Побудуйте велосипедний генератор. Крок 8: Генератор, що працює на велосипеді

Пояснення про велосипеди та транспортні засоби, що застрягли в дорозі: Як зарядити велосипед за допомогою генератор, відремонтувати транспортні засоби та отримати пояснення щодо нових транспортних засобів

Як відновити працездатність велосипедів. та інші транспортні засоби на початку гри.

Мотоцикли в Death Stranding – корисний спосіб досліджувати світ. що дозволяє переміщати себе і свій дорогоцінний вантаж набагато швидше, ніж пішки.

Більшу частину Епізоду 2 ви проведете без нього, але коли вперше наблизитесь до Розподільчого центру на захід від Столичного вузлового міста, то побачите свій перший у житті велосипед.

Ці та інші транспортні засоби в Death Stranding потребують кількох кроків, перш ніж ви зможете їх отримати. але ви не встигнете й оком моргнути, як поїдете на них.

  • Як отримати свій перший велосипед у Death Stranding за допомогою генератора в Розподільчому центрі на захід від Столичного вузлового міста
  • Як отримати більше велосипедів та інших транспортних засобів у Death Stranding
  • Як ремонтувати та підзаряджати транспортні засоби в Death Stranding

Однак, коли ви наближаєтесь, ви помічаєте можливість їздити на велосипед вимкнено, з’являється повідомлення Цей велосипед не заряджений, а отже, не може бути використаний.

Це означає, що він потребує Генератор щоб він запрацював.

Вирішення цієї проблеми просте. продовжити гру. Продовжуйте виконувати ключові завдання, доки не виконаєте завдання 9: Доставка блоку живлення: Вітряна електростанція, за яке ви розблокуєте Вітряну електростанцію на півночі.

Зробивши це, ви не лише додасте енергії до мережі Chiral, але й розблокуєте можливість створити Генератор за допомогою PCC 1-го рівня.

Виконайте це замовлення і поверніться до розподільчого центру на захід від Capital Knot City, а потім відкрийте PCC поруч із велосипед. Нагадуємо, що для цього потрібно натиснути і утримувати клавішу “Вправо” на D-Pad, вибрати його в меню, потім, коли PCC увімкнено, натиснути клавішу “Вниз” на D-Pad, доки не з’явиться напис.

Розташуйте генератор так, щоб велосипед був у межах досяжності, а потім побудуйте. Після побудови велосипед зарядиться, що дозволить вам взяти його в дорогу.

Як отримати більше велосипедів та інших транспортних засобів у Death Stranding

У Епізоді 2 велосипед, який ви знайдете в Розподільчому центрі на захід від Столичного вузла, буде єдиним, який ви отримаєте. і ви не можете взяти його в регіон в Епізоді 3.

Це означає, що, незважаючи на розкіш, яку раніше дарувала вам власна пара коліс, вам доведеться почати досліджувати цей новий регіон пішки.

Однак, це не займе багато часу, перш ніж ви знову отримаєте транспортний засіб. Якщо ви особливо зацікавлені, ви можете здійснити набіг на табір мулів, що знаходиться між локаціями Старійшина та Ремісник на карті, де є кілька вантажівок мулів, які ви можете викрасти.

Хоча ви не можете підзарядити або відремонтувати вантажівки Mule в гаражі, генератор може принаймні заправити їх пальним, поки ви досліджуєте місцевість.

Продовжуйте грати в будь-якому випадку, і незабаром у вас з’явиться можливість створювати власні велосипеди у головних центрах UCA (скрізь, де є приватна кімната та гараж). Це станеться, коли ви виконаєте Замовлення 23. Пошук: Системний сервер. за що ти отримаєш дві схеми дизайну. Реверсивний трицикл і реверсивний трицикл: Великий діапазон. Замовлення 35, тим часом, дає вам дизайн вантажівки.

І наостанок. у гаражах також є шанс знайти транспортні засоби, залишені іншими гравцями. варто переглянути, перш ніж виготовляти, щоб заощадити на матеріалах.

Завтрашній день у наших руках. знову! Дізнайтеся про нові можливості режисерської версії, включаючи нові сюжетні місії, гоночний режим, місії Half-Life і як перенести збереження на PS5. Наш основний посібник із проходження Death Stranding розповідає, як пройти сюжет, зокрема про місії Епізоду 3, Малий термоядерний пристрій і про те, як змінити думку Локна У процесі гри ви зможете знайти місцезнаходження Чіпів пам’яті, дізнатися, як працює багатокористувацький режим Death Stranding.

Як ремонтувати та перезаряджати транспортні засоби в Death Stranding

Транспортні засоби в Death Stranding працюють на електриці, тому якщо у вас закінчиться енергія в дикій природі, вам потрібно створити генератор (або скористатися генератором, створеним кимось іншим в мультиплеєрі Death Stranding), щоб продовжити рух.

Сік закінчується швидше, якщо ви досліджуєте пересічену місцевість, мокру землю і, зокрема, проходите через воду. Щоб продовжити термін служби, намагайтеся уникати таких ситуацій, тому намагайтеся їздити по рівних поверхнях (особливо по дорогах), якщо це можливо.

Як і вантаж, транспорт може бути пошкоджений під час дощу, тому намагайтеся якомога менше залишати його під відкритим небом.

Щоб відремонтувати транспортний засіб UCA, відвезіть його в гараж у великому центрі UCA. Ні, ваш портативний спрей для ремонту контейнерів не допоможе.

Ви можете заїхати в гараж, припаркувавши автомобіль на великому колі внизу рампи, а потім пройти до своєї приватної кімнати.

У наступній катсцені Сем зайде в ліфт з велосипедом, і коли ви наступного разу з’явитесь на базі після використання кімнати, він вже буде готовий до роботи. Тим часом, мулові вантажівки не можна заїжджати в гаражі.

Остання порада, про яку варто згадати. якщо ви хочете зняти вантаж з транспортного засобу, то припаркуйте його якомога ближче до терміналу доставки, і він повинен з’явитися в будь-якому меню управління вантажем.

Від Assassin’s Creed до Zoo Tycoon – ми вітаємо всіх геймерів

Eurogamer вітає відеогеймерів усіх типів, тож реєструйтеся та приєднуйтесь до нашої спільноти!

Слідкуйте за темами, і ми надішлемо вам листа, коли опублікуємо щось нове про них. Керування налаштуваннями сповіщень.

  • Пригодницькі бойовики Підпишіться
  • Блокбастери Слідкуйте
  • Death Stranding Слідкуйте за темами
  • Смертельна межа: Режисерська версія Слідкуйте
  • Підписатись на PC
  • PlayStation 4 Слідкуйте
  • PS5 Follow
  • Наукова фантастика

Вітаємо з першим підпискою!

Ми надішлемо вам листа, щойно ми (або один із наших сайтів-сестер) опублікуємо статтю на цю тему.

Отримуйте найобговорюваніші історії дня прямо у свою поштову скриньку.

Метью Рейнольдс редагує гайди та інші корисні речі на Eurogamer з 2010 року. 2023. У вільний від роботи час він грав у Pokémon Go або продовжував збирати свою колекцію амібіо.

Купуйте речі з глобусами

І багато іншого чудового єврогеймерського мерчу в нашому офіційному магазині!

Погані каламбури та відеоігри з 1999 року.

Eurogamer.net належить Gamer Network Limited, компанії ReedPop та дочірній компанії Reed Exhibitions Limited.

2023 Gamer Network Limited, Gateway House, 28 The Quadrant, Richmond, Surrey, TW9 1DN, United Kingdom, зареєстрована під номером компанії 03882481.

Всі права захищені. Жодна частина цього веб-сайту або його вмісту не може бути відтворена без дозволу власника авторських прав.

Вступ

Як би ви або хтось із ваших знайомих хотів виробляти власну електроенергію?? Як щодо того, щоб виробляти достатньо електроенергії для виконання корисних завдань, таких як запуск телевізора або блендера?? Уявіть собі вечірку, на якій люди роблять власні заморожені напої. Більшість людей ніколи не мають можливості спробувати це, якщо тільки не відвідають науковий музей.

Ця стаття проведе вас через побудову генератор велосипед, як показано на малюнку 1. Ми використовували велосипед протягом двох років як практичну демонстрацію на виставці Chicks in Science Expo в Біллінгсі, штат Монтана, http://www.мсубілінги.edu/chicks/. Це чудовий спосіб познайомити учнів з електрикою, з тим, як вона виробляється, і з тим, скільки роботи потрібно, щоб виробити невелику кількість електроенергії.

Створення подібного проекту може бути цікавим для цілого ряду людей. Викладачі знайдуть його корисним для забезпечення контексту уроків про електрику та перетворення механічної енергії в електричну. Студенти знайдуть це цікавим науковим ярмарком або додатковим кредитним проектом, який люди із задоволенням спробують виконати. Велосипедні клуби або організації, що фінансують будівництво велодоріжок, знайдуть його центральним місцем для зустрічей і, можливо, використовуватимуть його для підтримки заходів зі збору коштів. Люди, зацікавлені в мінімізації впливу на навколишнє середовище, зможуть отримувати енергію з мережі та зменшити викиди CO2, живлячи під час занять спортом якесь обладнання, наприклад, телевізор або комп’ютер. Чудовий спосіб заробити трохи часу перед телевізором, живлячи обладнання під час тренування.

Для побудови велосипеда знадобиться ряд навичок, включаючи електроніку, обслуговування велосипедів, роботу з деревом або, бажано, зварювання, і, можливо, деяку роботу з металом, в залежності від маршруту, який ви вирішите пройти. Проект буде ідеальним для загального майстра або жінки, або невеликої групи, яка може залучити різні таланти до вирішення проблеми. Більшість експериментаторів матимуть доступ до більшості матеріалів, необхідних для виготовлення подібного пристрою, тому ви зможете утримати витрати нижче 100 з невеликою винахідливістю і хорошим запасом запчастин.

Етапи проекту

Я вибрав автомобільний генератор змінного струму для генератора з кількох причин. По-перше, вони недорогі та легкодоступні. Я використовував Delco 10SI, який лежав у мене в гаражі. Ви можете знайти цей тип генератора на Ebay за ціною від 30 доларів з урахуванням доставки.

Ви також можете знайти недорогі вживані або відновлені генератори змінного струму на звалищах, в магазинах автозапчастин або в Інтернеті. Amazon пропонує генератори змінного струму різних стилів за ціною від 32 і пропонує безкоштовну доставку.

Delco 10SI розрахований на 63 ампера. При номінальній напрузі 12 вольт це 756 Вт або близько 1 кінської сили. Короткий погляд на Грейнджера.com для порівнянного двигуна з постійними магнітами, який ми могли б використовувати як генератор, дав більш дорогі варіанти.

Чверть кінських сил і більші двигуни працюють в діапазоні декількох сотень доларів. Я був би стурбований спаленням генератор менше чверті кінських сил, або близько 186 Вт, тому що люди можуть виробляти більше, ніж це на деякий час.

Міцна конструкція – ще одна перевага використання автомобільної альтернативи. Наш сервіс не створить жодних проблем для генератора змінного струму, враховуючи, що його нормальна робота становить близько 100 000 миль при будь-яких температурах, коли він бризкається водою і ніколи не змащується.

Ще одна причина використовувати генератор змінного струму – це можливість навчитися працювати з чимось, що так часто зустрічається в нашому індустріальному житті. Хоча вони не надто складні, в системі контролю напруги, розміщеній всередині генератора, є деяка цікава електроніка.

Я підозрюю, що більшість людей не розуміють, як генератор змінного струму контролює напругу, але ви зрозумієте, поекспериментувавши з ним або побудувавши подібний проект.

На малюнку 2 зображено генератор, підключений до 12-вольтової лампочки для автофургонів та дриля. Генератор змінного струму складніший, ніж можна було б очікувати, коли ви вперше його відкрили. Щоб розібратися, я вивчив інтернет, потім з’єднав перемички з різних точок всередині генератора і зібрав його знову.

Я міг запускати генератор на різних обертах на дрилі та вимірювати перемички вольтметром і осцилографом. Зусиль було докладено більше, ніж потрібно для цього проекту, але він був цікавим та інформативним.

На малюнку 3 зображений розібраний генератор. Електрика генерується при обертанні магнітного поля всередині котушок статора. Є три котушки статора, тому електроенергія, що генерується, є трифазним змінним струмом. Трифазна напруга подається на випрямляч для генерації постійного струму, який подається з генератора змінного струму.

Регулювання напруги в генераторі змінного струму досягається за рахунок управління силою обертового магнітного поля. Сира трифазна напруга випрямляється в діодному тріо і подається на стабілізатор напруги.

Регулятор напруги розрахований на підтримку приблизно 13.Від 5 до 14.5 вольт в автомобільній електромережі для належного заряджання акумулятора та продуктивності системи. Напруга підтримується шляхом управління струмом, що подається на щітки та магнітні котушки в роторі.

На малюнку 4 показано ротор. Контактні кільця ковзають по щітках і створюють ланцюг між стабілізатором напруги в статорі та котушками ротора. Цікавою особливістю ротора є одна котушка, яка створює змінне магнітне поле за рахунок використання пелюсток на роторі.

Змінні магнітні поля, що проходять поблизу котушок статора, створюють електрику.

Ідея велосипеда-генератора полягала в тому, щоб мати серію лампочок, які б поступово вмикалися в міру того, як велосипедист крутитиме педалі сильніше. Генератор буде генерувати більше енергії та напруги, коли він буде обертатися швидше.

Нам потрібна схема, яка контролюватиме напругу на головному проводі генератора і вмикатиме більше лампочок, коли напруга зростатиме. Існує кілька способів досягти цього, включаючи використання мікроконтролера. Найпростіший спосіб, який я зміг придумати, – це використання операційного підсилювача в якості компаратора.

На малюнку 5 показано схему такої схеми. Я використовую дві 6-вольтові ліхтарні батарейки або старий автомобільний акумулятор для забезпечення 12-вольтової опорної напруги. Резистори R1 – R5 утворюють дільник напруги для забезпечення опорних напруг приблизно 4, 6, 8 і 10 вольт.

Ці напруги подаються на низьковольтну сторону чотирьох операційних підсилювачів у чотиритактному підсилювачі LM324. Високовольтна сторона кожного операційного підсилювача підключена до основної лінії від генератора.

Вихід кожного операційного підсилювача буде високим, коли напруга від генератора перевищує опорну напругу від дільника напруги. Високий вихідний сигнал з операційного підсилювача подається на індикаторний світлодіод і NPN-транзистор. Індикаторний світлодіод не є обов’язковим і використовувався для початкового тестування ланцюга.

Один клас віджиму

Заради розваги і вшанування того факту, що нам не обов’язково робити все самостійно, давайте подивимося, чого ми можемо досягти, коли працюємо разом. У середньому на групових заняттях з велофітнесу в студії зазвичай є 50 велосипедів. Якщо всі велосипедисти були підключені до генераторів протягом усього 60-хвилинного заняття, ми можемо підрахувати, скільки енергії група може використати для споживання електроенергії у вашому домі:

будівництво, велосипед, генератор, крок

50 велосипедистів x 0.11 кВт-год енергії велосипеда = 5.5 кВт-год енергії велосипеда

5.5 кВт-год енергії велосипеда / 30 кВт-год середнє споживання домогосподарства в день = 18.3% середньостатистичного споживання електроенергії домогосподарствами на день

У 18 років.3%, групове заняття фітнесом з 50 велосипедистів все ще забезпечує лише чотири з половиною години електроенергії для вашого будинку. Для того, щоб забезпечити електроенергією свій будинок на цілих 24 години, вам довелося б проводити близько 6 занять на день у місцевій спінінг-студії. Це цілеспрямована спільнота велосипедистів.

Тур де Франс

У 2018 році британець Джерант Томас подолав усі 21 етап і 2 080 миль “Тур де Франс” всього за вісім годин і 17 хвилин. За допомогою одного лише крутіння педалей він міг би згенерувати 549.67 кВт/год, або 18 днів енергії для середньостатистичного американського домогосподарства. Але що з усього Тур де Франс? Між 145 велосипедистами, середній тур був завершений за 85.5 годин. Давайте подивимось, наскільки ефективною є така кількість енергії від велосипеда, за допомогою розрахунків нижче:

145 велосипедистів х 85.5 годин x 0.11 кВт/год енергії велосипеда = 1 363.73 кВт-год енергії велосипеда

1,363.73 кВт-год енергії велосипеда / 30 кВт-год середнього споживання домогосподарства в день = 4,546% середнього споживання домогосподарства в кВт-год в день

Не дивно, що всі велосипедисти, які брали участь у Тур де Франс у 2018 році, могли б згенерувати близько 4,546% від середньостатистичного споживання електроенергії домогосподарствами за день. Таким чином, за один день велопрогулянки можна було б забезпечити енергією 45 будинків. Це дуже багато грошей для невеликого ефекту.

Енергія, вироблена велосипедом, того не варта

Хоча розмови про велосипедні генератори як екологічно чисту форму енергії звучать обнадійливо, вони, без сумніву, є дуже непрактичним способом забезпечення вашого будинку альтернативною енергією. Втома однієї людини, яка їде на велосипеді протягом однієї години лише для того, щоб згенерувати п’ять хвилин електроенергії, просто не варта того. Навіть ціле заняття зі спінінгу збільшує цей час до чотирьох з половиною годин. Однак, може бути кілька цікавих застосувань для спрямування всієї енергії, яка генерується в результаті великомасштабних велосипед забіги по всьому світу. Але коли справа доходить до того, щоб додати альтернативну енергію для дому до списку багатьох причин, чому люди щодня сідають на велосипед, ми пропонуємо залишити цю причину поза увагою.

Payless Power є лідером думок в енергетичній галузі, зосереджуючись на технологіях, інноваціях та доступності. Експертиза компанії включає енергетичну мережу Техасу, вдосконалення інфраструктури, захист від погодних умов та просування чистих, відновлюваних ресурсів. З 2005 року Payless Power надає енергетичні рішення для житлових будинків та підприємств по всьому штату Самотня Зірка.

Крок 4: Приєднання до велосипеда Велосипед до дерев’яного каркасу

Вам знадобиться місце на животі, яке можна прикріпити до каркасу. Ваш велосипед може її мати, а якщо ні, то створити. Можна прикрутити додатковий брус 2×4 в середній переріз рами та частини велосипеда. Щоб закріпити майбутній генератор на велосипеді на місці, використовуйте кілька гвинтів. Крім того, ви можете використовувати додаткову деревину, щоб зробити велосипед більш безпечний і збалансований.

будівництво, велосипед, генератор, крок

Спочатку підключіть решту довжини приводного ременя до шківа генератора. Потім відтягніть генератор від велосипед, поки ремінь не буде повністю розтягнутий, і виміряйте, як далеко він знаходиться до поперечного перерізу рами. Виріжте шматок дерева 2×4 такої довжини і прикріпіть до нього генератор, щільно прилягаючи до нього. Прикрутіть генератор до кінця деревини. Генератор повинен бути спрямований у правильний бік, якщо сторона шківа знаходиться з правого боку (якщо дивитися з велосипеда).

Крок 6: Підключіть компонент генератора до дерев’яного каркаса

Вирівняйте шматок дерева з генератором на ньому так, щоб він був ідеально паралельний і вирівняний до велосипед колесо. Він повинен торкатися дерев’яної рами, щоб його можна було прикрутити на місце. Якщо ні, то ви зробили помилку у виборі Крок 4 та/або 5, і вам доведеться повторити їх знову. Нарешті, якщо все в порядку, прикрутіть генератор і дерев’яну частину до рами.

Плюси і мінуси велосипеда Генератор

Велосипедні генератори мають вирішальне значення в житті кожного, хто живе поза мережею. Однак у нього є свої плюси і мінуси, з якими вам доведеться мати справу.

Плюси велосипеда Генератор

Допомагають усій родині залишатися здоровими та підтягнутими.

Крутіння педалей є частиною будь-якого повністю обладнаного фітнес-центру. Замість того, щоб ходити пішки на великі відстані в пошуках тих самих послуг, ви можете тренуватися вдома, виробляючи при цьому електроенергію.

Створіть розпорядок дня, щоб кожен член сім’ї був залучений до крутіння педалей, щоб підтримувати фізичну форму та здоров’я.

Заряджайте акумулятори або живіть електричні пристрої безпосередньо.

Вам не потрібне жодне інше джерело електроенергії для живлення електричних пристроїв у вашому домі, якщо ви можете виробляти її в достатній кількості.

Більшість велосипедних генераторів можуть виробляти достатньо електроенергії для роботи більшості ваших систем. Просто переконайтеся, що у вас є справний акумулятор для зберігання виробленої енергії.

Виробляють додаткову енергію взимку, функціонують як ефективні резервні пристрої.

Навіть якщо у вас є інші автономні джерела енергії, такі як сонячні системи, вам все одно потрібен велосипедний генератор як резервний блок.

Взимку недостатньо сонячного світла для того, щоб сонячна батарея виробляла достатньо енергії для задоволення ваших потреб. Саме тоді вам потрібен велосипедний генератор, щоб доповнити вироблену енергію.

Ідеальне доповнення для укриттів від радіоактивних опадів, сховищ, штормових підвалів тощо.

Ви можете заздалегідь спланувати поїздку на будь-який випадок. Навіть якщо ви вважаєте, що електромережа стабільна, природні явища, такі як шторми, можуть вивести систему з ладу, залишивши вас у темряві.

Велосипед генератор може забезпечити ваше виживання в таких ситуаціях.

Велогенератори прищеплять вашим дітям навички виживання. Вони навчаться справлятися з невизначеностями та непередбачуваними ситуаціями, які можуть трапитися в їхньому житті. Такі навички є життєво важливими для виживання, і ваші діти оцінять їх.

Мінуси велосипедного генератора

Не виробляє багато енергії, неефективна робота.

Більшість велосипедних генераторів не виробляють достатньо енергії для запуску складних електричних пристроїв, таких як кондиціонери, холодильники тощо. У таких випадках вони стають неефективними, оскільки ви не можете задовольнити свій попит на електроенергію.

Велосипедні генератори дорогі.

будувати, велосипед, генератор, крок

Вартість виготовлення велосипеда генератор висока, особливо якщо вам доведеться купувати все. Акумуляторна батарея, яка необхідна для ефективності, також коштує дорого.

Може зношувати шини на велосипеді велосипед.

Велосипедні генератори використовують тертя для передачі енергії від колеса, що обертається, до самого двигуна. Якщо в точці контакту є шина, вона буде зношуватися набагато швидше.

При безпосередньому підключенні до електроприладів та електронних пристроїв може бути важко підтримувати потрібну швидкість.

Щоб виробити достатньо енергії для роботи багатьох пристроїв, потрібна висока швидкість педалювання педалей. Утримувати таку швидкість протягом тривалого часу є проблемою для багатьох людей.

Поширені запитання

Скільки енергії можна згенерувати на велосипеді?

Потужність, що виробляється велогенератором, пропорційна частоті обертання педалей. Середньостатистична людина у хорошій фізичній формі може генерувати близько 100 Вт електроенергії.

Кількість виробленої електроенергії також залежить від того, як була спроектована та встановлена система.

Для чого потрібен велогенератор?

Велосипед генератор виробляє електроенергію, необхідну для роботи електричних пристроїв. Це система педалей, ланцюгів, колеса, двигуна, а іноді акумуляторної батареї та інвертора.

Останні два компоненти рекомендуються для підвищення стабільності та ефективності системи.

Як велосипед може виробляти енергію?

Велосипед може виробляти електроенергію, якщо його прикріпити до генератора. Вісь заднього колеса може бути прикріплена ланцюгом до зубчастої зірочки двигуна або обода до генератора змінного струму.

Коли колесо обертається за допомогою педалей, механічна енергія передається в генератор і перетворюється на електрику.

Як зробити електровелосипед велосипед генератор?

Ви можете зробити велосипедний генератор, якщо ви ентузіаст-самоучка. Вам потрібно лише зібрати матеріали, інструменти та обладнання і виконати кроки, описані в цій статті.

Підсумовуючи

Велосипедний генератор може виробляти достатньо електроенергії для живлення деяких електричних пристроїв у вашому домі.

Залежно від конструкції, ви можете згенерувати в середньому 100 ват-годин електроенергії всього за одну годину. Цього достатньо для роботи системи освітлення, зарядки телефонів, ноутбуків тощо.

Використовуйте кроки, описані в цій статті, щоб зробити велосипед генератор і насолоджуйтеся перевагами, які з цим пов’язані.

Будь ласка, поділіться, якщо ви знайшли потрібну інформацію. Ми високо цінуємо ваш час на Em Offgrid і заохочуємо вас ознайомитися з іншими нашими публікаціями.

https://www.єврогеймер.net/death-stranding-велосипед-generator-vehicles-6027
https://makezine.com/projects/generator-bicycle/
https://paylesspower.com/blog/how-much-electricity-can-a-велосипед-генерувати/
https://www.зеленооптимістичний.com/будувати-diy-bicycle-powered-generator-20180726/?підсилювач
https://emoffgrid.com/make-a-bicycle-генератор/ [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top