Огляд електронного велосипеда Rad Rover 6. Rad rover ebike

RadRover 5 від Rad Power Bikes (огляд)

Електровелосипеди. найшвидше прогресуючий тренд серед всієї велоіндустрії.

RadRover 5 від Rad Power. це чудовий позашляховик у світі електровелосипедів. Цей електровелосипед з товстими шинами створений для менш педального шляху, здатний з комфортом відправити вас у подорож по пересіченій місцевості.

RadRover 5. це велика електрична машина з шипучими 4-дюймовими шинами та тоннами характеру. Це доступний електровелосипед, який коштує лише 1 699 доларів, тому він не представляє нових технологій чи революційного дизайну.

Це великий товстий електровелосипед з тоннами потужності, який дасть вам більше свободи, ніж будь-коли раніше, щоб досліджувати та кидати виклик самому собі. RadRover доступний зі ступінчастою та наскрізною рамою, що робить його доступним для різних типів райдерів.

Важливе повідомлення: RadRover 5 був замінений на новішу та вдосконалену версію. Читайте наш повний огляд RadRover 6 Plus за цим посиланням!

Основні характеристики, які говорять про велику цінність

огляд, електронного, велосипед, rover, ebike

  • 750-ватний мотор-втулка з редуктором забезпечує 80 Нм крутного моменту в режимах допомоги педалі та дросельної заслінки.
  • Жирові шини RadRover шириною 4 дюйми мають шипований протектор, захист від проколів та світловідбиваючі боковини.
  • RadRover 5 має трансмісію Shimano 1×7 швидкостей, яка допоможе вам підкорити круті пагорби.
  • Аксесуари, такі як крила, ліхтарі та підніжка є стандартним обладнанням для RadRover.
  • Передня амортизаційна вилка робить їзду комфортнішою завдяки 80 мм ходу, регулюванню попереднього натягу та блокуванню.
  • RadRover 5 зупиняється на копійках завдяки механічним дисковим гальмам Tektro в парі з 180-міліметровими роторами.

RadRover 5 ЗА і ПРОТИ

Це один з найкраще оснащених електричних фетбайків, який можна купити за гроші. Мало хто з інших брендів запропонує вам стільки ж стилю, практичності, аксесуарів та потужності за ті ж самі гроші. Всі велосипеди Rad Power Bikes використовують двигун задньої втулки потужністю 750 Вт.

Тим не менш, RadRover 5 має як плюси, так і мінуси, хоча перші значно переважають другі.

Причини купити:

  • RadRover 5, як і всі інші велосипеди Rad Power, оснащений кількома зручними аксесуарами, які ви отримуєте з коробки. У комплект входять передні та задні крила, передні та задні ліхтарі, а також підніжка. Крім того, ви можете додатково обладнати свій товстий електричний велосипед Rad багажниками, сумками, дитячим кріслом та деякими іншими дрібницями.
  • Рама одного розміру підходить для широкого діапазону зросту
  • Велосипед доступний з перекидною та наскрізною конструкцією рами.
  • Мотор-редуктор на задній втулці можна керувати за допомогою дросельної заслінки або функції допомоги педалей. Його 80 Нм крутного моменту на задньому колесі виявилося більш ніж достатньо для пересування ґрунтовими дорогами, кам’янистою місцевістю або м’якими поверхнями.
  • Всі велосипеди Rad Power, включаючи RadRover 5, використовують однаковий акумулятор ємністю 672 Вт-год. Це означає, що ви можете використовувати їх як взаємозамінні, якщо у вас більше одного велосипеда Rad.
  • Rad Power пропонує безкоштовну доставку велосипеда, зібраного на 85%, якщо ви обираєте опцію “Стандартна доставка”.
  • Велосипед оснащений 4-дюймовими шинами Kenda із захистом від проколів. Колеса, на які вони встановлені, також смішно широкі.
  • 7-швидкісне вільне колесо пропонує діапазон 11-34T, який є достатньо широким для їзди по горбистій місцевості.
  • Вбудований стоп-сигнал активується щоразу, коли ви натискаєте на гальма, щоб зробити вас більш помітними та попередити велосипедистів та водіїв, що наближаються ззаду.

Причини, яких слід уникати:

  • Обидві моделі RadRover, як перекидні, так і прохідні, важчі за ідеальні на 70 фунтів. Якщо ви мініатюрна жінка, вам може бути важко піднімати велосипед. На щастя, режим допомоги при ходьбі дозволяє легко штовхати велосипед куди завгодно.
  • RadRover 5 доступний лише з одним розміром рами (18″), тому він може не підійти для дуже низьких або дуже високих велосипедистів.
  • Механічні дискові гальма Tektro легко справляються зі своєю роботою, але їхня ефективність не може зрівнятися з гідравлічними дисковими гальмами.
  • Зарядний пристрій на 2 ампера має слабку сторону, тому зарядка RadRover від 0% до 100% займає близько 5-6 годин, що може бути швидше.

Що таке електричний велосипед Rad Power RadRover 5?

Простіше кажучи, RadRover 5. це товстий електричний велосипед. Це великий велосипед з масивними колесами, міцною алюмінієвою рамою, передньою підвіскою та дисковими гальмами.

Завдяки своїй значній вазі та широким шинам, RadRover. це не звичайний електровелосипед, який ви можете бачити щодня в місті на роботі. Звичайно, ви можете їздити на ньому по асфальтованих дорогах, але його унікальний дизайн розкривається, коли стає брудно, мокро і слизько.

У RadRover не надто багато аксесуарів, але він поставляється з передніми та задніми крилами, які є абсолютно необхідними, якщо ви плануєте їздити у вологих умовах. З встановленим заднім багажником RadRover стає сумісним із заднім дитячим кріслом, а це означає, що він може слугувати заміною автомобіля для всієї родини.

Як ви можете бачити з назви, це вже 5-те покоління RadRover, а це означає, що більшість недоліків вже усунуто. Проте, не дивуйтеся деяким компонентам та рішенням початкового та середнього рівня, які довелося впровадити, щоб знизити ціну та зробити велосипед більш доступним.

Чи готовий RadRover до бездоріжжя?

Чи сходить сонце зі сходу? Звичайно, RadRover готовий до бездоріжжя. Він створений для їзди по ґрунтових дорогах з камінням, що стирчить з-під землі. Він почуватиметься як вдома, якщо ви поїдете на ньому в брудну лісову пригоду одразу після того, як закінчиться надокучливий дощ. Він покаже вам свою справжню природу, як тільки ви спустите шини і поїдете по м’якій піщаній дорозі.

Шини шириною 4 дюйми досить шишкуваті і мають широку поверхню після достатнього спуску. Кермо має ширину 700 мм, що дозволяє легко керувати велосипедом навіть на дуже пересіченій місцевості.

RadRover. ідеальний велосипед для мокрих і брудних лісових доріг, доріг з твердим гравієм і навіть нерівних одноколійних доріг, які можуть стати випробуванням для стандартних шин для гірських велосипедів.

RadRover має передню підвіску, але варто пам’ятати, що вилка RST є початковим рівнем і має свої обмеження. Вона призначена для того, щоб зробити вашу їзду більш комфортною та усунути деякі вібрації, але вона не призначена для важких поїздок по бездоріжжю. Загальна вага та 7-швидкісна трансмісія також можуть стати перешкодою для належних поїздок по синглтреку.

Тим не менш, RadRover 5 більш ніж здатний запропонувати відмінну продуктивність на ґрунтових дорогах, пожежних дорогах та гравійних дорогах. Ви можете сміливо досліджувати навколишнє середовище з максимальною підтримкою педалей.

Конструкція рами

RadRover має досить унікальний дизайн рами, який виділяє його на дорозі. великі труби, вигнуті лінії та гладке фарбування. Сама рама виготовлена з алюмінію 6061, що є безпечним варіантом, який Rad Power Bikes використовує для всіх своїх моделей.

Як згадувалося вище, RadRover доступний лише в одному розмірі рами. 18-дюймова рама, за словами компанії, ідеально підходить для гонщиків з довжиною шва 31 ″-34 ″. Однак гонщики з 26.На цьому велосипеді також можуть їздити люди з ростом 5-30 дюймів, але вони можуть торкатися тілом верхньої труби, коли стоять над рамою. Рекомендований зріст райдера. від 5’4″ до 6’2″.

Хоча це стосується лише перекидної рами, наскрізна рама такого ж розміру, тому її винос може бути завеликим для низькорослих велосипедистів.

огляд, електронного, велосипед, rover, ebike

RadRover 5 має колісну базу 45 дюймів і загальну довжину 75 дюймів, що робить його довшим і стабільнішим, ніж звичайний гірський трейловий велосипед.

Рама має зручні точки кріплення для переднього та заднього багажників, які можна придбати як додаткові аксесуари на сайті Rad. На жаль, клітка для пляшки може бути встановлена тільки під нижньою трубою, що не є найбільш практичним положенням.

На даний момент наскрізна рама поставляється в чорному або білому кольорі, тоді як наскрізна рама поставляється в чорному та лісовому зеленому кольорах. Однак, лісовий зелений колір є обмеженою серією, тому він, ймовірно, не залишиться тут надовго.

Щоб зменшити витрати, рама та вилка не мають наскрізних осей, а використовують швидкознімні болти.

Товсті шини та надміцні колеса

Колеса та шини. це головні елементи RadRover. Це перші речі, які ви помітите на велосипеді, оскільки вони величезні.

Велосипед їздить на шинах Kenda Juggernaut, які мають діаметр 26 дюймів та ширину 4 дюйми. Шини оснащені стійким до проколів лайнером K-Shield та світловідбиваючими боковинами. Це значно покращує загальну видимість, особливо якщо ви придбаєте матовий чорний колір велосипеда.

Шини шишкуваті, але не надто агресивні. Низький профіль протектора робить їх ідеальними для твердого гравію та ґрунтових доріг, де вони точно будуть блищати. Однак, якщо тримати тиск повітря низьким, вони з легкістю ковзатимуть по багнюці, піску та снігу. Максимальний тиск в шинах. всього 20 фунтів на квадратний дюйм.

Двостінні обода виготовлені зі спицями з нержавіючої сталі 12 калібру, які пофарбовані в чорний колір, щоб краще поєднуватися з кольором велосипеда. Вони виглядають куленепробивними, і поки що ми не читали жодного негативного відгуку про них. Здається, вони досить сильні, щоб витримати деякі зловживання.

Характеристики акумулятора та двигуна

огляд, електронного, велосипед, rover, ebike

Батарея RadRover повинна забезпечити вам запас ходу на 25-45 миль, але ви можете отримати навіть більше або менше, залежно від того, наскільки вам потрібна допомога при педалюванні.

Rad Power оснастила електровелосипед RadRover 5 літій-іонним акумулятором Samsung 48 В, 14 Ач (672 Вт-год), який розрахований на 800 циклів заряду і забезпечує запас ходу 25-45 миль.

Це стандартний акумулятор, який ви можете знайти на всіх електричних велосипедах Rad Power, тому тут немає ніяких великих сюрпризів. Хороша новина полягає в тому, що ви можете використовувати один і той самий акумулятор для декількох велосипедів Rad і міняти їх між моделями.

Акумуляторна батарея закріплена на рамі за допомогою ключа, тому ви можете не хвилюватися, якщо залишите велосипед без нагляду. Крім того, механізм блокування має три положення: Locked Off, Locked On та Unlocked. Таким чином, ви можете поставити ключ у положення Locked Off, щоб запобігти втручанню в роботу двигуна без необхідності брати з собою акумулятор.

Привід до коліс забезпечує безщітковий мотор-редуктор Bafang потужністю 750 Вт і обертовим моментом 80 Нм, що крутить задню втулку. Це найпотужніший двигун, який Rad Power ставить на свої велосипеди. Він має планетарну передачу 5:1 і пропонує 5 рівнів допомоги, а також прогресивну дросельну заслінку.

Двигун не такий зручний, як середньопривідний, але потужності йому точно не бракує. Але будьте обережні, не рушайте з місця на крутій ґрунтовій дорозі, бо заднє колесо буде буксувати через надто великий крутний момент.

Трансмісія та механічні гальма

Трансмісія RadRover досить проста, і немає ніяких причин для того, щоб вона була якоюсь іншою.

Він складається з кривошипа з одним ланцюгом 42T та 170-міліметровими кривошипами. Ланцюг захищений двостороннім алюмінієвим башгардом, що є дійсно приємним доповненням. Зберігає ваші штани чистими та захищає ланцюг від пошкоджень.

На задньому колесі знаходиться 7-швидкісне вільне колесо замість більш сучасної касети, що дозволяє знизити ціну. Він має діапазон 11-34T, що дає вам хороший вибір передач для дійсно крутих пагорбів та швидких рівнинних ділянок. Задній перемикач Shimano Acera та великий перемикач Shimano. Перемикач швидкостей зручний для початківців, але ми віддаємо перевагу тригерним перемикачам.

Механічні дискові гальма Tektro Aries. гідний вибір для цього велосипеда. Вони поставляються з 180-міліметровими роторами, чого достатньо, щоб зупинити цього звіра на велосипеді. Пам’ятайте, що велосипед важить 70 фунтів, тому сильні гальма є обов’язковими. Єдиний їхній недолік полягає в тому, що вам потрібно сильніше натискати на важелі, щоб зупинитися, але їм не бракує потужності в будь-якій ситуації.

Підходить для аксесуарів?

RadRover 5 поставляється з деякими аксесуарами, але не дуже багато. Коли ви дістанете велосипед з коробки, то побачите передні та задні крила, передні та задні фари, а також підніжку. Це майже все.

Тут було б доречно згадати про фантастичні ліхтарі RadRover. Вони живляться від акумулятора, а задній ліхтар виконує функцію стоп-сигналу. Коли ви натискаєте на гальма, задні ліхтарі світять яскравіше, навіть якщо ви увімкнули режим блимання.

Заднє світло. це чудова фара, яка допоможе вам бачити і бути побаченим. Однак, ми вважаємо, що є ще багато можливостей для вдосконалення, оскільки вони можуть бути трохи сильнішими, щоб покращити видимість в умовах повної темряви.

Велосипеди Rad Power славляться своєю модульною конструкцією. Чи так само у випадку з RadRover? Відповідь. так. Якщо ви зайдете на офіційний сайт Rad, ви можете придбати кілька зручних аксесуарів, які підійдуть до цього велосипеда і зроблять його безпечнішим та практичнішим. Ось деякі з них:

  • Top Tube Bag (39)
  • Задній багажник (79)
  • Передній багажник (69)
  • Дитяче автокрісло Thule Yepp Maxi (229)
  • Велосипедне дзеркало (29)
  • Фронтальна корзина (89)
  • Підсідельний штир (109)
  • і не тільки.

Звичайно, вам не обов’язково купувати будь-який з цих аксесуарів, щоб насолоджуватися велосипедом RadRover 5. Однак ми вважаємо, що сумка на винос, багажник та/або передній кошик є чудовим доповненням, якщо ви регулярно возите з собою багато речей.

Як їздить RadRover 5?

RadRover 5 не є легким спортивним велосипедом. Його точніше було б описати як важкого звіра, якого не зупинити на ґрунтових дорогах та складній місцевості.

Не робіть помилок, це великий велосипед. Але це одна з причин, чому на ньому так весело їздити. Широке кермо робить його легким в управлінні та контролі, тому не сподівайтеся, що вам буде важко в цьому сенсі. Масивні шини роблять RadRover дуже стійким навіть на кам’янистих і дуже вибоїстих дорогах.

80-мм вилка RST не усуне ВСІ вібрації, але вона точно зробить їзду більш комфортною. Ви обов’язково помітите його, якщо потрапите у велику вибоїну, великий камінь або переїдете через бордюр. Ваші зап’ястя будуть вдячні.

На RadRover 5 особливо весело їздити по калюжах та брудних дорогах.

Поки у вашому акумуляторі достатньо заряду і ви можете використовувати педальний підсилювач, ви не відчуватимете вагу велосипеда. Однак, якщо у вас закінчився акумулятор. Удачі. Вам доведеться добряче потренувати ноги, щоб крутити педалі цього звіра в гору.

Мотор забезпечує більш ніж достатню потужність, тому ви легко зможете розігнатися до 20 миль/год, навіть на підйомі. Майте на увазі, що швидкість на товстому велосипеді відчувається набагато швидше, ніж на тонкому шосейному, тому користуватися дроселем або педалями рівня 5. це приємний досвід.

Загалом, RadRover 5. це феноменальний товстий електровелосипед, який робить те, для чого він створений, навіть якщо у нього є кілька недоліків, які можуть не сподобатися деяким людям.

Відгуки користувачів: RadRover. це добре чи погано??

Оскільки RadRover є досить популярним електричним велосипедом у США, в Інтернеті можна знайти багато відгуків та вражень користувачів. На даний момент на сайті Rad є близько 2 500 відгуків!

Це хороша новина, якщо ви думаєте про покупку цього велосипеда, тому що ви можете побачити, що інші люди думають про нього з перших вуст, без будь-якого маркетингового шуму.

Тож давайте подивимось на кілька позитивних та негативних відгуків, які люди залишили на офіційному веб-сайті Rad Power. Хоча, ви можете знайти набагато більше на інших веб-сайтах та платформах соціальних мереж, таких як. YouTube, Reddit тощо.

Як бачите, є багато людей, яким подобається RadRover після покупки. Наше враження, що люди здебільшого щасливі через свободу, яку їм дав велосипед. Це дозволило їм проводити більше часу на свіжому повітрі, незалежно від місця проживання чи погоди на вулиці.

Більшість людей хвалять двигун і батарею, але згадують, що вага велосипеда їх здивувала, серед іншого:

Очевидно, є як хороші, так і не дуже хороші речі, які можна сказати про RadRover 5.

Якщо ви купуєте велосипед, деякі речі, які можуть викликати у вас головний біль, включають гальма, деякі електронні деталі та підтримку клієнтів.

Але важливо зазначити, що з майже 3,700 відгуків, здається, більшість людей цілком задоволені своїми RadRovers.

Чи варто купувати електровелосипед RadRover 5 чи ні?

Якщо вам потрібен потужний і продуктивний електровелосипед, вам однозначно варто купити RadRover. Ви жодного разу не пошкодуєте про це, і він забезпечить вам години веселощів на лісових та гравійних дорогах. За 1 600 доларів цей велосипед є вигідною покупкою, враховуючи зовнішній вигляд, електроніку, практичність та позашляхові можливості.

Однак, якщо вам потрібен міський велосипед для поїздок на роботу, повсякденного користування або вантажний велосипед, RadRover. не найкращий варіант. В такому випадку, ви можете звернути увагу на інші моделі Rad Power, які можуть краще відповідати вашим вимогам.

  • RadMission. це простий міський/гібридний велосипед з двигуном потужністю 500 Вт і мінімальним набором аксесуарів. Це найдешевша модель Rad Power, яка чудово підходить для міських поїздок на роботу та відпочинку.
  • RadRunner (модель Plus) (наш детальний огляд). компактний вантажний електровелосипед, який можна повністю трансформувати, прикріпивши різні аксесуари. Велосипед досить маленький, з 20-дюймовими колесами, що робить його придатним для міських поїздок. Модель Plus поставляється з більшою кількістю аксесуарів з коробки та кращими компонентами.
  • RadWagon (наш детальний огляд). надпотужний вантажний велосипед, який може перевозити до 350 фунтів ваги. Він має великий інтегрований задній багажник, який може вмістити двох дітей, пасажира або сумки та кошики для перевезення вантажу.
  • RadMini (Step-Thru). компактний складаний електровелосипед, який має конструкцію рами step-over та step-thru. Має таку ж потужність та ємність акумулятора, як і всі інші велосипеди Rad. Він легко складається, тому чудово підходить для міських жителів та мандрівників.
  • RadCity 5 Plus (Step-Thru). простий гібридний або міський електровелосипед, який є чудовим вибором для поїздок на роботу або для фітнесу та відпочинку. Він дуже потужний і дуже практичний, особливо тому, що доступний як з виносною, так і з прохідною рамою.
  • Загальний огляд велосипедів Rad Power Bikes.

Поширені запитання

Чи хороші велосипеди Rad Power?

Rad Power робить одні з найкращих бюджетних електричних велосипедів, які можна купити за гроші.

Вони дуже популярні та відомі в США, Канаді та Європі. Велосипеди Rad характеризуються відмінним співвідношенням ціни та якості, що відображається в якісній збірці та довговічних компонентах. Всі їхні велосипеди відносяться до електронних велосипедів класу 2 з функціями допомоги педалей і дроселя, а також з акцентом на стиль і практичність.

Чи хороший електричний жировий велосипед RadRover?

Так, RadRover. це дуже хороший електричний жировий велосипед. Це бюджетний пасивний велосипед, оснащений компонентами середнього та початкового рівня, тому він має доступну ціну. На ньому можна їздити як по дорогах, так і по бездоріжжю завдяки широким шинам, передній підвісці та потужному двигуну. Завдяки 750 Вт потужності та 80 Нм крутного моменту, RadRover є чудовим вибором для велосипедистів з надмірною вагою.

Як швидко їде RadRover 5?

RadRover 5 розвиває максимальну швидкість 20 миль/год при використанні режиму допомоги педалі або дросельної заслінки. Звичайно, ви можете їхати швидше, якщо будете використовувати силу ваших ніг і крутити педалі.

Чому велосипеди Rad Power такі дешеві?

Велосипеди Rad Power дешеві, тому що компанія працює за бізнес-моделлю Direct-to-Consumer, що означає, що вони виробляють, рекламують і продають велосипед. Купуючи велосипед безпосередньо у компанії, ви уникаєте сплати роздрібної націнки, що робить загальну ціну продукту нижчою. Rad Power також знижує ціну, використовуючи компоненти початкового рівня, де це можливо.

Як я можу зробити RadRover швидшим?

Є два способи зробити RadRover швидшим. Ви можете або зробити його легшим, знявши деякі непотрібні вам аксесуари, або збільшити його максимальну швидкість. Максимальну швидкість можна збільшити в меню налаштувань на РК-дисплеї, але переконайтеся, що після цього ваш велосипед все ще можна використовувати на дорогах згідно з місцевим законодавством.

Як швидко може їхати велосипед Rad Power потужністю 750 Вт?

Всі велосипеди Rad Power мають максимальну швидкість з підтримкою 20 миль/год. На рівній дорозі ви легко розвинете цю швидкість за лічені секунди. Однак, якщо місцевість дуже крута, можливо, вам доведеться їхати трохи повільніше, особливо якщо дорога ґрунтова.

Чи виробляються велосипеди Rad Power в Китаї?

Так, велосипеди Rad Power, включаючи RadRover, виробляються в Китаї. Rad Power проектує та розробляє свої велосипеди в Сіетлі, але продукт виробляється в Китаї, а потім відправляється по всьому світу.

Як довго працює акумулятор на електровелосипеді RadRover 5?

RadRover 5 має акумулятор ємністю 672 Вт-год, який забезпечить вам запас ходу від 25 до 45 миль, залежно від того, який рівень допомоги ви переважно використовуєте. Батарея розрахована на 800 циклів заряджання, тому потенційно може працювати роками. Просто пам’ятайте, що не варто зберігати його під прямими сонячними променями, оскільки це може вплинути на термін служби акумулятора.

Заключні думки та висновки про Rad Power RadRover 5

Підводячи підсумок цього розлогого огляду, RadRover не є ідеальним велосипедом для всіх, але кожен, хто на ньому їздить, обов’язково отримає задоволення від їзди.

Звичайно, це бюджетний електричний велосипед, який використовує деякі компоненти початкового рівня, але якщо ви будете їздити на ньому для відпочинку, ви отримаєте від нього роки і тисячі миль.

огляд, електронного, велосипед, rover, ebike

RadRover 5 поставляється з перекидною або прохідною рамою з досить низькою ціною 1,699.

Поза межами звичних маршрутів, RadRover відчуває себе потужним і наповнює вас впевненістю, щоб досліджувати та їздити маршрутами, яких ви уникали раніше. На асфальтованих дорогах товсті шини відчувають себе трохи мляво, але це не те, заради чого ви купуєте цей велосипед.

Отже, якщо ви хочете добре зроблений і доступний електричний велосипед, і вас не турбує велика вага або велика конструкція, RadRover. це правильний вибір для вас.

Огляд електронного велосипеда Rad Rover 6

огляд, електронного, велосипед, rover, ebike

Чи відповідає він цим обіцянкам, чи ні?

Технічні характеристики: компоненти та показники

Перш ніж зануритися в огляд, давайте подивимось його технічні характеристики

  • Клас 2 (допомога педалі та дросельної заслінки на вимогу).
  • 750 Вт (номінальна).
  • Максимальна швидкість: 34 км/год (21 миля/год) в обох класах.
  • 672 Вт/год, 48 В, 14 Ач.
  • Він заряджається за 3.7 годин від розрядженого акумулятора.
  • Приблизно. Запас ходу: 34 км (21 миля) до 85 км (53 милі).
  • Система блокування інтегрована в раму.
  • П’ять (5) педальних режимів (PAS 1-5).
  • РК-дисплей Key-Disp (лівий кермо).
  • Головний дисплей посередині.
  • Товсті передні та задні шини Kenda 26″ x 4″.
  • Стійкий до проколів.
  • Дозвольте диски.
  • Передня підвіска з ходом 60 мм та блокуванням.
  • Вбудована підставка для ніг.
  • Передні та задні ліхтарі.
  • Передні та задні крила.
  • Два (2) контролери.

Катання на Rad Rover 6: загальний вигляд

Це електровелосипед класу 2, який відключає підтримку педалей на швидкості 24 миль/год (39 км/год), щоб залишатися в межах дозволеного законом.

Цей діапазон дозволений у більшості регіонів США, ЄС та Австралії. Тим не менш, не завадить перевірити місцеві закони, щоб не порушити їх під час поїздок на роботу з цим пристроєм.

Тим не менш, цей електровелосипед Rad Power відчувається добре зібраним компанією і пропонує велику естетичну привабливість на вершині.

Конструкція не схожа на комбінацію частин, а на єдиний блок, який добре працює.

Наскільки добре він порівнюється з точки зору швидкості, керованості, простоти використання, безпеки та загального використання?

Потужність акумулятора та двигуна

Батареї мають важливе значення для електровелосипедів, і цей велосипед поставляється з батареєю 48 В, 14 Ач. Що це означає для вас?

Ви можете зарядити батарею до повного заряду в середньому за 5 годин (зазвичай повідомляється про 3-7 годин). Співвідношення заряду/розряду акумулятора. одне з найкращих, яке я бачив у велосипедів цього класу та стилю.

Розташований на нижній трубі, акумулятор не заважає вам під час їзди. Він також добре розташований, щоб запобігти потраплянню бризок води під час їзди під дощем або по калюжах.

Цей 48-вольтовий акумулятор працює в парі з масивним 750-ватним планетарним електродвигуном, який забезпечує всю необхідну потужність. Ця комбінація забезпечує більший запас ходу та неквапливі поїздки з кожним зарядом порівняно з менш потужними моделями.

Швидкість і пробіг

Найкращий показник для комбінації акумулятор-двигун. це швидкість і пробіг, які ви можете розвинути на електровелосипеді.

Rover 6 класу 2 вражає тим, як швидко він набирає максимальну швидкість.

Ви можете розраховувати на пробіг до 25 миль (40 км) на найвищому рівні допомоги педалі (PAS 5).

На рівні PAS 5 двигун може підтримувати середню швидкість 21 миля/год (34 км/год) трохи більше однієї (1) години до повного розрядження акумулятора.

Якщо вам потрібен максимальний запас ходу, обирайте нижній рівень підтримки педалей (PAS 1. з ним ви зможете проїхати до 53 миль (85 км)).

Вам доведеться їхати повільніше із середньою швидкістю 13 миль/год (20 км/год), але ви отримаєте цілих 4 години 15 хвилин часу в дорозі.

Наведені вище цифри припускають, що акумулятор повністю заряджений перед поїздкою.

Бренд добре попрацював над тим, щоб зробити кожен рівень PAS унікальним. У деяких інших електровелосипедів ви не побачите настільки чіткої різниці між рівнями PAS.

У таблиці нижче показана середня максимальна швидкість, яку можна очікувати для кожного рівня PAS:

Рівень PAS Середнє значення. Максимальна швидкість
1 12 миль/год
2 14 миль/год
3 16 миль / год
4 21 миля/год
5 24 миль/год

Перший великий стрибок швидкості помітний між PAS 2 і PAS 3, інші рівні пропонують аналогічну якість.

Легкість їзди та керування

Це важка модель, яка важить 74 фунти (34 кг). Я хочу згадати про це, тому що, хоча ви не відчуваєте вагу під час їзди в режимі з підтримкою педалей, ви відчуєте її, коли будете їздити без електроживлення.

Це говорить про те, що ви можете їздити на ньому без живлення, але це не найкращий досвід їзди, я б сказав.

Якщо для вас це не є головною перешкодою (а не повинно бути), вам сподобається, як кермо, шиповані товсті шини та амортизаційна вилка поєднуються для легкої їзди.

Шини

Жирні шини Juggernaut розміром 26″ на 4″ спеціально виготовлені для Rover 6, налаштовані відповідно до специфікацій та захищені від проколів. Це дає додаткові бали, оскільки вони доопрацювали цей аспект, щоб покращити зручність їзди.

Мені також подобається, як більші шини пом’якшують тріщини та нерівності на дорогах, забезпечуючи плавність їзди.

Підвіска

Ви помітите 80-міліметрову амортизаційну вилку на передній частині велосипеда. Ви можете не помітити, що ця система підвіски регулюється.

Ви отримуєте свободу налаштовувати рівень амортизації, який вам потрібен, залежно від вашого стилю їзди.

Регульована вилка підвіски та товсті шини також роблять цей велосипед придатним для їзди по бездоріжжю. Оскільки підвіска поглинає це, ви отримуєте менше зворотного зв’язку в руках і мінімальні вібрації через ваше тіло (або велосипед).

Комфорт їзди на велосипеді

Як і у випадку з електровелосипедом Super 73 S2, комфорт є великим плюсом для цього електровелосипеда, який демонструє всі рівні інженерії.

Я вже обговорював регульовану вилку підвіски, тому більше не буду на цьому наголошувати. Про що я не згадав раніше, так це про зручні, ергономічні ручки, розроблені так, щоб зменшити навантаження на долоню та кисті рук під час їзди.

Ручки трохи більші, ніж ті, до яких я звик, але я впевнений, що ви не помітите цього після кількох поїздок. Вони також плюшеві на дотик і майже не відчуваються, ніби зроблені з натуральної шкіри.

Він поставляється з приємно м’яким сидінням та майже шкіряною обробкою. Ви можете м’яко натиснути на м’яке сидіння, і ви відчуєте, наскільки вони можуть бути комфортними.

Нарешті, 750-ватний двигун на втулці підвищує рівень комфорту під час їзди; ви помітите це ще більше, коли підніматиметеся на пагорби. Під час підйому на пагорби я виявив, що він загалом кращий за продуктивністю, ніж більшість подібних моделей (наприклад, TurboAnt Thunder T1 Fat Tire).

Управління велосипедом та інтуїтивність

Бренд загравав по-іншому, використовуючи два (2) дисплеї: один з лівого боку керма (контролер) і один посередині (основний дисплей).

Контролер буде блоком, де ви зможете зробити всі бажані налаштування для поїздки. Крім того, на ньому відображатимуться “не такі часті” показники, які зазвичай потрібно читати велосипедистам, такі як PAS.

З іншого боку, розташування основного дисплея в центральній частині полегшує доступ до важливої інформації під час руху.

РК-дисплей дає вам зворотній зв’язок про

Вражаючим доповненням від компанії є індикація заряду акумулятора на дисплеї. Я вперше бачу таке на електровелосипеді.

Не зовсім впевнений у причині, але думаю, що це дозволяє стежити за роботою акумулятора.

На правому кермі. стандартна 7-швидкісна система передач Shimano. Я б вважав за краще, щоб перемикачі передач були трохи нижче, але після деяких налаштувань ви звикнете до їх поточного положення.

На лівому кермі знаходиться проста консоль управління, яка містить три (3) кнопки.

Наскільки безпечний RadRover 6?

Компанія постачає цей пристрій з механічними дисковими гальмами з 180-міліметровими роторами для покращення гальмівного шляху.

Вони також дозволяють вам налаштувати роботу гальм так, щоб він зупинявся швидше і повільніше; у будь-якому випадку, вам потрібен час, щоб протестувати гальма, щоб визначити, яка конфігурація підходить саме вам.

Якщо ви не впевнені, конфігурація з коробки також працює добре.

На правому кермі знаходиться ручка газу, відокремлена від інших елементів, щоб ви не могли помилково натиснути на неї під час їзди. Це, мабуть, одна з причин, чому вони пішли на трохи більші регулятори дросельної заслінки тут.

Ви помітите передні та задні ліхтарі, які під’єднані до акумулятора. Вони активуються, коли ви натискаєте на гальма, а передні ліхтарі можна вмикати для кращої видимості в умовах недостатнього освітлення.

Хоча передні фари досить яскраві, я б рекомендував інвестувати в додаткові фари, якщо ви багато їздите вночі. Цей не може бути потужним і достатнім у всіх випадках.

Крім того, велосипед має жирові шини без проколів, амортизаційну вилку та геометричну конструкцію, яка допомагає йому добре працювати на різних місцевостях. Ви завжди будете почувати себе впевнено під час їзди по місту, довгих поїздок на роботу чи бездоріжжю.

Чи варто його купувати?

Рідко можна знайти таку модель, яка б відповідала всім вимогам.

Хоча він не відповідає усім вимогам, він має хороші показники у багатьох аспектах.

Від комфорту їзди до простоти використання та керування. він знаходиться у власній лізі.

Двигун досить потужний і не виявляє жодних ознак перенапруження, коли ви випробовуєте його на міцність. Це ще одне свідчення якості деталей, використаних для цієї збірки.

Поєднайте це з преміальними, налаштованими на замовлення жирними шинами, відмінними гальмами, вражаючими сидіннями, зручними ручками, інтуїтивно зрозумілим дисплеєм та великим пробігом, і ми отримаємо явного переможця.

Якщо ви хочете потужний електровелосипед класу 2, який справляється з різною місцевістю, як чемпіон, ви не помилитеся з RadRover 6.

Огляд RadRover 6: Наступне покоління найбільш продаваного у світі велосипеда на жирних шинах

Огляд RadRover 6: RadRover 6. найновіший, найкращий електровелосипед на жирних шинах від Rad Power Bikes. Це наступне покоління найбільш продаваного у світі велосипеда з товстими шинами eBike, але чи є воно гідним оновленням?? У цьому огляді ми пояснимо. Rad Rover 6 має досить велике взуття, яке потрібно заповнити. його попередник мав величезний успіх і встановив стандарт того, яким повинен бути ебайк. Але чи справді Rad Power Bikes доставляє свою останню пропозицію? Давайте з’ясуємо!

Флагманський RadRover отримав масштабне оновлення. Від абсолютно нової рами до двоекранного інтеейсу користувача Rad, цей велосипед зберігає дух попередніх моделей RadRover, але при цьому впроваджує інновації у всіх потрібних місцях.

RadRover 6, технічно Rad Power Bikes RadRover 6 Plus. це останнє досягнення флагманської моделі жирних шин Rad Power Bike. Вони вдосконалили багато функцій велосипеда, включаючи:

  • Спеціальний двигун з редуктором
  • Краща гальмівна сила завдяки новим гідравлічним розривам дисків
  • Вдосконалений акумулятор
  • Загальне покращення комфорту
  • Нова система дисплея (нарешті!)

Rad Power Bikes стверджує, що це найбільша еволюція в історії RadRover. Читайте наш повний огляд електровелосипедів Rad Power Bikes.

Справжній Rad Power Bikes RadRover, для різноманітності

Я повинен бути чесним з вами. ми оглядаємо багато електровелосипедів на цьому веб-сайті. Існує так багато різних типів коліс, акумуляторів, дисплеїв тощо, які ви можете поєднати разом, щоб створити електронний велосипед.

Подивіться, як RadRover 6 Plus витримує випробування в нашому найкращому огляді електровелосипедів з товстими шинами.

Попередні велосипеди Rad Power Bikes

Попередні покоління електровелосипедів Rad Power Bikes були чудовими. але вони були схожі на комбінацію найкращих деталей, які тільки можна було знайти.

Вперше в нашому огляді електровелосипедів. це відчувається як справжній велосипед Rad Power Bike. Велосипед, який могли розробити тільки в Rad Power Bikes. Ми ніколи раніше не бачили такого дисплея або конструкції акумулятора. Rad Power Bikes також стверджує, що це спеціально налаштований двигун саме для RadRover 6 Plus.

Багато в чому це схоже на перший справжній RadRover, і це фантастика.

Не забудьте також ознайомитися з найкращими аксесуарами для електровелосипедів.

Мої щоденні поїздки за останній рік: RadRover 5

Rad Power Bikes RadRover 5. це те, що започаткувало мою божевільну звичку збирати та оглядати електровелосипеди. Я проїхав кілька сотень миль на своєму RadRover, що не так вже й багато, але я також оглянув 10 інших електровелосипедів за той самий період часу. Я повинен трохи поділитися любов’ю до нього.

Хочете перевезти цього звіра? Перевірте найкращу велосипедну стійку для жирних шин для вашого автомобіля.

Але я постійно повертався до RadRover 5. Чому?

Перш за все, він просто виглядає приголомшливо. В інших країнах його називають RadRhino. це приблизно те, як я відчуваю себе на цьому велосипеді. Він приймає все, що я кидаю на нього.

Я тестував інші велосипеди, такі як KBO Breeze, які, на вашу думку, були б подібними. І, чесно кажучи, ви могли б їздити на KBO Breeze і думати, що це найкращий велосипед у світі. якби вам не було з чим його порівняти.

Але такі дрібниці, як додатковий крутний момент, доступний для передачі додаткової потужності на двигун при підйомі на пагорби, роблять цей велосипед просто вибуховим для їзди. Він схожий на великого, громіздкого носорога, але має грацію газелі (хоча і трохи великої газелі), коли вам це потрібно.

Єдине, що мені не сподобалось. це розмір. RadRover 5. це великий електронний велосипед. Це не найважчий і не найвищий eBike, який ми тестували, просто він здається великим. Ви помітите це найбільше, коли спробуєте припаркувати його на стійці для велосипедів у продуктовому магазині.

Правило товстих шин

Одними з найбільш продаваних електровелосипедів є велосипеди з товстими шинами, включаючи попередню модель RadRover 5 (читайте наш повний огляд RadRover 5).

Чому товсті шини? Товсті шини хороші тим, що мають велику площу поверхні. Rad Power Bikes стверджує, що товсті шини додаються саме для цієї мети. Круїзні електровелосипеди використовують жирні шини, тому що вони забезпечують краще зчеплення з піском, саме тому RadRover також має їх.

Ця перевага насправді випливає з більшої площі поверхні, яку мають жирові велосипеди. вдвічі ширше, ніж шини гірських велосипедів, і майже в чотири рази ширше, ніж шини шосейних велосипедів.

Гідравлічні гальма

Чесно кажучи, я поняття не мав, що таке гідравлічні гальма до того, як занурився у світ електровелосипедів.

Що таке гідравлічні дискові гальма?

Гідравлічні дискові гальма. це тип гальм, який використовує герметичну рідинну систему для передачі гальмівного зусилля від гальмівного важеля до супорта. Потім це зусилля передається на поршні всередині гальмівного супорта (керамічні гальмівні колодки), які штовхають гальмівні колодки в ротор диска. таким чином сповільнюючи обертання ротора і колеса з керамічними гальмівними колодками, що потрапляють на ротор диска.

Гідравліка забезпечує вищий рівень продуктивності та ефективності завдяки відсутності механічних кабелів, які схильні до зносу, особливо якщо вони піддаються впливу стихії. Рідинна система також виявилася більш надійною, ніж системи на основі сталевого дроту, тому що на корпусі не потрібно робити порізів або отворів, що може бути легко, незважаючи на бездоріжжя під час поїздок на сотні кілометрів, де всередину може просочитися бруд.

Якщо гідравлічні гальма кращі за багатьма параметрами, то чому ними не оснащують більше електровелосипедів?? Відповідь досить проста:

  • Вони дорожчі
  • Їх важче обслуговувати, якщо вам потрібен ремонт (навіть якщо вони більш надійні)

Оскільки Rad Power Bikes і більшість компаній, що виробляють електровелосипеди, працюють безпосередньо зі споживачами, обслуговування гідравлічних гальм, якщо щось піде не так, може бути великим, гігантським болем.

Я не знаю цього напевно, але з тих пір, як компанія Rad оновила свої сервісні пропозиції (співпрацюючи з Velofix та місцевими партнерами з веломагазинів), я б наважився сказати, що їм зручніше працювати з гідравлічними дисковими гальмами.

Я чув жахливі історії від людей, які купили ранні версії Himiway Escape (читайте наш повний огляд Himiway Escape, який включає гідравлічні гальма). У них були деякі проблеми з доставкою, і гідравлічна рідина витікала в коробках.

Відтоді компанія Himiway повернулася до механічних дискових гальм.

Підсумовуючи, Rad Power Bikes прислухалися до людей, які просили гідравлічні гальма, і оновили RadRover цього разу нарешті!

Для вас це означає, що якщо ви купите RadRover 6 Plus, він матиме чудову, добре налаштовану та ефективну гальмівну систему. Це працює. Це найважливіша частина.

Гідравлічні гальма також регулюються, щоб зробити їзду супер-ергономічною.

RadRover 6 має чудову продуктивність та ефективність завдяки гідравлічній гальмівній системі. Ця система більш надійна, ніж традиційні кабельні системи, і її легше налаштувати для ідеальної посадки.

Новий двоекранний дисплей. “інтеейс користувача Rad”

Мене завжди дратували екрани на електровелосипедах. Серйозно, жоден інший eBike, який я тестував, не мав простого годинника на РК-дисплеї. Я знаю, що сьогодні у всіх нас є смартфони, але якщо серйозно?! Просто дайте мені годинник.

RadRover 6 дає вам не тільки 1 новий дисплей, але вони дають вам два. Якщо дисплей RadRover 5 виглядав як пережиток зі світу факсимільних апаратів, то RadRover 6 має два простих, супеункціональних дисплея.

Один дисплей показує все, що вам потрібно знати про рівень заряду акумулятора та рівень заряду педалей. Мені подобається, що вони зробили дуже графічний дисплей з лівого боку, поруч з елементами керування педалями.

На іншому дисплеї відображається все, що пов’язано з вашою поточною поїздкою. Це надзвичайно приємне оновлення, і я радий, що Rad Power Bikes нарешті вийшли з кам’яного віку і оновилися.

Деякі інші електровелосипеди інтегруються з додатком, але, чесно кажучи, я просто хочу сісти на велосипед і поїхати, а не чекати, поки підключиться додаток.

Спеціально розроблений мотор-редуктор на втулці

Хоча новий двигун у RadPower Bikes RadRover не є потужнішим, він, безумовно, більш тонко налаштований. Що я маю на увазі?

RadRover 6 все ще має 5 рівнів допомоги педалям і той самий дросель на половину оберту.

Ви помітите новий двигун, коли скористаєтесь одним із налаштувань допомоги педалей. Чесно кажучи, інші електровелосипеди відчуваються трохи “чутливими”. особливо на найвищих налаштуваннях допомоги педалей. На інших електровелосипедах ви ледве повертаєте колеса, і велосипед злітає з місця.

Хоча це весело, може бути трохи складно орієнтуватися на повільних швидкостях та складній місцевості.

Найкращий спосіб описати новий двигун задньої втулки, особливо під час крутіння педалей. це те, що відчувається, ніби його взагалі немає. Він відчувається як середньопривідний двигун, а не як двигун задньої втулки. і це дуже добре.

Піднімаємось на круті пагорби? Цей новий двигун ще краще підготовлений до того, щоб взяти все, що ви йому дасте. Команда інженерів Rad досконало налаштувала цей велосипед для всіх стилів їзди на ньому.

Вони розробили новий, спеціальний 750-ватний мотор-втулку з редуктором, який забезпечує більшу потужність, але більш ефективно. Результат. можливість швидше підніматися на пагорби, швидше набирати швидкість і насолоджуватися більшою впевненістю протягом всієї поїздки.

Покращена конструкція акумулятора

Новий дизайн напівінтегрованого акумулятора. це одна з перших речей, яку я помітив у цьому електровелосипеді, коли він був запущений. Старий дизайн акумуляторів Rad Power Bikes здавався доісторичним і застарілим з самого початку.

Це просто виглядало як гігантська більмо на оці на інакше красивому велосипеді. Інші електровелосипеди мають повністю інтегровані акумулятори, але ми рекомендуємо вам придбати той, який можна зняти.

Знімний акумулятор легше обслуговувати та замінювати.

Напівінтегрована конструкція RadRover все ще забезпечує всі переваги повністю інтегрованого акумулятора, але має набагато чистіший вигляд. Фірмовий акумулятор на 14 Ач, 48 В (672 Вт-год) розміщений безпосередньо в рамі, що надає велосипеду більш витонченого вигляду та покращує загальний досвід користувача.

Завдяки практичній ручці, легше заїжджати та виїжджати однією рукою. Коли прийде час заряджатися, спрощена індикація з десяти світлодіодів (у порівнянні з 4 світлодіодними індикаторами RadRover 5) надасть вам надійну інформацію про те, скільки енергії залишилося у вас в будь-який момент часу.

Навіть дріт на зарядному блоці має помаранчевий колір Rad Power Bikes. це маленькі вдосконалення, які роблять цей велосипед значним покращенням у порівнянні з попереднім поколінням.

Ергономіка, ергономіка, ергономіка

Будемо відверті, ергономіка RadRover 5 залишає бажати кращого.

Отже, інженери Rad Power Bikes повернулися до креслярської дошки. Вони розробили абсолютно нову раму, яка краще підходить для велосипедистів з нижньою межею рекомендованого діапазону зросту. Покращена ергономіка та покращена керованість RadRover обіцяють більш плавну та впевнену їзду завдяки ширшому діапазону висот.

Збірка: Безліч опцій

Раніше електровелосипеди Rad Power Bikes доставляли вам додому в потворній коробці, і вам доводилося збирати велосипед самотужки. Не більше!

Rad покращили свою гру, дозволивши кілька різних варіантів збірки:

  • Ви можете зробити все це самостійно.
  • Ви можете замовити збірку у партнера веломагазину Rad Local.
  • Ви можете отримати його Pro Built and Delivered by Velofix.

Звичайно, у кожного варіанту є свої плюси і мінуси.

Побудуйте його самостійно

Звичайно, побудувати його самостійно безкоштовно, і електричний жировий велосипед доставляється протягом двох робочих днів (доставка зазвичай займає близько 5 днів). Досить гладкий. Мені знадобилося близько 45 хвилин або близько того, щоб зібрати його самостійно. Якщо вам не вистачає впевненості, щоб зібрати його, як мені не вистачало перших кількох електричних велосипедів, які я зібрав, ви завжди можете викликати механіка до себе додому, щоб він перевірив вашу роботу.

Єдина проблема, з якою я постійно стикаюсь. це встановлення передньої шини для ідеального вирівнювання з новими гідравлічними дисковими гальмами (або механічними дисковими гальмами на інших велосипедах).

Створено партнером місцевого веломагазину Rad

Це коштує 199 доларів і буде готово вже через 12 днів для RadRover 6 Plus у Форт-Коллінз, штат Колорадо (на момент написання цієї статті). Це насправді зовсім не надто пошарпано. У моєму маленькому місті є два веломагазини в межах кількох миль звідси. Це дуже мило.

Візьміть передній та задній багажники? Вони також встановлять їх за додаткову плату.

Професійно зібрано та доставлено Velofix

Velofix. це суміш Uber та веломайстерні. Мобільна веломайстерня приїжджає до вас додому і може віддати вам повністю зібраний велосипед або просто перевірити вашу роботу. За 249 грн вони зберуть і доставлять вам електровелосипед приблизно через 15 днів після замовлення. Досить мило.

Ви замовляєте передній та задній багажники? Вони також додадуть їх за додаткову плату.

Як партнер Rad Local Bike Shop, так і Velofix ідеально підходять для збирання велосипеда, особливо якщо ви ніколи не робили цього раніше. Я наполегливо рекомендую вам принаймні перевірити збірку велосипеда у професіонала, якщо ви хочете бути впевненими, що ви не тільки катаєтесь на велосипеді, але й їздите безпечно.

Поговоримо про загальний досвід їзди

Найкращий спосіб описати загальний досвід їзди. це просто: без зусиль. Ви не відчуваєте, що їдете на електровелосипеді, ви відчуваєте, що їдете на звичайному електровелосипеді з товстими шинами, але у вас просто є надлюдські можливості.

Багатьох людей одразу турбує запас ходу їхнього електровелосипеда. Більшість eBike мають запас ходу близько 40 миль. Запас ходу RadRover 6 Plus офіційно становить 45 миль, але це залежить від багатьох різних змінних:

  • Який рівень допомоги на педалях ви використовуєте
  • Скільки ви крутите педалі
  • Ваша загальна вага. будь-який вантаж
  • Пагорби
  • Їдьте за вітром або проти вітру
  • Набагато більше!

Технічно діапазон цього електричного велосипеда необмежений, оскільки ви завжди можете крутити педалі. Ми б не рекомендували, оскільки він все ще важкий. Однак на цьому велосипеді ви можете легко розраховувати на 30 миль, незалежно від того, в яких умовах ви їдете. У нашому першому тестовому заїзді ми проїхали близько 10 миль, і він зняв лише 2 з 10 смужок на дисплеї заряду акумулятора.

RadRover також поставляється в стандартній комплектації з батареєю Samsung (або елементами Panasonic 35E, розрахованими на 800 циклів зарядки). яка є однією з найкращих у своєму класі. У нас не було жодних проблем з деградацією або чимось подібним, навіть після місяців їзди та тестування.

Нам просто не подобався загальний вигляд попереднього дизайну акумулятора, і це величезна область, яку Rad Power Bikes покращили в цьому дизайні.

Занепокоєння щодо часу автономної роботи? Не для мене.

Час роботи акумулятора ніколи не був для мене великою проблемою, особливо з акумуляторною батареєю Rad. Мені рідко доводиться їздити на відстань понад 20 миль. Якщо я хвилююсь, я просто відкладаю дросель і кручу педалі більше.

Я також думаю, що це велика причина того, що цей велосипед ВІДЧУВАЄТЬСЯ легшим. Але більше про це через секунду.

Передня вилка

Я ніколи не думав, що помічатиму передню підвіску на велосипеді, поки не спробував велосипед без передньої підвіски. Дехто каже, що передня підвіска. це перебір на велосипеді з товстими шинами, але я схильний з цим не погоджуватися.

Передня підвіска має регулювання попереднього натягу та блокування, що дозволяє контролювати, наскільки “піддатливою” є передня підвіска. Мені подобається трохи послабити його для більш комфортної їзди. Вибоїста місцевість? Не має значення, чи це асфальтована поверхня, гравійна поверхня чи бездоріжжя, цей велосипед впорається з усім цим.

Велосипеди Rad Power Bikes RadRover 6 Plus Огляд: Що нам не сподобалось

Хоча в цілому RadRover 6. неймовірний, надзвичайно універсальний велосипед, є кілька невеликих недоліків, з якими ми зіткнулися.

Задній багажник: не входить до комплекту

Сьогодні багато електровелосипедів з товстими шинами постачаються із заднім багажником у комплекті. Фірмовий задній багажник Rad Power Bikes коштує лише 89, що є справедливою ціною. Ми просто хотіли б, щоб він був включений.

Велосипед все ще надзвичайно важкий

Цей велосипед все ще важить 73. фунтів, що приблизно на чотири фунти більше, ніж у попередника RadRover. Чомусь він зовсім не відчувається важчим. Насправді, він відчуває себе легше.

Я не маю логічного уявлення про те, як Rad Power Bikes зробили це. Я думаю, що частково він відчувається легшим, хоча це не так, завдяки тому, що батарея напівінтегрована. Попереднє покоління мало велику, громіздку батарею, яка не була такою довгою, як батарея нинішнього покоління. Я думаю, що таким чином вони скинули трохи ваги.

Але це лише припущення з мого боку. Все, що я знаю, це те, що Rad Power Bikes якимось чином вдалося зробити цей велосипед ще кращим, але при цьому зменшити його вагу. Це досить дивно, коли ви думаєте про це.

Обмежена висота, на яку це працює

Цей велосипед все ще великий, як ми вже згадували. Він не відчувається таким великим монстром, як RadRover 5, але він все ще підходить лише для зросту 5’4″. 6’2″. але цей велосипед чудово підходить для більших гонщиків.

Наскрізна версія eBike підходить для висоти 5’2″. 6’2″, що є покращенням. Однак я не впевнений, що моїй дружині буде комфортно їздити на прохідній версії, навіть незважаючи на те, що її зріст 5’2″. це все ж таки великий велосипед.

RadRover 6: перевірка всіх стандартних пунктів

Звичайно, RR 6 відповідає всім типовим вимогам до електровелосипедів, особливо в тому, що стосується преміум-класу:

  • Перемикач та касета Shimano Altus
  • Світлодіодні передні та задні ліхтарі (вони вмикаються автоматично, коли стемніє. ви також можете ввімкнути їх вручну)
  • Регульована амортизаційна вилка
  • Рама з алюмінієвого сплаву 6061
  • 7-швидкісні передачі
  • Електровелосипед класу 2 з максимальною швидкістю 20 миль/год
  • Товсті шини із захистом від проколів та світловідбиваючими боковинами

Також не забудьте переглянути наші найкращі аксесуари для велосипедів Rad Power.

Огляд RadRover 6 Plus: Остаточний вердикт

Флагманський RadRover отримує масивне оновлення. Від абсолютно нової рами до двоекранного інтеейсу користувача Rad, цей велосипед зберігає дух попередніх моделей RadRover, але при цьому впроваджує інновації у всіх потрібних місцях.

Багато в чому RadRover 6. це перший електровелосипед від Rad Power Bikes, який насправді відчувається як свій власний. Від кастомної рами до модернізації акумулятора і навіть помаранчевого дроту на зарядному пристрої, цей велосипед на 100% складається з ДНК велосипедів Rad Power Bikes. не найкращої колекції тих самих компонентів, що використовуються іншими компаніями, що виробляють електровелосипеди.

Це неймовірно хороша річ.

Про цей неймовірно потужний велосипед з товстими шинами eBike не так вже й багато поганого можна сказати. Навіть ціна розумна: 1,999. Я можу стверджувати, що, можливо, це на пару сотень доларів дорожче, ніж інші електровелосипеди в аналогічній категорії (подивіться, наприклад, наш огляд HJM Toury eBike). але ви платите за щось більше, ніж просто за електровелосипед, на якому ваша дупа проїжджає сотні миль.

Ви дійсно платите за спокій, що якщо щось піде не так з вашим eBike, є реальні люди в Сполучених Штатах. і, можливо, навіть у вашому місті через партнерів Rad Local Bike Bike Shop, які можуть допомогти.

Якщо ви хочете витратити близько 2 000 доларів на чудовий універсальний електровелосипед, вам буде важко знайти краще, більш потужне і надійне рішення.

Ми з гордістю надаємо цьому електровелосипеду сертифікат WeTriedIt.

Як швидко їде RadRover 6 Plus?

RadRover 6 Plus. це електровелосипед класу 2, що означає, що він розвиває швидкість до 20 миль/год з підтримкою. або за допомогою педалей, або просто на дросельній заслінці. Фізика не заважає велосипеду їхати швидше (крутити педалі сильніше або спускатися під гору), але двигун перестає забезпечувати потужність на швидкості 20 миль/год.

До якого класу належить RadRover 6?

RadRover 6 Plus. це електровелосипед класу 2, що означає максимальну швидкість 20 миль/год за допомогою електродвигуна. або з підтримкою педалей, або з чистим дроселем. Двигун не забезпечує потужність понад 20 миль/год, але фізика (спуск під гору або сильніше натискання на педалі) не завадить велосипеду їхати швидше, ніж 20 миль/год.

Наскільки швидкий RadRover 6?

RadRover 6 Plus розвиває максимальну швидкість 20 миль/год. як з педалями, так і без них. Мотор не забезпечує потужність понад 20 миль/год, але фізика (спуск під гору або сильніше педалювання) не завадить велосипеду їхати швидше, ніж 20 миль/год.

Який запас ходу у RadRover 6 Plus?

45 миль. все залежить від різних змінних: вітру, використання дросельної заслінки і педалей, рельєфу місцевості, корисного навантаження і т.д. Ми постійно проїжджаємо близько 35 миль на повному діапазоні. використовуючи допомогу педалі щедро.

Rad rover ebike

огляд, електронного, велосипед, rover, ebike

Кредит: Rad Power Bikes

Як ви можете бачити на зображенні вище, цей електровелосипед може бути схожим на старий надійний велосипед у вашому гаражі, з педалями та всім необхідним. Але на цьому багато подібностей закінчуються, як тільки ви вмикаєте його.

Загальне правило роботи електровелосипедів полягає в тому, що двигун вмикається, коли ви починаєте крутити педалі. чим сильніше ви крутите педалі, тим більше потужності забезпечується в залежності від налаштувань, які ви використовуєте. Або ви можете покрутити дросель на кермі, щоб отримати потужність без будь-яких педалей.

Ось що вам слід знати про електричний фетбайк RadRover 6 Plus:

  • РК-дисплей Rad Display з підсвічуванням відображає статистику в реальному часі, включаючи індикатор заряду, спідометр, рівень допомоги педалей, пробіг, вихідну потужність та багато іншого
  • Знімний літій-іонний акумулятор 48 В, 14 Ач
  • До 45 миль на одному заряді з максимальною швидкістю 20 миль/год
  • 5-рівнева підтримка педалі з половинним поворотом дросельної заслінки
  • Спеціальний двигун з редуктором потужністю 750 Вт для більших можливостей підйому в гору
  • Високоефективні гідравлічні дискові гальма
  • Стійкі до проколів жирові шини 26″ x 4″ зі світловідбиваючими боковинами
  • Включає фару, задні ліхтарі та стоп-сигнал, які активуються автоматично
  • Відносно простий у збірці, порівняно з іншими моделями
  • Важить приблизно 75 фунтів при вантажопідйомності 275 фунтів
  • Роздрібна торгівля за 1,999

Без сумніву, 2,000. це великі гроші, але це на рівні з аналогічними електронними велосипедами. Просто знайте, що інші марки та моделі можуть працювати набагато, набагато довше.

Розпакування RadRover

огляд, електронного, велосипед, rover, ebike

Коли Rad Power Bikes відправив цей електронний велосипед на огляд, у мене були деякі застереження. За останні кілька років я не надто часто конструював велосипеди, не кажучи вже про високотехнологічні моделі, тому я не знав, чого саме очікувати, коли відкривав коробку.

При першому огляді він виглядав не так вже й погано, тож я обережно почав його розпаковувати. Деякі деталі були вільно прикріплені, інші були скріплені блискавкою, а також було багато прокладок із суміші картону та пінополістиролу.

огляд, електронного, велосипед, rover, ebike

Приємно було бачити, що велосипед був в основному зібраний, але все одно знадобився деякий час, щоб зібрати решту деталей. Я наполегливо рекомендую спочатку прочитати інструкцію по збірці, а також переглянути супутнє відео.

Дещо про що слід пам’ятати. Rad Power Bikes рекомендує, щоб збірку та налаштування велосипеда здійснював сертифікований веломеханік. Якщо ви плануєте зробити це самостійно, компанія рекомендує перевірити вашу роботу.

Я вирішив зробити це самостійно, особливо після того, як побачив, що рівень складності на сайті Rad був ближче до “будь-хто може це зробити”. Приємним штрихом був включений набір інструментів. Я не буду детально описувати кожну частину процесу, але ключові компоненти, які потрібно додати до велосипеда, включають кермо, переднє колесо, педалі та фару.

Це зайняло пару годин, і це, безумовно, допомогло мати другу людину для допомоги на кількох кроках по дорозі. Rad Power Bikes також надали кілька додаткових аксесуарів для встановлення, таких як задній вантажний багажник, ремені та дзеркало заднього виду.

Вирушаємо в дорогу

Перед першою поїздкою я повністю зарядив акумулятор (за допомогою настінного кріплення, що входить до комплекту), а потім ще раз перевірив свою роботу, щоб переконатися, що всі деталі щільно прилягають один до одного, правильно вирівняні і що масивні шини провітрені. Оскільки це був мій перший досвід роботи з будь-яким електровелосипедом, було трохи кривої навчання.

По-перше, я ознайомився з двома РК-дисплеями. Той, що спереду і по центру, показує швидкість, рівень заряду та іншу статистику. Дисплей на лівій стороні керма має регулятори для збільшення та зменшення рівня допомоги при натисканні на педалі. Дозвольте мені лише сказати, що наявність двох окремих дисплеїв. це надзвичайно зручний спосіб отримати необхідну інформацію, не намагаючись орієнтуватися у всьому через один крихітний екран.

огляд, електронного, велосипед, rover, ebike

На правій стороні керма знаходиться 7-ступінчастий перемикач передач Shimano, а на правій ручці. дросельна заслінка. Увімкніть велосипед через головний дисплей, і він також увімкне фару та задній ліхтар.

Я почав з педального підсилювача, встановленого на 0, і рушив, як на звичайному велосипеді. Одного разу на прямій дорозі по сусідству я підняв передачу до першої, потім до другої і помітив, як мало зусиль мені доводиться докладати для того, щоб крутити педалі. Крутіть ручку газу і отримуйте ще один поштовх.

RadRover 6 Plus. це велосипед класу II, що означає, що він розвиває максимальну швидкість 20 миль/год. Це не здається дуже швидким, поки ви не спробуєте асоціювати відчуття з перебуванням на велосипеді. До цього потрібно трохи звикнути, але, на щастя, гальмівна система надзвичайно чутлива. При натисканні на гальма деактивується і система допомоги педалям.

Виїжджайте на бездоріжжя, і саме тут ви оціните 4-дюймові товсті шини. особливо їхню здатність справлятися з гравієм і брудом. Спочатку я був трохи обережнішим, використовуючи систему допомоги педалі, поки не переконався, що мене не розверне. Зрештою, це відносно важкий велосипед. До речі, підйом в гору був абсолютним вітерцем.

Користуючись нею кілька разів, я навіть не наблизився до виснаження акумулятора. Ви проїдете близько 45 миль по рівній місцевості з мінімальним використанням педалей і дросельної заслінки. Навіть на горбистій місцевості з інтенсивним використанням двигуна ви зможете проїхати 25 миль.

Хороше і погане

Ось що мені дійсно сподобалось в RadRover 6 Plus:

  • Комфортна їзда
  • Плавне прискорення та гальмування
  • Універсальний як для міських пасажирів, так і для любителів бездоріжжя
  • Два окремі РК-дисплеї
  • Різноманітні аксесуари доступні для різних сценаріїв
  • Блокування батарейного відсіку (в комплекті є два ключі)

Це те, що може бути краще:

  • Дисплеї трохи важко читати під прямими сонячними променями
  • Дорогий у порівнянні з деякими іншими електровелосипедами

Вердикт: чи варто купувати RadRover 6 Plus?

Може здатися, що він важкий, але всі члени моєї сім’ї, зростом від трохи менше 5 футів до трохи менше 6 футів, змогли з легкістю їздити на RadRover Plus 6. І це просто весело.

огляд, електронного, велосипед, rover, ebike

Так, ви повинні взяти до уваги ціну і те, чи потрібні вам функції “Plus”, які йдуть в комплекті з цим велосипедом. наприклад, керамічні гальма та інші більш преміальні опції. Електровелосипед початкового рівня від Rad, 999 RadMission 1. це одношвидкісний велосипед, призначений для міських райдерів, тому в ньому не вистачає багато важкого устаткування.

Але якщо ви шукаєте більш універсальний велосипед для міських вулиць і трас, 1,999 RadRover 6 Plus відповідає всім вимогам. від функцій до довговічності. За ту саму ціну є також модель RadRover 6 Plus Step-Thru, яка не має верхньої труби, що проходить від виносу керма до підсідельної труби. Це полегшує посадку та висадку з велосипеда.

Що б ви не вибрали, мій перший досвід роботи з електронним велосипедом був дуже позитивним, і я дуже рекомендую цю останню новинку від Rad Power Bikes.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top