Огляд Orbea Gain M20i. Orbea gain e bike

Orbea переробляє дорожній ебайк Gain Road

Виходжу за двері? Прочитайте цю статтю про новий додаток Outside, доступний для членів клубу на пристроях iOS! ,name:in-content-cta,type:link’Завантажити додаток.

Оригінальний Orbea Gain вразив нас своїм зовнішнім виглядом. Як на електровелосипед, він виглядав, ну, не як електровелосипед. Зараз Orbea випустила наступну версію цього велосипеда, яка має ще більш витончений дизайн та обіцяє ще кращі враження від їзди.

Однією з тем, якою керувалися дизайнери Orbea при розробці нового Gain, була концепція “достатньої потужності”, або створення велосипеда, який надає певну допомогу, коли це необхідно, але все ще відчувається як дорожній велосипед. Існує місце для електровелосипедів з турбонаддувом, і є багато гонщиків, які можуть цього захотіти, але Орбеа вважає, що дорожній електровелосипед повинен відтворювати досвід традиційного шосейного велосипеда, а не створювати абсолютно нові відчуття від їзди. Gain призначений для тих, хто хоче велосипед, який виглядає і їздить як традиційний, гладкий шосейний велосипед. для тих, хто хоче отримати певну допомогу, але при цьому хоче відчувати виклик від їзди на велосипеді. Маючи на увазі ідею “достатньої потужності” для нової версії Gain, Orbea продовжила використовувати двигун на основі втулки, але оновила його до нової системи, MAHLE ebikemotion X35. Цей двигун класу 1 допомагає велосипеду розвивати швидкість до 20 миль/год і забезпечує крутний момент до 40 Нм. Але щоб зберегти звичні відчуття від їзди, Orbea оснастила велосипед алгоритмом імітації крутного моменту, який відображає зусилля, що прикладаються водієм до педалей. Це означає, що коли ви м’яко крутите педалі, двигун також стримується, але коли ви виштовхуєте вати, наприклад, на підйомі, двигун, в свою чергу, видає більше потужності. Для цього компанія Orbea замінила стопорне кільце касети на невеликий датчик PAS, який відстежує педалювання і відповідно регулює вихідну потужність. Orbea також намагалася досягти балансу між запасом ходу та вагою акумулятора. Бренд зупинився на акумуляторі ємністю 250 Вт-год, інтегрованому в нижню трубу, з можливістю додати зовнішній розширювач діапазону, щоб додати додаткові 208 Вт-год. таким чином, загальний можливий час автономної роботи становить близько 450 Вт-год. На додаток до того, що акумулятор інтегрований в нижню трубу, а двигун непомітно працює в задній втулці, елементи керування та зарядний порт також інтегровані, поєднуючись із загальним виглядом велосипеда. Порт для зарядки розташований у верхній частині нижнього кронштейна, а інтеейс управління iWoc ONE використовує одну кнопку з підсвічуванням кольоровими світлодіодами, що дозволяє вмикати систему, змінювати рівень допомоги та перевіряти рівень заряду акумулятора.

Інтегровані ліхтарі та кабелі

огляд, orbea, gain, m20i

Окрім добре інтегрованого двигуна, є й інші особливості самого велосипеда, які також добре інтегровані в новий Gain. Як і інші дорожні велосипеди Orbea, Gain має внутрішню прокладку кабелів через винос, так що ви майже не побачите жодного кабелю на всьому велосипеді, незалежно від того, чи він побудований з механічними або електричними групами. Єдине зовнішнє кабельне з’єднання знаходиться на підніжці, де двигун з’єднується з акумулятором. Але ця область має знімну кришку, що робить її також прихованою. Але ще більш унікальною особливістю цього велосипеда є інтегроване освітлення спереду та ззаду. Передній ліхтар інтегрується в кріплення для GPS, а задній. в затискач підсідельного штиря. Таким чином, ви завжди можете їхати з включеними фарами, як вдень, так і коли поїздка стає несподівано довгою.

Нова геометрія та великий кліренс

Нова модель Gain також отримала оновлену геометрію витривалості, яка має нижній нижній кронштейн для більш стабільної їзди. Кліренс шин також надзвичайно великий. 40 мм, що робить цей велосипед здатним їздити як по гравію, так і по асфальту. Деякі версії оснащені дорожніми шинами 700×30 мм, в той час як інші. гравійними шинами. Але ви, звичайно, можете замінити шини в залежності від того, що вас чекає на день.

Ціна та комплектації

Карбонові моделі Gain починаються від 4299 за механічні групи Shimano GRX 1x і доходять до 9 299 за Dura-Ace Di2. Легкосплавні версії починаються від 2 899 за механічну групу Shimano Claris 2x і закінчуються 3 899 за механічну групу Shimano Ultegra 2x. Orbea також дозволяє замінювати деталі та обирати спеціальну фарбу за допомогою програми MyO. інформація: orbea.com

Огляд Orbea Gain M20i

огляд, orbea, gain, m20i

НАШ ПЕРШИЙ ДОСВІД НА ЕЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДІ БУВ ДОСИТЬ ПРИЄМНИМ

Слова та зображення: Джеймс Рейсон

Напередодні Tour Down Under мені випала нагода поїздити на велосипеді з найулюбленішого, найсуперечливішого та найпозитивнішого сегменту ринку. шосейних велосипедів. Відкинувши сарказм, я хочу пояснити свою позицію щодо електровелосипедів, перш ніж розпочати огляд; я вважаю, що вони чудові. Жоден сегмент ринку не має такої кількості людей, щоб пересісти на такі велосипеди, як цей, і я за те, щоб велоспільнота зростала. Мені він не потрібен, але комусь може знадобитися, тому я абсолютно відкритий для огляду для потенційних покупців.

Тому, коли мене запитали, чи хочу я протестувати Orbea Gain M20i 19, я, звісно, відповів “так. Це універсальний пакет; витривала дорожня рама, яка може приймати до 40 мм гуми та перетворюватися на гравійну шліфувальну машину. Я недовго їздив на Gain, але, безумовно, достатньо довго, щоб вважати його привабливим велосипедом для потенційних покупців електровелосипедів. Велика подяка Norwood Parade Cycles за наданий нам велосипед Orbea.

огляд, orbea, gain, m20i

ЗБІРКА

  • Дискові гальма з плоским кріпленням
  • 135×9 QR
  • Максимальний розмір шини 700x40C

ЇЗДА ТА КЕРОВАНІСТЬ

Gain їде як кілька велосипедів, орієнтованих на витривалість, на які я закинув ногу, з його розслабленими кутами нахилу головки та підсідельної труби, в поєднанні з досить подовженою колісною базою, що надає йому прохолодної їзди. Це не особливо швидкий в управлінні велосипед. Вищий, ніж зазвичай, нижній кронштейн Gain і, знову ж таки, величезна довжина колісної бази позбавили його частини застібки-блискавки. Тим не менш, на ньому можна спускатися швидкими спусками з вражаючою стабільністю. Orbea добре попрацювали над збалансуванням геометрії Gain. Я не очікував, що велосипед, який поєднує в собі можливості їзди по дорозі та гравію, буде поводитись так само добре, як суто шосейний велосипед.

огляд, orbea, gain, m20i

Можна було б очікувати, що 12 кг ваги (моя вага, разом з педалями) зіпсує поїздку, але було легко забути, що я на такому важкому обладнанні, коли я не використовую двигун. Батарея, розташована по центру, і низький, задній двигун майже не впливають на те, як велосипед повертає. Передок не впливає на керованість, оскільки вага ззаду не впливає на керованість. Ви точно помічаєте додаткову вагу на підйомах, але не так сильно на рівнині.

Щодо того, як двигун впливає на відчуття від їзди, то насправді це не так вже й багато. 25 км/год. це межа можливостей двигуна, тому він допомагав мені лише під час прискорення та підйому. Незважаючи на те, що ви можете подумати, це не обов’язково вбивця КОМ. Навіть на максимальній потужності двигун буде тримати вас на швидкості 25 км/год на відносно невеликих підйомах. На 5% підйомі він може втримати вас на ньому, якщо ви готові поспішати, але на крутих градієнтах 9-10% він тримався трохи нижче 20 км/год з моїми майже пороговими зусиллями. Допомога двигуна може зробити вас швидшим за вас самих, але цього просто недостатньо, щоб зробити вас ват-бомбардувальником Pro Tour.

ПОТУЖНІСТЬ І БАТАРЕЯ

Потужність виходить від втулкового двигуна ebikemotion X35 в задньому колесі, який видає 250 Вт і максимальний крутний момент 40 Н.m. Вихідна потужність є максимальною і є стандартною для більшості орієнтованих на продуктивність електронних велосипедів, але крутний момент становить приблизно половину від того, що ви знайдете в e-MTB. Шосейним велосипедам не потрібна хвиля крутного моменту, яка потрібна електровелосипедам. Акумулятор непомітно зберігається в нижній трубі під кліткою для пляшки, і лише невелика грудочка видає його присутність. Заряджається через порт на стику між верхньою і нижньою трубою. Orbea добре попрацювали над тим, щоб мінімізувати естетичний вплив двигуна та акумулятора.

огляд, orbea, gain, m20i

Життєдіяльність електровелосипеда залежить від того, як і коли подається потужність, і як ви відчуваєте її застосування. Gain працює досить добре, будучи достатньо плавним і тонким, щоб не заважати вам під час їзди. Існує 3 режими потужності, які ви можете перемикати натисканням кнопки, що світиться на верхній трубці: зелений показує найнижчу потужність, помаранчевий. середню, а червоний. повну.

огляд, orbea, gain, m20i

Система заднього приводу не має безпосередності середнього приводу, але вона досить уважна. З місця в режимі найменшої потужності потрібно кілька натискань на педаль, перш ніж з’явиться поштовх, що нагадує сильний попутний вітер. Середні та високі рівні є більш енергійними з більш високим крутним моментом. Важливо, що вони не вмикаються настільки сильно, щоб заважати вам увімкнутись.

У русі є невелике запізнення з подачею потужності, оскільки датчики вимірюють ваші зусилля і розгортають кілька ват. Знову ж таки, це плавна система, і навіть на найвищому рівні вона не стрибає і не дивує, як система e-MTB з мега-важким крутним моментом. Я помітив деяку затримку у зменшенні потужності, оскільки двигун продовжував віддавати вати після того, як я перестав крутити педалі. іноді зупиняються на світлофорах. Мені також вдалося обдурити двигун, щоб він видавав потужність без моєї участі, крутячи педалі повільніше, ніж могли зачепитися храповики на задній втулці. Так, це не найскладніша система датчиків педалей, але це нормально, якщо розібратися з нею.

огляд, orbea, gain, m20i

Акумулятор, який знаходиться в нижній трубі, має ємність 250 Вт-год, але у мене не було багато часу, щоб протестувати його дальність ходу і час зарядки. Одна 90-хвилинна поїздка на високих режимах на крутих пагорбах не призвела до того, що індикатор заряду акумулятора опустився нижче 75%.

ЗБІРКА

Оцінюючи збірки електровелосипедів, потрібно скоригувати свої очікування, оскільки наявність двигуна та акумулятора робить їх непорівнянними з безмоторними велосипедами. Коротше кажучи; ви отримуєте деталі нижчого класу, щоб знизити ціну.

огляд, orbea, gain, m20i

Тим не менше, на Gain є багато чудових речей. Механічна гідросистема Shimano Hydro Ultegra R8020. це фантастика. У мене був R8000 на моєму власному велосипеді, і гідравлічна версія просто чудова. Перемикання швидке, плавне і точне навіть під навантаженням від двигуна. Гальмування видатне, а ергономіка рук дуже хороша. Перемикання передач, можливо, все ще механічне, але воно настільки до біса хороше, що ви нічого не втрачаєте порівняно з Di2. Компактні ланцюги 50/34 та касета на 32 т ззаду. правильний вибір для цього типу велосипедів. Широкий діапазон передач, щоб ви могли піднятися на пагорби.

Колеса. бойовий кінь Mavic Aksium Elite Disc UST із задніми спортивними 32 спицями, з’єднаними з мотором на втулці. Вони не вишукані, не легкі, і їх не можна знайти на багатьох велосипедах за такою ціною, але вони готові до безкамерного перемикання передач, і вони справді дуже добре котяться. Підшипники шокуюче хороші в такій бюджетній комплектації. Шини Mavic Yksion UST відчували себе чудово, але у мене не було багато часу, щоб по-справжньому їх випробувати. Мені подобається, що вони встановили гумові покришки шириною 28 мм для покращення комфорту та більшого зчеплення з дорогою.

Решта комплекту. це адекватне поєднання FSA Energy bar/stem та K-Force стійки з сідлом Prologo Kappa, встановленим на ній. Я не їздив на ньому досить довго, щоб сформувати тверду думку про дрібні деталі.

У Gain великий кліренс.

ПІДБИВАЄМО ПІДСУМКИ

Gain. складний велосипед, який важко зібрати докупи та вписати в контекст. Ринок електровелосипедів все ще перебуває в зародковому стані, і ми перебуваємо на самому початку кривої навчання. Що Gain робить правильно, так це те, що не відчуває себе нічим особливим. Обережність. краща частина доблесті, коли йдеться про електровелосипеди. Витягніть двигун та акумулятор, і ви отримаєте приємний та універсальний велосипед для витривалості, який підійде для дорожньої гуми товщиною до 40 мм.

Для тих, хто хоче велосипед, який допоможе їм дістатися до 25 км/год і утримувати цю швидкість, безумовно, варто звернути увагу на Orbea Gain. Він просто відчувається як шосейний велосипед, і це саме те, що він повинен робити. Наразі, ми не можемо сказати більше нічого. Нам потрібно буде мати ще кілька електронних велосипедів через офіс за умови, що люди не спалять його за їзду на електронних велосипедах.

Orbea Gain: представлений електронний гоночний велосипед преміум-класу

огляд, orbea, gain, m20i

Асортимент доступних електронних велосипедів продовжує зростати. Зараз існують не тільки класичні міські велосипеди з електричною підтримкою. Гірські велосипеди та навіть складні велосипеди тепер пропонують електродвигун. Orbea Gain, у свою чергу, готується стати потужним шосейним велосипедом з електродвигуном.

Orbea Gain поставляється в різних версіях

Здивування, безумовно, було непоганим, коли виробник велосипедів Orbea представив свої майбутні новинки на 2023 рік. З Orbea Gain, строго кажучи, це не просто модель. Скоріше, експерт зі спортивних велосипедів хоче випустити свій моторизований електронний велосипед у кількох версіях. З точки зору ціни та оснащення, Gain M31E 1X 2023 є базовою моделлю. Топова модель. Gain M10i 2023, і однією з найважливіших відмінностей є, мабуть, матеріал.

огляд, orbea, gain, m20i

У той час як версія початкового рівня поставляється з алюмінієвою рамою, топова модель поставляється з карбоновою рамою. Urtopia Carbon One (тест) доводить, наскільки це може бути вигідним для електровелосипеда. Зокрема, легка вага пір’я тут забезпечує не тільки вищу швидкість, але й більший комфорт для користувача для гонщика. Всього 11.5 кг, велосипед з карбоном знову ж таки значно легший, ніж Carbon One, який важить 14 кг.

Двигун від Mahle та шестерні від Shimano

У топ-моделі є не тільки карбоновий каркас, але і компоненти високого класу. По-перше, це електродвигун, який поставляється від відомого виробника Mahle. Mahle X20 повинен забезпечити належну тягу завдяки крутному моменту 55 Нм. Хоча моторизація в дешевших моделях також походить від Mahle, тут використовується “лише” X35, який пропонує 40 Нм.

огляд, orbea, gain, m20i

Карбонова модель також має перевагу, коли справа доходить до акумулятора. Таким чином, це дозволяє запропонувати колосальну потужність 350 Вт-год, що на 100 Вт-год більше, ніж у аналога з алюмінію. Оскільки це справжні спортивні електровелосипеди, виробник також вказує запас ходу на Orbea Gain не в класичних метрах, а в метрах висоти. Хоча базова модель повинна мати можливість підніматися на висоту 1 600 метрів, виробник обіцяє горді 4 000 метрів у висоту для топової моделі.

огляд, orbea, gain, m20i

Незважаючи на те, що це справжній гоночний велосипед, Orbea Gain обіцяє стабільність та безпеку навіть далеко від ідеально вимощених доріг. Для цього ви повинні мати можливість додатково встановити більш товсті шини до 35 мм. Можливо, можливі максимум 35 мм. Гідравлічні дискові гальма від Shimano забезпечують безпеку. Відомий виробник також дарує 12-швидкісну схему типу Dura-Ace R9200.

починається трохи менше 6,600 євро

Orbea Gain доступний у різних кольорових версіях, так що має бути щось на будь-який смак. Хто хоче увійти у світ Orbea Gain, повинен взяти в руку щонайменше 6,599 євро. Для цього існує базова модель Gain M31E 1X 2023 з алюмінієвою рамою. За горді 9 999 євро знову є топова модель у вигляді Gain M10i 2023 з карбоновою рамою. На офіційному сайті виробника ви можете зібрати свій особистий гоночний велосипед з електродвигуном.

Огляд Orbea Gain: Ви ніколи не здогадаєтесь, що це електровелосипед

огляд, orbea, gain, m20i

Orbea Gain. перший з нового покоління електровелосипедів. Він коштує менше, важить менше і набагато менш потворний.

Новий Orbea Gain. це повністю інтегрований велосипед з електронними системами, який виглядає як класичний шосейний велосипед. Gain виводить електровелосипеди за межі того, де вони вже давно томилися. у потворності та важкості.

Gain. це перший з того, що, безсумнівно, стане хвилею нових велосипедів, які розмивають межу між громіздкими, неінтегрованими бегемотами першого покоління і велосипедами майбутнього. витонченими і практично не відрізняються від своїх безмоторних побратимів.

Orbea Gain: Електричний дорожній велосипед нового покоління

Orbea Gain carbon. найлегший та найпомітніший електровелосипед у світі з вагою 11.3 кг (близько 25 фунтів). Алюмінієва версія поставляється в США.S. зараз, а карбонова версія з’явиться приблизно через два місяці.

огляд, orbea, gain, m20i

Топова специфікація коштуватиме близько 7 500. Карбонова версія середнього рівня з Shimano 105 та гідравлічними дисковими гальмами коштуватиме 3 300, а алюмінієва версія. близько 2 000.

Повна інтеграція

Магія в Orbea Gain полягає в безшовній інтеграції електронної системи допомоги. Ви не бачите батарею, тому що вона була розроблена, щоб поміститися всередині рами звичайного розміру. Він покоїться в нижній трубі позаду “Orbea.” Тут немає РК-дисплея чи елементів керування на кермі, лише елегантна кнопка на верхній трубі.

огляд, orbea, gain, m20i

Більшість людей також не помічають мотор. Він знаходиться в задній втулці. А педалювання відбувається без опору, коли двигун не забезпечує потужність.

огляд, orbea, gain, m20i

Gain тепер поставляється з колесами Mavic, які створені спеціально для електровелосипедів, зі збільшеною кількістю спиць та натягом для додаткової жорсткості та довговічності. Рама має величезний кліренс: до 40 мм вільного місця ззаду і ще більше спереду.

Тест Orbea Gain

Я проїхав кілька днів по різноманітній місцевості в Сан-Веллі, штат Айдахо, на велосипеді. Я їздив у групах на звивистих дорогах і наодинці через гори по бруківці та гравію. А ще я підірвав кілька швидкісних спусків назад до міста. Ось що я дізнався.

огляд, orbea, gain, m20i

Gain пропонує трохи менше допомоги, ніж попередні електровелосипеди. Мета Орбеа полягала в тому, щоб досягти балансу між людською силою та електричною енергією. Я виявив, що допомога досить сильна на найвищому рівні, майже така ж, як і на інших електровелосипедах. Але на найнижчому рівні Gain був дуже плавним і тонким, як їзда після 20 затяжок сальбутамолу (я так собі уявляю).

Допомога від Gain не відволікає. Їзда на ньому відчувається настільки близькою до їзди на звичайному велосипеді, що ви помічаєте, що дивитеся вниз, щоб побачити, чи увімкнена допомога, коли вона вимкнена, і щоб побачити, чи вимкнена вона, коли вона в зеленому режимі.

Потенційні недоліки

З вимкненою підтримкою велосипед відчувається важчим на підйомах, оскільки він приблизно на 8 фунтів важчий, ніж дорожній велосипед преміум-класу. Під час спринтів додаткова вага також відчутна. не під час кидання велосипеда з боку в бік або на поворотах, а просто під час набору швидкості.

Задня частина незручна, а натомість ви винагороджуєтесь величезною жорсткістю. я не міг зігнути задню частину. З передньою частиною була інша історія: Вилка трохи прогинається під час великих спринтів, і можна почути, як великий 160-міліметровий передній ротор злегка треться в результаті цього прогину. Загалом, велосипед їде з геометрією комфортного та стабільного “пожирача” пробігу, з дещо жорсткою задньою частиною.

огляд, orbea, gain, m20i

Запас ходу Gain становить близько 100 км (близько 62 миль) в залежності від використання, і під час нашого тестування батарея справді працювала достатньо довго. Але запас ходу значною мірою залежить від рельєфу місцевості та фізичної підготовки. Ми чули, що ви зможете придбати бустерну батарею у формі пляшкової клітки, щоб збільшити запас ходу, але поки що немає інформації про ціну та доступність.

Якщо ви їдете на велосипеді без сторонньої допомоги або з розрядженим акумулятором, велосипед працює досить добре. Але ніхто не повірить вам, якщо ви скажете, що їдете без сторонньої допомоги. Принаймні ніхто з наших знайомих.

Orbea Gain: Проривний електронний велосипед

Загалом, велосипед не позбавлений недоліків, але це найкращий електровелосипед на ринку на даний момент. Дизайн. це величезний крок вперед, і він поставляється з меншою вагою, вартістю, відволіканням уваги та жахливим зовнішнім виглядом.

Багато хто ніколи не купить електровелосипед, і ми думали так само до цього часу. Але електронний велосипед Orbea Gain докорінно змінив наше уявлення про них.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top