Побудова велосипедного кемпера. Інші питання, пов’язані з велосипедними причепами

Чи можна побудувати життєздатний RV на велосипеді або триколісному велосипеді?

Нещодавно всемогутній і всезнаючий алгоритм YouTube зробив те, що вміє найкраще: дав мені те, перед чим, як він знає, я не зможу встояти. Цього разу час в туалеті був витрачений на перегляд відео про двох чоловіків, які побудували будинок на колесах на базі триколісного велосипеда і спробували здійснити 100-мильну подорож на своєму дивному транспортному засобі.

Вантажний трицикл, здавалося, міг впоратися з вагою, яка, за підрахунками одного з братів, становила близько 500 фунтів (це 226 кілограмів для вас, “неамериканців”). Враховуючи мій досвід допомоги в будівництві будинків і сараїв для сімейного бізнесу в підлітковому віці, це приблизно те, що треба. Дерево та метал дуже схожі на сарай на задньому дворі, і вони не виходять легкими!

Коли вони намагалися піднятися на своєму фургоні навіть на невеликий підйом, було цілком зрозуміло, що виною всьому не аеродинаміка. Звичайно, конструкція, ймовірно, має коефіцієнт опору більше 1.0, але вони так і не змогли розігнати машину настільки швидко, щоб це мало значення. Основна проблема полягала в тому, що вони намагалися утримати його в русі за допомогою м’язів ніг, а сила тяжіння брала гору над ними на будь-якому підйомі.

Саме відео все одно варто переглянути, оскільки вони долають це та ще кілька інше виклики. Поліція влаштувала їм жахливий “стукіт”, про який RVers говорять в Інтернеті, коли вони припаркували транспортний засіб у житловому районі та намагалися спати в ньому, тому їм довелося їхати на стоянку Walmart, де це було дозволено. Наступного дня вони купили дешевий велосипед у Walmart і за допомогою буксирувального ременя створили “тандемний” велосипед, подвоївши кінські сили та крутний момент, що дозволило йому насправді рухатися.

Незважаючи на те, що дизайн в основному був катастрофою для практичного використання, людям він подобався. Велосипедисти, люди, що працюють у вітринах, та багато інших інше люди зупиняли їх або їхали поруч і говорили, як їм подобається ідея. Отже, очевидно, що це ідея, яку люди загалом цінують і люблять. Оскільки людям це подобається, можливо, варто дослідити це далі.

Як можна покращити цей дизайн?

Очевидно, що варто було б почати з кращої платформи та додати електричну підтримку педалей. Хоча комерційні варіанти електронних велосипедів, здається, зменшуються, оскільки деякі штати встановлюють для них обмеження по ширині, вони все ще існують. Ось приклад вантажного трицикла UPS кількарічної давнини:

Така велосипедна платформа значно полегшила б пересування триколісного автофургона і навіть підйом на пагорби. У такій коробці достатньо місця, щоб додати більший акумулятор, щоб отримати набагато більший запас ходу, ніж у середньостатистичного електровелосипеда. Отже, ви отримаєте щось, на чому, можливо, зможете проїхати 100 миль за два дні (це була мета, якої не змогли досягти брати з першого відео зі своїм неелектричним трициклом RV).

Але 750 Вт все одно буде боротьбою з 500-фунтовою коробкою на спині. Як багато хто з нас знає, допомога педалей – це лише допомога, і навіть просто штовхаючи власне тіло, електронний велосипед все одно потребує багато людської сили, щоб піднятися на найкрутіші пагорби. Отже, потрібно подумати про зменшення ваги.

Найдешевшим методом для проекту “зроби сам” буде використання “пінопласту” або PMF (скловолокна для бідних). Фанера, пиломатеріали та листовий метал можуть бути важкими, але ми бачили, як люди будують цілі кемпінгові причепи, які важать менше 500 фунтів. Один проект навіть включав невеликий кемпер що скутер “Веспа” міг би легко тягнути. Для комерційного будівництва, ймовірно, було б краще використовувати кращі композитні матеріали, але в будь-якому випадку, використання легших матеріалів є ключовим. Якщо зробити кемпінговий ящик вагою лише 200 фунтів, це значно полегшить час на пагорбах та покращить дальність дії, маючи при цьому такі приємні речі, як раковина та плита.

Мати більше місця – це теж приємно. Завдяки зменшенню ваги, можливо, навіть вдасться отримати трохи більше місця в маленькому автофургоні без особливих проблем. Наявність якогось даху і, можливо, навіть відповідного намету, що нахиляється, може бути способом отримати ще більше простору.

Нарешті, не забуваймо, що наявність даху – це чудова можливість додати трохи сонячної енергії, щоб утримувати всю установку (включно з педальним підсилювачем) поза мережею. Це не тільки полегшить такі походи, але й зробить їх більш екологічно чистими, ніж живлення від електромережі. При достатній кількості сонячної енергії, можливо, можна буде повністю відмовитися від зупинок для зарядки акумуляторів.

Повна переробка може бути веселою та практичною

Навіть зі зменшенням ваги, електричним підсилювачем педалей та сонячною енергією, є один дуже великий недолік всієї цієї конструкції: це все ще більше схоже на тісноту, ніж на кемпер. Тому, якби я збирався вирушити в довгу велоподорож, я б переосмислив все це і обрав би щось більш комфортне.

Особисто я вважаю за краще мати велосипед, а не трицикл, тому я б почав з велосипедного причепа за електровелосипедом. Але люди, які хочуть залишитися на трьох колесах, можуть зробити все те ж саме. Перевага причепа полягає в тому, що, проводячи кілька днів у кемпінгу, ви зможете досліджувати місцевість лише з електровелосипедом, а всі важкі речі залишити в таборі. Крім того, навантаження можна розподілити з членами сім’ї або друзями, які вирушають у довгу поїздку.

Будь то на причепі чи на задньому сидінні велосипеда, я б обрав установку, натхненну наземними генераторами, але мініатюрну. Я б поставив раму, щоб залишити місце внизу для висувних ящиків, можливо, з раковиною або похідною піччю. Зверху рами я б поставив невеликий намет на даху або вантажну стійку для намету Shiftpod. Будь-який з цих варіантів буде набагато місткішим, ніж бокс на самому велосипеді або велопричепі, і при цьому не призведе до значного збільшення ваги.

Але є багато різних способів, як люди можуть відпочивати з велосипедами та електровелосипедами. Швидкий пошук на YouTube або Google показує все: від невеликих розкладних кемперів до складних кемперів і суперлегких рюкзаків, які не потребують причепа.

Кожен повинен знайти баланс, який працює для нього, але мало хто захоче тягнути 500-фунтову коробку з неелектричним велосипедом!

Зображення на обкладинці: скріншот з вбудованого відео на початку статті.

Я не люблю платні стіни. Вам не подобаються платні стіни. Хто любить платні стіни? Тут, у CleanTechnica, ми деякий час впроваджували обмежену платню, але це завжди здавалося неправильним – і завжди було важко вирішити, що ми повинні поставити там. Теоретично, ваш найексклюзивніший і найкращий контент залишається за платною стіною. Але тоді менше людей це читають! Ми просто не любимо платних сервісів, і тому вирішили відмовитися від нашого.На жаль, медіа-бізнес все ще залишається жорстким, жорстким бізнесом з крихітною маржею. Це нескінченний олімпійський виклик – залишатися на плаву або навіть, можливо, – ахніть – зростати. Отже.

Якщо вам подобається те, що ми робимо, і ви хочете нас підтримати, будь ласка, скидайтеся щомісяця, щоб допомогти нашій команді робити те, що ми робимо!Дякуємо! Підпишіться на щоденні оновлення новин від CleanTechnica на електронну пошту. Або слідкуйте за нами в Google News! Маєте пораду для CleanTechnica, хочете розмістити рекламу або запропонувати гостя для нашого подкасту CleanTech Talk? Зв’яжіться з нами тут.

Топ-8 найкрутіших Велосипедний кемпер Причепи

Готовий вирушити в дорогу? Візьміть з собою все необхідне, включаючи ліжко з будь-яким з цих семи креативних мікро-кемперів, спеціально створених для буксирування за вашим велосипедом. Ви можете придбати їх, взяти напрокат або навіть зробити своїми руками.

B Turtle – мікрокараван для електровелосипедів

Цей компактний причіп для велосипедного намету, який трансформується в надувний кемпінговий намет, був створений у Відні компанією Gentle Tent. У самому причепі можна перевозити не лише спакований намет, але й достатньо місця для рюкзака чи велосипеда інший багаж також.

B TURTLE – один з найлегших мікропричепів для буксирування, який важить лише 29 кг. (або приблизно 64 фунти). Виготовлений з алюмінію, причіп легко з’єднується з вашим велосипедом за допомогою з’єднання Weber.

Після встановлення в наметі з комфортом може розміститися пара або двоє дорослих, а спальні місця піднімаються над землею. Висувається з намету тент, який забезпечує додатковий простір для вас або вашого вихованця. Як додатковий захід, він постачається із зовнішнім чохлом, що забезпечує додатковий захист від погодних умов.

будівництво, велосипед, кемпер, інші, питання, пов'язані

Цей легкий велосипед причіп-намет ідеально підходить для вашої наступної пригодницької подорожі на двох колесах.

Дерев’яний віджет Foldavan

Якщо ви віддаєте перевагу їзді до місця призначення, а потім вирушаєте у велосипедну подорож, подумайте про те, щоб додати Wooden Widget Foldavan до свого списку. Цей мікро-планшет-кемпер складається, щоб ви могли перевозити його на даху автомобіля та легко зберігати в будь-якому місці вашого будинку чи гаража.

Коли ви готові вирушати в дорогу, Foldavan має ширину всього 60 см, або менше 24 дюймів. Завдяки низькому центру ваги та можливості розстібати блискавку з обох боків, ви можете легко пересуватися пересіченою місцевістю та у вітряну погоду.

Після цілоденної їзди на велосипеді розкладання табору займе не більше п’яти хвилин.

Якщо ви хочете, щоб ваш мікро-кемпер був трохи більшим, Wooden Widget пропонує набір планів, щоб ви могли побудувати його самостійно. І з кожним придбаним набором планів Wooden Widget висаджує п’ять дерев на користь навколишньому середовищу.

Чоловік побудував велотренажер для 150 велосипедів з агітаційних плакатів

Гарет Бренвін – письменник-фрілансер і колишній редакційний директор Maker Media. Він є автором або редактором понад десятка книг про технології, саморобку та культуру гіків. Наразі він є учасником Boing Boing, Wink Books та Wink Fun. І у нього є нова збірка найкращих творів та “мемуари ледаря” під назвою “Borg Like Me” (“Борг, як я”).

@garethb2

Пол Елкінс – майстер і винахідник, який побудував низку мікро-кемперів, транспортних засобів з ручним приводом, човнів тощо. Одне з його найрозумніших творінь – цей мікро-кемпер/мікро-будинок на колесах, зроблений майже повністю з пластикових агітаційних плакатів та липучок.

Автокемпер майже повністю виготовлений з коропласту – гофрованого пластику, який використовується у нескінченних табличках “Голосуйте за Педро”, що засмічують наше візуальне середовище під час політичних кампаній. Єдиною деревиною, використаною в кемпер була дуже легка дерев’яна рама для дна. Дно самого кемпера зроблено з коропласту, але зовнішня рама та поперечні розпірки – з сосни 1″ x 2″. Все це було зроблено для того, щоб зменшити вагу причепа до мінімуму.

Тут Пол пояснює, що таке каркас:

Для рами я використав шість соснових дощок 1″x2″, придбаних менш ніж за долар за штуку. Дешеві електричні пластинчасті опори для коліс були не моєю ідеєю, а запозичені та модифіковані з дизайну причепа, який я побачив в інтернеті. Спасибі людині, яка до цього додумалася! Переднє колесо важить 3.5 фунтів, а заднє колесо – 4.5 фунтів. Колеса та рама разом важать 18 фунтів при загальній вартості менше 40.

Павло хотів, щоб його причіп виглядав як причіп Airstream кемпер, тому він вирізав панелі з коропласту для носової частини причепа, щоб створити класичну форму Airstream. Всі з’єднання в кемпері виконані простим шилом в коропласті, з використанням застібок-блискавок для з’єднання панелей, а потім заклеюванням швів скотчем. В результаті вийшла напрочуд легка, міцна та водонепроникна конструкція.

Мансардне вікно або верхній вентиляційний отвір – це перероблене галонове відро. По краях було додано достатню кількість вапна. У кришці додали вікно з оргскла. Для збереження прохолоди можна додати ще одну кришку, яка має екран від помилок замість оргскла.

Зсередини було додано ізоляцію зі срібних бульбашок, щоб зберегти тепло взимку. Вентиляційні отвори, вікна та дах забезпечують циркуляцію повітря та охолодження влітку.

Зліва – раковина (зроблена з форми для хліба) та скляний резервуар для води для її наповнення. Зверху – полиці для зберігання продуктів, всі зроблені з коропласту. Праворуч – піч (пропановий кемпінговий пальник, який вставляється в отвір) і місце для приготування їжі. Крім того, є пластикові контейнери для зберігання одягу тощо.

будівництво, велосипед, кемпер, інші, питання, пов'язані

Загалом, будівництво коштувало близько 150 доларів, а важить автомобіль менше 45 кілограмів. Пол має більш детальну інформацію про будівництво на своєму веб-сайті, і він також продає 64-сторінковий набір планів, якщо ви хочете побудувати один з них самостійно.

Обговоріть цю статтю з рештою спільноти на нашому сервері Discord! Tagged велосипед-живлення кемпер бездомні кочівництво крихітні будиночки

Велосипедний причіп із ПВХ-краплі

Можливо, ви пам’ятаєте, що деякий час тому я опублікував концепцію дизайну надлегкого причепа для крихітних будинків у формі краплі, який теоретично може тягнути велосипед. Незабаром після публікації ідеї зі мною зв’язався The PVC Bike Guy, який хоче побудувати такий причіп. Насправді він хоче побудувати його з брухту ПВХ-труби та рекультивованих будівельних матеріалів. Тож я провів деякий час у роздумах над тим, як я міг би підійти до такого дизайнерського виклику, і ось до чого я прийшов.

Як бачите, я ще не зовсім закінчив, але дизайн причепа готовий для професійного огляду ПВХ-велосипедиста. Я думаю, що корпус буде виготовлений з 2х4, фанери та пінопластових панелей з низьким рівнем шуму. Вигнутий дах потрібно буде скласти з шарів тонкої фанери та пінопласту або пінопласту та скловолокна. Насправді, якби використовували склопластик, то можна було б покрити всю зовнішню частину, що також додало б корпусу більшої міцності. Я продовжуватиму працювати над деталями і, як завжди, включатиму відгуки, коли вони надходитимуть.

Нижче наведена ще одна ілюстрація, яка показує раму причепа з ПВХ труб більш детально. Для тих, хто грає з Google SketchUp, ось файл для завантаження велосипедного причепа-краплі.

34 Коментарі та думки власників

Привіт, Майку, гарна робота в SketchUp. Будучи Treehugger, я ціную, що ви збираєтеся використовувати ПВХ лише для конструкції, а не для кузова причепа. Будьмо,

Привіт, Майку, чудова робота в SketchUp. Як Treehugger, я ціную те, що ви збираєтеся використовувати ПВХ лише для конструкції, а не для кузова причепа. Будьмо,

Трикутники створюють сильніші структури. Спробуйте поставити кути 45 градусів на кожному з 4 кутів, і провести довжини до центральної точки.

Трикутники роблять міцніші конструкції. Спробуйте поставити кути 45 градусів на кожному з 4 кутів, і прокласти довжини до центральної точки.

Виглядає дуже круто. Я думаю, що це гарна ідея – мати можливість легко відокремити кемпер від причепа, щоб причіп можна було використовувати для перевезення інший речі. Про кемпер, як в нього потрапити?

Виглядає дуже круто. Я думаю, що це гарна ідея мати можливість легко відокремити кемпер від причепа, щоб причіп можна було використовувати для перевезення інше речі. Щодо кемпера, як ви потрапляєте в нього?

Майк, я підозрюю, що ти міг би краще використати обшивку на цьому пристрої для діагонального кріплення, ніж зараз. Ви також можете скористатися перевагами ПВХ-труби. Подумайте про те, щоб додати гнуту трубу навколо верхнього краю бортів. Також подумайте про те, щоб додати поперечки з труб з боку в бік, замість того, щоб використовувати дерево. Я не бачу причин, чому ви не могли б усунути практично весь дерев’яний каркас, який ви показуєте, замінивши його на ПВХ-трубу. З’ясуйте, як з’єднати обшивку з трубою так, щоб комбінована труба/обшивка стала міцнішою, ніж проста сума частин. Якщо ви подивитеся на причіп Airstream, то побачите, що обшивка є невід’ємною частиною загальної конструкції. Подумайте про використання заклепок для прикріплення обшивки до труби, а потім, можливо, також використовуйте міцний будівельний клей там, де обшивка і труба стикаються. У вас є можливість розмістити трубу на зовнішній або внутрішній стороні шкури. Малкольм

Майк, я підозрюю, що ви могли б краще використати обшивку на цьому пристрої для діагонального кріплення, ніж зараз. Ви також можете отримати більше переваг від труби з ПВХ. Подумайте про те, щоб додати зігнуту трубу навколо верхнього краю бортів. Також розгляньте можливість додавання трубних перемичок з боку в бік замість використання дерева. Я не бачу причин, чому ви не могли б усунути практично весь дерев’яний каркас, який ви показуєте, замінивши його на ПВХ-трубу. З’ясуйте, як з’єднати шкури з трубою так, щоб комбінована труба/шкура стала міцнішою, ніж проста сума частин. Якщо ви подивитеся на причіп Airstream, то побачите, що обшивка є невід’ємною частиною загальної конструкції. Подумайте про використання заклепок, щоб прикріпити обшивку до труби, а потім, можливо, також використовувати міцний будівельний клей там, де обшивка і труба стикаються. У вас є можливість розташувати трубу на зовнішній або внутрішній стороні шкури. Малкольм

Майкл, кілька років тому я був частиною команди, до якої входили 3 студенти-дизайнери з Університету Хартфордширу, які працювали над проектом будівництва човна (масштабна модель), натхненний роботою компанії Waters Sons, що базується в Трої, штат Нью-Йорк, США (http://kcupery).будинок.isp-direct.com/SH.html) паперові кораблики. Справа в тому, що каркас для човнів і паперове покриття корпусу цілком можна пристосувати для виготовлення ваших сльозоточивих причепів. Ми дали студентам рулони паперу для чайних пакетиків, який має чудову міцність у вологому стані і дуже схожий на манільський папір, який використовувала компанія Water’s Co. Після цього ми використовували сучасний човен будівля матеріали для оздоблення корпусів. Приємно вразила неймовірна міцність корпусів, обробка поверхні та використання відновлюваних матеріалів. Марк

Я бачу посилання на мій веб-сайт у вашому дописі. Незабаром це буде непрацююче посилання на сайт паперових човнів. Надалі вам потрібно буде перейти за адресою: http://www.купейний.net Оскільки я отримую деякий трафік від цієї публікації, я подумав, що повідомлю вам про це! Кен

Майкл, кілька років тому я був частиною команди, до якої входили 3 студенти-дизайнери з Університету Хартфордширу, які працювали над проектом будівництва човна (масштабна модель), натхненний Троєю, штат Нью-Йорк, США, що базується в місті Waters Sons (http://kcupery).додому.isp-direct.com/SH.html) паперові човни. Справа в тому, що каркас для човнів та паперове покриття корпусу цілком можна пристосувати для виготовлення ваших сльозоточивих причепів. Ми дали студентам рулони паперу для чайних пакетиків, який має чудову міцність у вологому стані і дуже схожий на манільський папір, який використовувала компанія Water’s Co. Після цього ми використовували сучасний човен будівництво матеріали для оздоблення корпусів. Приємно вразила неймовірна міцність корпусів, обробка поверхні та використання відновлюваних матеріалів. Позначка

Мені цікаво, чи не підійде якийсь тип полотна для верху – можливо, леговане полотно, яке вже більше століття використовується в літаках? Я також хотів би більш жорстку установку осей – можливо, прикріплену до фанерної основи причепа, а не до рами з ПВХ, яка, як я вважаю, буде мати тенденцію до погіршення при повторному навантаженні. (Якби я не був фанатиком ПВХ, я б, мабуть, не використовував його для рами. Бамбук, наприклад, може бути кращим для цієї мети.)

Ярлики до різних секцій

Ця сторінка є вичерпним оглядом всієї конструкції нашого фургона. Якщо ви хочете перейти до певних розділів, натисніть на посилання нижче! В іншому випадку, читайте далі.

  • Оглядові фотографії
  • Деталі побудови
  • Розмір і модель фургона
  • Дизайн ліжка
  • Висувні стійки для велосипедів всередині фургона
  • Вентиляційний вентилятор
  • Акумулятори та інвертор
  • Сонячні панелі
  • Дизельний обігрівач
  • Дверний обмежувач для пасажирського слайдера
  • Поворотні сидіння
  • Готуємо їжу
  • Холодильник
  • Система водопостачання
  • Шафи
  • Бічні вікна
  • Деталі інтер’єру
  • Тент
  • Штори
  • Освітлення
  • Стереосистема
  • Вивчені уроки

Оглядові фотографії

У мене є кілька будівля навички, набуті під час роботи над будинками з моїм батьком, коли він ріс. Це дало мені близько 50% того, що мені потрібно було знати, щоб зробити це. Решта сталася через надмірну впевненість завдяки моєму (абсолютно не пов’язаному з цим) інженерному ступеню та надзвичайному оптимізму, плюс доза божевілля.

Нижче наведені наші основні критерії проектування (і багато деталей), а також посилання та інформація, яка допоможе знайти конкретні деталі та компоненти. Для нашої збірки я замовив величезну кількість матеріалів на Amazon, і багато компаній, що займаються постачанням фургонів, продовжують зберігати там товари. Немає нічого кращого за безкоштовну доставку протягом ночі, правда??!

До речі, копайте такі пости? Підпишіться на мою безкоштовну розсилку Traipsing About, яка виходить 2 рази на місяць, щоб дізнатися більше про подорожі, творчість та оновлення фургонів. Зрештою, навіщо турбуватися про будівництво, якщо він сидить вдома?!

Розмір та модель фургона

Ми пішли з моделлю з високим дахом 144 ″. Довжина дозволяє нам паркуватися практично на будь-якому паркувальному місці та пересуватися такими містами, як Сан-Франциско в середині тижня, а також віддаленими пожежними “дорогами”, не застрягаючи.

Високий верх – це повинен тому що він дозволяє стояти на висоті 6’2 ″ всередині. Звичайно, ви можете зробити фургон з відкритим верхом у стилі Vanagon / Sportsmobile, але якщо ви відкриєте верх у місті, то це буде дуже помітно, і ці речі можуть продуватися протягами. І якщо ви не любите працювати з автомобілями або знайомитися з механіками VW, Vanagons може бути не для вас.

Модель 4×4 не була випущена, коли ми купили наш фургон, але ми б все одно дотримувались моделі 2wd зараз. Ми їздимо багатьма пожежними дорогами, і міцні шини, такі як всюдихідні BFG T/A KO2 (245 серія), доставляють нас скрізь, куди я хочу поїхати. Якщо люди можуть їздити по Південній Америці з повним приводом, ми будемо в порядку. Це лише моя думка, і, звичайно, 4×4 виглядає круто!

Примітка: більше – не завжди краще. Кілька друзів-власників Спринтерів з 170-дюймовим фургоном згадали, що хотіли б мати коротшу версію. Запитайте себе, які у вас хобі, чи потрібно вам більше місця для дітей, і яке спорядження ви будете перевозити.

Дизайн ліжка

Це мало бути надзвичайно зручно, щоб ми могли подорожувати і не відчайдушно шукати справжній матрац! Якщо ви довго подорожуєте у фургоні, забудьте про сон на терморезинках і купіть ліжко краще, ніж ліжко в гуртожитку. Ми спимо головою вперед на латексному матраці розміру “queen-size”, який я відрубав ногу мачете.

Примітка: Не потрібні стовпи для підтримки ліжка! Просто використовуйте фанеру або дерев’яні рейки, прикріплені на стінах, і зміцніть їх структурним алюмінієм 6061 C-Channel від MetalsDepot.com. Щоб відповісти на поширені запитання, основа нашої спальної платформи встановлена на висоті 39 дюймів над підлогою фургона. З крапельницями, я б пішов з 36 ″ наступного разу.

Багажники для велосипедів у фургоні

будівництво, велосипед, кемпер, інше, питання, пов'язані

Перевезення чотирьох велосипедів (два туристичних, два гірських) та захист їх від крадіжок, погодних умов та дорожнього бруду були важливими для наших перших подорожей. Повзунки для важких режимів – це 48-дюймова версія для важких режимів, яка оцінюється набагато сильніше, ніж нам потрібно (400 фунтів), але в іншому випадку ви не можете отримати повзунок 4 ′ (і якщо ви використовуєте цей ящик для спорядження, вам все одно не потрібен кволий рейтинг 200 фунтів!). Так, вони дорогі … і я б не хотів їх мати інший спосіб!

Якщо вам потрібні лише ~ 3′ висувні ящики, версія 200 фунтів добре спрацювала для нашої центральної шухляди. Я використав 3/4″ кленову фанеру для їх побудови і вистелив дно прозорим пластиковим килимком для захисту деревини, з кріпленнями для вилок від Universal Cycles. Вони чудово працюють.

Примітка: У мене було кілька питання про розмір лотка. Лотки для шосейних велосипедів мають розміри 60 ″ x 13 ″ x 3 ″ (зовнішні розміри), а лотки для гірських велосипедів – 60 ″ x 17 ″ x 3 ″.

Вентилятор

Вентилятор на даху забезпечує прохолоду і провітрювання фургона. Наш кондиціонер знаходиться одразу за передніми сидіннями і підтримує прохолоду, навіть коли бічні вікна відчинені.

Чому ми не зробили кондиціонер? Тому що ми боїмося парків для трейлерів, а кондиціонер тягне забагато електроенергії… і я відмовляюся мати генератор у своєму фургоні. Нехай 40-дюймові фургони роблять цю кульгавість. У нас фургони на колесах, а не пересувні будинки! Якщо ми змогли пережити ніч у Долині Смерті, де після заходу сонця було 100 градусів, ми будемо в порядку де завгодно.

Речі, які я дізнався, роблячи нашу забудову

Виявляється, побудувати Спринтер – це як конструкція будинок. Ті самі рішення щодо оздоблення, ті самі дизайнерські дилеми. Що не є моєю улюбленою річчю, на довгий постріл.

Рятівна благодать? Щоб цей “будинок” мав двигун і міг дати нам доступ до природи та нових місць. Проте, були моменти, коли мені хотілося кричати від розчарування в сонячну суботу, коли я ізолював його замість того, щоб подрібнювати ідеальні гірські велосипедні стежки, і я кричав. Терпіння – подрібнення сталося пізніше, і багато.

  • Свердлити отвори в новому Мерседесі стає дедалі легше, коли ви робите їх більше.
  • Ніщо в машині не є прямим. Вигнуті стіни, підлога, вікна.
  • Повноцінний магазин зробив би це набагато простіше. Майже все було зроблено на двох конях на задньому дворі за допомогою циркулярної або лобзикової пилки та рахівниці для розрахунків.
  • Зроби сам=прототип. Іноді постійний, але в моїй голові завжди було: “Ого, я отримав хороший урок”! Я скористаюся цією новозаробленою навичкою наступного разу, коли (вставити неймовірно розчарований, хитромудрий будівництво активність).”
  • Я міг би стати акробатом, враховуючи ті маленькі, незручні місця, в які я зміг втиснутися під час створення інтер’єру.
  • Поставте обігрівач у фургон ДО того, як поїдете в Айдахо взимку, щоб тремтіти в 20-градусний мороз і ковзати по замерзлій землі під фургоном, прокладаючи паливні та електричні магістралі.
  • Процес будівництво пригодницька установка надзвичайно задовольняє. Зараз я дивлюся на завершений Спринтер, як гордий батько на випускному, і я в захваті (і здивований), що він вийшов таким гарним. Також, можливо, не так, як батьки (ви скажете мені!), я вдаю, що не бачу дрібниць, які хотілося б покращити. У моїй повсякденній роботі не так багато роботи з готовим, фізичним продуктом, тому було дуже приємно бачити, як щось конкретне збирається разом.

Досить слів. Пора починати будівництва ваш фургон!

Якщо ви прочитали весь цей пост, а також коментарі та думки власників, і не змогли нічого зрозуміти, напишіть мені. Можливо, я зможу врятувати вас від 12 годин болю або принаймні кинути єхидний коментар про те, як страждання загартовує характер.

Ого, ви прочитали весь цей пост?! Якщо ви вижили (або навіть отримали задоволення від?) всі погані жарти, вам, мабуть, сподобається моя безкоштовна розсилка Traipsing About, яка виходить двічі на місяць.

Після того, як ви закінчите будівництво, ви можете вирушити в дорогу в такі місця, як це!

Поділіться цим записом

https://www.тиняєшся без діла.com/wp-content/uploads/2013/11/DSC08841.jpg 682 1024 Dakota https://www.мандруємо.com/wp-content/uploads/2018/03/Traipsing-About-logo-white-background-450×156.png Дакота 2013-11-27 14:33:32 2023-05-06 14:33:59 The Adventure Mobile. Наш Спринтер, зроблений своїми руками Кемпер Фургон Велосипед Перевізник

Вам також може сподобатися

Дякую, і вам також (із запізненням), Гіларі! Безумовно, відбудеться якесь обіймання дерев. Відповісти

Я ніколи не говорив, що ви смердючі хіпі, я сказав, що ви Брудні смердючі хіпі! Сподіваюсь, ваші подорожі будуть безпечними та веселими. Я буду стежити за тобою і судити по твоїх записах, що все йде добре. Я провів Чорну п’ятницю, замінюючи карданні шарніри на своїй вантажівці, і ви можете повірити, що в NAPA не було моїх запчастин у продажу?! Відповісти

Ах, пропустив брудний. Я отримаю його наступного разу! І, можливо, вам слід було встановити телевізор з плоским екраном у своїй вантажівці, якщо ви хотіли отримати вигідну пропозицію? Відповісти

Найскладніше – це витягнути час з дому, щоб звільнити місце для його створення! Насолоджуйтесь новим будинком принаймні кілька місяців, а потім підніміть його з дружиною! Відповісти

Не можу повірити, що ти не залишив там вандальну розмальовку!! Ця збірка виглядає приголомшливо. Вітаємо і веселіться! Відповісти

Дякую, Ден! Поки що так добре! Я також щойно додав внутрішні світлодіодні ліхтарі, глушник для обігрівача та ще один висувний ящик у гаражі для велосипедів, щоб допомогти впорядкувати речі. Світло є ключовим. Останній пункт – раковина та резервуар для води, а потім ми набираємо. Відповісти

Вітаю колег-орегонців! Ми любимо ваш блог. Нещодавно ми придбали наш Sprinter минулого року і перебуваємо в процесі його перетворення. Ми сподіваємося, що в найближчому майбутньому ми зможемо виїхати на відкриту дорогу з мотоциклами на буксирі. Ми також розпочали блог – він потребує багато роботи (вміст, відео та текст будуть додані найближчим часом) – але ми хотіли задокументувати наше переобладнання Спринтера та наші подорожі на мотоциклах. Ми знайшли дуже схожий, людський досвід у подорожах, особливо з мотоциклом… більшість людей, яких ми зустрічаємо, добрі, щедрі та по-справжньому цікаві. Це точно відновило нашу віру в людство. Кілька питання про ваше переобладнання: – який матеріал ви використовували для ізоляції? – чи легко було встановлювати RAAMmat? ми прочитали кілька речей про різницю між RAAMmat та Dynamat і хотіли б дізнатися ваш досвід. – ви згадали, що в ретроспективі ви б вибрали версію фантастичного вентиляційного отвору з датчиком дощу. у чому, на вашу думку, полягає суттєва різниця між цими двома видами транспорту? Найкраще вам обом. Щасливої дороги, Крісті Кріс Хільдебран Портленд, штат Орегон http://www.wendourway.com Відповісти

https://cleantechnica.com/2023/05/15/can-a-viable-rv-be-built-onto-a-bicycle-or-tricycle/amp/
https://offgridspot.com/bicycle-campers/
https://makezine.com/article/home/man-builds-a-велосипед-camper-for-150-out-of-campaign-signs/
https://tinyhousedesign.com/pvc-teardrop-bike-trailer/
https://www.подорожуючи на велосипеді.com/2013/11/27/adventure-mobile/ [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top