Ремонт гідравлічних велосипедних гальм. Руками вирівняйте супорт.

Оновлення дискових гальм: технічне обслуговування та сучасні технології для ефективного та тихого гальмування

Гідравлічні дискові гальма є досить поширеним явищем на шосейних велосипедах в наші дні, але вони все ще мають досить погану репутацію через те, що їх складно обслуговувати і вони шумлять на дорозі. У багатьох випадках немає необхідності їхати до майстерні велосипед магазин, навіть якщо ви не маєте механічного мислення. Ці прості перевірки та процедури допоможуть вам залишатися на висоті ваших гальмівних характеристик, забезпечуючи безпеку та зменшуючи ймовірність дратівливого скрипу.

Очищення колодок і ротора

Всупереч поширеній думці, дискові гальма не призначені для того, щоб вити і скрипіти щоразу, коли ви тягнете за важіль. Це часто спричинено забрудненням роторів і колодок, і незалежно від того, чи це масло з дороги, вашої трансмісії або навіть просто ваші пальці, його потрібно видалити.

Shimano каже: “Регулярне очищення роторів спеціальним (безмасляним) знежирювачем для дискових гальм – це хороший спосіб уникнути скрипу гальм”. Очищення колодок також може допомогти зменшити шум.

Для цієї роботи вам знадобляться такі інструменти:

  • Дуже чиста ганчірка
  • Ізопропаноловий спирт або спеціальний засіб для чищення дискових гальм,
  • Одноразові рукавички
  • Необхідний інструмент для видалення фіксуючого штифта (зазвичай це 2.шестигранний ключ 5 мм, плоска викрутка або Torx T25)
  • Вам також може знадобитися наждачний папір

Перше, на що слід звернути увагу – це ротори. Зазвичай їх можна чистити, не знімаючи, тому це легка робота. Ми рекомендуємо використовувати ізопропаноловий спирт, оскільки він коштує дешевше, ніж більшість спеціальних засобів для чищення дискових гальм, і є дуже ефективним; однак, використовуючи його, ви повинні носити рукавички, оскільки він не дуже добрий до шкіри.

Зосередьтеся на тому, щоб видалити бруд та бруд з гальмівної поверхні диска, і не забудьте почистити обидві сторони. Завжди використовуйте дуже чисту ганчірку або паперовий рушник, оскільки ви не хочете ризикувати їх подальшим забрудненням.

Для перевірки товщини роторів найкраще використовувати штангенциркуль. Мінімальна ширина диска зазвичай вказана на самому диску. Для Shimano це зазвичай 1.5мм, а для Sram 1.55 мм.

Далі ми звернемо нашу увагу на колодки, оскільки найкраща практика – зняти їх, щоб виконати роботу належним чином. Зніміть затискач із задньої частини штифта і покладіть його в безпечне місце, а потім обережно вийміть штифт кріплення колодок. Після того, як вони будуть зняті, колодки повинні висунутися.

Відокремте накладки від металевої пружини та очистіть всі компоненти за допомогою чистої ганчірки та ізопропанолового спирту, намагаючись не деформувати пружину. Поки вони не працюють, варто перевірити, скільки на них залишилося м’яса. Матеріал прокладки повинен легко очищати металеву пружину, яка повинна мати чотири розігнуті ніжки.

Гальмівні колодки пористі, тому вбирають мастило та масло. Якщо це сталося, то вам майже напевно доведеться їх замінити, але, можливо, варто спочатку відшліфувати верхню поверхню наждачним папером, щоб перевірити, чи це вирішить проблему, перш ніж відкривати гаманець ваш гаманець.

Перш ніж вставити їх назад, очистіть решту супорта та поршні. Після того, як ви це зробите і накладки повернуться назад, переконайтеся, що ви змастили різьбу штифта, що утримує накладки, оскільки вони мають звичку заїдатись. Якщо ви користуєтесь велосипедом Shimano R8000 Ultegra, то, ймовірно, ви вже виявили це, і ми рекомендуємо замінити його на гірський велосипед Shimano XT того ж розміру, який є набагато міцнішим. Просто затисніть його (він не повинен бути якомога тугішим) і не забудьте повернути затискач на інший кінець.

Заміна гальм

Їзда ліворуч тут, у Великобританії, означає, що більшість з нас звикли до того, що заднє гальмо знаходиться в лівій руці, а переднє – в правій. На континенті чи в Америці все інакше, і іноді при купівлі нового велосипеда не завжди все йде так, як вам хотілося б.

Інструменти, які вам знадобляться для заміни:

  • Ножиці / ніж
  • Ізоляційна стрічка
  • 2 x оливкова колючка
  • T8 Torx (для Sram)
  • 8-міліметровий ключ

Заміна гальмівних шлангів є досить простою роботою і зазвичай може бути виконана без зміни маршруту або придбання нових шлангів. Перше, що потрібно зробити, це зняти ізоляційну стрічку, і якщо ви будете обережні, то її часто можна використовувати повторно. Потім розріжте будь-яку ізоляційну стрічку, що тримає шланги до брусків, щоб вони були вільними.

Зняття шлангів з перемикачів залежить від того, яку систему ви використовуєте, але більшість дорожніх систем мають гайку, яку потрібно відкрутити гайковим ключем на 8 мм. Знявши його, різко потягніть за шланг, щоб витягнути його з перемикача передач. Потім потрібно поміняти шланги місцями і привести їх до ладу. Переконайтеся, що обидва шланги достатньо довгі, навіть при повороті від замка до замка.

Більшість велосипедів мають трохи запасного шланга завдяки лінивим механікам, тому це гарна можливість відрізати зайве. Якщо ні, то відріжте стару колючку та оливку і поставте на її місце нову. Колючка, як правило, срібляста або сіра, і її потрібно забити у внутрішню частину шланга, щоб запобігти закриттю отвору. Ви можете придбати дуже дорогі інструменти, які допоможуть вам це зробити, але зазвичай молоток, трохи терпіння та конічний предмет вставляють їх просто чудово.

Далі, не забудьте повернути різьбовий гвинт на шланг, перш ніж робити щось з оливкою (це червона частина на фото вище). Оливка, як правило, латунна і призначена для стискання, щоб створити щільне ущільнення, саме тому її не слід використовувати повторно. На фотографії вище. Ми бачили, що в минулому вони успішно використовувалися повторно без жодних протікань; однак, найкращою практикою буде просто виконати роботу належним чином і замінити їх. Це не займе багато часу і може врятувати від головного болю в майбутньому.

Вставте шланг в корпус перемикача до упору, а потім почніть закручувати гвинт на шлангу. Іноді найпростіше послабити перемикач, щоб переконатися, що він вкручується прямо, що зменшить ймовірність перехресного різьблення. Цей гвинт повинен бути закручений досить щільно, щоб розчавити оливку, як правило, близько п’яти-семи ньютон-метрів.

Потім ви можете приклеїти шланги до брусків за допомогою ізоляційної стрічки, переконавшись, що вони не заважають, а потім знову приклеїти їх до брусків.

Що таке гідравлічні гальма?

Налаштуйте Гідравлічний Дискові гальма для покращення їх роботи Велосипедні гальма необхідні для уповільнення та зупинки велосипеда. Існують різні типи гальм, але найпоширенішим для гірських велосипедів та інших велосипедів є гідравлічний гідравлічний дискове гальмо.

Ці гальма складаються з двох колодок, які охоплюють ротор диска, встановлений на колесі. При натисканні на гальмівний важіль гідравлічна рідина витісняється через невеликий отвір, або порт, у важелі до циліндра, розташованого біля супорта. Ця дія виштовхує поршні назовні, спричиняючи кал

Вступ

Відрегулюйте гідравлічні дискові гальма – Вам не потрібно бути веломеханіком, щоб відрегулювати гідравлічні дискові гальма. Це не складно, і коли ви зробите це кілька разів, це стане другою натурою. Ось основні кроки:

Відкрийте гальмівні супорти

Поверніть регулятор на гальмівному важелі на один повний оберт проти годинникової стрілки (назад)

Закрийте гальмівні супорти

Повторюйте крок 2 за необхідності, поки важіль не почне замикатися

Велосипед Bikehand 37pcs Велосипед Ремонт Набір інструментів з динамометричним ключем

Цей набір інструментів Bikehand містить ряд найпоширеніших велосипедних інструментів. Його дуже легко використовувати для регулярного обслуговування велосипеда, наприклад, для чищення ланцюга, заміни шини, нижнього кронштейна, регулювання тросів перемикача передач і гальм.

Гідравлічний велосипед Технічне обслуговування гальм: Знати в деталях

ApexBikes підтримується читачами. Ми можемо отримувати партнерську комісію, коли ви купуєте за посиланнями на нашому сайті. Дізнатися більше.

Гідравлічні велосипедні гальма можна вважати преміум-класом, коли мова йде про велосипедні гальмівні системи. Інновації та технології, що лежать в основі цих гальм, є не що інше, як революційними. Але це також означає, що обслуговування цих радикальних гальм – непросте завдання. У простому дисковому гальмівному механізмі є багато компонентів, які потрібно обслуговувати, але гідравлічні дискові гальма – це ще один крок вперед.

  • Здоров’я гальмівних колодок
  • Вирівнювання супорта та ротора
  • Зігнутий ротор
  • Рівень гальмівної (гідравлічної) рідини

І здоров’я інших компонентів між важелем і гальмівними колодками.

Гідравлічні велосипед Обслуговування гальм

Перш ніж ми перейдемо до різних проблем, які виникають з цими гальмами і як їх обслуговувати, ми повинні мати чітке уявлення про те, що це таке:

Як працює гідравлічне гальмо?

Ручний важіль гідравлічний Гальмівна система використовує поршень (також званий “головним” поршнем) для проштовхування гальмівної рідини через герметичну гальмівну магістраль (або шланг) до супортів, де задіяний інший набір поршнів (“підлеглих” поршнів). Це притискає гальмівні колодки до ротора для досягнення гальмування.

Гідравлічна рідина в трубках є спеціальною і не згинається та не стискається, забезпечуючи велику гальмівну силу та ефективність вашого гальмівного механізму.

Як працюють гідравлічні дискові гальма:

Шум

Шум, що виходить від дискового гальма, може бути викликаний рядом причин. Якщо ви відчуваєте шум гальм, навіть коли не гальмуєте, проведіть первинну перевірку, щоб визначити проблему: Зніміть колесо, щоб візуально оглянути колодки та супорт.

Здоров’я гальмівних колодок

Зношені колодки є найпоширенішим джерелом скрипу, що виходить від ваших гальм. Якщо ви не впевнені, ви завжди можете витягнути колодки для більш детального огляду.

Якщо ви визначили, що необхідно повністю замінити колодки, то перед цим необхідно вжити певних заходів.

Відрегулюйте поршні

Гідравлічні гальма саморегулюються. Це означає, що коли гальмівні колодки зношуються, внутрішні поршні підлаштовуються під тонші колодки, щоб вони все ще мали максимальний контакт з диском. Отже, перед тим, як вставити новий комплект колодок, поршні потрібно скинути і заштовхнути назад в супорт.

Відрегулювати поршні:

  • Знайдіть інструмент, який добре поміщається між супортами. Це може бути ручка будь-якого інструменту, наприклад, конусного ключа. Пластикове або гумове покриття поверхні забезпечить низький рівень пошкодження супортів.
  • Натисніть на поршні в центрі, щоб вони втягнулися якомога пряміше. Нерівномірне втягування може створити проблеми в майбутньому.
  • Пройдіться вперед і назад кілька разів, щоб переконатися, що обидва поршні повністю втягнуті.

Тепер ви готові поставити нові гальмівні колодки.

Вирівнювання супорта та ротора

Ви хочете, щоб супорт був відцентрований навколо ротора з рівною відстанню з кожного боку. Якщо супорти не вирівняні, ротори обов’язково будуть тертися об них і стануть джерелом шуму.

Кроки для вирівнювання супортів:

  • Ослабте обидва болти супортів (не виймайте їх)!) рівно настільки, щоб супорти могли вільно рухатися з боку в бік.
  • Натисніть на гальмівний важіль супорта, який ви вирівнюєте, і утримуйте його, поки затягуєте гальмівні болти. Це повинно дозволити супорту відрегулюватись навколо ротора.
  • Відпустіть гальмівний важіль, щоб перевірити, чи вирівняний супорт з рівним простором з обох боків ротора.

Це може зайняти кілька спроб, але це, безумовно, варте зусиль.

Для більш поглибленої процедури, будь ласка, зверніться до цього відео:

Зігнутий ротор

Цей симптом може бути досить поширеним, особливо на гірських велосипедах, де ротори, як правило, трохи більші і більш схильні до перешкод на трасі.

Рішення: Вам просто потрібно зігнути його назад!

  • Залиште колесо на стенді, щоб отримати кращий доступ до ротора. Ви можете залишити колеса на рамі, якщо хочете. Використання стенду дозволить вам використовувати індикатор, щоб зробити вашу роботу простішою і точнішою.
  • Вам знадобляться спеціальні інструменти для правки ротора, щоб полегшити процес і отримати більш точний результат. Серповидний ключ може працювати інакше.
  • Поверніть колесо і візуально огляньте ротор, що проходить через супорт, щоб визначити точки контакту. Ви можете використовувати підсвічування, щоб отримати кращий візуальний результат.
  • Визначивши місце згину, витягніть його з супорта і злегка зігніть у протилежному напрямку. Завжди використовуйте м’який дотик на цьому етапі.
  • Працюйте невеликими кроками, щоб уникнути надмірного згинання ротора.

Цей процес, безумовно, забирає багато часу, але гальма, що не стираються, того варті.

гідравлічні, велосипеда, гальма, ремонт, ваші, вирівняти

Рівень гальмівної рідини: Кровотеча гальм

Як би грубо це не звучало, кровотеча гідравлічний гальм просто означає видалення бульбашок повітря, що потрапили в гальмівні магістралі, або заміну рідини в цілому.

Часті запитання

Q1) Як часто потрібно прокачувати гідравлічні велосипедні гальма?

Ans.: Це залежить від того, як часто ти їздиш і як далеко ти їздиш. При помірному та вище середнього використанні ви можете легко проїхати півроку без необхідності прокачування гальм. Але це справедливо лише за відсутності інших симптомів.

гідравлічний, велосипед, гальма, ремонт, ваш, вирівняти

Якщо вам потрібно буде продути гальма, якщо:

  • Відчуття хлюпання та пористості
  • Перед тим, як спрацюють гальма, потрібно відтягнути гальмівний важіль назад до упору.

Q2) Як дізнатися, чи зношені гальмівні колодки мого велосипеда?

Так.: Навіть при середньому використанні дискові гальмівні колодки з часом зношуються.

Нестандартна суміш на гальмівних колодках становить близько 4 мм. З часом це розмиється і почне оголювати пластину за ним. Вам слід замінити ваш гальмівних колодок безпосередньо перед тим, як це станеться.

Інші причини зносу гальмівних колодок:

  • Їзда на дуже складних трасах
  • Супорти зміщені.
  • Ротор зігнутий.
  • Прокладки забруднені, зазвичай маслянистою речовиною.

Заключні слова

Всі ці методи прості для розуміння, але можуть виявитися складними для новачків. Якщо ви відчуваєте, що вам не вистачає впевненості в собі, то немає нічого соромного в тому, щоб взяти ваш Поїдьте на велосипеді до місцевого велосипед магазин, щоб отримати ваш технічне обслуговування. Це коштує грошей, але це дуже рекомендується.

Діон Льюїс

Мене звати Діон Льюїс.Я катаюся на велосипеді з дитинства. Коли я був у старших класах, я почав брати участь у наших місцевих змаганнях.У студентські роки я підробляв у веломагазині і навчився ремонт та професійно обслуговують велосипеди.Хоча я люблю перегони, гірський велосипед – це ще одна річ, якою я часто займаюся. Мої друзі, сусіди та колеги ставляться до мене як до завзятого велосипедиста і прислухаються до моїх порад, коли планують придбати новий велосипед або велосипедне спорядження.

Мої гальма відчуваються як губка

Якщо ви їдете на велосипеді з V-образними гальмами, ви відчуєте пористість, якщо одна сторона супорта працює не так ефективно, як інша. Це може бути пов’язано зі спущеним колесом, що означає, що колодки не контактують з ободом належним чином.

Ви також можете перевірити, чи правильно вирівняний супорт, оскільки неправильно вирівняний супорт також викликає відчуття “губки”.

Якщо ви відчуваєте губчасті гальма з гідравлічними гальмами, проблема може полягати в гальмівній рідині (якщо у вас гідравлічні гальма). Якщо в гальмівній рідині є бульбашки повітря, вона не буде створювати необхідний тиск.

Тому вам потрібно буде видалити повітря з гальм (використовуючи рідину, подібну до цієї), щоб позбутися цих бульбашок і повернути гальма до нормальної роботи.

Мій Гальма Прилипають

Ви можете відчути, що у вас гальма прилипання. Це буде або коли ви натискаєте на них, але нічого не відбувається, або вони не відпускаються, коли ви хочете припинити гальмування.

Насамперед перевірте, чи справний корпус гальмівного троса.

Перевірте, чи не пошкоджений він всередині або не іржавий, оскільки трос повинен вільно рухатися всередині корпусу. Якщо корпус пошкоджений або іржавий, вам слід перекувати трос та його корпус.

Також слід перевірити, чи не пошкоджений і не перетирається трос. Це призведе до того, що трос не буде працювати належним чином, тому вам потрібно буде його замінити. На щастя, це відносно легко і недорого зробити, якщо ви купуєте його тут.

Мої гальма вже не такі сильні, як раніше

Якщо ви гальмуєте, і здається, що нічого особливого не відбувається, є кілька причин, які можуть бути причиною цього.

Основною причиною цієї проблеми з клиновими гальмами є те, що трос може бути неправильно натягнутий або розтягнутий. Це не є складною проблемою для вирішення, оскільки їх дуже легко відрегулювати.

Інша річ, яка може спричинити слабкі гальма, – це те, що трос може ковзати. Тому слід перевірити кріпильні болти на супорті, щоб переконатися, що вони достатньо затягнуті.

Ви також можете зіткнутися з цією проблемою з гідравлічними гальмами. Це ще один час, коли слід перевірити гальмівні колодки, оскільки вони можуть бути засклені. Гальмівні колодки можуть покритися глазур’ю, якщо ви неправильно встановили їх при установці нових.

Щоб перевірити, чи засклені гальмівні колодки вашого велосипеда, зніміть їх і подивіться, чи вони блищать. Якщо вони є, ви можете витратити деякий час на їх шліфування, щоб прибрати блиск. Однак, в більшості випадків, варто їх замінити.

Типи дискових гальм для велосипедів

Існує два основних типи дискових гальм: механічні, які працюють за допомогою тросів (як і ободні гальма), і гідравлічні, які замінюють троси гідравлічною рідиною в повністю герметичній магістралі. Коли ви гальмуєте, тиск змушує рідину рухатися в супорт, притискаючи колодки до диска.

Якщо ви зацікавлені в придбанні велосипеда з дисковими гальмами вартістю менше 450 000, то, швидше за все, ви отримаєте велосипед з механічними гальмами. Цей недорогий варіант дозволить вам витратити менше коштів і при цьому мати велосипед з надійним, всепогодним гальмівним механізмом. Крім ціни, деякі велосипедисти віддають перевагу дискам з тросовим приводом гальма тому що з ними легше працювати вдома, і вони сумісні з більшістю механічних гальмівних важелів. Але все більше велосипедів випускається з гідравлічними дисковими гальмами. Цей дорожчий варіант, як правило, складніший в обслуговуванні для домашнього механіка.

Пов’язана історія

Ми рекомендуємо звернутися до механіка магазину для прокачування гальм (стара гідравлічна рідина змивається і замінюється свіжою), оскільки для належного теплообміну необхідно використовувати правильну рідину, яка підходить для вашого гальма. Хоча це коштує дорожче, ніж заміна тросів, це потрібно робити лише кожні шість місяців. (SRAM рекомендує продувати гідравлічний диск гальма кожні півроку. В офіційних посібниках користувача Shimano не вказано інтервал обслуговування, але зазначено, що рідину слід замінювати, коли вона знебарвиться.)

Дискові гальмівні супорти

Гальмівні важелі кріпляться за допомогою гальмівних трубок до супортів, розташованих як на передньому, так і на задньому дисках. Супорти містять протилежні поршні, які сидять по обидва боки ротора; тиск з гальмівної магістралі зачіпає ці поршні, які штовхають гальмівні колодки всередину для контакту з диском. Отримане тертя уповільнює велосипед.

Обслуговування супорта дискового гальма

Якщо ваш ротор не обертається вільно, і ви це знаєте – тертя, скрегіт і скрип будуть зводити вас з розуму, і це може коштувати вам швидкості. Зазвичай, супорт не вирівняний.

Зафіксуйте це, послабивши два болти, що кріплять супорт до рами або вилки, рівно настільки, щоб супорт міг рухатись з боку в бік. Похитайте супортом, щоб переконатися, що він рухається вільно, а потім сильно потягніть відповідний гальмівний важіль. Це притисне супорт до ротора. Утримуйте гальмівний важіль натиснутим, щоб утримувати супорт на місці, одночасно затягуючи верхній і нижній болти до упору. Потім затягніть верхній болт із зазначеним моментом затягування, а потім нижній болт.

Нижче показано, як регулюється супорт:

Дискові гальмівні ротори

Ротори бувають діаметром від 140 міліметрів для шосе та велокросу до 205 мм для гірських велосипедів для швидкісного спуску (DH). Як правило, для шосейних і велокросів використовують 140-160 мм, для гірських велосипедів класу крос-кантрі (XC) – 160 мм, для трейлових – 160-180 мм (іноді змішані, з більшим ротором спереду), для ендуро – 180 мм, а для DH – 200-205 мм. Більші ротори здатні розсіювати тепло на більшій площі поверхні, але вони важчі, тому вам потрібен найменший ротор, який підходить для вашого типу їзди.

Якщо ви відрегулювали супорт, але все одно чуєте тертя, перевірте ротор: Іноді вони деформуються від удару або навіть просто від перегріву.

“Майже жоден ротор не є ідеально прямим”, – каже Майк Переймибіда з High Wheel Cyclery в Онтаріо, Канада.

Щоб перевірити, чи не деформувався ротор, поставте велосипед на підставку або переверніть його так, щоб колесо могло вільно обертатися. Подивіться між прокладками, чи немає коливань або зазорів, що відкриваються і закриваються. Якщо ви бачите і те, і інше, то ротор несправний.

Часто, але не завжди, деформовані ротори можна просто зігнути назад за допомогою інструменту для рихтування роторів, такого як Jagwire Disc Brake Multi-Tool. Зверніть увагу на ділянку, яку потрібно виправити, і поверніть її подалі від супорта. Обережно обведіть інструмент навколо ротора в цій ділянці, щоб випрямити його. Це працює лише в тому випадку, якщо ротор треться в одному конкретному місці. Якщо ви не впевнені, що це ротор чи гальма, краще відвезіть велосипед до професіонала, щоб він все зробив правильно. Ротори є міцними стопорами, але крихкі з боку в бік. “Якщо ви намагаєтеся зробити це самостійно, будьте дуже обережні”, – каже Переймибіда.

Нижче показано ротор, який вирівнюється:

Якщо є ознаки фізичного пошкодження, такі як поглиблення або викривлення, які неможливо виправити, настав час замінити ротор. Ротори також потребують заміни, якщо загальна товщина гальмівної поверхні менше 1.5 мм. Якщо у вас ротор вже деякий час або ви підозрюєте, що він стає тонким, використовуйте набір штангенциркулів Верньє для вимірювання або попросіть ваш магазин зробити це.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top