Sur на ebike. Sur на ebike

Електричні велосипеди SurRon

Лінійка електровелосипедів SurRon включає велосипеди, призначені як для їзди по бездоріжжю, так і по дорогах. Позашляхові електричні велосипеди SurRon є одними з найпотужніших на ринку, з потужними двигунами та акумуляторними батареями, які дозволяють їм долати навіть найскладніші траси. Дорожні електричні велосипеди SurRon настільки ж вражаючі, з витонченим дизайном та функціями, які роблять їх ідеальними для поїздок на роботу або для відпочинку.

Незалежно від того, яким типом їзди ви хочете займатися, у SurRon є електровелосипед, який ідеально вам підійде. Тож якщо ви шукаєте електровелосипед, обов’язково зверніть увагу на модельний ряд SurRon. Ви не будете розчаровані. Окрім чудового задоволення, яке ви можете отримати від своєї продукції, компанія також пропонує виняткове обслуговування клієнтів. Якість збірки гарантує вам завжди безпечну та приємну їзду.

Але перш ніж ми заглибимося в лінійку електровелосипедів SurRon, давайте спочатку обговоримо переваги електровелосипедів. Електричні велосипеди популярні з кількох причин. По-перше, вони екологічно чисті. Електровелосипеди не виробляють жодних викидів, тому ви можете їздити на них без шкоди для навколишнього середовища.

По-друге, електровелосипеди дуже ефективні. Вони споживають менше енергії, ніж традиційні велосипеди з бензиновим двигуном, тому ви заощаджуєте гроші на паливі. По-третє, на електровелосипедах весело їздити. Вони швидкі та чуйні, і вони можуть дати вам тренування, якщо вам це потрібно.

Електричні велосипеди SurRon є одними з найкращих на ринку і, безсумнівно, зроблять революцію в індустрії електровелосипедів. Тож якщо ви шукаєте електричний велосипед, обов’язково ознайомтеся з лінійкою SurRon. Таким чином, ви отримаєте найкраще співвідношення ціни та якості.

Тут ми зібрали три найкращі електровелосипеди SurRon на ваш вибір. Читайте далі, щоб дізнатись більше про компанію SurRon та її електровелосипеди!

Наші 3 найкращі електричні велосипеди SurRon на 2022 рік

Якщо ви шукаєте електричний велосипед SurRon, ви потрапили в потрібне місце. SurRon є світовим лідером у виробництві електровелосипедів, і їх продукція є однією з найкращих на ринку. Нижче наведено три найкращі електричні велосипеди SurRon на 2022 рік.

ebike

Surron Light Bee X. один з найбільш культових електричних велосипедів на ринку, і ми дуже раді, що можемо запропонувати його австралійським гонщикам. Велосипед важить всього 50 кг і живиться від літій-іонного акумулятора 60В 40Ач, що робить його надзвичайно легким і маневреним. Батарея також забезпечує більший запас ходу, ніж стандартні батареї, що робить його ідеальним для подорожей по бездоріжжю.

Light Bee X також оснащений спеціально розробленою перевернутою передньою вилкою DNM та системою підвіски INTERSECT TR, яка робить ваші поїздки більш плавними та приємними. Якщо ви шукаєте новий спосіб дослідити природу або просто хочете велосипед, який відповідатиме вашому авантюрному духу, Surron Light Bee X. ідеальний вибір.

Light Bee X також має ексклюзивний ланцюг із золотим сальником, який збільшує вантажопідйомність eBike, зменшуючи частоту обслуговування та дозволяючи вам їздити стабільніше, ніж будь-коли раніше. Виготовлені на замовлення титаново-золоті чотирипоршневі гальма значно покращують якість та силу гальмування порівняно з іншими моделями.

У 2023 році SurRon модернізує цю модель електросамокатів, включивши в неї потужніший двигун (6000 Вт замість 5000 Вт), батарею більшої ємності (60 В 40 Ач замість 34 Ач) та більший запас ходу (75 км @ 40 км/год замість 55 км @ 40 км/год).

Новий контролер X оснащений функцією векторного керування / керування, орієнтованого на поле (FOC), що забезпечує дещо вищу максимальну швидкість і більший крутний момент. Новий контролер X також має функцію рекуперації кінетичної енергії в спортивному режимі, що дозволяє двигуну підзарядити акумулятор і продовжити термін його служби.

Якщо ви шанувальник електровелосипедів SurRon, то Light Bee X. чудовий варіант для вас. Цей електровелосипед, безсумнівно, закрутить голови та перевершить своїх конкурентів. Тому це гідна інвестиція.

Короткі характеристики
БРЕНД Sur-Ron. Sur-Ron
МОДЕЛЬ Light Bee X 2022. Light Bee X 2023
МАКСИМАЛЬНА ШВИДКІСТЬ (ОБМЕЖЕНО ДО 25 КМ/ГОД) ДО 75 КМ/ГОД. (ОБМЕЖЕНО ДО 25 КМ/ГОД) ДО 75 КМ/ГОД
МАКСИМАЛЬНА ДАЛЬНІСТЬ 55 км зі швидкістю 40 км/год. 75 км зі швидкістю 40 км/год
СУХА / СПОРЯДЖЕНА ВАГА 45кг/56кг. 45кг/56кг
МАКСИМАЛЬНЕ НАВАНТАЖЕННЯ 100 КГ. 100 КГ
АКУМУЛЯТОР Літієва батарея 60 В, 32 Ач. знімний літій-іонний акумулятор 60 В/40 Ач
ЧАС ЗАРЯДЖЕННЯ 3-4 години. 4 години
РОЗМІРИ 18607801050мм | Дорожній просвіт: 270мм | Колісна база: 1255мм | Висота сидіння: 830мм. 18607801050мм | Дорожній просвіт: 270мм | Колісна база: 1255мм | Висота сидіння: 830мм
СИСТЕМА ЖИВЛЕННЯ Безщітковий; Максимальна потужність: 5400 Вт. Середньопривідний двигун BLDC з синусоїдальним контролером FOC; Максимальна потужність: 6000 Вт; Максимальний крутний момент: 250 Н.m
ШИНИ Колісні диски, 19 x 1.4 легкосплавні маточини; 26-дюймові, 70/100-19 CST. Колеса зі спицями, 19 x 1.4 легкосплавні маточини; 26-дюймові, 70/100-19 CST
ГАЛЬМА Передній задній на чотирипоршневий гідравлічний диск. Передній задній на чотирипоршневий гідравлічний диск
СИСТЕМА ПЕРЕДНІХ АМОРТИЗАТОРІВ Двоциліндровий, вертикальний телескопічний. Двоциліндровий, вертикальний телескопічний
СИСТЕМА ЗАДНІХ АМОРТИЗАТОРІВ Багатоланковий центральний амортизатор. Багатоланковий центральний амортизатор
КУТ ПІДЙОМУ 35 градусів. 35 градусів
СИСТЕМА ПРИВОДУ Ремінний ланцюг. Ремінний ланцюг
КЛАС ЗАХИСТУ IP: Двигун IP55; Контролер: IP67. Двигун: IP55; Контролер: IP67
РЕЖИМИ ЇЗДИ Спортивний екорежим. Спортивний екорежим

ebike

Електричний кросовий велосипед Light Bee L1E від SurRon. це високопродуктивна машина, яка сподобається будь-якому гонщику. Вага 50 кг дозволяє йому легко маневрувати, а дизайн. це витончене поєднання гірського велосипеда, позашляхового мотоцикла та електричного електровелосипеда. З максимальною швидкістю 50 км/год, цей велосипед ідеально підходить для будь-якої місцевості. Light Bee L1E також не має шумового забруднення та викидів, тому ви можете кататися безтурботно.

Мотоциклісти по всьому світу були вражені продуктивністю SurRon на пересіченій місцевості, і ми раді повідомити, що тепер ми є австралійським роздрібним продавцем цього відомого бренду електричних велосипедів для бездоріжжя! Sur-Ron Australia Light Bee L1E. це інноваційний транспортний засіб, який поєднує в собі найкращі аспекти гірських велосипедів, позашляхових мотоциклів та електровелосипедів. Його дизайн неймовірно унікальний: він легкий (50 кг), потужний, але простий у використанні, налаштовується та веселий. Незалежно від того, чи ви досвідчений гонщик, чи новачок, Sur-Ron Australia Light Bee змусить вас розривати стежки в найкоротші терміни.

Цей велосипед, безсумнівно, зробить ваш досвід їзди унікальним. З SurRon ви гарантовано отримаєте високопродуктивну машину, яка ідеально підходить для будь-якої місцевості. Light Bee L1E також не має шумового забруднення та викидів, тому ви можете їздити безтурботно. Ви також можете їздити зі стилем, оскільки цей велосипед поєднує в собі переваги гірського велосипеда, позашляхового мотоцикла та електричного електровелосипеда. Отримайте свій SurRon Australia Light Bee L1E сьогодні!

Короткі характеристики
БРЕНД Sur-Ron
МОДЕЛЬ Light Bee L1E
МАКСИМАЛЬНА ШВИДКІСТЬ (ОБМЕЖЕНО ДО 25 КМ/ГОД) ДО 45 КМ/ГОД
МАКСИМАЛЬНА ДАЛЬНІСТЬ 60 КМ
СУХА / СПОРЯДЖЕНА ВАГА 47кг/58кг
МАКСИМАЛЬНЕ НАВАНТАЖЕННЯ 100 КГ
БАТАРЕЯ Літій-іонний знімний акумулятор 60В/32Ач
ЧАС ЗАРЯДЖЕННЯ 3-4 години
РОЗМІРИ 18607801050мм | Дорожній просвіт: 270мм | Колісна база: 1230 мм | Висота сидіння: 802 мм
СИСТЕМА ЖИВЛЕННЯ Середній привід BLDC двигун FOC синусоїдальний контролер
НОМІНАЛЬНА ПОТУЖНІСТЬ 2040 Вт | Максимальний крутний момент: 250 Нм.m
ШИНИ Передній і задній 70/100-19
РУХ ПЕРЕДНЬОЇ ВИЛКИ 200 мм
ЗАДНІЙ АМОРТИЗАТОР / ХІД КОЛІС 87/210мм
РЕЖИМИ ЇЗДИ Спортивний економний режим

ebike

Як знає будь-який завзятий мотоцикліст, продуктивність і керованість на бездоріжжі є дуже важливими. Ось чому гонщики по всьому світу були вражені продуктивністю електричного байка SurRon Light Bee Youth.

Заснований на дорослій версії, Light Bee Youth ідеально підходить для дітей від десяти років і старше, які хочуть швидкості та дії меншого розміру. Доступний у чотирьох кольорах, Light Bee Youth неодмінно виділиться на будь-якій трасі. Отже, якщо ви шукаєте електричний велосипед, який може працювати, не дивіться далі, ніж SurRon Light Bee Youth.

Оскільки цей квадроцикл призначений для дітей віком від десяти років, SurRon рекомендує, щоб батьки або опікуни допомогли зібрати його. Після того, як цей мотоцикл зібраний, він готовий до поїздок.

Цей електричний велосипед SurRon розвиває максимальну швидкість 42 км/год (26 миль/год), що ідеально підходить як для початківців, так і для досвідчених гонщиків. З вагою всього 38 кг (84 фунти), Surron Light Bee Youth також є одним з найлегших електричних мотоциклів на ринку.

Що стосується дальності, SurRon Light Bee Youth може проїхати до 40 км (25 миль) на одному заряді. А за допомогою швидкого зарядного пристрою, що входить до комплекту, ви зможете повернутися на трасу в найкоротші терміни.

SurRon Light Bee Youth оснащений передніми та задніми гідравлічними дисковими гальмами для надійного гальмування. А завдяки регульованій передній та задній підвісці ви можете налаштувати їзду відповідно до своїх уподобань.

Тож якщо ви шукаєте електричний кросовий мотоцикл, який має багато функцій та продуктивності, зверніть увагу на SurRon Light Bee Youth. Ви можете гарантувати, що ваша дитина отримає задоволення від їзди на цьому велосипеді по бездоріжжю.

Короткі характеристики
БРЕНД Sur-Ron
МОДЕЛЬ Легка бджолина молодість
МАКСИМАЛЬНА ШВИДКІСТЬ (ОБМЕЖЕНА ДО 25 КМ/ГОД) ДО 50 КМ/ГОД
МАКСИМАЛЬНА ДАЛЬНІСТЬ 65 км (@20 км/год)
СУХА / СПОРЯДЖЕНА ВАГА 40кг/48кг
МАКСИМАЛЬНЕ НАВАНТАЖЕННЯ 75 КГ
БАТАРЕЯ Літій-іонний знімний акумулятор 48В/20Ач
ЧАС ЗАРЯДЖЕННЯ 4 години
РОЗМІРИ 18207301020мм | Дорожній просвіт: 220мм | Колісна база: 1250 мм | Висота сидіння: 780 мм
СИСТЕМА ЖИВЛЕННЯ Середній привід BLDC двигун FOC синусоїдальний контролер.
МАКСИМАЛЬНА ПОТУЖНІСТЬ 3000 Вт | Максимальний крутний момент: 220 Нм.m
ШИНИ Передні та задні 70/100-17
ХІД ПЕРЕДНЬОЇ ВИЛКИ 150 мм
ЗАДНІЙ АМОРТИЗАТОР / ХІД КОЛІС 75/177 мм
РЕЖИМИ ЇЗДИ Спортивний екорежим
ВІКИ 10

Як правильно вибрати електровелосипед

Правильний електричний велосипед для вас залежить від кількох речей. По-перше, як ви будете їздити? Існують електровелосипеди, розроблені спеціально для катання на гірських велосипедах, поїздок на роботу або навіть перегонів. SurRon. чудовий універсальний електровелосипед, який добре справляється з усіма цими завданнями, але якщо ви зациклені на одному виді їзди, варто розглянути велосипед, розроблений спеціально для цього.

По-друге, подумайте, скільки ви хочете витратити. Велосипеди SurRon є одними з найдоступніших на ринку, але є й інші бренди, які пропонують дорожчі моделі з більшою кількістю функцій. Важливо з’ясувати, скільки ви готові витратити, перш ніж почати шукати, щоб не зациклюватися на варіантах і в кінцевому підсумку витратити більше, ніж ви хотіли.

По-третє, подумайте, які функції важливі для вас. SurRon пропонує різноманітні функції на своїх велосипедах, від базових моделей з невеликою кількістю наворотів до більш просунутих моделей з усіма новітніми технологіями. Подумайте, що вам дійсно потрібно і що було б добре мати, а потім шукайте велосипед з найбільш важливими для вас функціями.

Електровелосипеди SurRon. це чудовий варіант для тих, хто шукає якісний та доступний велосипед. Вони пропонують різноманітні моделі для різних стилів їзди та бюджетів, а їхні велосипеди оснащені функціями, які роблять їзду на них легкою та цікавою. Незалежно від того, чи шукаєте ви базову модель або найновішу та найкращу, у SurRon є електричний велосипед, який підходить саме вам.

Придбайте один з електричних велосипедів SurRon сьогодні!

Якщо ви шукаєте якісний електровелосипед, SurRon. компанія для вас. SurRon виробляє високоякісні електровелосипеди, які ідеально підходять для тих, хто хоче пересуватися містом або подорожувати стежками. З SurRon ви можете розраховувати на надійну та веселу поїздку кожного разу.

Тут, в iScoot, ми пишаємося тим, що представляємо лінійку електровелосипедів SurRon. Ми можемо гарантувати, що ви знайдете ідеальний електровелосипед SurRon для ваших потреб, купуючи у нас.

На що ви чекаєте? Придбайте електричний велосипед SurRon сьогодні!

Біг-Сур на велосипеді та революція електронних велосипедів

Тоун Кеннеді | Координатор програми

Пандемія COVID спричинила вибух у прийнятті електронних велосипедів у США.S. Ще до пандемії електровелосипеди надавали можливості для пригод та мобільності для незліченної кількості людей, багато з яких не вважали себе велосипедистами або думали, що їхні велосипедні дні закінчилися. Поїздка до Біг-Суру у 2017 році відкрила мені очі на трансформаційний потенціал електровелосипедів і досі надихає мене, коли я працюю над тим, щоб зробити електровелосипеди доступними для більшої кількості людей сьогодні.

Big Sur Adventures:

Ми ковзаємо по двосмуговій дорозі, що огинає вкриті червоним деревом кручі, які занурюються в море, і не бачимо жодної машини. П’ятсот футів нижче бірюзові хвилі танцюють над вірідіановими валунами, а горловий гавкіт морських левів луною розноситься крутими ущелинами. Зараз літо 2017 року, і ми з дружиною Мірою їдемо на електровелосипедах майже вільною від машин ділянкою шосе 1 у Біг-Сур після того, як зимові шторми зруйнували мости, що не підлягають відновленню, і спричинили масові зсуви ґрунту на тисячах гектарів землі. Знакова ділянка узбережжя від мосту через каньйон Пфайффер і селища Біг-Сур на півночі до Мад-Крік за 35 миль на південь була практично закрита для автомобілів, а єдиною дорогою, якою можна було проїхати, була дорога Націмієнто-Фергюссон. виснажлива поїздка зі шпильковими поворотами і крутими підйомами навіть у погожий день. Поки жителі Біг-Суру боролися з часом у дорозі, який був у 5-10 разів довшим, ніж зазвичай, ми планували розбити табір у державному парку Пфайффер, пройти новозбудованою півмильною стежкою до села Біг-Сур і дістатися до кафе Nepenthe Cafe. Напередодні нашої подорожі ми почули від друга, що з’явився бізнес з прокату електровелосипедів, і ми обидва дуже зраділи. Прибувши і розбивши табір, ми попрямували вгору по стежці і натрапили на те, що багато хто називає островом Біг-Сур: скупчення підприємств навколо пекарні Біг-Сур стало місцем зустрічі громади Біг-Сур, з дошками оголошень, кафе-морозивом, місцевими жителями, які обмінюються ремеслами та виробами з сусідами, а також постійним потоком відвідувачів, які приїжджають, щоб дослідити узбережжя, освітлене світлом фар автомобілів. Ми попрямували до невеликої господарської будівлі, розташованої в скупченні будівель біля пекарні, де нас тепло привітав Хоакін Салліван та його команда. Як ми і очікували, всі електровелосипеди з товстими шинами були вивезені на день, окрім самотнього, яскраво-помаранчевого, довгохвостого вантажного велосипеда з м’яким заднім багажником. Раніше ми з дружиною користувалися моїм аналоговим вантажним велосипедом Xtracycle, де я крутив педалі, а вона була пасажиром, і ми вирішили, що зможемо пристосувати його для наших потреб.

Одягнувши шоломи та пройшовши реєстрацію, ми поїхали на пагорб, і 750-ватний двигун почав творити свою магію. Ми дісталися вершини схилу, проскочивши повз Непенте та зачинені ворота бібліотеки Генрі Міллера, де місцеві жителі встановили намети та розкладні столики, перетворивши їх на мінімалістичний кіоск з тако. Потім ми спустилися по крутих поворотах, що огинають порізану берегову лінію. На підйомах дуже допомагала система допомоги педалей велосипеда, і ми зупинялися на численних зупинках, які зазвичай забиті туристами. Під час нашої подорожі на південь ми бачили п’ять або шість автомобілів, які залишали дорогу переважно нам, що зробило наш досвід ще більш приємним. “Я відчувала себе більш пов’язаною з навколишнім середовищем. замість набору окремих виїздів, краєвидів і стежок, я відчувала цю ділянку узбережжя як безперервний ландшафт”. нещодавно згадувала Міра. Ми часто зупинялися і знаходили власні імпровізовані оглядові майданчики на узбіччі, щоб подивитися на шум прибою в сотнях футів нижче, часто спілкуючись з іншими користувачами електровелосипедів, які насолоджувалися краєвидом. Якби ми були в машині, ми були б найгіршим видом туристичного руху для Біг-Суру, який зупинявся б перед кожним краєвидом або навіть зупинявся на проїжджій частині, щоб зробити ідеальний знімок.

Хоакін закликав нас не розряджати батарею вантажного велосипеда занадто сильно, тому ми розвернулися після відвідування державного парку Джулії Пфайффер Бернс і завжди чудового виду на водоспад Маквей, один з двох водоспадів в Каліфорнії, які під час припливу падають прямо в океан. Дорога назад була такою ж приголомшливою, а несподіване спускання колеса дало нам несподівану можливість поспілкуватися з Хоакіном про зародження Big Sur Adventures.

Електровелосипеди на допомогу:

Хоакін і його батько спочатку купили комплект електровелосипедів як інструмент для пересування, коли стало зрозуміло, що CalTrans розіб’є міст у каньйоні Пфайффер. “Як і всі інші, я був вражений, коли вперше проїхався на ньому. Я не в тій формі, щоб після велопрогулянки піднятися на пагорб висотою 1200 футів до свого будинку, але вгадайте, що тепер я можу це зробити.” В очікуванні знесення мосту багато місцевих жителів переїхали на одному автомобілі на північний бік мосту. Поки компанія CalTrans вирішувала питання про встановлення тимчасового пішохідного мосту, Хоакін уявляв, як переправлятиме вантажі через міст і вниз по дорозі між автомобілями, що чекають на нього.

Хоча влада не вважала за потрібне будувати тимчасовий міст, місцеві жителі Біг-Суру полюбили електровелосипеди, і майбутній бізнес Хоакіна швидко розвивався. “Я деревообробник за фахом, і я був настільки зайнятий виконанням замовлень, що мені довелося найняти людей, які б допомагали з орендою, дуже рано.” Це означало, що на той час, коли ми з Мірою з’явилися, тисячі людей чули про цю можливість, яка випадає раз у житті, проїхатися без машин у Біг-Сурі. Завдяки цьому Хоакін зміг розширити масштаби, і його парк електровелосипедів швидко збільшився, щоб відповідати попиту. Ми з Мірою повернулися наступного місяця і взяли напрокат власний електровелосипед. Вдруге ми відчули себе настільки ж новими і дивовижними, а педаль зі швидкістю 20 миль/год змусила нас відчути себе дітьми. Під час нашої другої поїздки Хоакін поділився своїми планами щодо переїзду в Монтерей і продовження бізнесу навіть після того, як у вересні знову відкрили міст Пфайффер.

Протягом останніх чотирьох років Big Sur Adventures називає будівлю консервного заводу в Пасифік-Гроув своїм домом, а нещодавно Хоакін відкрив другу локацію в Кармелі, де продає і здає в оренду електровелосипеди та проводить численні екскурсії уздовж узбережжя. “Це ідеальне місце для нас”. ділиться Хоакін. З мальовничою стежкою заповідника Монтерей-Бей через дорогу, важко уявити собі кращу локацію. “Цього року ми вже обслужили 11 000 людей, і в наші найнапруженіші місяці близько 40 людей купують електровелосипеди після відвідування нас.” Це було правдою для мене: Взимку після нашої вилазки на Біг-Сур я купив електронний велосипед для своєї Міри, а нещодавно придбав для себе електронний гірський велосипед. “Електровелосипеди. це чудовий вирівнювач. ми все ще проводимо поїздки в Біг-Сур на Олд-Кост-Роуд, і у нас будуть звичайні люди та професійні спортсмени, які не відстають один від одного на 2 000 футів підйому та по великій кількості сипучого гравію”. Всі добре проводять час”. каже Хоакін. Хоакін не втрачає надії на те, що ці поїздки змінюють життя: “Я просто хочу, щоб більше людей виходили на вулицю і вилазили з автомобілів, відчуваючи, на що здатні електровелосипеди.”

Навіть після жахливих подій 2017 року, електровелосипеди продовжують залишатися рятівним колом у Біг-Сурі та за його межами. Каньйон Пало-Колорадо був спустошений штормами 2017 року, і деякі жителі залишалися відрізаними від доступу до своїх будинків протягом багатьох довгих місяців. “Люди врешті-решт придбали електровелосипеди і виявили, що вони набагато краще пристосовані для подолання зсувів та уламків, ніж навіть повнопривідні автомобілі.” Коли у 2020 році пандемія призвела до того, що на регіональному та державному рівнях було прийнято розпорядження залишатися вдома, а багато підприємств закрилися, Хоакін отримав численні дзвінки від місцевих жителів, які відчайдушно шукали способів вибратися на вулицю та розширити свій асортимент притулків на місці. На початку пандемії Хоакін подав петицію до округу Монтерей з проханням дозволити йому надавати місцевим жителям довгострокову оренду велосипедів. “Після того, як ми отримали дозвіл, ми здали в оренду 100 електровелосипедів жителям округу Монтерей за 90 доларів на місяць протягом перших місяців пандемії.” Це не тільки дозволило зберегти роботу деяким співробітникам Хоакіна, але й “познайомило громаду з електровелосипедами”. У нас швидко закінчилися велосипеди, і люди дзвонили й казали: “Друзі мого сина всі їздять на електровелосипедах, а де я можу взяти такий?”?”Нам довелося відмовляти людям.”

Цей велосипедний бум. електричний:

Паралельно з цим електровелосипеди злетіли в решті країни: у квітні 2020 року продажі велосипедів RadPower майже вчетверо перевищили показники попереднього року, а продажі всіх електровелосипедів U.S. e-велосипедів у червні 2020 року майже потроїлися порівняно з червнем 2019 року. Бум на електровелосипеди, спричинений COVID, зачепив навіть електровелосипеди вищого класу: Річард Торп, генеральний директор британського дизайнера висококласних складних електровелосипедів GoCycle, помітив, що в 2020 році кількість запитів на його велосипеди в Інтернеті подвоїлася. “COVID в основному потягнув за собою (США).S.) крива прийняття е-велосипедів”. поділився він в одному з інтерв’ю. У той час як до пандемії U.S. америка значно відстає від Європи у використанні електровелосипедів, Торп зазначає, що США вже вийшли з “ранньої стадії розвитку”.S. вийшла з фази “ранніх послідовників” і перейшла в фазу “ранньої більшості”, коли значна частина населення прийняла цю “нову” технологію.

Щонайменше двоє наших співробітників в Ecology Action також були натхненні орендою електровелосипедів у Хоакіна, і обидва придбали власні електровелосипеди. “Їзда на електровелосипедах була найвеселішою і надихаючою фізичною активністю, яку я пам’ятаю”. ділиться Лінда Ллойд з нашої фінансової команди. “Я люблю їздити на велосипеді, але, будучи жінкою середнього віку, я думала, що для мене це закінчилося. Взявши напрокат велосипеди, ми вирушили до Ловерз-Пойнт, а потім у напрямку Форт-Орда і майже до самого Сенд-Сіті. Мені було так приємно проїхати 15 миль. Я не сильний гонщик, тому це було схоже на магію.” Нещодавно я допоміг Лінді та її чоловікові профінансувати пару складних електровелосипедів з товстими шинами за допомогою нашої програми “Кредит на велосипед з нульовою відсотковою ставкою”, якою я допомагаю керувати.

Середній електровелосипед коштує від 2 000 до 4 000 доларів, що може стати перешкодою для багатьох людей. Частково привабливість брендів електровелосипедів прямого продажу полягає у відносно низькій вартості. “Для багатьох наших клієнтів електровелосипеди прямого продажу стали початковим етапом переходу на електровелосипед”. ділиться Боббі Шульце, менеджер з продажу та експлуатації велоподорожей Bicycle Trip. Хоча такі велосипеди, як RadPower, можуть коштувати дешевше, багато клієнтів вважають за краще працювати з магазином, який має механіків, навчених працювати з велосипедами, які вони продають. “Ми можемо запропонувати конкурентоспроможні за ціною електровелосипеди Aventon, які починаються приблизно від 1 400 доларів”. ділиться Боббі. Bicycle Trip повідомляє, що вони продали близько 400 таких електровелосипедів відтоді, як почали працювати під цим брендом. “Це, безумовно, наші найпопулярніші електровелосипеди. Ми продаємо їх вже третій рік, і ми просто не можемо тримати їх на складі в достатній кількості.” У червні 2020 року попит на продукцію Aventon зріс на 600% порівняно з 2019 роком. Такі магазини, як Bicycle Trip, надають 12 місяців безвідсоткового фінансування, допомагаючи зменшити навантаження на фінансові рахунки клієнтів.

Програми кредитування велосипедів під 0% річних та тест-драйву е-велосипедів від Екологічної дії є додатковими інструментами, доступними для відбору працівників у окрузі Санта-Круз. Ми пропонуємо безвідсоткові 12-місячні кредити на суму до 750 для аналогових велосипедів та до 1,500 для електровелосипедів, а також можливість протестувати електровелосипед протягом двох тижнів. Ці програми є частиною нашого членства у програмі “Сталий транспорт” і відкриті для наших компаній-членів, серед яких UCSC, округ Санта-Крус, Домініканський округ, Кабрильо та численні менші установи. Починаючи з липня, працівники центру міста також можуть отримати доступ до цих послуг в рамках програми GO Santa Cruz. Якщо ви хочете отримати більше інформації про ці програми, будь ласка, зв’яжіться зі мною безпосередньо.

У лютому конгресмен Джиммі Панетта став співавтором HR 1019, Закону про е-велосипеди, а в липні аналогічний законопроект був внесений до Сенату. Обидва законопроекти пропонують федеральний податковий кредит у розмірі 30% від вартості покупки електровелосипеда, що не перевищує 1 500 доларів. “Е-велосипеди. це не просто примха для обраних, це законний і практичний вид транспорту, який може допомогти зменшити наші викиди вуглецю”. каже Панетта. Хоча майбутнє законопроектів у Палаті представників та Сенаті є невизначеним, варто зазначити, що електровелосипеди привертають все більше уваги як практичне рішення, яке допоможе людям відмовитися від автомобілів, і що лобістські зусилля щодо заохочувальних програм набирають обертів. На початку липня законодавці Каліфорнії схвалили програму стимулювання електровелосипедів вартістю 10 мільйонів доларів у бюджеті штату на 2022 рік. Інклюзивні формулювання в законопроєкті враховують електронні велосипеди, “призначені для людей з інвалідністю; утилітарні велосипеди для перевезення обладнання або пасажирів, у тому числі дітей; та складні велосипеди”.” CalBike та понад 80 організацій по всьому штату лобіювали цей законопроєкт, який спочатку пробуксовував на початку пандемії. “Електровелосипеди можуть стати центральним елементом стратегії Каліфорнії щодо заміни поїздок на автомобілях з бензиновим двигуном, щоб зменшити забруднення повітря та викиди парникових газів, а також сприяти рівності, зміцненню громадського здоров’я, зменшенню трафіку та допомозі працюючим сім’ям заощаджувати гроші”. сказав Дейв Снайдер, виконавчий директор CalBike. На місцевому рівні, кілька інших програм заохочення використання е-велосипедів знаходяться в стадії розробки; починаючи з цієї осені, Ecology Action запускає пілотну програму у партнерстві з GO Santa Cruz для працівників центру міста, а Central Coast Community Energy також вивчає таку програму.

Революція особистої електронної мобільності

Я намагаюся не відставати від свого 74-річного батька. Я їду на аналоговому шосейному велосипеді, а мій батько вже за 200 ярдів попереду, піднімаючись Хай-стріт до університету. Мій тато на нещодавно переобладнаному лежачому електровелосипеді, а це означає, що ми їдемо на велосипедах разом вперше з 1994 року. На початку 2000-х у мого батька діагностували розсіяний склероз; хоча це обмежило його мобільність, він залишився здоровим і активним і пристосувався до використання електричного інвалідного візка. Минулого літа він отримав у спадок лежачий триколісний велосипед, і ми почали досліджувати можливість додавання до нього електродвигуна. Один комплект для переобладнання середньопривідного велосипеда в електровелосипед. і він летить на гору, а я слідом за ним. Ми під’їжджаємо до верхньої частини велодоріжки УКУ, а в нього ще залишилося близько половини заряду батареї. Я спітнілий і захеканий, але я дуже вдячний, що можу розділити це з моїм татом. Велосипед став невід’ємною частиною мого життя, як особистого, так і професійного, і я не можу дочекатися, щоб розділити більше поїздок з людиною, яка допомогла мені навчитися їздити на велосипеді в першу чергу. Ми зупиняємося біля музичного центру, щоб насолодитися краєвидом, і починаємо спуск по велодоріжці, де перед нами розкинулися Санта-Крус і затока Монтерей, що так і манять до себе.

Цей запис був опублікований в Активний транспорт. Додати в закладки.

Давайте залишатися на зв’язку!

Підпишіться, щоб отримувати періодичні оновлення з останніми новинами.

SUR-RON STORM BEE | ЕЛЕКТРИЧНИЙ БРУДНИЙ ВЕЛОСИПЕД | Відгуки про велосипеди

Електричні велосипеди повільно вдосконалюються, чи призначені велосипеди з бензиновим двигуном для музеїв?

Двотактні двигуни шкідливі для навколишнього середовища, а чотиритактні, хоча і кращі, але не без викидів. електричний мотоцикл тихий, тому він відкриває велику кількість зон для їзди.

Електричне майбутнє

Після того, як Stark Varg оприлюднив деталі свого нового електричного позашляховика, мотоциклетна індустрія вибухнула розмовами про електричні велосипеди і про те, чи є вони майбутнім чи ні. Не маючи великого досвіду користування електровелосипедами, я не знав, чи буде електричний транспорт правильним напрямком для нашої галузі.

ebike

Я народився і виріс мотокросменом, який нюхає бензин. Я виріс, змішуючи пальне і ганяючи на двотактних мотоциклах, де пристойний відсоток пального, яке ми заливали в паливний бак, виходило з вихлопної труби незгорілим. У масовому масштабі це погано впливає на навколишнє середовище, і жодні аргументи не можуть цього змінити. Двотактні двигуни шкідливі для довкілля, а чотиритактні, хоч і кращі, але не є екологічно чистими.

У наш час їзда на мотоциклах, що працюють на бензині, виставляє нас лиходіями в очах суспільства. Ось тут і з’являється електрика. Електричний мотоцикл працює тихо, тому він відкриває велику кількість місць для катання.

Я втратив шляхи до житлових будинків у моєму районі, але маючи ґрунтовий велосипед, який не видає звуку, тепер я можу їздити прямо за цими будинками, не змушуючи їх викликати поліцію. Іншим бонусом є відсутність викидів. Я буду достатньо сміливим, щоб підняти руку і сказати, що я не з тих, хто коли-небудь був надто стурбований цим питанням.

Я, швидше за все, покину цю планету до того, як ми завдамо їй достатньо шкоди, щоб вона вплинула на мене, але те, що я став батьком, змусило мене замислитися над тим, що ми залишаємо після себе для моїх дітей та онуків. Мало того, я хочу, щоб вони всі насолоджувалися мотоциклами так само, як і я.

ebike

Відключи і грай

ebike

Це не звичайний силовий агрегат

Storm Bee

Це підводить мене до Sur-Ron Storm Bee. Коли я отримав повідомлення, що ми збираємось протестувати Sur-Ron Storm Bee, моєю першою думкою було “що це ще за чортівня. Sur-Ron”?” Швидкий пошук в Google показує, що вони існують з 2014 року, розробляючи мотоцикл на тиші.

Моєю наступною думкою було “о ні, тільки не ще один китайський велосипед”. У минулому ми тестували китайські мотоцикли, які залишали нас застряглими в кущах, поки ми чекали на рятувальників. Я пообіцяв собі, що підійду до цього питання з відкритим серцем і сприйматиму мотоцикл таким, яким він є, і не судитиму його надто суворо.

ebike

Задній амортизатор Fast Ace Air Absorber

ebike

Чорно-жовта кольорова гама відповідає назві

Дивлячись на Storm Bee, ви можете побачити, що він китайського виробництва, але він виглядає добре зібраним. Вони звернули увагу на такі речі, як розміщення проводів і кабелів, а також на те, де і як вони змонтовані. Я помітив, що в минулому китайські велосипеди будуються за ціною, а не за стандартом, але Storm Bee, схоже, був зроблений з урахуванням якості збірки.

Електронні велосипеди. це, як правило, просто гірський велосипед з двигуном, і вони відчуваються дуже чужими, але як тільки я закинув ногу на Storm, він відчув себе так само, як ґрунтовий велосипед. Sur-Ron добре попрацював над відтворенням відчуття бензинового велосипеда. Співвідношення сидіння до підніжок та кілочків до руля здаються правильними та зручними.

Я схвалюю Sur-Ron за це, оскільки, будучи компанією, яка раніше не виробляла масові велосипеди, це можна було легко не помітити. Після експрес-курсу про те, як увімкнути Storm Bee та як вибрати режими потужності, я був готовий до свого першого досвіду на електричному мотоциклі.

ebike

Як це було?

Перші десять хвилин я звикав до електричного велосипеда та потужності, але головним чином до гальма на кермі. Поки я звикав до Storm Bee, я думав про себе: “Як я зможу розповісти людям, наскільки хороший цей байк, щоб вони не подумали, що я перебільшую?”?” Чесно кажучи, я їхав і думав, чи це все насправді, чи це гриби в лісі розмножуються, а у мене галюцинації.

Відсутність шуму двигуна дозволяє чути ланцюг і шини, а також удари палиць об маятник і раму. Один шум, який я знайшов для себе корисним. це шум задніх коліс. Ви можете почути, як воно вгризається в бруд або обертається і втрачає зчеплення з дорогою. Це не те, що ви зазвичай чуєте на бензиновому велосипеді, і раптом ви можете використовувати свій слух, щоб контролювати зчеплення заднього колеса, а не зворотній зв’язок через кілочки та сидіння.

ebike

Заднє гальмо з ручним керуванням

ebike

Підвіска добре збалансована для трейлової їзди

Заднє гальмо на кермі на деякий час збило мене з пантелику, і я за звичкою натиснув на ножне гальмо. Гальмо розташоване на кермі, і ви можете натиснути на нього пальцем, що значно полегшує проходження вузьких стежок. Ви не відчуваєте ваги ноги на педалі, яка намагається вивести з рівноваги, коли ви намагаєтесь керувати.

Одне з питань, яке мене найбільше турбувало після тест-драйву, було “як це без зчеплення”?” Я жодного разу не відчув, що мені потрібне зчеплення. Крутний момент електродвигуна дозволяє підняти переднє колесо в будь-який момент найменшим натисканням на газ, так само, як і зчеплення. Плавність роботи двигуна дозволила мені відстежувати дросельну заслінку в поворотах без необхідності вижимати зчеплення, щоб вийти з заносу або змінити напрямок руху.

Баланс шасі працює дуже добре. Підвіска Fast Ace запозичена у гірських велосипедів, але вони добре попрацювали над розробкою та налаштуванням налаштування для трейлової їзди. Передня і задня частини збалансовані і добре налаштовані разом.

ebike

Мінімум безладу на шинах

ebike

USB зарядний пристрій

Відсутність цілої купи обертових мас у двигуні, таких як важкий колінчастий і розподільний вали, з якими вам доводиться боротися, щоб змінити напрямок руху, означає, що ви можете дуже легко повертати і розвертати Storm Bee. Це чудовий велосипед для того, щоб стояти на кілочках і заїжджати на дерева та виїжджати з них. Він не вимагає ніяких зусиль від гонщика, щоб керувати ним.

Режими потужності є чудовим доповненням, але я виявив, що їхав на повній потужності та керував ним за допомогою дросельної заслінки. Якщо ви не дуже добре володієте дросельною заслінкою, повільніші режими будуть чудовим доповненням. Режим Turbo звучить як крута функція, але я не відчував потреби в її використанні, тому ввімкнув її лише кілька разів. Функція заднього ходу, безумовно, є чимось особливим на мотоциклі, і хоча я використовував її лише з цікавості, я бачив, що вона може бути корисною, якщо ви застрягнете в глибокій колії або загрузнете в болоті.

Гальма мають приємне тверде відчуття, і хоча вони не Brembo, вони зробили хорошу роботу для їзди по треку і зуміли підняти велосипед досить легко.

ebike

Акумулятор

Ми каталися на Storm Bee протягом чотирьох годин, переважно по одиночних стежках на повільній та помірній швидкості. Ми їхали на ньому весь час, піднімаючись на багато складних крутих пагорбів, які вимагали від двигуна напруженої роботи, а батарея розрядилася лише на 50%. Я припускаю, що цей час роботи скоротиться, якщо ви будете їздити по піску або на швидких трасах, і потужність в якийсь момент впаде, але для нас батарея зробила все, що ми просили.

ebike

Чорно-жовта кольорова гама відповідає назві

ebike

Задній диск 240 мм

Нам сподобалось

Керування. Storm Bee був дуже плавним і легким у керуванні велосипедом. Можливо, він трохи важкуватий, але я не відчув, що він важкий для їзди. Потужність. Цей електричний мотоцикл має достатньо для середньостатистичного велосипедиста. Велосипед був плавним, але агресивним, коли вам це було потрібно. Тяга. дросельна заслінка відчувається безпосередньо пов’язаною із заднім колесом. Між заднім колесом і вашим зап’ястям немає запізнення, що робить Storm Bee дуже легким велосипедом для зчеплення з дорогою.

Нам не сподобалось

Перегони. хоча ми отримали багато задоволення від їзди на Storm Bee, я б хотів отримати більше від двигуна та підвіски, якби збирався брати участь у перегонах. В той день у нас був бензиновий велосипед, і ми всі відчували себе швидше на Storm Bee на вузьких стежках, ніж на ньому. Назва. Давай, Штормова Бджола? Чому б не Тайфун Тигр або Мусонна Мамба? У Bee немає нічого складного.

ebike

Вердикт

Я народився і виріс на бензиновому MX, але технічний ентузіаст в мені завжди був зацікавлений в електричному кросовому мотоциклі. Я постійно повторював собі, що технологія ще не настільки розвинена, щоб конкурувати з бензиновим двигуном, але, можливо, одного дня це станеться. Я відчуваю, що мені потрібно відкинути велику частку маскулінності, щоб визнати це, але технологія існує, і за деяких обставин я б навіть сказав, що вона краща.

У бензиновому двигуні так багато обертової маси, що це негативно впливає на керованість велосипеда. Ми намагаємося зробити деталі легшими, перемістити двигун і змінити спосіб згинання шасі, щоб зробити його кращим, але це проблема, яку ми просто не можемо усунути. З електричним двигуном ми вирішуємо цю проблему, і мотоцикли поводяться і реагують зовсім по-іншому, але набагато краще. Я базую це рішення виключно на тому, як було їздити на Storm Bee, і якщо це старт для електромобілів, то я думаю, що ми рухаємося в дуже захоплюючому напрямку для мотоциклетної індустрії, якщо ми дозволимо йому це зробити.

ebike

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

ДВИГУН/ПОТУЖНІСТЬ: BLDC Mid Motor/22.Піковий 5 кВт та 520 нм крутного моменту АКУМУЛЯТОР: 90v 48Ah Sony VTC LI-ion (знімний) ЗАПАС: 105 км заявлений. залежить від умов ШВИДКІСТЬ: 110 км/год тільки для бездоріжжя ТРАНСМІСІЯ: Масляна ванна редуктор ГАЛЬМА: Двопоршневі передні 270мм дискові та 240мм задні ПЕРЕДНЯ ПІДВІСКА: 290мм Fast Ace 47мм перевернута вилка ЗАДНЯ ПІДВІСКА: 290мм Fast Ace Амортизатор БУДІВНИЦТВО: Алюмінієвий сплав кована рама ШИНИ: Шини з алюмінієвого сплаву: MX та Enduro F21/R18 CST Mud Tyres КОЛІС: 80/100. 21 передні та 110/100-18 задні ліхтарі: фара та задній задній ліхтар на моделі Enduro ДРОСЕЛЬ: дросельна заслінка з дротяним приводом з режимами Eco, Rain, Sports та Turbo USB: USB-зарядка на борту ПІДЙОМ НА ГІРКИ: до 80% ЧАС ЗАРЯДЖЕННЯ: 3 години (швидка зарядка) ВОДОЗАХИСТНИЙ РЕЙТИНГ: IP55 НАВАНТАЖЕННЯ: Максимальна вага завантаження 120 кг РОЗМІРИ: 2120 x 805 x 1265 мм ВИСОТА СИДІННЯ: 940 мм ГАРАНТІЯ: 12 місяців ВАГА ВЕЛОСИПЕДА: 126 кг ЦІНА RRP: MX 12,999 ENDURO 14,999 плюс дорожні витрати ДИСТРИБ’ЮТОР: EBMX КОНТАКТ: ebmx.com.au

Огляд Surron X: Вичерпний посібник для покупців 2023 року

У цьому огляді ми зосереджуємось на популярному електричному мотоциклі Surron X.

У мене була можливість досконально протестувати на трасах як базову, так і тюнінговану версію. Тюнінгована версія оснащена модернізованим акумулятором більшої ємності та оновленим контролером двигуна в поєднанні з покращеною передньою підвіскою та кращими шинами.

У цьому повному огляді ви знайдете

Surron X. повноцінний електричний кросовий мотоцикл. Цей популярний електричний позашляховик має легку ковану алюмінієву раму з потужним електродвигуном потужністю 6 кВт. Крім того, знімний літій-іонний акумулятор Panasonic забезпечує кілька годин їзди по бездоріжжю і заряджається до повного заряду приблизно за три години.

Вступ до Surron X

Surron X. Surron X, також відомий як Light Bee SUR-RON X або Surron X. це легкий електричний мотоцикл. Іншими словами, це як гібрид між велосипедом для їзди по бездоріжжю та гірським велосипедом. Дивно, але він поєднує в собі найкраще з обох світів.

Інші електричні мотоцикли в цій категорії включають Surron X Storm Bee (див. огляд тут), Stark Varg (див. огляд тут) та KTM Freeride.

Повний список доступних варіантів електричних кросових мотоциклів читайте в нашій нещодавній статті: Отримайте інсайдерську інформацію про найкращі електричні кросові велосипеди.

Технічні деталі

Surron X. це електричний позашляховик, який може похвалитися вражаючими технічними характеристиками. Загальна вага Surron становить приблизно 124 фунти, і він відносно легкий у порівнянні зі своїми бензиновими аналогами. Велосипед живиться від акумуляторної батареї 60В/32Ач, яка забезпечує максимальну швидкість до 47 миль/год або 73 км/год. Surron X має обмеження по вазі 220 фунтів, що робить його придатним для велосипедистів різної комплекції.

Surron X має запас ходу до 60 миль на одному заряді, що робить його ідеальним для ентузіастів бездоріжжя, які люблять довгі поїздки. Крім того, велосипед має висоту сидіння 33-34 дюйми, що забезпечує зручне положення для більшості велосипедистів. Він також має легку раму з алюмінієвого сплаву, гідравлічні гальма та перевернуті передні вилки, які забезпечують чудову керованість та контроль на будь-якій місцевості. Загалом, цей велосипед. чудовий вибір для тих, хто шукає високопродуктивний електричний варіант, який є одночасно потужним і легким.

Surron X використовує алюмінієве шасі, коване під тиском, з маятниковим важелем з алюмінієвого сплаву для легкої та міцної конструкції. Крім того, передня вилка є перевернутою з ходом близько 8 дюймів. Потрійні дерева характерні для багатьох гірських велосипедів і мають схожу конструкцію осей.

Посібник користувача добре пояснює деякі функції.

Кілька речей, на які слід звернути увагу: Бічна підставка має вимикач. Це запобігає тому, що велосипед не дає потужності, коли бічна підставка опущена. Поширена особливість вуличних велосипедів, про яку легко забути. Вам також потрібно почекати кілька секунд після увімкнення та закручування дросельної заслінки, щоб дозволити комп’ютерам виконати первинне калібрування.

Також варто згадати, що модель оснащена передньою фарою, заднім ліхтарем та клаксоном, тому її можна легко зробити легальною для вуличного руху. Перевірте інші вуличні легальні велосипеди тут.

Огляд Surron X

Коли ви замовляєте велосипед онлайн, він доставляється в коробці, яка потребує остаточної збірки. Не бійтеся, це зовсім не складно і не вимагає спеціальних навичок.

Розпакування та складання

У коробці є всі необхідні для складання інструменти з інструкцією. Крім того, ви можете легко переглянути це чудове відео про розпакування та збірку, щоб дізнатися більше деталей.

Складання велосипеда. досить простий процес. Якщо вам цікаво, вам дійсно не потрібні спеціальні навички або інструменти для завершення збірки. У комплекті поставляється електровелосипед в основному в зібраному вигляді, і його збірка займе менше 30 хвилин.

Заднє колесо вже встановлено. Крім того, єдині деталі, які потрібно встановити. це передня частина з переднім колесом, кермо, передні елементи керування, фара та дисплей. Нарешті, вам потрібно встановити підніжки та зарядити акумулятор, і ви готові до роботи!

Перші враження

Форм-фактор і шасі нагадують мені більше гірський велосипед, ніж велосипед для їзди по бездоріжжю. Дивно, але передня частина ідентична гірському велосипеду, а кермо відчувається як у гірському велосипеді високого класу. Це приємне відчуття.

Шасі вузьке і легке алюмінієве, що робить eBike в цілому дуже легким. Surron X важить близько 104 фунтів без акумулятора, а запасний акумулятор додає ще 20 фунтів, загальна вага становить 124 фунти.

Передні елементи керування включають рівень заднього гальма зліва та важіль переднього гальма праворуч. Як результат, обидва задіюють 4-поршневе дискове гальмо. Інші елементи керування включають великий спідометр, який включає одометр, лічильник пробігу та загальну відстань. Ви також можете перемикати меню, щоб переглянути поточний заряд акумулятора.

На лівій стороні також є перемикач, який працює як перемикач режиму живлення між режимами ECO та SPORT, а також окремий звуковий сигнал.

У комплекті з квадроциклом поставляється ключ, який вмикає його, а також використовується для фіксації змінного акумулятора на місці.

Тест-драйв

Їзда на Surron X. це чудовий досвід. Я випробував кілька електромобілів, гірських велосипедів, самокатів та одноколісних транспортних засобів, але це, безумовно, найцікавіше, що я мав з будь-яким транспортним засобом з електричним приводом.

Увімкнути велосипед дуже просто. Просто увімкніть ключ, зачекайте кілька секунд, поки контролер спрацює, і увімкніть живлення. Потім увімкніть індикатори на дисплеї, і ви готові до поїздки.

Після звикання до реакції дросельної заслінки та нової конфігурації важеля, перше відчуття схоже на тріал-велосипед або щось середнє між гірським та тріал-велосипедом. Крім того, він відчувається дуже легким, вузьким, і з ним дуже легко балансувати.

Загалом цим велосипедом легко керувати, а двигун досить потужний, щоб легко тягнути повільну їзду на колесах. Під час тесту підвіска виявилася дуже м’якою, і її потрібно було налаштувати відповідно до моєї ваги та стилю їзди. Я використовував клікери передньої вилки, щоб посилити як стиснення, так і відскік, поки підвіска не отримала достатнього демпфування.

Тест на трасі

Далі ми взяли ці електровелосипеди на місцеву трасу і протестували їх.

Їзда нагадує мені більше гірські велосипеди, аніж велосипеди для ґрунту. Це головним чином тому, що кермо, переднє управління та відсутність звуку дуже схожі на гірський велосипед. Загальна легка та вузька рама робить велосипед дуже маневреним та швидким.

Проходження поворотів, особливо підтримання швидкості протягом повороту, є легким і дуже передбачуваним, принаймні в хороших сухих умовах. Стандартна підвіска відчувається трохи повільною або, можливо, занадто м’якою і виграє від кращого налаштування підвіски для більш просунутих велосипедистів.

Продуктивність

Реакція на педаль газу потребує покращення. Відчувається помітна затримка або слабке натискання на газ. Коли ти натискаєш на газ, я звик до миттєвої потужності, яка з’являється одразу при використанні зчеплення та маховика на газових мотоциклах, що працюють на бензині.

Зі стоковим Surron X все зовсім по-іншому. Мені довелося навчити себе тиснути на газ приблизно на 1 секунду швидше. Потужність також вмикається повільніше і є більш м’якою. Це було особливо помітно при різкому гальмуванні та натисканні на газ. Дивно, але я ледь не перелетів через кермо, коли вперше входив у поворот, чекаючи, поки увімкнеться потужність, і занадто нахилився вперед. Це відчуття ніколи не зникало повністю, і це було б перше, що я б виправив на eBike.

З цим електровелосипедом легко долати перешкоди, коріння та каміння. Загалом, після того, як я навчився використовувати потужність у поєднанні з гальмами, все стало набагато простіше. Крім того, використання заднього гальма лівою рукою дозволяє точно налаштувати передачу потужності і допомагає збільшити зчеплення з дорогою.

Минулого року я мав нагоду їхати позаду досвідченого гонщика з тюнінгованим SurRon на дуже технічному одноколійному треку. На диво, він був дуже швидким на низькошвидкісних ділянках і в поворотах до такої міри, що я дійсно намагався встигнути за ним на своєму газовому мотоциклі. Єдиними місцями, де я наздоганяв його, були швидкісні прямі ділянки над трав’янистими пасовищами, коли його велосипед був обмежений максимальною швидкістю.

Максимальна швидкість Surron X

Surron X розвиває максимальну швидкість 47 миль на годину, що цілком достатньо для більшості поїздок по стежках. Обійти максимальну потужність і максимальну швидкість легко, перерізавши дріт у контролері, однак, більшості гонщиків-початківців це навіть не знадобиться. Якщо ви їздите по одному треку, максимальна швидкість не повинна мати особливого значення. Швидкість понад 50 миль/год рідко трапляється в більшості трейлових поїздок, але більша потужність завжди вітається.

Тюнінг

Я також протестував той самий eBike з кількома важливими оновленнями. Перш за все, мені подобається, як базову модель можна модернізувати за допомогою багатьох запчастин на вторинному ринку. А також те, що вони вирішили використовувати деталі від гірських велосипедів, такі як потрійні дерева, кермо та інші деталі передньої вилки. Це дозволяє легко налаштовувати та модернізувати його на свій смак.

У тюнінгованій версії було модернізовано батарею, контролер, підвіску та шини.

Перш за все, реакція дросельної заслінки там, де вона повинна бути. З новим контролером реакція дросельної заслінки була чіткою і практично без затримок. Це зробило їзду набагато більш передбачуваною та легшою.

Модернізована підвіска разом з новими шинами в стилі тріалу, безумовно, зробили Surron X набагато більш пристосованим до мого стилю їзди. Стара передня підвіска була занадто повільною, щоб реагувати на деякі повторювані важкі удари, і часто відчувалося, що вона просідає на дно. В основному, це відчуття повністю зникло з модернізованою підвіскою, і це дозволило eBike з легкістю долати будь-які нерівності.

Загалом, я хотів би взяти налаштовану версію на дуже технічну та важку місцевість з великими підйомами, щоб повністю перевірити можливості цих електричних мотоциклів і те, наскільки добре вони будуть працювати без зчеплення та передач.

Загалом різниця помітна у порівнянні зі стандартною версією, і якщо ви просунутий гонщик, будьте готові оновити принаймні підвіску, щоб насолоджуватися цим електровелосипедом в повній мірі.

Найкращі електричні мотоцикли 2023 року

Примітно, що лише один з них став героєм жарту Dirt-E.

ebike

Світ мотоциклів стає електричним. І це не тільки фантастичні 1000-сильні електричні вантажівки з шестизначними цінами. За останні кілька років кількість електричних мотоциклів зростає. Навіть у відносно скромному сегменті малопотужних позашляховиків з’явилося безліч варіантів без викидів. і ми тут, щоб допомогти вам відокремити зерно від полови.

Чому вам варто придбати електричний кросовий велосипед

Допомагає врятувати планету: Невеликі мотоцикли. далеко не найбільш вибагливі до пального транспортні засоби. Але електричні мотоцикли все одно зменшують викиди парникових газів, і кожна дрібниця допомагає.

Менше обслуговування: Електродвигуни вимагають набагато менше рухомих частин. Це означає більше часу в дорозі та менше часу (і грошей) на заміну деталей. Вам також не потрібно купувати такі речі, як мастило.

Менше шуму: Електричні мотоцикли створюють трохи шуму, але менше, ніж мотоцикли з двигуном внутрішнього згоряння. шуму, який може зменшити задоволення від перебування на природі для гонщиків та тих, хто знаходиться поруч.

Доступні для нових гонщиків: Як і електромобілі, електровелосипеди не потребують механічної коробки передач. Це може розчарувати деяких мотоциклістів, які шукають традиційних відчуттів. Але на бездоріжжі ним набагато легше керувати.

Крутний момент: Електричні велосипеди, як правило, мають великий крутний момент, і він включається миттєво. Це допомагає їм швидко розганятися і відчувати себе швидко в повсякденній їзді.

На що звернути увагу

Вулична легальність: Як і мотоцикли з двигуном внутрішнього згоряння, багато з них не будуть легальними на вулицях. І ви можете жити в муніципалітеті, який конфіскує і розчавить їх, якщо ви спробуєте використовувати їх для цього. електричні чи ні. Існують електричні велосипеди для двох видів спорту (легші за пригодницькі мотоцикли), які також можна використовувати як приміські велосипеди. Але обов’язково уточніть це перед покупкою.

Діапазон роботи акумулятора: Запас ходу є суттєвим недоліком будь-якого електромобіля. Ви хочете переконатися, що у вас є достатній запас ходу, щоб зробити кількість поїздок, яку ви плануєте. дорогі електричні велосипеди мають запас ходу, який може перевищувати те, з чим більшість приводів можуть впоратися фізично. Але це може коштувати дорого.

Зарядка акумулятора: Ще одним важливим фактором, крім дальності, є те, скільки часу потрібно для зарядки акумулятора. Чим коротше, тим краще. Виробники можуть запропонувати аксесуари, які покращують швидкість заряджання. Деякі велосипеди можуть миттєво підзарядити акумулятор і повернутися на трасу.

Як ми тестували

Zero’s FX. це не універсальний мотоцикл, він гарний у всьому потроху. Він швидкий, але з великим крутним моментом спереду. Для порівняння, він маневрений, але все ще приблизно на 50 фунтів важчий за KTM 350EXC-F. І він тихий, що, як відомо, має свої переваги та недоліки для тих, хто вже їздив на дуал-спорті. (До плюсів можна віднести те, що ви не порушуєте природу, коли їдете, і зберігаєте свої барабанні перетинки; до мінусів. неможливість повідомити про себе іншим гонщикам на стежці або автомобілям на вулиці).)

Їзда на FX дуже плавна. від міських вулиць до розбитих стежок і навіть повного бездоріжжя в недоглянутій дикій природі. Шини добре тримають дорогу на міських вулицях, навіть після невеликого дощу. FX може розвивати максимальну швидкість 85 км/год, але я рідко розганяв його вище 65 км/год. це чудовий круїзний велосипед, створений як для стежок, так і для доріг. Прискорення відчувається як крутний момент, поки ви не звикнете до цього відчуття; я б рекомендував починати в економічному режимі, поки ви не відчуєте, як велосипед поводиться, досвідчений ви водій чи ні.

Профіль худий і злий, як і рекламується. Зріст вашого тестувальника 5’4″ і вага 110 фунтів, і вона могла керувати та маневрувати цим велосипедом з відносною легкістю, хоча вона переконалася, що їй буде зручно на велосипеді на безлюдних стежках, перш ніж виїжджати на нього на вулицю. Нульовий час зарядки. 1 година.3 години, але мені здалося, що це набагато довше. велосипед був доставлений мені з 80-відсотковим зарядом, і мені знадобилося більше двох годин, щоб його повністю зарядити. Запас ходу становить 91 милю, що є солідною денною поїздкою, але якщо у вас немає коштів, щоб добре зарядити велосипед на ніч, ви будете SOL на наступний день. І цей 91-мильний запас ходу в місті. якщо ви їдете по шосе зі швидкістю 70 миль/год без зупинок, він зменшується до 39 миль на одному заряді.

Ми вже багато років є шанувальниками шведського виробника Cake. і бренду шоломів/окулярів/одягу Стефана Іттерборна, POC. протягом багатьох років. Заснована в 2016 році, компанія Cake послідовно випускає плавні, інноваційні електричні велосипеди, які пропонують як чудовий зовнішній вигляд, так і спеціально створені функції.

Однак клас позашляховиків Kalk. це більше розвага, ніж робота. Вуличний легальний Kalk INK швидко набирає швидкість завдяки електричному крутному моменту 252 Нм, а надійна підвіска (200 мм ходу) та м’язисті подвійні спортивні мотоциклетні шини допоможуть вам залишатися блискучою стороною від дороги до стежок.

  • Знімний акумулятор заряджається від 0 до 80 відсотків за дві години, від 0 до 100 відсотків. за три
  • Три режими їзди та три режими гальмування адаптуються до вашого стилю та середовища
  • Не зовсім найзручніше сидіння на планеті (або на цій сторінці)
  • Ви повинні повністю зупинитися, щоб відрегулювати режими їзди та гальмування

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top