Газовий електричний мотоцикл. Електромотоцикли потребують меншого обслуговування

Коли міжнародні подорожі все ще не на часі, легко забути про те, що відбувається на іншому кінці світу. Але в Європі відбувається щось серйозне, що може мати хвильовий ефект на американський ринок.S. ринок мотоциклів: Норми викидів Євро 5.

Ми не будемо заглиблюватися в деталі, але ось що вам потрібно знати: Євростандарти викидів покликані зменшити викиди забруднюючих речовин в атмосферу транспортними засобами, в тому числі мотоциклами. З моменту введення в дію стандарту Євро-1 у 1999 році, правила ставали більш жорсткими з кожним наступним пронумерованим правилом. Перенесемося до 1 січня 2020 року1 і Євро 5 набуде чинності в повному обсязі.

Фотографія надана Bennetts

Євро 5 знижує допустимі норми викидів вихлопних газів для нових транспортних засобів, що продаються в Європейському Союзі та його країнах-членах. ЄС зараз менше більше десяти років від Євро 7, який повністю відмовляється від транспортних засобів на викопному паливі. На тлі очікуваного запуску Євро 5 закордонні мотоциклісти поспішили придбати мотоцикли, що не відповідають вимогам стандарту, до того, як будуть введені більш жорсткі обмеження. Наскільки серйозною є проблема? Популярна модель Yamaha R6 була знята з виробництва у 2021 році, частково через витрати, пов’язані з омологацією на відповідність стандарту Євро5.

Великобританія оголосила про свій план відмовитися від продажу автомобілів на викопному паливі до 2030 року. Як це вплине на ринок мотоциклів? На даному етапі ми не знаємо, але тенденція говорить прямо до нас. У січні 2021 року те ж саме зробила Японія, оголосивши, що 2030 рік стане останнім роком продажу автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (2035 рік – для мотоциклів).

Екологічний ландшафт, що розвивається в Європі, може здатися, знаходиться за тисячі миль від того місця, де ми сидимо в США.S.-Це так, але мотоциклетна індустрія тут також робить деякі чіткі зрушення від газу до електромобілів електричний. (Один з прикладів: неймовірно популярна модель Livewire від Harley-Davidson).Виникає питання: Чи є ми свідками смерті газового мотоцикла??

Нинішній електричний мотоцикл Мотоцикл Ландшафт в США.S.

Електричні мотоцикли Самокати не зовсім нові – перший був запатентований ще в 1869 році – але їхня зростаюча популярність, безумовно, є новим явищем. Перші серійні електричні мотоцикли з’явилися на ринку в 1970-х роках, але не мали особливого успіху. Щоб побачити підґрунтя сьогоднішнього буму, нам потрібно перенестися в 2006 рік, коли дебютував перший електричний мотоцикл Zero. Зростання ринку не сповільнилося з моменту.

Такі великі гравці, як Harley, Honda і Yamaha, роблять ставку на електромобілі, сподіваючись, що ці транспортні засоби, орієнтовані на міленіум, пожвавлять продажі мотоциклів, які тривалий час знижувалися. Незважаючи на нещодавнє відкликання, пов’язане з програмним забезпеченням, керівництво Harley розглядає Livewire як культову модель, яка сприятиме подальшій експансії всього електричного (включно з новим відгалуженням електровелосипедів, яке нещодавно випустило свою першу модель).) Zero постійно розширює свою лінійку електричних мотоциклів, щоб задовольнити нішу міських поїздок, в той час як Energica опублікувала рекордний показник U.S. продажів у 2020 році і прогнозує, що зростання продовжиться у 2021 році. У 2019 році світовий ринок електричних мотоциклів і скутерів досяг 30 мільярдів доларів і, як очікується, буде зростати на 4% щороку до 2026 року. США – країна, яка.S. є значною частиною цього зростання.

В Європі Євро-5 кардинально змінює мотоциклетний ландшафт. Тут, у США.S., Обмеження на викиди чадного газу в США, як правило, набагато м’якші, ніж в Європі.S. ніж в Європі – навіть у Каліфорнії,

Damon Hypersport Midnight Sun. 200 к.с., 200 миль на годину, 200 миль пробігу. Фотографія надана Damon.

яка встановлює власні стандарти. Але оскільки виробники вносять оновлення, щоб відповідати нормам ЄС, багато з цих змін, безсумнівно, потраплять до США.S. через вартість розробки різних моделей для різних ринків.

Що стимулює популяризацію електричних мотоциклів у США.S.? Це не стільки правила, скільки споживчі уподобання та податкові пільги. Федеральний податковий кредит у США продовжено до 1 січня 2022 року. Хоча це не так багато, як деякі кредити, що пропонуються для пасажирських транспортних засобів, це все одно може запропонувати економію в розмірі 10% від вартості мотоцикла, до 5000,500. До 2021 року мотоциклісти також можуть отримати кредит до 450 000 на домашню установку нових зарядних пристроїв для електромобілів. Згідно з останніми опитуваннями Pew Research, екологічна свідомість серед американців також зростає.

Звичайно, перехід на електромобілі ускладнюється факторами, характерними для будь-якої нової технології: ціною та можливостями. Harley-Davidson Livewire вартістю майже 30 000 доларів є бажаним, але не доступним для більшості американців. Тим часом, повсюдні проблеми з запасом ходу ще не роблять електромобілі популярними мотоцикли практичний для всіх велосипедистів.

З розвитком технологій і збільшенням часу автономної роботи електромобілі будуть ставати все більш доступними. (Наприклад, вартість літій-іонних акумуляторів знизилася на 85% за останнє десятиліття).Але поки можливості і вартість не будуть відповідати ажіотажу, великі дебати про газ проти електромобілів не припиняться (вартість літій-іонного акумулятора. електричні мотоцикли вирують на.

Дебати про електричні мотоцикли

Незважаючи на федеральний податковий кредит та зменшення вуглецевого сліду, багато мотоциклістів залишаються на газових мотоциклах. Швидкий пошук в Інтернеті електричний У мотоциклів виявляються недоліки нинішніх моделей, а в електричних мотоцикли subReddit також сповнений дебатів про плюси і мінуси переходу на безгазовий режим.

Ентузіасти електричних мотоциклів співають дифірамби усуненню викидів та зменшенню кількості деталей двигуна, які потребують обслуговування. Без масла, трансмісії, вихлопу або впуску, переходячи на електрику

Lightning Strike Carbon. 150 миль/год, 150 к.с., 200 миль пробігу. Фото надане компанією Lightning.

може зменшити обслуговування витрати. Електромобілі також безшумні і, залежно від моделі, можуть забезпечити значну потужність і швидкість. Але в той же час вартість, обмежений запас ходу, час зарядки і вага електричних моделей є серйозними недоліками для багатьох мотоциклістів. Більшість електричних мотоциклів продаються як транспортні засоби для міського способу життя через проблеми з запасом ходу, а батареї додають значної ваги багатьом з них електричні мотоцикли.

Ми живемо в десятилітті, коли газові мотоцикли помруть? Занадто рано говорити. Однак, одне можна сказати напевно: електричний Популярність транспортних засобів зростає, і це відбувається завдяки новому поколінню молодих гонщиків.

Газовий електричний мотоцикл

Скористайтеся фільтрами нижче, щоб знайти свій новий електромотоцикл на газі.

Карта сайту

  • KTM/Газове обладнання
  • KTM Powerwear
  • KTM PowerParts
  • Гоночні запчастини Sherco
  • Ендуро інжиніринг
  • AS3 Performance Parts
  • S3 Performance Parts
  • Ергономіка G2
  • Титанові опори Raptor
  • Потрійні затискачі Xtrig
  • Повітряні фільтри Funnelweb
  • Ручки Ariete Grips
  • Колеса
  • Шини та муси
  • Наклейки
  • Мастила Motorex
  • Scott Motorsports
  • Sidi
  • Alpinestars
  • Гідратаційні пакети USWE
  • Kriega
  • Труби DEP
  • Захист від абразивного зносу
  • Захист AXP
  • Про-вуглецевий захист
  • Прокат спортивних запчастин
  • Зірочки Supersprox
  • Ланцюги RK Chains
  • Подарункові картки
  • Дозвіл на експлуатацію

Знайти нас 16 Camp Hill Close Dallamires Lane Ripon North Yorkshire HG4 1QY

Ми використовуємо файли cookie на нашому веб-сайті, щоб надати вам найбільш релевантний досвід, запам’ятовуючи ваші уподобання та повторні відвідування. Натиснувши “Прийняти”, ви погоджуєтеся на використання ВСІХ файлів cookie.

Огляд конфіденційності

Цей веб-сайт використовує файли cookie для покращення вашого досвіду під час навігації по веб-сайту. З них файли cookie, які класифікуються як необхідні, зберігаються у вашому браузері, оскільки вони є важливими для роботи основних функцій веб-сайту. Ми також використовуємо сторонні файли cookie, які допомагають нам аналізувати та розуміти, як ви використовуєте цей веб-сайт. Ці файли cookie зберігатимуться у вашому браузері лише за вашої згоди. У вас також є можливість відмовитися від цих файлів cookie. Але відмова від деяких з цих файлів cookie може вплинути на ваш досвід перегляду.

Необхідні файли cookie є абсолютно необхідними для належного функціонування веб-сайту. Ці файли cookie забезпечують основні функціональні можливості та функції безпеки веб-сайту, анонімно.

Функціональні файли cookie допомагають виконувати певні функції, наприклад, ділитися вмістом веб-сайту в соціальних мережах, збирати відгуки та інші сторонні функції.

Файли cookie ефективності використовуються для розуміння та аналізу ключових показників ефективності веб-сайту, що допомагає забезпечити кращий користувацький досвід для відвідувачів.

Аналітичні файли cookie використовуються для розуміння того, як відвідувачі взаємодіють з веб-сайтом. Ці файли cookie допомагають надавати інформацію про кількість відвідувачів, відсоток відмов, джерело трафіку тощо.

Рекламні файли cookie використовуються для надання відвідувачам відповідної реклами та маркетингових кампаній. Ці файли cookie відстежують відвідувачів на різних веб-сайтах і збирають інформацію для надання персоналізованої реклами.

Інші некатегоризовані файли cookie – це ті, які аналізуються і ще не були віднесені до певної категорії.

CSC

CSC – імпортер мотоциклів з Каліфорнії, який займається переважно мотоциклами китайського виробництва, як з ДВЗ, так і з електроприводом. У них одні з найкращих у цьому бізнесі, і вони працюють лише з якісним імпортом. У них також є абсолютно величезний склад в Лос-Анджелесі, який заповнений десятками запчастин для всіх їхніх велосипедів, що гарантує, що ви отримаєте сервіс американського рівня, якщо вам коли-небудь знадобиться запасна частина. Я протестував усі їхні моделі електричний але у моєї сестри є їхній CSC SG250, і головний механік CSC навіть провів нас через питання налаштування карбюратора по телефону, поки ми працювали над мотоциклом. Тож не думайте, що тільки тому, що це китайські велосипеди, ви отримаєте погану якість або поганий сервіс. Ви отримуєте хороші версії обох.

Тепер перейдемо до велосипедів. Найбільш вражаючим у лінійці є CSC RX1E. Я їздив на такому біля Лос-Анджелеса, і він був набагато більш вражаючим, ніж я очікував.

Це супер комфортний пригодницький велосипед, хоча насправді він більше підходить для міських поїздок. Але з двигуном з рідинним охолодженням, максимальною швидкістю 80 миль на годину (130 км/год) і запасом ходу 112 миль (180 км), він може впоратися з будь-якими поїздками на роботу і назад. За нинішньою ціною 8,495, він забезпечує аналогічну продуктивність, як і Zero початкового рівня мотоциклів але за меншу частину ціни.

Набагато менший велосипед в лінійці компанії – CSC City Slicker, який більше схожий на електросамокат розміром з Honda Grom мотоцикл. Він має меншу максимальну швидкість 45 миль/год (72 км/год) і, безумовно, призначений для пересування містом, звідси і назва.

Знімний акумулятор робить його зручним для зарядки в квартирі, але при цьому він все одно дає вам всі можливості мотоцикл задоволення від польоту в поворотах, намагаючись перетягнути коліно. Він може мати продуктивність на рівні скутера, але він поставляється в мотоцикл-фігурна упаковка. Коли я їхав на City Slicker, я завжди отримував запитання від людей і великі пальці вгору по дорозі. Є щось таке в міні-мото, що змушує людей дивитися вгору.

Говорячи про самокати, CSC Wiz має багато характеристик City Slicker, але на справжній платформі для самокатів. Це означає, що ви отримуєте вантажний багажник, прохідний кузов для ще більшого вантажного простору під ногами та велике зручне сидіння з достатньою кількістю місця для другого пасажира. Якщо вас влаштовує швидкість до 40 миль/год, то Wiz – це чудовий недорогий електросамокат за ціною всього 5000,495.

І останнє, але не менш важливе, ви повинні перевірити CSC Monterey. Цей вінтажний скутер, натхненний Honda Cub, має неймовірний вигляд за ціною всього 5000 195 грн. Він малопотужний і розганяється лише до 32 миль на годину (51.5 км/год), але це компенсує тьмяну продуктивність чистим шармом.

У мене Monterey, і всюди, куди б я не їхав, люди посміхалися і показували мені великий палець. Коли я припаркувався, люди неминуче хочуть запитати мене про нього. Це точно сподобається натовпу. Зрештою, я віддав його батькові, який отримує задоволення від класичного стилю. Він також чудово виглядає в його ретро-тематичному гаражі. Якщо ви живете в пляжній громаді або в іншому районі з низькошвидкісними дорогами, де достатньо скутера зі швидкістю 32 милі на годину, CSC Monterey – це чудовий варіант для їзди.

Я більше люблю їздити на комфортних круїзерах, ніж на спортивних мотоциклах, тому, хоча Ribelle – це весело, цей вуличний боєць більш спортивний, ніж мені потрібно. EsseEsse9 був моїм улюбленим з його нижчими кілочками та вищими штангами, навіть якщо велосипед трохи менше заряджається швидше, ніж Ribelle.

Але коли Energica випустила Experia, цей велосипед швидко став моїм улюбленим з усієї лінійки. Спортивний турист поєднує в собі потужну трансмісію зі зручним і вертикальним положенням сидіння. А завдяки швидкій зарядці постійного струму 3-го рівня, подорожі стають реальністю завдяки швидким зупинкам для підзарядки, щоб випити кави або перекусити.

Experia – мій беззаперечний фаворит, але щоразу, коли мені випадає нагода сісти на Energica, я знаю, що на мене чекає гарний день.

Під час нещодавньої поїздки до Сан-Франциско я провів кілька днів на Ribelle і отримав масу задоволення від їзди на велосипеді. Проїжджаючи вітряними мостами, я був радий, що їду на солідному, важкому велосипеді, а не на чомусь набагато меншому.

І хоча на своєму місці я б однозначно обрав Experia, спортивні велосипеди компанії все одно не поступаються їй у класі. Єдина модель, яку я не спробував, – це Evo, який набагато спортивніший, ніж мені коли-небудь було потрібно або хотілося б. Але ті, у кого вони є, схоже, люблять їх, тож кожному своє!

Gogoro

Gogoro технічно не доступний в США… поки що. Але оскільки компанія швидко розширює свою присутність, я включу Gogoro на випадок, якщо вони вирішать незабаром вийти на американський ринок.

Нещодавно компанія розширилася до Тель-Авіва, Ізраїль. Для тих, хто не знає, незважаючи на те, що я часто буваю в США, щоб покататися на нових велосипедах і насолодитися широким розмаїттям райдерів країни, я насправді живу в Тель-Авіві більшу частину року. І тому я був одним з перших, хто отримав новий Gogoro S2 ABS електричний самокат, коли вони вийшли.

У самокатах використовується пара змінних акумуляторів, які є серцем мережі Gogoro. Я ніколи не заряджав самокат – я лише міняв батареї. Теоретично, запас ходу в місті значно перевищує 100 км (62 милі), але я часто розганяю його до максимальної швидкості 95 км/год (59 миль/год) на автомагістралях, і тому я часто наближаюсь до 60-70 км (36-45 миль).

Але в Тель-Авіві кожну милю або дві є станція заміни батарей, тому запас ходу не є проблемою. Коли батареї починають розряджатися, я просто заїжджаю на станцію заміни батарей і вставляю пару свіжозаряджених акумуляторів. Вся процедура займає ледве хвилину, якщо я їду повільно, і я можу впоратися за 30 секунд, якщо їду швидко. Щомісячний абонемент у розмірі близько 38 євро покриває мій доступ до станцій заміни батарей.

електричний, мотоцикл, мотоциклів, менше, обслуговування

Велосипед також доступний у позашляховій версії з ланцюговим приводом, хоча мені більше подобається ремінна версія для доріг, оскільки вона тихіша і нижча до землі, що дуже зручно для мого 30-дюймового каблука.

Мотоцикл не надто потужний, але його вистачає, щоб обганяти автомобілі на зелене світло, чого я і очікую від приміського велосипеда. Що завгодно менше, і з таким же успіхом ви могли б купити самокат.

Kollter насправді відомий як Tinbot в Європі, якщо вам цікаво, чому існують майже ідентичні на вигляд версії по той бік океану. І в найближчі кілька місяців компанія випустить кілька нових моделей, які пропонують більше потужності та швидкості, тож це буде захоплююча компанія, за якою буде цікаво спостерігати.

LiveWire

Я люблю велосипеди LiveWire. Я був одним з перших, хто покатався на оригінальній серійній версії Harley-Davidson LiveWire ще в 2019 році, і мій висновок був такий: це був неймовірно продуктивний мотоцикл, який до того ж був сильно переоцінений. Ну, можливо, не так вже й дорого. Але за 30 тисяч це до біса дорого.

Врешті-решт компанія виділила LiveWire як власний повністю електричний суббренд і перезапустила велосипед як LiveWire One.

Ближче до 22К, зараз ми говоримо. Я також їздив на поїзді LiveWire, і він відчуває себе майже так само, як я пам’ятаю, як H-D LiveWire відчував себе кілька років тому. Мотоцикл неймовірно потужний з місця з розгону 0-60 миль/год 3.1 секунда.

Це весело в каньйонах і чудово працює в місті, і мені подобається швидка зарядка постійного струму рівня 3 для швидкої заправки. Останній раз, коли я їздив на LiveWire One в Лос-Анджелесі, я часто використовував швидку зарядку під час 20-хвилинних зупинок, що дозволило мені повернути більше половини заряду акумулятора назад в “бак”.”

Я також мав нагоду протестувати ранній прототип LiveWire Del Mar, який є другим велосипедом LiveWire, випуск якого заплановано на початок наступного року.

При ціні в 17 тисяч, він трохи доступніший за LiveWire One, але все ще пропонує майже такий самий час розгону від 0 до 100 км/год. Однак це не витончений LiveWire One – це такий самий веселий велосипед, як і він сам.

Насправді, я також вважаю його більш зручним, оскільки він не має такого великого радіусу дії, як LiveWire One. Єдиним недоліком у порівнянні є те, що він, ймовірно, матиме близько двох третин діапазону LiveWire One. (На момент публікації ми ще не маємо повних специфікацій акумулятора або діапазону від LiveWire).) Але як більш міський мотоцикл, навіть 100 миль (160 км) запасу ходу буде достатньо для майже будь-якого пасажира.

Після тест-драйву LiveWire S2 Del Mar я картав себе за те, що не замовив один з мотоциклів Launch Edition. Ці 100 мотоциклів з індивідуальними номерами майже гарантовано стануть колекційними екземплярами в один прекрасний день.

Екологічно свідоме рішення

Ви помітите, що я залишив це наостанок. Я вважаю, що вплив електричних мотоциклів на навколишнє середовище є важливим, оскільки у нас є лише одна планета Земля, і ми всі її поділяємо. Але давайте будемо чесними, більшість мотоциклістів-початківців надаватимуть більше значення розвагам, зручності та ціні електромобіля.

Незважаючи на це, ви повинні знати, який великий вплив на навколишнє середовище це має на кону. Викиди, спричинені транспортом, є однією з головних причин зміни клімату. Намагаючись не звучати надто панічно, ми неухильно знищуємо цю планету. Якщо у вас будуть діти, вони житимуть у гіршому середовищі, ніж ви зараз. Це простий факт, який не підлягає обговоренню.

Є шанс, що якщо людство працюватиме разом, ми зможемо це змінити. Я ще не до кінця переконаний, що наш вид має колективну волю для досягнення такого рівня співпраці, але це все ще фізично можливо. І зменшення кількості забруднюючих транспортних засобів на дорогах – це крок у цьому напрямку. Навіть якщо не заради здоров’я ваших майбутніх дітей, то як щодо вашого?? Якби я попросив вас обхопити губами вихлопну трубу двигуна внутрішнього згоряння, ви б це зробили?? Ні, звісно ні. Ви знаєте, що з неї буквально викачуються випари, що викликають рак. Тож навіщо просити інших людей вдихати канцерогенну хмару з вашої власної вихлопної труби??

Електрика мотоцикли створюємо ідеальні стартові велосипеди для початківців

Ось так, я обігнав цього дохлого коня до точки осквернення трупа. Суть проста: Електромотоцикли є кращим вибором для початківців з багатьох причин. На них легше вчитися. На них легше їздити. Вони дешевші і зручніші у володінні. Вони здоровіші для вас і для всіх, хто вас оточує. Вони просто кращі.

Незважаючи на всі ці переваги, вам, на жаль, все одно доведеться їздити на бензиновому мотоциклі, принаймні кілька днів. Якщо ви живете в США або багатьох інших країнах, вам, швидше за все, все одно доведеться навчитися їздити на газовому велосипеді мотоцикл отримати права. Принаймні, поки що.

електричний, мотоцикл, мотоциклів, менше, обслуговування

Я отримав дві мотоциклетні ліцензії в двох країнах, і кожного разу мене саджали на бензиновий мотоцикл, щоб зробити це. Кілька років тому я отримав права на мотоцикл на курсах MSF у США. Це були два вечори навчання в класі, а потім вихідні дні навчання на автостоянці, які завершилися іспитом на автостоянці. Після багатьох років їзди в Тель-Авіві без місцевого мотоциклетного дозволу (“Вибачте, офіцере, я не знав…”) я нарешті пройшов цей процес і на міжнародному рівні. Там це включало 12 класів комбінованого навчання з паркування та вуличного водіння, а потім іспит з паркування та вуличного водіння.

електричний, мотоцикл, мотоциклів, менше, обслуговування

Найкращий коментар від Ван Ніка

Ідеальний велосипед для навчання – це дешевий, вживаний велосипед, який коштує максимум кілька тисяч доларів. Вирішіть, чи мотоцикл для вас, тоді купуйте новий мотоцикл, бензиновий або електричний.

В обох випадках мене саджали на бензиновий мотоцикл, щоб провести інструктаж і тестування. Як би я не розпинався про переваги електричних мотоциклів, мені не шкода, що мені довелося кілька разів вчитися і демонструвати майстерність на газовому мотоциклі. Це дозволяє мені іноді позичати газові велосипеди у друзів або родичів. І якщо мені коли-небудь знадобиться знятися в епізоді бойовика, де я скидаю когось з мотоцикла і викрадаю його, щоб переслідувати поганого хлопця, швидше за все, це все одно буде газовий мотоцикл протягом наступних кількох років, поки електричні мотоцикли не стануть більшістю.

Тож вміння керувати бензиновим мотоциклом – це непогана навичка. Це як вміння користуватися механічною коробкою передач в автомобілі. Я майже ніколи не сідаю за кермо, тому що я майже живу на двох колесах. Але трапляється рідкісний випадок, зазвичай у відпустці, коли ми з дружиною – єдині з нашої групи друзів, хто вміє їздити на “ручці”. Це означає, що під час подорожей, особливо в Європі та Азії, нам легше випросити, позичити або орендувати автомобіль (хоча це має і зворотній бік – ми змушені бути призначеними водіями в будь-якій групі, в якій перебуваємо). Я не часто користуюся цією навичкою, але я радий, що вона у мене є. Тож якщо вам доведеться навчитися їздити на бензиновому мотоциклі, щоб отримати права, а потім одразу ж пересісти на електричний, це не так вже й страшно.

І послухайте, навіть якщо після цієї довгої і затягнутої статті про переваги електричних мотоциклів вам все одно захочеться газовий байк, я не втрачу через це жодного сну. На чому б ви не їхали, ви будете в захваті. Ви можете бути здивовані, наскільки відкритим і доброзичливим є світ мотоциклів. Тут повно веселих людей, які люблять їздити. Приблизно на чверть червоного світла я під’їжджаю до інших газових байкерів, які починають розпитувати мене про мою електричну їзду. Це веселий світ, повний класних людей. І якщо ви в кінцевому підсумку будете їздити на газовому велосипеді, це не кінець світу. Ви все одно чудово проведете час.

Але не таких класних, як на електромобілі.

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek – експертів, які щодня розповідають новини про Tesla, електромобілі та зелену енергетику. Не забудьте відвідати нашу домашню сторінку для отримання всіх останніх новин, а також слідкуйте за Electrek на та LinkedIn, щоб залишатися в курсі подій. Не знаєте, з чого почати? Перевірте наш канал YouTube, щоб переглянути останні огляди.

https://motorcycleshippers.com/2021/03/are-we-witesting-the-death-of-gas-мотоцикли/amp
https://www.eurotekuk.com/product-category/new-bikes-2/new-bikes-gas-gas/
https://electrek.co/2022/11/28/ive-ridden-every-electric-motorcycle/
https://electrek.co/2023/03/31/ваш-перший-мотоцикл-має-бути-електричним/ [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top