Вибух акумулятора електровелосипеда викликає занепокоєння пожежників. Вибух акумулятора електровелосипеда

Небезпека акумуляторів для електровелосипедів

Оскільки електровелосипеди стають все більш популярними, виникає важливе питання, яке необхідно вирішити: які ризики пов’язані з використанням акумуляторів для електровелосипедів?

Зважаючи на всі останні новини та повідомлення про те, що літій-іонні акумулятори електровелосипедів загоряються або навіть вибухають, настав час зрозуміти реальні небезпеки та заходи безпеки, яких ми повинні дотримуватися.

У цій статті ми розглянемо потенційні ризики, пов’язані з електровелосипедами, і надамо кілька порад щодо їх зменшення. Якщо ви є власником електровелосипеда або думаєте про його придбання, читайте далі, щоб дізнатися, що вам потрібно знати про безпеку акумуляторів.

Пандемія призвела до раптового і різкого збільшення продажів електровелосипедів, але ця новознайдена популярність принесла з собою безліч проблем. найбільше занепокоєння викликають вибухи акумуляторів, які спричиняють смертельні пожежі. Це особливо помітно в Нью-Йорку, де в неділю (5 березня 2023 року) акумулятор електровелосипеда спричинив пожежу в продуктовому магазині в Бронксі, в результаті якої постраждало семеро людей.

Це остання з низки пожеж, спричинених літій-іонними акумуляторами в електричних велосипедах і скутерах. Станом на лютий цього року вони спричинили щонайменше 30 пожеж, 40 травм і дві смерті в Нью-Йорку. 27, за даними пожежної служби Нью-Йорка.

  • Минулого року вони спричинили 216 пожеж. удвічі більше, ніж позаминулого року, що призвело до 147 травм і шести смертей.

Проблема пов’язана з хімічною природою літій-іонних елементів всередині батареї. Без належного охолодження або управління вони можуть перегріватися і швидко досягати високих температур, що може призвести до вибуху і вивільнення небезпечних матеріалів, таких як їдкий дим або палаючий пластик.

вибух, акумулятора, електровелосипеда, викликає, занепокоєння, пожежників

Пожежі, спричинені літій-іонними акумуляторами, можуть швидко поширюватися, і їх важко загасити

Пожежа літій-іонного акумулятора може швидко поширюватися, і її надзвичайно важко загасити. За лічені секунди пожежа, спричинена літій-іонними акумуляторами, може охопити цілу кімнату. Наше дослідження показало, що типовий час, за який такий вогонь охоплює приміщення, становить близько 15 секунд.

Крім того, токсичні випари, що утворюються під час таких пожеж, можуть бути небезпечними для дихання, що робить гасіння пожеж надзвичайно складним для пожежників. Тому споживачі повинні знати про ризики, пов’язані з акумуляторами електровелосипедів, щоб залишатися в безпеці.

вибух, акумулятора, електровелосипеда, викликає, занепокоєння, пожежників

Ризик травмування або смерті, якщо залишити велосипед без нагляду під час заряджання

Акумулятори електровелосипедів несуть великий ризик серйозних травм або навіть смерті, якщо їх не контролювати під час заряджання. Перегрів акумулятора електровелосипеда, повного енергії, може призвести до катастрофічної реакції, часто з руйнівними наслідками.

За такими акумуляторами необхідно стежити під час заряджання і ніколи не залишати їх без нагляду. Окрім цих небезпек, додаткова нестабільність може виникнути через неправильне поводження та механічні поломки, що вимагає постійної оцінки ризиків та дій з максимальною обережністю.

Складно зрозуміти, коли акумулятор став несправним або може несподівано загорітися

Хоча електровелосипеди зробили революцію в міському транспорті, небезпека, пов’язана з їхніми акумуляторами, майже невідома. На жаль, гонщикам буває важко визначити, коли батарея стала несправною або якщо вона ризикує несподівано загорітися.

Ось чому розуміння запобіжних заходів та протоколів безпеки є настільки важливим. Навіть якщо ви не вважаєте, що ваш акумулятор становить серйозну загрозу, слід регулярно проводити перевірки та технічне обслуговування, щоб забезпечити оптимальну продуктивність і зменшити ймовірність виникнення непередбачуваних проблем у майбутньому.

Вжиття цих додаткових заходів може врятувати вас від потенційно небезпечного вибуху, а також гарантувати, що ви отримаєте максимальну віддачу від вашого електровелосипеда з точки зору продуктивності.

Вразливість таких груп, як діти, люди з інвалідністю та люди похилого віку

Ні в якому разі електровелосипеди з літій-іонними акумуляторами не є небезпечними лише для велосипедистів, але ця вразливість поширюється далеко за їхні межі.

Найбільше страждають люди з вразливих груп, таких як діти та люди похилого віку, які можуть мати обмежену обізнаність про ризик; аналогічно, люди з інвалідністю, які не можуть швидко зійти з електровелосипеда в разі вибуху, також можуть зазнати негативного впливу.

Ніколи не можна недооцінювати потенційні руйнування, які можуть бути спричинені під час вибуху акумулятора електровелосипеда через брак знань про це питання, тому важливо, щоб кожен, незалежно від віку чи фізичних можливостей, залишався поінформованим та пильним.

вибух, акумулятора, електровелосипеда, викликає, занепокоєння, пожежників

Неточне маркування на електровелосипедах може змусити споживачів повірити в їхню безпеку

Оскільки популярність електровелосипедів продовжує зростати, споживачі повинні знати, що деякі моделі помилково вважаються безпечними. Неточне маркування може створити враження, що батареї, які живлять ці електровелосипеди, не вибухнуть і не загоряться, але, на жаль, це не завжди так.

Хоча попередження та правила безпеки від виробників повинні пояснювати ризики, пов’язані з використанням батарей для електровелосипедів, підроблені продукти часто буває важко відрізнити від справжніх.

Це означає, що те, що покупці, які нічого не підозрюють, можуть вважати абсолютно безпечним пристроєм, може несподівано завдати шкоди, якщо їхня довіра до маркування буде помилковою.

Що ми можемо зробити для вирішення проблеми?

Необхідно ухвалити законопроєкти, які встановлюють нові стандарти безпеки для електричних мікромобільних транспортних засобів замість прямої заборони

У відповідь на цю проблему деякі міста та штати запропонували повністю заборонити електричні мікромобільні транспортні засоби (найчастіше електровелосипеди та електросамокати). Але замість прямої заборони були запропоновані законопроекти, які встановлюють нові стандарти безпеки для цих транспортних засобів.

Ці законопроєкти спрямовані на вирішення проблем безпеки, водночас дозволяючи людям використовувати електровелосипеди та самокати як засіб пересування. Нові стандарти включають процеси сертифікації та інші правила безпеки, яких виробники повинні дотримуватися, щоб забезпечити безпечне використання літій-іонних акумуляторів у цих транспортних засобах.

Однією з головних причин, чому це законодавство було необхідним, є збільшення кількості повідомлень про нещасні випадки, спричинені неправильним поводженням з літій-іонними акумуляторами. Ці інциденти включають вибухи, пожежі та інші нещасні випадки, які можуть спричинити серйозні травми або навіть смерть (як згадувалося раніше).

Встановлення нових стандартів безпеки вимагатиме від виробників виробляти електричні велосипеди та скутери з безпечнішими літій-іонними акумуляторами, які мають меншу ймовірність виходу з ладу.

Неможливо переоцінити позитивний вплив цього законодавства на зменшення кількості травм, смертей та збитків, спричинених несправними літій-іонними акумуляторами. Завдяки тому, що виробники виробляють безпечніші транспортні засоби з більш надійними акумуляторами, люди можуть почуватися впевнено, використовуючи електровелосипеди та самокати, не боячись отримати травму або пошкодження.

Однак не лише виробники повинні забезпечувати безпечне використання електровелосипедів та самокатів з літій-іонними акумуляторами.

Споживачі також повинні вжити заходів для забезпечення належного зберігання та використання цих транспортних засобів. Це включає в себе зберігання в прохолодних, сухих місцях, подалі від прямих сонячних променів або джерел тепла, використання тільки зарядних пристроїв, передбачених виробником, не перезаряджати їх, уникати екстремальних температур під час зарядки або їзди на них, а також регулярно перевіряти наявність будь-яких ознак пошкодження або зносу акумулятора.

Отже, схвалені законопроекти, які встановлюють нові стандарти безпеки для електричних велосипедів та самокатів, є позитивним кроком вперед як для безпеки, так і для сталого розвитку. Вони дозволяють людям продовжувати користуватися цими зручними видами транспорту, забезпечуючи при цьому їхню безпеку на дорозі.

Виробники будуть нести відповідальність за виробництво безпечних транспортних засобів з більш надійними літій-іонними акумуляторами, а споживачі можуть вжити заходів для забезпечення належного зберігання та використання цих транспортних засобів.

Разом ми можемо зробити так, щоб наші електровелосипеди були і веселими, і безпечними!

Вибух акумулятора електровелосипеда викликає занепокоєння пожежників

вибух, акумулятора, електровелосипеда, викликає, занепокоєння, пожежників

Пожежа, спричинена літій-іонним акумулятором на електровелосипеді в Балгоулі в п’ятницю вранці, змусила пожежно-рятувальну службу Нового Південного Уельсу оголосити про ескалацію проблеми. Тож як ми можемо найкраще управляти ризиками?

Пожежа виникла о 9-й годині.15 ранку в п’ятницю, 14 квітня, в будинку на Сідней-роуд, Балгоула. 13-річний хлопчик та 12-річна дівчинка отримали отруєння димом та були госпіталізовані до лікарні. Тринадцятирічний підліток, який зараз перебуває в лікарні, пізніше зв’язався з Manly Observer і розповів, що акумулятор його електровелосипеда заряджався, коли пролунав “бум”, за яким послідувала низка інших вибухів. За його словами, кімната відпочинку зараз зруйнована.

Суперінтендант пожежно-рятувальної служби Нового Південного Уельсу Адам Дьюберрі, який вчора був присутній на місці події на Сідней-роуд, підтвердив, що мешканці були попереджені про пожежу, оскільки вибухнула батарея. Пожежу спочатку загасили, але потім вона знову спалахнула. на подив мешканців. як це часто буває.

вибух, акумулятора, електровелосипеда, викликає, занепокоєння, пожежників

Підрозділ пожежних розслідувань був присутній в рамках більш широкого розслідування пожеж літієвих батарей, а суперінтендант Дьюберрі підтвердив, що команда зайнята збором інформації по всьому штату після інцидентів в рамках більш широкого розслідування.

Останні дані про інциденти за перший квартал 2022 року свідчать про те, що кожен сотий пожежний виклик до пожежно-рятувальної служби Нового Південного Уельсу (FRNSW) пов’язаний з тепловим втечею акумулятора, що є неконтрольованим і надмірним підвищенням температури в комірці акумулятора або декількох осередках акумулятора, що часто призводить до вентиляції комірки та пожежі.

Серед нещодавніх випадків на місцевому рівні. літієва батарея електросамоката, яка завдала значної шкоди будинку в Літл-Менлі в жовтні, а також літієва батарея була звинувачена в інциденті в лікарні Північних пляжів за кілька місяців до цього.

вибух, акумулятора, електровелосипеда, викликає, занепокоєння, пожежників

“Ми збираємо шматочки разом, тому що, схоже, існує ряд факторів, які впливають на ці події”. сказав Суп Дьюберрі.

У будівельних нормах, стандартах і законодавстві загалом бракує вказівок і положень щодо безпеки, які б враховували потенційні ризики, пов’язані з цими новими технологіями. Частково проблема полягає в тому, що ми ще недостатньо знаємо про їхню ймовірність виходу з ладу, механізми виходу з ладу та потенційні наслідки виходу з ладу.

Щоб краще зрозуміти ці проблеми і ризики, FRNSW в даний час очолює спільну програму досліджень і випробувань, в основному зосереджену на літій-іонних батареях: Дослідницька програма з безпеки технологій альтернативної та відновлюваної енергетики (SARET), яка триватиме ще один рік.

вибух, акумулятора, електровелосипеда, викликає, занепокоєння, пожежників

Чому ми зосереджуємося на електровелосипедах?

За словами суперінтенданта Дьюберрі, ця проблема особливо гостро постала у випадку з електровелосипедами через різке зростання їх використання, особливо серед підлітків та кур’єрів, що здійснюють доставку. Втім, проблеми з безпекою поширюються на всі літій-іонні акумулятори, які також використовуються в побутових електроінструментах. Ми знаємо про повідомлення про пожежі у сміттєвозах, тому що деякі домогосподарства викидали акумулятори разом зі звичайним сміттям, і вони загорялися під час процесу дроблення сміття у вантажівках.

Що стосується пожеж акумуляторів електровелосипедів, то одним з факторів, що сприяють цьому, за словами суперінтенданта Дьюберрі, є використання низькоякісних акумуляторів, придбаних в Інтернеті; погано обладнані акумулятори, які використовуються для модифікації електровелосипедів та електросамокатів. Часто для живлення акумулятора використовується неправильний зарядний пристрій.

вибух, акумулятора, електровелосипеда, викликає, занепокоєння, пожежників
вибух, акумулятора, електровелосипеда, викликає, занепокоєння, пожежників

Власник Manly Bikes Франциско Фурман сказав, що електровелосипеди перемістилися з побічного напрямку в центр його бізнесу, і за останній рік їхня кількість стрімко зросла. Він погодився, що комплекти для переобладнання спричиняють дедалі більше проблем.

Якщо ви будуєте свій власний, він сказав, що “важливо мати глибоке розуміння електричних систем, інвестувати у високоякісні компоненти та старанно дотримуватися техніки безпеки”.”

“Багатьом любителям “зроби сам” може не вистачати технічних навичок і знань, необхідних для безпечної збірки електровелосипеда. Це може призвести до неправильної установки або конфігурації, що призведе до перегріву або короткого замикання акумулятора.”

“Професійні електровелосипеди зазвичай мають вбудовані функції безпеки, такі як датчики температури та вогнетривкі матеріали. Набори для самостійної збірки можуть не містити цих компонентів, що робить батарею більш вразливою до пошкоджень і займання”. сказав він.

Від пожеж

Ми запитали суперінтенданта Дьюберрі: “Які основні речі ми повинні знати про ці літієві батареї??’

“Літієві батареї. це велика зручність, але вони також пов’язані зі значним ризиком”. сказав він. “Ви можете втратити свій будинок, ви можете втратити своє життя, і є кілька речей, які ви можете зробити, щоб убезпечити себе. Переконайтеся, що ви купуєте у надійного продавця, і це включає в себе батарею та систему зарядки.

“Якщо у вас загорівся акумулятор, завжди телефонуйте до служби порятунку, тому що вам може здатися, що ви його загасили, але такі акумулятори можуть продовжувати нагріватися, а потім знову спалахнути з вибуховою силою, завдаючи ще більшої шкоди.

“Ми починаємо бачити проблеми, коли люди модифікують акумулятори для різних велосипедів чи скутерів або використовують інший зарядний пристрій для модифікованого акумулятора, і це починає ставати причиною пожеж у будинках та навколо них”. Пожежа в будинку може за лічені хвилини знищити весь будинок. За десять хвилин ви можете втратити свій дім, втратити життя.

“Якщо у вас загорілася батарея, завжди телефонуйте за номером “три-нуль”, тому що ви можете подумати, що загасили пожежу, але ці батареї можуть продовжувати нагріватися, а потім знову спалахнути з вибуховою силою, спричинивши ще більшу шкоду. Ми не хочемо, щоб ви забирали їх або щось робили з ними; викличте пожежників, які мають спеціальне обладнання, щоб контролювати та гасити їх і вирішити проблему за вас Як я вже казав, вони дуже зручні, тому ви повинні ставитися до них з повагою.”

На стадії розробки

Генеральний директор Bicycle NSW Пітер Маклін сказав, що його організація також приділяє пильну увагу цьому питанню. Він додав, що група розглядає можливість проведення власної освітньої та інформаційної кампанії.

вибух, акумулятора, електровелосипеда, викликає, занепокоєння, пожежників

“Існують австралійські стандарти для акумуляторів і зарядних пристроїв, тому ми завжди радимо людям переконатися, що вони купують якісну продукцію, сертифіковану AS (для зарядних пристроїв. AS/NZS 60335).2.29). Існують переконливі свідчення того, що ряд несертифікованих продуктів і зарядних пристроїв купуються в Інтернеті, а в деяких випадках вносяться зміни для швидкої зарядки акумуляторів, і це стало причиною багатьох тривожних інцидентів, про які ми читали.”

Підсумок: як ви можете залишатися в безпеці?

Якщо ви вже володієте або користуєтеся пристроєм, не продовжуйте заряджати акумулятор, коли він повністю розрядився, ніколи не використовуйте зарядні пристрої, які не входять до комплекту поставки вашого пристрою, і припиніть використання пристрою, якщо на акумуляторі з’явилися ознаки пошкодження, наприклад, незвичний запах або зміна кольору. Якщо ваш пристрій потребує ремонту, зверніться до кваліфікованого спеціаліста. інформація тут.

Літій-іонні акумулятори в електровелосипедах та інших пристроях становлять пожежонебезпеку

Батареї, які також використовуються в телефонах, ноутбуках, зубних щітках та інших предметах, стали причиною близько 200 пожеж та шести смертей у Нью-Йорку цього року, кажуть пожежники. Ось що потрібно знати про безпеку.

вибух, акумулятора, електровелосипеда, викликає, занепокоєння, пожежників

Літій-іонний акумулятор у квартирі, де було щонайменше п’ять електровелосипедів, спричинив пожежу на Манхеттені цього місяця, в результаті якої постраждало майже 40 людей. Пожежа, яка стала однією з 188, спричинених літій-іонними акумуляторами в Нью-Йорку в цьому році, призвела до попереджень про ризики, пов’язані з акумуляторами, та способи їх мінімізації.

Літій-іонні акумулятори живлять пристрої в кожному куточку нашого життя, включаючи телефони, ноутбуки, зубні щітки, електроінструменти та електромобілі. Але багато хто не знає, як з ними безпечно поводитися і що вони можуть спричинити пожежу.

Як працюють літій-іонні акумулятори?

Літій-іонні акумулятори перезаряджаються, служать довго і зберігають багато енергії в невеликому просторі. Це зробило їх найпопулярнішим джерелом живлення в електронних пристроях і транспортних засобах, каже Вікторія Хатчісон, керівник дослідницького проекту в Дослідницькому фонді протипожежного захисту.

За її словами, коли несправна батарея перегрівається, вона може з силою викидати газ, снаряди і полум’я, які потім поширюються, як ланцюгова реакція, на інші елементи.

Пожежі від акумуляторів швидкі та руйнівні.

Пожежі, пов’язані з літій-іонними батареями, стали більш поширеними в Нью-Йорку: За даними нью-йоркської пожежної охорони, в цьому році в результаті пожеж, спричинених акумуляторами, загинули шість осіб і 139 отримали поранення. Минулого року акумулятори стали причиною пожеж, які призвели до чотирьох загиблих і 79 травмованих, повідомили в департаменті.

Батарея, яка спричинила пожежу в квартирі 5 листопада, була вилучена. 5 листопада батарея заряджалася біля вхідних дверей квартири, заблокувавши єдиний вихід і змусивши пожежників провести мотузковий порятунок двох мешканців. А в серпні пожежа, спричинена літій-іонним акумулятором, вбила матір і доньку в Гарлемі.

Ці пожежі можуть виникати без попередження і швидко поширюватися, заявив головний пожежний маршал Деніел Е. Флінн, сказала на пожежі 5 листопада. 7 прес-конференція.

“За лічені секунди ми отримали повністю сформовану пожежу”. сказав він.

Збитки від пожежі, спричиненої літій-іонними акумуляторами в квартирі на Манхеттені цього місяця. Кредит. Пожежна служба Нью-Йорка, за матеріалами Agence France-Presse. Getty Images

Зробіть ці прості кроки, щоб зменшити ризик виходу батарей з ладу.

Одна з кожних 10 мільйонів літій-іонних батарей виходить з ладу, що майже завжди призводить до пожежі, заявила пані Флінн. Хатчісон сказав. Хоча це відносно низький показник, батареї використовуються в більшій кількості пристроїв, включаючи дешевші, несертифіковані батареї з більшим ризиком, сказала вона. Клієнти завжди повинні купувати акумулятори та пристрої, які були сертифіковані UL або іншою лабораторією з тестування безпеки.

Пожежі також виникали через те, що люди використовували зарядні пристрої, несумісні з акумулятором, сказала вона. За її словами, слід використовувати лише зарядні кабелі, рекомендовані виробником. Несумісний може продовжувати заряджати батарею до перегріву.

“Як тільки він досягає свого теплового порогу, це досить бурхлива реакція”. каже пані Хатчісон. Хатчісон сказав.

Літій-іонні акумулятори показують ознаки того, що їх потрібно замінити, якщо вони нагріваються, розширюються або заряджаються довше, ніж зазвичай. Хатчісон каже. Безпосередньо перед виходом з ладу батарея видасть хлопок, а потім шипіння, при якому виділяється газ. Експерти рекомендують зберігати їх у вогнетривких контейнерах.

Навіть акумулятор, який відповідає правилам безпеки при першій покупці, може стати небезпечним, якщо його пошкодити, каже Вільям С. Лернер, експерт з водню і делегат ISO, організації з глобальної стандартизації.

“Ці батареї можуть бути найвищої якості, але якщо їх травмувати, падати і сильно бити, то ймовірність виходу з ладу зростає”. сказав він.

Кур’єри їжі покладаються на електровелосипеди в Нью-Йорку. Під час пандемії популярність велосипедів зросла, оскільки люди шукали альтернативи громадському транспорту та каршерінгу. Кредит. Джутарат Піньйодуньячет для The New York Times

Це поширена проблема, але погано врегульована.

Жодна великомасштабна база даних не відстежує пожежі, спричинені акумуляторами, каже пан Лернер. Лернер сказав. Але пожежі трапляються по всьому світу.

Популярність електровелосипедів у Нью-Йорку зросла під час пандемії, оскільки люди шукали альтернативи громадському транспорту та службам спільного використання, розповідає пан. Лернер сказав. Але їх використання зросло ще до того, як уряд зміг запровадити відповідні правила.

Житлове управління Нью-Йорка запропонувало заборонити зберігання електровелосипедів у будинках, але зіткнулося з протидією таких людей, як кур’єри, чия робота залежить від них. Влада заявила, що все ще працює над кроками для запропонованого нового правила.

Це питання залишається в центрі уваги керівників житлових будинків. Знак біля житлового комплексу на Манхеттені, де цього місяця сталася пожежа, свідчить: “За цією межею педалі та електровелосипеди заборонені”.”

Міська рада розглядає кілька заходів з безпеки акумуляторів і провела слухання в понеділок ввечері. Серед заходів, які розглядаються, є закони, що забороняють продаж несертифікованих акумуляторів і вимагають інформування людей про ризики, пов’язані з пристроями мобільності, що живляться від електромережі.

Лені Феліу, засновниця Safer Charging, розповіла, що її брат працює кур’єром. “Він заробляє свої гроші таким чином, і я хочу, щоб він продовжував заробляти свої гроші, але ми повинні забезпечити безпечний спосіб зарядки цих товарів”. сказала вона.

Компанії з управління нерухомістю Douglas Elliman і AKAM, які контролюють близько 700 багатоквартирних комплексів у Нью-Йорку, почали спілкуватися з мешканцями та менеджерами про безпеку літій-іонних батарей.

“Ми хочемо діяти на випередження, а не реагувати”. каже Кріс Алкер, віце-президент з операційної діяльності компанії AKAM. “Ми не хочемо чекати пожежі, щоб вирішувати подібні ситуації”.”

Що спричиняє загоряння акумуляторів у електровелосипедів та ескутерів?

Кейт Лоуренс. австралійська технічна журналістка, яка живе в Берліні. Вона фокусується на всьому, що пов’язано з мобільністю: ebikes, автономні транспортні засоби, VTOL, Smart ci (показати все) Кейт Лоуренс. австралійська технічна журналістка, яка живе в Берліні. Вона фокусується на всьому, що стосується мобільності: електровелосипеди, автономні транспортні засоби, VTOL, розумні міста та майбутнє альтернативних джерел енергії, таких як електричні батареї, сонячна енергія та водень.

Місто Нью-Йорк бореться з проблемою. пожежею. Зокрема, літій-іонні акумулятори самокатів та електровелосипедів спалахують, а іноді й вибухають. І немає жодних ознак того, що це закінчиться найближчим часом.

На початку цього року я написав вступну статтю, в якій детально описав частоту пожеж літій-іонних акумуляторів. Сьогодні я хочу розглянути Нью-Йорк як повчальну історію боротьби з пожежами акумуляторів, коли електровелосипеди (і, в меншій мірі, ескутери) стають мейнстрімом.

Незабаром я опублікую третю статтю, в якій розгляну потенційні технологічні рішення для запобігання пожежам акумуляторів.

Що спричиняє пожежу акумулятора?

У випадку пожеж електровелосипедів та ескутерів існує безліч причин. По-перше, коли ми говоримо про літій-іонну батарею для електровелосипеда або ескутера, ми говоримо про набір з’єднаних батарей, що зберігаються в пластиковому корпусі. У цьому маленькому просторі знаходиться величезна кількість енергії.

Будь-який з акумуляторів схильний до перегріву, який може бути викликаний;

  • поганий дизайн
  • помилки монтажу
  • коротке замикання
  • використання неправильного зарядного пристрою
  • перезарядка
  • Пошкоджена система управління акумулятором (BMS) призводить до перегріву та недостатнього охолодження
  • пошкодження корпусу.

Перегрів акумулятора може призвести до термічної реакції всередині батареї. Це відоме як подія теплової злітно-посадкової смуги. Реакція виробляє достатньо тепла, щоб викликати загоряння або вибух сусідніх елементів батареї.

Ці пожежі відбуваються неймовірно швидко, і через самопідтримуваний процес теплового випромінювання, пожежі літієвих батарей також важко гасити. They can leak toxic chemicals dangerous to people and pets.

Великі акумулятори, такі як ті, що використовуються в електромобілях, можуть знову загорятися через кілька годин або навіть днів після події, навіть після того, як їх загасили. На щастя, це набагато рідше трапляється в електровелосипедах та самокатах.

Проблема в Нью-Йорку

На сьогоднішній день цього року. 130 повідомлень про пожежі, пов’язані з літій-іонними акумуляторами в електровелосипедах та самокатах у Нью-Йорку. Загинуло п’ятеро людей. Для порівняння, у цей час минулого року сталося лише 65 загорянь акумуляторів електровелосипедів та самокатів.

Варто підкреслити, що ці пожежі становлять лише невеликий відсоток від усіх пожеж у Нью-Йорку. Також дуже ймовірно, що зростання кількості електровелосипедів та самокатів, які проживають у місті, є причиною збільшення кількості пожеж.

Але пожежі все ще викликають занепокоєння, оскільки призводять до пошкодження майна, травм і, рідше, до загибелі людей. Жорстокість пожежі літій-іонного акумулятора призводить до виклику декількох вантажівок, що відволікає увагу від інших екстрених служб.

Крім того, пожежі свідчать про більшу проблему, з якою стикається місто.

У Нью-Йорку працює понад 65 000 кур’єрів, багато з яких користуються ебайками. Працівники гібридної економіки використовують свої ебайки не лише для щоденних поїздок на роботу, і всі ризики покладаються на самих користувачів.

вибух, акумулятора, електровелосипеда, викликає, занепокоєння, пожежників

На електровелосипедах їздять годинами без перерви і в екстремальних погодних умовах, таких як сильна спека, дощ, урагани. і сніг. все це може погіршити стан корпусу акумулятора, збільшуючи ймовірність його пошкодження.

For many riders, the only place they charge is at home in their cheap apartment. Проблема ускладнюється, коли працівники доставки живуть в одній квартирі, зберігають свої електровелосипеди в ній, і всі заряджають акумулятори на ніч. А за довгу зміну велосипедисту може знадобитися більше одного акумулятора.

На початку цього року журналіст Вілфред Чан відвідав магазин ебайків у Нью-Йорку, обладнаний зарядними пристроями, що заряджають кілька акумуляторів для кур’єрів, які здійснюють доставку. Співробітники запропонували їй місце для зарядки за 50 гривень на місяць.

вибух, акумулятора, електровелосипеда, викликає, занепокоєння, пожежників

Дивно, але до цього часу там не було жодної пожежі.

Чи винна в цьому економічна ефективність?

За винятком деяких схем оренди, про які я розповім вам завтра, більшість велосипедистів змушені платити за власні велосипеди, акумулятори та зарядні пристрої, використовуючи дешеві або вживані електровелосипеди. і батареї привабливі.

Відомі бренди проходять ретельні випробування на продуктивність та безпеку, щоб відповідати рішенням UL 2849, стандарту для електричних систем для електровелосипедів. Однак на чорному ринку або в дешевих покупках може не бути сертифікованої системи керування акумулятором, яка припиняє заряджання, коли батарея переповнена або перегрівається.

За словами Девіда ТенХутена, віце-президента з інжинірингу транспортних засобів компанії Bird, що займається мікромобільністю, існує також проблема того, наскільки далеко оператор переступає межі безпечних параметрів елемента.

Продавці можуть підштовхнути вас до краю, або ви можете бути трохи консервативнішими. В принципі, якщо ви більш агресивні, ви можете отримати більшу продуктивність від елементів і просунути їх далі і отримати трохи більший радіус дії, але ви потрапляєте в межі ризику по краях.

Проблема ускладнюється з віком, оскільки “ці батареї не стають молодшими”. Насправді вони просто дуже швидко старіють.”

Чарлі Велч, генеральний директор Zapbatt. підкреслює, що проблема полягає в тому, що виробники встановлюють специфікації для своїх елементів живлення, яких ви повинні дотримуватися досить суворо.

Часто з електровелосипедами та гіроскутерами всі їздять так, ніби вони їх вкрали. Щодня батарея піддається найгіршому сценарію, наприклад, хтось стрибає на неї, працює на повну потужність, а потім ставить її на склад, повністю заряджену, і залишає там на всю ніч. Що, з точки зору клітин, не є бажаним.

Гірше того, велосипедисти можуть неправильно переобладнати звичайний велосипед в електровелосипед або слідувати інструкціям на YouTube, щоб збільшити заряд акумулятора або швидкість.

На жаль, дешеві електровелосипеди та перероблені велосипеди і зарядні пристрої. не єдині винуватці.

У 2015 році компанія Pedego відкликала кожну модель, яку вони коли-небудь продавали, через потенційну небезпеку займання акумулятора.

вибух, акумулятора, електровелосипеда, викликає, занепокоєння, пожежників

Компанія Specialized Bicycle Components кілька разів відкликала акумулятори для гірських велосипедів через пожежонебезпеку.

Santa Cruz Bicycles випустила повідомлення про відкликання електричних велосипедів Heckler 9, проданих у період з січня по березень 2022 року.

Я поспілкувався з Джимом “Джиммі Маком” Макілвейном, письменником, редактором та велоекспертом, який відстежує пожежі на ебайках. Він зазначає це:

“Такі відомі компанії, як Specialized, Santa Cruz та Pedego, відповідають за свою продукцію. Але кількість компаній, що продають електровелосипеди американським споживачам, значно перевищує 181 бренд ! Бренди, про які ви, мабуть, ніколи не чули.

Якщо один з цих брендів спричинить катастрофічну домашню або лісову пожежу, він просто зникне, не залишивши споживачеві або муніципалітету жодних засобів правового захисту.”

На сьогоднішній день немає жодних доказів того, що пожежні бригади відстежують марку акумуляторів ебайків або зарядних пристроїв, які загоряються.

За словами Макілвейна, ні він, ні його дружина не заряджають свої електровелосипеди вдома, зазначаючи: “І якщо батарея впаде або пошкодиться, ми більше ніколи не будемо нею користуватися”.”

Так що ж робить Нью-Йорк з цією проблемою?

Мешканці центральних районів міста користуються перевагами зручності гібридних поїздок на громадському транспорті. Проте місто не доклало жодних зусиль, щоб забезпечити інфраструктуру, таку як зарядні станції та безпечні місця для зберігання.

Натомість, багато розмов не дають змоги зрозуміти суть проблеми та визнати, що мікромобільність як рух стрімко зростає і не має жодних ознак згасання.

Житлове управління Нью-Йорка нещодавно оголосило про запропоновану зміну до урядових житлових правил, згідно з якою мешканці та їхні гості не можуть зберігати або заряджати електровелосипеди або акумулятори в квартирах або місцях загального користування. Це має потенціал для незаконних схем підземного зберігання (так, з акумуляторами, які заряджаються протягом ночі). від цього у мене голова йде обертом.

Управління міського транспорту Нью-Йорка (MTC) розглядає можливість заборони електровелосипедів та самокатів. І це незважаючи на те, що на сьогоднішній день не було жодної пов’язаної з цим пожежі в транспортній мережі.

Interestingly, New York Councilwoman Gale Brewer proposes legislation to ban second-use or refurbished batteries.

Це не допоможе зупинити пожежі, спричинені новими електровелосипедами, придбаними в магазині. Вона також пропонує, щоб плакати про доставку та додатки для доставки інформували користувачів про потенційні ризики, пов’язані з акумуляторами. Вона також бачить потребу у вогнетривких місцях для зберігання з портами для зарядки (не впевнена, хто буде за це платити).

Найцікавіша ідея Брюер. закликати Конгрес скликати слухання, щоб домогтися прийняття федерального законодавства про відповідальність виробників акумуляторів.

Макілвейн вважає, що уряд неминуче повинен буде втрутитися, зазначаючи, що “тостер на моїй кухні, нічник у коридорі та всі електроінструменти в гаражі повинні відповідати федерально визнаному стандарту безпеки, то чому б електровелосипедам не відповідати?”?”

Очевидно, що мікромобільність швидко набирає обертів, і це складна проблема, яка вимагає комплексного рішення, що охоплює виробників, велосипедистів, служби доставки та міську владу.

Отримуйте найважливіші технологічні новини щотижня на свою поштову скриньку.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top