Велосипед BMW 1200 куб.см. Вердикт

BMW R nineT 2021 року – високі технології, низькі характеристики

Прагнучи трохи “пригальмувати” (умовно кажучи), деякий час тому я їздив на BMW R nineT 2021 року (разом з кількома іншими, які я перевірив у черзі), і після того, як описав їзду на ньому друзям, я вирішив написати цей огляд BMW R nineT 2021 року.

Зрештою, я вирішив заощадити близько 40% від вартості покупки, відмовитися від круїз-контролю і купити BMW R nineT 2017 року випуску. Про це я розповім трохи пізніше.

Багато чого в BMW R nineT 2021 року лоскоче мене як повсякденну людину велосипед. Це справді вдале поєднання низькотехнологічної конструкції велосипеда, характерного двигуна та високотехнологічних допоміжних засобів, які допомагають мені залишатися в живих.

Але мені було цікаво, як це буде для мене, коли я зійду з японських спортивних мотоциклів та італійських голих мотоциклів. Мені було цікаво

  • Чи справді у старіючого близнюка-боксера достатньо “характеру”, щоб компенсувати свою низькотехнологічність??
  • Як поводиться BMW R nineT?
  • Чи хороший R nineT для поїздок на роботу – чи можна розділити смугу руху і чи можна легко припаркувати його в незручних ситуаціях??
  • Чи пристойно R nineT поводиться на шосе, чи мене здує зверху, як тільки я розігнався до 100 км/год (60 миль/год)??

Ви одержимі мотоциклами?

Що ж, я люблю. Ось чому я створив цей сайт – як віддушину. Я люблю вчитися і ділитися тим, що може бути корисним для інших. If you like what you read here, and you’re a fraction as obsessed as I am, you might like to know when I’ve published more. (Перевірте останню версію, щоб мати уявлення про те, що ви побачите.)

Коротше кажучи, лінійка мотоциклів R nineT – це голий/мінімалістичний родстер BMW, де ви платите досить багато за привілей мінімалізму (якщо купуєте новий).

Є багато кращих і дешевших велосипедів, але “кращий” – поняття суб’єктивне. Для універсального використання на будь-якій швидкості (від повільної до блискавичної), наприклад, BMW S 1000 R за аналогічною ціною є кращим – комфортніший, більш технологічний, швидший, і, пам’ятайте, за аналогічною ціною.

1200 куб.см, велосипед

Але R nineT змушує таких людей, як ми з вами, платити за привілей повітряного/масляного охолодження двигуна початку 2010-х років, валовий привід і думати, що тахометр і регульовані вилки USD є преміум-функціями, і що вам не потрібен індикатор перемикання передач – тому що більшість моделей R nineT не поставляються з цими речами в стандартній комплектації.

Що має кожен R nineT велосипед (since 2014 — see our generational guide to the R nineT) has in common is the engine and drivetrain. Всі вони мають 1170-кубовий двокулачковий двигун (“Camhead” або “twin cam” в серії поколінь двигунів BMW boxer), подвійний верхній розподільний кулачок з повітряним/масляним охолодженням, з великими головками циліндрів, що стирчать збоку мотоцикла.

Починаючи з першого R nineT 2014 року, двигун завжди видавав 81 кВт (110 к.с.) пікової потужності в діапазоні 7500-8000 об/хв – саме там, де багато людей зі спортивними намірами люблять жити на вулиці. Невдовзі двигун досягає червоної межі, але це не той мотоцикл, на якому мені подобається відскакувати від обмежувача.

Всі велосипеди R nineT також мають валовий привід і вилки (або перевернуті, або звичайні), а не телескопічну передню підвіску, характерну для інших велосипедів R епохи, таких як R 1200 R.

З лінійки R nineT, BMW R nineT (без інших слів після нього) є преміум-класом велосипед лінійки. Я хотів би, щоб вони назвали найкращий з них “Ultimate” або “Pro”, або щось подібне. The others all get a word, like Scrambler or Urban G/S etc.

Натомість, оскільки після слова “топова модель R nineT” більше немає слів, я просто кажу: “У мене R nineT”, а потім роблю довгу паузу, щоб співрозмовник зрозумів, що я закінчив речення. Але навіть тоді їм зазвичай доводиться уточнювати. “Чистий? Скремблер?”і т.д.

Топовий BMW R nineT кінець речення! Більше немає слів! поставляється з повністю регульованими передніми вилками USD і подвійними датчиками, включаючи – зачекайте – тахометр і датчик положення передачі (речі, які я не усвідомлював як “функції”, поки не побачив ретро-велосипеди). Задня підвіска також регулюється.

1200 куб. см, велосипед

У кожному поколінні велосипеди також мають спільні системи допомоги водієві, які з 2021 року включають круїз-контроль і стандартний Bosch IMU, що означає ABS на поворотах і трекшн-контроль з урахуванням кута нахилу. Basically, all these bikes will try to correct your silly mistakes, like jamming on the brake in a corner filled will gravel.

Pure, Scrambler та Urban G/S не мають вдосконаленої підвіски та тахометра (хоча недовговічний Racer мав тахометр). Їх вилки не регулюються, і вони поставляються лише з одним калібром. Крім того, Scrambler та Urban G/S мають менші передні вилки, що робить їх трохи лінивішими в управлінні.

Це ставить R nine T на рідкісну територію – олдскульний двигун, трансмісія, що не потребує обслуговування, і круїз-контроль. Окрім кількох прикладів від Harley-Davidson та Moto Guzzi, я не можу пригадати жодного іншого мотоцикла, який міг би запропонувати таке.

Що робить BMW R nineT 2021 року особливим?

Ті, хто дивиться на круту ціну наклейки на новому мотоциклі BMW – і особливо порівнюючи ціну нового BMW R nineT 2021 року з іншими дивовижними BMW в лінійці – можуть подумати: “Зачекайте, чому я повинен платити стільки за мотоцикл, який навмисно олдскульний”?”

There are four things I really like about the R nineT:

  • Він має повітряно-масляне охолодження, але при цьому високопродуктивний двигун
  • Він має валовий привід
  • Мотоцикл легкий і простий в управлінні
  • І BMW R nineT 2021 року, зокрема, має багато електронних зручностей.

Двигун BMW R nineT з повітряно-масляним охолодженням

Перш ніж перейти до того факту, що це один з останніх двигунів з повітряним/масляним охолодженням на нових стандартних мотоциклах, давайте з’ясуємо одну річ – крива крутного моменту і реакції двигуна BMW R nineT приголомшлива і дуже підходить для стилю родстера мотоцикл.

Реакція двигуна BMW R nineT

Двигун реагує трохи як збуджений крейсерський двигун середньої потужності. Ось як виглядає крива крутного моменту BMW R nineT:

Крутний момент досягає піку близько 95 Нм (70 фунт-фунтів) при 6500 об/хв, але це не говорить вам про те, що він виробляє понад 80% цього крутного моменту вже при 1500 об/хв. It’s not at all a bike you have to rev up or worry about short-shifting, and it’s not a велосипед варто вийти на пікові оберти. Я люблю перемикатися на 7500, навіть коли поводжуся агресивно.

З наведеної вище складеної кривої крутного моменту (з декількох динамо-тестів) видно, що крутний момент є скрізь. Недоліком кривої крутного моменту, до речі, є те, що вона досить “грудкувата”. Але, можливо, це характер..

Так чи інакше, ось чому люди люблять боксерський двигун BMW в родстерах.

Одна річ, яка є досить унікальною в боксерах – це те, як весь мотоцикл перекидається вправо, коли ви натискаєте на педаль газу на холостому ходу. Це є наслідком розкручування колінчастого валу, який проходить вздовж мотоцикла.

Ви отримаєте такий самий поштовх на К-байках (як мій старий BMW K 1200 RS), з їх поздовжньо розташованими двигунами, або на Moto Guzzi, з їх поздовжньо розташованими V-подібними твінами. Вісь на кожному з цих велосипедів проходить уздовж.

Спочатку це дивне відчуття. Коли я вперше відчув боковий поштовх двигуна поперечного боксера, що розкручується, я був шокований. Хіба це не ускладнює проходження поворотів під час розгону? Я подумав? (Ні, мені сказали: Обертання приводу вала протидіє цьому.)

Зрештою, ви можете описати боковий удар боксера-близнюка як: а) характер, б) інженерію або в) дивну ваду. Я обираю a). Здебільшого тому, що я за це плачу… Але те, як R nineT відкидає вбік, справді виглядає круто. Живий, майже.

(Насправді, аргументи на користь поздовжнього розташування двигунів у мотоциклах досить цікаві. Я проаналізую це окремо.)

Чому боксер з повітряним охолодженням (а не з рідинним)?

Якщо ви стежите за мотоциклетними двигунами BMW, ви можете знати, що двигун BMW R nineT був “преміум” двигуном в інших моделях BMW лише до 2013-2015 років.

BMW R 1200 GS отримав двигун з частковим рідинним охолодженням з 2013 модельного року, а GSA – з 2014 (обидва були анонсовані в кінці попередніх років). Останнім, хто витримав, був R 1200 R, який отримав його наприкінці 2014 року.

Отже, починаючи з 2015 року, весь модельний ряд BMW, включаючи новий BMW R 1200 RS, має двигун з рідинним охолодженням. Але не у BMW R nineT.

“Фу, шипіння”, – вигукують ті, хто критикує рідинне охолодження. “Зберігати все в стилі старої школи.” Я зрозумів! Мені подобається олдскул. Але для рідинного охолодження є вагомі причини, і переваг більше, ніж ви можете собі уявити.

Рідинне охолодження з’явилося частково через обмеження на викиди шкідливих речовин. Багато шанувальників мотоциклів вважають, що обмеження на викиди є анафемою їхній пристрасті і змушують все, що колись було чистим, задихатися від каталізаторів і бюрократичної тяганини.

До речі, обмеження на викиди стосуються не тільки того, що вилітає з вихлопної труби. Існують також обмеження на рівень шуму від двигуна. Це також не завжди добре для шуму.

Але давайте дивитися на речі збалансовано. Рідинне охолодження має дві очевидні переваги:

  • Нижчі витрати на обслуговування. Охолодження двигуна означає, що клапани рідше потребують регулювання. Інтервали обслуговування клапанів на двигунах з рідинним охолодженням завжди (наскільки я бачив) більші – часто вдвічі – ніж на двигунах з повітряним/масляним охолодженням.
  • Потужність. Ви можете використовувати вищі ступені стиснення, вищі оберти та загалом отримувати більше потужності з двигунів того ж об’єму, коли вони мають рідинне охолодження, і при цьому отримувати вигоду від менших витрат на технічне обслуговування.
1200 куб. см, мотоцикл

Більше про мій погляд на порівняння рідинного та повітряно-масляного охолодження мотоциклетних двигунів читайте тут.

Їзда на BMW R nineT 2021 року

Мені завжди подобався концепт BMW R nineT. Я знаю чимало людей, які позитивно порівнювали їх з лінійкою Triumph 1200 (R nineT швидший) або з Ducati Monster 1100 (R nineT набагато швидший).

Мені подобається BMW R nineT 2021 року з усіх перерахованих вище причин, які роблять його особливим. Але я також хотів би згадати про те, як це – їздити.

Загальна їзда та характер на BMW R nineT 2021 року

Для контексту, після того, як я покатався на BMW R nineT 2021 року, я купив BMW R nineT 2017 року, який має такий самий двигун. Я також їздив на моделях Hexhead та Twincam BMW R 1200 GS.

Якщо коротко, то я в основному їздив на спортивних велосипедах, спортивних туристах, пригодницьких туристах, голяка і стандартах. Гаразд, це багато видів велосипедів. Також на кількох туристах на тест-драйвах (жоден з них мене не зачепив).

Я виявив, що під час їзди по дорозі мені, як правило, подобається мати велосипед, на якому я можу гасати і не відчувати, що він млявий або надмірно розганяється. Я не проти перемикання передач, але мені не подобається перемикатися на третю передачу лише для того, щоб розігнатися до швидкості на шосе, тому більшість велосипедів потужністю менше 35 кВт (50 к.с.) не дуже підходять для мене.

І навпаки, хоча мені дуже подобається наближатися до червоної лінії, я не часто роблю це в повсякденній їзді на спортивних велосипедах. Я ніколи не перевищував швидкість на своєму Hayabusa (святотатство!), а я на своїх 600-кубових спортбайках їздив лише на треку (де я намагався перемикатися перед ним).

1200 куб.см, велосипед

У повсякденній їзді мені подобається “крутний момент скрізь”. Це те, що забезпечує R nineT. З будь-якого місця вище 1500 об/хв я можу натиснути на педаль газу на більшості передач, і він присідає і їде. Я можу утримувати газ в будь-якій точці і просто перемикати передачі, коли захочу.

Було кілька моментів, коли мені хотілося, щоб R nineT обертався трохи більше. Але знову ж таки, хіба я не отримав це велосипед щоб трохи сповільнитись..

Гальмування на R nineT також достатнє для повсякденної їзди. Здатність швидко розганятися лякає, якщо у вас немає гальм, щоб пригальмувати; R nineT добре оснащений у цій сфері. Я їздив на стандартах з однодисковими передніми гальмами і не повернусь до них.

До речі, хоча я побоювався одного диска на Harley-Davidson Sportster S, на практиці це було добре для цього стилю велосипед.

Їзда в заторі на BMW R nineT

Єдиною частиною їзди на BMW R nineT, яка мені не сподобалась / не дуже сподобалась, була їзда в пробках. Я помітив це під час своєї короткої тестової поїздки і підтвердив це тривалим володінням старшою моделлю.

В основному це просто тому, що R nineT трохи заширокий для розділення вузьких смуг (що є невід’ємною частиною їзди в будь-якій частині світу, окрім більшості штатів США).

Якби розділення смуг руху було легальним у більшій частині США, розділення смуг на R nineT не було б проблемою… смуги там ширші, з мого досвіду та багатьох відео на YouTube! Круїзери можуть відносно легко розділяти смуги руху в США, за винятком щільного міського трафіку, тож на BMW R nineT це буде досить легко.

Але в перевантажених районах Австралії та Європи я віддаю перевагу вужчому родстеру або навіть спортбайку.

Частково проблема розділення смуги руху на BMW R nineT полягає в кермі. І я можу поміняти свою на вужчу смугу.

Але інша частина – це головки циліндрів. Я подряпав їх об пару речей (не автомобілів, на щастя) на низькій швидкості, і те, що вони стирчать на всі боки, мене трохи турбує.

Спортивна їзда

У BMW R nineT є деякі речі, які є спортивними, наприклад, підвіска, відносно невелика вага та гальма. Я знаю, що люди навіть беруть їх на трек – особливо Racer. Але я б не назвав R nineT спортивним велосипед.

Єдиний раз, коли я відчув, що R nineT не вистачає потужності, це коли я спробував їздити на ньому як на спортивному мотоциклі на велосипеді і розігнати його понад 100 км/год (60 миль/год) на першій передачі. Він цього не робить, тож не сподівайтеся, що зробить!

Як застереження, ви можете їздити на R nineT спортивно. Я впевнений, що в умілих руках ви зможете з легкістю обганяти людей на “правильних” спортивних мотоциклах. А поруч з більш лінивим круїзером з великим циліндром, посадка на R nineT буде відчуватися досить екстремальною – я маю на увазі, що ви трохи нахиляєтеся вперед, а підніжки досить високі.

Я просто не вважаю, що занадто агресивна їзда – це природне щасливе місце для R nineT.

Їзда по шосе на BMW R nineT 2021 року

R nineT насправді не дуже хороший шосе мотоцикл, і круїз-контроль на BMW R nineT 2021 року не набагато покращує ситуацію.

Я виявив, що вище 100 км/год я дуже втомлювався приблизно через 30 хвилин від тиску вітру.

Витоки божевільної ідеї

Том Ашер роками їздив по ендуро-трасах на різних мотоциклах, від YZ до KLR, але ідея провести гонку Екстремального Ендуро на великому мотоциклі велосипед застряг з ним. “Я завжди хотів зробити щось подібне, але на більшому велосипед. Щоб показати людям, що це не велосипед, що всі велосипеди чудові. Справа в гонщику. І найбільший виклик. “каже Том. Коли він дізнався про Kenda AMA Tennessee TKO Extreme Enduro, це здалося йому ідеальною можливістю. Хоча в минулому кілька професіоналів брали участь у подібних перегонах на великих мотоциклах, ніхто не робив цього на такому великому мотоциклі, як BMW R1200GS Adventure. А той факт, що Том буде робити це як приватна особа, у віці 49 років, робив виклик ще більшим.

За шість тижнів до перегонів Том вирішив ризикнути і зареєструватися на TKO Extreme Enduro. На жаль, він був би розчарований, тому що всі місця вже були заповнені. Але кілька друзів лобіювали його інтереси, і за три тижні до старту організатори перегонів запропонували йому місце. Це означало б практично повну відсутність часу на тренування та підготовку, але це була можливість, яку Том не міг упустити.

Тренування до TKO Extreme Enduro

Коли Том зареєструвався на TKO, він не їздив на мотоциклі вже більше 10 років і був не в тій формі, щоб брати участь в екстремальному ендуро. Але він опустив голову і одразу взявся до роботи, бігаючи та піднімаючи вагу. Проте його фізичні тренування перервуться вже через тиждень через робочі обов’язки, які змусять його виїхати з країни. Він повернувся додому всього за два дні до перегонів, маючи достатньо часу, щоб поспішити з підготовкою мотоцикл до Hourglass Cycles (місцевий магазин, який його спонсорує), щоб підготувати свій GSA до забігу.

У Hourglass Cycles команда почала готувати великий GSA до гонки свого життя. Вони встановлять набір пригодницьких кілочків IMS Adventure Pegs та ручок Goldentyre DOT для покращення контролю. Також були додані нижні протиударні балки AltRider, AltRider Skidplate та захисний кожух головної передачі Skunkwerks, щоб озброїти мотоцикл велосипедом.

Команда підготувала GSA якраз до перегонів, знявши непотрібні деталі та додавши позашляхові оновлення. (Фото люб’язно надане Джимом Біном)

Команда зняла майже все, що не було потрібно для перегонів, включаючи пасажирське сидіння і кілки, багажники, бризковики, переднє крило, лобове скло, дефлектори, поворотники і тримач номерного знаку, намагаючись скинути якомога більшу вагу. Видалення всіх деталей заощадило приблизно 40 фунтів і заповнення великої 8-ки.Бак на 3 галони з двома галонами пального заощадить ще більше.

Настає день перегонів

Том прибув до тренувального центру Trials у місті Секватчі, штат Теннессі, у п’ятницю ввечері на старт гонки Tennessee TKO Extreme Enduro, якраз вчасно, щоб підготуватися до свого дебюту в ранковому кваліфікаційному заїзді. Не звертаючи уваги на хвилювання, Том зосередився на своїй меті: пройти кваліфікацію до головної події. Його стратегія? Не сприймайте це як перегони. Тримайте повільний і стабільний темп та зберігайте енергію для складних ділянок.

Вишикувавшись на сітці, Том виділявся, як хворий палець, своїм гігантським 1200-кубовим мотоциклом на велосипеді. Спортивний REV’IT! пригодницьке спорядження, відкидний модульний шолом і пригодницькі черевики, все, що йому було потрібно для завершення образу RTW, – це набір алюмінієвих піддонів. Незабаром настав час старту, і Том помчав у диму двотактних двигунів, змішуючись з конкурентами вдвічі молодшими за нього на велосипедах вдвічі меншого розміру.

Після нещодавніх дощів великий GSA боровся за зчеплення на кам’янистій трасі, вкритій слизькою багнюкою. Це була постійна робота без часу на відпочинок і постійні складні перешкоди, що постійно з’являлися. На кам’янистих ділянках з двома гігантськими циліндрами, що стирчали з боків, Том мав бути особливо обережним. “Це те, до чого ви звикаєте на дійсно складній місцевості, якщо ви їздите на скутері велосипед з боксерським мотором. Доводиться переїжджати через речі, щоб їх прибрати”, – пояснив Том.

Posted by Drew Corl on Субота, 12 серпня 2017 р

На складних ділянках траси було справжнє шаленство. Багато гонщиків зістрибували з велосипедів і намагалися вирватися зі скрутного становища. Але для Тома це не було варіантом з його важким велосипедом. Він повинен був би покладатися виключно на техніку для кожного виклику. Пробиратися крізь море гонщиків, які застрягли на трасі, було складно, щоб зберегти темп для підйому на пагорб. Зрештою, наслідки боротьби з великим велосипед Почався шторм. “Коли ти задихаєшся і не можеш перевести подих, це дуже ускладнює їзду на повну силу.” Але натовп з великим ентузіазмом підбадьорював Тома, даючи йому енергію, щоб він продовжував рухатися, незважаючи на зростаюче виснаження.

Том ніколи не здавався, але, на жаль, він ніколи не побачить фінішної прямої. Його день закінчився б саме в момент зупинки гонки. “Я благав їх дозволити мені продовжити, тому що я вже пройшов найскладніші ділянки дистанції, а наступні були набагато легшими, але вони наполягли, і я погодився. Якби у мене був шанс, я б доїхав до фінішу, навіть якщо б це вбило мене”, – сказав Том.

BMW R1200C Performance

Точно так само, як нещодавній випуск BMW R18 в 2020 році був зустрінутий, коли BMW R1200C вийшов в 1997 році, він став шоком для мотоциклетного світу.

Хоча в той час, можливо, цього не варто було робити, оскільки в 90-х роках з’явився цілий плавильний котел крейсерських мотоциклів від виробників, які раніше не заглиблювалися в цей сегмент.

У той час навколо були Yamaha Virago та V Star, Honda Valkyrie та Kawasaki Vulcan 1500, тож якщо японські виробники збиралися увійти в плавильний котел хаосу Harley Bagger, чому б BMW не міг?

Річ у тім, що BMW все ще дуже відрізнявся від інших круїзерів, і комусь він подобався, а когось відштовхував саме цей факт.

Новий R1200C від BMW – це, мабуть, той мотоцикл, який ви або любите, або ненавидите. Його підхід до жанру настільки своєрідний, що деякі задаються питанням, чи дійсно його слід вважати круїзером.

Журнал Cruiser у своєму огляді BMW R1200C за 1997 рік

Вони закінчують свій огляд тим, що, на мою думку, є ідеальним резюме цієї моделі BMW R: “Тільки розмови на узбіччі роблять круїзери BMW цікавими”. Кожен хоче поговорити про нього і запропонувати свої думки. Абсолютно оригінальний, він дратуватиме вузьколобих і розширить визначення круїзера.”

MCN оцінив BMW R1200C на 4 з 5 зірок з таким резюме: “Як і більшість круїзерів, він продається за зовнішнім виглядом – цей теж знявся у фільмі про Бонда. Потужність досить скромна, враховуючи двигун 1200 куб.см двигун, але цього достатньо. Динамічно він кращий за багато круїзерів завдяки якісній інженерії та легкій вазі.”

Хоча ніхто не співав дифірамби мотоциклам, ніхто не знищував зусилля, і сьогодні вони все ще мають такий же ефект на людей, коли ви зустрічаєтесь з одним з них.

Виробництво R1200C закінчилося в 2004/5 році, президент BMW Motorrad (Dr. Herbert Diess) стверджував, що основною причиною мотоцикл Причиною зняття з виробництва було те, що цей двигун не відповідав сучасним смакам ринку.

Можливо, те, що доктор. Герберт Дісс насправді говорив, що мотор був просто недостатньо швидким, а велосипед занадто повільний для того, що люди звикли очікувати від мотоциклетного круїзера. Не виключено, що в майбутньому буде ще одна спроба створити крейсер.

Перенесемося в наш час, і ми маємо у продажу BMW R18.

Список специфікацій BMW R1200C

Двигун і трансмісія

  • Двигун – Чотиритактний, двоциліндровий горизонтально розташований, двигун Boxer, 4 клапани на циліндр
  • Об’єм – 1,170 куб.см
  • Діаметр х хід поршня – 101 х 73 мм
  • Ступінь стиснення – 10.0:1
  • Система охолодження – повітряне/масляне охолодження
  • Індукція – Bosch Motronic MA 2.4 впорскування палива
  • Запуск – електричний
  • Коробка передач – 5-ти ступінчаста
  • Кінцевий привід – вал
  • Максимальна потужність – 61 кінська сила при 5 000 об/хв
  • Максимальний крутний момент – 98 Нм при 3 000 об/хв
  • Максимальна швидкість – 110 миль / год

Шасі та розміри

  • Рама – Трисекційна композитна рама, що складається з передньої та задньої секцій, несуча двигун
  • Передня підвіска – телескопічний важіль BMW, стійка 35мм, центральна стійка
  • Задня підвіска – литий алюмінієвий односторонній маятник з монолевером BMW, регульований попередній натяг пружини
  • Передні гальма – 2 x 305мм диски, 4 поршневі супорти
  • Задні гальма – одинарні 285мм, 2 поршневі супорти
  • Суха вага – 236 кг
  • Довжина – 2 340 мм
  • Висота – 1 130 мм
  • Ширина – 1 050 мм
  • Колісна база – 1 650 мм
  • Дорожній просвіт – 172 мм
  • Висота сидіння – 740 мм
  • Паливна ємність – 17.5 літрів

Варіанти BMW R1200C

Існувало кілька варіантів BMW R1200C протягом його виробничого циклу, деякі з них відійшли від оригінального мотоцикла більше, ніж інші.

Класичний

Це був оригінальний велосипед, названий “Класик”, оскільки пізніше з’явилися інші моделі на вибір.

Avantgarde

Потрапив до дилерів у 2000 році, з набагато меншою кількістю хрому, темнішим графітовим кольором та ABS, що було доступним варіантом.

Independent / Phoenix

Варіант 2001 року, створений для водія-одинака, з окремим сидінням, новою двокольоровою фарбою, алюмінієвими колесами, вітровим склом та ронделем BMW на кришці генератора.

Montauk

Представлений у 2003 році, названий на честь нью-йоркського курорту, він був однією з найпопулярніших версій. У 2004 році було випущено обмежену серію з 350 екземплярів версії Montauk, яка стала останньою моделлю BMW R1200C. Гальмівні шланги в оплітці, додаткова вертикально розташована фара, модернізований двигун для більшої потужності та оновлена панель приладів – це лише деякі з змін. Це був м’язистий круїзер, що виділявся.

Трійка

Триколісна версія, R1200C з боковим багажником, що надає водієві більше коліс, більшу стабільність та інший досвід їзди.

R1200CL

Варіант 2002 року та туристична модель з повним комбінезоном. Уявіть собі Goldwing від BMW, круїз-контроль, верхній чохол зі спинкою для пасажирського сидіння, настил замість підніжок, аналоговий годинник на приладовій панелі, розетки, підігрів ручок, сидіння та додаткові опції електроніки, як-от протиугінна система.

R1200CLC

Те саме, що й у моделі CL, але з додатковими опціями, ABS, Cd-програвачем, більше хрому скрізь, де це можливо

Інші зміни

Для останнього модельного року, 2004, BMW запропонувала ABS, подвійне запалювання, покращену трансмісію та комфортне пасажирське сидіння без додаткової плати.

Існувала також менша 850-кубова версія, випущена в 2000 році.

BMW R 1250 GS

Нестримна цікавість, сміливість відкривати щось нове знову і знову: Ось що означає R 1250 GS. Він був іконою протягом чотирьох десятиліть. і все ще продовжує надихати новими можливостями. Новий дизайн світлодіодного освітлення надає йому блискучого вигляду та забезпечує максимальну видимість: Це забезпечується завдяки світлодіодним поворотним фарам з адаптивними фарами. Додаткове обладнання, таке як підігрів сидінь, забезпечує додатковий комфорт, а завдяки семи режимам їзди ви можете з упевненістю опанувати будь-яку ситуацію на дорозі. З цим GS ваша жага до відкриттів не знає меж. Ви живете в дусі #SpiritOfGS.

Швидкі зміни поворотів, гравійні злети, нескінченні тури: З R 1250 GS ви самі вирішуєте, як виглядатиме ваша пригода. Його постійно оптимізована технологія та широке оснащення забезпечать вам безпечну, динамічну та комфортну подорож будь-яким маршрутом.

рік гарантії

Їдьте далі.

Отримайте гарантію до 3 років або 36 000 миль пробігу на всі нові мотоцикли.

Продуктивність, ефективність, контроль

Боксерський двигун R 1250 GS зачаровує з першого погляду. Ви відчуєте його характер у будь-якому діапазоні частоти обертання двигуна, адже він пропонує вражаючу продуктивність з більшою плавністю на низьких обертах. Змінне керування розподільчим валом BMW ShiftCam забезпечує більш потужний крутний момент у всьому діапазоні обертів двигуна, забезпечуючи більший контроль у будь-якій ситуації їзди. Це означає: більший об’єм і більшу продуктивність з вищою ефективністю, а отже, і більшою потужністю, коли вам це потрібно. Сильна тяга з меншою кількістю перемикань передач дає вам більше свободи. Так ви відчуєте енергію боксера ще більш безпосередньо.

BMW R1200GS проти KTM 990 Adventure: Який мотоцикл кращий?

Провівши більшу частину 2008-2010 років на мотоциклах BMW R1200GS та KTM 990 Adventure, які проїхали понад 60 000 миль через більшу частину Північної та Південної Америки, ми, безумовно, дізналися про кожен мотоцикл і склали свою думку про різні аспекти кожного з них. Сподіваючись, що цей огляд проллє світло на покупців мотоциклів, які шукають відповіді, ми почнемо з питання “Що краще: BMW чи KTM?”

Розбиваємо за категоріями, ось так.

Загальний характер відчуттів

BMW – настільки зручний, наскільки можна було очікувати від мотоцикла такого обхвату, R1200GS ідеально підходить для тих, хто любить відчуття спокою та плавності під час їзди на мотоциклі. Від шовковистих вигинів потужного 1200 куб.см двигун до того, як мотоцикл сам повертається, все про BMW говорить “легко їздити.” Він з легкістю виконуватиме ваші команди на асфальті та впевнено ковзатиме невблаганними ґрунтовими дорогами під час багатоденних пригодницьких поїздок. Завдяки чудовому зовнішньому вигляду та міцній конструкції, пасажири зазвичай віддають перевагу саме цьому велосипеду.

KTM – У той час як BMW впевнено претендує на звання “плавного і легкого”, KTM буде більше схожий на те, що ви їдете на 470-фунтовому леві з футляром синіх кульок і деякими серйозними проблемами з управлінням гнівом. Тримайтеся міцніше! Хоча ці мотоцикли можуть похвалитися схожою потужністю, двигун LC8 V-Twin від KTM процвітає в більш брудних умовах-велосипед-як і шасі обох, і виділяється як велосипед вибору для адреналінових наркоманів. Те, як двигун тягне ревіння, поєднується з цим мотоцикломйого спортивні форми неможливо сплутати з чимось, що називається “розслаблюючим.” Якщо KTM не є фаворитом серед пасажирів, він, безумовно, набирає очки, змушуючи вас почуватися молодшими.

BMW – Знаменитий боксерський двигун BMW все ще виробляється з поважних причин. Настільки надійний, наскільки можна було б очікувати від мотоциклетного двигуна, який стабільно видає потужність на всьому діапазоні, що, можливо, єдиним недоліком цього двигуна є розташування циліндрів. Якщо мотоцикл не захищений якісними краш-барами, падіння на будь-якій швидкості може призвести до значного пошкодження головок циліндрів, а якщо ваша їзда пов’язана з роботою ногами, ви будете часто битися гомілками об виступаючі циліндри ліворуч і праворуч.

KTM – Хоча ми не бачимо стільки повідомлень про 100 000 миль на LC8, як про двигун-боксер, за умови належного обслуговування, ніщо не говорить про те, що ви не проїдете достатньо миль на своєму KTM, щоб мати окуляри, забризкані комахами, та постійну посмішку на довгі роки. LC8, безумовно, трохи бореться в діапазоні до 3000 об/хв, де двигун-боксер все ще досить грайливий; однак все, що вище 3000 об/хв – це чиста радість, оскільки “лев” випускається на волю, включаючи ревіння двигуна, яке найкраще підсилюється післяпродажними трубами Akrapovic.

На зламах і поворотах

BMW – На цьому мотоциклі можна проходити повороти на високій чи низькій швидкості із задоволенням. Завдяки перевазі менших 19-дюймових передніх коліс, особливо на асфальті, R1200GS з витонченістю виконує кожну команду на повороті.

KTM – особливо в поворотах на низькій швидкості, ви швидко зрозумієте, що цей мотоцикл створений для того, щоб мчати пустелею на швидкості 100 миль/год. Сподіваємось, ви купуєте мотоцикл з думкою про далекі подорожі, і низькошвидкісні повороти вас не турбують. Ми просто хотіли зазначити, що KTM трохи незручний на тих крутих поворотах, з якими вам доведеться зіткнутися.

МИ ЇЗДИМО на BMW R1200GS по Патагонії, Вогняна Земля Ушуайя! Екскурсія на мотоциклах з гідом

Ціна покупки

BMW – BMW, безумовно, дорожчий мотоцикл з двох, але проведіть власне дослідження тут і з’ясуйте різницю в цінах на вашому ринку. Одним з бонусів BMW є те, що вони надзвичайно добре зберігають свою вартість.

KTM – стільки м’язів, пригодницьких можливостей та задоволення в одному мотоциклі: Неймовірна цінність. Значно дешевший, ніж BMW, але все ще такий чудовий мотоцикл, 990 Adventure користується заслуженою довірою на ринку.

BMW – Абсолютною родзинкою R1200GS є його здатність зупинятися, і в цій категорії мотоцикл перевершує всі інші з двох основних причин: 1) BMW автоматично розподіляє 70% гальмівної сили на переднє колесо, а 30% – на заднє за допомогою правого гальмівного важеля. Хоча ця особливість, безумовно, може зробити гонщика лінивим, оскільки він забуває, як користуватися задньою педаллю гальма, бувають випадки, коли це абсолютно фантастично. 2) Завдяки телескопічній передній підвісці R1200GS, мотоцикл не занурюється вперед під час гальмування, як це буває у мотоциклів з традиційною телескопічною вилкою. Зберігаючи стійкість і не нахиляючись вперед, ви можете більше гальмувати, не роблячи сальто з мотоциклом.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top