Історії клієнтів: Відставний пілот авіакомпанії живить будинок на колесах та електровелосипеди за допомогою сонячної енергії…

Історії клієнтів: Пілот авіакомпанії на пенсії живить електромобілі на колесах за допомогою сонячної енергії

Бути в дорозі. це бажання багатьох, але лише одиниці наважуються на такий крок. Мобільне життя має свої плюси і мінуси, але ті, хто живе ним, розуміють, що важливо мати повсякденний комфорт, до якого вони звикли вдома. Сонячна електроенергія дає власникам будинків на колесах можливість творчо підходити до вибору місця, де вони хочуть припаркувати свою техніку. Надзвичайно тісні та галасливі автокемпінги або, як це трапляється останнім часом, закриті державні та федеральні кемпінги через COVID-19, змушують відпочиваючих творчо підходити до вибору місця для паркування. На щастя для одного з наших клієнтів, він вже був готовий до найгіршого.

Цього тижня ми розповідаємо про Тома, пілота авіакомпанії на пенсії, який багато подорожує у своєму будинку на колесах. Том любить займатися практичною діяльністю. а точніше, сонячної енергії. У 2011 році Том встановив 80 наземних сонячних панелей на своєму будинку. Коли його немає вдома, він буксирує 12-футовий мотоциклетний причіп за своїм 34-футовим будинком на колесах. У нього також є пара електровелосипедів і електричний візок, який їздить всередині причепа мотоцикла під час подорожей.

Тому потрібна була мережева напруга в причепі, щоб заряджати електровелосипеди та візок. Це дозволяє Тому заряджати свої електровелосипеди та візок не тільки на стоянці, але й під час руху по дорозі. Крім того, він хотів поставити сонячну батарею на будинок на колесах, щоб забезпечити власне незалежне джерело живлення, яке дає йому можливість паркуватися в будь-якому місці без необхідності підключення до електромережі.

Коли справа дійшла до визначення розміру системи та розуміння різних опцій інверторного зарядного пристрою та контролерів сонячного заряду, у Тома виникло кілька запитань. Він звернувся до Адама з Northern Arizona Wind Sun за порадою. Безкоштовна консультація, яку надав Адам, порадила Тому придбати (5) сонячних панелей REC потужністю 325 Вт. Одна з цих панелей встановлена на мотоциклетному причепі, а інші чотири панелі були встановлені на будинку на колесах. Том також придбав контролер заряду Victron 250/100 для будинку на колесах і контролер заряду Victron 150/30 для причепа.

Ці доповнення та сонячна конструкція, розроблена компанією Northern Arizona Wind Sun, забезпечили Тома достатньою потужністю для живлення всього, що знаходиться в його причепі та будинку на колесах.

історії, клієнтів, пілот, авіакомпанії

12-футовий причіп Тома, який використовується для перевезення його електровелосипедів, оснащених сонячними батареями

історії, клієнтів, пілот, авіакомпанії

Контролер заряду Victron, інвертор та акумулятори всередині причепа

історії, клієнтів, пілот, авіакомпанії

Ще один контролер заряду Victron всередині відсіку будинку на колесах

Відгуки клієнтів

Завжди приємно почути безпосередньо від клієнта про його досвід роботи з нашою компанією. Ми високо цінуємо відгуки, які дозволяють нам запропонувати ще кращий продукт наступному клієнту.

Як швидко ви отримали відповідь на свій запит на консультацію??

Час від запиту до відповіді був миттєвим. Адам зробив чудову роботу, проконсультувавши та визначивши розмір системи.

Чи вважаєте ви, що безкоштовна консультація була корисною для вас?

Безумовно! Адам надав повне інженерне креслення для встановлення причепа, якому я точно слідував. Система працює бездоганно, як і було заявлено.

Чим наші індивідуальні сонячні системи більш вигідні, ніж готові рішення?

Мало того, що ваші системи налаштовані та спроектовані відповідно до моєї індивідуальної установки, але я також зміг вибрати високоякісні компоненти.

Як ви оцінюєте процес встановлення сонячної системи??

Я можу рекомендувати її будь-кому з базовими технічними навичками. Це був такий веселий, простий і корисний процес!

В цілому, чи виправдала сонячна система Northern AZ Wind Sun ваші очікування??

NAWS перевершила мої очікування в усіх відношеннях.

Наша позиція

Робота з Томом була чудовою! Ми швидко і точно підібрали те, що йому було потрібно для його причепа. Йому потрібна була одна сонячна панель REC Solar, REC325NP, дуже вражаюча сонячна панель. Вона має номінальну вихідну потужність 325 Вт і постачається з 20-річною гарантією на виріб та 25-річною гарантією лінійного зниження вихідної потужності до 0.5% на рік. У поєднанні з контролером заряду SmartSolar від Victron Energy та інверторним зарядним пристроєм SC-1200 від Cotek Electronic Industries, це створює добре побудовану, точно підібрану за розміром і довговічну систему. Його монтажні роботи також були добре виконані та естетично приємні. Тип системи, яку він має. це та, яку ми часто проектуємо та створюємо.

Компоненти сонячної енергетичної системи

Нижче наведено перелік компонентів, які були використані в цій системі.

Огляд сонячних панелей компанії Electric Bike Company EBC

історії, клієнтів, пілот, авіакомпанії

Для ведення форумів, хостингу веб-сайту та подорожей я беру плату за універсальну послугу за свої огляди. Цей огляд був спонсорований компанією Electric Bike Company. Моя мета. бути прозорим та неупередженим, це відео та письмовий огляд не призначені для схвалення продуктів Electric Bike Company.

Electric Bike Company відома насамперед тим, що виробляє електровелосипеди, звичайно, але у них також є вражаючий вибір аксесуарів. Більшість цих аксесуарів розроблені та виготовлені компанією Electric Bike Company спеціально для використання з їхніми велосипедами, що я дуже ціную, оскільки це означає чудову сумісність та відповідність, не кажучи вже про візуальну цілісність. Їх найновіша модель. сонячна панель EBC Solar Panel, яка має легку складну конструкцію і здатна видавати 150 Вт потужності за оптимальних умов. Це чудова потужність, але найбільше мене приваблює портативність, яку забезпечує складна конструкція. Хоча розгорнута панель займає близько 12 квадратних футів, вона складається до одного квадратного фута, і коли вона знаходиться в чохлі для перенесення, її можна легко встановити збоку на задній стійці. Весь комплект. кейс, панель, перетворювач та кабелі. важить лише 13 кг.1 фунт! Враховуючи, що стандартна вага заднього багажника становить 52 фунти або близько того, це залишає багато додаткової ваги для перевезення додаткових предметів. Це відкриває величезне вікно можливостей для автономного кемпінгу та тривалих подорожей, але ця свобода коштує недешево: ціна сонячної панелі EBC становить 699 грн.

Конструкція цієї панелі надає їй приємне довговічне відчуття, а товстий чорний вініл служить основою для панелей і забезпечує гнучкість при складанні. Завдяки складній конструкції сонячні панелі зсередини захищені кількома шарами товстого вінілу, що я дуже ціную, оскільки це допоможе захистити їх від ударів, не кажучи вже про погану погоду, якщо ви потрапите під час їзди в шторм. У розкладеному вигляді панель займає близько 12 квадратних футів при розмірах 4×3, а на довгих краях є металеві люверси, які можна використовувати для кріплення панелі до різних поверхонь. Контролер має приємну вагу і використовує стандартні роз’єми для підключення до сонячної панелі та кабелю акумулятора, і я ціную, що він добре промаркований електричними характеристиками, малюнками, щоб показати, який компонент куди підключати, та індикатором активності, який блимає, коли подається живлення. Кабелі товсті і добре екрановані, хоча я помітив одну точку з’єднання, яка мала щілину в зовнішньому покритті, яку я заклеюватиму ізоляційною стрічкою, щоб запобігти будь-якому зносу. Транспортування цієї панелі спрощується завдяки складній конструкції, яка складається приблизно до фута з кожного боку і має товщину лише три дюйми! Є смужки на липучках, щоб панель залишалася в складеному стані, а також товста гумова ручка зверху для зручного перенесення вручну. Додатковий брезентовий чохол для перенесення ідеально підходить для складеної панелі і має внутрішню частину, призначену для утримання контролера і кабелів. Для довідки, розміри кейса з усіма компонентами складають 14″ x 13.5″ x 3.5″. Чохол зі смаком розроблений і закривається за допомогою комбінації липучок, ремінця та затискача спереду, а також має знімні гачки ззаду, які ідеально підходять за розміром і положенням для кріплення на бічній частині заднього багажника. Єдине, що я хотів би сказати про ці гачки, це те, що вони просто спираються на задній багажник, фактично не кріплячись до нього, а це означає, що кейс може досить легко відскочити, якщо ви перестрибнете бордюр або вдаритеся об велику нерівність. На щастя, є способи обійти цю проблему: гачки можна легко замінити на щось більш надійне, або якщо ви перевозите щось інше на верхній частині заднього багажника, це також буде служити для утримання гачків.

Експлуатація цієї сонячної панелі проста і зручна: Розгорніть її, підключіть панель до одного кінця контролера, підключіть інший кінець до акумулятора на вашому велосипеді, і ви готові до перегонів! Різні точки підключення на контролері чітко позначені, а самі роз’єми мають чіткі попереджувальні написи про те, що їх не можна від’єднувати під навантаженням. ви захочете спочатку від’єднати батарею, перш ніж від’єднувати решту компонентів. Після того, як все підключено, індикатор активності на нижньому краю контролера блимає, вказуючи на те, що зарядка триває. Велике питання полягає в тому, наскільки швидка ця штука, коли справа доходить до зарядки? Це 150-ватна сонячна панель, і за даними Electric Bike Company, вона може зарядити одну з їхніх стандартних батарей (48v, 11.6ah) всього за чотири години. Я не хотів розряджати батарею до нуля, оскільки це досить важко для елементів, тому я почав заряджати, коли батарея була на 50%. Це було в теплий (близько 75 градусів) сонячний день, і повна зарядка зайняла 1 годину і 39 хвилин. зовсім непогано! Майте на увазі, що показання заряду батареї на цих велосипедах відбувається з кроком 25%, тому я не можу знати, чи був він насправді на 50% або, можливо, трохи вище незалежно від цього, безумовно, здається, що ця панель може заряджатися так само швидко, як і рекламується. Після того, як ви закінчите зарядку, просто відключіть акумулятор, а потім складіть панель назад, і все готово.

Ця сонячна панель поставляється з усім необхідним для підключення та зарядки акумуляторів, виготовлених компанією Electric Bike Company. А що, якщо ви хочете використовувати його для зарядки чогось іншого?? Я бачу багато варіантів використання, наприклад, у вас вже є Ebike, який ви любите, але вам потрібен сонячний зарядний пристрій для нього. Або, можливо, ви також хочете використовувати його для заряджання акумуляторів глибокого циклу у вашому кемпері. Існує безліч ситуацій, коли складна сонячна панель була б дуже зручною, і ви могли б потенційно зробити це з сонячною панеллю EBC але вам доведеться інвестувати в додаткові кабелі та, можливо, інший контролер залежно від того, що ви хочете заряджати. Ця панель використовує стандартні роз’єми MC4, тому додати додаткову функціональність буде досить просто, і ви можете використовувати оригінальний контролер, якщо батарея, яку ви заряджаєте, має 48-вольтовий або 60-вольтовий розряд. Припустимо, у вас інший Ebike, який має 48-вольтовий акумулятор, але зовсім інший роз’єм для зарядки, вам знадобиться зарядний кабель з відповідним роз’ємом для зарядки на одному кінці і роз’ємами MC4 на іншому так наскільки це можливо?? Малоймовірно, що виробник вашого велосипеда надасть такий кабель, тому вам доведеться або зробити його самостійно, або заплатити комусь, хто має необхідні навички для цього. Для інших застосувань зарядки, які не пов’язані з велосипедами, було б набагато простіше знайти необхідний кабель та/або обладнання для контролера, яке вже можна придбати, але, звичайно, це буде додатковою витратою на додаток до сонячної панелі, яка і так недешево коштує.

Сьогодні існує безліч рішень для сонячних панелей, тож як сонячна панель EBC витримує конкуренцію?? Ви можете придбати сонячні панелі з аналогічною потужністю за набагато меншу ціну, ніж 699 доларів, але тоді вам також доведеться придбати контролер і кабелі, виконати роботу по налаштуванню і ви не матимете тієї портативності, яку ви отримуєте з сонячною панеллю EBC. Для мене ця портативність є великою перевагою в поєднанні з абсурдно простою простотою використання; цю панель легко налаштувати та використовувати, легко скласти та упакувати, легко транспортувати на велосипеді або деінде. Так, є багато рішень для портативних сонячних панелей, але все, що я бачив, або набагато громіздкіше і важче транспортувати, або вони мають значно меншу потужність. Я також дуже ціную міцну конструкцію та вишуканий дизайн сонячної панелі EBC, вона має приємний міцний вигляд, і я без вагань візьму її з собою в похід або в далекий похід. Гарантія також вражає, покриваючи цю сонячну панель протягом восьми років!

Як завжди, я вітаю запитання та відгуки в розділі коментарів нижче. Незалежно від того, чи є ви власником цієї сонячної панелі, чи бачили її в дії, чи є новачком у цій галузі, моя мета. надати об’єктивний та чесний ресурс. Ви також можете приєднатися до форумів компанії Electric Bike Company і поділитися власними фото, відео та оновленнями, щоб допомогти іншим! Розважайтеся і їздіть безпечно 🙂

Плюси:

  • Надзвичайно портативна завдяки складній конструкції та легкому матеріалу
  • Простий у використанні, просто розгорніть і підключіть
  • Складана конструкція та чохол для перенесення захищають сонячні панелі від фізичних та погодних ушкоджень
  • Міцна конструкція основи вінілової панелі та брезентового чохла, товсті екрановані кабелі та металеві люверси для кріплення панелі в розгорнутому стані
  • Стандартні роз’єми означають, що ви можете легко адаптувати його для використання з іншими велосипедами або акумуляторами
  • Швидкий час зарядки в оптимальних умовах, здатний заряджати 48v 11.Акумулятор 6ah приблизно за 4 години

Мінуси

  • Гачки для підвішування на задньому багажнику, що входять до комплекту, не дуже надійні і легко відскакують, якщо ви наїдете на велику нерівність на швидкості, але ви можете замінити їх на щось більш надійне, також розміщення інших предметів на задньому багажнику буде утримувати все вниз
  • Сумісний лише з акумуляторами від Electric Bike Company (або іншими з подібними зарядними портами), але ви можете додати додаткову сумісність з іншими кабелями або контролерами

Вступ до сонячного комплекту

історії, клієнтів, пілот, авіакомпанії

У нас були клієнти, які встановлювали сонячні зарядні системи на свої електровелосипеди ще з перших днів нашого бізнесу, але в останні роки інтерес до них дійсно зріс. Сонячні панелі легші, дешевші та ефективніші, ніж будь-коли раніше, і використання сонячної енергії для зарядки акумулятора ебайку є надзвичайно практичним у багатьох ситуаціях.

У 2018 році ми нарешті взяли участь у сонячному велопробігу Suntrip з Франції до Китаю, і напередодні цієї події ми розробили спеціальну гілку нашої прошивки Cycle Analyst, яка додала реєстрацію сонячної енергії до вже багатого набору функцій. Це дало нам основу для надання пакетів сонячних батарей, які описані тут.

Базове обладнання

Ключові елементи наших сонячних систем включають в себе наступні елементи:

Сонячні панелі

історії, клієнтів, пілот, авіакомпанії

Гнучкі сонячні панелі Sunpower є одними з найкращих у своєму класі за високою ефективністю та вагою. Панелі оцінюються у ватах за допомогою стандартизованої міри, і реально в більшості ситуацій ви побачите близько 75-85% від цього значення при повному сонячному світлі, і десь від 10-50% від цього значення в похмурих умовах. Щоб отримати відчутний заряд для подорожей, вам потрібна ВЕЛИКА площа панелі, як правило, не менше 200 Вт або 1м^2. Менші панелі потужністю 50 Вт можуть бути корисними, якщо у вас коротка поїздка на роботу і ви залишаєте велосипед на сонці на весь день, щоб підзарядитися, але це не дуже допоможе під час їзди на велосипеді. На додаток до знання очікуваної потужності панелі, вам також потрібно знати номінальну напругу і струм, коли справа доходить до вибору контролера заряду MPPT і стратегії підключення. Кожна кремнієва комірка виробляє близько 0.6 Вольт, і в більшості панелей всі ці елементи з’єднані послідовно. Панель з 24 осередками дасть 14.4 вольта. Кількість струму, що протікає через панель при повному сонячному світлі, залежить від розміру окремих сонячних елементів та їх ефективності. Елементи Sunpower Maxeon виробляють близько 6 ампер. Тож ви можете бачити, що кожна комірка вносить 0.6В 6А = 3.6 Вт потужності.

Контролер заряду MPPT Boost

історії, клієнтів, пілот, авіакомпанії

Цей пристрій схожий на зарядний пристрій, але замість того, щоб брати змінний струм зі стіни і перетворювати його в постійну напругу для акумулятора, він бере низьку напругу постійного струму від сонячної панелі і підвищує її до більш високої напруги акумулятора ebike. Він також постійно оптимізує кількість струму, який він отримує від сонячної панелі, щоб отримати максимально можливу швидкість заряду акумулятора для даних сонячних умов. На відміну від настінного зарядного пристрою, який заряджає при фіксованому струмі, зарядний струм сонячного MPPT буде коливатися в залежності від доступного сонячного світла.

Аналізатор циклу

історії, клієнтів, пілот, авіакомпанії

Дисплей V3 Cycle Analyst має можливість завантажити спеціальну прошивку сонячного контролера, яка показує не тільки, скільки ват ваш двигун і контролер отримують від батареї, але і скільки ват ваша сонячна система віддає назад в неї.

Датчик сонячного струму

історії, клієнтів, пілот, авіакомпанії

Для того, щоб CA3 знав, скільки сонячних ват надходить в акумулятор, датчик струму повинен бути підключений до виходу MPPT. Цей датчик струму на основі ефекту Холла підключається до білого 3-контактного вхідного роз’єму Aux на CA3. Аналоговий Aux In в CA3 більше не доступний для налаштування лімітів, але ті, хто бажає регулювати “на льоту”, все ще можуть скористатися входами Digi Aux для дискретного регулювання вгору/вниз.

Кнопки Solar DAux (застарілі)

історії, клієнтів, пілот, авіакомпанії

Якщо у вас пристрій CA3-DPS або CA3-DP, то стандартні кнопки Digi Aux не сумісні з датчиком сонячного струму, і показники сонячної енергії будуть нестабільними. Ми виготовляємо дещо інший пристрій Digi Aux, якщо ви хочете мати як регулювання Aux вгору/вниз, так і сонячний датчик на одному штекері. З новими блоками CA3-WP, які постачаються з перемикачем MFSwitch, цей продукт не потрібен. Датчик сонячного струму можна підключити, і кнопки вгору/вниз на MFSwitch все одно будуть поводитися, як очікується.

Підключення проводки

історії, клієнтів, пілот, авіакомпанії

Сонячна індустрія стандартизувала роз’єми MC4. Вони міцні та водонепроникні і дозволяють дуже легко з’єднувати панелі між собою послідовно.

Для підключення цього виходу MC4 до входу Anderson Powerpole контролера заряду MPPT потрібен кабельний джгут. Вихід контролера заряду MPPT повинен проходити через датчик сонячного струму (якщо використовується CA3), а потім в порт заряду акумуляторної батареї. У деяких випадках ви також можете підключитись до розрядного порту акумуляторної батареї, але майте на увазі, що у вас може не бути захисту від перезарядки BMS таким чином.

історії, клієнтів, пілот, авіакомпанії

Кілька панелей

Найпростіше підключити одну сонячну панель, але частіше за все проекти електровелосипедів включають дві або більше сонячних панелей, які заряджають один і той самий блок акумуляторів. Існує кілька способів підключення речей.

  • Панелі можуть бути підключені незалежно, кожна з них має власний контролер заряду MPPT. Виходи контролерів заряду MPPT потім підключаються паралельно до входу акумулятора. Цей підхід має найкращі показники, коли деякі панелі частково затінені або орієнтовані під різними кутами, але це також найдорожчий підхід, оскільки вам потрібно кілька пристроїв MPPT.
  • Якщо ви використовуєте панелі з однаковими або принаймні дуже схожими номінальними значеннями струму, ви можете з’єднати панелі послідовно і розглядати їх як одну велику панель. Це призводить до збільшення напруги на панелі, тоді як струм залишається незмінним. Це можна робити до тих пір, поки сумарна напруга є меншою за максимальну вхідну напругу MPPT, а також меншою за напругу вашого акумулятора. Якщо загальна напруга послідовно з’єднаних панелей вища за напругу акумулятора, контролер заряду MPPT в режимі форсування не буде працювати належним чином. Послідовно з’єднані панелі повинні бути орієнтовані в одному напрямку; ви не хочете, щоб вони були повернуті під різними кутами до сонця (наприклад. одна відкидна і одна фіксована).
  • Якщо у вас є панелі з однаковою напругою (тобто з однаковою кількістю сонячних елементів), ви також можете з’єднати їх паралельно, якщо сумарний струм обох панелей знаходиться в межах діапазону вхідного струму контролера заряду MPPT. Контролери заряду Genasun розраховані на максимальний вхідний струм 8А, тому ви не можете підключити дві сонячні панелі паралельно, оскільки це може подати до 12А і перевищити номінал. Імпортні програмовані MPPT, які ми пропонуємо, підтримують 15А, тому ви можете підключити 2 і (здебільшого) 3 панелі паралельно.

історії, клієнтів, пілот, авіакомпанії

В рамках цих обмежень ми зазвичай рекомендуємо підключати панелі послідовно, якщо ваш MPPT на напрузі батареї підтримує це, а якщо ні, то підключати їх незалежно (якщо вам доведеться витрачатися на MPPT) або паралельно (якщо ви економні). Дивіться наше відео на YouTube на цю саму тему.

Налаштування аналізатора циклу

Автомобілі, обладнані V3 Cycle Analyst, мають можливість відстежувати струм сонячної зарядки та ампер-години на дисплеї, незалежно від струму, що надходить до контролера двигуна. Це досягається за допомогою датчика сонячного струму, підключеного в лінію з вихідними проводами MPPT і спеціальної прошивки сонячної батареї CA.

Сигнал від цього датчика сонячного струму підключається до білого 3-контактного допоміжного вхідного роз’єму на Cycle Analyst. Прошивку для сонячних панелей можна завантажити за допомогою програмного забезпечення CA Setup Utility, і після встановлення вона перепрофілює контакт Aux Input як джерело вимірювання струму.

Існує два параметри, які необхідно встановити для точного зчитування сонячного струму. Струмовий зсув обнулить поточну напругу на вході до нуля ампер, в той час як коефіцієнт посилення струму масштабує, як ця напруга перетворюється в силу струму заряду. На датчиках струму, що постачаються компанією Grin, відкалібрований коефіцієнт підсилення вигравіруваний лазером на поверхні пристрою.

Якщо ви використовуєте сторонній датчик струму або не впевнені в калібруванні пристрою, можна в крайньому випадку підключити його послідовно з проводами розряду акумулятора і відкалібрувати його за ампер-годинами розряду. І вати сонячної батареї, і вати акумулятора повинні бути однаковими.

Механічна установка

Закріплення всього цього обладнання на вашому транспортному засобі. тепер ваша цікава проблема, яку потрібно вирішити! Сонячні панелі великі і незручні, і вимагають побудови жорсткої опорної конструкції, яка не заважатиме вам керувати велосипедом. Більшість людей використовують 1 або більше з наведених нижче підходів:

історії, клієнтів, пілот, авіакомпанії

Велосипедний причіп: Якщо ви буксируєте велосипедний причіп, то це забезпечує природну поверхню, на якій можна закріпити сонячну панель. Причепи розташовані досить далеко, щоб тіло велосипедиста не затінювало елементи, і часто вони вже мають відповідну монтажну поверхню. З іншого боку, вся сонячна установка прив’язана лише до причепа, що дає змогу від’єднати велосипед від причепа і продовжувати рух, коли причіп від’єднано. Це також призводить до дуже незначного додаткового опору вітру, оскільки панелі сидять на існуючій поверхні.

історії, клієнтів, пілот, авіакомпанії

Сонячний дах: Найбільш амбітний варіант. побудувати дах над велосипедом, на якому будуть встановлені сонячні панелі. Це має додаткову перевагу, оскільки забезпечує захист від сонця для велосипедиста і навіть захист від дощу. Сонячні дахи надзвичайно спокусливі на лежачих триколісних велосипедах, які є стабільними та низькими до землі. Вони добре працюють і на лежачих велосипедах, але вони більш незручні для вертикальних велосипедів через необхідну висоту даху та відповідні проблеми зі стійкістю під час вітру. Для побудови даху над будь-яким велосипедом потрібне спеціальне механічне виготовлення, а домашні роботи, зроблені своїми руками, часто піддаються вібрації та втомлюваності з часом. Як правило, не використовуйте алюміній для елементів конструкції, якщо ви дійсно не знаєте, що робите. Він може бути легким, але йому не подобаються концентровані сили напруги, які підтримують дах над вибоїстими дорогами.

історії, клієнтів, пілот, авіакомпанії

Багажники на сонячних батареях: Хоча велосипеди не мають даху за замовчуванням, більшість туристичних велосипедів мають передній і задній багажники. Для того, щоб використовувати їх для монтажу сонячних панелей, стійки повинні висуватися набагато далі вперед і назад, ніж зазвичай, а близькість до мотоцикліста означає, що тіло мотоцикліста часто буде кидати тінь на елементи біля велосипеда. Однак, на відміну від причепа, сонячні панелі, встановлені на стійці, не створюють додаткового опору коченню і викликають менший вітровий тиск, ніж цілий дах, оскільки панелі знаходяться в існуючому потоці.

Складена сонячна батарея: Нарешті, якщо ваша головна мета. відключити ебайк від електромережі та відпочити деякий час, то вам може взагалі не знадобитися встановлювати панелі. Просто візьміть їх з рештою нашого туристичного спорядження та встановіть їх для підзарядки акумулятора в пункті призначення або на різних зупинках по дорозі. Не потрібна спеціальна рама або виготовлення на замовлення.

Оцінка дальності дії

Наш аналіз сонячних велосипедів на перегонах Suntrip показав, що в середньому люди отримували трохи менше 4 ват-годин енергії на номінальний ват панелі. Це усереднений показник для похмурих і сонячних днів, днів їзди через ліси та міста, повні тіней, і днів їзди по відкритих рівнинах.

Це чудовий показник для отримання приблизного уявлення про те, скільки додаткового заряду принесе та чи інша сонячна панель. Очікується, що одна сонячна панель потужністю 100 Вт буде виробляти в середньому близько 400 ват-годин на день, або достатньо, щоб зарядити типовий акумулятор ебайку потужністю 500 ват-годин на 80%. Будь-який окремий день може значно відрізнятися від цього показника, до 7-8 Вт/Вт в ідеально сонячний день, і до 1 Вт/Вт, якщо над головою густі темні хмари.

Звідси ви можете екстраполювати відстань, яку вам знадобиться подолати в кілометрах або милях, виходячи з вашого показника використання енергії у Вт-год/км. У таблиці нижче наведені деякі приклади очікуваного діапазону від середнього сонячного дня. 6 Вт-год/км для тих, хто використовує електродвигун економно, 10 Вт-год/км. для тих, хто постійно користується допоміжним двигуном, але на помірних швидкостях, а 15 Вт-год/км. для тих, хто перевозить важкі вантажі та їздить на великій швидкості.

Рівень споживання Панель 100 Вт 200 Вт панель Панель 300 Вт Панель 400 Вт
6 Вт/км 60-70 км 120-140 км 180-210 км 240-280 км
10 Вт/км 35-45 км 70-90 км 100-140 км 140-180 км
15 Вт/км 25-30 км 50-60 км 75-90 км 100-120 км

ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ

Чи дійсно це того варте в порівнянні з покупкою додаткового акумулятора?

Це чудове запитання, і ми зазвичай ставили його людям, які будують сонячні велосипеди, щоб дізнатися, чи дійсно вартість, вага та складність сонячної системи переважують вартість та вагу літієвої батареї. Цей показник раніше надавав перевагу додаванню більшої кількості батарей. Якщо у вас була можливість заряджатися від мережі щоночі, то вам було б краще купити додаткові літієві батареї, ніж купувати сонячне обладнання. Тільки тоді, коли зарядка від електромережі стала неможлива, сонячна енергія почала приносити користь.

Однак, як і в багатьох інших галузях відновлюваної енергетики, ситуація змінилася. Наприклад, сонячна панель потужністю 170 Вт коштує 300, контролер заряду MPPT. 75, а їхня загальна вага. 3.5 кг. У сонячну літню погоду це дозволить надійно виробляти близько 900-1000 Вт-год енергії на день. Для порівняння, літієва батарея на 900-1000 ват-годин коштує близько 700 доларів і важить близько 6 кг.

Звичайно, сонячна система набагато складніша для транспортування, а також має додаткову вартість і вагу для монтажу панелей. Обґрунтування також залежить від погоди та пори року, тим більше, чим вище ваша широта. Але на поверхні ви можете побачити економічну привабливість, не кажучи вже про те, що вам не доведеться щодня шукати розетки для зарядки.

Ви ніколи не повернете свої заощадження на електроенергії, це не є частиною рівняння “чи варто воно того. Електроенергія з електромережі настільки дешева, що навіть не враховується в аналізі вартості володіння ебайком протягом усього життєвого циклу. Ніхто не каже, що ви повинні побудувати сонячний ебайк, щоб заощадити гроші на рахунках за електроенергію. Але навіть для домашньої зарядки сонячна установка може бути дуже практичним способом зарядки акумулятора вашого ебайку, якщо у вас немає електромережі поруч з вашим велосипедним сараєм.

Чи дійсно мені потрібен MPPT? Чи не можу я просто підключити панель безпосередньо до мого акумулятора?

В принципі, так, ви можете придбати сонячну панель, яка має вищу напругу, ніж ваш акумуляторний блок, і підключити її безпосередньо, і вона буде заряджатися. Однак цей підхід має наступні недоліки:

  • Оскільки напруга батареї змінюється і змінюються сонячні умови, ви можете опинитися досить далеко від оптимальної точки заряду максимальної потужності. Ви будете заряджатися набагато повільніше, ніж якби в системі був пристрій MPPT. Ви витратите більше на додаткові сонячні панелі, щоб компенсувати це, ніж на контролер MPPT.
  • Напруга холостого ходу сонячної панелі буде вищою, ніж напруга повного заряду вашої акумуляторної батареї, а це означає, що ви на 100% покладаєтесь на схему BMS вашої акумуляторної батареї, щоб запобігти перезарядженню. Якщо сонячні панелі випадково під’єднати до зарядного порту акумулятора або ланцюг BMS вийде з ладу, ви можете наразитися на серйозний ризик перезарядження літієвих елементів і, як наслідок, небажаної піротехніки.

Чи можете ви використовувати MPPT в режимі баксів?

Так, в принципі, ви можете мати загальну напругу сонячних панелей вищу, ніж у вашого акумулятора ebike, і використовувати контролер заряду MPPT, щоб знизити напругу до напруги акумулятора. Саме так налаштовані більшість систем сонячного заряду на 12 В, а також всі великі сонячні установки. Але на ринку не так багато контролерів заряду MPPT, сумісних з поширеними напругами акумуляторів ebike (36В, 52В), і для цього потрібно, щоб напруга вашої панелі була досить високою, принаймні 60В або більше.

Наскільки важливо нахиляти панелі до сонця?

Якщо ви гік і технічний оптимізатор, це має величезне значення. Ви проведете половину свого велосипедного дня, думаючи про кути нахилу сонця і придумуючи механізми для його відстеження. Якщо ви прагматик, ви просто встановите їх обличчям догори, щоб отримати найкращий середній показник, і забудете про це, будучи вдячним за всі вати, які ви отримуєте, і в кінцевому підсумку отримаєте 80% або більше того, що витягують техногіки.

Більша частина загального денного споживання енергії припадає на середину дня, коли сонце знаходиться над головою, і панель, спрямована вгору, досить добре вловлює його. Вранці та ввечері, коли сонце знаходиться нижче на горизонті, правильно нахилена панель може мати в 3-4 рази більшу потужність, ніж та, що спрямована прямо вгору, але ця значна перевага існує лише протягом декількох годин дня.

Що це за діоди, гарячі точки в затінених осередках та інше?

Поведінка сонячних панелей значно ускладнюється, коли частина панелі затінена, а решта знаходиться під повним сонячним світлом. У цьому випадку у вас є більшість елементів, на які потрапляє достатньо сонячного світла, щоб виробляти повний струм, в той час як затінені елементи можуть забезпечувати лише невелику частину цього струму. У послідовному з’єднанні струм має бути однаковим скрізь, тому може статися одна з двох речей:

  • Потік струму обмежений струмом затіненого елемента, а це означає, що ви отримуєте лише частину потужності, яку здатні забезпечити сонячні елементи.
  • Затінені елементи розвивають достатню напругу зворотного зсуву, щоб в будь-якому випадку протікав великий струм, разом з відповідним зниженням вихідної напруги панелі. Більшість типів сонячних елементів падають від 10 до 20 вольт, коли через них пропускається струм, що призводить до значного нагрівання затіненого елемента і різкого падіння вихідної потужності панелі (ВА). Елементи Sunpower є винятковими в цьому відношенні, оскільки вони починають проводити струм приблизно при.2.5 Вольт, тому кількість тепла, коли струм протікає через затінений, досить незначна, а загальне падіння вихідної потужності також набагато нижче.

Через це багато застережень щодо часткового затінення сонячної панелі та необхідності використання прохідних діодів тощо. не стосується панелей Sunpower, які ми маємо в наявності.

Використання портативного сонячного зарядного пристрою для електричних велосипедів

Оскільки близько 7% населення Сполучених Штатів використовують електровелосипед принаймні раз на місяць, не дивно, що цей екологічно чистий спосіб пересування набуває популярності. Електричні велосипеди допомагають зменшити вашу залежність від шкідливого викопного палива, але вони також можуть дозволити вам зберегти більше грошей у вашому гаманці.

Тепер користувачі електровелосипедів можуть насолоджуватися подорожами за допомогою портативного сонячного зарядного пристрою. Тільки уявіть, що ви можете досліджувати більше, не турбуючись про те, що батарея розрядиться. Ваш електровелосипед дійсно може стати вашим джерелом для того, щоб побачити і зробити більше у вашому місті.

історії, клієнтів, пілот, авіакомпанії

Чи можете ви зарядити електричний велосипед за допомогою сонячної зарядки?

У світі, де більшість з нас залежить від видобутку викопного палива, щоб вижити, може бути приємно, коли ви знайдете спосіб допомогти зменшити цю потребу. Сонячні панелі. це чисте та екологічно чисте джерело енергії, яке може живити будь-що, від потреб вашого будинку до вашого електровелосипеда.

Подумайте про це на хвилину. Ви можете використовувати сонячні панелі на даху або в гаражі, щоб заряджати свій електровелосипед, коли він стоїть вдома. Крім того, ви можете упакувати портативний сонячний зарядний пристрій Jackery, щоб у вас завжди було джерело живлення, незалежно від того, куди ви їдете на велосипеді.

Як користуватися електричним велосипедом із сонячною зарядкою

Якщо ви вирішили інвестувати в портативний зарядний пристрій для вашого електровелосипеда, його досить просто підключити. За допомогою одного з Сонячні генератори Jackery. ви можете просто підключити зарядний шнур до генератора. Переконайтеся, що ви придбали відповідний зарядний шнур, оскільки кожен електровелосипед має власну конструкцію зарядки.

Сонячні генератори Jackery Solar Generator 1500 та Solar Generator 2000 Pro приймають штепсельні вилки змінного та постійного струму для вашої зручності. Тепер все, що вам потрібно зробити, це дочекатися повної підзарядки вашого електровелосипеда, і ви знову будете в дорозі в найкоротші терміни. Заряджати електровелосипед за допомогою сонячного генератора так само просто, як заряджати велосипед вдома.

Однією з найбільших переваг перенесення портативного сонячного генератора є те, що ви можете подолати більшу відстань без під’єднання до електромережі. Ви можете легко використовувати домашнє джерело живлення для початкової зарядки генератора. Після того, як ви вичерпали заряд генератора, ви можете використовувати підключені до нього сонячні панелі для його підзарядки. Насолоджуйтесь проведенням більше часу на свіжому повітрі, оскільки ви більше не залежите від підключення до джерела живлення.

Портативний сонячний зарядний пристрій Jackery для електричного велосипеда

Тепер, коли ви знаєте, що сонячний зарядний пристрій є абсолютною необхідністю для дослідження землі, яка ще хвилину тому була недосяжною, настав час визначити, який сонячний зарядний пристрій найкраще відповідає вашим потребам. Jackery виробляє одні з найкращих портативних сонячних зарядних пристроїв на ринку сьогодні. Всі сонячні генератори Jackery надзвичайно легкі та компактні для зручного транспортування.

історії, клієнтів, пілот, авіакомпанії

Вам сподобається, наскільки ефективно ці генератори перетворюють сонячне світло в корисну енергію, дозволяючи вашому електровелосипеду досліджувати, як ніколи раніше. Ці сонячні генератори дуже зручні у використанні, прості в налаштуванні та надзвичайно довговічні. Найкраще те, що вони надзвичайно тихі, тому ви можете насолоджуватися звуками природи навколо вас, поки ваш електровелосипед заряджається. Завдяки складним сонячним панелям, які забезпечують повну зарядку всього за дві години, немає жодної причини не інвестувати в сонячний генератор Jackery для всіх ваших потреб у зарядці електровелосипедів.

Сонячний генератор Jackery 2000 Pro

Сонячна генераторна станція Jackery Solar Generator 2000 Pro Сонячна електростанція Jackery Solar Generator 2000 Pro пропонує пікову потужність 4 400 Вт, що робить його надзвичайно швидкою системою підзарядки. Цей генератор можна легко зарядити за допомогою шести 200-ватних сонячних панелей Solar Saga всього за 2 хвилини.5 годин або від традиційної розетки змінного струму всього за 2 години. Цей пристрій поставляється в стандартній комплектації з першокласною літієвою батареєю та чотирма датчиками температури ядра для забезпечення безпечного та надійного заряду кожного разу.

Сонячна електростанція Jackery Solar Generator 1500 Pro

The Сонячна електростанція Jackery Solar Generator 1500 Pro має потужність 1800 Вт і заряджається за 2 години від шести сонячних панелей або від розетки. Цей пристрій оснащений вісьмома найсучаснішими датчиками температури та запатентованою системою відведення тепла для оптимальної безпеки користувача. Цей сонячний генератор виготовлений з міцного та вогнетривкого матеріалу, який забезпечує довговічність та міцність протягом усього терміну експлуатації.

Висновок

Електровелосипеди стали дуже корисним способом пересування, який пропонує великі переваги фізичних вправ та досліджень. Інвестиції в портативний сонячний зарядний пристрій. це прогресивний спосіб зменшити залежність від викопного палива, гарантуючи, що ваш ебайк може доставити вас куди завгодно, незалежно від того, наскільки далеко ви знаходитесь від електромережі.

Якщо у вас ще немає портативного сонячного зарядного пристрою для вашого електровелосипеда, саме час подумати про його придбання. Jackery пропонує чудову лінійку портативних зарядних пристроїв, які можуть бути ідеальними для всіх ваших позашляхових пригод.

Якщо ви зацікавлені дізнатися більше про сонячні панелі та зарядки, обов’язково підпишіться на розсилку новин Jackery. Ви отримаєте ексклюзивний доступ до пропозицій продуктів та багато інформації про те, як сонячні панелі можуть змінити спосіб пересування країною.

Поширені запитання

Цей розділ відповідає на наступні поширені запитання.

Так, ви впевнені, що можете. Насправді, сонячна енергія. це чудовий екологічний спосіб живити ваш електровелосипед без використання викопного палива.

Використання сонячного генератора Jackery. це простий спосіб вловити енергію, яку забезпечує сонячна енергія, і віддати її вашому електровелосипеду через його зарядний шнур.

Зі стандартним акумулятором 48 В для електровелосипеда вам знадобляться сонячні панелі, які виробляють щонайменше 200 Вт енергії.

Якщо ви вирішите використовувати сонячні панелі потужністю 200 Вт, ви можете очікувати, що середній електронний велосипед буде заряджатися близько чотирьох годин.

Підпишіться тут

Будьте першими, хто отримає наші останні новини та ексклюзивні пропозиції! Підписатися зараз.

Вводячи свій номер телефону або Email, ви даєте згоду на отримання наших маркетингових повідомлень по SMS або електронній пошті, включаючи останні пропозиції, безкоштовні послуги, сервіси і т.д. Ви погоджуєтесь з Умовами надання послуг та Політикою конфіденційності. Ви можете скасувати підписку в будь-який час.

https://www.сонячний-електричний.com/learning-center/retired-airline-pilot-powers-motorhome-e-bikes-with-solar-power/
https://electricbikereview.com/accessories/electric-bike-company/ebc-solar-panel/
https://ebikes.ca/learn/solar.html
https://www.домкрат.com/blogs/buying-advice/ebike-solar-charger [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top