Швидкі велосипеди x. Варіанти

Cruzbike Vendetta V20c

Безкоштовна доставка!

  • Лімітована версія V20c була розпродана менш ніж за 24 години. Наступна партія буде відкрита для попередніх замовлень 5/24 об 11 годині.m. EDT і включає в себе повні велосипеди та рами.
  • Щоб дізнатись більше про комплектацію та рами варіанти, натисніть тут.
  • Підходить: V20c підходить для велосипедистів з Х-образним швом від 35 до 48 дюймів (приблизно від 5’2 до 6’5). Перегляньте наш блог про те, як виміряти х-образний шов тут. Якщо ви перебуваєте на будь-якому кінці діапазону розмірів і маєте запитання, зв’яжіться з нами за адресою hello@cruzbike.com. Ми хотіли б зробити вас придатними.

Характеристики та комплектація Cruzbike V20c

Наша запатентована конструкція переднього трикутника утворена вилкою, ланцюговим штоком, вилкою та слайдером. Це компактний тетраедр, який з’єднує верхню і нижню частини корпусу через трансмісію, обертаючись навколо осі головної труби. Ця підвіска дозволяє збільшити потужність під час підйому або спринту за рахунок залучення верхньої частини тіла. Це також означає, що ви зможете використовувати ланцюг стандартної довжини та матимете доступ до найсучасніших технологій у виробництві компонентів.

У новій стрілі V20c використовується BB-корпус T47 шириною 85 мм та аеропрофільна труба для найкращого поєднання аеродинаміки та жорсткості. Ця оболонка капіталізує жорсткість там, де вона має найбільше значення. саме там, де генерується ваша потужність.

Цей кожух більшого діаметру поєднується з новою виносною рамою, яка є легкою, аеродинамічною в профілі та жорсткою в поперечному перерізі. У них використовується новий широкий дизайн затискача на стрілі, щоб максимізувати жорсткість у місці з’єднання шини та ланцюга.

Ланцюг веде до нашої нової вилки з вуглецевого волокна, яка є легкою, але не крихкою, і використовує велику конічну вилку з ширшими підшипниками для збільшення міцності на коронці.

Наскрізна вісь діаметром 12 мм з’єднує колесо, вилку та штангу в єдине ціле. Результат – міцне та безпрецедентне силове з’єднання від кривошипа до касети з майже нульовим прогином. Дискові гальма з плоским кріпленням заховані за лопатями для максимальної аеродинаміки. Жоден інший лежачий навантажувач не може похвалитися трансмісією з такою низькою втратою потужності, де прогини стріли, рами та стійок є надто поширеним явищем.

Для з’єднання вил і штанги разом використовується наш новий слайдер, який використовує нове внутрішнє з’єднання на противагу затискачу штанги. Точно сконструйований шарнірний затискач призначений для розподілу зусиль затискання на трубі слайдера та рульовій вилці без пошкоджень, прослизання або прогину під впливом скручуючих зусиль, яким може піддаватися передня частина велосипеда Cruzbike. Частина вилки шарнірного затискача замінює верхню кришку гарнітури, щоб зменшити кількість деталей, необхідних для налаштування натягу підшипника.

Всі ці інгредієнти поєднуються для найкращої передачі потужності з нульовою гнучкістю. і при цьому відчувати шовковисту плавність ходу. Ідеальне поєднання.

швидкі, велосипеди, опції

Додайте чисту внутрішню прокладку кабелів у вилку для переднього гальма та перемикача, а також у бум/слайдер для переднього перемикача, і ви отримаєте найчистішу, найгладшу та найрозкішнішу передню частину Cruzbike на сьогоднішній день.

Рама

Легка рама лежачого шосейного велосипеда V20c з аерокосмічного алюмінієвого сплаву згладжує дорогу, розсікаючи повітря, щоб ви могли зосередитися на тому, щоб вкласти кожен ват потужності в рекордні швидкості, для досягнення яких створений цей велосипед.

Винос V20c тепер звужений і має ширші підшипники, щоб вмістити нову вилку, а геометрія трохи змінена порівняно з попередником V20 для ще більш плавного керування.

Основне з’єднання задніх нижніх штоків на гідроформованій трубі тепер приварене до вилки, обробленої на ЧПУ. Результат – підвищена жорсткість на скручування. що дуже важливо на крутих спусках, особливо для важких райдерів. і значно очистив зварні шви на цьому з’єднанні, а також став легшим.

Задні дропаути були повністю перероблені для розміщення наскрізної осі діаметром 12 мм, яка вкручується в змінний легкий ковпачок і вміщує стандартні дискові гальма з плоским кріпленням. Вони оброблені на ЧПУ спеціально для створення ідеального поєднання легкої ваги, жорсткості та точності.

З’єднання сидіння з рамою та приводом

Сидіння V20c з вуглецевого волокна повторює вигин рами, щоб жоден ват не витрачався даремно. Коли ви притискаєте спину до рами, ви задіюєте все тіло через кермо та кривошипи. Енергія виплескується через систему приводу і штовхає велосипед вперед, піднімаючись на пагорби або прискорюючись у спринті.

Ми все ще перебуваємо в розпалі гострого дефіциту та відставання у постачанні велосипедних компонентів. Це вплинуло на всі аспекти галузі. Більшість обладнання, яке ми використовували в минулому, просто не було доступним для нас, і поки ситуація не повернеться до нормального стану, ми працюємо над тим, щоб обладнати наші велосипеди найкращою якістю, яка нам доступна.

З огляду на це, ми вважаємо, що комплект компонентів Vendetta V20c Complete, який ми підібрали, дозволить вам почати розбивати ці PR, CR і, можливо, навіть WR. як швидко наскільки це можливо.

Технічні характеристики та посадка Cruzbike V20c

Наша запатентована конструкція переднього трикутника утворена вилкою, ланцюговою вилкою, бумом і слайдером. Це компактний тетраедр, який з’єднує верхню та нижню частини тіла через трансмісію, обертаючись навколо осі виносної труби. Ця підвіска дозволяє збільшити потужність під час підйому або спринту за рахунок залучення верхньої частини тіла. Це також означає, що ви будете використовувати ланцюг стандартної довжини та матимете доступ до найсучасніших технологій у виробництві компонентів.

У новій стрілі V20c використовується корпус BB T47 шириною 85 мм і аеропрофільна труба для найкращого поєднання аеродинаміки та жорсткості. Цей корпус використовує жорсткість там, де вона має найбільше значення. саме там, де генерується ваша потужність.

Цей корпус більшого діаметру поєднується з новою ланцюговою стійкою, яка є легкою, аеродинамічною в профілі та жорсткою в поперечному напрямку. У ньому використовується нова широка конструкція затискача на вилці, щоб максимізувати жорсткість на стику вилки та ланцюга.

Від шини йде наша нова вилка з вуглецевого волокна, яка є легкою, але не крихкою, і використовує велику конічну вилку з ширшими підшипниками для підвищення міцності у верхній частині.

Наскрізна вісь 12 мм з’єднує колесо, вилку та винос в єдине ціле. Результат – міцне та неперевершене з’єднання потужності від кривошипа до касети з майже нульовим прогином. Дискові гальма з плоским кріпленням заховані за лопатями для максимальної аеродинаміки. Жоден інший лежачий велосипед не може похвалитися трансмісією з такою малою втратою потужності, де прогини в штангах, рамах і вилках є надто поширеним явищем.

Наш новий слайдер з’єднує вилку та стрілу разом, використовуючи нове внутрішнє з’єднання на противагу затискачу стріли. Точно сконструйований шарнірний затискач призначений для розподілу зусиль затискання на трубу слайдера та рульову вилку без пошкоджень, ковзання або прогину під час різних типів скручувальних зусиль, яким може піддаватися передня частина велосипеда Cruzbike. Частина вилки шарнірного затискача замінює верхню кришку гарнітури, щоб зменшити кількість деталей, необхідних для встановлення натягу підшипника.

Всі ці компоненти поєднуються для найкращої передачі потужності з нульовим прогином. залишаючись шовковистою і гладенькою. Ідеальне поєднання.

Додайте чисту внутрішню прокладку кабелів у вилці для переднього гальма та перемикача, а також у стрілі/повзунку для переднього перемикача, і ви отримаєте найчистішу, найгладшу та найпрекраснішу передню частину Cruzbike на сьогоднішній день.

Рама

Легка рама з аерокосмічного алюмінієвого сплаву V20c згладжує дорогу, розсікаючи повітря, щоб ви могли зосередитись на тому, щоб вкласти кожен ват потужності в рекордні швидкості, для досягнення яких цей велосипед і створений.

Винос V20c тепер звужений і має ширші підшипники, щоб пристосуватись до нової вилки, а геометрія трохи змінена порівняно з попередником V20 для ще більш плавного керування.

Основне з’єднання задніх нижніх штоків на гідроформованій трубі тепер приварене до вилки, обробленої на верстаті з ЧПУ. Результат – підвищена жорсткість на скручування. важлива річ на крутих спусках, особливо для важких гонщиків. і значно очистило зварні шви на цьому з’єднанні, а також зробило його легшим.

Задні дропаути були повністю перероблені для розміщення наскрізної осі діаметром 12 мм, яка вкручується в змінний легкий ковпачок і вміщує стандартні дискові гальма з плоским кріпленням. Вони оброблені на верстатах з ЧПУ спеціально для створення ідеального поєднання легкої ваги, жорсткості та точності.

З’єднання сидіння з рамою та приводом

Карбонове сидіння V20c прилягає до вигину рами, щоб жоден ват не витрачався даремно. Коли ви притискаєте спину до рами, ви задіюєте все тіло через кермо та шатуни. Енергія виплескується через систему приводу і штовхає велосипед вперед, піднімаючись на пагорби або прискорюючись у спринті.

Ми все ще відчуваємо гострий дефіцит та відставання від графіку поставок велосипедних компонентів. Це вплинуло на всі аспекти індустрії. Більшість обладнання, яке ми використовували в минулому, просто не було доступним для нас, і поки все не повернеться до нормального стану, ми працюємо над тим, щоб обладнати наші велосипеди найкращою якістю, яка нам доступна.

швидкий, велосипеди, опції

З огляду на це, ми вважаємо, що комплект компонентів Vendetta V20c Complete, який ми підібрали, дозволить вам почати розбивати ці PR, CR і, можливо, навіть WR. як швидкий наскільки це можливо.

Нові велосипеди Pinarello серій F та X велосипеди у порівнянні: в чому різниця і що підходить саме вам?

Pinarello – один з найпрестижніших брендів у велоспорті, історія якого налічує понад 70 років і який має на своєму рахунку низку перемог у професійних перегонах найвищого рівня, включаючи 30 Гранд-турів. Сім з останніх 11 Тур де Франс були виграні на велосипедах Pinarello серії Dogma.

Характерний профіль Dogma виділяється в професійному пелотоні і поєднує в собі легкість і аеродинамічні характеристики так, що інші бренди тільки зараз наздоганяють його. Тепер Pinarello застосував свій досвід до нової лінійки велосипедів – F-Series та X-Series. Асортимент відкриває перспективу володіння Pinarello для більш широкого кола райдерів, незалежно від того, чи є ви початківцем-швидкий гонщик, хоче очолити спринт у груповій гонці вихідного дня або проїхати дистанцію в європейському гран-фондо.

Отже, що пропонують серії F та X, чим вони відрізняються та як вибрати найкращий велосипед Pinarello для ваших потреб?

Представляємо велосипеди Pinarello F-серії та X-серії

Pinarello випустив свої новітні велосипеди серій F та X у лютому 2023 року. Вони створені, щоб запропонувати переможний дизайн та технології бренду в пакетах, пристосованих для більш широкого спектру гонщиків. Коротше кажучи, серія F – це гоночні велосипеди з високими характеристиками, але з двома рівнями рами. Це остання “змагальна” модель Pinarello, створена для тих, хто хоче їздити швидко і з геометрією професійного рівня. Це означає, що велосипеди серії F – низькі та довгі, вони створені для райдерів, які хочуть отримати максимум від своїх поїздок.

Серія X, тим часом, призначена для тих, хто любить їздити на велосипеді заради чистої радості та ескапізму від обертання педалей. Він розроблений для велосипедистів, які шукають “витривалий” велосипед Pinarello з більш комфортною посадкою, але при цьому вимагають захоплюючого драйву. Давайте розглянемо більш детально відмінності між F-серією та X-серією велосипеди і яка з них краще підійде для вашого стилю їзди.

Pinarello F-Series vs Pinarello X-Series – в чому різниця?

Геометрія

Ключова відмінність між велосипедами F-серії та X-серії – це їхня геометрія. Геометрія змагальної серії F імітує геометрію гоночного мотоцикла-переможця Тур де Франс, що свідчить про наміри Pinarello створити цей мотоцикл. Стрімка посадка призводить до зменшення переднього профілю та покращення аеродинаміки, в той час як керованість є гострою та чутливою, використовуючи велику гоночну спадщину Pinarello. У серії X очікуйте на коротший винос і вищу посадку, що дозволяє водію займати більш вертикальне положення. Перевагою тут для багатьох велосипедистів є додатковий комфорт – але це не означає, що їзда буде нудною. Очікуйте захопливих відчуттів під час прискорення на повному газу або на адреналінових спусках.

Зрештою, це геометрія, розроблена для тих, хто хоче їздити цілий день з комфортом, без втрати чутливості на кермо і без необхідності викривлятися, щоб стати в професійну позицію. Геометричні відмінності між F-серією та X-серією на цьому не закінчуються. Pinarello стверджує, що довжина ланцюга має значний вплив на продуктивність велосипеда, тому компанія намагається зробити її якомога коротшою на велосипедах F-серії. На відміну від них, на велосипедах серії X дещо подовжено довжину ланцюга. Дуже важливо, що це дозволяє встановлювати трохи ширші 32-міліметрові шини, в той час як F-серія має максимальний кліренс 30 мм. Нарешті, X-серія має трохи менший кут нахилу рульової труби, ніж F-серія, знову ж таки, щоб додати стабільності, забезпечуючи при цьому точну керованість Pinarello. Все це робить велосипеди серії X ідеальними для витривалих гонщиків, які хочуть мати велосипед від одного з найвідоміших брендів, але при цьому володіти сучасними характеристиками, що відповідають реальним потребам.

Розміри

Однією з головних особливостей обох серій є велика кількість розмірів рам, які пропонує Pinarello. У той час як багато брендів продають велосипеди лише п’яти розмірів – XS, S, M, L, XL або еквівалентні, Pinarello виробляє велосипеди серій F та X у дев’яти розмірах варіанти. Поряд з широким вибором руля та виносу опції від бренду компонентів Pinarello, MOST, що дозволяє гонщикам адаптувати посадку спеціально для їхнього улюбленого положення на велосипеді.

Конструкція рами

Геометрія в стороні, як порівняти F і X? Розглянемо укладання вуглецевого волокна, форми труб і прокладку кабелів.

Укладання вуглецевого волокна

Велосипеди серії F доступні у двох варіантах: F9 та F7 з односпрямованим вуглецевим волокном TorayCa T900, а F5 – з карбоном T700. Pinarello

Велосипеди серії F виготовляються з односпрямованого волокна TorayCa T900 для моделей F9 та F7, або волокна T700 для серії F5. Пропонуючи велосипеди серії F з двома варіантами вуглецевого волокна, Pinarello дає можливість гонщикам вибрати раму, побудовану відповідно до їхніх індивідуальних потреб, будь то зменшена вага F9 і F7 або більш доступне розташування F5. Додайте до цього досвід бренду, який веде свою історію з 1953 року, коли на велосипедах Pinarello перемагали найкращі гонщики в історії спорту, і серія F відкриває можливість випробувати чистокровного гонщика італійського виробництва.

Серія X велосипеди, використовує волокно T600, розроблене для поглинання вібрацій. У поєднанні з конструкцією рами Flex Stays, про яку ми ще розповімо, це забезпечує комфортну їзду без необхідності додавання будь-якої складної механічної амортизації. В цілому, рама T600 розроблена таким чином, щоб забезпечити ідеальне поєднання легкості, чутливості та амортизації для гонщиків Pinarello, які в рівній мірі цінують комфорт, керованість та продуктивність.

Аеродинамічні профілі труб

Як у серії F, так і в серії X застосовано досвід Pinarello в аеродинаміці, що робить продуктивність професійного рівня доступною як для гонщиків вихідного дня, так і для гонщиків гран-фондо. Рами серій F і X мають схожий профіль, використовуючи форми труб Flatback від Pinarello, з квадратним дизайном, що дозволяє прорізати вітер без шкоди для жорсткості та ваги. Нижня труба також має форму, яка частково захищає пляшку з водою, в той час як гладкий, новий інтегрований затискач підсідельного штиря вказує на увагу Pinarello до деталей і призначений для зменшення загального розміру підсідельної труби для підвищення комфорту та аеродинаміки. І F, і X серії мають фірмовий асиметричний профіль рами Pinarello. Це зміцнює привідну сторону рами, щоб допомогти збалансувати сили на рамі, викликані одностороннім натягом ланцюга.

Характеристики велосипедів Pinarello серій F та X

У Pinarello є як гонщики, так і гонщики на витривалість, охоплені серіями F (на фото) та X (на фото). Pinarello

Якщо ви шукаєте гоночний велосипед для змагань або швидкий Нові велосипеди Pinarello F-серії та X-серії пропонують щось для широкого кола гонщиків, з широким спектром специфікацій опції.

Якщо ви належите до тих, хто цінує максимально швидку їзду та продуктивність, велосипеди серії F – це те, що вам потрібно. Серія F – це довгий і низький автомобіль, який пропонує гоночну керованість у всеосяжному аеродинамічному пакеті.

Це чудово підходить для змагань та перегонів, але також підійде і для любителів активного відпочинку, яким комфортно їздити в більш агресивному положенні.

Крім того, велосипеди серії X додають додаткову порцію комфорту завдяки більш розслабленій геометрії, збільшеному кліренсу та вбудованим функціям, які допомагають поглинати дорожній шум.

Двокомпонентна вилка та руль мають більше можливостей для регулювання, ніж цільна вилка Most Talon Ultrafast, що дає змогу адаптувати ваше положення під час їзди.

Ви все ще отримуєте дух переможців перегонів Pinarello та відмінний дизайн, але в шині, яка, можливо, буде більш зручною для тривалих поїздок.

  • Whatsapp
  • Reddit
  • Написати другу

Нові велосипеди Pinarello серій F та X велосипеди у порівнянні: в чому різниця і що підійде саме вам?

Pinarello – один з найпрестижніших брендів у велоспорті, історія якого налічує понад 70 років і який здобув низку перемог у професійних перегонах найвищого рівня, включаючи 30 Гранд-турів. Сім з останніх 11 Тур де Франс були виграні на велосипедах Dogma від Pinarello.

Характерний профіль велосипедів Dogma виділяється в професійному пелотоні, поєднуючи в собі легкість та аеродинамічні характеристики так, що інші бренди лише зараз наздоганяють його. Тепер Pinarello застосував свій досвід до нової лінійки велосипедів – F-серії та X-серії. Модельний ряд відкриває перспективу володіння велосипедом Pinarello для ширшого кола гонщиків, незалежно від того, чи є ви гонщиком go-fast, чи хочете очолити спринт у груповій гонці вихідного дня, чи проїхати дистанцію в європейському гран-фондо.

Отже, що пропонують серії F та X, чим вони відрізняються та як вибрати найкращий велосипед Pinarello для ваших потреб?

Представляємо вам велосипеди Pinarello F-серії та X-серії

Pinarello випустив нові моделі F-серії та X-серії велосипеди у лютому 2023 року. Вони створені, щоб запропонувати переможний дизайн і технології бренду в комплектаціях, пристосованих до широкого спектру гонщиків. Якщо коротко, то F-серія – це гоночний велосипед, але з двома ярусами рам. Це остання модель Pinarello “Competition”, розроблена для тих, хто хоче їздити швидкий і з геометрією професійного рівня. Це означає, що F-серія низька і довга, і створена для гонщиків, які хочуть отримати кожен ват від своїх поїздок.

швидкі, велосипеди, опції

Серія X, тим часом, призначена для велосипедистів, які люблять їздити на велосипеді заради чистої радості та ескапізму від обертання педалей. Він створений для велосипедистів, які шукають “витривалий” велосипед Pinarello з більш комфортною посадкою, але при цьому потребують захоплюючої їзди. Давайте розглянемо більш детально відмінності між велосипедами F-серії та X-серії і те, який з них краще підійде для вашого стилю катання.

Pinarello F-Series проти Pinarello X-Series – в чому різниця?

Геометрія

Ключова відмінність між велосипедами F-серії та X-серії – це їхня геометрія. Геометрія змагальної серії F імітує геометрію гоночного велосипеда-переможця Тур де Франс, що свідчить про наміри Pinarello створити цей велосипед. Стрімка посадка призводить до зменшення переднього профілю та покращення аеродинаміки, в той час як керованість є гострою та чутливою, використовуючи велику гоночну спадщину Pinarello. На велосипедах серії X очікуйте коротший винос і вищу винос, що дозволяє гонщику займати більш вертикальне положення. Перевагою для багатьох велосипедистів є додатковий комфорт – але це не означає, що це нудна їзда. Очікуйте захоплюючу перевагу під час прискорення на повному газу або на адреналінових спусках.

Зрештою, це геометрія, розроблена для тих, хто хоче їздити цілий день з комфортом, без втрати керованості та без необхідності ставати в професійну позу. Геометричні відмінності між F-серією та X-серією на цьому не закінчуються. Pinarello стверджує, що довжина ланцюга має значний вплив на продуктивність велосипеда, тому на велосипедах серії F вона має бути якомога коротшою. На противагу цьому, у гоночних велосипедах серії X довжина ланцюга дещо подовжується. Важливо, що це дозволяє встановлювати трохи ширші 32-міліметрові шини, в той час як F-серія має максимальний кліренс 30 мм. Нарешті, X-серія має дещо менший кут нахилу виносної труби, ніж F-серія, що також має на меті підвищити стабільність, водночас забезпечуючи точну керованість Pinarello. Все це робить велосипеди серії X ідеальними для витривалих гонщиків, які хочуть володіти велосипедом від одного з найвідоміших брендів, але при цьому мати сучасні, реальні робочі характеристики.

Розміри

Однією з головних особливостей обох серій є велика кількість розмірів рам, які пропонує Pinarello. У той час як багато брендів продають велосипеди лише п’яти розмірів – XS, S, M, L, XL або еквівалентні, Pinarello виробляє велосипеди як серії F, так і серії X у дев’яти розмірах варіанти. Поряд з широким асортиментом рулів і виносів варіанти від бренду компонентів Pinarello, MOST, це дозволяє гонщикам адаптувати посадку велосипеда до їхнього улюбленого положення на велосипеді.

Конструкція рами

Геометрія в стороні, як порівняти велосипеди F та X? Розглянемо розташування вуглецевого волокна, форми труб та прокладку кабелів.

Укладання вуглецевого волокна

Серія F велосипеди доступні у двох рівнях: F9 і F7 використовують односпрямоване вуглецеве волокно TorayCa T900, а F5 – карбон T700. Pinarello

Велосипеди серії F виготовляються з односпрямованого волокна TorayCa T900 для моделей F9 та F7, або волокна T700 для серії F5. Пропонуючи велосипеди серії F з двома варіантами вуглецевого волокна, Pinarello дає можливість гонщикам вибрати раму, побудовану відповідно до їхніх індивідуальних потреб, будь то зменшена вага F9 і F7 або більш доступне розташування F5. Додайте до цього досвід бренду, який веде свою історію з 1953 року, коли на велосипедах Pinarello перемагали найкращі гонщики в історії спорту, і серія F відкриває можливість випробувати чистокровний гонщик італійського виробництва.

Серія X велосипеди, в той же час, використовуйте волокно T600 в укладанні, розробленому для поглинання вібрацій. У поєднанні з конструкцією рами Flex Stays, про яку ми ще розповімо, це забезпечує комфортну їзду без необхідності додавання будь-якої складної механічної амортизації. В цілому, компоновка T600 розроблена таким чином, щоб забезпечити ідеальне поєднання легкості, чутливості та амортизаційної здатності для гонщиків Pinarello, які цінують комфорт, керованість та продуктивність в рівній мірі.

Аеродинамічні профілі труб

Як F-серія, так і X-серія застосовують досвід Pinarello в аеродинаміці, роблячи продуктивність професійного рівня доступною як для гонщиків вихідного дня, так і для гонщиків гран-фондо. Рами серій F та X мають схожий профіль, в якому використовуються труби Flatback від Pinarello, з квадратним дизайном, що дозволяє проникати крізь вітер без шкоди для жорсткості та ваги. Нижня труба також має форму, яка частково захищає пляшку з водою, в той час як гладкий, новий інтегрований затискач підсідельного штиря вказує на увагу Pinarello до деталей і розроблений для зменшення загального розміру підсідельної труби для комфорту та аеродинаміки. Обидві серії F і X мають фірмовий асиметричний профіль рами Pinarello. Посилення привідної частини рами, що допомагає збалансувати зусилля на раму, спричинені одностороннім натягом ланцюга.

Технічні характеристики велосипедів Pinarello серій F та X

У Pinarello є велосипеди для гонщиків та любителів витривалості, які представлені серіями F (на фото) та X. Pinarello

Якщо ви шукаєте гоночний велосипед для змагань або швидкий Нові велосипеди Pinarello F-серії та X-серії пропонують щось для широкого кола гонщиків, з широким спектром технічних характеристик опції.

Якщо ви належите до тих, хто цінує максимально швидку їзду та продуктивність, то велосипеди серії F можуть бути саме тим, що вам потрібно. Серія F – це довгі та низькі велосипеди, які пропонують готовність до перегонів та мають аеродинамічний пакет, що охоплює всебічну аеродинаміку.

Це чудово підходить для змагань та перегонів, але також має підійти для рекреаційного велосипедиста, якому комфортно їздити в більш агресивному положенні.

Крім того, велосипеди серії X додають додаткову порцію комфорту завдяки більш розслабленій геометрії, збільшеному кліренсу та вбудованим функціям, які допомагають поглинати дорожній шум.

Двокомпонентні шина та винос мають більше можливостей для регулювання, ніж цільні Most Talon Ultrafast, що дає змогу адаптувати ваше положення під час їзди.

Ви все ще отримуєте дух переможця перегонів Pinarello та відмінний дизайн, в пакеті, який ви можете вважати більш комфортним для тривалих поїздок.

  • Whatsapp
  • Reddit
  • Написати другу

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top