2023 Моделі Marin Alpine Trail E збільшують потужність до 630 Вт-год. Електровелосипеди Marin

23 Моделі Marin Alpine Trail E збільшили потужність до 630 Вт

2023, моделі, marin, alpine

У 2023 році Marin Bikes оновлює специфікацію своєї моделі Alpine Trail E; 150-міліметровий гірський електровелосипед. Алюмінієве шасі не змінилося з моменту його створення у 2020 році, і воно все ще використовує 160-міліметрову ходову вилку, але всі три моделі тепер сумісні з акумулятором від Shimano на 630 Вт-год.

Новинка 2023 року. модель початкового рівня Alpine E Base вартістю 4 499 доларів США. Він поставляється з батареєю ємністю 504 Вт-год, але завдяки батареям Shimano того ж форм-фактору, їх можна модернізувати на вторинному ринку до 630 Вт-год, щоб зменшити занепокоєння щодо дальності пробігу. Унікальною особливістю нової лінійки є попередньо встановлені шинні вставки CushCore на всіх моделях; Pro у 29-дюймовій передній шині та Pro Plus у 27-дюймовій.5 ″ ззаду.

2023, моделі, marin, alpine

2023 Marin Alpine Trail E Base

База Marin Alpine Trail E Base покращує доступність цього 150-міліметрового електровелосипеда, поєднуючи акумулятор ємністю 504 Вт-год з двигуном Shimano EP6. За продуктивністю EP6 можна порівняти з більш висококласною моделлю EP8, що має крутний момент 85 Нм при безперервній номінальній потужності 250 Вт; однак він на 300 г важчий при заявлених 3 кг.

Відносно бюджетна ціна базової моделі включає в себе пакет підвіски X-Fusion з вилкою Trace 36 RC та амортизацією O2 Pro RXC Air Shock з регульованим стисненням та демпфуванням відскоку. Серед інших особливостей. 10-швидкісна трансмісія Shimano Deore, 4-поршневі гальма Shimano MT420 з роторами 203 мм та крапельниця TranzX (150 мм на малих, 170 мм на всіх інших розмірах).

Цей велосипед котиться на алюмінієвій колісній парі від Marin, розміром 29″ x 2.5″ Vee Tire Attack HPL / 27.5″ x 2.8-дюймова комбінація Vee Tire Crown Gem. Так, на зображеннях показані шини Maxxis, і нам сказали, що деякі серійні велосипеди будуть виходити з цими шинами, але більшість з них будуть оснащені гумою Vee Tire Co.

Роздрібна ціна Marin Alpine Trail E Base становить 4 499 доларів США / 5 649 канадських доларів / 4 355 фунтів стерлінгів / 4 999 євро.

2023, моделі, marin, alpine

2023 Marin Alpine Trail E1

Посеред дороги. Marin Alpine Trail E1, який поставляється з батареєю на 630 Вт-год у стандартній комплектації, в парі з важчим двигуном Shimano EP6. Трансмісія оновлена до 11-швидкісного Shimano Deore з касетою SunRace. Ця модель має вилку X-Fusion 36 Trace RC, але замінює амортизатор X-Fusion на RockShox Super Deluxe Coil R Shock з регулюванням демпфування відскоку. Крапельниця TranzX з’являється і на цій моделі, хоча моделі XL E1 виграють від довшої 200-міліметрової опції.

Роздрібна ціна Marin Alpine Trail E1 становить 4,899 доларів США / 6,149 канадських доларів / 4,795 фунтів стерлінгів / 5,599 євро.

2023, моделі, marin, alpine

2023 Marin Alpine Trail E2

Вершиною лінійки є Marin Alpine Trail E2, оновлений у 2023 році з двигуном Shimano EP801, який важить заявлені 2 кілограми.7 кг. Він також отримує батарею ємністю 630 Вт-год у стандартній комплектації, а підвіска посилена вилкою Fox Performance Elite Fork та амортизатором Fox Float DHX2 Coil Shock. Цей велосипед має 12-швидкісну трансмісію у вигляді суміші Shimano SLX/XT, а 4-поршневі гальма Shimano SLX відповідають за керування швидкістю.

Крапельниця X-Fusion Manic може розглядатися як трохи гірший варіант, враховуючи те, що на столі менше крапель. Модель Small має 125 мм, M L. 150 мм, а XL. 170 мм. Пряма безперервна підсідельна труба Alpine Trail E. хороша новина для тих, хто хоче оновити велосипед, однак.

Marin Alpine Trail E2 продається за ціною 6,299 доларів США / 7,899 канадських доларів / 5,895 фунтів стерлінгів / 6,899 євро.

2023, моделі, marin, alpine

Нам повідомили, що всі три моделі Alpine Trail E будуть доступні на світових ринках у березні-квітні 2023 року. Перейдіть на веб-сайт Marin Bikes для отримання детальної інформації про технічні характеристики та геометрію.

Посібник Marin Bikes про електровелосипеди та гірські велосипеди.

Цікаво, як працюють електровелосипеди? Ось посібник Marin Bikes про все, що вам потрібно знати про електровелосипеди, електровелосипеди, електричні гірські велосипеди та електровелосипеди eMTB.

е-велосипеди: Тут, щоб залишитися.

Ми в Marin вважаємо, що електровелосипеди та електровелосипеди. це чудово, і у нас є цілий ряд моделей, які можуть доставити вас куди завгодно. від гір до кав’ярні.

Розглядаючи можливість переходу на електрику? Читати далі.

eBikes мають двигун, який допомагає вам крутити педалі

Батареї знаходяться на нижній трубі

На кермі є дисплей, який показує швидкість, відстань та залишок заряду акумулятора

Що таке електровелосипед?

Цікаво, як працюють електровелосипеди та як їздити на електровелосипеді?

Електричний велосипед. це, по суті, звичайний велосипед з вбудованим електродвигуном та батареєю eBike. Ви їдете на них як на звичайному велосипеді, а двигун активується, коли ви крутите педалі. Двигун електровелосипеда допомагає вам, але він не замінює силу ваших ніг повністю.

Багато людей запитують: “Чи є у електровелосипеда дросель??”і відповідь. ні. Коли ви перестаєте крутити педалі, двигун зупиняється.

Як швидко їдуть велосипеди eBikes та eMTB? Електропривод відключається при перевищенні певної швидкості, яка в ЄС становить 25 км/год, а в США. 20 миль/год.

Чи потрібна ліцензія на електричний велосипед?

Однією з головних плутанин є те, чи дозволено їздити на електровелосипедах по дорогах або стежках, і чи потрібна для цього ліцензія.

У Європі та Великобританії електровелосипеди відомі як “велосипеди з електричним приводом” і вважаються такими ж, як і звичайні велосипеди. Їздити на електровелосипеді може будь-хто віком від 14 років без спеціальної підготовки та страховки.

У більшості штатів США вони класифікуються як “електровелосипеди класу 1”, і до них ставляться більш-менш так само, як до велосипедів. Ми рекомендуємо перевірити, які закони застосовуються у вашій місцевості, оскільки існують відмінності від штату до штату.

Чи можна їздити на велосипедах eMTB по бездоріжжю та на гірських велосипедних стежках? Більшість країн не обмежують доступ, але деякі власники земельних ділянок можуть це зробити, тому завжди перевіряйте перед поїздкою. У США багато землевласників, таких як Служба національних парків або Бюро управління земельними ресурсами, класифікують електровелосипеди як моторизовані транспортні засоби і дозволяють їх використання лише там, де дозволено рух моторизованих транспортних засобів.

Ми рекомендуємо звернутися до місцевого дилера Marin за допомогою щодо того, що говорить закон про електровелосипеди у вашій країні. Ви можете знайти список магазинів Marin ebike у вашому регіоні тут.

Скільки коштує електровелосипед?

Це правда, що електровелосипеди коштують трохи дорожче, ніж “звичайні” велосипеди, через додаткові технології.

Ціни на електровелосипеди сильно різняться в залежності від рівня їх комплектації та призначення, але, як правило, вони коштують від 2 до 10 000 доларів США і, як правило, дорожчі, ніж еквівалентні не-електровелосипеди.

На це є вагома причина: сучасні електровелосипеди містять величезну кількість технологій. Вони мають системи, розроблені для бездоганної роботи за будь-яких умов, легкі акумулятори великої ємності та розумні функції, такі як підключення Bluetooth та настроювані рівні потужності.

Чи варті електровелосипеди додаткових витрат? Для багатьох велосипедистів переваги електровелосипеда більш ніж компенсують більш високі початкові інвестиції.

По мірі того, як технологія eBike стає більш усталеною, ми починаємо бачити все більше і більше доступних за ціною і цінних електровелосипедів, які вступають в бій. Marin Bikes Alpine Trail E1 в даний час є одним з найкращих доступних eMTB.

Для кого призначені електровелосипеди?

Сьогодні існують електровелосипеди майже для будь-якого типу користувачів: від eCommute до eMtb, eGravel, eCargo та всіх проміжних варіантів.

На крутому, горбистому бездоріжжі, використовуючи всі рівні допомоги, ви можете проїхати 30 миль на одному заряді eBike. Крейсерська їзда по дорогах з невеликим ухилом і 50-60 миль повинна бути досяжною.

Все залежить від вашого маршруту, вашої швидкості та того, яку частину роботи ви готові взяти на себе. У будь-якому випадку, ви побачите, що всі електровелосипеди Marin мають достатньо потужності для довгих днів у сідлі та багато моторизованої допомоги!

Інші речі, які потрібно знати про електровелосипеди

Скільки важать електровелосипеди? За останні кілька років електровелосипеди стали набагато досконалішими, але вони все ще на кілька кілограмів важчі, ніж звичайні велосипеди.

Варто пам’ятати, що додаткова вага, якщо ви живете в квартирі на першому поверсі, вам доведеться піднімати його на дах автомобіля, піднімати сходами до офісу або перекидати через ворота на стежках. Це особливо актуально, якщо ви розглядаєте eBike, щоб допомогти подолати проблему, яка заважає вам їздити на легшому велосипеді з ручним керуванням.

Багато хто з вас запитував нас, чи можна їздити на електровелосипеді під дощем? Так, абсолютно. Вони захищені від атмосферних впливів і можуть витримувати звичайне використання у вологу погоду. Слід уникати повного занурення, солоної води або сильного миття під тиском.

Marin eBikes. Приміський велосипед, міський дослідник та крейсер для кафе

Лінійка міських велосипедів Sausalito від Marin оснащена системами допомоги Shimano STEPS, комфортними шинами WTB Horizon, потужними дисковими гальмами та плоскими шинами для спокійного пересування містом та велодоріжками.

Sausalito E1 має раму з легкого сплаву з практичною сталевою вилкою та багажником, бризковиком та кріпленнями для підніжок. Зручний у використанні привід 1х10 та гальма Tektro доповнюють велосипед.

Sausalito E2 має деякі оновлення в порівнянні з E1, включаючи допоміжну систему Shimano STEPS E6100, широкий діапазон передач та амортизаційну вилку Suntour, яка не боїться їздити по бездоріжжю.

На багатьох наших ринках також представлені Marin Stinson Electric та Stinson Electric ST, чистокровне сімейство міських електровелосипедів, які ідеально підходять для поїздок за покупками або на роботу. Вони оснащені легкою в управлінні рамою, зручними та швидкими шинами та надійним 250-ватним втулковим двигуном з акумулятором на 309 Вт-год.

Велосипеди Marin eMTB: Машини для розваг на трейлових трасах

Сімейство Alpine Trail E. це відзначені нагородами велосипеди Marin з повною підвіскою, які взяли на озброєння переможну формулу ендуро-байків Alpine Trail та додали до неї серйозний потенціал самопідйому.

Всі моделі мають рами з вибухозахищеного сплаву з передньою підвіскою 160 мм, задньою підвіскою 150 мм, конструкцію підвіски Multitrac від Marin та котушкові амортизатори для згладжування найскладніших трас.

Alpine Trail E1 має двигун Shimano E7000, трансмісію Shimano та задній амортизатор Rockshox Vivid. Від вилки RockShox Gold 35 до шин Maxxis. кожна деталь велосипеда готова до підйому на пагорб. Це вбивчий доступний електровелосипед і один з найкращих доступних електровелосипедів.

Alpine Trail E2. це велосипед мрії за реальний бюджет, з підвіскою Fox, 12-швидкісною трансмісією Shimano та комплектом оздоблення Raceface. Двигун нового покоління EP8 від Shimano легший, тихіший і потужніший, а батарея на 630 Вт-год означає, що ви без проблем зможете піднятися на пагорб для ще однієї поїздки.

Плавне керування, легка вага та чудові гальма за вражаючою ціною.

CycleVolta.com про Sausalito E1 у чудовому огляді “Перша поїздка

Враховуючи ціну, продуктивність та дилерську мережу Marin, ми б однозначно купили цей велосипед.

Ідеальний п’ятизірковий огляд Alpine Trail E2 від Vital MTB

Це велосипед, який вселяє впевненість і хоче, щоб ви працювали на повну силу

Команда The Loam Wolf взяла один з наших Alpine Trail E2 до штату Юта для проведення тестових сесій eMTB у 2021 році.

Зверніть увагу

Наш веб-сайт використовує файли cookie для відображення правильної версії сайту для вашої країни. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся на використання файлів cookie. Перегляньте нашу політику конфіденційності.

Ви зараз переглядаєте веб-сайт Marin Bikes of United States. Будь ласка, зверніть увагу: переклади в процесі.

Хочете змінити країну??

  • Сполучені Штати
  • Канада
  • Великобританія
  • Міжнародний
  • Австралія
  • Німеччина
  • Poland
  • Франція
  • Фінляндія
  • Іспанська
  • Іспанія
  • Японія
  • Еквадор
  • Індія
  • Нова Зеландія
  • В’єтнам
  • Південна Африка

Ми встановлюємо файли cookie, щоб покращити ваш досвід.

23 Marin Sausalito E1

  • 2023, моделі, marin, alpine
  • 2023, моделі, marin, alpine
  • 2023, моделі, marin, alpine
  • 2023, моделі, marin, alpine
  • 2023, моделі, marin, alpine
  • 2023, моделі, marin, alpine

Чисто та ефективно пересуватися містом тепер так само просто, як крутити педалі.

Рейтинг цього продукту 0 з 5

Сімейство велосипедів Sausalito допоможе вам тримати темп, весело та жваво допомагаючи згладжувати пагорби та доставляти вас з пункту А в пункт Б зі свіжою посмішкою, а також чистим одягом та елегантним виглядом.

WestShore Bicycles з 10 ранку до 18 вечора з понеділка по суботу з 10 ранку до 17 вечора неділя (250) 590-6960 [email protected] 800 Kelly Rd Unit 104 Victoria, BC V9B 5T6

Інформація

  • Ремонт та налаштування
  • Дитяча велосипедна програма
  • Оренда велосипедів
  • Про нас
  • Повернення доставки
  • Способи оплати
  • Часті запитання
  • Умови Умови
  • Відмова від відповідальності
  • Політика конфіденційності
  • Працевлаштування

© Copyright 2023 WestShore Bicycles. Powered by Lightspeed

Використовуючи наш сайт, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie. Ці файли cookie допомагають нам зрозуміти, як клієнти потрапляють на наш сайт і використовують його, а також допомагають нам покращувати його. Приховати це повідомлення у файлах cookie “

The Marin Post

  • Меню
  • Пошук

Допис у блозі

Байдужість урядів країн Марин до небезпек, пов’язаних з електровелосипедами

Велосипеди. це чудово. Їздити на велосипеді весело, це чудовий спосіб вийти на вулицю і трохи потренуватися, а ще він дає дітям (і батькам) омріяну незалежність. У мене є гібридний дорожній / гірський велосипед. Але навіть найкращі речі можуть зайти занадто далеко.

Багатофункціональний шлях (MUP) Bayfront Park в Мілл-Веллі є одним з найбільш відвідуваних в окрузі Марін. Це основний сполучний маршрут від Саусаліто і мосту Золоті Ворота через Мілл-Веллі до Корте-Мадера і всіх пунктів на північ. Доріжка має бруковану поверхню шириною близько 12 футів і ґрунтові доріжки вздовж кожної сторони шириною близько 18 дюймів.

У вихідні дні доріжка зазвичай заповнена батьками та дітьми, які приходять і йдуть на заходи спортивних команд у парках, бігунами та тими, хто вийшов на прогулянку, і, нарешті, ордами велосипедистів, зазвичай у великих спандексових пакетах (іноді до 30 велосипедистів), які мчать через асфальтований центр доріжки так, ніби змагаються у Тур де Франс.

Здебільшого велосипедисти “володіють” тротуаром, а всі інші змушені їхати по бруду. (Велосипедисти не сповільнюються ні для кого, і часто можна почути, як шосейні байкери кричать на пішоходів, які стоять у них на шляху).)

Численні знаки, що наказують велосипедистам “знизити швидкість” і блимають, електронні дисплеї, що показують велосипедистам їхню швидкість, над знаками, що обмежують швидкість до 10 миль на годину. Все це просто ігнорується.

Немає ніякого контролю за дотриманням правил, окрім того, що раз на рік пара поліцейських стоять посеред доріжки (на виду у велосипедистів за милю звідси) з радаром, тримаючи його в руках, але з незначним ефектом. Але якщо цього недостатньо для тих, хто сподівається на хвилинку спілкування з природою вздовж затоки, то з’явилася нова небезпека.

Це лише питання часу

У квітні 2022 року я написав Ендрю Постеру, директору Департаменту громадських робіт Мілл-Веллі, про громадську безпеку на території MUP Bayfront Park. Я надіслав йому фотографії місць, де рослинність заросла на узбіччях та над частинами тротуару, звужуючи право проходу та унеможливлюючи пішоходам уникнути руху по тротуару на шляху швидкісних велосипедистів, особливо тих, що їдуть на електровелосипедах.

Останніми роками MUP Bayfront Park став улюбленим маршрутом для старшокласників, які їздять на швидкісних електричних “велосипедах”, багато з яких мають пасажирів на подовженому сидінні. Я бачив, що швидкість цих “велосипедистів” перевищує 25 миль на годину на електронних дисплеях шляху. До них також час від часу приєднуються дорослі на великих, втомлених від жиру, електричних гірських велосипедах, які їдуть зі схожою швидкістю.

2023, моделі, marin, alpine

Згідно з веб-сайтом округу, “електронні велосипеди класу 1 та класу 2 дозволені на багатофункціональних доріжках парків.” Але ніхто не дотримується цих правил або встановлених обмежень швидкості 10 миль на годину, які навіть велосипеди класу 1 та класу 2 можуть легко перевищити. І багато електровелосипедів, якими зараз користуються підлітки, є модифікованими велосипедами класу 2 або 3, які можуть їхати набагато швидше.

Багато з нас, хто регулярно користується цією доріжкою, були стурбовані безпекою пішоходів через велосипедистів, які перевищують швидкість, ще до появи електровелосипедів і до того, як кілька років тому дитина була серйозно травмована велосипедистом, що перевищив швидкість. Всі знали, що це лише питання часу, коли інші отримають травми або ще гірші наслідки. (Той, хто регулярно ходить стежкою, напевно, має історію про те, як його ледь не збив велосипедист.)

У моєму електронному листі я просив, щоб в інтересах громадської безпеки місто вислало ремонтну бригаду, яка б обрізала рослинність, щоб зробити узбіччя доріжки доступними для проїзду. Відповідь, яку я отримав, свідчить про проблему.

“Багатофункціональна доріжка належить і підтримується Департаментом парків округу. Мені шкода, що у мене немає контакту для вас, але я впевнений, що ви можете знайти інформацію про те, куди повідомляти про запити на обслуговування на веб-сайті округу.”

Іншими словами, громадська безпека на доріжці. це “не мій відділ”, і це не те, що місто повинно враховувати.

Отже, я написав йому у відповідь і запитав, чому людина на його посаді навіть не потурбувалася про те, щоб зв’язатися зі своїми колегами з Департаменту парків округу, особисто, в інтересах безпеки жителів Мілл-Веллі. Я запитав його, чи справді він вірить, що мій дзвінок до округу, як однієї людини, матиме таку ж вагу, враховуючи, що сотні скарг на стежки та доріжки, які щорічно надходять до Департаменту відкритих просторів та парків округу, залишаються без відповіді. Я скопіював електронну пошту всім членам міської ради Мілл-Веллі.

Ніхто так і не відповів на мої запитання.

“Пішохід у Саусаліто був смертельно збитий електровелосипедом на набережній.”

Це був заголовок статті в Незалежному журналі Марін від 20 вересня. Джеймс Гордон, 63-річний чоловік, був збитий на смерть водієм електровелосипеда, який їхав на великій швидкості.

Електровелосипеди починалися як досить нешкідлива функція “допомоги на педалях”, яку додавали до звичайних велосипедів, щоб зробити їзду на велосипеді менш виснажливою. Це була гарна мета. Немає жодних сумнівів, що це допоможе популяризувати велосипедний рух (замість водіння) серед усіх вікових груп. Однак завжди вважалося, що ці велосипеди будуть дотримуватися тих самих правил, що й звичайні велосипеди, і їх використання буде так само обмежене (i.e., не на тротуарах і т.д.). Але все вийшло далеко за межі цього початкового бачення.

2023, моделі, marin, alpine

Правда полягає в тому, що багато електричних “велосипедів” (особливо класу 2 і класу 3) зараз є, по суті, маленькими електричними мотоциклами, здатними розвивати високу швидкість. Їм немає місця конкурувати за простір з пішоходами та іншими рекреаційними велосипедистами на МУПах.

На додаток до небезпеки, яку становлять електровелосипеди на багатокористувацьких стежках, туристи та кіннотники Південного Маріну все більше стурбовані тим, що вони стикаються з електричними велосипедами та гірськими велосипедами на одноколійних пішохідних стежках у парках та відкритих просторах Маріну.

Технічно, електровелосипеди всіх видів заборонені на пішохідних стежках у Маріні, але дотримання цього закону Округом відкритого простору округу Марін є ще більш слабким, ніж місцеві правоохоронні органи на маринських MUPs. Молоді велосипедисти зараз регулярно використовують пішохідні стежки як приміські маршрути до школи та зі школи, а також для відпочинку, навіть на пішохідних стежках, де велосипеди будь-якого типу заборонені (наприклад, в окрузі Міддаг).g., пішохідний/кінний маршрут Хорс Хілл у заповіднику Альто Боул).

На додачу до образи, Наглядова рада округу Марін стала настільки “про-велосипедною”, що відмовляється навіть відповідати на письмові скарги мешканців.

Як детально описано в CVP’s Скарга щодо незаконних дій та нормативних порушень з боку округу Марін подана окружному прокурору в жовтні 2019 року, округ та велосипедна коаліція округу Марін були, по суті, пов’язані між собою протягом десятиліть, коли остання диктувала державну політику першій, збираючи для цього мільйони доларів коштів платників податків. Зрозуміло, що спільнота велосипедистів палко виступає проти будь-якого регулювання будь-якого виду велосипедного руху. А округ, здається, задоволено дивиться в інший бік.

У травні 2022 року на слуханнях перед комісарами округу відкритих просторів округу Марін, коли їх запитали про небезпеку дозволу велосипедного руху на стежці Боба Міддага в заповіднику Мілл-Веллі-Альто-Боул, Макс Кортен, виконавчий директор MCOSD, відкинув усі занепокоєння, вихваляючи політику велосипедної коаліції округу Марін “Повільніше і привітайтеся”, згідно з якою велосипедистів просять бути ввічливими з пішоходами та вершниками, з якими вони стикаються на одноколійних трасах.

Може виникнути питання, чому округ Марін покладається на політику приватної неприбуткової організації, яка захищає інтереси велосипедистів, замість того, щоб мати власну політику та методи її реалізації. Але досить сказати, що контраст між паном. Заспокійлива картина ідилічних роздумів Кортена та реальність конфліктів між байкерами та пішоходами на стежках була б смішною, якби не наслідки.

Коли Community Venture Partners подала судовий позов проти MCOSD у 2017 році за незаконний допуск байкерів на стежку Міддаг, наш запит на підставі Закону про публічні записи виявив сотні записів скарг пішоходів та кіннотників на конфлікти з нелегальними та необачними гірськими велосипедистами.

З того часу нічого не змінилося на краще.

Тим часом законодавчий орган штату намагається вирішити, що робити з електровелосипедами (під сильним тиском велосипедних груп, які вимагають не обмежувати їх використання), і нещодавно переклав цю проблему на міста та округи.

Розмови про Nextdoor та закон

Постійне панькання округу Марін з нелегальними байкерами може пояснити, чому після пана. про трагічну смерть Гордона, на сайті Nextdoor з’явилися запаморочливі розмови про те, що губернатор Ньюсом підписав нове законодавство, яке нібито скасовує заборону на електричні велосипеди, зокрема велосипеди класу 3, на всіх каліфорнійських MUPS, доріжках та стежках.

Це неправильне тлумачення намірів нещодавно підписаного закону, законопроекту Асамблеї 1909.

AB 1909, Закон про велосипедний омнібус, був підписаний 16 вересня 2022 року. Дайджест законодавчого радника зазначає,

“Цей законопроект скасовує заборону використання електровелосипедів класу 3 на цих об’єктах (велосипедна доріжка або стежка, велодоріжка, велосмуга, кінна стежка, пішохідна або рекреаційна стежка) і натомість уповноважує місцеві органи влади забороняти експлуатацію будь-якого електровелосипеда або будь-якого класу електровелосипедів на кінній стежці, пішохідній або рекреаційній стежці”. Законопроект також уповноважить Департамент парків і зон відпочинку заборонити експлуатацію електричного велосипеда або будь-якого класу електричних велосипедів на будь-якій велосипедній доріжці або стежці, що знаходиться під юрисдикцією департаменту.”

Іншими словами, законопроєкт перекладає повноваження щодо визначення дозволеного використання від держави до органів місцевого самоврядування (або державних установ). e.g., GGNRA; див. нижче) і тим самим підтверджує повноваження місцевих органів влади та відомств обмежувати електровелосипеди “будь-яких класів”.”

Текст законопроекту виглядає наступним чином:

“РОЗДІЛ 1. Стаття 21207.5 Кодексу про транспортні засоби викласти в такій редакції:

“a) Незважаючи на розділи 21207 і 23127 цього кодексу або будь-який інший закон, на велосипеді з двигуном не можна їздити по велосипедній доріжці або стежці, велодоріжці, велосмузі, створеній відповідно до розділу 21207, кінній стежці, пішохідній або рекреаційній стежці, якщо тільки вона не знаходиться в межах проїжджої частини або не прилягає до неї, або якщо тільки місцева влада або керівний орган державного органу, який має юрисдикцію над цією доріжкою або стежкою, не дозволить це своїм розпорядженням.

“(b) Місцева влада або керівний орган державної установи, що має юрисдикцію над кінним маршрутом, пішохідним або рекреаційним маршрутом, може заборонити своїм розпорядженням експлуатацію електровелосипедів або будь-якого класу електровелосипедів на цьому маршруті.

“c) Департамент парків і зон відпочинку може заборонити експлуатацію електровелосипедів або будь-якого класу електровелосипедів на будь-якій велосипедній доріжці або стежці в межах юрисдикції департаменту. [Виділено нами]”

Час діяти

Як доказ того, чому округи та міста повинні негайно вживати заходів в результаті своїх новостворених повноважень, зверніть увагу, що Reuters нещодавно повідомив, що

“електровелосипеди несуть більший ризик серйозних травм, ніж традиційні велосипеди, і мають іншу структуру ризиків травмування порівняно зі скутерами”, і що “травми від електровелосипедів також більш ніж утричі частіше пов’язані зі зіткненням з пішоходами, ніж травми від скутерів або традиційних велосипедів, повідомляють дослідники в журналі “Попередження травматизму”, і що “травми від електровелосипедів, зокрема, були більш серйозними”.” [Виділено нами]

Не менш важливо враховувати, що згідно з дослідженням журналу Commonwealth Magazine, швидші та важчі електровелосипеди становлять набагато більшу небезпеку, ніж звичайні велосипеди, і зазначає,

“Навіть у Нідерландах, країні з десятиліттями розвиненою велосипедною культурою, голландське дослідження показало, що користувачі електровелосипедів становлять 1.У 6 разів частіше, ніж звичайний велосипедист, потрапляє до лікарні швидкої допомоги.”Напруга” [виділено нами]

Настав час нашим місцевим органам влади, регіональним та державним установам реалістично поставитися до електровелосипедів та небезпечних конфліктів між електровелосипедами та пішоходами, туристами, вершниками та іншими рекреаційними велосипедистами з педальним приводом.

Сьогодні електровелосипеди є “транспортними засобами” у всіх сенсах цього визначення, і як такі повинні бути обмежені так само, як мопеди, мотоцикли та автомобілі з бензиновим або електричним двигуном.

Боб Сільвестрі. житель округу Марін, редактор Marin Post, засновник і президент Community Venture Partners, неприбуткової громадської організації, що фінансується приватними особами та некомерційними донорами, згідно з 501(c)(3). Будь ласка, розгляньте можливість ЗДІЙСНЕННЯ ПОЖЕРТВУВАННЯ НА МОРСЬКУ ПОШТУ ТА CVP, щоб ми могли продовжувати працювати від імені мешканців Каліфорнії.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top