Обмеження ваги велосипеда Cannondale. Ціна: $12,000 ($5000 за раму)

Найкращі гравійні велосипеди 2023 року: наш вибір найкращих моделей

Найсвіжіший контент про перегони, інтерв’ю, характеристики, огляди та експертні поради щодо купівлі прямо у вашу поштову скриньку!

Дякуємо, що підписалися на розсилку The Pick. Незабаром ви отримаєте електронний лист із підтвердженням.

Виникла проблема. Будь ласка, оновіть сторінку та спробуйте ще раз.

Відправляючи свою інформацію, ви погоджуєтеся з Умовами та Політикою конфіденційності та досягли 16-річного віку.

cannondale, велосипед, вага, ліміт, ціна

Не існує одного найкращого гравійного велосипеда. те, що підійде саме вам, буде залежати від типу їзди, який ви хочете робити, а також від того, скільки ви хочете витратити.

Тут ми розглянули кілька чудових універсальних гравійних велосипедів, а також кілька більш спеціалізованих моделей, які підійдуть для гравійних гонок, а також велосипедів, які добре підходять для багатоденних велоподорожей. У нас також є варіанти серед найкращих бюджетних гравійних велосипедів.

Наш вибір ґрунтується на нашому великому тестуванні та оглядах найкращих доступних гравійних велосипедів, починаючи від гравійних велосипедів вартістю до 450 000 / 1000 фунтів стерлінгів і закінчуючи гравійними велосипедами преміум-класу з ціна тегами вище 10,000 / £ 10,000. Ми також вибрали наші найкращі велосипеди для гравію велосипед року між дев’ятьма гравійними велосипедами, на яких їздили та оцінювали їх численні оглядачі, перш ніж ми обрали переможців.

Нижче на цій сторінці ми розповімо про те, як вибрати найкращий гравійний велосипед для ваших потреб, але спочатку ми пропонуємо шість коротких рекомендацій, потім наш вибір найкращих гравійних велосипедів, за якими йдуть найкращі високопродуктивні машини, з посиланнями на наші повні огляди для кожного з них.

Найкращі гравійні велосипеди з найкращим співвідношенням ціни та якості

Diverge E5 Comp – це якісна гравійна їзда з амортизацією Future Shock 1.5 передніх амортизаторів для більшого комфорту та великого кліренсу, що дозволяє встановити 47мм 700c або 2.1-дюймова гума 650b.

Vitus Venon Evo виконує подвійну функцію, пропонуючи як дорожні, так і гравійні характеристики. Модель GR для гравію оснащена 40-міліметровими шинами, але ви можете встановити і 45-міліметрові, для швидкої та повітряної їзди по гравію.

Ribble пропонує вам хорошу техніку для гравію зі сплавом Gravel AL, включаючи варіанти коліс 650b та 700c та велику кількість кріплень для передач. Ви можете вибрати власну специфікацію, але цей Shimano GRX400 забезпечує широкий діапазон передач.

Найкращі високопродуктивні гравійні велосипеди

Наш гравій Велосипед 2023 року, Revolt має розумні функції, такі як гнучкий D-подібний підсідельний штир, який не заважає вам змінювати дропаути та регульовані задні дропаути, щоб точно налаштувати вашу їзду.

Ми вважаємо, що Checkpoint – чудовий варіант для гравійних експедицій. Він має безліч кріплень та місць для зберігання, а його роз’єднувач IsoSpeed допомагає додати комфорту під час довгих поїздок.

Якщо швидка гравійна їзда / перегони – це ваша річ, Kaius ставить галочки у всіх ящиках. Супершвидкий, з аеродинамічними характеристиками та агресивною посадкою, але з маневреністю для подолання більш звивистих трас.

Причини, яких слід уникати

Якщо ви схильні до більш авантюрних подорожей, дослідження нових маршрутів, багатоденних мандрівок та випадкових багатоденних велоподорожей, то спеціалізований Diverge Comp E5 добре підійде вам.

Він має розслаблену геометрію та високу передню частину для більш зручного положення під час їзди. із застереженням, що ми виявили, що переднє колесо трохи важче зважити, коли ви по-справжньому проїжджаєте повороти.

Є повний комплект кріплень, з парами під нижньою трубою та на верхній трубі, а також потрійні боси на вилці. Повні крила та багажник також передбачені, якщо ви віддаєте перевагу більш традиційній установці для перевезення багажу та захисту від бризок.

Але найголовніша особливість Diverge Comp E5 – це Future Shock 1.5, які зазвичай зустрічаються лише на карбонових моделях. Це добре гасить деякі коливання та високочастотні удари, але ми виявили, що цього недостатньо для заміни передньої підвіски, якщо ви розглядаєте цей варіант як альтернативу.

Причини, яких слід уникати

Vitus Venon Evo поєднує в собі швидкий гравійний велосипед та витривалий шосейний велосипед в одному вседорожньому пакеті, причому Vitus продає специфікації GR, орієнтовані на гравій, та специфікації RS для використання на дорогах. Ми вважаємо, що ця посадка є гарним компромісом між вертикальним та агресивним положенням.

Цей Force AXS XPLR 1x – гравійний, з шинами Michelin Power Gravel шириною 40 мм, встановленими на карбонові колеса Prime Primavera 44, і кліренсом для 45-х, якщо ви хочете. Попри це, велосипед важить лише 7 кілограмів.9 кг, що забезпечує жвавий прогрес навіть на складному бездоріжжі. Встановіть 28-міліметрові шини і ви будете готові до витривалих поїздок по дорогах.

Ви втрачаєте деякі точки кріплення, які зазвичай є на найкращих гравійних велосипедах, хоча не більше, ніж на багатьох гравійних гоночних велосипедах, а аеродинамічна передня частина та швидка їзда роблять Vitus Venon Evo хорошим варіантом для гравійних перегонів.

Причини, яких слід уникати

Ribble Gravel AL Sport має 47-міліметрові покришки на колесах 650b, хоча ви також можете встановити колеса 700c. Опція 650b робить цей велосипед універсальним варіантом, який не розорить ваш гаманець.

Довга і низька сплавна рама, зі слабкою виносною трубою. довгий винос і короткий шток. Є багато точок кріплення, хоча, як не дивно, не тих, що потрібні для багажника. 2х10-швидкісний Shimano GRX 400 – це найнижча модель в лінійці, але все одно пропонує відмінну продуктивність і передаточні числа до 30×34т, щоб впоратися з найскладнішими завданнями.

Незважаючи на те, що велосипед не легкий, ми виявили, що він швидкий і добре справляється як з деградованим асфальтом, так і з нерівними доріжками, хоча зчеплення з дорогою, як правило, слабшає, коли ми переходимо на більш брудні ділянки.

Найкращі велосипеди для гравію

Причини, яких слід уникати

Giant Revolt виграв наш титул “Гравійний велосипед року” у 2023 році. Це гравійний велосипед, який дуже добре охоплює широкий спектр їзди по гравію. Комфорт сідла підвищується завдяки D-подібному підсідельному штирю з заявленим прогином 12 мм, але він вписується в стандартний 30-дюймовий.9-міліметрова кругла підсідельна труба, щоб ви могли встановити дроппер, якщо ви катаєтесь на більш технічній місцевості.

Задні дропаути мають двопозиційну регульовану геометрію, що дозволяє вибирати між більш рухливою їздою для перегонів або ширшим кліренсом з підвищеною стабільністю. У вас також є точки кріплення для велопакетів, в тому числі на вилках.

Рама дуже добре поглинає нерівності як спереду, так і ззаду, хоча ми б віддали перевагу коротшій виносній трубі для більшої гнучкості в налаштуванні велосипеда.

Ми були вражені запропонованою вартістю, а також специфікацією, що включає електронне перемикання передач Shimano GRX RX815 Di2 та карбонові колеса Giant.

Читайте наш огляд Giant Revolt Advanced Pro в нашому огляді “Гравійний велосипед року”.

Причини, яких слід уникати

Checkpoint спеціалізується на кріпленнях, в тому числі на ніжках вилки, а також включає в себе відсік для інструментів та трубки від Trek, що знаходиться в нижній частині труби. Рама дозволяє вмістити 2.1 дюйм 650bs та роз’єднувач підсідельного штиря IsoSpeed додає комфорту для їзди по пересіченій місцевості.

Довга колісна база Checkpoint та висока вилка забезпечують стабільність для довгих поїздок, не перегинаючи палицю. Він все ще швидкий, незважаючи на те, що його можна завантажити для виснажливих поїздок по гравію.

Читайте наш огляд Trek Checkpoint SL7 у нашому матеріалі “Гравійний велосипед року.

Причини, яких слід уникати

На іншому кінці гравійного спектру від Trek Checkpoint, BMC Kaius – це гоночний велосипед для гравію, з низькою посадкою та аерорамою, запозиченою у шосейного гоночного велосипеда BMC Teammachine.

Їзда схожа на шосейні велосипеди BMC, і ви отримуєте урізаний набір точок кріплення в стилі шосейного велосипеда, який навіть не включає в себе крила / бризковики. Є місце для 44-міліметрових шин, що може допомогти пом’якшити нестачу комфорту в жорсткій, налаштованій на перегони рамі.

Ця нижча специфікація є більш доступною, ніж верхній рівень BMC Kaius, але все ще дорожча, ніж найвища специфікація, доступна для Giant Revolt.

Читайте наш огляд BMC Kaius в нашому матеріалі “Гравійний велосипед року.

Причини, яких слід уникати

Addict Gravel створений для швидкості, а не для транспортування вантажу по бездоріжжю, але при цьому має довшу колісну базу та вищу посадку, ніж інші гравійні гоночні велосипеди, такі як BMC Kaius. Завдяки цьому велосипед добре збалансований і підходить як для швидкої технічної їзди, так і для багатоденних велопоходів, незважаючи на відсутність кріплень під вилку.

Нам сподобався дизайн Addict Gravel від Scott, і велосипед має гарне співвідношення ціни та якості, причому велосипед SRAM Rival AXS з нижчими характеристиками коштує так само недорого, як і велосипеди від брендів, які зазвичай більш орієнтовані на ціну, ніж Scott.

Читайте наш огляд Scott Addict Gravel 10 у нашому огляді Гравій Велосипед року, як BMC Kaius.

Причини, чому не варто купувати

Геометрія Cannondale Topstone Carbon на папері виглядає агресивною, але насправді вона більш поблажлива, ніж можна було б очікувати. Він також включає спрощену та нижчу версію Cannondale вага Шкворнева задня підвіска. Це забезпечує 30 мм ходу безповоротної конструкції, що покращує зчеплення з нерівною поверхнею, хоча і не сприяє підвищенню комфорту спереду. Для цього вам знадобиться вилка Topstone Carbon Lefty з амортизаційною вилкою.

Існує можливість встановити систему освітлення Smart Sense від Cannondale з радаром заднього виду. Cannondaleтакож конкурентоспроможні, незважаючи на високотехнологічні особливості рами.

Читайте наш огляд Cannondale Topstone Carbon 3 у статті “Гравійний велосипед року.

Причини, яких слід уникати

Crux Pro, який коштує дешевше, ніж S-Works Crux, все ще легкий і має таку ж чутливу геометрію, як і велосипед топ-сегмента. Це призводить до легкого швидкого прискорення, хоча 38-міліметрові шини призводять до тремтіння при їзді по нерівній поверхні.

Ви можете збільшити вагу до 2.1-дюймові шини 650b, що має додати трохи більше комфорту та додаткового зчеплення з дорогою, а круглий підсідельний штир дозволяє встановити підсідельний штир або підсідельний штир з підвісною системою.

Ми вважаємо, що Crux підходить для райдерів, яким потрібна маневреність на гравії, але з можливістю зменшити потужність для максимальної швидкості.

Гравійні велосипеди: все, що вам потрібно знати

Що таке гравійні велосипеди?

Гравійні велосипеди – це велосипеди з амортизатором, які дозволяють з’їжджати з асфальтованих доріг на більш захоплюючу місцевість.

Від перегонів до велоподорожей – для вас знайдеться найкращий гравійний велосипед, створений, щоб впоратися з вимогами складної місцевості та довгих багатоденних поїздок по бездоріжжю.

Як і у випадку з усіма велосипедами, дуже важливо, щоб ви придбали найкращий велосипед, який підходить саме вам, і він не обов’язково має бути визначений за статевою ознакою. Але якщо ви шукаєте спеціальну жіночу модель, яка часто має менші розміри та інші особливості, наприклад, ширше сідло і вужчі кермо, вам варто переглянути сторінку “Найкращі жіночі гравійні велосипеди для бездоріжжя”.

Якщо ви жонглюєте обмеженим бюджетом, але все одно хочете отримати найкраще, наша сторінка, присвячена найкращим бюджетним гравійним велосипедам: гравійні велосипеди вартістю до 1000/1500 фунтів стерлінгів ідеально підходять для отримання найкращого співвідношення ціни та якості пригод на двох колесах.

Народжені з духом пригод, найкращі гравійні велосипеди знаходяться десь посередині між найкращими витривалими та спортивними велосипедами та найкращими велосипедами для циклокросу, а також сумішшю найкращих гірських велосипедів з хардтейлом. Вони спритніші на асфальтованих ділянках дороги порівняно з жирними MTB-кіньми, але вселяють впевненість, коли справа доходить до подолання нерівних поверхонь, ніж їхні слизькі втомлені дорожні побратими.

Ці велосипеди ідеально підходять для пригод на пересіченій місцевості: гравійні доріжки, розбитий асфальт, пожежні дороги і, звичайно ж, ґрунтові доріжки. Наслідуючи своїх побратимів з циклокросу та МТБ, не дозволяйте дроп-барам обдурити вас, ці велосипеди можуть долати досить технічну місцевість, включаючи звивисті гірські велосипедні стежки.

Цей кросоверний вид спорту може внести невелику плутанину і у відділ велосипедного спорядження, наприклад.g з лайкрою чи без лайкри. На щастя, наш посібник з найкращого одягу для гравійних велосипедів: велосипедний комплект для вашої гравійної їзди повинен вирішити будь-які проблеми з комплектом.

Найкращі гравійні велосипеди оснащені широкими шинами, з додатковим грязьовим просвітом та дисковими гальмами в стандартній комплектації. Очікуйте будь-що до 47c або більше на колесах 700c або 650b.

На кращих гравійних велосипедах часто є кріплення для багажників та додаткових місць для зберігання, а також можливість встановлення бризковиків. Насправді, це, мабуть, найбільша різниця між гравійними та циклокроссовими велосипедами, поряд з кріпленнями для пляшок.

Чи хороші гравійні велосипеди на дорозі?

У порівнянні з дорожніми велосипедами, ви також знайдете ширші та нижчі передаточні числа на кращих гравійних велосипедах, що допоможе вам їздити по пухкій або горбистій місцевості, особливо при перенесенні велосипедних сумок, якщо ви готуєтесь до багатоденних експедицій.

cannondale, велосипед, вага, обмеження, ціна

Загалом, найкращі гравійні велосипеди також мають нижній кронштейн нижче, ніж у велосипедів для циклокросу, що допомагає забезпечити підвищену стійкість на кам’янистій, корінистій та пересіченій місцевості. Для більш детальної інформації про те, в чому саме полягають відмінності, вам може бути корисною наша сторінка “Гравійні велосипеди та велосипеди для циклокросу: в чому різниця”.

Для тих, хто хоче зійти з второваного шляху, але не хоче відставати від інших, варто розглянути електричну версію. Електричні гравійні велосипеди дають вам всюдихідність і стабільність, що вселяє впевненість, але з деякою додатковою підтримкою.

Чому гравійні та пригодницькі велосипеди такі популярні?

Якщо ви коли-небудь їздили на своєму найкращому шосейному велосипеді і помічали ґрунтові дороги, пожежні стежки або привабливі одноколійки, цікавилися, куди вони ведуть, але не наважувалися з’їхати з асфальту, тоді гравійний або пригодницький шосейний велосипед може бути саме для вас.

Ці велосипеди мають на меті поєднати ефективність на дорозі з позашляховими можливостями, тому в їхній конструкції можна знайти перегуки з шосейними та циклокроссовими велосипедами, а також елементи з технологій гірських велосипедів. Купуючи свій перший гравійний велосипед, ви повинні очікувати, що в стандартній комплектації він буде оснащений дисковим гальмом і ширшими шинами.

У той час як велосипеди для циклокросу розроблені для коротких брудних заїздів, гравійні та пригодницькі велосипеди призначені для довших поїздок по бездоріжжю. У категорії гравійних велосипедів ви знайдете як гоночні моделі для перегонів по гравію, так і пригодницькі велосипеди, які мають додатковий кліренс і кріплення для розміщення багажу, а також часто ширші шини для більш віддалених подорожей.

Чим геометрія гравійних велосипедів відрізняється від шосейних?

Стабільність та керованість є ключовими, коли справа доходить до їзди по бездоріжжю. Очікуйте на подовжену колісну базу, менший кут нахилу фари та нижній кронштейн у порівнянні з шосейними велосипедами, що допомагає долати технічну місцевість та крутіші спуски.

Положення водія, як правило, більш вертикальне, ніж на шосейних велосипедах, як для комфорту під час тривалих поїздок, так і для того, щоб водій міг легше переносити свою вагу при подоланні перешкод на бездоріжжі.

Чи є у гравійних велосипедів інші особливості?

Наскрізні осі та дискові гальма швидко стали стандартом для гравійних (і багатьох шосейних) велосипедів – технології, запозичені з гірських велосипедів. Ви також можете знайти передню і задню підвіску, хоча вони ще не настільки поширені.

Історія лівші

Історія Lefty починається з підвіски, яку знають багато любителів вінтажних гірських велосипедів: HeadShok.

На початку 90-х з’являється підвіска для гірських велосипедів. Першим вилкам не вистачало жорсткості, що погіршувало контроль. Cannondale намагались вирішити цю проблему за допомогою HeadShok. Представлена в 1992 році, ця нова конструкція перемістила пружину і демпфер з ніжок вилки всередину головної труби і забезпечила 50 мм ходу.

Ще в 90-х роках, Cannondale використовували ключову конструктивну особливість, яка згодом знайшла своє застосування в Lefty: голчасті підшипники. Замість втулок, які використовуються в інших вилках, HeadShok їздить на чотирьох смужках голчастих підшипників, затиснутих між внутрішньою і зовнішньою трубами, що зводить до мінімуму заклинювання.

Оскільки гонщики вимагали більшого ходу, Cannondale винесла технологію за межі головної труби і створила вилку Moto, орієнтовану на швидкісний спуск, в 1996 році. Moto була по суті вилкою з подвійною короною, що складалася з двох HeadShoks, встановлених з обох боків. Вилка пройшла кілька ітерацій, які забезпечили 100-120 мм ходу. Найвідомішою версією стала вилка Moto DH, що встановлювалась на легендарний велосипед для швидкісного спуску Fulcrum.

Незабаром інженери Cannondale почали експериментувати, щоб створити полегшену версію вилки Moto для XC та трейлового катання. Вони зрозуміли, що найпростішим рішенням буде покластися на надзвичайно жорстку конструкцію вилки Moto і розрізати її навпіл. На світ з’явилась вилка Lefty, офіційний запуск якої відбувся в 1999 році.

За останні 20 років Lefty прийняла багато форм, але в першу чергу це була вилка для XC з ходом 100-120 мм. Нещодавно Lefty Supermax випустив довші версії для трейлових та ендуро велосипедів з ходом 130мм-160мм, а Lefty Olaf був створений спеціально для жирних велосипедів. У 2015 році вилка Lefty Oliver стала першою серійною підвіскою для їзди по гравію. Він був знайдений на гравійному велосипеді Slate і забезпечував 30 мм ходу.

Остання модель Lefty від Cannondale, Lefty Ocho, – це крос-кантрійна вилка з ходом 100-120 мм. Це величезний стрибок вперед, адже всі ці технології об’єднані в одній конструкції з однією коронкою. На відміну від своїх попередників з подвійною короною, Ocho використовує звичайний конічний руль, сумісний з будь-якою сучасною рамою. Зараз вона встановлюється на хардтейли F-Si та повнопідвісні XC велосипеди Scalpel. Він також є основою для другого покоління Lefty Oliver на гравійному велосипеді Topstone Lefty.

Чемпіон Бразилії Енріке Аванчіні на Lefty Ocho | Фото: Bartek Wolinski/Red Bull Content Pool

cannondale, велосипед, вага, ліміт, ціна

У різні роки Лівша мав великі гоночні успіхи. Італієць Марко Фонтана виграв бронзову медаль на Олімпійських іграх 2012 року в Лондоні (де він фінішував без сідла!). Енріке Аванчіні виграв гонки XCO та XCC в гірських гонках UCI 2020 року Велосипед Чемпіонат світу, і кілька гонщиків виграли титули в дисципліні Unbound Gravel на Cannondale Slates, обладнаних Lefty Oliver.

Технологія Lefty

Вилка Lefty об’єднує всі компоненти звичайної вилки в корпусі, який по суті вдвічі менший за розміром. Щоб досягти цього, Cannondale застосувала розумну інженерію, яка допомогла вилці Lefty відповідати і навіть перевершити продуктивність звичайних вилок XC.

Ключова стійка

Зверніть увагу на плоскі сторони у верхній частині цієї стійки Lefty Ocho | Фото: Cannondale.

Якщо ви коли-небудь гралися із знятим з велосипеда заднім амортизатором, ви помітили, що вал легко обертається всередині корпусу амортизатора. Це тому, що амортизатор – це, по суті, циліндр у циліндрі. Це також стосується і звичайної ноги вилки. Очевидно, що обертання небажане, тому що переднє колесо повинно залишатися на одній лінії з кермом, щоб зберегти контроль. Щоб запобігти скручуванню, вилки повинні бути “з’єднані шпонкою.” У звичайних вилок за це відповідає вилкова дуга та вісь, які зв’язують нижні частини разом і не дають їм обертатися незалежно один від одного.

Оскільки вилка Lefty одностороння, вона не має вилкової дуги або осі з двома фіксованими сторонами. Замість цього використовується особливість конструкції першої вилки HeadShok. Сама стійка виконує роль ключа. Верхня частина стійки має чотири плоскі сторони, які вставляються в трубку з відповідними плоскими сторонами, щоб запобігти скручуванню валу. Замість традиційної конструкції “циліндр у циліндрі”, вилка Lefty має форму “квадрат у квадраті. Єдиний виняток – це нова модель Lefty Ocho, яка є тристоронньою, але про це пізніше.

Шпонкова стійка має кілька переваг. По-перше, форма трубки забезпечує більшу жорсткість на передній хід і кручення, ніж круглі трубки, що використовуються на звичайних вилках з таким же ходом і вагою. Така жорсткість зменшує прогин переднього колеса і покращує точність керування та контроль на пересіченій місцевості. По-друге, плоскі сторони дозволяють вилці Lefty використовувати голчасті підшипники замість втулок.

Голчасті підшипники

Смуги голчастих підшипників, що використовуються на плоских сторонах. У новій вилці Lefty Ocho тристороння смужка підшипників називається Delta Cage. | Фото: Cannondale.

Голчасті підшипники – це тип роликових підшипників з довгими тонкими циліндричними роликами, що нагадують голки. У порівнянні з шарикопідшипниками та звичайними роликовими підшипниками, голчасті підшипники мають більшу площу поверхні, що контактує з рейками, тому вони можуть витримувати високі навантаження, подібні до тих, що відчуває вилка підвіски. Лівша рухається на тонких смужках голчастих підшипників, які розміщені на кожній плоскій стороні внутрішньої трубки.

Звичайні вилки з круглими трубками рухаються на втулках, які по суті є пластиковими кільцями. Втулки мають більшу “жорсткість”, або статичне тертя, яке необхідно подолати перед тим, як вилка почне свій хід. У порівнянні з втулками, голчасті підшипники майже не відчувають тертя і дозволяють лівші швидко і легко рухатися в потрібному напрямку.

Втулки також можуть заклинювати, коли трубки згинаються під дією сил скручування. На голчасті підшипники це не впливає. У лівші вертикальний рух вилки відокремлений від інших сил, оскільки підшипники все ще можуть обертатися і рухатися, коли вилка згинається, дозволяючи їй продовжувати реагувати на рельєф місцевості.

Перевернутий дизайн

KTM Red Bull MotoGP Rookies Cup з перевернутою або перевернутою вилкою. Зверніть увагу, що стійки знаходяться внизу. | Фото: Gold Goose/Red Bull Content Pool.

Протягом багатьох років високопродуктивні мотоцикли використовували перевернуті або перевернуті (USD) вилки, зі стійками внизу. Оскільки перевернуті вилки товщі та жорсткіші в головній трубі, де плече важеля найбільше, вони краще працюють при різкому гальмуванні та проходженні поворотів.

Багато виробників намагалися пристосувати перевернуті вилки до гірських велосипедів, але більшість продуктів виявилися недовговічними. Хорошим прикладом є знята з виробництва модель RockShox RS-1, а до неї – Dorado від Manitou, Duc від Maverick та Shiver від Marzocchi, і це лише деякі з них. Виробники ніколи не могли досягти балансу між жорсткістю та вагою. Крім того, перевернуті вилки часто вимагали фірмових втулок. Завдяки своїй малій вазі та постійній прихильності Cannondale до дизайну, Lefty стала найуспішнішою перевернутою вилкою для гірських велосипедів на сьогоднішній день.

Lefty Ocho

Lefty Ocho була випущена в 2018 році і є восьмою (звідси і назва) ітерацією вилки Lefty. Вона має кілька ключових вдосконалень в конструкції, які зробили її найкращою лівою вилкою з усіх існуючих.

Вилки для лівшів: Плюси

Більша жорсткість та зменшена стикція

Перевернута форма труби та перевернутий дизайн сприяють більшій загальній жорсткості. Голчасті підшипники зменшують заклинювання порівняно з втулками та усувають заклинювання втулок при дії на вилку сил згинання та скручування.

У порівнянні зі звичайною вилкою з таким же ходом, більш жорстка Lefty повинна забезпечити більшу точність, контроль та активну гнучкість на пересіченій місцевості, або при різкому гальмуванні та проходженні поворотів.

Ці переваги продуктивності можна побачити в цій демонстрації від Beukers Велосипед Centre нижче:

Вражаюча жорсткість шасі Lefty очевидна, коли ведучий може налягти на вилку всією своєю вагою без значного прогину. Демонстрація з встановленим колесом показує, що сили скручування, прикладені до колеса (наприклад, при проходженні альпінарію або швидкого повороту), мають великий вплив на здатність звичайної вилки рухатися, в той час як Lefty все ще вільно стискається.

Звичайно, це відео було зроблено представником Cannondale в дилерському центрі Cannondale, тому його слід сприймати з певною часткою скептицизму. Крім того, йому вже більше 10 років, і він оснащений вилками, які більше не виробляються. Але ключові відмінності, показані в цьому відео, все ще застосовні до вилок, що виробляються сьогодні.

Також подивіться відео Pinkbike “28 велосипедів, які впали на дно в режимі Ultra Slo Mo (1000 кадрів в секунду)”. Якщо дивитися в уповільненому режимі, то видно, що Lefty Ocho прогинається менше, ніж її конкуренти, Fox 32 Step-Cast та RockShox SID. Вона навіть здається жорсткішою, ніж деякі важчі трейлові вилки, такі як Fox 34 та RockShox Pike. Це не науковий факт, але він підтверджує твердження про чудову жорсткість Lefty.

Lefty більш ніж достатньо легка для гонщиків чемпіонату світу з XC. Жорсткість допомагає Енріке Аванчіні орієнтуватися в цьому складному альпінарії. | Фото: Bartek Wolinski/Red Bull Content Pool.

Менша вага

Ця підвищена жорсткість досягається без значного збільшення ваги. Протягом багатьох років Lefty залишається конкурентоспроможною з найлегшими вилками XC. Нинішня карбонова вилка Lefty Ocho має заявлену вагу 1 446 грамів, що робить її порівнянною з Fox 32 Step-Cast (1 443 грами) та SID SL Ultimate (1 326 грамів), а жорсткість порівнянна з більш важкими, орієнтованими на трейл, вилками, такими як Fox 34 Step-Cast (1 623 грами) та 35-міліметровою стійкою RockShox SID Ultimate (1 610 грамів).

Легке зняття шини

Оскільки велосипед односторонній, можна замінити колесо, не знімаючи переднє колесо – права вилка не заважає. Це може трохи полегшити заміну шин або ремонт проколів на трасі. Це не така вже й велика проблема, враховуючи поширеність безкамерних та ремонтних покришок, але все ж таки веселий трюк для вечірки.

ЗАДОВОЛЕННЯ ПОТРЕБИ У ШВИДКОСТІ НА ГРАВІЇ

Cannondale SuperSix Evo отримала підтяжку обличчя

Легендарний SuperSix Evo від Cannondale більше не є надлегким велосипедом для скелелазіння, яким він колись був відомий. Cannondale взяла назву свого відомого шосейного велосипеда SuperSix Evo і створила гравійний велосипед SE, який майже не відрізняється від свого тезки.

Як і решта ринку шосейних велосипедів, оригінальна модель SuperSix Evo зазнала змін у дизайні, орієнтованих на відповідність стандартам, щоб привабити ширше коло гонщиків та типів їзди. Зараз Cannondale оптимізує свій колишній спеціалізований велосипед для циклокросу SuperX, щоб привабити гонщиків, які змагаються на гравії.

РАМА

Рама Supersix Evo SE значною мірою завдячує своєю геометрією велосипеду Cannondale SuperX для циклокросу. Наш розмір-54 SE має відносно коротку 102-міліметрову колісну базу. Це досягається завдяки 422-міліметровому ланцюгу та Asymmetric Integration від Cannondale. CannondaleAI, яка зміщує задній трикутник і вимагає, щоб заднє колесо було зміщене на 6 мм вправо. Це також впливає на кут нахилу ланцюга; але найголовніше, що це дозволяє збільшити кліренс шини.

“SuperSix Evo SE швидко реагує на дії гонщика і їде як циклокросовий велосипед, але з додатковою універсальністю широких шин.”

CannondaleОригінальний гравійний велосипед Topstone був обмежений максимальним кліренсом шин у 40 мм; на новий SE можна встановити шини до 45 мм. На додаток до колісної бази та довжини ланцюга, Cannondale SE має ту ж саму довжину 55.5см стек, 37.8 см досяжності та 71-градусний кут нахилу виносної труби як у SuperX.

Cannondale взяла подібні форми труб аеродинамічного крила з останньої ітерації шосейного велосипеда SuperSix Evo для використання на SE. SE має заявлену раму вага вагою 1000 грамів у розмірі 56. Як і будь-який правильний дорожній велосипед, є лише два кріплення для пляшок, але зачекайте, ми думали, що це гравійний велосипед?!

Ми фанати освіжаюче простого кольору Cool Mint, але хотіли б бачити більш яскраві кольори, додані поряд з іншим варіантом Meteor Gray.

ДЕТАЛІ

Ми були трохи здивовані, знайшовши групу SRAM Rival AXS в корпусі 5000. Rival займає найнижче місце в трирівневій бездротовій платформі AXS від SRAM, але має майже таку ж продуктивність, як і більш дорогі групи Red і Force. Що відрізняє компоненти Rival від братів і сестер вищого класу, так це їх вага, який важить майже на півтора фунта важче, ніж серія Red AXS.

Ланцюги SE 46/33 можна знайти в будь-якій іншій пропозиції SRAM, і вибір на користь Rival залишив нам бажання трохи зменшити вагу, оскільки Cannondale позиціонує SE як гравійний “гоночний” велосипед.

Наш велосипед потрапив на ваги з вагою 19 кілограмів.12 фунтів. Позитивним моментом у комплектації Rival є важкодоступна касета 10-36, яка не пропонується в Red AXS, але доступна в Force. Ми також віддаємо перевагу мінімалістичному дизайну капоту. Вони не мають портів для сателітних перемикачів, що робить його значно меншим і зручнішим для обхвату руками.

Пара безкамерних ободів DT Swiss CR 1600 з 24 спицями DT Swiss Aero Comp з прямим вильотом на втулках DT Swiss 350. Заднє колесо зміщене, щоб врахувати 6-міліметрову конструкцію рами Asymmetric Integration, згадану раніше. Це трохи заважає тим, хто планує поміняти колеса. Для того, щоб використовувати іншу колісну пару, знадобиться таке ж зміщення. Для більшості людей виготовлення нового комплекту коліс спеціально для SE обійдеться дорожче, що особливо складно в нашому світі готових коліс.

Наш тестовий велосипед поставляється з 38-міліметровими шинами Vittoria Terreno. Cannondale кажуть, що планують використовувати 40 мм у майбутніх замовленнях. Ми були вражені загальним кліренсом шини та сміття для орієнтованої на продуктивність гравійної рами.

Починаючи з передньої частини, дрібні деталі включають в себе винос і шток зі сплаву 6061 від Cannondale з карбоновим підсідельним штирем Hollowgram SL Knot з 15 градусами нахилу та сідло Prologo Dimension AGX, що забезпечує можливість сидіти.

ЇЗДА

Завдяки майже ідентичній геометрії з SuperX, SuperSix Evo SE швидко реагує на дії гонщика і їде як велосипед для циклокросу, але з додатковою універсальністю широких шин. Проте, геометрія та форма камери, подібна до шосейного велосипеда, забезпечує агресивний, жорсткий підхід до гравію. Завдяки короткій колісній базі та крутому куту нахилу головної труби він почувається як вдома на технічному синглтреку, але ми відчували майже кожну колію більше, ніж зазвичай.

Трансмісія SRAM Rival AXS пропонує передавальне число менше, ніж один до одного з кривошипами 46/33 та касетою 10-36, що підходить для підйому в умовах крутого бездоріжжя. На рівнинній місцевості ми опинились у великому кільці ланцюга, зазвичай посередині касети. Ми рідко переходили на 10-зубчасту шестерню, але було приємно мати її для довгих дорожніх спусків.

Гальмування на SRAM Rival є неякісним, якщо порівнювати з моделями Red AXS та Shimano GRX. Модуляція м’яка, а гальма не кусаються, як їхні аналоги Shimano, але мають меншу потужність, ніж інші варіанти.

Ми були раді, що Cannondale випустила раму з кліренсом для шин до 45 мм. Topstone змусив нас бажати більше пневматичної подушки на вже пристосованій рамі. Враховуючи відносну жорсткість SE, ширший кліренс шин додає дуже необхідної корисності.

Гірські велосипеди з жорстким хвостом

Велосипеди з передньою підвіскою, або хардтейли, чудово підходять для швидкості та простоти, зберігаючи при цьому вага вниз.

Cannondale Trail – чудовий гірський велосипед початкового рівня, який ідеально підходить для розвитку ваших навичок їзди по бездоріжжю.

cannondale, велосипед, вага, ліміт, ціна

Cannondale Scalpel HT – це готовий до перегонів велосипед XC, орієнтований на швидкість.

Cannondale F-Si – один з найлегших хардтейлів для гонок XC на ринку.

Гірські велосипеди з повною підвіскою

Велосипеди з повною підвіскою не тільки пропонують більше комфорту, ніж хардтейли, але й можуть здійснювати великі стрибки та набагато ефективніше борознити місцевість, що руйнує кістки.

Cannondale Scalpel – короткий туристичний XC/трейл велосипед для великих підйомів та швидких спусків.

Cannondale Habit – ідеальний універсальний середній трейловий велосипед для подорожей для їзди на всьому.

Cannondale Jekyll – агресивний ендуро велосипед, створений для найдикіших трас на планеті.

Заощаджуйте до 30% під час великого розпродажу велосипедів REI

Поспішайте скористатися цими гарячими пропозиціями на широкий вибір велосипедів, електровелосипедів, дитячих велосипедів та аксесуарів.

(Фото / REI Co-op)

Готуйтеся до нових двоколісних пригод з цими спеціальними пропозиціями від Co-op Cycles, Cannondale, та багато іншого.

Розпродаж велосипедів REI триває до серпня. 7 і охоплює всі типи велосипедів, шоломів та інших основних аксесуарів. Зокрема, ви знайдете кілька дитячих велосипедів та спорядження зі знижками.

Ознайомтеся з нашим коротким оглядом та найвигіднішими пропозиціями нижче, або перегляньте повний розпродаж. Цей тип сезонного розпродажу часто вимиває інвентар REI, тому, якщо ви бачите щось, що вам подобається, додайте його до кошика.

Великі пропозиції з продажу велосипедів

Велосипед Cannondale Synapse AL 2: 450,439 (знижка 20%)

Дорожній велосипед Synapse AL 2 оснащений 10-швидкісною трансмісією Shimano Tiagra та їздить на швейцарських дисках DT з шинами Vittoria Zaffrio Pro 700c x 30 мм. Він постачається з легкосплавним кермом та сідлом Fizik. Клацніть, щоб дізнатись більше.

Велосипед Cannondale Topstone Carbon 4: 5000,259 (знижка 20%)

Бруд, гравій та дорога, Topstone Carbon 4 має підвіску Kingpin та карбоновий каркас, щоб згладити нерівності. Він має 20 передач (700c) на специфічній для гравію груповій передачі Shimano GRX 600/400.

Крім того, він має плоскі дискові гальма (з внутрішньою прокладкою кабелю), місце для 27.2 мм, а також кріплення для крил, сумок та пляшок. Клацніть, щоб переглянути повні технічні характеристики.

Електровелосипеди Co-op Cycles – e1.1 e1.2: Від 799 (зі знижкою до 900)

Покоління Co-op Cycles e1.1 Electric Bike забезпечує п’ять режимів роботи педалей зі швидкістю до 20 миль/год. Цей електровелосипед має задній багажник, наскрізну раму та широкі шини для стійкості на асфальтованій та ґрунтовій місцевості. Акумулятор ємністю 417 Вт-год забезпечує запас ходу 30-40 миль з підтримкою педалей.

Покоління e1.2 електровелосипед побудований на базі e1.1, але додає знімний передній багажник і акумулятор ємністю 672 Вт-год, що забезпечує запас ходу 40-50 миль з підтримкою педалей.

Знімний акумулятор оснащений замком, щоб захистити його під час паркування поза домом. Інші характеристики включають гідравлічні гальма, вбудовані передні та задні ліхтарі і, звичайно, підставку для ніг.

Велосипедна дощова куртка REI Co-op Junction – чоловіча жіноча: 94 (знижка 30%)

Яскравий велосипедний дощовик Junction призначений для захисту від дощу та дозволяє теплу виходити під час їзди. Повністю герметичний, 2.5-шаровий вітрозахисний, водонепроникний і дихаючий матеріал з DWR-покриттям.

На кишенях є водонепроникні блискавки, але вони широко відкриваються, щоб випустити трохи пари. Капюшон, що відстібається, має форму, яка дозволяє одягати його на шолом, задній поділ куртки довгий, щоб тримати спину закритою під час їзди, а манжети щільно прилягають, щоб запобігти потраплянню води.

Швидкий велосипедний шолом Cannondale Quick: 35 (знижка 50%)

Cannondale надала шолому Quick сучасну форму та кілька вентиляційних отворів. Вбудований задній ліхтар HyTail для видимості на відстані до 1,600 футів. Ліхтар швидко від’єднується, тому ви можете занести його всередину для підзарядки через USB (приблизно за годину).

Він відлитий разом, щоб утворити одну суцільну деталь, і має фіксований козирок. Передні вентиляційні отвори мають сітку для захисту від комах та листя. Ручка в задній частині дозволяє вам (буквально) набрати потрібну посадку.

Yakima StageTwo 2-велосипедна зчіпна стійка: 562 (знижка 25%)

Багажник для двох велосипедів StageTwo має зміщені, багатоярусні лотки, щоб велосипеди не заважали один одному. Він блокується без інструментів і утримує велосипеди за допомогою захисних гачків StrongArm, щоб уникнути подряпин фарби або карбонових рам.

Він може перевозити більшість велосипедів, включаючи гірські, дорожні, гібридні, кросові, BMX, дитячі та електричні велосипеди. Стійка вміщує колеса розміром від 16 до 29 дюймів та шини до 3.25 дюймів завширшки. (Велосипедний комплект для жирних шин, що продається окремо, може адаптувати стійку до шин шириною до 5 дюймів).)

Поставляється з кабелями та замками SKS (Same Key System), щоб закріпити велосипеди на багажнику, а багажник – на вашому транспортному засобі.

Дитячі речі

Дитячий гірський велосипед Co-op Cycles REV 24: 307 (знижка 30%)

Велосипед Co-op Cycles REV 24 створений, щоб бути воротами велосипед до велосипедних доріжок. Він має алюмінієву раму 6061, товщиною 2.Шини шириною 6 дюймів та перемикання передач 1×7 для зручного керування. Механічні дискові гальма забезпечують чуйне гальмування в більшості умов. Він має обмеження ваги 120 фунтів для гонщика та його спорядження разом.

Дитячий велосипед Co-op Cycles REV CTY 24 – Step-Over Step-Through: 279 (знижка 30%)

За даними REI, Co-op Cycles REV CTY 24 – це зменшена версія дорослого велосипеда з такими ж характеристиками їзди. Він має алюмінієву раму, трансмісію Shimano з 21 передачею, ободні гальма з лінійним витягуванням та всюдихідні шини.

Дитячий гірський велосипед Co-op Cycles REV DRT 24: 370 (знижка 30%)

Цей одноколійний велосипед створений для маленьких дітей та підлітків. REV DRT 24 має алюмінієву раму 6061 і оснащений 80-міліметровою підвісною вилкою, великими шинами, готовими до траси, та гідравлічними дисковими гальмами. Восьмишвидкісна трансмісія з одним ланцюгом, тому перемикання передач не є надто складним. Він має обмеження ваги вагою 120 фунтів.

Дитячий велосипедний шолом Cannondale Quick Junior – дитячий: 20 (знижка 50%)

Шолом Quick Junior від Cannondale доступний у яскравих кольорах та має міцну литу конструкцію. Має фіксований козирок, сітчасті вентиляційні отвори та знімні подушечки для вбирання поту. Ззаду є навіть ручка для регулювання посадки, як у дорослому варіанті.

Переваги для учасників

Члени REI Co-op насолоджуються ще більшими заощадженнями та доступом до кількох велосипедних переваг, таких як 20% знижка на послуги магазину та безкоштовна праця на ремонті спущених шин.

Інші переваги включають підтримку Coast to Coast Support, яка передбачає один рік безкоштовних налаштувань, збірку велосипеда в магазині, самовивіз з магазину або на узбіччі, а також доступ до велоекспертів кооперативу в більш ніж 170 веломагазинах. Два роки сервісного обслуговування включено у вартість покупки нового велосипеда на REI.

Звичайно, щовесни члени кооперативу також отримують частку від того, що вони витратили в REI за попередній рік.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top