Електричний самокат M365. Електричний самокат M365

Огляд: Електричний самокат Xiaomi Mi M365 Pro

електричний, самокат, m365

електричний, самокат, m365

За останні кілька місяців я був розчарований доступністю самокатів навіть у центрі Міннеаполіса, де вони, здається, на кожному кроці. У другій половині дня, коли батареї самокатів починають розряджатися, найближчий самокат з повним акумулятором іноді може бути за кілька кварталів у неправильному напрямку. Якщо ви хочете виїхати за межі центру міста, ваш самокат може бути захоплений іншим охочим, щойно ви припаркуєтесь.

Тож я замовив власний електричний самокат.

електричний, самокат, m365

Самокат Lyft 2019 року, який є стандартною моделлю M365 китайського виробника Xiaomi.

Xiaomi Mi M365 Pro

Після довгих досліджень я зупинився на Xiaomi Mi M365 Pro. Це оновлена версія Xiaomi Mi M365, яка використовується в парку електросамокатів Lyft. Кермо на Pro знаходиться на висоті близько 39 дюймів (99 сантиметрів) над платформою проти 37½ дюймів (95 см) на самокаті Lyft. Потужність електродвигуна переднього колеса на Pro. 300 Вт (0.40 кінських сил) проти 250 Вт на стандартній моделі. Ємність акумулятора на Pro становить 474 ват-годин (Вт-год) проти 280 Вт-год у стандартного.

електричний, самокат, m365

Панель РК-дисплея Xiaomi Mi M365 Pro.

Запас ходу

Все це має вирішальне значення, коли за кермом така велика людина, як я. Хоча Xiaomi рекламує запас ходу в 28 миль (45 кілометрів), мій фактичний запас ходу з 70% заряду акумулятора до 2% склав 7.39 миль, тож теоретично повного заряду мені вистачить приблизно на 10.6 миль. Якщо ви важите 130 фунтів (60 кг), то 28-мильний діапазон може бути досяжним.

Мій друг провів дикий час з моїм самокатом. Відео: Автор

Продуктивність

Самокат, навіть у своєму топовому режимі “Спорт”, програмно обмежений до 15.5 миль на годину (25 кілометрів на годину). Спускаючись з пагорба, я розігнався до 17.4 милі на годину (28 км/год). Під час поїздки до веломагазину та кафе Venture North я помітив, що самокат важко піднімається на пагорби, і я допоміг йому, підштовхнувши. Механіки Venture North не працюють на скутерах. Цей скутер не створений для того, щоб протистояти звірам, яких можна знайти на тисячі доларів дорожче.

Виробничі гвинти зліва, гвинти з високоміцної сталі, куплені в будівельному магазині, справа.

Налаштування

З коробки потрібно було лише прикріпити кермо до рульової колонки. Це робиться за допомогою чотирьох гвинтів. Гвинти, що йдуть в комплекті, дешеві і деградують, коли ви намагаєтесь їх вкрутити. Навіть коли все було затягнуто, кермо все одно трохи хиталося. Я пішов до будівельного магазину Arden Hills, де продається безліч деталей. Я купив шість високоміцних гвинтів того ж розміру, а також купив фіксатор різьби середньої міцності, щоб нанести його на гвинти для затягування і на саму збірку, щоб все було міцно. Маючи 16 деталей у будівельному магазині, я виправив проблему.

електричний, самокат, m365

Безкамерна шина, створена для сімейства скутерів M365.

Наступний проект, який я хочу реалізувати. це заміна безкамерних шин для мого самоката. Моє дослідження виявило поширену скаргу, що пневматичні шини часто проколюються під час їзди. Протягом багатьох років я був не на тому боці велосипедних шин, тому інвестувати 57 у безкамерні шини здається розумною стратегією.

Я також можу застосувати безпечну помаранчеву або жовту світловідбиваючу стрічку на рульовій колонці та вздовж шасі.

Закріплення скутера

Найкращий спосіб зафіксувати такий самокат. це великий U-подібний замок для велосипеда, але замість цього закріпіть його навколо з’єднання рами біля передньої шини та прикріпіть до стовпа або велопарковки. Xiaomi Mi M365 Pro не оснащений простим цифровим замком. Є додаток Mi Home, але для того, щоб він працював, потрібно встановити Китай як домашню локацію, і він запитує стільки дозволів, що у мене в голові спалахували попереджувальні лампочки, тому я просто переключив дисплей самоката з км/год на милі на годину і видалив додаток.

Підсумкові думки першого дня

Мені неприємно, що я витратив 16 і міг би витратити ще 57 лише на запчастини для новенького самоката. Я очікував більшого. Я розглядав можливість придбати майбутній Bird One або Ninebot Kickscooter Max, але ні того, ні іншого сьогодні немає, і немає гарантії, що вони будуть тут найближчим часом. Літо в Міннесоті коротке, і я хочу насолоджуватися поїздками на зустрічі та по торговому центру Nicollet Mall, поки можу. Поки що я цілком задоволений компромісом, на який пішов. Мій друг, який їздить на скутері вище, витратив більше 2 000 на свій електровелосипед дальнього радіусу дії, який їздить як мотоцикл. Через два місяці йому подобається. Можливо, я теж зможу навчитися любити свій.

електричний, самокат, m365

День другий: Xiaomi Mi M365 Pro заряджається на безкоштовному велосипеді на Грінвеї в центрі міста.

Поїздка до Bde Maka Ska на другий день

Увечері першого дня я зарядив свій Pro на 90 відсотків, а потім відключив його на ніч. Я був параноїком з приводу того, що він загориться, якщо я залишу його заряджатися на всю ніч. Pro заряджається зі швидкістю близько 68 Вт прямо від стіни, згідно зі стороннім додатком. Отже, для акумулятора ємністю 474 Вт-год теоретично знадобиться сім-вісім годин, щоб зарядитися з 0 до 100 відсотків. Xiaomi рекламує час зарядки від восьми до дев’яти годин, тому нам доведеться протестувати більше, щоб знати напевно. Для порівняння, новий 15-дюймовий MacBook Pro має 83.Акумулятор на 6 Вт і зарядний пристрій на 87 Вт.

Вранці я вирушив до Bde Maka Ska. Зазвичай я б поїхав стежкою Кедрового озера з центру міста, але зараз вона закрита після Target Field. Тож я попрямував на південь по стежці Хіавата до Midtown Greenway. Один помітний успіх: Pro може подолати нахил на мосту Сабо, хоча і зі швидкістю 9 миль/год (14 км/год). Так!

електричний, самокат, m365

Задні дискові гальма Xiaomi Mi M365 Pro.

Коли у мене був додаток Mi Home, я також встановив рекуперативне гальмування на середнє значення “Середнє”.” Це значно підвищило ефективність при переході від знаку “стоп” до знаку “стоп” або під час заряджання під час спуску з мосту Сабо. У Pro є чудові задні дискові гальма, але я буду уникати їх використання, якщо це можливо.

електричний, самокат, m365

Самокат Xiaomi Mi M365 Pro на Bde Maka Ska.

Випробування в Bde Maka Ska

Я доїхав до озера! Після зарядки з 57 до 65 відсотків на Freewheel Bike я проїхав три чверті навколо озера, перш ніж заднє колесо спустило і батарея почала перегріватися. Я одразу ж вимкнув самокат і провів його до кав’ярні. Пізніше друг забрав мене на машині для поїздки додому на викопному паливі.

Підсумкові думки на другий день

Тепер я залишився без робочого самоката. Друг сім’ї, який працює з автомобілями та мотоциклами, хоче допомогти в роботі над ним, тому я думаю, що ми встановимо деякі безкамерні шини з Amazon.

Сподіваюся, проблема з температурою акумулятора була випадковою. Це могло статися через спущене колесо.

Ринок електросамокатів тільки зароджується, тому якщо ви роздумуєте над тим, чи варто купувати електросамокат, я рекомендую почекати рік-два, поки на ринку не з’являться більш якісні самокати і не вдосконаляться технології акумуляторів. Скутери, як і електромобілі, значно виграють від твердотільних акумуляторів, але вони можуть з’явитися через десятиліття.

електричний, самокат, m365

Їзда по Грінвею зі світловідбиваючими наклейками та безкамерними шинами ззаду.

Їдемо до Каламутних Вод на третій день

Через тиждень після моїх перших двох днів на самокаті я був готовий знову їздити. Я замінив задню пневматичну шину на безкамерну, що вимагало двох людей для важеля, необхідного для роботи з твердою гумою на 8.5-дюймові колеса. Здавалося, нова шина вплинула на продуктивність, або скутер погіршився в цілому. На рівній місцевості я зміг розігнатися лише до 13 або 14 миль на годину, а на схилах було складніше.

Щоб поїхати до Мадді Уотерс на Ліндейл, я поїхав вниз по Портленду до Midtown Greenway і поїхав цією стежкою до Ліндейла. На півдорозі Грінвею акумулятор самоката перегрівся, і я почекав кілька хвилин, щоб охолонути, перш ніж продовжити рух. Я зарядився на 5 відсотків в Muddy Waters і поїхав назад через Greenway і вгору по парку. Я приїхав додому з 9 відсотками заряду акумулятора. Розрахунковий повний запас ходу акумулятора на поїздку склав близько 8.1 миля, на 23 відсотки менше, ніж раніше. Поїздка була дуже рівною, тому я думаю, що самокат починає зношуватися вже після кількох поїздок.

Я сподіваюся, що цей скутер може впоратися з зустрічами в центрі міста в межах кола “тривоги за діапазон”. Я планую замінити передню шину на безкамерну, що може ще більше знизити продуктивність. На третій день я незадоволений, але також не бажаю платити набагато більше за кращий скутер з більшим запасом ходу.

Do you own an electric scooter or electric bike? Do you have a favorite rental scooter? Share your own reviews and challenges in the Комментарии и мнения владельцев.

Огляд електросамоката Turboant X7. вбивця Xiaomi Mijia M365?

електричний, самокат, m365

Огляд електросамоката? Ну, так. Якщо це не було до болю очевидно з нашого контенту, ми тут, в офісі GSMArena, великі гіки, і ми не робимо різниці в цій нашій пристрасті. Від серверів, камер, дронів до автомобілів і навіть побутової техніки. швидше за все, ви легко знайдете в команді принаймні одного експерта. А коли справа доходить до електросамокатів, у нас є ціла команда, яка володіє приблизно 7 різними електросамокатами, які ми ретельно перевіряємо, обслуговуємо та модифікуємо щодня.

Відеоогляд дасть вам легкий для засвоєння погляд на плюси та мінуси скутера. Для більш глибокого занурення, повний огляд слідує нижче.

Характеристики Turboant X7

  • Корпус Складений: 105.664 x 41.9 x 44.958 см; В розкладеному вигляді: 105.664 x 41.9 x 116.6 см, 13.47 кг.
  • Двигун: 350 ВТ, 36 В.
  • Акумулятор: 6.4 Ач, 36 В; знімається користувачем, заряджається незалежно від самоката. Повна зарядка займає від 4 до 6 годин.
  • Шини: 8.5-дюймові безкамерні повітряні шини.
  • Гальма: Моторне гальмо, дискове гальмо, ножне гальмо.
  • Продуктивність (Рекламовані цифри): Максимальна швидкість: 32 км/год (в ЄС обмежена до 25 км/год); Максимальний запас ходу: 25 км; Максимальне навантаження: 125 кг.
  • Додаткові функції: Стоп-сигнал, передній ліхтар; Круїз-контроль; Дисплей зі швидкістю, індикатором режиму та рівнем заряду батареї (смужки); 3 швидкісні режими.

Тож, так, ми вхопилися за можливість оглянути Turboant X7, коли виробник зв’язався з нами. Тим не менш, ми не зовсім впевнені, як саме підійти до процесу огляду. Найбільша проблема полягає в тому, що якщо ви ніколи раніше не їздили на електросамокаті, то важко точно оцінити, наскільки кращі чи гірші ті чи інші аспекти. Якщо у вас є певний досвід роботи з електросамокатами, то, швидше за все, ви стикалися з Xiaomi M365 через його масову популярність. І, що досить зручно, це досить хороша точка відліку для Turboant X7.

Перевірте іспанську сторінку продукту TurboAnt (доставка з ЄС).

Перевірте сторінку продуктів TurboAnt в США (відправлення з США).

Дизайн

Починаючи з дизайну, вони навіть виглядають досить схожими. Що, чесно кажучи, не рідкість для ніші електричних скутерів. не один виробник намагається з усіх сил імітувати, покращувати, підлаштовувати, а іноді навіть просто копіювати Xiaomi M365 та його вдалий дизайн. Turboant безумовно потрапляє в першу категорію, але схожість є, і в деяких випадках вона досить очевидна.

електричний, самокат, m365

Оскільки ми вже зачепили тему натхнення та запозичення дизайну, варто зазначити, що Turboant X7 також можна знайти в Інтернеті під низкою інших назв. Найголовніше, HX X7. Насправді, якщо ви шукаєте електросамокат X7 на чомусь на кшталт Alibaba, ви можете легко знайти безбрендові одиниці прямо з заводу. Знову ж таки, це, безумовно, не рідкість для електросамокатів та багатьох китайських товарів, якщо вже на те пішло. Теж не обов’язково погано.

Отже, продовжуючи порівняння, ви точно отримаєте схожий силует, як у M365. Однак це початкове враження трохи оманливе. Як тільки ви дійсно починаєте аналізувати дрібні деталі, відмінності стають очевидними.

Оскільки ми вже використовуємо Xiaomi M365 як еталон, Turboant X7 може мати приблизно такий самий загальний вигляд, але кут нахилу рульової колонки трохи розслабленіший, що в поєднанні з тим, що нижня дека розташована трохи нижче, а винос трохи вище, створює дещо іншу посадку, яка для більшості випробовуваних в офісі виявилася трохи зручнішою, ніж на M365.

Це навряд чи єдина відмінність в кузові. Рама в цілому має інший дизайн, і що особливо помітно, кутові частини, які з’єднують техніку зі стійкою, здаються набагато більшими і зробленими з міцного металу.

електричний, самокат, m365

Ну, він міцний, але порожній всередині. Ми не можемо точно сказати, чи є ця конструкція більш конструктивно обґрунтованою, ніж у Xiaomi. Це, безумовно, різні речі, хоча. І одним з неприємних побічних ефектів такої установки є те, що вона залишає багато місця позаду передньої шини для накопичення бруду, який важко відмивається.

Однією з причин додаткової висоти посадки на Turboant X7, безумовно, є інше розташування акумулятора. На відміну від M365, у X7 упаковка зберігається в рульовій колонці. Ось чому винос такий товстий. Однак у цього є свої плюси і мінуси.

Головною з них є значно вищий центр ваги на X7. Це означає меншу стійкість, особливо в поворотах. Крім того, схопитися однією рукою за винос, щоб відірвати скутер від землі, коли вам потрібно збігти зі сходів або об’їхати перешкоду, трохи складніше з таким товстим виносом.

електричний, самокат, m365

Зліва: Turboant X7, справа: Xiaomi m365

З іншого боку, як тільки ви візьметеся за руль і відірвете X7 від землі, вам не доведеться турбуватися про те, що він буде махати руками і ногами, оскільки на деку припадає менша вага. Однак вам потрібно підняти трохи більше ваги, оскільки Turboant X7 схиляється до позначки 13.47 кг, тоді як M365. 12.7 кг. Не велика різниця, але все ж не маловажна, особливо зважаючи на те, що у X7 менший акумулятор, ніж у Xiaomi. Але про це трохи пізніше.

електричний, самокат, m365

Зліва: Xiaomi m365, справа: Turboant X7

Просто для ясності, ситуація з балансом зовсім не погана. Незважаючи на те, що Xiaomi M365 в цілому відчувається трохи безпечніше, оскільки більша частина ваги знаходиться близько до землі, Turboant X7 відчуває себе цілком адекватно на дорозі. Насправді, завдяки надміцній рульовій колонці та широкій поверхні на верхній частині корпусу, де знаходиться дисплей, ним можна керувати однією рукою. Щось, що ми точно не рекомендуємо, але це все ще можливо.

Варто також згадати одну важливу річ. рульове управління обмежене по радіусу. Насправді, навіть більше, ніж на M365. Це важливо для водіїв-початківців, оскільки це обмежує здатність передньої шини раптово опинитися паралельно решті скутера. Протилежне означало б значно більший ризик падіння та нещасних випадків.

електричний, самокат, m365

Як і більшість інших електросамокатів цього класу, Turboant X7 складається. Його механізм складання дуже нагадує той, що використовується в Xiaomi M365. Що, чесно кажучи, не є найкращим дизайном з точки зору як зручності використання, так і навантаження на окремі компоненти. З огляду на це, через великий обхват шасі X7, компоненти в цьому замку просто більші, ніж у Xiaomi, і, ймовірно, більш міцні.

Ми безумовно цінуємо цю маленьку деталь, оскільки механізм складання є відомим слабким місцем M365. Турбоант просто відчувається більш міцним, з меншим люфтом і без необхідності в додаткових розпірках і демпферах. Принаймні, не з самого початку.

електричний, самокат, m365

Замок на задньому бризговику, який фактично утримує винос на місці в складеному стані, також є значним покращенням порівняно з тим, що є на Xiaomi.

Механізм замка на задньому бризковику також є покращенням у порівнянні з тим, що є на Xiaomi M365. Просто набагато легше входити і виходити з нього. У поєднанні з гачком на рульовому штоку, звичайно.

Якби нам довелося вказати на деякі області, над якими можна було б попрацювати, то це були б кермові ручки. Ми цінуємо, що їх можна швидко та легко прикрутити та відкрутити для транспортування. Те, чого не може зробити M365. Але, з іншого боку, довжина ручки трохи замала для дорослого дорослого райдера.

Крім того, ми б точно оцінили трохи вищу підставку для ніг, оскільки Turboant X7 досить нестійкий, коли спирається на підставку. Це здебільшого пов’язано з розподілом ваги, оскільки більша її частина згрупована в штоку самоката. Ми маємо на увазі, що X7 трохи хитається і може впасти практично самостійно.

електричний, самокат, m365

І на завершення, оскільки ми вже торкнулися теми габаритів і портативності, Turboant X7 має дуже хороші показники в цьому відношенні. Більшість основних змін в дизайні в порівнянні з M365 добре працюють на менший форм-фактор в складеному стані. 105.664 x 41.9 x 44.958 мм., порівняно з 108 x 43 x 49 мм у Xiaomi. У розкладеному стані Turboant на пару мм вищий за M365. 116 мм.6, у порівнянні з 114. Але пам’ятайте, що ця модель має більш зручне положення для їзди.

Розгойдування в основному того ж розміру 8.5 шин, обидва скутера дуже близькі за розмірами в складеному та розкладеному стані, причому X7 безумовно має перевагу в цьому питанні. Незважаючи на те, що дека X7 трохи вужча, вона має більшу фактичну корисну довжину завдяки похилій конструкції з’єднання штока. Це полегшує їзду, оскільки більшість людей ставлять дві ноги одна за одною, як на скейтборді, на такій маленькій деці. Кожен мм має значення.

Особливості, навороти і свистки

Описувати особливості електросамокатів трохи складно, оскільки ми не зовсім впевнені, що саме можна або навіть потрібно вважати особливістю.

Безкамерні пневматичні шини, безумовно, повинні бути особливістю, яку варто відзначити. Як і Xiaomi M365, Turboant X7 подорожує на пневматиці, що, безумовно, пом’якшує їзду, особливо за відсутності будь-якої іншої підвіски. Після їзди на ньому по всіх видах пересіченої місцевості від потрісканого асфальту через вибоїни до прямого бездоріжжя в парку, TurboAnt X7 забезпечує найкращий комфорт їзди, який ми бачили на скутері без підвіски.

Найгірші аспекти пневматичної шини. це те, що з часом ви отримуєте прокол і вам доведеться міняти внутрішню трубку. Це ризик, який ми платимо за комфорт їзди.

Xiaomi M365 досить поганий в цьому відношенні, тому що він не тільки страждає від проколів, але й у важких райдерів внутрішні трубки також часто зношуються через тертя. З X7 такого ризику немає. Але, звичайно, якщо ви проколете шину, то в найкоротші терміни у вас буде спущене колесо, тому краще залити трохи слизу або іншого рідкого засобу для захисту шин з першого дня.

На відміну від Xiaomi M365, ви можете зняти та замінити 6.Акумуляторна батарея 4 Ач, 36 В всередині X7 за кілька простих кроків. Ми також цінуємо той факт, що на самому акумуляторі є зарядний порт, а це означає, що ви можете просто зарядити його без присутності самоката.

Знімний акумулятор дає більше, ніж кілька цікавих потенційних варіантів використання. Звичайно, ви можете придбати додатковий акумулятор для себе і покласти його в рюкзак, коли вам потрібен більший запас ходу. Цікаво, однак, що це може досить добре масштабуватися для парку скутерів Turboant X7. Якщо ви, наприклад, пропонуєте їх в оренду або використовуєте для доставок. Ви можете просто взяти більше акумуляторів, ніж у самокатів, і постійно їздити на велосипеді та заряджати пакети за потреби.

З іншого боку, ви ніколи не можете відчувати себе в безпеці, залишаючи Turboant X7 без нагляду, оскільки відсік для батареї ніяк не замикається. Механічно це працює так: ви натискаєте кнопку, відкриваєте центральну область дисплея, потім повертаєте кришку вторинного акумулятора, щоб відкрити її, а потім просто тягнете за зручний шнурок. І, на жаль, маючи попередню інформацію, будь-хто може зробити те ж саме і піти, залишивши вас з ледь придатним для використання скутером.

І, до речі, батареї також не особливо дешеві, що має сенс, оскільки це, як правило, найдорожча частина будь-якого електромобіля. Особливо самокат. Наразі “Турбоант” продасть вам додаткову упаковку за 300 гривень. І це приблизно стільки, скільки ми змогли знайти сумісну заміну акумулятора, не замовляючи 1000 на Alibaba. Це трохи прикро, оскільки сам Turboant X7 в даний час продається за 499.99, в порівнянні з MSRP 599. А на момент написання цього огляду навіть є пропозиція на Чорну п’ятницю за ціною 399.99. За такою ціною, решта самокатів працює лише на 99, що є смішним.

електричний, самокат, m365

Знову ж таки, якщо вам потрібна заміна, вам потрібна заміна. В якості невеликої втіхи, однак, ми виявили, що ви можете використовувати X7 як олдскульний самокат досить ефективно, завдяки його відносно низькій сидінню та відсутності будь-якого тертя від електродвигуна. Це не стосується Xiaomi M365, який має тенденцію прикладати певну силу назад і має колоду, яка розташована занадто високо, щоб з неї можна було штовхнути ногою. Ми вважаємо, що це частково пов’язано з KERS або системою рекуперації кінетичної енергії. Хоча ми не можемо стверджувати напевно, але, здається, на X7 немає такої системи, що дозволяє електродвигуну обертатися набагато легше, коли він не увімкнений.

електричний, самокат, m365

Turboant X7 має своєрідне моторне гальмування і досить добре справляється з гальмуванням, але він все ще не дотягує до Xiaomi M365. Turboant приділив більше уваги механічному гальмуванню. Задній диск набагато більший, ніж у Xiaomi M365. Крім того, задній бризковик призначений для того, щоб на нього можна було наступити як на додаткове механічне гальмо. Внутрішня частина бризковика вистелена гумовим матеріалом, який, здається, добре зроблений, щоб полегшити ручне розбивання.

електричний, самокат, m365

Що стосується світла, ви отримуєте один на передній частині самоката. Нема про що дзвонити додому, і ви можете легко дістати велосипедний акумуляторний ліхтар, який затьмарює його в багато разів. Тим не менш, він цілком придатний для використання і пристойний. Нам також подобається, що він розташований під правильним кутом, щоб світити трохи вперед, а не в декількох сантиметрах від передньої шини.

Якщо говорити про цілком адекватний, то це стосується крихітного дзвіночка поруч з важелем гальма. Ми, звісно, не експерти, але він гучний і має перевагу в тому, що інтегрований у гальмівний важіль, що робить його вигляд досить акуратним.

електричний, самокат, m365

Єдине, що залишилося обговорити. це фактичне управління на Turboant X7. По-перше, комбінація кнопок дросельної заслінки. Він справний, але ми не можемо сказати, що нам подобається, як він відчувається. Тобто, трохи дешевший і менш міцний, ніж решта скутерів. Наша найбільша претензія до нього. це жахлива кашоподібність двох кнопок.

За допомогою кнопок ви можете вибрати 1 з 3 режимів швидкості. Поточна швидкість відображається символом на дисплеї. Але, ймовірно, ви не будете змінювати їх занадто часто, оскільки тільки найпотужніший режим є дійсно корисним. Але про це трохи пізніше. Натискання цих двох кнопок разом відкриває приховане меню з прапорцями та значеннями для різних опцій. Це не рідкість на скутерах. Особливо для тих, на яких немає жодного додатку або іншого підключення, яке б дозволило контролювати параметри системи.

Щоб швидко перерахувати ці опції: P0 дозволяє перемикати швидкість між км/год та милями на годину. P1 вмикає та вимикає круїз-контроль. За замовчуванням він увімкнений. P2 дозволяє увімкнути або вимкнути мінімальну швидкість для активації самоката. Вимкнення цієї функції може бути небезпечним, оскільки вона дозволяє просто запустити двигун із зупинки, що може статися випадково. P3 пропонує те, що ми найкраще припускаємо. це селектор між 8.5-дюймові та 10-дюймові шини. Очевидно, останнє може бути опцією на Turboant X7 або іншому скутері, який використовує той самий контролер. І, нарешті, P4 контролює обмеження максимальної швидкості. Є 15, 20, 25 варіантів, а також вимкнено.

електричний, самокат, m365

Перш ніж завершити розділ про дисплей, слід зазначити, як працює круїз-контроль. Він має тенденцію активуватися досить швидко, можливо, через 3 секунди після утримання однієї конкретної точки на акселераторі. Після того, як він спрацьовує, він приймає цю точку як відносну величину для потрібної швидкості. Це означає, що він не буде просто дотримуватися швидкості, на якій ви зараз перебуваєте, а натомість продовжуватиме прискорюватися. Оскільки X7 досить повільно розганяється, це, безумовно, дуже важлива функція, оскільки ви можете просто повернути акселератор в максимальне положення, дочекатися звукового сигналу, а потім відпустити і почекати, поки скутер набере повну швидкість. Незалежно від ваших поточних умов, рівня заряду, нахилу і т.д.

Якщо ви продовжуєте утримувати газ після активації круїз-контролю, він буде продовжувати подавати звуковий сигнал кожну секунду або близько того, що дійсно дратує, але це також безпечно, оскільки недосвідчені гонщики будуть знати, що якщо вони відпустять важіль, скутер не буде сповільнюватися.

електричний, самокат, m365

Нарешті, ми дійшли до дисплея. Це дійсно гарне доповнення до будь-якого скутера, але більшість виробників, як правило, упускають деякі важливі функції. Те саме стосується і Truboant X7. Ми безумовно цінуємо великий сегментний індикатор поточної швидкості, а також маленьку кольорову крапку, що вказує на поточний режим. Дратує те, що ви отримуєте лише кілька смужок як індикатор рівня заряду акумулятора, і цього насправді недостатньо. Якщо вже є двозначний дисплей, то чому б не передбачити можливість перемикання між швидкістю та рівнем заряду акумулятора?? Можливо, навіть автоматично, коли скутер зупиняється, оскільки саме тоді ви, швидше за все, будете дивитися вниз на дисплей. Сподіваємося, хоч хтось робить нотатки.

Продуктивність, запас ходу та батарея

Turboant X7 знаходиться в тій ніші електроскутерів, яку ми б назвали мейнстрім/початковий рівень. Найкраще, що ми можемо пояснити, це те, що він, безумовно, не іграшковий і насправді досить хороший для поїздок на роботу. В той же час, це не є реальною заміною велосипеду з ряду різних причин. Подумайте про нього як про чудове рішення для останньої милі, оскільки цей термін є загальноприйнятим на даний момент, і, можливо, замініть милі на кілометри.

електричний, самокат, m365

Власне кажучи, потужність ніколи не була головним пріоритетом. 350 Вт може здатися багато на папері, але це може ввести в оману. Ми не можемо бути абсолютно впевненими в тому, як саме досягається цей показник. Наприклад, Xiaomi M365 має номінально менший двигун потужністю 250 Вт, який здатен видавати 500 Вт пікової потужності. Що стосується M365 Pro, то цифри становлять 300 Вт і пікова потужність 600 Вт відповідно.

Насправді, фактична потужність, як крутний момент і прискорення, здебільшого буде залежати від контролера двигуна, кривої прискорення і його вихідної потужності в кожній точці цієї кривої.

І крива прискорення. це наша найбільша претензія до Turboant X7. Він болісно повільно прискорюється, як тільки ви прибираєте палець з педалі акселератора. Навіть на найвищих налаштуваннях продуктивності старт настільки повільний, що це може бути неприємно, якщо ви їдете з автомобілями в міському трафіку.

Навіть у режимі високої продуктивності крива прискорення налаштована строго для початківців і, на жаль, не може бути змінена.

електричний, самокат, m365

З іншого боку, це робить X7 чудовим самокатом для оренди, оскільки він підійде для коротких поїздок для гонщиків з будь-яким рівнем досвіду. Однак для особистого катання це означатиме, що ваші навички швидко переростуть можливості скутера, коли ви станете більш досвідченими і набудете впевненості в управлінні ним.

В інструкції Turboant згадується, що найнижчі режими швидкості призначені для підйому на пагорби. Ми дуже хотіли протестувати це, оскільки, на нашу думку, вони могли б знайти спосіб оптимізувати максимальний крутний момент на нижчих режимах, а не максимальну швидкість. На жаль, нижчі режими, здається, лише регулюють основну вихідну потужність.

Що стосується підйому на пагорб, то з важким велосипедистом вагою 100 кг Turboant X7 навіть не почне підніматися вгору по схилу, окрім як на максимальній швидкості. Знову ж таки, це, здається, не пов’язано з недостатньою потужністю двигуна 350 Вт. Це просто зводиться до низького крутного моменту на виході. Ми знаємо це, оскільки той самий водій зміг піднятися на 15-градусний пагорб, або близько того, що є максимумом, який Turboant рекламує для X7, з пристойною швидкістю близько 16 км/год. Отже, потужність є, вона просто не доступна на нижчих режимах.

Перевага полягає в тому, що вони можуть дозволити акумулятору прослужити вам трохи більше, а також обмежити максимальну швидкість, якщо це міркування безпеки.

електричний, самокат, m365

Turboant рекламує досить типові для даної категорії скутерів 25 км. Хоча це може бути досягнуто на рівній поверхні, з легким водієм і без особливої турботи про швидке падіння продуктивності, яке ви починаєте відчувати на останній позначці ємності акумулятора, в реальності X7 може проїхати близько 15 км. Після цього він стає нестерпно повільним, і вам навіть потрібно переключитися на нижній режим, оскільки у верхньому режимі він навіть не рухається.

Незважаючи на портативність і зручність конструкції, 36 В, 6.Батарея ємністю 4 А-год 230 Вт-год, очевидно, може виграти від невеликого збільшення ємності. Повертаючись до нашого порівняння з популярним електричним самокатом Xiaomi, M365 має 280 Вт-год для роботи, тоді як M365 Pro отримує вражаючі 474 Вт-год. І це при 12.7 кг на M365, що легше, ніж Turboant X7 і 14.2 кг на M365 Pro, що всього на 700 грамів, або близько того, важче. Ми маємо на увазі, що, можливо, Turboant пожертвував деякою ємністю акумулятора заради зручного форм-фактора для самого блоку.

Що стосується максимальної швидкості, то рекламовані 20 миль/год трохи завищені. Ми розуміємо, що це добре виглядає в специфікації, але 15 миль/год або 25 км/год було б більш реальним числом. Це приблизно те, що ви можете очікувати від M365, і це законна межа для електричних скутерів у більшості місць, тому немає ніяких реальних скарг. Ми видалили обмежувач з прихованого меню, просто щоб протестувати X7, і найкраще, що нам вдалося. це близько 30 км/год на крутому схилі з важким велосипедистом, що все ще не відповідає заявленій максимальній швидкості.

електричний, самокат, m365

Зарядка? Що ж, це майже відповідає тому, що ви можете очікувати від 36 В, 6.4 Ач акумулятора і, отже, з більшістю конкурентів у цій ніші. це 4.5 годин або близько того. Це одна з чудових речей про ці види потужних, але все ще досить портативних скутерів. Куди б ви їх не взяли, ви зазвичай можете знайти місце і час, щоб зарядити їх і мати повний запас ходу на зворотному шляху.

Заключні думки

Turboant X7, безумовно, стоїть на своєму в сучасній ніші електросамокатів. Якби нам довелося вказати на його вбивчу особливість, це, безумовно, була б акуратна конструкція знімного акумулятора. Це і благословення, і прокляття, оскільки форм-фактор вимагав певних компромісів у потужності. Це все ще робить його досить унікальною рисою, щоб популяризувати Turboant X7 для певних дуже специфічних випадків використання та сценаріїв у нашій уяві.

електричний, самокат, m365

Однак, крім цього, є багато подібностей і порівнянь з сімейством самокатів Xiaomi M365, які можна провести з іншими моделями. Під час огляду ми значною мірою спиралися на них з ряду причин, включаючи очевидне дизайнерське натхнення з боку Turboant, а також величезну популярність M365. Давайте подивимося правді в очі, якщо ви розглядаєте Turboant X7, то Xiaomi M365 також обов’язково буде у вашому списку вибору.

З огляду на це, ось короткий список плюсів і мінусів Turboant X7. Більшість з яких відносно Xiaomi M365.

Плюси

  • зручне вертикальне положення може полегшити їзду високому водію.
  • Легко відкручуються ручки для кращої портативності.
  • Менша вага деки полегшує утримання самоката в повітрі під час перенесення однією рукою.
  • Рульова колонка відчувається дуже міцною і надійною, радіус повороту безпечно обмежений, як і на Xiaomi.
  • Механізм складання та блокування відчувається як більша та міцніша версія механізму на Xiaomi.
  • Велика максимальна вантажопідйомність 125 кг.
  • Дека не помітно більша, ніж у Xiaomi, але вона має більше корисного простору і більш зручна
  • Безкамерні шини потенційно усувають проблеми з внутрішнім тертям і передчасним зносом трубок, що часто зустрічається на Xiaomi.
  • Знімний акумулятор чудово підходить як для універсальності, легко збільшуючи запас ходу, так і для підтримки парку самокатів, а також може полегшити заряджання та зберігання самоката.
  • Гальмування на X7 трохи гірше, ніж на Xiaomi, але з механічної точки зору система більш м’ясиста і, ймовірно, надійніша. Якщо все інше не спрацює, на задньому бризковику також є кнопка гальма.
  • Передні та стоп-сигнали розташовані дуже вдало і працюють дуже добре. Те саме стосується маленького дзвіночка.
  • Круїз-контроль дуже надійний, хоча і трохи дратує, якщо занадто довго тримати педаль газу.
  • Наявність дисплея. чудова додаткова функція, особливо для відстеження поточної швидкості.
  • Turboant X7 має достатню потужність, щоб пересуватися і полегшити роботу навіть важкому 120-кілограмовому гонщику. Максимальна швидкість також цілком адекватна. близько 27 км/год. Єдине розчарування. повільна крива прискорення.
  • Зарядка швидка. близько чотирьох з половиною годин для повного заряду.

Мінуси

  • В арці за переднім колесом накопичується багато бруду.
  • Розташування акумулятора в рульовій колонці призводить до більш високого центру тяжіння, меншої стійкості як під час їзди, так і на підставці. Винос також дуже великий і його важко вхопити однією рукою.
  • Turboant X7 важчий за Xiaomi M365, незважаючи на меншу ємність акумулятора. 6.4 Ач, 36 В (230 Вт).
  • Підніжку доводиться переставляти або подовжувати, щоб вона краще сприймала вагу рульової колонки. У поточному стані вона дуже нестабільна.
  • Безкамерні шини, як правило, важче замінити на велосипеді, і вони потенційно частіше здуваються. Крім того, Turboant офіційно не продає запчастини, і ми не можемо сказати напевно, чи сумісні широко доступні шини Xiaomi M365.
  • Додаткові акумулятори для X7 коштують трохи дорожче. 300. Відсік для акумулятора не закривається, і його досить легко вкрасти, якщо залишити самокат без нагляду.
  • На Turboant X7 немає KERS (система рекуперації кінетичної енергії). Гальмування двигуна присутнє, але досить слабке.
  • Немає жодного додатку чи розширеного зв’язку.
  • Існує лише розпливчаста індикація рівня заряду акумулятора. Неможливо отримати правильні показники у відсотках.
  • Прискорення на Turboant X7 дуже повільне. Настільки, що в інших випадках досить потужний скутер з достатньою продуктивністю і вантажопідйомністю для 120 кг гонщика злітає з місця дуже повільно. Це робить його безпечним самокатом для початківців або в якості прокату, але це неприємно обмежує і неприємно обмежує досвідчених гонщиків.
  • Реальний максимальний запас ходу в режимі High Performance трохи не дотягує до таких конкурентів, як Xiaomi M365, і становить близько 15 км.

З огляду на все, Turboant X7. це надійний продукт без серйозних недоліків. Відмінна якість збірки, великий комфорт їзди, вбудований спідометр і безкамерні шини. все це ключові особливості Turboant X7, які роблять його досить цікавою пропозицією.

Змінна конструкція акумуляторної батареї також пропонує величезну потенційну перевагу. Знімний акумулятор X7. це велика зручність, якщо ваша конкретна життєва або робоча ситуація дозволяє залишати самокат, скажімо, в гаражі вашого будинку, а акумулятор носити з собою тільки для зарядки або в якості захисту від крадіжки.

Здається, що це той транспортний засіб, який може дійсно блищати в автопарку своїх братів і сестер. Для таких речей, як доставка або здача скутера в оренду. Це саме той випадок, коли ви можете по-справжньому оцінити гнучкість заміни свіжої батареї за лічені секунди. Якщо ви здаєте самокат в оренду людям з різним рівнем навичок їзди або основними користувачами є діти, повільне прискорення самоката насправді буде благом для безпечної їзди.

електричний, самокат, m365

Крім того, цей самокат дійсно підводить своїм повільним прискоренням. Як особистий електросамокат для дорослої їзди, цей аспект швидко набридне, оскільки ваша майстерність і впевненість в управлінні самокатом прогресує, і ми хотіли б, щоб це можна було якось налаштувати.

Якщо, однак, ви не проти повільного прискорення через відносно низьку ємність акумулятора, TurboAnt X7. це чудовий маленький самокат, який, безумовно, варто розглянути.

Перевірте іспанську сторінку продукту TurboAnt (доставка з ЄС).

Перевірте сторінку продукту TurboAnt в США (відправляється з США).

Огляд електричного самоката Xiaomi M365

Ми тестуємо електричний самокат Xiaomi, який розважить великих дітей на кілька годин. Тепер він офіційно доступний і у Великобританії, що робить його ще більш привабливим.

електричний, самокат, m365

Наш вердикт

Xiaomi Electric Scooter дорогий і не дозволений на дорогах Великобританії з коробки, але якщо у вас є куди його взяти, ця іграшка принесе вам масу задоволення. Він швидкий, плавний і майже безшумний, з акумулятором, який просто продовжує їхати, і пристойними гальмами, які зупиняють вас швидко, але безпечно. Цей самокат найкраще підходить для великих дітей, але це не так вже й погано.

Дитячі електросамокати користувалися великою популярністю в минулому році. настільки, що ми, дорослі, теж хочемо спробувати. Xiaomi має відповідь зі своїм складним електричним самокатом, досить дорогою іграшкою, але такою, що приносить багато задоволення. Також дивіться Найкращі електричні скутери та Найкращі гіроборди

Деякі електросамокати Mi відкликаються через проблеми з безпекою механізму складання. Дізнайтеся, чи постраждав ваш самокат і як оформити безкоштовний ремонт.

Електросамокат Mi: Ціна та наявність у Великобританії

Зразок для огляду ми отримали з GearBest, де найнижча ціна на Xiaomi M365. На момент написання статті він був доступний там за зниженою ціною 333 фунтів стерлінгів.20, а доставка з Європи не передбачає ввізного мита.

Якщо ви віддаєте перевагу покупці у британського постачальника, ви, як правило, платите роздрібну ціну 399 фунтів стерлінгів.99, хоча Scootered пропонує ціну зі знижкою 370 фунтів стерлінгів, а Box в даний час має її на рівні 349 фунтів стерлінгів. Ви знайдете M365 через Pure Scooters та сам Xiaomi. Xiaomi також має магазин у лондонському торговому центрі Westfield.

Зараз з’явилася нова модель, M365 Pro. Він виглядає так само, але трохи більший, має потужніший двигун (для кращої їзди в гору) і набагато більшу батарею для величезного запасу ходу в 45 км. Він також коштує набагато дорожче. 498 фунтів стерлінгів.99 (хоча ви також знайдете його дешевше на GearBest).

електричний, самокат, m365

Mi Electric Scooter: Що це таке, що він робить

Це не звичайний дитячий електросамокат, як ви, мабуть, можете зрозуміти з цінника. Насправді, він зовсім не ідеальний для дітей, тому що його висота 114 см і він не регулюється по висоті (наш восьмирічний син міг майже впоратися з ним, але менші діти не зможуть). Він також досить важкий при вазі 12.5 кг, незважаючи на те, що він виготовлений з авіаційного алюмінію і швидко складається для полегшення транспортування, і їде дуже швидко. Трохи занадто швидкий для маленьких дітей.

Більшість електричних самокатів в наші дні виглядають як пластикові, об’ємніші версії олдскульних самокатів, з якими ми всі знайомі, і вони можуть бути досить гучними. Діти розвивають швидкість, як правило, від 8 до 14 миль/год, але з невеликим контролем над прискоренням (або, як це часто буває, над чимось іншим).

Електричний самокат Xiaomi більш вишуканий. Він може проїхати до 30 км (майже 20 миль, але точна відстань залежить від того, як швидко ви їдете), і зі швидкістю до 25 км/год (майже 16 миль на годину). Він також робить це майже повністю безшумно.

електричний, самокат, m365

Мобільний додаток дозволяє відстежувати все, від залишку заряду акумулятора та відстані до середньої швидкості та елементів керування прискоренням та круїз-контролем.

Так, круїз-контроль. На електросамокаті. Ця модель також має систему рекуперації кінетичної енергії та дискові гальма (ззаду. спереду гальмівна система E-ABS), що дозволяє скоротити гальмівний шлях до 4 м.

Крім того, є фара та миготливий задній стоп-сигнал. Фара досить потужна, щоб бачити, куди ви їдете, навіть вночі. Бонус.

Великий 8.5-дюймові надувні шини означають, що електричний самокат Xiaomi може впоратися з деяким бездоріжжям і, звичайно, з низькими та середніми бордюрами (але будьте обережні). Важливо, що він дуже стабільний у використанні, і ви швидко звикаєте до проходження поворотів і набору швидкості.

Ємний акумулятор на 18 650 мАг (280 Вт-год) означає, що він навряд чи розрядиться посеред гри або на півдорозі до місця призначення. Що стосується підзарядки, ми виявили, що вона досягає приблизно 20 відсотків на годину, тому повністю заряджається від порожнього акумулятора за п’ять-шість годин. Вам знадобиться лише адаптер для двоконтактного штекера, який GearBest зможе надати за запитом.

електричний, самокат, m365

Mi Electric Scooter: В дії

Всі, хто спробував цей самокат, захотіли забрати його додому. Це справді іграшка, яка дозволяє дорослим знову стати дітьми, і робити це стильно.

Як ми вже згадували, ми були дуже вражені швидкістю і стабільністю самоката, але нам також сподобалося, як легко його зібрати і почати рух. Наша єдина претензія полягає в тому, що в коробці не вистачало двох гвинтів для кріплення керма до основної колони, і ми не впевнені, що вони були там з самого початку, враховуючи, що коробка була дуже добре запечатана.

Щоб почати користуватися самокатом, ви натискаєте кнопку живлення зверху, яка активує чотири світлодіоди, що показують залишок заряду акумулятора, і піднімаєте невелику підставку для ніг. Самокат повинен рухатися, перш ніж запрацює двигун, тому потрібно його відштовхнути, а потім потягнути вниз важіль на правому кермі.

Від того, як далеко ви натиснете на цей важіль, залежить швидкість прискорення, хоча ви також можете змінити режим прискорення в налаштуваннях програми. Доступні три варіанти, хоча ми не помітили очевидної різниці між ними.

На іншому кермі ви знайдете гальмівний важіль і дзвінок, причому останній також використовується для утримання керма в складеному положенні самоката. Складання Xiaomi займає лічені секунди, але хоча це значно полегшує зберігання самоката, ми б не хотіли носити його з собою далеко в такому вигляді.

Він виготовлений з легкого алюмінію преміум-класу, але навіть при цьому батарея та двигун важать 12 кг.5 кг. У складеному вигляді (108x43x49 см) він все ще досить громіздкий.

Ми не можемо причепитися до дизайну, до якого можна було б причепитися. Замкнути його може виявитися складно, хоча ви можете протягнути ланцюжок через заднє колесо, а в ідеалі вам знадобиться якесь кріплення для телефону або тримач, щоб належним чином користуватися додатком.

Під час тестування ми не були достатньо впевненими, щоб відірвати одну руку від керма, щоб витягнути телефон і перевірити швидкість, тому у нас була одна людина на скутері, а інша з телефоном. Недоліком цього способу є те, що вам потрібно залишатися в зоні дії Bluetooth, що дає вам меншу відстань для збільшення швидкості. Тим не менш, нам вдалося записати 16.2mph від Xiaomi.

електричний, самокат, m365

(У цій ситуації інтеграція з Android Wear була б дуже доречною, хоча ніщо не заважає вам використовувати додаток Спідометр зі смарт-годинником).)

Сам додаток MiHome не найпростіший у використанні для британських користувачів. Спочатку ми вибрали США як локалізацію, оскільки це була єдина англійська мова в списку, але потім виявили, що деякі функції були відсутні, і не змогли прив’язати самокат до нашого акаунту Xiaomi. Ми рекомендуємо вам вибрати континентальний Китай.

Власне, забудьте про це. Ми рекомендуємо вам відмовитися від MiHome і завантажити Ninebot. Підключається набагато швидше і дає вам доступ до всіх тих самих функцій. Обидва додатки можна безкоштовно завантажити з Google Play. Приладова панель теж гарніша.

Електричний скутер Mi: Закон Великобританії

Перш ніж поспішати з покупкою електросамоката, варто знати, що електросамокати. самокати, в які також вбудований малопотужний двигун. класифікуються як PLEV (Personal Light Electric Vehicles), або персональні легкі електромобілі. Вони не підлягають оподаткуванню або реєстрації, але також не є законними для використання деінде, окрім приватних земель у Великобританії.

Тим не менш, якщо ви їздите на електросамокаті відповідально і проявляєте належну увагу до пішоходів і учасників дорожнього руху, ми вважаємо малоймовірним, що вас зупинить поліція.

Наша найкраща порада. триматися приватних територій, наскільки це можливо (де ви також будете в більшій безпеці), і завжди користуватися здоровою дозою здорового глузду. Якщо ви збираєтеся використовувати електросамокат безвідповідально, очікуйте, що вас на ньому зупинять.

Технічні характеристики

Xiaomi Mi Electric Scooter M365: Технічні характеристики

  • Електричний скутер
  • 16N.м крутного моменту
  • Потужність двигуна 250 Вт (максимум 500 Вт)
  • Максимальна швидкість 25 км/год
  • Запас ходу 30 км
  • передня гальмівна система E-ABS, заднє механічне дискове гальмо
  • система рекуперації кінетичної енергії
  • круїз-контроль
  • інтелектуальна BMS
  • інтеграція з мобільним додатком
  • фара
  • задній стоп-сигнал
  • підставка
  • 8.5-дюймові надувні колеса, 14-градусний градієнт підйому
  • Максимальне навантаження 100 кг
  • 4 світлодіоди
  • літієва батарея 18 650mAh (280Wh), заряджається за 5-6 годин
  • 108x43x114см (108x43x49см в складеному вигляді)
  • 12.5 кг

Огляд електричного самоката Xiaomi Mijia M365

електричний, самокат, m365

Електросамокат Xiaomi m365, який також називають самокатом Xiaomi Mijia. це високоякісний продукт, який я давно хотів отримати в свої руки. Я навіть почекав, поки ціна трохи знизиться, перш ніж придбати цей електросамокат.

Тим не менше, m365. це відмінний електричний скутер від відомого азіатського бренду під назвою Xiaomi, який забезпечує 18.6 миль відстані на одному заряді з максимальною швидкістю до 15.5 миль на годину.

Огляд

Їздити по місту зі швидкістю до 15.5 миль на годину при загальній відстані 18.6 миль на одному заряді з електросамокатом Xiaomi m365. Передній двигун потужністю 250 Вт забезпечує точну, швидку та потужну їзду.

Має дві пневматичні 8.5-дюймові шини і ви отримуєте дві запасні шини та внутрішні трубки в коробці, принаймні я так і зробив, коли купував його на Amazon.

Xiaomi m365 mijia є попередником самоката Segway ES1, який ми розглядали кілька тижнів тому.

Двигун живиться від мережі 42V 7.Літій-іонний акумулятор на 8Аг з 30 потужними елементами 18650. Проте, це великий акумулятор, і вам знадобиться щонайменше 5 годин, щоб повністю зарядити його, якщо він повністю розрядиться.

Загалом приємний скутер, який забезпечує відчуття стабільності та якості. Дизайн витончений, а з матовим чорним покриттям ви навряд чи можете помилитися.

Технічні характеристики:

Запас ходу до 18.6 миль за заряд

Чудовий самокат, який надає вам все в помірних кількостях. Хороше універсальне рішення, яке підходить для дорослих, які хочуть використовувати електросамокат для подолання коротких відстаней.10 миль.

  • Стабільний та якісний
  • Два різних швидкісних режими
  • Хороша швидкість та відстань на одному заряді
  • Відмінні гальма
  • Доступні запасні частини
  • Шини схильні до спущення
  • Довелося відрегулювати гальма після прибуття
  • Відстань на одному заряді трохи оптимістична

Досвід їзди

Перше враження від Xiaomi M365 було чудовим і хорошим. Їзда на ньому була плавною, але, як завжди, ми зіткнулися з проблемою дещо надто оптимістичної відстані на одному заряді, про яку ми писали в більшості наших оглядів електросамокатів.

Я маю на увазі, чи не можемо ми просто зібратися разом і вирішити, що ми будемо використовувати тиск 160 фунтів для дорослого самоката, а потім порівняти його на тестовій машині, щоб отримати деякі реалістичні значення?

Я отримав близько 9.8 миль на одному заряді з моїми 177 фунтами, що все ще добре, але навіть не близько до заявленої відстані на одному заряді.

Він поставляється з дисковим гальмом, яке було погано вирівняне після прибуття. Ймовірно, він розхитався під час транспортування, і мені довелося вкрутити маленький гвинт із шестигранним ключем, щоб правильно вирівняти гальмівні колодки. Швидкий ремонт, і через 5 хвилин гальма працювали, як треба. Гальмівний ефект дуже хороший, і у мене ніколи не виникало відчуття “о ні, будь ласка, зупинись”!”що завжди є хорошим показником.

Надувні шини допомагають справлятися з невеликими нерівностями на дорозі та зменшують удари. Великі вибоїни не проходять, хоча, як завжди з шинами, наповненими повітрям, вони схильні до спускання.

Акумулятор побудований з високоякісними літій-іонними елементами LG 18650, тому батарея не буде зношуватися занадто швидко, і вам не доведеться турбуватися про заміну батареї ще принаймні на 500 зарядок.

Особливості

  • Кінетична підзарядка або рекуперативна підзарядка заряджає батарею під час спуску або гальмування.
  • Мобільний додаток з даними в реальному часі, історією та можливістю оновлення прошивки самоката.
  • Двоколісна гальмівна система з заднім дисковим гальмом та гальмом електродвигуна.
  • 8.5-дюймові пневматичні шини, які зменшують удари і досить великі, щоб без проблем їздити по нерівному асфальту.
  • Економічний та просунутий режим, в економічному режимі ви отримуєте більшу відстань на одному заряді, але їздити на ньому не так весело.
  • Стабільна та якісна рама та деталі.
  • Велосипедний дзвінок, який є обов’язковим елементом за законом у таких країнах, як моя.
  • Приємна і проста система складання, яка кріпить ручку самоката до заднього бризковика для підвищення стійкості при піднятті.
  • Невелика підставка, яка дозволяє поставити самокат на відпочинок, не ставлячи його на землю і не притуляючи до чогось.
  • Якщо акумулятор розряджається, ви можете використовувати його як ручний самокат, тільки трохи важчий.

Дані оглядового тесту

Відстань: 9.8 миль

Швидкість: 15.3 милі на годину

Середня швидкість: 7.7 миль на годину

Витрата заряду акумулятора: 100% на 10%

Поверхня: Рівна поверхня, невеликий підйом

Останні слова

Мені подобається, як він дуже добре справляється з нерівним асфальтом, і він відчуває себе стабільно, мене ще не кидало з нього.

Скутер створений для їзди дорослих, і він здатний витримувати вагу до 220 фунтів. Якщо ви важчий, я пропоную вам поглянути на один з більш потужних самокатів, таких як Qiewa Q1.

Якщо ви обираєте M365 і не перевищуєте допустиму вагу, ви отримаєте приємну поїздку, яку можна брати з собою всюди. Він надає вам все в міру, і я вважаю його дешевим і надійним самокатом. Просто подивіться, наскільки добре він працює в порівнянні з Segway ES2 або в порівнянні з його наступником M365 pro.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top