Огляд електросамоката Levy. Електричний скутер Levy

Електросамокат Levy. це плавний і потужний самокат зі зручним знімним акумулятором.

Вердикт Tom’s Guide

Відмінний електросамокат з плавним ходом і достатньою потужністю.

Мінуси

Чому ви можете довіряти Tom’s Guide?

Наші автори та редактори проводять години, аналізуючи та оглядаючи продукти, послуги та додатки, щоб допомогти вам знайти те, що найкраще підходить саме вам. Дізнайтеся більше про те, як ми тестуємо, аналізуємо та оцінюємо.

Немає нічого більш прикрого, ніж коли батарея вашого гаджета розряджається. Для деяких пристроїв це прикрі незручності, але для інших це може бути великою проблемою. Знімний акумулятор електросамоката Levy вартістю 499 доларів США означає, що ви завжди можете мати під рукою запасний, щоб не застрягти під час тривалої поїздки. І це той самокат, на якому вам захочеться їздити деякий час. Плавний рух і потужний двигун роблять його одним з найкращі електричні скутери ми протестували.

Дизайн електричного самоката Levy

Levy. симпатичний електричний самокат. Незважаючи на те, що кілька дротів стирчать тут і там, він зберігає гладкий профіль. У розкладеному стані Levy має розмір 49.5 дюймів заввишки і 41.5 дюймів завдовжки. У складеному вигляді він має висоту 17 дюймів, що досить мало, щоб поміститися під сидінням поїзда. Однак, на відміну від Glion Dolly, кермо Levy не складається, тому він трохи об’ємніший.

Самокат доступний у трьох колірних варіаціях: чорний з бірюзовими акцентами, чорний з червоними акцентами та сині акценти зі сріблястою передньою стійкою.

Елементи керування та дисплей електросамоката Levy

Керування у Levy спартанське, але ефективне. З правого боку знаходиться ручка газу, на якій є кнопка ввімкнення та кнопка меню. За допомогою цих двох кнопок ви можете налаштувати круїз-контроль, перемикатися між трьома швидкісними режимами, а також вмикати та вимикати фари самоката.

Круглий світлодіодний дисплей розміром приблизно зі срібний долар знаходиться посередині керма. Це дуже яскравий дисплей, і він легко читається при повному сонячному світлі. Екран показує вашу швидкість і приблизний залишок заряду батареї. Я кажу “приблизно”, тому що під час деяких поїздок на екрані показувалося два стовпчики заряду батареї, але самокат відмовлявся рухатися, якщо я не був на рівній місцевості або під гору.

Змінний акумулятор електросамоката Levy

На відміну від більшості електросамокатів, у яких батарея вбудована в деку, у Levy’s батарея знаходиться в нижній трубі. Він також знімний, тому ви можете замінити його на ходу. (Заміна коштує 140 кожна). Хоча я не можу уявити багато сценаріїв, в яких вам знадобиться запасна батарея (можливо, якщо ви використовуєте його для доставки), це хороша функція. Однак це також робить нижню трубу товстішою, ніж на інших самокатах, тому тим, у кого менші руки, може бути важче переносити Levy.

Посередині керма є невелика світлодіодна фара, яка не така потужна (і не регульована), як у Glion Dolly, але вона освітлює дорогу попереду. У Levy також є задній ліхтар, який також блимає, коли ви натискаєте на гальма. Це розумна функція, яку повинні мати всі електросамокати.

Продуктивність електросамокатів Levy та час автономної роботи

Розмір (в розкладеному вигляді): 49.5 x 41.5 x 17 дюймів Розмір колеса: 8.5 дюймів Вага: 27 фунтів Максимальна вага водія: 230 фунтів Максимальна швидкість: 18 миль/год Максимальна дальність: 15 миль Мотор: 350-ватний, передній привід Акумулятор: 36В, 6.4aH Час зарядки: 3.5 годин

Безкамерні шини Levy наповнені повітрям, що, на мою думку, робить більше для забезпечення плавної їзди, ніж будь-що інше. Їзда по вибоїнах і тріщинах на тротуарі була набагато менш трясучою, ніж на Glion Dolly, який має гумові колеса. Оскільки колеса Levy наповнені повітрям, вони схильні до проколів (хоча в моєму тестуванні цього не сталося), а запчастини коштують 10 гривень за штуку.

Оснащений передньопривідним 350-ватним двигуном, Levy був одним з найшвидших скутерів, які я використовував. Я був вражений його швидкістю. до 18 миль на годину, а також його здатністю з легкістю піднімати моє 200-кілограмове тіло вгору по схилах. Він взяв мене на пагорби краще, ніж Гліон та Swagtron Swagger 5.

Мені також сподобалася функція круїз-контролю Levy. Коли він увімкнений, самокат буде залишатися на постійній швидкості до тих пір, поки я буду підтримувати цю швидкість протягом декількох секунд. Ця опція позбавляє вас від необхідності тримати палець на педалі газу, а просте натискання на гальма вимикає круїз-контроль.

Levy має заднє дискове гальмо, яке було дуже ефективним. Оскільки на самокаті використовується традиційна ручна ручка (на лівому кермі), я виявив, що зміг застосувати саме ту кількість тиску, яка мені потрібна.

Батарея була досить потужною, щоб я міг проїхати весь шестимильний тестовий курс, і навіть залишилося трохи заряду. Однак потужності вистачало лише для їзди по рівній поверхні або під гору: Мотор зупинявся, якщо я намагався піднятися в гору.

Підсумок

Levy. один з найкращих електричних самокатів за 500. Він потужний, зручний і має ряд розумних функцій. Тим, хто планує їздити на самокаті в громадському транспорті, варто звернути увагу на Glion Dolly (також 499), оскільки він має більше можливостей для приміських поїздок, але в цілому, Levy забезпечує більш плавну їзду за ці гроші.

Огляд електросамокатів Levy

Levy Electric. відомий бренд електросамокатів у США. Вони мають 2 моделі приватних електросамокатів, а також надають автопарк напрокат.

У цьому огляді електросамокатів Levy Electric ми зробимо короткий огляд компанії та ближче познайомимося з її самокатами.

Electric Wheelers підтримується читачами. Хоча ми самостійно досліджуємо і тестуємо продукцію, ми можемо отримувати комісію за покупки, здійснені за обраними нами посиланнями. Читати далі.

  • Огляд електричних скутерів Levy
  • Хто засновник Levy Electric?
  • Кому призначені електросамокати Levy?
  • Де можна купити електросамокати Levy?
  • Вибір електросамокатів Levy
  • Levy Original
  • Levy Plus
  • Поширені запитання про електросамокати Levy
  • Як швидко їде електросамокат Levy?
  • Як зарядити електричний самокат Levy?
  • Висновок про електричні скутери Levy

Огляд електросамокатів Levy

Хто є засновником Levy Electric?

Levi Inc. американська компанія з виробництва електросамокатів зі штаб-квартирою в районі Нью-Йорка на півночі США.

Ерік Левенселлер заснував компанію 20 серпня 2018 року, з основним фокусом на виробництві електросамокатів для прямих споживачів. Однак у 2019 році вони розширили свій прокатний парк.

Кому призначені електросамокати Levy?

Levy не має офіційних вікових рекомендацій для своїх електросамокатів. Однак компанія зазначає, що люди, які важать до 230 фунтів (104 кг), можуть їздити на самокаті. Це приголомшливо, оскільки сам самокат важить лише 27 фунтів (12.2 кг).

Тому можна з упевненістю сказати, що люди будь-якого віку можуть користуватися електросамокатами Levy, якщо вони вміють на них їздити.

Легкий розмір самоката робить його портативним і зручним для зберігання. Він ідеально підходить для людей, які шукають надійний самокат для міських поїздок.

Де можна купити електросамокати Levy?

Купити електросамокати Levy можна на сайті компанії або на різних сайтах електронної комерції, включаючи Amazon та eBay.

Вибір електросамокатів Levy

Levy має два самокати, включаючи Levy Plus та Levy Original. Самокати недорогі в порівнянні з іншими варіантами в своїй категорії і ідеально підходять для новачків.

Levy Original

Оригінальний Levy працює краще, ніж інші самокати у своїй категорії. Скутер має передній привід з двигуном потужністю 350 Вт, який досягає 700 Вт на піку.

Скутер відчуває крутний момент, плавно розганяється і досягає швидкості 18 миль/год у спортивному режимі.

Ви не відчуєте жодних проблем з досягненням максимальної швидкості та відчуттям гострих відчуттів. Крім того, скутер має чутливий дросель, який забезпечує плавне прискорення. Затримка набору швидкості при розгоні мінімальна, а сам скутер працює напрочуд тихо.

Він також має хорошу здатність підніматися на пагорби і може комфортно долати пагорби від 5 до 10 градусів.

Самокат має потужну гальмівну систему, яка знижує швидкість з 15 миль/год до 0 миль/год на 7-метровій дистанції. Це середній гальмівний шлях, який забезпечує більшість бюджетних самокатів.

Крім того, він має 230 Вт-год, 36 В 6.Акумулятор ємністю 4 Ач, який забезпечує 15-мильний запас ходу в екорежимі та 8-10-мильний запас ходу в спортивному режимі.

Запас ходу скутера досить низький. Акумулятор знімний і може бути замінений, щоб забезпечити більший запас ходу.

У перспективі гонщики можуть носити додатковий акумулятор у своєму рюкзаку та.подвоїти діапазон.

Дизайн та особливості Levy Original

Levy є одним з провідних виробників самокатів і має преміальну якість збірки з першокласною конструкцією. Levy Original має мінімалістичний та витончений дизайн і двоколірне покриття, що додає йому досконалості.

Самокат має кілька дротяних виступів. При цьому вони не заважають їзді, і ви їх навіть не помітите.

Рама виготовлена з авіаційного алюмінієвого сплаву, що зменшує загальну вагу самоката, роблячи його стабільним і міцним навіть на екстремальних швидкостях. Крім того, алюмінієвий сплав забезпечує довговічність самоката навіть після тривалого використання.

Його конструкція легко інтегрується із запобіжним замком та складним механізмом для зручного транспортування.

Levy Original важить 27 фунтів (12.2 кг), який є досить легким, що дозволяє легко зберігати та переносити його.

Крім того, скутер має 8.5-дюймові пневматичні безкамерні шини, які рідко зустрічаються на більшості бюджетних самокатів. Більшість скутерів у цьому ціновому діапазоні мають безповітряні шини. Однак, тверді шини не забезпечують достатнього поглинання ударів, як пневматичні шини. Шини також забезпечують відмінне зчеплення з дорогою за будь-яких погодних умов.

Levy Plus

Електросамокат Levy Plus має одні з найвищих технологічних функцій і продуктивності, що робить його одним з найкращих і найлегших самокатів, доступних на сьогоднішній день. Завдяки своїй швидкості, запасу ходу та потужності самокат є ідеальним засобом пересування для тих, хто подорожує на довгі та короткі дистанції.

Самокат має передній двигун потужністю 350 Вт, що розвиває швидкість до 18 миль/год (29 км/год). Розганяється з 0-15 миль/год за 6 секунд і може долати нахили 5-10 градусів.

Має відмінну гальмівну систему, що дозволяє швидко зупинятися. Levy Plus має потрійну гальмівну систему, повністю інтегровану з функціями безпеки для швидкої та ефективної зупинки.

Ми протестували самокат і зафіксували хорошу зупинку від 15 до 0 миль/год менш ніж за 7 метрів, що краще, ніж у більшості самокатів у своїй категорії.

Крім того, він має збільшений запас ходу до 20 миль (32 км) на одному повному заряді, що є цілком достатнім.

Дизайн та особливості Levy Plus

Дизайн Levy Plus. це технологічне диво, покликане порадувати більшість райдерів. Наприклад, він має

  • зручна для тримання рама
  • вбудований цифровий дисплей
  • красиво оформлене кермо
  • інтегроване двостороннє освітлення
  • 10-дюймові пневматичні шини.

Однак, перше, що ви помітите в цьому самокаті. це його акуратний і мінімалістичний дизайн.

Легка рама самоката є ідеальним поєднанням портативності, стійкості та довговічності. Виготовлений з авіаційного алюмінію та має складаний механізм для полегшення транспортування та зберігання.

Ергономічне кермо самоката має гумові накладки, які зменшують втому рук і полегшують його утримання.

Шини Levy Plus ідеально підходять для людей, які проживають у містах. Однак вони також пропонують можливості бездоріжжя.

Мають достатнє зчеплення з дорогою та амортизаційні властивості. Вони також мають ніколи не плоский елемент, який мінімізує технічне обслуговування.

Огляд оригінального електричного скутера Levy

Електросамокати були легалізовані в декількох містах по всьому світу, що призвело до буму виробництва. Найпомітнішим є сплеск нових моделей у початковій та бюджетній категоріях. Одним з нових гравців, який дійсно виділяється в категорії бюджетного рівня, є електросамокат Levy Electric Scooter.

Самокат дебютував у 2018 році як модель початкового рівня від Levy. Ця прем’єрна модель від Levy одразу ж потрапила в заголовки газет, а зручна змінна батарея викрала все шоу. Ця функція дозволяє легко знімати акумулятор і заряджати його більш зручно, або замінювати його резервним акумулятором для тривалого запасу ходу.

Електросамокати Levy добре продумані, щоб запропонувати чудову портативність, дальність, доступність і, що найважливіше, безпеку. Ми зробили огляд цього самоката, і ось все, що вам потрібно знати.

LEVY Original. The Lowdown

огляд, електросамоката, levy, електричний

Levy Electric дебютував у 2018 році як бренд електросамокатів, що продається безпосередньо споживачам. Зі своєю яскравою зіркою, електросамокатом Levy Original, вони швидко завоювали популярність як надійний та ефективний виробник електросамокатів. Всього за рік компанія досягла значного успіху, вийшовши на ринок прокату самокатів (2019), що свідчить про преміальну якість збірки та надійність їхньої моделі. зрештою, орендовані моделі повинні витримувати величезні навантаження, оскільки не всі орендарі будуть дбайливо ставитися до самокату.

Електросамокат Levy Original. це чудовий самокат, виготовлений з високоякісних матеріалів. Просто поглянувши на скутер, ви не отримаєте враження “бюджетного скутера”, але він коштує 370/500 фунтів стерлінгів, що цілком відповідає дешевшим варіантам пропозицій скутерів. Чудові характеристики та неймовірна якість їзди ще більше зміцнюють позиції цього електросамоката як найкращого бюджетного самоката.

Особливістю електросамокатів Levy є добре продуманий і міцно виготовлений знімний акумулятор, який рідко зустрічається у більшості електросамокатів, не кажучи вже про масові самокати. Ця опція дає вам збільшений пробіг, що забезпечує безтурботну їзду, а також урізноманітнює варіанти зарядки. Різні швидкісні режими та круїз-контроль також забезпечують комфортну та безпечну їзду як для початківців, так і для досвідчених водіїв.

При своїй ціні електросамокат Levy забезпечує відмінне співвідношення ціни та якості. Але не вірте нам на слово, читайте далі для більш детального огляду цієї блискучої інновації від Levy Electric.

LEVY Оригінальне відео

Ось відео з оглядом електросамокату Levy, в якому ви можете ознайомитися з його характеристиками (максимальна швидкість і запас ходу), якістю збірки, портативністю та комфортом їзди, а також з іншими особливостями.

LEVY Original Плюси

Привабливий, витончений дизайн з преміальною якістю збірки

Функціональний та ефективний круїз-контроль

Потужний двигун потужністю до 700 Вт. вихід

Водонепроникність IP54

Знімний/змінний літій-іонний акумулятор

LEVY Original мінуси

Ручки не складаються

Великий діаметр штока робить його трохи складним для перенесення

Бракує позашляхової функціональності

Немає підвіски

LEVY Оригінальний підсумок

Електросамокат Levy відноситься до стандартного бюджетного класу електросамокатів з цінником близько 370/ 500 фунтів стерлінгів. Однак цей скутер на клас вище більшості бюджетних скутерів завдяки своєму витонченому дизайну, преміальній якості збірки, продуктивності (максимальна швидкість і підйом на пагорб) і додатковим функціям, зокрема, знімному акумулятору.

Дизайн електросамоката Levy балансує між витонченістю та утилітарністю. Виділяється з натовпу однотонних електросамокатів завдяки зеленим, синім або червоним акцентам на вибір. Цей скутер доступний у трьох колірних варіантах: чорний з бірюзовими акцентами, чорний з червоними акцентами та синій з сріблястою передньою стійкою, щоб відповідати вашому смаку та стилю.

Конструкція самоката випромінює якість: рама виготовлена з авіаційного алюмінієвого сплаву, що робить самокат міцним, легким і довговічним. Самокат витримує вагу до 230 фунтів (104 кг), що трохи вище, ніж у таких моделей, як Hiboy Max та Xiaomi M365.

Електросамокат Levy оснащений переднім двигуном потужністю 350 Вт, пікова потужність якого досягає 700 Вт, що дозволяє розвивати максимальну швидкість до 18 миль/год у спортивному режимі. Самокат має три швидкісні режими: Beginner, Eco або Sport, що робить його придатним як для досвідчених, так і для початківців. Двигун забезпечує плавне, не ривкове прискорення, яке швидше, ніж у деяких двомоторних моделей. Крім того, самокат може без особливих зусиль долати 5-10 градусів, але втрачає потужність на більш крутих пагорбах, особливо для важких райдерів.

Запас ходу самоката сильно варіюється в залежності від рельєфу місцевості, режиму їзди, ваги водія та нахилу. Однак Леві стверджує, що 36 В 6.Акумулятор Panasonic ємністю 4 Ач (230 Вт-год) може забезпечити запас ходу 12 миль в екорежимі та 10 миль у спортивному режимі. У порівнянні з іншими бюджетними самокатами, запас ходу дещо недостатній.

Однак, що найцікавіше в самокаті Levy. це його унікальна особливість. знімний акумуляторний блок. Акумулятор, встановлений у винос, можна легко зняти і замінити на резервну батарею, щоб збільшити запас ходу. Акумулятор заряджається менш ніж за 3 години, що є перевагою, враховуючи, що більшість стандартних електросамокатів заряджаються в середньому за 4-6 годин. Знімний акумуляторний блок стане в нагоді для збільшення запасу ходу (ви можете подвоїти запас ходу, носячи з собою запасні батареї) та забезпечення зручності заряджання.

Незважаючи на відсутність підвіски, електросамокат Levy комфортний для поїздок завдяки 8.5-дюймові пневматичні безкамерні шини. Шини забезпечують достатнє зчеплення на типових міських дорогах навіть у вологих умовах, а також пом’якшують вібрації та удари під час їзди по тріщинах, вибоїнах та нерівних поверхнях. По асфальтованих поверхнях скутер їде дуже плавно. Однак, через маленькі шини не рекомендується їздити по бездоріжжю.

На додаток до пневматичних шин, наповнених повітрям, якість їзди ще більше посилюється просторою декою довжиною 18 дюймів і шириною 6 дюймів. Дека піднята приблизно на 5 дюймів від землі, що забезпечує достатній дорожній просвіт для комфортного подолання дорожніх перешкод, таких як нерівності. Кермо закруглене з силіконовими накладками, що забезпечує належний контроль над самокатом.

Виготовлений з авіаційного алюмінію, самокат Levy Scooter напрочуд легкий, важить 27 кілограмів. Крім того, він складається в компактну упаковку, що дозволяє легко переносити його з місця на місце. Ви можете комфортно переносити його на невеликі відстані або зберігати в компактному просторі, наприклад, у шафі або багажнику автомобіля. Завдяки легкій та складаній рамі, що дозволяє легко переносити самокат Levy, він є головним претендентом на звання найкращого бюджетного самоката для поїздок на роботу та назад.

Що стосується безпеки, одного з найбільш важливих аспектів електросамоката, електросамокат Levy поєднує в собі електронне та механічне гальмування (заднє дискове гальмо, гальмо на задньому крилі та переднє електронне гальмо), що гарантує плавну та точну зупинку. Якщо вам потрібно їздити на самокаті вночі, ви можете комфортно це робити завдяки світлодіодним фарам і заднім ліхтарям, які забезпечують максимальну видимість вночі.

Загалом, самокат Levy. це всебічно розвинений самокат, доступний за бюджетний кошт. Самокат потужний, зручний в управлінні, безпечний і портативний. Більше того, він поставляється з преміум-доповненнями, включаючи світлодіодний дисплей, круїз-контроль, вбудований дзвінок та водонепроникність за стандартом IP54.

Огляд продуктивності

Електросамокат Levy перевершує більшість бюджетних самокатів щодо продуктивності. Оснащений переднім приводом, двигуном потужністю 350 Вт (пікова потужність 700 Вт), самокат розганяється до 18 миль/год у спортивному режимі. Двигун відчуває крутний момент і розганяється плавно, без дратівливих ривків. У вас не виникне жодних проблем з досягненням максимальної швидкості та відчуттям гострих відчуттів, які приносить їзда на самокаті. З максимальною швидкістю 18 миль/год, електросамокат Levy є одним з найшвидших бюджетних самокатів.

Прискорення напрочуд плавне і швидке, що дає двомоторному Unagi достатню конкуренцію. Цей маленький самокат розганяється від 0 до 15 миль/год всього за 6 секунд. на кілька секунд швидше, ніж популярний Xiaomi M365. Крім того, з піковою потужністю 700 Вт електросамокат Levy може підніматися на пагорби до 10 градусів. На підйомах понад 10 градусів скутер може суттєво втрачати потужність, що призводить до зниження продуктивності, особливо для важких райдерів.

Гальмівна система дуже потужна, з гальмівним шляхом менше 7 метрів від 15 миль/год до 0 миль/год, в межах середнього гальмівного шляху для більшості бюджетних скутерів.

36 V 6.Акумулятор Panasonic ємністю 4 Ач (230 Вт-год) забезпечує запас ходу 15 миль (25 км) в режимі ECO, 8-10 миль (13-16 км) у спортивному режимі. Запас ходу досить низький у порівнянні зі скутерами в цій ціновій категорії. З іншого боку, акумулятор можна легко замінити за лічені секунди, щоб збільшити запас ходу. Щоб пояснити це в контексті, ви можете носити резервну батарею (або дві чи три) в рюкзаку, щоб збільшити запас ходу, якщо ви збираєтеся на довші поїздки.

огляд, електросамоката, levy, електричний

Прискорення максимальної швидкості

Електросамокат Levy розвиває максимальну швидкість 18 миль / год (30.6 км / год). Максимальна швидкість може бути досягнута тільки при перемиканні самоката в спортивний режим. Levy. один з найшвидших електросамокатів у цьому класі, адже багато моделей у цій категорії мають середню максимальну швидкість 15 миль/год і нижче.

Для прискорення скутер має високочутливий дросель з плавним, без ривків, прискоренням. Просто натисніть великим пальцем на ергономічну педаль газу в режимі нульового старту, і ви рушите з місця з потужним прискоренням. Крім того, немає затримки в наборі швидкості. Навіть на повному газу прискорення самоката напрочуд тихе. вам не доведеться слухати дратівливий моторошний звук двигуна, що перекручується.

Підйом на пагорб. ще один важливий аспект, який слід враховувати при покупці самоката, особливо якщо ви проживаєте в горбистій місцевості. Levy стверджує, що його електросамокат Original може комфортно підніматися на пагорби 5-10 градусів. Вище цієї позначки скутер втрачає потужність і здається, що йому важко їхати. Прохідність самоката залежить від кількох факторів, включаючи вагу водія та заряд акумулятора.

Дисплей управління

Електросамокат Levy має безліч елементів керування та дуже яскравий дисплей у центрі керма. На правій стороні керма ви знайдете прогумовану педаль газу для великого пальця, до корпусу якої прикріплені кнопка ввімкнення та перемикач режимів. За допомогою кнопок перемикання режимів, зручно розташованих на корпусі дросельної заслінки великим пальцем, ви можете легко змінити режим їзди з Eco на Sport (і навпаки), увімкнути/вимкнути фару або навіть увімкнути функцію круїз-контролю для підтримання постійної швидкості під час тривалих поїздок.

На лівій стороні керма ви знайдете важіль гальма та інтегрований дзвінок. Інтуїтивно зрозумілий та надзвичайно яскравий РК-дисплей розміщений у центрі керма. Дисплейна консоль майже не займає місця і має діагональ близько 2 дюймів. Він інформує вас про швидкість, режим передачі, пробіг, системні помилки та стан заряду акумулятора. Дисплей можна читати навіть під прямими сонячними променями.

Існують різні функції самоката, які активуються натисканням кнопок меню на електросамокаті Levy, як показано нижче:

  • Щоб увімкнути/вимкнути самокат, натисніть і утримуйте кнопку живлення щонайменше 2 секунди.
  • Щоб перемикатися між різними режимами передач, натисніть на функціональну клавішу один раз. Робіть це доти, доки не досягнете бажаного режиму: Початковий (без символів), Еко (білі символи) або Спортивний (червоні символи).
  • Щоб увімкнути фари, двічі натисніть функціональну кнопку у швидкій послідовності. Задній ліхтар завжди увімкнений. Коли обидва ліхтаря увімкнені, можна вимкнути обидва ліхтаря, включаючи задній, подвійним натисканням на функціональну кнопку.
  • Підтримуйте постійну швидкість протягом 6 секунд, і звуковий сигнал сповістить вас про те, що самокат їде на круїз-контролі. Якщо в цьому режимі натиснути на гальма або газ, круїз-контроль вимкнеться.

Час автономної роботи акумулятора

Запас ходу електросамоката Levy заявлений виробником на рівні 15 миль (25 км) в режимі ECO, 8-10 миль (13-16 км) в спортивному режимі. У реальних умовах заряду акумулятора може дещо зменшитися залежно від вашої ваги, швидкості, рельєфу місцевості, нахилу та режиму їзди.

Самокат оснащений акумулятором 36 В 6.Акумулятор Panasonic ємністю 4 А-год (230 Вт-год), вмонтований у шток для акумулятора. Батарею можна легко зняти і замінити на резервну батарею (купується окремо) для збільшення запасу ходу. забудьте про занепокоєння про запас ходу. Оскільки це масовий електричний самокат, Levy повинен був забезпечити безперебійний процес заміни акумулятора без залучення складних процесів та інструментів, таких як Ninebot ES4 від Segway. Процес дуже простий. відкрийте консоль дисплея, щоб отримати доступ до зони зберігання, і витягніть стрічку, прикріплену до верхнього кінця 1.Акумулятор вагою 36 кг.

Функція знімного акумулятора має додаткові переваги і набуває популярності серед райдерів, як це видно на прикладі Swagtron SG7. Ви можете контролювати свій запас ходу, взявши з собою таку кількість додаткових акумуляторів, яка, на вашу думку, забезпечить тривалість вашої подорожі. це коштуватиме вам лише близько 100 фунтів стерлінгів / 139 фунтів за батарею. Крім того, система змінних акумуляторів забезпечує зручність під час заряджання, оскільки їх можна заряджати незалежно. Крім того, функція знімного акумулятора гарантує вам довгий термін служби, оскільки вам не доведеться купувати новий самокат, як тільки батарея почне розряджатися. Батарея легка, і перенесення її в дорожній сумці не вплине на корисне навантаження.

Самокат Levy. один з небагатьох бюджетних електросамокатів зі знімним і змінним акумулятором, що забезпечує безліч переваг. А ще краще. батарея заряджається менш ніж за 3 години, що швидше, ніж середній час зарядки бюджетних скутерів, i.e., 4-6 годин. А ще краще. рекуперативне гальмування підзаряджає акумулятор на ходу, збільшуючи запас ходу вашого самоката. Компанія Levy також передбачила резервну функцію на випадок, якщо у вас розрядиться батарея, а під рукою не буде заміни. самокат можна використовувати як звичайний самокат.

Конфігурація двигуна

Електросамокат Levy оснащений передньопривідним електродвигуном номінальною потужністю 350 Вт і піковою потужністю 700 Вт. Електродвигун розвиває максимальну швидкість 18 миль/год у спортивному режимі та 15 миль/год у режимі ECO. Електросамокат Levy забезпечує достатній крутний момент для подолання підйомів з нахилом 5-10% в залежності від різних факторів, таких як вага користувача та рівень заряду акумулятора.

Конструкція Якість збірки

Levy. один з провідних виробників електросамокатів на сьогоднішній день, тому варто очікувати першокласну конструкцію з преміальною якістю збірки. Електросамокат вирізняється витонченим мінімалістичним дизайном з двоколірним покриттям, що підкреслює його елегантність. Райдерам доведеться звикнути до невеликої кількості дротяних виступів, але Levy розмістив їх так, щоб вони не заважали під час їзди. Рама виготовлена з авіаційного алюмінієвого сплаву, що зменшує загальну вагу до мінімуму та робить самокат міцним і стабільним навіть на екстремальних швидкостях. Це додатково забезпечує довговічність скутера.

У конструкцію самоката інтегрований механізм легкого складання спереду та запобіжник для зручного транспортування. Пластикові накладки на задньому та передньому крилі не дуже міцні, і можуть тріснути або зламатися при необережному поводженні. Самокат також має міцну підніжку, яка може бути трохи задовгою, оскільки потрібно кілька спроб, щоб знайти зручне положення для паркування.

Підвіска

На жаль, самокат Levy не поставляється з підвіскою. Тим не менш, 8.5-дюймові пневматичні шини поглинають більшість ударів на дорозі. Якщо ви не хочете помічати, відсутність підвіски майже не відчувається, оскільки самокат забезпечує плавний хід.

Якість їзди

Як для скутера, який не має підвіски, скутер Levy їде надзвичайно добре. Він пропонує напрочуд плавну та комфортну їзду по асфальтованих поверхнях. The 8.5-дюймові трубчасті пневматичні шини забезпечують достатню амортизацію та поглинають вібрації на доріжці. Скутер навіть перевершує інші бюджетні електросамокати з підвіскою, зокрема, Hiboy MAX V2, який має суцільні шини та подвійну підвіску. В цілому, якість їзди вражає на типових міських дорогах, але погана на бездоріжжі.

Кермо вузьке, що впливає на комфорт їзди. Однак прогумовані ручки забезпечують достатньо міцний хват, що покращує відчуття від їзди. Крім того, висота керма підходить як для низькорослих, так і для високих райдерів. Надзвичайно простора палуба дозволяє стояти перпендикулярно і покрита гумою, щоб забезпечити більш міцну стійкість.

Високо встановлена фара, задні ліхтарі та світловідбивачі забезпечують безпечну їзду в умовах низької освітленості. Безпека додатково доповнюється наявністю дзвінка, який, на жаль, не чути учасникам дорожнього руху на відстані.

огляд, електросамоката, levy, електричний

Гальмування

Електросамокат Levy може похвалитися потрійною гальмівною системою, що включає переднє рекуперативне гальмо E-ABS, заднє ножне гальмо та заднє дискове гальмо. Гальмівна система скутера настільки продумана, що один важіль активує і заднє дискове гальмо, і рекуперативне гальмо. Важіль оснащений електронним датчиком, що дозволяє керувати обома механізмами. Легке натискання на цю єдину ручку активує лише рекуперативні гальма, тоді як подальше натискання вмикає як переднє електронне гальмо, так і заднє дискове гальмо.

Коли батарея розряджається, живлення двигуна повністю відключається, що робить переднє електронне гальмо марним. Однак, завдяки здатності самоката функціонувати як самокат, ви можете продовжувати свою подорож. Леві також додав гальмо крила, яке доповнює дискове гальмо в таких випадках. Потрійна гальмівна система гарантує зупинку, навіть якщо основні гальма (дискове та рекуперативне електронне) вийдуть з ладу. Потрійна гальмівна система забезпечує швидку, точну та плавну зупинку.

Портативність

Вага 27 фунтів (12.2 кг), Levy є одним з найлегших бюджетних самокатів. Самокат має повністю складаний шток, який складається до 106 сантиметрів на 42 сантиметри на 45 сантиметрів. Механізм складання Levy простий і складається з металевого важеля та додаткового страхувального хомута. Щоб скласти самокат, вам просто потрібно потягнути запобіжний комір в сторону, а потім опустити металевий важіль. Винос складається з гачка, який кріпиться до заднього крила, фіксуючи його в складеному положенні для зручності перенесення. У складеному стані самокат досить компактний, щоб поміститися в багажнику автомобіля або в невеликих приміщеннях.

Поєднання легкої конструкції та складної рами робить Levy дуже портативним. Таким чином, він підходить під опис приміського самоката. Складати та переносити самокат дуже легко, і у вас не повинно виникнути жодних проблем, якщо тільки у вас не маленькі руки через товсту ручку. По суті, Levy розроблений для зручного перенесення, зберігання та перенесення.

Водонепроникність

Електросамокат Levy має клас захисту IP54, що означає, що він може витримувати невеликий дощ і пил. Таким чином, безпечно їздити у вологих умовах, можливо, коли ви потрапили під дощ або їдете по калюжах. Однак зверніть увагу, що самокат не витримує повного занурення під воду, і він може швидко пошкодитися.

Ліхтарі

Електросамокат Levy Original поставляється з подвійними ліхтарями: передньою світлодіодною фарою та заднім світлодіодним заднім ліхтарем. Фара не найяскравіша, але забезпечує достатнє освітлення вперед, щоб покрити найближчу відстань на треку. Задній ліхтар завжди увімкнений, однак функція стоп-сигналу активується, як тільки ви натискаєте на гальма, і блимає, щоб попередити учасників руху про ваш намір сповільнитися або зупинитися. Levy має світловідбивачі збоку для додаткової безпеки під час нічних поїздок.

Шини

Електроскутер Levy оснащений пневматичними безкамерними шинами, які рідко зустрічаються в бюджетних електроскутерах в наші дні. Більшість виробників переходять на безповітряні шини, які мають перевагу відсутності порожнин, але не забезпечують достатнього поглинання ударів. The 8.5-дюймові трубчасті пневматичні (наповнені повітрям) шини на електросамокаті Levy забезпечують оптимальне поглинання ударів, що дозволяє їздити по нерівностях, вибоїнах і тріщинах на асфальті без інтенсивних вібрацій.

Окрім поглинання невеликих вібрацій, шини забезпечують хороше зчеплення навіть на мокрій дорозі, що робить скутер безпечним для їзди за будь-яких погодних умов. Однак, на відміну від суцільнолитих шин, вони схильні до проколів. Майте під рукою пляшечку герметика для шин, щоб впоратися з прикрими проколами, або придбайте комплект запасних шин. Варто зазначити, що для оптимальної їзди виробник рекомендує PSI на рівні 50-60.

Deck

Палуба Levy є надзвичайно просторою, забезпечуючи 18” довжину на 6” площі палуби. Залежно від розміру взуття, ви можете комфортно стояти на палубі обома ногами в перпендикулярному напрямку. Дека має кліренс близько 13 см, а висота керма підходить для райдерів зростом до 6 футів.5 футів. Дека також покрита товстою гумою, що забезпечує хороше зчеплення з дорогою та максимальну стабільність під час їзди.

Надійність, гарантійна підтримка клієнтів

Оновлення популярного електросамоката Hiboy Max, MAX V2. це надзвичайно надійний самокат у бюджетній категорії. Складаний електросамокат. компактний, складаний і портативний, щоб задовольнити ваші потреби в поїздках на роботу. Самокат ідеально підходить як для дорослих, так і для підлітків і є ідеальним супутником для поїздок до школи/роботи. Самокат перевіряється на безпеку, продуктивність, комфорт їзди та доступність. Крім того, запасні частини та аксесуари легко доступні на сайті Hiboy та в офіційних дилерів Hiboy.

На електросамокат Hiboy MAX V2 надається 1 рік гарантії та 30-денна політика повернення, яка передбачає 100% відшкодування. Гарантія поширюється лише на оригінального покупця і покриває лише дефекти виробника. Щоб переконатися, що Hiboy дотримується вашої гарантії, переконайтеся, що ви купуєте самокат безпосередньо у Hiboy або авторизованих дилерів Hiboy, таких як Amazon та Walmart. HiBoy має дуже доброзичливу службу підтримки, яка відповість на всі ваші запитання і з якою можна зв’язатися через додаток Hiboy Max.

Технічне обслуговування

Електросамокат Levy не вимагає особливого догляду. Завдяки чудовій якості збірки, електросамокат витримує щоденне використання без деформацій та поломок. Крім того, оскільки самокат поставляється з пневматичними шинами, які схильні до проколів, ви повинні бути зацікавлені в тому, щоб накачати їх відповідно до рекомендацій і навчитися ремонтувати шини. Бажано мати запасну шину, щоб замінити її в разі проколу, або тримати під рукою пляшечку з шинною рідиною. Нижче наведені деякі з рутинних практик технічного обслуговування, які ви можете виконувати на цьому самокаті:

  • Регулярно чистіть скутер
  • Не мийте самокат їдкими миючими засобами або іншими хімікатами
  • Заряджайте самокат перед тим, як ставити його на тривале зберігання
  • Використовуйте лише рекомендований зарядний пристрій для зарядки скутера

Відомі проблеми

При розробці V2, Hiboy намагався вирішити деякі проблеми, про які повідомлялося в Max. Однак, незважаючи на поліпшення, MAX V2 має кілька проблем, як зазначалося вище:

  • Передні пружини клацають разом і брязкають, коли скутер їде по нерівностях або пересіченій місцевості.
  • Задній ліхтар вмикається лише при використанні електронного гальма. Задіяння лише дискового гальма не повідомить інших учасників дорожнього руху про те, що ви гальмуєте, що є досить небезпечним.
  • Круїз-контроль вмикається автоматично і не може бути вимкнений за допомогою механічних гальм. Спочатку потрібно використовувати електронні гальма, а потім застосувати механічні гальма для повної зупинки. Це також досить небезпечно

Чи є цей електричний самокат співвідношенням ціни та якості та чи варто його купувати?

Безумовно! Електросамокат Levy, безсумнівно, є преміальним, доступним за ціною електросамокатом, що забезпечує пристойну продуктивність, хороший запас ходу, чудові гальма та відмінні функції безпеки. Його найважливішою перевагою є знімний акумулятор, який стає в нагоді для забезпечення гнучкості діапазону. Співвідношення ціни та якості просто неймовірне, з чудовими характеристиками та якістю їзди, яких немає в більш дорогих моделях, таких як Segway Ninebot ES2 та Turboant X7. М’яко кажучи, Levy. це гідна покупка, особливо якщо ви розглядаєте бюджетний самокат зі змінним акумулятором, який майже не пропонує жоден інший самокат.

Огляд електросамокатів LevyPlus: Наша неупереджена думка

Я люблю всі види транспортних засобів, особливо якщо вони електричні. І скутери не є винятком.

Зрештою, я багато писав про них на цьому сайті, в тому числі.

Тому, коли Ерік, засновник Levy, звернувся до мене з пропозицією зробити огляд електричного самоката LevyPlus, я вхопився за цей шанс.

Нижче ви знайдете мої чесні думки про самокат, включаючи те, що мені сподобалось, а що ні.

огляд, електросамоката, levy, електричний

Примітні особливості

Огляд електричного самоката LevyPlus

Перш ніж ми перейдемо до моїх детальних роздумів, ви повинні спочатку мати загальне розуміння того, які основні моменти продажу цієї моделі самоката.

Відкривши коробку, я знову був здивований, але цього разу тим, наскільки простим зробили самокат команда дизайнерів і упаковщиків.

У великій коробці було лише дві частини. Самокат.

а також кермо, зарядний пристрій, шестигранний ключ та інструкція.

Тамтешній команді вдалося знайти спосіб відправити практично повністю зібраний самокат у коробці.

Я одразу зрозумів, що збірка буде простою справою.

Налаштування електросамоката LevyPlus

Налаштування самоката не могло бути простішим. Для цього знадобилося всього 3 кроки:

  • Прикрутіть кермо (ліве та праве)
  • Закріпіть поворотну рульову колонку за допомогою металевого затискача
  • Прикрутіть ручне гальмо до керма

На відміну від інших моделей, які я тестував раніше, налаштування зайняло у мене лише 2 хвилини 32 секунди (так, я засік час).

Після того, як ці три кроки були виконані, єдине, що заважало їзді. це повний заряд акумулятора.

Заряджання електричного самоката LevyPlus

Процес зарядки електросамоката LevyPlus був досить простим. підключіть один кінець зарядного пристрою до стіни, а інший. до самоката.

Як бачите, зарядний порт знаходиться під акумулятором самоката.

Розміщення цього зарядного порту означає, що довгий шнур не потрібен. це економить цінний простір.

Я тестував деякі інші пристрої з набагато довшими зарядними шнурами, які досить складно зберігати.

З компактним зарядним шнуром цього пристрою це не є проблемою.

Єдине, що я помітив під час заряджання. це те, що пристрій не мав індикатора, який би повідомляв про те, що він заряджається.

При підключенні до мережі екран залишався чорним, і не було жодного індикатора, який би повідомляв мені про те, що він заряджається.

Мої початкові думки

Спочатку, ще до того, як я почав їздити, я не міг не бути враженим.

Самокат має міцну конструкцію, виготовлену з добротних матеріалів, які, здається, були обрані для якості збірки, а не для того, щоб здешевити та заощадити гроші.

Він також має водонепроникність за стандартом IP54, що означає, що скутер буде працювати в умовах, які не є ідеальними.

Знову ж таки, це говорить про те, що компанія доклала багато зусиль, щоб забезпечити клієнтам якісний продукт.

З точки зору дизайну, він також не поступається, як ви можете побачити, якщо порівняти його з Segway Ninebot за 1200 грн.

Як гонщик зі зростом 6’5″ та вагою 200 фунтів, я віддаю перевагу трохи більшому самокату LevyPlus, ніж Ninebot.

Вище кермо та ширша база набагато зручніші для їзди, що дозволяє мені повністю встати замість того, щоб згорбитися, тримаючись за кермо.

Вам також може сподобатися: Отримайте безкоштовні кредити на електромобілі Tesla, якщо використаєте реферальний код Tesla

Мій досвід роботи з цим скутером

Після того, як я налаштував і зарядив самокат, настав час їхати.

Відчуття під час їзди

Що мені одразу кинулося в очі, так це те, наскільки приємно було їздити на цьому самокаті.

10-дюймові колеса, накачані повітрям, з легкістю ковзають по тріщинах, вибоїнах та інших дрібницях на дорозі.

Виробник навмисно відправляє самокат з шинами, які недокачані.

Особисто я вважаю за краще мати більш плавну їзду зі злегка недокачаними шинами, ніж вибоїсту їзду з шинами, повними повітря.

Це дійсно зводиться до уподобань користувача, хоча. Я б порадив спробувати різні тиски повітря і знайти те, що найкраще підходить для ваших умов їзди.

Користувачі можуть обирати між трьома режимами їзди:

  • Режим для початківців: Найповільніший і найбільш поблажливий режим для їзди. Швидкість і крутний момент обмежені (6 миль/год), що дозволяє гонщикам вивчити самокат, перш ніж переходити на наступний рівень.
  • Економічний режим: Комфортний режим їзди, який доставить вас туди, куди вам потрібно, надаючи пріоритет ефективній роботі двигуна та економії заряду акумулятора.
  • Спортивний режим: Найшвидший режим, в якому можна їздити, розблоковуючи швидкість до 18 миль/год, з найвищими налаштуваннями крутного моменту.

Слід зазначити, що швидкість у спортивному режимі можна регулювати вручну, щоб відповідати міському законодавству та правилам дорожнього руху.

Відео нижче демонструє, як вручну налаштувати ці параметри:

На додаток до трьох різних режимів їзди, скутер також оснащений круїз-контролем.

Це дуже корисна функція для поїздок на великі відстані.

Продуктивність

Я спробував їздити на цьому скутері по тротуарах, вулицях, гравію, траві та бруду.

Я помітив, що скутер досягає максимальної продуктивності на міських вулицях з твердим покриттям, але не обов’язково є ідеальним для бездоріжжя.

Я важу 200 фунтів, так що я не зовсім маленький велосипедист. Однак вага, схоже, не була проблемою для одномоторного скутера в більшості випадків.

Двигун добре справлявся з підйомом на пагорби з невеликим ухилом. близько 5%. але починав трохи боротися, коли ухил опинявся в діапазоні 10-15%.

Варто зазначити, що скутер сповільнився на цьому ухилі, але все одно зміг піднятися на пагорб, просто знайшовши. Він був трохи повільнішим, і я помітив невелике падіння продуктивності.

Безпека гальмування

Під час їзди на цьому скутері я жодного разу не відчував себе некомфортно чи небезпечно.

Їзда була не тільки приємною, але й безпечною завдяки дисковому гальму, керованому ручним важелем на кермі, та другому задньому ножному гальму ззаду.

Коли я натиснув на гальма, скутер легко сповільнився.

Крім того, здавалося, що був якийсь механізм рекуперативного гальмування, який спрацьовував, коли я злегка натискав на ручне гальмо.

Окрім резервних гальмівних систем, скутер також оснащений світлодіодною фарою, спрямованою вперед, і дзвіночком, прикріпленим до керма.

Світло було не таким яскравим, як мені хотілося б, але для всіх цілей воно працювало просто чудово.

Я часто їжджу на велосипеді вночі, з двома ліхтарями по 1600 люменів на кермі.

Тож у порівнянні з ними майже будь-який інший тип джерела світла здається досить тьмяним, тому мої думки про світло, мабуть, не є справедливим порівнянням.

Що стосується дзвінка, то він працював так, як ви очікували від дзвінка. Кнопку для запуску маленького металевого шматочка, який б’є по дзвінку, було трохи важко відтягнути назад, але я очікував, що після кількох використань вона розхитається і з часом її буде легше витягнути.

Діапазон

Я їздив на цьому скутері з метою тестування, і в результаті я не перевищив відстань 10 миль, роблячи це.

За цей час батарея трималася добре, і я не помітив зниження продуктивності під час жодного з моїх тестувань.

Я підключив скутер, коли повернувся додому, і акумулятор протримався, оскільки я відключив його від мережі після завершення.

З мого обмеженого досвіду, здається, що батарея справді відповідає заявам компанії про те, що її вистачить на 20 миль.

Висновок: Чи вартий електричний самокат LevyPlus того?

Як ви можете бачити з нашого огляду електросамокатів LevyPlus, це якісний продукт за доступною ціною.

Він чудово підходить для місцевості з рівними поверхнями та пагорбами, але, ймовірно, не найкращий варіант для бездоріжжя.

огляд, електросамоката, levy, електричний

Помітні особливості

Позашляховики. це зовсім інша категорія, і найкращі позашляховики розроблені спеціально для цієї єдиної мети.

Вони громіздкі, важкі і не компактні. Цей самокат, однак, розроблений для портативності, зберігання та загальної простоти використання.

Якщо ви використовуєте самокат для щоденних поїздок, то цей електросамокат, безумовно, варто спробувати.

Ключовий висновок:

Якщо ви шукаєте надійний скутер, якому можна довіряти, щоб пересуватися містом, радимо взяти цей скутер на тест-драйв.

А з 14-денною гарантією повернення грошей від Levy немає жодних недоліків. Якщо вам не сподобався самокат з якоїсь причини, ви завжди можете відправити його назад для повернення грошей.

Часті запитання

Щоб дізнатися більше про електросамокат LevyPlus, зверніться до поширених запитань нижче.

Як увімкнути фару електричного самоката Levy?

Світло на електросамокаті Levy можна вмикати та вимикати подвійним натисканням кнопки меню, розташованої на верхній частині керма.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top