Посібник по довжині вилки для маунтенбайків. Аеродинаміка

Таблиця розмірів гірських велосипедів

Замовлення велосипедів через Інтернет стає все більш популярним, оскільки немає витрат на утримання магазину чи складу, що робить його більш вигідним.

І не хвилюйтеся про стару мудрість про те, що велосипед треба спробувати, перш ніж купувати, її значення явно переоцінене. І дуже серйозно. Продавці кажуть це лише для того, щоб змусити вас інвестувати в велосипед. Насправді не так вже й складно підібрати правильний розмір велосипеда для себе.

Спочатку слід спробувати свій велосипед! НЕПРАВДА

Інша причина полягає в тому, що продавці знають, що на онлайн-ринку є пристойні велосипеди, і можливість посидіти на них дає їм очевидну перевагу над цим ринком, але насправді зовсім не обов’язково обирати велосипед потрібного розміру.

Існує багато хороших методів вибору хорошого велосипеда. Я збираюся виділити СІМ МЕТОДІВ, які допоможуть вам виміряти велосипед.

Почувайтесь впевненіше? Добре. Насправді є три різні способи вибрати розмір: ви можете розрахувати його або скористатися таблицями розмірів велосипедів нижче. Почнемо з найпростішого. Розмір велосипеда вимірюється від місця, де починається підсідельний штир, до кривошипа. Ви також можете скористатися таблицею висоти велосипеда.

– Таблиця розмірів гірських велосипедів

Який розмір рами гірського велосипеда мені потрібен?

Ваш зріст / розмір велосипеда

  • 4’11 “- 5’3” = 13 – 15 дюймів
  • 5’3 ″ – 5’7 ″ = 15 – 17 дюймів
  • 5’7″ – 5’11″ = 17 – 19 дюймів
  • 6’0″ – 6’2″ = 19 – 21 дюйм
  • 6’2″ – 6’4″ = 21 – 23 дюйми
  • 6’4 ″ і вище = 23 дюйми

Або ви можете скористатися таблицею розмірів рам гірських велосипедів нижче..

Потребуєте професійної послуги з підбору велосипеда? Замовити з Amazon!

– Калькулятор розміру велосипеда

Правильний розмір гірського велосипеда – Внутрішній шов ноги (см) х 0,66 = розмір вашої рами

Наприклад: Якщо ваш обхват ноги 76 см, то розмір правої ноги гірського велосипеда – 50 см (20″)

Які варіанти доступні?

При виборі довжини виносу важливо враховувати, яким стилем катання ви займаєтеся. Довжина виносу відіграє важливу роль у комфорті, стабільності, чутливості та аеродинаміку. Найпоширеніші довжини вилок для шосейних велосипедів – 100 мм і 110 мм, але також широко доступні розміри від 80 мм до 140 мм. Вони пропонують баланс між усіма цими факторами. Давайте подивимось на кожну характеристику їзди і на те, як винос довжина впливає на.

Комфорт

Без сумніву, вертикальне положення є найзручнішим для більшості велосипедистів. Цього можна досягти за допомогою певної розслабленої геометрії рами. На це також може впливати довжина виносу довжина. Коротший шток сприяє більш вертикальному положенню під час їзди, оскільки велосипедисту не потрібно тягнутися так далеко. Ви будете здивовані, наскільки багато можуть змінити кілька сантиметрів. Для більшої стабільності рекомендується вибирати шток діаметром близько 80 мм довжина.

Для деяких велосипедистів дуже важлива стабільність їзди. Це особливо актуально на спусках або при бічному вітрі. Додатковий контроль може вселити впевненість у гонщика. Це може зробити їзду безпечнішою. Професійні велосипедисти, як правило, обирають довші виноси. Більшість перегонів проходять на високих швидкостях, де стабільність і контроль дуже важливі, особливо в пелотоні, де учасники часто їдуть в лічених сантиметрах один від одного. Для кращого контролю та стабільності рекомендується довший винос.

Чуйність

Роль, яку відіграє винос у чутливості велосипеда, не можна ігнорувати. Коротший шток змінює розподіл ваги по відношенню до передньої шини. Хоча це не ідеальний варіант для їзди на високих швидкостях або спусках, короткий шток може бути дуже корисним при їзді містом, де швидкість нижча і є багато перешкод.

Амортизаційний шток ShockStop

Запатентований амортизаційний шток ShockStop згладжує нерівності дороги, зменшуючи втому і напругу. Незалежно від того, чи ви їдете в груповій поїздці, чи досліджуєте гравійні дороги, амортизаційний шток ShockStop Stem зробить вашу поїздку більш плавною, швидкою та комфортною.

Мінімалістичний дизайн виносу ShockStop Винос ідеально поєднується з естетикою сучасних велосипедів, зменшуючи втому та напруження. Разом із підсідельним штирем ShockStop Suspension ця система працює разом, щоб амортизувати велосипедиста та згладжувати нерівності на вашому велосипеді, роблячи вашу їзду більш плавною, швидкою та комфортною. Чудово підходить для велоподорожей, гравійних велосипедів та приміських електровелосипедів.

Особливості амортизаційного штока

Амортизатор ShockStop Stem доступний у двох варіантах кута нахилу та двох діаметрах рульової труби:. /-6 градусів довжиною 80, 90, 100, 110 та 120 мм (як зі стандартною вилкою 1 1/8, так і з нестандартною збільшеною вилкою 1 1/4, яка підходить для більшості велосипедів Canyon та деяких велосипедів Giant). 30-градусна висотна версія довжиною 80 мм та 100 мм (доступна лише для рульової колонки 1 1/8) Ефективний хід підвіски:. До 20 мм Включає 5 змінних еластомерів для точного налаштування вашого стилю катання Перевірте технічні характеристики на сумісність

Що в коробці

1 x ShockStop Шток 5 змінних еластомерів (2 попередньо встановлені, 3 додаткові в коробці) Все необхідне обладнання

шток, довжина, напрямна, аеродинаміка

256 г /- 6 градусів, 80мм266 г /-6 градусів, 90мм278 г /-6 градусів, 100мм290 г /-6 градусів, 110мм302 г /-6 градусів, 120мм253 г 30 градусів, 80мм278 г 30 градусів, 100мм

Для великих рулів додайте 2-5 г

примітка: плоскі стержні з великим вильотом можуть знизити ефективність; дивіться наші поширені запитання або зв’яжіться з нами.

Як правильно вибрати довжина і кут нахилу для мого велосипеда?

Ми зібрали набір інструкцій, які допоможуть вам визначити довжина і кут нахилу вашого існуючого виносу та надасть рекомендації щодо вибору залежно від стилю катання. перевірте тут.

Чим шток ShockStop відрізняється від інших штоків підвіски?

Існує багато способів, якими ShockStop відрізняється. настільки багато, що ми написали про це цілу статтю в блозі. Подивіться тут.

Як виміряти діаметр рульової труби?

Найпростіший спосіб визначити розмір рульової труби – це використати штангенциркуль для безпосереднього вимірювання діаметру або відвезти велосипед у місцевий веломагазин, де його зможуть виміряти для вас. Крім того, в більшості випадків виробник вказує це у своїх специфікаціях у розділі “Рама / вилка”. Переконайтеся, що ви дивитеся на правильний модельний рік, оскільки ці розміри можуть змінюватися з року в рік.1-1/8 винос ShockStop – це стандартний розмір, який використовується на більшості сучасних велосипедів. Версію 1-1/4″ тепер можна використовувати на популярних брендах, таких як велосипеди Giant та Canyon.

Таблиця вибору еластомеру:

(Дивіться інструкції та відео для деталей встановлення еластомеру)

Наведена вище діаграма забезпечує хорошу відправну точку при першому налаштуванні штока. У таблиці нижче наведено повний список комбінацій еластомерів у порядку зростання жорсткості:

Я КАРТАЮ СЕБЕ ЗА ТЕ, ЩО НЕ ВСТАНОВИВ ЙОГО РАНІШЕ. МОЯ ПЕРША ПОЇЗДКА НА ШОКСТОПІ СТАЛА ВІДКРИТТЯМ ДЛЯ МЕНЕ. Я НЕ ПЛАНУЮ ЙОГО ЗНІМАТИ.. ТАЙЛЕР БЕНЕДИКТ, БАЙКЕР

Я НЕ ХОТІВ, ЩОБ МЕНІ ТАК СИЛЬНО ПОДОБАВСЯ ВИНОС ШОКСТОП. Я БУВ НАЛЕЖНИМ ЧИНОМ ВРАЖЕНИЙ ЗДАТНІСТЮ ШОКСТОПА ВИРІВНЮВАТИ ДОРОЖНЄ ПОКРИТТЯ, НЕ БУДУЧИ ПРИ ЦЬОМУ НАВ’ЯЗЛИВИМ.. ДЖЕЙМС ХУАНГ, ПОРАДИ ДЛЯ ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

ШОКСТОП РОБИТЬ ТЕ, ПРО ЩО ЗАЯВЛЯЄ, І РОБИТЬ ЦЕ ДОБРЕ, НЕ ПРИВЕРТАЮЧИ ДО СЕБЕ УВАГИ, ЩО Є РІДКІСТЮ В НАШІ ДНІ.. ГІТАРИСТ ТЕД, ЇДЕ ПО ГРАВІЮ

АМОРТИЗАТОР ШОКСТОП – ЦЕ ДІЙСНО ЕФЕКТИВНЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ЗГЛАДЖУВАННЯ ЇЗДИ, ЯКЕ МАЙЖЕ НЕ МАЄ ПРАКТИЧНИХ НЕДОЛІКІВ.. РОБІН ВІЛМОТТ, БАЙКЕРАДАР

ШОКСТОП ПРАЦЮЄ. ДІЙСНО ДОБРЕ. ЦЕ ЩОСЬ НА КШТАЛТ “GAME CHANGER”. ЧУДОВИЙ ВАРІАНТ ДЛЯ ПЕРЕТВОРЕННЯ ЖОРСТКОЇ ЇЗДИ НА ПЛАВНИЙ КРУЇЗ, ЩО ЗМЕНШУЄ ВТОМУ, І ПРИ ЦЬОМУ ВИГЛЯДАЄ НЕПОМІТНО. МІКРОКЛІМАТ, ДОРОГА.CC

. МИ ВІРИМО. АМОРТИЗАТОР НЕ ТІЛЬКИ ПРАЦЮЄ, ВІН ПРАЦЮЄ ТАК САМО ДОБРЕ АБО НАВІТЬ КРАЩЕ, НІЖ БУДЬ-ЯКА СУЧАСНА ПІДВІСКА ДЛЯ ДОРІГ АБО ГРАВІЮ. І ЗА НЕВЕЛИКУ ЧАСТИНУ ВАРТОСТІ, НЕ ЗАХАРАЩУЮЧИ ЛІНІЇ ВЕЛОСИПЕДА.. БЕН ЕДВАРДС, ЖУРНАЛ “ПЕЛОТОН

НЕЗАЛЕЖНО ВІД ВЕЛОСИПЕДА, Я БІЛЬШЕ НІКОЛИ НЕ БУДУ ЇЗДИТИ ПО ГРАВІЮ БЕЗ АМОРТИЗАЦІЙНОГО ШТОКА. БЕН ЕДВАРДС, ЖУРНАЛ “ПЕЛОТОН

ОСЬ ЧОМУ Я Б КУПИВ ОДИН З ЦИХ ШТОКІВ: ВОНИ РОБЛЯТЬ ТЕ, ЩО ЗАЯВЛЯЮТЬ, ДОВГОВІЧНІ, А ГОЛОВНЕ – ВИГЛЯДАЮТЬ НОРМАЛЬНО. Я ПРОДАЮСЯ НА ЦЕ. ОСЬ ЧОМУ Я КУПИВ ЩЕ ОДИН.. ГІТАРА ТЕД, ЇЗДА НА ГРАВІЇ

Існує два різних додаткових кріплення: кріплення для комп’ютера та кріплення Utility Mount:

Кріплення для комп’ютера – це інтегроване кріплення, сумісне з велосипедним комп’ютером Garmin, Powertap / CycleOps Joule, CatEye, Mio / Magellan, Polar або Wahoo (для варіантів, яких немає у випадаючому списку, будь ласка, напишіть нам на support@redshiftsports.com).

Як працює амортизатор? Довжина Впливає на швидкість рульового управління?

Я пробігся по цифрам зміщення на п’яти різних рулях (до центральної точки вашої руки), щоб побачити, як шток довжини змінюють “смикання” велосипеда. Для цілей сьогоднішньої вправи ми припустимо, що відстань до керма з вашого сидіння однакова для 0мм, 50мм і 100мм вилок. Це технічно можливо завдяки збільшенню вильоту рами велосипеда відповідно до зменшення довжини вилки.

Поверніть дроп-бар Ritchey Venturemax 44см на 20 градусів, ваші руки перемістяться на: – 9.8 см зі штоком 100 мм – 8.8см зі стеблом 50мм (10.на 2% більше смикання) – 8.1 см зі штоком 0 мм (17.3% більше смикання)

Щоб повернути винос Ritchey Venturemax XL на 20 градусів, ваші руки будуть рухатися: – 10.9 см зі штоком 100 мм шток – 10 см зі штоком 50 мм (8.на 3% більше смикання) – 9.4 см зі штоком 0 мм (13.8% більше смикається)

Поверніть штангу Curve Walmer 60 см на 20 градусів, ваші руки змістяться на: – 11.8 см зі штоком 100 мм – 11.1 см зі штоком 50 мм (5.9% більше смикання) – 10.6 см зі штоком 0 мм (10.на 2% більше смикання)

Поверніть вилку Ritchey Comp 710mm на 20 градусів, ваші руки будуть рухатися: – 10.47см зі штоком 100мм – 10.14 см зі штоком 50 мм (3.на 2% більше смикання) – 10.09см зі штоком 0мм стебло (3.на 6% більше смикається)

Поверніть штангу KOGA Denham Bar на 20 градусів, ваші руки будуть рухатися: – 11.32см зі стрижнем 0мм – 10.94 см зі штоком 50 мм (0.9% більше смикаються) – 10.84 см зі штоком 100 мм (4.на 2% більше смикання)

Аналіз

Гаразд, давайте розберемося з цими цифрами.

При використанні вузького керма з коротким штоком зміни в смиканнях керма будуть набагато більшими, ніж при використанні широкого керма. Крайній випадок переходу зі 100-міліметрового штока на 0-міліметровий на кермі шириною 44 см призведе до збільшення смикання на 17%, що дуже багато. Але якщо ви переходите зі штока 50 мм на шток 0 мм на шосейному велосипеді, різницю буде майже неможливо виявити (1%).

шток, довжина, направляюча, аеродинаміка

Загалом, я підозрюю, що різниця в переміщенні менше 5%, швидше за все, залишиться непоміченою. Але коли ви піднімаєтеся на двозначні цифри, саме тоді починає проявлятися смикання ультракороткого штоку стебло стане очевидним.

Примітка: Характер відкинутого назад грифа KOGA Denham Bar призводить до негативного ефективного шток довжини при використанні 50мм та 0мм вилок. Це означає, що 100-міліметровий винос насправді більш смикається, ніж 0-міліметровий, тому що він ставить ваші руки ближче до рульової осі!

Кому потрібен нуль міліметровий шток?

Нульовий міліметр виносу найкраще використовувати на велосипеді з (1) повільними рульовими характеристиками (тобто. і (2) кермо з дуже малим вильотом назад (оскільки руки знаходяться далеко за рульовою віссю) – іншими словами, поєднуйте його з широкими дроп-барами або альт-баром, як, наприклад, Surly Moloko, що йде вперед, а не з моїм KOGA Denham Bars, що змітає спинку керма.

Хорошим варіантом використання може бути рама гірського велосипеда в парі з широкими дропаутами, як на фото вище. Гірські велосипеди вже мають повільне рульове управління (висока посадка), тому невелике збільшення смикання буде значною мірою компенсовано. Рами гірських велосипедів також на 50 мм довші, ніж рами з дроп-баром, тому нульовий міліметровий шток допоможе повернути частину цієї довжини.

винос, довжина, направляюча, аеродинаміка

Іншим варіантом використання може бути досягнення більш вертикальної посадки велосипеда на вашому поточному велосипеді. Discord Creemee винос збільшить винос на 80 мм, а також наблизить винос до вашого тіла. Якщо ви вже використовуєте широке кермо, цей короткий винос не сильно змінить смикання керма.

Підсумок

Якщо ви перейдете зі штока 50 мм на 0 мм, ви, мабуть, не помітите різниці в смиканнях, використовуючи плоску або стоякову планку, але ви помітите додаткову смикання з вужчими дроп-барами.

Тим не менш, велосипеди були розроблені з урахуванням цільового використання, яке оптимізовано навколо вилки велосипеда в певному діапазоні довжина діапазону. Перш за все, я рекомендую знайти велосипед, який правильно підходить, щоб ви могли підібрати винос довжина з іншими характеристиками рульового управління.

Якщо ви хочете “вкоротити” велосипед, який технічно занадто довгий, встановити дроп-бари на гірський велосипед або встановити коротший і вищий кермо – короткий шток не такий вже й божевільний, як здається на перший погляд. Бажано, щоб ви з’єднали короткі шток з широким кермом з більшим важелем, щоб зменшити вплив сил, що надходять від переднього колеса.

Також переконайтеся, що ваші руки знаходяться перед рульовою віссю, щоб скористатися додатковою стабілізацією керма у верхній половині рульової дуги.

Дізнайтеся все про основи геометрії рами ТУТ

Алі – велосипедист і мандрівник, який об’їздив 100 країн і не планує зупинятися на досягнутому. Паралельно він створює технічні ресурси, глибокі огляди, надихаючі відео, інструкції та багато іншого. Якщо ви навчилися чомусь у нього, ви можете підтримати його місію зі створення найкращого контенту для велоподорожей ТУТ.

шток, довжина, направляюча, аеродинаміка

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top