Колекція: Спеціалізовані електричні велосипеди. Спеціалізований електричний дорожній велосипед

Колекція: Спеціалізовані електровелосипеди

Компанія Specialized встановила високу планку для кожного велосипеда, який вони створили з моменту свого заснування в 1974 році. Тож не дивно, що лінійка Specialized Turbo стала галузевим стандартом продуктивності для електричних гірських велосипедів, електричних міських велосипедів та електричних гравійних велосипедів.

  • Велосипеди Specialized розробляються, створюються прототипи та розробляються в штаб-квартирі Specialized в Морган-Хілл, Каліфорнія.
  • Specialized укладає контракти з тайванським виробником Merida на виробництво своїх велосипедів.
  • Specialized співпрацює з Merida з 1974 року, завдяки їхній репутації виробника високоякісних велосипедів.
  • Specialized пишається тим, що є брендом, створеним для їзди заради їзди.

Скільки коштує спеціалізований електровелосипед?

Електронний велосипед Specialized може коштувати від 2 500 доларів. 15 000 залежно від матеріалів, специфікацій та кастомізації.

колекція, спец, велосипеди, електричний, дорожній, велосипед

  • Хоча це може здатися дорогою ціною, Specialized інвестує багато грошей у дослідження, інновації та якісні компоненти. Частина цих витрат перекладається на споживача, але це означає, що ви отримуєте високоякісний та довговічний велосипед.
  • Specialized не виробляє величезної кількості велосипедів. Вони вирішили інвестувати в якість, а не в кількість, але це також означає, що попит на ці велосипеди і ціна на них вищі.
  • За ваші гроші Specialized пропонує вражаючі гарантії. На рами, вилки, каретки та підсідельний штир надається довічна гарантія. На інші компоненти надається п’ятирічна гарантія.

Чи варті того електровелосипеди Specialized?

Мантра, яку Specialized використовує для своїх електровелосипедів Turbo. це ви, тільки швидше. Це означає, що вони прагнуть створити електричний велосипед, який дарує вам відчуття, які ви отримуєте під час їзди на акустичному велосипеді, але ми відчуваємо, що ви віддасте перевагу електричному.

  • Вони демонструють свою інноваційність за допомогою таких функцій, як додаток Mission Control, де ви можете налаштувати свою їзду, включаючи кількість потужності, яку велосипед надає вам на кожному рівні допомоги.
  • З можливістю вибору між потужним і тихим двигуном Brose S Mag та компактним і легким Specialized 1.1, у вас не буде проблем з пошуком їзди, яка вам сподобається.
  • Турбо-електробайки дають вам не тільки потужність для їзди, але й відчуття, що ви можете поїхати куди завгодно і коли завгодно.
  • Сторонні пристрої також можуть бути використані для їзди, тому що ви можете використовувати велосипедний комп’ютер або GPS разом з додатком Mission Control App.
  • Вони включили розширювач діапазону на легких електронних велосипедах Turbo, таких як Turbo Vado SL, Turbo Creo SL та Turbo Levo SL. Це означає, що ваш діапазон не обмежений лише тому, що ви хотіли легкий велосипед. Вага справді більше не є фактором.
  • Можливо, найважливішим є той факт, що вони використовують свою систему кріплення FSR на Turbo Levo. Тому що спеціалізований гірський велосипед не був би таким самим без FSR.

Як довго служать спеціалізовані електронні велосипеди?

Спеціалізовані велосипеди створені для того, щоб служити все життя, якщо за ними правильно доглядати.

  • Насправді, рама вашого спеціалізованого велосипеда може навіть пережити вас. Компоненти потребуватимуть ремонту частіше, але якщо ви будете стежити за технічним обслуговуванням велосипеда, він прослужить вам тисячі миль.
  • Правильне зберігання також продовжить термін служби вашого велосипеда. Ніколи не зберігайте електровелосипед з повним акумулятором, і обов’язково протирайте раму, двигун та рухомі частини після кожної поїздки, щоб запобігти накопиченню бруду.
  • Якщо ваш велосипед пошкоджено, Specialized пропонує п’ятирічну або довічну гарантію на всі велосипеди, щоб зберегти його в належному стані.

Чому ми любимо електровелосипеди Specialized

Як і всі великі виробники, Specialized розробляє велосипеди для кожного гонщика. І вони роблять це неймовірно добре.

  • Для любителів швидкісного спуску. Turbo Kenevo. Для любителів сингл-треку. Turbo Levo. Гравійні наркомани отримують Turbo Creo. Для тих, хто їздить на роботу. Turbo Vado. Для любителів активного відпочинку. Turbo Como.
  • І багато з цих велосипедів пропонують надлегкі аналоги, якщо ви не хочете, щоб велика батарея та двигун обтяжували вас.
  • Незалежно від того, як і де ви катаєтеся, у нас є велосипед Specialized Turbo для вас.
  • У Fly Rides ми допоможемо вам визначитися з вибором спеціалізованого велосипеда і покатаємо вас на одноколійці, асфальтованій дорозі або гравійній доріжці, щоб ви зрозуміли, що саме для вас означає “швидше”, тільки швидше.

На дорозі зі спеціалізованим Turbo Creo

колекція, спец, велосипеди, електричний, дорожній, велосипед

У дитинстві я був одержимий велосипедом. Існує велика ймовірність, що ви теж були таким. До отримання водійських прав велосипед був ключем до свободи. дорогою до школи, дому друзів, роботи після школи, або, у моєму випадку, інструментом для дослідження і відкриття величі загубленого в лісі на незліченну кількість годин.

Інтерес до велосипедів привів мене на одну з моїх перших робіт у місцевому веломагазині. Кожну зарплату я відкладав на велосипед своєї мрії. Specialized Stumpjumper S-Works M2. Я любив цей велосипед. Я дізнався все про те, як він побудований, повністю розбираючи його і регулярно збираючи знову. Потім у моєму житті з’явилося щось більш сексуальне і все зруйнувало. дуже вживана яскраво-червона Honda Civic із засмаглими м’якими сидіннями. Мій улюблений Stumpjumper почав припадати пилом.

Коли я переїхав до міста, мій інтерес до велосипедів повернувся, але цього разу як практичне рішення для поїздок на роботу. я зупинився на спеціалізованому велосипеді Langster з фіксованою передачею. Роками він возив мене по всьому Чикаго, поки в 2019 році до нашого офісу не приїхав електрифікований VanMoof S2. Це був елегантний електричний електромобіль, і він швидко витіснив Langster. Поїздки на роботу стали набагато простішими, навіть приємнішими. Я почав їздити все довше і довше, ловлячи крихітні проблиски дитячих відчуттів свободи на двох колесах. А потім мене осяяло: “Чому б не помандрувати на одній з цих штуковин??”

У моїй уяві довгі (багатоденні) подорожі на двох колесах були спеціально зарезервовані для мотоциклів. Але електровелосипеди відкрили абсолютно нові можливості: вони можуть проїхати там, де мотоцикли не можуть, і за допомогою двигуна проїхати набагато далі з більшим комфортом.

колекція, спец, велосипеди, електричний, дорожній, велосипед

Серія багажу Specialized/Fjällräven ідеально підходить для велоподорожей.

колекція, спец, велосипеди, електричний, дорожній, велосипед

Спеціалізований Turbo Creo SL EVO тримався як на дорозі, так і поза нею.

Планування туру на електровелосипеді

Плануючи цю поїздку, я мав на увазі кілька вимог, зокрема, щоб вона була в межах дня їзди від Нью-Йорка, звідки приїжджала більшість нашої групи. Я також хотів схилитися до того, що це не буде мотоциклетний тур. тому місце з якомога меншим трафіком було привабливим. Крім того, я розглянув:

  • Комфорт. Я знав, що мені знадобиться достатньо зручний велосипед, щоб проводити на ньому години щодня. VanMoof. чудовий транспорт для поїздок на роботу, але для туру він не підійде.
  • Діапазон. Я хотів мати можливість проїжджати 100 миль на день. Я не був впевнений, чи зможу поїхати так далеко, але хотів мати таку можливість.
  • Маршрут. В ідеалі. це місце, де можуть їздити лише велосипеди (а не мотоцикли чи автомобілі), і, якщо можливо, трохи гравію або бездоріжжя.

Переглядаючи можливі маршрути. і місцезнаходження інших друзів-велосипедистів. я зупинився на велосипедних доріжках озера Шамплейн. Серія велосипедних доріжок та сільських доріг створює 1600-мильну мережу через Вермонт, Нью-Йорк та Квебек. Він дозволив би мені прилетіти прямо в Берлінгтон, проїхати мальовничими асфальтованими та гравійними дорогами, проїхати через маленькі містечка та їхати з мінімальним трафіком, часто по захищених смугах. Вибір був досить простим.

Процес підгонки велосипеда Retül допомагає налаштувати комфорт для водія. Все упаковано і готово до подорожі в жорсткому кейсі Thule Roundtrip Hardcase.

Як правильно вибрати електровелосипед

Моїм наступним кроком було придбати електровелосипед. Звісно, я схилявся до Specialized, і Specialized Turbo Creo SL EVO швидко очолив мій список. Я покопався на їхньому сайті, щоб розшифрувати весь жаргон: turbo означає електричний, Creo. це назва моделі, SL. це двигун. Коли Specialized додає “EVO” в кінці назви, це означає, що це альтернативна версія, як правило, більш агресивна. Для Creo EVO це означає інше налаштування шин та трансмісії, дещо інше кермо та підсідельний штир.

Дизайн велосипеда. це те, що привабило мене насамперед. він не схожий на стандартний електровелосипед, який часто буває незграбним з незграбними батареями, прикріпленими до рами. Виглядає як стандартний гравійний велосипед. Інженер промислового дизайну Ян Дуес виконав майстерну роботу, інтегрувавши акумулятор, двигун, головний пристрій і кабелі в раму бездоганно.

Мені також дуже сподобалася графіка і колірна гамма “Satin Gun White Mountain” від графічного дизайнера Кайли Кларо (Kayla Clarot). Швидкий погляд на статистику показав, що велосипед важить менше 27 фунтів, що в порівнянні з моїм 42-фунтовим VanMoof здається легким. Я скористався калькулятором запасу ходу на сайті Specialized і, припустивши, що в середньому їхатиму зі швидкістю близько 12 миль на годину, вирахував, що на повному заряді акумулятора зможу проїжджати 100 миль на день. Я замовив одну.

колекція, спец, велосипеди, електричний, дорожній, велосипед

Свонтон, маленьке прикордонне містечко на півночі Вермонта.

колекція, спец, велосипеди, електричний, дорожній, велосипед

Одна з багатьох зупинок для перекусу, North Hero Island.

Перші враження від спеціалізованого турбо Creo SL EVO

Мотоцикл прибув до дилера в Чикаго, і, знаючи, що я збираюся в тур, вони укомплектували його повним асортиментом сумок, розроблених нещодавно у партнерстві з Fjällräven.

Перше, що я зрозумів, це те, що я забув, як їздити з педалями без затискачів. такими, що вставляються в застібку на підошві взуття. Коли я потрапив на перше червоне світло, я зрозумів, що кліпси занадто туго затягнуті, я не міг їх відстебнути, і я ледь не впав обличчям у дорожній рух. Центр Чикаго був, мабуть, не найкращим місцем для цього відкриття.

Після кількох ризикованих моментів я повернувся в колію і крутив педалі надзвичайно плавно, на відміну від майже всіх інших електровелосипедів, на яких я їздив. Creo SL був абсолютно рівним. Не було ніяких ривків від вмикання та вимикання двигуна. це було схоже на звичайний велосипед, але легший.

Через кілька тижнів їзди я привіз велосипед назад для підгонки велосипеда Retül. Я ніколи раніше не мав належної підгонки велосипеда; цей досвід схожий на похід до кравця за індивідуальним костюмом. Вони поставили Creo SL на стенд і спостерігали, як я кручу педалі. Після десятка вимірювань мій слюсар зробив кілька невеликих коригувань тут і там. Я запитав, чи може він допомогти мені з болем у нижній частині спини, і майстер ввічливо нагадав мені, що я, швидше за все, просто не в формі, а потім люб’язно замінив винос на трохи коротший і встановив його догори дном, щоб я міг ближче дотягнутися до педалей. Це дуже допомогло.

колекція, спец, велосипеди, електричний, дорожній, велосипед

Щойно запакований і повністю заряджений Turbo Creo готовий до наступного дня поїздок.

колекція, спец, велосипеди, електричний, дорожній, велосипед

Вид на дамбу Петерсона під час перетину річки Ламуаяль.

Безпольотна зона: доставка електричного велосипеда в боксі

Після того, як велосипед був налаштований, педалі без кліпси відсортовані, а новий багаж Fjällräven упакований, все, що залишилося. це доставити велосипед з Чикаго до Вермонта.

Мій початковий план полягав у тому, щоб літати з ним. Хоча це трохи складно, внутрішній акумулятор Turbo Creo SL (який занадто великий, щоб його можна було легально перевірити або провезти в літаку) можна зняти. Тоді велосипед можна живити від спеціального зовнішнього акумулятора, який трохи схожий на пляшку з водою і був розумно розроблений, щоб максимально задовольнити законодавчі вимоги, з якими ви можете літати. Одна батарея забезпечує близько 40 миль пробігу, тож я подумав, що якщо спакую дві батареї, то все буде в порядку. Але вони були на зворотному замовленні.

Це залишило мені два варіанти: Я міг зняти внутрішній акумулятор, відправити його, полетіти разом з велосипедом і зібрати все це, коли прибуду на місце. Або я міг би відправити весь мотоцикл. Я пішов з останнім. Мені не потрібно було б тягнути його через аеропорт; я міг би просто попросити UPS доставити його до мого готелю. Збирати його також було б набагато простіше.

Я зняв педалі, кермо та шини і кинув Creo SL у жорсткий кейс Thule Roundtrip. Це було напрочуд легко. Футляр Thule має ручку та колеса, і його було легко котити. Коли я приїхав до свого готелю в Берлінгтоні, він вже чекав на мене; він прибув цілим і неушкодженим, за винятком однієї маленької речі. задній перемикач був трохи погнутий. На щастя, по дорозі була веломагазин, і вони швидко все виправили. На зворотному рейсі я вискочив перемикач, і велосипед повернувся додому без проблем.

колекція, спец, велосипеди, електричний, дорожній, велосипед
колекція, спец, велосипеди, електричний, дорожній, велосипед
колекція, спец, велосипеди, електричний, дорожній, велосипед

Їдучи на електричному велосипеді по велосипедній доріжці озера Шампань

Зібравши велосипед (і повністю зарядивши акумулятор), я зустрівся з нашою групою і вирушив з Берлінгтона на північ до кордону з Квебеком. Поїздка почалася з 10 миль велосипедної доріжки на березі озера, а потім 12-мильний відрізок на прекрасній стежці Island Line Trail. суміш бруківки та гравію, яка прорізає прямо через озеро і вимагає поїздки на поромі, щоб завершити.

Після порому місцевість стала більш сільською і врешті-решт поступилася місцем розлогим садам і чарівним сільським містечкам. Було з’їдено багато морозива, сфотографовано корів і зібрано яблук. У нашій групі була чудова погода, і не раз учасники згадували, що забули, як їм подобається просто бути на свіжому повітрі та їздити на велосипеді.

Коли я відчув себе більш комфортно на Turbo Creo SL, головне, що я зрозумів. це те, наскільки легко на ньому їздити. Коли я брала інтерв’ю у команди Specialized, вони з гордістю зазначили, що, на відміну від багатьох своїх конкурентів, вони розробляють свої велосипеди, включаючи двигуни, повністю самостійно, що дає їм повний контроль. Дизайн велосипеда розробляється в Морган Хілл, Каліфорнія, а інжиніринг з їхньою технічною командою відбувається в Швейцарії.

Мотоцикл, який Specialized називає SL 1.1, на розробку якого вони витратили три роки і представили публіці на Тур де Франс 2019 року.

колекція, спец, велосипеди, електричний, дорожній, велосипед

Круїз десь у Північному Вермонті.

Вмикати чи не вмикати додаток

З моєї точки зору, що робить технологію Turbo Creo SL такою чудовою, так це те, що вона безшовна, майже непомітна. Додаток, який керує велосипедом, під назвою Mission Control, дозволяє встановлювати всі види оновлень та цікаві налаштування, такі як “Розумний контроль”, щоб гарантувати, що ви доїдете до місця призначення з 10% зарезервованим зарядом акумулятора. Для тих, хто серйозно ставиться до даних, він також може регулювати потужність двигуна відповідно до вашого пульсу та синхронізуватися з популярним додатком для велосипедистів Strava. Але, мабуть, більш вражаючим є те, що система дозволяє вам не робити. Ви можете просто увімкнути велосипед і їхати. Я майже ніколи не користувався додатком.

За допомогою двох невеликих кнопок на кермі ви можете контролювати рівень допомоги, яку надає двигун. Є три попередні налаштування: Еко, Спорт і Турбо. Це все, з чим я коли-небудь зв’язувався, оскільки вважав за краще тримати телефон подалі і зосередитися на дорозі та їзді. Хоча у мене ніколи не розряджався акумулятор, я був вражений тим, наскільки приємно їздити на велосипеді з повністю вимкненим двигуном. У Creo SL використовується спеціальне зчеплення, яке, якщо двигун вимкнений, дозволяє крутити педалі напряму, не відчуваючи опору від двигуна. Мені сподобалося, що я не можу робити нічого іншого, крім того, щоб просто увімкнути велосипед.

колекція, спец, велосипеди, електричний, дорожній, велосипед

Дисплей на верхній трубі показує режим їзди, заряд акумулятора та поточну швидкість.

колекція, спец, велосипеди, електричний, дорожній, велосипед

St. Albans Bay Park

Проблеми, пов’язані з подорожами на електровелосипеді

Моє початкове занепокоєння щодо повернення до велотуризму було здебільшого пов’язане з комфортом. чи зможу я продовжувати спілкуватися з друзями, які були завзятими цілорічними велосипедистами? Чи буду я постійно падати? Чи був би я занадто нещасним, щоб насолоджуватися кількома днями в сідлі, і якби я перейшов на електричний велосипед, чи не довелося б мені постійно з ним метушитися? Я не раз застрягав на електровелосипеді з розрядженим акумулятором або глючним програмним забезпеченням, яке змушувало його блокуватися. Чи станеться це знову. можливо, за багато миль від найближчого міста?

колекція, спец, велосипеди, електричний, дорожній, велосипед
колекція, спец, велосипеди, електричний, дорожній, велосипед
колекція, спец, велосипеди, електричний, дорожній, велосипед

Specialized Turbo Creo SL позбавив мене всіх турбот. Він був створений для їзди, і це саме те, що він робить. Це ви, але швидше.” Для тих, хто цікавиться технікою, внутрішній акумулятор має 320 ват-годин та електродвигун класу 3, який підтримує швидкість до 28 миль/год та видає 35 ньютон-метрів крутного моменту. Завдяки перемикачу SRAM велосипед має ідеальне, чітке перемикання передач, а завдяки інтегрованій передній підвісці їзда є надзвичайно плавною. Але якщо забути про статистику, все, що має значення. це їзда, а вона просто фантастична.

колекція, спец, велосипеди, електричний, дорожній, велосипед

Переїзд через річку Вінускі.

колекція, спец, велосипеди, електричний, дорожній, велосипед

Сумка Specialized/Fjällräven з верхнім тубусом особливо зручна.

Протягом наступних кількох днів все, що я робив. це підключав акумулятор на ніч і катався на Creo SL до біса. Це було так весело. Велосипед вимагає лише правильних зусиль і майже не відчуває тертя між вами та складними технологіями, що знаходяться всередині.

Specialized пропонує широкий асортимент електровелосипедів, починаючи від щоденних поїздок на роботу і закінчуючи позашляховими велосипедами з повною підвіскою та електровелосипедами для шосейних доріг!

Ми раді повідомити, що у нас є в наявності спеціалізовані велосипеди Como, на яких ви можете легально їздити на островах Санібель та Капіва!

“ЦЕ ТИ, ТІЛЬКИ ШВИДШЕ”. Коли ми почали розробляти наш перший електричний велосипед, ми знали, що він повинен увібрати в себе все, чого ми навчилися з 1974 року. Спочатку він повинен був проїхатися і відчути себе чудовим велосипедом. тим, на якому ми самі хотіли б їздити. Ми хотіли, щоб ви відчували себе як на “звичайному” велосипеді, але якимось чином у вас виросли ноги супергероя. Ця основна місія все ще не змінилася. Це зараз і завжди буде нашою обіцянкою для кожного Turbo: Це ти, тільки швидше.”.Specialized

Turbo Como 2.0 650b має одну мету. надихнути вас вийти на вулицю, рухатися і розважитися на цьому шляху. Це досягається завдяки ексклюзивній, відзначеній нагородами технології, яка робить їзду швидшою, тож ви гарантовано отримаєте знамениту “турбо-посмішку” на своєму обличчі.

Починаючи з повністю переробленого та інтегрованого Turbo 1.2 двигун, Como 2.0 зарекомендував себе як найшвидший та найкомфортніший міський велосипед, на якому ви коли-небудь сиділи. По-перше, наш фірмовий Rx Street Tune використовує потужність двигуна з ремінним приводом, який працює плавно, безшумно і без дратівливих вібрацій, і робить його оптимальним для їзди в міському середовищі, реагуючи на силу, з якою ви натискаєте на педалі. Подумайте про це так: Чим більше потужності ви докладаєте, тим більше потужності видає двигун, і це робить прискорення з місця швидким та ефективним. Ідеально.

Ми також розробили спеціальний 2.2-дюймовий комп’ютер, який пропонує вам широкий спектр функцій, таких як навігація, відстеження, діагностика та історія поїздок. Ви також можете переглядати ці екрани за допомогою спеціального пульта на кермі, не відриваючи рук від керма.

Колеса 650b працюють в парі з 2.3-дюймові шини, тому вони з легкістю подолають більшість тріщин, вибоїн та ям, щоб ніщо не стояло на вашому шляху до гарного проведення часу. У комплекті ви знайдете все необхідне, щоб вийти на вулицю та насолодитися сонцем, комфортно та без зайвих турбот. У велосипеді встановлені потужні гідравлічні дискові гальма Tektro, надійна 9-швидкісна трансмісія Shimano та зручне сідло.

Години роботи велосипедного магазину

З пн по пт 9:00.m. до 17:00.m. Sat 9 a.m. до 16:00.m. Сонце 10 a.m. до 2 p.m.

Візьміть велосипед напрокат і зробіть свою відпустку яскравішою

Круїз на Sanibel Captiva або досліджуйте стежки округу Лі на велосипеді. У Bike Bistro є велосипеди напрокат для будь-якого велосипедиста: круїзери, гібридні велосипеди, карбонові дорожні велосипеди преміум-класу та всілякі інші стилі. Ми підтримуємо наші велосипеди в ідеальному стані для безтурботної їзди, щоб ви могли зосередитися на задоволенні! Доступна місцева доставка. Зателефонуйте до магазину в робочий час, щоб забронювати.

Спеціалізований Turbo Vado: Можливо, один електронний велосипед справді може зробити все це?

колекція, спец, велосипеди, електричний, дорожній, велосипед

Світ велосипедів. особливо велосипедів високого класу. неймовірно спеціалізований. Наприклад, не існує “гірських велосипедів”. Натомість є даунхіли, ендуро, трейли та крос-кантрі. Дорожні та утилітарні велосипеди настільки ж різноманітні, і чим більше велосипед сфокусований на заповненні своєї специфічної ніші, тим успішнішим. і дорожчим. він буде!. Це вже не гірський велосипед. Але що, якби ви хотіли один велосипед, який міг би зробити все? Як би виглядав велосипед, який міг би не існує “гірських велосипедів“, наприклад, “гірських велосипедів”, які могли б робити все?

Це питання, на яке народився спеціалізований Turbo Vado.

Хто їх купує?

колекція, спец, велосипеди, електричний, дорожній, велосипед

Зображення люб’язно надано Specialized.

“Vado не призначений лише для одного типу велосипедистів”. пояснює Маттіа Берарді, один з експертів спеціалізованої продукції, з яким я мав нагоду поспілкуватися про Vado. “Ми говоримо, що це “для всіх життєвих подорожей”, чи то їзда для здоров’я, чи для відпочинку, чи для транспортування”.”

Маттіа пояснює, що клієнти Turbo Vado не просто стрибають на велосипед і катаються. вони їздять з певною метою, або з багатьма цілями, і Specialized розробив велосипед так, щоб він вписувався в їхнє життя і служив цим багатьом цілям.

“Це схоже на автомобільну індустрію”. пропонує він. “Кросовер SUV став основним сегментом у всьому світі”, і здатність цього сегменту служити багатьом цілям, комфортно перевозити людей і речі, перевозити багато вантажу та безпечно справлятися з екстремальними погодними та дорожніми умовами допомогла стимулювати це зростання.

Зосередженість на корисності є однією з “тем” велосипеда, і це той самий тип балансу можливостей, який пропонують позашляховики, що надихнув розробників Specialized Turbo Vado на створення цього продукту. Команда розглянула найбільш релевантні випадки використання для повсякденних користувачів і виявила, що багато з їхніх цільових користувачів вже почали переходити від шосейних велосипедів до велосипедів, які більше нагадують велосипеди для маунтенбайку.

Частково тому новий Vado, який прийшов на зміну попередньому, шосейному Vado, має геометрію та відчуття, які більше схожі на MTB.

Більш вертикальна геометрія робить новий Vado трохи зручнішим для повсякденного катання, в той час як більш “повітряна” 2.3 покришки Pathfinder забезпечують м’який хід велосипеда, який добре підходить для їзди по асфальту, гравію та ґрунтових стежках, з якими ви, ймовірно, зіткнетеся під час своїх міських пригод на вихідних. Двигун тут, замість того, щоб визначати враження від велосипеда, слугує для того, щоб зробити все, що ви вирішите на нього кинути, трохи легшим.

Спеціалізована технологія Smart

колекція, спец, велосипеди, електричний, дорожній, велосипед

Навіть кабельна система є розумною. Копирайт изображения: Jo Borras / CleanTechnica.

Говорячи про теми, другою основною темою Specialized Turbo Vado є “технологічний розумний” досвід користувача. і, хоча підключені функції та додатки, які контролюють різні аспекти велосипеда, є дещо звичним явищем в індустрії електровелосипедів в наші дні, вони більше лежать в основі того, про що Specialized, ніж більшість брендів електровелосипедів.

Це тому, що Specialized, на відміну від майже всіх інших брендів електровелосипедів, розробляє багато власного обладнання. І програмне забезпечення. Компанія навіть розробляє власні шини та труби, щоб гарантувати, що їхні різні велосипеди їздять та керуються саме так, як задумали дизайнери та клієнти!. очікувати.

Ця інтеграція та технологічне “розумне” відчуття поширюється не лише на РК-дисплей та додаток для смартфона, а й на більш “велосипедні” частини велосипеда: наприклад, перемикач передач enviolo AUTOMATiQ Pro з інтеейсом внутрішнього вузла перемикання передач (IGH) відчуває себе на Specialized трохи краще, ніж деякі критики в спеціалізованих велосипедних виданнях могли б переконати вас у протилежному. Ви повинні довіряти цьому. і коли ви довіряєте, це працює.

“Щодня я їжджу на роботу одними й тими ж дорогами”. каже Маттіа. “З IGH мені не потрібно турбуватися про те, на якій передачі я перебуваю. Я просто зосереджуюсь на дорозі, трафіку, каві. я можу зосередитись на їзді, а не на велосипеді.”

Я можу підтримати цю ідею. тепер подивимось, як він працює в пробках.

Речі, які ви повинні знати

Specialized надіслав мені свіжий новий Turbo Vado 5.0 електровелосипед, на якому можна їздити (наскільки це взагалі можливо для пілота середнього віку), і це неймовірна машина. але перш ніж ми перейдемо до власне огляду, ви повинні знати дещо про мене: Я фанат.

Чесно кажучи, я купив свій перший спеціалізований велосипед, коли мені було трохи за двадцять. Щойно звільнився з ВПС, щойно розлучився і щойно став на шлях покращення психічного здоров’я та фізичної форми. Це був час нових і щасливих починань для мене. і мій велосипед, Specialized Roubaix roadie, швидко став моїм новим найкращим другом.

Моя наступна велика покупка велосипеда через кілька років також була спеціалізованою. Цього разу це був фіксований велосипед Langster з британським прапором. І, хоча я так і не встиг освоїтися на цьому велосипеді (нові дружини і нові діти зроблять це з вами), лондонський Langster був настільки гарний, що перекваліфікувався на почесне місце в гаражі, поки я не подарував його сусідському підлітку, який, здавалося, був закоханий у велосипед ще більше, ніж я.

У мене є емоційний зв’язок з велосипедами та брендом, іншими словами. Тож, хоча ви можете з повагою ставитись до переваг, які я знаходжу в Turbo Vado, ви можете віднестися до мінусів (яких небагато) з розумінням.

Перші враження

“Перша поїздка.” Копирайт изображения: Jo Borras / CleanTechnica.

Не помиліться: новий Specialized Turbo Vado. це велосипед високого класу, і він, безумовно, виглядає відповідним чином. Це чудова на вигляд машина. Я думав, що велосипед, який на студійних знімках мав дивне роз’єднання між верхньою трубою та підсідельним штоком, буде трохи незграбним в реальності. Це не так. Дизайн вдалий.

У кольорі слонової кістки Білих гір велосипед також виглядає приголомшливо. Я б замовив його в червоному відтінку, і я б помилився.

Якщо я мають поскаржитися на щось, я не відчуваю, що маленька фара інтегрована в загальний дизайн так добре, як я бачив на інших велосипедах, але це дійсно шукає щось, на що можна поскаржитися. Мотоцикл має чудовий вигляд, і ви не отримаєте нічого, крім компліментів.

На дорозі

Довіртеся IGH, і він зробить все, що потрібно. Копирайт изображения: Jo Borras / CleanTechnica.

Turbo Vado 5.0. це багато велосипедів. Моє перше враження від самотньої поїздки рано вранці. це те, що він занадто швидкий, у нього занадто багато допомоги, і це занадто багато для мого маленького району Чикаго з його частими зупинками і обмеженням швидкості 25 миль/год але це неправильне використання.

Пам’ятайте: це велосипед, побудований для гонщиків з певною метою. і. як би це не було весело!. стрибати на дорогому електровелосипеді, щоб “покрутитися”, недостатньо цілеспрямовано.

Тож, чесно кажучи. Я прикріпив регульований 17-літровий спеціалізований багажник “Klickfix” до Vado, напхав його ноутбуками та гарнітурами і поїхав до кафе “Buzz”, щоб набрати кілька чайових. І там, в годину пік, велосипед зробив все, що від нього вимагалося.

Знак “Стоп? IGH ставить його на потрібну передачу. Трохи дорожнього сміття? Велосипед спритний і збалансований, тож потрібно лише трохи сплестися. Попереду відкривається дорога? Злізьте з сідла та зменшіть потужність. Turbo Full Power 2.2 двигун потужний, плавний і безшумний. і навантаження на педалі зростає тим більше, чим сильніше ви крутите педалі. Незважаючи на те, що дросельної заслінки немає (велосипед лише педальний, що надає йому більш “чистого” велосипедного відчуття), обмежена електронікою максимальна швидкість 28 миль/год набирається швидко, і здається, що вона доступна в кожному з 3 режимів допомоги велосипеду.

Спеціалізований (вибачте) абсолютно спеціалізований для навігації міським трафіком, і так само поблажливий до сорока з чимось легенів, як і мопед з ДВЗ. Знову ж таки, якщо я шукаю критики, то скажу, що на дорогах з твердим покриттям Vado може трохи хитатися на швидкості понад 25 км/год, але це не те, чого ви не відчули б на Tomos або Puch на повному, 2-тактному бугі.

На нерівних та вибоїстих дорогах Specialized також дуже поблажливий. Передня підвіска RockShox з апломбом поглинає нерівності та шви на дорозі, і я виявив, що підсідельний штир на пружинній підвісці (з ходом 40 мм, або близько ¾ дюйма) більш ніж впорався із завданням комфортно доставити мене з точки А в точку Б, теж.

Передня підвіска RockShox

колекція, спец, велосипеди, електричний, дорожній, велосипед

І коли точка Б знаходиться трохи далі, ніж зазвичай, велосипед може почати вступати в свої права. Пам’ятаєте, коли я говорив, що Turbo Vado 5.0 було забагато для мого району з його обмеженням швидкості 25 миль/год? Поїдьте на схід до самого Чикаго, на багатосмугові дороги з обмеженнями 35 і 40 миль на годину, і ви можете згадати, що “занадто багато” навряд чи є універсальною критикою, а спеціалізовані дійсно починають блищати.

Для мене це було ключем до отримання більшість задоволення від Turbo Vado. Мені довелося добряче поїздити на ньому, висаджуючи в повітря Чикаго, Ешленд або Вестерн з палаючими легенями, калатаючим серцем і відчуваючи себе щедро винагородженим за це. Єдиний електровелосипед, на якому я їздив, і на якому я хотів би спробувати той самий трюк. це Creo і це теж Specialized.

Висновки

колекція, спец, велосипеди, електричний, дорожній, велосипед

Зручний багажник “Tailwind” просто необхідний для щоденних поїздок. Копирайт изображения: Jo Borras / CleanTechnica.

Отже, хто повинен придбати цей спеціалізований велосипед? Це, мабуть, найменш “спеціалізований” велосипед, який коли-небудь носив знакову літеру “S”?

Ви можете подумати, що в категорії “активних” електровелосипедів існує майже безмежна конкуренція для велосипедистів, які хочуть використовувати один велосипед для поїздок на роботу, поїздок на вихідні та вести більш здоровий (і навіть більш активний) спосіб життя активний Здавалося б, на це питання важко відповісти, але насправді це не так. Цей велосипед для тих, хто готовий перетворити свій транспортний засіб на електровелосипед.

Їдемо на роботу? Одягайте ультрамодний шолом Specialized Mode та сідайте на свій Turbo Vado. Вирушаємо на фермерський ринок? Замініть Tailwind на пару кошиків Coolcave та завантажте їх. Зустріч із побаченням у барі? Натовп у Кеттлстрінгз-Гроув буде витріщатися на Vado. Закупити щось по дорозі додому після довгого робочого дня? Поїхати до Бетті, прив’язати пиріг до всесвітньо відомої стійки для піци Specialized. ввімкніть рівень допомоги та їдьте назад, не відчуваючи стресу.

Чорт забирай, IGH Turbo Vado навіть впорається з перемиканням передач за вас.

Отже, новий Specialized Turbo Vado. це гладкий, якісний і шалено швидкий (28 миль/год) електровелосипед, який, якщо ви навчитеся довіряти IGH, може дати вам саме ту їзду, яку ви шукаєте, не караючи вас кожен другий день тижня. І в цьому світі, повному гіпер-фокусних велосипедів з тонкими диференційованими характеристиками, міцний, добре оброблений велосипед, який може бути майже всім для всіх людей, може зробити дуже, дуже добре.

І якщо ідея одного велосипеда для всього цього вас приваблює, я не можу уявити нічого кращого. Придбайте свій велосипед у кольорі White Mountain / Black Reflective (як у дорослих) або Red Tint / Silver (як у одержимого Ferrari хлопчика, яким є я), довіртеся інтеейсу перемикання передач enviolo AUTOMATiQ Pro, який завжди ввімкне потрібну передачу, і крутіть педалі від усього серця.

This article is supported by Specialized.

PS

Якщо ви абсолютно, позитивно і вперто довіряю автоматизованій передачі відмовляються навчитися довіряти IGH з тією ж довірою, з якою ви довіряєте автоматичній коробці передач, яку я знаєте Якщо у вашому автомобілі немає літій-сірчаної батареї, ви завжди можете підібрати спеціалізований Turbo Vado з 11-швидкісним перемикачем SRAM.

Маєте пораду для CleanTechnica, хочете розмістити рекламу або запропонувати гостя для нашого подкасту CleanTech Talk? Зв’яжіться з нами тут.

Колишній експерт з акумуляторів Tesla веде літій в нову еру літій-сірчаних батарей. подкаст:

Мені не подобаються платні стіни. Вам не подобаються платники. Хто любить платні стіни? Тут, у CleanTechnica, ми деякий час впроваджували обмежену платну стіну, але це завжди здавалося неправильним. і завжди було важко вирішити, що саме ми повинні розмістити за нею. Теоретично, ваш найексклюзивніший і найкращий контент йде за платну стіну. Але тоді менше людей їх читають! Ми просто не любимо платних сайтів, тому вирішили відмовитися від нашого. На жаль, медіа-бізнес все ще залишається жорстким, жорстоким бізнесом з крихітною маржею. Це нескінченний олімпійський виклик. залишатися над водою або навіть, можливо. затамувавши подих. рости. Отже.

Якщо вам подобається те, що ми робимо, і ви хочете підтримати нас, будь ласка, внесіть трохи грошей щомісяця через PayPal або Patreon, щоб допомогти нашій команді робити те, що ми робимо! Дякуємо! Реклама

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top