Огляд Heybike Mars: Доступний електровелосипед на жирних шинах. Привіт, електровелосипед

Огляд Heybike Mars: Доступний електровелосипед на жирних шинах

Електронні велосипеди сьогодні в моді. Існує мільйон варіантів, які дико варіюються в ціні. Від 12 000 електронних гірських велосипедів до класичного 1500 Rad Runner, ви зможете знайти електронний велосипед, який відповідає вашому бюджету. Але, в залежності від того, де ви знаходитесь, 1 500 може бути занадто багато. Маючи це на увазі, коли люди з Heybike запропонували мені протестувати Heybike Mars, складаний електровелосипед з товстими шинами, який коштує менше 1000 доларів, я подумав, що повинен застрибнути на нього. Буквально. Отже, після кількох тижнів їзди на Heybike Mars, який коштує 949 доларів США, ось мої думки.

Плюси Мінуси
Легко збирається Потрібно майже 7 годин, щоб повністю зарядитися
Швидке прискорення Задній багажник витримує до 100 фунтів
Складаний, щоб поміститися в більшості багажників автомобілів Вага акумулятора 9.35 фунтів
Один з найдоступніших електровелосипедів за ціною 949 Незручно переносити в складеному вигляді
Відносно легкий. 66 фунтів. (без акумулятора) Повільно, використовуючи лише силу педалі
Товсті шини розміром 20 на 4 дюйми

Перші враження:

Коли Heybike Mars з’явився у своїй коробці, я був приємно здивований тим, наскільки маленькою вона була. Я знав, що електровелосипед складається, але не знав, наскільки він може скластися. Відкривши його, я зрозумів, що для того, щоб Марс став придатним для їзди, потрібно лише кілька речей. Просто розкладіть велосипед, додайте сидіння, педалі та кермо, потім вставте акумулятор, підключіть кілька дрібниць, і ви готові їхати на заявлену відстань до 47 миль з підтримкою педалей. Використовуючи лише акумулятор, Heybike стверджує, що ви можете проїхати близько 37 миль. Я, однак, не зайшов так далеко. Не крутячи педалі (бо, будьмо чесними, саме це має значення, коли мова йде про електровелосипед), я зміг проїхати трохи більше 26 миль. все ще пристойна кількість дороги.

Найкраще для

Цей велосипед ідеально підходить для поїздок на пляж або в магазин, особливо для тих, хто не має багато місця для зберігання. Heybike Mars легко складається до 94×38×74 см, що дозволить розмістити його практично будь-де. Товсті шини разом з передньою підвіскою роблять цей електровелосипед легким для їзди по ґрунтових стежках, гравію або асфальтованій дорозі. Якщо ви прямуєте до місця, яке потребує транспортного засобу, а також довгих піших прогулянок, то Heybike Mars. це хороший варіант.

Примітні особливості

Heybike Mars має 500-ватний двигун на задній втулці, що є досить стандартним для електровелосипедів класу 2. Семиступінчастий перемикач з управлінням великим пальцем допомагає водієві (і акумулятору) правильно переключитися на потрібну передачу, щоб заощадити енергію водія та акумулятора. При правильній передачі швидкість, з якою Heybike Mars набирає швидкість, дивує, так само як і максимальна швидкість. Використовуючи лише газ, він може розвивати швидкість до 20 миль на годину на рівній дорозі, що досить швидко, щоб доставити вас туди, куди ви прямуєте.

Велосипед має ключ, який вмикає акумулятор, що є гарною функцією безпеки. На ньому можна їздити без ключа, але тоді це буде звичайний старий велосипед. Щоб увімкнути акумулятор, просто поверніть ключ у положення “увімкнено”, а потім утримуйте кнопку увімкнення/вимкнення на дисплеї на лівому кермі. Дисплей прокидається, і ви вирушаєте на перегони. Також на замітку: на акумуляторі є USB-порт, тому ви можете використовувати його для зарядки інших речей.

огляд, heybike, mars, доступний

З передньою вилкою та підвіскою підсідельного штиря, Heybike Mars. це плавна їзда.

Аксесуари

Heybike Mars поставляється з кількома невеликими додатковими аксесуарами, які мають велике значення: міцно побудований багажник ззаду, який витримує до 100 фунтів. що не зовсім достатньо, щоб закинути друга на спину для подвійної поїздки. і передні та задні ліхтарі. Переднє світло напрочуд яскраве. Підвіска передньої вилки доповнена підвіскою підсідельного штиря, що робить їзду на Mars дуже плавною. Існує також безліч модернізацій на вибір, включаючи підставки, сумки для сідла та кошики.

Недоліки

Хоча Heybike Mars. це чудовий електровелосипед, він не позбавлений недоліків. Це те, чого слід було очікувати, дивлячись на більш доступну сторону речей, однак. Одним з найбільш очевидних недоліків є відсутність рекуперативного гальмування. функції, якою можуть похвалитися деякі більш дорогі електровелосипеди. Крім того, використовуючи функцію допомоги педалі, я виявив невелику затримку перед тим, як допомога ввімкнулася. Нічого величезного, але достатньо, щоб помітити, особливо на високих швидкостях.

Підсумовуючи

Heybike Mars. чудовий маленький електровелосипед для бюджетних людей. Завдяки своїм товстим шинам, він здатен їздити переважно по пересіченій місцевості. Однак, де він блищить, так це в коротких поїздках по місту або по сусідству. Він поставляється зі стійкою на задній панелі, достатньо міцною, щоб покласти щось до 100 фунтів. Коли справа доходить до співвідношення ціни та якості, Heybike Mars. чудовий варіант для електровелосипедиста, який не хоче брати другу іпотеку, щоб дозволити собі електровелосипед.

Додаткові характеристики

Рекомендована висота: 5’3 ″-6’3 ″ Вантажопідйомність: 330 фунтів. Висота керма: 47 ″-52 ″ Висота підставки: 26 ″ Довжина верхньої трубки: 23 ″ Батарея: 48V 12.5Ah Розмір задньої стійки: 40.5×14.5 (см)

Примітка редактора: Щоб прочитати більше оглядів та характеристик на The Inertia, натисніть тут.

Огляд Heybike Sola: Які емоції я отримав від цього електровелосипеда?

огляд, heybike, mars, доступний

Якщо хтось скаже мені, що боїться електровелосипедів, але раніше їздив на велосипеді, я вважаю, що він їздив на велосипеді, який виглядає як Heybike sola від Heybike. Кожен виробник електровелосипедів пропонує модель зі схожими деталями, схожою конструкцією рами та схожою ціною, яка продається як бюджетний велосипед початкового рівня.

Те, що це вважається електричним велосипедом початкового рівня, завжди мене дивує. Теоретично, здається логічним мати розслаблений пляжний круїзер зі зручним сидінням і великими, товстими колесами, але в реальності він важить 48 фунтів і має електричний двигун, прикріплений до нього! Ваш колись комфортний, легкий транспортний засіб тепер громіздкий і неповороткий. Складно налаштувати відповідний рівень допомоги за допомогою менш складного комп’ютера. Немає можливості адекватно закріпитися. Трохи неприємно трястися на тому, що по суті є електронним мотоциклом.

огляд, heybike, mars, доступний

Amazon.com

Проте, враховуючи жанр, рендеринг Heybike не є жахливим. Він може похвалитися надійним 500-ватним двигуном задньої втулки, який допоможе вам піднятися на складні пагорби, вбудованими ліхтарями, підставкою для ніг, заднім багажником на 150 фунтів і неймовірно довговічним акумулятором. Однак, і це важко сказати, особливо в світлі Моллі Штейнсапір, яка їздить на такому велосипеді, як RadRunner 2, це не той велосипед, який я б порадив для початківців або невеликих гонщиків.

Heybike Sola: Дизайн та якість збірки

Внутрішня електроніка прихована під металевою рамою великого на вигляд велосипеда Heybike Sola. Я використовую стиль step-through, який все ще трохи завеликий для мене при зрості 5’2″ (Heybike стверджує, що мінімальний зріст для велосипедиста. 5′, хоча у мене короткі ноги). Він поставляється у двох різних формах, прохідний та перекидний. Обидві моделі мають вигнуті круїзні керма, які дозволяють вам сидіти прямо, розслабивши лікті та надійно вмостившись на великому м’якому сидінні. Вони обидва важать 65 фунтів.

огляд, heybike, mars, доступний

Heybike Sola має вісім передач і просту систему перемикання Shimano з ланцюговим приводом. Замість того, щоб використовувати датчик крутного моменту для активації двигуна, комп’ютер активує допомогу, коли виявляє, що ви почали крутити педалі. Кількість допомоги зменшується, коли ви крутите педалі швидше. Замість датчика крутного моменту, який виробляє більше енергії, чим сильніше ви крутите педалі, він працює як вимикач.

огляд, heybike, mars, доступний

Він включає в себе функції, необхідні для поїздок на роботу, які я колись вважав розкішшю, але тепер вважаю образливим, якщо вони не включені в комплект: Стандартні функції включають крила, підставку для ніг, задній багажник з надставками та інтегроване освітлення. Я навіть не помітив, коли увімкнулася передня фара, тому що при 50 люменах світло призначене більше для того, щоб інші люди бачили вас, ніж для того, щоб ви бачили щось конкретне. Для щоденних поїздок по місту вам, мабуть, потрібен ліхтар потужністю від 100 до 200 люмен.

огляд, heybike, mars, доступний

Швидкість, рівень допомоги та вихідна потужність відображаються на великому, яскравому РК-дисплеї, а кнопки легко натискаються навіть у рукавичках. Додаткові елементи, такі як пасажирський комплект, є затишними та безпечними.

Heybike Sola: Двигун та акумулятор

Він має велику потужність для велосипеда, який має таку розумну ціну. Він має двигун задньої втулки потужністю 500 Вт і пропонує п’ять рівнів допомоги. Він може розвивати швидкість до 25 миль на годину, оскільки це велосипед класу 3. Він має лівий дросель великого пальця, який може забезпечити додаткову допомогу на 21 милю на годину, але я зміг швидко перевищити 21 милю на годину, крутячи педалі.

огляд, heybike, mars, доступний

Комфорт має вирішальне значення для велосипеда, який буде використовуватися в основному для поїздок на роботу. Зручний візок робить кожну поїздку трохи приємнішою, незалежно від того, їдете ви по нерівній дорозі чи чекаєте на світлофорі.

огляд, heybike, mars, доступний

Heybike Sola. це велосипед, який, як правило, приємний, але, можливо, не зовсім ідеальний для будь-яких обставин, маючи на увазі ці випадки використання. Завдяки розкішній підкладці та обробці зі штучної шкіри, сідло Selle Royal дійсно виглядає як треба і відчувається відповідно до ціни.

огляд, heybike, mars, доступний

Але це відчуття не є повним еквівалентом повного комфорту під час їзди. Оскільки у велосипеда відсутня підвіска, ви будете відчувати кожен камінчик і нерівну поверхню, що може відлякати деяких людей, які живуть у старих містах. Сидіння намагається приглушити гуркіт і вібрації, але не може повністю їх усунути. Наслідком цього є їзда, яка в цілому комфортна, але не здатна адаптуватися, якщо обставини зміняться. На жаль, це дорого.

огляд, heybike, mars, доступний

Для того, щоб боротися з цим, Heybike Sola також включає гідравлічні дискові гальма з електричним датчиком відключення, який вимикає двигун, коли ви натискаєте на педаль гальма. Залежно від ваги велосипедиста та рельєфу місцевості, заявлений запас ходу акумулятора становить 75 миль при використанні батареї 48В 12Аг з елементами Samsung. Я їздив на ньому по своєму району протягом двох тижнів, долаючи відстані від 1 до 2 миль, і я майже не помітив, що рівень заряду батареї падає взагалі. Я важу близько 115 фунтів.

огляд, heybike, mars, доступний

Багато років тому, коли я тестував Aventon Level, я сумнівався в необхідності підвіски передніх коліс і величезних, товстих шин на звичайному круїзері. Але це було до того, як я спробував перевищити обмеження швидкості на крейсері, який має максимальну швидкість майже 25 миль / год.

огляд, heybike, mars, доступний

Це абсурд! Уявіть, що сила та швидкість Леброна Джеймса поєднуються з координацією дитячого садка. Ви почнете бігти, вас почне розгойдувати, і ви зіткнетеся з чимось. Без великих шин та підвіски, якщо ви потрапите у вибоїну на швидкості 25 миль/год, використовуючи ці вигнуті керма, вам кінець. Кермо на Vespas також пряме.

огляд, heybike, mars, доступний

Кожен, хто їздив на велосипеді за останні 15 років, добре знайомий з механізмом перемикання передач Shimano. Він рухається вперед і назад досить непогано. З іншого боку, я можу досить точно перемикати передачі на своєму щоденному велосипеді, оскільки він має двигун Bosch з інтегрованою втулкою Enviolo. Мотор Bafang у Heybike Sola гучніший, тому було набагато важче налаштувати правильну передачу з відповідною кількістю допомоги від двигуна. Зрештою, я здебільшого просто використовував газ.

огляд, heybike, mars, доступний

Нічого страшного. Виконання доручень у моєму районі, де майже все, що мені потрібно, знаходиться в межах милі від мого будинку, вимагає швидкості не менше 20 миль на годину. Згідно з показаннями, моя вихідна потужність при використанні дросельної заслінки більша, ніж була б, якби я крутив педалі. Якби мені довелося їхати набагато далі, це був би набагато менш ефективний вид транспорту. Але, як я вже згадував, я їздив більше тижня без будь-яких ознак зносу акумулятора, і це включало в себе підйом на деякі дійсно складні пагорби з 15-відсотковим ухилом біля мого будинку. Навіть коли швидкість на підйомі знижувалася до 7 миль/год, Heybike Sola завжди досягав вершини.

огляд, heybike, mars, доступний

Важливо зазначити, що цей велосипед буде відчуватися зовсім по-іншому, якщо ви набагато більша людина. Тут грають фізика і трохи смаку. Коли ви важите 165 фунтів замість 115 фунтів, або якщо ви маєте певний досвід їзди на мотоциклах для бездоріжжя, а не просто їздите на 150 Craigslist Marin до кав’ярні, ви відчуваєте себе зовсім по-іншому, коли сідаєте на потужний 48-фунтовий мотоцикл з дроселем. Серед інших, мій чоловік зі зростом 5’11” і вагою 165 фунтів віддає перевагу великим велосипедам з таким дроселем, як цей.

огляд, heybike, mars, доступний

Тому я можу оцінити численні практичні функції Heybike Sola. Я б не радив цей тип велосипеда комусь меншому або легшому, і я б не дозволив своїй дитині їздити на ньому, особливо якщо вона не досягла зросту 5’5″ або ваги 120 фунтів, враховуючи велику кількість легших, зручніших і подібних за ціною велосипедів.

Heybike Sola: Висновки

Не існує ідеального електричного велосипеда для всіх, тому намагатися знайти його. це трохи дурна справа. Але для конкретних гонщиків, обрані деякі будуть робити краще, ніж більшість. Heybike Sola має на меті привабити любителів їзди на роботу та відпочинку, поєднуючи дизайн та характеристики, які підходять для обох. Це досягається завдяки поєднанню двох різних класифікацій.

огляд, heybike, mars, доступний

Хоча він має достатній запас ходу і безпечний дизайн, який особливо сподобається тим, хто шукає свій перший електровелосипед, він пропонує акумулятор, що блокується, і можливість регулювання для тих, хто їздить на роботу, а також розумний запас ходу і розумний дизайн для тих, хто їздить на дозвіллі.

І все ж за 1099 гривень це не так вже й багато, враховуючи обмежену гарантію, вагу, просту панель управління та відсутність дійсно унікальних функцій. Так, вартість електровелосипедів останнім часом зросла, але є багато менш дорогих варіантів з ідентичними технічними характеристиками, як, наприклад, Crossfire E від Carrera.

Привіт велосипед електричний велосипед

порожня копія 2 Створено за допомогою Sketch.

порожня копія Створено за допомогою Sketch.

Фігура, створена за допомогою ескізу.

Форма, створена за ескізом.

Безкоштовна доставка на всі електровелосипеди

огляд, heybike, mars, доступний

Знайдіть свій ідеальний електронний велосипед

Підпишіться на ексклюзивну інформацію про товари, розсилку новин та спеціальні пропозиції зі знижками!

Повідомлення про фінансове заохочення

Послуга експертної збірки електровелосипеда у вас вдома після доставки велосипеда.

ОБОВ’ЯЗКОВІ АКСЕСУАРИ

https://www.juicedbikes.com/products/hyperscorpion 6613367259200 Розпродаж HyperScorpion: Електричний велосипед у стилі мопеда 1899 року.00 //cdn.shopify.com/s/files/1/1009/9108/products/HyperScorpion2022-Black-RtSide.jpg?v=1673544446 //cdn.shopify.com/s/files/1/1009/9108/products/HyperScorpion2022-Black-RtSide_large.jpg?v=1673544446 USD На складі Електронні велосипеди 271352102976 Розпродаж електронних велосипедів 266507255872 Приміські велосипеди 140923077 Електричні велосипеди 266507354176 Найшвидші електричні велосипеди 266507288640 Електричні велосипеди з товстими шинами 270539948096 Батареї G2 E- Велосипеди 177864147008 Гід по святковим подарункам 263314931776 Нові 266507223104 Позашляхові електровелосипеди 137060810775 РОЗПРОДАЖ 175794683968 Електровелосипеди Scorpion 174328184896 Моделі Scorpion 266507321408 Покрокові електровелосипеди 266507419712 Міські електровелосипеди

Поточний HyperScorpion знімається з виробництва. Інформація про заміну моделі буде доступна пізніше цього року.

Шедевр мікромобільності! Повністю завантажений HyperScorpion оснащений масивним двигуном RetroBlade потужністю 1000 Вт, який забезпечує швидкість на бездоріжжі до 30 миль / год. Оснащений нашим новим G2 52V 19.Акумулятор на 2 Ач (сертифікований SGS за стандартом UL 2271). HyperScorpion здатний на вражаючий 70-мильний запас ходу. Найпопулярніший електричний велосипед також оснащений преміальними функціями безпеки, включаючи дзеркала заднього виду, вбудоване стоп-сигнал, поворотники, гідравлічні дискові гальма та модернізований клаксон. HyperScorpion пропонує надзвичайно плавну їзду з подвійною підвіскою, технологією допомоги педалей крутного моменту та каденції, 8-ступінчастою трансмісією для максимальної продуктивності, комфорту та стилю їзди на електровелосипеді.

Електричний крейсерський велосипед HeyBike Cityrun

Мінуси

Прекрасний електронний велосипед Cruiser

Цей велосипед був приголомшливо красивим з незвичайною увагою до деталей. Це дійсно було особисто, і мій сусід прокоментував його помаранчевий колір, як тільки побачив його на першій тестовій поїздці.

Мої батьки вийшли на пенсію рік тому після десятиліть роботи по 14 годин на зміну в їхньому магазині пончиків кожен єдиний день у році. Настав час насолоджуватися життям і ще більше зблизитися з онуками, яких вони люблять. Моя мама зі зростом 5’1 ″ деякий час користувалася складним електронним велосипедом Jasion EB7, поки одного разу вона не впала і не пошкодила обличчя та коліно. Це потрясло її до глибини душі, і вона хотіла купити триколісний велосипед, але я попросив, щоб вона спробувала ще один велосипед, перш ніж ми відмовилися від двоколісного. Вона погодилася.

Майже ті ж самі критерії, які я хотів для неї мати, залишилися:

Metakoo Cybertrack 100 проти Googo SY26 (з аксесуарами)

  • Пристойний двигун для допомоги на крутих схилах
  • 7 або 21 швидкість/передачі для подолання складних підйомів
  • Система допомоги при педалюванні (PAS)
  • Легко сідати/злазити для жінки у віці 60 років
  • Комфортна їзда з амортизаційною підвіскою
  • Невелика висота
  • Спочатку жирові шини для більшого балансу та контролю, але вага була занадто великою для неї. Тепер я хотіла звичайні шини для неї
  • Опціонально. великий знімний акумулятор для довгих поїздок та зручної зарядки

Кілька велосипедів, які я тестувала, були розраховані на велосипедистів зростом щонайменше 170 см, мали поганий час автономної роботи або колеса малого діаметру, що робило їзду менш комфортною для літньої жінки. Складний електричний велосипед Jasion EB7 перевірив кожне поле, яке я шукав, крім мінімальної висоти 5’2 ″, він все ще був на дюйм занадто високим для неї. Так, дюйм, очевидно, мав значення для моєї мами, оскільки вона не могла безпечно зійти без травм.

Цього разу я хотів, щоб вона спробувала крейсерський електричний велосипед HeyBike Cityrun. У нього були нормальні шини, здавалося, що вимоги до висоти сидіння були нижчими, і він виглядав дуже зручним для їзди. за винятком того, що я помилився: насправді він вимагав, щоб його власник мав зріст щонайменше 5’5″. Отже, він не підійшов моїй мамі, і його довелося повернути (вибачте, HeyBike!), але я все одно хотів написати про нього відгук, тому що це був до біса гарний електровелосипед.

Чому eBike?

Електровелосипеди дозволили нашій сім’ї подорожувати на більші відстані та відвідувати більше місць, хоча багато велосипедистів все ще уникають їх. Вони вважають, що моторна допомога. це обман, і я згоден! Велосипед. це і спорт, і розвага: з одного боку, є ті, хто хоче випробувати свої фізичні можливості, а з іншого. це більш неквапливий спосіб досліджувати світ і спілкуватися з сім’єю та друзями. Двоє дітей підштовхнули мене до останнього, оскільки радість на їхніх обличчях навіть перевершила гострі відчуття, які я колись шукав на гірських стежках. Буксирування їх у нашому 2-місному причепі Burley D’Lite (з додатковими 45-100 фунтами) було не жартом: судоми під час поїздки перетворилися на БОЛІСНУ поїздку додому! Саме тоді я по-справжньому почав цінувати електровелосипеди. моторизована допомога на підйомах в гору та на останніх кілометрах повернення з втомленими ногами була бажаним благословенням!

огляд, heybike, mars, доступний

Googo SY26 з Burley D’Lite (25 миль)

Велосипед або скутер?

Електричні скутери більш спритні в пересуванні. і в деяких випадках більш веселі. але місцеві закони можуть заборонити їм їздити тими ж шляхами, що й електровелосипеди. Більшість з них також можна легше переносити завдяки їх компактному розміру та меншій вазі. Особисто я віддаю перевагу велосипедам, тому що вони безпечніші в експлуатації, можуть (зазвичай) їздити тими ж місцями, що й механічні велосипеди, можуть (зазвичай) перевозити додаткового пасажира, і якщо батарея розрядиться або вийде з ладу, ви все одно зможете крутити педалі. Без акумулятора самокат перестав би функціонувати.

Аналіз

Електронний велосипед HeyBike Cityrun Cruiser

26-дюймовий електричний велосипед HeyBike Cityrun з 7 передачами Shimano був приголомшливо красивим велосипедом. Він був добре упакований, і увага виробника до деталей була відразу помітна через унікальний набір функцій, добре написану інструкцію та маркування на рамі. Було кілька незначних зауважень, але про них я розповім пізніше. Помаранчевий колір виділявся, був несподівано приємним на вигляд, і на велосипеді було ДУЖЕ весело їздити! Яка б команда не спроектувала його, не вибрала колір, не підібрала матеріал ручки, сидіння і колірну гамму, вони повинні поплескати себе по спині за добре виконану художню роботу. Це справді вразило мене після того, як я переглянув ТАК БАГАТО електричних велосипедів. Перейдемо безпосередньо до нього:

Продуктивність

Їзда, як і у багатьох електричних велосипедів, була чистою, плавною та комфортною завдяки передній підвісці, яка згладжує нерівності. Рівень амортизації можна регулювати для підвищення ефективності педалювання. Номінальна потужність електродвигуна в 500 Вт була потужною, з перевагою в 43% над Metakoo Cybertrack 100 мого батька та моїм гірським електровелосипедом Googo SY26. Це означало дуже раптове, швидке збільшення швидкості, яке часом могло відчуватися неконтрольованим, але моя мама раніше справлялася з аналогічним за потужністю Jasion EB7 як чемпіон після декількох хвилин їзди. Тож, я сподіваюся, що будь-який велосипедист зможе пристосуватися до цього. 500-ватний двигун працює набагато швидше і плавніше, ніж 350-ватний двигун мого Googo, і долає пагорби з меншими зусиллями. Перемикання між передачами. як механічно, так і між рівнями підсилювача потужності (PAS). було плавним і легким, але тримайтеся за сидіння, коли ви встановили PAS 5, оскільки швидкість зростає ДУЖЕ швидко до 20 миль/год!

Як я вже говорив, перемикання між 7 передачами відбувалося без особливих зусиль за допомогою механізму управління великим і малим пальцями, і хоча шини не були товстими, вони все одно видавали дуже приємний звук під час їзди по сусідньому парку та підйому на кілька підйомів. Система Power Assist (PAS) була доступна в 5 рівнях, а максимальна швидкість. 22 милі на годину без водія. Юридично електричні велосипеди не можуть їхати швидше 20 миль на годину, щоб потрапити під позначення класу 2 в США, а в Каліфорнії тільки клас 2 може їздити по велодоріжках класу 1. Що це означає? Мотор цього велосипеда був достатньо швидким, щоб вкластися в обмеження швидкості в Каліфорнії. У будь-якому випадку, обов’язково перевірте місцеві та державні закони, перш ніж розганяти HeyBike до максимальної швидкості.

Електронні елементи керування, розташовані на лівій стороні керма, прості у використанні та керують фарами, звуковим сигналом, покажчиками поворотів, рівнем PAS, живленням та монохромним дисплеєм. Екран легко читався під прямими сонячними променями і надавав хороший набір інформації, включаючи рівень заряду акумулятора і Power Assist, швидкість в милях на годину, час поїздки і одометр, і багато іншого. Мені сподобалася анімація при перемиканні між різними режимами перегляду даних. такі маленькі дотики можуть викликати невелику радість у гонщика. I

На екрані були доступні опції програмування для керування різними налаштуваннями. див. розділ ПРОГРАМУВАННЯ для більш детальної інформації. Сам дисплей давав короткий опис того, для чого призначена кожна конфігурація. дуже приємний дотик!

огляд, heybike, mars, доступний

Подвійні гідравлічні дискові гальма дозволили швидше, більш контрольовано зупинятися.

Великий літій-іонний акумулятор ємністю 720 Вт-год (15 Ач при 48 В) дав HeyBike ДУЖЕ значну перевагу над будь-яким з велосипедів, які я раніше тестував, включаючи мій Googo’s 360 Вт-год. Акумулятор можна швидко заряджати (при 218.4W, 54.6V @ 4A). я дуже це оцінив, оскільки більшості електровелосипедів потрібно 6 годин, щоб повністю зарядитися (HeyBike потрібно близько 3-4 годин). Більш тривалий час роботи з більш потужним двигуном, хоча і з досить великою вагою в 61.7 фунтів: 35-55 миль на повністю електричному ходу і 45-70 миль з педальним підсилювачем. Мій досвід показав, що теоретично він повинен проїхати щонайменше 140 миль з PAS, використовуючи його лише для коротких підйомів в гору. Я віддаю перевагу крутити педалі більшу частину часу для тренувань/оздоровчих цілей і включаю двигун лише для того, щоб піднятися на пагорб. Це можна зробити, покрутивши дросель, що знаходиться на правій стороні керма: чим більше ви його повертаєте, тим більше потужності викликається на вимогу. Це підводить мене до деяких речей, які мені не сподобалися в цьому велосипеді.

огляд, heybike, mars, доступний

Блокування акумулятора та порт для зарядки

На відміну від Metakoo Cybertrack 100, кожен велосипед, який я тестував, не міг активувати дросель, коли PAS був вимкнений або встановлений на рівень 0, включаючи HeyBike. Можливо, це функція безпеки для запобігання випадковому прискоренню, коли підсилювач був відключений, але мені дуже сподобалася реалізація Metakoo, оскільки вона дозволила мені завжди крутити педалі без допомоги і вмикати двигун лише тоді, коли я повертав педаль газу. HeyBike (і всі інші велосипеди) вимагали зміни PAS на рівень 1, перш ніж можна було тимчасово активувати дросельну заслінку. Потім потрібно було б змінити PAS назад на 0 для безмоторної роботи. Це дуже незначний недолік, який я дуже легко подолав з моїм Googo, і, можливо, для безпеки водія краще НЕ дозволяти допомогу на вимогу з вимкненим PAS.

Було чотири (4) режими потужності:

  • Повністю електричний: Не потрібно крутити педалі
  • PAS. Pedal Assist System: Отримайте допомогу під час крутіння педалей
  • Двигун вимкнено: Рухайтеся на велосипеді за допомогою власних ніг 😉
  • На вимогу: Поверніть великий палець на кермі, щоб вручну збільшити швидкість та рівень допомоги двигуну

Батарея була виготовлена з літій-іонного нікелю, марганцю та кобальту (NMC). Це означає втрату ємності на 20-25% після кожних 500 циклів заряджання, що означає, що приблизно через 6-10 років і до 2000 циклів батарея стане непридатною для використання.

Вага HeyBike Cityrun 62 фунти зробила його одним з найважчих електровелосипедів (Polarna M4 важив 68 фунтів) завдяки більшому акумулятору та потужному двигуну.

Коли батарея розряджається, більша кількість передач дозволяє легше та ефективніше крутити педалі вручну, ніж на електровелосипедах без передач.

Два ключі в комплекті, необхідні для керування велосипедом. Тож НЕ втрачайте їх! Однак мені було дуже приємно побачити, що на відміну від Jasion, цей HeyBike не змушував гонщика тримати ключ у замку запалювання під нижньою трубою, для чого доводилося присідати. Натомість ключ знадобився лише для блокування/розблокування акумулятора на рамі для зарядки поза велосипедом. ДЯКУЄМО, HeyBike, за те, що полегшуєте життя велосипедисту! Коли батарея була заблокована в товстій трубці, дисплей показував “Вимкнено”, коли не було живлення.

HeyBike мав надзвичайно чистий, обтічний вигляд, а кабелі були гарно заховані.

Увага до деталей

Ця частина принесла мені найбільше радості. Замість того, щоб бачити багато з тих самих старих електронних велосипедів, Cityrun мав кілька чудових функцій та рішень, зроблених за його дизайном.

  • Яскрава фара та великий задній ліхтар вмикалися автоматично (при увімкненому РК-дисплеї), коли стемніло, але їх також можна було вмикати/вимикати вручну при вимкненому РК-дисплеї
  • І передня фара, і задній задній ліхтар мають жовті сигнали повороту, які активуються перемикачем на лівій ручці. ЧУДОВО!
  • На підсідельній трубі був прикріплений підсклянник (як не дивно, велика рідкість для електровелосипедів)
  • Світловідбиваючий матеріал по периметру шин для кращої видимості при перетині перехресть
  • Шкіряний, прошитий вигляд на ручках та сидінні

огляд, heybike, mars, доступний

Деталі: Колінчастий важель, шкіряні акценти, клітка для пляшок

  • Інформативний РК-дисплей з деякими анімаціями
  • Варіанти програмування були добре узагальнені для кожного елемента конфігурації (рідкість серед усіх велосипедів, які я раніше оглядав)
  • Регульована винос керма для більш зручної висоти їзди
  • Болтовий чохол для захисту від погодних умов

Збірка

Хоча HeyBike приділили багато уваги загальному дизайну велосипеда, збірка вимагала трохи більше зусиль, ніж мені хотілося б. Майте на увазі, що досвідчений інсталятор не матиме проблем зібрати всі частини разом, але я, мабуть, був розбещений такими велосипедами, як Jasion та Polarna M4, де їхні велосипеди були майже готові до їзди з коробки. Не цей Cityrun.

огляд, heybike, mars, доступний

Спочатку потрібно було встановити регульовану винос керма. Пізніше я виявив, що пластикова кругла деталь прямо над вилкою трохи стирчить, і мені довелося зняти шток, щоб відрегулювати саме цю деталь. Хтось на заводі не звернув на це увагу під час складання. Потім потрібно було встановити кермо, фару та переднє крило (це нормально для кожного eBike, який я тестував). Далі я вставив швидкознімний шампур через переднє колесо і спробував встановити його на вилку. не зміг цього зробити, поки не знайшов захисну пластикову деталь між дисковим гальмом, яку потрібно було зняти. Нарешті, підключили електронні кабелі для фари, РК-дисплея та заднього ліхтаря, а також встановили підсідельний штир і педалі. Вуаля! Готовий до роботи! Порадувало, що дискові гальма не потребують ніякого налаштування, але на покришках не було надруковано рекомендованого тиску. В інструкції зазначено, що потрібно качати між 35-60 PSI.

огляд, heybike, mars, доступний

Вкладення: Багажник, переднє крило, фара

Одне занепокоєння, яке я мав щодо відмінної якості HeyBike. це крила. Вони були виготовлені з блискучого, тонкого матеріалу, який міг легко зламатися, і кріпилися до рами гвинтами. Особливо складна ситуація склалася з заднім крилом: замінити його було б майже неможливо, оскільки викрутка не змогла б дотягнутися до нього. Швидше за все, знадобиться спеціалізована викрутка під кутом або повне зняття задньої шини, перш ніж можна буде попрацювати з крилом. Отже, моліться, щоб заднє крило ніколи не зламалося. Можливо, HeyBike міг би використовувати більш міцний матеріал та легший механізм кріплення, але це, швидше за все, забрало б преміальний вигляд, який вимагав Cityrun.

Серійний номер був витравлений на нижній передній частині штока. Обов’язково зареєструйте його в правоохоронних органах у разі викрадення.

У комплекті з HeyBike йшла швидка зарядка, 218.Цегла змінного струму потужністю 4 Вт для зарядки акумулятора протягом приблизно 3-4 годин. Батарею можна залишити заряджатися в нижній трубі або вийняти для підзарядки на робочому столі.

Заключні думки

HeyBike Cityrun Cruiser eBike

Загалом, я був дуже задоволений і здивований дизайном, кольоровою гамою та продуктивністю круїзного електричного велосипеда HeyBike Cityrun. Було шкода, що він занадто високий для моєї мами, оскільки я дуже хотів, щоб вона каталася на ньому, але, на жаль, пошук більш підходящого велосипеда триває. Можливо, я викину рушник і нарешті куплю їй електричний трицикл (триколісний велосипед).

У будь-якому випадку, HeyBike Cityrun рекомендується як чудовий, дуже функціональний електровелосипед, в якому виробник приділив багато уваги деталям.

Читайте далі для отримання порад або перевірте поточну ціну Cityrun на Amazon.

Обслуговування

  • Закритий зарядний порт знаходиться збоку від нижньої труби
  • Світлодіодний індикатор зарядки змінного струму: Червоний = зарядка. Зелений = повний
  • Літій-іонні акумулятори, як відомо, нестабільні і можуть загорітися
  • Не заряджайте на ніч або без нагляду протягом тривалого періоду часу. Перестаньте заряджати після повної зарядки
  • Не залишайте велосипед на сонці або при температурі нижче нуля
  • Літій-іонні акумулятори втрачають близько 20-25% ємності після кожних 500 циклів заряджання
  • Переконайтеся, що підсідельний штир зафіксований і затягнутий

Експлуатація

  • Встановіть педальний асистент на рівень 1 або вище, натиснувши кнопку “”. Двигун вмикається, коли ви крутите педалі
  • Зменшіть швидкість за допомогою акселератора великого пальця на лівій ручці, і двигун повністю візьме на себе керування (Power on demand)
  • Чим більше ви штовхаєте, тим швидше їде велосипед
  • Допомагає підніматися на велосипеді в гору зі швидкістю 3.7 миль/год (6 км/год)
  • Пам’ятайте про несподівані перешкоди. Одного разу я впав під час катання на гірському велосипеді і досить сильно поранився. Це не було весело

Авіаційний транспорт

Більшість, якщо не всі, авіакомпанії забороняють електронні скутери та велосипеди, які не відповідають певним критеріям. United Airlines, наприклад, дозволяє розбірні велосипеди, у яких батарея є знімною і не перевищує 300 Вт-год. Southwest Airlines встановлює більш жорсткі обмеження на рівні 160 Вт-год. Акумулятор цього велосипеда має ємність 672 Вт-год. Літій-іонні акумулятори, як відомо, нестабільні, і чим більша їхня ємність, тим більший ризик. Зверніться до авіакомпаній, TSA та FAA для отримання додаткової інформації.

Збірка велосипеда

Ось кілька порад щодо встановлення для тих, хто збирає свій перший велосипед. Нижче наведено схему для визначення основних частин велосипеда.

Стенди для ремонту велосипедів

Я використовую ремонтний стенд, щоб допомогти зі складанням та обслуговуванням. SereneLife SLBKRS3 має максимальну вантажопідйомність 66.7 фунтів. достатньо, щоб переносити більшість електровелосипедів, не падаючи.

Ремонтний стенд для велосипедів SereneLife, гірський велосипед Metakoo Cybertrack 100 mountain eBike

Для полегшення технічного обслуговування або збирання велосипеда, ремонтний стенд може заощадити багато часу та позбавити від болю в спині. Переконайтеся, що підставка витримує вагу вашого велосипеда.

огляд, heybike, mars, доступний

Запчастини для велосипедів /Al2 (CC на 3.0, Wikimedia CurID 2995998)

Програмування

Щоб увійти в режим програмування: Натисніть і утримуйте обидві кнопки “” і “-“, доки на РК-дисплеї не з’явиться “U03”. Перейдіть між опціями за допомогою кнопки “M”, змініть значення за допомогою “” або “-” та збережіть змінені налаштування, залишивши екран на кілька секунд або довго натискаючи “” та “-“.

Параметри програми

ПРОГРАМУЙТЕ НА СВІЙ СТРАХ І РИЗИК! Неправильне використання може призвести до анулювання гарантії та/або поломки або пошкодження велосипеда.

Примітка: Я не став детально розглядати різні налаштування і діапазони та опції, доступні для кожного з них, оскільки не мав наміру залишати велосипед у себе.

Налаштування користувача

Розширені налаштування

  • P01: Рівень яскравості підсвічування. За замовчуванням: L-3
  • P02: Дисплей одиниць виміру. 0 = кілометри (км/год), 1 = милі (миль/год). За замовчуванням: 1
  • P03:Не змінювати. Напруга акумулятора. За замовчуванням: 48
  • P04: Автоматичний сон. За замовчуванням: 0
  • P05: Рівні PAS. За замовчуванням: 0-5
  • P06:Не змінювати. Діаметр колеса. За замовчуванням: 27 (дюймів)?)
  • P07: Не змінювати. Кількість магнітів для вимірювання швидкості. За замовчуванням: 1
  • P08: Максимальна швидкість. 0-63. 63 = без обмежень. За замовчуванням: 20 (миль/год)?)
  • Зміна обмеження на 63 дозволить двигуну працювати на повну потужність. Я зміг довести його лише до 21.5 миль на годину (без велосипедиста)
  • Може призвести до перегріву та скорочення терміну служби двигуна. Перехід понад 20 миль / год може бути незаконним у вашому штаті чи країні
  • P09: Неможливість запуску з нуля. За замовчуванням: 0
  • Чи можна запустити двигун, коли велосипед не рухається. Не повинно бути вимкнено, щоб запобігти випадковому переміщенню велосипеда під час транспортування
  • Переконайтеся, що це відповідає можливостям контролера та двигуна хаба

Коди помилок

Я не став детально розглядати різні коди помилок та можливі способи їх усунення. Однак, якщо я правильно пам’ятаю, вони були перераховані в інструкції.

Закони про мотоцикли

Я вперше дізнався про закони, що регулюють моторизовані скутери, під час огляду Joyor X5S, і, на жаль, вони не були (і досі залишаються) простими. Сталося кілька нещасних випадків, коли скутери наїжджали на пішоходів або гонщики отримували травми. Я зрозумів. Закони існують для того, щоб захищати людей один від одного та від самих себе, особливо від безвідповідальних осіб.

Електровелосипеди можуть призвести до серйозних травм або смерті на високих швидкостях.

Дивно, але закони, що регулюють електричні ВЕЛОСИПЕДИ, набагато м’якші. Вони схожі на безмоторні велосипеди, по суті! Існують різні класи електровелосипедів. Цей HeyBike підпадає під нижчий клас швидкості 2 з максимальною швидкістю до 20 миль / год, і тому його можна використовувати на велосипедних доріжках класу 1 в Каліфорнії. Всі 3 класи можуть їздити по захищених, односторонніх велосипедних доріжках класу 2, що знаходяться на вулицях та шосе. Обов’язково перевірте місцеві правила. Деякі держави класифікують електровелосипеди як мопеди або автотранспортні засоби.

  • Клас 1: тільки PAS без дросельної заслінки. Максимальна швидкість з підтримкою: 20 миль / год
  • Клас 2: PAS та дросельна заслінка. Максимальна швидкість з підтримкою: 20 миль / год
  • Клас 3: тільки PAS без дросельної заслінки. Максимальна швидкість з підтримкою: 28 миль/год

Закон Каліфорнії

Відмова від відповідальності: Я НЕ ЮРИСТ. Будь ласка, проконсультуйтеся з місцевою владою, поліцією та/або юристом за порадою.

Нижче наведено мою інтерпретацію того, як я розумію закон. Він був скорочений, щоб вказати лише на ті частини, які я вважаю цікавими або вартими уваги.

Гірський велосипед з Cybertrack 100 / Metakoo

  • НЕ вимагає їзди з водійським посвідченням або дозволом на навчання (електронні скутери вимагають їх)!)
  • Номерний знак не потрібен
  • Пасажири дозволені, якщо велосипед розрахований на них
  • Може їздити по існуючій велосипедній інфраструктурі
  • Швидкість обмежена до 20 миль/год
  • Дотримуйтесь більшості тих самих законів, що і для немоторизованих велосипедів
  • Шолом необхідний для велосипедистів віком до 17 років
  • Немає мінімальних вікових обмежень

Аксесуари

Деякі аксесуари, які я рекомендую для цього велосипеда для додаткової зручності та безпеки:

  • Велосипедна сумка Molik Bike Handlebar Bag
  • Світловідбивачі Salzmann 3M Spoke Reflectors: Для покращення видимості в темряві
  • Велосипедні дзеркала Bar End (наприклад, Brisk, Tagvo або Zacro): Щоб бачити позаду себе
  • Подушки сидінь задньої стійки
  • Причіпний зчіпний пристрій Burley: щоб причіп можна було переключити на інший велосипед (тобто. велосипед вийшов з ладу або розрядився акумулятор)

Де купити

  • Сумка на кермо Molik Bike Handlebar
  • Спицеві відбивачі Salzmann 3M
  • Велосипедні дзеркала Bar End: Brisk, Tagvo, Zacro
  • Подушки сидінь на задній стійці
  • Додатковий зчіпний пристрій для причепа, щоб Берлі можна було пересадити на інший велосипед (тобто. велосипед вийшов з ладу або розрядився акумулятор)

s

  • Polarna M4: 20-дюймовий складаний електричний велосипед з двигуном потужністю 750 Вт, 8 швидкостями (30 миль/год) та 4-дюймовими товстими шинами
  • Jasion EB7: 20-дюймовий складаний, електричний, 7-швидкісний велосипед з товстими шинами, двигун потужністю 500 Вт, максимальна швидкість 20 миль/год
  • Googo SY26: 26-дюймовий електричний гірський велосипед з 21 швидкістю, великим інформативним РК-дисплеєм, електронною фарою та клаксоном, а також міцною конструкцією
  • Metakoo Cybertrack 100: 26-дюймовий електричний гірський велосипед з 21 швидкістю та чистим виглядом
  • Ancheer AM001907/AN-EB001: 26-дюймовий електричний гірський велосипед з 21 швидкістю, електронною фарою та клаксоном, а також потужним, швидким прискоренням
  • Macwheel Ranger 500: Комфортний, 7-ступінчастий електричний крейсер для міських поїздок
  • Gyroor C3: одношвидкісний, електричний, напівскладний і досить дешевий

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top