумулятора. Тому ваш запас ходу в екорежимі довший, ніж у турбо-режимі, оскільки турбо розряджає акумулятор швидше.

Електровелосипеди дальнього радіусу дії Електровелосипеди дальнього радіусу дії. це електровелосипеди, призначені для поїздок і подорожей на великі відстані. Зазвичай вони мають акумулятори великої ємності, наприклад, 500 Вт-год або 625 Вт-год, та ефективні двигуни, які допоможуть вам максимізувати ваш запас ходу. Деякі компанії-виробники електровелосипедів пропонують можливість встановити другу батарею, щоб подвоїти запас ходу.

Загальна оцінка запасу ходу електровелосипеда варіюється від 20 до 100 миль на одному заряді. Так, він дійсно широкий! Це тому, що існує так багато факторів, які можуть визначати ваш запас ходу. Ми рекомендуємо використовувати інструмент Bosch для визначення запасу ходу, який допоможе вам визначити більш точний запас ходу для вашого електровелосипеда.

Які існують види електровелосипедів?

Існує електровелосипед майже для будь-якого типу їзди, включаючи гірський велосипед, дорожню їзду, тури, поїздки на роботу, міські поїздки та багато іншого.

Електричні велосипеди змінять ваше життя

завжди, їдьте, попутним, domane

Давно не їздили на велосипеді? Плавний, потужний старт допоможе вам займатися спортом, насолоджуватися природою та відчувати ту дитячу свободу, яку можна отримати лише під час їзди на велосипеді.

завжди, їдьте, попутним, domane

Злітайте на пагорби та пересічену місцевість

Незалежно від того, їдете ви по асфальту чи бруду, додаткова потужність допоможе вам швидко подолати будь-який підйом, залишаючи вам більше енергії для насолоди поїздкою.

завжди, їдьте, попутним, domane

Попрощайтеся з автомобілем

Здійснюйте довші поїздки на роботу, перевозьте більше продуктів і швидко крутіть педалі по місту. І все це під час тренувань, насолоджуючись свіжим повітрям та уникаючи заторів на дорогах!

завжди, їдьте, попутним, domane

Відкрийте для себе більше можливостей

Вперед. Проїдьте складним маршрутом додому або дослідіть дорогу чи стежку, якою ви ще ніколи не їздили. Електровелосипеди дають вам змогу проїхати більше і швидше, ніж будь-коли раніше.

завжди, їдьте, попутним, domane

Анатомія електровелосипеда

завжди, їдьте, попутним, domane

1 Електродвигуни для велосипеда

Всі наші електровелосипеди оснащені двигунами з середнім приводом, які розташовані в тій самій зоні, що й ваші педалі. Вони відчувають себе природно під час крутіння педалей, легко перемикаються на пагорбах і забезпечують плавний, стабільний приріст потужності з кожним натисканням педалей.

завжди, їдьте, попутним, domane

2 дисплеї електровелосипеда

Дисплеї електровелосипедів (також відомі як контролери). це те, що ви використовуєте для перегляду та керування налаштуваннями вашого електровелосипеда. Ви можете змінювати рівень допомоги, бачити свою швидкість і відстань, а також перевіряти, скільки заряду залишилося в акумуляторі. Наші дисплеї для електровелосипедів надзвичайно інтуїтивно зрозумілі у використанні та зручно встановлені прямо під рукою.

завжди, їдьте, попутним, domane

3 Батареї для електровелосипедів

Батареї для електровелосипедів. це найбільший фактор, що впливає на те, як далеко може проїхати ваш електровелосипед. Чим вища ємність акумулятора, тим більшу потужність він має. Батареї можуть бути встановлені в різних місцях, але ті, що встановлені на виносній трубі або інтегровані в саму виносну трубу, забезпечують найкращий центр ваги для кращого балансу.

завжди, їдьте, попутним, domane

Як працюють електродвигуни педалей

Електровелосипеди працюють за допомогою електродвигуна та акумулятора, які допомагають вам приводити велосипед у рух. На електровелосипедах з електроприводом ви можете контролювати кількість енергії, яку надає система приводу, і вона вмикається лише тоді, коли ви крутите педалі. Двигун підсилює потужність кожного натискання педалей, забезпечуючи природне відчуття їзди, яке створює враження, ніби ваші ноги заряджені енергією!

Деякі виробники виготовляють електровелосипеди, які використовують поворотний дросель для активації цієї системи приводу. З цими велосипедами вам не потрібно крутити педалі, щоб увімкнути двигун. Це може бути небезпечно, оскільки легко вийти з-під контролю, якщо не бути уважним. Ми виробляємо лише електровелосипеди з підтримкою педалей, тому що вони найбільш схожі на звичайні велосипеди і допомагають водіям відчувати себе більш впевнено під час їзди.

Двигун з підтримкою педалей

Залежно від моделі, електродвигун вашого електровелосипеда має потужність від 250 до 350 Вт і підтримує швидкість до 20 або 28 миль/год. Ви можете їхати швидше, не відчуваючи значного опору з боку двигуна.

Вбудований акумулятор

Ви можете заряджати акумулятор на велосипеді або поза ним за допомогою зарядного кабелю, який функціонує так само, як ваш ноутбук. Крім того, наша система знімного інтегрованого акумулятора (RIB) дозволяє легко брати акумулятор з собою для зарядки в дорозі.

Простий у використанні дисплей

На всіх наших дисплеях відображається важлива інформація про поїздку, така як запас ходу, режим допомоги, швидкість та рівень заряду акумулятора. Деякі дисплеї виходять на новий рівень, інтегруючись з вашим телефоном для доступу до музики, додатків, покрокових інструкцій та іншого під час їзди на велосипеді.

Як працюють електровелосипеди?

Електровелосипед працює за допомогою електродвигуна та акумулятора, які забезпечують його енергією. Батарея живить двигун, а ви контролюєте кількість енергії, яку видає система, за допомогою контролера. Існує два основних способи передачі потужності від системи приводу до велосипеда. це допомога педалей та керування дросельною заслінкою.

На електровелосипедах з педальним керуванням ви контролюєте кількість допомоги, яку вам надає система, і вона спрацьовує лише тоді, коли ви крутите педалі. Двигун підсилює потужність кожного натискання педалей, забезпечуючи природне відчуття їзди, яке створює враження, ніби ваші ноги заряджені енергією!

Електровелосипеди з дросельною заслінкою Ці велосипеди дозволяють використовувати дросельну заслінку для активації системи приводу. Коли велосипед працює в цьому режимі, вам не потрібно крутити педалі, щоб отримати енергію від електродвигуна. Велосипеди з дроселем можуть бути небезпечними, оскільки їх легко втратити з-під контролю, якщо ви не будете уважними. Електровелосипеди з дросельною заслінкою дозволені лише в певних регіонах, тому перед покупкою обов’язково перевірте місцеві правила.

Наскільки швидкі електровелосипеди?

Швидкість електровелосипеда залежить від потужності та конструкції двигуна, а максимальна швидкість електровелосипеда регулюється законом. Більшість електровелосипедів у США підтримують швидкість до 20 миль/год. Ви можете їхати швидше, наприклад, коли спускаєтесь з пагорба, але двигун перестане допомагати, як тільки ви досягнете швидкості 20 миль/год. На швидкості нижче 20 миль/год ваша швидкість залежить від того, на якій передачі ви їдете, як сильно ви крутите педалі і який рівень допомоги ви вибрали. Різні рівні допомоги допоможуть вам рухатися швидше, надаючи більше енергії. Наприклад, турбо-режим забезпечує найвищий рівень допомоги і допоможе вам їхати найшвидше.

Швидкісні електровелосипеди Швидкісні електровелосипеди або швидкісні педалі мають спеціальні двигуни, які допомагають розвивати швидкість до 28 миль/год у США. Ці велосипеди віддають перевагу пасажирам та завзятим гонщикам, які хочуть подолати велику відстань за короткий проміжок часу. Цей тип електровелосипедів дозволений лише в певних регіонах.

Що таке класи електричних велосипедів?

Електровелосипеди поділяються на три основні типи або класи залежно від типу двигуна, наявності чи відсутності дросельної заслінки, а також від того, з якою швидкістю вони їздять. Важливо знати, які класи електровелосипедів дозволені в тих регіонах, де ви будете їздити.

Електровелосипеди класу 1 (низькошвидкісні електровелосипеди з педальним приводом) Велосипед, оснащений двигуном, який надає допомогу тільки тоді, коли водій крутить педалі, і який перестає надавати допомогу, коли велосипед досягає швидкості 20 миль/год.

Електровелосипеди класу 2 (низькошвидкісні електровелосипеди з дросельною заслінкою) Велосипед, оснащений електродвигуном, який може використовуватися виключно для приведення велосипеда в рух, і який не здатний надавати допомогу, коли велосипед досягає швидкості 20 миль/год.

Електровелосипеди класу 3 (електровелосипед зі швидкісною педаллю) Велосипед, оснащений двигуном, який надає допомогу тільки тоді, коли водій крутить педалі, і який припиняє надавати допомогу, коли велосипед досягає швидкості 28 миль/год.

Trek виробляє електровелосипеди лише класів 1 і 3 (без дросельної заслінки), оскільки вони забезпечують найбільш природні відчуття під час їзди, сприяють фізичним навантаженням і допомагають тримати себе під контролем під час їзди. Ознайомтеся з місцевим законодавством щодо електровелосипедів

Як далеко можуть проїхати електровелосипеди?

Запас ходу електровелосипеда залежить від кількох факторів, і розрахувати його може бути дуже складно. Деякі фактори ви можете контролювати, а деякі ні. Контрольовані фактори включають розмір акумулятора, ефективність двигуна, обраний вами рівень допомоги двигуну та вагу, яку ви перевозите. Неконтрольовані фактори включають вітер, погоду, температуру та рельєф місцевості.

Як акумулятор впливає на запас ходу Чим більший акумулятор, тим більша його ємність, щоб проїхати більше або їхати швидше. Потужність акумулятора вимірюється у ват-годинах (Wh), чим більше Wh, тим більша ємність акумулятора.

Як ефективність електродвигуна впливає на запас ходу Ефективність електродвигуна вашого електровелосипеда впливає на те, скільки енергії від акумулятора він використовує. Якісний, ефективний двигун буде споживати менше енергії з акумулятора, в той час як неефективний двигун буде споживати більше енергії і зменшить загальний запас ходу.

Як рівень педального підсилювача впливає на запас ходу Обраний вами режим підсилювача безпосередньо впливає на ваш запас ходу. Наприклад, екорежим забезпечує найменшу кількість допомоги і споживає найменшу кількість енергії від акумулятора. Турбо-режим забезпечує максимальну підтримку і споживає найбільше енергії від акумулятора. Тому ваш запас ходу в екорежимі довший, ніж у турбо-режимі, оскільки турбо розряджає батарею швидше.

Електровелосипеди дальнього радіусу дії Електровелосипеди дальнього радіусу дії. це електровелосипеди, призначені для поїздок на далекі відстані. Зазвичай вони мають акумулятори великої ємності, наприклад, 500 Вт-год або 625 Вт-год, та ефективні електродвигуни, які допоможуть вам збільшити запас ходу. Деякі компанії-виробники електровелосипедів пропонують можливість встановити другий акумулятор, щоб подвоїти запас ходу.

Загальна оцінка запасу ходу електровелосипеда варіюється від 20 до 100 миль на одному заряді. Так, він дійсно широкий! Це тому, що є так багато факторів, які можуть визначити ваш діапазон. Ми рекомендуємо використовувати інструмент Bosch для визначення діапазону, щоб допомогти вам визначити більш точну оцінку діапазону для вашого електровелосипеда.

Які види електровелосипедів існують?

Тут ви знайдете електровелосипед майже для будь-якого типу їзди, включаючи гірський велосипед, дорожню їзду, туризм, поїздки на роботу, міську їзду та багато іншого.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top