Параметри акумулятора. 72v електричний акумулятор для велосипедів

Варіанти акумуляторів

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

Компанія Grin займається акумуляторами для електровелосипедів вже дуже давно, за цей час ми запропонували понад 100 варіантів NiCad, NiMH, LiFePO4, LiPo та літій-іонних акумуляторів усіх видів напруг, геометрій та ємностей. Протягом багатьох років це були відносини любові / ненависті, але нещодавнє масове виробництво літієвих елементів 18650 для потужних споживчих товарів, таких як електроінструменти, змістило ситуацію в бік любові, з батареями для ебайків, які дешевші, легші та мають набагато довший термін служби, ніж ми могли б коли-небудь побажати в минулому. Ми раді мати в наявності акумулятори для кріплення на раму та задній багажник ємністю від 98 до 1100 Вт-год, щоб задовольнити потреби більшості переобладнаних електричних велосипедів.

Варіанти акумуляторів

Пропозиція акумуляторів Grin на 2020 рік включає в себе поєднання батарей для плоских стійок і трубчастих батарей, виготовлених з елементами Panasonic, LG і Samsung, щоб задовольнити широкий спектр потреб користувачів. Кожен блок використовує роз’єми Anderson Powerpole на розрядному виводі і включає надійну схему BMS для захисту від перезарядження, перерозрядження і перевантаження по струму.

36v 19Ah / 52v 14.5Ah / 72v 9.5Ah

У нас є батареї, що монтуються на трубу, виготовлені з якісних елементів з використанням популярних корпусів від Hailong та Reention. Вони призначені для кріплення до вушок для пляшок з водою на трубках рами, хоча ви можете отримати набагато надійніше та універсальніше кріплення до рами, використовуючи наші анкери Double Bob або Triple Bob.

Раніше у нас був менший корпус Hailong-01 на 36В 16.5Ah (10s 5p) макети підходять для установок струму 20-25А, а більший корпус Hailong-03 в корпусі 52V 16.5Ah (14s 5p) для більшого струму і ємності, але зараз ми перейшли тільки на корпуси Reention Poly-DP для стандартизованого кредла, міцнішого корпусу і більш надійних роз’ємів. Для надвеликої потужності (1 кВт-год) у нас є корпуси Reention DP-9C на 36В 26.Формати 5Ah та 52V 20Ah. У нас також є корпуси для акумуляторів більшого формату 21700, які доступні на 36 В 14 В.5Ah, 36V 19.5Ah, 52V 14.5Аг і 72В 9.Варіанти 5Ah з елементами Panasonics NCR21700A (ті ж, що використовуються на Telsa 3), а також в 72V 7.Формат 5Ah з використанням дуже потужних елементів Samsung 40T.

Всі ці акумулятори Downtube мають монтажну порожнину, сумісну з нашим контролером двигуна Baserunner для зручного та чистого встановлення комплекту.

Як вибрати акумулятор

Найперше, на що слід звернути увагу при виборі акумуляторної батареї. це те, чи зможе вона впоратися зі струмом, який споживає контролер вашого мотора. Якщо у вас є контролер двигуна на 40 А, а батарея розрахована лише на 25 А, то або схема BMS вимкне батарею на повному ходу, або батарея буде піддаватися навантаженню і матиме менший термін служби. І навпаки, наявність акумулятора, який має більший номінальний струм, ніж той, що споживає ваш контролер, не є проблемою. Насправді це може бути досить вигідно.

Наступним моментом є забезпечення достатньої ємності акумулятора для необхідної дальності подорожі; неприємно, коли батарея розряджається до кінця поїздки. Для того, щоб визначити дальність, яку ви отримаєте від певного акумулятора, вам потрібно знати як ємність акумулятора в ват-годинах, так і те, скільки енергії ви використовуєте на кілометр. Звучить складно? Не зовсім. Як правило, більшість людей, які їздять на ебайках на середніх швидкостях, споживають близько 10 Вт-год/км від акумулятора, і це робить математику дуже простою. Якщо у вас батарея на 400 Вт-год, ви можете розраховувати на запас ходу в 40 км. Акумулятор ємністю 720 Вт-год? ~ 72 км

Звичайно, якщо ви їдете дуже швидко або тягнете додатковий вантаж, то цей пробіг буде гіршим, наприклад, 12-15 Вт-год/км. З іншого боку, якщо використовувати двигун більш економно, то можна легко розтягнути його до 6-8 Вт/км. У таблиці нижче наведено очікуваний діапазон для цих різних прикладів акумуляторів при легкому, середньому та інтенсивному використанні:

Запас ходу при легкому використанні Запас ходу при типовому використанні Запас ходу при інтенсивному використанні
3 паралельні LiGo (~300 Вт-год) 35-45 км 25-35 км 18-22 км
36В 14Ач (~500 Втгод) 60-80 км 45-55 км 30-35 км
eZee Flat Pack (~700 Вт-год) 80-100 км 60-80 км 35-45 км
52V 16.5Ah акумуляторна батарея (~ 850 Втч) 100-120 км 80-90 км 55-65 км

Немає великої різниці, чи у вас маленький мотор-редуктор, великий двигун з прямим приводом або двигун із середнім приводом. Показники пробігу та запасу ходу для конкретного акумулятора залежать від того, як ви використовуєте ебайк, а не від того, яка моторна система встановлена на велосипеді.

Порада: Ніхто НІКОЛИ не шкодує про занадто велику ємність акумулятора

Корпус для додаткової ємності

Скажімо, вам потрібно проїхати 12 км на роботу і назад, тож для того, щоб подолати 24 км туди і назад, вам знадобиться 240 ват-годин. Акумулятор 36В 8Аг на 288 ват-годин повинен бути ідеальним вибором, ні?

Відповідь полягає в тому, що, якщо ви не обмежені в бюджеті або вазі, це, ймовірно, буде поганою інвестицією в акумулятор. На початковому етапі це може відповідати вашим потребам для поїздок на роботу, але потім не залишиться ніякого запасу, якщо вам потрібно буде зробити якісь справи по дорозі додому або ви забудете зарядити його вночі тощо. Що ще гірше, з часом ємність акумулятора зменшується, оскільки він старіє. Через рік ємність вашого акумулятора на 8 Аг становить лише 7 Аг, його ледве вистачає на щоденні поїздки, а наступного року, коли його ємність становитиме лише 6 Аг, вам доведеться носити зарядний пристрій із собою та заряджати його на роботі щодня.

Більшість людей вважають, що, придбавши ебайк, вони використовують його для всіх видів застосування і поїздок, а можливість проїхати 50 км на одному заряді відкриває можливості, які були б неможливі в іншому випадку. До того ж, хоча акумулятор старіє і зменшує свою ємність, його все ще більш ніж достатньо для ваших основних потреб під час поїздок на роботу і додому. Уявіть, що замість акумулятора ємністю 8Аг ви придбали акумулятор ємністю 15Аг. Навіть якщо через 4-5 років він втратив 30% своєї початкової ємності, це все одно більше 10Аг і залишає достатньо запасу для 24-кілометрової поїздки на роботу.

Крім того, якщо у вас більше ємності, ніж потрібно, то у вас також є можливість зробити часткову зарядку батареї за допомогою Satiator або подібного пристрою, так що замість того, щоб заряджати батарею до 100%, щоб вичавити з неї кожен кілометр, ваш стандартний заряд встановлюється на нижчий рівень 80 або 90%. Це може мати виражений ефект, збільшуючи як термін служби, так і календарний термін служби літієвої батареї в кілька разів.

І останнє: більша батарея має меншу напругу на елемент під час розряду, оскільки струм розподіляється між більшою кількістю паралельно працюючих елементів. Елементи, які циклічно розряджаються при високих струмах розряду (1-2С), демонструють помітно менший термін служби, ніж ті, які циклічно розряджаються при низьких струмах

Паралельне підключення акумуляторів

Один з найпростіших способів збільшити поточну пропускну здатність і запас ходу. це з’єднати два або більше акумуляторів паралельно. Загалом, з літієвими батареями однакової номінальної напруги це не є проблемою. Можна паралельно змішувати старі та нові літієві батареї або навіть батареї різних виробників та різної ємності, якщо вони мають однакову напругу. Ми пропонуємо кабель для паралельного з’єднання батарей, щоб полегшити з’єднання комплектів таким чином.

Де все може бути трохи ризиковано, так це при зарядці паралельно з’єднаних акумуляторів. Якщо ви залишите батареї паралельно під час заряджання, то струм зарядного пристрою буде розподілятися між батареями, і ви можете бути впевнені, що вони завжди будуть мати однаковий рівень заряду. Однак це означає, що один з акумуляторів буде заряджатися через розрядний порт. Для однопортових схем BMS це не є проблемою, але на двопортових платах BMS (окремі зарядні та розрядні мосфети) немає захисту від перезарядження акумулятора, що заряджається від розрядних виводів. Це може становити загрозу безпеці, якщо в цьому блоці є аномалія клітин.

Крім того, ви можете роз’єднати батареї і заряджати кожну окремим зарядним пристроєм, а потім з’єднати їх паралельно тільки для розрядки. Просто переконайтеся, що обидві батареї дійсно повністю заряджені, оскільки ви не хочете підключати їх разом, коли одна батарея заряджена, а інша розряджена.

В або 48В?

Ми продаємо приблизно однакову кількість акумуляторних батарей на 36В і 48В, і всі наші набори для перетворення і контролери чудово працюють як з 36В, так і з 48В (або 52В) батареями. Тільки тому, що 48В. це більше число, це не означає, що 48В ебайк за своєю суттю кращий / потужніший / швидший, ніж 36В ебайк, незважаючи на те, що необізнаний інтернет може змусити вас повірити в це. Однак, це правда, що даний двигун буде обертатися швидше при більш високій напрузі, і зазвичай вищі швидкості відповідають більшому споживанню енергії. Для більшості комплектів двигунів, які ми пропонуємо, 36-вольтова батарея дозволить розвинути швидкість 30-35 км/год, а 48-вольтова батарея. 40-45 км/год.

Якщо ви модернізуєте або замінюєте наявний акумуляторний блок, завжди безпечно замінити його на акумулятор з такою ж номінальною напругою. Якщо у вас є ебайк на 36В не від нас, і ви хочете “оновити” його до 48В/52В, найчастіше ви можете зробити це, не пошкодивши існуючу електроніку. Це пов’язано з тим, що більшість контролерів двигунів на 36 В використовують мосфети з номінальною напругою 60 В і конденсатори з номінальною напругою 63 В, тому навіть повністю заряджена батарея на 52 В не перевищуватиме цих значень.

Послідовне з’єднання для 72В?

Також в принципі можливо послідовно з’єднати дві батареї на 36 В для отримання 72 В, але єдиною батареєю, яка призначена для цього, є наші модулі LiGo. З усіма іншими акумуляторами важливо використовувати прохідний діод на виході кожного акумулятора, щоб при спрацьовуванні одного з ланцюгів BMS він не піддавався впливу великої негативної напруги. У нас є спеціальний кабель для акумулятора з вбудованим діодом, який можна придбати тут.

При послідовному з’єднанні акумуляторів потрібно переконатися, що вони мають однакову ємність і характеристики. Ви також повинні переконатися, що ваш контролер або відсікач низької напруги Cycle Analyst налаштований таким чином, щоб розряд припинявся, як тільки спрацьовує один з блоків. В іншому випадку безперервний струм буде продовжувати текти через прохідний діод, коли ви розряджаєте лише одну батарею, що не відключилася, що призведе до перегріву діода та виходу його з ладу.

Роз’єми для підключення батарей

Ми любимо використовувати роз’єми Anderson Powerpole як стандартну розрядну вилку на всіх наших акумуляторних батареях ebike. Ці роз’єми є геніальними, оскільки вони не мають статі, що дозволяє використовувати один і той же штекер як для навантаження, так і для джерела, а конструкція роз’єму дозволяє їм витримувати дугу пускового струму при підключенні до ємнісних навантажень набагато краще, ніж штекери типу “куля”. Для зарядного порту ми використовуємо стандартний 3-контактний штекер XLR. Вони безпосередньо сумісні із зарядним пристроєм Satiator, а якісні роз’єми Neutrik XLR розраховані на 15 ампер на контакт, що забезпечує дуже швидку зарядку. На жаль, ця опція недоступна для багатьох корпусів акумуляторних батарей. Спочатку ми використовували дуже поширений, але слабкий струм DC 5.5 x 2.1 мм штекер, але з тих пір оновлений до використання 3-контактного роз’єму від ST, який є безпечнішим, підтримує більший струм (8А не є проблемою) і має 3-й контакт для вимірювання температури акумулятора.

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

Судноплавство акумулятора

Доставка літієвих батарей. це складна справа, яка порушує логістику постачання та підтримки комплектів для переобладнання ebike. Після численних випадків, коли ранні літієві батареї диміли або загорялися під час транспортування, транспортна галузь в цілому визнала, що з літієвими акумуляторами не можна поводитися недбало, як зі звичайним вантажем, і значно посилила нормативну базу, що регулює перевезення літієвих акумуляторних блоків. Ці правила постійно змінюються, але загалом електровелосипедні акумулятори відносяться до небезпечних вантажів класу 9. Для того, щоб відправити літієву батарею (наземним або повітряним транспортом), необхідно дотримуватися дуже суворих вимог до пакування та маркування, батарея, як правило, повинна мати UN38.3 тестові сертифікації, а особа, яка займається пакуванням та доставкою, повинна бути навчена та сертифікована у сфері поводження з небезпечними вантажами та їх транспортування. Коли ви замовляєте акумулятор у нас, до замовлення автоматично додається плата за поводження з небезпечними вантажами, і ваш акумуляторний блок відправляється окремо від решти комплекту як вантаж небезпечного вантажу. Багато транспортних компаній не пропонують послуги з перевезення небезпечних вантажів, і ми можемо змінити вибір кур’єра на того, який зможе доставити товар у ваш регіон.

Де замовити

Якщо жоден з наших акумуляторів не відповідає вашим потребам, ми також можемо порекомендувати досвідчених фахівців з Batteryspace.com та EM3EV як альтернативні постачальники літієвих акумуляторів широкого спектру ємностей, форм-факторів та напруг.

Скільки часу потрібно для зарядки акумулятора 72V для електронного велосипеда?

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

72-вольтні акумулятори здебільшого використовуються в електровелосипедах більшої потужності, таких як електровелосипеди потужністю 2000 або 3000 Вт, оскільки вони дуже потужні і легко забезпечують потребу в енергії для двигуна під час їзди по пересіченій та довгій місцевості без особливих зусиль.

Але проблема полягає в тому, як довго заряджати акумулятор 72v ebike, щоб отримати найкращу продуктивність і продовжити термін служби акумулятора. Не хвилюйтеся!

Я підготував детальну статтю про час зарядки 72-вольтового акумулятора для електровелосипедів, про те, як цей час відрізняється в залежності від моделі акумулятора (36-вольтового або 48-вольтового), і як розвивається технологія акумуляторів в цілому.

Для досягнення більшої ясності, ми також відповіли на 3 найпоширеніші запитання про зарядку акумуляторів електровелосипедів.

Якщо у вашому електровелосипеді встановлений 52-вольтовий акумулятор, дізнайтеся, як довго заряджати 52-вольтовий акумулятор електровелосипеда, щоб зберегти його працездатність.

Способи зарядки акумулятора для електровелосипеда на 72 В

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

На те, скільки часу потрібно для зарядки 72-вольтового акумулятора, впливають різні фактори, але метод зарядки є одним з основних. Незалежно від того, чи використовуєте ви зарядний пристрій змінного, постійного струму або сонячну батарею, залежить час, який знадобиться для повної зарядки акумулятора.

Однак важливо враховувати, що час заряджання залежить також від стану акумулятора, температури та профілю зарядного пристрою.

Тим не менш, давайте подивимося, як використання різних методів зарядки може призвести до різного часу зарядки вашого акумулятора для електровелосипеда на 72 В, а також проведемо порівняння, щоб побачити, який метод заощадить вам найбільше часу.

Зарядний пристрій змінного струму Зарядний пристрій постійного струмуСонячні зарядні пристрої
Це звичайний метод зарядки, який можна просто підключити до стандартної розетки для живлення акумулятора, що полегшує пошук розеток під час тривалих поїздок. Зарядні пристрої постійного струму не є кращими, оскільки для них потрібне спеціальне джерело живлення, яке може бути дорогим. Сонячні зарядні пристрої використовують фотоелектричні панелі для перетворення сонячного світла в електрику для зарядки акумулятора.
Час заряджання акумулятора 72В 20Аг зазвичай становить від 6 до 8 годин. Це дорого, але вони заряджаються набагато швидше, ніж зарядні пристрої змінного струму. Повна зарядка акумулятора електровелосипеда 72В 20Ач займає лише 1-2 години. Сонячні зарядні пристрої, природно, займають набагато більше часу, ніж зарядні пристрої змінного або постійного струму, щоб повністю зарядити акумулятор електронного велосипеда на 72 В, залежно від кількості доступного сонячного світла.
Позитивною стороною є те, що зарядні пристрої змінного струму зазвичай йдуть в комплекті з акумулятором і їх можна носити з собою на велосипеді. Не завжди є можливість носити з собою зарядні пристрої постійного струму, і, як правило, їх нелегко знайти скрізь. Сказавши, що сонячні зарядні пристрої є найкращим варіантом для зарядки вашого електронного велосипеда у віддалених районах під час тривалих поїздок.

Як довго заряджати акумулятор Ebike на 72 В?

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

Враховуючи всі фактори, літій-іонний акумулятор 72 В 30 Ач заряджається мінімум 5 годин, якщо його заряджати зарядним пристроєм на 6 ампер. Оскільки вихідна потужність зарядного пристрою та ємність акумулятора відіграють дуже важливу роль у часі заряджання.

Давайте дізнаємось, як я розрахував час заряджання акумулятора ebike на 72 В,

Час заряджання = / Ампер зарядного пристрою

Як правило, зарядний пристрій для акумулятора ebike на 72 В має силу струму від 5 до 8 ампер. Якщо ви заряджаєте свій акумулятор 72 В 30 Ач зарядним пристроєм з більшою силою струму, тривалість заряджання зменшиться, і навпаки.

Ще один важливий момент, який слід враховувати при зарядці акумулятора. це те, що останні 10% заряду займають більше часу в порівнянні з початковим часом зарядки.

Існують різні типи акумуляторів, які впливають на час заряджання, тому давайте детально розглянемо, як тип акумулятора впливає на час заряджання.

Примітка: Якщо у вашому електровелосипеді встановлений 60-вольтовий акумулятор, дізнайтеся, як довго заряджати 60-вольтовий акумулятор електровелосипеда, щоб продовжити термін його служби.

Час заряджання різних акумуляторів для електровелосипедів на 72 В

Час заряджання 72-вольтової батареї для електровелосипедів залежить від різних факторів, наприклад, від ємності батареї та потужності зарядного пристрою. Також одним з таких факторів є модель акумулятора вашого електровелосипеда.

Модель акумулятора має важливе значення, оскільки вона визначає його робочі характеристики, включаючи напругу, ємність і щільність енергії. Він також визначає розмір і форму акумулятора, що може вплинути на його сумісність з різними пристроями та додатками.

Важливо вибрати правильну модель акумулятора для конкретного пристрою, щоб забезпечити його безпечну та ефективну роботу. Отже, давайте розглянемо моделі акумуляторів, які найкраще підходять для вашого акумулятора для електровелосипедів на 72 В, та їх відповідний час заряджання.

Час зарядки для літій-іонних акумуляторів 72v

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

Літій-іонні акумулятори є популярним вибором для електровелосипедів завдяки своїй високій щільності енергії, тривалому терміну служби та низькій швидкості саморозряду. Вони також відносно легкі та компактні в порівнянні з іншими типами акумуляторів.

Деякі популярні моделі літій-іонних акумуляторів для електровелосипедів 72 В включають Samsung INR18650-20S, LG MJ1 та Panasonic NCR18650GA, їм потрібно приблизно від 6 до 8 годин, щоб повністю зарядити акумулятор 72 В 20 Ач. Час зарядки збільшується, якщо зі збільшенням AH.

Час зарядки 72v LiFePO4 акумуляторів

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

Це 72-вольтовий акумулятор для електровелосипедів, який використовує елементи LiFePO4 (літій-залізо-фосфат), відомі своєю безпекою та тривалим терміном служби.

Цей акумулятор призначений для електровелосипедів, які вимагають високого рівня безпеки та надійності, оскільки він має вбудовану систему управління батареєю (BMS). А час заряджання становить від 2 до 4 годин.

Тривалість заряджання акумуляторів Lishen на 72 В

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

Це ще один тип акумуляторів для електровелосипедів на 72 В, в яких використовуються елементи Lishen, відомі своєю високою щільністю енергії і тривалим терміном служби після літієвих. Ця батарея призначена для високопродуктивних електровелосипедів, які вимагають багато енергії і потребують близько 6-7 годин для повної зарядки.

Поширені проблеми із зарядкою акумулятора електричного велосипеда на 72 В

З акумуляторами для електровелосипедів на 72 В може виникнути кілька поширених проблем із зарядкою. Якщо ви зіткнулися з будь-якою з нижчезазначених проблем із зарядкою вашого акумулятора для електровелосипеда на 72 В, важливо негайно припинити використання як акумулятора, так і зарядного пристрою і звернутися за допомогою до професіонала.

Ось кілька можливих проблем із зарядкою ebike та їх потенційні причини:

Акумулятор взагалі не заряджається

Це може бути проблема із зарядним пристроєм, зарядним кабелем або самим акумулятором. Ви можете перевірити, чи не використовуєте ви пошкоджений елемент або розряджений акумулятор на своєму електровелосипеді.

Акумулятор заряджається повільно

Причиною цього може бути малопотужний зарядний пристрій або проблема із зарядним кабелем. Що ви можете зробити, щоб вирішити цю проблему, це переконатися, що ви використовуєте рекомендований зарядний пристрій і що зарядний кабель не пошкоджений і не зношений.

Акумулятор не тримає заряд

Якщо є проблема з BMS або одним або декількома елементами батареї, ваша батарея може не утримувати заряд. Ця проблема часто є результатом перезарядки або глибокої розрядки акумулятора, що з часом призводить до пошкодження елементів акумулятора.

Зарядний пристрій нагрівається

Часто при використанні несправного зарядного пристрою батарея має тенденцію до сильнішого нагрівання, що суттєво пошкоджує як зарядний пристрій, так і батарею.

Ми наполегливо рекомендуємо звернутися до виробника для діагностики проблем, з якими ви зіткнулися, і запропонувати відповідні рішення, щоб відновити правильну зарядку і роботу акумулятора вашого електровелосипеда, інакше він може загорітися або навіть вибухнути. Прочитайте наш посібник про те, чому батареї електровелосипедів загоряються.

Майбутнє технології зарядки акумуляторів для електровелосипедів

Майбутнє акумуляторів та зарядних пристроїв для електровелосипедів виглядає досить багатообіцяючим, оскільки технологічний прогрес продовжує робити електровелосипеди більш ефективними, потужними та доступними.

Давайте подивимось, які існують потенційні тенденції та розробки в галузі акумуляторів для електровелосипедів та технологій зарядки.

Підвищена щільність енергії

Батареї електровелосипедів з більш високою щільністю енергії зможуть забезпечити більшу потужність і дальність пробігу, досягнення в хімії акумуляторів і технологіях виробництва роблять ідею більш високої щільності реальністю.

Прискорення часу заряджання

Одним з найбільших недоліків електровелосипедів був відносно довгий час зарядки, необхідний для повного заряджання акумулятора. Однак, розробляються нові технології швидкої зарядки, які дозволять велосипедистам заряджати електровелосипеди набагато зручніше і швидше.

Бездротова зарядка

Ця технологія вже використовується в деякій побутовій електроніці, і очікується, що вона стане більш поширеною і в акумуляторах для електровелосипедів.

Інтеграція з розумними будинками та мережами

Оскільки все більше будинків і громад стають все більш “розумними”, батареї електровелосипедів можуть бути інтегровані з цими системами для забезпечення більш ефективного та сталого використання енергії.

Наприклад, батарею електровелосипеда можна заряджати за допомогою сонячних панелей або вітрогенераторів, щоб живити будинки під час пікового попиту на енергію.

Якщо у вашому електровелосипеді встановлений 48-вольтовий акумулятор, ви повинні знати ідеальний час зарядки 48-вольтового акумулятора, щоб максимізувати термін служби батареї

Висновок про час заряджання акумулятора 72V Ebike

Рідко знайдеться хтось, хто відмовився б перейти на батарею вищої напруги, особливо для електровелосипедів, оскільки всі гонщики шукають додатковий енергетичний поштовх під час підйомів на гору.

Однак вони хочуть використовувати високовольтні акумулятори для електровелосипедів, які потребують обслуговування, коштують багато доларів і мають порівняно більший час зарядки.

Але ми бачили серед гонщиків, що при правильному використанні правильних пристроїв, таких як зарядні кабелі та методи, 72-вольтовий акумулятор для електровелосипедів є високоефективним з точки зору часу зарядки.

Сподіваємось, наш підсумок про те, як довго заряджати акумулятор 72v ebike допоможе вам, продовжуйте їздити!

Часті запитання

Яка напруга повністю зарядженого 72-вольтового акумулятора??

Кожен тип акумулятора має більшу фактичну напругу, ніж номінальна, коли він повністю заряджений. Для e.наприклад, повністю заряджений 72-вольтовий літій-іонний акумулятор має напругу близько 83 вольт. Тоді як повністю заряджена 72-вольтова свинцево-кислотна батарея має напругу близько 81 вольт.

Який зарядний пристрій напруги використовувати для зарядки акумулятора ebike 72v?

Більшість брендів рекомендують заряджати батарею на 72 В принаймні 5-амперним зарядним пристроєм, оскільки він не заряджає батарею ні швидко, ні повільно. Збільшення сили струму зарядного пристрою заощадить ваш час, але може вплинути на термін служби акумулятора.

Для якої потужності ebike ідеально підходить батарея 72v?

Є два аспекти батареї, які слід враховувати при виборі потужності електродвигуна i.e., Напруга та ампер-години. В основному, 72-вольтова батарея є дуже потужною, в основному використовується в електровелосипедах з мінімальною номінальною потужністю двигуна 2000 Вт.

Який діапазон літій-іонного акумулятора 72v 20AH?

Запас ходу акумулятора залежить від вихідної потужності двигуна (скільки ват споживає ebike, щоб подолати одну милю). Як правило, акумулятор 72v 20 Ah має запас ходу близько 80-100 миль. Це може змінюватися залежно від швидкості велосипеда, навантаження, дорожніх умов тощо.

s:

Bittoo Gupta

Я засновник і редактор The Bike Fetcher, пристрасний E-Biker. Моя пристрасть до електровелосипедів спонукала мене створити цей блог, де я ділюсь новинами про електровелосипеди, своїм досвідом їзди на електровелосипеді, порадами щодо електровелосипедів, порадами щодо акумуляторів для електровелосипедів та допомагаю людям отримати найкращий електровелосипед. Не соромтеся зв’язуватися зі мною через мої соціальні акаунти або через контактну форму.

Електронні велосипеди дальнього радіусу дії. Як далеко можна проїхати на одному заряді?

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

Неважливо, як ви це назвете або як напишете. Електронний велосипед. Електричний велосипед. eBike. Електричний велосипед. Е-велосипед. Одне можна сказати точно. Електронний велосипед сильно змінює транспортну галузь. і все більше людей купують і їздять на роботу на електровелосипеді, ніж будь-коли раніше. Одним з найважливіших міркувань при покупці електронного велосипеда є діапазон. Як далеко може проїхати електровелосипед, який мене цікавить?

Найдовший запас ходу на даний момент на ринку має велосипед від Delfast bikes. Це рекорд Гіннеса за найдовший пробіг електровелосипеда на одному заряді акумулятора. 228 миль. З оновленим програмним забезпеченням на найновішій моделі, Топ-3.0я щойно досяг нечуваних 232 миль. Але скільки миль може проїхати електричний велосипед в реальних умовах? Ви можете отримати уявлення про те, скільки миль може проїхати електровелосипед, виходячи з вольт і ампер-годин, які компанія вказує на своєму веб-сайті?

Акумулятор, контролер, двигун та різні компоненти. все це впливає на дальність, яку ви можете досягти. Разом вони визначають вашу швидкість, кількість допомоги на педалі, яку потрібно застосувати, і навіть можуть дати вам приблизний запас ходу на основі цих факторів. З огляду на це, фактор номер один у питанні про те, скільки миль може проїхати електровелосипед, зводиться до ємності акумулятора. Вольти, вати та ампер-години.

Напруга акумулятора

Перша характеристика, на яку слід звернути увагу. це напруга акумулятора. Цей параметр зазвичай виражається у вольтах (В). Більшість компаній, що виробляють електричні велосипеди, використовують акумулятор на 36 або 48 В. У більшості випадків ці батареї масового виробництва мають відносно низьку вартість. Однак, як і у випадку з багатьма іншими технологічними продуктами, ви отримуєте те, за що платите. Батарея з меншою напругою не забезпечить дальність пробігу, до якої прагнуть багато гонщиків.

Електровелосипед, оснащений акумулятором 36В/48В, забезпечує скромну потужність, щоб допомогти велосипедисту крутити педалі. На підйомах велосипедист може відчувати нестачу потужності. Швидкість також скромна з цим типом батареї. Якщо вам потрібен потужний і швидкий електровелосипед, краще звернути увагу на моделі, оснащені акумуляторами більшої напруги.

Електровелосипеди з акумуляторами на 52 В значно потужніші, швидші та ефективніші. Ефективність важлива для досягнення більшого запасу ходу. Однак, як ми обговоримо пізніше, інші параметри визначають дальність пробігу електровелосипеда. Батареї на 52 В також дорогі, але чим вища напруга, тим приємнішою буде ваша поїздка завдяки доступній потужності та швидкості.

Розумно інвестувати заздалегідь в електровелосипед з електричною системою на основі високовольтного акумулятора. Delfast використовує літій-іонну батарею 72 В у нашому ТОП-3 електробайках високого класу.0i електричний велосипед. Використання акумулятора 72V робить електровелосипед Delfast найшвидшим у світі. Розмір акумулятора дозволяє отримати більшу потужність при використанні двигуна потужністю 3,000 Вт. Звичайно, це також найдовший запас ходу на електровелосипеді.

Значення акумулятора в ампер-годинах

Якщо напруга акумулятора визначає швидкість і потужність електровелосипеда, то що є визначальним аспектом діапазону? Тут ми повинні використовувати інший параметр, який часто називають ампер-годинами (Ач).

Коли двигун працює, він споживає електричний струм від акумулятора. Вимірюється в Амперах (Амперах або А) і відноситься до потоку електронів в котушках двигуна. Чим вище значення Amp, тим інтенсивніший потік електронів. Напруга і струм визначають потужність двигуна, оскільки потужність у ватах (Вт) дорівнює напрузі, помноженій на ампер.

Значення в ампер-годинах означає фіксовану кількість ампер, яку батарея може витримати протягом години. Типові значення. від 10Аг до 20Аг. Отже, це також показник ємності акумулятора. Батарея ємністю 10Аг може витримати 20А за півгодини або 5А за 2 години. Чим більша ємність, тим довше електровелосипед зможе їздити на одному заряді.

Батареї для електровелосипедів дальнього радіусу дії

Як бачимо, електровелосипед дальнього радіусу дії повинен використовувати батарею з високою ємністю. Це легше сказати, ніж зробити. Батареї великої ємності більші та значно важчі. Типові літій-іонні акумулятори вагою 6-8 фунтів забезпечують запас ходу приблизно 20 миль. Це не зовсім електричний велосипед для далеких поїздок. Якщо ваш електровелосипед обладнаний режимом “тільки газ”, їзда без педалей ще більше скоротить запас ходу.

Зазвичай електровелосипед дальнього радіусу дії оснащується акумулятором ємністю не менше 20 Ач і напругою 52 В, що дозволяє проїхати приблизно 100 миль з двигуном потужністю 1 000 Вт. Нові велосипедисти повинні вибирати батарею з найвищою напругою та ємністю в межах свого цінового діапазону. Є три важливих фактори, які слід враховувати:

  • Розмір. Батареї електровелосипедів великої ємності більші та громіздкіші. Переконайтеся, що ваша рама та велосипед можуть його витримати.
  • Вага. Батареї великої ємності важчі. Якщо вам потрібно піднімати велосипед нагору, це важливий фактор.
  • Ціна. Батареї великої ємності коштують дорожче. Залежно від передбачуваного використання вашого електричного велосипеда, акумулятор великої ємності може бути не обов’язковим. Якщо ви плануєте використовувати його лише для поїздок на роботу, ви можете оцінити відстань щоденної поїздки в обидва кінці. Якщо це скромні поїздки на роботу, ви можете використовувати звичайну батарею ємністю від 10 до 20 Ач.

Лідер у своєму класі за дальністю пробігу

Наш ТОП-3 ебайків для далеких поїздок.0 i не впливає на тип акумулятора. У ньому використовується літій-іонна батарея 72В 48Ач, яка значно перевищує характеристики інших акумуляторів для електровелосипедів. Ця батарея дозволяє розвивати максимальну швидкість 50 миль на годину та видатний діапазон 200 миль.

Якщо вам потрібен електровелосипед, який може забезпечити максимальну продуктивність практично в будь-яких умовах, ТОП-3.0i для вас. Він відмінно працює як позашляховий гірський електровелосипед, дозволяючи долати дуже великі відстані по сільській місцевості. Це ідеальний транспортний засіб для тих, хто хоче їздити на великі відстані. Це універсальний вибір для переходу від вулиці до треку, від поїздок на роботу до розваг у неробочий час.

Посібник по заміні акумуляторів для електровелосипедів

43 Коментарі та думки власників

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

Хороший акумулятор для електровелосипеда повинен тривати сотні циклів. При середньому використанні це означає кілька років. Зрештою, батареї електровелосипедів потребують заміни, оскільки їх життєвий цикл добігає кінця.

Ви можете визначити, що термін служби акумулятора наближається до кінця, коли він не забезпечує достатній запас ходу. Деякі високоякісні акумулятори, які встановлюються на найкращі електровелосипеди, такі як акумулятор Bosch, мають інтегровану в батарею систему управління акумулятором (BMS), яка фактично показує поточну ємність, а також кількість циклів заряджання, через які вона пройшла.

Але незалежно від того, який тип акумулятора у вас є, ви рано чи пізно задасте собі важливе питання: як я можу замінити акумулятор на своєму електровелосипеді?

Нижче в Electric Bike Report ми розглянемо це питання та багато іншого більш детально.

Чи взаємозамінні акумулятори для електровелосипедів?

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

Загалом, відповідь “ні”. замінювати батарею слід тільки на батарею того ж виробника і з тими ж характеристиками.

Причина в тому, що виробник оригінального електровелосипеда або комплекту несе відповідальність за безпечну спільну роботу акумуляторної батареї, зарядного пристрою та електровелосипеда, а використання “неоригінальних” запасних частин потенційно створює всілякі неконтрольовані ризики.

У деяких ситуаціях все трохи складніше. Наприклад, деякі акумулятори Bosch різної потужності явно зроблені взаємозамінними, і буде багато випадків, коли оригінального постачальника та / або виробника електровелосипеда неможливо відстежити або він припинив свою діяльність. в таких випадках ми розглянемо ваші варіанти нижче.

Важливе зауваження: завжди, якщо це можливо, слід використовувати зарядний пристрій, який також постачається від оригінального виробника. Той, що йде в комплекті з вашим акумулятором, повинен добре синхронізуватися і не перевантажувати батарею. Підключення акумулятора до іншого зарядного пристрою збільшує ризик несправності під час заряджання.

Давайте спочатку розглянемо основи придбання запасного акумулятора для вашого електровелосипеда, потім ми розглянемо деяких основних виробників акумуляторів для електровелосипедів і деяких основних виробників електровелосипедів, щоб побачити, які поширені типи акумуляторів все ще є взаємозамінними. Розглянемо варіанти заміни з точки зору доцільності.

Куди звернутися за новим акумулятором для електровелосипеда?

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

В останньому пункті варто зазначити, що існує декілька стандартів виробництва літій-іонних акумуляторів, що використовуються в електровелосипедах. Хоча це не є законодавчою вимогою, але може бути, що один із стандартів насправді позначений на самій батареї.

Стандарти BS EN 50604-1 та UN38.3, останній необхідний для транспортування літій-іонних акумуляторів повітряним, морським або наземним транспортом. Те, що ці стандарти не позначені на акумуляторі, не означає, що він не відповідає їм, але це заспокійливий знак, якщо на акумуляторі є одна або обидві ці позначки.

Зверніть увагу, що використання запасного акумулятора, який не постачається від оригінального виробника (незалежно від того, залучений дилер чи ні), може призвести до анулювання гарантії на ваш електровелосипед або комплект. Проконсультуйтеся з компанією-виробником електровелосипедів або комплектуючих, щоб зрозуміти їхню політику щодо використання запасних акумуляторів, які можна придбати на вторинному ринку.

Запасні акумулятори від оригінальних виробників

Акумулятори для електровелосипедів Bosch

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

На будь-якому новому електровелосипеді Bosch будуть використовуватися лише акумулятори виробництва Bosch. так було завжди, і це робить поради щодо взаємозамінності трохи простішими, ніж у випадку з Shimano та Brose, які дозволили використовувати акумулятори сторонніх виробників з їхніми середньопривідними моторними системами.

Протягом багатьох років компанія Bosch випускала чотири основні конструкції (хороший огляд в Інтернеті можна знайти тут):

  • Батареї, що встановлюються в стійку: PowerPack у версіях 300, 400 і 500 Вт-год, які взаємозамінні між собою.
  • Батареї, що встановлюються на трубу: PowerPack у версіях 300, 400 та 500 Вт-год, поточні версії яких взаємозамінні між собою.
  • Інтегровані в раму батареї: PowerTubes у версіях на 400, 500 та 625 Вт-год, причому 400 та 500 одиниць взаємозамінні між собою. Акумулятор ємністю 625 Вт-год може бути модернізований, але йому потрібна сумісна рама з достатньо великим простором для розміщення (400 і 500 одиниць мають однакові фізичні розміри, але 625. більший). Акумулятори ємністю 500 та 625 Вт-год використовуються в системі Dual Battery для забезпечення потужності до 1250 Вт-год.
  • Інтегровані в раму акумулятори з опцією “Smart”: Це нова опція ємністю 750 Вт-год, яка буде доступна з 2022 року і буде сумісна лише з електровелосипедами 2022 року, оснащеними системою Bosch “Smart”, і не буде сумісна з іншими електровелосипедами Bosch, які не мають системи “Smart”. Аналогічно, інші типи акумуляторів PowerTube (версії 400, 500 і 625 Вт-год) не будуть сумісні з електровелосипедами, оснащеними системою Bosch “Smart”.

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

Деякі акумулятори сторонніх виробників, сумісні з системами Bosch, доступні, як описано в розділі нижче.

Є деякі постачальники акумуляторів, які підходять для старих моделей, в деяких випадках ще з 2011 року, коли електровелосипеди Bosch вперше вийшли на ринок, наприклад, The Holland Bike Shop в Європі продає деякі акумулятори, сумісні з набагато старішими моделями, що працюють на батареях Bosch.

Батареї для електронних велосипедів Shimano

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

Shimano виробляє акумулятори власного бренду для своїх систем, але ви також можете знайти нові електровелосипеди, що працюють на моторних системах Shimano з акумуляторами, виробленими їх ліцензійними партнерами Darfon та SMP. Ці сторонні акумулятори не взаємозамінні з будь-якими акумуляторами Shimano.

Поточний асортимент Shimano включає в себе батареї, що монтуються в стійку, на трубу та інтегровані в раму, ємністю від 418 Вт-год до 630 Вт-год. Ви можете переглянути короткий огляд з детальними посиланнями на кожну пропоновану батарею тут.

Важливо зазначити, що кожна модель акумулятора має обмежену кількість конкретних кріплень, з якими вона буде працювати, тому важливо замінити старий акумулятор на той, який сумісний з кріпленням на вашому електровелосипеді. Ви можете перевірити детальну інформацію про сумісність тут і тут.

Shimano заявляє, що “найстаріша батарея, яку ми маємо. це BT-E6000 та відповідне кріплення для батареї BM-E6000”. Вони сумісні з усіма п’ятьма нашими поточними приводами (DU-EP8/E8000/E7000/E6100/E5000), але не з більш ранніми системами. Для довідки, DU-E8000 є найстарішою моделлю в цьому списку. вона була представлена в 2016 році.’

Батареї для електровелосипедів Brose

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

Єдиний акумулятор, вказаний на власному веб-сайті Brose. це інтегрований в раму варіант на 630 Вт-год.

Однак системи Brose широко використовуються іншими виробниками, які також пропонують акумулятори власного бренду або сторонніх виробників. До них відносяться такі, як широко відомий виробник акумуляторів BMZ та такі відомі бренди, як Scott та BULLS.

Наприклад, у лінійці “повної потужності” Specialized використовуються середні приводи на основі Brose та ряд інтегрованих в раму акумуляторів власного бренду. Хоча інформації про взаємозамінність небагато, спеціалізована сторінка поширених запитань і відповідей на питання “Чи можу я збільшити запас ходу, використовуючи батарею ємністю 604 Втгод в будь-якому Turbo Vado/Como?” (на англ.)?”Так” означає, що всі акумулятори Vado є крос-сумісними, якщо ви використовуєте останню версію прошивки (мається на увазі, що повні акумулятори Como і Turbo також є крос-сумісними).

Вищезазначене стосується лише сумісності з сучасними моделями Specialized, а доступність акумуляторів для старих моделей є дещо складнішою, і з цього приводу ведеться багато дискусій в Інтернеті.

Той факт, що останні спеціалізовані батареї для електровелосипедів містять чіп Bluetooth для зв’язку з останнім додатком Mission Control, безумовно, свідчить про те, що зворотна сумісність і доступність батарей сторонніх виробників буде дуже обмеженою. Актуальні акумулятори для електровелосипедів, доступні від Specialized, можна знайти тут.

Акумулятори для електронних велосипедів Yamaha

Yamaha пропонує інтегровані, встановлені на стійку та раму варіанти потужністю від 400 Вт-год до 600 Вт-год, але інформацію про зворотну сумісність знайти досить складно. Їх системи з’являються на моделях Haibike, а також на моделях власного бренду в США.

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

Гігант використовує моторні системи Yamaha, але, очевидно, має власну марку акумуляторів. лінійку EnergyPak. Стандартний EnergyPak поставляється у варіантах, що встановлюються на стійку та інтегровані в раму, тоді як варіант Smart Compact дозволяє швидше заряджати.

Нарешті, є Giant EnergyPak Plus для використання з Smart Compact. акумулятор, який встановлюється на раму і ефективно збільшує ємність основного акумулятора Plus.

На веб-сторінці сервісу Giant зазначено, що є EnergyPak ємністю 300, 360, 400, 500 і 625 Вт-год, а також сказано, що “Giant EnergyPak взаємозамінні”.

Акумулятори для електровелосипедів Fazua

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

Ця легка система німецького виробництва використовує інтегровану в раму конструкцію потужністю 250 Вт-год і має два типи акумуляторів: Battery 250 і Battery 250X, причому останній має можливість дистанційного вмикання та вимикання.

Новітня батарея Fazua Evation 250X сумісна з усіма електровелосипедами Fazua 2019-22 років.

Акумулятори GRIN та Cytronex для комплектів для електровелосипедів

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

Канадська компанія GRIN є справжнім експертом у виробництві широкого спектру комплектів для електровелосипедів. Хоча вони випускають кілька конструкцій акумуляторів, одним з найкращих варіантів з точки зору можливості заміни є акумулятори власного бренду LiGo.

Акумулятори LiGo дуже незвичайні тим, що вони модульні, так що ви можете легко з’єднати між собою стільки, скільки вам потрібно, щоб збільшити або зменшити ємність батареї за бажанням. Вони особливо підходять для легких і складних велосипедів (я використовую їх на комплекті GRIN Brompton), а також для тих, хто хоче подорожувати з електровелосипедом, оскільки окремі батареї мають ємність лише 98 Вт-год і, як правило, дозволені для пасажирських літаків (від’єднайте їх один від одного під час подорожі і знову з’єднайте після приземлення, щоб зробити корисну батарею для електровелосипеда).

Дизайн існує вже кілька років і має зворотну сумісність.

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

Британська компанія Cytronex виробляє як європейські, так і американські полегшені комплекти, в яких використовується унікальна власна розробка “пляшкової батареї”.

Cytronex заявляє, що всі їхні літієві пляшки сумісні з першою версією 2017 року. Вони мають різну прошивку для нової версії Bluetooth, але як ця, так і не Bluetooth-версія дозволяють використовувати нову двосторонню 5-рівневу кнопку Boost Button або попередню односторонню 3-рівневу кнопку.

Насправді, якщо у вас є старі та нові комплекти на двох велосипедах, ви можете перемикати пляшку між ними, і вона автоматично розпізнає два різних типи кнопок.

Акумулятори власного бренду виробників електровелосипедів

Існують сотні виробників електровелосипедів у більш бюджетному сегменті, тому в рамках цього посібника ми не будемо розглядати варіанти кожного з них; натомість ми розглянемо декілька лідерів ринку.

Акумулятори для електровелосипедів Rad Power Bikes

Rad Power Bikes вперше почала виробляти електровелосипеди для північноамериканського ринку в 2015 році і зараз претендує на лідерство на ринку США. На їхньому веб-сайті перераховано кілька запасних акумуляторів, а їхня поточна лінійка велосипедів використовує одну з двох конструкцій акумуляторів.

Існує зовнішній акумулятор (з можливістю використання меншого акумулятора для RadMission), який сумісний з усіма моделями 2018 року і новішими, окрім RadRover 6 Plus і RadCity 5 Plus, які використовують напівінтегрований акумулятор.

Rad Power Bikes пропонує застарілі варіанти для велосипедів, старших за 2018 рік, і хоча деякі з цих застарілих батарей наразі відсутні на складі, Rad каже, що вони планують їх поповнити.

Акумуляторні батареї однакові в основних регіонах продажу в Канаді, США та Європі.

На сайті Rad Power є чудова система фільтрів, щоб ви могли відстежувати сумісність наявних на складі батарей з усіма поточними та попередніми моделями, аж до оригінального RadRover 2015 року. Всі веб-сайти виробників електровелосипедів повинні надавати цю послугу!

Акумулятори для електровелосипедів Pedego

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

Давній американський виробник з чітким набором специфікацій акумуляторів для поточних моделей тут. Однак, здається, немає ніякої інформації про застарілі акумулятори або зворотну сумісність.

Цікаво, і це здається унікальним серед основних виробників, що Pedego нещодавно представила обслуговувану батарею (на фото вище). розроблену для легкого обслуговування в місцевому магазині Pedego. Він оснащений заднім ліхтарем, стоп-сигналом та індикаторами.

Акумулятори для застарілих моторних систем

Існує ряд старих систем двигунів та акумуляторів, які сьогодні або не використовуються, або використовуються мало, але все ще є деякі постачальники, які можуть допомогти вам, і якщо ви перебуваєте в такому становищі, невелике дослідження в Інтернеті може просто щось знайти. Давайте розглянемо кілька прикладів.

Акумулятори для електровелосипедів BionX

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

BionX працювала з 1998 по 2018 рік і колись була одним з провідних виробників систем для електровелосипедів у Північній Америці, а їхні системи використовували такі компанії, як Trek та Kalkhoff.

Є ще обмежені запаси запасних частин, доступних тут і там, включаючи акумулятори, наприклад, на цій веб-сторінці Ohm.

Акумулятори для електровелосипедів Heinzmann

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

Німецька компанія Heinzmann мала чудову репутацію якості і випустила вже застарілу систему Classic та новішу систему Direct Power. У різний час обидві моделі були доступні у вигляді комплектів або встановлювалися на окремі електровелосипеди.

У Великобританії компанія Electric Vehicle Solutions є основним постачальником повних комплектів Direct Power та запасних частин для системи Classic.

Як щодо незнімних інтегрованих в раму акумуляторів?

Відносно невелика кількість батарей для електровелосипедів вбудована в раму і не призначена для зняття водієм. їх потрібно заряджати на велосипеді. Хоча, можливо, для когось це незручно, така система має перевагу в більш витонченому і простому дизайні і добре захищає елементи акумулятора.

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

Система Ebikemotion X35 є одним із прикладів найпоширеніших легких систем з акумулятором, вмонтованим в раму.

Коли справа доходить до заміни цих батарей, щоб бути зрозумілим, наша офіційна порада полягає в тому, що це робота тільки для дилера або експертних магазинів.

Самостійна збірка в цій області може стати складним завданням в поспіху. Перед покупкою велосипеда варто звернути увагу на можливості сервісного обслуговування для заміни акумуляторів в інтегрованій системі.

Змінні акумулятори для електровелосипедів сторонніх виробників

Для деяких старих акумуляторів. або навіть для деяких сучасних. можуть існувати інші виробники, крім так званих OEM (виробників оригінального обладнання), які виготовили оригінальні акумулятори. Ці сторонні компанії не визнаються оригінальними виробниками електровелосипедів, тому, якщо це можливо, завжди краще повернутися до свого дилера або безпосередньо до виробника, щоб отримати оригінальну батарею.

Однак, сторонні акумулятори можуть бути рішенням там, де немає оригінальних акумуляторів.

Зростає кількість компаній, які постачають акумулятори сторонніх виробників, і тут ми розглянемо деякі з них.

Зверніть увагу, що на електровелосипедах, які все ще перебувають на гарантійному періоді, заміна батареї на батарею від стороннього виробника, швидше за все, призведе до анулювання гарантії.

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

FTH Power має великий досвід роботи в електронному бізнесі та має можливості для діагностики та збірки. Вони, схоже, мають хороші запаси популярних далекосхідних брендів акумуляторів, таких як Reention (використовується такими брендами, як Juiced та Surface 604) та Hailong. У них також є зручний пошук акумуляторів/моделей, щоб дізнатися, чи є у них акумулятори для вашої конкретної моделі електровелосипеда.

Надання сторонніх акумуляторів (та послуги з повернення), здається, є більшим бізнесом у континентальній північній Європі, ніж у Великобританії.S. Це має сенс, адже саме тут електровелосипеди існують набагато довше і середня вартість електровелосипедів є вищою. Потреба в тому, щоб старі велосипеди працювали довше, є більшою. Наприклад, Heskon є основним постачальником запасних батарей для дилерів, а Fiets Accu Revisie є частиною Heskon, яка продає їх безпосередньо клієнтам.

Британська мережа магазинів електротранспорту пропонує діагностику акумулятора (з відшкодуванням витрат на заміну акумулятора або відкликання, якщо потрібно). ETS заявляє, що у них також є запаси мікросхем системи управління батареями, які можна використовувати на певних блоках, як правило, на старих електровелосипедах.

ETS також зазначає: “Зараз існує так багато форм акумуляторів для електровелосипедів, що ми не можемо гарантувати, що у нас є пакети елементів, які підходять для них усіх, і зазвичай дешевше купити заводську заміну, ніж виготовляти запасний блок вручну у Великобританії, тому ми зазвичай рекомендуємо купувати батарею від оригінального постачальника, якщо діагностика підтверджує, що це необхідно”. Якщо їхній постачальник більше не може поставити запасну батарею, ми допоможемо людям знайти відповідну заміну або, в крайньому випадку, запропонуємо підключити альтернативну батарею, яка може знаходитися в іншому місці на велосипеді.’

Що робити зі старим акумулятором електровелосипеда?

параметри, акумулятора, електричний, акумулятор, велосипед

Якщо це можливо, ідеальним рішенням буде віднести батарею назад до дилера, у якого ви її купили, який відправить її на переробку.

У США галузь знаходиться в процесі створення власної схеми переробки. Вона була організована організацією People for Bikes і буде безпосередньо координуватися під егідою Call2Recycle. Буде створено мережу пунктів прийому акумуляторів з приблизно 3 000 незалежних велосипедних магазинів країни. Виробники та продавці можуть зареєструватися тут.

Батареї будуть відправлені “партнерам по переробці”, чотири з яких є вітчизняними, а два. іноземними: один у Південній Кореї та один у Бельгії.

Бренди консорціуму фінансують послугу переробки, яка буде безкоштовною для райдерів; звичайно, споживачам все одно доведеться платити за заміну батарейок. Влітку ми також плануємо запровадити можливість утилізації шляхом прямого надсилання поштою. ЄБР буде тримати вас в курсі подій.

У континентальній Європі вже існують такі готові мережі переробки відходів, а Великобританія тільки починає створювати таку мережу.

Цей посібник із заміни акумуляторів для електровелосипедів, сподіваємось, висвітлив основи того, що вам потрібно. Це, звичайно, лише верхівка айсберга. Якщо є щось ще, що не було охоплено тут, дайте нам знати в Коментарі та думки власників нижче, і ми оновимо цей посібник інформацією, яку шукають наші читачі!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top