Велосипедний ланцюг не вирівняний. Крок 9: Відрегулюйте вирівнювання задніх шин

Велосипедний ланцюг не повернеться назад? Ось чому

Цей список продуктів містить партнерські посилання. Це означає, що без додаткових витрат для вас, я можу заробити комісію, якщо ви скористаєтесь одним з цих посилань для здійснення покупки.

Якщо ви коли-небудь намагалися крутити педалі заднім ходом, ви знаєте, що це не працює. Ну, ваш велосипедний ланцюг не буде рухатися назад з тієї ж причини. Але як це відбувається? Це не просто тому, що ви крутите педалі в цьому напрямку – так влаштовані ланцюги.

У цій статті ми розглянемо фізику, необхідну для того, щоб зрозуміти, чому велосипедний ланцюг не крутиться назад.

Якщо велосипедний ланцюг рухається задом наперед?

У світі обслуговування велосипедів існує багато міфів і старих казок. Одна з найпоширеніших причин полягає в тому, що велосипедний ланцюг завжди повинен обертатися в напрямку, протилежному до того, в якому він був виготовлений. Ідея цього міфу полягає в тому, що якщо змінити напрямок обертання деталі, вона прослужить довше.

Проблеми з перемикачем

Ланцюг хитається, застряє та провисає, якщо велосипед не вирівняний вирівняний з перемикачем правильно. Це так само шкідливо для касети та рами вашого велосипеда, як і проблема з ланцюговим колесом.

Якщо у вас велосипед з двома колесами, вам потрібно дуже ретельно перевірити болти та вирівнювання перемикача на обох колесах. Проблема з перемикачем, швидше за все, вимагає або заміни, або походу в майстерню для ремонту.

Бруд

Якщо ви не чистите зірочки регулярно, на них легко накопичуються бруд і бруд. Коли це трапляється, ваш велосипедний ланцюг більше не буде працювати так гладко, як раніше, тому що накопичення бруду та бруду забороняє його зубцям входити в пази вашої зірочки.

Як полагодити велосипедний ланцюг, який не повертається назад

Навіть у найдосвідченіших велосипедистів можуть виникнути проблеми зі своїми велосипед ланцюги. Хороша новина полягає в тому, що це відносно проста проблема, яку можна вирішити. Погана новина полягає в тому, що якщо ви не знаєте, як полагодити велосипедний ланцюг, ви можете застрягти з дорогим рахунком за ремонт.

На щастя, існує безліч способів виправити велосипедний ланцюг, який не повертається назад. Ось кілька прийомів:

Перевірте наявність перешкод

Перше, що вам слід зробити, коли ваш велосипед Ланцюг не рухається назад – перевірте наявність перешкод. Якщо між зірочками та перемикачем застрягли дрібні камінці або інше сміття, вони можуть перешкоджати плавному проходженню ланцюга через шестерні. Усуньте ці перешкоди, обережно підчепивши їх плоскою викруткою або подібним інструментом.

Очистіть шестерні та ланцюг

Спочатку зніміть заднє колесо з велосипеда та очистіть його від бруду за допомогою щітки та мильної води. Ви можете використовувати стиснене повітря, щоб здути частинки бруду, які можуть застрягти всередині шестерень. Це допоможе запобігти заклинюванню шестерень у майбутніх поїздках.

Змастіть ланцюг

Потім змастіть обидві сторони ланцюга мастилом, спеціально призначеним для велосипедних ланцюгів (наприклад, WD-40). Використовуйте стару ганчірку або паперовий рушник, щоб нанести масло на обидві сторони ланцюга, повільно обертаючи його навколо своєї осі, наносячи масло на кожну сторону знову після кожного обертання, поки ви не зробите 5 повних обертів з обох сторін (загалом 10 разів).

Чому ланцюг заїдає, коли я кручу педалі назад?

Заїдання ланцюга при обертанні педалей у зворотному напрямку не є чимось незвичайним. Це може статися на будь-якому велосипеді, але найімовірніше, якщо ви регулярно їздите під дощем, або якщо ви їздили по глибокому бруду чи піску, що може призвести до злипання ланок.

Чому ланцюг велосипеда провисає, коли я кручу педалі назад?

Задній перемикач потрібно відрегулювати. Коли ви крутите педалі назад, ланцюг провисає (не торкаючись ланцюгової обойми).) Це тому, що коли ви крутите педалі назад, натягнення ланцюга відсутнє. Єдиний раз, коли ваш ланцюг знаходиться під напругою, це коли ви крутите педалі вперед.

Даніель

Сертифікований веломеханік з Орландо, штат Флорида. Маючи понад 15 років знань та досвіду в цій галузі, я можу допомогти вам діагностувати проблеми та виправити їх.

Крок 1: Як часто

За рекомендаціями інженерів Kawasaki, кожні 600 миль слід перевіряти (і, за необхідності, регулювати) люфт ланцюга. Паралельно слід перевіряти і розвал-сходження задніх шин, а за необхідності – відрегулювати їх.

Є люди, які рекомендують перевіряти ланцюг перед кожною поїздкою (хоча б візуально), але це занадто складно для більшості людей, щоб бути практичним в реальному житті. Хороша новина, однак, полягає в тому, що хоча ви дійсно повинні перевіряти його приблизно кожні 600 миль або раз на місяць, вам рідко доведеться це робити відрегулювати це. І щоб перевірити це, потрібно лише близько п’ятнадцяти хвилин, тому не зволікайте. Пам’ятайте, альтернатива така.

Також варто згадати, що найважливіший час для перевірки натягу ланцюга та вирівнювання задньої шини – це перші 500-1000 миль пробігу велосипеда, коли ланцюг зазнає початкового (і найбільш значного) розтягування, а також загальне зчеплення та осідання деталей. Це одна з важливих речей, про яку повинен подбати славнозвісний “перший сервіс” (що я настійно рекомендую вам заощадити і зробити самостійно).

Мораль історії: перевіряйте часто, регулюйте зрідка і не забувайте про це.

Крок 2: Що вам знадобиться

  • Інструмент для вирівнювання ланцюга Motion Pro. Існує багато способів перевірити вирівнювання ланцюга, проте найкращий, найшвидший і найпростіший метод, який я знайшов, – це цей інструмент. Інші варіанти – просто використовувати хеш-мітки на рамі, струні або рулетці, але для регулярного використання ніщо не зрівняється з точністю та швидкістю цієї штуки.
  • Динамометричний ключ 1/2. Щоб встановити правильний момент затягування гайки задньої осі.
  • Зривна планка. Щоб відкрутити гайку задньої осі
  • Тріскачка з внутрішнім шестигранником 1/2. Для прикладання протилежного крутного моменту до осі при відкручуванні або закручуванні гайки.
  • Трійник 27мм. Для гайки осі. Майте на увазі, що цей розмір, як правило, не входить до звичайних наборів тріскачок.
  • Трійник 22 мм. Для головки болта осі.
велосипед, ланцюг, вирівняти, відрегулювати
  • Плоскогубці. Щоб зняти шплінт на гайці задньої осі.
  • Шплінт. 4.0×35мм. Для закріплення гайки задньої осі. Не ідеально повторно використовувати оригінальний шплінт, але в екстрених випадках це можна зробити. Правильний розмір для Kawasaki – 4.0×35 мм (деталь 550AA4035, 2.95), але можна використовувати будь-який шплінт подібного розміру. Зазвичай дешевше і доцільніше просто купити комплект і використовувати потрібний розмір, а решту залишити як запасні.
  • Набір шестигранних ключів

Примітка. Якщо ви робите цю саморобку на Kawasaki Ninja 300 2012-2017 років випуску, гнізда 22 мм і 27 мм не потрібні. Ninja 300 використовує гнізда 17 мм та 24 мм відповідно.

Крок 3: Покладіть велосипед Велосипед Вгору на задній підставці

Для цієї роботи ми будемо використовувати задню підставку.

Якщо у вас ще немає задніх повзунків котушки, то зараз саме час їх придбати. На щастя, вони дешеві і можуть бути встановлені за лічені секунди. Крім того, теоретично вони також працюють як повзунки рами. Розмір болта становить 8 мм, і я особисто рекомендую моделі, які мають прокладку, щоб трохи висунути його з маятника, оскільки це зменшує ризик подряпати маятник або велосипед, коли ви ставите велосипед на підставку або знімаєте його з неї. Я обрав цю модель, але якщо ні, ви можете подивитися тут інші моделі, які можуть вам сподобатися.

Щодо задньої стійки, я використовував Speedmetal Rear Race Stand, яка мені подобається, тому що вона є цілісною (міцною), а також алюмінієвою (без іржі та легкою). Звичайно, дешевший пристрій, такий як задня стійка Venom, яка є у багатьох людей, буде працювати так само добре.

Порада професіонала: На 2017 Kawasaki Ninja 650 немає жодної різнокольорової головної ланки на ланцюгу. Я дуже рекомендую вам позначити ланцюг незмивною масляною ручкою, щоб ви знали, де ви почали і де закінчили змащувати ланцюг.

Примітка: Існують суперечки щодо того, чи слід перевіряти провисання ланцюга на боковій або задній підставці. У будь-якому випадку маятник навантажений, тому і я, і більшість власників мотоциклів перевіряють і відрегулювати натяг ланцюга, перебуваючи на задній підставці. В основному для зручності та швидкості.

Як виправити вільний велосипедний ланцюг? – 2 найпоширеніші методи

Знання щодо обслуговування велосипеда та усунення несправностей є важливими для кожного, хто володіє велосипедом. Хоча це не те, без чого ви не можете жити, це, безумовно, корисно. Ви повинні знати різні речі, і як полагодити ослаблений велосипедний ланцюг – одна з них.

Велосипедний ланцюг, який відірвався, не є великою проблемою, але якщо це трапляється часто, це може бути ознакою ослаблення ланцюга, що є серйозною проблемою. Знання того, як з цим боротися, важливо для будь-якого транспортного засобу з шестернями, наприклад, велосипеда.

Продовжуйте читати, щоб дізнатись більше.

Виправте ослаблений ланцюг шляхом вирівнювання або заміни

Існує багато можливих причин ослаблення ланцюга, і до кожної з них потрібно підходити по-різному. Ми зосередимось на двох основних причинах та їх вирішенні: зміщений перемикач та зношений ланцюг.

Налаштуйте Щільність затягування ланцюга з перемикачем

Велосипеди з перекосом перемикача можуть спричинити ослаблення ланцюга, регулювання ланки вирішить проблему. Ви можете зробити це, щоб виправити натяг ланцюга MTB або навіть на електровелосипеді. Однак не всі велосипеди мають таку можливість.

  • Що стосується проблем з ланцюгом, то одношвидкісні велосипеди не мають перемикачів, тому це навіть не обов’язково.
  • Навіть на горі велосипед на велосипедах, які завжди використовують кілька передач і перемикачів, регулювальний гвинт не завжди буде присутній, оскільки це залежить від моделі перемикача.

Крок 1: Гвинт B та підготовка

Щоб затягнути велосипедний ланцюг, перейдіть до заднього перемикача та знайдіть гвинт B; зазвичай це самий верхній гвинт, який відповідає за налаштування вирівнювання ланцюга. Також непогано перевірити, як ланцюг вирівнюється з перемикачем.

Перш ніж приступити до відрегулювати передні передачі велосипеда повинні бути переключені на найменшу передачу, а задні – на найбільшу. Тепер ми готові відрегулювати гвинт B.

Крок 2: Затягніть або ослабте гвинт для регулювання

Вам доведеться знайти правильне налаштування гвинта для кожного велосипеда. Затягування гвинта призведе до вирівнювання вгору, а послаблення – вниз.

  • Ослабте гвинт настільки, наскільки зможете, але не викручуйте його повністю.
  • Якщо ланцюг зіскочив з перемикача, підніміть його рукою і натягніть на відповідну шестерню. Поверніть педаль вперед і назад кілька разів, щоб переконатися, що ланцюг на місці.
  • Потім затягуйте гвинт потроху, поки не знайдете правильне положення. Спробуйте перемикатися між передачами, щоб переконатися, що натяг ланцюга правильний і що перемикання відбувається плавно.

Заміна ланцюга

Якщо ви користувалися велосипедом без проблем, але раптом виявили ослаблення ланцюга, можливо, він зносився. У такій ситуації вам потрібно буде замінити його на новий.

Що вам знадобиться:

Крок 1: Перевірте на знос

Найнадійніший спосіб перевірити ланцюг на наявність пошкоджень – за допомогою CC-3.2 перевірка ланцюга. Він схожий на лінійку, але має виступи, які можуть входити в ланки ланцюга. Шашка матиме о.5 сторона для 11 і 12-швидкісних ланцюгів, і сторона 0.75 для 10-швидкісних і нижче.

  • Вставте кінець гака в проміжки між ланками.
  • Вставте сторону 0.5 (або 0.75) в іншу щілину (при цьому гачок все ще підключений). Якщо бічна ланка легко вставляється, прийшов час замінити ланцюг.

Перш ніж продовжувати, переведіть передню та задню передачі на найменшу передачу.

Крок 2: Зніміть ланцюг

Щоб зняти ослаблений ланцюг, можна скористатися плоскогубцями або інструментом для ланцюгів.

#Спосіб 1: За допомогою плоскогубців

  • Визначте швидку ланку (ведучу ланку) за формою прорізів для роликів, які ширші порівняно з круглими прорізами стандартних ланок.
  • Перемістіть головну ланку на нижню сторону ланцюга між шестернями та заднім перемикачем.
  • Вставте плоскогубці в головну ланку і натисніть на ручки інструменту. Це змістить один з роликів і звільнить механізм блокування головної тяги.

#Спосіб 2: За допомогою ланцюгового інструменту

  • Помістіть ланку, яку ви хочете розірвати, на два зубці інструменту для розриву ланцюга. Переконайтеся, що інструмент ковзає лише по штифту ланцюга, а не по будь-якій іншій частині.
  • Повертайте ручку на інструменті для розриву ланцюга за годинниковою стрілкою, доки не відчуєте опору; в цей момент ви виштовхнете частину штифта.

Крок 3: Визначте правильний розмір

Необхідно переконатися, що ви використовуєте ланцюжок правильної довжини. Визначення розміру забезпечить правильну довжину та кількість ланок.

Найпростіший метод – порівняти новий і старий. Навіть якщо старий зносився, відповідність кількості ланок все одно є надійним способом визначити правильну довжину.

  • Якщо ланцюг занадто довгий, обріжте ланку плоскогубцями або інструментом для ланцюгів.
  • Для першого способу ланцюг повинен бути вузьким з одного кінця і широким з іншого.
  • Для останнього методу обидві сторони ланцюга повинні бути вузькими.

Крок 4: Покладіть назад ланцюг з головними ланками

Обов’язково чистіть і змащуйте ланцюг, щоб підтримувати його в належному стані. Наприклад, ланцюг на велосипеді для гірських прогулянок часто контактує з брудом, тому краще спочатку підготувати його до цього.

Поширені запитання

Чому ланцюг на моєму велосипед вільний?

Найпоширенішими причинами ослаблення ланцюга є його зношеність, зміщення перемикача або пошкодження шестерень. Причиною може бути і новий ланцюг, оскільки він може бути неправильно підібраний для велосипеда.

Що відбувається, коли велосипедний ланцюг ослаблений?

Ослаблений ланцюг може призвести до нещасних випадків через втрату контролю над велосипедом. Це також може спричинити пошкодження різних частин трансмісії. Ось чому важливо негайно виправити провислий велосипедний ланцюг.

велосипеді, ланцюг, вирівняний, крок, відрегулювати

Наскільки туго має бути натягнутий велосипедний ланцюг?

Це також може призвести до пошкодження різних частин велосипеда ланцюгЩільність затягування можна виміряти навіть без інструментів, для цього потрібно відтягнути її з одного боку шестерні; якщо вона не рухається, то вона затягнута занадто туго. Ви повинні мати можливість потягнути за ланцюг 0.5 дюймів від шестерні, а якщо більше, то це означає, що вона занадто вільна.

Чи потрібно замінювати або підтягувати ланцюг на велосипеді ланцюг?

Ослаблений велосипедний ланцюг слід замінити, якщо знос значний, тобто інструмент для зносу ланцюга прослизає в зазори. Регулювання перемикача потрібне, якщо є перекіс. Це все питання ідентифікації проблеми.

Чи складніше полагодити ланцюг, що зісковзує, на певних типах велосипедів??

Так, вирішення проблем на багатошвидкісних велосипедах складніше через наявність більшої кількості компонентів. Коли ми затягуємо ланцюг BMX з однією передачею, є менше причин для занепокоєння, ніж коли ми затягуємо ланцюги гірських велосипедів з багатьма передачами.

Чи можу я використовувати будь-який ланцюг на будь-якому велосипеді?

Ні, деякі деталі мають специфічну сумісність компонентів. Хорошим прикладом є велосипеди з перемикачами Shimano; вам потрібен ланцюг, сумісний з його перемикачем.

Крім того, довжина ланцюга також повинна бути правильного розміру.

Висновок

Тепер ви знаєте, на що слід звертати увагу при виявленні ознак ослаблення ланцюга, але що більш важливо, ви знаєте кілька способів, як полагодити ослаблений велосипедний ланцюг. Ці знання не гарантують, що ви зможете вирішити будь-яку проблему, але це хороший початок.

Чи пробували ви вирішувати проблеми з ланцюгом на велосипеді? Розкажіть про свій досвід і про те, з якими труднощами ви зіткнулися. Залиште нам повідомлення в розділі нижче.

Відрегулюйте передні гвинти

Передній перемикач має два обмежувальні гвинти, один верхній, позначений H, і один нижній, позначений L. верхній гвинт обмежує ланцюг від падіння або руху назовні, в той час як нижній гвинт обмежує рух ланцюга всередину клітки

По-перше, ви повинні подивитися, де ковзає ланцюг

При падінні всередину переведіть ланцюг на найвищу передачу з найменшим ланцюгом

Внутрішня пластина перемикача повинна контактувати з ланцюгом на відстані 2 мм

Якщо відстань більша за вказану, необхідно перемістити нижній гвинт за годинниковою стрілкою, щоб зафіксувати внутрішню пластину на оптимальній відстані до ланцюга

Якщо ланцюг падає назовні, встановіть ланцюг на найбільше кільце та найменшу передачу

Зовнішня пластина клітки переднього перемикача повинна ледь торкатися ланцюг

Перевірте, якщо зазор більше 2 мм, закрутіть його за годинниковою стрілкою, щоб зафіксувати пластину клітки всередину.

Поверніть ланцюг назад

Ще один швидкий спосіб полагодити ланцюг, який впав під час їзди – це швидко повернути педалі назад під час їзди, щоб повернути ланцюг на місце, і ви можете трохи проїхати далі, щоб дістатися до безпечного місця для належного закріплення ланцюга.

Крім того, ви можете прикріпити уловлювач ланцюга до корпусу, щоб запобігти падінню ланцюга, оскільки він діє як рука, яка ловить ланцюг, якщо він рухається до внутрішньої обойми.

Як зупинити спадання велосипедного ланцюга на задньому колесі

Якщо ви помітили, що ланцюг зісковзує з заднього колеса, спробуйте відрегулювати гвинти заднього перемикача, ось як можна відрегулювати задній перемикач вашого велосипеда:

Відрегулюйте задні обмежувальні гвинти

Якщо ланцюг зісковзує всередину задньої касети, необхідно відрегулювати нижній гвинт

Встановіть ланцюг на найменшу зірочку та найвищу передачу

Переміщайте гвинт за годинниковою стрілкою, доки задній перемикач, що звисає донизу, не потрапить у середню частину велосипеда

Відрегулюйте так, щоб ланцюг вільно рухався на найбільшій передачі і не міг рухатися далі

Якщо ланцюг спадає на зовнішній стороні заднього колеса, потрібно зафіксувати вищий гвинт

Встановіть ланцюгові кільця на найбільше значення, а шестерню на задньому колесі – на найменше

Поверніть гвинт так, щоб клітка регулювалася посередині велосипеда і вільно рухалася на найменшій передачі

Перевірте, чи правильно встановлено заднє колесо. Іноді проблема викликана хитанням колеса, а не перемикача.

Що робити, якщо наведені вище кроки не працюють?

Якщо наведені вище кроки не вирішили вашу проблему зі спаданням ланцюга, тоді вам потрібно виконати наступні дії, щоб її виправити

Відрегулюйте шків перемикача

Іноді шків перемикача згинається або зміщується з місця. Через перекоси ланцюг може почати падати. До відрегулюйте шків ви повинні змінити шестерні на стоячому велосипед.

Потім переконайтеся, що шків і ланцюг вирівняний між собою. Якщо це не так, то вам потрібно зафіксувати шків у правильному положенні, або якщо він погнутий, то виправити його.

Перевірте ланцюгові кільця та ланцюгову лінію

Перевірте, чи не зігнута чи не зношена лінія ланцюга або ланцюгові кільця. Потрібно зафіксувати їх так, щоб ланцюг правильно сидів і не спадав під час їзди.

Правильно розташуйте кривошип і нижній кронштейн

Ви також повинні шукати клітку перемикача та привід, щоб бути вирівняні належним чином один з одним. Якщо клітка зсунулася, вам потрібно зафіксувати її назад у потрібному положенні.

За допомогою стрічкового затискача та бочкоподібного регулятора ви повинні затиснути ланцюг, а потім натягнути ланцюг за допомогою бочкоподібного регулятора як за годинниковою стрілкою, так і проти годинникової стрілки, щоб перевірити провисання системи. Потім зафіксуйте клітку так само, як були відрегульовані гвинти вище.

Тепер скиньте натяг троса і перемістіть перемикач передач, щоб перевірити, чи працює він плавно чи ні.

Інші можливі проблеми:

Якщо це не проблема з вашим ланцюгом, тоді можуть бути інші проблеми, які можуть існувати

Кут ланцюга

Кут нахилу ланцюга, під яким ви керуєте велосипедом, неправильний, що призводить до розтягування та падіння ланцюга.

Проблеми з колісним колесом

Можливо, колесо перемикача вашого велосипеда зношене або неправильно закріплене, що спричиняє проблему. Зафіксуйте кермо у правильному положенні або за потреби замініть його.

Довжина ланцюга або пошкодження в трансмісії

Інша проблема може полягати в тому, що ваш привід зношений або пошкоджений, що спричиняє проблеми з вирівнюванням. Або довжина ланцюга завелика чи замала, через що він падає під час перемикання передач.

Заключні думки!

Сподіваємось, ці прості кроки допоможуть вам полагодити ланцюг, що зісковзує, і повернути його на місце. Ви можете звернути увагу на пошкоджені зуби або шестерні, якщо перемикач та трансмісія в ідеальному стані вирівняти і відрегульований.

Іноді клітка також згинається під час аварій або ударів. Ви можете легко повернути його у форму або вирівняти ланцюг легко затягнути.

Якщо ви все ще не можете розібратися з проблемою, і ланцюг продовжує зісковзувати, то кращим і безпечнішим варіантом буде звернутися за професійною допомогою. Це позбавить вас від усіх клопотів і дозволить вирішити проблему швидше та ефективніше.

s:

Мене звати Джон, і я завзятий велосипедист. Я почав їздити на велосипеді ще в дитинстві і ніколи не припиняв.

Я катаюся на велосипеді вже більше 20 років і ніколи не нудьгував на ньому.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top