2023 UBCO 2×2 Special Edition Перший погляд: Короткі факти про електрику. Електричний велосипед Ubco

23 UBCO 2×2 Special Edition: перший погляд [Короткі факти про електрику]

2023, ubco, special, edition, погляд

Частково електровелосипед, а частково двоколісний мотоцикл у стилі Rokon, UBCO 2×2 Special Edition 2023 року. це недорогий пригодницький “мотоцикл”, обладнаний для низькошвидкісних експедицій по дорогах та бездоріжжю.

Створена на базі пригодницького велосипеда UBCO 2×2, модель 2×2 Special Edition покращує вантажопідйомність, тож ви можете взяти її з собою, куди б ви не вирушили. Задня сумка на 30 літрів із боковими стінками, що розширюється, та парою ременів Giant Loop Pronghorn для кріплення на передньому багажнику. Між ногами велосипедиста та над 3.Акумулятор на 1 кВт-год. це сумка з відкритим верхом, куди можна помістити ще більше речей. Разом з велосипедистом та сумками UBCO 2×2 може перевозити 330 фунтів.

2023, ubco, special, edition, погляд

Звичайно, ваша пригода на електромобілі буде обмежена можливостями акумулятора. UBCO заявляє про запас ходу до 75 миль, що означає набагато менше в реальному житті. особливо, коли йдеться про пагорби та бруд.

Високі швидкості не розряджають батарею, оскільки UBCO 2×2 Special Edition розвиває максимальну швидкість 30 миль/год. Заряджається через стандартну вилку, і заряджається за шість годин від розряду. Якщо ви побачите воду, акумулятор захищений від бризок, але не призначений для занурення. На додаток до РК-дисплея, ви можете прикріпити телефон до віброізольованого кріплення Peak Design, розташованого внизу за рульовою головкою.

2023, ubco, special, edition, погляд

Кожне колесо має безщітковий двигун потужністю один кіловат з планетарною системою передач. Немає зчеплення або коробки передач. викручуй газ і їдь. Ви будете їздити майже безшумно, оскільки 2×2 видає лише 75 дБ на повній швидкості.

Рама з нержавіючої сталі 7027 зі стандартною вилкою спереду та консольними амортизаторами ззаду. Підвіска з обох кінців регулюється для демпфірування відскоку та попереднього натягу пружини. про хід коліс нічого не сказано. Використовується пара 17-дюймових коліс з дротяними спицями, кожне з яких має 2.Шини шириною 75 дюймів. Гальмування здійснюється за допомогою 240-міліметрових дисків та гідравлічних супортів на кожному колесі. Також є рекуперативне гальмування на обох колесах.

Висота сидіння 2023 UBCO 2×2 Special Edition становить 32 дюйми, колісна база. трохи менше 48 дюймів, вага. всього 156 фунтів, а MSRP. 6999. всі ці цифри не лякають.

2023 UBCO 2×2 Special Edition Фотогалерея

2023, ubco, special, edition, погляд

Маючи 50-річний досвід їзди, Дон Вільямс є фанатом усіх видів мотоциклів. Йому подобаються спортивні мотоцикли, круїзери, позашляховики, туристичні мотоцикли, пригодницькі мотоцикли, двомісні спортивні мотоцикли та мотоцикли, на яких можна їздити на митниці. Запитайте Дона, який його улюблений мотоцикл, і він відповість вам: “Неважливо, на якому я їду”.

Підтверджено склад учасників чемпіонату світу з суперкросу FIM 2023 року

Огляд джинсів Bolid’Ster Jean’Ster 2 [перевірено на міжнародному рівні]

Якщо у нього є два колеса, Ultimate Motorcycling знає все зсередини. Від останніх оглядів мотоциклів та одягу до результатів MotoGP та звітів про продажі OEM, Ultimate Motorcycling охоплює все. Наш невеликий, але пристрасний колектив працює безперервно, щоб створювати якісний і приємний мотоконтент.

Ви вже бачили серію Sport Heritage від Yamahas?? Це класичні спортивні мотоцикли, які штурмують США. Я їздив на розкішному Yamaha XSR900, і його чудовий зовнішній вигляд більш ніж підкріплений його феноменальними характеристиками. Відвідайте YamahaMotorsports.com, щоб дізнатися більше про захоплюючу лінійку Heritage, або перевірте її на власні очі у місцевого дилера вже сьогодні.

Редактор Дон Вільямс. фанат позашляховиків. Він брав участь у змаганнях з тріалу понад 30 років, і вони з дружиною їздять кожні вихідні, а іноді й частіше, на всіх типах позашляховиків, які тільки потрапляють до їхніх рук. Цікаво, що він ніколи не мав можливості проїхатися по позашляховій трасі Grand National Cross Country, але нещодавно йому нарешті випала така нагода. Будучи гостем KTM, Дон мав змогу випробувати ряд моделей KTM Cross Country XC, і в цьому першому сегменті він розповідає нам про відмінності, які він знайшов, а також про гострі відчуття, які він отримав, вперше проїхавши повний маршрут GNCC.

У нашій другій частині Ті Джей Адамс спілкується з парою австралійців, які шукають пригод. Стю і Джанелл з трьома собаками подорожують по всьому світу протягом останніх десяти років і відвідали 108 країн на своїх двох пригодницьких мотоциклах BMW 650 GS. Називаючи себе “The Pack Track”, вони ведуть хроніку своїх пригод у своєму блозі. Ті Джей розповідає про їхній досвід. хороший і поганий, а також про те, як важко перетинати кордони з собаками, які супроводжують їх у подорожі. Насправді, вони будуть гастролювати по США з червня по жовтень цього року, починаючи з Сакраменто, Каліфорнія, перед тим, як поїхати на північний схід США, а потім повернутися в Даллас, штат Техас, де вони вперше стартували. Під час туру вони проведуть безкоштовні презентації в кількох мотосалонах, тож перевірте їхній розклад і, сподіваємось, ви зможете зустрітися з ними особисто.

Отже, від усіх нас на Ultimate Motorcycling, ми сподіваємось, що вам сподобається цей епізод.

Ми любимо ваші відгуки! Будь ласка, коментуйте або пропонуйте:

Електричні, 2×2 та їзда на утилітарному велосипеді UBCO

2023, ubco, special, edition, погляд

2023, ubco, special, edition, погляд

Мені завжди подобалися утилітарні мотоцикли (“ag bikes”, “farm bikes”), де функціональність вимірюється з точки зору вантажопідйомності та маневреності на бездоріжжі, а не прискоренням на асфальті або ходом підвіски довжиною в ногу. Вони навіть отримали власний розділ в AMH8, ліворуч. Для справжніх складних пригод або для тих, хто звик до високого темпу, такі мотоцикли, як Honda AG190 (ліворуч), можуть стати чудовим маленьким мотоциклом для подорожей.Мотоцикли Ag володіють привабливістю “роби все, що завгодно, їдь куди завгодно”, яка, мабуть, також стоїть за феноменом пригодницького мотоциклетного спорту. Концепт Ryoku від Yamaha, натхненний TW кілька років тому (внизу праворуч), здається, об’єднав обидва сегменти.

2023, ubco, special, edition, погляд
  • 2023, ubco, special, edition, погляд
  • Навмисно чи ні, але електричний “мопед” 2×2 від UBCO також може отримати вигоду від цього “я-можу-якби-я-захотів”. Звичайно, людям потрібна особиста мобільність, але багато хто хоче відчувати себе при цьому круто, чи то в RAV 4, чи то на GS12 або Raleigh Chopper. Нещодавно, перебуваючи в заможному передмісті Сіднея, поряд із скупими міськими самокатами на кшталт Sachs (вгорі ліворуч), китайські міські ретро, схожі на Mash Roadster, а також кілька XSR7, переважали все інше, що я бачив там на двох колесах. Насправді, кажуть, що такі велосипеди зараз починають переважати над пригодницькими мотоциклами. Очікуйте, що франшизи Bike Shed почнуть з’являтися, як Pizza Huts.

    Ryoku так і не зійшов з креслярської дошки, але нещодавній пригодницький скутер X-ADV від Honda спробував заробити на цьому міському пригодницькому каше. Але після того, як я покатався на одному з них. і навіть незважаючи на те, що я вже позбувся DCT. я відчув, що щось більш схоже на сучасний мопед Ruckus (ліворуч; не продається у Великобританії) було б веселіше.В Австралазії та Південній Африці сільськогосподарські мотоцикли були на сцені завжди, але мало змінилися з 1980-х років. Вам потрібен універсальний сільськогосподарський мотоцикл з легкістю схожою на скутер. міні-скутер X-ADV. Але чи потрібен вам також повний привід і чи обрали б ви електричний?

    2WD мотоцикли

    Ви можете бути впевнені, що однієї довгої зими якийсь невідомий інженер-фермер експериментував з переднім приводом задовго до того, як більшість з нас з’явилися на світ. Відео нижче. одна з багатьох божевільних компіляцій на YouTube. А пару років тому Visordown присвятив одну з десяток своїх найкращих статей мотоциклам з колісною формулою 2×2, деякі з них зображені на фото праворуч.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Такі прогнози виявилися вірними. Якщо повний привід вважається таким же бажаним, як і тоді, коли Audi представила дорожній автомобіль Quattro у 1980-х роках, то поява електродвигунів на маточинах. це, безумовно, найменш складний і найелегантніший спосіб досягти цього. Запитайте Nasa (вгорі) або навіть Фердинанда Порше. Механічні або гідравлічні рішення, що працюють від ДВЗ (двигуна внутрішнього згоряння), як на відео вище, здебільшого занадто незграбні, дорогі, складні або не мають реального комерційного потенціалу.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    На бездоріжжі переваги тяги AWD очевидні. Я можу пригадати багато піщаних трас в Сахарі (вище; Алжир), якими було б набагато легше і, отже, безпечніше їздити з додаванням переднього приводу. Так само, як і в 4×4, AWD означає, що ви можете долати пухку місцевість, таку як піщані колії або дюни, не вдаючись до імпульсу (також відомого як швидкість), який може вас вивести з рівноваги (праворуч). І з мого досвіду в пустелі, 4×4 з автоматичною коробкою передач є неперевершеною комбінацією, особливо на повільних скелястих підйомах або на м’якому піску. На всі колеса подається рівно стільки крутного моменту, скільки потрібно для зчеплення з дорогою, а на кам’янистих стежках немає ризику пробуксовування, що знову ж таки дозволяє сконцентруватися на точному позиціонуванні коліс та кліренсі.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Автоматичні скутери поширені, справжні мотоцикли рідше, але чи потрібен вам взагалі 2×2 на дорожньому велосипеді? Відповідь: не зовсім. Хоча дорожні тести підтверджують, що нещодавня модель Niken від Yamaha ‘2FW’ (вище) забезпечує вражаюче поліпшення зчеплення з дорогою, на дорозі 2×2 тільки виграє в прискоренні, розподіляючи крутний момент на обидва колеса і таким чином обмежуючи пробуксовку коліс (так само, як передні і задні гальма покращують гальмування по всьому колу).Але досягнення в області електронного контролю тяги та відповідні шини довели, що за бажанням можна усунути пробуксовку коліс. У поєднанні з датчиками ABS, TA, ймовірно, додає лише кілька унцій до ваги велосипеда. Будь-яка передньопривідна система додає кілька кілограмів до загальної потужності.Загалом, 200-кубовий Rokon американського виробництва, представлений нижче, є єдиним успішним серійним 2WD мотоциклом. двоколісним трактором, який виглядає ще менш комфортним для їзди на чомусь легшому, ніж лісистий схил пагорба, і для більшості людей, ймовірно, був витіснений повнопривідними квадроциклами, навіть якщо остання модель має чудо передньої підвіски.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    UBCO: електробайк білого кольору

    2023, ubco, special, edition, погляд

    UBCO розшифровується як Utility Bike Company, заснована в 2015 році, коли роботу пари креативних інженерів з Ківі підхопив підприємець Тім Аллан (на фото внизу). У 2018 році, після того, як оригінальна позашляхова модель провела пару років у розробці з фермерами ківі, була випущена повністю придатна для доріг версія для глобального експорту. Це перший у світі серійний електричний мотоцикл з колісною формулою 2×2, призначений для фермерів, рейнджерів та лісівників, а також для міських перевезень та просто для розваг на бездоріжжі. Оскільки швидкість обмежена до 50 км/год, він класифікується як мопед, що на багатьох територіях означає, що на ньому можна їздити лише з тимчасовою ліцензією.Ви можете додати багаж або ширші багажники, а також перевозити електроінструменти. Щоб зарядити 16-кілограмову батарею, потрібно 6-8 годин. Велосипед зроблений в Китаї і в Новій Зеландії та Австралії коштує 8000, (близько 4200 фунтів стерлінгів), в США він коштує більше. Це приблизно така ж ціна, як і на електровелосипед з повною підвіскою KTM (вгорі праворуч), який я бачив у вітрині магазину в Новій Зеландії.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Розумно, UBCO уникає конкуренції з такими компаніями, як нещодавно закриті Alta або Zero, які виробляють повнорозмірні електричні мотоцикли, дозволені для використання на дорогах. Натомість він націлений на ринок комунальних послуг, де переваги легкого, міцного, легкого в управлінні і майже безшумного всюдихода перевершують його обмеження по дальності пробігу і продуктивності.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Вага 65 кг і з 2.4 кВт (3.2 к.с.) за допомогою літій-іонного акумулятора 48-Ач, 50 В, потужність менша, ніж у мопеда з ДВЗ. Але 90 Нм або 66 фунт-фунтів крутного моменту на два колеса. це показник, еквівалентний 800-кубовому мотоциклу, і весь цей крутний момент миттєво передається на кожне колесо, тому обидва колеса будуть обертатися, коли ви рушаєте з місця на пухкому ґрунті. Електромомент не можна порівняти з крутним моментом ДВЗ: стара, але цікава стаття.Дуже мало електричних мотоциклів мають двигуни в маточинах коліс. Як тільки ви виходите за межі рівня потужності мопеда, вони стають занадто важкими та громіздкими, тому потрібно повертатися до типового центрального місця розташування ICE. Вище (з обох боків втулкового двигуна) кількість і розмір мідних обмоток корелюють з потужністю, і ці двигуни призначені для швидкого обертання, звідси і три редуктори зліва. Двигуни UBCO приблизно такі ж маленькі і малопотужні, як і на електромото, тому встановлення втулки не є проблемою. Тут є лише низька, центрально розташована батарея з кабелем живлення, що тягнеться до кожної втулки. Просто.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Тім, я та його приятель Джей Бі вирушили зарослою стежкою для маунтінбайку в парку TECT Trail Park поблизу Тауранги, де базується UBCO. Відсутність зчеплення чи шестерень, тепла, приводних ланцюгів чи ременів і практично повна відсутність шуму, а також гідравлічні гальма MTB, рекуперативне гальмування, що калібрується залежно від швидкості, низький коефіцієнт зносу та сидіння. все це робить їзду на UBCO легкою та зручною. Разом з підніжками з рифленою поверхнею все це означає, що ви можете зосередитися на ухилянні від папороті та на тому, куди поставити переднє колесо.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    На відміну від мотоцикла з ДВЗ, електровелосипед найбільш ефективний на місцевості, де можна зупинитися з дроселем, а різке прискорення не споживає енергії, як на мотоциклі з ДВЗ. Незважаючи на оптимальне зчеплення з дорогою та малу вагу, низька потужність означає, що він може піднятися лише на 1:4, коли дросель короткої дії затиснутий. Якщо вам не вистачає ходу, дуже легко зістрибнути і штовхнути. Навіть з моєю вагою, я виявив, що базова підвіска добре відповідає швидкісному потенціалу велосипеда та місцевості, якою ми їхали. Його робота ніколи не заважала мені їздити, і він ніколи не виходив з ладу.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Не можу сказати, що я помітив 2WD, окрім пробуксовування коліс при рушанні з місця на пухкому ґрунті, але він їхав як по рейках, незважаючи на те, що шини Kenda були навантажені під тиском. Колісна формула 2×2 не має негативного впливу на керованість, можливо, навіть навпаки, але ви ледве помічаєте це. Так само, як я виявив, що натискаю повітря на педаль гальма, можливо, потрібен деякий час, щоб повірити, а потім повністю використати привід передньої частини. І ні, він не буде ефективнішим в одноколісному режимі (як могли б бути олдскульні 4х4). маленькі двигуни розроблені так, щоб працювати найефективніше разом. Як ви можете бачити нижче, двигуни втулок з повітряним охолодженням (єдина частина велосипеда, яка нагрівається) також не бояться мілководних переправ.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Звичайно, кермо MTB було занадто низьким, коли я стояв, і не було за що зачепитися ногами. Але UBCO настільки легкий, а рівень потужності настільки керований, що це не має значення. Коли я сидів, мої коліна впиралися в раму, але це можна було б виправити за допомогою штанів або підштаників.Як і на Honda DCT, відсутність необхідності перемикання передач або страху заглохнути дійсно звільняє розум, щоб займатися іншими справами, а це означає, що ви можете їздити більш плавно і отримувати від цього більше задоволення. До того, як я придбав свій нинішній Himalayan, я розглядав можливість адаптації DCT NC750X до чогось подібного до Rally Raid CB500X. Для мене це одна з найбільших переваг електричних велосипедів. Якби я проїхав ті ж дев’яносто хвилин на будь-якому мотоциклі з ДВЗ, я б порівняно виснажився.Швидке бездоріжжя, яке ми проїхали, дало б вам близько 40 миль запасу ходу. ви отримаєте майже вдвічі більше на рівній дорозі зі швидкістю 20 миль/год. А рекуперативне гальмування означає, що спуск з довгого підйому насправді додає трохи заряду. Інформація на панелі приладів є базовою і включає температуру кожного двигуна, але ви можете змінювати або контролювати різні функції за допомогою додатку для смартфона, підключеного до велосипеда (або подібного). Ліхтарі. це світлодіоди до дуже яскравих 2200 люменів.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Наприкінці поїздки я зміг притулити переднє колесо до задньої частини причепа, повернути ручку і дозволити йому піднятися вгору. Але навіть без 2×2 або навіть без утилітарного елементу, як у мопеда Sachs, UBCO також може бути крутим міським катером. У правильній обстановці це був би чудовий спосіб пересуватися, не лякаючи коней.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    У 1967 році Асоціація електромобілів стверджувала, що в Британії на дорогах було більше електромобілів на акумуляторах, ніж в усьому світі разом узятому. Майже всі вони були молоковозами (праворуч) потужністю близько 8-10 кВт і з запасом ходу 50-60 миль. Навіть тоді, перший золотий вік електромобілів можна датувати початком 20-го століття, коли, наприклад, у США 40% автомобілів працювали на парі, 38% були електричними (загалом близько 34 000), і лише 22% були брудними, смердючими, шумними, грубими ДВЗ з жорстким режимом роботи. Потім по всьому світу були відкриті великі нафтові родовища, і перш ніж внутрішні авіаперевезення стали нормою, мережа міждержавних доріг випередила залізницю. Зараз у світі налічується понад мільярд дорожніх транспортних засобів з ДВЗ, близько 20% з яких. велосипеди. У 2018 році загальна кількість електромобілів перевищила 3 мільйони, що на 50% більше, ніж у 2016 році.

    Електричні велосипеди

    Майбутнє знову буде за електрикою. Це цілком може бути так у міських умовах або для інших застосувань на коротких дистанціях. У 2008 році, поряд з більш поширеними велосипедами, я був вражений, побачивши електричні скутери (праворуч), що з гуркотом проносилися вулицями Кашгару, західний Китай. А в Окленді минулого тижня я був так само заінтригований, побачивши електросамокати без док-станцій (ліворуч), які були залишені на тротуарі або снували між пішоходами.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Але будь-яка форма трансконтинентального переходу в менш багатій AMZone, ймовірно, буде останнім місцем, де можна побачити електромотоцикли. Світ занадто поділений на багатих і бідних, міських і сільських жителів. Як і у випадку зі швидкісним інтернетом або щоглами мобільного зв’язку, вартість встановлення необхідної інфраструктури повсюдно надто велика. Це проблема наземної посадки, яка стала аналогом дизельних автомобілів. Двигуни з низьким рівнем викидів, розроблені для роботи на паливі з низьким вмістом сірки, що продається в багатих країнах, витіснять старе, високосірчисте паливо, що продається в деяких частинах Південної Америки, Африки та Азії, де норми викидів менш суворі, а “Євро-5”. це футбольний турнір. Отже, якщо в наступному десятилітті ви зможете подорожувати на е-мото по Європі або Північній Америці, то, як показує практика, подорож з Каїра до Кейпа або з Прудо-Бей до Ушуайї ще довго залишатиметься проблематичною.

    Уявляючи собі позашляхову подорож Австралією від узбережжя до узбережжя на сонячних батареях, подібну до їхньої гонки World Solar Challenge, я запитав технічного фахівця UBCO, чи впорається з цим завданням необхідний 400-ватний сонячний причіп (близько двох панелей зліва)? Ні. Батарею не можна заряджати і розряджати одночасно, але можна заряджати запасну батарею. Поїздка з Брума до Аделаїди зі швидкістю 30 миль на годину дасть вам достатньо часу, щоб отримати гарну засмагу. Дехто каже, що специфічною проблемою електричних мотоциклів (на відміну від електровелосипедів, автомобілів чи трамваїв) є те, що, за винятком ціни, за наявної технології, співвідношення ваги та потужності або дальності пробігу не відповідає поточним очікуванням щодо того, що може зробити мотоцикл. Він виявляється або занадто важким, або занадто повільним, або занадто швидко розряджається. Але навіть турбований Livewire від Harley (вище) важить лише 210 кг, розганяється до 100 км/год, як 701-й, і може проїхати 100 миль. Ми дізнаємось більше (чи ні), коли Long Way Up вийде цієї осені. Інші електровелосипеди будуть кращими. Наближаючись до легендарного переломного моменту, ви сподіваєтесь, що все може стати тільки краще.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Я їздив на електричному мотоциклі Ubco 2×2 2023 року і, о Боже, він вигорає передніми колесами

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Повний привід. дещо рідкісна конфігурація у світі мотоциклів. Багато хто може вказати на існування міцного “Уралу”, а дехто може згадати двомісний спорткар Christini AWD, але список мотоциклів з колісною формулою 2×2 та 3×2 не такий вже й довгий. Частина проблеми полягає лише в тому, щоб подати живлення на переднє колесо. Електрифікація зробила це простіше, в результаті чого концепція мотоцикла 2×2 трохи відродилася. На виставці Overland Expo West мені випала нагода покататися на Ubco 2×2 Special Edition 2023 року, і ця маленька річ, схожа на мотоцикл, подарувала мені досвід, не схожий ні на що, на чому я коли-небудь їздив раніше. Я зробив вигорання переднього колеса на двох колесах!

    Компанія Ubco, що розшифровується як Utility Bike Company, виникла на початку 2014 року. Деріл Ніл та Ентоні Клайд провели 10 років в індустрії електровелосипедів і врешті-решт побачили дірку на ринку для унікального продукту. Пара хотіла створити двоколісний легкий електричний транспортний засіб комунально-побутового призначення. Вони створили прототип, який отримав нагороду на Fieldays у Новій Зеландії, найбільшій сільськогосподарській виставці Південної півкулі.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Через рік вони об’єднали зусилля з Тімоті Алланом, щоб створити Ubco, і з того часу компанія створила ще один прототип, перш ніж свої утилітарні велосипеди потрапили до рук велосипедистів. З тих пір концепція виросла з простого сільськогосподарського велосипеда до легального вуличного транспортного засобу, який можна знайти по всьому світу, в тому числі і тут, в Америці. Електричний мотоцикл Ubco пережив п’ять поколінь оновлень, і мені довелося покататися на найкращому, що може запропонувати компанія.

    Привід переднього колеса мотоцикла може бути складним

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Перш ніж я продовжу, я повинен зазначити, що історично, отримання енергії на переднє колесо мотоцикла було складним завданням. Урал пропонує двоколісний привід з 1995 року. “Дніпро” мав двоколісний дизайн, який не був запущений у виробництво в 1944 році. Сучасна ітерація двоколісного приводу Урал передає потужність на колесо коляски за допомогою суцільного карданного валу. Переднє колесо не живиться.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Чарльз Фен винайшов те, що згодом стало двоколісним міні-байком Rokon Trail-Breaker у 1958 році. Trail-Breaker використовує вал від двигуна, який з’єднується з роздавальною коробкою на кермі. Там є зірочка, яка приводить в рух ланцюг переднього колеса.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Мотоцикли Rokon, які виглядають як м’язисті міні-байки, ближчі за дизайном до Ubco, на якому я їздив. Однак вони продаються по-різному. Ubco націлений на фермерів, міських велосипедистів та позашляховиків, тоді як Rokon шукає виживальників та мисливців.

    Для прикладу того, наскільки складними можуть бути системи мотоциклів з колісною формулою 2×2, подивіться на систему повного приводу Крістіні. Я маю на увазі, що відбувається так багато всього, що Крістіні має графік, щоб пояснити це:

    2023, ubco, special, edition, погляд
    2023, ubco, special, edition, погляд

    А ще є Yamaha 2-Trac, в якому для приводу переднього колеса використовувалася гідравлічна система, розроблена Ohlins. Рідина нагніталася в гідравлічний двигун, встановлений на втулці, який рухав його вперед.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Це все до того, що двоколісні мотоцикли існують вже багато десятиліть, але їхня конструкція стає досить складною. Ось тут і з’являються електродвигуни. Їм не потрібні роздавальна коробка, ланцюги, зірочки чи гідравлічні системи. Замість цього, двигун маточини може обертати колесо прямо на місці, без складних з’єднань. Завдяки цьому з’явилася ціла низка електричних двоколісних велосипедів та мотоциклів, і Ubco є, мабуть, найпопулярнішим з них.

    Ubco 2×2

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Що таке Ubco 2×2? Що ж, компанія називає свою машину електричним мотоциклом, але її шини були б доречні на електровелосипеді, а рама нагадує мені утилітарні моторолери минулого. Його максимальна швидкість, 30 миль на годину, також близька до швидкості мопеда або скутера. Отже, він насправді знаходиться у своїй власній ніші, не зовсім ебайк, але і не справжній мотоцикл. Ubco 2×2. це не зовсім повноцінний мотоцикл; він більш солідний, ніж ебайк, і навіть більш утилітарний, ніж скутер.

    Серцем Ubco 2×2 є два безщіткових двигуна Flux. Ці втулкові двигуни, які видають заявлені 4 к.с. в комбінації та 76.Крутний момент у 7 фунт-футів надає Ubco 2×2 тонну характеру. Я взяв 2023 Ubco 2×2 Special Edition для короткої поїздки по дорозі та стежці навколо території Overland Expo West.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    На асфальті маленький Ubco поводиться точно так, як ви очікуєте від електричного велосипеда. Крутний момент з’являється майже миттєво, а прискорення сильне приблизно до 25 миль/год. Я не вимірював час, необхідний для досягнення 25 миль/год, але цього було достатньо, щоб не відставати від міського трафіку. Ви не виграєте жодних перегонів з одним з них, якщо тільки ви не змагаєтесь з дитиною на її Power Wheels або з кимось на самокаті Bird.

    Ось розгорнутий вигляд двигунів Ubco. Це безщіткові двигуни постійного струму з повітряним охолодженням, герметичними підшипниками та шліцьовими шестернями.:

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Пристрій, який я тестував, досягнув максимальної швидкості 32 миль/год, трохи спускаючись під гору. Існують різні режими їзди, починаючи від екорежиму, коли ви п’єте сік, і закінчуючи режимом Boost, який дозволяє максимально швидко досягти максимальної швидкості 30 миль/год. Якщо ви пересуваєтеся міським трафіком, вам знадобиться режим Boost.

    Шини майже такі ж тонкі, як і велосипедні, і мають схоже відчуття дороги, як у велосипеда. Це означає дуже легке рульове управління та проходження поворотів, як на велосипеді. Незважаючи на це, шини не втратили зчеплення з дорогою. А ще краще. підвіска поглинає нерівності більше як у скутера чи мотоцикла, ніж у велосипеда.

    Пригода “Вкажи і клацни

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Саме на бездоріжжі Ubco по-справжньому сяє. Крихітні шиповані шини в поєднанні з електродвигунами з високим крутним моментом перетворюють їзду по стежці на справжню пригоду. Просто наведіть планки, куди ви хочете поїхати, прокрутіть дросель, і Ubco поїде туди. Викрутіть газ до упору, і передня шина з радістю проскочить крізь бруд, здіймаючи пил і демонструючи найчарівніше вигоряння. Заднє колесо, на жаль, не приєднується до крутіння, але спостерігаючи за тим, як переднє колесо просто рветься в багнюці, я сміявся всю дорогу до кінця треку.

    Я не зміг зняти відео, як працює переднє колесо, але цей рецензент зробив це, і це так чарівно:

    Як і у випадку з тим рецензентом, заднє колесо залишилося на місці на моєму апараті.

    Є ще одна чудова річ про маленькі велосипеди Ubco. Вони не тільки фантастичні в багнюці, але й надзвичайно легкі. Базова версія Work Bike для бездоріжжя важить лише 111.6 фунтів без акумулятора та 151.2 фунти з найбільшими 3.Акумулятор на 1 кВт-год. Дорожні версії важать 116 фунтів без акумулятора і 155.6 фунтів з найбільшим акумулятором. Це робить Ubco 2x2s досить легким, щоб розгортати його з кемпера, пікапа або вашої бурової установки. Він також досить легкий, щоб ви могли взяти його у свою квартиру.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Мені також подобається рама зі сплаву 7027. Він розрахований на 330-фунтове корисне навантаження і має 19 кованих точок кріплення для всього, що ви захочете взяти з собою в дорогу. Візьміть свій намет, рибальське спорядження та провізію на цей маленький велосипед. Також розумним є той факт, що батареї, або 2.1 кВт-год або 3.1 кВт-год, легко знімається. Ubco каже, що ви проїдете приблизно від 43 до 75 миль. Цей діапазон не розподіляється між двома батареями. Як я бачу, за допомогою допоміжних стійок ви також можете носити більше акумуляторів для додаткового запасу ходу. Ubco 2x2s поставляються із зарядним пристроєм на 10 ампер і заряджаються за 4-6 годин.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Збільшити запас ходу допомагає активна рекуперація при гальмуванні та пасивна рекуперація при вимкненому дроселі. Існують також режими рекуперації, від рекуперації настільки низької, що ви будете їхати по берегу, до рекуперації, яка може затягнути велосипед впритул до зупинки. Я вважаю рекуперацію потужною, але якщо вам потрібна більша гальмівна сила, пара 240-міліметрових роторів швидко зупинять машину. Дивно, але щоб змінити будь-який з вищевказаних режимів, вам потрібно перевести Ubco 2×2 в нейтральний режим і покласти підставку вниз. На жаль, це означає, що ви не можете перемикатися між режимами Eco та Boost під час руху.

    Так багато можливостей

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Я був вражений своїм коротким часом на Ubco. Ось такий мотоцикл я б із задоволенням взяв із собою на Gambler 500. Він досить легкий, щоб я міг самостійно підняти його в машину, і має достатню потужність, щоб викликати посмішку на вашому обличчі. Я хотів би думати про нього як про Honda Ruckus на стероїдах. Він не швидкий, але до смішного веселий.

    Однак у мене є кілька потенційно поганих новин. Найдешевший Ubco 2×2. це позашляхова модель Work Bike, яка починається від 4 999. У нього немає дзеркал, світловідбивачів та поворотників. За ту саму ціну ви можете придбати модель Ubco 2×2 Adventure Bike, яка є таким самим велосипедом, але з усіма необхідними для дорожнього руху деталями, щоб його можна було зареєструвати. Нарешті, у нас є Ubco 2×2 Special Edition, на якому я їздив. Це такий самий велосипед, як і Adventure Bike, але в зеленому кольорі з помаранчевими ременями і відповідними зеленими сумками для зберігання. Цей коштує 6,999, але мені сказали, що незабаром ціна впаде до 6,000.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Ця ціна є доступною, але ставить його в умови жорсткої конкуренції. Ви можете отримати швидші електричні двомісні спортивні мотоцикли за ту саму ціну, а якщо вибрати двигун внутрішнього згоряння, то можна отримати нові велосипеди, які будуть розвивати високу швидкість на шосе. Якщо швидкість не є проблемою, Honda Trail 125 є привабливою альтернативою за менші гроші. Проте, жоден з цих велосипедів не є повнопривідним, і жоден з них не має такої корисності, як Ubco.

    У будь-якому випадку, Ubco показує, що повний привід має місце в майбутньому електричних велосипедів. Після того, як я відчув, наскільки дивним і веселим може бути двоколісний мотоцикл, запишіть мене в таке майбутнє.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    (Всі зображення: Автор, якщо не вказано інше.)

    Підтримайте нашу місію популяризації автомобільної культури, ставши офіційним членом Autopian.

    Пригодницький велосипед UBCO 2X2. білий

    По дорозі чи бездоріжжю, цей електромотоцикл має зручну легку вагу, що дозволяє легко завантажити його у ваш фургон, вантажівку або будинок на колесах. З рівнем шуму до 75 дБ і запасом ходу до 120 км, ви зможете відкрити для себе нові далекі місця, насолоджуючись звуками природи. Із загальною вагою 150 кг ви можете взяти більший намет і додаткові каструлі без зайвого клопоту.

    Максимальна швидкість 45 км / год | 28 миль / год Вага вкл. джерело живлення 66-71 кг | 145-156 фунтів Максимальний діапазон 70-120 км | 43-75 миль

    Цей товар є в наявності і буде відправлений протягом 24 годин, очікуйте доставку між 22 червня та 24 червня у вашій країні.

    Безкоштовна доставка та 30-денний термін повернення Сотні позитивних відгуків Європейський податок включено Безпечні способи оплати Перевірте в наших місцевих магазинах

    Нещодавно замовлено Мохаммедом Абдуллою з Дубаї.

    • Аксесуари
    • Сумки Одяг
    • Сумки
    • Аксесуари для берегових велосипедів
    • Аксесуари для велосипедів Knaap
    • Аксесуари Mate
    • Batterypack
    • Підвищені деталі дошки
    • Запчастини для підвищених обертів
    • Запасні частини Dualtron
    • Обслуговування
    • Запчастини для сегвеїв
    • Шини
    • Колеса
    • Запчастини Xiaomi
    • Ліхтарі
    • Замки
    • AGM
    • Ahooga
    • Birdbike
    • М’ясні велосипеди
    • Берегові велосипеди
    • Електровелосипеди
    • Електричні міські велосипеди
    • Електричні велосипеди Fatbikes
    • Електричні складні велосипеди
    • Knaap Bikes
    • MATE.велосипед
    • Ostrichoo
    • Super73
    • Sur Ron
    • Talaria
    • UBCO
    • Міські електросамокати
    • Dualtron
    • Електроскутери початкового/бюджетного рівня
    • Складані електросамокати
    • Inmotion
    • Kaabo
    • Micro
    • Електросамокати середнього цінового сегмента
    • Nami
    • Позашляхові електроскутери
    • Okai
    • Електричні скутери преміум-класу
    • Спідвей
    • Вуличні електросамокати
    • VSETT
    • Нульові самокати
    • Elwing
    • GotWay
    • Inmotion
    • KIngsong
    • Одяг
    • Аксесуари для одноколісних велосипедів

    Варіанти доставки велосипедів UBCO

    Ви можете замовити продукцію UBCO на нашому сайті або в одному з наших місцевих магазинів. Коли ви замовляєте товар UBCO онлайн, ви можете вибрати один з двох варіантів доставки.

    Ваше замовлення буде доставлено безпосередньо до вас. Зверніть увагу, для 2X2 потрібна певна збірка. Вам потрібно буде пройти цифровий навчальний курс з остаточної збірки, перш ніж ваш продукт зможе бути зареєстрований на дорозі. Також зверніть увагу, що це великий, важкий товар, який буде доставлений вантажівкою.

    Заберіть своє замовлення у вибраному магазині Fatdaddy. Вони подбають про будь-яку збірку для вас. Якщо ви замовляєте велосипед 2X2, це хороший варіант, якщо ви не впевнені в тому, що зможете самостійно зібрати його. Зверніть увагу, якщо ви замовляєте 2X2 онлайн, важливо спочатку ознайомитися з умовами покупки. Крім того, ви можете відвідати один з наших магазинів, щоб придбати велосипед в магазині.

    Технічні характеристики велосипедів UBCO

    РОЗМІРИ Вага без урахування ваги. блок живлення: 52.7 кг | 116 фунтів 2.Акумулятор на 1 кВт-год: 65.7 кг | 144.6 фунтів 3.Акумулятор 1кВт-год: 70.7 кг | 155.6 фунтів Висота: 1040 мм | 41″ Висота сидіння: 815 мм | 32″ Ширина (кермо): 820 мм | 32.3″ Довжина: 1 820 мм | 72″ Колісна база: 1215 мм | 47.8″

    ПРОДУКТИВНІСТЬ Максимальна швидкість: 45 км / год

    ГАЛЬМА Гальмівна система UBCO Quadratic²: Гідравлічні рекуперативні гальма працюють разом. Гідравлічні гальма, схвалені DOT. 203 x 2.Ротори 3 мм. Гальмівні магістралі Dash 3, схвалені DOT.

    КОЛІСНІ спиці з нержавіючої сталі 9 калібру.17×1.85-дюймові алюмінієві диски (сумісні з DOT). 17×2.75-дюймові універсальні шини, збалансовані між вуличними характеристиками та зчепленням з бездоріжжям (відповідають стандартам ECE та DOT).

    СТРУКТУРА Вантажопідйомність (в т.ч. вершник): 150 кг | 330 фунтів Super X крок через раму: сплав 7027. Передні та задні стійки стандартні. 19 кованих кріпильних вушок на стійці підрамника. Механічно перемикається самоутримуюча підставка.

    ПІДВІСКА 130мм передня підвіска. Задня підвіска 120 мм. Регулювання відскоку з попереднім навантаженням.

    2.1KWH. Стандарт, 3.1. П’янкий обов’язок

    Зверніться до служби підтримки

    Іноді вам потрібна невелика допомога. Не хвилюйся, ми тут для тебе. Наша команда електронної пошти може допомогти вам з усіма вашими нагальними питаннями. Вони також можуть запланувати тест-драйви в наших магазинах або перевірити, де знаходиться ваша посилка.

    Перейдіть до нашого DM

    Просто поспілкуйтеся з нами в робочий час, є питання перед продажем? Ми не можемо змінити адресу доставки або скасувати замовлення через чат, для цього вам потрібно відповісти на оригінальний лист з підтвердженням замовлення.

    Завітайте до одного з наших магазинів

    Хочете побачити і помацати деякі з наших продуктів? Наші магазини розташовані в Нідерландах та Німеччині. Приходьте і випробуйте все це на собі.

    Скільки коштує ремонт?

    Витрати на доставку вашого продукту до нашого сервісного центру в Амстердамі.

    Плата за дослідження в розмірі 49 євро, за яку ми дослідимо весь виріб на предмет причини дефектів.

    Після завершення досліджень ми надамо вам пропозицію з оцінкою вартості та часу на ремонт виробу. На цьому етапі ви можете погодитися або скасувати замовлення.

    Доставка товару назад безкоштовна в межах Нідерландів, але ми стягуємо невелику плату за доставку UPS/DHL в інші країни.

    Як відбувається процес?

    • Заповніть форму заявки на ремонт на нашій сторінці ремонту.
    • Якщо ми приймемо вашу заявку на ремонт, відправте нам ваш виріб.
    • Після прибуття ми проводимо діагностику проблеми.
    • Ми заздалегідь проконсультуємося з вами, щоб затвердити ремонт і вартість.
    • Після завершення ремонту та тестування ми відправляємо його назад.

    Чи можете ви відремонтувати електричні скейтборди?

    Так, це те, що ми робимо найкраще! Наша команда з ремонту та обслуговування електричних скейтбордів оснащена деталями для більшості брендів. Ми також можемо допомогти в ремонті саморобного проєкту, який ви зробили своїми руками. Ми також створюємо акумулятори на замовлення для цих проектів.

    Ми є офіційним ремонтним центром для таких брендів, як Boosted Boards та Enertion.

    Якщо ви хочете отримати оцінку вартості, заповніть форму на нашій сторінці ремонту.

    Куди я можу відправити свій товар?

    Будь ласка, переконайтеся, що ви заповнили запит на ремонт. Якщо ваш запит на ремонт буде схвалено, ви отримаєте інструкції щодо відправки вашого виробу на одну з адрес, вказаних нижче:

    Fatdaddy Amsterdam (ремонт)Вул: Kropaarstraat 1BПоштовий індекс: 1032LACity: АмстердамКраїна: Нідерланди

    Fatdaddy Denmark (ремонт) Вул: Vestergade 1 Поштовий індекс: 8000 Місто: Орхус Країна: Данія

    Переконайтеся, що ви написали на пакувальному листі, що це включає в себе товар, який буде відремонтовано.

    Де знайти код для відстеження UPS?

    Ви можете знайти свій код відстеження, перейшовши на інформаційну панель замовлень і натиснувши на конкретне замовлення. Коди UPS будуть у розділі Деталі відстеження відправлення. Дивіться малюнок нижче.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Дні доставки

    Посилки відправляються щовівторка з нашого складу. Дізнайтеся, скільки часу займає доставка до вашої країни тут.

    Я не отримав код відстеження?

    Якщо ви отримали код для відстеження, зверніться до служби підтримки, вказавши номер свого замовлення. Ви також можете увійти у свій обліковий запис і побачити код відстеження в розділі Мої замовлення після входу.

    Що робити, якщо я хочу відправити його назад?

    Немає проблем. Якщо ви не зовсім закохані, дайте нам знати і надішліть його нам назад. У нас є деякі правила щодо повернення. Для більш детальної інформації відвідайте нашу зручну сторінку обміну повернень.

    Чи можу я забрати своє замовлення в магазині Fatdaddy?

    Безумовно, ви можете! Просто виберіть “Забрати в магазині Fatdaddy” при оформленні замовлення і виберіть найзручніше для вас місце розташування магазину. Ви отримаєте електронного листа, як тільки ваше замовлення буде готове до отримання. просто не забудьте взяти з собою посвідчення особи, щоб ми знали, що це ви.

    Чи потрібно платити додаткові мита та податки?

    Оскільки ми є компанією, зареєстрованою в ЄС, ми сплачуємо всі імпортні мита та ПДВ за вас заздалегідь. Це стосується лише країн ЄС.

    Скільки коштує доставка?

    Купувати щось онлайн з Fatdaddy повинно бути якомога простіше, наскільки це можливо. Введіть свою адресу в кошику або при оформленні замовлення, щоб розрахувати вартість доставки.

    Ви можете об’єднати кілька товарів в одне відправлення, ціна не зміниться і буде вказана за всю партію, а не за кожен товар. Якщо ми відправляємо кілька коробок, ви також отримаєте кілька кодів для відстеження.

    Ви відправляєте в мою країну?

    Ми відправляємо в усі країни ЄС та деякі регіони США прямим, безпечним та застрахованим транспортом.

    Якщо ваша країна не вказана під час оформлення замовлення, ви отримуєте можливість “відправити його самостійно”, це означає, що ви організуєте самовивіз та відправку вашого замовлення зі складу Fatdaddy до місця призначення. Коли ваше замовлення буде готове до отримання, ви отримаєте електронного листа з усіма деталями отримання, транспортний агент повинен підписати документ, коли він забере його. Цей спосіб доставки здійснюється за ваш власний рахунок, під вашу власну відповідальність і має плату за поповнення запасів у розмірі 10%.

    Ви можете перевірити приблизний час доставки замовлень на цій сторінці або на сторінці оформлення замовлення. Всі аксесуари доставляються протягом 48 годин. Коли ваше замовлення покине наш склад, ви отримаєте електронного листа з номером для відстеження. ви можете використовувати його, щоб відстежити шлях вашого замовлення до ваших дверей або до одного з наших магазинів. Ми працюємо з міжнародними партнерами з доставки, щоб доставити ваше замовлення якомога швидше, але час доставки залежить від того, звідки ви замовляєте.

    КраїнаДні доставки після відправленняВідправник

    Ми доставляємо в певні регіони США. Хочете дізнатися більше про доставку на вашу адресу в США. напишіть нам електронного листа.

    Тепер ви можете легально їздити на своєму утилітарному електричному велосипеді UBCO 2×2 вулицями

    Сьогодні на ринку є багато електричних велосипедів (електровелосипедів). від позашляхових пригодницьких звірів до велосипедів з товстими шинами зі складними рамами. На деяких навіть не можна легально їздити по вулицях. Якщо у вас є електровелосипед UBCO 2×2, ви знаєте, про що ми говоримо, але ось хороші новини: новий утилітарний електровелосипед UBCO 2×2 вирішує цю проблему.

    2023, ubco, special, edition, погляд

    Сьогодні на ринку існує безліч електричних велосипедів (електровелосипедів). від позашляхових пригодницьких звірів до велосипедів з товстими шинами зі складними рамами. На деяких навіть не можна легально їздити по вулицях. Якщо у вас є електровелосипед UBCO 2×2, ви знаєте, про що ми говоримо, але є хороші новини: новий утилітарний електровелосипед UBCO 2×2 вирішує цю проблему.

    Утилітарний електричний велосипед UBCO 2×2 тепер легальний

    Новозеландська компанія UBCO, яка виробляє “утилітарні електромобілі” (UEV), нарешті випустила легальний для використання на дорогах 2×2 утилітарний електровелосипед. Раніше ліцензований лише для використання на бездоріжжі, утилітарний електровелосипед 2×2 готовий до роботи. Звичайно, перевірте, чи дозволяє ваш штат і місто використовувати електровелосипеди на дорогах і/або тротуарах. Штат Нью-Йорк та місто Нью-Йорк відрізняються щодо використання електровелосипедів. Сподіваємось, що успіх електровелосипедів призведе до загальної легалізації електровелосипедів по всій країні.

    Повертаючись до нового утилітарного електровелосипеда UBCO 2×2, електровелосипед називають транспортним засобом подвійного призначення. Це означає, що він підходить для використання на дорогах та бездоріжжі. Компанія модернізувала електровелосипед стоп-сигналами, індикаторами, світловідбивачами, спідометром, одометром і світлодіодними фарами з дальнім і ближнім світлом для вуличного використання. Тепер він також включає вимикач двигуна, систему блокування керма та додаток Bluetooth.

    В електровелосипеді використовується 52.Знімний літій-іонний акумулятор UBCO ємністю 2 Ач (номінальна ємність 48 Ач), 50 В, який можна використовувати для живлення інструментів або просто для зарядки телефону. Електронний велосипед має два зарядні пристрої USB (1A 2.5А) та одна розетка 12В (макс. 10А).

    Він також має два електродвигуни, один спереду і один ззаду. А щоб ви могли впоратися майже з будь-яким середовищем, у нього є два потужні безщіткові електродвигуни постійного струму Flux Drive з піковою потужністю 1 кВт (2).4 кВт-год пік), які охолоджуються повітрям. Він оснащений двома контролерами високої щільності потужності із захистом від перегріву.

    Його максимальна швидкість. 50 км/год (31 миля/год), а вага. 63 кг (майже 139 фунтів). Орієнтовний запас ходу. 120 км (74.5 миль).

    Ціна. 6,999, а це означає, що тепер ви можете взяти з собою на пляж дошку для сеінгу.

    Висновок про утилітарний електронний велосипед UBCO 2×2

    Чи стирає межу між електровелосипедом та електросамокатом UBCO 2×2?? Це, безумовно, виглядає так, ніби він акуратно вписується між обома світами. Він орієнтований на утилітарний ринок і виглядає надзвичайно комфортним як на бездоріжжі, так і на дорозі. Компанія пропонує індивідуальні сумки та вантажні палуби, з можливістю розмістити на міцному каркасі все, що ви можете вмістити.

    У вас є стрункі та зручні електровелосипеди, щоденні поїздки на роботу та навіть круті ретро-велосипеди, а тепер у вас також є позашляховик серед електровелосипедів, утилітарний електровелосипед UBCO 2×2.

    Ви можете слідкувати за компанією на. Vimeo, YouTube та Instagram.

    Підпишіться на щоденні оновлення новин від CleanTechnica по електронній пошті. Або слідкуйте за нами в Google News! Маєте пораду для CleanTechnica, хочете розмістити рекламу або запропонувати гостя для нашого подкасту CleanTech Talk? Зв’яжіться з нами тут.

    Колишній експерт з акумуляторів Tesla веде літій в нову еру літій-сірчаних батарей. подкаст:

    Я не люблю платні стіни. Вам не подобаються платні стіни. Кому подобаються платні стіни? Тут, на CleanTechnica, ми впровадили обмежену платну платформу на деякий час, але це завжди здавалося неправильним. і завжди було важко вирішити, що саме ми повинні розмістити за нею. Теоретично, ваш найексклюзивніший та найкращий контент знаходиться за платною стіною. Але тоді його читає менше людей! Ми просто не любимо платні стіни, і тому ми вирішили відмовитися від нашої.На жаль, медіа-бізнес все ще залишається жорстким, жорстоким бізнесом з крихітною маржею. Це нескінченний олімпійський виклик. залишатися на плаву або навіть, можливо. ахніть. зростати. Отже.

    Якщо вам подобається те, що ми робимо, і ви хочете підтримати нас, будь ласка, внесіть невелику суму щомісяця через PayPal або Patreon, щоб допомогти нашій команді робити те, що ми робимо!Дякую! Реклама

    Ніколя народився і виріс серед класичних автомобілів 1920-х років, але тільки коли він сів за кермо eBox з електроприводом і Tesla Roadster, він побачив світло. З 2007 року він займається виробництвом контенту на тему зеленої мобільності на різних каналах CleanTech і знайшов свій дім на CleanTechnica. Він виріс у міжнародному середовищі, і його пристрасть до спілкування привела до висвітлення електромобілів, автономних транспортних засобів, відновлюваних джерел енергії, тест-драйвів, подкастів, зйомки фотографій та фільмів для різних міжнародних видань у друкованих та онлайн-виданнях. Ніколя пропонує поглиблений погляд на світ електронної мобільності через інтерв’ю та численні контакти, які він налагодив у цих галузях. Його улюблені слогани: Існує більше рішень, ніж перешкод. і вчорашнє майбутнє сьогодні

    Copyright © 2023 CleanTechnica. Вміст цього сайту призначений лише для розважальних цілей. Думки, коментарі та думки власників, опубліковані на цьому сайті, можуть не бути санкціоновані і не обов’язково відображають погляди CleanTechnica, її власників, спонсорів, афілійованих осіб або дочірніх компаній.

    • Швидка домашня зарядка для електромобілів
    • Посібник з сонячної енергетики громади
    • Toyota переробила дизайн Prius для 2023 модельного року, створивши більш спортивний і гострий на вигляд гібрид, ніж будь-яке з попередніх чотирьох поколінь.
    • Посібник зі стилю. чернетка
    • Сміливі прогнози електромобілів переглянуті
    • Як покращити зберігання електроенергії в Tesla
    • Про вітроенергетику / Чому вітроенергетика
    • Ресурси сонячної енергії
    • Перевірка реальності. виправлення записів про чисті технології
    • Ресурси для інсталяторів сонячних електростанцій
    • Інфраструктура для зарядки електромобілів: Керівництво для міст
    • 70%, 80%, 99.9%, 100% відновлювані джерела енергії. центральне дослідження
    • Редакційна етика CleanTechnica
    • Найкращий у світі сайт про чисті технології
    • Керування списками вакансій
    • Найкращі ресурси чистої енергії
    • TOYOTA GAZOO Racing представляє гоночний концепт GR H2 на 24 годинах Ле-Мана
    • Фірмова серія ідейних лідерів
    • Перехід на електричний автопарк. дізнайтеся про зарядку, платежі,
    • Діаграми, графіки, статистика продажів електромобілів
    • Відновлювані джерела енергії
    • Рішення для боротьби зі зміною клімату: Чому 1.5°C. це так важливо
    • Віртуальна виставка сталого бізнесу
    • Посібник із зарядних пристроїв для електромобілів від CleanTechnica
    • Розмістіть свою подію про чисті технології!
    • Атомні електростанції, відновлювані джерела енергії та Союз стурбованих вчених
    • Посібник покупця електровелосипеда MASSIVE. всі моделі найбільших брендів
    • Готові купити індукційну плиту. ось що вам потрібно знати
    • Як зарядити електромобіль. 101
    • Інсталятори сонячних панелей. найкращі інсталятори сонячних панелей, як їх оцінити
    • Синдикувати наш контент
    • Використання матеріалів CleanTechnica
    • Політика коментарів CleanTechnica
    • Рекомендації щодо нативного контенту
    • Місія та бачення
    • плаваючий сонячний нью-джерсі сша
    • Посібник з електровелосипедів від CleanTechnica: Як вибрати електровелосипед, який вам сподобається
    • Посібник CleanTechnica з найкращих аксесуарів для післяпродажного обслуговування Tesla
    • Купуйте е-велосипеди та підтримуйте CleanTechnica!
    • Ресурси вітрової енергії
    • Листи в завтрашній день
    • Долучайтеся до глобальної конкуренції: Технології для сталого майбутнього
    • Поширені запитання про міфи про Tesla
    • Залишайтеся на зв’язку з CleanTechnica
    • Дослідження ринку чистих технологій та сталого розвитку
    • Факти про вітроенергетику
    • Найближчі події у сфері чистих технологій

    Залишити коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Scroll to Top