Розпродаж електровелосипедів та триколісних велосипедів (знижка до 25-35%). Лежачий е-трицикл

Розпродаж електровелосипедів та триколісних велосипедів (знижка до 25-35%)

розпродаж, електровелосипедів, триколісних, велосипед, знижка

Навіщо постійно крутити педалі? Додавання електричного двигуна до вашого дорослого триколісного велосипеда не тільки заощадить вам трохи енергії, але й, оскільки він не використовує бензин, електричний двигун триколісного велосипеда також є екологічно чистим!

Хоча багато з наших дорослих триколісних велосипедів мають електричний комплект, який можна додати як опцію, в цьому розділі перераховані ТІЛЬКИ ті велосипеди, які мають електричний комплект.

Перегляньте триколісні велосипеди, для яких ми пропонуємо електродвигуни, нижче, і не забудьте прокрутити сторінку до кінця, де ми надаємо більше інформації про переваги встановлення електродвигуна на дорослий велосипед.

Двоколісний триколісний велосипед Worksman Side-by-Side Team Dual 3-швидкісний лежачий

Подвійний 1-швидкісний лежачий велосипед Worksman Side-by-Side Team

Триколісний велосипед для дорослих Trailmate 24 Desoto Classic

Триколісний велосипед для дорослих Trailmate 26 Desoto Classic

МОДЕЛЬ S | Electric Bike Company

МОДЕЛЬ C | Electric Bike Company

Заощаджуйте енергію, захищайте довкілля. Додайте електродвигун до свого дорослого триколісного велосипеда!

Незалежно від того, чи використовуєте ви свій триколісний велосипед для поїздок у справах, чи для поїздок на роботу та з роботи, іноді ви просто не можете більше крутити педалі. Ви втомлюєтеся від довгих відстаней або пагорб занадто важкий для підйому.

Більше ніколи не стикайтеся з цією проблемою! Додавання електродвигуна до вашого дорослого триколісного велосипеда дозволить вам крутити педалі, коли ви хочете, і переключатися на велосипед з електричним приводом, коли ви не хочете крутити педалі.

Коли ви доїдете до місця призначення, вам не доведеться тягнути свій дорослий триколісний велосипед до будинку, щоб підзарядити його. Літій-іонний акумулятор можна легко вийняти та зарядити. Тоді просто вставте його назад у раму, коли будете готові знову їхати!

Звичайно, існують газові двигуни для велосипедів, які можна легко використовувати для дорослих триколісних велосипедів. Але чи це те, чого ви дійсно хочете? Якщо так, то чому б просто не сісти за кермо автомобіля? Електричний двигун триколісного велосипеда є екологічно чистим і більш безпечним для навколишнього середовища, тому ви можете бути впевнені (буквально), що коли вам потрібно відпочити від крутіння педалей, двигун вашого триколісного велосипеда не завдає шкоди навколишньому середовищу.

Зв’яжіться з нами

Надішліть нам електронного листа або скористайтеся нашим чатом для швидшої відповіді!

Години: 8-5 MT Mon-FriEmail Us: Натисніть тут Зателефонуйте нам: (877) 707-9330

(зазвичай 1 робочий день). Ми отримуємо багато телефонних дзвінків про те, наскільки популярні велосипеди та триколісні велосипеди в наші дні!)

Підпишіться на нашу розсилку

Отримайте 10 знижку на сьогоднішнє замовлення, підписавшись на розсилку!

  • American Express
  • Apple Pay
  • Дізнайтеся
  • Meta Pay
  • Google Pay
  • Mastercard
  • PayPal
  • Shop Pay
  • Venmo
  • Visa

Привід маточини VS середній привід | Електрична допомога на лежачому велосипеді

Якщо ви любите швидкість і хочете прискорити свій лежачий трицикл на трасі, відчуваєте, що швидше втомлюєтесь, або просто любите їхати далі швидше, електровелосипеди забезпечать вам досвід їзди на новому рівні. Однак, вам доведеться зробити кілька виборів, коли ви будете купувати свій електровелосипед.

Перше. це те, чи хочете ви підсилення педалі або дросельної заслінки, а друге. це те, чи хочете ви двигун із середнім приводом або з приводом від маточини. Якщо у вас не обмежена сила ніг, ми завжди схиляємось до педального підсилювача, оскільки він пропонує набагато приємнішу та інтуїтивно зрозумілішу їзду. Це залишає середній привід проти. Варіант з приводом на маточину ще обговорюється. Тут ми розглянемо відмінності між ними, щоб допомогти вам вирішити, який з них підходить для ваших потреб.

Що таке двигун приводу маточини?

Привідні двигуни розташовуються або на передньому, або на задньому колесі, причому задні двигуни є найпоширенішими. Як результат, вони працюють окремо від передач.

Як працює двигун з приводом від маточини?

Мотор-привід втулки передає крутний момент безпосередньо на колесо, а це означає, що він працює окремо від шестерень вашого трицикла. Крутний момент відноситься до того, скільки зусиль може забезпечити двигун. Для багатьох райдерів це позбавляє їх інтуїтивного, природного відчуття їзди. Це також зменшує контроль над велосипедом під час їзди складною місцевістю, яка змінюється від пагорбів до рівнинних ділянок. Задня втулка є більш поширеною, оскільки вона має тенденцію до меншого зносу приводного ланцюга. Хоча хаб-приводами можна керувати за допомогою дросельної заслінки, перевага надається системам з підтримкою педалей, які активуються при натисканні на педалі за допомогою датчиків швидкості та каденції. Коли ви крутите педалі, ви запускаєте двигун, який зупиняється, коли ви припиняєте крутити педалі.

Яку потужність мають приводні двигуни концентратора?

Мотори концентраторів Laid Back Cycles бувають 350-ватними та 500-ватними. Якщо ви любите звичайну їзду, рекомендується 350-ватна батарея, тоді як 500-ватна найкраще підходить для горбистих доріжок або якщо вам потрібен невеликий приріст потужності для буксирування причепа. Двигуни хабів також поставляються з різними варіантами акумуляторів, які визначають, скільки миль ви зможете проїхати на одному заряді акумулятора. В середньому, заряду акумулятора хаба вистачає на 40-50 миль. Однак, ви можете вибрати акумулятор збільшеного розміру, щоб збільшити запас ходу приблизно на 20%.

Що таке двигун середнього приводу?

Двигун середньої передачі розташований між вашими педалями, передаючи крутний момент на ланцюг або ремінь. Як результат, вони працюють у парі з вашими шестернями, пропонуючи більше контролю на різних типах місцевості.

Як працює двигун із середнім приводом?

Двигуни середнього приводу спроектовані набагато інтуїтивніше, ніж двигун приводу маточини. Як результат, двигун забезпечує потужність по-різному. Ця система, заснована на крутному моменті, зчитує, наскільки сильно ви натискаєте на педалі, і використовує датчик частоти обертання і швидкості для прискорення або уповільнення. Він також визначає, наскільки швидко трицикл буде розраховувати необхідну потужність. Середній привід набагато “розумніший”, ніж привід маточини, оскільки завдяки своєму розташуванню він також може примножувати свою потужність по всьому приводному ланцюгу. В результаті, ви можете постійно змінювати потужність, не турбуючись про надмірне навантаження на приводний ланцюг.

Яку потужність мають середньопривідні двигуни?

Середньопривідні двигуни мають потужність від 250 до 625 Вт, тоді як подвійні батареї можуть досягати 1250 Вт. Залежно від того, як ви використовуєте двигун, ви побачите різні діапазони, які можуть становити як 20 миль, так і цілих 80. Все залежить від умов, з якими ви стикаєтесь під час їзди, потужності, необхідної під час їзди, і того, як ви маніпулюєте передачами.

Хоча це може звучати негативно, насправді це одна з переваг середнього приводу, оскільки він дозволяє вам контролювати їзду і максимально ефективно використовувати заряд акумулятора. Ви можете використовувати передачі велосипеда для підвищення ефективності, використовуючи природну частоту обертання педалей, щоб підтримувати оптимальний рівень використання енергії вашого акумулятора. Наприклад, ви будете краще використовувати енергію при підйомі на крутий пагорб, тому що ви можете перемикати передачі. Це неможливо з приводним двигуном втулки.

Який двигун забезпечує кращу їзду?

Оскільки двигун середнього приводу передає крутний момент на ремінь або ланцюг, він забезпечує більш інтуїтивно зрозумілу їзду, яка дає змогу отримувати задоволення від крутіння педалей з меншими зусиллями. Розташування двигуна по центру, що також може створити відчуття кращого балансу в порівнянні з приводом на втулці. Під час їзди на велосипеді з приводом на втулку, ви можете виявити, що двигун задньої втулки відчуває, що вас штовхає вперед, тоді як передня втулка має відчуття, що вас тягне.

Як правило, середній привід пропонує більш природне відчуття їзди, оскільки він використовує датчики крутного моменту та частоти обертання для підвищення швидкості, тоді як привід втулки залежить лише від датчиків частоти обертання. Додатковий вхідний сигнал від датчика крутного моменту враховує, наскільки сильно ви крутите педалі, щоб покращити реакцію. Тільки майте на увазі, що не всі середні приводи включають датчик крутного моменту при покупці.

Враховуйте свої цілі

Найкращий спосіб вирішити, який двигун найкращий. це врахувати ваші цілі під час їзди на електровелосипеді. Наприклад, якщо ви відчуваєте, що не можете крутити педалі так часто, як раніше, ідея не крутити педалі взагалі має свою привабливість. Якщо ви або легше втомлюєтесь, або маєте проблеми з силою ніг чи рухливістю, вам знадобиться дросельна заслінка електричного двигуна на противагу двигуну, що допомагає педалям. Оскільки дуже важко знайти дросельну заслінку для середнього приводу, вам доведеться вибрати привід маточини з дросельною заслінкою. Якщо ви прагнете досягти більшої швидкості, хочете продовжити поїздку, не втомлюючись, або хочете швидше дістатися до місця, куди їдете, середній привід. саме те, що вам потрібно.

Плюси та мінуси середньопривідних двигунів

  • Допомагає при підйомі на круті пагорби
  • Зберігає краще відчуття рівноваги
  • Забезпечує більш природне відчуття їзди
  • Легше міняти шини, оскільки вони не прикріплені до двигуна
  • Може бути більш вразливим до зносу ланцюга, якщо ви не використовуєте передачі належним чином
  • Може бути дорожчим, ніж приводи маточини

Плюси та мінуси двигуна-концентратора

  • Менший знос ланцюгів і шестерень
  • У більшості випадків продовжує працювати, якщо ланцюг пошкоджений
  • У деяких випадках дешевший
  • Створює відчуття поштовху або тяги в залежності від розташування двигуна
  • Найпоширеніший на дросельних електронних велосипедах
  • Заміна шин складніша

Ми завжди радимо витратити час на тест-драйв вашого електровелосипеда, щоб переконатися, що він відповідає вашим потребам. Хоча ми, як правило, продаємо набагато більше середньопривідних електровелосипедів, аніж втулкових, якщо ви шукаєте двигун з дросельною заслінкою, щоб не крутити педалі, то втулковий привід. ваш єдиний варіант.

Відео-транскрипт:

Привіт, це Джеймс, майстер з ремонту триколісних велосипедів у Laid Back Cycles. Сьогодні ми поговоримо про відмінності між двигуном приводу втулки та двигуном середнього приводу.

Отже, по-перше, двигун приводу втулки, як випливає з назви. Двигун знаходиться в задній втулці трицикла, і це має свої переваги. Оскільки двигун втулки приводить в рух заднє колесо, він не спричиняє надмірного зносу приводного ланцюга. Привід втулки також можна увімкнути за допомогою дросельної заслінки. Однак, в основному, привід втулки активується педалюванням. Це те, що ми називаємо датчиком швидкості та каденції. Коли ви крутите педалі, двигун вмикається, а коли ви припиняєте крутити педалі, двигун сам вимикається. Отже, він ніколи не буде тримати вас у русі, якщо ви не крутите педалі. Ці двигуни бувають двох потужностей, 350 Вт і 500 Вт. 350 Вт рекомендується для загального катання в більшості районів. 500 Вт стане в нагоді, якщо вам доводиться багато їздити на пагорбах або якщо ви щось буксируєте. І є різні варіанти акумуляторів. Ця батарея зазвичай працює приблизно на 30 миль мінімум. Деякі люди досягають дуже великих пробігів, таких як 60 або 70 миль, але більшість людей проїжджають близько 40 і 50 миль. А батарея збільшеного розміру додасть приблизно на 20% більший запас ходу.

Чи знаєте ви, що 80% з вас, хто зараз дивиться це відео, не підписані на канал Laid-Back Cycles? Підпишіться на канал і натисніть на сповіщення, щоб отримувати всі нові відео, які розкажуть вам все, що ви коли-небудь хотіли знати про триколісні велосипеди.

Середньопривідний двигун, як цей Bosch на цьому Terratrike E.V.O., це трохи неправильна назва у світі трициклів. Він називається середньопривідним, тому що у світі велосипедів він знаходиться між переднім і заднім колесом, там його називають середньопривідним. Але оскільки у трициклів педалі розташовані спереду, він знаходиться спереду. Гадаю, ми могли б назвати це переднім приводом.

Система Bosch особлива, в ній багато електроніки, і вона багато думає. Отже, середньопривідний двигун працює з комбінацією:

  • Наскільки сильно ви натискаєте на педаль, називається системою, що базується на крутному моменті.
  • Як швидко ви натискаєте на педаль. це датчик частоти обертання та швидкості.
  • І як швидко їде трицикл.

І звідти він робить розрахунки, щоб визначити, скільки потужності він повинен вкласти в систему. Середній привідний двигун на верхній частині трицикла має перевагу в тому, що примножує свою потужність через приводний ланцюг. Bosch особливий тим, що він постійно змінює потужність, щоб переконатися, що він не дає занадто багато потужності і не перевантажує приводний ланцюг в будь-який момент часу. Це найбільш природне відчуття з усіх моторних систем.

Отже, яка моторна система підходить саме вам? Ну, приблизно для 90% людей система середнього приводу подбає про вас, і тому що це таке природне відчуття. Якщо ви коли-небудь їздили на звичайному безмоторному велосипеді або триколісному велосипеді і спускалися з невеликого пагорба з вітром у спину, ви постійно відчуваєте це відчуття. Ви знаєте, що отримуєте певні фізичні вправи, і наші дослідження показують, що ви втрачаєте лише близько 20% кардіо навантаження. Сучасні дослідження показують, що він супроводжується спалюванням калорій, і ви втрачаєте лише 20% калорій на моторі порівняно з безмоторним триколісним велосипедом. Але оскільки люди проводять більше часу на моторизованому транспорті, чистий виграш величезний.

Привід на втулці рекомендується для тих, хто має проблеми з адаптацією, або якщо ви належите до тих людей, які починають трохи втомлюватися під час довгих поїздок. Завдяки датчику частоти обертання педалей, саме рух педалей визначає, як вмикається двигун. Вам не потрібно так сильно штовхатися, особливо наприкінці поїздки. Крім того, дросельна заслінка допоможе вам уникнути неприємностей, якщо з якихось причин ви взагалі не можете їхати. Люди постійно отримують це від судом у ногах. І, на жаль, це те, що відбувається, коли ми всі старіємо. Незалежно від того, що вам потрібно, у нас є моторна система, яка буде працювати для вас!

Переваги лежачих та напівлежачих електровелосипедів

розпродаж, електровелосипедів, триколісних, велосипед, знижка

Ви той, хто втомився від традиційних вертикальних велосипедів і триколісних велосипедів? Зверніть увагу на лежачі та напівлежачі електричні триколісні велосипеди. Ці інноваційні електровелосипеди мають безліч переваг, які роблять їх привабливим вибором для велосипедистів різного віку та здібностей. Вони пропонують більш зручне та розслаблене положення для їзди, що дозволяє довше насолоджуватися поїздкою. Крім того, вони часто мають напівлежаче положення сидіння, що може забезпечити додатковий приріст швидкості та ефективності.

Лежачі та напівлежачі електровелосипеди виділяються з натовпу з різних причин. Вибравши лежачий або напівлежачий електровелосипед, ви можете насолоджуватися абсолютно новим рівнем їзди, який поєднує в собі радість їзди на велосипеді зі зручністю електричної допомоги. Тож якщо ви шукаєте веселий та ефективний спосіб пересування містом, вам варто пересісти на лежачий електричний трицикл. це новий “крутий” спосіб їзди!

Ми заглибимося в переваги лежачих та напівлежачих електровелосипедів, досліджуючи їх ергономічний дизайн, підвищену стабільність, покращений комфорт, користь для здоров’я та загальну придатність для широкого кола велосипедистів.

Чим відрізняються лежачі електричні мотоколяски від традиційних електричних мотоколясок?

розпродаж, електровелосипедів, триколісних, велосипед, знижка

Уявіть, що ви їдете на традиційному вертикальному велосипеді. Ви сидите прямо, тримаючись за кермо і крутите педалі, тримаючи спину прямо. Ми всі бачили це раніше, чи не так? Давайте перемкнемо передачі і пересядемо на лежачий електровелосипед. Світ лежачих електровелосипедів трохи більш розслаблений і невимушений. Замість того, щоб сидіти прямо, як у класі, ви відкидаєтесь або напівлежачи на зручному сидінні, як у кріслі. Ви зможете розслабитися, в буквальному сенсі, і насолодитися неквапливою їздою.

Перша помітна різниця. це положення для їзди. Ноги витягнуті перед собою, а тіло знаходиться в напівлежачому положенні. Це як сидіти в кріслі, але з колесами. Така посадка зручна і дозволяє ефективно керувати трициклом. Це також дає вам кращу видимість, ніж інші конструкції електровелосипедів. Це робить його чудовим вибором для тих, хто їздить на роботу. Отже, якщо ви шукаєте унікальний спосіб пересування містом або просто хочете побалувати себе комфортною поїздкою, спробуйте лежачий електричний трицикл. Це абсолютно новий рівень насолоди від їзди на велосипеді.

Чому варто вибрати лежачий або напівлежачий триколісний велосипед?

розпродаж, електровелосипедів, триколісних, велосипед, знижка

Немає сумнівів, що кожен у велосипедній спільноті завжди шукає цікаві та інноваційні способи покращити свій досвід їзди. Отже, якщо ви шукаєте щось незвичайне з точки зору комфорту та стабільності, лежачий електричний трицикл може бути ідеальним вибором для вас. Вони ідеально підходять для людей з проблемами рівноваги або мобільності, оскільки забезпечують неперевершений рівень комфорту.

Ергономічний дизайн цих триколісних велосипедів зменшує тиск на спину, шию та зап’ястя, забезпечуючи плавну та комфортну їзду. Це робить їх чудовим вибором для людей похилого віку, а також для тих, хто просто хоче комфортної, стабільної їзди. Вони також ідеально підходять для тих, хто їздить на роботу, оскільки легко маневрують і забезпечують безпечну та ефективну їзду.

Переваги напівлежачих електричних триколісних велосипедів

Лежачі та напівлежачі електричні мотоколяски пропонують багато переваг для своїх користувачів. Деякі з цих переваг надаються користувачам незалежно від рівня їхньої фізичної підготовки та віку. Сидяче положення забезпечує комфорт і стабільність, а електродвигун допомагає крутити педалі, полегшуючи подолання пагорбів та іншої складної місцевості. Крім того, електровелосипеди є екологічно чистими з нульовим рівнем викидів. Деякі з цих переваг є наступними;

Підвищений комфорт

розпродаж, електровелосипедів, триколісних, велосипед, знижка

Немає сумнівів, що вертикальні електричні триколісні велосипеди також зручні та забезпечують плавну їзду. Але якщо ви відчули радість від їзди на лежачому триколісному велосипеді, ви знаєте, що комфорт неймовірно неперевершений. Лежаче або напівлежаче положення дозволяє гонщикам більш рівномірно розподіляти свою вагу, зменшуючи тиск на сідниці і нижню частину спини.

Крім того, сидіння на цих електровелосипедах часто добре м’яке та ергономічне, що забезпечує оптимальну підтримку під час тривалих періодів їзди. Фактор комфорту ще більше посилюється спинкою, що дозволяє відкинутися назад і розслабитися під час подорожі. M-360 Electric Trikes. це напівлежачий трицикл від Addmotor, який однаково добре поєднує в собі комфорт і продуктивність.

Підвищена стабільність

розпродаж, електровелосипедів, триколісних, велосипед, знижка

Стабільність. одна з найбільших переваг лежачих та напівлежачих електровелосипедів. Замість того, щоб балансувати безперервним крутінням педалей і рухами тіла, як на вертикальних велосипедах, електровелосипеди більш безпечні та стабільні. Таким чином, враховуючи низький центр ваги та три колеса, лежачі та напівлежачі електросамокати забезпечують виняткову стабільність навіть на низьких швидкостях. Ця стабільність особливо корисна для людей з проблемами рівноваги або тих, хто віддає перевагу більш розслабленій і спокійній їзді.

Користь для здоров’я

розпродаж, електровелосипедів, триколісних, велосипед, знижка

Хоча це правда, що електродвигун на цих лежачих електровелосипедах виконує більшу частину роботи і забезпечує хорошу допомогу в крученні педалей. Однак, все ж таки їзда на лежачому або напівлежачому велосипеді дає можливість користувачеві займатися фізичними вправами. Крутячи педалі, різні групи м’язів, включаючи ноги, прес і верхню частину тіла, отримують необхідне базове фізичне навантаження. Крім того, їзда на велосипеді є малотравматичною вправою, яка покращує здоров’я серцево-судинної системи, тонус м’язів і підвищує рухливість суглобів. Крім того, ергономічний дизайн цих електровелосипедів зменшує навантаження на суглоби, що робить їх придатними для людей з артритом або іншими захворюваннями, які обмежують традиційні можливості їзди на велосипеді.

Доступність

розпродаж, електровелосипедів, триколісних, велосипед, знижка

Завдяки ергономічному дизайну, лежачі та напівлежачі електровелосипеди також зазвичай є більш доступними для ширшого кола користувачів, ніж традиційні велосипеди або триколісні велосипеди. Будь-хто може їздити на ньому з легкістю. Немає навантаження на суглоби та спину, що робить їх привабливим варіантом для людей з фізичними обмеженнями або проблемами з пересуванням.

Крім того, стабільність і рівновага, що забезпечуються триколісною конструкцією, роблять лежачі та напівлежачі електровелосипеди привабливим вибором для людей похилого віку або тих, хто відновлюється після травм. Тому їх можна використовувати для неспішних прогулянок околицями, поїздок на роботу чи у справах.

Підсумок

розпродаж, електровелосипедів, триколісних, велосипед, знижка

Лежачі та напівлежачі електровелосипеди пропонують широкий спектр переваг, які роблять їх привабливим вибором для тих, хто прагне комфорту, стабільності, користі для здоров’я та доступності. Вони розроблені таким чином, щоб бути підходящим вибором для велосипедистів будь-якого віку та рівня підготовки.

Лежачі велосипеди

Найпопулярніший велосипед в нашому асортименті. Ви можете запитати, чим він відрізняється від JC20. Все зводиться до заднього колеса. На JC70 встановлюється колесо 700c (проти 20-дюймового колеса JC20). Крім того, JC70 має довшу колісну базу 116 см проти JC20 з її 97 см, а кути нахилу сидіння відрізняються.

розпродаж, електровелосипедів, триколісних, велосипед, знижка

Для того, щоб зняти напругу з вибоїстої їзди протягом довгого дня. Ви будете посміхатися, незважаючи ні на що просто ваша посмішка буде трохи ширшою завдяки додатковому ефекту амортизації удару. Трохи більш м’яка їзда. чому б і ні?!

розпродаж, електровелосипедів, триколісних, велосипед, знижка

Ідеальний складаний триколісний велосипед. Не потрібно купувати дорогі велосипедні стійки. Складіть і покладіть на заднє сидіння або в багажник, і ви зможете швидко дістатися до вершини гори.

Карбоновий велосипед

розпродаж, електровелосипедів, триколісних, велосипед, знижка

Додайте легкий карбон до природного аеродинамічного профілю велосипеда. Що ви отримуєте? Тренажер, близький до ідеального тренажера FREEDOM. З цим велосипедом ви дійсно можете “мчати як вітер”!!

Futuro

розпродаж, електровелосипедів, триколісних, велосипед, знижка

Огляд модельного ряду велотренажерів

4 велосипеди серії Performer охоплюють всі ваші потреби. JC20. це надійний вибір як для вашого першого велосипеда, так і для апгрейду. Ви точно не знайдете кращого співвідношення ціни та якості триколісного велосипеда ніде більше. У вас є цілий ряд опцій на вибір, щоб ви могли набрати свій бюджет відповідно до ваших потреб. Сидіння з армованого пластику FRP (Fiber Reinforced Plastic) з сітчастою подушкою в стандартній комплектації. Ви також можете встановити повністю сітчасте сидіння, якщо вам так зручніше. 27-швидкісний JC20 має потрійний ланцюг з касетою 9s. Передаточні числа тут такі, що ви можете набрати дуже пристойну швидкість на рівнині, а також бути в змозі спуститися вниз по схилу. Крім того, ви зможете піднятися на всі, крім найкрутіших підйомів, на найнижчих передавальних числах. Механічні дискові гальма забезпечать вам саме той рівень контролю, який вам потрібен, коли він вам потрібен. 30-швидкісна трансмісія дає вам трохи більше можливостей у виборі передач, а також доступ до чудової 10-швидкісної трансмісії Tiagra від Shimano. JC-26X має задню підвіску та широкий вибір опцій: 27-швидкісний, 30-швидкісний та XT варіанти. Це розкішне перемикання передач у чудовому співвідношенні ціни та якості. 27 Speed характеризується касетою 9s Sunrace та механічними дисковими гальмами Novela. 30-швидкісна модель має ключові компоненти фантастичної 10-швидкісної групи Shimano Tiagra, а також потужні механічні дискові гальма BB5 від Avid. X.9. можливість встановлення амортизаційної системи SRAM X.9 10-швидкісний перемикач з довгою кліткою та потужні дискові гальма TRP SPYRE. Або за ту саму ціну ви можете обрати пакет XT, який фактично замінює X.9 довга клітка з перемикачем Shimano XT. Performer Trike-F, або “складаний” велосипед. це зручність, загорнута в акуратну упаковку. Якщо ви живете в місті, а це означає, що вам доводиться добиратися до велотреку через затори, то це те, що вам потрібно. Немає потреби в дорогих, громіздких, незручних багажниках для велосипедів у вашому автомобілі. Складіть свій трицикл, покладіть його в багажник, на заднє сидіння або у вантажівку і вирушайте в дорогу. 27-швидкісна модель дасть вам все, що потрібно для того, щоб отримати ту саму посмішку від їзди на триколісному велосипеді. 30-швидкісна модель має більше переваг Tiagra 10, а також потужні дискові гальма SPYRE від TRP.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top