Новий 2023 Specialized S-Works Turbo Levo SL від S-Works – перший тест-драйв – новий еталон…

Новий 2023 Specialized S-Works Turbo Levo SL. новий еталон у сегменті легких електровелосипедів. перший тест-драйв S-Works Turbo Levo SL?

новий, 2023, specialized, s-works

Новий Specialized Turbo Levo SL 2023 має бути потужнішим, більш продуктивним і навіть більш веселим, ніж його попередник. Остання ітерація династії SL вступає в новий сезон з більш потужним двигуном, більшою прохідністю і, перш за все, з одним чітким наміром: відібрати титул “найкращого трейлового велосипеда” у свого аналогового побратима. Планка встановлена високо!

новий, 2023, specialized, s-works

У лютому 2020 року каліфорнійський велоколос викликав сенсацію, випустивши свій перший легкий eMTB. Turbo Levo SL першого покоління. Хоча Specialized не були першим виробником, який представив таку концепцію, Turbo Levo SL став першим велосипедом, який зміг пробити стіну байдужості у світі гірських велосипедів і нарешті поставив легкі eMTB на карту, відкриваючи ціле нове покоління електронних гірських велосипедів. Після короткого періоду бездіяльності, спричиненого, серед іншого, розлюченим кажаном, на ринку з’явилося все більше і більше легких моторних систем, а кілька виробників застрибнули у вагон легких eMTB і випустили низку різних концепцій. Поки більшість брендів все ще зайняті вирішенням низки проблем з першим поколінням легких електровелосипедів. ви можете прочитати все про це в нашому останньому груповому тесті легких електровелосипедів ENDURO. компанія Specialized пішла на кілька кроків попереду, і щойно представила друге покоління Levo SL.

новий, 2023, specialized, s-works

Розробляючи новий Turbo Levo SL 2023 року, спеціалісти Specialized переслідували одну мету: забезпечити веселу, жваву їзду, водночас гарантуючи потужність та універсальність. По-перше, лише деякі eMTB беруть участь у перегонах, а якщо і беруть, то не на легкому eMTB. Як логічний наслідок, не було сенсу проектувати Levo SL для максимальної швидкості. Натомість, новий Levo SL прагне бути ідеальним трейловим велосипедом, і був розроблений на основі трейлового універсала Specialized, аналога Stumpjumper EVO, який утримує цей титул. принаймні, дотепер! Ми випробували Levo SL на міцність у португальському раю для любителів їзди. Сінтрі, щоб побачити, як він поводиться на трейлових трасах.

новий, 2023, specialized, s-works

Наслідуючи аналоговий трейловий байк Specialized Stumpjumper, новий Levo SL має хід 160/150 мм і покладається на ту саму концепцію змінної геометрії, що й модель Stumpjumper. Однак Levo SL поставляється в стандартній комплектації зі змішаним розташуванням коліс, що поєднує 29-дюймове переднє колесо і 27-дюймове заднє колесо.5-дюймове колесо ззаду. Капітально відремонтована система двигуна 50 Нм Turbo SL 1.2, розроблений компанією Specialized у тісній співпраці з MAHLE, генерує більший крутний момент і вищу максимальну потужність, ніж попередня версія, а також працює тихіше. Як і його попередник, двигун живиться від постійно інтегрованого акумулятора на 320 Вт-год, який можна розширити за допомогою опціонального розширювача діапазону на 160 Вт-год, що поміщається в клітку для пляшок.

новий, 2023, specialized, s-works

Також інженери Specialized переглянули кінематику підвіски, зробивши новий Levo SL більш прогресивним, ніж його попередник. Це повинно покращити як альпіністські якості велосипеда, так і підтримку підвіски на середньому ходу, не змінюючи при цьому його відмінну поведінку на невеликих нерівностях. Новий Levo SL. перший велосипед в портфоліо Specialized, який отримав це оновлення, але ми впевнені, що незабаром і інші моделі пройдуть таку ж процедуру. Технічні характеристики нового Levo SL також стали більш прогресивними, що обіцяє дуже потужний характер. Незважаючи на міцні компоненти, версія S-Works вартістю 14 000 євро примудряється долати ваговий бар’єр у 18 кг.

Новий Specialized S-Works Turbo Levo SL 2023 року в деталях.

Так, Specialized відомі тим, що створюють дорогі велосипеди, але в цьому велосипеді є кілька деталей, які виправдовують його ціну, навіть якщо це може бути не очевидно одразу. Карбонова рама флагманської моделі S-Works виготовлена за найвищими стандартами і доповнена витонченими, добре продуманими деталями та елегантним лакофарбовим покриттям з мерехтливими наклейками. Амортизаційна вилка з відкритим вуглецевим волокном створює гармонійний контраст із ланкою з матового сплаву, яка ідеально поєднується з рештою специфікації.

новий, 2023, specialized, s-works
новий, 2023, specialized, s-works

Навіть коли ви застрягли на узбіччі з проколом, S-Works Turbo Levo SL викликає посмішку на вашому обличчі, випромінюючи ретельну увагу до деталей та геніальні функції з усіх боків.

Міцний, ребристий пластиковий протектор тягнеться далеко над верхньою та нижньою частиною ланцюгової стійки, запобігаючи ударам ланцюга та відколам фарби. Кабелі проходять в раму через головну трубу і надійно затискаються в портах. Останні мають достатній розмір, що дозволяє легко прокласти новий кабель в раму. Невикористані отвори акуратно закриті заглушками.

новий, 2023, specialized, s-works
новий, 2023, specialized, s-works

Стара, але дуже корисна функція. інструмент SWAT в рульовій трубі, який входить в стандартну комплектацію більшості гірських велосипедів Specialized, і вискакує з корпусу, як тільки ви зсуваєте кришку вбік. Однак Specialized пішли далі, переконавшись, що всі болти можна відрегулювати за допомогою інструментів, що входять до складу маленького практичного інструменту SWAT. вони навіть використали більший болт на затискачі рукоятки, щоб зробити це можливим. Дивовижний!

новий, 2023, specialized, s-works

Непомітна заслінка з гнучкого пластику розташована на переході від основної рами до маятника, запобігаючи пошкодженню рами та тросів брудом і камінням. Великий захисний щиток захищає раму та корпус двигуна, його можна легко затягнути або замінити. по всій довжині виносної труби проходить захисна стрічка, яка захищає найбільш відкриту частину рами від відлітаючого сміття та бруду. У головному трикутнику рами достатньо місця для великої пляшки води або додаткового подовжувача ходу. Однак, Levo SL не має додаткових точок кріплення для ременя для інструментів або подібних аксесуарів.

новий, 2023, specialized, s-works
новий, 2023, specialized, s-works

Спеціалізований Turbo SL 1.2 моторна система.

Specialized відомі тим, що використовують незліченну кількість деталей власного виробництва на своїх велосипедах. Окрім рам, вони також проектують та розробляють власні компоненти та навіть моторні системи своїх електровелосипедів, що, безумовно, має багато переваг. Ми мали ексклюзивну можливість зазирнути за лаштунки центру розробки ебайків Specialized, Turbo Unit у Швейцарії, який відіграв вирішальну роль у створенні Specialized Turbo SL 1.2 моторна система.

новий, 2023, specialized, s-works

На перший погляд Turbo Levo SL 1.2 двигун зовні дуже схожий на свого попередника, SL 1.1, зберігаючи ту ж саму основну форму і, при приблизно 1.9 кг, подібну вагу. Це ставить Specialized SL 1.2 у тій самій ваговій категорії, що й приводи TQ HPR 50 та FAZUA Ride 60. У порівнянні зі своїм попередником, який розвивав максимальний крутний момент лише 35 Нм, новий Levo SL 1.2 поєднує крутний момент 50 Нм з максимальною номінальною потужністю 320 Вт. Це на 33% більше потужності та на 43% більше крутного моменту!

новий, 2023, specialized, s-works
новий, 2023, specialized, s-works

Двигун SL 1.2, як і раніше, живиться від вбудованого акумулятора ємністю 320 Вт-год, який інтегрований в нижню трубу. Хоча інтегрована конструкція дозволяє зробити раму тоншою та легшою, це також означає, що вам доведеться тягнути велосипед нагору для зарядки, якщо ви живете в квартирі без підвалу чи гаража. Однак, ви можете збільшити ємність акумулятора за допомогою розширювача діапазону на 160 Втг, який поміщається в клітку для пляшки і легко підключається до основного зарядного порту велосипеда. Подовжувач ходу залишився без змін, а це означає, що попередній варіант сумісний з новим двигуном Specialized SL.

новий, 2023, specialized, s-works

Решта обладнання, включаючи зарядний порт, пульт дистанційного керування та дисплей MasterMind TCU, складається з перевірених компонентів, взятих з поточних моделей Turbo, що полегшує пошук запчастин та обслуговування велосипеда. Зарядний порт розташований над нижнім кронштейном і захищений підпружиненою кришкою, яку можна легко відкрити однією рукою. Однак, з підключеним зарядним кабелем, ви повинні бути обережними, щоб не висмикнути його з магнітного роз’єму при обертанні кривошипів. Хоча це не є великою проблемою, але в довгостроковій перспективі це може призвести до пошкодження зарядного порту. Levo SL також використовує такий же компактний, мінімалістичний пульт, як і всі інші моделі Turbo, який можна встановити з будь-якого боку керма в залежності від ваших потреб та уподобань. Є три кнопки, що дозволяють перемикатися між рівнями допомоги та використовувати режим допомоги при ходьбі, з інтуїтивно зрозумілими піктограмами, які нагадують вам, яка з них яка. Загалом, пульт має чудову ергономіку та хороший тактильний зворотний зв’язок.

новий, 2023, specialized, s-works

Одне з нових доповнень. дисплей MasterMind TCU, який інтегрований у верхню трубу велосипеда і вже використовується на останніх моделях Levo та Kenevo. На відміну від старого 3-світлодіодного дисплея попередньої моделі Levo SL, новітній кольоровий дисплей MasterMind дозволяє отримати доступ до широкого спектру даних про їзду та двигун. Крім того, використовуючи фірмовий додаток Control від Specialized, ви можете точно налаштувати рівні підтримки та персоналізувати макет дисплея TCU. Серед іншого, це дозволяє переналаштувати стандартні поля даних. стан заряду акумулятора у %, рівень підтримки, швидкість та час їзди. та замінити їх на інші дані, наприклад, загальну відстань та накопичену висоту. Ви також можете використовувати додаток для відстеження поїздок або, наприклад, для запису даних про ваш ефірний час за допомогою функції Jump Stats. однак цю функцію можна легко обдурити, маючи хороші ручні навички

новий, 2023, specialized, s-works
новий, 2023, specialized, s-works

Спеціалісти також регулярно випускають оновлення програмного забезпечення, які дозволяють розширювати спектр функцій та покращувати існуючі функції. Зовсім недавно ми додали функцію System Lock, яка дозволяє заблокувати систему двигуна через додаток. Хоча це не запобігає крадіжці велосипеда, але робить моторну систему марною і запускає тривогу, яка може бути трохи голоснішою, але точно не залишиться непоміченою. Коротше кажучи, тепер ви можете відкинутися на спинку сидіння і розслабитися, попиваючи свій Spritz-Aperol, навіть якщо ви притулили велосипед до стіни за кілька метрів від неї незамкненим. Ще одне нещодавнє оновлення включає функцію мікрорегулювання, яка дозволяє регулювати інтенсивність допомоги двигуну з кроком 10%. Особливо з моделями SL це має сенс, оскільки дозволяє економити заряд акумулятора та регулювати підтримку відповідно до умов та бажаної допомоги.

новий, 2023, specialized, s-works

Технічні характеристики 2023 Specialized S-Works Turbo Levo SL.

Для нашого першого огляду ми протестували модель Specialized Levo SL S-Works у розмірі S5, яка продається за ціною 14 000 євро, а її вага становить 17 кг.7 кг. більш ніж розумно, враховуючи технічні характеристики та розмір. Для прямого порівняння, легкі eMTB в нашому останньому груповому тесті важили в середньому 18.6 кг, незважаючи на менший запас ходу і лише трохи більшу ємність акумулятора. Подовжувач діапазону Levo SL, який входить у вартість моделі S-Works, важить додатково 1.2 кг, включаючи кабель.

новий, 2023, specialized, s-works

Технічні характеристики

Мотор спеціалізований Turbo SL 1.2 50 НмАкумулятор Specialized 320 ВтчДисплей Specialized MasterMind TCUВилка FOX 36 GRIP2 Factory 160 ммЗадній амортизатор FOX FLOAT X Factory 150 ммПідсідельний штир RockShox Reverb AXS 170 ммГальма SRAM CODE Stealth Ultimate 200/200 ммПривід SRAM Eagle Transmission XX 1×12Винос DEITY Copperhead 35 ммКерма Roval Traverse SL Carbon 800 ммКолісна пара Roval Traverse Carbon 29/27, 5Шини спеціалізовані Butcher GRID Trail T9 / Eliminator GRID Trail T7 2,5/2,4

Технічні характеристики

Розмір S1 S2 S3 S4 S5 S6 Вага 17,7 кгПервинна. Загальна вага 127 кгМакс. Вантажопідйомність (велосипедист / обладнання) 109 кгДозвіл на причіп відсутнійКріплення на підставку відсутнє

Специфічні особливості

Для нашого першого огляду ми протестували модель Specialized Levo SL S-Works у розмірі S5, яка продається за ціною 14 000 євро, а її вага становить 17.7 кг. більш ніж розумно, враховуючи специфікацію та розмір. Для порівняння, легкі електровелосипеди в нашому останньому груповому тесті важили в середньому 18.6 кг, незважаючи на менший загальний пробіг і лише трохи більшу ємність акумулятора. Подовжувач діапазону Levo SL, який входить у вартість моделі S-Works, важить додатково 1 кг.2 кг разом з кабелем.

новий, 2023, specialized, s-works
новий, 2023, specialized, s-works

Підвіска Levo SL S-Works складається з вилки FOX Factory 36 GRIP2 та відповідного повітряного амортизатора FOX Factory FLOAT X, що генерує 160/150 мм ходу спереду та ззаду відповідно. Обидві системи мають безліч варіантів регулювання, що дозволяє точно налаштувати підвіску відповідно до ваших потреб і стилю їзди. Нова бездротова електронна трансмісія SRAM Eagle Transmission XX забезпечує плавне та точне перемикання передач. Задній перемикач кріпиться безпосередньо на наскрізну вісь за допомогою інтеейсу UDH без підвіски і працює в парі з 12-швидкісною касетою з 520% діапазоном передач. Єдиним недоліком є положення нових педалей перемикання передач. також відомих як pods. які кріпляться до гальмівного важеля за допомогою затискача matchmaker. Якщо ви, як і ми, віддаєте перевагу більш пласкому налаштуванню рівня гальм (/- 35°), затискач розташовує капсули далеко від великого пальця, що робить їх важкодоступними. Однак SRAM також продають власні затискачі Infinity, які дозволяють встановлювати Pod в широкому діапазоні різних положень, незалежно від гальмівного важеля.

новий, 2023, specialized, s-works
новий, 2023, specialized, s-works

новий, 2023, specialized, s-works

Електронні компоненти разом з новими гальмами Stealth та сірниками забезпечують акуратний кокпіт. Він складається з 35-міліметрового штока DEITY та 800-міліметрового карбонового керма Roval Traverse SL від Specialized. Каліфорнійський бренд також покладається на власні компоненти для коліс, поєднуючи карбонову колісну пару Roval Traverse та шини Specialized, з 2.5″ Butcher з м’якої гумової суміші T9 спереду та 2.4-дюймовий елімінатор з більш твердої гумової суміші T7 ззаду. Така комбінація має сенс, адже вона забезпечує краще зчеплення спереду та більшу міцність ззаду. Обидві шини поставляються в корпусі GRID Trail, який забезпечує достатній захист від проколів для більшості райдерів. Агресивні райдери та ті, хто проводить більшу частину часу на кам’янистих трасах, повинні розглянути можливість модернізації шин до більш міцного каркасу. наприклад, GRID GRAVITY від Specialized, щоб захистити дорогі карбонові ободи.

варіанти Specialized Turbo Levo SL 2023

Поряд з флагманською моделлю 2023 Turbo Levo SL S-Works, Specialized також випустили варіанти Pro і Comp, а також комплект рами. Хоча всі моделі мають однакову карбонову раму, амортизаційна вилка варіанту Comp виготовлена зі сплаву, а не з карбону. На вибір пропонуються різні варіанти фарбування: S-Works та Comp доступні у двох кольорах, а Pro додає до лінійки Levo SL п’ятий колірний варіант. вартістю від 7 900 до 15 000 євро. У моделях Pro та Comp використовується та ж система двигуна, програмне забезпечення та деталі рами, що і у флагманській моделі, включаючи ребристий захисний кожух ланцюга та інструмент SWAT. Само собою зрозуміло, що головне, що відрізняє різні моделі. це технічні характеристики та вага. Хоча новий Levo SL ще не доступний у версії зі сплаву, його попередник був, що дає нам надію, що версія зі сплаву другого покоління Levo SL знаходиться в стадії розробки.

новий, 2023, specialized, s-works
новий, 2023, specialized, s-works

новий, 2023, specialized, s-works
новий, 2023, specialized, s-works
новий, 2023, specialized, s-works

Геометрія спеціалізованого Turbo Levo SL 2023

Specialized вже кілька років використовує власну систему S-розмірів. Вона включає в себе 6 розмірів, від S1 до S6, і дозволяє вибрати розмір рами залежно від бажаного вильоту та особливостей їзди. Наприклад, якщо ви шукаєте врівноваженості, ви можете вибрати більший радіус дії, в той час як коротша рама дасть вам більш жвавий характер. Найголовніше, що підсідельна труба коротка по всій довжині, що забезпечує низьку висоту стояння, незважаючи на більший винос. З новим Levo SL компанія Specialized досягла цього у всьому діапазоні розмірів, навіть на нашому тестовому велосипеді в розмірі S5, який поєднує в собі 495 мм винос і коротку підсідельну трубу 445 мм. підсідельний штир можна повністю вставити в раму.

новий, 2023, specialized, s-works
новий, 2023, specialized, s-works

Довжина ланцюга становить 432 мм і не зростає зі збільшенням розміру рами, що теоретично може призвести до незбалансованого керування. На практиці, однак, у нас не виникло жодних проблем, і порівнювати керованість велосипеда з усіма розмірами рам практично неможливо. Levo SL має кілька різних геометричних змін, які дозволяють адаптувати велосипед до ваших потреб та сфери застосування. До них відносяться фліп-чіп в вилці амортизатора, який дозволяє змінювати висоту BB на /- 5 мм, і другий фліп-чіп на ланцюговій перемичці, який дозволяє адаптувати геометрію задньої частини на випадок, якщо ви захочете встановити 29-дюймове заднє колесо. так, така опція існує! Крім того, ви можете змінювати кут нахилу рульової труби до 2.5°, обертаючи або змінюючи місцями чашки гарнітури. Ми їздили на Levo SL в основному на середніх налаштуваннях з частотою обертання 64.Кут нахилу голови 25° та низьке налаштування BB.

Геометрія 2023 Specialized Turbo Levo SL (Mullet | Nominal HTA | Low BB)

2023 Specialized Turbo Levo SL S-Works в огляді.

Перед тим, як вирушити на трасу, вам слід підключити 2023 Specialized Turbo Levo до додатку Mission Control, щоб точно налаштувати параметри двигуна відповідно до вашого стилю їзди та вподобань. Ми рекомендуємо це робити, оскільки як максимальна вихідна потужність, так і інтенсивність підтримки мають великий вплив на характеристики двигуна.

новий, 2023, specialized, s-works

Як тільки ви закидаєте ногу на сідло, Levo SL переносить вас у зручне положення для їзди і дозволяє почувати себе невимушено навіть після довгого дня в сідлі. Під час їзди в гору переднє колесо залишається посадженим на землю без необхідності активно переносити вагу, що дозволяє з великою точністю дотримуватися своєї лінії, Задня підвіска приємно активна і генерує достатню тягу навіть у слизьких умовах, ефективно передаючи потужність мотора SL на трасу. Навіть на довгих, плавних підйомах нам не довелося активувати перемикач підйому.

новий, 2023, specialized, s-works
новий, 2023, specialized, s-works

Спеціалізований двигун SL 1.2 надає допомогу природно, не вмикаючись і не вимикаючись різко, навіть у найпотужнішому режимі Turbo. Водночас він охоче штовхає вас на підйом, беручи на себе більшу частину важкої роботи, не відчуваючи при цьому надмірної настирливості. за умови, що ви використовуєте правильний каденс. Однак не варто використовувати Levo SL як заміну шатлу, як це можна було б зробити з повноцінним eMTB. До речі, про частоту обертання педалей: крутячи педалі зі швидкістю близько 80 об/хв, ви досягнете “золотої середини” між найвищою вихідною потужністю та найнижчим споживанням заряду акумулятора. Навіть під час крутіння педалей з низьким темпом, наприклад, на несподіваному підйомі, двигун SL забезпечує достатню потужність, щоб ви могли продовжувати рух. Крім того, частота обертання 80 об/хв також досить добре відповідає спортивному характеру Levo SL, вимагаючи певних фізичних зусиль і, таким чином, забезпечуючи гідний тренувальний ефект, незважаючи на моторну підтримку. Двигун SL працює непомітно у фоновому режимі та значно тихіше, ніж його попередник. Тихіше працює тільки двигун HPR 50, що в основному пов’язано з технологією TQ Harmonic Pin Ring. Мало того, що двигун працює тихіше, так ще й шум набагато приємніший, ніж був раніше, з низькочастотним гудінням, яке замінило колишнє високочастотне дзижчання. Однак гучність змінюється залежно від каденції та рівня підтримки, з яким ви тренуєтесь.

“Зі своїм спортивним характером спеціалізована модель Turbo Levo SL 2023 доставить вас на вершину гори, підтримуючи вас непомітно і саме так, як ви цього хочете.”

Ми в основному використовували функцію Micro Adjust, щоб адаптувати інтенсивність підтримки до наших потреб, залежно від рельєфу місцевості та умов, з якими ми стикаємося щодня. Однак робити загальну заяву про діапазон Levo SL було б абсолютно безглуздо і, чесно кажучи, досить непрофесійно, оскільки це сильно залежить від незліченних факторів, включаючи вагу гонщика, вибір шин та тиску повітря, рельєф місцевості, зовнішню температуру та багато іншого. Тим не менш, виходячи з нашого великого досвіду роботи з легкими електровелосипедами, ми можемо сказати, що Levo SL є відносно економним, що дозволяє вам вирушати в довші подорожі. При вазі 100 кг наш повністю екіпірований тест-райдер подолав понад 50 кілометрів з набором висоти приблизно 1 800 м за допомогою акумулятора, що збільшує запас ходу. Слід пам’ятати, що менша вихідна потужність також означає менше споживання енергії, а це означає, що легкий електровелосипед з меншим акумулятором може легко подолати таку ж відстань, як і універсальний електровелосипед з більшим двигуном і акумулятором. І хоча ви можете подолати таку ж відстань, це займе більше часу і вимагатиме більше фізичних зусиль.

новий, 2023, specialized, s-works

Як тільки ви заїжджаєте на трасу, вас зустрічає фірмове відчуття “feel-good”, характерне для Specialized. Levo SL розміщує вас в центральному, добре збалансованому положенні для їзди, і вселяє багато впевненості з самого початку. Хочете проїхати альпінарій на швидкості 10 Махів або зіскочити з обриву, щоб зібрати кілька повітряних миль? Новий SL прикриває вашу спину! Specialized досягає чудового балансу між врівноваженістю та маневреністю, не переборщуючи ні з тим, ні з іншим, і в той же час дарує море задоволення на різних трасах. від швидких ліній потоку до неприємних альпінаріїв та нечітких переходів. Нова, більш прогресивна задня підвіска має великий вплив на керованість Levo SL, з великим бажанням слідуючи за імпульсами і передаючи їх на трасу, не поглинаючи зусилля гонщика, як мішок з піском. Це дозволяє спонтанно змінювати лінію і проїжджати вузькі колії та берми. Водночас задня підвіска забезпечує хороше зчеплення з дорогою, як у поворотах, так і при гальмуванні, і ніколи не досягає своїх меж занадто різко, навіть при великих стрибках і невдалих приземленнях. Загалом, Levo SL змушує вас відчувати себе так, ніби у вашому розпорядженні є більше можливостей для подорожей, заохочуючи вас відкрити кран ще трохи більше. Як свідчить наша статистика стрибків, Levo SL дуже любить котитися на задньому колесі і буквально благає вас котитися до пабу з великим, товстим посібником після довгого дня трасових витівок

новий, 2023, specialized, s-works

новий, 2023, specialized, s-works
новий, 2023, specialized, s-works

Кому варто придивитися до спеціалізованого Turbo Levo SL 2023 року?

Концепція 2023 Specialized Turbo Levo SL 2023. це сторож! Завдяки своєму витонченому характеру та додатковому крутному моменту, двигун ідеально поєднується з потужними технічними характеристиками та прогресивними траєкторними характеристиками, що робить новий SL надійним супутником для всіх видів пригод на eMTB. Звісно, він змусить вас трохи попітніти, але натомість ви отримаєте гідне тренування, а модульна концепція батареї забезпечить достатню кількість енергії для епічних експедицій по бездоріжжю. Інтеейс програмного забезпечення Levo інтуїтивно зрозумілий у використанні і додає круті, практичні функції до вашого трейлового життя, не змушуючи вас шкандибати навколо масивного дисплея або десяти тисяч кабелів. На трейлових трасах Levo відкриває безліч можливостей е-е-е, нових ліній, незалежно від того, новачок ви чи досвідчений ветеран трейлового спорту, він викликає широку посмішку на вашому обличчі завдяки інтуїтивному управлінню, високому коефіцієнту комфорту та універсальній підвісці, забезпечуючи при цьому шалену насолоду від процесу катання! Як результат, він вміло відбирає титул “найкращого трейлового велосипеда” у свого аналогового побратима. ми не думаємо, що ви будете розчаровані новим Levo SL, якщо ви шукаєте веселий, але ефективний трейловий універсал.

Огляд: 2021 Specialized Turbo Levo. великі поїздки, актуальні технічні деталі

новий, 2023, specialized, s-works

Новий електровелосипед Specialized Turbo Levo v3. це абсолютний розбишака, який чудово почувається на нерівній одноколійній трасі, доглянутому потоковому трейлері та у всьому, що знаходиться між ними. Він зберігає холоднокровність і тримає мене під контролем на деяких неймовірно технічних ділянках, перетворюючи раніше виснажливі підйоми на до біса приємний час.

Я катаюся на цьому велосипеді вже близько місяця, з поїздками на траси Dark Mountain у Вілксборо та в Kanuga Bike Park у Хендерсонвіллі, щоб випробувати всю підвіску на міцність. Ось відеоогляд з враженнями від їзди та великим планом фантастичної нової системи управління Mastermind.

21 Відеоогляд спеціалізованого Turbo Levo

Що вражає в цьому велосипеді, так це те, наскільки добре всі різні вдосконалення та функції, не кажучи вже про шини, поєднуються разом, щоб забезпечити вбивчу їзду вгору та вниз з гори, однаково добре працюючи на технічному рельєфі та стежці потоку. У нашому технічному огляді ми висвітлили геометрію, ціну та технічні характеристики, але було кілька особливостей, які не були повністю висвітлені в рекламі, тому давайте подивимось на них ближче.

Детальна інформація про новий Turbo Levo eMTB

новий, 2023, specialized, s-works

Ось велосипед у стандартній комплектації, з регульованою чашкою гарнітури в центральному положенні та заднім фліп-чіпом у режимі High.

новий, 2023, specialized, s-works

А ось він із повністю стисненим заднім амортизатором. Він стає низьким, але короткі 160-міліметрові шатуни забезпечують пристойний дорожній просвіт.

новий, 2023, specialized, s-works

Specialized зробили велику ставку на нову конструкцію рами, що дозволяє встановити більший задній амортизатор із зовнішнім резервуаром і при цьому помістити повнорозмірну пляшку з водою. Вгорі амортизатор показаний повністю розтягнутим, а внизу. повністю стиснутим:

новий, 2023, specialized, s-works

Якщо вже на те пішло, то простір всередині переднього трикутника під час стиснення збільшується. Якщо ви використовуєте боковий вхід для пляшки води, ви зможете помістити туди повнорозмірну пляшку принаймні, у великих рамах, таких як ця. Але, безумовно, пляшка нормального розміру в будь-якому розмірі рами.

новий, 2023, specialized, s-works

Levo Pro поставляється з карбоновим кермом Specialized Trail зі штоком Deity Copperhead та ручками Knucklebuster. На рамі та велосипеді в цілому майже немає логотипів, окрім літери “S” на виносній трубі та одного єдиного логотипу Specialized на правій стороні верхньої труби.

новий, 2023, specialized, s-works

Стокова верхня чашка гарнітури розташовує кермо в центральному положенні. Щоб відрегулювати його нижче або вище, ви поміняєте його за допомогою зміщеної чашки, що входить до комплекту. Хоча на обох кінцях надруковано /-1º, географічна карта показує, що насправді це робить лише 0.5º нахил щоб отримати повний кут нахилу головки на 1º, вам потрібно перевернути це:

новий, 2023, specialized, s-works

Нижній шарнір Horst використовує зміщений болт, щоб дати вам два положення. Перемикання з високого на низький рівень опустить нижній кронштейн приблизно на 6 мм, але також збільшить довжину ланцюга приблизно на 6 мм. Це також зробить кут нахилу голови 0.Нахил 5º.

новий, 2023, specialized, s-works

Трансмісія SRAM Eagle X01 поставляється на складі, з короткими 160-міліметровими карбоновими шатунами Praxis. Хоча модель S-Works додає бездротовий зв’язок XX1 (і 3,000 до вже високого цінника цей велосипед коштує 12,000 доларів США), я думаю, що немає особливих причин щось модернізувати на цьому велосипеді.

новий, 2023, specialized, s-works

Turbo 2.2 двигун має той самий слід, що і раніше, просто з кращою прошивкою та більш міцним ременем, що приводить кривошипи всередині нього. За допомогою одного 6-мм шестигранного болта ви можете від’єднати акумулятор і замінити його на трасі для довших поїздок. Тим не менш, одного разу ми знімали в лісі протягом 7 годин, знімаючи тонни повторних пробігів туди-сюди, і на момент завершення зйомок у мене залишилося 10% заряду акумулятора. І це при інтенсивному використанні Turbo.

новий, 2023, specialized, s-works

Оновлені ущільнювачі тросів використовують один комплект ущільнювачів на самому штекері, а також кришку дверцят, щоб запобігти потраплянню бризок на дріт. Повна потужність Levo не сумісна з їх допоміжним акумулятором, як у велосипедів серії SL. Це інший штекер та інша частота, і ви, мабуть, розпочнете пожежу, якщо спробуєте поєднати їх разом. Тому просто візьміть з собою повнорозмірний запасний акумулятор, якщо вам потрібен більший запас ходу.

новий, 2023, specialized, s-works

Корпус двигуна опускається нижче ланцюга, що робить його першою точкою контакту з землею при подоланні високих перешкод. Я, безумовно, вдарив його пару разів, як ви побачите в оглядовому відео (незабаром). На щастя, він вцілів, але про це слід пам’ятати, якщо ви регулярно їздите по великому камінню.

новий, 2023, specialized, s-works

Пульт дистанційного керування, встановлений на кермі, дає вам майже повний контроль над системою. Кнопка “F1” зверху перемикає в турборежим, а під кнопкою “-” знаходиться функція Walk Assist, яка дуже корисна на пішохідних ділянках. Кнопки /- перемикають режими Off, Eco, Trail та Turbo. Або утримуйте одну з кнопок протягом декількох секунд, і він переключиться на режим MicroTune, який дозволяє вам змінювати рівень допомоги з кроком 10% від 0 до 100. Це чудова функція, яка дає вам набагато точніший контроль над вихідною потужністю без необхідності діставати телефон, щоб змінити попередньо встановлені режими через додаток Mission Control.

новий, 2023, specialized, s-works

Мозок велосипеда. новий дисплей Mastermind. Висока роздільна здатність дозволяє легко бачити багато даних одночасно, і ви можете заповнити екран кількома показниками, такими як потужність, швидкість, частота серцевих скорочень, заряд батареї, час доби тощо. Попередні велосипеди Turbo використовували просту гістограму для відображення залишку заряду батареї, але швидке відображення швидкості їзди та часу доби було дуже зручним. Правильно розташуйте нагрудне кріплення GoPro, встановіть режим 4:3, і ви зможете бачити все, що вам потрібно, і вашу швидкість на цих ділянках за один кадр.

новий, 2023, specialized, s-works

Конструкція рами для бічної зброї забезпечує міцність точок кріплення підвіски, щоб амортизатор працював належним чином. Регулювання відбою та стиснення легко доступні з не приводного боку.

новий, 2023, specialized, s-works

Невеликий бризковик захищає нижній шарнір від забруднень, а крихітний шпінгалет допомагає керувати ланцюгом. На велосипед можна встановити 34-зубчастий ланцюг, але він поставляється з 32-зубчастими кільцями.

новий, 2023, specialized, s-works

Кліренс шин з запаскою 2.6-дюймові шини більш ніж достатні, як і зчеплення з новими шинами Butcher T9 та Eliminator T7 з корпусами та гумою GRID Trail.

новий, 2023, specialized, s-works

Міні-інструмент SWAT, захований в рульовій трубі, є приємним бонусом. На цьому велосипеді немає прихованого місця для зберігання в виносній трубі, тому вам доведеться носити рюкзак або прикріпити сумку в іншому місці для трубок, CO2, насоса і т.д.

новий, 2023, specialized, s-works

Fox 38 добре підходить для велосипеда, тримаючи речі дуже жорсткими, і велосипед їде туди, куди я вказав. Просто не забудьте, що він має другий стяжний болт, перш ніж спробувати зняти колесо. Заводська вилка пропонує окремі налаштування для високих та низьких швидкостей, як для стиснення, так і для відскоку, що я дуже ціную на велосипеді, який здатен долати так багато різних типів місцевості. Величезні 200-міліметрові гальмівні ротори в основному є стандартним обладнанням на гірських велосипедах, і на те є вагома причина. Specialized збільшує передній ротор до 220 мм на трьох найбільших розмірах рами для ще більшої гальмівної сили. Гальма SRAM Code RSC добре працювали на довгих, тривалих спусках.

21 Фактична вага Specialized Levo Pro

новий, 2023, specialized, s-works

Наш тестовий велосипед розміру S5 (еквівалент XL) з безкамерною вилкою важив 48 кг.92 фунта (22.19 кг) без педалей. Це з механічною групою SRAM XO1 Eagle, карбоновими трековими колесами Roval, підвіскою Fox Factory та підсідельним штирем, а також кокпітом Specialized/Diety. Повні технічні характеристики доступні в нашому репортажі про запуск.

21 Огляд спеціалізованого Turbo Levo v3

новий, 2023, specialized, s-works

Зараз саме час зазначити, що поки що я тримав мотоцикл у стандартному налаштуванні High/Center, але для подальших тестів я буду змінювати налаштування. Якщо основною метою Specialized було створити грайливий велосипед, то вони досягли успіху. Для мене “грайливий” означає спритний, здатний проходити круті повороти та злітати з невеликих трамплінів. Ось так, він досяг успіху, виконуючи всі альпіністські завдання, які повинен виконувати будь-який хороший електровелосипед.

новий, 2023, specialized, s-works

Я можу підсумувати підйом на Levo, просто сказавши, що це ракета, і він робить підйоми веселими. Наприклад, дуже весело, якщо ви переведете його в режим “Турбо.

Єдине застереження щодо його лазіння. це те, що він любить вищий темп. Шліфування низького темпу з крутого повороту або різкого нахилу звучало так, ніби це напружувало двигун. Під час звичайної їзди є постійний низький рівень шуму двигуна (як і на будь-якому електровелосипеді), але він стає набагато голоснішим і злішим при низькій частоті обертання, бурчанні з великими зусиллями. Рішення. просто переключитися на легшу передачу, але поки я не розібрався з цим, я подумав, що, можливо, проблеми з двигуном.

Шини Butcher Eliminator приголомшливі

новий, 2023, specialized, s-works

Ось чому мені так подобаються нові гірські велосипедні шини Specialized, і чому я вважаю, що вони є ключовим елементом специфікації цього велосипеда: Вони добре працюють скрізь. Натисніть, щоб збільшити зображення вище, і ви побачите, наскільки сильно вони поглинають коріння, не втрачаючи при цьому стабільності при бічних навантаженнях на природній місцевості. Це важкий запит на шини для велосипеда вагою ~ 50 фунтів, який любить швидко їздити. Ці шини відчуваються жорсткими на дотик при ручній перевірці тиску в шинах (тобто.e. (стискаючи шину), що може призвести до недостатнього тиску в шині, якщо ви не перевіряєте його за допомогою манометра. На щастя, вони тримають себе м’яко. У поєднанні зі зчіпною гумою вони забезпечують надійне зчеплення та підтримку на найгірших ділянках. Як би добре це не було для катання по стежках, цей нижчий тиск призводив до корчування на трамплінах з твердим покриттям. Для їзди в доглянутому велопарку я б точно додав 5-7 psi для підтримки G-аутів та приземлень.

новий, 2023, specialized, s-works

Підвіска виявилася вправною на всіх типах нерівностей, і навіть утримувала шину на землі під час різкого гальмування.

новий, 2023, specialized, s-works

Незважаючи на короткі кренки, було кілька випадків, коли я вдарив по педалях, виїжджаючи зі складної ділянки. Не так часто, щоб дійсно скаржитися, але я був би більш обережним, якщо б регулював велосипед у найнижче положення.

новий, 2023, specialized, s-works

В цілому, до нового Levo важко причепитися. Вони швидкі, вселяють впевненість і оснащені безліччю корисних, цікавих технологій, які забезпечують набагато більш захоплюючий досвід їзди на електровелосипеді, ніж будь-яка інша система на ринку. Такий велосипед має свою ціну, але на все є свій покупець, і я підозрюю, що найкращі клієнти Specialized отримають від нього величезне задоволення (прокладаючи шлях для поширення своїх технологій швидко, я сподіваюся). Відео незабаром, не забудьте підписатися на канал Bikerumor на YouTube, щоб не пропустити його! Спеціалізовані.com

Спеціалізовані турбо-електричні велосипеди. це ви, тільки швидше

Спеціалізовані розробки електронних велосипедів, які є “Ви, тільки швидше”.” І вони роблять це за допомогою повністю інтегрованої технологічної системи Specialized e-Bike. Спеціалізовані електровелосипеди неймовірно плавні та потужні, мають майже безшумні двигуни, високоякісні літій-іонні акумулятори та чудові рішення для підключення.

Безперебійна допомога

Спеціалізовані двигуни неймовірно плавні, потужні та тихі. Вони підсилюють ваш внесок і відключаються, коли ви перевищуєте максимальну швидкість або перебуваєте в режимі “вимкнено”, щоб створити поїздку, вільну від неприродного опору. Додаток Mission Control також дозволяє повністю налаштувати характеристики двигуна відповідно до ваших особистих уподобань.

Їдьте куди завгодно

Усі акумулятори Specialized мають найкращий у своєму класі запас ходу, інтуїтивно зрозумілу систему заряджання та вдосконалену систему керування акумулятором (BMS), яка забезпечує оптимальну продуктивність для подовження терміну служби акумулятора та максимального запасу ходу.

Спеціальні можливості підключення

Електровелосипеди Turbo під’єднують ваш велосипед через ANT та/або Bluetooth до спеціалізованого додатку Mission Control, дисплея Turbo Connect Display (TCD) або інших ваших улюблених дисплеїв, пристроїв чи додатків сторонніх виробників. Отримуйте допомогу в управлінні запасом ходу акумулятора, записуйте поїздки, регулюйте потужність двигуна. ви самі вирішуєте, як ви хочете їздити.

Надлегкі електровелосипеди для дорожнього гравію

новий, 2023, specialized, s-works

Спеціалізований Turbo Creo SL

Згладжуйте підйоми та смійтеся в обличчя зустрічному вітру з Turbo Creo SL. Цей потужний коктейль з легкої ваги, потужності, запасу ходу та можливостей підключення перетворить вас на монстра в сідлі. Ніщо інше на дорозі не може зрівнятися з ним. Це майбутнє спортивних мотоциклів. Turbo Creo SL. це ти, тільки швидше.

ПОСИЛЕННЯ ВОДІЯ: В 2 РАЗИ ЗБІЛЬШУЄ ЗАПАС ХОДУ ДО: 120 МИЛЬ ДОПОМОГА ДО: 28 МИЛЬ/ГОД ВАГА: 26.8 LBS

з додатковим розширювачем діапазону

новий, 2023, specialized, s-works

Спеціалізована Turbo Creo SL EVO

Turbo Creo SL не перестає бути еталоном продуктивності на бездоріжжі лише тому, що дорожнє покриття закінчується. Turbo Creo SL EVO та його моделі для їзди по гравію перенесуть вас далі та швидше, ніж ви коли-небудь могли собі уявити. Розрівняйте будь-який гірський бруд, гравій або асфальт.

ПОСИЛЕННЯ ГОНЩИКА: 2-КРАТНИЙ ДІАПАЗОН ДО: 120 МИЛЬДОПОМОГА ДО: 28 МИЛЬ/ГОД ВАГА: 29.3 LBS

з опціональним розширювачем діапазону

АКТИВНІ ПОВНОПРИВІДНІ ЕЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДИ

новий, 2023, specialized, s-works

Спеціалізований Turbo Como

Como. це невимушений, комфортний електровелосипед з потужністю впевненої їзди. Como дозволяє вам плисти за течією, даруючи вам повну потужність, впевненість у собі та надзвичайну насолоду від їзди на велосипеді, яким легко керувати.

ПОСИЛЕННЯ ГОНЩИКА: 4-КРАТНИЙ ДІАПАЗОН ДО: 90 МИЛЬ ДОПОМОГА ДО: 28 МИЛЬ/ГОД ВАГА: 62 ФУНТИ

новий, 2023, specialized, s-works

Specialized Turbo Vado

Vado. це транспортний засіб для всього: від щоденних поїздок на роботу до швидких тренувань і довгих пригод. електровелосипед на все життя. Vado. це найплавніший велосипед з усіх, що ви коли-небудь бачили, він створений для того, щоб сміливо долати постійно мінливі ландшафти, з якими ви стикаєтесь щодня, перевозити все, що вам потрібно, і змушувати вас їздити частіше.

ПОСИЛЕННЯ ГОНЩИКА: 4-КРАТНИЙ ДІАПАЗОН ДО: 90 МИЛЬ ДОПОМОГА ДО: 28 МИЛЬ / ГОД ВАГА: 55 ФУНТІВ

новий, 2023, specialized, s-works

Specialized Turbo Tero

Tero. це електричний гірський велосипед, обладнаний для щоденних поїздок. Гірський велосипед, на якому можна їздити на роботу. Міський велосипед, на якому можна їздити на екскурсії. Туристичний велосипед, на якому можна перевозити вантажі. Яким би воно не було, куди б ви не хотіли поїхати. Справжній супергерой, Tero поєднує в собі адаптивну функціональність, ДНК чемпіона світу з гірських велосипедів та найкращу в своїй категорії електричну систему допомоги при крученні педалей.

Посилення для райдера: 4x Ви діапазон до: 6 годин Допомагає до: 20 миль/год Вага: 50 фунтів

АКТИВНІ надлегкі електровелосипеди

новий, 2023, specialized, s-works

Спеціалізований Turbo Como SL

Como Super Light. це невибаглива в обслуговуванні машина радості, оснащена всім необхідним для спонтанних розваг. Спускайтеся сходами, пересувайтеся містом, пакуйте продукти. і він готовий до польоту. Він також подвоює вашу потужність, коли ви крутите педалі. з надзвичайно плавною підтримкою, яка дозволяє вам відчути себе супергероєм, яким ви і є.

ПОСИЛЕННЯ ГОНЩИКА: 2X ВИ ДІАПАЗОН ДО: 93 МИЛІ ДОПОМОГА ДО: 28 МИЛЬ/ГОД ВАГА: 47.4 LBS

з опціональним розширювачем діапазону

новий, 2023, specialized, s-works

Спеціалізований Turbo Vado SL

Крутіть педалі, а потім переїжджайте пагорби та проїжджайте повз трафік. Ви можете їхати зі швидкістю 28 миль/год на відстань до 80 миль. На 40% легший за середній електровелосипед, він створений, щоб бути з вами. Вгору по сходах, вниз по коридору. практично скрізь, куди б не привело вас життя.

ПОСИЛЕННЯ ГОНЩИКА: ВДВІЧІ БІЛЬШИЙ ДІАПАЗОН ДО: 120 МИЛЬ ДОПОМОГА ДО: 28 МИЛЬ/ГОД ВАГА: 33 ФУНТИ

з додатковим розширювачем діапазону

ГІРСЬКІ ПОВНОЦІННІ ЕЛЕКТРОННІ ВЕЛОСИПЕДИ

новий, 2023, specialized, s-works

Спеціалізований Turbo Levo

Абсолютно новий Levo забезпечує неймовірну потужність для проходження більшої кількості трас завдяки неперевершеній комбінації якості їзди, корисної потужності та діапазону їзди будь-де. Це дистиляція, застосування та посилення 40-річної одержимості Specialized у створенні найкращих у світі гірських велосипедів для їзди. З моменту своєї появи Levo встановив планку, до якої прагне кожен другий електровелосипед, і новий Levo знову піднімає цю планку.

ПОСИЛЕННЯ ГОНЩИКА: 4-КРАТНИЙ ДІАПАЗОН ДО: 5 ГОДИН ДОПОМОГИ ДО: 20 МИЛЬ / ГОД ВАГА: 47 ФУНТІВ

новий, 2023, specialized, s-works

Спеціалізований Turbo Kenevo

Turbo Kenevo. це, без сумніву, найбільш пристосований до бездоріжжя електронний гірський велосипед. Гнучка підвіска довжиною 180 міліметрів, сконфігурована навколо шасі та компонентів бомбардувальника. Кенево піднімає вас на найдовші підйоми. без шатла чи запасних легенів. і дарує зоряний рип на зворотному шляху вниз.

ПОСИЛЕННЯ ГОНЩИКА: 4-КРАТНИЙ ДІАПАЗОН ДО: 5 ГОДИН ДОПОМОГИ ДО: 20 МИЛЬ/ГОД ВАГА: 52 ФУНТИ

Надлегкі електронні велосипеди MOUNTAIN Super Light

новий, 2023, specialized, s-works

Спеціалізований Turbo Levo SL

Turbo Levo SL. найлегший електровелосипед у своєму класі завдяки витонченому, але жорсткому шасі, надлегкому двигуну та найсучаснішому джерелу живлення. Кінцевий результат? Справжній гірський велосипед-єдиноріг, який легкий і спритний, любить підніматися в повітря, з легкістю маневрує на технічній місцевості і дає вам достатньо потужності, щоб проїхати більше трас.

ПОСИЛЕННЯ ДЛЯ РАЙДЕРІВ: ВДВІЧІ БІЛЬШЕ, НІЖ У ПОПЕРЕДНІХ ВЕРСІЯХ: 4.75 ГОДИН ДОПОМОГИ ДО: 20 МИЛЬ / ГОД ВАГА: 38.25 LBS

новий, 2023, specialized, s-works

Specialized Turbo Kenevo SL

Підніміться на новий рівень трейлової їзди та проїжджайте найбільші траси, як ніколи раніше. Kenevo Super Light. це легкий електровелосипед, який переосмислює продуктивність у великих горах завдяки унікальному поєднанню легкої ваги, чуйності та можливостей. Надчутлива керованість та здатність долати великі гори, підсилена перевагами 240-ватної системи Turbo Super Light від Specialized, дозволяє вам підніматися, долати та проїжджати найбільші стежки так, як раніше це було неможливо.

ПОСИЛЕННЯ ГОНЩИКА: ВДВІЧІ БІЛЬШИЙ ДІАПАЗОН ДО: 4.75 ГОДИН ДОПОМОГИ 20 МИЛЬ / ГОД ВАГА: 41 ФУНТ

Огляд спеціалізованого Turbo Levo SL: Цей легкий електронний велосипед вартий очікування

новий, 2023, specialized, s-works

The Ultimate Trail Bike. Це сміливе твердження. Особливо, якщо ви об’єднуєте в одну категорію як електровелосипеди, так і стандартні гірські велосипеди. Якщо не брати до уваги гіперболічні заяви, Specialized прагне зробити найкращий електровелосипед, який вони можуть, що не завжди буває легко. Вони були майже готові випустити цей велосипед у 2022 році, просто з абсолютно іншим двигуном. Був навіть захід для презентації велосипеда в ЗМІ.

Але це ще не був “ідеальний трейловий велосипед”, тому вони повернулися до креслярської дошки. Буквально.

Ключ до успіху Turbo Levo SL Gen 2 лежить у двигуні, який є абсолютно новим, створеним з нуля. Specialized стверджує, що жоден болт або деталь не був повторно використаний з 1.1 двигун SL для створення 1.Двигун 2 SL. Проте абсолютно новий 1.2 все ще має точні розміри та вагу попереднього двигуна. просто з набагато більшою потужністю та крутним моментом.

У поєднанні з уже чудовою рамою, цей новий двигун був би саме тим, що потрібно новому поколінню Levo SL? Ми вирушили до Каліфорнії, щоб дізнатися.

Налаштування Turbo Levo SL Gen 2

новий, 2023, specialized, s-works

За тиждень до Sea Otter Classic велика частина Каліфорнії все ще висихала (або танула) від епічних штормів. На щастя, траси в Темекулі були в хорошій формі, тому команда Specialized зібралася і вирушила до Сокаля.

Коли ми приїхали, велосипеди були налаштовані і чекали на нас біля стежок ранчо Грір в Муррієті, штат Каліфорнія. Після швидкого налаштування підвіски мені залишилося лише набрати номер в кокпіті та перевірити тиск в шинах. При зрості 5’8″, я, мабуть, між S2 і S3, але вибрав S3 і одразу відчув себе як вдома.

Після їзди в перший день я все-таки змінив орієнтацію кнопки перемикання передач на перемикачі передач AXS Transmission. Я виявив, що вважаю за краще змінювати порядок зсуву на протилежний, що було дуже легко змінити за допомогою програми AXS. Після того, як велосипед підключено до додатку, виберіть перемикач передач і призначте кнопці бажану дію перемикання. Як тільки ви зрозумієте, як це робиться, це можна зробити дуже швидко.

Хоча додаток Specialized Mission Control та MasterMind Total Control Unit пропонують величезні можливості для налаштування, ви можете просто застрибнути на велосипед і поїхати. Просте натискання кнопки увімкнення приводить систему в дію, і звідти всім можна легко керувати за допомогою пульта на лівій стороні барної стійки. Кнопки /- перемикають режими допомоги від вимкненого до Eco, Trail та Turbo. Тривале натискання кнопки також дозволяє увійти в налаштування MicroTune, де допомогу можна регулювати з кроком 10%.

Турбо весь час?

новий, 2023, specialized, s-works

Незважаючи на те, що екран дисплея розташований на верхній трубі, а не на шинах, все одно дуже легко бачити цифри та налаштування під час їзди. Це також не відволікає, коли вам не потрібно перевіряти, чи ви все ще в режимі Turbo. Все це говорить про те, що система дуже інтуїтивно зрозуміла і проста в управлінні. Ви дійсно можете набрати свої налаштування за допомогою програми Mission Control, але ви також можете просто застрибнути на велосипед і поїхати, не відкриваючи свій смартфон, як ми робили протягом трьох днів.

Коли ми виїжджали на перші траси, я ознайомився з рівнем потужності та допомоги від нового двигуна. Ви можете сказати, що це не повноцінний електровелосипед, але це може бути добре. Девіз Specialized. “ти, тільки швидше”, і новий Levo SL пропонує саме це. Звичайно, ви можете сказати, що їдете на електровелосипеді, але таке відчуття, що ви просто проводите свій найкращий день на велосипеді.

Мабуть, найкраще в новому мотоциклі. це те, наскільки тихий двигун. За більшості обставин ви не почуєте нічого незвичайного. Тільки на крутих підйомах з повною потужністю Turbo ви почуєте щось від двигуна, і навіть тоді це тихе дзижчання. не неприємне скиглення, яке видають багато потужних електровелосипедів. Для тих, хто запитує: “Чому б просто не купити мотоцикл??”Для мене тиша. одна з головних причин. З Levo SL ви будете чути здебільшого звук шин, що котяться по доріжці.

новий, 2023, specialized, s-works

Коли ми їхали в Грір, достатньо було вибрати режим Turbo, щоб круті підйоми з крутими поворотами стали справжнім бунтом. Це все одно було тренування, але набагато веселіше, ніж підніматися тими ж стежками без сторонньої допомоги. Також було одразу зрозуміло, що ми не на повноцінних електровелосипедах, коли група гонщиків на повноцінних електровелосипедах змогла досить швидко наздогнати нас, коли ми їхали в гору.

На вершині настав час бомбити вниз, і саме тут конструкція рами дійсно вступає в свою стихію. Будь-який електровелосипед може досить добре підніматися на гору з достатньою потужністю, але те, як велосипед поводиться під час спуску, є справжнім випробуванням. Часто під час спуску ви не використовуєте потужність двигуна, тож фактично пілотуєте 40-фунтовий велосипед під гору. Якщо підвіска або геометрія не налаштовані, ви швидко про це дізнаєтесь.

Вражаючий час автономної роботи

новий, 2023, specialized, s-works
новий, 2023, specialized, s-works

З іншого боку, Levo SL Gen 2 просив, щоб його штовхали швидше. Це велосипед, який з однаковим задоволенням мчить вниз по схилу, так само як і невимушено піднімається вгору. За час перебування на ранчо Грір та наступного дня у Vailocity Bike Park ми спробували все: від XC до флоу-трейлу, від кострубатих альпінаріїв до швидких, важких спусків. Нехай вас не вводить в оману “SL” в назві, цей велосипед настільки потужний, наскільки вам потрібно.

Ми їхали на велосипедах у тому вигляді, в якому вони вийшли з коробки. 29″ переднє колесо, 27.5″ заднє колесо, середнє положення гарнітури та низьке положення BB. Я хотів би погратися з різними налаштуваннями, щоб побачити, як вони впливають на їзду, але в Темекулі в цьому не було потреби. Геометрія відчувалася ідеально, і, незважаючи на багато технічних скелястих ділянок, удари по педалях були зведені до мінімуму.

Враховуючи, що я їхав з людьми, які були кращими і швидшими за мене (включаючи Кертіса Кіна), я здебільшого їхав в гору в режимі Turbo. Навіть на деяких спусках я тримав його в режимі Turbo, але часто переключався в режим Trail. Я рідко користувався екорежимом, і все ж час автономної роботи все одно був дуже вражаючим. Я жодного разу не розрядив акумулятор, незважаючи на інтенсивне використання режиму Turbo та багато крутих підйомів. На другий день під час обіду спеціаліст підзарядив акумулятори, щоб підстрахуватися, але я не думаю, що це було б для мене необхідним. Того дня я проїхав 21 милю з підйомом трохи більше 3 тис. футів, а в обід заряд акумулятора все ще перевищував 50%. Для дійсно великих днів, розширювач діапазону може завести вас досить далеко, особливо якщо ви ефективно використовуєте свою допомогу.

Затверджено передачу SRAM

новий, 2023, specialized, s-works

Я не вперше їздив на трансмісії SRAM Eagle Transmission, але це був мій перший раз на ebike. Треба сказати, що на ebike це має навіть більше сенсу, ніж на звичайному велосипеді. Ви можете їхати на повній потужності Turbo і при цьому знати, що якщо ви натиснете на кнопку перемикання AXS, перемикач просто перемкне передачу без зайвих зусиль. У групі був один велосипед, який мав проблеми з тим, що перемикач залишався на місці, але, схоже, це була проблема з моментом затягування кріпильного болта, і врешті-решт її було вирішено.

новий, 2023, specialized, s-works

Я також все ще не повністю задоволений позиціонуванням перемикача передач після того, як спробував як затискач на шині, так і затискачі SRAM Matchmaker. Це не є великою проблемою, але мені здається, що підвіс міг би використати ще одну вісь регулювання, щоб по-справжньому налаштувати його. як якщо б він мав кульовий шарнір, де підвіс зустрічається з кронштейном.

Turbo Levo SL S-Works

новий, 2023, specialized, s-works
новий, 2023, specialized, s-works
новий, 2023, specialized, s-works
новий, 2023, specialized, s-works
новий, 2023, specialized, s-works
новий, 2023, specialized, s-works

Ми їхали на рівні збірки S-Works, яка включає трансмісію SRAM XX Eagle, гальма SRAM Code Stealth Ultimate, підвіску Fox Factory, карбонові колеса Royal Traverse та Specialized Butcher/Eliminator 29 x 2.3/27.5 x 2.3″ шини. Єдиною зміною було додавання ободової шини Grid Gravity ззаду для їзди по пересіченій місцевості. Квартир не було.

Стверджується, що збірка S4 S-Works працює близько 39.6 фунтів, що важко для трейлового велосипеда, але досить легко для ебайку. Під час подорожі було згадано, що це, по суті, цілий Aethos легший, ніж повноцінний Turbo Levo. Можна зробити його легшим, але в цьому немає особливої потреби. Навіть при вазі 40 фунтів велосипед вражає своєю маневреністю. Іноді здається, що додаткова вага навіть допомагає вам підтримувати зчеплення з дорогою на крутих поворотах, і ніколи не відчувається як тягар.

новий, 2023, specialized, s-works

Мені подобається, що ви все ще можете помістити повнорозмірну пляшку води в раму S3, хоча якщо ви вирішите використовувати подовжувач акумулятора, вам доведеться носити воду на спині (що вам, ймовірно, доведеться робити в будь-якому випадку, оскільки ви збираєтесь на велику поїздку). Зверніть увагу, що кабель подовжувача акумулятора відрізняється від попередніх моделей. А для швидкого регулювання на трасі, інтегрований інструмент SWAT CC з ланцюговим інструментом та ланкою є чудовим доповненням.

новий, 2023, specialized, s-works
новий, 2023, specialized, s-works

Лише сім років різниці. Як райдер, так і ebike еволюціонували.

Важко повірити, що перший спеціалізований продукт Levo був представлений лише у 2016 році. Починаючи з Turbo Levo FSR в Моабі, я їздив на більшості поколінь Levo з тих пір. З кожним роком велосипеди стають все кращими, але Levo SL Gen 2 виводить все на абсолютно інший рівень. Цей єдиний велосипед, здається, поєднує в собі найкращі риси різних платформ Levo в один вражаюче потужний електровелосипед. який насправді не їздить як електровелосипед.

З точки зору того, щоб мати свій власний велосипед, щоб регулярно їздити на моїх домашніх маршрутах, я роками не наважувався. Але цей велосипед змінює це. Я хочу такий. Не для того, щоб замінити мої не-велосипеди, а для того, щоб доповнити їх. Levo SL Gen 2 відчувається як велосипед, на якому ви можете їздити практично будь-куди, і отримувати від цього абсолютне задоволення. Можливо, це робить його “ідеальним трейловим велосипедом?”

Для більш детальної інформації про Specialized Levo Gen 2 дивіться нашу технічну статтю тут.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top