ПЕРШИЙ ПОГЛЯД Giant Trance X Advanced E Elite 5. Гігантський електричний гірський велосипед

Продукт

2022 Giant Trance X Advanced E 0

Мік розмірковує про час, проведений з Giant Trance X E Advanced

Новинка 2022 року, Giant Trance X E Advanced, став першим в історії бренду e-MTB з вуглецевого волокна. Розроблений як універсальний і потужний всюдихід, Trance X E Advanced спирається на платформу, подібну до сплавної версії, яку ми тестували у 2020 році. Він оснащений 29-дюймовими колесами, 150-міліметровою ходовою вилкою та 140-міліметровим заднім ходом за допомогою дволанкової підвіски Maestro. Він також включає в себе цілий набір інших оновлень та нових функцій, які роблять цей гігантський e-MTB найбільш преміальним e-MTB. Немає сумнівів, що він підняв планку, хоча після того, як ми провели деякий час на борту нашого тестового велосипеда Trance X E Advanced цього року, ми все ще вважаємо, що є місце для вдосконалення.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Він набагато витонченіший за своїх попередників

Попередні моделі Giant e-MTB страждали від незграбного естетичного вигляду, в основному через використання громіздких і низько розташованих двигунів. Зробивши значний стрибок у правильному напрямку, Trance X E Advanced побудований на елегантно спроектованому повністю вуглецевому шасі, яке пропонує безліч плавних вигинів і плавних ліній. Батарея ємністю 625 Вт-год гарно інтегрована в нижню трубу, хоча її можна зняти з рами для зарядки поза велосипедом.

За потужність відповідає новітній двигун SyncDrive Pro, який видає піковий крутний момент 85 Нм. Двигун SyncDrive Pro, виготовлений Yamaha у партнерстві з Giant, став трохи тоншим у порівнянні зі своїм попередником. Результат. більш витончений силует і значно покращений дорожній просвіт. Навколо корпусу двигуна все ще встановлена величезна пластикова броньова пластина, але вона страждає від меншої кількості ударів.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Нам також подобається новий інтеейс RideControl Go, який акуратно інтегрований у верхню трубу рами. На жаль, як і на дисплеї EM800 від Shimano, п’ять світлодіодів відображають стан батареї лише з кроком у 20%. Це ускладнює оцінку залишкового запасу ходу. Однак ви завжди можете відкрити додаток RideControl, щоб побачити стан батареї у відсотках.

Як і дисплей, новий контролер RideControl Ergo 3 непомітний і простий у використанні. Він може бути встановлений на лівій або правій стороні грифа, а його близькість до руки дозволяє легко перемикати режими допомоги. Однак нас не дуже переконали довгі ручки, які зміщують важіль гальма та перемикач далі всередину. Це буде більшою проблемою для райдерів з маленькими руками.

Для тих, хто хоче ще більше навести лад, можна повністю зняти контролер RideControl Ergo 3. Це додаткова опція, оскільки ви все ще можете перемикатися між режимами допомоги через інтеейс верхньої трубки, а для зміни налаштувань використовується головна кнопка живлення.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Комфорт. це головне

Завдяки підвісці Fox та навісці Maestro, Giant Trance X E надзвичайно м’який, що забезпечує комфортну їзду, згладжуючи нерівності. Як і в останніх моделях Anthem та Trance 29, суцільнолита коромисло приводить в дію амортизатор цапфи через герметичні підшипники кочення, забезпечуючи чутливість до спрацьовування, що дозволяє задній шині підтримувати зчеплення з дорогою.

Це тонни зчеплення з дорогою від 2.6-дюймові шини Maxxis. Завдяки великому об’єму та відносно гнучкому каркасу, ці шини можна експлуатувати за досить низького тиску, що ще більше покращує загальне зчеплення та керованість. Нам дуже подобається комбінація Assegai та Dissector, хоча більш важкі райдери можуть вважати, що покришки не дуже добре проходять через берми з твердим покриттям. Цим гонщикам варто було б зменшити розмір до вужчих 2.4-дюймові шини з більш жорсткими покришками для більш точного відчуття.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

В іншому я вважаю, що Trance X E пропонує центральну посадку завдяки довгій колісній базі та крутому куту нахилу підсідельної труби. Останній створює додаткове навантаження на руки під час їзди по рівнинній місцевості, і деякі райдери могли б отримати користь від встановлення набору більш високих ручок, щоб збалансувати ситуацію. У мене не було жодних подібних проблем зі штоком у верхній частині рульової труби, і це дійсно комфортний круїзер на хвилястих стежках.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Стільки потужності

Система SyncDrive Pro, без сумніву, є визначальною особливістю Giant Trance X E. Заснований на двигуні Yamaha PW-X3, блок SyncDrive Pro компактніший і на 300 г легший за свого попередника, незважаючи на збільшення пікового крутного моменту з 80 Нм до 85 Нм.

На трасі він, безумовно, відчувається надзвичайно потужним. Він дуже чутливий, навіть до найлегшого дотику. це те, на що ви повинні звертати увагу, коли ви стоїте на велосипеді і ставите ногу на педаль.

Окрім вимірювання крутного моменту та частоти обертання, приводний блок також відчуває градієнт. Цей вхідний сигнал враховується лише тоді, коли ви їдете в режимі Smart Assist, де двигун адаптує свою підтримку відповідно до умов. Досить розумно!

Враховуючи велику потужність, двигун SyncDrive Pro працює напрочуд тихо. На жаль, він все ще торохтить на спусках, як двигун Shimano або Bosch.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Оскільки він настільки чутливий і потужний, до нього потрібно трохи звикнути, якщо порівнювати з велосипедами Shimano або Bosch. SyncDrive Pro дасть вам багато потужності легко і швидко, якщо ви цього захочете, а це означає, що вам потрібно пом’якшити хід педалей, або щедро використовувати режими нижньої допомоги, щоб приборкати сплеск. З іншого боку, оскільки можна отримати максимальну потужність двигуна з мінімальним зусиллям на педалі в режимі максимальної допомоги, двигун SyncDrive Pro буде привабливим для велосипедистів, які самостійно пересуваються, а також для менш підготовлених велосипедистів, які хочуть заощадити енергію на підйомах, щоб отримати максимум задоволення від їзди на спусках.

І це дивовижний альпініст

Завдяки потужному двигуну, пружній підвісці, крутому куту нахилу сидіння та довгим ланцюговим стійкам, Giant Trance X E. неймовірний альпініст. Насправді, це, мабуть, найкращий маунтенбайк для скелелазіння, який ми коли-небудь тестували!

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський
погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Заднє колесо має величезне зчеплення з дорогою, а 473 мм задня центральна довжина гарантує, що переднє колесо залишиться посадженим, незалежно від того, наскільки крутим буде підйом. SyncDrive Pro також забезпечує достатню кількість хрускоту навіть на низьких каденціях, тож він продовжуватиме вести вас вперед, навіть коли ви вичавлюєте з себе максимум на 51T-шестерні.

Крім того, система Fox E-Live Valve зменшує коливання педалей і утримує підвіску на високій висоті під час руху. Це дає вам достатньо вільного простору для обертання шатунів, і він протистоїть пікіруванню, коли вам потрібно вилізти з сідла. Оскільки E-Live Valve настільки ефективний, я виявив, що можу залишати фішку перемикання геометрії в нижньому положенні, не боячись постійних ударів по педалях.

Живий перемикач на e-MTB?

Система Fox E-Live Valve. захоплююча частина нашого тестового велосипеда Giant Trance X E Advanced, і ми очікуємо, що адаптивна підвіска сподобається багатьом вело-гікам.

Зараз я не буду вдаватися в подробиці про те, як працює система тут. Замість цього, ознайомтеся з нашим глибоким зануренням у Fox Live Valve та RockShox Flight Attendant, щоб дізнатися все, що вам потрібно знати.

Основна відмінність системи E-Live Valve на Trance X E Advanced полягає в тому, що вона не потребує окремого акумулятора. Замість цього вона живиться від основного акумулятора в спусковому каналі. На жаль, під верхньою трубкою для центрального процесора все ще є невелика опуклість, хоча це необхідно, оскільки там розміщені центральний акселерометр і датчик кроку. Це дозволяє системі розпізнавати, піднімаєтесь ви, спускаєтесь, їдете по рівній місцевості чи перебуваєте у вільному падінні.

Це все добре, але навіщо вам потрібен Live Valve на e-MTB? У випадку з Trance X E вона дійсно покращує загальну ефективність. Це напрочуд приємна функція на рівних трасах і в дорозі, особливо враховуючи, що багато e-MTB не оснащені блокуванням.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Підвіска, що підтримує, також дозволяє легше набирати швидкість, коли ви розганяєте велосипед вздовж траси. Це може бути складно на звичайному e-MTB через зайву вагу, липкі шини та активну підвіску, яка має тенденцію поглинати багато ваших зусиль. Для порівняння, фірмова платформа E-Live Valve покращує чутливість та маневреність Trance X E.

Недоліком системи E-Live Valve є те, що вона може бути непередбачуваною на швидкій та пересіченій місцевості. Хоча система здатна відкриватися майже миттєво, коли ви натрапляєте на достатньо велику нерівність, щоб спрацювали датчики, перехід від жорсткого режиму до відкритого відбувається більш різко на важчих e-MTB. Особливо це стосується вилки, яка має тенденцію до сильного занурення, змінюючи розподіл ваги таким чином, що це може викликати занепокоєння на крутому спуску.

Щоб протистояти цьому, я виявив, що збільшення демпфування стиснення вилки на низьких швидкостях допомогло забезпечити більшу підтримку у відкритому положенні, а також зменшити диференціал демпфування порівняно з налаштуваннями “Жорстко” та “Відкрито. Для більш агресивних гонщиків ми рекомендуємо також додати об’ємні проставки, щоб утримувати підвіску вище в її ході.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Ми хотіли б, щоб це була кефаль

Насправді, проблема з розподілом ваги на Trance X E зводиться до надзвичайно довгих ланцюгових стійок. 473 мм довжини заднього штиря. це справді чудовий показник, який на 20-30 мм довший, ніж у конкурентів, таких як Trek Rail та Specialized Levo. Це також означає, що на малих і середніх рамах довжина задньої частини фактично більша, ніж винос.

Звичайно, довга задня частина робить великий внесок у здатність Trance X E до підйому, і це, безумовно, робить його дуже стійким та стабільним велосипедом для їзди на більш пологих стежках. Переднє зчеплення з дорогою відмінне, що дозволяє вам впевнено проходити повороти і сильно штовхати його в них. Завдяки хорошому зчепленню з дорогою, Trance X E насправді проходить повороти набагато краще, ніж можна було б очікувати, враховуючи його довгу колісну базу.

Однак, коли градієнт різко знижується, ваша вага переноситься вперед на переднє колесо, що посилює занурення вилки. Це зменшує впевненість на спусках, а також зменшує грайливість велосипеда. Дійсно, оскільки ваші ручки знаходяться досить далеко від задньої осі, важко підняти переднє колесо.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Ще одним недоліком довгих ланцюгів є помітний бічний прогин рами. Це не дуже шкодить якості їзди, і, насправді, це додає Trance X E гнучкості в управлінні. Однак, під час перемикання передач на вищу швидкість задня частина рами здригається щоразу, коли ланцюг врізається в касету, що звучить і відчувається неприємно.

Через розташування двигуна та нижньої тяги на конструкції підвіски Maestro, у Giant є обмежений простір для скорочення довжини ланцюга на Trance X E. З огляду на це, ми вважаємо, що спеціальне налаштування вилки було б чудовим варіантом для цього велосипеда. Мало того, що менший 27.5-дюймове заднє колесо дозволяє вкоротити задню частину, що також допоможе покращити загальну маневреність.

Витривалішим гонщикам варто звернути увагу на Reign e

Знову ж таки, більш агресивним гонщикам буде просто краще придивитися до останньої моделі Giant Reign E.

Цей велосипед вже спеціально сконструйований на основі мульті, що дозволяє значно скоротити довжину задньої частини на 454 мм. Геометрія не надто відрізняється, хоча і має менший кут нахилу головної частини. Завдяки 170-міліметровій вилці та 160-міліметровому ходу заднього колеса, Reign E є кращим вибором для витривалих гонщиків, які долають крутіші та складніші місцевості.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Для порівняння, Trance X E більше підходить для трейлового катання та подорожей по пересіченій місцевості. Це комфортний велосипед, і він пропонує хорошу стабільність на більшості трас, що підійде для менш досвідчених райдерів.

Це солідний пакет за свої гроші

Наш тестовий велосипед Giant Trance X Advanced E 0. не зовсім дешевий велосипед, хоча порівняно з конкурентами він пропонує напрочуд хороше співвідношення ціни та якості.

Разом з повністю карбоновою рамою ви також отримуєте карбонові шатуни Praxis, карбонову колісну пару та карбоновий кермо від Giant. Додайте до цього чудову підвіску Fox Factory та куленепробивну систему Shimano XT, і ви отримаєте дійсно преміальну конструкцію.

Він також був надійним. Під час тестування я не зіткнувся з жодними проблемами щодо міцності, і варто зазначити, що Trance X E має максимальне корисне навантаження 133 кг, що робить його підходящим варіантом для більш важких райдерів. Ми б рекомендували встановити шинні вставки на задню частину або більш міцні покришки, якщо ви часто їздите дуже кам’янистою місцевістю.

Модель зі сплаву. наш вибір з усього асортименту

Але якби ми витрачали власні кошти, то обрали б саме модель Trance X E 1 з легкого сплаву. Цей велосипед продається за 9 299 австралійських доларів, що робить його трохи доступнішим, ніж карбонові моделі.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Звичайно, рама зі сплаву важча, але вона має таку ж геометрію, конструкцію підвіски Maestro та двигун SyncDrive Pro, як і карбонові моделі. Однак, він оснащений більшим акумулятором на 750 Вт-год. Він також відмовився від підвіски E-Live Valve, натомість обрав звичайний амортизатор Fox Float X, а також вилку 36 з чудовим демпфером GRIP.

Можливо, він не має такої привабливості, як карбонова модель з її електронною адаптивною підвіскою, але він, без сумніву, пропонує простішу та практичнішу комплектацію, яка відповідає вимогам сучасної їзди на e-MTB.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Вердикт Flow

Останній Giant Trance X E зробив крок у правильному напрямку завдяки своєму витонченому карбоновому шасі, низькопрофільному двигуну та стриманому користувацькому інтеейсу. Геометрія все ще здається трохи застарілою з надзвичайно довгими ланцюгами та подвійними 29-дюймовими колесами, особливо якщо порівнювати її з Specialized Levo, Merida eOne-Sixty і навіть з власним Reign E від Giant. І хоча ми вважаємо, що система Fox Live Valve добре себе зарекомендувала в правильному застосуванні, ця технологія є надмірною для e-MTB, навіть якщо вона і пропонує деякі помітні переваги.

З цієї причини ми вважаємо, що моделі Trance X E зі сплаву пропонують більш практичну комплектацію за значно нижчою ціною.

Ми все ж рекомендуємо більше агро райдерам одразу переходити на Reign E. Але якщо вам потрібен комфортний круїзер з потужним двигуном, пружною підвіскою і стабільною керованістю, Trance X E. це надійний варіант з привабливими характеристиками за ці гроші.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Copyright © 2023 Flow Mountain Bike

Giant переходить у нову категорію легких повноцінних електровелосипедів завдяки новій технології акумуляторних батарей від Panasonic та компактному двигуну від Yamaha.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

За останні кілька років електровелосипеди розділилися на два домінуючі сегменти: важкі, повноцінні електровелосипеди з великими запасами ходу та легкі електровелосипеди з менш потужними двигунами та меншими розмірами акумуляторів. З різною анатомією пов’язані різні характеристики їзди, що змушує гонщиків обирати, що вони хочуть отримати від свого eMTB: потужність, дальність і стабільність; або легку маневреність з обмеженою потужністю і дальністю.

Вставте новий Trance X Advanced E Elite від Giant. Нова модель важить 41 фунт і оснащена двигуном з обертовим моментом 85 Нм та 20-елементним акумулятором з проривною технологією, розробленою компанією Panasonic, що поєднує в собі характеристики обох категорій електровелосипедів. Trance X Advanced E Elite. це перший у своєму роді електровелосипед, який створює нові очікування для електровелосипедів з невеликими акумуляторами.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

  • Композитна рама Giant Advanced-класу
  • Змішане налаштування коліс
  • 140мм ( 5.5-дюймовий) хід заднього колеса // 150 мм (5.9-дюймовий) хід вилки
  • Дизайн підвіски Maestro
  • Акумулятор Giant EnergyPak Smart ємністю 400 Вт-год (доступний розширювач діапазону на 200 Вт-год Energy Pak)
  • Двигун Giant SyncDrive Pro2 з обертовим моментом 85 Нм
  • Інтегрований дисплей на верхній трубі
  • Інтегрований пульт дистанційного керування RideControl Ergo 3
  • П’ять налаштованих режимів допомоги через додаток RideControl App
  • Внутрішня прокладка кабелю через гарнітуру або раму
  • Регулювання геометрії фліп-чіпа
  • 65.5/65.7 кутів нахилу виносної труби
  • Довжина ланцюга 447 мм
  • Чотири будівельні комплекти
  • Розміри S. XL
  • Заявлена вага (розмір середній, комплектація Elite 0): 41.4 фунти (18.8 кг)
  • MSRP: 6,000. 14 000 ДОЛАРІВ США

Огляд Giant Trance X Advanced E Elite

Trance X Advanced E Elite. це перший крок Giant в сегменті легких електровелосипедів. Розроблений з метою створення спритного, ефективного та маневреного велосипеда з безкомпромісною потужністю, Trance X Advanced E Elite важить на 9 фунтів (4 кг) менше за повнорозмірний Trance X Advance E. Як Giant вдалося досягти такої низької ваги при повній підтримці двигуна? В основі велосипеда лежить абсолютно нова, легша технологія акумуляторних батарей від Panasonic у поєднанні з новим компактним двигуном від Yamaha. Рама також виготовлена з композитного матеріалу Giant Advanced-класу, і всі моделі мають компоненти, які надають перевагу легкій вазі. При вазі 41.4 фунти (18.8 кг), Trance X Advanced E Elite не є найлегшим електровелосипедом на ринку. Однак це найлегший електровелосипед у порівнянні з моделями з двигунами крутним моментом 85 Нм, що дає гонщикам співвідношення потужності до ваги, якого не досяг жоден інший електровелосипед.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Карбонова рама використовує давню конструкцію підвіски Maestro від Giant з ходом заднього колеса 140 мм, в парі з вилкою 150 мм та змішаною компоновкою коліс. Giant каже, що змішані колеса були обрані, щоб максимізувати можливості стабільності 29-дюймового переднього колеса з швидкою та швидкою керованістю 27-дюймового колеса.5-дюймове заднє колесо. Зменшене заднє колесо також дозволило зробити ланцюг коротшим, що ще більше покращило маневреність. Коли ми запитали Giant, чому вони вибрали 140 мм ходу для свого першого легкого електровелосипеда, замість того, щоб зробити модель для ендуро або крос-кантрі, вони дали розпливчасту відповідь, натякаючи на те, що майбутні легкі, повноцінні моделі з іншим ходом дуже ймовірні. Отже, якщо ви, як і ми, сподівалися на легкий ендуро eMTB, вам доведеться ще почекати.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Нижче ми розглянемо всі електронні технології, які відрізняють Trance X Advanced E Elite, але інші деталі рами включають безперешкодну підсідельну трубу, що дозволяє вставити повнорозмірну крапельницю, фліп-чіп в рокерній ланці, який забезпечує дві геометричні конфігурації, інтеграцію FOX Live Valve, регульоване цільне кермо/винос та кріплення для повнорозмірної пляшки води.

Інтеграція в кокпіт без компромісів

Сподіваємося, що деякі люди зупиняться і прочитають цей розділ, перш ніж прокрутити до кінця, щоб побачити Коментарі та думки власників про цільне кермо з кабелями для гарнітури. На щастя, Giant розуміє, що не всі поділяють галузеву тенденцію узагальнювати налаштування кабіни або прокладати кабелі через підшипники, і оснастив Trance X Advanced E Elite двома варіантами прокладки кабелів і досить хитромудрим цільним регульованим кермом/виносом (тільки в версії Elite 0). Для тих, хто віддає перевагу простоті обслуговування, а не візуальній простоті, рама має три кабельні порти, що дозволяє гонщикам вибирати спосіб прокладки кабелів. Якщо ви вирішите залишити кабелі прокладеними через гарнітуру, Giant додали багато RD в ущільнення верхньої кришки гарнітури, щоб гарантувати, що елементи не потраплять в підшипники гарнітури.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Що стосується кокпіту, то абсолютно новий блок Contact SLR Trail від Giant надає райдерам такі ж можливості регулювання, як і у стандартного двосекційного кокпіту, включаючи довжину виносу (40мм, 45мм, 50мм), нахил назад (7, 8 або 9 градусів) та ширину (800мм з мінімальною шириною 760мм). Довжина вилки регулюється шляхом заміни клинів, які вставляються між рульовою трубою та овальним штоком. Задній хід встановлюється на 8 градусів і регулюється шляхом заміни проставки, яка знаходиться під кермом, а проставки маркуються відповідно до регулювання, яке вони забезпечують. Єдиним недоступним регулюванням є висота керма, оскільки Contact SLR Trail доступний лише з висотою на 20 мм.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Крім унікальної можливості регулювання, в контактному блоці SLR Trail також використовується запатентоване суцільне вуглецеве волокно з більш тонким профілем біля центру керма, призначене для покращення відповідності та зменшення ваги. Вага всього 225 грамів. це, безперечно, легка конструкція, яка зменшує вагу звичайного двосекційного кокпіта на 100-200 грамів. Відповідність. актуальне слово в наші дні, але Giant стверджує, що Contact SLR Trail забезпечує на 16% більшу відповідність по вертикалі, ніж їхня неінтегрована карбонова ручка Contact SLR Trail. Останні деталі включають верхню кришку ковпака, яку можна замінити кріпленням для комп’ютерних блоків, екшн-камер або ліхтарів.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Двигун SyncDrive Pro2

SyncDrive Pro2. це абсолютно новий, компактний двигун, розроблений спільно з Yamaha для Trance X Advanced E Elite. Забезпечуючи той самий крутний момент 85 Нм з коефіцієнтом підтримки 400%, що й двигун SyncDrive Pro від Giant, який використовувався на попередніх моделях E, двигун Pro2 значно легший. він важить лише 5 кг.9 фунтів (2.7 кг). Він також може похвалитися збільшеним на 37 мм дорожнім просвітом з вужчим Q-фактором. У порівнянні з іншими легкими електровелосипедами, Trance X Advanced E Elite забезпечує найбільшу потужність. Наприклад, SL 1 від Specialized.1 двигун пропонує 35 Нм, двигун Shimano EP8 Orbea з RS-налаштуванням пропонує 60 Нм, а Fuel EXe від Trek з двигуном HPR50 від TQ пропонує 50 Нм.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

У двигуні SyncDrive Pro2 використовується технологія Smart Assist від Giant, яка використовує датчики та алгоритми для визначення точної кількості допомоги, необхідної в будь-який момент, створюючи майже миттєву потужність, що доставляється з природним відчуттям. Існує п’ять режимів допомоги, які можна налаштувати в додатку RideControl відповідно до вподобань велосипедиста та рельєфу місцевості. Райдер може регулювати крутний момент в діапазоні 20-85 Нм, коефіцієнт підтримки від 50-400%, а швидкість прискорення від 2 секунд до 200 мілісекунд. Оскільки наш час на Trance X Advanced E Elite був коротким, ми не налаштовували режими в додатку, але виявили, що стандартні налаштування пропонують поступову зміну допомоги, на яку легко застрибнути та їхати. Ось як розподіляються режими роботи акумулятора: Режим 1: 50% / 20Нм /.5s; Режим 2: 125% / 40Nm /.5s; Режим 3: 175% / 50Nm /.5с; Режим 4: 250% / 60Нм /.5s; Режим 5: 400% / 85Нм / 200м

Акумулятор EnergyPak Smart 400

Чарівний соус, який дозволяє Trance X Advanced E Elite упакувати повноцінний двигун в легкий електровелосипед. це нова батарея EnergyPak Smart 400Wh від Giant, розроблена спільно з Panasonic спеціально для електровелосипедів. Батарея оснащена абсолютно новим, більшим, але легшим літій-іонним елементом типу 22700. Ці нові елементи мають вищу максимальну ємність розряду, що дозволяє передавати 85 Нм крутного моменту від батареї, яка вдвічі менша за попередні батареї. Завдяки збільшенню щільності та розміру кожного елемента, батарея може працювати прохолодніше і витримувати довший загальний життєвий цикл, покращуючи довговічність і продуктивність, а також збільшуючи силу струму кожного елемента, що еквівалентно вищому крутному моменту.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Технологія акумуляторних батарей може бути не надто захоплюючою темою, але до цього часу більшість повнорозмірних батарей для електровелосипедів використовували елементи 21700 для максимізації крутного моменту, в той час як двигуни з меншою потужністю використовували елементи 18650 для максимізації ваги. Тепер Giant робить крок у нову сферу, пропонуючи велосипедистам клітинну технологію, яка може забезпечити максимальний крутний момент у легкому корпусі. EnergyPak Smart 400 також знаменує запуск нового виробництва CO2-нейтральних акумуляторів Giant. І оскільки електровелосипеди стають все більш популярними, саме перед такими ініціативами ми знімаємо капелюха. Браво, гігант!

Як відомо більшості велосипедистів, час автономної роботи акумулятора значно залежить від багатьох факторів, таких як вага велосипедиста, вітер, рельєф місцевості, температура та вибір шин. За оцінками Giant, з акумулятором EnergyPak Smart 400 гонщики можуть розраховувати на пробіг від 28 до 93 миль в залежності від умов, а з подовжувачем EnergyPak. на додаткові 15-46 миль. Ми не можемо точно оцінити запас ходу EnergyPak Smart 400, оскільки наші дві поїздки на Trance X Advanced E Elite були короткими і з помірним навантаженням, що не вимагало багато заряду акумулятора. Тим не менш, ми завершили обидва заїзди з трьома з п’яти барів, що не було ні дивним, ні занепокоєнням.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Для райдерів, які прагнуть вибити великі атракціони, що вимагають максимального запасу ходу, Giant пропонує розширювач діапазону 200Wh Energy Pak для Trance X Advanced E Elite з тією ж технологією 22700 осередків. І як бонус, подовжувач має банк живлення USB-C, який можна використовувати для зарядки пристроїв. Зарядка здійснюється за допомогою інтелектуального зарядного пристрою EnergyPak 4A Smart Charger від Giant, який постійно підтримує зв’язок між зарядним пристроєм та акумулятором для оптимізації умов зарядки та продовження терміну служби акумулятора. Він також має режим зберігання, який заряджає батарею до 60%, що, за словами Giant, є ідеальною ємністю для тривалого зберігання. Нарешті, EnergyPak Smart 400 не так легко зняти для зарядки, щоб замінити батарею посеред поїздки.

RideControl Go та Ergo 3 Remote

На Trance X Advanced E Elite є два центри керування. По-перше, кнопка RideControl Go на верхній трубі дозволяє вмикати та вимикати систему, перемикатися між режимами живлення, а також показує рівень заряду батареї та режим підтримки за допомогою кольорових світлодіодів.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Другий. пульт RideControl Ergo 3 на кермо. Інтегрований в рукоятку пульт дистанційного керування, який можна встановити з будь-якого боку, має три кнопки, що налаштовуються, для керування режимами електропідсилювача. Giant пропонує ручки для конкретних розмірів рами (різної довжини та діаметру) з конічним профілем, але пульт Ergo 3 можна використовувати з будь-якими змінними ручками. Користувачі також мають можливість використовувати два пульти з кожного боку для керування такими функціями, як допомога при ходьбі або освітлення.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Відсутність більш досконалого інтегрованого дисплея може здатися недоліком для деяких велосипедистів, оскільки інші бренди пропонують пристрої, які чітко відображають відсоток заряду акумулятора, каденцію, дальність, наші ватти. Підхід Giant полягав у тому, щоб надати велосипедистам простий інтеейс з ключовою інформацією, необхідною під час їзди, яка не відволікатиме та не збиватиме з пантелику.

Геометрія

Trance X Advanced E Elite має геометричний пакет, який ми б назвали скромно прогресивним. І для 140-міліметрового туристичного велосипеда, пріоритетами якого є легкість, маневреність та ефективність, Giant впорався з цим завданням. Trance X не є надмірно довгим або млявим, але вдало балансує між тим, щоб бути достатньо орієнтованим на спуск, щоб забезпечити безпеку та стабільність, в поєднанні зі зручним розташуванням педалей та керованою колісною базою.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Одним з аспектів геометрії, на якому Giant дійсно зосередився, було досягнення короткої довжини ланцюга, щоб зробити Trance X Advanced E Elite максимально маневреним. Часто нижній кронштейн електровелосипеда перевантажений двигуном і ланками підвіски, які борються за простір, що призводить до зростання заднього центру. Розробивши новий двигун SyncDrive Pro2 у поєднанні з платформою підвіски Maestro, компанія Giant змогла розмістити нижню тягу навколо двигуна без шкоди для кінематики підвіски та досягти довжини ланцюга 447 мм. Короткі ланцюгові стійки також стали рушійною силою для комбінованої установки коліс.

Будівельні комплекти

Trance X Advanced E Elite доступний у чотирьох комплектаціях вартістю від 6 000 доларів. 14 000 USD. Переглянувши специфікацію збірки будь-якої моделі, ви побачите, що Giant не економив на компонентах, щоб досягти мінімально можливої ваги. Єдина напівсумнівна специфікація. це покришки EXO від Maxxis, які можуть виявитися занадто легкими навіть для легкого електровелосипеда. Ми завжди вітаємо додаткову підтримку боковин та захист ободів, особливо на трейлових велосипедах.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Серед особливостей збірки варто відзначити, що всі моделі оснащені однаковим двигуном SyncDrive Pro2, акумулятором EnergyPak 400Wh та пультом RideControl Ergo 3. Три найкращі моделі мають повну композитну раму класу Advanced, тоді як найдешевша модель Elite 3 поєднує карбоновий передній трикутник з алюмінієвою задньою частиною. Дві найкращі моделі Elite 0 та Elite 1 також поставляються з клапаном FOX Live Valve.

На стежці Дзен

У листопаді минулого року я приєднався до команди Giant на прес-таборі в. Джордж, штат Юта. Хоча за цей час я поскрипів лише двічі, Trance X Advanced E Elite залишив незабутнє враження і змінив мої уявлення про те, як я класифікую електровелосипеди.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Їзда в Діві відображала те, що я припускаю, що їзда на Місяці була б схожа на їзду на Місяці. Обидва дні були витрачені на вибірку важких для педалей трас на хвилястій місцевості, розділеній короткими скелястими спусками. Невпинно технічні. це найкращий спосіб описати знакові Zen Trail та Gooseberry Mesa. На щастя, захоплюючі краєвиди безкрайнього пустельного ландшафту нескінченні, коли вам потрібно відпочити від м’язів на скельних виступах або спринтерського підйому на десятий поспіль рок-н-рол поспіль. Хоча траси не допомогли мені перевірити час автономної роботи нового акумулятора EnergyPak 400 або розширити межі спуску Trance X Advanced E Elite, вони дали мені гарне відчуття швидкої керованості велосипеда та миттєвої допомоги двигуну. Для велосипеда, який повинен бути легким, чутливим і легким у пересуванні, Юта виявилася ідеальною зоною для тестування, навіть якщо це не був мій улюблений стиль їзди.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Я катався на великому велосипеді Trance X Advanced E Elite, який ідеально підійшов мені на зріст 6 футів. Окрім налаштування просідання та регулювання елементів керування кокпіта, я зміг застрибнути на велосипед і відчути себе комфортно з самого початку. Оскільки така можливість була, я вирішив налаштувати блок Contact SLR Trail так, щоб забезпечити 7-градусний нахил назад і довжину виносу 50 м. Я стояв там, поки хтось із Giant розбирався зі мною, але весь процес зайняв близько 5 хвилин. На трасі комбінація керма та виносу була зручною, але я б не сказав, що це відчуття було надзвичайно новим чи унікальним. Відчуття від велосипеда. це завжди сума його компонентів, тому було важко визначити кермо як основне джерело того, чому Trance X Advanced E Elite їде неймовірно плавно.

Я не збираюся занурюватися в деталі того, як працював Live Valve від FOX. Зосередившись на тому, як працює Trance X Advanced E Elite, ознайомившись з новою для мене системою електронного велосипеда та проїхавши кілька розумово виснажливих трас, я не витратив багато часу на набирання системи. Чи потрібна велосипеду система Live Valve? Ні. Мені завжди подобалась гнучкість та ефективність підвіски Maestro від Giant, і Giant бездоганно реалізував цю конструкцію на Trance X Advanced E Elite. Чи покращила система Live Valve роботу підвіски? Безперечно. Я вирішив поїздити з вимкненою системою і в більш екстремальних налаштуваннях (жорсткий режим, чутливість до нерівностей 4), що дало мені змогу зробити наступний висновок. З вимкненим Live Valve, підвіска була трохи активнішою, проїжджаючи більше на нерівностях. З більш жорстким налаштуванням Live Valve підвіска частіше ставала жорсткішою, що робило велосипед чутливим та швидким, але забирало частину зчеплення та комфорту при підйомах. Після першого дня їзди я зупинився на спортивному режимі з чутливістю до нерівностей 3, який був трохи м’якшим, ніж стокове налаштування, і збалансував комфорт та чутливість на нескінченно кам’янистій місцевості. Для райдерів, які можуть дозволити собі збірку Elite 0 або Elite 1 з Live Valve, можливості налаштування безмежні, щоб відповідати налаштуванням підвіски для конкретних випробувань або створити точну характеристику їзди. Однак, Trance X Advanced E Elite забезпечує надзвичайно ефективну платформу і без системи.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Наважуся сказати, але Trance X Advanced E Elite їхав як гірський велосипед. Незважаючи на те, що спуски в Юті були короткими і важкими, коли з’являлася можливість відпустити гальма, велосипед був неймовірно легким на ногах. 41 фунт, можливо, не такий легкий, як у деяких електронних велосипедів, але з вагою вилки FOX 36 під пахвами, змусити велосипед реагувати на мої дії не відчувалося важким або вимушеним. Я міг змінювати напрямки та лінії руху, як на ендуро, і мені ніколи не доводилося підлаштовувати точки гальмування під додаткову вагу велосипеда. На повнорозмірних електровелосипедах однією з моїх улюблених характеристик спуску завжди була додаткова стабільність завдяки низько підвішеній вазі двигуна. Незважаючи на те, що новий двигун SnycDrive Pro2 легкий, я все одно виявив, що Trance X Advanced E Elite пропонує додаткове зчеплення та контроль на крутих поворотах і залишається стабільним на твердих кам’янистих ділянках.

Стежки, якими ми їхали, звивалися по пересіченій місцевості, що вимагало постійного натискання на педалі, щоб підтримувати швидкість і проїжджати чисті ділянки. Я ніколи не їздив на велосипеді з системою SyncDrive від Giant, але був вражений її плавною та природною передачею потужності. Я катався на інших системах, які дуже залежать від частоти обертання педалей, в той час як інші вимагають лише обертання педалей, щоб отримати нефільтровану допомогу. Двигун SyncDrive Pro2 приземлився прямо посередині, пропонуючи достатньо потужності в будь-який момент, але вимагав агресивного підходу до педалювання, щоб підтримувати допомогу. Trance X Advanced E Elite також розганявся швидше, ніж більшість електровелосипедів, на яких я їздив, ймовірно, завдяки своєму легкому та повнорозмірному двигуну з обертовим моментом 85 Нм.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Різниця між п’ятьма режимами допомоги була невеликою, що дозволило легко знайти ідеальний режим, який відповідав би моєму каденсу. На відміну від трирежимних систем, які, здається, пропонують лише один корисний режим допомоги для більшості маршрутів, я виявив, що перемикання режимів на двигуні SyncDrive Pro2 відбувається майже з тією ж швидкістю, з якою я перемикаю передачі. На жаль, мінімалістичні кнопки на пульті управління RideControl Ergo 3 було важко розрізнити, що змушувало мене постійно дивитися вниз на блок RideControl Go, щоб підтвердити, в якому режимі я перебуваю. Спочатку я припускав, що я ознайомлюся з тактичною функцією пульта дистанційного керування і не буду перевіряти пристрій двічі. Але через кілька годин і пару сотень поглядів на мою верхню трубу, я почав бажати кращого пульта дистанційного керування або більш помітного дисплея.

Я тестував супермодну збірку Elite 0, і разом з нею прийшли деталі, а саме колеса та шини, які закріпили Trance X Advanced E Elite в категорії трейлових велосипедів. Звичайно, якщо ви любите швидку їзду та складні, вибагливі траси, ви можете замінити кілька деталей, і Trance X Advanced E Elite стане дуже потужним 140-міліметровим туристичним велосипедом. Однак, це не схоже на мету, яку переслідувала компанія Giant, коли розробляла цей велосипед. На мою думку, Trance X Advanced E Elite призначений для далеких поїздок по змішаній місцевості, забезпечуючи при цьому легку, чуйну їзду, яка відображає (максимально наближену) до звичайного гірського велосипеда. Але з додатковою перевагою. миттєвою потужністю на педалях, що дозволяє їхати далі.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Що в підсумку?

Trance X Advanced E Elite дійсно розмиває межу між існуючими категоріями електровелосипедів, пропонуючи гонщикам велосипед з нефільтрованою потужністю при керованій вазі. Можливо, це не найлегший електровелосипед, який коли-небудь був розроблений, але він все ще неймовірно маневрений, що дозволяє легко ковзати по складних підйомах або недбало летіти вниз по спусках. Giant вийшов на ринок з новою технологією акумулятора та пакетом двигунів. І рухаючись вперед, буде цікаво подивитися, як Trance X Advanced E Elite впливає на те, що очікується від легкого електровелосипеда, оскільки вам більше не доведеться вибирати між потужністю та вагою. Тепер ви можете з’їсти і свій пиріг, і його теж.

Для отримання додаткової інформації, будь ласка, відвідайте гігантські велосипеди.com

Перегляньте основні характеристики, порівняйте велосипеди та оцініть новий Giant Trance X Advanced E Elite в нашому гіді з вибору велосипедів для маунтинбайку.

Про тестера

Джейсон Шредер. Вік: 28 // Стаж їзди на MTB: 16 // Зріст: 6′ (1.8 м) // Вага: 175 фунтів (79.3 кг)

Колись гонщик Кубка світу зі швидкісного спуску, який став офісним жокеєм, Джейсон провів роки у велосипедній індустрії по обидва боки стрічки. Шанувальник цілоденних пригод у сідлі або кружляння на скейт-парку, він не робить різниці між будь-якими видами їзди на двоколісному транспорті. Джейсон. уродженець Каліфорнії, який не проводить багато часу на одному місці, і більшість вихідних він проводить у своєму фургоні десь на західному узбережжі.

Гігантський електронний велосипед. Road E 1 Pro

Прискорюйтеся на відкритій дорозі з цим жвавим новим електровелосипедом, створеним для ефективної їзди по бездоріжжю. Завдяки чутливій алюмінієвій рамі, композитній вилці та нашому оновленому двигуну SyncDrive Pro, Road E Pro. це ідеальний спосіб продовжити ваші пригоди на дорозі.

КЛЮЧОВІ ФАКТОРИ ПРОДУКТИВНОСТІ Потужний двигун SyncDrive Pro створений для спортивної їзди. З максимальною частотою обертання 170 об/хв, крутним моментом 80 Нм та п’ятьма режимами підтримки він допоможе вам з легкістю підкорювати підйоми.

Більша відстань Новий інтегрований компактний акумулятор EnergyPak Smart 375 забезпечує 375 Вт-год енергії та має найвищу щільність енергії. тож ви можете їздити довше та долати більші відстані.

Плавний контроль Колеса та шини Giant Tubeless Ready забезпечують менший опір коченню, більш плавну їзду та покращений захист від проколів.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Giant Bicycle Малайзія

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Як ви визначаєте ідеальний велосипедний досвід? Це залежить від вас. Місія команди Giant Bicycle. допомогти зробити це можливим. Створити найкращий досвід їзди на велосипеді для всіх велосипедистів у всьому світі.Giant Bikes. це будівельники та інноватори, але вони також є глобальною спільнотою велосипедистів. Вони. спортсмени, шукачі пригод та прихильники велосипедного спорту. Вони. гонщики Тур де Франс, дослідники одноколійних трас, сусіди та друзі.Це правда, що Giant Bikes є найбільшим у світі виробником високоякісних велосипедів, але вони ніколи не забувають, звідки ми прийшли. Вони почали з малого. І вони були засновані на ідеї, що найкращий спосіб надихнути пристрасть до їзди на велосипеді. це створити найкращі велосипеди та зробити їх доступними для всіх велосипедистів.Багато чого змінилося з тих пір, як ми починали в 1972 році. Насправді, Giant Bikes вже давно є одним з головних каталізаторів змін у велоспорті. Ми представили легші та міцніші алюмінієві рами в той час, коли галузевим стандартом була сталь. Ми першими зробили велосипеди з вуглецевого волокна широко доступними для всього світу. Ми визначили вигляд і відчуття сучасних шосейних гоночних велосипедів завдяки нашій технології Compact Road. А з підвіскою Maestro Suspension ми зробили революцію у виробництві позашляхових велосипедів.Сьогодні цей дух інновацій сильніший, ніж будь-коли. Колекція спорядження та одягу Giant Bikes, розроблена та протестована деякими з найкращих команд та спортсменів у професійних перегонах, продовжує розширюватися. Наші провідні в галузі електровелосипеди переосмислюють можливості для гонщиків з будь-якими здібностями.Ці інновації служать більшій меті. Це не просто перемога в перегонах і виробництво легших, сильніших і швидших велосипедів. Це лише частина справи, але ми також прагнемо зробити їзду на велосипеді приємнішою та доступнішою. Для всіх.Коли ми говоримо про “Ride Life”, ми маємо на увазі саме це. Продукти Giant, їхні люди, їхня пристрасть. Їхнє прагнення покращити ваше велосипедне життя. понад 12 000 роздрібних магазинів по всьому світу.

Чи варто купувати Giant Trance X E 2 Pro 29er? [2022 Огляд Giant Trance X E 2 Pro 29er]

Що нам подобається в ньому: Повністю вбудована електрична система, регульована геометрія рами, зручна амортизація під час руху.

Що нам не подобається Вага може бути трохи завеликою.

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Для тих, хто не любить швидкі підйоми, довгі петлі та одноколійну їзду? Але більшість людей можуть бути фізично не в змозі подолати довгу низку гірських трас, тому цей Giant Trance X E 2 Pro 29er може допомогти. Розкрийте свою свободу з цим потужним, веселим та плавним електровелосипедом, який допоможе вам вийти на новий рівень у грі на бездоріжжі.

Конструкція рами з повною підвіскою дозволяє йому з легкістю спускатися з гори та впевнено підніматися на гору. І це завдяки “м’язистому” двигуну SyncDrive Pro з п’ятьма налаштуваннями потужності на педалі.

Нижче ми проаналізуємо характеристики Giant Trance X E 2 Pro 29er на підйомах, спусках, ключові особливості, компоненти та технічні характеристики, а також інші версії.

Якщо ви хочете дізнатись більше про огляди велосипедів, ви можете слідкувати за нами.

Giant Trance X E 2 Pro 29er Climbing Performance

Плавні удари. відмінна риса цього велосипеда. Я. ентузіаст спуску, але підйоми завжди були для мене важкими, тому я обрав цей електричний велосипед Giant Trance X E 2 Pro. Тому що електричний привід дає мені додаткову допомогу на підйомах. Немає сумнівів, що це комфортний та ефективний велосипед для підйому в гору.

Швидкий підйом в гору в основному завдяки потужному приводу з підтримкою педалей, але це не єдине, що він має. Я думаю, що хороший кут нахилу підсідельної труби та зручне розташування педалей також відіграють незамінну роль при підйомі на довгий схил. Перед поїздкою я також забронював житло через IHG Hotels Resorts, щоб мати достатньо місця для відпочинку та підготовки.

По дорозі мені траплялися різні гірські місцевості, і поки не було надто жорстко на поворотах або дуже технічно складно, вона добре справлялася із завданням. І він може з легкістю рухатися вперед на дуже гладких стежках і перетинати технічні ділянки.

Під час їзди я відчував, що кут нахилу виносної труби дуже слабкий, і переднє колесо вело мене вперед. Це було особливо помітно на низьких швидкостях, в крутих поворотах і на крутих пагорбах, де доводилося петляти вперед.

Варто зазначити, що система силового приводу є чудовою при підйомі на пагорби. Оскільки я не відчував, що їду на звичайному велосипеді з повною підвіскою, коли піднімався в гору, як тільки я почав крутити педалі, я відчув, що передача потужності була плавною та сильною. І коли я переставав крутити педалі, потужність все одно підтримувала постійний і незначний привід. Це дуже допомогло мені підтримувати мотивацію на підйомах, і це дало мені відчуття, що підйом буде другою половиною моєї поїздки.

Giant Trance X E 2 Pro 29er Downhill Performance

Giant Trance X E 2 Pro дуже схожий на більшість електровелосипедів, які ми тестували, але у них немає задньої амортизації. А це означає, що він може бути не дуже придатним для спуску. Однак велосипед великий і важкий і, здається, має велику інерцію для спуску.

Досвід

Несподіванкою стала відмінна поведінка на спусках, завдяки сильній геометрії та преміальному пакету підвіски. Він має універсальну сучасну геометрію, яка дозволяє цьому велосипеду почуватися комфортно на всіх швидкостях і на будь-якій місцевості. Крім того, Giant оснастив його підвіскою Maestro та міцною вилкою, що робить його дуже стабільним, як на мене. До того ж, шасі досить широке і міцне, щоб витримувати всю вагу велосипеда, що робить його дуже м’яким для мене під час їзди.

Найкраще слово для опису підвіски на Giant Trance X E 2 Pro. “шовковиста”. Тому що підвіска Fox настільки комфортна, а дизайн Maestro допомагає велосипеду літати над відкритими кам’яними стінами та ґрунтовими дорогами так, ніби їх ніколи не було. Крім того, вилка Fox має 36-міліметрову стійку, яка є дуже міцною для велосипеда такої ваги.

Навіть з дуже великою кількістю розпірок кермо все ще знаходиться у відносно низькому положенні, а з громіздким корпусом це ставить весь велосипед у більш розчавлюючу позицію. Під час спуску я часто перемикаю ліву кнопку регулювання крапельниці, щоб опустити сидіння до найнижчого рівня, інакше воно на деякий час заважатиме мені змінювати напрямок руху.

Загалом, досвід спуску був дуже плавним. Через те, що надмірна вага тіла принесла мені більше інерції, він став занадто швидким з точки зору швидкості. Але чудова чотирипоршнева гальмівна система Shimano забезпечила мені впевнену гальмівну силу, тож я міг насолоджуватися всім спуском, не хвилюючись.

Основні характеристики

Рамна група

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Рама в цілому дуже товста, Giant використовує вбудовану конструкцію, щоб розмістити цілу батарею в нижній трубі. Як результат, простота та краса нижньої труби значно покращують її жорсткість нижньої труби, а також досягають заходів захисту акумулятора. Новий двигун менший і легший за свого попередника, але має більшу потужність, ніж ви можете собі уявити. А менший розмір також дозволяє всьому велосипеду мати кращий дорожній просвіт, що відіграє не останню роль у технічному підйомі.

Дисплей RideControl GO, встановлений на передній частині верхньої труби, надає дані про режими підтримки та стан зарядки, що рідко зустрічається на електровелосипедах з вбудованим дисплеєм, який вбудований в раму.

Геометрія

З точки зору геометрії, Giant Trance X E 2 Pro має довші, нижчі та м’якші зміни.

Задня частина рами оснащена ексклюзивним фліп-чіпом від Giant, який дозволяє точно налаштувати всю геометрію рами, змінюючи верхнє та нижнє положення двох гвинтів. Ця конструкція дозволяє змінювати висоту руля, кут нахилу виносної труби та кут нахилу підсідельного штока.

З цифр ми бачимо використання 65.Кут нахилу виносної труби 8°, кут нахилу підсідельної труби 76° і діапазон від 439 мм на найменшому велосипеді до 517 мм на найбільшому. хоча ці цифри не такі екстремальні, як у деяких велосипедів на ринку, це значний стрибок вперед для крос-кантрійних гірських велосипедів Giant.

Компоненти та технічні характеристики

Трансмісія Shimano SLX/XT 1×12

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Трансмісія є гібридним рішенням. Але вони також складаються з компонентів трансмісії Shimano, тому нам не потрібно турбуватися про проблеми сумісності.

Само собою зрозуміло, що ми віддаємо перевагу оптимізованим компонентам трансмісії електронного велосипеда, тому не можемо поскаржитися на продуктивність цієї установки. Крім того, вони розробили міцний кривошип (Q-factor=168, S:160, M/L:165, XL:170) в парі з кривошипом 36T. Отже, якщо ви не використовуєте електричну енергію, передня 36-швидкісна передача в парі з касетою 11-46T також пропонує досить хороший діапазон передач для традиційного використання на бездоріжжі.

Гідравлічне дискове гальмо Shimano Deore BR-M6120

Giant створив для цього мотоцикла комплект надійних 4-поршневих гальм Shimano Deore BR-M6120 з збільшеними роторами діаметром 203 мм спереду та ззаду. Гальма відмінно справляються з зупинкою та уповільненням цього важкого танка.

Двигун SyncDrive Pro / акумулятор EnergyPak Smart 625Wh

Для електричної трансмісії двигун використовує SyncDrive Pro. Це забезпечено відомим брендом YAMAHA, який має багаторічну історію розвитку мотоциклів. Цей двигун реагує на крутний момент, який вводить водій, що робить його ідеальним для швидкого регулювання сили натискання на педалі, необхідної водієві та місцевості. Неймовірно, але лише 2.75 кг, це найлегший двигун YAMAHA для електровелосипедів з потужним крутним моментом 85 Нм.

Крім того, батарея EnergyPak Smart 625Wh. це повністю інтегрована літієва батарея. Це справжній шедевр, він повністю розміщений всередині рами, дно можна легко відкрити за допомогою швидкого ключа, і ви отримуєте захист рами. Завдяки своїй легкій вазі та високій щільності та ємності, це справді дуже хороший дизайн акумулятора.

Maxxis 29×2.6-дюймові шини

Шини велосипеда. це розбірна безкамерна конструкція, і, як і багато електронних велосипедів, Giant Trance X E 2 Pro має 27.5-дюймові шини. Крім того, GiANT розробив оптимізовану для електронних велосипедів eTracker втулку для пари шин для своїх AM 27.5 дисків.

Крім того, внутрішня ширина 35 мм ідеально підходить для 2.6-дюймова гума, на якій він встановлений. Передні та задні шини не однакові, спереду використовуються шини Maxxis Assegai, а ззаду. Maxxis Dissector. А шини серії Assegai є одними з найпопулярніших шин для гірських велосипедів, які цінують за відмінне та передбачуване зчеплення з дорогою на поворотах.

Передня вилка Fox 36 Float Rhythm / задній амортизатор Fox Float DPS Performance

Велосипед має 140 мм задньої підвіски та 150 мм передньої підвіски. А підвісна платформа Maestro настільки розкішна, що очевидно, що весь велосипед відчуває себе дуже збалансованим спереду та ззаду під час їзди. Тим часом, задній амортизатор Fox Float DPS Performance регулюється по висоті та має трипозиційний перемикач демпфування стиснення.

Мало того, вилка Fox 36 Float Rhythm має міцну 36-міліметрову вилку, яка відчувається в руці дуже міцною і добре тримає вагу навантажувача.

Інші версії Giant Trance X E

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

У цьому тесті ми протестували електричний велосипед з повною підвіскою від Giant. Це велосипед, який дозволяє вам продовжувати їздити весело, навіть коли ви їдете в гору. Це велосипед, який дозволяє спускатися з такою ж комфортною амортизацією, як і звичайний велосипед з повною підвіскою, ідеально підходить для тих, хто відчуває себе нещасним, піднімаючись в гору.

Щоб відповісти на ці питання, я також знайшов іншу версію цього велосипеда, 2022 Giant Trance X E 3. Різниця в ціні між цими двома велосипедами становить 700 доларів, тож давайте подивимось, в чому ж полягає різниця. У більшості компонентів немає великої різниці, але основний гальмівний пакет трансмісії. це суміш компонентів XT та SLX, тоді як Giant Trance X E 3 використовує дешеву суміш компонентів Deore та Praxis. Краща трансмісія та гальмівна система, природно, принесуть кращий досвід їзди.

Якщо ви хочете дізнатися більше про огляд, ласкаво просимо до FOCUS on us.

Поширені запитання

Вага велосипеда становить 53 фунти, ви повинні розуміти, що це набагато більше, ніж вага стандартного велосипеда з додатковим акумулятором та системами живлення, такими як двигун.

Це велосипед для їзди по пересіченій місцевості, який забезпечує мотоцикліста потужною трансмісією, оснащеною акумулятором та двигуном, щоб забезпечити хорошу підтримку потужності під час їзди.

Таблиця розмірів для Giant Trance X E 2 Pro 29er виглядає наступним чином.

(Ці розміри є лише загальним орієнтиром, реальна посадка може відрізнятися від людини до людини, і найпростіший спосіб визначити свій розмір. це здійснити пробну поїздку).)

Зріст велосипедиста (см) Розмір рами
163см. 174см SM
171см. 182см MD
179см. 190см LG
187см. 198см XL

22 Giant Trance X E 2 Pro 29er Характеристики

Збірка

Рама Алюміній ALUXX SL-Grade, вдосконалена кована композитна вилка, 140мм підвіска Maestro, підвіска “Boost” 148×12 UDH, сумісний з подовжувачем діапазону Giant EnergyPak Plus Колір: сапфір
Вилка Fox 36 Float Rhythm, хід 150 мм, зміщення 44 мм, EVOL, Grip Damper, Sweep adjust, Boost 110x15QR, e-optimized
Задній амортизатор Fox Float DPS Performance, велика об’ємна втулка EVOL, 3-позиційний важіль, 185×52.5 мм кріплення на цапфу, налаштоване на замовлення
Нижній кронштейн
Шток Giant Contact SL 35
Кермо Giant Contact 35 Trail, 35×780мм
Сідло Giant Romero Trail
Підсідельний штир Перемикач Giant Contact, крапельниця, 30,9 мм (S: 125, M: 150, L/XL: 170)
Педалі Плоска педаль
Ручки Giant Tactal Pro-E, з одинарним блокуванням

Груповий набір

Задній перемикач Shimano Deore XT, 12-швидкісні, Shadow
Передній перемикач MRP HD2, литий під тиском ланцюговий напрямок
Шатун Комплект шатунів Praxis Wavetm 36T Cold Forged 4130 з преміальної сталі Praxis e-Cadet (Q-factor=168, S:160, M/L:165, XL:170)
Перемикачі швидкостей Shimano SLX
Касета Shimano CS-M6100-12, 10-51T, 12-швидкісні
Ланцюг KMC e.12 Turbo, EcoProteq, оптимізовані для електронних велосипедів
Гальма Shimano Deore BR-M6120, 4-поршневі, гідравлічний диск, 203 мм
Гальмівні важелі Shimano Deore BL-M6100, I-spec EV

Колеса

Обода Giant AM 29″, безкамерна, внутрішня ширина 30 мм
Спиці Sapim E-Lite [R] Race [F]
Передня втулка Shimano MT410 Boost, центральний замок, [F] 110 × 15 [R] 148×12 мм мікро-сплайн, наскрізна вісь
Задня втулка Shimano MT410 Boost, центральний замок, [F] 110×15 [R] 148×12мм мікро-сплайн, наскрізна вісь
Шини Maxxis Assegai 29×2.6-дюймовий складаний, безкамерний, EXO [F] Maxxis Dissector 29×2.6-дюймові складні, безкамерні, EXO [R]

Електричні компоненти

Двигун SyncDrive Pro, 85 Нм, від Yamaha
Акумулятор EnergyPak Smart 625 Вт-год, сумісний з подовжувачем запасу ходу EnergyPak Plus
Пульт дистанційного керування RideControl GO, вбудований в раму світлодіодний дисплейANT Сумісний з бездротовим дисплеєм

Відео

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Здається, немає великої різниці в ціні при порівнянні цих двох велосипедів, але вони, здається, розташовують вартість в різних місцях. Що стосується рами, то 2023 Trek Fuel EXe 9.5 використовує легшу карбонову раму, що значно зменшує вагу всього велосипеда. З іншого боку, Giant Trance X E 2 Pro 29er використовує алюмінієву раму, яка має кращу міцність.

З точки зору компонентів, 2023 Trek Fuel EXe 9.5 використовує комплект Deore нижчого рівня з тринадцятьма компонентами, в той час як Giant Trance X E 2 Pro 29er використовує компоненти XT; SLX. Це буде працювати краще, навіть незважаючи на те, що обидві системи перемикання передач 1×12.

Геометрично, Giant Trance X E 2 Pro 29er має дуже високий перепад BB, що дає велосипеду більш стабільну їзду. Завдяки нижчій загальній геометрії, він дуже схожий на важкий танк, що наїжджає на ціль.

22 Giant Trance X E 2 Pro 29er VS 2023 BMC Fourstroke AMP LT THREE США

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Цей велосипед є одним з найдорожчих велосипедів на столі і використовує повністю карбонову раму. Для компонентів використовуються ті ж самі компоненти SLX, що і в Giant Trance X E 2 Pro 29er, які ідеально підходять для електричного гірського велосипеда.

Що стосується амортизаційного ходу, велосипед не має занадто великого ходу і має лише 120 мм амортизаційного ходу спереду та ззаду. Giant Trance X E 2 Pro 29er, однак, використовує ту саму конфігурацію компонентів, хоча має лише алюмінієву раму. Він також має більший амортизаційний хід на 150 мм спереду та 140 мм ззаду і несподівано оснащений кріпленнями для крапельниць, обидва з яких дуже високі.

Що стосується акумулятора, то BMC Fourstroke AMP LT THREE USA має скромну ємність батареї 360 Вт-год, що може не підійти для тривалих поїздок на витривалість в горах. Але Giant Trance X E 2 Pro 29er має акумулятор на 625 Вт-год, який може супроводжувати вас на довші відстані в горах.

Giant Trance X E 2 Pro 29er VS CUBE STEREO HYBRID 140 HPC ACTIONTEAM 625 KIOX

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Ціна обох велосипедів схожа, а в плані конфігурації немає великої різниці. Однак у CUBE STEREO HYBRID 140 HPC ACTIONTEAM 625 KIOX використовується карбонова рама, що зменшує вагу всього велосипеда. Але на своєму досвіді я виявив, що у їхній вазі немає великої різниці, ті ж самі 24 кг.

Амортизаційний хід також дуже схожий, 150 мм спереду та 140 мм ззаду, і обидва оснащені крапельницями.

Геометрично CUBE STEREO HYBRID 140 HPC ACTIONTEAM 625 KIOX має вищий кут нахилу виносної труби, що дозволяє гонщику підтримувати більш вертикальне положення. Але при цьому цей велосипед також має дуже високу висоту стояння. Крім того, більший розмір, 77 мм, може дозволити обмежити рух ніг під час швидких спусків.

22 Giant Trance X E 2 Pro 29er VS 2022 Kona Remote 130

погляд, giant, trance, advanced, elite, гігантський

Обидва велосипеди використовують один і той же бренд, але мають різні вилки. Крім того, Kona Remote 130 використовує коротший амортизаційний хід, що може бути більш придатним для швидких приземлень, щоб відскочити від швидкого падіння з пагорба. Giant Trance X E 2 Pro 29er, з іншого боку, використовує 150-міліметрову передню подушку та 140-міліметрову задню подушку, що забезпечує достатню амортизацію та плавний спуск.

Що стосується акумулятора, Giant Trance X E 2 Pro 29er використовує надвелику вбудовану батарею на 625 Вт-год, щоб забезпечити тривалий термін служби гірського велосипеда. Kona Remote 130 має менший акумулятор на 504 Вт-год, але він також забезпечує хороший діапазон потужності.

Різниця між цими двома компонентами невелика, обидва використовують кривошипи 36T з 12-швидкісними касетами (10-51T). Така комбінація може отримати хороший досвід їзди.

Якщо вас більше турбує дальність, я думаю, що Giant Trance X E 2 Pro 29er буде гідним варіантом, який варто спробувати.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top