Поширені проблеми з акумулятором електровелосипеда та способи їх вирішення. Зарядний пристрій Jetson bolt pro

Поширені проблеми з акумулятором електровелосипеда та способи їх вирішення

Немає нічого гіршого, ніж витратити сотні або тисячі гривень на електровелосипед, а потім мати проблеми з його акумулятором. Не зрозумійте мене неправильно; акумулятори для електронних велосипедів створені для тривалого використання. але вони все ще схильні до виходу з ладу, якщо за ними не доглядати належним чином протягом життя.

Що станеться, якщо ваш акумулятор вийде з ладу?

Що ж, у цій статті я розглянув деякі найпоширеніші проблеми з акумуляторами електровелосипедів та способи їх вирішення. Отже, якщо ви хочете дізнатися більше. продовжуйте прокручувати!

Проблеми з акумулятором Ebike

Коли справа доходить до усунення несправностей eBike, є кілька речей, які можуть викликати проблеми з акумулятором, в тому числі:

  • набрякання акумуляторної батареї eBike
  • Акумулятор eBike не заряджається
  • Акумулятор eBike не працює дуже довго
  • Акумулятор eBike не тримає заряд
  • eBike не вмикається
  • eBike не набирає швидкість

Не хвилюйтеся, однак. Я проведу вас через кожну з них тут!

поширені, проблеми, акумулятором, електровелосипеда, способи

Здуття акумуляторної батареї eBike

Якщо ваш акумулятор eBike роздувається, то, швидше за все, у вас є досить серйозна проблема з акумулятором. або більше. літій-іонних елементів.

Деякі моделі електровелосипедів використовують плоскі акумуляторні батареї. і вони, як відомо, набрякають, якщо зазнають певних пошкоджень. З іншого боку, літій-іонні елементи 18650 набагато стійкіші до набрякання і, в свою чергу, більш надійні.

Якщо ви помітили, що акумуляторна батарея вашого eBike здулася, обов’язково вимкніть живлення і обережно вийміть батарею з вашого eBike. Це гарна ідея переробити акумулятор; у більшості міст є місця, де ви можете це зробити.

Зараз деякі батареї eBike розміщуються всередині рами велосипеда. Це робить його дещо складнішим, щоб помітити, якщо у вас роздувся акумулятор.

Єдиний спосіб перевірити, чи роздувся акумулятор. це зняти нижню пластину і вийняти акумулятор. Зверніть увагу, що перед цим вам доведеться від’єднати деякі кабелі.

Акумулятор eBike не заряджається

Якщо ваш акумулятор не заряджається, перевірте наступне:

  • Чи увімкнено живлення в розетці?
  • Чи працює зарядний пристрій і видає більше 36 Вольт?
  • Акумулятор гарячий?
  • Чи не забруднений зарядний порт акумулятора?
  • Батарея була розряджена протягом декількох місяців?
  • Чи не перегорів запобіжник в акумуляторній батареї eBike або зарядному пристрої?

Акумулятор eBike не працює дуже довго

Літій-іонні акумулятори зазвичай мають термін служби 700 циклів заряджання. Зазвичай вони мають тенденцію втрачати повну ємність заряду після цієї позначки.

Це цілком нормально. і, на жаль, з часом буде тільки погіршуватися.

Проте, якщо ви заряджаєте велосипед кожні кілька днів, ви зможете прослужити багато років, перш ніж почнете помічати, що ємність акумулятора починає знижуватися.

Якщо ви помітили, що акумулятор вашого eBike працює не так довго, як раніше, перевірте наступне:

  • Чи заряджається акумулятор на 100%?
  • Ви відчуваєте пробуксовування дискового гальма?
  • Чи є місцевість під гору?
  • Чи допомагаєте ви своєму акумулятору, торгуючи?
  • Чи вільно обертаються підшипники коліс вашого eBike?
  • Чи немає короткого замикання в акумуляторі, проводці або двигуні?

Будь-який з вищезгаданих сценаріїв може призвести до швидкого розрядження акумулятора.

Акумулятор eBike не тримає заряд

Літій-іонні акумулятори добре тримають заряд. Однак, як і будь-який інший тип акумуляторів, вони будуть повільно розряджатися з часом.

Якщо ваш електровелосипед не заряджався протягом тривалого часу, було б непогано його підзарядити. і подивіться, як це відбувається.

Якщо ви помітили, що заряджаєте акумулятор, але він все одно швидко розряджається без використання, можливо, у вас десь коротке замикання або несправний акумулятор.

Ось короткий тест, який може виявити проблему:

Зніміть акумуляторну батарею з вашого eBike і зарядіть її на лавці. Після повної зарядки протестуйте акумулятор, від’єднавши його від велосипеда.

Якщо він тримає заряд, проблема буде у вашому електричному велосипеді. швидше за все, коротке замикання в проводці велосипеда або двигуні. Однак, якщо він не тримає заряд, ваш літій-іонний елемент несправний.

Як дізнатися, чи заряджений акумулятор мого велосипеда?

Ваш зарядний пристрій, ймовірно, має світлодіодний індикатор, який змінює стан залежно від рівня заряду акумулятора. У більшості випадків індикатор змінює колір з червоного на зелений, коли акумулятор повністю заряджений.

Однак у деяких зарядних пристроях світлодіодний індикатор повністю вимикається, коли батарея заряджена.

У будь-якому випадку, суть залишається незмінною. у вас буде можливість відстежувати прогрес під час заряджання акумулятора.

Не забувайте не залишати акумулятор на зарядному пристрої довше, ніж на 24 години, хоча.

Літій-іонні акумулятори не люблять залишати на зарядному пристрої. У короткостроковій перспективі це не зашкодить. але через деякий час ємність акумулятора зменшиться.

Індикатор рівня заряду акумулятора також є на самому акумуляторі або на контролері швидкості. Деякі використовують діапазон 0-100%, а інші мають серію світлодіодних індикаторів, залежно від моделі.

eBike не вмикається

поширені, проблеми, акумулятором, електровелосипеда, способи

Почнемо з очевидного рішення:

Якщо ваш електровелосипед не вмикається, переконайтеся, що головний вимикач знаходиться в положенні “Увімкнено”.

Далі перевірте запобіжник акумуляторної батареї. Цей запобіжник зазвичай розташований збоку і може вибухнути через коротке замикання, вібрації, надмірний струм або старіння.

Якщо запобіжник справний, а акумулятор повністю заряджений, перевірте, чи справний контролер швидкості. Регулятор швидкості. це компонент, який посилає сигнали для ввімкнення акумуляторної батареї.

Ці регулятори швидкості можуть вийти з ладу, якщо їх пошкодити. або впустивши велосипед, або дозволивши воді потрапити в них.

Утримуйте кнопку “On” на велосипеді близько 10 секунд, щоб змусити контролер швидкості увімкнутися. Деякі контролери швидкості вмикаються натисканням кнопки “M”. Знову ж таки, це залежить від моделі вашого електронного велосипеда.

Обов’язково переконайтеся, що ваш акумулятор має принаймні два бари потужності. До речі, дуже низький рівень заряду акумулятора може призвести до того, що ваш електровелосипед не ввімкнеться.

Ще одна річ, яку слід перевірити. це правильність підключення електричних кабелів. Іноді ґрунтові дороги можуть зміщувати кабельні з’єднання; це часто трапляється з гірськими електровелосипедами.

Вода також може потрапити в ці з’єднання. Розсуньте їх і переконайтеся, що з’єднання надійно закріплене.

eBike не прискорюється

поширені, проблеми, акумулятором, електровелосипеда, способи

Існує безліч причин, чому ваш електровелосипед не набирає швидкість.

найчастіше магніти зворотного зв’язку. розташовані на кривошипі педалі або на втулці заднього колеса. забруднення безконтактного перемикача. Очистіть їх ганчіркою, і ви повинні бути готові до роботи.

Ця поширена проблема з акумулятором eBike часто діагностується неправильно.

Більшість якісних електровелосипедів мають перемикач на задніх і передніх гальмах для зупинки приводного двигуна. У деяких випадках ці перемикачі можуть застрягти. що призводять до їх виходу з ладу. Активуйте обидва гальмівні важелі кілька разів, щоб спробувати звільнити вимикач.

Щоб перевірити кінцевий вимикач, можливо, вам доведеться зняти весь задній або передній гальмівний важіль. Це ще одна причина, чому не варто залишати велосипед під дощем.

Крім того, хоча це може здатися очевидним, переконайтеся, що ви перебуваєте в правильному режимі. наприклад, тільки педаль газу, тільки педаль газу або тільки педаль газу. Іноді я опинявся в неправильному режимі, і не міг зрозуміти, чому мій електровелосипед не набирає швидкість.

Зазвичай існує мінімальна швидкість, яка активує приводний двигун. Це просто функція безпеки. і зазвичай це близько 1.8 миль на годину.

Якою швидкістю обмежені електровелосипеди?

Швидкість електровелосипедів обмежена до 25 км/год. або 15.5 миль на годину. щоб відповідати більшості правил дорожнього руху в усьому світі. Як тільки двигун досягне цього обмеження швидкості, він перестане забезпечувати потужність далі.

Звичайно, ви можете крутити педалі швидше, ніж 25 км/год, але при цьому не отримаєте жодної допомоги від основного двигуна.

Як тільки контролер швидкості розпізнає, що ви не перевищуєте 25 км/год, система керування акумулятором знову подає живлення на головний двигун. Це стандартний компонент на більшості електровелосипедів. і, знову ж таки, його роль полягає в тому, щоб забезпечити дотримання вами правил дорожнього руху.

Чи достатньо 250 Вт для електровелосипеда?

У більшості стандартних випадків використання 250 Вт більш ніж достатньо, щоб ви могли спокійно їздити на електровелосипеді по асфальту або ґрунтових дорогах. Приводний двигун потужністю 250 Вт зазвичай обмежений швидкістю 15 миль/год і може витримати вагу велосипедиста до 240 фунтів.

Якщо це не звучить вражаюче, пам’ятайте, що ви завжди можете допомогти головному двигуну, крутячи педалі.

Але ви завжди можете модернізувати свій велосипед за допомогою комплекту для переобладнання від Bafang!

Висновок

Ми можемо погодитися, що електровелосипеди пройшли довгий шлях з моменту своєї першої появи. Звичайно, проблеми з акумулятором можуть іноді траплятися, але більшість з них можна вирішити легко і швидко.

Сподіваємось, поради, які я виклав вище, допоможуть вам підтримувати ваш eBike в робочому стані швидко. і надовго. І пам’ятайте:

Найбільша небезпека для акумуляторів електровелосипедів. це надмірне нагрівання та низька напруга. Переконайтеся, що акумулятор eBike завжди заряджений. і це триватиме дуже довго.

Про автора

Емма народилася і виросла у Великобританії, навчалася в Амстердамі (де і відкрила для себе пристрасть до велосипедів), а зараз живе в Огайо. Її головна пристрасть. їзда на велосипеді, тому вона завжди шукає новий дивовижний електровелосипед, щоб зробити свою подорож ще більш незабутньою!

Залишити відгук

Привіт, я щойно купив новий електронний велосипед Перший раз, коли я ним користувався, все було добре, коли я хочу зарядити його в перший раз, акумулятор не заряджається. Зарядний пристрій працює добре, але батарея не тримає заряд Запобіжники (2) справні, і електрика перетинає батарею, але не тримає заряд. Компанія замінила акумулятор, не бачачи його, але мені хотілося б знати, чи це якось пов’язано з цією проблемою З повагою

Мій ebike вийде з ладу. Потім мені доводиться виймати акумулятор, а потім вставляти його назад. Велосипед буде працювати нормально протягом хвилини-двох, але знову вимикається. Я виймаю акумулятор і вставляю його назад. Він знову вимикається приблизно через хвилину. Батарея все ще показує 2-3 розряди. Моя 4-річна батарея погана, чи це якийсь інший компонент?

Це щойно сталося з моїм. Ви вирішили свою проблему? будь-які пропозиції? У нього було від 2 до 3 барів, коли він вирізався. Виймав і знову вставляв акумулятор, він увімкнувся, але швидко вимкнувся і більше не увімкнувся. Здається, мій акумулятор заряджається. Збираюся спробувати ще раз, але переживаю, що це знову видасться.

У мене новий болт pro ebike. Іноді він працює нормально, а іноді просто вмирає. Сьогодні я його зарядив. Я їхав, все було добре, а потім він зупинився. Зелене світло не загоряється. Я йду додому, вставляю зарядний пристрій у порт для акумулятора, вони кажуть, що це нормально. Я починаю злитися, можливо, мені слід купити новий акумулятор, але він досить новий. Я приходжу додому, зарядний пристрій червоний протягом 30 хвилин, я виходжу, все нормально, а потім він вмирає. Що це? Мені треба купити новий зарядний пристрій?,?

У мене є комплект задньої втулки двигуна 1000 Вт 52 вольта, і я маю його близько 2 років без проблем, поки кілька місяців тому я не отримав код помилки 03 на екрані ktlcd3, який після прочитання в посібнику вказав на проблему з датчиком Холла, тому, оскільки датчики коштували лише близько долара кожен, я просто поміняв усі три, а не перевіряв нічого, і я повернувся на дорогу на 100%. Ні, лише кілька днів тому я отримав той самий код помилки, тому я знову змінив датчики, але цього разу я все ще отримую помилку з кодом 03. Я перевірив кожен дріт, розібрав усе, переконався, що все добре, нічого не торкається нічого, чого не повинно бути, я замінив датчик у дроселі. Тепер, коли я підключаю все назад, я більше не отримую помилки 03, але я також не отримую живлення від дросельної заслінки, і на екрані не розпізнається жодного заряду акумулятора, хоча у мене є два акумуляторні блоки, обидва на 52 вольта, повністю заряджені. Що я міг зробити, у мене ніколи не було проблем з акумулятором, перш ніж показувати на екрані, як завжди було точно. Я збираюся продовжувати перевіряти все ще раз, мені просто потрібно було зробити перерву, перш ніж я збожеволію, на щастя для мене, я в Онтаріо, і на вулиці холодно, тому це не така вже й велика справа, але мені було цікаво, чи є у вас якісь ідеї, що я можу перевірити або зробити, щоб ця річ знову запрацювала. Дякую за ваш час, гарного дня

Огляд Electrek: Електричний велосипед Jetson Bolt. це вигідна пропозиція за 399

Одна з речей, яку я люблю в електровелосипедах. це надзвичайна різноманітність варіантів на ринку. Від вантажних електровелосипедів до міні-електровелосипедів і 10 000 вуличних електровелосипедів. тут є все, що тільки можна уявити.

Як і в будь-якому спектрі, ви часто знаходите дійсно цікаві речі на крайніх кінцях. Зустрічайте Jetson Bolt, ультрадоступний електричний велосипед 399. Ця маленька річ є напрочуд потужним велосипедом, як я переконався, катаючись на ньому кілька тижнів. Читайте далі, щоб побачити мій повний огляд.

Перш за все, давайте звернемося до слона в кімнаті. У Jetson Bolt немає педалей, тому я не впевнений, що це технічно “велосипед”.

Я б вважав, що це більше схоже на функціональність скутера у формі маленького велосипеда. Але це занадто багато слів, тому я продовжуватиму називати його велосипедом.

Технічні характеристики електричного велосипеда Jetson Bolt

Електронний велосипед Jetson Bolt, безумовно, невеликий, його вага становить лише 34 фунти (15 кг).4 кг). Він має вагу 250 фунтів (113 кг), тобто, незважаючи на те, що він невеликий, він все ще може впоратися з більшими гонщиками.

Відео огляд

Задній двигун потужністю 250 Вт не здається потужним, але він має напрочуд хороший крутний момент. Маленький моторчик досить швидко розганяє велосипед до максимальної швидкості 15 миль/год (25 км/год). Майте на увазі, що тут немає педалей, так що прискорення відбувається повністю без сторонньої допомоги.

Запас ходу становить 17 миль (30 км), але я проїхав приблизно 2/3 з них, перш ніж продуктивність почала ставати млявою. Я не впевнений, звідки вони взяли 17 миль, якщо це не милі під гору. Проте, 12 миль або близько того непогано для цього крихітного електровелосипеда. Враховуючи, що він призначений для їзди по місту, я не можу уявити, що зможу проїхати набагато далі.

поширені, проблеми, акумулятором, електровелосипеда, способи
поширені, проблеми, акумулятором, електровелосипеда, способи
поширені, проблеми, акумулятором, електровелосипеда, способи

З 36 В і 5.Акумулятор на 2 Ач (187 Вт-год), Jetson Bolt не призначений для далеких поїздок на електровелосипеді.

Гальмування здійснюється за допомогою одного механічного дискового гальма ззаду. Він відмінно підходить для хардкорних силових спусків (запитайте мене, звідки я знаю).

Поворотний дросель, лічильник заряду акумулятора, кнопка круїз-контролю, вимикач та кнопка клаксона прикрашають кермо.

поширені, проблеми, акумулятором, електровелосипеда, способи
поширені, проблеми, акумулятором, електровелосипеда, способи
поширені, проблеми, акумулятором, електровелосипеда, способи
поширені, проблеми, акумулятором, електровелосипеда, способи

Передні та задні світлодіодні ліхтарі вбудовані в раму та живляться від основного акумулятора.

Jetson Bolt складається до 20″ x 40″ x 28″ (51 см x 102 см x 71 см). Він складається біля керма, а не посередині, але все одно стає досить маленьким. Однозначно достатньо малий, щоб поміститися в будь-якому багажнику.

Якість їзди на Jetson Bolt

На цьому маленькому електровелосипеді насправді досить весело їздити. Перші день-два я наосліп намацував ногами педалі, коли рушав з місця. Але незабаром я звик до того, що “немає педалей”, і зрештою це стало нормальним явищем.

З досить потужним двигуном і невеликими колесами діаметром 12 дюймів, Jetson Bolt швидко набирає швидкість, і я ніколи не відчував, що мені потрібно допомагати йому.

Єдиний раз, коли мені не вистачало педалей, був на пагорбах, де він трохи сповільнювався.

поширені, проблеми, акумулятором, електровелосипеда, способи

Я не робив тест на повний запас ходу, тому що відсутність педалей означала, що мені довелося б повертатися пішки, коли вони нарешті закінчаться. Це, мабуть, головний мінус відсутності педалей.

Але є і плюси. Весь велосипед надзвичайно легкий без купи важких велосипедних компонентів, таких як педалі, кривошипи, ланцюг, ланцюгове кільце, касета, перемикач тощо. Крім того, вам не потрібно турбуватися про обслуговування або регулювання цих частин, і менше деталей ламається.

А завдяки меншій кількості деталей ціна на Jetson Bolt може знизитися без шкоди для якості електричних компонентів.

поширені, проблеми, акумулятором, електровелосипеда, способи

Я б хотів мати якусь підвіску, щоб трохи згладити їзду, але, звичайно, ви не можете досягти такої ваги або ціни за допомогою підвіски. А завдяки відносно широким шинам і плюшевому сидінню їзда не така жорстка, як можна було б очікувати. Ви завжди можете додати підвісну стійку сидіння, якщо вам дійсно потрібен додатковий комфорт.

Мій висновок

За свою ціну (399), електровелосипед Jetson Bolt. це чудова їзда. Він може робити все, що може робити електросамокат, але дозволяє сідати, як на велосипед.

Це не дивовижний електровелосипед у жодному разі не можна назвати дивовижним. Я їздив на електровелосипедах, які їдуть швидше, далі і мають більше можливостей. Але я ніколи не їздив на такому доступному. А враховуючи, що цей велосипед має гідну якість, він пропонує досить хороший удар за ваші гроші.

До цього часу найкращим міні-електробайком, на якому я їздив, був 489 Swagtron EB-5. Але якщо ви можете обійтися без педалей і хочете заощадити майже 100 доларів, Jetson Bolt дає EB-5 реальну перевагу.

Я думаю, що електровелосипед Jetson Bolt буде найкращим для міських райдерів або студентів у студентському містечку. Він невеликий, його легко зберігати або нести по сходах (особливо з вбудованою ручкою для перенесення), і це просто веселий маленький електровелосипед.

Як транспортний засіб останньої милі, він ідеальний. Якщо вам потрібен спосіб дістатися від дому чи роботи до поїзда чи автобуса, це може бути саме те, що вам потрібно. Він складається, що дозволяє йому сідати у багато видів громадського транспорту, і може перетворити півгодинну прогулянку на 8-хвилинну веселу поїздку.

Якщо ви розглядаєте електричний велосипед для поїздок на роботу, але не хочете вкладати багато грошей, це може бути вашою відповіддю.

Що ви думаєте про Jetson Bolt? Чи могли б ви уявити себе на цьому маленькому електровелосипеді?? Дайте нам знати в коментарях та думках власників нижче.

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek. експерти, які день за днем розповідають новини про Tesla, електромобілі та зелену енергетику. Не забудьте зайти на нашу домашню сторінку, щоб дізнатись останні новини, а також слідкуйте за Electrek в соціальних мережах та LinkedIn, щоб бути в курсі подій. Не знаю, з чого почати? Перегляньте наш канал YouTube для останніх оглядів.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top