Силует велосипеда. Передчасний вердикт Flow

Перша поїздка | Pivot Shuttle AM – це електровелосипед з живленням від Bosch

Випущений у 2017 році, Pivot Shuttle став першим електричним гірським велосипед від компанії з Арізони. З тих пір Shuttle отримав ряд оновлень, які зрештою призвели до того, що у 2022 році він перетворився на дві окремі платформи: Shuttle LT та Shuttle SL.

Тепер у нас є третя модель, яка вступає в бій. Він називається Shuttle AM, і це перший e-MTB від Pivot Cycles, розроблений на базі приводу Bosch. Shuttle AM, що займає місце між двома своїми братами та сестрами, обіцяє бути “золотою жилою” серед інших велосипедів. Нещодавно ми замахнулися на велосипед щоб розібратися з усім новим.

Огляд Pivot Shuttle AM

Як випливає з абревіатури, Pivot Shuttle AM розроблений як універсальний маунтінбайк, який займає місце в одному просторі з популярними e-MTB, такими як Specialized Levo, Trek Rail та Canyon Spectral:ON.

силует, велосипед, потік, ранній

По суті, це моторизована версія Switchblade, Shuttle AM оснащена 160-міліметровою вилкою та 148-міліметровим заднім ходом на підвісній платформі dw-link. Він котиться на подвійних 29-дюймових колесах, хоча його можна налаштувати як кефаль.

Повністю карбонова рама побудована навколо приводу Bosch Performance CX з акумулятором на 625 або 750 Вт-год всередині нижньої труби. Акумулятор не призначений для легкого зняття, тому його потрібно заряджати на місці. Це дозволяє Pivot використовувати повністю закриту нижню трубу, яка є легшою та жорсткішою.

У верхню трубу інтегровано непомітний системний контролер Bosch, який показує обраний вами режим допомоги та стан акумулятора. Бездротовий міні-пульт поруч з лівою ручкою дозволяє змінювати рівень допомоги та вмикати режим прогулянки, коли це необхідно. Щоб ще більше зменшити кількість проводів, привід Performance CX оснащений прихованим датчиком швидкості, який використовує магніт, розташований на безкамерному клапані заднього колеса, для вимірювання швидкості обертання колеса.

У чому різниця між Pivot Shuttle AM, Shuttle LT і Shuttle SL?

З огляду на те, що Pivot Shuttle тепер доступний у трьох варіаціях, може бути трохи заплутано, намагаючись з’ясувати відмінності між ними. Ось короткий огляд основних характеристик кожної моделі;

  • Pivot Shuttle LT – хід 170/160 мм, двигун Shimano EP8, батарея 756 Вт-год
  • Pivot Shuttle AM – хід 160/148 мм, акумулятор Bosch Performance CX 625/750 Вт-год
  • Pivot Shuttle SL – хід 140/132 мм, акумулятор Fazua Ride 60, 430 Вт-год

Як ви побачите з цього списку, Pivot зараз використовує три різні виробники двигунів на своїх платформах e-MTB. Спочатку це може здатися трохи дивним, але це стає все більш поширеною темою серед інших гірських велосипедів велосипед брендів, де для різних застосувань підбираються специфічні моторні системи. Наприклад, Trek використовує систему Fazua на E-Caliber, систему TQ на Fuel EXe і систему Bosch на Rail.

силует, велосипед, потік, ранній

Таблиця розмірів геометрії Pivot Shuttle AM

Хоча Pivot Shuttle AM – це електричний Switchblade по духу, відмінності в геометрії підкреслюють, наскільки сильно Pivot просувається в останні роки.

Shuttle AM має набагато менший розмір 64.Кут нахилу головки 1°, а радіус дії також значно більший. Середній розмір становить 461 мм, а великий – 476 мм.

Вражає, що на Shuttle AM такі короткі ланцюгові стійки, чого важко досягти з приводом від Bosch. Задній центральний винос становить 444 мм, що досить компактно для повноцінного 29-міліметрового велосипеда. Це стало можливим завдяки відстані між задніми втулками Super Boost 157×12 мм, яка трохи зміщує трансмісію, щоб додати життєво важливого простору для вилки ланцюга.

Pivot також добре попрацював над тим, щоб зберегти низьку висоту стояка, забезпечуючи при цьому простір для повнорозмірної пляшки на всіх рамах. Пляшкою можна пожертвувати заради акумулятора Bosch Power range extender на 250 Вт-год, який можна придбати окремо, щоб створити колосальну ємність 1000 Вт-год – вау!!

У шарнір підсідельного штока інтегрований 2-позиційний фліп-чіп, який у високому положенні піднімає BB на 5 мм, одночасно зменшуючи кути нахилу на 0.4°. Можна налаштувати Shuttle AM як кефаль з 27.5-дюймове заднє колесо, хоча Pivot рекомендує використовувати налаштування фішки High flip і бажано 2.6-дюймова задня шина, щоб трохи піднятись.

Як велосипедна швидка їзда? Швидкість цього 16-фунтового джокера – це не жарти

Новий експеримент Priority з безгальмівною передачею не для всіх, але це вибух на треку і навіть на вулиці.

Один із цікавих підходів до інновацій – взяти успішну концепцію і довести її до логічного завершення. Наприклад, якщо на велосипеді з’явився карбоновий ремінь Чізбургер In-N-Out смачний, чому б не зробити його подвійним (дві котлети та два шматочки сиру)? А якщо ця комбінація ще смачніша, як щодо 3х3 або навіть (затамувавши подих) 4х4??

Останнє може здатися трохи перебірливим, але ви ніколи не дізнаєтесь, поки не спробуєте. Що підводить нас до останньої новинки від Пріоритетні велосипеди, бренду TriBeCa, який продовжує експериментувати зі своїм фірмовим елементом – карбоновим приводним ременем Gates CDX Carbon Drive Belt. У безпрецедентному кроці Priority представив безгальмівний ремінний привід фіксована передача трек велосипед під назвою Джокер. Його найпомітнішою особливістю є масивна 70-зубчаста передня зірочка, яка виглядає, сміємо сказати, комічно.

Іншими словами, якщо бренд Туз пік з фіксованою установкою цей політ фантазії – це 4х4 (або, принаймні, подвійний подвійний звіриний стиль). Звісно, нам довелося випробувати велосипед не лише на велодромі (його рідній домівці), а й на вулицях Нью-Йорка. А ось як поводився демон швидкості зі швидкістю 450 299 км/год.

Priority Joker: Що ми думаємо

Не буду брехати: як тільки я почув про це велосипед, Я був у захваті. Я люблю Ace of Spades, який може похвалитися дивовижною універсальністю завдяки співвідношенню передач 55/20, але проїдьте на ньому достатньо, і ви досягнете точки, коли просто не зможете крутити педалі швидше. Це частина того, що зробило Joker, з його жахливим співвідношенням 70/22, таким привабливим.

Привабливості йому додає той факт, що Priority оптимізував його для велодрому – і фактично тепер навіть спонсорує маленька гоночна команда – що означало (буквально) викластися на повну. Цей велосипед надзвичайно легкий (16 фунтів без педалей, завдяки рамі з подвійним баттом зі сплаву 6061 в парі з карбоновими колесами, вилкою та підсідельним штирем), не обтяжений такими дурними атрибутами, як ланцюг, перемикач або, ну ви знаєте, гальма.

Priority Joker

Це велосипед неймовірно легкі велосипеди

З самого першого разу, коли я проїхався на Joker (на прес-конференції на Губернаторському острові), я відчув цю блаженну відсутність ваги. Навіть одного разу я отримав велосипед для тестування і завантажив його – додавши педалі Shimano PD-M520L без кліпси, кріплення для телефону Peak Design Out Front, клітки для пляшок (про них пізніше) і найменш лякаючий дзвінок – вага склала всього 17 фунтів, 2 унції. (Так, я насправді зважував його, використовуючи зручні цифрові велосипедні ваги Park Tool.)

В результаті вийшов велосипед, який не тільки дуже легко тягнути сходами, але й весело розганятися, а також досить маневрений, щоб маневрувати на міських вулицях і пробиратися крізь складний трафік. Загальний ефект є досить розкутим, оскільки ви відчуваєте, що ніщо не може вас утримати – або повернути назад.

Без педалей Joker важить небесні 16 кілограмів. З педалями та кількома аксесуарами він все ще важить лише 17 фунтів, 2 унції.

Варто зазначити, що я їздив на майже таких же легких велосипедах. Specialized Crux Expert важить менше 18 фунтів, що дуже вражає для гравію, готового до змагань велосипед. Він також має карбонову раму і коштує 6 200. Джокер може мати ще меншу вагу, частково тому, що він не призначений для бездоріжжя (кручені 25-міліметрові шини проти звичайних 25-міліметрових). 38-міліметрові, наприклад), але й тому, що це фіксі, тобто немає перемикачів, дискових гальм чи трансмісії 1х12, які б його обтяжували.

Ця простота дозволяє йому мати менш дорогу раму з легкого сплаву і ціну 450 399 доларів – високу для фіксі, але відносно низьку для чогось такого легкого. Для порівняння, ось вага трьох найкращих велосипедів з нашого посібника з купівлі велосипедів з фіксованою передачею: All-City Big Block (999) важить понад 17 фунтів, Ace of Spades (899) від Priority важить 22 фунти, а State 4130 (549) – 549 фунтів.99) важить 23 фунти, 7 унцій.

Він абсолютно рветься на треку – і на вулиці

Звичайно, прихильність до легкості – це лише один крок, який Priority зробив для того, щоб зробити цей велосипед велосипед Готовий до перегонів. Іншим важливим моментом був підхід команди дизайнерів до трансмісії. Спереду у вас є вищезгадана 70-зубчаста передня зірочка. Задня зірочка, яку я тестував, має 22 зуби, хоча Priority продає більш грубі варіанти з 20 і 19 зубами. Однак для такого відносно зеленого фіксованого велосипедиста, як я, це співвідношення запасів є досить потужним.

Щоб належним чином протестувати його, я відправився на власний бойовий кінь гоночного треку Нью-Йорка, велодром Siegfried Stern Kissena Park Velodrome в Квінсі, який датується 1960-ми роками і в той час фактично приймав олімпійські випробування. Я ніколи раніше не займався велоспортом (або будь-яким іншим), але, на щастя, місцевий гонщик розповів мені про основи. (Вигукнути Себастьяну Бобе з d3stroycyclingclub!) Дотримуючись його порад, я зміг пролетіти кілька напівпристойних кіл, але, чесно кажучи велосипед зробив більшу частину роботи.

Чудова геометрія, міцне сидіння та гладко приклеєні, компактні, як у спортивного автомобіля, дропаути агресивні, але зручні, шини 700×25 Goodyear Eagle F1 витончені та чіпкі, а рама достатньо жорстка, щоб бути швидкою на прямих та стійкою на поворотах. Чесно кажучи, той факт, що я не виставив себе повним дурнем, свідчить про те, що цей байк придатний для перегонів.

Але найбільше мене вразив Joker на вулицях Нью-Йорка. І хоча він зовсім не призначений для них, якщо бути уважним і зосередженим, то можна чудово провести час. Реальність така, що як тільки він рушає з місця, величезна віддача енергії, що генерується передавальним числом, перетворює його на щось на кшталт дикого жеребця – він дуже, дуже не хоче зупинятися.

Не просто гоночний велосипед

Хоча олімпійські амбіції та гонки Кубка світу, можливо, натиснули кнопку перемотування вперед на переході Cervelo в гірський велосипед, головний дизайнер Скотт Рой підтвердив, що “велосипеди, безумовно, знаходяться на гострому кінці сцени XCO, але вони все ще грайливі та веселі”.”

Це підтверджується 66.6-градусний кут нахилу голови на ZFS-5 120 для належних атак в режимі “звір” на технічних трасах. Виліт відносно короткий – 457 мм (на нашому тесті великих розмірів) велосипед) для максимальної маневреності, а не розтягнуті для загальної стабільності, хоча. Повноцінні велосипеди також використовують підвіску Fox або RockShox з ручним блокуванням та ходом 120 мм, з амортизаційними вилками на двох з трьох моделей та 2.4-дюймові шини Maxxis Rekon, що створюють висококонтрольний “даункантрі” пакет.

ZFS-5 100, безумовно, орієнтований на перегони велосипед, однак, в стандартній комплектації він оснащений дистанційним блокуванням спереду та ззаду на 100-метровому ходу SID SL (підвіска Ultimate або Select в залежності від збірки), шинами Maxxis Rekon Race та жорсткою вилкою. Виліт також збільшується до 469 мм у 100-міліметровому (великогабаритному) варіанті, який має ширину 67.8-градусний кут нахилу голови та крутий 76.1 градус нахилу сидіння для врівноваженого зчеплення на надкрутих підйомах.

Не просто розмиття

Коли ZFS-5 вперше з’явився на трасі, “інтернет-експерти” запевняли всіх на форумах, що новий велосипед був по суті просто перефарбованим Santa Cruz Blur. Справедливості заради, слід зазначити, що силует дуже схожий, як і задня гнучка стійка з амортизатором під верхньою трубою. Щоб пришвидшити процес проектування, головна точка повороту, точка повороту підсідельного штока, точка повороту рульової тяги та точки кріплення підвіски знаходяться в тих самих положеннях X/Y, що і у Blur по відношенню до нижнього кронштейна. Вони також використовують ті ж підшипники та обладнання з довічною гарантією, що й Santa Cruz велосипед, тому що система обслуговування користувача дуже добре перевірена, а також для спрощення отримання запчастин.

Те саме можна сказати і про силует Santa Cruz майже кожного 29er XC FS велосипед оскільки оригінальний Gary Fisher Hi Fi Pro. Окрім кінематики та підвіски, Cervelo також використали свій великий досвід у створенні надлегких, гіперпродуктивних рам у ZFS-5. Якщо бути точним, дизайн нижнього кронштейна багато в чому зобов’язаний гравію Aspero велосипед в той час як інша частина мейнфрейма використовує багато композитних укладок і трубчастих підказок від R5. Для тих, хто не їздить по бездоріжжю, це підйом на раму вагою 705 г велосипед яку використовував Йонас Вінгегор на шляху до перемоги в Тур де Франс в цьому році. При заявленій виробничій вазі рами та обладнання 1,472 г без амортизатора (190-мм SIDLuxe важить 242 г), ZHT-5 – це ще й дуже легке шасі.

Продуктивність над практичністю

Однак, щоб досягти такої ваги, довелося принести деякі потенційно дратівливі практичні жертви. Найбільш очевидним є використання наскрізної прокладки кабелю гарнітури. Це усуває необхідність у посилених точках входу в раму і виглядає дуже акуратно з гумовими портами, але додає болю, коли справа доходить до обслуговування підшипників гарнітури. Усередині рами також немає внутрішніх шлангів/кабелів, тому вам доведеться шукати їх, щоб під’єднати та від’єднати, а також обмотати їх, щоб зупинити шум. Сервело каже, що це дійсно економить помітну кількість ваги, і якщо ці велосипеди в першу чергу розроблені як велосипеди для професійних гонщиків, вони не будуть займатися власним ремонтом. Можна стверджувати, що власники велосипедів преміум-класу, швидше за все, віддадуть стрес, пов’язаний з будівництвом та обслуговуванням, місцевій майстерні, а не будуть займатися цим самостійно.

З іншого боку, Cervelo залишили свій фірмовий нижній кронштейн BBRight для своїх шосейних велосипедів і перейшли на звичайну різьбову модель. Ви отримуєте акуратне плаваюче гальмівне кріплення, що дозволяє заднім стійкам згинатися, і ви можете встановити до 36-зубчастого ланцюга. Ви також отримуєте довічну гарантію на раму, і всі велосипеди отримують однаковий вищий сорт карбону, а не поділ на CC / C, який надає перевагу Santa Cruz.

Доставка

Звичайні замовлення будуть доставлені протягом 1-4 робочих днів з нашого складу, а спеціальні замовлення будуть доставлені протягом 1-4 робочих днів через Пошту Австралії після підтвердження дизайну.

Ваш номер для відстеження буде надано протягом 1-2 робочих днів після оформлення замовлення. Зверніть увагу, що може бути затримка в оновленні вашого номера для відстеження. Деякі посилки доставляються навіть без будь-якого відстеження. Це не наша вина, а перевізника, тому, будь ласка, майте це на увазі при відстеженні вашої посилки.

Вартість доставки: безкоштовна доставка Поштою Австралії

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top