SPLACH-STARK: Експедиціонер, схожий на Залізну Людину. Електронний велосипед Stark

SPLACH-STARK: Експедиціонер, схожий на Залізну людину

В наявності на складі в США. Країни за межами США повинні зробити попереднє замовлення.

750 Вт зі знімним акумулятором. потужний, швидкий і дальнобійний

Орієнтовний термін обробки замовлення 2-3 робочих дні після підтвердження оплати.

Дві батареї Dual Assist

Подвійні подвійні

Подвійні акумулятори збільшують пробіг; подвійний режим допомоги (педаль газу) під рукою забезпечує найбільш підходящу допомогу під час їзди, коли це необхідно.

Подвійні акумулятори для подвійної допомоги подвоюють ефективність вашої експедиції.

Знімні 48v/11.6-амперні здвоєні акумулятори з функцією блокування проїжджають більше і працюють довше, примножуючи пробіг і задоволення від їзди.

Обтічна форма

Гладкий обтічний контур, як у позашляховика, підкреслює унікальність і стиль вашої подорожі.

Потовщені шини

20 дюймів x 4 дюйми товсті шини забезпечують максимальний контакт за будь-яких дорожніх умов, додаючи набагато більше комфорту та стійкості до заносів для стабільної їзди.

Асистент педалі газу

Максимальний. Запас ходу від 60 до 85 миль (96-136 км). 60 миль (96 км) запасу ходу за допомогою дросельної заслінки 85 миль (136 км) запасу ходу за допомогою педалей. Обирайте будь-який режим на свій розсуд.

Передні задні дискові гальма

Дискові гальма забезпечують швидку, чисту зупинку. Подвійні гальма. подвійна безпека на всьому шляху.

Швидкісна коробка передач

7 передач адаптуються до нерівних умов і долають нахили, вибоїни та інші труднощі. Ідеально підходить для подорожей по різній місцевості.

Все про деталі

Передня підвіска з гідравлічним блокуванням поглинає енергію під час їзди під гору, щоб зробити їзду більш комфортною та приємною. Вибоїни та нерівності місцевості згладжуються!

Задній котушковий амортизатор забезпечує більш стабільну, надійну та міцну роботу з плавним та еластичним ходом.

Bafang приносить більше задоволення. Безщітковий втулковий двигун постійного струму потужністю 750 Вт з редуктором надає вам енергії протягом всієї поїздки з максимальною швидкістю 25 миль/год (40 км/год).

Подвійні акумулятори дозволяють SPLACH-STARK долати довгі дистанції. Одна з них вмонтована в раму, інша прихована під заднім багажником.

Дискові гальма забезпечують швидку, чисту зупинку завдяки своїй потужній гальмівній силі. Надійне та всепогодне гальмування.

20-дюймові 4-дюймові шини з товстим протектором забезпечують покращене зчеплення на слизьких і нерівних поверхнях, дозволяючи вам подорожувати далі, не витрачаючи багато енергії.

Водонепроникна проводка, що забезпечує тривалий термін служби та легкість в обслуговуванні.

Гарантуйте безпеку їзди на велосипеді та створіть чудову видимість у дорожньому русі.

Ергономічний дизайн трохи ширшого сидіння зі скульптурними вирізами по центру ідеально підходить для трейлових, швидкісних спусків та їзди по пересіченій місцевості.

Технічні характеристики

SPLACH-Ebike STARK
Літієва батарея 48В 15Аг
Максимальний запас ходу (на одному акумуляторі) 30 миль (48 км) пробігу за допомогою дросельної заслінки 31 миля (50 км) пробігу за допомогою педалі акселератора
Максимальна дальність (з двома батареями) 70 миль (112 км) запасу ходу на поворотному дроселі 71 миля (113 км) запасу ходу на педалях
Дросель Поворотний дросель
Максимальна швидкість (тільки з дроселем) 28 миль/год
Максимальна швидкість (лише з педалями) 20 миль/год
Режими їзди Енергозберігаючий режим, стандартний режим та спортивний режим
Підтримка педалей Датчик швидкості
Рівень допомоги педалі Шість рівнів (0-5)
Час заряджання 6-8 годин
Двигун Двигун Bafang / задньої втулки
Потужність двигуна (номінальна) 750 Вт
Потужність двигуна (пікова) 750 Вт
Матеріал рами Алюмінієвий сплав
Гальма Дискові гальма F/R
Дисплей SW-LCD
Фари ПередняЗадня
Стоп-сигнал З
Тип шини 204.0
Підвіска Передні та задні
Передня підвіска ZOOM Пружинна підвіска з функцією блокування
Задня підвіска Пружина
Кольори Knight Black
Режим запуску Розблокування за допомогою ключа
Вага автомобіля 77 фунтів (35.0 кг)
Обмеження навантаження 330 фунтів
Розмір продукту 5.3′ x 2.2′ x 3.3′ ( 1630L x 660W x 1020H мм )
Розмір упаковки 4.3′ x 1′ x 2.5′ (1320 Д х 290 Ш х 750 В мм)
Система приводу Ланцюговий привід
Кермо Вертикальний
Трансмісія 7-швидкісний Shimano
Багажник НІ
Крила ТАК
Колеса Колесо зі спицями (алюмінієвий сплав)

Статистика моделювання вище наведена лише для ознайомлення. Змінними параметрами є вага велосипедиста, швидкісний режим, погода, опір повітря, дорожні умови, ступінь нахилу, а отже, не буде конкретних значень для цих різних умов. Ми залишаємо за собою право вносити зміни в інформацію про товар, що міститься на цьому сайті, в будь-який час без попередження, в тому числі щодо комплектації, ціни, технічних характеристик, моделей, кольорів і матеріалів.

Власник несе відповідальність за те, щоб використання пристрою, де б він не мав намір його використовувати, не суперечило чинному законодавству.

Електричний велосипед Stark Drive з товстими шинами протестований на суворих поїздках на роботу

Близько тижня тому хороший друг запитав мене про мою думку щодо електричного велосипеда, який йому надіслали на огляд. Як завзятий американський велосипедист, який також їздить на роботу за допомогою 2 коліс та деякої сили ніг, я завжди уникав ідеї електричної допомоги. Ця ідея майже схожа на шахрайство.

Велосипед походить від шведської компанії під назвою Stark. Модель, з якою я мав нагоду провести деякий час, поставлялася з великими шинами шириною 4 дюйми. Перше враження було, що велосипед виглядає надзвичайно важким і незручним, але я був готовий дати йому шанс.

Електровелосипеди

Stark намагається стати першою компанією, яка надасть електровелосипед широким масам за ціною менше 400 доларів (наш тестер коштував дорожче. близько 999 доларів). Це саме по собі є складним завданням, враховуючи, що якісний звичайний велосипед може значно перевищувати цю ціну навіть для велосипедиста-початківця.

Трохи основної інформації про наш тестовий велосипед

Модель, на якій я їздив на роботу, мала передні та задні бризковики, що було величезним плюсом, а також задній багажник. Я б віддав перевагу задньому багажнику, на який можна було б повісити сумки-панньєри, але пара тросів. і я зміг закріпити необхідні речі на робочий день на задньому багажнику. Наступною проблемою було сідло, воно було завеликим і незручним. Поширена помилкова думка, що велике м’яке велосипедне сідло забезпечує більший комфорт, але насправді все якраз навпаки. Більш тонке звичайне сідло було б більш доречним.

Велосипед має п’ять рівнів потужності для електричної допомоги. Рівень 5 досить вражаючий, але для моєї 12-мильної поїздки в обидва кінці я вкладався в 1 або 2. Компоненти досить початкового рівня, що і слід було очікувати за таку ціну.

splach-stark, експедиціонер, схожий, людину, електронний

День 1 моєї ранкової поїздки на роботу

Був прохолодний літній ранок, і мої 6 миль пройшли без особливих зусиль. Надзвичайно широкі шини дозволили мені тримати каву в одній руці і при цьому відчувати себе стабільно і впевнено, хоча я б не рекомендував цього робити.

Де Старк справді блищав, так це в дорозі додому. Після 10-годинної зміни на роботі я втомився і зіткнувся з 6-мильною зворотною дорогою при зустрічному вітрі 13 миль/год. Велосипед, встановлений на рівень 3, зробив поїздку додому напрочуд приємною. З моїм більш агресивним стилем їзди я проїжджаю близько 18 миль від повного заряду.

Другий і третій дні були майже однаковими.

splach-stark, експедиціонер, схожий, людину, електронний

День 4: Чувак, де мій ланцюг??

На 4-й день у мене катастрофічно вийшов з ладу ланцюг. Я відчуваю, що це частково пов’язано з низькою якістю ланцюга в поєднанні з великими шинами, які він намагається провернути. Це був кінець мого часу з цим велосипедом, оскільки ланцюг розірвався в декількох місцях, а замінити його вдалося лише за кілька днів до того, як велосипед мав бути повернутий.

Мої поради

Загалом, я думаю, що з деякими змінами, такими як сідло, задній багажник та ланцюг, це може стати чимось дивовижним для цінового діапазону, на який орієнтується Старк. Я не бачив особливого сенсу в 4-дюймових великих шинах і відчував, що вони більше заважають велосипеду, ніж допомагають.

Велосипед важкий, і якщо вам доведеться долати сходи, чи то в офіс, чи то в будинок, чи то в квартиру, це буде майже неможливо для звичайної людини. Ці шини значно збільшують загальну вагу мотоцикла і не здаються необхідними.

splach-stark, експедиціонер, схожий, людину, електронний

Висновки та рекомендації

Як показало тестування, це був би чудовий велосипед для зберігання на дачі на вихідних або для катання по сусідству з дітьми. Як спеціальний пасажир, як налаштований, я не відчуваю, що особисто вибрав би його. Я не думаю, що низькоякісні компоненти довго витримають щоденне використання. Я знаю, що Stark пропонує інші моделі, і я думаю, що з деякими змінами це може бути відмінним варіантом для тих, хто час від часу їздить на короткі відстані.

За такою надзвичайно низькою ціною, якщо Старк зможе знайти спосіб доставити його в Україну.S. Якщо ви хочете продавати електровелосипеди в звичайних магазинах, де вартість доставки не має значення, і де є місцеві магазини, які можуть виконати обслуговування та ремонт, то я, безумовно, бачу для них ринок збуту.

Я з нетерпінням чекаю побачити, що Старк може вивести на ринок у майбутньому. Цей досвід відкрив мені очі трохи ширше на величезний світ електровелосипедів.

Примітка редактора: Ви можете відвідати веб-сайт Stark Drive, натиснувши тут. Нижче ми включили кілька додаткових слів від Stark, а також деякі технічні характеристики для його різних пропозицій.

Ми хотіли б зазначити і підкреслити, що попередній рецензент пошкодив цей велосипед. InsideEVs прийняли мотоцикл на огляд і відремонтували його якнайкраще. Однак є ймовірність, що наша несправність ланцюга була пов’язана з зігнутим заднім перемикачем та/або пошкодженням ланцюга попереднім рецензентом.

Коли ми маємо справу з компаніями та прототипами кікстартерів, багато деталей можуть змінитися від початкового запиту на рецензію до фактичної доставки товару. Нам стало відомо, що багато чого змінилося. Будь ласка, зверніться безпосередньо до Stark Drive за деталями та роз’ясненнями.

Варто зазначити, що все, що у нас було доступно для тестування. це блок 1 або версія 1 Stark Drive Torque, в моделі блок/версія 2 було зроблено незліченну кількість удосконалень. деталі тут.

Велосипед Stark e

splach-stark, експедиціонер, схожий, людину, електронний

splach-stark, експедиціонер, схожий, людину, електронний

splach-stark, експедиціонер, схожий, людину, електронний

splach-stark, експедиціонер, схожий, людину, електронний

splach-stark, експедиціонер, схожий, людину, електронний

splach-stark, експедиціонер, схожий, людину, електронний

splach-stark, експедиціонер, схожий, людину, електронний

splach-stark, експедиціонер, схожий, людину, електронний

splach-stark, експедиціонер, схожий, людину, електронний

splach-stark, експедиціонер, схожий, людину, електронний

splach-stark, експедиціонер, схожий, людину, електронний

Придивіться уважніше: Технічні характеристики електричного позашляхового мотоцикла Stark VARG

Ви подивилися відео, а тепер погляньте на деталі нового електричного позашляхового мотоцикла Stark VARG, серійного позашляховика, який “доведе, що електричні технології перевершують бензинові еквіваленти в усіх відношеннях”.

Зовсім нова конструкція, яка з самого початку мала на меті не просто бути конкурентоспроможною, але й перевершити традиційні велосипеди з двигуном внутрішнього згоряння. Не потребує обслуговування повітряних фільтрів, заміни мастила, очищення поршнів чи перевірки зазору клапанів. Насправді кажуть, що цей велосипед потребує не більше обслуговування, ніж MTB.

За останні кілька років світ електровелосипедів злетів до небес, але у світі “справжніх велосипедів” більшість з нас все ще чухають потилицю, коли бачать щось, що претендує на те, що є у нас в гаражі.

Тоді ми дивимось на справжню зміну правил гри? Електричний велосипед, який насправді поводиться і їздить як “звичайний”, але не ображає поліцію, не п’є викопне паливо і не залишає нам менше місць, де можна покататися? Чи потрібне зчеплення, який запас ходу і як його заряджати?

Технічні характеристики Stark VARG:

  • Заявлена вага 110 кг
  • 80 к.с 9 к.с. на кілограм. це на 30% більше, ніж у 450-тактного чотиритактника
  • Заявлений крутний момент на задньому колесі 938 Нм
  • Доступні два варіанти потужності (80 к.с. та 60 к.с.), повна комплектація коштує на 1000 к.с. більше
  • Час зарядки акумулятора 1-2 години
  • Понад 100 режимів потужності з регульованою кривою потужності, гальмуванням двигуном, ефектом маховика та тягою
  • Кілька велосипедів “в одному” з індивідуальними налаштуваннями потужності від двотактного 125 до
  • до чотиритактного 650
  • Додаток для смартфона для налаштування, що під’єднується через Bluetooth і працює як замок
  • Підвіска KYB, хід коліс 310 мм спереду та ззаду
  • Вага гонщика, вказана при покупці, означає, що підвіска налаштована під вас
  • Алюмінієві втулки та обода з ЧПУ, сталеві спиці
  • Гальмівні компоненти Brembo за промисловим стандартом
  • Невелике та легке шасі з використанням вуглецевого волокна, магнію та аерокосмічного алюмінію
  • Низький рівень технічного обслуговування, нульові викиди та мінімальний рівень шуму
  • Ціна 11 900 євро

splach-stark, експедиціонер, схожий, людину, електронний

“Налаштовувана потужність дає вам 125 або 650-кубовий байк в одному”?

Stark VARG (до речі, шведською означає “сильний вовк”) націлений на революцію в світі мотоциклів для бездоріжжя за допомогою простих фактів: силовий агрегат і шасі, розроблені для бездоріжжя, універсальні для початківців і професіоналів, які можуть перевершити найкращі 450 чотиритактні мотоцикли і, що важливо, не створюють шуму і не споживають пального.

Stark Future, компанія, що стоїть за моделлю VARG, заявляє, що в майбутньому вони планують випустити повну лінійку шосейних і позашляхових мотоциклів, але почали вони з мотокросу, тому що “це найжорсткіший і найвимогливіший вид мотоциклів”.

Ми розуміємо, що їзда на повному газу на треку MX є інтенсивною з точки зору конструкції шасі, потужності та енергоспоживання. Але ми тут розмахуємо прапором ендуро. Хіба тригодинне ендуро XC, Erzbergrodeo, Румунія або Дакар не є трохи більш вимогливими до акумулятора??

У будь-якому випадку, очевидно, що VARG працює на треку, судячи з демонстраційного відео, а параметри, головним чином, час автономної роботи і налаштування шасі, вказують на змагання на коротких дистанціях більше, ніж на ендуро.

А як щодо часу автономної роботи?

Це питання, яке ви вже задавали собі. Ми знаємо від кожного електричного мотоцикла, який наважився котити свої колеса по бруду, що акумуляторні мотоцикли не дуже добре підходять для ендуро.

Stark обіцяють “неперевершену довговічність” і велосипед, здатний на повноцінне “мото” з інтенсивністю, подібною до MXGP (35 хвилин), або до шести годин легкої їзди по треку. Поки що незрозуміло, як VARG може отримати схвалення і як, якщо ви катаєтесь на трейл, він фізично заряджається. Ви можете просто підключити його?

Вже є прецеденти з велопарковками E-MTB, які дозволяють заряджати велосипеди на трасі. Як виглядають батареї, скільки може коштувати запасна, ми ще не знаємо.

splach-stark, експедиціонер, схожий, людину, електронний

Як це може працювати на трейлері?

“Понад 100 різних режимів їзди”, які можна регулювати за допомогою додатку Stark Future App, звучить добре для фрірайду та трейлового катання. Додаток розміщений на водонепроникній та ударостійкій панелі приладів і надає вам величезний діапазон регулювання кривої потужності, гальмування двигуном, трекшн-контролю та віртуальної ваги маховика.

Stark стверджує, що його можна легко налаштувати за кілька секунд, і це дає вам можливість збільшити час роботи акумулятора та збільшити дальність поїздок. Якщо він поводиться і важить як “нормальний”, то це повинно бути добре, якщо припустити, що ви зможете впоратися з зарядкою.

Технічна частина.

“Тихе серце” Stark VARG. це електродвигун з вуглецевого волокна, який виробляє 80 к.с на 30% більше, ніж будь-який 450-й. з подвоєним крутним моментом і вагою 9 кг. Трансмісія оточена системою акумуляторів виробництва Stark, яка є компактною та “енергетично щільною”, має ємність 6 кВт-год і важить менше 32 кг.

Двигун використовує “найменший інвертор у світі” (у цій категорії потужності), інтегрований у корпус з водяним охолодженням, який також слугує структурним компонентом шасі. Силова установка має запатентований магнієвий стільниковий корпус, тримачі елементів зі “слизькими пальцями”, систему скидання тиску та односторонню плату для налаштування елементів батареї. якщо ви розбираєтеся в електродвигунах, ви зрозумієте всі нюанси.

Їх система “літаючих V” з’єднує кожен елемент безпосередньо з міцним, водонепроникним корпусом. Вони кажуть, що це забезпечує високу провідність для створення дуже рівномірної і регулярної температури батареї, що усуває непотрібну вагу, яка зазвичай використовується на двигунах з повним водяним охолодженням.

Якщо чесно, ми вважаємо, що нам не потрібно знати більшість з вищезгаданих технічних деталей. Насправді, з технічним обслуговуванням не складнішим, ніж у MTB, життя повинно бути простим, а час на ремонт. мінімальним, і хоча багато хто з нас цінує цю нелегку частину життя велосипедиста, можливо, діти не будуть цінувати її, коли ми подорослішаємо.

Більш детальний огляд деталей шасі.

Stark кажуть, що при розробці VARG вони звернули увагу на кожен елемент велосипеда, і є кілька приємних деталей, розкиданих навколо нього.

Загальна вага становить заявлені 110 кг (242 фунта), і це, в принципі, середній показник в класі (450-тактний чотиритактний двигун будь-якого виробника важить приблизно стільки ж з паливом на борту).

Підвіска KYB, що входить в стандартну комплектацію, дуже допомогла нам переконатися в тому, що цей велосипед буде почувати себе “нормально” на треку. якщо вага однакова, штанги і підніжки на тих же місцях, а підвіска поводиться як зазвичай, то чому б і ні.?

splach-stark, експедиціонер, схожий, людину, електронний

Основна рама сталева з карбоновим підрамником, який, як вони стверджують, “забезпечує правильне поєднання бічної, вертикальної та торсіонної гнучкості, а також нижчий центр ваги”. Оскільки рама використовує двигун як структурний компонент, вони можуть назвати її “найлегшою рамою для мотокросу в світі”.

Звичайно, у електричних мотоциклів немає повітряних блоків, радіаторів або паливного бака, що означає тонкий загальний дизайн з точки зору відчуття водія на мотоциклі. Очевидно, що тут немає зчеплення, коробки передач або перемикання передач.

Опорна плита має подвійну конструкцію та “напівплаваючу частину”, яка знаходиться під акумулятором. Як ви бачите, конструкція шасі не має нижніх рейлінгів рами.

Колеса оброблені на верстаті з ЧПУ, мають алюмінієві маточини 6082 T6, алюмінієві ободи 7050 T6, спиці з високоякісної сталі. Гальмівні компоненти. це дуже широко використовувані деталі Brembo, а на зображеному велосипеді встановлені шини Pirelli MX32.

splach-stark, експедиціонер, схожий, людину, електронний

Цікаво виглядає і система “клік-система” для регулювання ланцюга, яка усуває необхідність вимірювань для вирівнювання колеса. Вісь затягується шестигранним болтом і сидить на одному рівні для кращого захисту від пошкоджень. подібно до того, як це вже використовується на деяких тріал-велосипедах.

Серед інших деталей. литі підніжки, виготовлені зі сплаву нержавіючої сталі. на 40% міцніші, ніж титан або хромосталь Stark, і легші, ніж сталеві підніжки. Вони також спростили установку підніжок, прибравши необхідність у стопорному або розрізному штифті, а також дуже акуратне розташування педалі заднього гальма за корпусом двигуна (ви можете вказати ножний або ручний важіль заднього гальма).

Як це. їздити?

Ми б хотіли отримати відповідь на це питання і сподіваємось, що зможемо розповісти вам десь у новому році. Себастьян Тортеллі та Джош Хілл, два відомих у світі мотокросу спортсмени, протестували велосипед і поділилися деякими порадами: “Перше враження було від відвертої продуктивності; це було набагато більше, ніж я очікував”. каже Тортеллі, який є директором з тестування Stark. “Підвіска, шасі. я одразу відчув себе як вдома. Це справжній мотоцикл для мотокросу. Мені довелося дізнатися про електричну потужність, і я був здивований тим, як швидко я адаптувався і наскільки весело їздити.”

splach-stark, експедиціонер, схожий, людину, електронний

“Ми вже виконали досить багато роботи з розробки. Шасі збалансоване та маневрене. Легка вага означає, що ви дійсно можете пересуватися на ньому з легкістю і атакувати ці трампліни та ділянки. Я чудово почуваюся на треку і можу брати участь у перегонах на цьому велосипеді, а це те, до чого ми прагнемо.

“Це дивовижний досвід. їздити в тиші! Ви можете почути, як велосипед набирає обертів, як він реагує на каміння та стрибки. Це дивовижне відчуття.”

Що ми думаємо?

Нам подобається зовнішній вигляд Stark VARG, а співвідношення потужності до ваги на шасі, взутому в шини KYB, є ключовим показником хорошого позашляхового інструменту. Повнорозмірні електровелосипеди, на яких ми їздили. Sur-Ron та Alta. були хороші, але не зовсім правильні, недостатньо нормальні. Схоже, що це буде в іншому класі.

Це факт, що для багатьох з нас забирають місця для їзди, і цей аспект не стає простішим. поліція не буде сперечатися з шумом, якщо ви з’явитесь на одному з цих велосипедів.

Переглянувши деталі, у нас, природно, виникають запитання. Як він заряджається? Чи може він проїхати тригодинне ендуро, якщо ви поміняєте батареї? Чи буде він поставлятися з 18-дюймовими задніми колесами? Це тільки для закритих трас чи гомологізована модель з ліхтарями в процесі розробки? Чи може він працювати на спринт-ендуро, супер-ендуро та ендуро-крос?? Чи не потрібно нам іноді зчеплення? Як щодо запчастин та гарантії?

Відповіді на багато з цих питань можна знайти в розділі поширених запитань на сайті Stark Futures. Коротше кажучи, велосипеди прибудуть прямо до ваших дверей у коробці, поставляються із зарядним пристроєм, який підключається безпосередньо до мережі, можуть бути вказані з 18-дюймовим заднім колесом (або супермото) плюс бічна підставка (100 додатково), ножні або ручні задні гальма, і вони кажуть, що дилерська мережа швидко зростає, поки ми пишемо це.

Enduro21 спробує дізнатися більше, а також покататися на цьому інтригуючому велосипеді.

Вартість: 11 900 євро через веб-сайт Stark Future або через дилерів-учасників (ще не оголошено). З вересня 2022 року доступний у трьох кольорах.

Як забезпечити безпеку електровелосипедів на вулицях та у сховищі

Електричні велосипеди (електровелосипеди) були в тренді протягом останніх кількох років, частково тому, що їзда на велосипеді була популярним хобі під час пандемії. Але сьогодні електровелосипеди отримують все більше негативної преси з питань безпеки, включаючи аварії на високій швидкості, пожежі та вибухи. Літій-іонні акумулятори, що використовуються в електровелосипедах, призвели до пожеж, які знищили цілі багатоквартирні будинки, спричинивши щонайменше три смерті лише в Нью-Йорку цього року.

За останні роки кількість користувачів електровелосипедів зросла приблизно вдвічі, і легко зрозуміти, чому. Захоплююче кружляти міськими вулицями або підвозити пасажирів, крутячи педалі на крутому пагорбі. Електровелосипеди. це весело, але як ентузіасти можуть захистити себе та свої сім’ї??

Зважуємо небезпеки електровелосипедів

Коли ви купуєте електровелосипед, необхідно враховувати багато факторів і особливостей, таких як режим руху (педаль або дросель), швидкість, пробіг, час зарядки і вага. Кожен фактор відіграє певну роль у тому, чи є певна марка і модель найкращим і найбезпечнішим вибором для вас або вашої близької людини.

Але не слід забувати про акумулятори для електровелосипедів та їхню безпеку. Без належного дослідження та дотримання запобіжних заходів власниками електровелосипедів акумулятори можуть становити серйозну небезпеку, про що знає кожен, хто стежив за останніми історіями про пов’язані з ними пожежі в цій галузі.

Безпека понад усе: як захистити себе та своїх близьких, користуючись електровелосипедом

Існує багато способів захистити себе при використанні електровелосипеда. Деякі з них є специфічними для використання акумуляторів, що є додатковою проблемою безпеки. Інші. це основні рекомендації щодо безпеки на велосипеді, незалежно від того, на якому велосипеді ви їздите.

Ось дев’ять порад з безпеки, яких велосипедисти повинні дотримуватися на дорозі та вдома:

  • Знайте, яким типом батареї комплектується електровелосипед, який ви купуєте, і шукайте батареї з сертифікатом UL. уникайте підроблених батарей
  • Використовуйте лише зарядний пристрій, що входить до комплекту вашого велосипеда, і дотримуйтесь інструкцій виробника для правильної зарядки
  • Будьте присутніми під час заряджання електровелосипеда і не заряджайте його під час сну
  • Відключіть електронний велосипед від мережі, коли він буде повністю заряджений
  • Заряджайте електровелосипед подалі від легкозаймистих матеріалів, таких як постільна білизна або меблі
  • Переконайтеся, що ви носите (і застібаєте!перевірте шолом і переконайтеся, що він не був пошкоджений під час падіння або аварії
  • Носіть одяг з високою видимістю та довгі штани або рукави, щоб захистити себе від висипу на дорозі
  • Прикріпіть потужні ліхтарі ззаду та спереду велосипеда та встановіть ліхтарі або світловідбивачі на колесах, щоб вас було добре видно збоку
  • Їдьте по велодоріжках або по дорозі, а не по тротуарах, де вас не очікують автомобілі та пішоходи

Ці поради з безпеки є найкращими практиками, і більшість з них не закодовані в місцевому законодавстві. Це означає, що їх реалізація залежить від вас. Якщо ви будете пильними та поширюватимете інформацію про безпеку велосипедистів, ви зможете насолоджуватися своїм велосипедом та покращеним здоров’ям від їзди на довгі роки.

Ви або ваша близька людина постраждали в результаті нещасного випадку на електровелосипеді?

Якщо ви отримали травму або потрапили в аварію на електровелосипеді, у вас є варіанти відстоювання своїх прав. Вам слід покластися на команду юристів, які розуміються на велосипедних травмах eBike і можуть допомогти вам просунути справу з найкращими шансами на успіх.

Stark Stark має широкий спектр досвідчених адвокатів, які беруться за справи про тілесні ушкодження в Прінстоні, Мальтоні, Філадельфії, Нью-Йорку та Ярдлі. Зв’яжіться з нами, якщо ви або хтось із ваших знайомих отримав травму через електровелосипед.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top