Найкращі електричні велосипеди для бездоріжжя 2021 року. Електричний позашляховик Yamaha

Електрична потужність ідеально підходить для потреб позашляхових мотоциклів. Тут ми обираємо найкраще з того, що ви можете придбати прямо зараз

Можливо, електровелосипеди для їзди по дорогах ще не всіх переконали, але коли справа доходить до позашляховиків, аргументи на користь використання акумулятора, а не бензину, стають ще більш переконливими. Запас ходу тут не така вже й велика проблема, оскільки зазвичай позашляховики не використовуються більше ніж півгодини-годину, а характеристики електродвигунів. миттєвий крутний момент на будь-якій швидкості, без необхідності в коробці передач. ідеально підходять для подолання нерівних і слизьких поверхонь.

Існує слон у кімнаті. шум. Позашляховий мотоцикл, будь то мотокрос, тріал або просто їзда по бездоріжжю для задоволення, споконвіку піддавався нападкам з боку бригади по боротьбі з шумом. Це явно не проблема, коли мова йде про електричні велосипеди. Електричні позашляховики також більше підходять для дітей, ніж бензинові машини; вони простіші в управлінні, без зчеплення, без передач і без гарячих вихлопів. Транспортувати їх теж простіше, адже не потрібно розливати рідини.

Акумуляторні позашляховики все ще коштують дорожче, ніж їхні бензинові аналоги, і жоден з представлених тут байків не претендує на урядовий грант, але все одно є пристойний вибір машин, від дружнього до дітей Oset до готового до перегонів KTM.

Oset 24.0 Перегони. £3,399

Oset фактично заполонив ринок дитячих електричних мотоциклів для перегонів по бездоріжжю. Зараз вона базується у Великій Британії, її заснував американець Ян Сміт, який хотів придбати для свого трирічного сина пристойний ґрунтовий велосипед, але його відлякувала перспектива легкозаймистого пального та гарячих вихлопів.

Результатом став тріал-байк Oset, який з тих пір користується величезним успіхом. Ні зчеплення, ні передач, ніяких рідин, які можуть пролитися, і ніяких розпечених вихлопів, які можуть обпекти маленькі пальчики. Oset пропонує широкий асортимент велосипедів для тріалу для дітей віком від трьох до п’яти років, від п’яти до семи років, від восьми років, а з недавніх пір і для підлітків та дорослих.

Свинцево-кислотні акумулятори дозволяють знизити вартість менших велосипедів (від £889), тоді як 24-дюймові.0 Racing. це повнорозмірна машина для тріалу з 19-дюймовими шинами, літій-іонним акумулятором і дисковими гальмами. Тріал. це низькошвидкісний напрямок позашляхового велоспорту; це більше про навчання навичкам тонкого балансу, ніж про стрибки з великих трамплінів.

Sur Ron Storm. від 2,995 фунтів стерлінгів

У світі легких шосейних велосипедів, Sur Ron є легкою вагою. Light Bee важить всього 45 кг, він майже достатньо легкий, щоб вважатися електричним велосипедом, але за зовнішнім виглядом, компонуванням та характеристиками шасі він знаходиться на півдорозі між повнорозмірним кросовим велосипедом та гірським велосипедом для швидкісного спуску.

Суто розроблений для використання на бездоріжжі, Storm має крихітний 1.Акумулятор на 2 кВт-год та двигун, що розвиває 22 об/хв.5 кВт, і хоча швидкість обмежена 30 милями на годину на “молодіжній” версії, це все одно досить швидко, коли підстрибуєш над камінням. Sur Ron каже, що він проїжджає 40 миль на одному заряді зі швидкістю 20 миль/год.

В іншому, коротка колісна база, великий дорожній просвіт і міцна рама обіцяють чудову маневреність на бездоріжжі. Sur Ron також пропонує повнорозмірні та дорожні велосипеди з більшою потужністю та більшим акумулятором.

CAKE Kalk. від 10 800 фунтів стерлінгів

Уявіть, що ви діджей, який планує рейв в ізольованому лісі, або столяр, якому потрібен доступ до електроінструментів за багато миль звідки завгодно. CAKE може бути велосипедом для вас. Побудований у Швеції, він пропонує автономне живлення від основного акумулятора з інвертором AC-DC, здатним живити інструменти, акустичні системи або світло.

В іншому випадку, CAKE Kalk (назва, ймовірно, краще звучить шведською мовою). це голісінький ґрунтовий велосипед, який дозволений для використання на дорогах. Двигуна потужністю 7 кВт (пікова 10 кВт) достатньо для максимальної швидкості 63 миль/год і запасу ходу трохи більше 60 миль у змішаному режимі, якщо ви обираєте більший двигун 2.Акумулятор на 5 кВт-год.

CAKE вагою 77 кг. ще один легкий позашляховик з дуже низькими витратами на обслуговування завдяки електродвигуну та ремінному приводу. турботи обмежуються гальмами, шинами та зарядкою акумулятора. Що стосується стилю, то це чиста шведська функціональність. хтось згадував IKEA??

KTM Freeride E-XC. від 10 399 фунтів стерлінгів

KTM. це Ducati серед позашляховиків, з незліченною кількістю чемпіонатів та перемог у перегонах. Це також піонер повнорозмірних електричних позашляховиків, який випустив модель Freeride у 2014 році. З тих пір він став невід’ємною частиною модельного ряду з версіями для мотокросу, ендуро та дорожнього супермото, а також малоколісним міні-байком.

Двигун потужністю 9 кВт (пікова потужність 18 кВт) має водяне охолодження, як і блок управління, а маленькі 3.Акумулятор на 9 кВт-год допомагає зменшити вагу до 111 кг. KTM стверджує, що акумулятор, який можна заряджати на місці або виймати, забезпечує 90 хвилин їзди по бездоріжжю і 75 хвилин для зарядки на 80%. Компанія також вважає, що Freeride є зручним для новачків, з трьома режимами їзди від м’якого економічного до повної потужності Cross. Він був оновлений на 2021 рік з гальмами Formula.

А якщо ви захопитеся, коли заряд батареї опуститься нижче 10%, мотоцикл перейде в енергозберігаючий режим Limp-home. В іншому, Freeride схожий на будь-який інший позашляховик KTM, з високотехнологічною підвіскою WP, пристойними гальмами та якісною рамою.

Yamaha TY-E

Ви не можете просто зайти до місцевого дилера Yamaha і купити тріал-байк TY-E, тому що це “передовий транспортний засіб, створений в рамках програми Yamaha Motor Evolving RD”. Ця схема дозволяє бофінам Yamaha витрачати 5% свого робочого часу на проекти за власним вибором, і TY-E став результатом у 2018 році.

З тих пір він постійно розвивається і був представлений на чемпіонаті світу з Trial-E. Як і будь-який тріал-байк, TY-E робить ставку на легку вагу, маневреність та контроль на низьких швидкостях. Рама з вуглецевого волокна утримує невелику батарею і зменшує вагу до 70 кг, а дуже компактний двигун і маховик забезпечують хороше зчеплення з дорогою на низьких швидкостях.

Незвично для електричного велосипеда, TY-E має механічне зчеплення, тим краще для плавної подачі потужності на швидкостях нижче пішохідної. Yamaha, можливо, ще не продає TY-E публіці, але це ознака того, що компанія переслідує електричний, а також бензиновий RD.

Легальний бруд

найкращі, електричні, велосипеди, бездоріжжя

Переглянути оригінал

Обміняйте BRAAP на Zaps з електричним мотоциклом Honda CR Electric Dirt Bike

Ця публікація була створена спільно з нашим сестринським сайтом, GritShift. Спеціалізуючись на електричних велосипедах Sur Ron, Segway, Talaria та інших, власна команда RD GritShift розробляє та виготовляє якісні компоненти на додаток до екіпіровки та повних електровелосипедів для електричного майбутнього. Завітайте до нас на GritShift.com.

На Токійському мотоциклетному салоні 2019 року Honda представила концепт електричного мотоцикла CR Electric. З тих пір він отримав кілька назв, але багатообіцяючою ознакою є те, що він ще не зник.

У численних відеороликах на YouTube ви можете побачити електричний позашляховик Honda CR Electric в дії, але ми хотіли детальніше розглянути, чого очікувати від нього. Давайте подивимось, як виглядає електричний позашляховик Honda та які характеристики він пропонує.

Електричний позашляховик Honda CR

Перш ніж ми зануримося в технічні характеристики, вам має сенс побачити, як він працює. Ось одне з відео на YouTube, яке показує, на що здатний цей електрифікований мотоцикл.

найкращі, електричні, велосипеди, бездоріжжя

Майбутнє електричних позашляховиків

Хоча ринок електричних мотоциклів не переповнений ентузіастами, ринок для них існує. Honda повинна вийти на ринок, поки немає великої конкуренції, щоб по-справжньому заявити про себе.

Протягом наступних кількох років ми очікуємо, що багато інших японських виробників мотоциклів, а також деякі європейські виробники випустять свої найкращі зразки електричних мотоциклів для бездоріжжя. Зовсім скоро ми побачимо, як Yamaha, Kawasaki та Suzuki випустять свої ідеї.

Насправді, не так давно “велика четвірка” оголосила про свої плани спільної роботи над виробництвом акумулятора для електромотоциклів. Вони також планують співпрацювати над стандартною системою зарядки. Коли вони працюють разом, споживач в кінцевому підсумку виграє.

Хто завоює нашу увагу?

Хто першим завоює лояльність споживача? Швидше за все, переможе той, хто першим виготовить найкраще обладнання. Кілька років тому Kawasaki подала патент на змінний акумулятор для електричного ніндзя. Навіть Harley планує легкий електричний позашляховик, як стверджують обізнані люди.

Це все багатообіцяючі починання, але ми переконані, що майбутнє електричних мотоциклів почнеться з електричних позашляховиків, а не з електричних дорожніх мотоциклів. Чому? Ці мотоцикли повинні витримувати суворі умови бездоріжжя: стрибки, бруд, воду та всілякі удари від каміння до палиць з іншими мотоциклами.

Розробка електричного силового агрегату, який може витримати всі ці виклики і при цьому конкурувати з найкращими мотоциклами, що працюють на бензині, є величезним викликом, і якщо OEM-виробник може з ним впоратися, то дорожні велосипеди повинні бути порівняно легкою прогулянкою в парку.

Але все залежить від ринку. Чи відмовляться мотокроссери та трейлери від своїх BRAAPS на користь zaps?

Ви б їздили на електричному мотоциклі?

Що ви думаєте про майбутнє електричних мотоциклів? Чи будете ви їздити на концепті Honda CR Electric або виберете інший варіант? Повідомте нас про свої думки.

Вже електрифікований?

Якщо у вас вже є електричний байк, наприклад, Sur Ron, Segway або Talaria, чому б не зробити його легальним для вулиці?? Візьміть з собою на дорогу за допомогою Dirt Legal.

0 найкращих електричних кросових велосипедів, на яких можна буде їздити у 2023 році

найкращі, електричні, велосипеди, бездоріжжя

За останнє десятиліття сегмент електромобілів пережив величезний технологічний стрибок, поступаючись місцем все більш потужним і компактним двигунам і акумуляторним батареям. Однак лише за останні рік-два ця технологія нарешті стала достатньо потужною та вдосконаленою, щоб по-справжньому піддаватися використанню у позашляхових мотоциклах. Отже, хоча цей сегмент, можливо, навіть не існував ще півтора десятиліття тому, останнім часом спостерігається значний приплив нових, все більш потужних моделей, які регулярно з’являються на ринку. найновіші та найкращі з них ми будемо відраховувати в цьому кураторському посібнику з найкращих електричних велосипедів для їзди по бездоріжжю.

Незважаючи на те, що величезна кількість доступних варіантів на ринку в даний час надає гонщикам різноманітний вибір машин на протонному двигуні, стає все важче знайти велосипед, який найкраще підходить вам і вашим цілям їзди. особливо для непосвячених. Щоб спростити процес покупки в цьому новому сегменті, ми розбили його на частини, заглибившись у переваги електричних позашляховиків і те, на що слід звернути увагу при покупці, перш ніж зануритися в нашу добірку найкращих акумуляторних позашляховиків, які зараз доступні на ринку.

Переваги акумуляторів

Переваги електричних позашляховиків

Існує безліч областей, в яких сучасні електричні велосипеди об’єктивно перевершують свої бензинові аналоги. сім найбільш важливих з них ми розглянемо нижче.

Неперевершена потужність: Часом електричні моделі можуть похвалитися більш ніж у десять разів більшим крутним моментом, ніж стандартні 450-кубові мотоцикли, і пропонують справді вражаючу, інакше кажучи, неперевершену кількість крутного моменту. І, оскільки електричний двигун не має ремінної передачі, величезний крутний момент, що вириває пеньки, розвивається миттєво, а не в діапазоні обертів бензинового двигуна.

Мінімальний шум: І, як би нам не подобався рев чотиритактного або дзвін двотактного двигуна, відсутність двигуна внутрішнього згоряння, безперечно, дозволяє водієві краще оцінити навколишнє середовище під час їзди на природі. не кажучи вже про те, що електричні мотоцикли не дратують сусідів і не привертають небажаної уваги з боку рейнджерів та/або правоохоронних органів. Тим не менш, електричні двигуни мотоциклів далеко не безшумні, вони видають вихровий звук, висота якого зростає зі збільшенням обертів. не схожий на газовий двигун, хоча і помітно тихіший.

Зменшене технічне обслуговування: Завдяки набагато меншій кількості рухомих частин, відсутності необхідності замінювати рідини, свічки запалювання або фільтри, а також відсутності кулачків або ланцюгів ГРМ, мотоцикли, які працюють на електромобілях, потребують набагато меншого обслуговування, ніж звичайні мотоцикли з бензиновим двигуном. Це робить володіння набагато зручнішим, особливо в порівнянні з двотактними моделями, які потребують першокласного ремонту після кожних кількох десятків годин їзди.

TwistGo Throttle: Без необхідності зчеплення та коробки передач електричні силові агрегати значно доступніші, ніж їхні аналоги з ручним перемиканням передач, що знижує фактор залякування та робить їзду більш доступною для новачків. Замість того, щоб працювати зі зчепленням і важелем перемикання передач, електричні мотоцикли можуть похвалитися автоматичною дросельною заслінкою в стилі “твіст енд гоу”, чутливість якої часто можна регулювати.

Розумні технології майбутнього: Оскільки електричні силові агрегати регулюються сучасними комп’ютеризованими контролерами, робочі характеристики двигуна можна регулювати, а такі елементи, як реакція дросельної заслінки, контроль тяги та “гальмування двигуном”, можна налаштовувати “на льоту. Як рухомі смарт-пристрої, електричні велосипеди також часто оснащені такими можливостями, як геозони та відстеження, дистанційне блокування та розблокування, а також оновлення прошивки, які можна отримати по повітрю, що в значній мірі забезпечує майбутнє будь-якої конкретної моделі.

Екологічність: хоча це, мабуть, само собою зрозуміло, оскільки транспортні засоби з нульовим рівнем викидів не виробляють ніякого горіння, електричні велосипеди майже завжди набагато екологічніші та стійкіші порівняно з бензиновими велосипедами. За наявності відповідного обладнання деякі з цих велосипедів можна також заряджати від сонячних батарей.

Свобода дизайну: Традиційно компоновка мотоциклів продиктована розташуванням життєво важливих компонентів, таких як двигун і бензобак. З іншого боку, електричні мотоцикли не обмежені такою компоновкою і можуть мати двигун і акумуляторні батареї, стратегічно розташовані в безлічі різних місць, що дає дизайнерам та інженерам значно більше свободи, а також можливість експериментувати з нестандартними ідеями та налаштуваннями.

Брапери на акумуляторі

Фактори, які слід враховувати при покупці електричного мотоцикла

Незалежно від того, чи це ендуро, суперспорт або електричний мотоцикл, придбання вашого першого мотоцикла може бути складним завданням, особливо якщо ви не каталися на ньому з дитинства. Знаючи це з власного досвіду, ми створили цей зручний посібник з восьми найважливіших аспектів, на які слід звернути увагу перед покупкою вашого першого. або наступного. електричного позашляховика.

Батарея: Батареї, очевидно, відіграють вирішальну роль у загальній якості та продуктивності електричного позашляховика. Такі параметри, як ємність, напруга і кількість елементів, в сукупності визначають такі характеристики, як запас ходу, час перезарядки і кількість життєвих циклів. Також варто з’ясувати, чи можна замінити акумулятор, а також з якими типами розеток і зарядних пристроїв він сумісний.

Двигун: Як серце будь-якого електричного квадроцикла, його двигун надзвичайно важливий. Купуючи акумуляторний мотокрос, вам слід звернути увагу на такі фактори, як тип двигуна, його вага, спосіб охолодження та місце розташування на велосипеді (зазвичай на маятнику або рамі).

Потужність: величезна потужність, яку виробляють електричні велосипеди, безсумнівно, є однією з найбільших переваг цього сегмента над традиційними бензиновими моделями. Тому варто ознайомитися з показниками потужності та крутного моменту e-MXers. перший з них часто вимірюється в кіловатах.

Ходова частина: У той час як потужність і прискорення позашляховика в першу чергу пов’язані з його силовим агрегатом (і, до певної міри, передачею), інші його ходові характеристики в основному зводяться до ходової частини. або компонентів, якими він оснащений. Сюди входять такі елементи, як налаштування підвіски, шасі, маятникова вилка та гальмівне обладнання. всі вони відіграють ключову роль у керованості та гальмівній здатності велосипеда.

Розмір Вага: Як і у випадку з традиційними мотоциклами, які зазвичай пропонуються в діапазоні від 49 куб.см до 450 куб.см, електричні моделі бувають найрізноманітніших форм і розмірів, з безліччю різних висот сидіння і положень для їзди. Ці велосипеди на акумуляторах також можуть важити від 100 фунтів до двоколісних велосипедів вагою 400 фунтів. Вивчаючи цей розділ, ви повинні врахувати свій зріст, рівень навичок, передбачувані способи їзди, а також те, чи можна регулювати ергономіку велосипеда (і/або висоту сидіння).

Розумні технології: GPS-відстеження, дистанційне розблокування та регулювання параметрів на льоту. все це часто зустрічається на останніх моделях електричних мотоциклів, що дозволяє зробити їх більш персоналізованими. Більше того, подібно до смартфонів, сучасні електричні велосипеди також часто оснащуються датчиками, такими як акселерометри, гіроскопи, монітори швидкості обертання коліс та GPS-датчики. всі вони передають дані кілька сотень разів щосекунди в сучасний процесор.

Підключення додатків: Зростаюча кількість кросових велосипедів зараз пропонується з можливістю підключення до спеціальних додатків для смартфонів, які дозволяють користувачам регулювати налаштування та параметри велосипеда, такі як вихідна потужність, реакція дросельної заслінки, трекшн-контроль або рівень ABS. Багато з цих додатків також можна використовувати для завантаження оновлень по повітрю.

Рівень досвіду: Незалежно від того, який тип мотоцикла ви купуєте, ваш пошук завжди повинен бути обмежений вашим рівнем навичок і досвідом їзди. Починати їзду на занадто великому і потужному мотоциклі не тільки не сприяє навчанню, але й небезпечно. до того ж, це обмежує кількість задоволення, яке отримує гонщик, оскільки він змушений зосередитися на тому, щоб тримати мотоцикл під контролем, а не вдосконалювати свою техніку і розвиватися як гонщик. Хороша новина, однак, полягає в тому, що досить багато сучасних електричних мотоциклів можуть регулювати рівень потужності та реакцію дросельної заслінки (наприклад, у сегвеях X260, X360 і X460).e. знижений), щоб бути сумісним з пілотами-початківцями.

найкращі, електричні, велосипеди, бездоріжжя

SUR-RON Light Bee X

Light Bee X від SUR-RON. це легкий електричний мотоцикл початкового рівня, який може похвалитися максимальною швидкістю 47 миль/год та запасом ходу до 60 миль на одному заряді. в залежності від режиму їзди. Побудований навколо анодованої алюмінієвої рами 6061 T4 і T6, яка створена під тиском 6000 тонн, Light Bee X також оснащений заднім моноамортизатором з системою DNM TR link і перевернутою передньою вилкою, яка забезпечує 8-дюймовий хід.

Максимальна швидкість: 50 миль/год: 12 к.с., 42 Нм крутного моменту Час заряду: 1.8 годин

найкращі, електричні, велосипеди, бездоріжжя

Segway X260

Хоча Segway побудував своє ім’я на виробництві електросамокатів, компанія з тих пір застосувала своє ноу-хау у виробництві широкого спектру транспортних засобів на акумуляторах, від картингів до скутерів і електричних мотоциклів для їзди по бездоріжжю. Модель X260 пропонує надійну продуктивність з максимальною швидкістю 47 миль/год, спорядженою масою приблизно 120 фунтів і колосальним крутним моментом 185 футів-фунтів. Серед інших особливостей. можливість підключення до додатку для смартфона, змінні акумулятори та світлодіодна фара в стандартній комплектації. Крім того, що ця модель продається в безлічі різних кольорів, вона також пропонується в більш доступній і менш потужній версії 3500 X160-spec.

Максимальна швидкість: 85 миль/год: 46 к.с., 106 Нм крутного моменту Час зарядки: 9.7 годин

найкращі, електричні, велосипеди, бездоріжжя

Graft EO.12

Компанія Graft, що базується в місті Нью-Тайбей, Тайвань, є американською компанією EV Powersports, яка виробляє електричні скутери, чотириколісні транспортні засоби та мотоцикли, такі як EO.12. Важить всього 110 фунтів, EO.12, який був представлений у вигляді прототипу наприкінці 2021 року, може похвалитися рамою, яка була виготовлена з алюмінієвої заготовки, перш ніж вона була поєднана з кастомним маятниковим важелем, оснащеним моноамортизатором, і довгохідною, регульованою в трьох напрямках вилкою FOX Racing. Завдяки використанню змінних акумуляторів та численних компонентів з титану TiAl6V4, надрукованих на 3D-принтері, трансмісія EO.12 потужністю 20 кВт видає потойбічні 324 об/хв.5 фунт-футів миттєвого крутного моменту. Велосипед також оснащений 21-дюймовими передніми та 18-дюймовими задніми колесами з карбоновими ободами, орієнтованими на бездоріжжя.

Максимальна швидкість: 50 миль/год: 42 к.с. Час зарядки: 2 години

найкращі, електричні, велосипеди, бездоріжжя

KTM FREERIDE E-XC

Перший сучасний серійний електричний позашляховик від авторитетного виробника, FREERIDE E-XC від KTM поєднує в собі фірмову суміш високоякісних компонентів бренду Ready To Race та вдосконалене шасі з передовим, повністю електричним силовим агрегатом, який генерує 24.5 к.с. і 31 фунт-фут. що робить його приблизно порівнянним з вашим середнім 250-кубовим мотоциклом з бензиновим двигуном або дуал-спортом. Як і слід було очікувати від KTM, FREERIDE E-XC оснащений першокласними компонентами, такими як підвіска WP XPLOR спереду і ззаду, а також гальмівне обладнання FORMULA. Літій-іонний акумулятор KTM PowerPack цієї моделі також забезпечує запас ходу близько 25 миль на одному заряді.

Максимальна швидкість: 56 миль/год: 13.4 к.с., 42 Нм крутного моменту Час зарядки: 2.5 годин

найкращі, електричні, велосипеди, бездоріжжя

Stark VARG Alpha

Stark VARG Alpha, який називають “найшвидшим мотокроссовим мотоциклом у світі”. це неймовірно потужний позашляховик з найсучаснішою повністю електричною силовою установкою потужністю 80 к.с. і нечуваною віддачею 691.8 фунт-футів крутного моменту. Вагою менше 250 фунтів, VARG також має підвіску KYB, що забезпечує більше фута ходу спереду і ззаду, інноваційний дизайн заносу, ковані та оброблені з ЧПУ колеса, найлегші у світі підніжки, гальма Brembo, 100 різних режимів їзди та можливість індивідуального налаштування безлічі параметрів, включаючи криву потужності, гальмування двигуном та трекшн-контроль. Акумулятор VARG з класом захисту IP69K на 6 кВт-год також забезпечує до шести годин автономної роботи. Компанія Stark, що базується в Іспанії, також пропонує 60-сильну стандартну версію VARG за ціною на 1000 менше.

Максимальна швидкість: 45 миль/год: 16 к.с., 27 Нм крутного моменту Час зарядки: 2.5 годин

найкращі, електричні, велосипеди, бездоріжжя

Trevor DTRe Stella

Хоча це не те, що зазвичай спадає на думку при обговоренні електричних мотоциклів, DTRe Stella від Trevor. це двоколісний мотоцикл з живленням від акумулятора, створений спеціально для використання на ґрунтових доріжках, який їздить лише по закритій місцевості. Цей електричний гонщик “під ключ” побудований на мінімалістичній решітчастій рамі, розробленій Sarolea Performance, і доповнений цільним баком і хвостовою частиною в стилі трекера. Цей велосипед, виготовлений вручну в Бельгії, оснащений 19-дюймовими спицьованими колесами Haan, взутими в шини Dunlop, 11-кіловатним безщітковим двигуном DC3 з повітряним охолодженням та 2-ма акумуляторними батареями.7-кіловаттний С-батарейний блок, який забезпечує запас ходу понад 60 миль і повністю заряджається менш ніж за годину. Окрім моделі для бездоріжжя, Trevor також випускає вуличний варіант DTRe Stella вартістю близько 15 300 доларів.

найкращі, електричні, велосипеди, бездоріжжя

CAKE Kalk АБО перегони

CAKE Kalk OR race. це високопродуктивний мотокросер шведської марки, що представляє топ-модель гоночного електричного байка, який відрізняється витонченим скандинавським дизайном та першокласним набором компонентів, що включає передню та задню підвіску Öhlins, індивідуальні гальма та колеса, виготовлені на замовлення. Вагою всього 165 фунтів, гоночний Kalk OR виробляє понад 200 фунт-футів крутного моменту, що забезпечує чудове співвідношення потужності до ваги. CAKE також має кілька режимів їзди з різними налаштуваннями потужності, що дозволяє новим гонщикам працювати на більш потужних картах у міру зростання їхнього рівня майстерності. Окрім легальної вуличної моделі Kalk, CAKE також випускає гоночну версію Kalk INK, яка оснащена заниженою підвіскою та більш доступною ціною 11 500 MSRP.

найкращі, електричні, велосипеди, бездоріжжя

E-Racer RUGGED Mark2

Заснований на Zero FXS, E-Racer RUGGED Mark2. це електричний позашляховик, здатний десантуватися з повітря, розвідувальний електричний мотоцикл, який значною мірою надихається військовими транспортними засобами. На додаток до власного структурного алюмінієвого шасі та підрамника з інтегрованими підйомними гаками, Mk2 RUGGED має спортивний кузов з кевлару та вуглецевого волокна, покритий надміцною балістичною бронею Line-X та оздоблений дюжиною світлодіодних ліхтарів по периметру Eagle Eye LED. Інші унікальні деталі включають сідло з нейлону та алькантари в стилі MX, надруковане на 3D-принтері, що спирається на відкидний підсідельник, потрійну поліесоїдальну світлодіодну фару Highsider, кастомні захисні накладки на руки, підсвічені значки “RUGGED” та балістичну підвіску Showa, обмотану балістичною стрічкою, а також комплект AirTender.

найкращі, електричні, велосипеди, бездоріжжя

Tactica T-Race Cross

T-Race Cross, виготовлений бутиковою італійською фірмою Tactica. це надвисокопродуктивний, недорогий електричний кросовий мотоцикл для змагань, який був розроблений спеціально для перемог у перегонах. T-Race Cross оснащений найсучаснішими компонентами, включаючи гальма Brembo та підвіску Öhlins спереду та ззаду, а також може похвалитися механічною п’ятиступінчастою коробкою передач, двома режимами потужності, гладким затемненим кузовом та роздільним хром-молібденовим шасі з однією оболонкою. І хоча його запас ходу може здатися вкрай обмеженим, розмір акумулятора був обраний таким чином, щоб забезпечити достатньо енергії для 2 гарячих кіл і не більше.

найкращі, електричні, велосипеди, бездоріжжя

FLUX Performance Primo

Створений словенським стартапом FLUX Performance, Primo. це до смішного сучасний електричний мотоцикл з абсолютно неймовірними показниками продуктивності. Primo приводиться в рух встановленим на рамі електродвигуном з прямими передачами в стилі Формули-1, який видає 85 к.с. і приголомшливі 553 км/год.2 фунт-футів крутного моменту на задньому колесі. Працює від 6.7 кВт-год, 400 В змінної батареї, яка встановлена в повністю водонепроникному корпусі аерокосмічного класу, Primo також оснащений безліччю інтелектуальних датчиків, дистанційним блокуванням, GPS-відстеженням і можливістю регулювати півдюжини різних параметрів їзди на льоту. Також випускається у вуличних легальних варіантах для дуал-спорту та супермото, алюмінієва рама Primo з люлькою по периметру поєднується з виготовленим на замовлення литим маятником, двотрубним моноамортизатором TTX від Öhlins та 48-міліметровою перевернутою вилкою KYB з верхньою полицею.

Почесні згадки

найкращі, електричні, велосипеди, бездоріжжя

Alta Redshift MXR

Незважаючи на те, що на той час Alta Motors випустила, безсумнівно, найсучасніший, найсучасніший і найпотужніший електричний мотоцикл, Alta Motors, на жаль, зачинила свої двері в кінці 2018 року, негайно припинивши всі операції, включаючи виробництво. З огляду на це, якщо ви купуєте електричний мотоцикл, моделі Redshift від Alta. включаючи MXR. все ще варті уваги. І хоча це може вимагати певної роботи ніг і терпіння, позашляховики Alta все ще можна іноді знайти в деяких дилерських центрах, а також на eBay, Craigslist та аукціонних сайтах, таких як Bring a Trailer.

найкращі, електричні, велосипеди, бездоріжжя

GRID Cycles E-Scrambler

Створений новим EV-підрозділом GRID Cycles компанії Purpose Built Moto, ця почесна нагорода пропонує характеристики сучасного електричного мотоцикла для тріалу, а також зовнішній вигляд ретро-мотоцикла з баком Yamaha XT500, сидінням у стилі скремблера та класичним круглим корпусом фари, в якому розміщена 5-амперна акумуляторна батарея.75-дюймовий світлодіодний промінь Flashpoint. E-Scrambler побудований на базі FREERIDE E-XC від KTM, тому його потужність і запас ходу майже не змінилися. E-Scrambler також має чорну ліврею, що контрастує з помаранчевою рамкою та червоно-помаранчевими акцентами. відсилання до гоночних лівреї 1970-х років.

Найкращі електричні мотоцикли на сьогоднішній день

найкращі, електричні, велосипеди, бездоріжжя

Зацікавлені в дорожньому електровелосипеді? Тоді обов’язково перегляньте наш путівник по найкращим електричним мотоциклам, де зібрано список повністю електричних двоколісних транспортних засобів від супермото до супербайків.

Yamaha TY-E 2.0 Прототип електричного тріал-мотоцикла. відео з першого погляду

Заводська гоночна команда Yamaha представить свій новий електричний тріал-байк на кількох етапах Чемпіонату світу з тріалу FIM 2022 року. Названий TY-E 2.0, мотоцикл на акумуляторі є частиною екологічного плану Yamaha Motor Group 2050 і концепції розвитку FUN x EV. На TY-E 2 буде їздити гонщик-розробник Кенічі Курояма (Kenichi Kuroyama).0 на світових етапах. Kuroyama був номером 3 на світових випробуваннях в 1997 і 1998 роках.

найкращі, електричні, велосипеди, бездоріжжя

Центральна частина Yamaha TY-E 2.0. це нова батарея, яка, як стверджується, має в 2.5 разів більшу ємність, ніж батарея, яка використовувалася в першому TY-E в 2018 році, але важить всього на 20 відсотків більше. За словами інсайдера Yamaha, поліпшення продуктивності і ваги літій-іонного акумулятора відбулося після “перегляду вибору елементів, компонування і використовуваних компонентів”.”

Yamaha застосувала монококову раму з композитного ламінату з х-подібними ребрами для зменшення ваги та оптимізації жорсткості. Yamaha трохи розпливчасто говорить про вагу TY-E 2.0, лише стверджуючи, що він потрапляє на ваги з вагою понад 154 кілограми. мінімум FIM для світових змагань з тріалу. Крім того, Yamaha знизила центр ваги, змінивши розташування двигуна і батареї.

найкращі, електричні, велосипеди, бездоріжжя

Колісна база мотоцикла становить 51.6 дюймів, а він має 13.4 дюйми дорожнього просвіту. Висота сидіння для Yamaha TY-E 2 не вказана.0, оскільки він не має сидіння. Знайомі компоненти: гума Dunlop D803GP, вилка Tech, D.I.D. ланцюга та напрямної ланцюга S3.

Незважаючи на те, що це одношвидкісний мотоцикл, електродвигун з’єднаний з гідравлічним багатодисковим зчепленням і маховиком з гідравлічним приводом, що дає гонщику більший контроль над передачею потужності. Електронний контролер також оптимізовано під унікальну вимогу світових змагань з тріалу, де перевага надається крутному моменту, а не грубим кінським силам.

Yamaha буде публічно демонструвати TY-E 2.0 вперше на стенді Yamaha Motor на 49-му Токійському мотосалоні з 25 по 27 березня.

найкращі, електричні, велосипеди, бездоріжжя

Маючи 50-річний досвід їзди, Дон Вільямс є фанатом усіх видів мотоциклів. Йому подобаються спортивні мотоцикли, круїзери, кросові мотоцикли, туристичні мотоцикли, пригодницькі мотоцикли, двомісні спортивні мотоцикли та мотоцикли, на яких можна їздити на митниці. Запитайте Дона, який його улюблений мотоцикл, і він відповість вам: “Який би я не був”.

Підтверджено склад учасників чемпіонату світу з суперкросу FIM 2023 року

Огляд джинсів Bolid’Ster Jean’Ster 2 [перевірено на міжнародному рівні]

Якщо у нього є два колеса, Ultimate Motorcycling знає все про мотоцикли зсередини. Від останніх оглядів мотоциклів та одягу до результатів MotoGP та звітів про продажі OEM, Ultimate Motorcycling охоплює все це. Наш невеликий, але відданий своїй справі колектив невпинно працює над тим, щоб надавати якісний та цікавий контент для мотоциклістів.

Ви вже бачили лінійку мотоциклів Yamaha Sport Heritage?? Це мотоцикли в класичному стилі, які штурмують американський ринок. Я їздив на чудовому мотоциклі Yamaha XSR900, і його чудовий зовнішній вигляд більш ніж підкріплений його феноменальними характеристиками. Відвідайте YamahaMotorsports.com, щоб дізнатися більше про захоплюючу лінійку Heritage, або перевірте її на власні очі у місцевого дилера вже сьогодні.

Редактор Дон Вільямс. фанат позашляховиків. Він брав участь у змаганнях з тріалу понад 30 років, і вони з дружиною їздять кожні вихідні, а іноді й частіше, на всіх типах позашляховиків, які потрапляють до їхніх рук. Цікаво, що він ніколи не мав можливості проїхатися по бездоріжжю на гоночній трасі Grand National Cross Country, але нещодавно йому нарешті випала така нагода. Будучи гостем KTM, Дон зміг випробувати ряд моделей KTM Cross Country XC, і в цьому першому сегменті він розповідає нам про відмінності, які він знайшов, а також про гострі відчуття від того, що вперше проїхав повну дистанцію GNCC.

У нашій другій рубриці Ті Джей Адамс спілкується з парою австралійців, які шукають пригод. Стю і Джанелл та їхні три собаки протягом останніх десяти років їздять по всьому світу. і відвідали 108 країн. на своїх двох пригодницьких мотоциклах BMW 650 GS. Називаючи себе “The Pack Track”, вони розповідають про свої пригоди у своєму блозі. Ті Джей розповідає про їхній досвід. хороший і поганий, а також про те, як важко перетинати кордони з собаками, які супроводжують їх. Насправді, вони будуть гастролювати по США з червня по жовтень цього року, починаючи з Сакраменто, Каліфорнія, перед тим, як проїхати на північний схід США, а потім повернутися в Даллас, штат Техас, де вони вперше стартували. Під час туру вони проведуть безкоштовні презентації в кількох мотосалонах, тож слідкуйте за їхнім розкладом і, сподіваємось, ви зможете зустрітись з ними особисто.

Отже, від усіх нас на Ultimate Motorcycling, ми сподіваємось, що вам сподобався цей епізод.

Ми любимо ваші відгуки! Будь ласка, коментуйте або пропонуйте:

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top