Позашляховик Ktm 550. Автор: Боб Вітбі

Створення ідеального легкого пригодницького мотоцикла KTM 500 EXC

Минуло майже 13 років з тих пір, як компанія KTM запропонувала просту, але геніальну ідею додати кілька елементів до своїх ендуро-байків, щоб створити ледь легальні для вулиці машини для подвійного спорту. Не потрібно було багато – інше освітлення, гальмівні вимикачі, запалювання з ключа, поворотники, вихлопні труби з голими кістками – щоб перевернути весь сегмент з ніг на голову. Покупці EXC, які живуть там, де можна поставити номерний знак на мотоцикл, роками робили їх легальними на вулицях, тож чому б не скористатися попитом і не полегшити людям життя??

Всупереч скептикам, які стверджували, що потужні, легкі одномісні мотоцикли – це бомба уповільненої дії, KTM виявилися напрочуд довговічними. Подивіться серію фільмів Адама Рімана “Мотономад” або навколосвітню подорож Аарона Штайнмана на 77 000 миль, якщо все ще сумніваєтесь. KTM 500 EXC – це перевірена платформа.

Курт Форже, власник Black Dog Cycle Works, зрозумів привабливість легкого пригодницького велосипеда, який може поїхати куди завгодно. Він мріяв про такий мотоцикл протягом 10 років. Йому не потрібна була королева тротуарів, але потрібно було щось, що могло б зробити більше, ніж просто вижити на шосе. Ідеальний мотоцикл міг би здійснювати довші подорожі та зберігати маневреність і продуктивність легкого ендуро. Його метою було велосипед набагато більш універсальний, ніж стандартний 500 EXC, але з кращими позашляховими характеристиками, ніж у KTM 690 Enduro R, мотоцикл, на якому Курт міг би досліджувати безкраї простори Бахи. Ось як він його побудував.

ПОКРАЩИТИ ДІАПАЗОН КОМФОРТУ

Стоковий 500 EXC – це багато речей: надпотужний дуал-спорт, одноколійна зброя, супермото, що шматує шини, і, в крайньому випадку, приміський байк. Але це не комфортний мотоцикл для проходження миль. Сидіння вузьке та жорстке, паливний бак обмежений, а вібрація, хоч і не така сильна, як раніше, але все одно додає вам втоми. У стандартній комплектації мотоцикл має слабкий вітрозахист, слабке освітлення та короткі інтервали заміни мастила. додав Форже:

Цей єдиний продукт вирішив одразу кілька проблем. Ралійна вежа, що кріпиться на болтах, збільшує простір на приладовій панелі для USB-зарядного пристрою, додаткових перемикачів та місця для кріплення телефону або GPS. Вітрове скло – це прозорий блок від ралійного мотоцикла KTM 450 Rally мотоцикл, з нижніми частинами обтічника, що дозволяє зробити кращий отвір в елементах для покращення захисту гонщика. А освітлення отримало величезне оновлення до подвійних світлодіодних фар Baja Designs: Squadron Sport для ближнього світла та Squadron Pro для дальнього світла. Разом вони видають яскравість фарби 8,050 люменів.

Комплект підігріву руків’я керма Kimpex

Холодні руки збільшують втому гонщика, тому Forgét додав обігрівачі для рук від Kimpex. Внутрішній дизайн дозволяє гонщикам використовувати будь-які ручки, яким вони надають перевагу. Він використовує 26.8 Вт на високому рівні та 21 Вт на низькому, і використовує простий, але ефективний перемикач.

Сидіння Renazco Racing Custom Seat

Одномісні мотоцикли KTM поставляються з вініловими сидіннями, вкритими вінілом, в заводській комплектації. Так було роками, і завод не дає вашій спині перепочинку на останніх моделях. Ви повинні стояти в будь-якому випадку, інакше ви не “готові до перегонів.” Але будь-хто, хто займається дуал-спортом на EXC, проведе час у сідлі і швидко зрозуміє необхідність у чомусь більш зручному Renazco Racing виготовляє якісні сидіння, одне за одним, враховуючи призначення мотоцикла. Їхні моделі для ендуро ширші, ніж стокові, ззаду, але звужуються спереду, щоб гонщики могли обхопити бак колінами в положенні стоячи. Курт обрав повністю замшеву модель, яка добре тримається, має гарний вигляд і довговічна.

Factory Street Legal Бруд Велосипеди

Велике питання в тому, чи всі ці сидіння відповідають вашим потребам бруд-Зйомки неймовірної роботи на вуличних мотоциклах? Звичайно, працює! Але перед тим, як сідати за кермо і стрибати через перешкоди, потрібно знайти велосипед, який відповідає вашим потребам і відповідає вашому духу, вашій особистості – тому, ким ви є і як ви живете своїм життям. Ваш велосипед повинен відповідати цьому!

Звісно, дуже легко зробити будь-який старий байк стріт легальним, і це саме те, чим ми займаємося в Dirt Legal. Ви можете створити велосипед, який перевершить більшість заводських вуличних байків бруд ви можете купити велосипед за набагато менші гроші, а потім отримати назву та номерний знак за 300 доларів. Звучить непогано?

Якщо ви віддаєте перевагу покупці готового вуличного легального велосипеда під ключ бруд велосипед є безліч варіантів на вибір. Це підводить нас до одвічного питання: що краще – мати більше потужності чи менше потужності? Які плюси і мінуси у кожного з них? Чи маленькі мотоцикли для новачків?? Час з’ясувати це.

Маленькі мотоцикли

Якщо ви з тих людей, які хапають життя за яйця і не зупиняються на досягнутому, вам варто почати з маленького байка. Я знаю, що це, мабуть, суперечить всьому вашому мачо Ренді Севіджу, але майте на увазі. Невеликий велосипед вбереже вас від ранньої травми, і чим довше ви живете, тим довше зможете їздити. Повірте мені… Я порахував.

Малолітражні через бруд велосипеди не мають великої потужності. Це означає, що ви можете робити помилки, не розплачуючись за них – в межах розумного.

бруд, велосипед

Вони легкі, маневрені та ефективні: більшість невеликих мотоциклів важать менше 300 фунтів і розвивають більше 70 км/год. Вони прості та надійні, тому можуть витримати побої і повертатися за новими враженнями. А коли ви впустите його – а ви це зробите – деталі дешеві та легкодоступні.

Їзда на маленькому мотоциклі велосипед навчить вас зберігати імпульс замість того, щоб покладатися на силу, яка допоможе вам пройти крізь. Стрибайте і виконуйте трюки досхочу, їдьте на них жорстко і прибирайте їх мокрими, маленькі кросові велосипеди не будуть заперечувати. Багато людей їздять на них роками, і їм це не набридає, і ви теж можете.

Це невеликі заводські вуличні легальні бруд велосипеди, які ви повинні розглянути:

Honda CRF230L

Honda CRF230L створений за тим же рецептом, що і Yamaha XT250, Suzuki DR200S та Kawasaki KLX250. Це одноциліндрові класичні мотоцикли з повітряним охолодженням, які не змінювались десятиліттями, бо їм це не потрібно. Вибір між ними в основному полягає у виборі вашого улюбленого кольору, і ви знайдете дюжину кожного з них на будь-якому змаганні з кросових байків у світі.

Ви дійсно не можете помилитися з одним з них, якщо тільки він не був розбитий в пекло і назад.

Yamaha WR250R

Цей набагато сучасніший, ніж “Хонди” та “Каві”. Випущений у 2008 році, Yamaha WR250R – це гоночний мотоцикл з 6-ступінчастою коробкою передач, впорскуванням палива, рідинним охолодженням, титановими клапанами, повністю регульованими перевернутими вилками та повністю регульованим заднім амортизатором.

Простіше кажучи, це все одно, що порівнювати новий Mustang зі старим Civic. Звичайно, це також робить його дорожчим. Це маленький заводський вуличний легальний мотоцикл, про який мріє більшість людей: їм заздрять на YouTube, Instagram, Snapchat та Tinder.

Після того, як ви вивчили основні принципи їзди на маленькому заводському вуличному легальному мотоциклі, або якщо це не ваше перше родео, у вас може виникнути спокуса перейти на більш високий рівень. Це велосипеди, на яких більшість людей зупиняються, якщо вони хочуть грізний вуличний легальний мотоцикл, який чудово підходить для бруд і дикий на вулицях.

Але потужність тут інша. Якщо ви звикли до японської пахової ракети потужністю 120 к.с., ви будете здивовані, наскільки швидкими здаються 50 к.с. на вуличному легальному кросовому мотоциклі. Пояснюємо це вагою та крутним моментом: трохи одного і багато іншого.

Вибір одного з цих великих велосипедів – складне рішення, але якщо ви плануєте їздити вулицями, і ви терпляча людина, ви можете почати їздити на такому велосипеді, якщо не поспішатимете з вибором.

Який ти маунтінбайкер??

Перш ніж ми зануримося в цей груповий тест в режимі Turbo, важливо знати, що вам потрібно і чого ви вимагаєте. Якщо вам потрібна допомога, ознайомтеся з нашим інтерактивним посібником для покупця. Відповівши на кілька простих запитань, ви зможете зробити правильний вибір, отримавши конкретні рекомендації щодо вибору велосипеда, а також ознайомитися з іншими статтями, які можуть виявитися для вас цікавими та корисними.

В рамках нашого мега-групового тесту ми мали 30 сучасних електронних гірських велосипедів від 26 різних брендів, які змагалися один на один у прямому порівнянні. Випробувальне поле включає цілих 12 різних моторних систем, деякі з яких забезпечують вдвічі більший крутний момент порівняно з іншими кандидатами – принаймні, на папері ;). У нас є все від 40 до 95 Нм, упаковане в абсолютно різні концепції. Але не потрапляйте в пастку засліплення цифрами. Існує величезна різниця між тим, як передається енергія, в яких ситуаціях, і чи вся енергія може бути передана на слід! Різниця в ємності батарей настільки ж велика – від 250 Вт-год до колосальних 800 Вт-год. Однак, більша потужність не означає автоматично більшу дальність дії. Як і у випадку з електромобілями, різні двигуни споживають електроенергію з різною швидкістю, тому необхідно враховувати їхню ефективність, яка, в свою чергу, залежить від гонщика, стилю їзди і темпу. Серед 30 електронних гірських велосипедів ми також включили 9 велосипедів останнього покоління Light-eMTB, щоб потрясти цю сферу. Це також пояснює значну різницю у вазі – понад 11 кг між найважчим та найлегшим велосипедом на тесті. Найлегші велосипеди важать лише 16 кг, але чи добре вони поводяться на трасі – це вже інше питання.

бруд, велосипед

Бренди не соромляться брати плату за швидкі темпи розвитку електронних гірських велосипедів: найдорожчий велосипед на тесті коштував приголомшливих 15 999 євро. Це майже те саме, що і новий компактний автомобіль. Тому ще важливіше знати, чи правильно ви вкладаєте свої гроші. Але не хвилюйтеся, на тестовому полі представлений широкий ціновий діапазон, починаючи від 6 699 євро. Найприємніше те, що деякі велосипеди не поступаються дорожчим моделям з точки зору задоволення від їзди та продуктивності, хоча деякі коштують удвічі дорожче. Однак, якщо ви вважаєте, що ціни все ще занадто високі, не припиняйте читати, оскільки більшість висновків та порад є універсальними, і ми вже повернулися на траси, проводячи наш бюджетний груповий тест eMTB, який незабаром буде опублікований.

Моторні системи протестованих електронних гірських велосипедів, їх особливості та функції з першого погляду

Купуючи електронний гірський велосипед, ви не просто вибираєте велосипед, я.e. раму, а й на моторну екосистему та програмне забезпечення, що має значний вплив на продуктивність та керованість вашого велосипеда. Тим не менш, привід може бути настільки хорошим, наскільки хороший велосипед, в якому він встановлений, і наскільки добре він відповідає вашим конкретним вимогам. Чи хочете ви, щоб акумулятор був постійно інтегрованим або знімним, чи повинен він бути якомога більшим, або ви віддаєте перевагу меншій ємності з можливістю зовнішнього подовжувача ходу? Крім того, є багато аспектів, які виходять далеко за рамки апаратного забезпечення двигуна, і багато систем зараз пропонують широкий спектр опцій. До них відносяться настроювані або прогресивні режими підтримки, додаткові функції, такі як цифрові іммобілайзери з сигналізацією, GPS-трекінг, навігація на основі діапазону, допомога, пов’язана з вашим пульсом, або гейміфіковані дані про поїздки, які відстежують такі речі, як ефірний час. Існує незліченна кількість варіантів, і їх кількість буде продовжувати зростати, тому добре мати загальне уявлення і знати, чого ви хочете від свого велосипеда. Незважаючи на те, що нещодавно впроваджені технології є найсучаснішими, вони часто страждають від проблем, пов’язаних із прорізуванням зубів. Великі відомі бренди зазвичай мають надійну та добре налагоджену сервісну мережу, тому ви можете легко отримати допомогу, коли у вас виникнуть проблеми з двигуном, але вони часто ризикують під час розробки менше, ніж менші або більш гнучкі гравці. На щастя, оновлення програмного забезпечення можна використовувати для розширення спектру функцій або виправлення помилок у ретроспективі, навіть якщо велосипед був у вашому володінні протягом тривалого часу.

Продукція, яку пропонують великі відомі бренди, зазвичай орієнтована на широкі маси, тому вона не обов’язково відповідає вашим індивідуальним вимогам. Те ж саме стосується індивідуальних рішень, таких як сенсорний дисплей у Forestal або інтеграція зарядного порту на Specialized. Практичні та індивідуальні рішення, такі як ці, зазвичай зарезервовані для велосипедних компаній, які беруть участь у розробці двигуна, а не постачають закриті системи з технічними обмеженнями. Однак індивідуальні рішення можуть спричинити проблеми з довговічністю або призвести до труднощів із придбанням запасних частин. Виробники велосипедів, компонентів та двигунів повинні працювати пліч-о-пліч, щоб запропонувати повний пакет. Завдяки широкому спектру систем, які зараз доступні на ринку, цей аспект значно покращився, що все частіше дозволяє брендам адаптувати велосипеди до ваших індивідуальних потреб. Тим не менш, розробка електровелосипеда набагато складніша, ніж розробка його аналогового аналога. Великий вибір компонентів і стрімкий розвиток індустрії лише ще більше ускладнюють ситуацію.

Ось чому життєво важливо враховувати не тільки продуктивність і функціональність електронного гірського велосипеда на трасі, але і його другорядні аспекти.

Примітка: з таким швидким розвитком ринок постійно наповнюється новими оновленнями програмного забезпечення та аксесуарами, такими як подовжувачі діапазону. Значна частина з них вирішує проблеми або розширює сферу застосування. Однак, як ми бачили в минулому, це також може створити нові проблеми. Тому ми написали цю статтю для вас на основі актуальної інформації станом на березень 2023 року.

Нижче ви знайдете огляд всіх моторних систем, представлених в цьому груповому тесті.

Розумна система та CX Race – моторна система Bosch Performance Line CX 2023 року

Система Bosch Performance Line CX є лідером серед двигунів у нашому груповому тесті, вона була встановлена на 10 з 30 велосипедів, що брали участь у тестуванні. Всі вони покладаються на систему Smart System, представлену в 2021 році, яка надає перевіреному двигуну Performance Line CX більш розумну інфраструктуру та забезпечує основу для майбутніх функцій та розробок. У той час як двигун залишився в основному тим самим, за винятком декількох незначних апаратних налаштувань, екосистема, що складається з пультів дистанційного керування та дисплеїв, була повністю переглянута, а старий джгут проводів також поступився місцем новій, оптимізованій версії. На жаль, оновлення Smart System не є сумісним зі старим двигуном Bosch, хоча він став стандартним для нових велосипедів.

Двигун, як і раніше, видає 85 Нм крутного моменту з максимальною допомогою 340% в режимі TURBO. Але будьте обережні: деякі з велосипедів на тестуванні використовують двигун CX Race. Це брат-близнюк двигуна Performance Line CX, тільки з абонементом у спортзал. Завдяки адаптованому програмному забезпеченню двигун CX Race забезпечує допомогу до 400% при тих самих 85 Нм крутного моменту. Але в апаратній частині нічого не змінилося, за винятком злегка оптимізованих внутрішніх компонентів.

Як і де ми тестували гірські велосипеди

Ми визнаємо: цей груповий тест складався не лише з чудових байків (30 гарячих байків), але й з!), але й прожиті мрії, не кажучи вже про кров, втомлені ноги, нічні дебати, інтенсивні ремонти та заряджання, поки сонячна мережа не зруйнувалася і генератор не здався. І навіщо?? Для цілоденних епопей, для випробування велосипедів на міцність і просто тому, що це весело! Основну частину тестової сесії ми провели з десятьма гонщиками у відокремленому маєтку з приголомшливим видом на стежки, сонце та море на горизонті протягом двох тижнів. Те, що ми не хотіли вбити один одного протягом цих 14 днів з такою високою концентрацією тестостерону – диво саме по собі, і це заслуга екіпажу – звичайно, щоденні тестові заїзди до заходу сонця, а також спільне приготування їжі та вечеря щовечора також допомогли. Якби ми не тестували велосипеди повний робочий день, то, мабуть, могли б відкрити ресторан – ням-ням!

Якщо вам цікаво, де ми були: приблизно в годині їзди на північний схід від Барселони, в Санта-Колома-де-Фарнерс, де ми знайшли ідеальні умови для проведення такого великого групового тесту. У місті є величезний і все ще досить невідомий – принаймні на міжнародній арені – трейловий центр з незліченною кількістю маршрутів. Суха, піщана, присипана кам’яними плитами та корінням, вона була ідеальним місцем для того, щоб випробувати велосипеди на межі їх можливостей. Обраний нами тестовий трек – комбінація “Dragon Khan” та “La Llosa” – має кам’яні плити з поверхнею, схожою на наждачний папір, коріння, спадаючі берми та пухкі піщані куточки. Підйом до початку маршруту мав майже все, що можна було очікувати: широкі гравійні доріжки з вибоїнами, які майже катапультували б вас через бар’єри, якби ви не були уважними, бо рівень кофеїну впав. Плавні ділянки, що чергуються з грубими та піщаними маршрутами, до технічних підйомів, які наші велосипеди тільки-но піднялися. Отже, якщо ви відчуваєте бажання поїхати кудись, окрім Італії, для різноманітності і шукаєте гарні траси без шатлів, ви знайдете все, що вашій душі завгодно, в Санта-Колома-де-Фарнерс.

Наш груповий тест на електронних гірських велосипедах у цифрах

Хоча цифри не передають почуттів, вони можуть дати вам гарне уявлення про тенденції та тренди. Ось кілька захоплюючих, цікавих та веселих фактів, цифр та статистики.

Речі, які ламалися під час наших тестів:

  • 1 відірваний кронштейн перемикача
  • 1 дисплей розбитий
  • 3 ланцюги порвалися
  • 3 проколи шин
  • 1 гальмівний важіль Shimano зламався
  • 3 велосипеди FAZUA мали труднощі із запуском
  • 1 велосипед FAZUA був несправний
  • 1 велосипед Shimano був несправний
  • 1 дисплей TQ відмовився
  • 3 полози зламано
  • 1 алюмінієвий кривошип зігнувся
  • 1 гальмівний важіль зламався
  • 5 портів зарядки відірвано
  • 2 ручки зламалися

Електронні гірські велосипеди на тесті:

  • 30 велосипедів на тестовому полі
  • 15 999 євро: найдорожчий велосипед на тесті, SCOTT Lumen eRide 900 SL
  • 6 699 євро: найдоступніший велосипед на тесті, BULLS SONIC EVO EN-SL1
  • 23 велосипеди котяться на 29-дюймових колесах
  • 7 велосипедів котяться на 29 ″ / 27.5-дюймові кефалеві колеса
  • велосипеди важать 22.1 кг в середньому
  • найлегший велосипед важить 16.0 кг, і це також найдорожчий велосипед
  • найважчий велосипед важить 27.1 кг
  • найменша батарея – 250 Вт-год
  • найбільший акумулятор – 800 Втч
  • найслабший двигун видає 40 Нм крутного моменту
  • найпотужніший двигун видає 95 Нм

Що таке ґрунтовий велосипед середнього розміру для підлітків невисокого зросту?

середній велосипед – це велосипед, який має більші колеса та вищу висоту сидіння, ніж дитячий велосипед, але не має повнорозмірних коліс та високої висоти сидіння, як у повнорозмірного велосипеда. Зазвичай це великі велосипеди для підлітків або жінок, тому що на них легше торкатися землі однією ногою.

Однак, деякі повнорозмірні мотоцикли можуть вважатися середніми за розміром, оскільки висота сидіння дуже низька. Бруд велосипеди з низькою висотою сидіння, але з повнорозмірними колесами чудово підходять для велосипедистів нижчого зросту, ніж середній.

Колеса середнього розміру

Більшість середнього розміру бруд велосипеди мають розмір колеса та шини 17/14 дюймів або 19/16 дюймів. За винятком екстремальних випадків, переднє колесо завжди має більший діаметр, ніж заднє.

Отже, більшість середніх розмірів бруд велосипеди мають 17-дюймове переднє колесо з 14-дюймовим заднім колесом або 19-дюймове переднє колесо з 16-дюймовим заднім колесом.

Більші колеса збільшують здатність долати перешкоди з меншими зусиллями. Недоліком є те, що з більшими колесами висота сидіння, як правило, вища.

Середній розмір Висота сидіння

Висота сидіння від 30 дюймів (76 см) до 35 дюймів (89 см) вважається середнім розміром для гірських велосипедів.

Популярний середній розмір Бруд Велосипеди та їхня висота сидіння:

  • TTR125 – 30.5″ (77.5 см)
  • KLX140L – 31.5″ (80см)
  • CRF150F – 32.6″ (83 см)
  • KLX140G – 33.9 ″ (86 см)
  • CRF230F – 34.6 ″ (88 см)

Невеликі чоловіки та дорослі жінки можуть їздити на повнорозмірних велосипедах, але для цього потрібно більше навичок утримання рівноваги. Однак, є способи зменшити висоту сидіння на кросовому велосипеді велосипед.

Бруд Велосипед Розміри для дорослих великих гонщиків?

Якщо ви доросла людина середнього зросту (5’6″ і вище), то вам варто звернути увагу на повнорозмірні велосипеди – вони краще підходять вам і краще долають перешкоди. Більші колеса легше переїжджають через каміння та колоди, оскільки більший діаметр котиться по них з меншими зусиллями.

Повнорозмірні кросові велосипеди мають колеса розміром 21 дюйм спереду та 18 дюймів ззаду (мотокросові велосипеди мають 19-дюймові задні колеса).

Деякі “повнорозмірні” велосипеди можна вважати “середнім розміром” бруд тому що висота сидіння менша, навіть якщо вони мають колеса розміром 21/18 дюймів. Наприклад, висота сидіння на повнорозмірному CRF250F становить 35 дюймів (89 см).

  • Beta 200RR
  • Yamaha YZ250FX
  • Honda CRF250RX
  • KTM 250 XCW
  • Husqvarna TE 300

Інші популярні повнорозмірні велосипеди для досвідчених мотоциклістів та їх висота сидіння:

  • Yamaha YZ125 – 39.3 ″ (100 см)
  • KTM 150XCW – 37.8 дюймів (96 см)
  • Kawasaki KX250F – 37.0″ (94см)
  • Honda CR250R – 37.8 ″ (96 см)
  • Husqvarna FC 350 – 37.4 ″ (95 см)
  • Yamaha YZ450F – 38.0″ (96.5 см)

Найкращий розмір для початківців для високих райдерів (великих хлопців)

Можливо, ви зростом 6’0 ″ або вище і вам потрібен найвищий велосипед. Якщо ви все ще новачок, вам не варто обирати найбільший мотоцикл лише тому, що він має більше потужності, ніж вам потрібно для безпечної їзди. Або якщо ви важите більше 250 фунтів, то трохи додаткової потужності може допомогти вам рухатися, але ви не хочете занадто багато.

Що таке правильний бруд Велосипед Розмір для вас тоді?

Кожен гонщик відрізняється в тому, що підійде найкраще. Якщо у вас нульовий досвід, обирайте велосипед з висотою сидіння, яка відповідає вашому зросту, і двигуном з помірно низькою потужністю.

Мета – почати їздити на найпростішому в управлінні велосипеді, тому дуже важливо вибрати велосипед з плавною потужністю, з яким ви зможете впоратися. Зазвичай це звужує вибір до 4-тактного трейлового велосипеда з повітряним охолодженням.

Виберіть тип бруду Велосипед Перший

Як бачите, висота сидіння не завжди співвідноситься з розміром двигуна. По-перше, вам потрібно звузити, на якому типі велосипеда ви хочете їздити.

Це може бути трейловий велосипед, ендуро велосипед, мотокрос велосипед, або, можливо, подвійний спортивний велосипед. Все залежить від того, яким видом їзди ви хочете займатися найбільше.Наприклад, ви не хочете велосипед Велосипед MX для повсякденного катання по вузьких стежках.

Потім Діапазон висоти сидіння

Після того, як ви вирішили, який велосипед ви хочете, виберіть з діапазону висоти сидіння, який найкраще відповідає вашому зросту. Він не повинен бути ідеальним, але повинен бути в межах 2 дюймів (5 см).

Просто пам’ятайте, що чим нижча висота сидіння, тим легше буде їздити. Це особливо актуально, якщо це буде ваш перший кросовий велосипед.

Таблиця розмірів ґрунтових велосипедів – лише відправна точка

Нижче наведено просту діаграму, яку ви можете використовувати як орієнтир для визначення розміру (висоти сидіння) велосипеда залежно від вашого віку чи зросту. Використовуйте його просто як відправну точку для того, який бруд велосипед на вибір.

Таблиця розмірів кросових велосипедів (висота сидіння):

бруд, велосипед

Таблиця розмірів висоти сидіння велосипеда

Тепер виберіть найкращий велосипед, який відповідає вашим потребам

Після того, як ви вибрали тип велосипеда і приблизний розмір велосипеда, який вам потрібен, подивіться на технічні характеристики і те, що може запропонувати кожна з моделей.

Чи легко вони заводяться? Чи надійні вони? Потужність плавна чи різка? Чи підійде підвіска для того, як ви будете їздити? Скільки це коштує?

Це все важливі фактори, які вам доведеться з’ясувати, перш ніж вибрати хороший мотоцикл для вас.

Ви завжди можете оновити пізніше..

З огляду на це, краще просто вибрати один, ніж витрачати тижні чи місяці, намагаючись вирішити, який “Ідеальний Бруд Велосипед” для вас.Щоб заощадити ваш час, я вже відібрав найкращі велосипеди для початківців для підлітків та дорослих тут.

Висота сидіння на велосипеді від найкоротшого до найвищого:

Найкращі дешеві велосипеди для початківців

Хочете почати їздити на велосипеді з надійним мотоциклом? велосипед які не зламаються легко? Я хочу дати вам безкоштовний посібник з найкращих велосипедів для початківців, навіть якщо у вас обмежені фінанси. Натисніть тут, щоб завантажити його.

Опубліковано на Останнє оновлення: 1 серпня 2023 р

Четвер 11 серпня 2022 року

Що люди не розуміють, так це те, що велосипед ви купуєте, якщо купуєтеKTM 125SX 2-тактний KTM 250SX Stroke, KTM 250SXF, KTM 450 SXF … Yamaha yz 125 2stroke, Yz 250 SXF yz 450 SXF, Suzuki RMZ 250sx Suzuki RMX 450sxf. Etc має газову хускавану.

Будь-який з цих велосипедів потягне будь-кого, нові велосипеди неймовірно потужні, скажімо, мій 2022 KTM 250 SXF має більше потужності, ніж мій Yamaha yz426F або мій 2005 RMZ 450. Але KTM – найшвидший велосипед на ринку, прочитайте KTM 250sxf та KTM 450 SXF на максимальних швидкостях, 250sxf здатний розвивати швидкість 90 миль / год із замовленням 225 фунтів на ньому. 450 здатний працювати від 115 до 120, якщо ви погуглите його. Ви опускаєте зірочку вниз, вони можуть їхати ще на 5-10 швидше. Звучить неправдиво, але прочитайте, я натиснув свій 2022 240sxf 89 миль / год і трохи залишилося. Усі інші велосипеди кажуть, що на 10-20 миль на годину швидше теж закінчуються. Я знаю, що ktms працює найшвидше або навіть модернізовано, ніж більше кінських сил, ніж будь-яка інша.

Бруд, мотоцикл

Зараз гонки відрізняються, ви хочете мати можливість їхати так швидко, ні, якщо ви не на мотоциклі AMA pro moto super cross, заводських велосипедах. У 450-му мотоциклі. Буксир на зовнішній доріжці або 3 вони могли б напевно. Але вони зроблять велосипеди на заводі більш рівними за максимальною швидкістю кінських сил в межах правил. Але, звичайно, підлога KTM – це найшвидша максимальна потужність у всьому світі. Але Yamaha Suzuki Kawasaki Honda всі потужні для.

Я думаю, що для середньостатистичного гонщика, якщо ти не професіонал або не можеш дійсно підняти його до половини його потенціалу, такий безбожно потужний, як ці нові 250 SXF, – це більше 90 відсотків людей, які можуть його отримати. 250sx двотактний настільки швидкий, що він повинен бути в трубі, щоб він міг перелетіти через вупси через стрибок, або навряд чи він повинен широко відкриватися. 125 двотактний потягне будь-кого, але він постійно знаходиться на трубі, на відміну від 250 sx 2-тактний 250sxf 350sf 350sxf він не такий важкий, як підвіска, він досить потужний кісткова суспензія для тих, хто перевищує 185, можливо, знадобиться модифікація та радіальне вирівнювання, щоб вирівняти його. Але 250sxf – це інша тварина, вилки тієї ж ваги, що і 450, однакова вага не має значення, я важу 250, а ktm 2022 250sxf із зчепленням reckluse та запасними вилками та моїм додатком для телефону, комп’ютером тощо – це клапани, яких достатньо, вони проходять довгий шлях. Я катаюся з 7 років, і мені 48, я не можу їздити на ktm 250 SXF до його потенціалу, а не до половини. Чорт забирай, це як 49 к.с. з трубою FMF та exauast та струменевим зчепленням Ad Boysen очеретяного відлюдника, я стегна про те, щоб взяти частину цього, щоб приборкати його, я проїжджаю через двір, який становить 150 ярдів, я навіть не можу потрапити на 2-гу, я так швидко, так швидко зависаю. 450 SXF 2020 Я їхав на ньому, це було схоже на смикання моїх ротаторних чашок, мої передні руки боліли, накачані на великій трасі, якщо ви не професіонал надзвичайно швидкий 450 SXF буде лише в основному хорошим, як у маленькій Сьєррі чи десерті Мохаве, широко відкритому для вас, Джейн, щоб мати місце для їзди на ньому, інакше ви залишатиметесь у 1-му чи 2-му, можливо, ледве потрапите в 3-й на величезній трасі, якщо тільки ви не професійний заводський гонщик Томак Кармайкл, який набивав собі ціну за день MC Grath. Все, що говорить Sx, SXF, Yz, Yzf, Crf, KXF SX означає перегони будь-який з них, оскільки Ktm Yamaha газ газ, хаскі, робить лише два удари дві четвірки все одно SX SXF YZ YZF всі перегони всі швидкі l. Знову ж таки, мій 2022 ктм 250 SXF видає більше к.с., ніж моя Yamaha 426 або 2005 RMZ 450, або мій 2009 YZF 450 видає більше к.с. Тож незалежно від вашої ваги, якщо ви не швидкий професійний гоночний велосипед для мотокросу 250sxf – це все, що вам потрібно отримати, оскільки 450sxf Yzf 450 тощо, як і 250, ви ніколи не зможете отримати 1/4 потенціалу з нього, вони такі швидкі, що зараз це нереально, я був шокований! Мій 2022 ktm 250sxf 250sxf часом навіть лякає мене. Я теж їжджу на 1200 Harley, що 250sxf, я збираюся відшаровувати додаткові елементи, сповільнюючи його трохи занадто швидко для мене. А 450 зараз, коли ти так втомився, проїхавши від 5 до 10 кіл, намагаєшся накинути капюшон на цю штуку, висмикуючи руки з гнізда. Знову ж таки, я 250 5/11 250sxf ktm – це занадто багато, я їжджу все своє життя. 450 – це як 500 2-тактний, колись у хлопців були ZX 1100, ninjas zx9 ninjas GSXR 1100 750s FZR 1000, вони купили 500 2-тактний, перевернули їх, втратили контроль, один з них був вибитий з колії через стрибки, просто різний крутний момент передачі потужності. Те саме, що 450 – це занадто багато, що йде на 250 SXF Yzf kxf тощо. Повірте мені, їдьте на 250 SXF, якщо ви початківець на треку, то беріть повільніший, наприклад, SXF 250, хороший гонщик, який давно не їздив, їдьте на гоночному мотоциклі 250sxf, він може їхати швидше, менш втомлює, легше на чашках ротатора, веселіше.

Останні публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top