Розміри гігантських гірських велосипедів. Залишити коментар Скасувати відповідь

Як правильно вибрати розмір рами для велосипеда

До 80-х років ХХ століття, велосипед виробники рам зробили досить схожі за геометрією рами. Верхня труба була горизонтальною, йшла майже від верху підсідельної труби до верху виносної труби. Ось звідки походить більшість загальноприйнятих підходів та вимірювань при виборі правильного розміру рами для велосипедиста.

Ці методи все ще часто можна почути. E.g: “станьте над велосипедом, і кулак повинен поміститися між верхньою трубою і промежиною велосипедиста”. І подібне. Багато чого змінилося з “старих часів”. Нижні кронштейни більше не мають стандартної висоти, вони часто варіюються від велосипеда до велосипеда. Верхні труби більше не горизонтальні, вони часто розташовані під кутом, іноді навіть вигнуті, щоб зробити вимірювання трохи складнішим.

Чому старі, “стандартні” мірки не є надійними

Сьогодні виробники рам дають виміри двома способами:

Через вищезгадані відмінності в конструкції рам, ці вимірювання також не дуже корисні. Єдине, на що можна покластися – це точні виміри конкретної рами або таблиця виробника. Більшість виробників рам надають таблиці з рекомендованими розмірами рам (зі своїх лінійок продукції) залежно від зросту велосипедиста. Ці таблиці є гарною відправною точкою. Вони відрізняються від рами до рами – тобто не всі 19-дюймові рами певного виробника однакові. Залежно від року випуску, моделі, дизайну відрізняються.

Для пристойної початкової довідки також корисний цей сайт:

гігант, гірський, велосипед, розмір, відповідь

Ось чому ці заходи ніколи не слід сприймати як належне:

Темно-сіра рама матиме приблизно на два дюйми менший номінальний розмір, ніж рама з горизонтальною верхньою трубою. E.g. якщо темна рама позначена як 19″, інша горизонтальна рама з верхньою трубою буде 21″. Велосипедист, який підходить на одну раму, буде точно так само сидіти на іншій рамі – різниця буде лише візуальною, наскільки підсідельний штир виступає з підсідельного штиря.

Які вимірювання в такому випадку є доречними?

Єдиними важливими вимірами для підгонки велосипеда є точки, в яких велосипедист контактує з велосипедом: педалі, сідло та кермо. Точки контакту. Посилання для: детального пояснення точок дотику та налаштування зручного положення для їзди на велосипеді.

Коли сідло встановлено на правильній висоті (відносно педалей, i.e. нижній кронштейн), залишається виміряти відстань до керма. Це називається винос.

Дотик можна визначити шляхом проб – знаходження зручного положення. Руки повинні бути принаймні злегка зігнуті, а велосипедист повинен відчувати себе комфортно. Не тісний, не розтягнутий.

Ось чому одним з найважливіших показників є ефективна довжина верхньої труби:

Оптимальний розмір рами можна визначити ще точніше, якщо ви знаєте, який винос і винос (що це таке і як їх виміряти) є оптимальними для вас. На жаль, щоб з’ясувати це, вам потрібно спробувати різні розміри рам, поки ви не побачите, що підходить вам найкраще. І це також залежить від вашої бажаної пози під час їзди (чи ви віддаєте перевагу сидінню більш нахиленому вперед, чи більш вертикальному).

У таблиці нижче наведені рекомендовані ефективні довжини верхньої труби для певного зросту райдера, а також більш-менш стандартні розміри рами, які підходять для нього. Це також слід сприймати з певною часткою солі. Райдери однакового зросту можуть мати різні пропорції ніг та довжини тулуба. Жінки зазвичай мають трохи довші ноги (і коротший тулуб), ніж чоловіки того ж зросту.

Райдеру зі зростом 176 см і коротким тулубом може знадобитися ефективна довжина верхньої труби 55 см, а не 56-58 см, як зазначено в таблиці.

Наскільки це складно насправді?

Багато цифр і даних, але в основному все зводиться до останньої таблиці. Точного налаштування можна досягти за допомогою різних розмірів вилок, підсідельних штирів і т.д., але слід знайти раму з приблизно однаковою ефективною довжиною верхньої труби.

Відео, в якому я пояснюю основні відмінності велосипедних рам, і як налаштувати зручне положення для їзди:

Якщо вам це потрібно: онлайн конвертер футів з дюймів в сантиметри (дайте мені метричну систему, або дайте мені смерть)! ).

Як ви можете бачити на малюнку, велосипедист зі зростом 5’7″ і внутрішньою довжиною ноги 30″ може вибрати раму розміру S або M. Вибір зводиться до особистих уподобань (деякі люди віддають перевагу меншим рамам). Але такому райдеру не варто обирати раму L-розміру – вона буде завелика і не підійде.

гігантський, гірський, велосипед, розмір, відповідь

Деякі продавці вказують лише довжину підсідельної труби – в дюймах або сантиметрах. У цій статті я пояснив, чому такі цифри марні без виробника підбір розмірів діаграми. Тут я просто перепощу картинку, що пояснює проблему:

Тож, якщо хтось каже вам: “вам варто взяти 18-дюймову рамку”, знайте, що ця людина може не знати, про що вона говорить.

Такі твердження мають сенс лише тоді, коли вони стосуються конкретної моделі рами (велосипеда). Наприклад: “Для Гігантський XTC ADVANCED SL 29, вам потрібна довжина підсідельної труби 17 дюймів” (це рама розміру M для цієї конкретної моделі).

6 думок про “Як правильно вибрати розмір рами велосипеда”

Неможливо отримати правильну відповідь. Мені потрібна відстань від верхньої труби низької підніжки наскрізної рами до підлоги. Вона не повинна бути більше 18 дюймів. Відповісти

Наскільки точною має бути ефективна довжина верхньої труби? Наскільки я можу відкоригувати, використовуючи різні довжини/висоти/кути штока? Яка верхня межа розміру рами, коли розмір рами стає занадто великим? Яка нижня межа розміру рами, коли розмір рами стає занадто малим? Відповісти

Привіт Роман, це гарне питання. Коротка відповідь: Це суб’єктивно, але чим далі людина відходить від свого оптимального розміру, тим менша ймовірність того, що вона зможе підігнати велосипед під себе (і керувати ним) належним чином. Довше пояснення: 1. Спочатку давайте визначимо оптимальний розмір оправи Деякі люди віддають перевагу оправам, які на половину або на цілий розмір більші або менші за оптимальний. Навіть для таких людей вибір відповідного розміру оправи та “зміна” посадки за допомогою довших/коротших дужок тощо часто робить свою справу. Для таких людей, для всіх практичних цілей, оптимальний вибір розміру рами слід розглядати відповідно до їхнього зросту (та інших вимірів) та їхніх уподобань. (величезна) кількість людей, які не мають можливості користуватися окулярами?) більшість людей почуваються найкомфортніше на рамах “свого розміру”, хоча. У будь-якому випадку, існує оптимальний розмір оправи для людини. Навіть для двох людей однакового розміру (так би мовити) оптимальний розмір може відрізнятися, якщо їхні вподобання відрізняються (умови їзди, стиль їзди, або хтось просто віддає перевагу меншим/більшим рамам). 2. Якщо рама має оптимальний розмір для велосипедиста (як пояснювалося вище), її набагато легше підігнати під нього. Якщо рама на один розмір більша/менша за оптимальний розмір рами велосипедиста, її може бути практично неможливо підігнати, і/або оптимальна посадка погано вплине на керованість. Кілька прикладів з урахуванням невідповідності розмірів: Дорога велосипед занадто велику раму дуже важко помістити. Рама для шосе велосипед раму на розмір менше можна “виправити” за допомогою довшого виносу, якщо велосипедист не проти використовувати більш “агресивну” стійку (або якщо використовується підсідельний шток, хоча це не дуже гарна ідея для карбонових рулів). Занадто маленьку раму MTB можна зробити довшою, але це може зробити керування трохи складнішим, якщо ви будете їздити технічними трасами (дуже довгий шток змушує шини рухатися по кривій більшого радіусу при тій самій ширині шини). І так далі, і так далі. 3. Підсумок Найкраще з’ясувати, який оптимальний розмір рами, і шукати рами, які йому відповідають. Вихід “за межі специфікації” можна компенсувати, з більшими чи меншими проблемами, і це суб’єктивно (і.e. наскільки гонщик чутливий до будь-яких “недосконалостей” в установці або обслуговуванні). Чим далі від оптимального розміру, тим складніше стає. Не існує жорстко встановленої межі, як далеко можна заїхати, це теж суб’єктивно. Якби мені довелося дати кілька “загальних” порад: – Уникайте більш ніж на один розмір, занадто малий для дорожніх велосипедів. – Уникайте навіть на один розмір більше, ніж оптимальні дорожні велосипеди. – Уникайте більш ніж на один розмір завеликих MTB – Уникайте навіть на один розмір замалих MTB.

гігантський, гірський, велосипед, розмір, відповідь

Основи велоспорту Велосипед PSI шини

Пневматичні шини на будь-якому транспортному засобі підтримуються повітрям під тиском у герметичній камері. Чим вищий PSI (фунтів на квадратний дюйм), тим жорсткішою стає шина. Нижчий PSI робить його м’якшим. Тиск в шинах велосипеда має величезний вплив на те, як велосипед виконує. Перевірка тиску в шинах – це найпростіша і найважливіша частина регулярного технічного обслуговування, яку ви повинні виконувати. Отже, з чого почати, якщо ви новачок у велоспорті і щойно придбали дорогу, гірський, гравій або велокрос велосипед? Ідеальний тиск в шинах багато в чому залежить від вашої ваги, ширини шин і стилю їзди. Ознайомтеся з нашими рекомендованими відправними точками нижче.

Тиск в шинах може бути вищим або нижчим за рекомендовані діапазони, наведені вище. Ці діапазони тиску є лише загальними рекомендаціями, призначеними для того, щоб забезпечити хорошу відправну точку для ваших експериментів. Ідеальний тиск в шинах багато в чому залежить від конкретної шини та колеса, а також від ваших особистих уподобань, і ви повинні знайти його після кількох поїздок. Прочитайте нижче, щоб дізнатися про змінні, які можуть змусити вас додати більше PSI або трохи зменшити.

Примітка: НІКОЛИ не перевищуйте максимальний тиск в шинах, вказаний виробником шин або ободів.

Наприклад, ободи та шини без гаків мають максимальний тиск 72.5 PSI. Якщо вам потрібно перевищити максимальний тиск в шинах, щоб досягти бажаних характеристик їзди, найкращим варіантом є перехід на ширші шини, які можна експлуатувати з меншим тиском.

Примітка про манометри для вимірювання тиску в шинах

Наявність легкого для зчитування манометра є ключем до налаштування тиску в шинах. Багато насосів мають вбудовані манометри. Існує ймовірність того, що ці манометри трохи неточні. Якщо ви підозрюєте, що ваш манометр несправний, це не страшно, якщо ви знаєте, чого очікувати, і регулярно перевіряєте шини перед кожною поїздкою. Якщо ви дійсно стурбовані, спробуйте порівняти його з насосом, який, як ви знаєте, буде показувати правдиві показники, наприклад, у вашому місцевому магазині, або з точним цифровим манометром для шин.

Основні фактори, які слід враховувати при визначенні тиску в шинах

Готовність до налаштування тиску в шинах для оптимальної роботи? Давайте почнемо з основних принципів вимірювання тиску в шинах, щоб ви могли визначити правильний PSI для вашого велосипеда. Ключовими факторами є ширина шини, вага велосипедиста, рельєф місцевості та безкамерність.

Як правило, вузькі шини, більша вага велосипедиста та пересічена місцевість вимагають трохи більшого тиску в шинах. З іншого боку, ширші шини, легші велосипедисти, більш плавний рельєф та безкамерна система дозволяють знизити тиск в шинах. Ось чому.

Ширина шини та її значення для PSI

Всі шини потребують певного тиску повітря, щоб запобігти їхньому спущенню на ободі. Ширші шини мають більший об’єм повітря. Це дозволяє їздити на них з меншим тиском для більшого комфорту та зчеплення з дорогою. І навпаки, вужча шина, наприклад, 28-міліметрова дорожня шина, має порівняно набагато менший об’єм, тому їй потрібен більший тиск повітря, щоб запобігти спущенню. Якщо у вас 2.5-дюймові ендуро-шини на вашому гірський велосипед, ви зможете їздити з тиском близько 20 PSI. Виїжджаємо на дорогу велосипед з 28-міліметровими сліками? Все, що менше 80 PSI, буде ризиковано.

Вага вершника і велосипед тиск в шинах

Вам не потрібно бути доктором фізики.D. щоб зрозуміти, як вага твого тіла взаємодіє з тиском в шинах (чорт забирай, я навіть не ходив на фізику в старших класах). Просто сядьте на свій велосипедПодивіться, як шина стискається і деформується під дією більшої ваги. Ідея полягає в тому, щоб досягти балансу, щоб тиск витримував вашу вагу, але не був надто високим. Отже, більша вага велосипедиста вимагає більшого тиску в шинах. Наприклад, я важу близько 150 фунтів і їжджу на гравії з тиском 30 PSI велосипед. Велосипедист, який на 20 фунтів важчий, обов’язково повинен враховувати додаткові 3-5 PSI повітря.

Як місцевість впливає на велосипед тиск в шинах PSI

Об’єм шини і вага велосипедиста – це добре і передбачувано, але місцевість, якою ви будете їздити – ні. Це вимагає певних спроб і помилок, щоб навчитися, і в основному стосується гора велосипед, гравій або велокрос. Зрештою, ви зможете вивчити місцеві траси і визначити, які з них потребують трохи більшого тиску в шинах (подумайте про грубі камені, які можуть защемити шину і розбити обід), а які досить гладкі, щоб їхати на м’яких шинах для кращого зчеплення в поворотах.

Коли ви катаєтесь, намагайтеся стежити за тим, як ваш велосипед почувається на вибоїстій місцевості. Чи відчуваєте ви різкий хрускіт, коли ваше колесо наїжджає на гострий камінь? Можливо, у вас занадто низький тиск. Чи є у вас велосипед здаються полохливими у вільних поворотах і стрибкоподібними на нерівних ділянках? Можливо, спробуйте трохи знизити PSI.

Для їзди по дорозі тиск в шинах не буде змінюватися так сильно. Однак традиційна мудрість накачувати шини до 120-130 PSI була розвінчана. Якщо ваше покриття не є гладеньким, тиск у діапазоні 90-100 PSI буде вищим. Шина поглинає невеликі нерівності та вібрації, а це швидше, ніж непохитна, жорстка покришка. Ви також отримаєте більше зчеплення в поворотах. Якщо ви їдете у вологу погоду, для покращення зчеплення з дорогою варто зменшити тиск в шинах.

“За останні кілька років ми знизили наші рейтинги PSI навіть для вузьких шин на 10-15 PSI”, – каже експерт з шин Йохс Хьюзбі, директор з глобальних продажів OEM та продуктового бачення компанії WTB. “WTB, будучи виробником шосейних велосипедів, ми завжди помилялися на нижній стороні спектру.”

Безкамерні велосипедні шини

Безкамерні технології зараз широко поширені у велосипедному світі, за винятком деяких дорожніх коліс та шин. Це також може вплинути на тиск в шинах. Оскільки безкамерні системи не використовують внутрішню камеру, ви зможете працювати з трохи меншим тиском і не турбуватися про те, що шина може спустити. Ви отримаєте краще зчеплення та комфорт при меншому тиску, що сприятливо впливає на гора велосипедні доріжки та гравійні дороги. Щоб дізнатися більше про безкамерні системи, дивіться наш Посібник для початківців.

Тиск в шинах і продуктивність вашого велосипеда

Останнє питання, що стосується тиску в шинах, варте окремого розділу в цій статті, і навіть цього не вистачить, щоб по-справжньому дослідити всі нюанси того, як тиск в шинах впливає на характеристики велосипеда. Основними факторами є зчеплення, швидкість кочення та комфорт. Їдьте з правильним тиском в шинах, і ви зможете максимізувати всі три змінні. Занадто високий або занадто низький тиск може погіршити характеристики шини.

Як ми вже згадували раніше в цій статті, нижчий тиск в шинах зазвичай покращує зчеплення з дорогою. Це пов’язано з тим, що воно збільшує площу контакту шини з поверхнею. Шина з нижчим PSI краще пристосовується до поверхні, по якій вона котиться, що також покращує зчеплення з дорогою.

Зчеплення з дорогою має важливе значення в багатьох ситуаціях, від проходження поворотів, підйому до гальмування. У кожному випадку, краще зчеплення дозволяє вам подолати велосипедВластиві шинам тенденції. Імпульс, спрямований вперед, ускладнює проходження поворотів, але якщо ваша шина добре зчіплюється на пухкому ґрунті, ви зможете змінити напрямок руху за допомогою правильної техніки та зусиль гонщика. Імпульс також працює всупереч гальмівним силам. Завдяки правильному тиску в шинах, який забезпечує зчеплення на пухких поверхнях або мокрому покритті, ви зможете зупинитися або загальмувати швидше та безпечніше.

гігант, гірський, велосипед, типорозмір, відповідь

Ваш велосипед з правильним тиском в шинах відчуватимете себе комфортніше. Як і зчеплення, ця якість покращується зі зниженням тиску. Комфорт, який забезпечує низький тиск, можна помітити на всіх ваших велосипед“Точки дотику” велосипеда – від ніг до сідла, рук і плечей – це точки дотику.

Існує межа того, наскільки м’якими ми хотіли б бачити наші шини, але є межа того, наскільки м’якими ми хотіли б бачити наші шини. Ми любимо підвищене зчеплення, яке приходить з низьким PSI, але з часом шина стає настільки м’якою, що має занадто великий опір коченню, що робить наші велосипед відчувати себе повільним. Це буде найбільш помітно на твердих, гладких поверхнях, таких як тротуар. Занадто низький тиск в шинах також може перешкоджати велосипед керованість, роблячи передню частину стійкою до зусиль на кермі або спричиняючи надмірне кочення шини по ободу під час проходження поворотів.

https://bike.bikegremlin.com/318/how-to-choose-a-correct-bicycle-frame-size/
https://www.theproscloset.com/blogs/news/a-beginners-guide-to-bike-tire-pressure [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top