Електричний велосипед ather 450x. Gen 3 зробив 6.2 кВт пікової потужності в режимі викривлення, Gen…

Основні характеристики Ather Energy 450X

Ather Energy 450X випускається за ціною 1.28 Lakh і зростає до 1.49 Lakh. ЕМІ починається з нуля / місяць за процентною ставкою 8.75 на 5 років. (хоча це може відрізнятися в різних банках).

Ather Energy 450X має 2 варіанти, доступні в Індії: Ather Energy 450X STD, Ather Energy 450X з Pro Pack. Ather Energy 450X доступний у 5 різних кольорах: Lunar Grey, Salt Green, Space Grey, True Red, Cosmic Black.

Максимальна швидкість Ather Energy 450X – 90 км/год.

Запас ходу та ємність акумулятора

Ather Energy 450X забезпечує максимальний запас ходу 146 км на одному повному заряді акумулятора. Акумулятор можна зарядити до 80% за 4 години 30 хвилин за допомогою турбо-зарядного пристрою.

Ather Energy 450X конкурує з цими велосипедами на індійському ринку: Jitendra JMT 1000 3K, BattRE Електричний Мобільність Електричний Storie, Jitendra JMT 1000HS, Benling India Believe, Jitendra JET 320, Jitendra JMT Classic City.

електричний, велосипед, ather, 450x, зроблено

Ather Порівняння Energy 450X з аналогічними велосипедами

Електрична мобільність BattRE Електричний Історія

Jitendra JMT Classic City

від редакції. Carbike360

  • Швидше, ніж будь-який інший самокат у своєму сегменті з двигуном потужністю 6 кВт
  • Спритна керованість
  • Запас ходу 85 км в екорежимі та 70 км у звичайному режимі
  • Гострий і спортивний дизайн
  • Місткий підкапотний простір

Що могло б бути краще?

  • Обмежена доступність
  • Заднє колесо має тенденцію часто блокуватися під час інтенсивного гальмування через дискове гальмо.
  • Якість розподільчого пристрою могла б бути кращою
  • Двигун видає багато шуму, незважаючи на те, що працює від акумулятора.

Акумулятор, продуктивність та запас ходу

Батарея

Скутер Ather Energy 450X може похвалитися літій-іонним акумулятором ємністю 2.9 кВт-год, що дозволяє проїхати вражаючі 116 км на одному заряді. Акумулятор можна заряджати від стандартної розетки на 5 А, а повний заряд досягається приблизно за 4 години.

Для забезпечення довговічності та оптимальної продуктивності батареї, блок оснащений системою управління батареєю (BMS). Ця вдосконалена функція допомагає зберегти здоров’я акумулятора та продовжити термін його служби, даруючи користувачам душевний спокій.

Ather Energy робить все можливе, щоб забезпечити виняткове обслуговування клієнтів, пропонуючи трирічну гарантію на акумулятор. Це демонструє їхню прихильність до якості та надійності, дозволяючи клієнтам впевнено насолоджуватися всіма перевагами своєї покупки.

Продуктивність

Ather Energy 450X – це електричний скутер преміум-класу, який був розроблений для забезпечення високої продуктивності та екологічності. Скутер має потужний двигун потужністю 6 кВт, який забезпечує миттєвий крутний момент, що робить його неймовірно чуйним. Він розвиває максимальну швидкість 80 км/год і може проїхати до 116 км на одному заряді, що робить його ідеальним для поїздок на далекі відстані.

Самокат поставляється з вражаючою системою підвіски, з телескопічною передньою вилкою та моноамортизаційною задньою підвіскою, що забезпечує плавну та комфортну їзду.

Крім того, самокат також оснащений спеціальними та розумними функціями, які роблять їзду більш зручною. Наприклад, 7-дюймовий сенсорний дисплей, який надає інформацію про роботу скутера, рівень заряду акумулятора та навігацію. Він також має Bluetooth-з’єднання, що дозволяє гонщикам підключати свої смартфони.

Скутер є одним з найкращих у своєму сегменті, забезпечуючи високу продуктивність, великий запас ходу та низку інших особливостей. Швидкий розгін, стабільна керованість та вдосконалена система підвіски роблять його ідеальним вибором для щоденних поїздок на роботу.

У чому перевага?

Привабливість – Ather має чудовий дизайн, і 450X привертає увагу всюди, де б він не знаходився. Навіть дизайн гострий і точений, він привертає увагу глядачів. Загальний стиль досить унікальний і спортивний, що є повним відходом від того, що може запропонувати ринок.

Маневреність – Завдяки шасі з монококом, Ather 450X досить легкий на ногах. Незалежно від того, чи проїжджаєте ви через вузькі місця в годину пік, чи виконуєте маневри вліво-вправо на поворотах, Ather 450X є досить маневреним. А на довгих звивистих поворотах скутер блискуче зберігає самовладання завдяки 12-дюймовим колесам та жорсткому налаштуванню підвіски.

Продуктивність – електромобілі відомі своєю непостійною продуктивністю та проблемами з нагріванням, а деякі з них навіть спалахують. Але Ather 450X – повна протилежність. Протягом цих шести місяців життя з 450X, у скутера не було жодних проблем, коли мова йшла про його продуктивність, запас ходу або навіть програмне забезпечення. Ми майже не зіткнулися з падінням продуктивності в усіх режимах їзди, і навіть реальний запас ходу був у межах 90-95 відсотків від заявленого діапазону.

Низькі експлуатаційні витрати – І останнє, але не менш важливе, одним з найбільших позитивних моментів 450X є його надзвичайно низькі експлуатаційні витрати. Ми розглядаємо вартість кілометра пробігу в 0 рупій.30, що майже в 10 разів нижче, ніж у порівнянного 125-кубового скутера з ДВЗ, враховуючи стрімке зростання цін на паливо. Більше того, електромобіль складається з меншої кількості рухомих частин, і вам не потрібно витрачатися на такі речі, як мастило, фільтри тощо., що є значною економією на витратах на обслуговування.

Інфраструктура зарядки – одним з найбільших недоліків володіння електромобілем є обмежена інфраструктура зарядки. Хоча ми повідомляли про це як про негатив у наших початкових звітах, Ather наполегливо працював над тим, щоб змінити наше сприйняття. Протягом останніх шести місяців компанія встановила дві зарядні станції Ather Grid поблизу мого місця проживання, що значно підвищило зручність. Це також дозволило мені здійснити більш тривалі поїздки на вихідні в такі місця, як Лонавала, які в іншому випадку були для мене недосяжними.

Домашня зарядка – це ще один варіант, і ми вже встановили, що 90 відсотків зарядки електромобілів відбувається вдома. Щоб жити з електромобілем, у вас вдома або в офісі має бути спеціальна зарядка для електромобіля. Але, навіть якщо домашня зарядка недоступна, Ather забезпечить вас комплексною інфраструктурою зарядки. Однак, вам доведеться бути ретельним з плануванням зарядки вашого скутера.

Що не дуже добре?

Якість їзди – Якість їзди на скутері 450X є найбільшою ахіллесовою п’ятою для в цілому добре продуманого пакету. Звісно, на гладких, добре асфальтованих дорогах їзда відчувається майже комфортною, але навіть тоді ви відчуєте найменші зміни на поверхні. З іншого боку, задня частина посилає різкі поштовхи по спині на розбитих дорогах і вибоїнах з квадратними краями. Більш м’яка підвіска зробила б зробило б величезна різниця в загальному досвіді їзди.

Комфорт сидіння – двоколісний велосипед повинен бути ергономічно зручним, коли ви закидаєте ногу на ногу. На жаль, це не стосується Ather 450X. Почнемо з того, що високо розташований настил підлоги змушує піднімати коліна вгору, що заважає керму при кожному розвороті. Крім того, комфорт ще більше погіршується тим, що сидіння вузьке, нахилене під кутом і пропонує меншу підтримку, що збільшує втому під час довгих поїздок на роботу.

Купувати чи не купувати?

Перш ніж купувати електросамокат, ви повинні врахувати кілька речей, а саме: запас ходу, інфраструктуру зарядки та зручність користування. Тепер, Ather більш-менш прибив його, коли справа доходить до діапазону та інфраструктури зарядки. Однак, якщо говорити про користувацький досвід, то потрібно зазирнути глибше.

Тепер користувацький досвід включає в себе такі речі, як повсякденна продуктивність, механічна надійність і повсякденна взаємодія з самокатом (читай: стабільність програмного забезпечення). І ось тут Ather 450X відчуває себе вище середнього, але не найкращим. Не зрозумійте мене неправильно, скутер 450X це один з найкращих електросамокатів в сегменті від стартапу EV. Він пропонує хорошу продуктивність, стабільне програмне забезпечення і, що більш важливо, одну з найкращих систем управління акумулятором. Однак, в цілому, як скутеру, йому не вистачає витонченості та механічних відчуттів, які ви звикли очікувати від скутера, будь то електромобіль чи ДВЗ. І саме тут Атеру потрібно вдосконалюватися.

Отже, чи повинно це вплинути на ваше рішення про покупку? Абсолютно ні! Як я вже говорив, 450X – один з найкращих електросамокатів на ринку, і я рекомендую його від щирого серця. Враховуючи, що електромобіль є абсолютною необхідністю, і ви готові піти на деякі компроміси.

Детальна інформація про продукт

Кілометри в цьому місяці: 395 км

Ціна перевірена: 1 рупія.36 lakh OTR, Мумбаї (включаючи субсидії)

Ціна на сьогодні (третє покоління): 1 рупія.56 lakh OTR, Бенгалуру (включаючи субсидії)

Фотографія Каустуба Ганді

Збірка

Сенсорний екран Атер 450X. Фото: Сіддхарт Метью Черіан

Транспортний засіб має алюмінієве лиття для рами скутера та пластикові панелі. Він досить легкий і ним було легко керувати під час їзди по деяких з найбільш завантажених доріг. Акумулятор розташований на дошці підлоги, яка має пристойний дорожній просвіт. Акумулятор має клас захисту IP-67 та трирічну гарантію. важливо, що він може впоратися з пристойним душем. Але не використовуйте скутер, якщо вулиці схильні до застою води / затоплення. Приладова панель має 7-дюймовий сенсорний екран, який відображає швидкість, деталі поїздки, заряд, пробіг і підключені функції, такі як карти і оновлення OTA. Але він часто сповільнюється.

Пластикові тумблери для індикатора та режимів залишають бажати кращого з точки зору якості збірки.

Поїздка

Транспортний засіб гарантує вам гарну їзду. Для початківців екорежим забезпечить хороший пробіг у порівнянні з лінійним підбором двигуна / швидкості. Існує прогулянковий та спортивний режими для збільшення крутного моменту та прискорення. Останнім є режим Warp, який дозволяє розвинути заявлені 80-90 км/год. Цікаво, що підвіска добре загартована і легко пересувається дорогами Ченнаї. Під час повороту можна відчути себе байкером Валентино Россі. Він легко “вигинається” і добре реагує на прискорення. Цей скутер ідеально підходить для тих, чий зріст становить від 5 футів до 5 футів 10 дюймів.

Ather 450X. Фото: Siddharth Mathew Cherian

Будь-яка людина, зріст якої перевищує 5 футів 11 дюймів, швидше за все, відчує, що рульова колонка стукає по колінах при виконанні розворотів. Потрібно бути обережним з “раптовим гальмуванням. Це може призвести до того, що сидіння одноразово опуститься на кілька сантиметрів. Це пов’язано з тим, що Інший 450X має дводискову гальмівну систему з CBS (комбінованою гальмівною системою). Гальма досить чутливі; скоріше “трохи занадто чутливі” для деяких. Для тих, кому доводиться їздити по односмугових дорогах з непередбачуваним трафіком.було б розумно не використовувати обидва гальма одночасно з блокуванням заднього диска / колеса, і велосипед згодом занос у кількох місцях.

Програмне забезпечення Розумні підключені функції

Ather претендує на звання “розумного” скутера, і можливість отримувати оновлення OTA на льоту, через E-SIM, є цікавою особливістю. Цей скутер має GPS і допомагає надсилати дані про поїздку туди та назад зі скутера. Однак, припаркований у бетонному гаражі. сигнал має тенденцію зникати або наближатися до неправильного місця.

Наступні ітерації оновлень програмного забезпечення привели все на один рівень із сучасними підключеними транспортними засобами. Хоча більшість любителів гаджетів вважають, що підключений самокат може допомогти вирішити проблеми, як годинниковий механізм (подібно до телефону), це частково вірно. Але деякі оновлення програмного забезпечення не є сприятливими, залишаючи неприємний присмак у роті з відчуттям зниження швидкості / продуктивності для деяких вимогливих користувачів.

Новий електроскутер Ather 450X з витоком енергії – чи є він поколінням 4?

Якщо ви думали, що Ather 450X 3-го покоління був вершиною розвитку дослідницького відділу компанії з Бенгалуру, то вас чекає сюрприз. Ми натрапили на схвалення типу NCT для нового 450X. Це показує невпинний підхід Ather до виведення нових електричних скутерів.

У цьому новому документі 450X вказаний як базова модель, хоча це менш ймовірно, оскільки 450 Plus є їх базовою моделлю. Є два параметри, які вказують на те, що Ather 450 Plus 4-го покоління буде випущений разом з Ather 450X 4-го покоління. Давайте подивимось на всі зміни.

Gen 4 Ather 450X гомологізований?

Ємність акумулятора 4-го покоління все ще становить 3.66 кВт-год (нікель-кобальт). Що було в порівнянні з 2.6 кВт-год від 450X Gen 2. Схоже, що Ather включив посилені системи охолодження у порівнянні з моделлю 3-го покоління. Також можливий більш м’ясистий корпус. Ми говоримо так, тому що акумуляторна батарея 3-го покоління важила 19 кг, тоді як акумуляторна батарея 4-го покоління важить 22 кг.

Незважаючи на те, що хімічний склад батареї або елементи, здається, однакові, Gen 4 Ather 450X буде поставлятися з більшою потужністю. Наскільки більше потужності? Можна запитати. Gen 3 зроблено 6.2 кВт пікової потужності в режимі Warp, Gen 4 розрахований на 6.4 кВт пікової потужності в режимі Warp. Спортивний режим становить 5.8 кВт, режим Ride Mode оцінюється в 3.2 кВт, режим Smart Eco розрахований на 2.3 кВт, а економічний режим – 1.9 кВт з точки зору пікової потужності.

У документі згадується “Налаштування 2”, яке, ймовірно, є Gen 4 Ather 450 Plus. Тут немає режиму деформації, а показники потужності для решти режимів схожі на “Налаштування 1”, тобто Ather 450X 4-го покоління. Безперервна потужність тепер становить 3.1 кВт у режимі Warp Mode, порівняно з 3.3 кВт. Запас ходу для налаштування 1 становить 146 км і 108 км для налаштування 2, які багато в чому схожі на продукти 3-го покоління.

Зміна розмірів

Ather як повідомляється, працює над новою доступною моделлю, щоб конкурувати з Ola S1. Він матиме менший акумулятор і менше функцій. Ця нова розробка навряд чи буде вищезгаданою доступною моделлю. Ather називає цю модель 450X, яка дотепер є найсучаснішим транспортним засобом компанії. Це, швидше за все, буде зміна поколінь, як ми бачили з Gen 3. Занадто рано для життєвого циклу.

Gen 3 не має жодних змін у розмірах порівняно з Gen 2. Це не так у випадку з Ather 450X 4-го покоління. Довжина аналогічна – 1 837 мм. Ширина тепер становить 739 мм проти 734 мм у моделі 3-го покоління. Габаритна висота тепер становить 1 114 мм, порівняно з 1 250 мм попереднього покоління. У Gen 4 Ather 450X, колісна база збільшилася на 1 мм.

Дивлячись на ці зміни, Ather міг би використовувати 10-дюймові колеса замість 12-дюймових. Або ж цей новий 450X цілком може запропонувати спортивну та цілеспрямовану поставу, завдяки зміненій висоті. Що б це не було, що готується в лабораторіях Ather, воно розкриється в найближчі місяці. Цей майбутній електрична конкуруватиме з Ola S1 Pro, Hero Vida V1 Pro, Bajaj Chetak, TVS iQube тощо.

електричний, велосипед, атер, 450x, зроблений

Цей допис востаннє було відредаговано 27 жовтня 2022, 6:32 pm

Дизайн Simple One

Simple One – вражаючий скутер. Його розрізи та складки надають йому гострої, виточеної позиції. Simple One виглядає як поєднання стилю традиційного спортивного скутера з двигуном внутрішнього згоряння та дизайну, який ми можемо очікувати від виробників у майбутньому. Фара One – це трикутний світлодіодний блок у нижній частині переднього фартуха зі світлодіодними ДХВ над ним. Позаду них знаходиться масивна, хоча тепер звичайна, 7-дюймова кольорова TFT-панель приладів. Ці прилади яскраві, легко читаються і, як і очікувалося, сенсорні. Скутери, на яких ми їздили, працювали під управлінням бета-версії ОС, що означало, що деякі функції не працювали, але Simple запевнили нас, що вони запрацюють, коли почнуться поставки.

Ззаду ви маєте велике сидіння, яке добре трималося протягом кількох годин, які ми провели на One. Великі мотоциклісти також знайдуть його досить зручним, за винятком того, що коліна будуть заважати керму при виконанні розворотів, що компанія прагне виправити, змінивши профіль сидіння. У бічному профілі Simple One продовжує ту ж саму філософію дизайну, що і в задній частині з подвійними світлодіодними смужками, що утворюють задній ліхтар, який виступає. Якість збірки ще не досягла прийнятного рівня, але в Simple впевнені, що зможуть виправити це до початку поставок. Цікаво відзначити, що дизайн самоката дещо змінився з моменту його презентації в серпні 2021 року.

Самокат зручний навіть для великих райдерів

Чіткий дизайн продовжується і ззаду

30-літровий багажник Simple One – це просто знахідка

Акумулятор Simple One та його характеристики

Запущений минулого року, Simple One міг похвалитися технічними характеристиками, які б одразу зробили його лідером у класі – 4.8kWh акумулятор, 4.Номінальна потужність 5 кВт (8.5 кВт (пікова), 72 Нм крутного моменту, 203 км реального запасу ходу, максимальна швидкість 105 км/год. Це все цифри, які виготовлені Simple One виділяється серед інших скутерів електричний скутерів. Як складаються ці цифри? З самого початку, Simple One відчуває себе швидко і енергійно прискорюється. У той же час, дросель добре відкалібрований, тому немає ніяких ривків, поки скутер набирає обертів з лінійним прискоренням. The One має 4 режими на вибір – Eco, Ride, Dash та Sonic. У міру того, як ви просуваєтеся вгору по режимах, продуктивність стає більш різкою, а дальність дії зменшується. Дороги, якими ми їхали, не були достатньо довгими, щоб я міг перевірити максимальну швидкість, але, проїхавши кілька відрізків, мені вдалося розігнатися до 80 км/год, і The One, безумовно, відчував, що він може дати більше! Simple One також має систему рекуперативного гальмування, яка поки що обмежена одним режимом, пропонуючи близько 3 відсотків рекуперації під час руху. Це не зовсім відчутно, але інженери розповіли, що в розробці є додатковий режим, в якому відчуття рівня гальмування двигуном буде активуватися при закритті дросельної заслінки за межами положення спокою. Це функція, яку я з нетерпінням чекаю, щоб протестувати. Ще одна хороша особливість, як і в Ather 450X, – живлення не вимикається, як тільки ви торкаєтесь гальм, що робить безпечнішим проходження розворотів і крутих поворотів.

Кермо має гарний хід

Simple One – швидкий скутер

Що стосується запасу ходу, Simple стверджує, що One здатний повернути 203 км на повному заряді, якщо їздити з розумом. Живлення здійснюється від двох акумуляторів, фіксованого в підлозі та знімного в багажнику. На жаль, це не те, що я зміг перевірити, враховуючи обмежений час, який ми мали з самокатом. Але згідно з тим, що показував лічильник пробігу та індикатор запасу ходу протягом кількох годин, які я провів на самокаті, я схильний припустити, що можна проїхати близько 180-190 км, якщо їхати дуже акуратно. Якщо One справляється з цим, то так, це дійсно вражає. Щоб зробити поїздку цікавішою, ви можете носити в багажнику додатковий знімний акумулятор і підключати його, коли перший розряджається, збільшуючи запас ходу. Розумний хід.

Їзда та керування Simple One

З точки зору налаштування шасі, Simple One має телескопічні вилки та моноамортизатор ззаду, який встановлений на виготовленому на замовлення алюмінієвому маятнику. Скутер їздить на 12-дюймових легкосплавних дисках. Все це добре поєднується між собою, щоб забезпечити збалансовану їзду. Він відчуває себе дуже врівноваженим, коли долає нерівності. Як він справляється з вибоїнами та глибокими вибоїнами, ми можемо сказати лише після того, як проведемо більше часу на скутері. Поза для їзди зручна, а сидіння добре амортизоване. З точки зору керованості, Simple One – це маневрений, але стабільний скутер. Він швидко змінює напрямок руху, завжди відчуваючи себе впевнено. Ви можете отримати масу задоволення від проходження поворотів, і це також завдяки чіпким шинам MRF Zapper-N.

електричний, велосипед, атер, 450x, зроблено

Єдина ложка дьогтю в бочці меду в управлінні Simple One – це те, що він легко дряпає днище. Шасі здатне впоратися з більшою вагою, але кузов передчасно вбиває задоволення. Прості інженери працюють над новими дизайнерськими пластиками в цій галузі, щоб звільнити ще два градуси кута нахилу з обох боків. Гальмування відбувається завдяки трипоршневому супорту Bybre на 200-міліметровому диску спереду та однопоршневому супорту Bybre і 190-міліметровому диску ззаду. Ця установка постачається з CBS і добре працює. Ви маєте хороший початковий прикус, а також достатній зворотний зв’язок, щоб правильно модулювати важіль для контрольованої зупинки в будь-якій ситуації.

Кузовні роботи заважають кількості, на яку ви можете нахилити скутер Знято Avdhoot A Kolhe для evo India

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top