ONYX LZR 500w – електричний велосипед для стрибків по бруду. Електронний велосипед Onyx

ONYX LZR 500w. електричний велосипед для стрибків по бруду

Правильно, електричний велосипед для стрибків із бруду. Коли ми вперше побачили це, ми перевірили, щоб переконатися, що це не 1 квітня. Це було не так, тому ми придивилися уважніше. Onyx випустили цю брудну зброю, LZR 500w, здається, порадували громадськість, виходячи з коментарів та думок власників, які ми бачили, в той же час ми задалися питанням, чи не відредагували вони сильно розділ коментарів? Немає сумнівів, що у світі стрибків з бруду це може бути суперечливим продуктом.

onyx, 500w, електричний, велосипед, стрибків, бруду

Технічні характеристики

Рама. 6061 T6 Alu Вилка. 100мм з блокуванням Колеса. 26″ Гальма. Textro HD-M285 Привід. 44T. 14T 170мм кривошипи Мотор. 500 Вт ONYX Dark Matter Батарея. 504 Вт Вага. 45 фунтів Максимальна вага велосипедиста. 300 фунтів Ціна. 2799 (пропозиція попереднього замовлення)

onyx, 500w, електричний, велосипед, стрибків, бруду

Наша думка

Райдерам, які займаються дьорнт-джампінгом, потрібен легкий, міцний велосипед, на якому можна легко виконувати всілякі трюки. Ми сиділи тут і намагалися подумати, як і навіщо вам може знадобитися електричний мотоцикл, “Як щодо мотоцикла, на якому легко піднятися на вершину трампліну”. ось відповідь, яка пролунала в офісі. Так, слушне зауваження. Можливо, додатковий поштовх на пагорбі?

Дивлячись на ключові технічні характеристики продукту, він має свій власний специфічний двигун, який встановлений по центру, а також інтегровану батарею. Вони навіть заявляють про запас ходу до 70 миль і крутний момент 95 нм. Це не є мудрим компромісом у світі електричних велосипедів, оскільки це жодним чином не є компромісом. Схоже, це може дати вам поштовх до стрибків? Чи може він дати вам ідеальний швидкісний удар, необхідний для того, щоб ідеально очистити відставання?

Але зачекайте, є ключова специфікація, яка дійсно впадає в очі (вибачте за каламбур). Максимальна вага вершника 300 фунтів! Цей велосипед буде, якщо ця специфікація була протестована, одним з найміцніших Ebikes класу 1 на ринку.

onyx, 500w, електричний, велосипед, стрибків, бруду

Вердикт

Чесно кажучи, ми хочемо спробувати, якщо це збільшить задоволення від їзди, то ми всі за це. Ми зв’яжемося з ONYX, щоб дізнатися, чи зможе хтось із наших знайомих протестувати його по максимуму, тим часом це буде міфічний продукт, який не дешевий у порівнянні з іншими велосипедами для стрибків по бруду, але, безумовно, цікавий. Dirt jumping є нішевою частиною спорту, тому ми не очікуємо побачити величезну кількість проданих велосипедів, але якщо люди зрозуміють, що це один з найсильніших велосипедів на ринку, він може сподобатися тим, хто не входить до підгрупи основних стрибунів з бруду.

ONYX LZR Pro Review: Для кого цей електронний велосипед для стрибків?

onyx, 500w, електричний, велосипед, стрибків, бруду

Каліфорнійський виробник електричних велосипедів ONYX нещодавно представив свою найновішу модель. електровелосипед, призначений для подолання таких перешкод, як трампліни та скеляста місцевість. Абсолютно новий ONYX LZR позиціонується як ідеальний ебайк для стрибків та електризації повітря і доступний з двома різними комбінаціями двигунів.

Він матиме потужну 900-ватну систему середнього приводу Bafang M600, яка може розвивати швидкість понад 30 миль на годину та забезпечувати понад 1000 пікових ват. Також, як ви можете бачити на фотографіях, ONYX вибрав інтегровану в раму батарею (504 Вт-год) з дальністю пробігу 30-65 миль на одному заряді, залежно від того, наскільки вам потрібна допомога педалей.

onyx, 500w, електричний, велосипед, стрибків, бруду

Onyxmotorbikes.com

Зараз приймаються попередні замовлення на обидва електричні велосипеди, а доставка очікується через 6-8 тижнів. ONYX LZR у роздрібній торгівлі коштує 2 799 та має значну знижку для ранніх покупців. 1 999. Він поставляється у двох кольорах. Якщо ви вирішите витратити додаткові гроші на LZR PRO, вам доступний лише колір Myst Pearl (блакитнуватий), і він коштує 3 399 доларів. Вам краще діяти швидко, оскільки перші 100 замовлень отримають цей дивовижний велосипед всього за 2 799!

ONYX LZR Pro: Дизайн та якість збірки

Не знаю, як ви, а я вважаю, що ці нові електровелосипеди виглядають фантастично. Просто уникайте спроб використовувати цю тактику вдома. Очевидно, що найдорожчою моделлю є ONYX LZR Pro. Цей велосипед має алюмінієву раму 6061 та регульовану передню вилку з ходом 100 мм, що робить його ідеальним для міських вулиць або стрибків.

onyx, 500w, електричний, велосипед, стрибків, бруду

Важливо пам’ятати, що жодна з моделей не має дросельної заслінки, оскільки ONYX очікує, що райдери будуть стрибати, крутити кермо та виконувати інші акробатичні трюки. Це повністю педальні велосипеди, однак.

Жорсткі хардтейли нової серії ONYX LZR з бездоганно збалансованими, налаштованими на продуктивність і підвищеною потужністю середньопривідними трансмісіями призначені для “володіння вулицями і підкорення пагорбів”.” На сайті компанія навіть називає ці велосипеди “dirt jumpers”, маючи на увазі, що вони підходять для будь-якої місцевості. Просто подивіться відео запуску, щоб зрозуміти, що я маю на увазі.

onyx, 500w, електричний, велосипед, стрибків, бруду

Це стильний велосипед із впізнаваною конічною верхньою трубою, яка, принаймні на фотографіях, здається неймовірно тонкою там, де вона з’єднується з підсідельною трубою. Особисто він виглядає і відчувається досить міцним; порівняно з легким дорожнім велосипедом, він більше схожий на танк вагою 25 кілограмів.

Він має блокування для їзди по дорогах та раму з жорстким хвостом з небрендованою передньою амортизаційною вилкою. Доступний лише колір, який ви бачите тут, і один розмір рами. Ідеально підходить для низькорослих велосипедистів віком від 16 років.5-дюймовий. За даними ONYX, рекомендований діапазон зросту та ваги становить від 5’3″ до 6’7″ (160-200 см) та до 120 кг (багаж велосипедиста).

onyx, 500w, електричний, велосипед, стрибків, бруду

Є механічні дискові гальма, але в переліку специфікацій ONYX вказані лише 170-міліметрові гальмівні диски, які входять до складу гальмівної системи Tektro MD-M311. Гальмівні важелі не брендовані, хоча приводи (і, ймовірно, колодки також) виробляються компанією Zoom.

Заднє колесо, на якому розміщений двигун Bafang, має болти, а сидіння та переднє колесо мають швидкознімні затискачі. Двигун має великий запас потужності, незважаючи на номінальну потужність 750 Вт; про це пізніше.

onyx, 500w, електричний, велосипед, стрибків, бруду

Батарея є знімною, тому ви можете зняти її з рами, де вона знаходиться в нижній трубі, і заряджати її незалежно від велосипеда.

ONYX LZR Pro має переднє світлодіодне світло з досить гучним вбудованим клаксоном, подібно до багатьох інших китайських велосипедів. Заднього ліхтаря немає, натомість в комплекті є відбивач на підсідельний штир.

onyx, 500w, електричний, велосипед, стрибків, бруду
onyx, 500w, електричний, велосипед, стрибків, бруду

Задній бризковик і дросель також включені в комплект поставки (у всякому разі, для британської моделі). Якщо ви плануєте їздити лише на приватній території, ви можете встановити їх разом з укороченою ручкою керма, що входить до комплекту. Це перетворює велосипед на електричний мопед, щоб ви могли використовувати двигун, не крутячи педалі. Максимальна швидкість ONYX LZR Pro в Європі обмежена до 28 миль/год (45 км/год), як і у всіх електричних мотоциклів.

ONYX LZR Pro: Двигун та акумулятор

Приємно бачити двигун Bafang, тому що він має вищу якість, ніж те, що ви часто купуєте за таку ціну. Якщо проблема все ж виникне, вона повинна бути не тільки надійною, але й ремонтопридатною.

onyx, 500w, електричний, велосипед, стрибків, бруду

Але майте на увазі, що ONYX надає лише 12-місячну гарантію (два роки лише на певні компоненти). Ви можете вибрати один з п’яти різних режимів потужності на дисплеї, встановленому на кермі, на додаток до опції 0, яка повністю вимикає двигун. Це корисно, якщо ви робите повільні, точні маневри і не хочете, щоб двигун запустився, вибивши вас з рівноваги і впавши на землю.

І повірте мені, він досягне цього. ONYX LZR Pro економить гроші, обираючи датчик каденції замість датчика крутного моменту, який використовується на більш дорогих велосипедах, щоб визначити, коли і скільки потужності потрібно надати. Оскільки двигун не має можливості дізнатися, наскільки сильно або м’яко ви крутите педалі, він запуститься, коли ви крутите педалі, що характерно для більшості недорогих електронних велосипедів.

onyx, 500w, електричний, велосипед, стрибків, бруду

Якщо утримувати кнопки і. при натиснутій кнопці ввімкнення, з’явиться меню U, де натисканням кнопки. можна змінити швидкість з км/год на милі/год.

Як тільки ви переходите з Volt Pulse на ONYX, комфорт їзди помітно відрізняється. Враховуючи різницю в ціні і той факт, що Pulse не є гірським велосипедом, це не повинно дивувати, але коли я проїхався на обох велосипедах по сусідньому пагорбу Біг Хілл, ONYX здавався набагато більш тремтливим і нестабільним.

onyx, 500w, електричний, велосипед, стрибків, бруду

Це було незручно, навіть якщо це могло бути частково викликано тим, що я навмисно залишив тиск в шинах досить низьким, що і потрібно для бездоріжжя.

ONYX LZR Pro чудово показує себе на ґрунтових доріжках, де він почувається як вдома. Хоча я б волів, щоб вони були трохи легшими, як тільки ви звикнете до того, як передається потужність, ви зможете передбачити налаштування потужності, яке вам знадобиться для будь-якого нахилу.

onyx, 500w, електричний, велосипед, стрибків, бруду

Великі 26-дюймові шини Kenda стійкі до проколів і забезпечують хороше зчеплення з дорогою. Бюджетна вилка відмінно поглинає нерівності, але через те, що вона така недорога, вона може не впоратися з серйозними гірськими спусками, особливо якщо траси мають трампліни і не є рівнинними.

Пам’ятайте, що шестерні Shimano. це обладнання початкового рівня, і обмежені передаточні числа не ідеальні для особливо крутого бездоріжжя, але вони чудово підходять для звичайних лісових поїздок.

onyx, 500w, електричний, велосипед, стрибків, бруду

Крім того, гальма можуть потребувати певного вдосконалення, оскільки вони не є неймовірно потужними. Помаранчеві світловідбивачі, які роблять велосипед схожим на дитячий і не передбачені законодавством Великобританії, на мою думку, також повинні бути зняті.

Якщо ви крутите педалі, ONYX стверджує, що ONYX LZR Pro може проїхати 70 миль між зарядками. Ви можете проїхати до 40 миль виключно на електродвигуні, але тільки якщо встановлено дросель і вам дозволено їздити на ньому таким чином.

onyx, 500w, електричний, велосипед, стрибків, бруду

Обидва, очевидно, є найкращими обставинами на рівній теплій дорозі. Для справжнього гірського велосипеда слід очікувати значно меншого діапазону. Крім того, зважаючи на вагу велосипеда, зберігайте заряд акумулятора для тих випадків, коли він дійсно потрібен для підйому на найкрутіші схили; коли батарея розрядиться, ваші ноги не отримають задоволення від додаткової роботи.

Ви буквально отримаєте різні результати. Поки ви крутите педалі, ви можете розраховувати проїхати від 30 до 50 миль на повному заряді акумулятора, поєднуючи їзду по дорозі та бездоріжжю.

ONYX LZR Pro: Висновки

Якщо ви живете у Великобританії, ви можете придбати Carrera Vengeance E в Halfords. Для гарантійного ремонту він однаково дорогий і забезпечує безпеку цегляних закладів.

onyx, 500w, електричний, велосипед, стрибків, бруду

Складана, товста шина M1 від Fiido. це додаткова опція. Хоча він має передню і задню підвіску, ONYX LZR Pro трохи маневреніший і простіший в управлінні. Але вона складається, щоб заощадити місце при зберіганні, і має чудовий дизайн.

Зрештою, ONYX. це хороша покупка. Звичайно, є недорогі деталі, такі як вилка та інші, але двигун Bafang потужністю 750 Вт та інші деталі відомих брендів пропонують розумну вартість.

onyx, 500w, електричний, велосипед, стрибків, бруду

Не купуйте нічого з цього для їзди по дорогах, але ONYX LZR Pro забезпечує задоволення від їзди по бездоріжжю за свої гроші.

Універсальний електровелосипед, що подвоюється як мотоцикл? Це подвиг, який здійснила компанія Onyx Motorbikes

Це велосипед? Це мотоцикл? Насправді це трохи і того, і іншого. Onyx RCR розмиває межі між практичною міською їздою по велодоріжці та потужним шосейним круїзером у суперретро-пакеті.

Onyx Motorbikes. це компанія, що базується в Сан-Франциско, штат Каліфорнія, яка нещодавно випустила дві моделі електричних мопедів. У той час як один є справжнім міським жителем, інший має колесо в місті, а інший. на шосе.

Більше ніякого занепокоєння щодо дальності: швейцарські студенти розробили електровелосипед із запасом ходу 250 миль

onyx, 500w, електричний, велосипед, стрибків, бруду

CTY. це найпростіша модель і стандартний електровелосипед. Він має 48-вольтовий акумулятор із запасом ходу приблизно від 25 до 40 миль, залежно від вашої швидкості. Це ідеальний партнер для поїздок містом, оскільки він може розвивати максимальну швидкість 30 миль/год і оснащений педалями на випадок, якщо батарея розрядиться. Колеса зі спицями та бананове сідло надають йому безперечно ретро-вигляду, а для додаткового комфорту CTY має мотоциклетну підвіску, яка поглинає нерівності.

За попереднім замовленням він коштує 1,875 доларів і має кілька додаткових функцій, таких як РК-дисплей, фара, порт USB 3.0, порт USB 3.0, Bluetooth та смарт-ключ.

РЕТРО УВІЙШЛО: Jambon-Beurre Gloria. наступна мода на електромобілі

RCR. це трохи інший звір. Важко зрозуміти, на що ви дивитеся, скануючи дизайн RCR з його низькорозташованою рамою та тонкими шинами, але вірте чи ні, але він дійсно візьме вас на (більшість) автомагістралей. Onyx називає його Cafe Blaster за його зовнішній вигляд, що нагадує гонщика з кафе, з його пласким сідлом, дротяними колесами та круглою фарою.

onyx, 500w, електричний, велосипед, стрибків, бруду

Модель являє собою щось середнє між електровелосипедом і мотоциклом. Він отримує живлення від акумулятора 72 В в парі з 5.4 кВт електродвигун для 7.Потужність 2 к.с. для велосипеда вагою 120 фунтів. Це робить RCR еквівалентним 125-кубовому мотоциклу і тому не вимагає ліцензії. Його електричний запас ходу оцінюється в 75 миль. “Економічний режим” перетворює RCR на тихий міський транспорт, обмежуючи його швидкість до 20 миль/год, але коли ви змінюєте режим, RCR стає справжнім шосейним мотоциклом з максимальною швидкістю 60 миль/год. Краса технологій!

ІНШИЙ ТИП ГІБРИДУ: Гібридний мотоцикл Furion Crowdfunds

Onyx каже, що RCR буде їздити скрізь, де їздить велосипед, включаючи велосипедні доріжки та ваш офіс. Звичайна ціна на RCR зазвичай починається від 3500, але при попередньому замовленні через Indiegogo ви можете отримати його за 2600. Він отримує ті ж практичні функції, що і CTY. Обидві моделі також мають рекуперативне гальмування і три режими їзди: еко, звичайний і спортивний.

Очікується, що поставки ONYX RCR розпочнуться в грудні цього року. Вам доведеться почекати на місяць довше, щоб отримати свій CTY. Тільки не застрягніть на шосе, щоб крутити педалі на зворотному шляху, це може затьмарити ваш день.

Огляд Onyx RCR: Потужний електровелосипед з великою кількістю галасу

Цей електровелосипед для гонщиків з бутіків-кафе закрутить голови, але чи варто воно того?

Onyx RCR. це електричний велосипед у стилі “кафе-рейсер” від каліфорнійської компанії Onyx Motorbikes. RCR добре вписується вище Super73, але нижче чогось на кшталт Sur Ron з точки зору сирої потужності.

Onyx не був моїм першим електровелосипедом. Я почав їздити по Нью-Йорку на Super73 RX. Тоді, під час моєї першої групової поїздки, я побачив пару хлопців на Onyx RCR. Різниця в прискоренні між моїм Super73 та їхніми велосипедами була помітною. Я продовжував їздити на своєму Super73 пару місяців, але врешті-решт продав його і купив Onyx RCR.

СПЕЦИФІКАЦІЯ

Необов’язкові оновлення

Я замовив велосипед ще в листопаді 2020 року, і на його ручну збірку та доставку через всю країну до Нью-Йорка пішло близько 117 днів. ONYX каже, що тепер на створення RCR піде близько 2 місяців. Доставка додасть кілька тижнів в залежності від вашого місцезнаходження.

Перші враження

Я зустрівся з командою доставки на місці зустрічі неподалік, і вони викотили мій велосипед з вантажівки, повністю зібраний і готовий до поїздки. Я, звичайно, був дуже радий спробувати, але перше, що я помітив, це те, наскільки він важкий. ONYX заявляє, що RCR важить 145 фунтів зі стандартним акумулятором.

Моя перша поїздка на RCR була в режимі Eco, який досягає 20 миль/год. На такій швидкості було важко встигати за трафіком, тому я переключив його на “нормальний” режим, який піднімається до 35-40 миль на годину, і це відчувалося набагато краще.

Існує також спортивний режим, який розвиває швидкість до 60 миль/год, але це важко зробити в Нью-Йорку навіть на машині.

Це весело

Я розповім про це докладніше, але їзда на Onyx RCR дуже захоплююча. Крутний момент, форм-фактор, все це дуже швидко і спортивно.

Запас ходу

Я придбав додатковий акумулятор ємністю 2,953 Вт-год, який має забезпечити близько 150 миль запасу ходу на швидкості 20 миль/год. Я їжджу швидше, ніж це. Але в місті запас ходу в основному ніколи не є проблемою. Я навіть не беру з собою зарядний пристрій.

Якість збірки

На жаль, для велосипеда, який коштує більше 4 000 доларів, є кілька досить прикрих проблем з якістю збірки. Дерев’яна панель біля сидіння велосипеда чудова, але алюмінієві панелі під нею крихкі і не дуже добре спроектовані. Кріпильні гвинти вже були зламані, коли я хотів відкрити велосипед.

І на цьому не зупиняємося

З Onyx RCR також є більше проблем: У порівнянні з Sur Ron, підвіска дуже жорстка і незручна. Через втулковий двигун ззаду, заднє гальмо слабкіше, ніж гідравлічне дискове гальмо спереду, і це змушує мене турбуватися про гальмівну силу.

Чи варто купувати його?

Незважаючи на ці проблеми, я б все одно придбав Onyx RCR. Тільки не купуйте його, думаючи, що отримаєте щось, що відповідає або перевершує справжній мотоцикл. Я б розглянув Sur Ron, якби купував знову, але він не зовсім схожий за стилем. На щастя, є ряд модів, які роблять Onyx RCR кращим, але навіть вони коштують недешево.

Майкл Вердуго. фотограф з Нью-Йорка

Ви можете знайти його Instagram за адресою @Kiddox, а його сторінку тут.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top