Огляд першої поїздки: 2022 Specialized Turbo Vado 5.0 – Універсальний велосипед для…

Огляд першої поїздки: 2022 Specialized Turbo Vado 5.0. Універсальний велосипед на всі випадки життя?

огляд, першої, 2022, specialized

Спеціалізований ринок позиціонує Turbo Vado 5 як велосипед на всі випадки життя, що підкріплюється потужним двигуном та широким переліком аксесуарів. Серед іншого, ви навіть отримуєте радар, який спостерігає за дорожнім рухом, що наближається ззаду. Have Specialized вдалося створити велосипед, який не залишає бажати кращого?

огляд, першої, 2022, specialized

Будемо чесними, ми хочемо мати все, і все відразу. У випадку з електровелосипедами це можна підсумувати наступним чином: надпотужний двигун, який все ще чутливий, у поєднанні з акумулятором, який ніколи не розряджається. Ви також хочете мати всі практичні аксесуари, але щоб вони не псували крутий і спортивний вигляд велосипеда. Звичайно, велосипед не повинен важити практично нічого, щоб зберегти маневреність та швидкість керування! Однак, якщо ви не втратили зв’язок з реальністю, ви добре знаєте, що це не більше, ніж фантазія, велосипед, який ви можете знайти лише у своїх мріях. Отже, давайте повернемося до реальності!

огляд, першої, 2022, specialized

огляд, першої, 2022, specialized
огляд, першої, 2022, specialized

огляд, першої, 2022, specialized

Спеціалізований Turbo Vado 5 2022 року.0 з першого погляду

У такому вигляді Vado виглядає досить великим і громіздким, на відміну від тонкої та елегантної рами Vado SL, особливо масивної виносної труби, що пояснюється встановленим в ній акумулятором ємністю 710 Втгод. Однак інтеграція акуратна, а акумулятор знімний. Спеціалізований двигун 2.2 заснований на моделі Brose і забезпечує максимальний крутний момент 90 Нм. Він не найтонший з великим чорним пластиковим кожухом, але завдяки чорному покриттю тестового мотоцикла він не надто виділяється.

огляд, першої, 2022, specialized
огляд, першої, 2022, specialized

Решта компонентів настільки ж непомітні: вилка підвіски на передній частині Vado та всі інші компоненти, включаючи бризковики, залишаються чорними. До речі, вони відрізняються не лише своєю шириною, але й довжиною, яка сягає далеко донизу, щоб зберегти ваше взуття максимально чистим у вологу погоду. чи то повсякденні кросівки, чи то лаковані мокасини! Дисплей на кокпіті розташований по центру, надаючи всю необхідну інформацію в приємно великому кольоровому форматі. Він також пропонує зручний USB-роз’єм для зарядки вашого смартфона. З іншого боку, кабелі, прокладені зовні, залишають дещо хаотичне враження. Сучасне рішення з внутрішнім прокладанням через винос, безумовно, було б більш елегантним. Принаймні, сама рамка має внутрішню прокладку кабелів.

огляд, першої, 2022, specialized

На перший погляд, багажник не виглядає чимось незвичайним, але при уважному розгляді можна помітити плавно інтегрований задній ліхтар, який підсвічується стрічкою червоних світлодіодів. Стиль? Перевірте! З максимальним корисним навантаженням 27 кг, багажник також сумісний з дитячим кріслом! Заводська підставка забезпечує стійкість велосипеда під час посадки та висадки дитини або вантажів. Хоча ви не можете регулювати її довжину, вона має цільну конструкцію, що робить її приємною та міцною.

Все всередині та на ньому. компоненти спеціалізованого велосипеда Vado 5.0

Це підводить нас до компонентів, серцем яких повинен бути двигун. З крутним моментом 90 Нм, це одна з найпотужніших моделей, доступних на даний момент в сегменті електровелосипедів. Живиться від акумулятора ємністю 710 Вт-год. Це теж вражаюче велике число, яке повинно забезпечити вам достатній запас ходу для тривалих поїздок. Примітка: для всіх тих, хто страждає від занепокоєння про запас ходу, навіть найбільший акумулятор може розрядитися дуже швидко, якщо ви використовуєте неправильну передачу, маєте неправильний тиск в шинах, їздите тільки в турборежимі або робите багато підйомів! Коротше кажучи, ваш стиль їзди та вага всієї системи, включаючи велосипедиста та все спорядження, мають величезний вплив на запас ходу. З іншого боку, завдяки енергозберігаючому стилю їзди з оптимальною частотою обертання педалей ви можете значно збільшити запас ходу. Тож не варто купувати собі найбільший акумулятор лише тому, що ви чули, що чим більше, тим краще! Якщо ви зацікавлені в складнощах визначення дальності ходу, рекомендуємо прочитати статтю “Правда про лабораторні тести” в нашому дочірньому журналі E-MOUNTAINBIKE.

огляд, першої, 2022, specialized

огляд, першої, 2022, specialized
огляд, першої, 2022, specialized

Акумулятор знімний, що дозволяє легко заряджати його, навіть якщо у вас немає розетки в межах досяжності місця для паркування велосипеда. Керування двигуном здійснюється за допомогою пульта дистанційного керування на кермі, за допомогою якого можна встановлювати різні режими підтримки. Ви також можете регулювати підтримку з кроком 10% відповідно до ваших особистих уподобань, що є чудовою опцією. Завдяки відчутній вібрації під час використання пульта дистанційного керування, тактильний зворотний зв’язок також хороший.

огляд, першої, 2022, specialized
огляд, першої, 2022, specialized

Центральний дисплей легко читається навіть під прямими сонячними променями завдяки своїй яскравості та контрастності, надаючи всі необхідні дані. На додаток до швидкості, заряду акумулятора та рівня підтримки, він відображає інформацію, надану радаром. Радар? Саме так. Vado 5.0 поставляється з радаром Garmin, який сканує транспорт, що наближається ззаду. Коли автомобіль наближається, він відображається у вигляді маленької крапки, що вказує на відстань до Vado в режимі реального часу. Однак ми все одно рекомендуємо озиратися через плече перед поворотом. навіть якщо радар правильно показував наближення автомобіля 9 з 10 разів під час наших тестів.

огляд, першої, 2022, specialized

Фарами також можна керувати за допомогою пульта дистанційного керування, і вони працюють добре: фара Lezyne має потужність 310 люмен, що є приємно яскравим, так само як і акуратно інтегрований задній ліхтар. Однак ми очікували, що буде функція дальнього світла, враховуючи всі інші висококласні характеристики. З іншого боку, спеціалізований додаток для управління місіями забезпечує багато функцій. Він дозволяє не тільки налаштовувати параметри підтримки двигуна, планувати і записувати маршрути, оновлювати прошивку системи, але й деактивувати двигун, пропонуючи своєрідний цифровий захист від крадіжки. Двигун повертається до життя лише після того, як ви введете свій особистий пін-код. Звичайно, ми все ще рекомендуємо використовувати велосипедний замок. для якого на рамі є місце для кріплення, а також бобишки для додаткової пляшки води.

огляд, першої, 2022, specialized

Трансмісія Vado 5.0 походить з лінійки SRAM GX, яка належить до лінійки гірських велосипедів і має одинадцять передач. Це надійний комплект, який добре працює на Vado. Той факт, що ви можете перемикати лише одну передачу за раз, має сенс: двигун настільки потужний, що ланцюг не витримав би довго, якби ви могли перемикати кілька передач одночасно. Окремої згадки заслуговує захисний кожух ланцюга, який чудово працює і не має консервативного вигляду, як у звичайних моделях.

огляд, першої, 2022, specialized

Спеціалісти також пропонують Vado з втулковими шестернями (безступінчаста трансмісія Enviolo), яка є чудовим варіантом для приміських поїздок, оскільки вона повністю герметична і добре захищена від впливу навколишнього середовища. Зрештою, на такому велосипеді можна їздити цілий рік! Однак втулка Enviolo також має кілька недоліків у порівнянні з перемикачем: з одного боку, вона важча, а з іншого. має менший діапазон передач, що є більш актуальним для такого велосипеда, як цей. Сучасний перемикач найяскравіше розкриває свої сильні сторони на підйомах, оскільки його найменша передача здатна полегшити навантаження. Це відчуєте не тільки ви, але й двигун, що дозволяє йому споживати менше енергії акумулятора. До речі, те саме стосується і рівнинної місцевості, де перемикач дозволить вам їхати швидше з повільнішим темпом.

огляд, першої, 2022, specialized

2022 Specialized Vado 5.0 в огляді. як їздить велосипед

Амортизаційна вилка RockShox Recon Silver RL забезпечує 80 мм ходу в передній частині Specialized Turbo Vado 5.0, який працює в парі з підсідельним штирем з 40-міліметровим ходом, щоб забезпечити максимально комфортну їзду. Однак, оскільки підсідельний штир використовує телескопічний механізм підвіски, відстань до нижнього кронштейна, а отже, висота сідла та ефективний кут нахилу підсідельної труби змінюються в міру його стискання. До цього потрібно звикнути, але для повсякденного використання це прийнятний компроміс. З іншого боку, легко відрегулювати підсідельний штир відповідно до ваги велосипедиста. Товсті спеціалізовані шини 650B Specialized Pathfinder Sport Reflect додають ще один рівень відповідності вимогам. У 2.Завдяки ширині 3 дюйми, на них можна їздити з меншим тиском, що дозволяє їм ефективно пом’якшувати невеликі нерівності. Завдяки піднятому та зігнутому назад керму, а також досить вертикальному положенню сидіння, посадка на велосипеді також сприяє підвищенню комфорту. Однак, Vado. це аж ніяк не велосипед у голландському стилі, він є гарним компромісом між комфортом та спортивністю. Він однаково добре показує себе як під час коротких, неквапливих поїздок до пекарні, так і під час швидких поїздок на роботу.

огляд, першої, 2022, specialized

огляд, першої, 2022, specialized
огляд, першої, 2022, specialized

Спеціалізований 2.2 двигун вивільняє свою потужність у контрольованій та приємній манері. Замість того, щоб різко увімкнутись і видати повну потужність, він вмикається дуже м’яко. Те ж саме стосується і швидкості 25 км/год, на якій двигун майже непомітно вимикається. Якщо ви поспішаєте, ви можете перевести Vado в режим Turbo, натиснути на педалі і відчути, як вас катапультує вперед з максимальною потужністю. Завдяки великому 48-тонному ланцюгу спереду ви можете крутити педалі на високих швидкостях, що чудово підходить для рівнинної місцевості та спусків. Проте, ви зможете без проблем долати підйоми завдяки широкому діапазону передач та потужному двигуну.

огляд, першої, 2022, specialized
огляд, першої, 2022, specialized

Ви навчитеся цінувати потужні гальма SRAM G2 RS, які надійні та легко модулюються завдяки 180-міліметровим роторам. Високоякісні та правильно підібрані компоненти неодмінно додадуть вам впевненості під час їзди на велосипеді. Це підкреслюється стабільною керованістю велосипеда, яка досягається не лише за рахунок підвіски, а й завдяки довгій колісній базі. З іншого боку, це означає, що Vado не найспритніший велосипед. Він просто занадто громіздкий і важкий, важить понад 25 кг.

Спеціалізований велосипед Turbo Vado 4.0 відгуків

огляд, першої, 2022, specialized

На відміну від своїх конкурентів, компанія Specialized розробила власну систему електродвигуна, а не вибрала готове рішення від Shimano або Bosch.

Це дозволило каліфорнійському виробнику оптимізувати системи для різних стилів велосипедів, від легких дорожніх машин серії Creo до всюдихідних електричних гірських велосипедів Turbo Levo. З легкою рамою з легкого сплаву та власним інтегрованим двигуном, Specialized виводить на ринок Turbo Vado 4.0 як “швидший велосипед для зайнятого життя”.

Specialized Turbo Vado 4.0 деталей про двигун та акумулятор

огляд, першої, 2022, specialized

Vado оснащений двигуном Full-Power 2.0 двигун, який поєднується з дуже великим акумулятором на 710 Вт-год. Електронна система контролюється за допомогою повнокольорового дисплея Smart, а також дистанційних кнопок біля великого пальця на лівій стороні керма. Дисплей яскравий і чіткий, має кілька екранів, які ви можете налаштувати за допомогою програми Mission Control від Specialized. Це одна з найкращих систем, які я пробував. Дисплей пропонує всю необхідну інформацію, включаючи індикацію заряду акумулятора, яка є більш точною, ніж у більшості. На дисплеї навіть відображається показник, який показує, наскільки ефективно ви використовуєте допоміжний двигун. Дизайнери також придумали ефективний захід безпеки, який не можна недооцінювати, коли ви вклали стільки грошей у велосипед. За допомогою додатку Mission Control ви можете відключити моторну систему, щоб у разі крадіжки велосипед був заблокований і не працював. Ви також можете активувати тривогу з датчиком руху, яка спрацьовує, якщо велосипед рухається. Тільки зареєстрований власник може розблокувати систему. Батарея дуже легко поміщається у величезну за розміром трубку для спуску. Заряджається трохи більше ніж за 2.5 годин, як на місці на велосипеді, так і в знятому стані.

Спеціалізований Turbo Vado 4.0 геометрія

Кут нахилу сидіння (градуси) 75.5 75 74.5 74
Кут нахилу голови (градуси) 68 68 68 68
Подовжувач ланцюга (мм) 470 470 470 470
Підсідельна труба (мм) 400 450 460 500
Труба головки (мм) 135 150 165 190
Зміщення вилки (мм) 44 44 44 44
Шлях (мм) 96 96 96 96
Виліт нижнього кронштейна (мм) 70 70 70 70
Висота нижнього кронштейна (мм) 285 285 285 285
Колісна база (мм) 1,160 1,186 1,212 1,239
Запас (мм) 735 771 771 805
Стек (мм) 625 639 652 676
Виліт (мм) 423 444 464 481
Довжина виносу (мм) 60 60 75 75
Довжина підсідельного штиря (мм) 350 350 400 400

Спеціалізований Turbo Vado 4.0 вражень від поїздки

огляд, першої, 2022, specialized

Розслаблене та комфортне положення під час їзди, частково завдяки м’якому спортивному сідлу Rivo з плюшевою підкладкою, яке сидить на підсідельному штирі з підвіскою. Спереду ергономічні рукоятки Body Geometry зручно лягають в руку, а завдяки вертикальній вилці та підсідельному штоку ви отримуєте зручну позицію, яка добре підходить для їзди по місту та заміській місцевості. Проте, завдяки акумуляторній батареї великої ємності та дуже ефективному двигуну, ви можете вийти далеко за межі міської їзди на Vado. Не вдаючись до купи людських зусиль і не виходячи за межі рівня потужності Eco, мені вдалося розігнати Vado до вражаючих 70.2 милі/113 км з 3,302 футів/1,006 м підйому. Їздячи на Vado, щоб спробувати зберегти енергію акумулятора (працюючи переважно в режимі Eco, вимикаючи систему на спусках, наприклад), я збільшив запас ходу до трохи більше ніж 93 миль/150 км.

огляд, першої, 2022, specialized

Потужність двигуна та три режими легко підбираються відповідно до ваших зусиль: Eco, Sport та Turbo, що поєднуються з шестернями SRAM та пропонують 11 швидкостей з дуже низькою нижньою передачею на 42 зуби. З 48 зубцями ланцюга це означає, що передача достатньо низька для найкрутіших підйомів. Крім того, коли ви додасте всі 70 Нм крутного моменту двигуна в режимі Turbo, ви зможете піднятися на найкрутіші схили. Двигун Turbo вражає і не поступається за потужністю двигунам Shimano та Bosch, які ви знайдете на електровелосипедах подібного типу. При вазі понад 26 кг Vado не можна назвати легким, але він справляється з ним з легкістю. Кермо стійке, але легке, а 80-міліметрова амортизаційна вилка з легкістю долає нерівності і робить Vado чудовим мотоциклом для їзди на буксирі та легкої їзди по бездоріжжю. Гідравлічні гальма SRAM у поєднанні з великими дисковими роторами діаметром 180 мм легко контролюють вагу Vado, а довгий хід важеля дозволяє легко контролювати гальмування без необхідності блокування колеса. Я був дійсно вражений досконалими характеристиками Vado на дорозі. Він надзвичайно комфортний, а підвіска на обох кінцях дійсно згладжує поверхні. У поєднанні з шинами великого об’єму, ви отримуєте велосипед, який дійсно піклується про свого водія. Насправді, цей велосипед був настільки зручним, що я взяв його на кілька диверсійних маршрутів, які зазвичай приберігав для гравійного велосипеда або гірського велосипеда з хардтейлом. Vado з легкістю долає вибоїсті, розбиті дороги.

огляд, першої, 2022, specialized

Велосипед доступний у чотирьох розмірах, і компанія Specialized включила в комплект поставки хороший асортимент аксесуарів, включаючи міцний багажник з максимальним навантаженням 27 кг та підставку для стійкості велосипеда, коли ви завантажуєте його продуктами в магазині. Широкі бризковики закривають великий об’єм, 2.Шини шириною 3 дюйми, щоб на вас не потрапляли бризки під час їзди на мокрій дорозі. Якісна передня фара Lezyne, як і яскравий задній ліхтар, живиться від основного акумулятора. Він пропонує достатню потужність для повноцінних заміських поїздок вночі. Хоча ланцюг не повністю закритий, є мінімальний захисний кожух, що проходить уздовж верхнього краю, а ланцюг має вбудований захисний кожух. Обидва чудово справляються з тим, щоб масляний ланцюг не терся об манжети ваших штанів.

Спеціалізований Turbo Vado 4.0 нижня межа

огляд, першої, 2022, specialized

Цей велосипед має майже все, що мені коли-небудь знадобиться від електротранспорту. Він відрізняється збалансованим характером керування та надзвичайним рівнем комфорту, а також хорошим, надійним, витривалим обладнанням, якого в ньому вдосталь.

Додайте до цього діапазон двигунів, який відповідає найкращим електровелосипедам, і ви отримаєте справжнього лідера у своєму класі. Якщо ви переходите до топової моделі, Vado 5.0, ви навіть отримуєте вбудований дуже розумний датчик Garmin. Він виявляє автомобілі на відстані до 140 м позаду вас, щоб підвищити вашу безпеку під час їзди на дорозі.

Однак Vado 4 коштує недешево. Від 3,900 фунтів стерлінгів (діапазон починається від 3,350 фунтів стерлінгів для Vado 3.0), це велика інвестиція. На його користь говорить те, що це потужний, довговічний, добре обладнаний велосипед, на якому весело їздити.

Спеціалізований турбо Vado SL 5.0 EQ

Тільки онлайн і Click Collect

Наразі доступний у магазині

Моторизований Vado SL 5.0 EQ не залишає бажати кращого

Знайти на ринку інший електровелосипед, який може зрівнятися з Vado SL за відчуттями від їзди, потужністю та продуктивністю, дуже складно. Якщо ви включите в пошук невелику вагу, то просто неможливо знайти такий маневрений і легкий велосипед, який можна легко переносити через кілька поверхів у квартирі. Повністю обладнаний фарами, багажником та бризговиками, Vado. це найкращий вибір для щоденних поїздок на роботу.

  • Блок управління MasterMind Turbo (TCU). це, по суті, “мозок” велосипеда. Це апаратне та програмне забезпечення, яке контролює взаємодію двигуна, акумулятора, велосипеда та вас
  • Зв’язок між блоком управління MasterMindTurbo (TCU) та додатком Mission Control App дозволяє оновлювати налаштування по повітрю, щоб з часом ваш велосипед ставав все кращим і кращим
  • Повністю інтегрована та безпечна спеціалізована батарея на 320 Вт-год та сумісність з опціональним подовжувачем ходу, що забезпечує запас ходу до 190 кілометрів
  • Спеціалізований SL 1.1 двигун, пікова потужність 240 Вт при 35 Нм, 2x-Du (підтримка 180%), підтримує швидкість до 25 км/год
  • Легка та жорстка карбонова вилка преміум-класу з системою Boost та наскрізною віссю 12×110 мм
  • The Future Shock 1.Система 5 зменшує удари від нерівних доріг та вибоїн
  • Сумісний з Racktime багажник для багажників та бризковики DRYTECH, що захищають від бризок води та бруду
  • Високоякісні гідравлічні дискові гальма для максимальної гальмівної сили
  • 12-швидкісна група перемикання передач SRAM GX Eagle для точного перемикання передач протягом тривалого періоду часу, з малою вагою
  • Яскраве, інтегроване переднє та заднє освітлення

специфікація

технічні характеристики опис
рама Алюміній E5, кріплення двигуна на нижньому кронштейні, повністю інтегрований нижній акумулятор, внутрішня прокладка кабелів, кріплення на крило та передню стійку, гладкі зварні шви
Вилка Жорстка карбонова вилка, наскрізна вісь Boost 12×110мм, диск з плоским кріпленням
винос Спеціалізована вилка Stealth Stem, сплав, 31.8 мм, 14°, інтегроване кріплення TCD
кермо Спеціалізований. сплав, 31.8 мм, 15 мм підйом, 9° зворотний хід
Ручки / стрічка на кермо Спеціалізовані Body Geometry Contour, з фіксацією
перемикач SRAM GX Eagle
гальмівний важіль Tektro HD-R510
задній перемикач SRAM GX Eagle, 12-швидкісна
кривошип Практика, кований сплав M30, індивідуальний офсет, SRAM X-SYNC, 110 BCD, 44t
касета SRAM Eagle PG-1230, 11-50t
Ланцюг SRAM NX Eagle
гальма Tektro HD-R510, гідравлічний диск
гальмівні диски Tektro, 160/160мм
сідло Bridge Sport, порожнисті Cr-Mo рейки, 155мм
стійка сидіння Спеціалізована. сплав, двоболтові, 27.2 мм, зміщення 25 мм
затискач підсідельного штиря Інтегрований
двигун Спеціалізований SL 1.1, полегшений двигун на замовлення
акумуляторна батарея Спеціалізований SL1-320, повністю інтегрований, 320 Вт-год
Дисплей/пульт дистанційного керування Спеціалізований MasterMind TCU, 10-світлодіодний індикатор рівня заряду, 3-світлодіодний індикатор режиму їзди, ANT/Bluetooth з пультом дистанційного керування на кермі
джгут проводів Спеціальний спеціалізований джгут проводів із зарядним портом
зарядний пристрій Спеціальний зарядний пристрій, система 48В з штекером зарядного пристрою SL
розмір колеса 28”
обода Диск DT Swiss R500, внутрішня ширина 22 мм, внутрішня глибина 23 мм
Передня втулка / задня втулка Спеціалізований передній легкосплавний диск, герметичні підшипники, 12 x 110 мм, Centerlock 24h / Спеціалізований задній легкосплавний диск, герметичні підшипники, 12 x 148 мм, 28h
спиці DT Swiss Industry
Шини передні / задні Спеціалізований Nimbus II Sport Reflect, 700×38мм / Specialized Nimbus II Sport Reflect, 700x38mm
шланги / герметик Стандартні 40мм, Presta Valve, 700×32-50
освітлення Lezyne Ebike Power StVZO E115, 310 люмен, 12В / Lezyne Ebike Power Fender, StVZO, 11 люмен, 12В
крила Спеціалізована DRYTECH, алюміній
носильщик Стійка Turbo SL, закрита платформа, пряме кріплення на крило, сумісна з Racktime, 15 кг
підставка Спеціалізовані. 40 мм кріплення
педалі Спеціалізований приміський, зі світловідбивачами на стрічці зчеплення
доповнення дзвінок

обсяг поставки

“Показані зображення та технічні характеристики є зразковими і можуть змінюватися протягом сезону. Виробник залишає за собою право, якщо велосипед не змінює тип і призначення, замінити зображені компоненти на компоненти такої ж або вищої якості. Використання інших компонентів пов’язано з проблемами доставки та простоями виробництва.

Über die Marke Specialized

ДОПОМІЖНА ІНФОРМАЦІЯ

  • З 1994 року. One Love, велосипеди
  • Компетентний персонал
  • Захист даних клієнта
  • Шифрування SSL
  • Спеціалізована майстерня
  • 100 безкоштовних місць для паркування

HIBIKE INTERNATIONAL

СОЦІАЛЬНІ МЕДІА

Все в €; без урахування. вартість доставки. (1) Знижка від рекомендованої роздрібної ціни виробника (RRP)

Чи любите ви файли cookie?оскільки ми любимо велосипеди?

Ми просимо вашої згоди на використання файлів cookie для того, щоб розробляти наші веб-сайти оптимально для вас і постійно вдосконалювати наші веб-сайти на основі аналізу.

Цілі обробки в деталях:

Зберігання та/або отримання інформації на вашому пристрої Для зазначених цілей обробки на вашому пристрої можуть зберігатися файли cookie, ідентифікатори пристрою або інша інформація. Передача даних партнерам у США (передача в треті країни) Натискаючи кнопку “Згоден”, ви даєте згоду відповідно до GDPR на обробку ваших даних постачальниками в США. У цьому випадку можливо, що передані дані також будуть оброблятися там місцевими органами влади.

Більш детальну інформацію можна знайти в нашій політиці конфіденційності. на яку є посилання внизу кожної сторінки. Ви можете відкликати свою згоду в будь-який час.

Якщо ви натиснете кнопку “Відмовитись”, ми зберігатимемо на вашому пристрої лише технічно необхідні і тому незамінні файли cookie та вилучатимемо їх з вашого пристрою. Однак деякий вміст буде недоступний. наприклад, відеоролики про продукцію, які ми розміщуємо на YouTube і які не можуть бути інтегровані без файлів cookie. Зверніть увагу, що для забезпечення роботи веб-сайтів необхідно встановити технічно необхідні файли cookie.

Спеціалізований Turbo Vado SL 5.0 відгуків: один з найкращих електровелосипедів для поїздок на роботу та додому без зайвих зусиль

Спеціалізований Turbo Vado SL 5.0 більше схожий на швидкий приміський велосипед, який має електричну підтримку, ніж на більш неповороткі електровелосипеди, до яких ви могли б звикнути. Це ДУЖЕ весело, з мінімальним рівнем потовиділення

  • Досить легкий, щоб бути маневреним і приємним для їзди (і перенесення)
  • Електродвигун означає, що більше немає страждань на пагорбах
  • Пристойні вбудовані ліхтарі

Наші експерти проводять години, тестуючи та порівнюючи продукти та послуги, щоб ви могли обрати найкраще для себе. Дізнайтеся більше про те, як ми тестуємо.

Всі найкращі функції, новини, поради та вигідні пропозиції, які допоможуть вам жити краще завдяки технологіям

Дякуємо, що підписалися на T3. Незабаром ви отримаєте електронний лист із підтвердженням.

Виникла проблема. Будь ласка, оновіть сторінку та спробуйте ще раз.

Надсилаючи свою інформацію, ви погоджуєтесь з Умовами та Політикою конфіденційності та досягли 16 років або старше.

Спеціалізований Turbo Vado SL 5.0 відгуків на турбо-швидкості: один з найкращих електровелосипедів, який ви можете придбати, і на якому приємно їздити.

Не буде перебільшенням сказати, що попит на електровелосипеди за останні кілька років різко зріс. Поступове зростання інтересу протягом попереднього десятиліття перетворилося на тотальне шаленство продажів, оскільки карантинні обмеження відштовхнули пасажирів від громадського транспорту.

T3 має зручний посібник, який допоможе вам відповісти на питання “чи варто купувати ебайк”?але, на мою думку, відповідь. кваліфіковане “так. Я не великий шанувальник електровелосипедів, які тягнуться зі швидкістю 15 миль/год. законним обмеженням для велосипедів з електродвигуном у Великобританії та більшості країн західного світу. Однак спеціалізований Turbo Vado SL 5.0. це якраз те, що мені потрібно, тому що він досить легкий і досить добре налаштований, щоб несамовито крутити педалі до високих швидкостей. Можливо, це буде і для вас.

Найкращі електровелосипеди розкуповують повсюди, але більш преміальні Specialized Turbo Vado SL 5.0 широко доступний. Це дві чудові причини, щоб придбати його одразу ж. У цьому Specialized Turbo Vado SL 5.0 огляд, я, без сумніву, буду пропонувати вам ще кілька причин.

Спеціалізований Turbo Vado SL 5.0: ціна та доступність

Спеціалізований Turbo Vado SL 5.0 коштує 3299 фунтів стерлінгів і доступний для попереднього замовлення вже зараз. Vado SL 4 з більш низькою специфікацією.0 коштує 2499 фунтів стерлінгів. “Оснащені” моделі. тобто з бризговиками тощо. коштують 3499 фунтів стерлінгів. і 2649 фунтів відповідно.

У США 5.0 коштує 4 350 (оснащена версія 4 500), 4.0 3 350 (3 500 в комплектації). Схоже, що Specialized не продається в Австралії.

Specialized Turbo Vado SL 5.0: Проектування та будівництво

З першого погляду, Turbo Vado SL 5.0 виглядає дуже схожим на неелектричний велосипед, і це дуже добре. Товста нижня труба дійсно видає його, для досвідченого ока, але в цілому він виглядає. і їде. як “правильний” велосипед.

Завдяки вертикальному положенню, витонченим спортивним лініям та шинам середнього розміру він належить до гібридних або “фітнес-велосипедів”. Це не зовсім велосипед для мам, і не для їзди по гравійних доріжках. Це міський слікер для електровелосипеда.

При вазі трохи менше 15 кг, це найлегший велосипед на ринку електровелосипедів. Багато брендів все ще вітають себе з тим, що їхня вага не перевищує 20 кг, але це справді межує з легкою їздою. Це, разом з розумним балансуванням, означає, що ви дійсно можете вибрати Specialized Turbo Vado SL 5.0 вгору, не даючи собі караючого тренування верхньої частини тіла. Мені вдалося провести його через міст залізничної платформи, не заробивши собі грижу.

Компоненти, як правило, дуже міцні, з гідравлічними дисковими гальмами Tektro, 12-ступінчастою передачею Shimano SLX та заднім перемикачем XT та вражаюче яскравими вбудованими ліхтарями, які постійно увімкнені.

Хоча максимальна електрична швидкість Turbo Vado SL 5.0 ідентичний будь-якому іншому електронному велосипеду, включаючи набагато дешевші, він відчуває себе набагато приємнішим для їзди. Він працює від акумулятора ємністю 320 Вт-год з запасом ходу до 80 миль. тримайте його на максимальній потужності, що, чесно кажучи, всі роблять, і ви проїдете більше 30 миль.

Додатковий розширювач діапазону, що підключається, додає ще 40 миль (близько 15 при максимальному ударі). Specialized не використовує мотори Braun, які багатьом подобаються, але їхня система добре відома своєю надійністю та довговічністю.

Як я вже казав, максимальна швидкість з підтримкою все ще становить лише 15.5 миль на годину у Великобританії, Європі та Австралії (20 миль на годину в США), але конструкція Specialized мінімізує опір, як тільки ви досягаєте цієї максимальної допоміжної швидкості. Старіші електронні велосипеди та дешевші останні, дійсно можуть відчувати, що вони борються проти вас у цей момент. Цей чемпіон є частиною нової. і, як правило, більш дорогої. породи, де це вже не так.

Додаток Mission Control від Specialized дозволяє вам змінювати рівень допомоги, що пропонується в трьох швидкісних режимах. Завзятим майстрам це сподобається, але я впевнений, що більшість людей проігнорують це. Однак, Mission Control також надає вам корисні дані про пройдені милі, залишок заряду батареї тощо, і загалом є зручним у користуванні.

Спеціалізований Turbo Vado SL 5.0: продуктивність

Що ж, я можу посперечатися щодо максимальної швидкості, але на цьому велосипеді дуже весело їздити, чого не скажеш про багато електричних велосипедів. Це тому, що ви можете перевищити обмеження в 15 миль на годину, якщо ви готові докласти зусиль.

Міська їзда, з усіма її зупинками та стартами, залежить від прискорення так само, якщо не більше, як і від максимальної швидкості. Що таке спеціалізований Turbo Vado SL 5.0 serves up. це прискорення без зусиль, яке доповнюється справжнім відчуттям швидкості за допомогою педалей. Вона не перетворить вас на Герайнта Томаса, але дозволить вам обігнати більшість інших велосипедистів і навіть набридливі електричні скутери, що забивають велосипедну доріжку.

Це частково тому, що Turbo Vado SL 5.0 досить легкий і маневрений за стандартами електровелосипедів, чому сприяє низький центр ваги і. знову ж таки, досить незвично для електровелосипедів. відповідний діапазон передач. 12, якщо бути точним. В результаті ви можете легко їздити на Turbo Vado без електричної допомоги. Це може стати в нагоді в екстрених ситуаціях, коли ви не потурбувалися про підзарядку, а також, коли ви хочете дати собі більше кардіотренувань.

Ще один приємний штрих. Future Shock 1 від Specialized.5. Ця система підвіски на основі картриджів знаходиться у виносній трубі та поглинає удари. Це забирає частину звіра з дороги, без веселого, сиропоподібного відчуття, яке ви отримуєте від використання підвіски типу MTB на міській їзді.

Я все ще вважав сідло трохи невблаганним, але я точно відчував себе гірше. Перемикач передач дуже хороший, як і слід було очікувати. Більше нема чого описувати, оскільки налаштування дуже просте.

Рівень допомоги управляється простим регулятором /- на лівому кермі, поряд зі спеціальною кнопкою з логотипом, яка вмикає максимальний рівень допомоги. Чи справді люди перемикаються між рівнями допомоги, якщо у них не розряджається батарея?? Я ні, ніколи, мушу визнати. Але якщо ви це зробите, три рівні, які за бажанням можна точно налаштувати в Mission Control, легко контролювати.

Перемикач передач знаходиться праворуч. Гальма знаходяться там, де ви очікуєте, і мають хороший рівень притискання.

Дві речі, які мене трохи здивували, полягали в тому, що маленький дисплей для вашої швидкості, рівня допомоги тощо не так легко побачити. Це аж ніяк не рідкість на електровелосипедах, але за більш ніж 3 тисячі я б подумав, що це могло бути краще. Інша дивина полягає в тому, що ліхтарі мають одне налаштування: увімкнено. Ви можете вимкнути їх, використовуючи налаштування без підтримки, але цікаво, що зворотною стороною цього є те, що ви не можете увімкнути ліхтарі, коли використовуєте лише потужність педалей.

Однак ліхтарі дійсно чудові, і оскільки запас ходу розраховується на основі того, що вони завжди увімкнені, а запас ходу явно достатній для більшості поїздок на роботу, у мене немає проблем з цим.

Спеціалізований Turbo Vado SL 5.0: вирок

Спеціалізований Turbo Vado SL 5.0. другий найкращий електричний велосипед, на якому я їздив брудними вулицями Лондона. Він їде як блискавка, він відчуває себе маневреним, але надійним. Це навіть привертає кілька захоплених поглядів, що насправді рідко зустрічається на електричних.

Якщо ви постійний велосипедист, який хоче перейти на електровелосипед, або новачок, який не хоче, щоб двигун велосипеда завжди виконував важку роботу, цей преміальний двоколісний велосипед повинен бути у верхній частині вашого списку потенційних покупок.

Також врахуйте

Як я вже говорив у своєму огляді VanMoof S3, це, мабуть, найкращий електровелосипед для міських поїздок. Їздити на ньому не так приємно, як на спеціалізованому, але він також коштує приблизно вдвічі дешевше, і до того ж оснащений функціями безпеки, які, на жаль, є досить необхідними в міському середовищі. Це по-своєму чудово. зовсім інша їзда, ніж у Turbo Vado.

Більш очевидним конкурентом є Canyon Roadlite: На. За ціною приблизно відповідає міському електровелосипеду Specialized, виглядає досить схоже і націлений на той самий ринок. Однак їздити на ньому навіть приємніше, і тому, на мою думку, він є трохи кращим варіантом.

Тим, хто має менший бюджет, варто звернути увагу на Hybrid AL e від Ribble. Він пожертвував деякими компонентами, щоб досягти нижчої ціни, але це чудова ціна, від 2 199 фунтів стерлінгів.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top