Гравійний дорожній велосипед 700C. Переваги гравійного велосипеда

Звичайна ціна 4,400.00

Розмір рами: 45см, 49см, 52см, 54см, 56см, 58см, 60см.

Колір: арктичний лід / пустельний коричневий / індивідуальне фарбування

Рама: YOELEO G21 Gravel FrameМатеріал: Високомодульне вуглецеве волокно Toray 800 Carbon FiberЗадній перемикач: 12142 мм наскрізна вісьКрючок заднього перемикача: ЗміннийВага: 980г/-50г (49см)

ВилкаYOELEO G21 Матеріал вилки: КарбонГоловна трубка: 1-1/2 StraightРозмір осі: 12 x 100 ммГальмо: Flat MountВага: 420г/-15г

Кермо YOELEO H21 Розмір керма: 400мм/420мм/440ммРозмір вилки: 80мм/90мм/100мм/110ммВага: 340г/-15г (420х90)

Перемикач групових передач: Shimano GRX RX810Передній перемикач: FD-RX810-F, 2х11 швидкостейЗадній перемикач: Shimano GRX-RD-RX810 Шатун: Shimano FC-RX810-2, 2х11 швидкостейКасета: Shimano HG700, 11 швидкостейЛанцюг: Shimano CN-HG701Гальма: гідравлічний дисковий гальмівний супорт SHIMANO GRXРотор: Передній 160 мм / задній 160 мм

Колісні париSAT C35|35 DB PRO OFFSET CX/GRAVELНаскрізна вісь: 12100/12142Шини KENDA 70045C

Обмежена вага райдера: 110 кг

700c, гравій, дорога, велосипед

Гарантія: 3 роки

Зміна правил гри на ринку: Yoeleo G21

Зазирнувши у майбутнє гравійних велосипедів, Yoeleo представляє свій новий шедевр – нову та потужну модель G21. Наповнений унікальними функціями та оптимізований для неперевершеного досвіду їзди, G21 є свідченням прихильності Yoeleo до інновацій, продуктивності та дизайну, орієнтованого на гонщика.

Традиційний метод виробництва, який все ще є поширеною практикою для більшості компаній сьогодні, приносить багато проблем. Традиційні методи викликають хвилястість на внутрішніх частинах рами і навіть збільшують вагу, що ускладнює досягнення продуктивності відповідно до зазначених специфікацій карбонового листа.На відміну від традиційних методів, таких як нейлонові балони, технологія виробництва ProMoldCore дозволяє більш стабільно формувати внутрішню частину рами завдяки гнучкості та розтяжності латексу.Ми віримо, що краса навиворіт стосується всього, особливо наших оправ. Завдяки використанню технології ProMoldCore зовнішня та внутрішня частини карбонової дорожньої рами мають однакову якість, в результаті чого внутрішня поверхня є такою ж гладкою та без зморшок, як і зовнішня.Використання латексу збільшує тиск формованого латексного пакета, вирівнюючи внутрішню обробку, покращуючи стисливість суміші, зменшуючи відходи смоли та дозволяючи виготовляти більш складні форми.

Система Yoeleo ProRoute

Система ProRoute Stem представляє подвійне монтажне рішення для внутрішньої прокладки кабелів, що забезпечує як повну внутрішню прокладку кабелів (Y-ICR), так і напіввнутрішню прокладку кабелів (S-YICR) за допомогою гладких, знімних розпірок. Така конструкція забезпечує безпроблемний монтаж.

З можливістю розміщення шин розміром до 53c, G21 переосмислює універсальність. Ви можете легко адаптуватися до різних місцевостей та умов, посилюючи універсальні характеристики G21 і роблячи його єдиним велосипедом, який вам коли-небудь знадобиться для будь-якої пригоди.

Експертне обслуговування велосипедів

Velofix – це мобільна веломайстерня з повним спектром послуг, яка може бути запланована відповідно до ваших потреб, часових рамок та місця розташування.

Схвалені Canyon місцеві веломеханіки

Пошукова система для експертних місцевих велосипедних майстерень. Вибрано Canyon. А також відгуки клієнтів, тому ви знаєте, що можете довіряти своєму механіку. Включає обслуговування електронних велосипедів.

Доставка додому

Ми доставляємо прямо до ваших дверей. Велосипеди Canyon спроектовані так, щоб їх можна було без проблем зібрати за лічені хвилини, всі необхідні інструменти входять до комплекту.

Експерти Canyon

Ми тут для вас. Найкращі велосипед експерти працюють прямо тут, в Canyon. Телефонуйте, пишіть або спілкуйтеся з нами в чаті та отримуйте відповіді на свої запитання.

Доступне фінансування

Гнучке фінансування від Affirm дозволяє вам обрати план оплати, який найкраще підходить для вас, без штрафів за прострочення.

30-денний домашній тест

Ми впевнені, що ваш новий Canyon перевершить всі очікування. Якщо ні, ми приймемо його назад протягом 30 днів і оплатимо доставку в обидва боки.

Пов’язані історії

Планування маршруту для велоподорожі передбачає багато карт, знання стежок та багато іншого. Ми ділимося своїми порадами та підказками для успішної подорожі на велосипеді.

Виберіть найкращий гравійний велосипед для своїх потреб. З’ясуйте переваги та недоліки всіх моделей прямо тут, у нашому посібнику для покупця.

Виходячи з їх призначення, гірські велосипеди та гравій велосипеди мають дуже різні сильні сторони. Однак вони також мають кілька спільних рис.

Гравійний велосипед – це робоча конячка сучасних велосипедів. Хоча вони виглядають схожими, вони дуже різні. Давайте розглянемо докладніше.

Все, що потрібно знати для початку гравій їзда та початок пригоди, коли асфальт закінчується.

Що таке гравій велосипед?

A гравій велосипед дозволяє їздити по дорогах з твердим покриттям та ґрунтових доріжках. На перший погляд велосипед виглядає як дорожній велосипед. Однак його широкі шини, геометрія рами та компоненти адаптовані до гравійних доріг та лісових стежок. Гравійний велосипед пропонує більше комфорту, ніж велокрос, і майже такий же маневрений, як шосейний велосипед. Це робить її придатною для тривалих велоподорожей або поїздок вихідного дня.

У гравійних велосипедів дуже багато переваг, тому ми розглянемо лише деякі з них. Як щось середнє між дорога На відміну від шосейного, гірського та циклокросу, гравійні велосипеди неймовірно здатні пересуватися по пересіченій місцевості та рівних дорогах.

ДОРОЖНІЙ БРУД | R.A.D Apex

Завдяки алюмінієвій рамі ручної роботи 6069-T6 та повністю карбоновій вилці, протестованій за стандартами ISO MTB та Road, модель R.A.D готовий до всього: від гладкого асфальту до кам’янистих стежок. Спеціальна конструкція 1х з виготовленою на замовлення вилкою ланцюга з ЧПУ забезпечує зазор між шинами до 700×43 або 27.5×2.1″ з короткою довжиною 420 мм для легкої керованості. Короткий задній кінець збалансований кутом нахилу головки та довгим зміщенням вилки, що забезпечує впевнену стабільність швидкісного спуску, який з легкістю проходить повороти.

R.A.D Apex має таку ж надлегку алюмінієву раму AL 6069-T6 з потрійним стиком та повністю карбонову вилку, як і топова модель R.A.D Форсовий велосипед, з компонентами, заміненими на більш економний груповий комплект SRAM Apex 1×11 та винос, шток і підсідельний штир Ritchey Comp.

Їдете ви на роботу, готуєтесь до клубних крос-кантрі перегонів чи просто “губитесь” з друзями на вихідних у тиші та спокої на гравії гравій доріг, R.A.D Apex хоче і може; тепер підніміть свою їзду на новий рівень, налаштувавши колісну пару.

700c, гравій, дорога, велосипед

ВАРІАНТИ КОЛІСНИХ ПАР

ДОРОГА

PANARACER GRAVELKING 700C x 32

Натуральна гумова суміш, брекер для захисту від проколів та спеціальний корпус з низьким опором коченню роблять GravelKing швидкою, але міцною на будь-якому дорожньому покритті від гарячої суміші до помірного гравій.Як і всі шини Panaracer GravelKing, доступні з колісними парами Grove Bike Co, 700×32 сумісні з безкамерними шинами, що забезпечує підвищену еластичність та дозволяє використовувати нижчий тиск зі зниженим ризиком защемлення. 290г / шина

ГРАВІЙ

PANARACER GRAVELKING SK 700C x 35

Шини Gravelking “Small Knob” мають компактний квадратний рисунок протектору в центрі шини, що забезпечує чудовий баланс між плавною швидкістю кочення та впевненим гальмуванням на прямій і зчепленням на підйомах. Плечова зона шини має лінійний, але більш відкритий протектор для контрольованого проходження поворотів як на твердих, так і на пухких поверхнях.Розмір 700×35 насправді має ширину 38 мм на ободі шириною 21 мм; достатній об’єм повітря для їзди по помірному гравію на високій швидкості.

ЦИКЛОКРОС

PANARACER GRAVELKING MUD 700C x 33

Шина GravelKing Mud має той самий каркас та гумову суміш, що й інші моделі GravelKing, та має відкритий рисунок протектору, що ідеально підходить для різноманітних умов на кросових трасах та брудних гравійних дорогах. Розмір 700x33C відповідає вимогам UCI для перегонів у циклокросі та важить 300г/шину. Grove Cyclocross поставляються з меншою касетою 11-36T замість стандартної 11-42T для зменшення ваги та ближчого кроку перемикання на верхньому кінці (12T між 11 та 13T). Перемикач можна налаштувати таким чином, що при переході між касетами 11-36T та 11-42T регулювання не потрібне.

ROAD PLUS

PANARACER GRAVELKING 650B x 48

Завдяки використанню менших дисків 650B, об’єм шини можна значно збільшити без збільшення діаметру протектора відносно значно меншого об’єму 700C шина. Гладкий протектор GravelKing з ледь помітними плечовими шевронами забезпечує дивовижне зчеплення, особливо під час підйому на пухких поверхнях, завдяки можливості використовувати нижчий тиск та широкій плямі контакту. Фірмовий низький опір коченню GravelKing виходить на зовсім інший рівень, коли дорога стає кам’янистою. Якщо вам потрібен низький опір і висока швидкість, незалежно від того, наскільки нерівна дорога Ця шина вагою 520 г відкриває вам широкі можливості для вибору.

GRAVEL PLUS

PANARACER GRAVELKING SK 650B x 48

Король гравійних королів; якщо ви шукаєте впевнену керованість на вільних поворотах та оптимальну відповідність на найжорсткіших стежках, то не шукайте більше. Завдяки використанню додаткових рядів однакового квадратного рисунка протектора Small Knob на 700x35C SK, ця шина шириною 48 мм має розмір більше 50 мм і може похвалитися передбачуваним зчепленням на широкому спектрі поверхонь. Збільшення ширини на 12 мм у порівнянні з нашою 700C гравійний варіант забезпечує більш ніж на 60% більшу площу поперечного перерізу; це величезне збільшення об’єму повітря! Це дозволяє використовувати “MTB тиск” нижче 30 psi для гнучкої їзди з досить низьким опором коченню та впевненим проходженням поворотів на асфальті. 540г / шина з безмежними можливостями.

Дорога проти. вага гравійного велосипеда

Ось ще одне загальне твердження: шосейні велосипеди важать менше, ніж аналогічні гравійні велосипеди. Звичайно, існують надважкі шосейні велосипеди та легкі гравійні велосипеди, тому зверніть увагу на слово “порівнянний”.” Порівняйте шосейний і гравійний велосипед від одного виробника, з однаковим матеріалом рами та порівнянною конструкцією, і гравійний велосипед завжди буде важчим. Є кілька факторів, які впливають на це, але найбільша різниця полягає в тому, що гравійні велосипеди мають більші шини та міцніші рами. Не варто надто замислюватися над цим, адже різниця у вазі зазвичай становить лише кілька кілограмів, а вага велосипеда насправді не така вже й важлива.

Дорога проти бездоріжжя. гравійні компоненти та аксесуари

Шосейні велосипеди використовують традиційне опущене кермо, але для гравію більш популярними стали керма із закругленими краями. Розкльошені рулі нахиляють винос під кутом назовні, тому вони ширші за верхню частину руля. Це забезпечує комфорт, стабільність та контроль під час їзди по бездоріжжю. Традиційні дорожні керма мають менший винос, що дозволяє зменшити фронтальний профіль велосипедиста та покращити аеродинаміку.

700c, гравій, дорога, велосипед

Багато сучасних гравійних рам мають додаткові кріплення на рамі для кріплення сумок, багажників та крил. Кріплення на верхній трубі для верхніх сумок і кріплення на нижній частині нижньої труби для третьої клітки для пляшки є поширеними на гравійних велосипедах, оскільки хороші зупинки для поповнення запасів рідко зустрічаються на гравійних дорогах в сільській місцевості. Гравійні велосипеди, призначені для поїздок на роботу або велоподорожей, також мають більше місця в рамі для підрамних сумок, а також додаткові кріплення для сумок і багажників на вилці та задньому трикутнику.

Підвісна вилка, підсідельний штир та місце для сумок? Так, це гравійний велосипед. Фото: John Watson.

Деякі більш екстремальні гравійні велосипеди використовують компоненти гірських велосипедів для підвищення комфорту та витривалості-дорога продуктивність. Найочевидніше – це вилка для гравійної підвіски. Ці легкі вилки з коротким ходом чудово справляються з дуже нерівними дорогами та одноколійними стежками. Деякі гравійні велосипеди також мають внутрішні отвори для кріплення підсідельного штиря, що дозволяє швидко скинути сідло під час технічних спусків по бездоріжжю.

Як вибрати: Дорога vs. гравійні велосипеди

Зрештою, немає жорсткої межі між дорога і гравійні велосипеди. Це скоріше спектр, і різні дорожні та гравійні велосипеди розкидані по всьому цьому спектру. Багато технологій для гірських велосипедів вже просочилося в гравій, і ми, ймовірно, побачимо більше технологій для гірських велосипедів, таких як трансмісія 1х, що з’являться в майбутньому дорога велосипеди, що ще більше розмиває межі.

Якщо ви їздите на 100% по дорозі або на гравійний, вибір очевидний. Але якщо ви читаєте цей посібник, то, швидше за все, тому, що хочете долати різні поверхні на одному велосипеді. Для тих, хто вагається, я маю три основні поради:

  • Обирайте велосипед, який найкраще підходить для тих видів їзди, які мають для вас найбільше значення
  • Обирайте велосипед, який найкраще компенсує ваші слабкі сторони
  • Обирайте велосипед, який дозволить вам їздити з більшою кількістю друзів

Мої регулярні поїздки – це приблизно 75% доріг і 25% гравію. Але я зосереджуюсь на гравійних перегонах, мені потрібна додаткова впевненість для проходження поворотів на сипучих поверхнях, і я завжди відчуваю себе побитим і втомленим після довгих поїздок. Крім того, більшість моїх друзів-велосипедистів вже їздять на гравійних велосипедах. Якби я міг мати лише один велосипед велосипед, Я б обрав зручний гравійний велосипед. Шосейний гонщик, який захоплюється гравієм, скоріш за все, вибрав би протилежне. Я також думаю, що на гравії легше їздити по гравію велосипед для їзди по дорозі, ніж посилити дорожній велосипед для гравію. Або ви можете зробити те, що роблю я, і зібрати велосипедний сагайдак з шосейного та гравійного велосипедів

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top