Не заряджається акумулятор на електровелосипеді – що робити. Ремонт акумулятора ebike

Не заряджається акумулятор електровелосипеда. що робити

Електровелосипеди. це все ще велосипеди без робочого акумулятора, але вони важкі та незграбні. Якщо ваш акумулятор не заряджається, ви будете змушені крутити педалі великого велосипеда самостійно, штовхаючи свою вагу, вагу двигуна, а також вагу надто товстої рами і великих шин. Давайте подивимось, як можна вирішити цю проблему!

Якщо акумулятор вашого електровелосипеда не заряджається, це може бути пов’язано з тим, що електрика не надходить до акумулятора, перемикачем на зарядному пристрої, несправним зарядним пристроєм або зарядним портом, або проблемою з самим акумулятором. Багато проблем можна виправити, але в деяких випадках може знадобитися заміна зарядного пристрою або акумулятора.

У цій статті ми розглянемо деякі найпоширеніші проблеми, які можуть вплинути на здатність вашого акумулятора заряджатися. У багатьох випадках виконання набору базових завдань з усунення несправностей може заощадити вам багато грошей і швидко відновити робочий стан акумулятора.

Можлива проблема : Електрика з розетки

Якщо ви увімкнули велосипед у розетку, яка не подає електроенергію, він не заряджається. Більшість сучасних зарядних пристроїв мають світлодіоди, які повідомляють про те, що вони правильно підключені до розетки, але легко забути перевірити їх.

Перш ніж робити щось інше, витратьте кілька секунд і переконайтеся, що розетка подає нормальну потужність. Чи вмикається індикатор зарядного пристрою, коли він підключений до мережі? Коли ви вмикаєте світло, пилосос або інший електричний пристрій, чи працює він нормально? Чи є розетка на вимикачі?

Ця проблема здається елементарною, але ви можете бути здивовані, скільки технічних проблем спричинені простою людською забудькуватістю. Безумовно, варто витратити час, щоб перевірити, чи працює ваша розетка з іншими пристроями, перш ніж рухатися далі.

Якщо ваша розетка викликає проблеми, перейдіть до іншої і насолоджуйтеся роботою акумулятора.

Можлива проблема : Перемикачі

Багато акумуляторів та деякі зарядні пристрої мають вбудовані перемикачі, які виконують різні функції. У деяких випадках, якщо перемикач знаходиться у неправильному положенні, заряджання акумулятора може припинитися.

Найпоширенішою причиною цієї проблеми є те, що у вас є зарядний пристрій, який був розроблений для використання в різних країнах. Такі зарядні пристрої зазвичай мають перемикач, який дозволяє їм перемикатися між американською електроенергією та електроенергією решти світу. Якщо цей перемикач знаходиться в неправильному режимі, зарядний пристрій не буде працювати належним чином.

Перш ніж заглиблюватися в процес усунення несправностей, обов’язково перевірте це, перш ніж заглиблюватися в процес.

Деякі акумулятори також мають вбудовані перемикачі. Зверніться до інструкції до вашого акумулятора, щоб визначити, чи повинен він бути увімкненим або вимкненим під час заряджання. Якщо він не працює в одному положенні, можливо, варто увімкнути його на кілька секунд в інше положення і подивитися, чи зміниться статус зарядного пристрою на “заряджання”.’

Нарешті, перевірте будь-які подовжувачі або подовжувачі між стіною та зарядним пристроєм, щоб переконатися, що вони отримують електрику. Знову ж таки, це здається дуже простою перевіркою, але вона точно допоможе вирішити проблеми із зарядкою для напрочуд великої кількості людей.

Можлива проблема #3: Поганий зарядний порт

Майже кожен електровелосипед має акумулятор, який можна заряджати, коли він підключений до велосипеда. Ця функція заощаджує час, але вона також додає додатковий фактор ризику. Іноді проводка між зарядним портом вашого велосипеда та акумулятором може спричинити проблему, яка заважає акумулятору заряджатися.

Якщо акумулятор не заряджається, зніміть його з велосипеда і спробуйте зарядити ще раз. Якщо він починає заряджатися, є велика ймовірність, що причиною проблеми є ваш зарядний порт. Відтепер заряджайте акумулятор поза велосипедом або віднесіть велосипед до спеціалізованого магазину, щоб вони подивилися на ваш зарядний порт.

Можлива проблема #4: Несправний зарядний пристрій

Зарядні пристрої. це досить складні електронні пристрої, які мають внутрішні датчики та логічні вентилі, що визначають, коли ваш акумулятор повністю заряджений, і дозволяють їм вимикатися до того, як вони пошкодять ваш акумулятор. Вони також мають тенденцію сильно нагріватися під час використання, що може призвести до проблем.

У деяких випадках зарядний пристрій може вважати, що акумулятор повністю заряджений, навіть якщо він майже розряджений. В інших випадках внутрішня проводка може бути пошкоджена таким чином, що живлення не надходить до акумулятора.

Якщо проблема у вашому зарядному пристрої, найкращим рішенням буде його заміна. Майже ніколи не варто витрачати зусилля на ремонт зарядного пристрою замість того, щоб просто купити новий.

Існує кілька способів перевірити зарядний пристрій, але найпростіший. спробувати зарядити акумулятор з іншим зарядним пристроєм. Спробуйте позичити зарядний пристрій у друга, від аналогічного пристрою (обов’язково перевірте напругу) або віднесіть акумулятор і зарядний пристрій до спеціалізованого магазину, щоб вони протестували ці важливі компоненти.

Якщо ви не можете цього зробити, ви можете скористатися мультиметром, щоб виміряти напругу, яка виходить із зарядного пристрою. Загалом, якщо показник трохи вищий за номінальну напругу акумулятора, це свідчить про те, що все працює належним чином.

Якщо ви отримуєте число, яке знаходиться в правильному діапазоні, але низьке, ваша батарея в даний час не заряджена, а це означає, що проблема може бути пов’язана з іншим компонентом. Якщо ви отримали число, дуже близьке до нуля, ваш акумулятор вийшов з ладу, або повністю розряджений, або в результаті іншої проблеми.

Якщо ви отримали цифру, яка не має ніякого сенсу, знайдіть хвилинку, щоб перевірити, в якому режимі знаходиться ваш мультиметр. Існує дуже велика ймовірність, що справа не в напрузі.

Якщо проблема у вашому зарядному пристрої, найкращим рішенням буде його заміна. Майже ніколи не варто витрачати зусилля на ремонт зарядного пристрою замість того, щоб просто купити новий.

Можлива проблема : Повністю розряджений акумулятор

Літієві батареї призначені для постійного зберігання невеликої кількості енергії. Ваш акумулятор перестане працювати, якщо він розрядиться до нуля. Погана новина полягає в тому, що після повного розряду батарею важко відновити її працездатність.

В Інтернеті є низка ресурсів, які стверджують, що ви можете “перезапустити” повністю розряджений акумулятор, короткочасно зарядивши його за допомогою високовольтного зарядного пристрою (як для більшого акумулятора) або через розрядний порт.

Перш ніж ви сліпо почнете робити подібні речі, пам’ятайте, що літієві батареї можуть і будуть загорятися, якщо їх використовувати неналежним чином. Пожежа акумулятора дуже небезпечна і її важко загасити.

Якщо ви впевнені, що ваш акумулятор повністю розряджений (наприклад, ви розрядили його і залишили на пару тижнів на морозі), у вас є вольтметр і високовольтний зарядний пристрій, і ви впевнені, що знаєте, що робите, можливо, варто розглянути ці методи.

Однак, якщо є якісь сумніви, вам, безумовно, слід бути обережним і довірити такі речі професіоналам.

Можлива проблема #6: Несправність акумулятора

Батареї складаються з банків окремих елементів. Цими елементами керує невелика друкована плата, яка називається BMS, або система управління акумулятором. У деяких випадках BMS у вашому акумуляторі може спричинити небажану поведінку або взагалі перешкоджати його зарядці.

Хороша новина полягає в тому, що це робота BMS. Зазвичай вона робить те, для чого її налаштував виробник. Окремі елементи батареї виходять з ладу з різною швидкістю, і коли один з них виходить з ладу, BMS повинна запобігти надходженню та виведенню енергії з цього несправного елемента.

Якщо достатня кількість елементів вашого акумулятора зазнає достатньо проблем, BMS припинить роботу акумулятора взагалі. Це саме те, для чого вона призначена, оскільки вона забезпечує безпеку вас і вашого велосипеда.

Якщо достатня кількість елементів вашого акумулятора зазнає достатньо проблем, BMS припинить роботу вашого акумулятора взагалі. Це саме те, для чого вони призначені, оскільки вони захищають вас і ваш велосипед.

Однак ваша BMS не є ідеальною, і це не рідкість, коли ці пристрої виходять з ладу, навіть якщо елементи у вашій батареї повністю справні. Ваш BMS може працювати несправно з різних причин, наприклад, через перегрів, несправну проводку або нещасне коротке замикання.

Батареї не призначені для розбирання, особливо споживачами. Навіть якщо ви відкрили акумулятор і перевірили його компоненти за допомогою електричного обладнання, заміна таких компонентів, як BMS або несправний елемент, наразі є складною і дорогою справою. Дістати запасні частини нелегко і не дешево.

Крім того, акумулятори небезпечні. Без належного досвіду та підготовки дуже легко спричинити електричну пожежу, яку небезпечно і важко загасити. Через це найкраще просто замінити несправний акумулятор або віддати його професіоналу для ремонту, а не намагатися виправити його самостійно.

В даний час більшість професіоналів пропонують просто купити новий акумулятор замість того, щоб намагатися щось відремонтувати. Якщо ваш акумулятор не заряджається, а ви перевірили зарядний пристрій і зарядний порт, ймовірно, проблема в акумуляторі.

Якщо ваш акумулятор зберігався на досить високому рівні заряду, і ви не вважаєте, що розрядили його повністю, швидше за все, проблема в елементі або BMS. Це означає, що вам, ймовірно, слід подумати про заміну акумулятора.

Висновок

Підсумовуючи, якщо ваш акумулятор не заряджається належним чином, перед заміною варто виконати невелику роботу з усунення несправностей. Іноді це може бути проблема з розеткою або зарядним пристроєм, а не з акумулятором, але бувають випадки, коли, на жаль, справа в акумуляторі, і в цьому випадку вам доведеться його замінити.

Коли справа доходить до поїздок на роботу велосипедом, SAM. це людина, тому що він не тільки говорить, але й робить це на ділі. або, точніше, їздить на велосипеді. Я також створюю контент на своєму каналі на YouTube.com/bikecommuterhero Привітайтеся зі мною на sam@bikecommuterhero.com.

Новий Rhino від Himiway. це великий, потужний всюдихідний електровелосипед з колосальним 1000-ватним двигуном. Замість того, щоб погодитися на зменшений діапазон, який зазвичай поставляється з таким високопродуктивним приводом, Himiway має.

Новий Rhino Pro від Himiway. один з найпотужніших електровелосипедів у світі. З двома акумуляторами та 1000-ватним двигуном середнього приводу, який забезпечує неймовірний крутний момент 160 ньютон-метрів, він має.

Про Bike Commuter Hero

Мене звати Сем. Я чоловік і батько 5 дітей з повною роботою. Поїздки на роботу на велосипеді. мій основний спосіб підтримувати форму. Спробуйте спробувати! Я тут, щоб допомогти вам на цьому шляху. повідомити про цю рекламу

Юридична інформація

Bike Commuter Hero належить і управляється B Brothers Media Ltd. B Brothers Media Ltd є учасником Amazon Associates Program, партнерської рекламної програми, розробленої для того, щоб надати сайтам можливість заробляти рекламні відрахування за розміщення реклами та посилання на Amazon.com. B Brothers Media Ltd також бере участь у партнерських програмах з Clickbank, CJ, ShareASale та іншими сайтами. B Brothers Media Ltd отримує винагороду за перенаправлення трафіку та бізнесу до цих компаній.

Обслуговування електровелосипеда: як доглядати за своїм електровелосипедом

заряджається, акумулятор, електровелосипеді, робити, ремонт, акумулятора

Якщо ви думаєте про купівлю електровелосипеда, вам потрібно знати, як за ним доглядати. Найкращі електровелосипеди можуть бути дорогими, тому, щоб підтримувати ваш велосипед у найкращому стані, вам потрібно мати режим регулярного технічного обслуговування.

Цей посібник пояснює, як доглядати за вашим електровелосипедом, включаючи поради щодо миття велосипеда, нанесення мастила, регулярних перевірок компонентів, оновлення програмного забезпечення та додатків, а також догляду за акумулятором. Якщо ви не знаєте, з чого почати, наш посібник для початківців пояснить основи користування електровелосипедом. Основні правила догляду за електровелосипедом однакові, незалежно від того, чи ви дивитеся на електричний дорожній велосипед, електричний гібридний велосипед або електричний складаний велосипед.

Належне обслуговування, особливо трансмісії, є ще більш важливим, якщо ви їздите по бездоріжжю, чи то на гірському велосипеді, чи то на гравійному, адже бруд і сміття можуть швидко вивести з ладу дорогі компоненти. Електровелосипед, як і будь-який інший велосипед, потребує регулярного технічного обслуговування. Чистка та догляд за вашим електровелосипедом забезпечать його безперебійну, ефективну та безпечну роботу, що може сприяти подовженню терміну служби велосипеда, його акумулятора та двигуна.

Як часто слід обслуговувати електровелосипед?

заряджається, акумулятор, електровелосипеді, робити, ремонт, акумулятора

У багатьох сенсах обслуговування електровелосипеда нічим не відрізняється від обслуговування велосипеда без електроприводу. Однак деякі компоненти, зокрема трансмісія (кривошипи, ланцюг і зірочки), піддаються більшим навантаженням і підвищеному зносу. Тому регулярне миття електровелосипеда та підтримання його в належному стані є надзвичайно важливим, якщо ви хочете отримати максимальну віддачу від велосипеда. Перш за все, чистий велосипед. це щасливий велосипед. Бруд і багнюка збільшують знос компонентів і, змішуючись з водою та мастилом, можуть утворювати пасту, яка, в кращому випадку, знижує ефективність вашого велосипеда, а в гіршому. швидко зношує витратні деталі. Чим плавніше працює ваш електровелосипед, тим ефективніше він буде працювати, і тим довше прослужать його ключові компоненти. Підтримуйте трансмісію в чистоті та справності: термін служби акумулятора та вихідна потужність не мають значення, якщо шестерні постійно скрегочуть та проскакують. Їзда на велосипеді з чистою, ефективною трансмісією, а також правильно відрегульованими передачами, в кінцевому рахунку, є більш приємним досвідом і допоможе вам отримати максимальну віддачу від велосипеда в довгостроковій перспективі.

заряджається, акумулятор, електровелосипеді, робити, ремонт, акумулятора

Якщо ваша трансмісія виглядає надмірно брудною (зазвичай це скупчення чорного бруду на ланцюгу або, зокрема, на гірських електричних велосипедах, бруд, що застряг у коліщатках заднього перемикача), ви можете швидко очистити її ганчіркою або глибоко очистити за допомогою знежирювача. У нас є окремі інструкції про те, як чистити велосипед і як чистити велосипедний ланцюг. Ланцюги для електровелосипедів, як правило, потребують частішого змащування, ніж ланцюги для звичайних велосипедів. Регулярне нанесення якісного мастила на ланцюг забезпечить ефективну роботу трансмісії. Бажано робити це після кожної поїздки, а також після миття та сушіння велосипеда. В іншому випадку, прочитайте наш посібник про те, як вибрати та застосувати найкраще мастило для ланцюга для вашого велосипеда. Нанесення мастила на електровелосипед іноді не таке просте, як здається. На більшості електровелосипедів не можна крутити педалі заднім ходом, тому спробуйте поставити велосипед на робочу підставку (або попросіть друга притримати заднє колесо від землі), щоб ви могли крутити педалі, щоб мастило рівномірно капало на ланцюг. Якщо ваш велосипед має режим “прогулянка”, ви можете увімкнути його так, щоб шатуни (і заднє колесо) повільно оберталися, що дозволить вам легко змащувати ланцюг.

заряджається, акумулятор, електровелосипеді, робити, ремонт, акумулятора

Підтримка тиску в шинах на належному рівні допоможе вашому ебайку працювати більш ефективно. Кетрін Мур / Immediate Media

Також слід регулярно перевіряти тиск у шинах вашого електровелосипеда. Недокачані шини не тільки потенційно небезпечні, але й можуть витрачати енергію та знижувати ефективність, а це означає, що ви отримаєте менше заряду акумулятора. Занадто високий тиск в шинах може погіршити комфорт і зчеплення з дорогою, особливо якщо ви їздите по бездоріжжю. Для початку накачайте шини до рекомендованого тиску, вказаного на боковині, але поекспериментуйте, щоб знайти ідеальний тиск для вас, збалансувавши вагу, комфорт, зчеплення та опір коченню. Хочете знати більше? У нас є інструкції щодо тиску в шинах шосейних та гірських велосипедів.

Знос компонентів

заряджається, акумулятор, електровелосипеді, робити, ремонт, акумулятора

Багато електровелосипедів зараз використовують компоненти, розроблені спеціально для їзди з асистентом. Це означає міцніші деталі, виготовлені для того, щоб витримувати додаткові навантаження, які виникають на електровелосипеді через підвищену потужність, швидкість і загальну вагу велосипеда. Трансмісії електровелосипедів, як правило, більш жорсткі та мають інший діапазон передач, ніж у звичайних велосипедів. Колеса та шини для Ebike також міцніші, вилки міцніші, гальма потужніші тощо. Проте, незважаючи на це додаткове посилення, ви все одно вимагаєте від електровелосипеда багато чого, будь то педалювання, гальмування, повороти, підйом або спуск, тому варто пильно стежити за компонентами та рамою на предмет ослаблених болтів або пошкоджених деталей. Регулярно перевіряйте велосипед на безпеку, щоб переконатися, що всі болти та осі затягнуті з рекомендованим виробником моментом затягування, перевіряйте шини на наявність проколів та перевіряйте, чи не ослабли спиці. Слідкуйте також за надмірним зносом. Якщо одна деталь зношується, наприклад, ланцюг, це може вплинути на інші компоненти. наприклад, спричинити передчасний знос ланцюгових кілець і касети. Ми створили посібник зі зносу ланцюга, щоб ви могли помітити будь-які проблеми до того, як вони стануть проблемою.

Як мити електровелосипед

заряджається, акумулятор, електровелосипеді, робити, ремонт, акумулятора

Є кілька додаткових моментів, які слід враховувати при митті електровелосипеда. Алекс Еванс / Immediate Media

Ми вже говорили про важливість утримання велосипеда в чистоті, щоб підвищити його ефективність і продовжити термін служби, але давайте розглянемо докладніше, як мити електровелосипед. Електродвигуни та акумулятори електровелосипедів є герметичними пристроями, тому не повинні пропускати воду, але не варто мити будь-який велосипед. електричний чи ні. потужним струменем води, оскільки сила води може пробитися крізь численні ущільнення велосипеда. Мийте електровелосипед водою з відра або шланга низького тиску, щіткою та (за бажанням) спеціальним засобом для чищення, щоб швидко впоратися з брудом і жиром. Переконайтеся, що всі з’єднання залишаються герметичними, залишивши батарею в корпусі, але перед миттям вимкніть систему ebike (і від’єднайте її від зарядного пристрою). Зарядні порти можуть накопичувати бруд, тому перевірте їх і вичистіть бруд сухою ганчіркою або щіткою. Тримайте порт закритим під час миття велосипеда. Після миття витріть велосипед насухо чистою ганчіркою, уникаючи дискових гальм (ви ж не хочете випадково забруднити їх мастилом або іншими миючими засобами, що використовуються в інших частинах велосипеда). Час від часу вам може знадобитися почистити контакти акумулятора. Це можна зробити за допомогою м’якої сухої щітки, ганчірки та (за бажанням) мастила для перемикачів. Якщо ваш велосипед має акумулятор-довгожитель (додатковий другий акумулятор, який можна підключити для довших поїздок), завжди від’єднуйте його перед чищенням і очищайте з’єднання м’якою сухою щіткою. На колесі вашого ebike може бути магніт датчика швидкості. Очистіть це м’якою тканиною, щоб уникнути будь-яких проблем.

Гідроізоляція та ремонт

заряджається, акумулятор, електровелосипеді, робити, ремонт, акумулятора

Якщо ви будете обережними, то навряд чи пошкодите двигун під час миття ебайку. Безпосередні засоби масової інформації

Як згадувалося вище, акумулятор і двигун ебайка добре герметичні, щоб запобігти пошкодженню водою. Це не означає, що вода абсолютно не може потрапити всередину, але з певним рівнем здорового глузду і обережності, вам не потрібно буде турбуватися. Не можна мити електровелосипед під струменем води та повністю занурювати його у воду. Тоді ніяких стрибків через озеро, вибачте! Сам двигун знаходиться в заводському герметичному корпусі, і ви ніколи не повинні намагатися розбирати його для технічного обслуговування або намагатися вирішити проблему. Якщо вам здається, що з двигуном або системою щось не так, відвідайте магазин, де ви придбали велосипед, або віднесіть його до авторитетного дилера. Деякі поліси страхування електровелосипедів покривають втрату або пошкодження акумулятора вашого електровелосипеда.

Зарядка та зберігання акумулятора

заряджається, акумулятор, електровелосипеді, робити, ремонт, акумулятора

Може здатися, що за герметичним акумулятором неможливо доглядати, але існує безліч способів підтримувати його в ідеальному стані.

Усі літій-іонні акумулятори з часом поступово зношуються і втрачають ємність. Це може становити лише близько 5 відсотків від максимального заряду на рік, але цього слід очікувати. Дбайливий догляд за акумулятором, правильне зберігання та підтримання його заряду допоможуть забезпечити тривалий термін служби.

Очищення акумулятора Ebike

Якщо ви регулярно від’єднуєте акумулятор, скористайтеся можливістю почистити його вологою ганчіркою та видаліть бруд із з’єднань сухою щіткою.

Час від часу чистіть і злегка змащуйте контакти акумулятора. Ніколи не чистіть акумулятор струменевим апаратом високого тиску або шлангом високого тиску.

Заряджання та зберігання акумулятора ebike

Заряджайте батарею при кімнатній температурі в сухому місці. Щоб продовжити термін служби акумулятора, не залишайте його повністю зарядженим або повністю розрядженим на тривалий час.

Якщо велосипед не використовується протягом тривалого періоду, ви можете від’єднати акумулятор. Акумулятор поступово розряджається, тому все одно час від часу підзаряджайте його.

Як ми вже говорили, уникайте тривалого зберігання велосипеда без заряду. підтримка заряду від 30 до 60 відсотків є ідеальним для тривалого зберігання, згідно з даними виробника систем ebike Bosch.

заряджається, акумулятор, електровелосипеді, робити, ремонт, акумулятора

Якщо ваш акумулятор знімний, краще зберігати його в приміщенні, коли ви не їздите. Стів Бер / Our Media

Екстремальна спека та холод. вороги акумуляторів електровелосипедів. Зберігайте акумулятор у прохолодному, сухому місці, захищеному від прямих сонячних променів.

Взимку, особливо якщо температура нижче 0°C, заряджайте та зберігайте акумулятор при кімнатній температурі, а перед поїздкою встановлюйте його в велосипед безпосередньо перед поїздкою.

Використовуйте правильний зарядний пристрій

Хоча деякі зарядні пристрої можуть здаватися сумісними з кількома велосипедами, використовуйте тільки той зарядний пристрій, який підходить саме для вашого велосипеда. Акумулятори не завжди заряджаються однаково, тому використання неправильного зарядного пристрою може пошкодити ваш акумулятор.

Оновлення програмного забезпечення та додатків

заряджається, акумулятор, електровелосипеді, робити, ремонт, акумулятора

Більшість виробників систем ebike випускають оновлення програмного забезпечення та додатків; деякі з них час від часу, інші. часто.

Деякі фірмові додатки ebike або вбудовані дисплеї дозволяють не лише реєструвати статистику поїздок та іншу корисну інформацію, але й налаштовувати характеристики вашого велосипеда.

Це може означати зміну налаштувань потужності (наприклад, максимальний режим допомоги забезпечує меншу потужність і, відповідно, менше використовує заряд акумулятора) або характеристик прискорення.

Зменшення налаштувань потужності, щоб акумулятор розряджався більш поступово, може продовжити термін служби акумулятора, хоча вам доведеться більше працювати, щоб піднятися на пагорби.

заряджається, акумулятор, електровелосипеді, робити, ремонт, акумулятора

Багато моторних систем постачаються з додатком, який дозволяє вам налаштовувати налаштування та оновлювати прошивку. Рассел Бертон / Наші медіа

Ви також можете отримувати оновлення про стан системи або технічне обслуговування з додатку або вбудованого дисплея вашого ebike, який може показувати вам інформацію, наприклад, про інтервали обслуговування.

Перевірити наявність оновлень прошивки можна за допомогою підключених додатків або на веб-сайті виробника. Деякі бренди рекомендують звертатися до авторизованого дилера для встановлення будь-яких оновлень.

Залежно від марки двигуна та системи, на якій працює ваш велосипед, ці оновлення прошивки можуть допомогти збільшити крутний момент, продовжити термін служби акумулятора або надати інші корисні оновлення, тому варто перевірити, чи є якісь доступні оновлення для вашого електровелосипеда.

Нарешті, іноді на електровелосипедах можуть з’являтися коди помилок, які зупиняють роботу двигуна. Причини цих помилок можуть бути різними, але зазвичай їх можна легко виправити в дилерському центрі.

Основи обслуговування електровелосипеда

Як і для будь-якого велосипеда, догляд за електровелосипедом допоможе вам отримати максимальне задоволення від користування ним, а також потенційно може збільшити термін служби ключових компонентів.

Дотримуючись базового обслуговування, ваш ебайк буде посміхатися вам від вуха до вуха. Отже, на завершення, ось короткий огляд основ догляду за електровелосипедом:

  • Тримайте велосипед чистим, трансмісію добре змащеною, а шини належним чином накачаними
  • Регулярно перевіряйте наявність вільних болтів, спиць та зламаних деталей
  • Тримайте акумулятор частково зарядженим і зберігайте його в прохолодному, сухому місці
  • Уникайте зберігання велосипеда з розрядженим акумулятором
  • Заряджайте акумулятор лише за допомогою правильного зарядного пристрою
  • Регулярно перевіряйте оновлення програмного забезпечення
  • Зверніться до дилера, якщо виникла несправність. Ніколи не намагайтеся самостійно розбирати або ремонтувати двигун чи акумулятор
  • Whatsapp
  • Reddit
  • Написати другу

Як полагодити акумулятор електровелосипеда

З розвитком технологій електровелосипеди стають все потужнішими, а їхні батареї можуть тримати заряд набагато довше, що дозволяє продовжувати подорожі. Однак, як і будь-яка інша частина електровелосипеда, батарея схильна до нормального зносу. У таких ситуаціях дуже важливо знати, як відремонтувати акумулятор електровелосипеда, щоб продовжити поїздку. Крім того, ремонт акумулятора може заощадити вам чималі гроші, оскільки акумулятори для електровелосипедів коштують недешево. Але як полагодити акумулятор електровелосипеда?

Залежно від пошкодження, яке ви маєте намір усунути, деякі види ремонту акумулятора електровелосипеда можуть бути простими. Наприклад, якщо один з роз’ємів на акумуляторі, через який подається живлення на двигун, зігнутий, ви можете використовувати плоскогубці з голчастим кінцем, щоб дуже акуратно зігнути його назад на місце. Однак інші види ремонту набагато складніші і можуть зайняти досить багато часу.

Заміна акумуляторних елементів всередині акумулятора вашого електровелосипеда є найскладнішою ремонтною роботою. Для цього ремонту вам знадобляться кілька інструментів і запасні елементи, які мають однакову напругу, розмір і силу струму. Крім того, вам може знадобитися розбити трохи пластику для корпусу всередині акумулятора, щоб замінити мертві елементи.

Продовжуючи читати цю статтю, ми поговоримо про те, як працює акумулятор електровелосипеда. Крім того, ми розглянемо деякі проблеми, які можуть призвести до поломки акумулятора вашого електровелосипеда. Наостанок, ми надамо вам детальний, покроковий процес заміни розряджених елементів в акумуляторі вашого електровелосипеда.

Як працює акумулятор електровелосипеда?

Літій-іонний акумулятор використовується в більшості електричних велосипедів замість свинцево-кислотного 12-вольтового акумулятора, який часто зустрічається в автомобілях. На відміну від своїх свинцево-кислотних побратимів, ці електровелосипедні акумулятори мають меншу вагу і можуть тримати заряд набагато довше.

Але, як і будь-який інший тип батареї, ці елементи живлення мають обмежений термін служби. Як результат, вони часто втрачають ємність при кожному повному заряді та розряді, що називається “циклом.Чим більша здатність до деградації акумулятора електровелосипеда, тим більше циклів він може здійснити. Як результат, оскільки з часом елемент живлення погіршується, дальність їзди на велосипеді з підтримкою може зменшитися.

Тим не менш, це падіння продуктивності батареї не відбудеться протягом декількох днів або тижнів. Зазвичай це відбувається протягом тривалого часу, перш ніж ви помітите будь-які зміни. Як наслідок, може пройти кілька місяців або навіть років, перш ніж ви виявите проблему з акумулятором, яку потрібно вирішити.

Незважаючи на це, на ринку все ще є кілька електричних велосипедів, які використовують свинцево-кислотні акумулятори. Однак ці свинцеві батареї можуть важити до 5.5 кг на одиницю і пропонують лише 5 Ач енергії, порівняно з літієвою батареєю, яка важить лише 1.2 кг і може дати до 8.8Ah потужності.

Так само, залежно від виробника, різні акумулятори для електронних велосипедів мають різний рівень витривалості. Наприклад, більші літій-іонні батареї зазвичай мають довший термін служби, ніж менші, оскільки вони рідше вичерпують значну частину своєї енергії за один заряд. Це допомагає продовжити термін служби акумулятора.

Що може призвести до того, що акумулятор електровелосипеда перестає працювати?

Перегрів, перезарядка/висока напруга, глибокий розряд і високий струм розряду/заряду. це чотири основні причини пошкодження електричного елемента. Якщо акумулятор тривалий час перебуває в одній з цих ситуацій, запас ходу велосипеда зменшується. У найгіршому випадку машина може не вийти з ладу, оскільки відстань, яку вона може проїхати, буде дуже малою.

Якщо літій-іонний акумулятор для велосипеда залишається на сонці протягом тривалого часу і піддається впливу екстремальних температур, він може постраждати. Акумулятор також може бути пошкоджений, якщо внутрішня температура елемента перевищить допустиму, що часто трапляється, коли його залишають увімкненим на тривалий час після повного заряду. Зміни в хімічному складі пристрою та вплив надзвичайно високих температур можуть призвести до того, що батарея збільшиться і стане неефективною в обох обставинах.

Під час перезаряджання ємність акумулятора поступово зростає, зрештою перевищуючи безпечну межу, також відому як максимальна напруга. Коли це відбувається регулярно, елемент втрачає здатність підтримувати заряд і виходить з ладу. Крім того, чим довше батарея знаходиться на зарядному пристрої після досягнення повної ємності, тим більша ймовірність того, що це викличе негативну хімічну реакцію всередині елемента. По суті, внутрішній опір літієвого елемента буде поступово збільшуватися, поки не досягне критичного рівня, після чого літієвий елемент стане непридатним для використання.

Деякі акумулятори для електровелосипедів мають вбудовану функцію безпеки, яка називається системою управління акумулятором (BMS), що запобігає перегріванню. Однак не всі акумулятори мають цю властивість, і, як наслідок, перепади температури можуть легко впливати на них. Щоб уникнути перегріву, завжди варто відключати електровелосипед, коли він повністю заряджений.

Аналогічно, оскільки літій-іонні велосипедні акумулятори зазвичай не призначені для використання в холодних погодних умовах, надмірний холод, наприклад, взимку, може їм зашкодити. Коли акумулятор замерзає, порушуються важливі хімічні процеси, які дозволяють йому працювати і постачати електроенергію. Як наслідок, навіть якщо акумулятор вдасться завести в складних умовах, він не зарядиться до повної ємності і не вироблятиме достатньо енергії, щоб штовхати машину протягом тривалого періоду часу.

Батарея також може вийти з ладу через глибокий розряд, який відбувається, коли елементи живлення частіше використовуються на максимальній потужності. Велосипедисти, які постійно розряджають літієві батареї до 5% або 10% ємності перед зарядкою, часто зношують їх значно швидше. Крім того, уникнення глибокого розряду збільшує термін служби акумулятора. Це означає, що ви повинні заряджати ваш електровелосипед, коли заряд батареї становить від 40 до 80 відсотків, а не чекати, поки заряд буде на рівні 5%, а потім швидко заряджати його до 80 відсотків, перш ніж використовувати його знову.

Також слід уникати сильного розряду, який трапляється, коли споживається велика кількість енергії акумулятора за короткий проміжок часу. Хоча це може на мить поліпшити ваше електронне прискорення, це негативно впливає на довговічність акумулятора.

Як виправити акумулятор електричного велосипеда

Якщо акумулятор на вашому електровелосипеді перестав працювати з будь-якої з перерахованих вище причин, ви можете вжити ряд заходів, щоб відремонтувати елемент живлення і відновити його працездатність.

Якщо ваш акумулятор не заряджається, основною причиною є BMS, і його потрібно буде замінити на новий. Відкрийте акумулятор і замініть стару BMS на нову та припаяйте дроти до тих самих місць, що й раніше.

Коли ви відкриваєте акумулятор, перевірте всі паяні з’єднання. Якщо якісь відсутні, нанесіть новий припій і перевірте, чи це вирішує проблему.

Вам потрібно буде відкрити акумулятор вашого електровелосипеда та зняти корпус, в якому знаходяться всі елементи та BMS

За допомогою вольтметра виміряйте напругу на всіх елементах. Залежно від вашого акумулятора, напруга елементів може відрізнятися. Однак всі елементи у вашому тісті матимуть однакову вихідну напругу. Під час вимірювання напруги, якщо ви помітите, що напруга на деяких елементах нижча або дорівнює 0 вольт, то ви знайшли проблему.

заряджається, акумулятор, електровелосипеді, робити, ремонт, акумулятора

Обов’язково виміряйте напругу на всіх елементах, щоб переконатися, що це лише одна група елементів, а не декілька. Після того, як ви закінчите вимірювання всіх елементів батареї, сфотографуйте паралельну групу, яку потрібно замінити, щоб знати, як з’єднати елементи пізніше.

Елементи акумулятора матимуть позитивну та негативну сторони. Негативний буде плоским, тоді як позитивний має невеликий виступ. За допомогою плоскої викрутки видаліть нікелеві смужки або мідний дріт з неробочої групи елементів. Будьте дуже обережні, щоб випадково не торкнутися інших груп клітин.

Це дозволить струму переходити від однієї групи елементів до іншої, що може спричинити іскріння і навіть пожежу. Після того, як ви видалили нікелеві смужки або мідний дріт з негативної сторони, переверніть корпус і видаліть смужки з позитивної сторони на тих же елементах.

Після видалення нікелевих смужок або мідного дроту, вам потрібно буде видалити мертві елементи з корпусу. Можливо, вам доведеться розрізати або розбити частину корпусу, щоб витягти розряджені елементи.

Після видалення старих елементів живлення, вам потрібно буде замінити їх на нові. Переконайтеся, що вони розміщені в тих самих місцях, зберігаючи при цьому позитивну та негативну сторони однаковими.

Тепер вам потрібно буде припаяти нові батареї на місце. Найкраще, якщо для цього у вас є точковий зварювальний апарат.

Втім, ви можете використовувати паяльник, але це може спричинити незначні пошкодження батарей, що призведе до скорочення їхнього терміну служби. Використовуйте фотографії, зроблені вами на групі стільників, як зразок.

Після того, як ви закінчите пайку, вам потрібно буде знову з’єднати все з корпусом акумулятора. Нарешті, перевірте, чи може ваш акумулятор заряджатися. Якщо він починає заряджатися, значить, ви готові до роботи. Залиште його до повної зарядки, і ви швидко повернетеся на свій електровелосипед.

Останні думки

Залежно від проблеми, ремонт акумулятора електровелосипеда може бути дуже простим. Однак, якщо ваш акумулятор не заряджається, є велика ймовірність, що вам доведеться замінити деякі елементи акумулятора. Це може бути справжнім випробуванням, і більшість людей вирішить придбати нову батарею. Але за допомогою нашого посібника та правильних інструментів ви можете легко замінити розряджені елементи акумулятора.

Як полагодити електровелосипед, який працює тільки увімкненим (5 простих способів)

Підтримка електровелосипеда в робочому стані може бути непростим завданням, особливо якщо ви новачок. Одна з проблем, з якою ви можете зіткнутися. це коли двигун велосипеда працює лише тоді, коли акумулятор підключено до зарядного пристрою. Це дуже прикро, оскільки це означає, що ви не зможете їздити на велосипеді, якщо не візьмете з собою розетку.

Ви можете полагодити електровелосипед, який працює лише увімкненим у мережу, глибоко зарядивши батарею, перевіривши напругу, наявність ослаблених з’єднань і визначивши термін служби акумулятора. Основна проблема полягає в тому, що двигун велосипеда може отримувати живлення безпосередньо від джерела живлення, а не від акумулятора.

У решті цієї статті я розповім вам про те, як полагодити електровелосипед, який працює лише при підключенні до електромережі. Я також поділюся деякими порадами про те, як підтримувати акумулятор велосипеда в належному робочому стані. Продовжуйте читати!

Глибока зарядка акумулятора

Свинцево-кислотні акумулятори схильні до втрати ємності з часом. Коли це трапляється, батареї не матимуть достатньої потужності, щоб підтримувати роботу вашого велосипеда. Тому велосипед буде працювати лише при підключенні до мережі.

Глибока зарядка акумулятора допомагає елементам відновити свою здатність зберігати достатню кількість заряду для їзди. Це передбачає заряджання акумулятора довше, ніж зазвичай, від 48 до 72 годин. Однак вам слід заряджати його з низькою швидкістю, наприклад, два ампера або нижче.

Перед глибоким заряджанням акумулятора найкраще перевірити рівень його напруги. Він повинен бути близько 12 вольт, якщо елемент має достатню потужність. Якщо ні, то необхідна глибока зарядка.

Бажано глибоко заряджати акумулятор кілька разів на рік або щоразу, коли ви помічаєте значне зниження його ємності.

Перевірте наявність нещільних з’єднань

Нещільне з’єднання створює відкритий ланцюг, який перешкоджає проходженню струму від акумулятора до двигуна. У цьому випадку велосипед може працювати лише при підключенні до електромережі, оскільки двигун отримує змінний струм від джерела живлення.

Бажано перевірити, чи немає ослаблених з’єднань на клемах акумулятора та проводці. Вам слід затягнути всі нещільні з’єднання, на які ви натрапили.

Ви також можете оглянути модуль керування, гальмівний важіль, дросель і дисплей велосипеда. Переконайтеся, що вони надійно закріплені та функціонують належним чином.

  • Вимкніть живлення велосипеда.
  • Від’єднайте акумулятор.
  • Візуально перевірте клеми та проводку на наявність ознак корозії або пошкоджень.
  • Використовуйте мультиметр (як цей), щоб перевірити безперервність кожного з’єднання. Мультиметр повинен зчитувати нуль Ом для перевірки безперервності, якщо немає обриву ланцюга.

Визначення терміну служби акумулятора

Як і будь-який інший технологічний гаджет, електровелосипедні акумулятори мають термін служби, після якого вони не можуть зберігати заряд. Це означає, що акумулятор може заряджатися лише тоді, коли він підключений до мережі.

Якщо ви спробували глибоку зарядку та виправлення нещільних з’єднань, але все одно зіткнулися з тією ж проблемою, можливо, настав час подумати про заміну акумулятора.

Ви можете визначити, скільки часу залишилося у вашому акумуляторі, перевіривши його ємність відносно початкових специфікацій в ампер-годинах. Ідеальний діапазон. 80-100%. Якщо рівень заряду нижче цього показника, настав час замінити батарею.

Тестер ємності. найкращий інструмент для перевірки низької ємності акумулятора.

Крім того, ви можете перевірити термін служби акумулятора, зазначений виробником. Більшість акумуляторів для електронних велосипедів мають термін служби від трьох до п’яти років. Тому, якщо ви використовуєте акумулятор довше, ніж передбачено терміном служби, можливо, настав час його замінити.

Перевірте напругу акумулятора

Більшість електровелосипедів мають акумулятори на 48 і 52 вольт. Напруга акумулятора має важливе значення, оскільки вона визначає величину тиску, що проштовхує струм від акумулятора до двигуна.

Перед глибокою зарядкою або заміною акумулятора найкраще перевірити його напругу. Ви можете зробити це за допомогою мультиметра, підключивши його до клем акумулятора. Залежно від типу акумулятора вашого велосипеда, мультиметр повинен показувати близько 48 або 52 вольт.

  • Налаштуйте мультиметр відповідно до напруги акумулятора. У цьому випадку це може бути 48 або 52 вольт.
  • Підключіть щупи мультиметра до клем акумулятора. Чорний щуп слід під’єднати до негативної клеми, а червоний щуп. до позитивної клеми.
  • Зачекайте, поки мультиметр зафіксує стабільне значення напруги.

Перегляньте відео на YouTube нижче, щоб дізнатися, як перевірити напругу акумулятора:

Значно низька напруга вказує на зношеність елементів акумулятора. Тому, якщо глибока зарядка акумулятора не вирішує проблему, єдиним рішенням є заміна акумулятора.

Визначте, коли ви востаннє використовували акумулятор

Акумулятори саморозряджаються, якщо їх довго не заряджати. Чим більше акумулятор розряджається, тим більше він втрачає свою ємність.

Ви повинні запитати себе, коли ви востаннє заряджали та використовували електровелосипед. Якщо це сталося в межах шести місяців, то батарея повинна бути в порядку. В іншому випадку, якщо ви залишили акумулятор незарядженим більше ніж на шість місяців, він міг саморозрядитися до надзвичайно низької напруги. У цьому випадку акумулятор не можна зарядити знову, тому ваш електровелосипед працює лише тоді, коли він підключений до мережі.

Єдиним рішенням для саморозрядженого акумулятора є його заміна.

Як обслуговувати акумулятор вашого електровелосипеда

Дбайливий догляд за акумулятором електровелосипеда може продовжити термін його служби та забезпечити оптимальне функціонування. Це чудовий спосіб забезпечити достатній заряд акумулятора для покриття більших відстаней.

  • Уникайте глибокого розрядження акумулятора: Не розряджайте акумулятор повністю. Розряд акумулятора до нуля відсотків може призвести до незворотних пошкоджень. Бажано заряджати батарею, коли її заряд опускається нижче 40 відсотків.
  • Зберігайте при кімнатній температурі: Екстремальні температури можуть пошкодити елементи акумулятора та зменшити їхню ємність. Тому найкраще зберігати акумулятор електровелосипеда при температурі від 20 до 25°C (68-77°F).
  • Дотримуйтесь інструкцій виробника щодо заряджання: Кожна батарея має специфічні вимоги до зарядки. Таким чином, дотримання цих рекомендацій є важливим для оптимального функціонування та довговічності.
  • Не заряджайте акумулятор повністю: Не рекомендується заряджати батарею електровелосипеда до 100%. Зарядка акумулятора від 0-100% вважається одним циклом зарядки. Тому найкраще заряджати батарею до 80-90%, а решту циклів заряду приберегти. Більше на цю тему читайте в нашій статті: Чи варто заряджати електровелосипед до 100%??

Заключні думки

Електровелосипед, який працює лише увімкненим у мережу, вказує на проблему з електроживленням. Це звужується до стану акумулятора та його з’єднань. Тому єдиний спосіб виправити це. діагностика акумулятора та з’єднань на предмет недостатньої потужності.

Завжди консультуйтеся з виробником, перш ніж самостійно виконувати будь-які роботи на велосипеді або його компонентах.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top