Батареї для електровелосипедів: Пояснення вольт, ампер та ват-годин. 72 вольтовий ebike

Вступ: Калькулятор пробігу електричного велосипеда (Ebike)

Одне з найпоширеніших запитань, яке ми отримуємо. як розрахувати географічний радіус дії електровелосипеда. В основному,

  • Як далеко проїде мій ebike до того, як розрядиться батарея?
  • Який діапазон мого ebike?
  • Як далеко я можу проїхати на одному заряді?

Є багато факторів, які впливають на запас ходу електровелосипеда, включаючи тип велосипеда, на якому ви їдете, а також ємність акумулятора, рельєф місцевості та рівень зусилля на педалях, яке ви докладаєте як водій.

Якщо у вас двигун від Bosch, то вам варто скористатися калькулятором відстані на ebike від Bosch. Але для всіх інших електровелосипедів наш калькулятор запасу ходу є найдосконалішим на сьогоднішній день.

Правда полягає в тому, що більшість електровелосипедів поставляються з двигуном Bafang або його еквівалентом, оскільки вони є найбільшим виробником двигунів для електровелосипедів у світі і мають виняткову репутацію. Наш калькулятор запасу ходу електровелосипеда був розроблений на основі характеристик системи Bafang для електровелосипедів.

Для більш точної оцінки запасу ходу електровелосипеда ми розробили детальний калькулятор запасу ходу, який має 16 окремих вхідних даних та понад 100 варіантів. Спробуйте зараз і почніть відстежувати свій фактичний запас ходу, щоб допомогти нам вдосконалити систему. Якщо ви хочете дізнатися всі подробиці про те, як далеко можуть проїхати електровелосипеди і як отримати максимальний запас ходу від акумулятора ebike, пропустіть калькулятор і продовжуйте читати цю статтю.

Середня швидкість протягом всієї поїздки, включаючи звичайне педалювання та використання педалей і дросельної заслінки.

Кількість енергії, яку ви витрачаєте на педалі, щоб досягти середньої швидкості. 0 = тільки дросель, 9 = екорежим.

  • 0 Тільки дросель
  • 2 Турбо-режим
  • 4 Спортивний режим
  • Режим 6 поїздок
  • 9 Екологічний режим

Загальна вага, включаючи велосипед, акумулятор, водія та будь-який вантаж, який ви перевозите на велосипеді або в причепі.

  • 100 фунтів
  • 125 фунтів
  • 150 фунтів
  • 175 фунтів
  • 200 фунтів
  • 225 фунтів
  • 250 фунтів
  • 300 фунтів
  • 325 фунтів

В середньому, скільки разів за хвилину ви робите один повний оберт педалей?

  • 10 об/хв
  • 20 об/хв
  • 30 об / хв
  • 40 об / хв
  • 50 об/хв
  • 60 об/хв
  • 70 об / хв
  • 80 об/хв
  • 90 об/хв
  • 100 об / хв
  • 110 об/хв
  • 120 об / хв

Де розташований двигун на вашому електровелосипеді?

НОМІНАЛЬНА ПОТУЖНІСТЬ ДВИГУНА (Вт)

Яка номінальна потужність двигуна вашого ebike? Для здвоєних накопичувачів введіть загальну потужність.

Яка напруга в системі вашого електровелосипеда?

ЄМНІСТЬ АКУМУЛЯТОРА (Ампер-години)

Ємність акумулятора вашого електровелосипеда, що вимірюється в ампер-годинах (Аг)?

  • 8.0 Ач
  • 10.4 Ач
  • 11.6 Ач
  • 14.0 Ач
  • 16.0 Ач
  • 20.0 Ач
  • 25.0 Ач

На якому стилі електричного велосипеда ви їздите?

Виберіть протектор шини, який найбільш схожий на протектор шин вашого електровелосипеда.

КІЛЬКІСТЬ МЕХАНІЧНИХ ПЕРЕДАЧ

Виберіть механічну систему передач на своєму ебайку.

  • ОДИНАКОВА ШВИДКІСТЬ
  • 3-ШВИДКІСТЬ
  • 5-ШВИДКІСТЬ
  • 7-ШВИДКІСТЬ
  • 9-ШВИДКІСТЬ
  • 10-ШВИДКІСНИЙ
  • 14-ШВИДКІСНІ
  • 15-ШВИДКІСНІ
  • 21-ШВИДКІСТЬ
  • 27-ШВИДКІСТЬ

Виберіть механічну систему передач на своєму ебайку.

Виберіть місцевість, яка найкраще описує середню місцевість для вашої їзди.

Виберіть той, який найкраще відповідає умовам, з якими ви найчастіше стикаєтесь під час поїздок.

  • ГЛАДКИЙ АСПАЛЬТ
  • РІВНОМІРНИЙ ГРАВІЙ
  • НЕРІВНА ГРАВІЙНА / КАМ’ЯНИСТА
  • СИЛЬНО ПОШКОДЖЕНА
  • ПІСОК АБО СНІГ

Найкраще описує погодні умови, з якими ви зіткнетеся під час поїздки?

Як часто потрібно повністю зупинятися і стартувати з положення стоячи? Рівень 1 = рідко, рівень 5 = часто

  • БЕЗ ЗУПИНОК
  • КІЛЬКА КРОКІВ
  • ДЕКІЛЬКА ЗУПИНОК
  • БАГАТО ЗУПИНОК
  • МІСЬКИЙ РУХ

Розвінчання міфу про батарею Ebike

По-перше, давайте розвіємо деякі міфи про батареї електровелосипедів. Кожен виробник електровелосипедів повинен надавати детальні технічні характеристики акумулятора та всіх інших компонентів моделей, які він випускає на ринок. Багато хто також надає приблизні діапазони, але рідко вказує, як ці оцінки діапазону були отримані. Ось чому ми створили цей калькулятор, щоб ви могли отримати досить точний діапазон на основі специфікацій вашого ебайку та умов їзди.

Орієнтовні діапазони, надані брендами ebike, не ґрунтуються на ретельному тестуванні

Далі, давайте відкинемо ще одну очевидну неправду. На всіх електровелосипедах можна їздити як на звичайних велосипедах, просто крутячи педалі та використовуючи стандартні передачі. Якщо електромобіль, на який ви дивитеся, не має педалей, це не електровелосипед.

Якщо ви їдете на електровелосипеді з вимкненою електронікою, заряд батареї не втрачається. І якщо ви їдете на електровелосипеді без увімкненої електроніки, то вимкнений двигун не створює опору або опору.

Вимкнений двигун не створює жодного опору чи опору

Зважаючи на це, електровелосипеди, як правило, важчі за звичайні велосипеди через додаткову вагу двигуна, акумулятора та контролера. Але є також легкі електровелосипеди, які складаються і є дуже портативними.

Літій-іонний акумулятор. це паливний бак для вашого електровелосипеда, як і акумулятори, які живлять ваш мобільний телефон та ноутбук. У минулі часи, кілька років тому, деякі старі бренди електровелосипедів використовували герметичні свинцево-кислотні (SLA) акумулятори на своїх електровелосипедах.

Ви все ще можете знайти ці типи акумуляторів в автомобілях та на самокатах. Але завдяки вдосконаленню технології акумуляторів, більш щільні та енергоефективні літій-іонні батареї стали стандартом для всіх електровелосипедів. Ці батареї відрізняються за своїм хімічним складом, а також робочою напругою та ємністю. Не купуйте велосипед без літієвої батареї. Дізнайтеся більше про акумулятори для електровелосипедів у нашому розділі поширених запитань про акумулятори Ebike.

Як і літієві батареї, що живлять ваші персональні електронні пристрої, батареї ebike не вічні. Приблизно після 1 000 циклів заряджання ви помітите, що батарея не тримає повний заряд. Для середньостатистичного велосипедиста потрібно близько 2-4 років, щоб зарядити і розрядити батарею 1 000 разів. Ці часові рамки можуть значно скоротитися, якщо ви піддаєте акумулятор електровелосипеда екстремальним температурам. спеці чи холоду. Тому краще не залишати батарею в багажнику гарячого автомобіля або в гаражі, де за ніч температура може впасти до нуля.

Коли вам нарешті знадобиться нова батарея для вашого електровелосипеда, не бійтеся. Зазвичай заміна або запасні акумулятори доступні від оригінального виробника, але навіть якщо їх немає, існують авторитетні сторонні компанії, які можуть забезпечити якісну заміну. Наша улюблена компанія для цього. Ebike Marketplace в Лас-Вегасі.

Неелектричні фактори, що впливають на запас ходу електровелосипеда

Існує багато змінних, які впливають на дальність пробігу, включаючи конструкцію велосипеда, вагу та стиль їзди, рельєф місцевості, погоду, вологість поверхні, накачування шин.

Обслуговування конструкції велосипеда. Електровелосипеди, як і звичайні велосипеди, бувають різних видів. У вас є гірські електровелосипеди з великими шинами, маленькі складні електровелосипеди та спокійні електровелосипеди в стилі круїзерів. Є кілька ключових факторів у конструкції велосипеда, які впливають на запас ходу.

По-перше, вага велосипеда є основним фактором, а також ширина шин. Товсті шини, наприклад, мають більшу площу контакту з землею і більше зчеплення (тертя) у порівнянні з шосейним велосипедом з вужчими шинами. Це додає опору, який може швидше виснажити запаси енергії.

По-друге, важливо зазначити, що погано налаштований або обслуговуваний ебайк матиме менший запас ходу, ніж належним чином обслуговуваний транспортний засіб. Низький тиск в шинах, погано відрегульовані передачі і гальма, а також високий опір вітру через відсутність аеродинамічного дизайну. все це сприяє зменшенню запасу ходу ебайку.

Корисне навантаження. Вага пасажира та будь-якого вантажу також матиме значний вплив на запас ходу. За інших рівних умов, 225-кілограмовий велосипедист з повністю завантаженим причепом матиме набагато більше навантаження на батарею, ніж 125-кілограмовий підліток з поясним рюкзаком. Розподіл корисного навантаження на велосипеді також впливає на запас ходу, особливо якщо велосипед розбалансований через важкі вантажі, розміщені на задньому багажнику.

Погодний рельєф. Зустрічний вітер та мокра дорога зменшують потенційний запас ходу ебайку. Так само, наскільки горбиста ваша поїздка, і якщо ви їдете по бездоріжжю на гравійних стежках, вплине на те, як далеко ви зможете проїхати на одному заряді акумулятора.

Електричні фактори, що впливають на запас ходу Ebike

Всі електровелосипеди мають 3 основні компоненти, які відрізняють їх від звичайних велосипедів. Це двигун, контролер та акумулятор. Кожен з цих електричних компонентів відіграє важливу роль у роботі електровелосипеда, і якщо будь-який з них не працює належним чином, це може негативно вплинути на запас ходу вашого електровелосипеда.

Якщо вам важко уявити, як електрони бігають по дротах, щоб живити двигун, ви не самотні. Ознайомтеся з графіком аналогії водопровідної труби нижче.

батареї, електровелосипедів, пояснення, вольт, ампер

Ми використовуємо ват-години для вимірювання енергоємності акумуляторної батареї, і це допоможе вам з’ясувати, як довго ви можете їздити на ебайку до повного розрядження акумулятора. Але перш ніж ми перейдемо до ват-годин (символ Wh), давайте спочатку розглянемо, що таке ват сам по собі.

Ват (Вт). це одиниця потужності, а потужність. це швидкість, з якою енергія виробляється або споживається. Подумайте про вати як про міру електричного потоку. Чи потрібен електричному пристрою для роботи великий потік або малий потік? Наприклад, лампочка потужністю 100 Вт використовує енергію з більшою швидкістю, ніж лампочка потужністю 60 Вт; це означає, що для роботи лампочки потужністю 100 Вт потрібен більший “потік”. Аналогічно, швидкість, з якою ваша сонячна енергетична система “подає” енергію у ваш будинок, вимірюється у ватах.

Ват-година (Вт-год). це одиниця енергії, еквівалентна одному вату (1 Вт) потужності, що витрачається протягом однієї години (1 год) часу. Ват-година. це спосіб вимірювання кількості виконаної або згенерованої роботи. Побутова техніка та інші електричні пристрої виконують “роботу”, а для цього потрібна енергія у вигляді електрики. Комунальні служби зазвичай стягують плату за електричну енергію за кіловат-годину (кВт-год), яка дорівнює 1 000 ват-годин.

Батарея електровелосипеда вимірюється напругою (В) та ємністю в ампер-годинах (А-год). Щоб обчислити ємність акумулятора ebike, ми просто перемножуємо його В і А-год, щоб отримати Вт-год.

  • Батарея, розрахована на 36 В і 10.4 Ач матиме 417.Потужність 6 Вт (36 x 10.4 = 374.4), як на електровелосипеді Eunorau UHVO All-Terrain Ebike
  • Батарея на 48 В і 21 А-год має ємність 1 008 Вт-год (48 x 21 = 1 008), як на Bakcou Mule.

Щоб дізнатися більше про акумулятори ebike, окрім їх потенціалу дальності, перегляньте наш список поширених запитань про акумулятори Ebike. А якщо ви хочете почути думку іншого експерта про запас ходу ebike, зверніться до Міка Толла з Electrek.

Акумулятори для електровелосипедів: Пояснення вольт, ампер, ват-годин

39 Коментарі та думки власників

Що це за вольти, ампер і ват-години? Як технічні характеристики та ємність акумулятора впливають на його продуктивність та вартість

батареї, електровелосипедів, пояснення, вольт, ампер

Розуміння батарей для електровелосипедів може бути складним завданням навіть для тих, хто в курсі; в найдрібніших деталях розбираються інженери-електрики з багаторічною освітою і досвідом за плечима. і не дарма, адже це все хімія і математика!

Читаючи про електровелосипеди або дивлячись на технічні характеристики акумуляторів для електровелосипедів, ви зустрінете безліч термінів: розмір, ємність, напруга, ампер-години та ват-години. Деякі з цих слів є більш-менш взаємозамінними, інші пов’язані, але відрізняються один від одного. Всі ці терміни можуть заплутати, але вони також надзвичайно важливі для розуміння електровелосипедів та їх можливостей. особливо при спробі інтерпретувати, як далеко вони можуть проїхати до того, як їх потрібно буде підзарядити.

У цьому посібнику з вибору акумуляторів для електровелосипедів автори Electric Bike Report допоможуть вам зрозуміти значення поширених термінів, що стосуються акумуляторів, та їх зв’язок з характеристиками електровелосипедів, які вони живлять.

Пояснення щодо акумуляторів для електровелосипедів

Батареї є одним з основних елементів електровелосипедів. Вони потрібні для живлення електродвигуна, який, у свою чергу, надає допомогу водієві та зменшує кількість людських зусиль, необхідних для переміщення велосипеда.

Батареї для електровелосипедів бувають різних розмірів, і їх можна по-різному кріпити до рами. Деякі з них є повністю внутрішніми, герметично вмонтованими в раму велосипеда. Як такі, вони не знімаються, за винятком використання спеціальних методів та інструментів, доступних для професійних техніків. Інші акумулятори знімні для полегшення заряджання та заміни, незалежно від того, чи встановлені вони повністю зовні (поза рамою), частково заглиблені (до певної міри занурені в раму) або повністю заглиблені (повністю занурені і майже непомітні на велосипеді).

Незалежно від типу, всі акумулятори для електровелосипедів насправді є акумуляторними батареями і складаються з груп елементів, подібно до стандартних батарейок типу АА або ААА, які використовуються в повсякденному житті. Кількість елементів і метод, який використовується для їхнього з’єднання, визначає, як швидко вони можуть забезпечити енергію і як довго вони можуть продовжувати її забезпечувати.

На відміну від стандартних батарейок АА або ААА, в електровелосипедах найчастіше використовуються літій-іонні акумулятори, подібні до тих, що використовуються в смартфонах і в акумуляторних інструментах. Літій-іонні акумулятори є ефективними і можуть перезаряджатися сотні або навіть тисячі разів, якщо за ними правильно доглядати. Асоціація легких електромобілів (LEVA) має чудову статтю, яку ми дозволили собі передрукувати, про правильний догляд за акумуляторами та безпеку для забезпечення максимального терміну служби.

батареї, електровелосипедів, пояснення, вольт, ампер

Повністю інтегровані батареї, такі як у Velotric Nomad 1, можуть підходити до кольору велосипеда і зникати в рамі.

Терміни та визначення акумуляторів електровелосипедів

Перш ніж ми зануримося в деталі, давайте розглянемо кілька прикладів специфікацій акумуляторів для електровелосипедів у тому вигляді, в якому вони зазвичай виглядають:

V = Вольт і Ah = Ампер-години

V = вольти і Wh = ват-години

Обидва приклади передають два основних виміри, хоча і трохи по-різному. В обох прикладах ми бачимо спочатку вольти; це вимірювання стосується наявності електричної енергії, яку може доставити акумулятор. Далі вказуються ампер-години або ват-години; вони відображають ємність акумулятора або кількість енергії, яку він може зберігати.

Давайте визначимо ці слова (і кілька корисних додаткових термінів) трохи чіткіше:

Струм: потік електрики або передача електронів через ланцюг.

Ланцюг: замкнута система проводів та електричних компонентів, через які може проходити струм.

Вольти (В): величина електричної сили або тиску, яку може виробляти акумулятор; швидкість виходу струму акумулятора. Це також іноді називають електрорушійною силою, а точніше. швидкістю, з якою електрони рухаються через систему.

Зверніть увагу, що це номінальна ємність, яка використовується для цілей класифікації. Насправді напруга акумулятора змінюється залежно від кількості енергії, яку він споживає в даний момент, а також від поточного рівня заряду акумулятора. Під час споживання струму від акумулятора його напруга знижується. Це можна побачити на графіку напруги акумулятора електронного велосипеда.

Напруга визначається кількістю елементів акумулятора, розташованих “послідовно”.

Ампер або ампер (А): одиниця виміру сили вихідного струму акумулятора, або струму. зокрема, обсяг електронів, що проходять через систему. Це обмежується розміром проводів, що складають систему. Більші дроти пропускають більший струм, менші. менший. Як правило, системи з вищою напругою повинні використовувати менші дроти (які обмежують силу струму), щоб запобігти перегріванню.

Ампер також можна розглядати як кількість енергії, що споживається з акумулятора тим, що він живить, і може коливатися від моменту до моменту. У випадку з акумуляторами електровелосипедів та їхніми двигунами споживається більша кількість ампер, оскільки двигун працює інтенсивніше (і.e. їхати в гору або користуватися тільки дроселем).

Ампер-години (А-год). одиниця виміру заряду; кількість енергії, яка може бути передана через електричну систему протягом години.

У випадку з акумулятором на 10 Ач, він може видавати 10 ампер потужності за одну годину, або 1 ампер потужності протягом 10 годин і т.д., в залежності від потреб компонента, який подає енергію на електромотор.

Ампер-години визначаються кількістю кластерів елементів акумулятора, розташованих “паралельно”.

Вати (Вт): одиниця потужності, що визначається вольтами та амперами; кількість роботи, яку може виконати один ампер струму, що подається при напрузі 1 вольт. Кількість роботи визначається швидкістю, з якою використовується енергія.

Це вимірювання, як правило, застосовується тільки до двигуна електровелосипеда, але його батарея повинна підтримувати потреби двигуна.

Ват-години (Вт-год): ще одна одиниця виміру ємності. У цьому випадку кількість роботи, яку можна виконати, або кількість енергії, яка витрачається, протягом години. Це прямий результат напруги акумулятора, помножений на його ампер-години.

Таким чином, батарея на 24 В, 20 А-год і батарея на 48 В, 10 А-год можуть виглядати по-різному на папері, але вони мають приблизно однакову кількість енергії. Це робить ват-години більш надійним показником ємності при порівнянні різних акумуляторів.

Контролер: Пристрій, який обмежує потік електроенергії через ланцюг і запобігає одномоментному розряду акумулятора. З точки зору електричного велосипеда, це “мозок”, який регулює систему допомоги педалей, кількість вхідного сигналу, який вносить двигун, і швидкість електронного велосипеда.

Скільки часу потрібно для зарядки акумулятора електровелосипеда на 72В?

батареї, електровелосипедів, пояснення, вольт, ампер

батареї, електровелосипедів, пояснення, вольт, ампер

72-вольтні акумулятори в основному використовуються в електровелосипедах більшої потужності, таких як електровелосипеди потужністю 2000 або 3000 Вт, оскільки вони дуже потужні і легко забезпечують потребу в енергії для двигуна під час їзди по пересіченій та довгій місцевості без особливих зусиль.

Але проблема полягає в тому, як довго заряджати акумулятор 72v ebike, щоб отримати найкращу продуктивність і продовжити термін служби акумулятора. Не хвилюйтеся!

Я підготував детальну статтю про час зарядки 72-вольтового акумулятора для електровелосипедів, про те, як цей час відрізняється в залежності від моделі акумулятора (36-вольтового або 48-вольтового), а також про те, як розвивається технологія акумуляторів в цілому.

Для досягнення більшої ясності, ми також відповіли на 3 найпоширеніші запитання про зарядку акумуляторів електровелосипедів.

Якщо у вашому електровелосипеді встановлений 52-вольтовий акумулятор, дізнайтеся, як довго заряджати батарею 52-вольтового електровелосипеда, щоб підтримувати її працездатність.

Способи зарядки акумулятора електронного велосипеда на 72 В

батареї, електровелосипедів, пояснення, вольт, ампер

На час заряджання акумулятора ebike на 72 В впливають різні фактори, але метод заряджання є одним з основних. Незалежно від того, чи використовуєте ви зарядний пристрій змінного, постійного або сонячного струму, це означає кількість часу, необхідного для повної зарядки акумулятора.

Однак важливо враховувати, що час заряджання залежить від стану акумулятора, температури та профілю зарядного пристрою.

Тим не менш, давайте подивимося, як використання різних методів зарядки може призвести до різного часу зарядки вашого акумулятора для електровелосипеда на 72 В, а також проведемо порівняння, щоб побачити, який метод заощадить вам найбільше часу.

Зарядний пристрій змінного струму Зарядний пристрій постійного струмуСонячні зарядні пристрої
Це звичайний метод зарядки, який можна просто підключити до стандартної розетки для живлення акумулятора, що полегшує пошук розеток під час тривалих поїздок. Зарядні пристрої постійного струму не є кращими, оскільки для них потрібне спеціальне джерело живлення, яке може бути дорогим. Сонячні зарядні пристрої використовують фотоелектричні панелі для перетворення сонячного світла в електрику для зарядки акумулятора.
Час заряджання акумулятора 72В 20Аг зазвичай становить від 6 до 8 годин. Це дорого, але вони заряджають набагато швидше, ніж зарядні пристрої змінного струму. Повна зарядка акумулятора електровелосипеда 72В 20Ач займає всього 1-2 години. Сонячні зарядні пристрої, природно, займають набагато більше часу, ніж зарядні пристрої змінного або постійного струму, щоб повністю зарядити акумулятор електровелосипеда на 72 В, залежно від кількості доступного сонячного світла.
Позитивною стороною є те, що зарядні пристрої змінного струму зазвичай поставляються разом з акумулятором і їх можна носити з собою на велосипеді. Не завжди є можливість носити з собою зарядні пристрої постійного струму, і, як правило, їх нелегко знайти скрізь. Сказавши, що сонячні зарядні пристрої. найкращий варіант для зарядки вашого електронного велосипеда у віддалених районах під час тривалих поїздок.

Як довго заряджати акумулятор Ebike 72V?

батареї, електровелосипедів, пояснення, вольт, ампер

Враховуючи всі фактори, літій-іонний акумулятор 72 В 30 Ач заряджається мінімум 5 годин, якщо його заряджати 6-амперним зарядним пристроєм. Оскільки вихідна потужність зарядного пристрою та ємність акумулятора відіграють дуже важливу роль у часі заряджання.

Давайте дізнаємось, як я розрахував час заряджання акумулятора ebike на 72 В,

Час заряджання = / сила струму зарядного пристрою

Як правило, зарядний пристрій для акумулятора електровелосипеда на 72 В має силу струму від 5 до 8 ампер. Якщо ви заряджаєте акумулятор 72 В 30 Ач зарядним пристроєм з більшою силою струму, тривалість зарядки зменшиться, і навпаки.

Ще одним важливим моментом, який слід враховувати під час заряджання акумулятора ebike, є те, що останні 10% заряду займають більше часу порівняно з початковим часом заряджання.

Існують різні типи акумуляторів, які впливають на час зарядки, тому давайте детально розглянемо, як тип акумулятора впливає на час зарядки.

Примітка: Якщо у вашому електровелосипеді встановлений 60-вольтовий акумулятор, дізнайтеся, як довго заряджати 60-вольтовий акумулятор, щоб продовжити термін його служби.

Час заряджання різних акумуляторів для електровелосипедів на 72 В

Час заряджання акумулятора електровелосипеда на 72 В залежить від різних факторів, наприклад, від ємності акумулятора та потужності зарядного пристрою. Аналогічно, одним з таких факторів є модель акумулятора вашого електровелосипеда.

Модель акумулятора важлива, тому що вона визначає його робочі характеристики, включаючи напругу, ємність і щільність енергії. Він також визначає розмір і форму акумулятора, що може вплинути на його сумісність з різними пристроями та додатками.

Важливо вибрати правильну модель акумулятора для конкретного пристрою, щоб забезпечити його безпечну та ефективну роботу. Отже, давайте розглянемо найбільш підходящі моделі акумуляторів для вашого акумулятора для електровелосипедів на 72 В та їх відповідний час заряджання.

Час зарядки літій-іонних акумуляторів 72 В

батареї, електровелосипедів, пояснення, вольт, ампер

Літій-іонні акумулятори є популярним вибором для електровелосипедів завдяки своїй високій щільності енергії, тривалому терміну служби та низькій швидкості саморозряду. Вони також відносно легкі та компактні в порівнянні з іншими типами батарей.

Деякі популярні моделі літій-іонних акумуляторів для електровелосипедів на 72 В включають Samsung INR18650-20S, LG MJ1 і Panasonic NCR18650GA, їм потрібно приблизно від 6 до 8 годин, щоб повністю зарядити акумулятор на 72 В 20 Ач. Час зарядки збільшується, якщо зі збільшенням AH.

Час заряджання 72v LiFePO4 акумуляторів

батареї, електровелосипедів, пояснення, вольт, ампер

У цьому акумуляторі для електровелосипедів на 72 В використовуються елементи LiFePO4 (літій-залізо-фосфатні), які відомі своєю безпекою та тривалим терміном служби.

Ця батарея призначена для електровелосипедів, які вимагають високого рівня безпеки та надійності, оскільки вона має вбудовану систему управління батареєю (BMS). А час заряджання становить від 2 до 4 годин.

Тривалість зарядки для акумуляторів Lishen 72v

батареї, електровелосипедів, пояснення, вольт, ампер

Це ще один тип акумуляторів для електровелосипедів на 72 В, в яких використовуються літій-іонні елементи, відомі своєю високою щільністю енергії та тривалим терміном служби після літієвих. Цей акумулятор призначений для високопродуктивних електровелосипедів, які вимагають багато енергії, і для повної зарядки потрібно від 6 до 7 годин.

Поширені проблеми із зарядкою електричного акумулятора для велосипедів на 72 В

З акумуляторами для електровелосипедів на 72 В може виникнути кілька поширених проблем із зарядкою. Якщо ви зіткнулися з будь-якою з перерахованих нижче проблем із зарядкою вашого акумулятора для електровелосипеда на 72 В, важливо негайно припинити використання як акумулятора, так і зарядного пристрою і звернутися за допомогою до професіонала.

Ось кілька можливих проблем із зарядкою ebike та їх потенційні причини:

Акумулятор взагалі не заряджається

Це може бути проблема із зарядним пристроєм, зарядним кабелем або самим акумулятором. Ви можете перевірити, щоб переконатися, що ви не використовуєте пошкоджену комірку або розряджений акумулятор у своєму електровелосипеді.

Акумулятор повільно заряджається

Причиною цього може бути малопотужний зарядний пристрій або проблема із зарядним кабелем. Щоб вирішити цю проблему, переконайтеся, що ви використовуєте рекомендований зарядний пристрій, а зарядний кабель не пошкоджений і не перетирається.

Акумулятор не тримає заряд

Коли виникає проблема з BMS або одним або декількома елементами акумулятора, ваша батарея може намагатися утримувати заряд. Ця проблема часто є наслідком перезарядки або глибокої розрядки акумулятора, що з часом призводить до пошкодження елементів акумулятора.

Зарядний пристрій нагрівається

Часто, коли ви використовуєте несправний зарядний пристрій, батарея має тенденцію до сильнішого нагрівання, що суттєво пошкоджує як зарядний пристрій, так і батарею.

Ми настійно рекомендуємо звернутися за порадою до виробника, щоб діагностувати проблеми, з якими ви зіткнулися, і запропонувати відповідні рішення, щоб ваш електровелосипед знову заряджався і працював належним чином, інакше він може загорітися або навіть вибухнути. Прочитайте наш посібник про те, чому акумулятори електровелосипедів загоряються.

Майбутнє технології зарядки акумуляторів Ebike

Майбутнє акумуляторів і зарядних пристроїв для електровелосипедів виглядає досить багатообіцяючим, оскільки технологічний прогрес продовжує робити електровелосипеди більш ефективними, потужними і доступними.

Давайте подивимося, які існують потенційні тенденції та розробки в галузі акумуляторів для електровелосипедів та технологій зарядки.

Підвищена щільність енергії

Батареї для електровелосипедів з вищою щільністю енергії зможуть забезпечити більшу потужність і дальність пробігу, досягнення в хімії акумуляторів і технологіях виробництва роблять ідею більш високої щільності реальністю.

Швидший час заряджання

Одним з найбільших недоліків електровелосипедів був відносно довгий час заряджання, необхідний для повного заряджання акумулятора. Однак розробляються нові технології швидкої зарядки, які дозволять велосипедистам заряджати електровелосипеди набагато зручніше і швидше.

Бездротова зарядка

Ця технологія вже використовується в деяких видах побутової електроніки, і очікується, що вона стане більш поширеною і в акумуляторах для електровелосипедів.

Інтеграція з розумними будинками та електромережами

Оскільки все більше будинків і громад стають все більш “розумними”, батареї електровелосипедів можуть бути інтегровані з цими системами, щоб забезпечити більш ефективне і стале використання енергії.

Наприклад, батарею електровелосипеда можна заряджати за допомогою сонячних панелей або вітрогенераторів, щоб живити будинки під час пікового попиту на енергію.

Якщо у вашому електровелосипеді встановлений 48-вольтовий акумулятор, ви повинні знати ідеальний час зарядки для 48-вольтового акумулятора ebike, щоб максимізувати термін його служби

Висновок про час заряджання акумулятора Ebike на 72 В

Рідко хто з присутніх відмовляється переходити на батарею з вищою напругою, особливо для електровелосипедів, оскільки всі гонщики шукають додатковий поштовх енергії під час підйому в гору.

Однак вони хочуть використовувати високовольтні батареї для електровелосипедів, які потребують обслуговування, коштують багато доларів і мають порівняно більший час зарядки.

Але ми бачили серед гонщиків, що при точному використанні з правильними приладами, такими як зарядні кабелі та методи, акумулятор для електронних велосипедів на 72 В є високоефективним з точки зору часу зарядки.

Сподіваємось, наш підсумок про те, як довго заряджати акумулятор ebike на 72 В, допоможе вам, Продовжуйте їздити!

Поширені запитання

Яка напруга повністю зарядженого 72-вольтового акумулятора?

Кожен тип акумулятора має більшу фактичну напругу, ніж номінальну, коли він повністю заряджений. Для е.Наприклад, повністю заряджена 72-вольтова літій-іонна батарея має напругу близько 83 вольт. У той час як повністю заряджена 72-вольтова свинцево-кислотна батарея має близько 81 вольт.

Який зарядний пристрій використовувати для зарядки 72-вольтового акумулятора ebike?

Більшість брендів рекомендують заряджати 72-вольтовий акумулятор принаймні 5-амперним зарядним пристроєм, оскільки він не заряджає акумулятор ні швидко, ні повільно. Якщо ви збільшите потужність зарядного пристрою, це заощадить ваш час, але може вплинути на термін служби акумулятора.

Для якої потужності ebike ідеально підходить акумулятор 72v?

Є два аспекти акумулятора, які слід враховувати при виборі потужності електродвигуна i.e., Напруга та ампер-години. В основному, 72-вольтовий акумулятор дуже потужний, в основному використовується в електровелосипедах з мінімальною потужністю двигуна 2000 Вт.

Який діапазон роботи літій-іонного акумулятора 72V 20AH?

Діапазон роботи акумулятора залежить від вихідної потужності двигуна (скільки ват споживає ebike, щоб покрити одну милю). Як правило, акумулятор 72 В 20 Ач має запас ходу близько 80-100 миль. Це може змінюватися залежно від швидкості руху велосипеда, навантаження, дорожніх умов тощо.

s:

Бітту Гупта

Я засновник і редактор The Bike Fetcher, пристрасний E-Biker. Моя пристрасть до електровелосипедів привела мене до створення цього блогу, де я ділюсь новинами про електровелосипеди, своїм досвідом їзди на електровелосипеді, порадами щодо електровелосипедів, порадами щодо акумуляторів для електровелосипедів та допомагаю людям отримати найкращий електровелосипед. Зв’яжіться зі мною через мої соціальні акаунти або через контактну форму.

Поточні результати фільтрації (74)

  • Баррі (2)
  • Брантфорд (1)
  • Чатем-Кент (1)
  • Гелф (2)
  • Гамільтон (2)
  • Кінгстон (1)
  • Кітченер (2)
  • Оттава / район Гатіно (6)
  • Район Пітерборо (1)
  • St. Катерини (7)
  • Садбері (1)
  • Торонто (GTA) (33)
  • Віндзорський регіон (2)

Стан

Працює в ідеальному стані, абсолютно нові 72v 22a світлодіодні кислотні акумулятори. Контролер потужністю 2000 Вт. 40 км на одному заряді. 2000 фірма.

Використаний і в хорошому робочому стані. 2900 км. Я встановив поворотні дзеркала заднього виду на крилах, і я включу запасні дзеркала. Акумулятор новий станом на січень 2023 року. 72v 20ah. Зарядний пристрій у комплекті. Встановлено.

2017 червоний ebike 72v з новими акумуляторами в жовтні 2022 500 твердих низьких балів будуть проігноровані 2021 зелений монстр ebike 72v з новими акумуляторами в жовтні 2022 1500 твердих низьких балів будуть проігноровані

72-ВОЛЬТОВИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ВЕЛОСИПЕД ІЗ ЗАРЯДНИМ ПРИСТРОЄМ. ЗЕЛЕНИЙ МОТО-ЗВІР. СТИЛЬ STEP THRU. ЧУДОВО ПІДХОДИТЬ ДЛЯ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ, ВИКОРИСТОВУЮЧИ ПЕДАЛІ ЯК ПІДСТАВКУ ДЛЯ НІГ. ДВИГУН ПОТУЖНІСТЮ 500 ВТ. 3 ШВИДКОСТІ. ГІДРАВЛІЧНІ РОЗРИВИ ДИСКІВ ТА ПОВІТРЯНІ УДАРИ СПЕРЕДУ ТА.

4500 Рік 2020 1200 км Не потрібно ліцензії або страховки Зберігання для шолома Встановлений GPS (TRAK4) 72V40Ah Літієва батарея та зарядний пристрій Колір чорний Вантажопідйомність 250 кг Сигналізація Дистанційна сигналізація.

БЕЗ ГАЗУ, БЕЗ ЛІЦЕНЗІЇ, БЕЗ СТРАХОВКИ ТА БЕЗКОШТОВНОГО ШОЛОМА ВКЛЮЧЕНО ХОБІ ПАРИТИ ТА БАГАТО ІНШОГО. DAYMAK WINDSOR ВАШ СПЕЦІАЛІСТ RC та E-BIKE МИ ПРОДАЄМО ТА РЕМОНТУЄМО ВСІ ЕЛЕКТРОННІ ВЕЛОСИПЕДИ 3151 Walker Rd. Віндзор, Онтаріо. N8W3R6 226-783-9221 www.soarhobby.com https://wwwcom/soarhobby/ Вівторок-субота 10:00-6:30 вечора Привозимо визначальні

Продам монстр S2 чорний ebike рік 2020 (14446 км) З модернізованим літієвим акумулятором 72v / 50Ah рік 2021 із зарядним пристроєм, плюс шолом з батогом та відведенням дощу. Все повинно бути зібрано разом і його остаточний продаж.

EBIKE як новий для продажу Колір: Синій, без подряпин, без пошкоджень кузова та фарби Рік випуску: 2016 Модель: 2016: TMC Cobra 72 Volts Акумулятор: 72 V Ah Tianneng Motor: TM 500W 72V Перерви: Дискові гальма Ebike мають низький.

Зарядний пристрій Baiyun Electronics BY-72 Вхід змінного струму: 110 В 50/60 Гц Вихід постійного струму 72 В Велосипед був викрадений, залишився із зарядним пристроєм

на продаж emmo zone gts у мене є акумулятори, але вони не заряджаються місяцями, бо я втратив зарядний пристрій та ключ, але я їздив на ньому до 3 місяців тому, це 72 в 20 ампер, і він їде близько 60.

Продається чорний ebike EMMO 72v. У хорошому стані та безпечний для експлуатації на дорозі. Був відремонтований через 2 спроби крадіжок. ВКЛЮЧАЄ ШОЛОМ, ЗАРЯДНИЙ ПРИСТРІЙ, СВИНЦЕВО-КИСЛОТНІ АКУМУЛЯТОРИ 5-12 В ДЛЯ ЗАМІНИ ПОТОЧНИХ БАТАРЕЙ.

Emmo Knight ebike 1 рік. Новий акумулятор 72v Максимальна швидкість 60 км / год. Максимальна дальність 50 км. Багато задоволення, легко їздити

ПАРИТИ ХОБІ ТА БАГАТО ІНШОГО. DAYMAK WINDSOR YOUR RC та E-BIKE СПЕЦІАЛІСТ МИ ПРОДАЄМО ТА РЕМОНТУЄМО ВСІ E-BIKES 3151 Walker Rd. Віндзор, Онтаріо. N8W3R6 226-783-9221 www.soarhobby.com https://wwwcom/soarhobby/ Вівторок-субота 10:00-18:30 Акумулятор 72V/45Ah Герметичний гелевий свинцево-кислотний або літієвий двигун 500W Безперервно QS Motor

Літієвий акумулятор 72V 30A Emmo із зарядкою для електронного велосипеда. Літієвий акумулятор простий у догляді та потужніший, а також довший термін служби, ніж свинцево-кислотний акумулятор. Зазвичай це може тривати 10 років. Ми заплатили 2300.

Високопродуктивний електричний велосипед Enduro ebike 72v e bike 8000w12kw ebike. це дизайн для тих, хто хоче отримати максимальну потужність, пробіг, надійність та комфорт від електричного велосипеда.йому подобається.

Менше 1 року. Зарядний пристрій для електронного велосипеда Daymak. Вхід змінного струму 120В 500Гц 2.4A Вихід постійного струму 72V 2.5A Ніколи не мокрий. Також включає новий шолом, якому менше року, набір інструментів та запобіжник.

Як є Використаний електронний велосипед Daymak, 72v НОВИЙ зарядний пристрій НОВІ дзеркала НОВИЙ порт зарядки НОВИЙ стартер запалювання ПОТРЕБУЄ НОВОГО світлового ланцюга (^ ^ тому ціна договірна ^ ^)

72 V ebike.0 км.як новий! Із зарядним пристроєм.нові акумулятори.стан монетного двору. опівночі синій. сигналізація.mp3.динаміки.дискові гальма.вуличний легальний. 1500. електронною поштою для запису.

2022 E-bike (Leo) на продаж. Невеликі пошкодження на кермі, які можна виправити досить дешево, на цьому велосипеді 1100 кілометрів.придбаний абсолютно новим минулого року. Зберігається всю зиму. Свинцева кислота 72v40AH. Ні.

Літієва батарея Caferacer 72v 30ah. Запас ходу 100 км Швидкість 32 км/год По бездоріжжю 100 3-швидкісний перемикач швидкостей Оновлений спідометр З металевим корпусом, який прослужить вам довгий час. Фінансування доступне 49 святого Регіса.

ЛІЦЕНЗІЯ ТА СТРАХУВАННЯ НЕ ПОТРІБНІ ДЛЯ ЇЗДИ НА ДОРОЗІ Привіт! Я продаю свій велосипед 2022 Little Monster E. Він має абсолютно новий гелевий свинцево-кислотний акумулятор 72 В 20 Ач (6 батарей 12 В 20 Ач), який дає вам.

Огляд Основні деталі A8Gears: 7 Діапазон швидкостей на одну потужність: 70 км Матеріал рами: Сталь Розмір колеса: 19”/21”262.6”/4.0 ” Максимальна швидкість: 70 км / год Напруга: 48В 60В 72В Блок живлення: Літієва батарея:.

Читати! Я шукаю деталі, не продаючи жодної (РОЗШУКУЄТЬСЯ оголошення) шукаю зламані, несправні контролери двигунів BLDC 24,36,48,60,72V (розшукувані деталі СПИСОК:). безщітковий контролер двигуна eBike (несправний)

Продам абсолютно новий комплект для перетворення електричного велосипеда, комплект для перетворення двигуна 72V 3000W концентратор великої ємності. Цей комплект продається понад 1000 на Amazon. Просимо 700 або найкращу пропозицію. ХОРОША ЕФЕКТИВНІСТЬ: Це.

Щойно з ящика та зібраний. Ціна для швидкого продажу 2295.00 Включає зарядний пристрій на 3 вольта, призначений для нових 22.5 батарейок на ач

БЕЗ ГАЗУ, БЕЗ ЛІЦЕНЗІЇ, БЕЗ СТРАХОВКИ ТА БЕЗКОШТОВНОГО ШОЛОМА ВКЛЮЧЕНО ХОБІ ПАРИТИ ТА БАГАТО ІНШОГО. DAYMAK WINDSOR YOUR RC and E-BIKE SPECIALIST МИ ПРОДАЄМО ТА РЕМОНТУЄМО ВСІ ЕЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДИ 3151 Walker Rd. Віндзор, Онтаріо. N8W3R6 226-783-9221 www.soarhobby.com https://wwwcom/soarhobby/ Вівторок-субота 10:00-6:30 вечора Нещодавно прибув ! 84V20Ah

Отримайте свій електронний велосипед зараз, коли газ, що парить, зростає ще більше з кожним днем. Простий і дешевий спосіб пересування, що коштує копійки для зарядки в день. ХОБІ ДЛЯ ПОЛЬОТІВ ТА БАГАТО ІНШОГО. DAYMAK WINDSOR YOUR RC та.

Хороший і надійний літієвий акумулятор 72v 25a vtc4 Sony (заплатив минулого року 1800) акумулятор можна зняти, 3 швидкості максимум 55 км хороший і хороший стан, поставляється з ключовою сигналізацією. Літієвий зарядний пристрій на 72 В просить 2100

-72v20ah. Пробіг 35-45 км (8-місячний акумулятор).Зарядний пристрій.2600 км. лобове та ручне лобове скло включено.З підігрівом ручок.Анти-тепло. Чохол для сидіння.Світлодіодні фари дальнього світла.32-50 км/год

Підкорюйте будь-яку місцевість за допомогою електронного велосипеда Emmo Monster S. Акумулятор 72В/30Аг забезпечує виняткову потужність і дальність дії. З міцною рамою, гідравлічною підвіскою та світлодіодними ліхтарями, цей eBike пропонує захоплюючу їзду.

Продам абсолютно нову літієву батарею. За потреби можна встановити додаткове обладнання. Напруга: 72В Ємність: 60Аг Максимальний безперервний струм: 80А Bluetooth BMS. Розміри 275x230x180мм

2021 Акумулятор Emmo 72 v, відмінний стан. Час заряджання 6-8 годин Зберігання під сидінням Зберігання ззаду не показано. Максимальна швидкість 65 км на високій швидкості. Причина продажу, мені більше не комфортно їздити. Fm.

БЕЗ ГАЗУ, БЕЗ ЛІЦЕНЗІЇ, БЕЗ СТРАХУВАННЯ ТА БЕЗКОШТОВНОГО ШЛЕМУ В комплекті Привносячи визначальні якості спортивних велосипедів у світ ebike, EM2 є продуктом пропозицій та запитів від таких людей, як ви! Цей електровелосипед настільки близький до газового мотоцикла, наскільки ви можете отримати без викидів, і, звичайно, ліцензії чи реєстрації!

Електромотоцикл Vintage Electric Bikes 72 Volt Roadster. швидкий і несамовитий.

батареї, електровелосипедів, пояснення, вольт, ампер

Ця стаття є результатом спільної роботи співробітників та зовнішніх дописувачів.

Зазначте код VROOOMIN для можливих знижок для вашого дилера!

Коди купонів Пропозиції: eWheels Весняний розпродаж на електросамокати та моноколеса Заощаджуйте 50% на електросамокати Kaabo та EMOVE з кодом: VROOOMIN Заощаджуйте 50 на електросамокати VSETT, Begode, King Song, Segway з кодом: VROOOMIN Отримайте аксесуари на суму 50 на самокати Apollo з кодом: VROOOMIN

Вінтажні електричні велосипеди 72 VOLT ROADSTER

1123WH Vintage Electric Bikes 72-Volt Roadster. це новітній мотоцикл середнього рівня для їзди в офіс, виконання доручень та розваг на вихідних. Мотоцикл коштує 6,995, що є прийнятною ціною для його характеристик та можливостей.

Вінтажний електричний велосипед 72-Volt Roadster оснащений двигуном потужністю 4000 Вт, 26-дюймовими шинами та контролером 47A, який може розігнати гонщиків до 40 миль / год у найвищих налаштуваннях. На підйомах 72-вольтовий Roadster може без проблем долати підйоми з градієнтом 20%.

V Roadster Motorcycle

При вазі 86 фунтів, 72-вольтовий Roadster швидкий, веселий і спортивний, і багато мотоциклістів у громаді в захваті від нього. Запас ходу Vintage Electric Bikes 72-Volt Roadster становить 40 миль, а живиться він від літієвих акумуляторів на 72 вольти, 1123 Вт-год.

Вінтажні електричні велосипеди 72-Volt Roadster можуть розраховувати на пробіг близько 75 миль на одному заряді (мінімум 45 миль в реальних умовах).

Повнофункціональний

При їзді по місту завжди слід розраховувати щонайменше на 60% від заявленого запасу ходу, залежно від ваги, рельєфу місцевості та манери їзди.

Ентузіасти вінтажних електровелосипедів високо оцінили виготовлене на замовлення витончене шасі 72 VOLT Roadster, трансмісію, натхненну перегонами, та вінтажний дизайн преміум-класу.

Цей мотоцикл виділяється за ціною 6,995 завдяки своєму чудовому зовнішньому вигляду, легкому управлінню та чудовим характеристикам їзди, які приваблять як початківців, так і досвідчених мотоциклістів.

Що ви думаєте на даний момент?

Чи хотіли б ви розглянути вінтажний електричний мотоцикл Vintage Electric Bikes 72-Volt Roadster як свій наступний мотоцикл для приміських поїздок?? Давайте розглянемо особливості, які виділяють цей мотоцикл серед інших.

НАТХНЕННІ ПЕРЕГОНАМИ

Ви повністю контролюєте ситуацію з Roadster. Інтеейс зрозумілий та інтуїтивно зрозумілий, прискорення на вимогу відбувається безпосередньо від вас або за допомогою педалі газу великим пальцем, і ви маєте вільний доступ до п’яти режимів потужності.

Це дозволяє вам плисти за течією, зменшити потужність або пригальмувати і продовжити поїздку. Ще одна величезна перевага. рекуперативні гідравлічні дискові гальма: вони забезпечать вам надійну подушку безпеки, а також повернуть цінний заряд акумулятора.

ПОТУЖНІСТЬ 2 ВОЛЬТИ

З 3-кратним крутним моментом, максимальною швидкістю 40 миль/год та потужністю до 4 000 Вт у гоночному режимі. Правила гри щойно змінилися.

ПОБУДОВАНИЙ ДО ОСТАННЬОГО

Ми хочемо, щоб наші електровелосипеди залишалися на дорозі все життя, як і будь-який інший класичний транспортний засіб. Ось чому кожен зварювальний шов, стібок, болт з гайкою був ретельно, вдумливо, копітко продуманий, перш ніж бути зібраним.

0% ЗІБРАНИЙ ДО ВАШОГО ПОРОГУ

Коли ви купуєте Vintage, він на 100% збирається нашою командою в Санта-Кларі, штат Каліфорнія. Потім ми завантажуємо ваш повністю зібраний велосипед у мережу фургонів та вантажівок, щоб доставити його прямо до вашого порогу.

Ваш велосипед прибуде повністю зарядженим і готовим до поїздки. Все, що вам потрібно зробити, це застрибнути і насолоджуватися.

Про старовинні електричні велосипеди

В елітній галузі власного дизайну Vintage Electric процвітає на інноваційному перетині позачасової естетики та майбутньої сучасності.

“Минуле і майбутнє не повинні існувати взаємовиключно одне від одного.”

Натхненні естетикою старовинних транспортних засобів та технологією “педаль до металу”, яка є основою наших електричних трансмісій, ми натхненні шукачі, які постійно шукають нові засоби для живлення, пожвавлення та покращення способу їзди. Ми щиро віримо, що пересування може бути захоплюючим, швидким, веселим і породжувати нову еволюцію в галузі електротранспорту.

Зародження вінтажної електрики / нульовий рівень: дитинство “розбери, щоб зрозуміти”; спальні з плакатами спортивних автомобілів; поїздки в Лагуна-Сека; невтомні години, проведені в слюсарній майстерні та веломагазинах; розпечена суміш цікавості, терпіння, експериментів, рішучості та твердості

“Vintage Electric. це все про автентичність. Від витоків нашої історії до досвіду, на який ви можете розраховувати, взаємодіючи з будь-ким із нашої команди. Ми. група, мотивована пристрастю до нашої продукції та досвіду наших клієнтів.”

У 2013 році Ендрю, який на той час терпляче працював у батьківському гаражі, взяв ранню версію кількох вінтажних електричних мотоциклів на престижне шоу ретро-автомобілів у Монтереї. Перше і тривале враження, яке переросло в бізнес, було зроблено там з цими велосипедами, що довели свою концепцію: натхненні вінтажем, педальні велосипеди на акумуляторах з унікальним дизайном, бездоганною збіркою і увагою до деталей могли дійсно схвилювати аудиторію і створити палку клієнтську базу.

Ми рухаємось вперед з космічною швидкістю тут, у Санта-Кларі, нашій домашній базі, з ретельним обмірковуванням того, як наші велосипеди можуть позитивно вплинути на вас і на те, як ми всі пересуваємось, як зараз, так і в майбутньому. Це можливість, зобов’язання і, як нам подобається думати, відповідальність, яка щодня запалює нашу уяву.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top