Посібник з догляду за дорожнім велосипедом. Велика синя книга з ремонту велосипедів, 3-тє видання

Посібник з технічного обслуговування велосипеда. Контрольний список безпеки ABC

Джефф, наш велоексперт, розповідає про важливість обслуговування велосипеда та стандартну перевірку безпеки перед поїздкою.

Є кілька речей, на які варто звернути увагу перед тим, як виїжджати на дорогу чи стежку. Чи знаєте ви азбуку? Чи є у вас необхідні інструменти для належного догляду за велосипедом? Чи знаєте ви, як полагодити шину? Не хвилюйтеся, Bicycle Warehouse тут, щоб розповісти вам про всі тонкощі навчання їзді на велосипеді. Також перевірте сторінку класів та поїздок на предмет майбутніх подій

Перевірка перед поїздкою

Оглядайте велосипед перед кожною поїздкою, приділяйте особливу увагу гарнітурі та осям, щоб переконатися, що всі деталі на велосипеді надійно закріплені та безпечно затягнуті. Численні болти та гайки різного розміру утримують ваш велосипед разом, і дуже важливо підтримувати щільне прилягання для забезпечення безпеки та високої продуктивності. Зверніться до інструкції з експлуатації або безпосередньо до виробника за інформацією про граничні значення крутного моменту для компонентів вашого велосипеда.

A. Повітря!

Перевірка тиску повітря в шинах перед кожною поїздкою має вирішальне значення для підтримання найкращої якості їзди та запобігання спусканню колеса. Покришки та трубки зроблені з гуми і, незважаючи на свою функцію утримувати повітря, є пористими. Трубки можуть набирати або втрачати тиск залежно від зміни температури (це може статися протягом ночі) і з часом втрачати тиск. Ви повинні перевіряти шини перед кожною поїздкою, щоб захиститися від спущених коліс і бути впевненим, що ви будете мати приголомшливу поїздку! Максимальний тиск у фунтах на квадратний дюйм (PSI) вказано на боковині шини, і ви можете орієнтуватися на це маркування, щоб знати, до якого тиску слід накачати шини. Під час перевірки повітря важливо двічі перевірити швидкознімні шампури або наскрізні осі, що кріплять колеса до рами, вони можуть з часом ослабнути під час використання і їх потрібно періодично підтягувати.

B. Гальма!

Гальма – найважливіший елемент безпеки на нашому велосипеді. Перед кожною поїздкою переконайтеся, що вони справні, а колодки в хорошому стані! Прокрутіть кожне колесо і переконайтеся, що гальмівні колодки не труться об обід. Якщо ви не знаєте, як вирішити проблему, віднесіть велосипед у сервісний центр, щоб його оглянули. Ведіть велосипед поруч з собою і по черзі натискайте на передній і задній гальмівні важелі. Це гарантує, що гальма спрацьовують належним чином і плавно знижують швидкість. Перевірте реакцію гальм на рівній місцевості і переконайтеся, що гальмівна сила достатня, перш ніж з’їжджати з найближчого пагорба!

дорога, велосипед, обслуговування, посібник, книга, ремонт

C. Ланцюг (чистий!)

Пам’ятайте, що ваш велосипед – це сукупність рухомих частин. Коли ці деталі забруднюються, відбувається їх знос і погіршення стану. Це означає, що вам доведеться замінити деталі раніше! Трансмісія вашого велосипеда – це те місце, де ви побачите погіршення стану в першу чергу. Чистити велосипед легко за допомогою правильних інструментів (ганчірки, мило для посуду, спеціальний засіб для знежирення, велика щітка, маленька щітка, губка та мастило для ланцюга)! Заведіть звичку чистити ланцюг після кожної поїздки та регулярно змащувати його після використання. Чистий привід – це довговічний привід!

Додаткові перевірки. Поверніть його прямо до затягування

Другий компонент перевірки безпеки велосипеда перед поїздкою – переконатися, що основні болти затягнуті та надійно закріплені. Це включає в себе наступне:

Колесо: Гайки на обох колесах повинні бути затягнуті. Шини не повинні хитатися.Кермо: Переконайтеся, що болти затягнуті, а кермо розташоване прямо і вирівняне по відношенню до коліс. Якщо у вас знімний дисплей та/або дросельна заслінка (електровелосипед), переконайтеся, що болти надійно прикріплені до керма, а кермо – до гарнітури.Сідло: Переконайтеся, що сидіння відрегульоване на потрібну вам висоту та відцентроване. Затягніть затискач, щоб зафіксувати регулювання на місці.

Специфіка електровелосипедів

Заряджайте батарею правильно: Акумулятори електровелосипедів потребують особливого догляду, щоб забезпечити їх довговічність. Обов’язково дотримуйтесь інструкцій виробника щодо заряджання акумулятора, не допускайте його перезарядки або недозарядки.

Регулярно обслуговуйте свій електровелосипед: Як і автомобіль, електровелосипед потребує регулярного обслуговування, щоб забезпечити його безперебійну роботу. Візьміть свій е-велосипед-велосипед звертайтеся до професіонала для налаштування кожні півроку-рік або відповідно до рекомендацій виробника. Пам’ятайте, що технічне обслуговування зазвичай дешевше, ніж ремонт ремонт після того, як щось зламається. Перевірте наш блог E-велосипед Найкращі практики догляду та обслуговування

Чистка велосипеда 101

Про свій е-велосипед читайте у нашому блозі “Найкращі практики догляду та обслуговування е-велосипедів. Чистка велосипеда необхідна для того, щоб велосипед працював безперебійно і працював на найвищому рівні. Правильне чищення велосипеда повинно бути важливою частиною догляду за ним. Регулярне миття велосипеда забезпечить довге і щасливе життя усім дорогим деталям велосипеда. Незалежно від того, їдете ви на дорога Незалежно від того, чи ви купуєте велосипед або гірський велосипед, приділити час миттю велосипеда (особливо трансмісії) – це необхідність. Для шосейних велосипедів ми рекомендуємо знежирювати та змащувати трансмісію кожні 100 миль. Для гірських велосипедів слід мити велосипед після кожної брудної поїздки або кожні два тижні при регулярному використанні в сухому кліматі.

Базові витратні матеріали (клацніть на позиції, щоб отримати посилання на товари):

  • Відро
  • Насадка на шланг
  • Знежирювач для велосипеда
  • Набір щіток
  • Ганчірки
  • Мастило для ланцюга
  • Загальне мастило для велосипеда
  • Медичний спирт (якщо у вас дискові гальма)
  • Поліроль для велосипеда

Як мити велосипед

Наповніть відро водою, додайте мило для посуду або засіб для миття велосипедів. Спробуйте мити велосипед у затіненому місці, щоб запобігти передчасному висиханню.

Промийте велосипед.

МОЖНА: Використовуйте шланг у режимі “душ”, щоб ретельно промити велосипед.

НЕ МОЖНА: Використовувати занадто сильний тиск, як у мийці з електроприводом або в режимі “струмінь”. Використання високого тиску на ділянки, які мають підшипники (наприклад, нижній кронштейн, шарніри, гарнітура та втулки), може призвести до потрапляння бруду та сміття в ці чутливі ділянки. Ви також можете змити мастило, яке призначене для запобігання потраплянню води та бруду в підшипники.

Нанесіть знежирювач.

РОБИТИ: Використовуйте спеціальний знежирювач для всієї трансмісії (касети, перемикачів, ланцюга, ланцюгових кілець) і дайте розчину вбратися принаймні 5 хвилин, поки ви чистите решту частин велосипеда.

НЕ РОБІТЬ ЦЬОГО: Розпилювати знежирювач на гальмівні супорти/гальмівні колодки/ротори, якщо у вас дискові гальма. Якщо знежирювач потрапить на ці ділянки, це може призвести до забруднення та скрипучих гальм!

Поки пінний знежирювач працює, використовуйте набір щіток, щоб почистити решту велосипеда. Тримайте щітки для трансмісії та рами окремо, якщо не хочете мати дуже жирний велосипед! Ви можете почистити все, що легкодоступне! Продовжуйте час від часу занурювати щітки в мильну воду під час чищення.

Набір щіток містить безліч безпечних щіток для рами та покриття, а щітки бувають різних форм і розмірів, що дозволяє проникати в найвіддаленіші куточки велосипеда. Використовуйте щітки з м’якою щетиною для рами велосипеда та жорсткіші щітки для трансмісії.

Повторно відвідайте трансмісію з вашими “щітками для трансмісії” і почистіть все, включаючи шківи на задній секції перемикача. Тримаючи губку на ланцюгу, коли ви крутите педалі назад, ви зможете очистити його від мастила, що налипло.

Коли ви будете задоволені, знову використовуйте режим “душ” на шлангу, щоб змити весь велосипед.

Зніміть велосипед з підставки або переверніть його і постукайте по шинах, щоб видалити зайву воду.

Якщо це сонячний день, ви можете виставити велосипед на сонце, щоб він висох. Якщо велосипед навряд чи висохне за 5-10 хвилин, вам потрібно якомога краще просушити його чистими ганчірками. Зверніть особливу увагу на болти, трансмісію та будь-які інші місця, які мають тенденцію утримувати воду. Щоб висушити трансмісію, протріть клітку та ланцюгові кільця і потримайте ганчірку на ланцюгу, коли ви крутите педалі в зворотному напрямку.

Після просушування трансмісії завжди додавайте мастило, щоб ланцюг рухався вільно. Існує багато різних видів мастила (вологе, сухе, керамічне і т.д.), запитайте в магазині, що вони рекомендують для умов, в яких ви зазвичай їздите. Перед застосуванням добре збовтайте мастило. Тримайте насадку на ланцюгу і злегка стисніть, щоб випустити м’який струмінь мастила, поки ви крутите педалі назад іншою рукою. Ви хочете змастити всю довжину ланцюга, тому прокрутіть педалі щонайменше 6 обертів назад. Дайте мастилу вбратися в ланцюг приблизно 5 хвилин.

Не потрібно змащувати касету або перемикати передачі, поки мастило вбирається. Мета – змастити ланцюг, а не кільця касети або ланцюгових кілець.

Витріть надлишки мастила ганчіркою. Надлишок мастила приверне більше бруду до вашої трансмісії.

Якщо ви вважаєте, що могли забруднити ротори під час чищення велосипеда, ви можете почистити ротори за допомогою медичного спирту.

При частому митті деякі частини велосипеда можуть потребувати свіжого мастила, щоб запобігти скрипу або заїданню. Сюди входять: болти кріплення підсідельного штиря, підсідельний штир, затискач підсідельного штиря, гарнітура, болти виносу, наскрізні осі, різьба на педалях, підшипники нижнього кронштейна, шківи перемикачів тощо.

Основні поради з догляду за велосипедом, які повинен знати кожен

Навіть недосвідчені велосипедисти знають, що не можна їздити на велосипеді з двома спущеними шинами, без гальм, з люфтом ланцюга та деталями, які від одного-двох ударів можуть розлетітися по тротуару. Якщо ви не дбаєте про свій велосипед, ви ризикуєте розчаруватися і потрапити в аварію щоразу, коли сідаєте в сідло.

Не хвилюйтеся, якщо ви не досвідчений механік – є основні кроки, які ви можете зробити перед кожною поїздкою, щоб забезпечити безперебійну роботу велосипеда, де б ви не знаходилися. Не всі компоненти велосипеда потребують особливого догляду – деякі з них потребують уваги лише після того, як ви проїхали багато миль. А наприкінці кожного року варто подумати про те, щоб ваш двоколісний друг пройшов перевірку у професіонала.

Перед кожною поїздкою

Швидка перевірка ключових компонентів (повітря, гальма, ланцюг, швидкознімні елементи) може зайняти менше хвилини, якщо все в робочому стані, а якщо щось не в порядку, ви будете вдячні собі за те, що помітили це до того, як впадете на велосипед дорога або траси.

Десь збоку кожної шини, вздовж обода, повинні бути цифри, що вказують на правильний тиск повітря для вашого велосипеда. Використовуйте окремий манометр або вбудований шинний насос, щоб перевірити, чи правильно накачані внутрішні камери. Якщо ні, підкачайте їх. “На м’яких шинах шини спускають частіше”, – каже Крістофер Зейн, засновник компанії Zane’s Cycles у Бранфорді, штат Коннектикут. “Якщо ви тримаєте шини підкачаними, ви практично не несете ніякої відповідальності.” Менша ймовірність спуску колеса означає, що вам не доведеться довго йти додому або дзвонити комусь, щоб вас забрали.

Після того, як тиск буде правильним, а ковпачки повітряних клапанів знову на місці, стисніть шини. Дійсно відчуйте, наскільки сильно вони стискаються під вашими маленькими пальчиками. З досвідом ви зрозумієте, що таке правильна кількість повітря, і вам не завжди доведеться використовувати манометр, за словами Бінкі Браун, засновниці компанії Hard Knox Bikes в Окленді, Каліфорнія.

Зазвичай нормально, якщо внутрішні камери велосипеда не перевищують на 10 відсотків (більше чи менше) значення, вказаного на покришках, але ви маєте бути впевнені, що вони завжди знаходяться в межах цих параметрів, каже Зейн. Якщо ваша шина перекачана або недокачана, ви ризикуєте отримати проколи, які буде складно виправити.

дорога, велосипед, обслуговування, посібник, книга, ремонт

Занадто багато повітря, і камера може лопнути, розірвавшись, як повітряна кулька, що лопнула. Якщо повітря недостатньо, на велосипеді може утворитися “зміїний укус” – два отвори, що утворюються, коли камеру затискає між ободом та іншим предметом, наприклад, бордюром.

Це також гарний час, щоб переконатися, що ваші шини обертаються правильно. Підніміть кожну шину з землі і добре прокрутіть її. Якщо труба торкається гальмівних колодок або будь-якої іншої частини велосипеда, це означає, що вона неправильно встановлена, і, можливо, вам потрібно відвезти її до механіка. Проблема може полягати в тому, що зламана спиця, або ж все колесо може бути зігнуте. У веломагазинах є спеціальні пристрої, які повертають обода в правильне положення.

Тепер, коли ваші шини готові до їзди, перевірте гальма. Потягніть важелі, як ви зазвичай робите при зупинці, і переконайтеся, що вони не торкаються керма. Якщо це так, ваші гальма недостатньо жорсткі, і ви не зможете зупинитися так швидко, як хотіли б.

Навіть якщо вони здаються справними, все одно варто перевірити кожне з них окремо, каже Браун. Вона пропонує активувати переднє гальмо, нахиливши велосипед так, щоб заднє колесо відірвалося від землі. Потім спробуйте штовхнути його вперед. Якщо гальма працюють, він не повинен рухатися. Зробіть той самий тест із задніми гальмами, піднявши переднє колесо вгору і спробувавши потягнути велосипед назад.

Ваш велосипед нікуди не поїде, якщо не працює ланцюг (якщо тільки ви не їдете тільки під гору), тому вам потрібно переконатися, що він чистий і рухається плавно, коли ви обертаєте педалі. При цьому переконайтеся, що ланцюг належним чином змащений і має певну гнучкість, каже Зейн. Якщо мастило виглядає сухим, ймовірно, так воно і є, але ви можете доторкнутися до нього, щоб переконатися.

Мастило для велосипедних ланцюгів – найкращий засіб для цієї роботи, тому що воно створене саме для цього. Стандартне мастило WD-40, хоча і є прийнятним у крайньому випадку, але воно занадто рідке і легке, щоб працювати довго, каже Зейн. Якщо ви не знаєте, яке мастило купити, він рекомендує звернутися до місцевого веломагазину – вони зазвичай продають те, що добре працює у них. Інші, більш загальні мастила, також можуть працювати.

Нанесіть мастило на ланцюг, переконавшись, що воно потрапило всередину, а потім витріть його. Хороший метод – взяти ганчірку в руку, обмотати нею ланцюг і покрутити педалі назад, щоб ланцюг пройшов крізь ганчірку, а надлишки мастила зійшли, каже Зейн.

Не використовуйте занадто багато, оскільки це може погіршити ситуацію, зв’язуючи все мастило і бруд, які накопичуються під час їзди, попереджає Браун.

Швидкоз’ємні

Можливо, ви чули, що перевірку повітряних гальм і ланцюга перед поїздкою називають “згадувати азбуку”, але Браун каже, що вона йде далі і закликає людей проводити перевірку “ABCQ”. Додаток відноситься до будь-яких швидкознімних деталей вашого велосипеда, таких як осі або підсідельний штир. Ці легкі в повороті важелі не потребують інструменту, щоб затягнути або послабити, тому ви можете зробити регулювання під час короткої зупинки на шляху.

Якщо ці деталі ослаблені, це може бути величезною проблемою для безпеки – уявіть, що ваше колесо відкрутиться або сидіння раптово впаде під час їзди. Перед тим, як їхати, переконайтеся, що всі швидкознімні важелі притиснуті до рами, а ті, що не притиснуті, зафіксуйте. Якщо вони ослаблені, Браун пропонує затягнути менший кінець без важеля, щоб уникнути надмірного затягування і використовувати важіль лише для закриття розблокування.

За потреби

За умови, що ви постійно стежите за показниками ABCQ перед кожною поїздкою, вам не потрібно буде налаштовувати велосипед частіше, ніж раз на півроку, каже Браун. Але це не означає, що ви повинні відволікатися під час їзди. Звертайте увагу на те, як працює ваш велосипед щоразу, коли ви виїжджаєте на вулицю, і якщо щось здається несправним, придивіться до нього уважніше.

Чим більше ви їздите, тим частіше слід перевіряти, щоб переконатися, що все працює, а також дізнатися, як поїздки, які ви здійснюєте, впливають на ваш велосипед. Якщо ви щодня багато спускаєтеся з пагорбів або часто зупиняєтеся в пробках, ваші гальма можуть зношуватися швидше, а якщо ви їдете на велосипеді на березі океану, сіль може вплинути на них, каже Браун.

Час від часу перевіряйте, чи немає вм’ятин, тріщин та інших структурних пошкоджень, особливо під велосипедом, куди може потрапляти сміття з дороги дорога або стежку, – каже Браун. Також корисно час від часу протирати велосипед ганчіркою, повністю чистити його кожні кілька місяців, якщо ви часто ним користуєтесь, і перевіряти затягування кожного болта, коли це можливо.

Також час від часу перевіряйте висоту сидіння. Ланцюг повинен залишатися там, де він встановлений, але ви можете перевірити його розташування, сівши на сідло і поклавши кульку однієї ноги на педаль в положенні “шість годин”. Нога повинна бути трохи зігнута. Якщо ваше сидіння занадто низьке, ви будете працювати більше, каже Зейн.

Якщо ви залишили велосипед замкненим у громадському місці на деякий час, вам слід швидко оглянути його, звернувши особливу увагу на швидкознімні компоненти, каже Браун. В ідеалі, ваш велосипед має бути таким, яким ви його залишили, але цілком можливо, що хтось інший зачинив свій велосипед поруч і щось відкрутив. Гірше того, ваш велосипед може бути пошкоджений або стати жертвою спроби крадіжки, що зробить його небезпечним.

“До мене приходили люди і намагаються вкрасти його”, – каже Зейн і намагаються вкрасти його, – каже Браун. “Вони не змогли, але вони не поклали деталі назад.”

“Щороку до мене приходили люди

І Зейн, і Браун кажуть, що велосипедисти повинні щорічно перевіряти свій велосипед у механіка. В ідеальному світі, ви б хотіли проходити повне технічне обслуговування щороку, каже Браун. Капітальний ремонт – це більше, ніж базове налаштування, і після нього ви відчуєте себе зовсім по-іншому – більш свіжим. Якщо ви не можете собі цього дозволити, регулярне налаштування є нормальним, поки ви не зможете повністю усунути окремі проблеми, каже вона.

Зейн також визнав, що людям може бути важко приносити свої велосипеди в майстерню для регулярного ремонту обслуговування. Він сказав, що його компанія пропонує безкоштовне обслуговування протягом усього терміну служби будь-якого велосипеда, який клієнт купує у них, що заохочує їх приносити їх частіше.

Повний капітальний ремонт, звичайно, можна спробувати зробити самостійно, якщо у вас є навички, але для більшості людей набагато доцільніше, щоб цю роботу виконував професіонал. “Той, хто розуміє механіку того, як все працює, безумовно, може оцінити проблеми”, – каже Зейн. “Але ми можемо зробити в майстерні те, що навіть той, хто розуміється на цьому, не зможе зробити досконало.”

Джон Кеннеді – редактор відділу “Зроби сам” на PopSci. Раніше він висвітлював юридичні новини для Law360, а до цього – місцеві новини в журналі Journal Inquirer в Коннектикуті. Він також будував і ремонтував будинки, працював тренером з фехтування та розставляв книжки в бібліотеці. Коли він не розбирає чи збирає речі, він займається спортом, готує їжу, випікає або занурюється у відеоігри. Зв’язатися з автором можна тут.

Зінн Мистецтво гірського велосипеда Технічне обслуговування, 5-е видання

Best Mountain Велосипедна книга: Гірські велосипеди створені для того, щоб витримувати удари, але вони не є бомбезними. Зінн Мистецтво гірського велосипеда Технічне обслуговування охоплює кожну процедуру до ремонт, обслуговування, налаштування або модернізація гірського велосипеда, який може коли-небудь знадобитися, у простому у використанні посібнику. П’яте видання охоплює всі найновіші технології гірських велосипедів, не нехтуючи велосипедами та компонентами останнього десятиліття. Розумні поради Леннарда Зінна та покрокові схеми складання деталей дозволяють новачкам виконати базовий ремонт, а більш амбітним домашнім майстрам надають знання, необхідні для того, щоб зробити все це самостійно.

Зінн Мистецтво обслуговування дорожніх велосипедів, 4-е видання

Найкращий дорожній велосипед Книга: Zinn’s дорога велосипед ремонт охоплює широкий спектр методів і рішень, від базового ремонту, наприклад, як полагодити спущене колесо, до екстрених робіт, таких як зламані ланцюги та погнуті перемикачі, а також містить посібник з усунення несправностей, який допоможе вам позбутися дратівливого скрипу. Якщо ви відчуваєте себе більш просунутим, понад 600 ілюстрацій надають дорожню карту для капітального ремонту майже будь-якого велосипеда, побудованого за останні 20 років. 4-е видання містить розділ про підготовку велосипедів для циклокросу до перегонів з детальним описом путівник про вибір правильних компонентів.

Посібник Барнетта: Аналіз і процедури для механіки велосипеда (4 томи). Комплект)

Найповніший Книга: Цей галузевий стандарт є книга Якщо вам потрібен майстер-клас з їзди на велосипеді ремонт. Посібник Барнетта розбиває кожен аспект велосипеда ремонт у чотиритомнику, надрукованому на перфорованому жиростійкому папері. Це більше схоже на те, що посібник для літаків, ніж для велосипедів, у кожному розділі детально описано термінологію, причини для обслуговування, передумови, вибір інструментів та ускладнення, які слід передбачити. Це не є посібник для людей зі слабкими нервами.

Між поїздками: Регулярне технічне обслуговування велосипеда

Звичайно, ви можете зануритися у свої справи обслуговування після поїздки. Якщо ні, переконайтеся, що ви виділили цей час для будь-яких невідкладних справ (на кшталт щойно згаданих), а також для регулярного чищення та налаштування. Тримайте під рукою ганчірки та щітки різного розміру для наступних дій:

  • Регулярно чистіть раму водою з милом (розведеним милом для миття посуду або спеціальним засобом для миття велосипедів).
  • Огляньте та почистіть трансмісію.
  • Знежирюйте ланцюг щоразу, коли він засмічується (використовуйте екологічно чистий знежирювач, призначений для велосипеда).
  • Змастіть ланцюг після що ви його почистили.
  • Перевірте перемикачі, троси та важелі та змастіть їх після очищення за потреби.
  • Нанесіть соус для сідла, щоб захистити шкіряне сідло.

Якщо ви не будете регулярно чистити і змащувати ці деталі, вам доведеться міняти зношені ланцюги і шестерні набагато частіше. Дерріл бачив це на власному досвіді: Коли він і його друг встановили однакові ланцюги на свої велосипеди, його ланцюг протримався 3800 миль, але ланцюг друга зносився через 2300 миль, і йому знадобився новий набір зубців спереду і ззаду. Різниця? Дерріл чистив свій ланцюг щотижня, в той час як його друг ігнорував це.

Також плануйте заміну основних запчастин за наступним графіком:

  • Задня шина: Кожні 1 500 миль або коли ви помітите значні пошкодження
  • Передня шина: Кожні 2 500 миль або коли ви помітите значні пошкодження
  • Ланцюг: Кожні 2,500-3,000 миль
  • Гальмівні колодки: Кожні 8 000-10 000 миль (частіше для дискових гальм)

Перед поїздкою: Приходьте підготовленими

Коли настає час поїздок, вам потрібно більше, ніж велосипедний одяг, їжа та вода. Ви ніколи не знаєте, що може статися, тому наявність декількох необхідних інструментів і деталей допоможе вам уникнути застрягання. Цей корисний список від REI допоможе вам переконатися, що у вас є все необхідне.

Якщо припустити, що ви зробили все інше технічне обслуговування, то все, що потрібно перед поїздкою – це швидка перевірка шин. Перевірте тиск і насос за потреби. Ще одна корисна порада від Дерріла: відірвіть переднє колесо від землі та повільно і вільно покрутіть його. Прислухайтеся та спостерігайте за будь-якими клацаннями, які виникають при терті гальмівних колодок, і відповідно відрегулюйте їх, щоб переконатися, що контакту немає.

Залишайтеся на дорозі

Підтримувати звичку їздити на велосипеді означає підтримувати велосипед в належному стані. Без цього ніяк не обійтися. На додаток до цих регулярних самоперевірок і налаштувань, варто віддавати велосипед на професійне налаштування щонайменше двічі на рік.

Якщо ви дотримуєтесь рутини технічне обслуговування, ви заощадите гроші та час у довгостроковій перспективі. Ваш велосипед полюбить вас за це, і він буде тримати вас на дорозі.

дорога, велосипед, обслуговування, посібник, книга, ремонт

Ви можете знайти більше інформації від тренера Дерріла, включаючи поради щодо найкращого порядку, в якому слід одягати все це спорядження, на його сайт.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top