Пригодницький велосипед Honda 500cc. BMW R 1250 GS

Найкращі 9 Adventure Велосипеди для гонщиків усіх рівнів

Коли справа доходить до вибору правильного пригодницький велосипед для вас, є ряд факторів, які вам потрібно врахувати. Вони відрізняються від початкового до середнього та просунутого рівня. Наші три приклади в кожній категорії допоможуть вам знайти найкращий велосипед для вас.

Автомагістралі стають все більш перевантаженими, а пересування через будь-який центр міста перетворюється на кошмар вулиць з одностороннім рухом і заторів. Тож чи варто дивуватися, що пригода велосипеди настільки популярні?

Двомісний спортивний мотоцикл дає вам можливість зійти з асфальту та дослідити менш протоптані шляхи. Не всі мають досвід життя на бездоріжжі або є затятими любителями бездоріжжя, тож якщо це про вас, то читайте далі.

Ми розглянемо три пригодницький мотоцикли для початківців, потім три для мотоциклістів середнього рівня і, нарешті, три для досвідчених мотоциклістів.

Під проміжним рівнем ми зазвичай маємо на увазі тих, хто має за плечима кілька років їзди по дорогах і хоче перейти до дуал-спорту.

Просунуті ентузіасти дуал-спорту також не залишаються осторонь, оскільки ми звертаємо увагу на три найкращі моделі пригодницьких велосипедів, що зменшуються в розмірах. Сідайте зручніше, всі найкращі пригоди починаються з гарного читання.

ПОЧАТКІВЕЦЬ

Найкращий спосіб навчитися реальним дорожнім навичкам – це їзда по бездоріжжю. Тому є сенс звернути увагу на наші три пригодницькі велосипеди для початківців, коли ви будете готові до першої пари коліс.

honda, пригоди, мотоцикл, 500сс

Kawasaki Versys-X 300

Кожного разу, коли Kawasaki здається, що вони помітили нову прогалину на ринку, вони розширюють лінійку Versys, і X 300 – це останній двоциліндровий мотоцикл.

Тепер не чекайте повноцінного пригода велосипед. У стандартній комплектації він не має бампера, захисних дуг або шипованої гуми. Однак ви отримуєте 300-кубовий паралельний подвійний двигун потужністю 39 к.с. в елегантному маленькому корпусі.

Завдяки 6-ступінчастій коробці передач та спорядженій масі всього 173 кг, двигун дасть вам близько 65 літрів на галон. Остання особливість представляє особливий інтерес для початківців шукачів пригод, оскільки відсутність об’єму робить велосипед чудово маневреним.

Модель 2018 року отримала ABS, і хоча тут достатньо місця для пілота, сидіння досить жорстке, тому очікуйте багато зупинок. Kawasaki, очевидно, прислухалися до критики щодо сидіння і запропонували версію з більш товстою підкладкою у своєму великому списку аксесуарів.

Висота сидіння становить 32″, тому більшість гонщиків зможуть поставити обидві ноги на землю. Екран має пристойну висоту, утримуючи більшу частину вітру від гонщика. Здатність проходження поворотів дуже вражає, а маневреність на трасі робить його дуже зручним у користуванні

Вийшовши на ринок наприкінці 2017 року, малюк GS є результатом співпраці між BMW та TVS, а це означає, що мотоцикли виробляються в Індії. Нехай це вас не відлякує, якість – це звичайний стандарт BMW, і якби ніхто не сказав вам про його походження, ви б ніколи не здогадалися. Перенесення виробництва на субконтинент дозволило зберегти конкурентоспроможну ціну.

Двигун – одноциліндровий 313-кубовий, чотириклапанний, з рідинним охолодженням, і якщо добре придивитися, то можна помітити задній циліндр і головку. Ця розумна інженерна розробка дозволяє отримати більш пряму індукцію та коротшу вихлопну трубу.

Модель 310 отримала фірмовий дзьоб GS, і хоча екран лише трохи піднятий, щоб прикрити прилади, йому вдається відхиляти пристойну кількість вітру.

Що стосується сідла, то його висота менше 33”, воно має таку ж висоту, як і у GS 1200, тому ви матимете гарний огляд дороги в міських умовах. Зважаючи на те, що він на 5 кг легший за Versys, можна було б очікувати, що одноциліндровий двигун зробить його стрункішим, але 310-й відчувається суттєво важчим.

GS 310 може бути бюджетною моделлю, але він все одно має деякі приємні штрихи, такі як передня та задня підвіска KYB, гальма Brembo ABS (навіть якщо вони є індійськими аналогами), пристойного розміру передній бампер та великий багажник.

Royal Enfield Himalayan

Бренд Royal Enfield веде свій родовід з 1893 року. Але ця гілка родоводу походить з Індії. Enfield будують там з 1955 року, а Himalayan походить з їхнього нового сучасного заводу в Ченнаї.

350-кубовий родстер Bullet від Royal Enfield десятиліттями об’їжджав найвідоміші гірські хребти світу, але Гімалаї – це перша спроба компанії здійснити справжню пригоди велосипед.

Розроблений колишнім головним дизайнером Ducati П’єром Тербланшем, все в цьому 411-кубовому одноциліндровому мотоциклі є новим. Himalayan не схожий на решту “справжніх ретро” родстерів компанії. Натомість він має привітний і дуже практичний вигляд, що нагадує ранній японський трейл велосипед наприклад, Honda SL125.

Все на виду, а не ховається за панелями та пластиком, навіть п’ятиступінчаста 24-швидкісна коробка передач.Двигун потужністю 5 к.с. має карбюратор старої школи. Двигун має високу потужність і плавний хід, його не потрібно розганяти до п’ятизначних оборотів, а піковий крутний момент досягається при неквапливому 4 500 об/хв.

Що стосується фізичних розмірів, то висота сидіння 31″ робить його найнижчим у групі, але, що цікаво, він також є найважчим на 20 фунтів. На щастя, вага розташована низько, що надає йому передбачуваності та легкої маневреності, роблячи його справжнім двомісним спортивним велосипедом.

СЕРЕДНІЙ

Ці три мотоцикли ідеально підходять для тих мотоциклістів, які переходять від родстерів до машин, здатних до випадкових пригод на бездоріжжі. Зручність для користувача є спільною темою для всіх цих компетентних велосипедів.

Honda CB500X

Honda може виглядати як великий мотоцикл, але як тільки ви закидаєте ногу на нього, тонкий бак і рама дозволяють легко поставити ноги.

honda, пригоди, мотоцикл, 500сс

Завдяки двоциліндровому, впорскуваному паливом, врівноваженому двигуну DOHC, двигун Honda48 к.с. забезпечують бездоганну потужність. Ви отримаєте близько 65 миль на годину, а з 4-циліндровим.5-галонний паливний бак, ви забудете, де знаходиться найближча заправка.

Сидіння досить зручне для поїздок удвох, а підвіска складається з 41-міліметрових труб і моноамортизатора Pro-link ззаду. Обидва регулюються для попереднього навантаження. Це дає додаткову гнучкість.

Сімнадцятидюймові шини спереду та ззаду виглядають кремезними, але віддають Honda‘s road bias. Це не означає, що він не впорається з брудом, просто переконайтеся, що ваші пригоди включають довгі дороги та короткі стежки.

Будучи бюджетною моделлю для Honda, 500 X не має наворотів у вигляді трекшн-контролю, зчеплення, що ковзає, і т.д. Підключена ABS на гальмах – практично єдина бортова технологія, яку ви знайдете, але від цього вона не стала гіршою.

Suzuki V-Strom 650

V-Strom існує вже кілька років, і велосипед має лояльних прихильників завдяки своїй надійності та куленепробивності.

V-подібний двигун з впорскуванням палива отримав оновлення в 2017 році і тепер видає свою потужність трохи нижче в діапазоні обертів, що є саме тим, що ви хочете від V-подібного двигуна.

Найменший Strom в лінійці все ще відчувається як великий солідний байк, але нова модель отримала вужчий бензобак ззаду, щоб полегшити веслування. Форма обтічника також нова: Suzuki повернулася до дзьобоподібної форми, яка вперше з’явилася в 1991 році.

Регульований екран тепер трохи вищий, щоб зробити ці довгі поїздки трохи простішими. 650-й запозичив компонування приладів у свого однолітрового старшого брата і складається з великого центрального аналогового лічильника обертів з рідкокристалічним інформаційним дисплеєм праворуч.

Це велосипед також знайомить мотоцикліста середнього рівня з електронними допоміжними системами з двома рівнями контролю тяги, які також можна відключити. Ви можете обрати одну з двох різних моделей: стандартну та дещо більш орієнтовану на трейл XT.

Yamaha XT660Z Tenere

Єдиний одноциліндровий мотоцикл у нашій проміжній групі, який також є найбільш прохідним. Виштовхуючи приблизно таку ж потужність, як і Honda, агрегат Yamaha з водяним охолодженням – це майже більше шосейний мотоцикл з дорожніми якостями, ніж навпаки.

Висота сидіння 35″ (так, я дійсно сказав 35″) та 21″ переднє колесо вказують на його пристосованість до бездоріжжя. Tenere також має кілька дуже добре продуманих додаткових аксесуарів, таких як передній буксирувальний обруч та захисні панелі на бензобаку.

Будучи одноциліндровим велосипед, високі швидкості можуть змусити двигун гудіти. При натисканні на гальмо ці довгі ходові вилки також занурюються в носову частину, але це не зовсім те, про що йдеться в Tenere.

Yamaha Tenere XT660Z більш ніж здатний на дорозі. Він досить комфортний, щоб випробувати запас ходу на баку понад 200 миль, а вид з цього командного місця буде чудовим, щоб прорватися крізь затори в годину пік.

З’їжджайте з дороги і переходьте до вільних речей, а висота сидіння, довга підвіска та дорожній просвіт – все це має набагато більше сенсу, ніж у Honda або Suzuki.

honda, пригоди, мотоцикл, 500 куб.см

CB500X – ЗРОБІТЬ КРОК ДО ПРИГОДИ

Це момент, на який ви так довго чекали. Настав час покататися на CB500X. Він створений у суворому пригодницькому стилі, з новими яскравими кольорами, модернізованою високоякісною підвіскою та гальмами для тривалих поїздок, і все це завдяки двоциліндровому двигуну, що відповідає стандарту A2, який дарує справжню, приємну їзду у вашій правій руці. За напрочуд приємною ціною.

З першого погляду:

22YM CB500X буде доступний у наступних колірних варіантах:

Матовий пороховий чорний металік

Pearl Organic Green NEW на 2022 рік

Фактор X

Двоциліндровий двигун з вільним обертанням перетворює CB500X на динамічну машину, здатну взяти на себе будь-яке завдання пригода. Приготуйтеся до незабутньої подорожі. CB500X зберігає та покращує комфорт, започаткований його попередником, забезпечуючи плавну їзду під час міських поїздок або високошвидкісного круїзу, а також включає нові функції, які роблять круїзи по ґрунтових дорогах такими ж приємними.

Технічні характеристики

Знайти місцевого дилера

Якщо ви хочете придбати будь-який з цих продуктів, ваш місцевий дилер буде радий почути вас. Відвідайте наш локатор дилерів нижче, щоб знайти найближчого дилера.

BMW G 310 GS

Двигун: одноциліндровий, з водяним охолодженням, 313 куб.см Ціна: 5 695

honda, пригоди, мотоцикл, 500сс

Маленький двигун, який G 310 GS розділяє з G 310 R і G 310 RR (хоча тюнінг між ними відрізняється), видає заявлені 34 кінські сили при 9250 об/хв і 20 фунт-футів крутного моменту при 7500 об/хв у цьому застосуванні. Хід передньої та задньої підвіски – 7.1 дюйм, а єдине регулювання підвіски – це задній передній хід. Він котиться на парі литих алюмінієвих коліс, з 19-дюймовим блоком спереду та 17-дюймовим блоком ззаду. ABS та регульовані важелі гальма та зчеплення входять в стандартну комплектацію, а ABS завжди увімкнена.

Висота сидіння – 32.8 дюймів у стандартній версії, але їх можна зменшити до 32.3 дюйми з низьким сидінням або піднятим до 33.4 дюйми з аксесуаром для високого сидіння (доступний за додаткову плату). Споряджена вага становить 386 фунтів.

Royal Enfield Himalayan

Двигун: одноциліндровий, з повітряним охолодженням, 411 куб. см Ціна: 5 449

Royal Enfield Himalayan робить заявлені 24.3 гальмівні кінські сили при 6 500 об/хв, а також 23.6 фунт-футів крутного моменту при 4 000 – 4 500 об/хв. Телескопічна передня вилка пропонує 200 міліметрів ходу, або близько 7.87 дюймів. Задній моноамортизатор має хід 180 мм, або близько 7.08 дюймів. Дорожній просвіт – 8.6 дюймів.

У стандартній комплектації встановлена система ABS, що перемикається, тому гонщики можуть вимкнути ABS ззаду, якщо це необхідно при їзді по бездоріжжю. Він їздить на парі спиць, з 21-дюймовими колесами спереду і 17-дюймовими ззаду. Висота сидіння – дуже доступна 31.5 дюймів, паливна ємність – чотири галони, а споряджена маса – 439 фунтів.

Honda CB500X

Двигун: рідинне охолодження, паралельний двійник об’ємом 471 куб.см Ціна: 7 299

Американська Honda не вказує цифри кінських сил і крутного моменту для CB500X, але Honda Європа стверджує, що 35 кіловат (близько 46.9 кінських сил) при 8600 об/хв і 43 ньютон-метрах (близько 31.7 фунт-фут) крутного моменту при 6 500 об/хв. Як завжди, мотоцикли з однаковою назвою моделі можуть дещо відрізнятися на різних ринках.

У будь-якому випадку, інші особливості CB500X включають в себе зчеплення з функцією допомоги при вижиманні, стандартну ABS, перевернуту вилку Showa Separate Function Fork – Big Piston (SFF-BP), задню підвіску Pro-Link, литі алюмінієві колеса (19 дюймів спереду і 17 дюймів ззаду), РК-дисплей і двопозиційне лобове скло. Призупинення подорожі становить 5.9 дюймів спереду і 5.3 дюйми ззаду.

Висота сидіння – 32.8 дюймів, паливна ємність – 4.7 галонів, а споряджена маса – 439 фунтів.

CB500F ABS

Honda“голий” середній зсув велосипед – CB500F ABS – хамелеон у своїй здатності адаптуватися до різних застосувань. Побудований на практичній платформі, яка також здатна забезпечити надзвичайно приємні враження, це компетентний офіс або кампус, коли це необхідно, але він так само вдома, коли настає час для розваг, будь то в велосипед ночі, посиденьки в кав’ярні чи екскурсії по бездоріжжю. Відточений десятиліттями культовий Honda CB, CB500F 2022 року має нову перевернуту вилку Showa SFF-BP, подвійні передні гальмівні ротори з радіальними супортами Nissin та багато іншого, демонструючи, що респектабельні спортивні характеристики та шикарний, мінімалістичний вигляд не обов’язково мають бути за ціною, яка розорить банк.

  • MSRP: 6,699
  • Колір: матовий сірий металік

CBR500R ABS

Рідко зустрічається зручний, практичний мотоцикл, який також може претендувати на перемогу в спортивних змаганнях-мотоцикл ДНК, але HondaCBR500R, безумовно, відповідає всім вимогам. Чудовий варіант для поїздок на роботу в будні дні, цей мотоцикл з повним обвісом також може з легкістю вирізати каньйони, коли настають вихідні. Забезпечуючи приємні характеристики в різних ситуаціях, CBR500R має розумні експлуатаційні витрати та високоякісну обробку, а в 2022 році він отримає подвійні передні гальмівні ротори з радіальними супортами Nissin, а також перевернуту вилку Showa SFF-BP, полегшені колеса та багато іншого.

Попередній перегляд: Спеціальний колекційний випуск 2023 року

Наш спеціальний колекційний випуск 2023 року вже доступний для попереднього замовлення. У цьому випуску представлено регіонально збалансовану суміш з 10 ніколи раніше не бачених мотоциклетних турів з інформацією про планування подорожей та вражаючими фотографіями. Зацікавлені в тому, щоб побачити, що всередині? Ознайомтеся з прев’ю історій нижче. Попереднє замовлення зараз Північна Кароліна: Мандруємо зовнішніми берегами

Автоматичне виявлення аварій

Нещодавно Apple представила цікаву функцію виявлення аварій в останніх смартфонах iPhone 14 та лінійці Apple Watch. Система автоматичного розпізнавання аварій автоматично розпізнає серйозні автомобільні аварії, включаючи передні, бічні та задні зіткнення, а також перекидання. Виявивши аварію, пристрій Apple видає гучний сигнал тривоги і відображає на екрані

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top