Aventon Aventure – всюдихідний приміський електровелосипед на жирних шинах. Пригодницький електронний велосипед Aventon

Aventon Aventure. всюдихідний приміський електровелосипед на жирних шинах

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Велосипед Aventon Aventure на жирних шинах поставляється з додатковими багажниками. (Фото/M.T. Elliott)

Електробайк Aventure. це в рівній мірі і дослідник, і транспортний засіб для поїздок на роботу. Aventon розробив його з функціями та аксесуарами, щоб отримати будь-який тип гонщика практично в будь-якому місці. і з відносно доступною ціною.

Примітка редактора: Ця стаття спочатку була опублікована на Bikerumor.

З величезними 4-дюймовими шинами, двигуном потужністю 750 Вт та опцією підтримки педалей на швидкості до 28 миль/год, Aventon Aventure доставить вас у більшість місць швидко та впевнено. Ось повний огляд технічних характеристик та особливостей Aventure.

Aventure. це топова модель Aventon, яка отримує крила з повним покриттям, а також передні та задні ліхтарі в якості стандартного обладнання. Він також має трансмісію Shimano, гідравлічні дискові гальма, фіксуючі ручки та задню підставку для ніг. Він навіть має леговані педалі, а не дешеві пластикові, які часто зустрічаються на бюджетних велосипедах.

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Варто звернути увагу, якщо ви коли-небудь хотіли електровелосипед, який може їздити по бруду, гороховому гравію і навіть по невеликому снігу.

Тепер давайте дізнаємося більше про особливості цього позашляхового приміського електровелосипеда.

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Aventure E-Bike: О, місця, де ви побуваєте

Aventure має витончену алюмінієву раму 6061, яка приховує знімну батарею на 720 Вт-год у нижній трубі. Вона також пропускає кабелі та дроти всередину, зберігаючи чистий силует.

Спереду підвісна вилка з ходом 80 мм, яка в парі з великими 26 x 4-дюймовими шинами для жирних велосипедів повинна забезпечити достатній комфорт на будь-якому типі місцевості. Ідея полягає в тому, щоб забезпечити всюдихідність і прохідність, але при цьому мати можливість перевозити ваше спорядження. (про це за хвилину.)

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Він навіть оснащений кольоровим комп’ютерним екраном з підсвічуванням, що на 99% більше, ніж в інших моделях бренду. Це дає вам можливість підключити додаток для смартфона, щоб налаштувати свої параметри, відстежувати свої поїздки і навіть регулювати обмеження швидкості, якщо ви їдете в зону з більш суворими правилами або заборонами на дросельні заслінки.

Aventure використовує налаштування електронного велосипеда класу 2, з дросельною заслінкою, яка дозволить вам рухатися зі швидкістю до 20 миль/год без педалювання. Супутній додаток дозволить вам розблокувати швидкість класу 3 до 28 миль/год, а також вибрати один з п’яти різних рівнів підтримки педалей.

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Нові правила лісової служби щодо електровелосипедів: Потенційний доступ до немоторизованих стежок

Постанова перекваліфікує ці стежки та дороги як моторизовані, замість того, щоб зробити виняток, який надасть доступ до них електричним гірським велосипедам, або eMTB. Читати далі.

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Бренд подарував цьому велосипеду свій найпотужніший двигун, безщітковий двигун задньої втулки потужністю 750 Вт, який може досягати піку в 1,130 Вт для швидких прискорень або підйомів в гору. У поєднанні з великим акумулятором ємністю 720 Вт-год, Aventon заявляє, що середня дальність пробігу становить 45 миль, але при розумному використанні. до 53 миль.

Зарядний пристрій для швидкого заряджання, що входить до комплекту, дозволяє поповнити заряд акумулятора з порожнього приблизно за 4-5 годин, згідно з даними бренду. Передня фара та інтегрований задній ліхтар означають, що ви ніколи не забудете про свої ліхтарі. або про необхідність заряджати їх окремо.

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Перевезення вантажів, розміри

Якщо ви просто використовуєте його для дослідження лісових доріг та стежок, ви можете зняти крила. Але для пригод у місті або просто для того, щоб дістатися до школи чи роботи будь-якою дорогою, залиште їх і додайте опціональні вантажні багажники.

Aventon пропонує окремі передні багажники (вантажопідйомністю 40, 20 фунтів) та задні багажники (вантажопідйомністю 50, 55 фунтів), які призначені для кріплення безпосередньо до рами для надійної фіксації. Це має полегшити захоплення ящика улюбленого пива по дорозі до друга, або просто пристебнути нічний велопакунок до задньої частини велосипеда і поїхати поза мережею.

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Стандартна модель вже має низьку висоту підніжки, але завдяки прохідній версії набагато легше перекинути ногу через (а не через) повністю завантажений велосипед.

Функції та технічні характеристики залишаються в основному однаковими для обох версій, але мають різні розміри. Стандартна рама поставляється в малих, середніх та великих розмірах для велосипедистів зростом від 5’1″ до 6’4″. Наскрізна рама має два розміри, S/M та M/L, щоб підійти для велосипедистів зростом від 5’0″ до 6’2″.

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Ціноутворення, останнє слово

З будь-якою моделлю ви отримуєте повний велосипед за 1,999 доларів, включаючи доставку, і лише незначну збірку. Якщо ви не впевнені, як це зробити, або не маєте потрібних інструментів, ми рекомендуємо відправити його до місцевого магазину і заплатити їм, щоб вони зробили це для вас.

У нашому повному огляді Aventon, тестувальник рекомендував велосипед “всім, хто їздить на роботу по хрустких стежках і хоче прискоритися під час далеких поїздок на околиці міста”.”

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Огляд Aventon Aventure: Доступний електровелосипед з товстими шинами для веселих поїздок на роботу по бездоріжжю

Aventon Aventure. це всюдихідний електровелосипед, призначений для поїздок на роботу та стриманих пригод поза межами доріг. Читати далі.

Огляд Aventon Aventure: Доступний електровелосипед з товстими шинами для веселих поїздок по бездоріжжю

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Aventon Aventure. це всюдихідний електровелосипед, призначений для поїздок на роботу та стриманих пригод за межами доріг.

Один з найдоступніших початківців для позашляхового електровелосипеда, Aventon Aventure розроблений для того, щоб забезпечити більшість з того, що шукає звичайний гонщик.

Давайте прояснимо: він не призначений для того, щоб тягнути вас вгору і вниз вашими улюбленими місцевими гірськолижними трасами. Це міський велосипед з великим запасом ходу та малою вагою, який може долати ґрунтові маршрути та літати по асфальтованих дорогах.

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Огляд електронного велосипеда Aventon Aventure

Aventon Aventure нагадує мені пляжний круїзний лайнер, який насправді може плавати по пляжу. Він навіть має широке сидіння, повні крила та наскрізну раму.

Це найкращий спосіб показати, що велосипед робить найкраще, а саме: круїз на великі відстані з плавним педалюванням та значною підтримкою для ковзання вгору та над трав’янистими бермами, пагорбами пожежних доріг та насипаними гравійними стежками. Він не такий керований, як гірський велосипед чи навіть традиційний велосипед з товстими шинами, але, з іншого боку, він і не повинен бути таким.

Поїздка

Я багато їздив на Aventure на роботу та з роботи по місту міськими велодоріжками з ділянками бездоріжжя (деякі з них офіційні, деякі ні).

Найцікавіше було націлювати велосипед на короткі, але круті пагорби і відчувати, як крутний момент велосипеда вмикається, щоб підтримувати швидкість. Перехід від гладкої поверхні до бруду в деяких випадках ледь помітний, хоча керованість змінюється, коли ви виїжджаєте на нерівні та звивисті стежки.

Мені сподобалося, що я можу припаркувати велосипед і занести знімний акумулятор всередину для зарядки. Він швидко заряджається за кілька годин, але для повної зарядки потрібно близько 5 годин.

Я протестував Aventure з доданими задніми та передніми стійками (40 та 50 відповідно). З банджі, задній багажник тримав рюкзак. звільняючи мою спину від додаткового поту. в той час як передній багажник перевозив легші вантажі, такі як замовлення на винос на своїй широкій рамі.

При зрості 5’10”, я перебуваю в середині діапазону середніх/великих розмірів. Зазвичай я регулюю висоту сидіння таким чином, щоб моє коліно мало найменший згин в нижній частині педалей. Але це більше стосується дорожніх поїздок на велосипеді, ніж поїздок на велосипеді з електронними помічниками.

Я вирішив насолодитися невимушеним відчуттям вертикального положення, яке створюється геометрією велосипеда. Зрештою, у мене був помічник на підйомах, що втомлюють коліна, тому я не хвилювався, що сидіння трохи опущене. Якщо вже на те пішло, то я відчував, що він відповідає стилю і тримає мій центр тяжіння нижче.

Я дозволив іншим покататися на велосипеді для коротких тестових поїздок, і всі вони повернулися з посмішками на обличчях. Цілком ймовірно, що повсякденний характер велосипеда та електронний асистент можуть покрити різницю в розмірах між двома універсальними варіантами рами Aventure.

Характеристики Aventure

Вилка має хід 80 мм і чудово підходить для вибоїстих поїздок на роботу. Тільки не вбивайте собі в голову, що ви почнете стрибати з кожного бордюру в місті. Блокування вилки на асфальтованих дорогах призведе до деяких поштовхів, але дасть вам помітний приріст швидкості.

П’ять налаштувань допомоги педалей варіюються від 11 миль/год до 28 миль/год (при розблокуванні). Згідно з результатами випробувань Aventon, Aventure допомагає проїхати 53 милі на першому рівні та 19 миль на п’ятому рівні, що в середньому становить 45 миль.

Швидкість наших поїздок була різною, але, здається, відповідала цьому середньому показнику. Очевидно, що якщо ви взагалі перестанете крутити педалі, ви дивитесь на менший діапазон.

Aventure доступний у двох розмірах: S/M (від 4’11” до 5’7″) та M/L (від 5’8″ до 6’2″).

Характеристики Aventon Aventure

  • Заявлена вага: 73 фунти.
  • Рівні допомоги: 5
  • Шестерні: 8-ступінчаста
  • Потужність двигуна: 1130 Вт пікова, 750 Вт постійна
  • Діапазон заряду акумулятора: 720 Втч, 27 миль
  • Розмір шини: 4
  • Гальма: Гідравлічні дискові, ротори 180 мм
  • Ціна: 1 900

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Розблокувати швидкість

Aventure може стати велосипедом класу III за допомогою програми-компаньйона. Це означає, що його максимальна швидкість становитиме 28 миль на годину, а не 20 миль на годину для велосипедів класу II. Ознайомтеся з місцевими правилами для велотреків та велодоріжок, щоб дізнатися, для якого класу велосипеда вам потрібні налаштування і чи дозволено використовувати дросель.

Для мене їзда на максимальній швидкості 28 миль/год на дорогах створила проблеми з іншими учасниками дорожнього руху. Водії та інші велосипедисти бачать велосипед з товстими шинами і виїжджають попереду, виходячи з його зовнішнього вигляду, а не з моєї фактичної швидкості. На стежках і велодоріжках я тримав швидкість нижче 20 км/год, що було досить швидко. Я все ще мав більше контролю, ніж триколісний хлопець на своїх аеробарах.

Aventure також може працювати з вимкненою дросельною заслінкою або повністю знятою, якщо цього вимагають місцеві правила.

Це не схоже на їзду на велосипеді

Одна велика відмінність від електровелосипедів. крутний момент. Це те, в чому вони хороші, але це також вимагає звикання, якщо ви звикли до традиційних велосипедів. Aventure має невелике запізнення, щоб увімкнути свою допомогу, що добре під час прискорення по прямій, але має інше відчуття в поворотах і при рушанні з місця.

В результаті у мене з’явилася звичка давати задній хід при гальмуванні і в поворотах, щоб уникнути ударів по педалях і переконатися, що я не ввімкнула електронний асистент.

Ще одне налаштування. навчитися перетинати вулицю з зупинки. Тут невелике відставання електронного асистента має сенс. Ви хочете мати можливість штовхати велосипед вперед, не влізаючи в затори. Виявляється, що використання лише педалі газу було найпростішим і найбезпечнішим способом змусити 70-кілограмовий Aventure переїхати вулицю.

Згадуючи вагу, це не є проблемою під час їзди. Це помітно при маневруванні велосипедом, коли ви зупинилися або зійшли з нього. Це ще одна причина, чому мені сподобалась міцна підставка. Оскільки ви економите гроші на більш важкій конструкції, це важливо.

Для кого він призначений?

Я б рекомендував Aventon всім, хто їздить на роботу по хрустких стежках і хоче збільшити швидкість на далеких поїздках на околиці міста. Знову ж таки, це не велосипед для технічних спусків чи навіть стрибків з бордюрів.

Окрім поїздок на роботу, я бачу Aventon як надійного помічника для доставки продуктів та виконання доручень, особливо з додатковими багажниками. Передній багажник закріплений на рульовій трубі, тому він рухається разом з рульовим керуванням, забезпечуючи збалансоване навантаження під час повороту.

Крім того, цей електровелосипед. дослідник на цілий день, чиї позашляхові можливості можуть заповнити прогалини на міських велодоріжках та дорогах.

Загалом, цей всюдихідний електровелосипед все ще більше схиляється до поїздок на роботу, ніж до бездоріжжя, але це все ж таки і те, і інше. Якщо ви шукаєте електровелосипед початкового рівня, який може перенести вас з тротуару на бездоріжжя, Aventure за доступною ціною заповнить цю нішу.

Aventon Aventure Review

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Aventon Aventure. модель гірського велосипеда Aventon Bikes з електричними жировими шинами. Aventure оснащений жирними шинами Kenda та передньою підвіскою, що робить його комфортним та універсальним для більшості користувачів. Aventure набрав 53 бали в нашому рейтингу Tower ebike, що дає йому посередній рейтинг ebike. Щоб дізнатися більше про Aventon Aventure, прочитайте наш повний огляд нижче.

ВІДМОВА ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ. Aventon та Aventure є торговими марками компанії Aventon Bikes, і використання цієї торгової марки в цьому огляді не означає, що оглядач претендує на будь-яку зацікавленість у цій марці або будь-яку приналежність, спонсорство чи схвалення з боку Aventon Bikes.

Огляд Aventon Aventure

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Сьогодні ми розглянемо та оцінимо Aventure від Aventon. Це пригода без “Д”, тому ви пишете її правильно. Aventon приєднався до тренду електровелосипедів кілька років тому. Вони роблять одну з найкращих робіт з точки зору стилю та зовнішнього вигляду електровелосипедів. У них є багато різних моделей електровелосипедів, але сьогодні ми розглядаємо Aventure Ebike. Aventon Aventure Ebike набрав 53 бали за нашою 100-бальною шкалою, що оцінює його як посередній електровелосипед.

Перш ніж ми перейдемо до оцінки, я хочу представити себе. Мене звуть Стефан Аарстол. Я генеральний директор майстерні з ремонту електровелосипедів Tower у Сан-Дієго. Ми бачимо, що через наш магазин надходять сотні електровелосипедів. Тому ми бачимо багато різних електричних велосипедів у галузі.

Зазвичай ми просимо наших професійних механіків, які мають більш ніж десятирічний досвід роботи у світі велосипедів та індустрії електровелосипедів, переглянути та оцінити всі ці електровелосипеди за сімома ключовими характеристиками. Це наступні матеріали:

  • Якість матеріалів для електричних велосипедів
  • Механічна якість велосипеда
  • Низьке обслуговування електричного велосипеда
  • Здатність електричного велосипеда підніматися на гору
  • Асортимент електровелосипедів
  • Комфорт електричного велосипеда
  • Універсальність електровелосипеда

Це сім ключових атрибутів, які формують наш Tower Score. У кожній категорії електровелосипед отримує оцінку від одного до десяти балів, де десять. найвищий бал. Після цього ми нормалізуємо всі сім показників, щоб отримати зручну однобальну оцінку зі ста. Коли все сказано і зроблено, ми зможемо надати покупцям і клієнтам електровелосипедів стислий рейтинг, який надасть їм весь контекст, необхідний для прийняття обґрунтованого рішення про покупку.

На сьогоднішній день ринок електровелосипедів є насиченим ринком. Важко зрозуміти, чи відповідає електровелосипед своїй назві, не побачивши і не протестувавши його на власні очі. На щастя, у нас є майстерня з ремонту електровелосипедів. Таким чином, ми можемо швидко побачити всі типи електровелосипедів та оцінити їх. Ми пропонуємо рекомендації, розуміння та знання про різні електровелосипеди, які ми знаходимо. Це загальна оцінка. Це те, що ми робимо тут. Це схоже на оцінку глядацьких симпатій до вина, якщо ви знайомі з нею, але для електровелосипедів замість вина.

На ринку існує майже стільки ж видів електровелосипедів, скільки сортів вина. Спроба з’ясувати, який велосипед найкраще відповідатиме вашим потребам, може бути дуже складною. Крім того, багато компаній, що виробляють електровелосипеди, працюють безпосередньо зі споживачами. У них немає роздрібної моделі або місця, де ви могли б протестувати їхній велосипед, не платячи тисячі доларів за доставку. Ось чому ми хочемо надати якомога більше інформації в простій та зрозумілій формі з надійного джерела. Ніхто не платить нам за огляд їхніх електровелосипедів, або не платить нам партнерський маркетинговий відсоток від їхніх продажів, що трохи відрізняється від того, як багато сайтів з продажу електровелосипедів працюють в Інтернеті.

Окрім оцінки за шкалою Tower, у нас також є додаткова оцінка. Він також базується на 100 балах і називається Specialty Score. Спеціальний бал. це додатковий бал, який ми хотіли б включити. Тут не враховуються останні два атрибути баштових електровелосипедів, а саме: комфорт та універсальність. Суть спеціальної оцінки полягає в тому, щоб врахувати призначення конкретного електровелосипеда і те, для чого він був створений. Іншими словами, ми б не хотіли судити про рибу за її здатністю залазити на дерево.

Деякі велосипеди, наприклад, позашляховики, створені для продуктивності під час жорсткого використання, а не для комфорту як такого. Таким чином, він завжди буде низько оцінювати комфорт. Ви отримали ідею. Було б трохи несправедливо судити деякі велосипеди за комфортом та універсальністю, коли вони навіть не були створені для цього. Комфорт і універсальність можуть не бути основними характеристиками продукту, який ми розглядаємо. Ось чому існує Specialty Score. це часто кращий рейтинг для спеціалізованих велосипедів. За спеціальною шкалою Aventon Aventure набрав сорок вісім балів зі ста.

Давайте повернемося до загальної оцінки цього електронного велосипеда.

Якість матеріалів. 2/10

Перший атрибут, на який ми звернули увагу в Aventure. це якість матеріалів. Ми любимо дивитися на якість матеріалів в першу чергу, тому що вважаємо, що це, як правило, хороший показник того, чого вартий велосипед. Зазвичай, компанія, яка не надає високоякісні матеріали, буде економити на інших частинах велосипеда.

Крім того, зазвичай, якщо ви помічаєте, що зовнішні частини велосипеда виготовлені з дешевих матеріалів, ви побачите, що те ж саме стосується і внутрішніх компонентів електровелосипеда. Це буде шкідливо для велосипедиста; особливо, коли ми перейдемо до електричних компонентів. Це варто врахувати, тому що Aventure отримав дуже низький бал. Нам це здалося особливо дивним, оскільки естетичний вигляд електровелосипедів Aventon насправді дуже гарний, але, схоже, вони просто досягають цього за допомогою дешевших матеріалів, тому довговічність тут, швидше за все, є проблемою.

Aventure оснащений шинами Kenda. Шини Kenda досить поширені та популярні, але вони також є бюджетним варіантом. Якщо ви рекламуєте міцний велосипед, створений для вулиці та бездоріжжя, а потім ставите на нього дешеві шини, ми вважаємо це дещо смішним. Ми б хотіли бачити більш надійний бренд шин, який мав би бути більш стійким до спущених коліс.

Ще одна річ, яка нам не сподобалася. це те, що в комплекті є дешевий дросель великого пальця. Це було б прийнятно, якби мова йшла лише про якісні компоненти. Ви можете очікувати, що дросель великого пальця вийде з ладу. При цьому ми повинні враховувати, що це недорогий товар. Замінити його буде нескладно, навіть якщо це змусить вас витратити трохи більше, але це клопіт для вас, як для покупця. Вибір якості, а не мотлоху, буквально коштує бренду кілька доларів різниці. Нерозумно економити.

Ми вважаємо, що те ж саме стосується і РК-дисплея. Aventure має гарний і великий РК-екран прямо посередині керма. Однак ми виявили, що зовнішні кнопки гучномовця недостатньо якісні. Вони добре взаємодіють з рідкокристалічним екраном, але не дуже приємні у використанні. Не кажучи вже про те, що вони виглядають відносно дешево. Здається, це постійна тема цього велосипеда, він виглядає блискучим і приємним, коли ви дивитеся поверхнево, але якщо ви дійсно копаєтесь у речах, ви знаходите багато кутів зрізаними.

Те саме стосується сидіння. Сидіння має хорошу регульованість, про яку ми поговоримо пізніше. Але це відносно неякісне сидіння. Останнє, що ви хочете зробити, це вкласти тисячі доларів в електровелосипед, а сидіння виявиться дешевим і незручним. Вам доведеться витратити ще більше грошей, щоб його замінити, або, що ще гірше, взагалі не захотіти їздити на велосипеді.

На цьому електровелосипеді було багато небажаних компонентів, але є і хороші речі. Він має спиці з нержавіючої сталі 36H. На це приємно дивитися. Він має певну стійкість до іржі. І знову ж таки, РК-екран посередині також дуже приємно бачити, навіть незважаючи на те, що це низькоякісний компонент. В цілому, хоча він отримує 2 за якість матеріалів, що не дуже добре.

Механічна якість. 6/10

Другий атрибут, на який ми звернули увагу. це механічна якість. У цій категорії ми намагаємося побачити, наскільки механічно надійним є цей продукт для велосипеда. Нерідкі випадки, коли люди потрапляють під вплив надмірного маркетингу навколо електровелосипеда. Крім того, більшість покупців цікавляться лише тим, як швидко або як далеко може проїхати електровелосипед. Однак, електровелосипед. це набагато більше, ніж просто електровелосипед. Тому наші професійні механіки дивляться на продукт з механічної точки зору.

Зрештою, електровелосипед. це все ще велосипед. Клієнти повинні переконатися, що він відмінно працює навіть без двигуна. Якщо акумулятор розрядиться під час використання електровелосипеда, чи буде все ще легко їздити на велосипеді? Чи достатньо хороший перемикач, щоб ви могли легко перемикати передачі?

Ми бачили багато типів електровелосипедів, які проходили через нашу ремонтну майстерню тут, у Сан-Дієго. Є деякі електровелосипеди, які майже повністю зосереджені на електричних компонентах. Іноді, коли ми вилучаємо електричні компоненти, ми залишаємось з погано спроектованим скелетом.

Однак для Aventon Aventure це не зовсім так. Ми оцінили Aventon Aventure на шість балів з десяти за механічну якість. Він має гідравлічні гальма, що ми дуже цінуємо. Передня підвіска також хороша. З гідравлічними гальмами ви зможете їхати далі та швидше. Оскільки гальма по суті є саморегульованою системою, ви заощадите багато часу та поїздок до ремонтної майстерні. Що, в свою чергу, економить вам багато витрат на ремонт.

З огляду на це, ці гідравлічні гальма не мають торгової марки. Це означає, що вони не від жодного бренду, який вже є авторитетним та надійним. Ми б хотіли бачити Tektro або Shimano.

Знову ж таки, велосипед поставляється з підвіскою, що приємно бачити. Особливо це стосується електричного гірського велосипеда. Це зробить їзду на електровелосипеді простішою та набагато спокійнішою. Якщо ви їздите по бездоріжжю, як на гірському електричному велосипеді, ви напевно оціните цю функцію.

Однак, перемикач на велосипеді відносно дешевий. Те саме стосується його ланцюгів. Вони не стійкі до іржі. Всі ці фактори разом узяті є причиною того, що Aventure отримав шість балів з десяти. Могло б бути краще, але це точно не жахливо.

Низький рівень технічного обслуговування. 5/10

Третя категорія. низький рівень обслуговування. Aventure отримав п’ять балів з десяти за низький рівень технічного обслуговування. Гідравлічні гальма. це саморегульовані гальма, і, знову ж таки, ми бачимо це на Aventure. У цій категорії електровелосипеди, як правило, отримують кращі бали просто за наявність гідравлічних гальм. Гальмівна рідина в гідравлічних гальмах вирівнює знос гальмівних колодок. Вам не доведеться цього робити.

Працюючи в майстерні цілими днями, я помітив, що більшість наших клієнтів приходять саме для того, щоб відрегулювати гальма. Причина в тому, що їхні електронні велосипеди мають механічні гальма замість гідравлічних. Гідравлічні гальма заощадять вам стільки часу та грошей на ремонт.

Повертаючись до того факту, що у них стоять шини Kenda, вони не дуже стійкі до спущеного колеса, особливо для гірських велосипедів. Ми завжди хочемо бачити шини, стійкі до проколів. З спущеними колесами може бути справжнім болем, не кажучи вже про те, щоб виправити їх на електровелосипеді. Потрібно багато навичок і терпіння через додаткову вагу електровелосипеда та всі електричні з’єднання, які можуть заважати.

І останнє, про що ми хочемо сказати, це те, що у цього велосипеда є кілька передач. Наявність декількох передач. це завжди чудово; однак, спеціально для цієї категорії це не так. Чому? Тому що наявність багатоступеневої системи передач також означає, що більше речей може піти не так. Це чудова функція, але вона має свої мінуси з точки зору технічного обслуговування. Цитата “більша потужність. більша відповідальність” тут доречна. Розумієте, коли бренд робить акцент на трансмісії, але економить на компонентах, це призводить до проблем з технічним обслуговуванням.

Aventure має чудову восьмиступінчасту систему перемикання передач, що означає, що ви можете перемикатися на вісім різних передач. Це приємна функція; однак, вам доведеться стежити за розтягуванням ланцюга, а також переконатися, що зберігається відносна легкість перемикання передач. В іншому випадку їзда на електронному велосипеді здаватиметься грубішою. Якщо з перемикачем щось не так, і ви не можете переключитися на іншу передачу, це буде те, що потрібно обслуговувати, бажано, щоб це робив механік з електровелосипедів. Що це означає?? витрати.

Здатність підніматися на пагорби. 9/10

Наступний атрибут, на який ми звернули увагу. це здатність підніматися на пагорби. Aventure отримав відмінні бали в категорії “Здатність до підйому на пагорб. Ми протестували його тут, на величезному пагорбі в Сан-Дієго. Ми оцінили Aventon Aventure на дев’ять з десяти.

Це значною мірою завдяки 750-ватному двигуну з постійним режимом роботи; акцент на постійному! Багато компаній-виробників електровелосипедів рекламують свої двигуни потужністю 750 Вт, але насправді вони кажуть, що це пікова потужність, тобто пік, якого може досягти продукт. Але на якій потужності він насправді може підтримувати себе протягом певного періоду часу?? Так багато брендів насправді говорять вам, що 500-ватний двигун. це 750-ватний двигун, тому що, ну, хто їх закличе? Будемо 😉

Здатність підтримувати потужність. це те, що ви шукаєте тут, і, до їхньої честі, Aventure не розчаровує. На сторінці продукту Aventure в Інтернеті вказано, що у них 750-ватний двигун, і ми виявили, що це правда. Його пікова потужність може досягати майже тисячі ват. Це вражає. Добре, що компанія дає більше, ніж рекламує.

У цьому двигуні багато потужності. На додачу до всього, він навіть має 48-вольтову систему, а також восьмиступінчасту коробку передач. Ви можете переключитися на низьку передачу і злетіти на пагорб. В Інтернеті зазначено, що Aventure може розвивати швидкість 28 миль/год. Ми вважаємо, що це не зовсім так. Ми виявили, що велосипед може розвивати швидкість близько 20 миль/год. У той час як якщо ви використовуєте функцію допомоги педалей, приблизно через три-чотири рівні допомоги педалей, ви зможете їхати зі швидкістю 24-25 миль/год. Це фантастика. Він перевершив наші очікування щодо його здатності підніматися на пагорби.

Знову ж таки, за здатність підніматися на пагорб Aventure отримав дев’ять балів з десяти.

Асортимент електронних велосипедів. 2/10

5-й атрибут. діапазон. Цей велосипед має двигун потужністю 750 Вт, акумуляторну батарею на 15 Ач, 48 В. Однак ми були трохи розчаровані. В Інтернеті заявлено, що на одному заряді можна проїхати близько 45 миль. Ми просто виявили, що це неправда. Навіть з рівнями 3-4 на підсилювачі педалей ми проїхали лише близько 25 миль. 25 миль. це далеко не 45 миль. Здається, тут вони трохи перестаралися! Можливо, якщо ви їдете прямо, використовуючи перший рівень допомоги педалі, ви можете наблизитися до 45-мильного діапазону, але, безумовно, ні, якщо ви використовуєте лише дросель.

Використовуючи прямий газ і не крутячи педалі, ви зможете проїхати близько 20 миль на цьому акумуляторі. Значною мірою це пояснюється тим, що батарея не від відомого бренду, якому довіряють. Це дуже обговорювана тема у світі електровелосипедів. Якщо ви купуєте електричний велосипед, ви хочете переконатися, що у вас є акумулятор з фірмовими елементами, тобто елементи в акумуляторі Samsung, LG або Panasonic. Причина, по якій ви хочете отримати один з них, полягає лише в тому, що ці компанії мають видатні та встановлені заходи контролю якості. У них є стандарти для того, на чому вони ставлять своє ім’я. І ця якість коштує. Якісна батарея може становити 25%-35% від собівартості електровелосипеда. Бренди, які економлять на батареях, можуть скоротити величезні витрати, але ви, як покупець, отримуєте короткий кінець палиці в кінці дня, і це не очевидно, поки ви не почнете відчувати деградацію і розчарування від перебільшених маркетингових заяв, які не відповідають дійсності.

Коли ви купуєте електровелосипед з небрендованими акумуляторами, ви ризикуєте отримати дешеву систему BMS і дешеві китайські акумулятори, які швидко вийдуть з ладу. На жаль, це стосується і Aventon Aventure, вони мають небрендовані елементи. Результати наших тестів діапазону синхронізуються з нашою думкою про батареї. Ви не зайдете занадто далеко, не крутячи педалі велосипеда самостійно. Обмеження до 25-30 миль не є небезпечним, але є нюанс. І ви можете очікувати погіршення цих показників вже через кілька місяців володіння та використання.

За дальністю пробігу Aventure отримав два бали з десяти. Не дуже добре.

Комфорт електровелосипеда. 7/10

Наступний атрибут, який ми розглянули. це комфорт. За комфортом Aventure отримав сім балів з десяти. Ми знайшли велосипед зручним. Знову ж таки, повертаючись до того факту, що він має цю приємну передню підвіску. Якщо ви поїдете по бездоріжжю і підніметеся в гору з великою кількістю вибоїн, це буде в основному приємна поїздка. Підвіска та шини приймуть на себе більшість ударів, одночасно пом’якшуючи вас в процесі їзди. У цій категорії допомагає той факт, що велосипед також має шини 26х4 дюйма і що кермо легко дістається, особливо для гірського велосипеда.

Ми були трохи здивовані, але фактичне положення їзди на Aventure здебільшого вертикальне. Це дуже цінується, оскільки полегшує навантаження на спину. Єдиною областю, в якій цей електровелосипед зазнав невдачі з точки зору комфорту, є саме сидіння. Оскільки сидіння є критично важливим компонентом, коли справа доходить до комфорту, ми рекомендуємо його зняти.

Універсальність. 6/10

7-й атрибут, який ми розглянули. це універсальність. Універсальність дивиться на те, скільки демографічних груп велосипедистів може обслуговувати цей велосипед? Чи може він вмістити коротших гонщиків? Як щодо справді високих? А як щодо наших друзів, які не можуть сидіти?? Чи існує обмеження ваги на цьому електронному велосипеді?

За універсальність ми оцінили велосипед на шість балів з десяти. Він має хорошу висоту підсідельного штиря. Ми уявляємо, що більшості гонщиків це буде комфортно. Підсідельний штир має багато можливостей для регулювання. Ми виміряли його на 27 дюймів; це означає, що висота підсідельного штиря має великий запас ходу. Якщо ви невисокого зросту, вам підійде. Ви можете опустити сидіння вниз разом зі штоком і зайняти більш низьку позицію для їзди.

Те ж саме стосується і високих велосипедистів. Ви можете легко підняти підсідельний штир вище і зробити його зручним для вас. Єдине, що нам не сподобалось, це те, що кермо не обертається вперед-назад. Ми вважаємо, що це дуже важливо. Ви можете рухати кермо лише вгору-вниз. Ви не можете покрутити кермо, щоб наблизити його до себе, або змінити положення, якщо вам незручно сидіти в тому положенні, яке вам нав’язує велосипед.

Знову ж таки, за показником універсальності Aventure набрав шість балів з десяти.

Оцінка баштового велосипеда (53) та оцінка спеціалізації (48)

Це наша оцінка за шкалою Tower Score. Знову ж таки, Aventure набрав 53 бали зі ста, заробивши собі посередній рейтинг електронного велосипеда. Потім, повертаючись до спеціальної оцінки, Aventure набрав 48 балів. Це також означає, що він отримує посередній рейтинг електронного велосипеда на цьому фронті.

Вага = 73 фунти

Ще одна річ, якої ми не торкнулися, але варто було б. це вага електровелосипеда. Ми не враховуємо цей фактор в оцінці eBike Score, але ми ставимо всі електровелосипеди на наші ваги, щоб дати вам чесну вагу з підключеним акумулятором. Це важливо враховувати при виборі електровелосипеда. Aventure важить 73 фунти. На відміну від звичайного електровелосипеда, він набагато важчий. Нам подобається бачити електровелосипеди в діапазоні від 40 до 50 фунтів; особливо для гірських велосипедів, які ви можете часто перевозити на багажнику або в задній частині автомобіля. 73 фунти. це багато.

Перш ніж прийняти рішення про покупку, спробуйте уявити, як ви знову і знову піднімаєте цей 73-кілограмовий велосипед з того місця, де він знаходиться, туди, де ви хочете його бачити.

Зовнішній вигляд електричного велосипеда

Окрім ваги, ми також хочемо висловити свою думку щодо зовнішнього вигляду електровелосипеда. При покупці ви автоматично отримуєте переднє та заднє крило з Aventure. Хоча вони і неякісні, але вони надають йому гарного вигляду гірського велосипеда. Батарея захована всередині рами. Іноді ми схильні віддавати перевагу зовнішньому вигляду. Багато електричних гірських велосипедів майже схожі на мотоцикл або щось близьке до нього. На відміну від більшості інших електровелосипедів, Aventure виглядає як гірський велосипед. В цілому, нам сподобалось, як він виглядає.

Низький показник власного ризику. 3/10

Останнє, чого ми хочемо торкнутися, це те, що ми називаємо низьким показником власного ризику. Знову ж таки, цей показник не враховується в рейтингу електровелосипедів Tower, але нам подобається давати вам оцінку за шкалою від 1 до 10. Ми визначаємо, наскільки цей велосипед власний. Сумна правда полягає в тому, що близько 95% брендів електровелосипедів, що існують сьогодні, збираються вийти з бізнесу в найближчі 5-10 років. В одній ніші просто немає місця, щоб вмістити всю різноманітність брендів електровелосипедів. Таким чином, за шкалою від одного до десяти ми оцінюємо, наскільки легко покупцям отримати запасні частини для своїх електровелосипедів. Ми розглядаємо довговічність та репутацію конкретних брендів.

Існує так багато компаній, які витрачають багато грошей на залучення клієнтів і рекламу, але не мають стійкої бізнес-моделі. Останнє, що ми хочемо бачити, це клієнта, який не має надії відремонтувати свій електровелосипед, тому що компанія, у якої він його купив, більше не існує, і жоден інший виробник не виробляє специфічні запатентовані деталі в своєму продукті. Майте на увазі, що бренд, який розпався, не зможе надавати будь-яке обслуговування клієнтів або післяпродажну підтримку.

Ми хотіли б надати нашу інформацію про фірмові деталі для кожного електровелосипеда. За низький власний ризик Aventure набрав три бали з десяти. Це означає, що більшість його частин є запатентованими, і ви перебуваєте у владі лише Aventon. Ви будете їздити або помрете з ними, і через галузь, шанси 19 з 20, що вони не прослужать довго. Не великі шанси.

Єдине, що є стандартним на цьому велосипеді. це велосипедні шини Kenda. Все інше ми вважаємо нестандартним. Акумуляторна батарея і контролер, будучи найбільш фундаментальним аспектом електровелосипеда, є дуже запатентованими. Крім того, Aventure має небрендовий двигун. Подібно до того, як ми хотіли б бачити фірмові акумуляторні батареї, ми також хотіли б бачити фірмові двигуни. Ми хотіли б бачити Bafang або Bosch, або інший надійний моторний бренд. Таким чином, якщо у вас виникнуть проблеми в подальшому, надійна та авторитетна компанія може запропонувати вам механіка з електровелосипедів та обслужити ваш велосипед.

Наприклад, наші механіки в майстерні з ремонту електричних велосипедів Tower знайомі з двигунами Bafang та Bosch. Таким чином, незалежно від того, чи є велосипед від Aventon чи ні, ми зможемо допомогти гонщикам з їхніми проблемами з двигуном електровелосипеда. Тоді як якщо ви отримаєте невідомий двигун, виправити його буде складніше. Якщо ви купуєте небрендовий двигун, ви виявите, що про нього не так багато знань просто тому, що він запатентований.

Це наш огляд Aventon Aventure. Дайте нам знати, що ви думаєте про цей електровелосипед. Завітайте на наш сайт, щоб ознайомитися з рейтингом Tower Scores на зростаючому списку інших електронних велосипедів, які ми бачимо, що проходять через нашу ремонтну майстерню.

Aventon Aventure.2 Огляд: Чи поїде цей електричний велосипед кудись?

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Автовишка Aventon Aventure.2 привертає увагу багатьма способами і виходить за рамки того, що очікується від типового педелека навіть у технічному паспорті. Крім того, він ще не входить до елітної ліги за ціною 1899. Відкрийте для себе можливості та застосування Aventure.2 у цьому звіті про випробування.

Доставка електровелосипеда була проведена ретельно, і він прибув неушкодженим. Але бажано найняти другу людину, яка допоможе при розвантаженні. Завдяки Aventure.2. неймовірні 34.9 кілограмів ваги, це майже стільки ж, скільки деякі мопеди.

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Aventon.com

The Aventure.2 просто попередньо зібраний, як це прийнято для велосипедів, що замовляються поштою. Для конструкції, готової до їзди, не вистачає лише переднього колеса та передньої фари. Для цього потрібно лише кілька простих кроків, і в моєму випадку попередньо заряджена батарея дозволяє одразу ж провести тест-драйв великого електровелосипеда. Тепер давайте ближче познайомимося з велосипедом і я розповім вам про його збірку.

Aventon Aventure.2: Дизайн та якість збірки

Електровелосипед, схожий на зміїну шкіру? Чесно кажучи, перед доставкою у мене були деякі застереження щодо дизайну. У мене були якісь дивні очікування, що велосипед буде схожий на одну з тих потворних карбонових плівок. Всупереч моїм очікуванням, унікальний візерунок на рамі дійсно намальований, надрукований або нанесений якимось іншим способом. У будь-якому випадку, це гарний дизайн. Aventure.2 також обробляється ретельно і з додатковими міркуваннями.

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Наприклад, рама використовується для прокладки декількох кабелів. Крім того, величезна батарея елегантно вписана в раму. “Середній двигун”. це перше, що шокує людей при першому погляді. Враховуючи, що те, що здається середнім двигуном, насправді є манекеном.

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

При ближчому розгляді, ця функціональність має сенс, хоча. Той факт, що управління та контролер розташовані тут, має практичну перевагу. Я також міг би уявити, що дизайн має корисні мотиви. Зрештою, чималий акумулятор хоче залишатися надійно захищеним у рамці. Безумовно, також не виглядало б приємно, якби там був маленький нижній кронштейн. Таким чином, на мою думку, манекен досить добре вписується в Aventure.2 не втрачав своєї імпозантної форми. Навіть якщо вам доведеться спочатку пристосуватися до концепції електронного велосипеда із заднім приводом та підробленим середнім двигуном.

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних
aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних
aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Незважаючи на те, що я протестував багато електровелосипедів, включаючи деякі важковаговики, Aventon працює значно краще, ніж Aventure.2 у моєму попередньому тестуванні. За вагою електровелосипед можна порівняти з моїм мопедом Hercules Prima GT, яким я володів, коли був підлітком. Насправді, Aventure.2 ручки однаково тримають 35 кг ваги. Тому, якщо ви розглядаєте можливість придбання Aventure.2, ви повинні знати, що він більше схожий на крихітний мопед, ніж на велосипед, що не обов’язково погано.

Aventon Aventure.2: Двигун та акумулятор

The Aventure.2 виглядає настільки ж екстравагантно, наскільки він оснащений. Датчик крутного моменту, який має більш ніж достатній розмір. 75 Нм, живить задній привід від величезного акумулятора, який має ємність Вт-год. Це твердження, незалежно від розвитку систем з двома батареями або навіть акумуляторних батарей, які стають дедалі більшими. Aventon прагне переконатися, що Aventure.2 може проїхати 60. 100 км навіть з типовою вагою вантажу.

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Також важливо дотримуватися повної підвіски. Я завжди ціную важкі вилки передньої підвіски з блокуванням і ходом 80 мм. Крім того, задня підвіска велосипеда дуже міцна і спеціально оптимізована для використання в якості всюдихода.

180-міліметрові гідравлічні дискові гальма Tektro гарантують ефективне гальмування за будь-яких обставин. Завдяки задньому перемикачу Altus 8-ступінчаста система передач забезпечує ідеальне передавальне число. Знову ж таки, дешевий перемикач передач. це єдине, що мене дратує. На мою думку, це абсолютно недоречно для такого велосипеда, особливо повністю завантаженого. Однак це не забирає функції, і відповідний перемикач передач був би тут доречним.

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Сідло. ще одна річ, яка мені подобається. Досить широке сідло не дуже поєднується із зовнішнім виглядом електровелосипеда, тому спочатку я трохи сумнівався, але врешті-решт виявив, що воно досить приємне. У цьому випадку Aventon також використовує продукцію під брендом Selle Royal.

Порівняно великий і чіткий дисплей з пультом дистанційного керування. це ще одна річ, яку я вважаю досить чудовою. Система Bosch Intuvia, ймовірно, була використана в якості еталону з точки зору дизайну через деяку схожість.

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Товсті 26-дюймові та 4-дюймові шини є предметом кожної фотографії, тож мені, мабуть, не потрібно про них згадувати. Незважаючи на те, що ці ролики є найбільшими шинами для електровелосипедів, які я коли-небудь бачив, я все ще роблю це.

В цілому, Aventon добре обладнаний і досягає гідного балансу між вартістю та продуктивністю. Aventon нарешті належить Aventure.2 і вже не доступні електронні велосипеди за ціною 1899.

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Як тільки ви наступаєте на Aventon Aventure.2, ви можете відчути його унікальність. Це пов’язано з тим, що цей електровелосипед більше схиляється до мотокросу та мопеду, ніж до будь-якого іншого. Щойно ви виїжджаєте з гаража або з парковки, ви одразу відчуваєте, що. Я навмисно опустив згадку про велосипедний льох у цьому випадку. Не намагайтеся занести цей компонент у велосипедний льох, тому що це буде корисно як для вашої спини, так і для вас самих. Він не буде функціонувати. Простіше кажучи, велосипед занадто великий, занадто важкий, і він навіть не помістився під моїм велосипедним чохлом.

The Aventure.2 забезпечує порівнянний досвід та майже небесне відчуття під час їзди. Тут не так багато місця для велосипедів, як ми вже неодноразово зауважували. Ця правда, однак, не завжди є поганою річчю. Це якимось чином робить Aventure.2 справді приємно. Позашляховик Aventon змушує вас посміхатися, коли старий міський велосипед часто змушував вас хмуритися. Залежно від тиску повітря, Aventure.2 відмахується від високих бордюрів, повністю ігнорує залізничні колії та майже не помічає бруківки.

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Там, де зупиняються традиційні електровелосипеди, Aventure.2 продовжується в умовах бездоріжжя, таких як бруд або навіть сніг. Це справжній позашляховий електровелосипед, по суті. Про логічність чи абсурдність такої концепції можна сперечатися з різних боків. Однак Aventure.2 насправді їздить і відчуває себе точно як позашляховик. У деяких випадках або для деяких застосувань також потрібен позашляховик. Aventon Aventure.2 навіть змушує мене згадати про HNF XF3, але з менш якісним обладнанням. Однак модель HNF коштує в п’ять разів дорожче.

Привід має значний крутний момент 75 Нм і є досить потужним. Крім того, задній привід компетентно справляється з оцінками та складними ділянками. З моменту пригоди.2 належним чином підсилює рухи педалей, спочатку я припускав, що у Aventon просто є датчик педалей. Насправді, в Aventure присутній датчик крутного моменту.2. Здається, що елементи керування намагаються частково компенсувати вагу велосипеда. До речі, ми підготували для вас інструкцію, в якій узагальнили відмінності між велосипедом з більш простим датчиком обертання педалей.

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Через вагу мопеда та грубу конструкцію стиль водіння здається сенсору природним, якщо не трохи млявим і не надихаючим. Оскільки це не типовий електровелосипед, я не проти; це просто питання звикання до нього. Однак, судячи з фотографій магазину, хто Очікувати, що трейл-велосипед буде приємним у велопарку, мабуть, нереально. Це скоріше велосипед, який віртуально переносить вас у навколосвітню подорож, що включає переїзди через пустелі. Однак я не можу передбачити, чи будуть деталі настільки надійними.

Я цілком задоволений способом управління приводом. через те, наскільки точно реагує велосипед і наскільки збалансованою є допомога. Однак це сприйняття завжди пов’язане з особистими емоціями і залежить від особистого вибору. На відміну від інших недорогих електровелосипедів, цей не має системи контролю швидкості і підтримує всі рівні швидкості до 45 км/год. Крім того, взаємодія етапів належним чином скоординована.

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

Я можу заспокоїти всіх, кого може відштовхнути легальність важеля дросельної заслінки на зображеннях. Як у випадку з велосипедами Rad Power Bikes, наприклад, це просто стартова допомога до 6 км/год. Кожен, хто читав наші тестові звіти, знає, наскільки ми вражені системами допомоги при старті, тому що вони просто надзвичайно корисні. Це також стосується і Aventon Aventure.2, проте в цьому випадку прискорення обмежується великою вагою. Однак, дійсно корисна функція, щоб рушити з місця на наступний сигнал світлофора.

Aventon Aventure.2: Висновки

Aventon Aventure.2. це маленький мотоцикл з педальним приводом, а не електровелосипед. Aventure.2. це багато в чому задоволення завдяки грубому вирівнюванню, швидкій максимальній швидкості 45 км/год та великій вазі. Aventure.2 насправді оснащений широкими шинами, великим акумулятором та якісними дисковими гальмами, що робить його готовим до будь-яких пригод.

aventon, aventure, всюдихідний, електровелосипед, жирних

На жаль, зараз я не можу дати пораду, засновану на великому досвіді, але я вважаю, що Aventure.2 бути надійним другом. Незалежно від того, як власник цієї машини, вам не має значення, чи будуть велодоріжки і надалі розвиватися та обслуговуватися так само добре, як це було протягом останніх кількох десятиліть. Aventon Aventure.2 не переймається велодоріжками. Вона робить свій власний. Інтернет-магазин Aventon продає Aventure.2.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top