Чи потрібен вам електросамокат? Ми протестували одну з них, щоб побачити. Електричний триколісний велосипед

Оригінал 3.0. Електричний вантажний велосипед

Пропустіть затори. Пролітайте повз лінію паркування автомобілів. Забудьте про пошук парковки. Заправляйтеся сміхом, а не газом. Це шкільні заняття, перевезення дітей, поїздки за продуктами, пляжні круїзи, весела машина, що змінює життя, від Bunch Bikes!

Ми з гордістю представляємо Bunch Original 3.0: Оновлені компоненти нашої флагманської моделі, включаючи покращений дисплей та елементи керування, зручніше сідло, шини, стійкі до спущеного колеса. і довгоочікувані варіанти кольорів!

Перетворіть свою повсякденну рутину на радісну пригоду на свіжому повітрі. Завдяки надзвичайно легкому кермуванню та потужному електричному підсилювачу, велосипед Bunch Bike робить життя вашої родини простішим, стійкішим, доступнішим та веселішим.

Доставка: 199. Прибуває повністю зібраним

Велосипеди на складі надійдуть протягом 2 тижнів у США. 3 тижні в Канаді.

Передня лавка (без вхідних дверей) Вхідні двері (без передньої лавки)

Sedona та Honey. це глянцеві лакові покриття, які підкреслюють природну текстуру деревини.

Cool Black та Sleek White. це високоякісні лакофарбові покриття, які створюють рівномірний напівглянцевий вигляд без видимої текстури деревини.

Індивідуальний дизайн: Створіть вражаючий індивідуальний дизайн та підкресліть унікальний стиль вашого бренду, організації чи сім’ї. Дізнайтеся більше про ціни та опції тут. Ми також пропонуємо низку колаборацій з художниками.

Опція передньої лавки збільшує кількість місць для сидіння. Пасажири можуть використовувати передню або задню лавку, загалом чотири місця та чотири ремені безпеки.

Фронтальна лава не сумісна з вхідними дверима. Більшість дітей у віці від 2 років можуть залізти за допомогою бічних сходинок.

Опція передніх дверей полегшує доступ до вантажного відсіку для великих собак та пасажирів з обмеженою рухливістю. Пасажири можуть використовувати лише задню лавку, загалом два сидіння та два ремені безпеки.

Передня панель не сумісна з передньою лавкою.

За бажанням ви можете замовити обидва варіанти. Перемикання між режимом передніх дверей та передньої лавки займає приблизно 5 хвилин. Замовте додаткову передню панель тут!

Кожен велосипед Bunch поставляється з нашою 12-місячною гарантією. Ваш велосипед гарантовано буде працювати ідеально для вас! Якщо у вас виникнуть проблеми або дефекти протягом гарантійного періоду, ми покриємо як деталі, так і обслуговування, щоб ваш велосипед працював безперебійно для вас. Ви можете прочитати більше про нашу гарантію тут.

Ви також можете придбати додаткову розширену гарантію через Mulberry.

Ми хочемо, щоб ви могли випробувати свій Bunch Bike без ризику. Усі нові велосипеди Bunch Bikes постачаються з 14-денним безкоштовним пробним періодом, який починається з дня отримання велосипеда. Якщо велосипед вам не підійшов, повідомте нам про це протягом 14 днів. Ми організуємо повернення вашого велосипеда до нас, і ви отримаєте право на 100% відшкодування, включаючи вартість доставки.

Ми пишаємось винятковою турботою про клієнтів. Ми хочемо, щоб ваша сімейна їзда на велосипеді була веселою, безпечною та безтурботною! Будь ласка, ознайомтеся з нашими відгуками, щоб дізнатися думку наших клієнтів про досвід користування велосипедом Bunch Bike.

Акумулятор: 48v 13.6Ah Li-ion. 653 Вт, Samsung 35E Cells

Зарядний пристрій: Сертифікований UL, розумний зарядний пристрій 48 В 2 А

Гальма: Дискові гідравлічні гальма Bengal, ротори 160 мм

Вантажний ящик: Морська фанера з фіксуючими лавками для зберігання

Ланцюг: KMC 27

Кривошип: 38T, 170мм DAPU кривошип з магнітним датчиком швидкості

Перемикач: 7-швидкісний Shimano Tourney

Крила: У комплекті, чорна сталь спереду та ззаду, повне покриття

Вільне колесо: Shimano 7-Speed

Рама: Сталева. Чорне фарбування з ЧПУ, внутрішнє антикорозійне покриття ED

Ручки: Комфортні ручки з пінополіуретану EVA

Поручні: Сплав, регулюються по висоті на 8.5

Ліхтарі: Спереду. Світлодіодний ліхтар XC-297E, задній. Spanninga Lineo. інтегрована в корпус акумулятора

Двигун: Безщітковий двигун DAPU M155 Geared Hub Motor потужністю 500 Вт, крутний момент 45 Нм

Педалі: Wellgo K79 зі світловідбивачами

Ободи: Samson, подвійна стінка, сплав, (36H спереду | 36H ззаду)

Сідло: Комфортне сідло Bunch. чорний

Ремені безпеки: Чотири 3-точкові ремені безпеки включені

Підсідельний штир: Promax, 28.6 мм х 350 мм

Затискач підсідельного штифта: Promax 319Q, швидкознімний

Перемикач передач: Shimano Tourney 7-швидкісний

Спиці: нержавіюча сталь 12 калібру

Рульовий демпфер: Одинарний газовий пружинний демпфер

Задній багажник: в комплекті, обмеження навантаження 66 фунтів, вбудована стійка для батареї

Шини CST C-1635, передні. 20 x 2.15 | Заднє. 24 x 2.00

Дросель: Дросель великого пальця Wuxing 108XL з бічним витягуванням

Рекомендований зріст велосипедиста:

5’4. 6’5. У стандартній комплектації

5’0. 5’3. Повідомте нас, щоб ми могли налаштувати висоту сидіння

Висота сидіння: 29.5. 39.5 (вимірюється від нижньої частини ходу педалі)

Висота керма: 43. 49

Загальна довжина: 83

Ширина в найширшій точці: 33.25

Ширина керма: 24

Корисна довжина заднього багажника: 14

Місткість заднього багажника: 55 фунтів.

Загальна вантажопідйомність велосипеда: 350 фунтів.

Максимальна вантажопідйомність вантажного відділення: 220 фунтів.

Вага велосипеда: 152 фунти.

Діаметр підсідельного штиря: 28.6 мм

Внутрішня ширина вантажного ящика: 23

Товщина деревини: 0.5

Внутрішня довжина вантажного боксу: 35.75

Висота багажника: 18.5 спереду до 22 біля керма

Висота лавок від підлоги: 9.25

Глибина лавок 9

Висота від землі до підлоги боксу: 15

Ціна розпродажу 4,965 Звичайна ціна (/)

Не любите свій велосипед? Ми заберемо його та повернемо 100%, включаючи доставку

Ваш велосипед поставляється повністю зібраним, зарядженим і готовим до їзди!

Від 0% річних або 150 грн на місяць з Affirm

Ми дбаємо про наші сім’ї Bunch з персональним сервісом, який є справедливо відомим. Почитайте наші відгуки!

Перейти до пункту 1 Перейти до пункту 2 Перейти до пункту 3 Перейти до пункту 4

Чому Bunch?

Дізнайтеся, що робить наші велосипеди унікальними

Чому Bunch?

Дізнайтеся, що робить наші велосипеди унікальними

Три колеса полегшують запуск, зупинку та керування велосипедом навіть для початківців.

Щоб ви могли розмовляти, сміятися, співати та насолоджуватися поїздкою. Ремені безпеки в комплекті!

З потужністю 500 Вт ваша сім’я буде парити. навіть в гору, навіть з повним завантаженням!

Ми пишаємося тим, що піклуємося про наші сім’ї Bunch з особливою турботою. Ми тут, щоб зробити ваше велосипедне життя легким, доступним та веселим!

Ми використовуємо якісні компоненти, збираємо та тестуємо кожен велосипед на нашому складі в Техасі. Так ми забезпечуємо безпеку наших дітей. і вашим.

Зустрінься з членом Bunch Squad у своїй громаді, щоб особисто протестувати велосипед Bunch Bike

потрібен, електросамокат, один, побачити, електричний, триколісний

Все, що вам потрібно, щоб почати рух

Аксесуари для модернізації

Ціна розпродажу 289 Звичайна ціна 499

Ціна продажу від 94 Звичайна ціна 158

Відгуки клієнтів

Це дуже весело. Це чудова альтернатива мінівену для нашої сім’ї, коли ми їдемо кудись в межах 5-10 миль. що дуже багато в нашому місті. Ми постійно їздимо на вуличні фестивалі, на які раніше не ходили, бо не хотіли мати справу з трафіком та паркуванням. Електропривод забезпечує достатню потужність, навіть якщо в кошику двоє дітей і дорослий. Обслуговування клієнтів також було чудовим. Ми настійно рекомендуємо придбати його.

Привіт, Адаме, наша сім’я має мінівен (в основному для поїздок за місто до родичів). Більшість днів він збирає пил, тому що наш Bunch Bike. це наш мінівен, і ми можемо зробити 99% нашого повсякденного життя на велосипеді. Цього тижня мій фургон був у майстерні на ремонті, і ми цього не пропустили! Радий, що підтримка була чудовою, ми завжди намагаємося підірвати наших клієнтів своїм сервісом! Аарон. CEO Bunch Bikes

Ми думали про вантажний/сімейний велосипед більше року. Навіть після того, як ми спробували велосипед Bunch, ми не були впевнені, чи зможемо виправдати ціну. чи отримаємо ми від нього достатньо користі? Чи був наш міський велосипед достатньо пристосований для міста? Коли ми подумали про купівлю автомобіля, то вирішили купити велосипед Bunch. Ми знали, що це дозволить нам бути більш активними і що це буде краще для навколишнього середовища, але чого ми не очікували, так це того, наскільки вся наша сім’я ЛЮБИТЬ їздити на велосипеді. Він перетворює щоденні завдання на веселу пригоду і миттєво піднімає настрій. Діти їдуть на Bunch, а не в причепі позаду мене, що дозволяє мені спілкуватися з ними протягом всієї поїздки. У них також є така гарна точка огляду, щоб озирнутися навколо. Взимку ми використовували чохол від дощу, щоб дітям було трохи тепліше, чохол від сонця для затінку, і ми обов’язково рекомендуємо подушки на сидіння для більш комфортної їзди. Ми дуже задоволені нашою покупкою!

Привіт, Джесіко, ти сказала це краще, ніж я, але цей огляд підсумовує мій досвід їзди на велосипеді з моїми дітьми за останні 6 років. Завжди піднімає настрій і ніколи не шкодуємо про те, що взяли велосипед замість машини (у нас ніколи не було другої машини, і ми ніколи не плануємо). Я дуже радий, що це працює для вас, хлопці! Аароне. Генеральний директор Bunch Bikes

Ми дуже задоволені нашим велосипедом Bunch з багатьох причин. Обслуговування клієнтів. НАЙКРАЩЕ. Їх програма інклюзії чудова. Цей велосипед змінив те, як наша сім’я насолоджується природою на свіжому повітрі! Я з нетерпінням чекаю, коли зможу забирати та відвозити дітей зі школи, прогулянки в парку стали простішими, ніж будь-коли, а мої двоє дітей можуть поїхати зі своєю сестрою та мною майже будь-куди на наших велосипедах. Такий особливий!

Привіт, Джессі, я не можу уявити життя нашої сім’ї без нашого велосипеда Bunch Bike, на ньому ми робимо все! Інклюзія лежить в основі того, що ми робимо, і ми хочемо зробити наші велосипеди доступними для якомога більшої кількості людей! Я дуже рада чути, як велосипед став частиною вашого життя! Аарон. Генеральний директор Bunch Bikes

Я не забарився з придбанням цього велосипеда! Я їздила на велосипеді по місту більше десяти років, і відмова від велосипеда під час першої вагітності та неможливість їздити з донькою протягом року була однією з найважчих жертв для мого психічного та фізичного благополуччя в той час. Саме тоді, коли мені стало занадто незручно залишатися на велосипеді, приїхав мій велосипед Bunch, і я так вдячний, що все ще перебуваю в дорозі. Я хочу просувати вертикальні електричні триколісні велосипеди, такі як Bunch, для всіх, хто стикається з проблемами мобільності. Це змінює гру. Одна невелика проблема, над якою я все ще працюю, полягає в тому, що під час цієї вагітності я чекаю двійню, і, на жаль, дощовик не застібається повністю, коли встановлені два дитячих сидіння. Мені доведеться попрацювати над цим. Але з огляду на те, що цей велосипед. це різниця між тим, чи можу я самостійно поїхати до продуктового магазину чи ні, це незначна проблема. Я також наполегливо рекомендую включити замок для кафе при покупці. Буває важко знайти підходяще місце, щоб припаркувати велосипед, тому замок у кафе забезпечує великий спокій під час виконання доручень.

Привіт Рейчел, я дуже радий почути, що Bunch Bike зробив можливим повернути радість їзди на велосипеді у ваше життя. Я теж їзджу на роботу на велосипеді вже близько 10 років, і я не думаю, що змогла б продовжувати це робити, коли у нас з’явилися діти, якби не наш Bunch Bike. Я знаю, що Lelac вже працює з вами над обхідним шляхом для дощовика та дитячих сидінь, але завдяки вашим та іншим відгукам ми працюємо над покращенням наступної версії дощовика. Аарон. Генеральний директор Bunch Bikes

Ми дуже любимо наш Bunch Bike, і наші діти теж. Вони віддають перевагу йому для поїздок до школи чи дитячих майданчиків, а не для поїздок на машині, і це був справді чудовий спосіб познайомитися з більшою частиною нашої спільноти, оскільки всім цікаво про велосипед. Ми нервували з приводу того, наскільки добре наша сім’я сприйме його, враховуючи вартість, але якщо розглядати його як заміну автомобілю, це було справді неймовірно. і економічний!

Привіт, Кевіне! Bunch Bike, безумовно, є інвестицією, але це дозволило нашій родині ніколи не мати 2-го автомобіля, і ми майже не використовуємо той, який у нас є. Щоденні поїздки до школи, поїздки в парк, басейн, бібліотеку, кафе тощо. з часом більш ніж окупив себе. Я дуже радий, що вам подобається ваш новий спосіб життя з Bunch! Аарон. Генеральний директор Bunch Bikes

Ми трохи нервували, коли робили таку велику покупку, не знаючи, чи виправдає велосипед наші очікування. Після використання нашого нового велосипеда кілька разів ми закохані! Велосипед ідеально підходить для пригод з нашою дитиною. Мені подобається, що цей велосипед дає нам можливість проводити час разом, коли ми можемо розмовляти з дитиною під час їзди, а вона не застрягла в причепі позаду нас. Bunch їде добре і має хороший час автономної роботи. Рекомендував би велосипед з 5 зірками!!

Привіт, Джулі, я дуже радий чути, що велосипед підійшов вам, але навіть якби це було не так, наша політика повернення є чудовою, і ми б повернули велосипед безкоштовно та без зайвих клопотів для вас. Наявність дітей попереду повністю змінює правила гри і ідеально підходить для того, щоб створити роки спогадів і поділитися радістю від спільної сімейної їзди на велосипеді! Аарон. генеральний директор Bunch Bikes

Мушу сказати, що я отримав найкращий досвід, задаючи питання та врешті-решт купуючи свій велосипед у Bunch. Бездоганне обслуговування клієнтів. У мене була абсурдна кількість запитань, і вони були добрими, терплячими та інформативними. Подвійний палець вгору.

Привіт, Метью, такий велосипед. це велика інвестиція, і він не для всіх. Може знадобитися багато запитань про вашу особисту ситуацію та використання, щоб з’ясувати, чи буде це саме той велосипед, який вам потрібен. Тож ні, це не була абсурдна кількість запитань! Все, що потрібно, щоб відчувати себе комфортно, ми раді допомогти клієнтам! Радий чути, що ви отримали чудовий досвід! Аарон. CEO Bunch Bikes

Я купив його, щоб кататися зі своїм малюком, який любить гуляти на свіжому повітрі і ненавидить машину. Я більше використовую його без неї! Я їжджу на роботу вчителем музики і можу завантажити всі свої інструменти та обладнання, знявши одну з лавок. Він відчуває себе настільки стабільним, і на ньому весело їздити. Я вражений тим, наскільки корисною є система допомоги при підйомі на пагорби. Дросель допомагає рушати з місця на червоне світло або знак “Стоп. Я не можу дочекатися, щоб покататися з донькою, а поки що мені подобається їздити на роботу три дні на тиждень на вантажному велосипеді. Я ЛЮБЛЮ свій велосипед.

Гей, Джеймі, цікавий факт, у далекому минулому я був шкільним вчителем музики, і якби у мене тоді був велосипед Bunch Bike, я був би видовищем, яке варто побачити, катаючись по місту зі своїм контрабасом. Молодці, що зробили свої поїздки на роботу без автомобіля! Ваша донька буде любити його все більше і більше, коли вона росте. Схоже, у вас, хлопці, попереду роки веселих сімейних спогадів! Аароне. Генеральний директор Bunch Bikes

Переїхав до нового будинку поруч із велосипедною ванною. НЕНАВИДЖУ ЇЗДИТИ НА МАШИНІ! Я дуже радий, що можу безпечно возити своїх двох дітей на щоденні прогулянки. Я відчував себе в 100 разів безпечніше на ньому, ніж на всіх інших E.Cargo Bikes, якими я керував по SMS. Я банчер по життю!

Привіт, Лайно, я теж ненавиджу їздити на машині 🙂 Ласкаво просимо до життя з Bunch. стабільність 3 коліс. це зміна гри для практичності їзди з дітьми. і справляється краще, ніж 2 колеса в зимову погоду (як я впевнений, ви помітили!). Аарон. CEO Bunch Bikes

Bunch. це дійсно приємний і практичний спосіб перевезення кількох дітей. До цього велосипеда, коли у нас була лише одна дитина, я їздив на своєму одноколісному електровелосипеді, поки носив нашу доньку в слінгу. Однак у 3-річному віці вона почала ставати трохи важчою і занадто високою, щоб продовжувати це довше; і як тільки у нас з’явилося двоє дітей, і наш молодший міг бути окремо від мами досить довго, мені потрібно було підняти свою гру на новий рівень. Я хотіла, щоб діти завжди були попереду, щоб я могла їх бачити і спілкуватися з ними, а не саджати їх у велосипедний причіп, тому я пошукала і знайшла Bunch як ідеальне рішення. The Bunch був чудовим для цього.- мені дуже подобається їздити, і 3-річна та 10-місячна дитина (в дитячому сидінні) також насолоджуються цим задоволенням. Ми вже зробили кілька поїздок, як вдень, так і вночі.- і в дощ, і в спеку.- і це був вибух в кожному з цих умов! Велосипед досить добре справляється з гравійною дорогою та досить крутим (~18% ухилу) гравійним пагорбом.- хоча, звичайно, їхати легше, коли ми виїжджаємо на тротуар або добре насипану гравійну дорогу. Велосипед не ідеальний, але я думаю, що це найкраще, що існує на ринку сьогодні. Є кілька вдосконалень, які я хотів би бачити у Bunch, і я вже давав відгуки про деякі з них. Найголовніше, що дросельна заслінка великого пальця, на яку впливає налаштування пасивної допомоги, є поганим дизайнерським вибором (i.e., ви не можете бути на рівні 0 і все ще використовувати дросель, вам потрібно спочатку підняти рівень PAS; однак я чув, що вони планують з часом покращити його, відокремивши дросель від рівня допомоги педалей). Мотор не безшумний, що неприємно (для порівняння, він безшумний на моєму соло-велосипеді від Rad Power Bikes), але і не надто гучний.- на рівній місцевості я просто ставлю велосипед на 0 рівень допомоги і тренуюся, а коли мені потрібна додаткова допомога, мені байдуже, наскільки голосно скиглить двигун. Інші дрібниці: фари могли б бути яскравішими (але легко прикріпити окрему фару); і дитяче сидіння за замовчуванням спрямоване вперед, а не назад, і не має амортизації (але я зробив модифікацію “зроби сам”, щоб воно було спрямоване до мене, і сидіти на подушці для амортизації на вибоїстій гравійній дорозі). Загалом, це чудовий сімейний велосипед від компанії, яка має фантастичне обслуговування клієнтів та дійсно позитивну та корисну групу (шукайте Bunch Bikes Club: Owners Friends). Я радий, що придбав цей велосипед, вже порекомендував його друзям і з нетерпінням чекаю, коли зможу їздити на ньому з сім’єю ще багато років!

Привіт, Майкл, як завжди, ми дуже цінуємо твої відгуки, і я радий, що ти поділився ними тут. Всі речі, які ви згадали, знаходяться на радарі, і ми працюємо над їх покращенням за лаштунками, дякуємо, що поділилися чесними плюсами та мінусами! Я радий, що ви, хлопці, отримуєте багато користі від велосипеда! Аарон. Генеральний директор Bunch Bikes

Хочу покататися на електровелосипеді? Ця модель від Sixthreezero. це море задоволення

потрібен, електросамокат, один, побачити, електричний, триколісний

Триколісний велосипед так і не злетів. З усією повагою до крихітних велосипедів для малюків та мотоциклетних колясок, триколісні велосипеди ніколи не були популярними. Але в місті з’явився новий електровелосипед, який змінює наше уявлення про велосипед з додатковим колесом.

Велосипед, про який ми говоримо. це електричний триколісний велосипед EVRYjourney від Sixthreezero. Переглядаючи маркетингові матеріали, легко припустити, що ця модель призначена для жінок, оскільки це майже все, що зображено на веб-сайті, але вона не є гендерно-специфічною (похила рама дійсно нагадує досить застарілу “традиційну” жіночу раму, спочатку створену для транспортування суконь). це більше для дитини, яка живе в нас, ніж для будь-чого, це більше для дитини, яка живе в нас.

Тут виникає питання: їзда на триколісному велосипеді відрізняється від їзди на велосипеді, і це стає абсолютно зрозумілим одразу. У триколісного велосипеда більше бічних коливань, що має сенс, враховуючи ваш ширший набір. До нього треба звикнути, але це не займе багато часу. Поворот. це зовсім інша справа, оскільки традиційні велосипедисти люблять крутити педалі в повороті. З триколісним велосипедом ви захочете сповільнитись на більшій кількості поворотів, щоб утримати всі три колеса заземленими. Як тільки ви відчуєте його, їзда на EVRYjourney стане легкою прогулянкою.

Що нам подобається в цьому

потрібен, електросамокат, один, побачити, електричний, триколісний

У цьому трициклі є багато чого, що вам сподобається. Для початку, це виглядає гостро. Зовнішній вигляд. це ще не все, але коли ви маєте справу з триколісним велосипедом. знову ж таки, найбільш синонімічним з іграшками для малюків. цей додатковий крутий фактор приваблює дорослого велосипедиста. Акценти зі штучної шкіри, безліч кольорів рами та шини з білими стінками. все це додає стилю.

Час автономної роботи вражає. Він не тільки швидко заряджається, але й повного акумулятора вам вистачить щонайменше на 30 миль, якщо не на 40 з гаком. Спочатку колеса здаються незграбними та великими, але після подолання гравію та трави ми навчилися по-справжньому цінувати їх. Стильні крила роблять цей електробайк чудовим за будь-яких умов (під час дощу дисплей працював бездоганно).

На цьому триколісному велосипеді ви не поб’єте жодного рекорду швидкості, але 250-ватний двигун переднього колеса забезпечує достатню потужність і розвиває близько 16 миль/год. Дросель чутливий, функції дисплея прості в навігації та досить корисні, а також є п’ять рівнів допомоги педалям. Ручне керування є дуже зручним, оскільки є сім передач, які допоможуть вам на цьому шляху.

Нам подобається кошик, який досить великий, щоб перевозити цуценя, великий холодильник або достатню кількість продуктів. Двигун працює тихо, що робить поїздку спокійною, а поїздку комфортною. На ньому можна багато чого відрегулювати, що особливо зручно, якщо ви користуєтеся велосипедом удвох і передаєте його від одного гонщика до іншого. За допомогою набору інструментів, що входить до комплекту, ви можете легко відрегулювати все. від орієнтації сидіння до кута нахилу керма.

Що нам не подобається

потрібен, електросамокат, один, побачити, електричний, триколісний

Одразу після випуску, велосипед досить важко зібрати. Це прийнятна ціна за те, що річ доставляється в зручній і напрочуд вузькій коробці прямо до ваших дверей, але все ж варто зазначити, що. Ті, хто не має механічних здібностей, будуть переглядати та переглядати короткі навчальні відео від бренду, поки збиратимуть його разом. Цей автор має достатній досвід тюнінгу велосипедів, і все одно йому знадобилося кілька годин, щоб підготувати все це. Але хороша новина полягає в тому, що після того, як електровелосипед буде готовий до роботи, вам залишиться лише насолоджуватися поїздкою і заряджати батарею, коли це необхідно.

Ще одна проблема. це розмір і вага моделі на зсув. Хоча важко уявити, що це можна якось виправити (менші колеса виглядали б безглуздо, не впевнений, що ви зможете знайти легший двигун, можливо, тоншу раму)?), це створює деякі проблеми, а саме у формі зберігання. Мотоцикл досить великий, і йому потрібне власне місце для паркування. Це не найпростіша річ для перенесення в будинок і з дому, тому подумайте про спеціальне місце для нього і придбайте замок, який може впоратися з більшою конструкцією.

Велосипед трохи пихкає, коли має справу з пагорбами будь-якої величини, тому враховуйте навколишнє середовище. Найкраще працює на рівнинній місцевості. Було б круто, якби в майбутній моделі шнури були менш помітними, або навіть заховані всередину, але це скоріше порада на майбутнє, ніж реальна скарга.

Кілька останніх думок

потрібен, електросамокат, один, побачити, електричний, триколісний

Хоча легко сказати, що це в основному для пенсіонерів, які живуть у Палм-Спрінгс, електровелосипед. це робоча конячка і чудовий велосипед для приміських поїздок. Незважаючи на великі розміри, це гарний велосипед, який може робити все, що може якісний круїзний велосипед, і навіть більше. Ми любимо його не за його технічні можливості чи швидкість, а за його естетичність, утилітарність та легкість у використанні. Це справді весела поїздка, яка має літо, написане на ньому. Це не просто трицикл, це електричний триколісний велосипед і дорослий триколісний велосипед в одному, створений для безтурботних подорожей.

Цікаво про найкращі велосипеди на ринку? Подивіться, що ще нам подобається у 2023 році. Razor випустив новий електронний велосипед, і ми також висвітлюємо електричні гірські велосипеди. Тож хапайте шолом і крутіть педалі.

Високопродуктивні електровелосипеди

Якщо ви шукаєте високопродуктивні електричні велосипеди, зверніть увагу на електричні допоміжні трицикли Outrider. Для пригодницьких поїздок, перегонів або найкращих поїздок на роботу, трицикли Outrider пропонують гострі відчуття, які ви не відчуєте на жодному іншому електровелосипеді на ринку. Ми створюємо тільки триколісні велосипеди, тому що ми переконані, що триколісне шасі є найкращою конструкцією для дійсно високопродуктивної машини.

Мотоцикли Outrider. одні з найпотужніших високопродуктивних електровелосипедів на ринку. Назва Outrider 422 Alpha багато говорить про те, наскільки він потужний. Безщітковий RC-двигун на цьому педальному електровелосипеді виробляє 4000 Вт енергії (5.3 кінські сили), а акумуляторна батарея спалить 2200 ват-годин.

Порівняння високопродуктивних електровелосипедів

Ми не просто стверджуємо, що робимо одні з найкращих високопродуктивних електричних велосипедів на ринку. Ми надаємо споживачам порівняння продуктивності за деякими ключовими факторами, які слід враховувати, коли ви купуєте високопродуктивні електровелосипеди. Наш 422 Alpha є лідером серед високопродуктивних електровелосипедів у багатьох категоріях:

Триколісні велосипеди Outrider були протестовані та повторно протестовані в реальних умовах, і ми з радістю покажемо вам наші дані про продуктивність.

Високопродуктивні електровелосипеди для перегонів

Трицикли Outrider зарекомендували себе як одні з найкращих у світі високопродуктивних електровелосипедів для перегонів на електричному підйомі на гору Пайкс Пік у 2012 році. Два мотоцикли Outrider обійшли конкурентів на цій виснажливій 12-кілометровій трасі.42-мильний гірський маршрут. Наші велосипеди спалили тротуар, незважаючи на крутий набір висоти, і легко впоралися з усіма 156 поворотами та віражами. На фініші ми встановили новий рекорд дистанції. 23 хвилини 32 секунди. Подивіться відео перегонів, щоб побачити потужність та елегантність цих високопродуктивних електровелосипедів в дії.

Тест-драйв високопродуктивних електричних велосипедів Outrider

Керування одним з високопродуктивних електровелосипедів Outrider. це досвід, не схожий ні на що, що ви пробували раніше. Ви можете переглянути безліч відеороликів про Outriders в дії в Інтернеті. Але поки ви не відчуєте вітер у своєму волоссі, коли повертаєте за гірський перевал, ви не дізнаєтесь, що таке справжній досвід Outrider. Купіть один з них онлайн і отримайте його повністю зібраним прямо до ваших дверей. А якщо ви хочете спробувати його перед покупкою, запишіться на тест-драйв, зателефонувавши за номером 828-654-7555 або надіславши листа на testride@outriderusa.com.

Перейдіть за цими посиланнями, щоб дізнатися більше:

Перша поїздка на Lectric XP Trike: Тестуємо недорогий електровелосипед, створений для всіх

Компанія Lectric eBikes відома двома речами. виробництвом доступних електровелосипедів та їх великою кількістю. Головною метою компанії було вивчити ринок електровелосипедів, з’ясувати, чого хочуть люди, і знайти спосіб зробити їх більш доступними. Вони робили це знову і знову з іншими своїми електровелосипедами, і це саме те, що вони зробили цього разу з новим Lectric XP Trike.

Компанія запросила мене подивитися на новий електровелосипед у їхній штаб-квартирі у Феніксі, штат Арізона. Там у мене була можливість застрибнути на борт і відчути, на що здатен цей 1499 електричний трицикл.

А відповідь, виявляється, є дуже багато. Він може тягнути. Він може підніматися. Він може складатися. Це триколісний швейцарський армійський ніж зі смішним крутним моментом і сидінням для одного.

Я провів лише один день з цим маленьким трициклом, тому це не повний огляд поки що. Це ще попереду. Але навіть провівши лише кілька годин у сідлі, я вже можу сказати, що це буде справжнім хітом якщо вони зможуть тримати його на складі.

Подивіться, як показав себе Lectric XP Trike у моєму першому відео нижче. Тоді продовжуйте читати, щоб дізнатись про дрібні деталі.

Відео про першу поїздку на Lectric XP

потрібен, електросамокат, один, побачити, електричний, триколісний

Lectric XP Trike має двигун потужністю 500 Вт, який видає 1,092 пікові вати потужності. Він встановлений у середньому приводі як карданний вал, що дає йому можливість приводити в рух обидва задніх колеса через відкриту вісь диференціала.

Він живиться від акумулятора 48 В 14 Ач ємністю 672 Вт-год, якого вистачає на 60 миль (96 км) пробігу в режимі найнижчого енергоспоживання з педальним підсилювачем. Але, чесно кажучи, навіть на максимальній швидкості 14 миль/год (22 км/год), ви все одно проїдете 30-40 миль (48-64 км).

Велосипед котиться на 20 ″ x 2.6-дюймові шини, одношвидкісна трансмісія та гідравлічні дискові гальма на 180-міліметрових дисках. Кожен гальмівний важіль має стоянкове гальмо, чого я ніколи раніше не бачив на гідравлічних гальмах.

потрібен, електросамокат, один, побачити, електричний, триколісний

На 69 градусів.5 фунтів (31 кг).5 кг) електровелосипед складається, щоб поміститися в обмеженому просторі, і цей трюк дозволяє йому прибути в повністю зібраному вигляді. Вам не потрібно нічого прикручувати, ви просто розкладаєте його і їдете. Це буде великою перевагою для багатьох велосипедистів, особливо старшого віку, які не хочуть згинатися над коробкою, піднімаючи 70-фунтовий велосипед.

Говорячи про вагу, він насправді відносно легкий для електричного триколісного велосипеда. А низька посадка робить його ідеальним для низькорослих райдерів зростом до 4’10” (147 см). Очевидно, що він підходить і для високих велосипедистів, оскільки розрахований на людей зростом до 6’4″ (193 см). Я перебуваю в середині цього діапазону, тому особисто я не можу говорити про крайнощі, але для мене він був чудовим з точки зору розміру.

Він також може відповідати широкому діапазону ваги гонщика завдяки максимальній вантажопідйомності 330 фунтів (150 кг). На додаток до корисного навантаження водія, задній багажник може нести 75 фунтів (34 кг), тоді як передній кошик може нести 35 фунтів (16 кг).

І як частина запуску, Lectric включає вантажний пакет, що складається з переднього та заднього кошика, безкоштовно! Отримати цілий велосипед плюс вантажний пакет всього за 1,499. це дуже вигідна пропозиція.

потрібен, електросамокат, один, побачити, електричний, триколісний

Тож як він їздить?

Ось божевільна частина: Незважаючи на те, що він дуже м’який, коли ви тримаєте його в режимах низької потужності, він має значний крутний момент у режимах високої потужності, що чудово підходить для підйому на пагорб.

Команда Lectric відвезла мене на пагорб, схожий на невелику гору, і я зміг піднятися на Lectric XP Trike прямо на її схил. Ми навіть поклали кілька десятків фунтів сталевого вантажу в задній кошик, щоб дати мені відчуття того, що було б, якби я був важчим райдером. Мотоциклу було все одно. він просто продовжував підніматися, як машина.

Повертаючись вниз по схилу гори, я оцінив гідравлічні дискові гальма, особливо коли згадав, скільки сталевої ваги у мене було ззаду.

потрібен, електросамокат, один, побачити, електричний, триколісний

Далі я поїхав до парку, де поєднав їзду по асфальтованій доріжці та бездоріжжю на траві. Мотоцикл добре показав себе в обох випадках. Тугі пончики навіть можливі, хоча ви повинні бути обережними, щоб не переборщити. Я можу підняти зовнішнє колесо на крутих поворотах, якщо дуже постараюся, але для цього мені довелося докласти певних зусиль. Я ніколи не відчував, що перекинусь у звичайному повороті.

Чи такий же він стабільний, як RadTrike? Не зовсім так. Цей мені здається королем стабільних триколісних велосипедів. А Lectric XP Trike трохи вужчий ззаду і має трохи вищий центр ваги з вищими колесами та вищою вантажною стійкою ззаду. Але він все ще відчувається досить стабільним, і мені було б комфортно посадити на нього своїх батьків. якщо це має значення в перспективі.

Хоча на трициклі немає підвіски, ви ніколи не їдете достатньо швидко, щоб відчути, що це критично. Підвіска більш важлива для мене на високих швидкостях, де я наїжджаю на перешкоди з більшою силою і де у мене менше часу, щоб їх уникнути. На максимальній швидкості 14 миль/год ви бачите речі, що наближаються в уповільненому темпі, і можете легко їх об’їжджати.

Як ви можете бачити на відео вище, я навіть взяв Lectric XP Trike на серйозно пересіченій місцевості в розмитому сухому руслі річки. Я був щиро здивований, наскільки добре він справляється з таким жорстким бездоріжжям.

потрібен, електросамокат, один, побачити, електричний, триколісний

Проте, до трьох коліс потрібно трохи звикнути, щоб об’їжджати перешкоди. Ви повинні навчитися ставити горщики або каміння між двома з трьох коліс або займати широке місце навколо них.

Це те, до чого новим велосипедистам знадобиться кілька днів, щоб звикнути, але швидко стає другою натурою.

Найкращий коментар від танкіста

Я думаю, що цей Lectric Trike є революціонером в індустрії; за 1499 грн жоден інший виробник не пропонує стільки функцій на електровелосипеді. Або інші виробники знизять ціни на свої трицикли, або Lectric збирається підняти ціну на свої трицикли незабаром після того, як перша партія буде розпродана.

FWD-трицикли просто не в змозі конкурувати з продуктивністю RWD-трициклів.

Централізація маси заднього диференціалу та розміщення акумуляторної батареї посередині всіх трьох коліс є ключем до стабільності електровелосипеда.

За його ціну, я, мабуть, зможу швидко перепродати його, якщо продуктивність не буде такою, як я очікував.

У мене є спокуса купити два з них, щоб мати по одному трициклу на тестя, щоб вони не боролися за їзду.

Так, лежачі велосипеди для пуголовків можуть бути швидшими, стійкішими на поворотах, але не багато старших мають гнучкість, щоб нахилитися майже до рівня землі і піднятися на низьке сидіння лежачого велосипеда.

Злазити з лежачого велосипеда після гарної поїздки? удачі з втомленими ногами / колінами.

Для тих, хто має достатню гнучкість, може здатися неважким вилізти з низького сидіння, але для людей похилого віку це все одно, що вилізти з DeLorean.

Lectric виконали свою домашню роботу з цим велосипедом; я сподіваюся, що вони збережуть низьку ціну і продадуть тонну цих велосипедів.

Всього за 1499 доларів це дуже вигідна пропозиція, і вона відповідає стратегії Lectric, яка полягає в тому, щоб зробити популярні електровелосипеди доступними для широких верств населення.

Як довго прослужить велосипед? Не маю жодного уявлення. Я провів з ним лише день.

Але поки що трицикл відчувається міцним, і я також бачив кімнату, повну представників служби підтримки клієнтів, які сиділи в штаб-квартирі Lectric у Феніксі, чекаючи, щоб допомогти будь-кому, якщо у них виникнуть проблеми в майбутньому, що дає мені хорошу впевненість у підтримці клієнтів.

Для тисяч людей, які щодня пересідають на електросамокати, я радий бачити, що на ринку з’являються такі варіанти, як цей. І коли я проведу на XP Trike більше часу, ніж просто веселий день на сонці, я впевнений, що він мені сподобається ще більше.

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek. експертів, які щодня розповідають новини про Tesla, електромобілі та зелену енергію. Не забудьте зайти на нашу домашню сторінку, щоб дізнатися всі останні новини, і слідкуйте за Electrek на та LinkedIn, щоб бути в курсі подій. Не знаєте, з чого почати? Останні огляди дивіться на нашому каналі YouTube.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top