Огляд електроскутера Gotrax GXL V2. Gotrax gxl commuter v2

Огляд електричного скутера Gotrax GXL V2

Електричний скутер Gotrax GXL V2 вартістю менше 300 доларів має безліч чудових характеристик, які виділяють його серед інших, наприклад, хороша моторна система та висока максимальна швидкість. Він також має пристойний діапазон, найкраще підходить для мотоциклістів, які хочуть доповнити поїздку на роботу. Особливо нам сподобалися шини, які забезпечують дійсно комфортну їзду. Якщо ви не хочете витрачати гроші на самокат, але хочете щось більше, ніж просто електронний транспортний засіб для розваг, зверніть увагу на Gotrax GXL V2 Commuter.

Запас ходу Швидкість

Двигун Gotrax GXL V2 досить стандартний для скутера такого калібру. Він має потужність 250 Вт і вбудований у передню втулку. Двигун живиться від 36-вольтової літій-іонної батареї. Це дає скутеру максимальну швидкість 15.5 миль на годину, що швидко, і запас ходу 9-12 миль.

Запас ходу вимірюється з досить легким велосипедистом, який не їде на максимальній швидкості, тому очікуйте зменшення запасу ходу, якщо ви наближаєтесь до максимальної ваги і їдете дуже швидко. Передача 1 забезпечує максимальну швидкість 10 миль/год, а передача 2 розблоковує 15.5 миль на годину. Якщо ви новачок у самокатах, спробуйте спочатку Gear 1, щоб відчути себе комфортно.

На пагорбах Gotrax GXL V2 може долати схили до 10 градусів. Батарея заряджається від розрядженого акумулятора близько 4 годин, що дуже швидко. Багато подібних скутерів займають більше часу.

Будівництво

Скутер має посилену раму, яка витримує вагу до 220 фунтів. Він важить близько 26 кілограмів, тому його не дуже важко переносити, якщо це необхідно. На кермі є дисплей, тому ви можете зручно бачити такі дані, як час роботи акумулятора та швидкість. Для гальмування використовуйте гальма на кермі та заднє дискове гальмо, на яке ви натискаєте ногою. Двосистемне гальмо є родзинкою самоката і дозволяє гальмувати поступово або швидко, якщо це необхідно.

Ще одна крута особливість. це те, що самокат має водонепроникність IP54. Очевидно, що його не можна занурювати у воду, але якщо ви їдете по калюжах, вам не доведеться турбуватися про пошкодження. Задній бризковик також є приємним штрихом.

Шини також допомагають долати пересічену місцевість, оскільки вони пневматичні або наповнені повітрям. Хоча вони схильні до проколів, наповнені повітрям шини краще поглинають удари і справляються з нерівностями та вибоїнами на дорозі. Хоча на цьому самокаті не можна їздити по бездоріжжю, ви можете комфортно їздити по не дуже гладкому покриттю.

Безпека

Найбільша особливість безпеки полягає в тому, що самокат сертифікований за стандартом UL 2271. Це означає, що батареї відповідають стандартам, встановленим Underwriter Labs, що значно знижує ризик перегріву або навіть вибуху акумуляторів.

Належний догляд з боку власника все ще важливий, тому не перезаряджайте свій самокат. Зберігайте велосипед у прохолодному, сухому місці. Якщо ви їздите вночі або в інший час доби з поганою видимістю, освітлення має велике значення. Gotrax GXL V2 Commuter має передню фару, але не має заднього ліхтаря.

Обслуговування клієнтів

Цей скутер Gotrax має 90-денну обмежену гарантію. Щоб отримати право на участь у конкурсі, ви не повинні були здавати самокат в оренду або використовувати його для змагань, що є дивним доповненням, але, очевидно, Gotrax вже мав справу з цим раніше. Гарантія поширюється лише на деталі або проблеми, що виникли внаслідок дефектів виробника, які не включають пошкодження, пов’язані з погодними умовами. Підтримка клієнтів. це U.S. на базі.

Недоліки

Якихось кричущих проблем з Gotrax GXL V2 Commuter не було. Клієнти іноді бажають, щоб фара була яскравішою, і рекомендують встановити задню фару, оскільки бути поміченим ззаду так само важливо, як і спереду.

Також є деякі розбіжності у відгуках про вагу самоката. Деякі кажуть, що це близько 27 фунтів, а деякі кажуть, що це 31 фунт. Великої різниці немає, але люди можуть відчути ці 4 фунти, якщо деякий час носитимуть самокат з собою.

Однак ви не знайдете такого скутера, який був би набагато легшим. На сторінці товару на сайті Gotrax написано 26.4 фунти, тож ми пішли саме з цим.

Хто повинен купити Gotrax GXL V2?

З точки зору ціни, це дуже привабливий приміський скутер. Він не має великого запасу ходу, тому призначений для пасажирів, які цінують комфортну їзду та високу швидкість. Якщо ви хочете доповнити свої поїздки по місту більш екологічним варіантом, але не хочете витрачати багато грошей на скутер вищого класу, GXL V2 Commuter. хороший вибір.

Остаточний вердикт

Електричний скутер Gotrax GXL V2 Commuter вражає своїми характеристиками. Ми ставимо йому 4.5 з 5 як бюджетний самокат для поїздок на останню милю. Шини є родзинкою, а також водонепроникна рама, висока швидкість та подвійна гальмівна система.

Вбудований дисплей на кермі має всю необхідну інформацію, і він настільки легкий, наскільки це можливо для самоката такого рівня. Однак ми хотіли б, щоб освітлення було кращим, тому ми прикріпили півзірки. Ви можете легко це виправити, придбавши підсвітку на шолом та прикріпивши задній ліхтар. Це надійний електричний самокат як для підлітків, так і для дорослих.

Gotrax GXL V2 огляд

Міський електросамокат Gotrax GXL V2 має якісні дискові гальма, пневматичні шини та вбудовані світлодіоди. Чесно кажучи, ви не можете вимагати більшого від електроскутера за 300. Крім того, це один з найбільш продаваних електросамокатів на Amazon.

Це класичний скутер для початківців з відмінним балансом характеристик, невеликою вагою і пристойним запасом ходу, що робить його надзвичайно хорошим скутером для міських поїздок.

  • Огляд
  • Gotrax GXL V2. для кого він призначений?
  • Характеристики Gotrax GXL V2
  • Плюси
  • Мінуси
  • Продуктивність Gotrax GXL V2
  • Швидкість і прискорення
  • Gotrax GXL V2 здатний підніматися на гору?
  • Акумулятор Gotrax GXL V2 та запас ходу
  • Гальма
  • Дизайн та особливості Gotrax GXL V2
  • Якість збірки
  • Портативність
  • Кабіна
  • Колеса та шини
  • Якість їзди
  • Порівняння
  • У чому різниця між Gotrax GXL і GXL V2?
  • Gotrax GXL проти Gotrax XR Elite
  • Gotrax GXL V2 проти Segway ES1L
  • Gotrax GXL V2 проти M365
  • Висновки з огляду Gotrax GXL V2

Огляд

Gotrax GXL V2. для кого він призначений?

Електросамокат Gotrax GXL. ідеальний варіант для тих, хто хоче дешевий, але функціональний самокат.

Він не швидкий і не потужний, і, судячи з відсутності підвіски, GXL V2 не є позашляховим скутером.

Це скутер для початківців, яким потрібно дістатися з точки А в точку Б без зайвих витрат.

Плюси

  • Відмінне співвідношення ціни та якості
  • Хороша якість збірки
  • Круїз-контроль
  • Пневматичні шини

Характеристики Gotrax GXL V2

Швидкість і прискорення

Електроскутер Gotrax GXL V2 має заявлену виробником максимальну швидкість 16 миль/год і протестовану максимальну швидкість 13 миль/год.5 МИЛЬ НА ГОДИНУ. Його 250-ватний безщітковий двигун постійного струму забезпечує відносно високий крутний момент при низькому енергоспоживанні.

Однак очевидно, що цей самокат не був створений для перевезення важких пасажирів, що пояснює значну різницю між його заявленою та протестованою максимальною швидкістю.

Тести прискорення показують, що GXL V2 розганяється з нуля до 15 миль/год за 10 секунд, що зовсім не погано. Для порівняння, Xiaomi M365, який коштує на 200 доларів дорожче, займає 6.3 секунди.

Трохи розчаровує те, що GXL V2 можна лише рушати з місця. Не має функції нульового старту, тому вам доведеться розігнатися до швидкості близько 2 миль/год, перш ніж двигун увімкнеться.

Як користуватися круїз-контролем на самокаті Gotrax?

Самокат Gotrax GXL має функцію круїз-контролю. Щоб активувати круїз-контроль, ви повинні підтримувати швидкість протягом 10 секунд. По суті, єдиний спосіб активувати круїз-контроль. це повністю вижати газ до кінця протягом 10 секунд. Важко увімкнути його на меншій швидкості.

Здатність Gotrax GXL V2 підніматися в гору?

Стандартизований тест на підйом на пагорб за участю 160-кілограмового велосипедиста показав, що GXL V2 піднімається на 10% пагорб і долає його за 20 хвилин.9 секунд. Середня швидкість. 6.5 миль на годину на підйомі.

Це дуже близько до можливостей підйому на пагорб M365, проголошеного короля бюджетних скутерів, який долає пагорб за 20.8 секунд при швидкості 6.Середня швидкість підйому 5 миль на годину.

Акумулятор Gotrax GXL V2 та запас ходу

Живлення Gotrax GXL Commuter V2 здійснюється від акумулятора 36В 5.Акумулятор ємністю 2Аг, що дає вам 9-12 миль на повному заряді.

Заявлений виробником запас ходу становить 12 миль, але на стандартній міській петлі літій-іонний акумулятор ємністю 187 Вт-год проїхав 10 миль, перш ніж розрядився.

Очікуйте, що ви отримаєте менше від цього акумулятора при їзді в холодну погоду, частих зупинках, підйомах на пагорби та їзді на високих швидкостях. Однак не сподівайтеся, що розряджений акумулятор зупинить цей скутер на місці.

Завдяки своїй легкій конструкції та низькій деці, GXL V2 швидко перетворюється на звичайний самокат, коли справа доходить до справи.

Гальма

Спереду GXL Commuter V2 оснащений рекуперативним гальмом, тоді як заднє колесо отримує свою гальмівну силу від дискових гальм.

У моделі GXL Commuter V1 це заднє гальмо було з ножним приводом, але виробник відмовився від цієї конструкції на користь більш практичного ручного важеля.

Цей електросамокат має чудові гальмівні можливості. Його гальмівний шлях у 16 футів відповідає кращому у своєму класі M365, який коштує на сотні доларів дорожче.

Крім того, гальмівний важіль, розташований зліва, значно підвищує безпеку скутера, дозволяючи водієві мати спеціальну руку для гальмування.

Gotrax GXL V2 Дизайн та особливості

Якість збірки

Якість збірки GXL Commuter V2, підводячи підсумок, є несподіваним сюрпризом.

Можливо, це не найшвидший і не найнавороченіший скутер, але GOTRAX подбав про те, щоб він міг впоратися з суворими умовами щоденних поїздок на роботу і назад.

Ви починаєте помічати його чудовий дизайн під час складання, де він легко і швидко збирається за допомогою інструментів, що входять до комплекту. У складеному чи розкладеному стані GXL V2 відчувається дуже міцним.

Все, включаючи механізм складання, здається трохи посиленим, щоб компенсувати його в іншому випадку тьмяний набір функцій.

Це не дискредитує його просту схему управління. Мінімалістичний дизайн не бомбардує вас ручками та перемикачами, які вам не потрібні.

Натомість, він має практичну компоновку, з якою легко ознайомитися, якщо ви вперше катаєтеся на електросамокаті.

Чи є Gotrax GXL V2 водонепроникним?

Завдяки ступеню захисту від води IP54, GXL V2 може комфортно їздити у вологих умовах. Він витримує бризки води та дуже слабкий дощ, але не занурення під воду.

Можна сказати, що він адекватно захищений від раптового і неминучого впливу води.

Портативність

При вазі 26 фунтів, GXL V2 комфортно вписується в клас ультрапортативних пристроїв. Скутери рідко стають легшими, ніж цей. Навіть M365 важить приблизно стільки ж, що свідчить про те, що це ідеальна вага для легкого самоката.

Він оснащений механізмом складання вилки, який, погодьтеся, є базовим, наскільки це можливо. Тим не менш, механізм складання відчуває себе досить міцним. ніби він може складатись і розкладатися мільйон разів без будь-якого зносу.

Складається швидко і легко, і зменшується до компактних розмірів 39 на 17 на 14 дюймів. Механізм складання фіксується на місці, тому ви можете підняти його за шток у складеному стані.

Кокпіт

Кокпіт GXL V2 зберігає мінімалістичний дизайн, який, здається, є темою цього бюджетного скутера.

Світлодіодний дисплей яскравий, але, як і гальмівний важіль зліва та палець газу праворуч, він досить непомітно розташований у центрі кокпіта, повністю функціональний, але дуже мінімалістичний.

Колеса та шини

GXL V2 оснащений 8.5-дюймові пневматичні шини з внутрішньою камерою. Вони забезпечують достатню амортизацію, щоб зробити їзду комфортною, незважаючи на відсутність будь-якої підвіски.

Також, як це зазвичай буває, пневматичні шини дозволяють GXL V2 краще працювати у вологих умовах. Незважаючи на те, що вони схильні до спущених шин, включення пневматичних шин робить цей скутер безпечнішим та комфортнішим у їзді.

Якість їзди

Незважаючи на відсутність підвіски, GXL V2 забезпечує відносно плавну та веселу їзду. Його легка рама маневрена, а 8.5-дюймові шини достатньо великі, щоб переїжджати більшість дорожніх перешкод.

Пневматичні шини мають вирішальне значення для якості їзди. Вони забезпечують достатній відскік, щоб зробити якість їзди на гладких дорогах дивовижною. Хоча вони нівелюють багато нерівностей на нерівних дорогах, відсутність підвіски означає, що вам не варто надто часто їздити по менш прохідних місцях на GXL V2.

Він схильний до вібрацій під час їзди по бездоріжжю, які ви відчуєте на руках і ногах. Через деякий час стає досить незручно.

Це означає, що шини GXL V2 повинні бути вашим найкращим вибором, якщо ви збираєтеся їздити на хороших дорогах більшу частину часу.

Порівняння

У чому різниця між Gotrax GXL та GXL V2?

  • Інша гальмівна система. V2 має ручне дискове гальмо, тоді як версія 1 має дискове гальмо з ножним приводом.
  • Gotrax GXL V1 трохи дешевший за 2-гу версію, але більшість користувачів вважають, що V2 вартий цих додаткових грошей.
  • Версія 2 має міцніше заднє крило.

Висновки огляду Gotrax GXL V2

Зрозуміло, що GXL Commuter V2 на клас вище більшості бюджетних самокатів в своєму ціновому діапазоні. Він буде відчуватися повільним і млявим на підйомах, особливо якщо ви звикли до більш потужних скутерів, але це приблизно єдиний мінус.

Те, чого йому не вистачає в потужності та швидкості, він компенсує своєю міцною, легкою та ультрапортативною конструкцією. Мінімалістичний дизайн і розташування елементів управління робить його ідеальним для початківців, і не можна заперечувати, що пневматичні шини роблять їзду на ньому безпечнішою і комфортнішою.

В цілому, GXL Commuter V2. відмінний скутер для початківців, особливо для тих, хто не хоче витрачати занадто багато на свій перший скутер.

Огляд Gotrax GXL V2

Американська компанія Gotrax швидко зарекомендувала себе на ринку електросамокатів як бюджетний бренд, який забезпечує найкращі результати. Завжди розробляючи дизайн з чіткою аудиторією, вони дійсно прислухаються до відгуків клієнтів та швидко впроваджують зміни.

Gotrax GXL v2 2020 року. це оновлення добре прийнятого оригінального GXL Commuter з невеликими змінами в функціях, які оптимізують використання.

Завдяки змінам в управлінні та аксесуарах, капітальний ремонт не є значним, але Gotrax був розумним з новою моделлю і доставив фантастичні функції за крихітну ціну.

Якщо ви шукаєте новий міський або бюджетний самокат, продовжуйте читати наш детальний огляд Gotrax GXL v2.

Gotrax GXL V2. короткий огляд

огляд, електроскутера, gotrax, commuter

Gotrax GXL V2 оснащений двигуном потужністю 250 Вт з акумулятором на 36 В, що забезпечує максимальну швидкість цього скутера 15.5 миль на годину. Він також має максимальний запас ходу 12 миль, що досить вражає, враховуючи обмеження швидкості! Час зарядки складає всього 4 години, тому ви завжди можете зарядити його, поки ви на роботі, і він буде готовий до того часу, коли ви знову підете з роботи. Він дійсно пропонує преміум-функції за низькою ціною, але при цьому не поступається за потужністю! Цей електросамокат ідеально підходить для тих, хто їздить на роботу, початківців або навіть молодших гонщиків.

Читайте далі, щоб дізнатися більше про цей чудовий електросамокат.

Характеристики Gotrax GXL V2

Gotrax GXL V2 відео огляд

Ось короткий розпакування і відеоогляд для вас, щоб перевірити. Ця функція демонструє, що ви можете очікувати від електроскутера Gotrax GXL V2, коли він прибуде до вас додому, а також пояснює його плюси і мінуси, щоб допомогти вам визначити, чи дійсно це той електроскутер, який вам сподобається.

Gotrax GXL V2 Плюси

Доступна ціна

Легке ковзання на рівних дорогах

Легка маневреність

Міцна конструкція

Gotrax GXL V2 мінуси

Дуже простий світлодіодний екран без додатків

Сильна вібрація на вибоїстій дорозі

Резюме

Створюючи електросамокат спеціально для тих, хто їздить на роботу, компанія Gotrax дійсно врахувала, що приваблює цей ринок і з якими проблемами вони стикаються. В оновленому Gotrax GXL v2 вони зберегли якісні 8.5-дюймові пневматичні шини, легку раму та надійні механізми складання, а також покращили якість збірки, гальмівну систему та додали круїз-контроль.

Ці преміум-функції, доступні за вражаюче низькою ціною, роблять Gotrax GXL v2 ідеальним електросамокатом для початківців або молодих райдерів, які хочуть отримати доступ до якісного обладнання, але без зайвих наворотів, пов’язаних з вищою ціною.

Огляд продуктивності

Gotrax GXL v2 може похвалитися вражаючим літій-іонним акумулятором ємністю 187 Вт-год і 250-ватним двигуном. Обидва компоненти відповідають найвищому рівню, який можна очікувати за таку низьку ціну, і пропонують хорошу потужність для вашої їзди.

Ви також знайдете два швидкісних режими (які управляються як велосипедні передачі), що дозволяють вам комфортно їздити зі швидкістю 10 миль/год або підвищити її до максимальної швидкості 15.5 миль на годину з легкістю. Ми виявили, що це особливо допомагає під час підйому на пагорб, отримуючи доступ до максимальної потужності для ефективного подолання розумних міських нахилів (до 10 градусів), хоча ви сповільнюєтесь ближче до вершини.

Одним з доповнень, яке ми були раді бачити в електричному самокаті за цією ціною, є функція круїз-контролю. Утримуючи педаль газу протягом 10 секунд, ваш скутер підтримує поточну швидкість. Хоча ця опція розряджає акумулятор при постійному використанні, вона робить їзду неймовірно приємною, і навіть не включена в деякі висококласні моделі преміум-класу.

На нашу думку, простота управління та використання є головною перевагою Gotrax GXL v2. Інтуїтивно зрозуміле та захоплююче керування з першого разу.

огляд, електроскутера, gotrax, commuter

Прискорення максимальної швидкості

Gotrax пропонує GXL v2 з максимальною швидкістю 15.5 миль на годину, що, безумовно, досяжно, але, звичайно, залежить від багатьох змінних, включаючи вагу гонщика та погодні умови.

Максимальна швидкість легко досягається за допомогою інтуїтивно зрозумілої системи перемикання передач. Ми виявили, що передачі досить чутливі, щоб швидко перемикати швидкість, якщо ви знаходитесь біля підніжжя схилу або збираєтесь обігнати іншого електросамоката.

Хоча максимальна швидкість може не зрівнятися з більш дорогими моделями з двома двигунами, її цілком достатньо для їзди по місту, якщо тільки ви не живете в особливо горбистій місцевості. Gotrax створив ідеальну швидкість для міського скутера. додайте до цього чудовий круїз-контроль, і цього буде достатньо навіть для найвибагливіших любителів їзди на скутері.

Прискорення на Gotrax GXL v2 дуже розумне. Він не збирається кидатися на повну швидкість, як тільки ви рушаєте з місця, але він досягає повної швидкості швидко і легко.

GXL v2 потрібно рушати з місця, тут немає функції нульового старту, але вона працює надійно, і прискорення починається приблизно зі швидкості 2 миль/год. Ви контролюєте прискорення за допомогою легкодоступної кнопки дросельної заслінки, яка добре розташована на панелі управління і дуже проста в управлінні, з обмеженою жорсткістю.

Як тільки ви починаєте рух, ви можете досягти максимальної швидкості в середньому за 10 секунд. Слід визнати, що це не найшвидше прискорення в порівнянні з іншими самокатами, але знову ж таки, за низьку ціну, це дуже розумно.

Дисплей управління

Світлодіодний дисплей на цьому електричному скутері насправді не найбільший, і він дуже простий у тому, що він пропонує та показує вам на екрані. Він чітко відображатиме вашу швидкість та заряд акумулятора, який залишився, щоб ви не застрягли.

Gotrax GXL V2 також пропонує круїз-контроль, який є дійсно зручною функцією, якщо ви постійно подорожуєте або їдете на роботу та з роботи, де ви можете рухатися з однаковою швидкістю.

Діапазон часу автономної роботи

Gotrax рекламує GXL v2 із запасом ходу 12 миль на одному заряді акумулятора. Якщо порівняти його з більш дорогими аналогами, ви можете виявити, що Gotrax GXL v2, але в межах свого діапазону, він працює чудово. Це робить його ідеальним електросамокатом для поїздок на короткі відстані або для помірних поїздок на роботу і назад. саме на таких користувачів орієнтується Gotrax.

Ми виявили, що можемо проїхати 9 миль при повному заряді, але знову ж таки, це залежить від гонщика. Варто взяти до уваги, що літій-іонний акумулятор регенерує невелику кількість енергії при кожному гальмуванні, що може допомогти дещо збільшити час автономної роботи. Час зарядки акумулятора також становить 3-4 години, що робить його дуже швидким для зарядки між поїздками. Якщо ви їдете в офіс за 8 миль від дому, ви можете зарядити його вдень і спокійно дістатися додому.

Конфігурація двигуна

Одинарний двигун потужністю 250 Вт знаходиться в задній частині Gotrax GXL v2, що може означати зміну балансу, якщо ви звикли до здвоєного двигуна.

Однак ми виявили, що одномоторні скутери часто зберігають відчуття традиційного самоката, і це, безумовно, стосується GXL v2. Знову ж таки, це орієнтує самокат на конкретного покупця, який може бути абсолютно новачком в їзді на електросамокатах і може знайти розподіл ваги більш зручним.

Якість збірки конструкції

Рама GXL напрочуд витончена. Ми звикли до того, що бюджетні електросамокати схиляються до більш громіздкого дизайну, з ваговими механізмами. Не так з Gotrax GXL v2.

Виготовлений з міцного, але легкого алюмінію, GXL v2 дійсно виглядає гідно поряд з більш дорогими пропозиціями. Рама 8.5-дюймові пневматичні шини компактні, щоб зберегти обтічний вигляд, і червоні деталі по всій довжині. Весь пакет особливо сподобається покупцям, які піклуються про свій імідж, коли мова йде про електросамокати для приміських поїздок

Як і слід було очікувати від алюмінієвої рами, електроскутер Gotrax GXL v2 оманливо міцний, і виробник заявляє, що максимальна вага становить 220 фунтів. Ця максимальна вага більша, ніж у деяких скутерів у верхньому ціновому діапазоні, тому це є позитивною особливістю. Це ще більше розширює привабливість GXL v2, оскільки він зберігає свій гарний зовнішній вигляд, в той же час підтримуючи більш широке коло райдерів.

Якість збірки Gotrax GLX v2 дійсно вражає, якщо врахувати загальну вартість. Як ми вже говорили, алюмінієва рама надає скутеру міцності, що заспокоює під час їзди і тримає його добре збалансованим, не будучи незграбним.

Складаний шток має фіксуючий механізм, щоб утримувати складений самокат на місці. Спочатку це виявилося трохи жорстким, але коли ви звикнете до того, як він працює, і він втратить свою жорсткість, ви ледве помітите це.

Елементи керування скутером зосереджені навколо світлодіодного дисплея, який розташований на кермі. приємний дизайнерський хід. Сам світлодіод простий, вимірює швидкість і показує стан акумулятора. Багато велосипедистів вже звикли до функціональності Bluetooth або окремого додатку, який збирає численні показники під час їзди. Gotrax GXL v2 може здатися примітивним у порівнянні з іншими, але його основні функції працюють дуже добре, а дисплей кристально чистий, навіть вночі.

Цікаво відзначити, що управління світлом, потужністю скутера та варіантами передач здійснюється за допомогою однієї кнопки, яка знаходиться трохи нижче керма на виносній частині скутера. Це робить кокпіт вільним, але спочатку до цього потрібно трохи звикнути. Прискорення легко досягається за допомогою дросельної заслінки, до якої легко дотягнутися, не розтягуючи руку.

Безумовно, найпомітнішою особливістю в управлінні для нас стало додавання заднього гальмівного важеля. Це ще раз демонструє справжнє розуміння покупця Gotrax GXL v2, який, можливо, більше звик до традиційних велосипедів, ніж до електросамокатів. Виробник зробив цей важіль простим в управлінні, а гальмо швидко реагує на натискання. Це чудове оновлення оригінальної моделі, яке зробило їзду легкою та приємною.

огляд, електроскутера, gotrax, commuter

Підвіска

Підвіска Gotrax GXL v2 залежить від пневматичних шин. Без додаткової підвіски шини приймають на себе основний удар від дороги. Це покладає великі надії на продуктивність шин, але, на щастя, вони справляються з цим завданням.

Вони добре справляються з нерівною поверхнею та тріщинами, але ви можете очікувати, що відчуєте деякі поштовхи через винос і кермо, якщо вирішите їхати на великій швидкості вулицею з нестабільним рухом. Варто враховувати, як ви плануєте використовувати Gotrax GXL. Як скутер для приміських поїздок по нормальних дорогах він буде працювати ідеально, але вам буде важко отримати задоволення від їзди на ньому по брукованих вулицях.

Якість їзди

Загальна якість їзди на Gotrax GLX v2 неймовірно приємна. У гарну погоду, з чистою гладкою дорогою та мінімальними пагорбами. це мрія. Міцна конструкція рами, зручне кермо та пневматичні шини забезпечують плавність ходу та комфорт протягом всієї поїздки, включаючи швидкі повороти та вузькі місця.

Якість їзди трохи погіршується, якщо ви їдете вибоїстою дорогою або постійно піднімаєтеся на пагорби. Звичайно, ви будете сповільнюватися, і вібрація через кермо може бути досить дратівливою після тривалого періоду часу. За таку ціну ви ніколи не отримаєте скутер, здатний долати будь-який тип місцевості, але для свого призначення. для приміських поїздок. ви не помилитеся.

Гальмування

Гальмівна система. це одне з головних поліпшень у порівнянні з попередньою моделлю. Оригінальний GXL Commuter мав заднє дискове гальмо, яке контролювалося педаллю на задньому колесі. Кожен, хто пробував гальмувати з максимальної швидкості за допомогою задньої педалі, зрозуміє, яку незручність це створює.

Gotrax був достатньо кмітливим, щоб змінити це в GXL v2, і заднє дискове гальмо тепер контролюється за допомогою переднього гальмівного важеля, що нагадує велосипедне гальмо. У поєднанні з рекуперативним переднім гальмом ви отримуєте гальмівну систему, яка швидко реагує і проста в застосуванні, що підвищує загальну безпеку електросамоката.

Варто зазначити, що багато конкурентів у цьому ж ціновому діапазоні мають лише одне дискове гальмо, що робить включення двох високоякісних гальм справжньою перемогою для Gotrax GXL v2.

Портативність

Ще одна якість, яка нам сподобалася в GXL v2. це простота перенесення. Це досить тонкий самокат, коли він повністю розкладений, але механізм складання, що активується важелем, акуратно зменшує і фіксує розмір до 39.4 ″ завдовжки. Це ідеальний розмір, щоб брати з собою в громадський транспорт або непомітно прослизати під стіл, на відміну від багатьох інших електросамокатів, які все ще займають місце в складеному стані.

Вага 27 фунтів. це досить легке навантаження для перенесення. Вам не доведеться напружуватися, щоб підняти його по сходах, і це ставить його в один ряд з іншими електросамокатами, які рекламують свою портативність (наприклад, Xiaomi M365).

Водонепроникність

Водонепроникність Gotrax GLX v2 вказана як IP54. Це означає, що він не є водонепроникним, але, безумовно, витримає легкий дощ або неглибокі калюжі. Можливість виїжджати на електросамокаті навіть у похмуру погоду є важливою особливістю для багатьох і сприяє його придатності для повсякденних поїздок і поїздок на роботу.

Ліхтарі

Gotrax GXL v2 має одну світлодіодну фару, встановлену між кермом в передній частині скутера. Хоча вбудоване світло працює досить добре, якщо ви катаєтеся вночі, ми рекомендуємо встановити додаткові фари з більшим радіусом освітлення.

На жаль, GXL v2 не оснащений заднім заднім ліхтарем. Це легко виправити, придбавши додаткові ліхтарі, але це все одно трохи розчаровує і виглядає як недогляд у скутері, розробленому спеціально для міських поїздок.

Шини

Шини є предметом обговорення в спільноті електросамокатів, особливо дебати про наповнені повітрям “пневматичні” шини проти безповітряних “твердих” шин. Обидва варіанти мають свої плюси і мінуси, але, безумовно, є преміальною особливістю в порівнянні зі звичайними колесами для скутерів. Gotrax GXL v2 зберіг пневматичні шини, які були встановлені на оригінальній моделі.

The 8.5-дюймові пневматичні шини слугують підвіскою для GXL v2 і виконують чудову роботу. Зчеплення добре працює навіть на слизьких дорогах, і ви будете захищені від більшості нерівностей та заносів, з якими можете зіткнутися на дорозі. Вони також піддаються легким маневрам і швидко реагують, коли ви керуєте самокатом.

Одним з недоліків пневматичних шин є більша ймовірність проколу. безповітряні шини за своєю конструкцією стійкі до проколів.

Це, безумовно, те, що варто враховувати, якщо ви плануєте використовувати самокат день у день. Але в цілому, це не повинно становити для вас особливих проблем, оскільки Gotrax добре зарекомендували себе в обслуговуванні клієнтів і мають широкий вибір запасних частин і аксесуарів для своїх електросамокатів.

Палуба

Дека Gotrax FLX v2 є щедрим доповненням, розміром близько 19 дюймів, є багато місця для стояння та розміщення для більших розмірів взуття. Зчеплення з палубою є протиковзким і повинно тримати вас стійким і стабільним протягом всієї вашої подорожі. Якщо ви вперше купуєте електросамокат, це буде великим бонусом, оскільки вам не доведеться пристосовуватися до певної стійки або переносити вагу, щоб відчувати себе комфортно.

Надійність, гарантійна підтримка клієнтів

Загалом, вам буде важко знайти більш надійний скутер в ціновому діапазоні, ніж Gotrax GXL v2. Батарея більш ніж здатна не відставати від двигуна, а загальна міцність шин, гальм і конструкції вселяють впевненість, що робить його гарним вибором для нервових людей або тих, хто їздить вперше.

Пенуматичні шини мають відмінне зчеплення з дорогою та витримують навіть невеликий дощ. Це особливо важливо, якщо ви плануєте їздити на електросамокаті на роботу, адже збирати речі та прямувати до автобуса при перших ознаках дощу завжди неприємно.

Обслуговування

Обслуговування та догляд за Gotrax GLX v2 досить прості. Запчастини можна знайти на сайті виробника, але ви можете понести витрати на доставку, оскільки компанія базується в США.

Єдиним справжнім розчаруванням, яке ми виявили в GLX v2, була жалюгідна 90-денна гарантія. Якщо порівняти це з довічною гарантією, доступною, наприклад, на Carrera Impel is-1, це досить погано.

Відомі проблеми

Більшість проблем, які впливають на цю модель, є наступними:

Насправді досить важко спробувати це виправити, тим більше, що цей скутер має досить вигідну ціну.

Аксесуари

Gotrax GLX v2 оснащений кількома додатковими аксесуарами, які покращують загальну якість збірки та досвід водія. Є стандартна вбудована підніжка, ефективний дзвінок, вбудований в кермо, а також передні та задні бризковики.

Додатковою особливістю є посилене заднє крило на задньому колесі. ще одна модернізація попередньої моделі Gotrax GLX. Це додає стабільності скутеру, одночасно забезпечуючи додатковий захист вразливого заднього колеса та двигуна.

Чи є цей електросамокат співвідношенням ціни та якості і чи варто його купувати?

Ви, безумовно, отримуєте неймовірний електросамокат, коли мова йде про цю модель від Gotrax. Це один з найбільш продаваних у США та в усьому світі, і його високо оцінили завдяки всім чудовим якостям, які він може запропонувати. Він має запас ходу 12 миль при повному заряді і ідеально підходить для будь-яких поїздок на роботу і пропонує максимальну швидкість 15 миль/год, що є більш ніж достатнім!

Огляд: Я штовхав електричний скутер 299 GOTRAX GXL сильніше, ніж слід було

Електросамокати стають популярним рішенням для поїздок на роботу, особливо після того, як компанії спільного використання самокатів зробили їх майже повсюдними. Зважаючи на те, що популярні електросамокати, такі як GOTRAX GXL, коштують всього 299 доларів, поширеним питанням стало: “Наскільки вони довговічні?”?”

Тому, коли прийшов час для цього огляду, я вирішив піддати GXL більш жорстким випробуванням, ніж зазвичай. Я хотів побачити, з чим він може впоратися. І результати насправді здивували мене.

Електросамокат GOTRAX GXL. один з найпопулярніших електросамокатів бюджетного рівня на ринку. І в галузі, де майже всі бюджетні електроскутери більш-менш виглядають однаково, GOTRAX GXL насправді йде своїм шляхом за кількома важливими характеристиками.

Але перед тим, як ми перейдемо до деталей, давайте перевіримо технічні характеристики GXL.

Технічні характеристики електроскутера GOTRAX GXL

  • Двигун: безперервний двигун передньої втулки потужністю 250 Вт
  • Батарея: 36V 187 Wh
  • Максимальна швидкість: 15 миль/год (24 км/год) (насправді їде трохи швидше з повним акумулятором)
  • Запас ходу: 8-12 миль (13-19 км) в залежності від режиму їзди
  • Вага: 31 фунт (14 кг)
  • Вантажопідйомність: 220 фунтів (100 кг)
  • Гальма: механічне дискове гальмо ззаду; гальмо рекуперації спереду
  • Шини: 8.5 ″ пневматичний
  • Час зарядки: 4 години
  • Додатково: фара, світлодіодний спідометр та лічильник заряду акумулятора, 2 швидкості, круїз-контроль

огляд, електроскутера, gotrax, commuter
огляд, електроскутера, gotrax, commuter
огляд, електроскутера, gotrax, commuter
огляд, електроскутера, gotrax, commuter
огляд, електроскутера, gotrax, commuter
огляд, електроскутера, gotrax, commuter

Випробування електросамоката GOTRAX GXL під тортурами

Будь-хто може протестувати електросамокат на рівних і сонячних велодоріжках південної Каліфорнії. Це не скаже вам багато.

Натомість я взяв свій GXL у холодний, суворий світ зимових вулиць Бостона. Якщо вона може пережити дороги, на яких більше кратерів, ніж на місці посадки Аполлона-11, вона повинна працювати практично де завгодно.

огляд, електроскутера, gotrax, commuter

Падав дуже легкий сніг, коли я почав свій тест. Температура була 36ºF (2ºC). Не жорстоко, але досить холодно для цієї пересадки.

Я не збирався няньчити цей скутер, тому я провів тестування на найвищій передачі. Ну, друга передача. Передач лише дві. Але це був не час для режиму ECO. Отже, це був режим 2, і я був вимкнений.

Незабаром сніг перетворився на дощ, але це мене не зупинило. Я літав на 16.5 миль на годину (26.5 км/год). Якимось чином я розвивав навіть більшу швидкість, ніж була розрахована на скутер. Це, звичайно, не допомогло мені досягти заявлених 12 миль (19 км) запасу ходу, але я не скаржуся.

огляд, електроскутера, gotrax, commuter

Вибачте за відсутність активних знімків, я не виймав свій Nikon в таку погоду.

Коли я переїжджав з дороги на тротуар, на велодоріжку і назад на дорогу, я відчував, що якість їзди змінюється з кожною поверхнею. Скутер не має підвіски, і тому потрапляння в ями на дорозі на швидкості. не найкомфортніша вправа. Проте, шини, наповнені повітрям, допомогли поглинути основну частину удару.

Як тільки я потрапив на тротуари та велодоріжки, я виявив, що якість їзди покращилася і стала набагато комфортнішою. Чесно кажучи, їзда по дорозі була просто чудовою, доки якість покриття відповідала вимогам. Але це було випробування з тортурами, і я не збирався їздити на цьому скутері по легких дорогах.

Я безумовно оцінив пневматичні шини. так багато компаній сьогодні використовують безповітряні шини. Хоча це і запобігає спусканню шин та головному болю від заміни трубок, це означає, що скутеру краще мати якусь іншу форму підвіски. Якщо ні, то шини, наповнені повітрям, є майже необхідністю для тих, хто планує їздити по дорогах з неідеальним покриттям.

огляд, електроскутера, gotrax, commuter

Але досить про підвіску. Поїздка не була приголомшливою, але цілком нормальною. мені нема на що скаржитися. Наступним випробуванням було гальмування. Скутер має комбінацію дискового гальма ззаду та рекуперативного гальма спереду. Обидва були напрочуд ефективними. Рекуперативне гальмування не сповільнює вас так швидко, як механічне, але для звичайного гальмування це просто чудово.

Для більш різкого гальмування заднє дискове гальмо активується за допомогою дивної штуки, схожої на педаль, ззаду. До нього потрібно було трохи звикнути, але він працював добре, як тільки я звик до нього. Це не так інтуїтивно зрозуміло, як ручне гальмо, але GOTRAX нещодавно випустив нову версію цього самоката з ручним гальмом. Він коштує трохи дорожче, але якщо вам подобається гальмівний важіль у велосипедному стилі, то ви можете віддати перевагу цій моделі.

Швидкість скутера спочатку була великою, але повільно падала, коли я продовжував їздити. Це очікувано і зустрічається майже на кожному самокаті. Хоча я починав з 16.5 миль на годину (26.5 км/год), я знижував швидкість до 12-13 миль/год (19-21 км/год) до того моменту, коли батарея показувала лише одну смужку.

Незабаром я наближався до кінця своєї поїздки, і швидкість впала ще більше. Протягом приблизно 60 секунд швидкість впала до 7 миль на годину, і я зупинився. Я витягнув телефон, щоб перевірити, і виявив, що проїхав 12.7 км (8 миль). Я проїхав близько півмилі (0.8 км) від дому, тож я подумав, що просто подивлюся, що станеться, якщо я попрошу скутер ще.

огляд, електроскутера, gotrax, commuter

Як виявилося, GXL зобов’язав. Це було небагато, але він тягнув мене зі швидкістю близько 5 миль/год (8 км/год). Я навіть відчував себе трохи винним у тому, що вже вимкнув GPS.

Він їхав повільно і ставало досить нудно, тому я вирішив допомогти йому, штовхнувши трохи ногою. На той час, коли я дістався додому, скутер розвивав швидкість 2-3 милі на годину (5 км/год) на власній тязі. в цей момент я вже не міг втримати рівновагу, і мені довелося штовхатися ногами.

Отже, хоча скутер може дати свої 12 миль (19 км) запасу ходу в режимі 1 на рівних вулицях і в теплу погоду, я виявив, що в найгірших умовах він все одно дасть трохи більше 8 миль (13 км) запасу ходу. І просто для розваги я вирішив випробувати свої навички створення літій-іонних акумуляторів і виготовити власний допоміжний акумуляторний блок, щоб подвоїти його запас ходу. Хоча для більшості людей навіть 8 миль (13 км) запасу ходу достатньо для щоденних поїздок містом.

Мій вердикт

Я був здивований тим, наскільки добре електроскутер GOTRAX GXL витримав ті зловживання, яким я його піддавав.

Він відскакував від бордюрів та вибоїн, перелітав через калюжі та проїжджав короткі ділянки сльоти, снігу та льоду.

Це найкращий чи найвеселіший електросамокат, на якому я коли-небудь їздив? Напевно, ні.

Чи витримає цей скутер роки такого використання/зловживань? Хтозна. Коли це можливо, я намагаюся робити довгострокові огляди, такі як цей нещодавній 500-мильний (800 км) огляд іншого електросамоката. Тож, можливо, я повернуся через кілька місяців, щоб подивитися, як цей самокат тримається. До цього часу важко сказати щось погане про 299 електричний скутер, який робить саме те, що ви від нього вимагаєте. не більше, не менше.

Що ви думаєте про електричний скутер GOTRAX GXL? Дайте нам знати в коментарях та думках власників нижче.

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek. експертів, які щодня розповідають новини про Tesla, електромобілі та зелену енергетику. Не забудьте перевірити нашу домашню сторінку для отримання всіх останніх новин, а також слідкуйте за Electrek на та LinkedIn, щоб бути в курсі подій. Не знаю, з чого почати? Дивіться останні огляди на нашому каналі YouTube.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top