Скільки коштує електричний велосипед. Найдешевший електричний велосипед

Скільки коштує електровелосипед?

Ви стрибаєте на своєму ebike. Коли посмішка розпливається на вашому обличчі, ви не думаєте про те, скільки коштує електровелосипед.

Ви відчуваєте себе добре, щасливо. Ви отримуєте задоволення. А якщо ви замінюєте поїздку на автомобілі, ви навіть заощаджуєте гроші.

Але, незважаючи на ентузіазм наших клієнтів, всіх цікавить, скільки коштує електровелосипед.

Короткий огляд цін на Ebike

Як і більшість товарів, електровелосипеди мають широкий діапазон цін, що зумовлено низкою пропозицій щодо якості та продуктивності. Ebikes коштують від 800 до 8,000. Чималий діапазон, чи не так??

Такий розкид в ціні обумовлений різницею в якості компонентів і збірки. Найдешевшим буде електровелосипед, виготовлений на закордонному конвеєрі з низькоякісних деталей. Виготовлений вручну електричний велосипед, виготовлений з якісних компонентів, буде коштувати трохи дорожче, хоча він може мати менший термін служби.

Низькобюджетні велосипеди

Недорогі електровелосипеди матимуть найнижчу якість компонентів, таких як акумулятори та двигуни безіменних брендів. Низька якість звичайних компонентів велосипеда може також призвести до вищих витрат на обслуговування.

Ви також побачите батареї з низькою кількістю ват-годин, що означає, що у вас не так багато

Найдешевші електровелосипеди виробляються на закордонних заводах, продаються лише онлайн і не доступні в магазинах електровелосипедів. Ці велосипеди також можуть мати дуже обмежені гарантії, якщо такі є.

Функціональні та кастомні електровелосипеди

Більш якісні електричні велосипеди коштують близько 1900 і доходять до 3000. Електричні велосипеди в цьому ціновому діапазоні починають мати високоякісні втулкові двигуни, знімні акумулятори та підвісні вилки. Багато з цих електровелосипедів ідеально підходять для щоденних поїздок на роботу, виконання доручень по місту, а також для регулярних прогулянкових поїздок по трасах і вулицях.

Наприклад, ви отримуєте якісний електричний велосипед з товстими шинами на замовлення в цьому ціновому діапазоні.

У цій категорії електровелосипедів ви можете розраховувати на акумулятори відомих брендів, таких як Panasonic та Samsung, та двигуни від Bafang та Bosch. Ви також можете розраховувати на велосипедні компоненти відомих брендів для гальм і перемикачів (Tektro, Shimano) на електровелосипеді.

До цієї категорії відносяться більшість вантажних електровелосипедів. Велосипеди E Cargo коштують трохи дорожче, ніж їхні аналоги зі стандартним розміром рами. Вищі витрати пов’язані з більшими вимогами до рами, двигуна, акумулятора та інших додаткових компонентів, необхідних для більшого велосипеда. Наприклад, якісний електричний вантажний велосипед матиме подвійну підставку для ніг.

Вантажні електровелосипеди. економічно вигідний вид транспорту.

У цьому ціновому діапазоні ви можете придбати електровелосипед на замовлення. Більшість кастомних електровелосипедів виробляються в США та виготовляються на замовлення. Ви можете вибрати з широкого спектру колірних комбінацій та варіантів дизайну. Більшість спеціальних електричних велосипедів в кінцевому підсумку коштують між 2200-2500.

Спеціальні електровелосипеди

Найдорожчі електричні велосипеди, як правило, спеціально розроблені для гірських гірських велосипедів, полювання або електричних дорожніх велосипедів. Ці велосипеди починаються з середини 3000-х років і доходять до 8000 за електричний велосипед.

Електричний гірський велосипед матиме повну підвіску і потребуватиме середньопривідного двигуна. Задня підвіска та середньопривідний двигун значно збільшують вартість та поточні витрати на обслуговування.

Електровелосипед, який призначений для їзди і відчуттів, як у висококласного шосейного велосипеда, матиме двигун із середнім приводом. Ці велосипеди також матимуть інші більш дорогі компоненти, що відповідають тому, що ви можете знайти на дорожньому велосипеді високого класу.

Витрати на обслуговування електровелосипеда

Електричні велосипеди, як і велосипеди та автомобілі, потребують певного обслуговування. Регулярне технічне обслуговування рухомих частин, таких як ланцюг, продовжить термін служби деталі. Це також може забезпечити більш плавну та тиху їзду.

Ми рекомендуємо проводити базове налаштування кожні 400-500 миль. Воно включає повну перевірку безпеки, змащування ланцюга та тросів, перевірку та регулювання підшипників, а також регулювання гальм і перемикання передач. Базове налаштування для годинного ebike коштуватиме від 90 до 120.

Витрати на обслуговування ebike зазвичай включають регулярні аспекти технічного обслуговування велосипеда. Сюди входить регулювання гальм, заміна гальмівних колодок, заміна кабелів та регулювання перемикання передач. Якісні електричні компоненти, як правило, не потребують особливого технічного обслуговування.

Дискові гальма потребують періодичного регулювання для найкращої роботи.

Витрати на обслуговування електровелосипедів

Як і більшість споживчих товарів, низькобюджетні варіанти часто закінчуються більш високими витратами на обслуговування і весь термін служби. Деталі нижчої якості швидше зношуються або потребують частішого регулювання.

Тим не менш, навіть найкращі електровелосипеди отримають користь від періодичного технічного обслуговування.

Ось короткий огляд витрат на обслуговування електровелосипеда:

  • Налаштування: 90-120
  • Виправте спущену шину: 20-30 плюс деталі
  • Регулювання гальм: 15-20
  • Заміна гальмівних колодок: 20-30
  • Регулювання перемикання передач: 15-25

Інші витрати на обслуговування вашого електричного велосипеда можуть включати усунення несправностей з електрикою. Ви можете уникнути багатьох з них, придбавши якісний електровелосипед від відомого виробника. Також шукайте електровелосипеди, у яких ключові електричні компоненти, такі як контролер, встановлені всередині рами.

Ви можете уникнути витрат на ремонт спущених шин, встановивши шинні вкладиші, які значно допоможуть зменшити кількість спущених шин.

Вартість акумуляторів для електричних велосипедів

Батарея. одна з найдорожчих частин вашого електровелосипеда. Тут є баланс між вартістю та продуктивністю.

Замала батарейка. і у вас може не вистачити енергії на педалі, коли вона вам знадобиться. Це важливо, якщо ви довго їздите на роботу або любите довгі поїздки. Проте, зважаючи на високу вартість батарей, немає необхідності купувати настільки велику батарею, що ви ніколи не зможете використати всі ампер-години до підзарядки.

Шукайте акумулятор принаймні на 14 ампер-годин. Деякі компанії, що виробляють ebike, також пропонують можливість перейти на більшу батарею, зазвичай за 400-500 доларів додатково. У більшості випадків це все одно менше, ніж покупка запасного акумулятора.

При належному догляді ваш електричний акумулятор повинен витримати близько 700-800 циклів. Кількість циклів заряджання залежить від стилю їзди та умов зберігання акумулятора, яким він піддавався. Хоча доступні швидкі зарядні пристрої, вони скорочують термін служби акумулятора.

Уникайте зберігання акумулятора в умовах сильного холоду або сильної спеки. Вийміть акумулятор з ebike і зберігайте його в кондиціонованому житловому приміщенні. Це допомагає продовжити термін служби акумулятора.

Зрештою, після багатьох років їзди і 10 000 миль, ви досягнете того моменту, коли вам потрібно буде замінити акумулятор.

За поточними цінами, витрати на якісну заміну батареї становлять 475-650 грн.

Підсумок

Електровелосипед. це перш за все задоволення. Електровелосипеди дають вам можливість частіше виходити на вулицю та їздити на велосипеді. Електровелосипеди з товстими шинами додають рівень комфорту та контролю, якого немає у електровелосипедів з “тонкими шинами.

Враховуючи вартість інших форм фізичної активності (спортзали, лижі тощо), електровелосипеди є економічно вигідним засобом фізичної активності. Електровелосипеди забезпечують економічно ефективні тренування без шкоди для здоров’я.

Як засіб пересування та мобільності, електровелосипед є великою цінністю, заощаджуючи вам 1000 доларів на автомобільних витратах, навіть для короткої поїздки до магазину. Нещодавні дослідження показують, що 62% поїздок на ебайку замінюють поїздку на автомобілі, зменшуючи пробіг на 20%.

Як і в більшості речей у житті, ви отримуєте те, за що платите. Купуючи бюджетний електровелосипед, ви можете застрягнути в якомусь місці з викидним об’єктом, який ви не зможете полагодити.

Витративши трохи більше, особливо на кастомний електровелосипед, виготовлений в США, ви отримаєте якісні компоненти, ручну збірку і тюнінг, а також менші витрати на технічне обслуговування.

Купуючи щось занадто дороге, ви можете витратити більше, ніж потрібно для тих видів їзди, якими ви хочете займатися.

Кастомний електровелосипед, зібраний в США. це відмінний спосіб отримати найкраще співвідношення ціни та якості, а також отримати електровелосипед, який найкраще відповідає вашим потребам, вподобанням щодо стилю, і який ви зможете легко обслуговувати.

Справжня вартість інвестицій в електровелосипед

скільки, кошт, електричний, велосипед

Багато людей говорять про те, наскільки електровелосипеди корисні для навколишнього середовища та здоров’я, але вони рідко говорять про фінансову сторону справи. Мало того, що електровелосипеди є бюджетною інвестицією, вони також допомагають заощаджувати витрати способами, про які ви, мабуть, навіть не думали (ми маємо на увазі не лише економію на заправці)!). Якщо ви вперше купуєте електровелосипед, залишайтеся з нами і дізнайтеся, чому це може бути однією з найкращих інвестицій, які ви коли-небудь робили для себе і своїх близьких.

Знімаємо рукавички, автомобілі проти електровелосипедів

(На основі середнього показника по США станом на 2021 рік, якщо не вказано інше)

Купівля: базовий електровелосипед для приміських поїздок коштує від 1 000 до 4 000 доларів, тоді як кастомізований електровелосипед високого класу може варіюватися від 10 000 до 12 000 доларів. Наприклад, приміський електровелосипед Momentum Voya E коштує 2 800 доларів у США. Для порівняння, вживаний автомобіль коштує приблизно 27 000, в той час як новий автомобіль може коштувати близько 47 000. Це означає, що за ціну одного вживаного автомобіля ми могли б купити майже 10 нових електровелосипедів!

Підзарядка: в оптимістичному сценарії, коли ви керуєте паливно-ефективним автомобілем, таким як Toyota Corolla Hatchback, ви будете платити ~0.10 за милю витрат на пальне. Для порівняння, якщо ми візьмемо для прикладу Voya E, ми заплатимо ~0.04 за милю витрат на електроенергію (за винятком Гавайських островів). А враховуючи, що офісні працівники щодня проїжджають близько 32 миль за даними ABC News, це означає, що ви будете платити 3.2 рази на день, якщо ми їздимо, і 1 раз.28, якщо ми їздимо на велосипеді з допоміжними педалями.

скільки, кошт, електричний, велосипед

Технічне обслуговування: як і всі транспортні засоби, електровелосипеди також потребують певної любові, щоб підтримувати їх у найкращій формі. Зазвичай вони потребують щорічного налаштування, нових шин, гальмівних колодок та заміни акумулятора в середньому кожні 2-5 років. Протягом 5 років технічне обслуговування може коштувати 754 на рік для електровелосипедів. Автомобіль також потребує технічного обслуговування, заміни моторного масла та інших рідин, повітряного фільтра і т.д. змінюється щорічно. За даними Американської автомобільної асоціації (AAA) у 2017 році, витрати на технічне обслуговування можуть скласти приблизно 1 186 доларів на рік. Утримувати будь-який транспортний засіб дорого, але електровелосипеди, безумовно, коштують дешевше. І не забувайте, що на електровелосипеди Momentum надається гарантія. Щоб дізнатися більше про нашу гарантію, перейдіть за посиланням, виберіть своє місцезнаходження та введіть “гарантія

Парковка: у містах, що зростають такими темпами, стало неможливо знайти вільне місце для паркування, не кажучи вже про безкоштовне! Денна вартість паркування може коштувати ~40 у дорогих містах, таких як Нью-Йорк. Більше того, дослідження, проведене INRIX, також показує, що ми витрачаємо 345 доларів на рік на кожного водія на пошук парковки, витрачаючи на це час, паливо та викиди в атмосферу. З електровелосипедами ми отримуємо більше гнучкості, а паркування завжди безкоштовне. У більшості міст також є спеціально відведені місця для велосипедів. Чи потрібно говорити більше?

Страхування, ліцензія, податки, амортизація та платежі за автомобіль: якщо ви є власником автомобіля, ви знаєте з перших вуст, наскільки це клопітно. Навіть без платежів за автомобіль, всі інші витрати можуть скласти ~5,668 на рік за даними AAA. Незважаючи на те, що електровелосипеди класифікуються як транспортний засіб, закон не вимагає реєстрації, сплати податків чи страхування. Однак ми рекомендуємо велосипедистам придбати страховку з міркувань безпеки на всяк випадок. Краще перестрахуватися, ніж потім шкодувати!

скільки, кошт, електричний, велосипед

Привітайтеся зі здоров’ям і багатством! ви, пересуваючись на електровелосипеді

Більшість людей не замислюються про те, що їхнє здоров’я також впливає на їхній банківський рахунок! Якщо ви підніметеся на щабель вище і зробите їзду на велосипеді формою регулярних вправ, це чудовий спосіб покращити фізичну форму та підвищити рівень ендоінів (так званих хімічних речовин у вашому тілі, що дарують відчуття задоволення). Існує безліч досліджень, які показують, як фізичне та психічне здоров’я пов’язані між собою, і як гарний стан здоров’я може зменшити кількість візитів до лікаря.

Чи знали ви, що понад 50% американців заборгували щонайменше 1000 доларів за медичні рахунки, яких можна було б уникнути?? Або що в середньому ми платимо від 60 до 120 гривень за сеанс терапії? Звичайно, медична страховка може покрити від 20 до 50 за сеанс, але за найскромнішими підрахунками це все одно складе близько 480 на рік.

Час. це гроші, а електровелосипед економить і те, і інше

Кожна хвилина на рахунку. Не можна заперечувати, що. Хто б не хотів проводити більше часу з коханими, займатися хобі або навіть поспати зайві півгодини?? Якщо ви не живете поруч з офісом, ви знаєте, якою виснажливою може бути дорога, і поїздка на роботу на електровелосипеді може суттєво змінити ваше життя. Якщо ви не впевнені, ви можете перевірити різні маршрути та приблизний час прибуття на Google Maps.

Власний електровелосипед. це найкраща інвестиція, яку ви коли-небудь робили

Економія грошей від електровелосипедів виходить за рамки найбільш очевидних витрат, таких як покупка. А ще є час на дорогу та наше фізичне і психічне здоров’я. Вони також важливі і можуть бути дорогими з часом. Ми не хочемо чекати ще 5 років, поки зрозуміємо, скільки ми витратили на абонементи в спортзал, який рідко відвідуємо, візити до лікаря, терапію, медичну страховку тощо. Все це може скласти тисячі і тисячі доларів. Готові зарядити своє життя енергією? Чому б не почати з Voya E, нашого найлегшого електровелосипеда для приміських поїздок?

VIVI 26-дюймовий eBike. напрочуд недорогий електричний велосипед

Вам буде важко знайти більш доступний, красивий і простий у використанні електровелосипед, ніж 26-дюймовий гірський велосипед VIVI. Цей чорно-біло-червоний алюмінієвий eBike (зроблений в Китаї) має все необхідне для щоденних поїздок по сусідству і навіть обладнаний для їзди по бруду, гравію або бездоріжжю. Крім того, цей дивовижно стильний eBike оснащений низкою різних опцій, які можна знайти лише на велосипедах з набагато вищою ціною, включаючи передні та задні дискові гальма, 21 загальну швидкість, передню фару, задню підставку, передні та задні крила і навіть дзвінок.

З ціною онлайн-продажу всього 639 доларів США, 26-дюймовий eBike VIVI є одним з найдоступніших електричних велосипедів на ринку на сьогоднішній день. Його легко зібрати, він чудово виглядає і працює так, як і повинен працювати електровелосипед. з режимами електричної підтримки педалей (низьким, середнім і високим), режимом повного газу, а також може використовуватися як звичайний велосипед (без жодної допомоги двигуна)!

VIVI eBike

Коли ви замовляєте VIVI eBike онлайн (через Amazon за 639 доларів США або на офіційному сайті VIVI за 719 доларів США), велосипед буде доставлений вам додому без додаткових витрат. Саме так. БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА!

Електровелосипед прибуває упакованим у стандартну коричневу картонну коробку для велосипедів. Велосипед поставляється майже повністю зібраним, але є кілька речей, які вам потрібно буде зробити, щоб завершити збірку велосипеда повністю.

Вам потрібно буде встановити сідло і підсідельний штир, вставити і затягнути кермо, прикрутити ліву і праву педалі, відрегулювати положення передньої фари і накачати повітря в шини. Інструменти, необхідні для виконання цього базового налаштування велосипеда, включені в комплект (ще один великий бонус!) разом з інструкцією про те, як завершити процес складання велосипеда.

З огляду на це, в комплекті з VIVI eBike немає повітряного насоса, тому переконайтеся, що у вас є якийсь велосипедний насос до того, як велосипед прибуде до вас. У будь-якому випадку, корисно завжди мати при собі невеликий ручний насос на випадок, якщо у вас спустить колесо. Тож, якщо у вас ще немає насоса, негайно йдіть і купіть його!

Після того, як ви налаштували велосипед і вставили заряджений акумулятор у тримач, розташований на внутрішній стороні виносної труби алюмінієвої рами, ви готові до поїздки!

Я раджу почати їздити на велосипеді з вимкненим двигуном. просто щоб перевірити і переконатися, що кермо, підсідельний штир і сідло знаходяться в найкращому положенні для вашого типу фігури. При вимкненому двигуні також перевірте, чи працюють гальма належним чином, і чи можете ви легко перемикати 21 передачу за допомогою переднього та заднього перемикачів велосипеда. VIVI eBike поставляється майже повністю зібраним, тож теоретично ви зможете одразу застрибнути на велосипед і почати крутити педалі, як тільки правильно його зберете, але вам може знадобитися відрегулювати гальма та/або передній і задній перемикачі, оскільки ці деталі могли трохи зміститися під час транспортування.

Після того, як ви проїдете кілька кіл навколо кварталу з вимкненим двигуном велосипеда, тільки тоді увімкніть акумулятор/мотор і перевірте, на що насправді здатен велосипед VIVE eBike. Тут починається найцікавіше!

Щоб увімкнути eBike, натисніть маленьку червону круглу кнопку живлення в нижній частині акумулятора. Потім натисніть і утримуйте центральну кнопку живлення на лічильнику потужності на лівій стороні керма велосипеда. Після цього ви побачите, як загоряться червоні індикатори на лічильнику потужності. Індикатори вгорі вказують на режим, в якому ви перебуваєте (низький, середній або високий), а індикатори внизу показують приблизно, скільки заряду акумулятора у вас залишилося.

Тепер, як і хвилину тому, коли живлення eBike було вимкнено, станьте на VIVI eBike і почніть крутити педалі в режимі низького енергоспоживання. Як тільки ви зробите приблизно один оберт педалей, ви відчуєте, як мотор вмикається і штовхає вас вперед по дорозі. Продовжуйте крутити педалі таким чином, і незабаром ви звикнете до того, як велосипед їде в режимі допомоги педалям.

Як тільки вам стане комфортно їздити на низькій швидкості, переведіть велосипед у середній режим, натиснувши кнопку з правого боку вимірювача потужності. Потім, після того, як вам стане комфортно їздити в середньому режимі, перемкніть велосипед на високий і подивіться, на що насправді здатен VIVI eBike.

Пам’ятайте: VIVI eBike не є мотоциклом і не призначений для того, щоб мчати по дорозі з надзвуковою швидкістю. Максимальна швидкість, яку ви зможете розвинути на рівній місцевості з увімкненим двигуном, становить близько 20 миль на годину (або приблизно 25 кілометрів на годину).

Останній спосіб їзди на VIVI eBike. це повний режим eBike за допомогою дросельної заслінки, розташованої з правого боку керма. Цей дросель дозволяє вам їздити на VIVI eBike і не крутити педалі взагалі. Просто викрутіть газ, як на мотоциклі, і відкиньтеся на спинку сидіння, поки електродвигун велосипеда не понесе вас по дорозі.

За допомогою дроселя ви не зможете їхати дуже швидко (особливо на підйомах), але він надзвичайно корисний для початківців або просто в тому випадку, якщо ви хочете поїхати на велосипеді, але не хочете докладати зусиль, які зазвичай потрібні для їзди на велосипеді.

Як бачите, є три способи їзди на електровелосипеді VIVI: ви можете їздити на ньому як на звичайному велосипеді без жодної допомоги двигуна; ви можете їздити на ньому в режимі допомоги педалей, коли ви крутите педалі як зазвичай, але двигун допомагає зробити їзду на велосипеді набагато легшою; або ви можете їздити на велосипеді за допомогою дросельної заслінки, що дозволяє вам просто сидіти і не крутити педалі взагалі.

На фото вище зображена права сторона керма на велосипеді VIVI eBike. На фото ви бачите перемикач, який дозволяє перемикати 7 передач на задньому перемикачі велосипеда. Дросель eBike розташований праворуч від перемикача передач. А на передньому плані. маленький дзвіночок, що управляється великим пальцем, який є додатковим бонусом до 26-дюймового eBike VIVI.

Нижче наведено короткий огляд характеристик акумулятора велосипеда. Для більшості людей ці цифри нічого не означають, тому вам потрібно знати, що на повному заряді VIVI eBike проїде приблизно 30 миль (або 45 км). Звичайно, ця відстань буде змінюватися в залежності від режиму, в якому ви встановили велосипед (низький, середній або високий), місцевості, по якій ви їдете (крута або рівнинна), а також від того, наскільки ви любите їздити на велосипеді, і від того, наскільки ви любите їздити на велосипеді. на рівнинній місцевості), вітер, погода та інші подібні фактори.

За час користування 26-дюймовим eBike VIVI я здійснив кілька тривалих велосипедних поїздок і виявив, що проїхати більше 20 миль на одному заряді не становить жодних проблем, якщо залишати велосипед на низькому рівні протягом більшої частини поїздки. Індикатор заряду батареї іноді показував, що в акумуляторі залишилося лише один або два бари, але пізніше підскакував до трьох або більше барів, залежно від режиму, в якому був налаштований вимірювач потужності, і крутизни місцевості, на якій я їхав у той час. Тому необхідно провести більше тестувань, щоб дізнатися, які справжні межі роботи акумулятора, що входить до комплекту VIVI eBike.

Як би там не було, перевагою VIVI eBike, порівняно з іншими моделями електровелосипедів, є те, що коли батарея розряджається і велосипед більше не може працювати від електродвигуна, він функціонує як звичайний велосипед. Отже, якщо ви повертаєтесь додому з особливо довгої велопрогулянки, а батарея розрядилася за кілька миль до вашого повернення, ви завжди можете крутити педалі велосипеда, використовуючи силу ваших ніг протягом останніх кількох миль.

Шини для коліс

26-дюймові колеса та шини. це те, що ви знайдете на цьому електровелосипеді VIVI. І хоча 26-дюймові колеса та шини. це те, що ви знайдете на багатьох гірських велосипедах, я підозрюю, що більшість людей, які купують 26-дюймовий eBike VIVI, купують велосипед не заради його позашляхових можливостей, а натомість мають намір використовувати його в основному як місцевий транспорт. дозволяючи їм їздити по району, виконувати доручення та їздити на велосипеді з друзями.

Хоча шини Chaoyang 26 x 1.95, якими оснащений велосипед, витримали мої нещодавні тестові поїздки, довгострокова довговічність цих шин ще не визначена, і мені, можливо, доведеться оновити цю статтю / огляд, як тільки я визначу, наскільки довговічними є ці шини насправді.

Ці стандартні 26-дюймові шини з протектором чудово підходять для повсякденної їзди по асфальтованих дорогах, а також роблять велосипед здатним їздити по ґрунтових та гравійних дорогах з достатньою легкістю. Я припускаю, що мало хто придбає цей велосипед для серйозних гірських прогулянок, але велосипед, безумовно, можна використовувати в певних умовах бездоріжжя, завдяки розміру шин, протектору та передній підвісці (яка дозволяє велосипеду поглинати деякі нерівності, які ви напевно знайдете в умовах бездоріжжя).

Передня підвіска цього велосипеда допомагає долати невеликі нерівності та гравій на дорогах, якими ви будете їздити, але підвіска погано справляється з суперскелястою місцевістю. нічого схожого на підвіску, яку ви знайдете на більш якісних гірських велосипедах.

Механічні дискові гальма

Однією з чудових речей про VIVI eBike є те, що він оснащений певними деталями, які ви могли б очікувати знайти лише на велосипедах з набагато вищою ціною. Наприклад, 26-дюймовий eBike VIVI оснащений передніми та задніми механічними дисковими гальмами.

Дискові гальма швидко стали стандартом для більшості моделей велосипедів, але дешевші ободні гальма все ще часто зустрічаються на багатьох недорогих моделях велосипедів. Тож придбання пари передніх і задніх дискових гальм з покупкою електровелосипеда VIVI є величезним додатковим плюсом.

Дискові гальма поставляються готовими до використання прямо з коробки, коли ваш VIVI eBike вперше прибуває, але я виявив, що потрібна невелика кількість регулювання, щоб розташувати гальма так, щоб вони не терлися і не скрипіли під час моїх перших тестових поїздок. Це дуже просте регулювання, і майже будь-хто, хто вміє дивитися відео з інструкціями на YouTube, зможе відрегулювати дискові гальма на велосипеді, якщо це буде потрібно.

Аксесуари, що входять до комплекту

Окрім електродвигуна, передньої підвіски та дискових гальм, VIVI eBike оснащений низкою інших додаткових елементів, на які варто звернути увагу.

Першим і найбільш очевидним з цих аксесуарів є, мабуть, сідло, яке являє собою недороге велосипедне сидіння, прикрашене червоно-білим візерунком “полум’я” на його верхній частині. Оздоблення сідла. це, мабуть, єдина частина VIVI eBike, яку я б змінив, якби сам відповідав за виробництво цих велосипедів. Я особисто віддаю перевагу стандартному, простому чорному сідлу. Але сідло, яке ми обрали, насправді не таке вже й погане. Воно виглядає трохи по-дитячому, якщо порівнювати його з рештою велосипеда, але воно зручне і підійде для 90% користувачів велосипеда.

Ще одна чудова додаткова опція, що входить до комплекту VIVI eBike. це передня фара, яка попередньо підключена до електричного акумулятора/мотора велосипеда. Щоб увімкнути передню фару, просто натисніть і утримуйте кнопку “” на правому боці вимірювача потужності велосипеда. Щоб вимкнути світло, натисніть і утримуйте кнопку “” ще раз. Освітлювати дорогу перед собою ще ніколи не було так просто!

У той час як дорогі велосипеди зазвичай не оснащуються педалями взагалі, оскільки виробники дорогих велосипедів знають, що багато серйозних велосипедистів захочуть використовувати дуже специфічний тип педалей, бюджетні велосипеди, такі як VIVI eBike, оснащуються парою стандартних пластикових плоских педалей. таких, які можна знайти на багатьох інших недорогих велосипедах, що продаються у вашому місцевому веломагазині. Наша мета. надати вам базову педаль, яку ви зможете використовувати відразу, прямо з коробки, щоб ви могли почати крутити педалі на велосипеді в перший же день після його придбання. Ці пластикові педалі коштують недорого, але вони добре працюють і порадують більшість велосипедистів-початківців. Якщо, однак, ви хочете перейти на більш просунуту педаль, ви можете легко це зробити! Просто відкрутіть ці основні пластикові педалі та вкрутіть педалі на ваш вибір. Бінго!

Ще одним великим бонусом 26-дюймових eBikes VIVI є задня підставка, яка допомагає утримувати велосипед у вертикальному положенні, коли ви збираєтесь припаркувати його. Ця задня підставка не тільки полегшує паркування велосипеда, коли вам це потрібно, але й подовжує термін служби акумулятора, двигуна та велосипеда в цілому, оскільки ви з меншою ймовірністю пошкодите велосипед або будь-яку його частину, якщо просто будете використовувати підставку, що входить до комплекту, кожного разу, коли збираєтесь припаркувати велосипед.

На фотографіях вище показано підставку для ніг у висунутому та затягнутому положеннях. Це якісна підніжка, яку виробники велосипедів могли б дуже легко не встановлювати, щоб заощадити гроші та отримати більший прибуток від продажів, але вони включили її як додатковий бонус і це бонус, який, я думаю, дуже оцінять ті, хто вирішив придбати 26-дюймовий електровелосипед VIVI.

VIVI eBike. мій остаточний огляд

Якщо і є якийсь серйозний недолік у VIVI eBike, то це той факт, що він доступний лише в одному розмірі рами. Та, на жаль, для мене (при зрості 6 футів, 2 дюйми), розмір рами велосипеда просто замалий для мене. Для того, щоб правильно сидіти на цьому велосипеді, ваш зріст повинен бути від 5 футів 2 дюймів до 5 футів 7 дюймів. Якщо ви вищі або нижчі за цей розмір, на велосипеді все одно можна буде їздити, але він не буде добре сидіти на вас. Якби велосипед був у різних розмірах (малий, середній та великий), VIVI eBike був би абсолютним недорогим переможцем!

Загалом, я дуже вражений 26-дюймовим електровелосипедом VIVI. Це гарний на вигляд велосипед, який зробить багатьох власників електровелосипедів, які вперше придбали його, дуже щасливими. Велосипед ідеально підходить для їзди по місту, місцевих поїздок на роботу, виконання доручень і навіть може використовуватися на деяких видах гірських велосипедних стежок та рельєфу.

Хоча термін служби акумулятора та шини ще належить перевірити в довгостроковій перспективі, мій досвід використання велосипеда до цього часу мене дуже вразив. І хоча велосипед не підходить мені (я просто занадто високий для рами одного розміру), я планую зберегти VIVI eBike для всіх моїх низькорослих друзів і членів сім’ї, які вирішили приїхати до мене в гості і хочуть, щоб електричний двигун допоміг їм не відставати від мене на дорогах і стежках в моїй місцевості.

Загалом, я б дав дуже високу оцінку 26-дюймовому eBike VIVI, враховуючи, що це такий недорогий електричний велосипед. Це дійсно неймовірно, що вони змогли створити такий гарний, добре працюючий електричний велосипед, який коштує так мало і поставляється з такою великою кількістю додаткових функцій!

Отже, навіть якщо це не найкращий велосипед у світі, я підозрюю, що це ідеальний велосипед для тих, кому потрібен базовий електровелосипед для поїздок по місту, але хто не хоче витрачати тисячі доларів на більш дорогий бренд або модель.

0 найкращих електричних велосипедів для поїздок на роботу у 2018 році

скільки, кошт, електричний, велосипед

Fly Rides повертається з 10 найкращими електровелосипедами для поїздок на роботу у 2018 році! Чому перша десятка, а не вісімка? Тому що цього року є дуже багато хороших варіантів! Цього року електровелосипеди для поїздок на роботу стануть популярнішими, ніж будь-коли. Оскільки великі міста по всій країні нарешті покращують свою велосипедну інфраструктуру, а електровелосипеди тепер здатні проїхати 60 миль і більше, кількість поїздок на роботу на ebike постійно зростає. Дозвольте нам допомогти вам визначити найкращий варіант для ваших поїздок на роботу за допомогою нашого блогу про 10 найкращих електровелосипедів для поїздок на роботу у 2018 році! Читайте наш повний список.

Але спочатку: Причини їздити на роботу на електровелосипеді

  • Заощаджуйте час, гроші та милі на своєму автомобілі
  • Розкажіть друзям про те, наскільки ви дбаєте про довкілля
  • Вперше в історії введіть в моду зачіску на шоломі
  • Посмійтеся над плебеями на автомобілях
  • Подружитися з колегою-велосипедистом
  • Не хвилюйтеся, адже у вас потужний, потужний двигун
  • Будь найкрутішою дитиною в кварталі

Riese Muller Nevo Nuvinci HS

скільки, кошт, електричний, велосипед

Лінійка Nevo від Riese Muller, безумовно, очолює мій список електричних велосипедів для поїздок на роботу. Це велосипеди преміум-класу, зроблені на замовлення за розумну, середню ціну. Всі велосипеди Riese Muller виготовляються вручну в Німеччині точно за вашими специфікаціями. Лінійка Nevo неймовірно добре збалансована та утримує велосипедиста у зручному вертикальному положенні. Райдери також отримують підсідельний штир (або Cane Creek Thudbuster, або Satori Elegance LT), який є гарним компромісом між лінійкою Homage з повною підвіскою та повноцінним хардтейлом.

Система втулок Nuvinci. це найкраща втулка, яку я коли-небудь використовував. Ця трансмісія буквально не потребує технічного обслуговування. Я рекомендую купувати його з ременем Gates Carbon, тому що ви ніколи не зіткнетеся з такими проблемами, як падіння ланцюга. Ви керуєте системою Nuvinci за допомогою перемикача передач і, звичайно, можете перемикатися, навіть коли не рухаєтеся.

Основні моменти: 28 миль/год, швидкісний двигун Bosch, гідравлічні дискові гальма, рама, що легко монтується

Haibike XDURO Trekking S 9.0

скільки, кошт, електричний, велосипед

Здається, всі багато знають про електровелосипеди Haibike, але я думаю, що їхні велосипеди для поїздок на роботу та подорожей так само хороші, хоча і трохи недооцінені спільнотою електровелосипедів. Ще один велосипед зі швидкісним двигуном Bosch, цей велосипед швидкий і потужний. Мені дуже подобаються оновлення специфікацій цього велосипеда порівняно зі швидкісною моделлю Trekking 2017 року. Гідравлічні дискові гальма Magura MT4, трансмісія Shimano Deore XT M8000 Shadow Plus, а фара та задні ліхтарі працюють від динамо-машини.

Що справді вражає в цьому велосипеді, так це ціна за те, що ви отримуєте. За винятком вилки Suntour (яка все ще досить хороша) і, можливо, ободів, всі ці компоненти є першокласними. Ви отримуєте досить технологічний важкий велосипед вартістю менше чотирьох тисяч. Він також має низьку підніжку!

Основні моменти: 28 миль / год, швидкісний двигун Bosch, гідравлічні дискові гальма, динамо-система освітлення.

Haibike SDURO Trekking 6.0

скільки, кошт, електричний, велосипед

Цей велосипед вразив мене, як тільки я його побачив. Мені подобається, що Haibike пропонує важкі варіанти з системою Yamaha PW. Я думаю, що система PW іноді отримує погану репутацію через те, що вона менш потужна, ніж Bosch, але, якщо бути до кінця чесним, не всім потрібна така потужність, як у системи Bosch. Haibike компенсує менший крутний момент системи PW, пропонуючи преміальну трансмісію Shimano Deore XT з 20 швидкостями. Він чудово підходить для гонщиків, які хочуть залишатися в дії трохи більше, але при цьому не приїжджати спітнілими та захеканими.

Це ще один приміський велосипед з чесно кажучи божевільною ціною. Як і його брат XDURO, ви отримуєте динамо-ліхтарі, вилку Suntour та всі перераховані вище технічні характеристики. Він також поставляється з оновленим акумулятором на 500 Вт-год, щоб він добре поєднувався з афілійованою компанією Bosch.

Основні моменти: 20-швидкісна трансмісія Shimano Deore XT, шини Michelin Protek Cross

Riese Muller Delite GT Touring HS

скільки, кошт, електричний, велосипед

Якщо ви шукаєте велосипед преміум-класу, це може бути саме той велосипед, який вам потрібен. Повинен сказати, що я не думаю, що є більш комфортний велосипед для поїздок на роботу, ніж цей. Повна підвіска, вертикальне розташування та шини великого розміру забезпечують плавність ходу. Але справжня причина, чому цей звір потрапив до списку. подвійна батарея. Мені подобається. Днями я зрозумів, що у нас залишилося лише близько 10% заряду акумулятора. Я їхав на тест-драйв, і я подумав: “Чорт забирай, треба його зарядити”, але потім подумав: “Та ні, не треба, 10% означає, що залишилося ще 15 миль, БУЯКАША”!”

В технічному плані, ця штука наворочена. У вас є можливість вибрати підвіску Suntour AION або підвіску Fox Float. Трансмісія. Shimano Deore XT. Те саме з гідравлічними дисковими гальмами. Велосипед також поставляється зі складним замком ABUS Big Bordo, який закривається ключем як для батарей, так і для замка. Надзвичайно зручний. У лінійці Delite також є безліч інших опцій. Трансмісії Nuvinci та Rohloff, двигуни зі швидкістю 20 і 28 миль/год, стандартні шини та шини підвищеної прохідності. Ну, ви зрозуміли. Є з чого вибрати.

Основні моменти: 28 миль/год, швидкісний двигун Bosch Performance Speed, трансмісія Shimano Deore XT Shadow

IZIP E3 Dash

скільки, кошт, електричний, велосипед

Класика. Компанія IZIP вже не перший рік працює над версією цього велосипеда. Цьогорічна модель також поставляється у варіанті з низьким кроком!

скільки, кошт, електричний, велосипед

Dash. відмінний недорогий варіант для тих, хто хоче познайомитися з електровелосипедом. Двигун TranzX розвиває швидкість до 28 миль/год, проїжджаючи приблизно 16-35 миль на одному заряді. більше, якщо ви консервативно ставитеся до допоміжних систем. Компоненти також не надто зношені. Гідравлічні дискові гальма Shimano M365 забезпечать вам безпеку, трансмісія Shimano Deore SGS та вилка RockShox Paragon з ходом 65 мм роблять його чудовим варіантом для початкового рівня.

Я також виявив, що IZIP досить консервативний у своїх оцінках пробігу, тому ви, ймовірно, можете взяти цю річ далі, ніж вказано. За свою ціну це чудовий варіант.

Основні моменти: 28 миль / год, двигун TranX Currie ElectroDrive, вилка RockShox Paragon

Хвильова рама Bulls Lacuba EVO E45 S Wave Frame

скільки, кошт, електричний, велосипед

Гаразд, так. Я розміщую тут багато варіантів зі швидкістю 28 миль / год. Це тому, що велосипеди зі швидкістю 28 миль на годину. це круто. Отже.

Доведеться вигукнути варіант Bulls Brose. Вони були першими виробниками, які дійсно добре інтегрували батарею в раму, і вони продовжують вдосконалювати цю конструкцію. Як я вже згадував вище, я люблю хвильову раму. Надзвичайно легко сідати та виходити, і він також має крутий вигляд. Якщо ви не фанат, цей велосипед буває як з діамантовою, так і з прохідною рамою.

Двигун Brose, безумовно, є найтихішим двигуном ebike, який я використовував. Модель зі швидкістю 28 миль/год нічим не відрізняється. Я також вважаю, що він досить солідний з точки зору потужності. Взагалі кажучи, двигуни Bosch вважаються найпотужнішими, але з Brose, на мою думку, ви отримуєте велику потужність з більш “реальним” відчуттям від їзди на велосипеді. Вони також надають вам акумуляторну батарею на 675 ват-годин, яка досі не має собі рівних з точки зору єдиної акумуляторної системи.

Основні моменти: 28 миль / год, швидкісний двигун Brose, рама з легким кріпленням, вбудовані ліхтарі

Рама Bulls Cross Mover Speed Wave Frame

скільки, кошт, електричний, велосипед

Подивіться на биків, які дають вам варіанти! Дуже схожий велосипед, але з двигуном Bosch Performance Speed. Чому я включив це, якщо це так схоже? Тому що я думаю, що Bulls створив надзвичайно цікаві велосипеди. Вони обладнали вас регульованим виносом, щоб ви могли буквально сидіти настільки вертикально, наскільки хочете, якщо у вас проблеми з поставою. Недооцінена частина цього велосипеда: розміщення боса пляшки з водою. Називайте мене божевільним, але саме такі дрібниці схиляють мене до вибору велосипеда для поїздок на роботу. Не завжди легко знайти місця для встановлення кліток на електровелосипедах.

Цей велосипед також має діамантову раму та перемикач передач, як і його двоюрідний брат Brose вище.

Основні моменти: 28 миль / год, двигун Bosch Performance Speed, регульований шток

Riese Muller Roadster Touring HS

скільки, кошт, електричний, велосипед

Хлопці, я просто обожнюю цей велосипед. Я намагаюся якомога більше не грати в улюбленців о, зачекайте, це список з десяти найкращих велосипедів, тож я цілком можу. Це мій особистий улюблений електричний велосипед для поїздок на роботу, і це лише частково тому, що він виглядає так само, як мій фіксі, на якому я їздив по Сан-Дієго, коли був хіпстером.

З точки зору дизайну, увага до деталей просто вишукана. Подовжені крила гарантують, що ви не намокнете, проїжджаючи через калюжі. Замок кафе захований досить добре, щоб не псувати зовнішній вигляд. Мені б хотілося, щоб батарея і вилка були такого ж зеленого кольору, але ми не можемо мати все, що завгодно, друзі. Для вас, зелених ненависників, він також є в білому та чорному кольорах. Існує також опція для цього милого маленького переднього багажника, якщо ви хочете покласти в нього букет і багет.

скільки, кошт, електричний, велосипед

Звичайно, технічні характеристики божевільні. Трансмісія Shimano Deore XT Shadow, гідравлічні дискові гальма Magura MT4, обода Mach 1 та шини Schwalbe G-One роблять цей велосипед не лише неймовірним транспортним засобом, але й справді надійним гоночним велосипедом, якщо ви хочете кинути виклик іншому ебайкеру. Шини G-One я просто обожнюю. Вони досить маневрені, щоб не відставати від швидкості, але мають достатню кількість ручок, щоб ви могли впоратися з поганою погодою.

Існує також рама Roadster Mixte, яка, на мою думку, добре тримається на звичайному Roadster.

Основні моменти: 28 миль/год, швидкісний двигун Bosch Performance Speed Motor, підвісна вилка Suntour NCX

IZIP E3 Moda

скільки, кошт, електричний, велосипед

Я думаю, що це надзвичайно цікавий велосипед. Мені подобається бачити, як IZIP вступає у світ двигунів Brose. Велосипеди Brose завжди виглядають чистими та вишуканими завдяки інтегрованому акумулятору. Цей велосипед має досить велике значення для того, що ви отримуєте. Повністю інтегровані ліхтарі, задній багажник, крила та шини великого розміру. все це чудово. Мені б хотілося, щоб він мав подвійний ланцюг спереду, але ви завжди можете додати один на двигун Brose.

Я обрав цей велосипед, тому що це, безумовно, один з найдешевших велосипедів зі швидкістю 28 миль/год, який при цьому має високу якість. Гідравлічні дискові гальма Magura MT4 забезпечують надійність та безпеку. Геометрія забезпечує комфортну їзду. Особисто я не завжди вважаю, що амортизаційна вилка є абсолютно необхідною, оскільки вона менш ефективна. Якщо у вас досить гладка дорога, щоб їздити, це чудовий варіант.

Основні моменти: 28 миль / год, швидкісний двигун Brose, гальма Magura MT4 HD

Haibike Sduro Cross 4.0

скільки, кошт, електричний, велосипед

Послухайте мене! Я знаю, що він не зовсім підходить для поїздок на роботу, але ціна просто божевільна. Ви отримуєте амортизаційну вилку з блокуванням, гідравлічні дискові гальма, 20 миль на годину та велосипед, який дозволить вам проїхати щонайменше 60 миль за 2399. Поставте на нього багажник на 40 дюймів і фари, і ви отримаєте повноцінний велосипед для поїздок на роботу.

Лінія Cross також надзвичайно добре побудована. Це як велосипеди для циклокросу з моторами. Супер комфортний цілий день, але дуже швидкий завдяки дуже слизьким шинам. Це також чудовий варіант для тих, хто хоче скоротити шлях на роботу на велосипеді.

Основні моменти: 20 миль на годину, система Yamaha PW, чудова ціна

Резюме

У 2018 році з’явилося безліч неймовірних варіантів. Це десять велосипедів, які, на мою думку, найбільше сподобаються велосипедистам на довгі роки. Майте на увазі, що електровелосипеди. це єдиний ринок велосипедів, який все ще зростає! У найближчі роки інтерес до них буде зростати, що призведе до збільшення вартості вашого велосипеда, якщо ви інвестуєте в нього на ранній стадії.

Повідомте нам, що ви думаєте про наш топ-10 електровелосипедів для поїздок на роботу в 2018 році в розділі Коментарі та думки власників нижче! Будьмо!

Місце продажу та обслуговування San Diego Fly Rides 12544 Kirkham Ct Suite 2 Poway, CA 92064 Directions

ГОДИНИ вівторок. Субота 10:00. 17:00

ТУРИ ТА ОРЕНДА МІСЦЕзнаходження San Diego Tours Rentals 7742 Herschel Ave Suite D La Jolla, CA 92037 Напрямки

ГОДИНИ понеділок. Неділя9 ранку. 5 вечора

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top