Огляд Brompton Electric: Електровелосипед з нальотом Формули-1. Електричний велосипед Brompton

Огляд Brompton Electric: Електровелосипед, що складається, з дотиком F1!

Brompton Electric. це складаний електровелосипед, який легко поміщається в багажник і важить менше 20 кг. акумулятор у комплекті! Справжня легенда Формули-1 забезпечила достатню потужність електродвигуна, щоб він також працював. У цьому огляді NextPit я відірвався не тільки від велосипедів, але й від автомобілів та мотоциклів на світлофорах. Поговоримо про підвищення самооцінки! Ви можете дізнатися, як довго я міг тримати ніс перед його детальним оглядом.

Brompton Electric в двох словах

Я не думаю, що коли-небудь набридне виїжджати на Brompton Electric на світлофорі вперед і відриватися від гнівних поглядів велосипедистів, що чекають на вас на неймовірній швидкості. З цим складним велосипедом фактор задоволення ніколи не старіє, оскільки ви таємно знаєте, що їдете на занадто малих шинах. Легендарний складаний механізм Brompton забезпечує всю необхідну гнучкість при оптимальній вазі.

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

Однак складні велосипеди Brompton вже є дорогими, що призводить до високих цін, які починаються від 3,800 і далі. З огляду на це, такі крихітні проблеми, як поломка двигуна, коли ви їдете по брукованих доріжках, стають ще більш непростимими. Однак пасажири, які можуть собі дозволити або хочуть фінансувати Brompton Electric, можуть просто взяти його як символ статусу. Це особливо очевидно, якщо врахувати, що ім’я Brompton, викарбуване на сталевій рамі, прирівнюється до якісного, довговічного продукту.

Дизайн та якість

Brompton Electric. це складаний електробайк, який можна скласти до розміру вашої повсякденної валізи. У складеному вигляді електронний велосипед займає лише 65 х 58.5 х 27 сантиметрів, трохи менше 17 кілограмів з акумулятором, прикріпленим до передньої частини керма разом із сумкою для перенесення. Крім того, є також більша сумка з додатковим місцем для зберігання, різними рулями, підсідельними штирями та вибором з двома або шістьма передачами.

Що мені сподобалось:

  • Механізм складання відбувається блискавично, як тільки ви його освоїте.
  • Високоякісна збірка з увагою до деталей.
  • Поміщається в ручній поклажі, багажнику або навіть на пасажирському сидінні.

Що мені не сподобалося:

  • Маленькі колеса були досить слизькими у вологих умовах.
  • Конструкція керма викликала біль на внутрішній стороні великого пальця під час тривалих поїздок.

Як і у випадку зі складними велосипедами, ми завжди повинні розрізняти розкладений і складений стан Brompton Electric. Розумним у цій конструкції є найперший крок у складанні, який включає в себе заднє колесо, яке потім подвоюється як підставка для велосипеда. Саме тоді велосипед буде стояти на двох маленьких колесах, але з досить маленькою колісною базою він не є на 100% стійким, хоча і функціональним.

Однак ця невелика колісна база необхідна для того, щоб скласти велосипед до крихітного розміру з ще двома наступними кроками складання. У повністю складеному стані Brompton Electric розміром з валізу, і під час мого огляду він помістився на пасажирському сидінні VW Crafter, а також у багажниках VW ID3, Audi A5 Kombi та VW Polo. Коли ви їдете на Brompton Electric, ви майже забуваєте, наскільки він може бути маленьким.

Це тому, що навіть без електричної підтримки Brompton їде дуже добре. Якщо ви з нетерпінням чекаєте довших поїздок, ви забудете, що насправді їдете на крихітному велосипеді. Це тому, що Бромптону вдалося створити чудове розташування керма, сідла та педалей, яке нагадує розташування на звичайному велосипеді. Той, що надається виробником, також мав шість передач.

6-швидкісна версія коштує дорожче, а отже, додає більше ваги. Оскільки більшу частину часу в огляді я переключався лише між третьою та четвертою “передачами” на зірочці, особисто я без вагань погодився б на дешевший варіант.

Хоча Brompton покладається на високоякісні шини Schwalbe Marathon Racer, я відчував себе досить небезпечно, коли їхав під дощем. Маленькі шини завжди здавалися такими, що ось-ось зісковзнуть. Хоча я ніколи не стикався з небезпечними ситуаціями, двигун був достатньо потужним, щоб крутити переднє колесо, коли я їхав на третій передачі в мокрих умовах.

Перш ніж ми поговоримо про двигун у Brompton Electric, є ще три речі, які варто знати: По-перше, ви не виглядаєте велично на складному велосипеді. Це ще більше відчувається для високих людей, що Brompton врахував, встановивши телескопічний підсідельний штир і більш високе кермо, що робить вас схожими на горезвісну мавпу на точильному камені.

Однак під час огляду я вирішив не дозволяти зовнішньому вигляду впливати на загальну оцінку під час їзди на велосипеді. З одного боку, мені байдуже, як я виглядаю на велосипеді, оскільки 90 відсотків часу я також їжджу в шоломі (і це вже робить мене дурнем), а з іншого боку, це спільна риса всіх складних велосипедів.

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

З іншого боку, велосипеди Brompton відомі своєю довговічністю. Навіть в електричній моделі виробник використовує сталеву раму, яка трохи обтяжує його. За словами виробника, стандарти якості виробництва настільки високі, що є спеціальні працівники, які не зварюють сталеві деталі між собою, а паяють їх.

І останнє, але не менш важливе, ще одне зауваження щодо конструкції велосипеда: Під час довгих поїздок у мене завжди боліло місце на правому боці великого пальця, тому що шкіра на цій частині постійно подряпалася. Можливо, я такий же ніжний, як гарний метелик.

TL;DR: Brompton отримує повну оцінку за дизайн і якість. Критикувати його за те, що він не виглядає елегантно під час їзди на складному велосипеді, складно. Це тому, що це те, з чим вам доведеться жити, коли мова йде про складні велосипеди з самого початку. Це більше стосується практичності та досвіду їзди, і це ті сфери, де виробник дійсно робить все правильно.

Електродвигун і задоволення від водіння

Brompton придбав Williams Formula 1 і використав досвід останньої для розробки власного двигуна для електровелосипеда. Двигун має потужність 350 Вт і регулюється за допомогою трьох простих кроків та датчика на нижньому кронштейні. За словами виробника, двигун був оптимізований таким чином, щоб створювати якомога менший опір без будь-якої додаткової допомоги. Мушу визнати, що ця затія виявилася досить успішною.

Що мені сподобалося:

  • Двигун забезпечує величезну тягу.
  • Датчик в нижньому кронштейні дуже точний.
  • Контроль у три етапи виявився надзвичайно корисним.

Що не сподобалося:

  • Мотор вимикається, якщо вібрації занадто сильні.
  • Додаток Companion доступний лише для iOS до кінця 2021 року.

Brompton розмістив електродвигун у передньому колесі. Він трохи схожий на звичайну динамо-машину, яка може живити фари вашого велосипеда, коли стемніє. Завдяки розташуванню переднього колеса ви відчуваєте, що вас тягнуть, а не штовхають. Після прес-туру, організованого Brompton, у мене все ще було відчуття, що мене тягне вперед, навіть після того, як я злізла з велосипеда. Один учасник описав мені схожі відчуття, коли його запитали. Втім, потрібно лише кілька поїздок, щоб звикнути до такого відчуття.

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

До чого не можна звикнути, так це до радості, яку ви відчуєте, коли ввімкнете Brompton Electric на світлофорі. Мотор має потужність 350 Вт і пропонує навіть більше потужності, ніж VanMoof S3 (250 Вт). До речі, в Німеччині максимальна потужність електровелосипедів становить 500 Вт. Ось ще одна порада від професіонала: Друга передача на великому пальці правої руки та третій рівень підтримки. це найкраще поєднання, яке допоможе вам швидко вирватися вперед. Таким чином, ви залишите позаду всіх інших велосипедистів. а також автомобілів та мотоциклів, які з’їдають ваш пил (хоча і на кілька метрів) з невеликими зусиллями.

Градієнти та сильний вітер не є проблемою з такою великою потужністю у вашому розпорядженні. Якщо ви віддаєте перевагу спокійній їзді, ви можете досягти дуже збалансованого досвіду їзди за допомогою одного з нижчих рівнів передачі. Саме тоді двигун робить саме те, для чого він був розроблений: підтримувати вас під час їзди на велосипеді.

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

У Берліні, однак, він не справляється зі своєю роботою, коли дорога стає вибоїстою або нерівною. Мабуть, центр Берліна здебільшого складається зі старовинних брукованих доріжок і через сильні вібрації мотор часто виходив з ладу. Причиною цього є? Brompton зачепив акумулятор за допомогою вертикального механізму утримання на деяких контактах. При цьому кількість вібрацій, які він отримує, ймовірно, занадто велика, що батарея автоматично вимикається для вашої безпеки. Щоб усунути цю незручність, мені доводилося іноді повністю знімати акумулятор.

До речі, велосипед не пропонує так званого рекуперативного гальмування, тобто.e. заряджання акумулятора під час гальмування та на холостому ходу. У зв’язку з цим виробник повідомив мені, що розрахунки, які передбачають рекуперативне гальмування для батареї, коли мова йде про електровелосипеди, відрізняються від розрахунків в електричних або гібридних автомобілях. Додаткова вага компенсує приріст потужності акумулятора, але через вагу ви все одно в кінцевому підсумку отримуєте чисту втрату потужності.

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

Додаток-компаньйон, який показує вашу швидкість, надає огляд історії обслуговування та іншу інформацію, доступний лише для iOS станом на серпень 2021 року. Пізніше цього року з’явиться версія для Android, за даними PR-агентства Brompton.

TL;DR: Окрім портативності, фактор розваг є справжньою причиною купити Brompton Electric. Велосипед нахиляється вперед так, що під час перших поїздок ви можете тільки посміхатися. Єдиними двома недоліками, на мою думку, є тільки те, що двигун виходить з ладу на бруківці та відсутність додатку на iOS.

Продуктивність та довговічність акумулятора

Акумулятор Brompton Electric знаходиться в сумці, яка прикріплена до передньої частини керма. Це практична конструкція, коли ви складаєте велосипед, оскільки ви або маєте противагу на руці, яка не несе велосипед, або ви можете перекинути сумку через плече. Максимальний запас ходу 70 км, безумовно, виділяє його серед інших електровелосипедів.

Що мені не сподобалось

  • Зарядний пристрій може бути трохи вередливим.
  • Ремонтувати його можуть лише сертифіковані майстерні.
  • Багато деталей виготовлені на замовлення.

Brompton заявляє, що запас ходу акумулятора ємністю 300 Вт/год становить від 30 до 70 кілометрів, залежно від рівня допомоги та стану вашого веломаршруту. Якщо ви вже читали мої попередні спостереження щодо задоволення від їзди, то знаєте, що для мене це було ближче до 30 км. Однак протягом періоду огляду у мене закінчився заряд лише один раз. І це було добре, тому що дозволило мені виявити ще дві важливі речі:

По-перше, їзда без акумулятора. це все одно приємний досвід, оскільки двигун насправді створює дуже малий опір. По-друге, дуже хороше і яскраве світло все ще працює, коли батарея розряджена. а це означає, що ви все ще можете безпечно пересуватися в темряві, навіть якщо у вас закінчився заряд. Це, безумовно, позитивний сюрприз, про який я навіть не думав до того, як батарея розрядилася.

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

Запас ходу на 70 км виділяється серед інших електронних велосипедів на ринку. VanMoof S3 демонструє максимальну швидкість 60 км поряд з Sushi Bike, в той час як Cowboy Bike 3 здатний досягти того ж, що і Brompton Electric в нашому порівнянні електровелосипедів. Ми також повинні пам’ятати, що ви часто будете використовувати Brompton Electric більше як поїздку на останню милю.

Таким чином, ви можете щодня долати відстань до 35 кілометрів від залізничного вокзалу до роботи, виїжджаючи вранці та повертаючись додому ввечері з комфортом. Якщо ви плануєте довші маршрути, ви все одно можете взяти Brompton Electric з собою в громадський транспорт, не доплачуючи за це.

Зарядний пристрій, який ви повинні підключити до задньої частини акумуляторної сумки, на жаль, страждає від зниження якості порівняно з рештою велосипеда. Він пропонує кілька світлодіодів для інформації, але не показує час зарядки, що залишився.

Час зарядки може бути досить довгим. загалом чотири години, і, на жаль, я виявив, що акумулятор не був заряджений наступного ранку, незважаючи на те, що я залишив його підключеним до мережі протягом усього періоду мого огляду. і це сталося двічі! Причиною цього є те, що? Спочатку потрібно помістити зарядний пристрій у колесо, а потім увімкнути обидва разом у розетку. Практика робить досконалим, але все ж це може дратувати.

Brompton все ще пропонує швидкий зарядний пристрій, який скорочує час зарядки вдвічі до двох годин.

Довговічність

Brompton Electric отримує додатковий плюс за свою довговічність. І для цього є дуже проста причина: багато велосипедів у місті страждають від іржі, коли їх залишають на вулиці, щоб вони щодня зазнавали побоїв від стихії. З Brompton Electric ви можете легко занести складаний велосипед у свою квартиру. На задньому дворі моєї квартири є багато велосипедних стійок без даху, і я ніколи не піднімаю свій важкий велосипед 0815 нагору. Він просто занадто громіздкий і займає занадто багато місця в моїй квартирі.

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

Brompton також виробляє кожен велосипед вручну на заводі в Лондоні. За словами Brompton, високоякісні матеріали повинні легко забезпечити термін служби понад 20 років. Однак, чи вистачить акумулятора на такий тривалий час, для електричної моделі. це сумнівне питання. Привабливою є також вартість велосипедів, яка, як правило, залишається стабільною протягом тривалого часу, не страждаючи від надмірної амортизації.

TL;DR: Для сумнозвісної подорожі останньої милі часу автономної роботи Brompton Electric цілком достатньо. Однак у спекотну погоду можна проїхати лише 30 кілометрів, а також взяти до уваги досить тривалий час заряджання. чотири години від мережевого адаптера, що входить до комплекту. Однак за додаткові гроші можна придбати додатковий швидкий зарядний пристрій, який скорочує час заряджання до двох годин.

Як і де купити Brompton Electric?

Ви зможете знайти велосипеди Brompton лише в тому випадку, якщо ваш велодилер є офіційним дилером. Тому я включив цей короткий сегмент в огляд, де я розбиваю різні цінові рівні і варіанти покупки Brompton Electric. Почнемо з холодних, твердих фактів: На яку суму вам потрібно виділити бюджет, якщо ви зацікавлені в придбанні зарядного пристрою?

Залежно від того, де ви живете, деякі дилери можуть запропонувати вам фінансові плани, що відповідають вашому бюджету. Зверніть увагу, що Brompton не пропонує жодних варіантів лізингу.

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

Ви хочете поговорити з продавцем велосипедів про варіанти або покататися на протестованому електровелосипеді самостійно? Потім ви можете знайти місцеве відділення через веб-сайт Brompton, який покаже вам усіх авторизованих дилерів у вашому регіоні.

Технічні характеристики Brompton Electric

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

Механізм складання надзвичайно простий і стає другою натурою після деякої практики, дозволяючи вам складати та розкладати велосипед менш ніж за хвилину. Хоча розміщення акумулятора в сумці на кермі є зручним кроком, Brompton повинен вирішити проблеми з підключенням, коли мова йде про сильні вібрації, оскільки це одна з небагатьох речей, яка не сподобалась мені під час моєї оглядової поїздки на електровелосипеді.

І останнє, але не менш важливе, це також може зводитися до того, що велосипед був позичений мені безкоштовно. Викласти майже 3800 власних грошей, безумовно, змінило б мій погляд на те, як я дивлюся на нього в огляді. Brompton Electric дуже дорогий, оскільки всі, хто був віддалено зацікавлений у ньому, відмовлялися, коли я повідомляв їм про ціну протягом декількох тижнів, коли я їздив на ньому.

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

Однак я все ще не думаю, що ця ціна є невиправданою, і протягом 20 років можна сказати, що це дуже хороша інвестиція, яку слід розглянути.

Відмова від відповідальності: Brompton запросив Nextpit на велосипедну прогулянку на початку періоду огляду та купив мені напої та їжу. Переваги, отримані від поїздки для преси на відкритому повітрі, не вплинули на цей огляд.

Я їздив на цьому складному електронному велосипеді протягом місяця. ось плюси і мінуси

Коли мій редактор попросив мене зробити огляд Brompton Electric P Line, я не знав, чого очікувати. я ніколи не користувався ні Brompton, ні електровелосипедом. Лінійка Electric P. це складаний велосипед, такого ж розміру, як і звичайний Brompton, який досить малий, щоб поміститися в шафці в спортзалі, але розвиває максимальну швидкість 15 км/год.5 миль на годину.

Лінія Electric P Line призначена для тих, хто переїхав до передмістя під час пандемії, але все одно змушений добиратися до міста кілька разів на тиждень, як і я. Читайте далі, щоб дізнатися більше.

Купуємо електровелосипед? Ознайомтеся з найкращі електровелосипеди тут, а також найкращі бюджетні електричні велосипеди та найкращі велосипедні шоломи.

Brompton Electric P Line: що мені сподобалось

Мені сподобалось, як легко було складатись і розкладатись

Коли я розпаковував Brompton, то найбільше хвилювався, як швидко я зможу скласти і розкласти його, коли приїду на вокзал і в офіс. Я візуальний учень, тому подивився кілька відео на YouTube про те, як це робиться, і хоча я так і не став таким швидким, як хлопець на відео, я зміг скласти велосипед менш ніж за хвилину.

Батарея Electric P Line кріпиться до кріплення виносної труби, яке з’єднується незалежно від вилки, що означає, що велосипед все ще відчувається пружним і легким в управлінні. Акумулятор легко доступний, тому ви можете легко дістати його і ввімкнути фари або перемикатися між налаштуваннями швидкості (від відсутності допомоги до максимальної допомоги), а також є супутній додаток для смартфона Brompton, який дозволяє регулювати режим живлення, а також переглядати максимальну швидкість на спідометрі та рівень заряду акумулятора.

У сумці з акумуляторною батареєю є невелика кількість місця для зберігання, хоча є також більша сумка, яка може бути використана як сумка для поїздок на роботу, якщо вам це потрібно. Також є два варіанти керма. середнє, яке є класичним для їзди на Brompton, або високе, для тих, хто хоче сидіти більш вертикально. Я обрав середнє кермо, і виявив, що велосипед надзвичайно зручний, особливо у порівнянні з моїм шосейним велосипедом.

Мені не потрібно було підзаряджатися так часто, як очікувалося

Бромптон каже, що батарея може проїхати 20-45 миль на одному заряді, і я вважаю, що це приблизно так. Одного осіннього вечора я проїхав 16 миль додому на велосипеді з максимальною передачею та увімкненими фарами протягом половини шляху, і зробив це без розрядки акумулятора. Він також заряджається досить швидко. батарея заряджається від нуля до повного заряду за 4 години, або за 2 години, якщо ви придбаєте надшвидкий зарядний пристрій.

У дні, коли я сідав на потяг для середньої частини моєї поїздки, мені легко вдавалося дістатися до роботи і назад без необхідності носити зарядний пристрій.

Мені сподобалось, що мені не потрібно було пам’ятати, щоб упакувати велосипедні ліхтарі

Я ніколи не пам’ятаю, що потрібно заряджати ліхтарі, тому автоматичні ліхтарі на Brompton були фантастичною функцією. Вони можуть перемикатися між постійно увімкненим та автоматичним режимом, який вмикає світло з настанням темряви. Увімкнене світло дуже яскраве, що дає мені впевненість у тому, що мене легко помітити на дорогах.

І що мені не потрібно було приймати душ, коли я приїжджав в офіс

До появи Brompton я часто бігав на роботу, і мені доводилося долати незручну ситуацію “як потрапити в офіс, щоб колеги не побачили, що я схожий на спітнілий безлад”. З Brompton Electric P Line, автоматична допомога означала, що я міг досить легко їздити на роботу в офіс, і не дуже сильно потіти, якщо я не хотів. Окрім волосся на шоломі, я міг їхати в офіс без необхідності приймати душ. великий плюс, якщо ви, як і я, завжди спізнюєтесь.

Brompton Electric P Line: що мені не сподобалось

Але я знайшов велосипед досить важким

Незважаючи на те, що Brompton Electric P Line є одним з найлегших електровелосипедів на ринку, він все ще важить 34.6 фунтів або 15.7 кг (або 28 фунтів / 12.7 кг без увімкненого акумулятора), що робить його досить важким для підйому та спуску сходами. При зрості 5 футів 1, я намагався маневрувати цим навколо залізничного вокзалу, часто вирішуючи їхати до ліфта (якщо він був). Коли я вперше поїхав на роботу на велосипеді, я зрозумів, що купувати каву і нести рюкзак з велосипедом сходами. не найкраща ідея.

Підсумок

Загалом, Brompton Electric P Line було надзвичайно легко пересуватися, як з увімкненим акумулятором, так і без нього. Він дуже добре котився по рівній поверхні і навіть впорався з трохи пересіченою місцевістю. Велосипед не дуже любив бруковані вулиці Ковент-Гарден, але, судячи з усього, валізи, які тягнули туристи, теж не любив.

З огляду на все, це зробило поїздки по місту плавними та веселими. якщо вам набридло приїжджати на роботу спітнілими та проводити день, турбуючись про свій велосипед, замкнений на вулиці, це електронний велосипед, про який варто подумати.

Новий Brompton P Line Electric може зробити велосипед доступним для більшої кількості людей

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

Brompton анонсував P Line Electric, електричний складаний велосипед, який запозичив технології та функції, що вперше дебютували на велосипедах P Line та T Line.

Brompton каже, що P Line Electric. це найлегший електричний велосипед і найкомпактніший електричний складаний велосипед на ринку. Кажуть, що велосипед дає вам “свободу нового рівня” і робить “пересування по місту та за його межами максимально легким і веселим”. Це стало можливим завдяки легкій рамі, 4-швидкісній трансмісії, а також двигуну та акумулятору, які можуть допомогти проїхати до 70 км на одному заряді.

Не для велосипедистів

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

Вілл Батлер-Адамс, генеральний директор Brompton, каже, що електровелосипеди можуть зіграти важливу роль у тому, щоб зробити велосипед доступним для більшої кількості людей, дозволяючи їм долати більші відстані і здійснювати подорожі на велосипеді, які в іншому випадку вони могли б не мати. Розмовляючи з Батлером-Адамсом напередодні запуску P Line Electric, він сказав, що основною метою Brompton не є продаж велосипедів велосипедистам. Це може здивувати, враховуючи, що P Line Electric коштує від £3,695 / 4,700. Але Батлер-Адамс каже, що “велосипедисти” становлять меншість, особливо за межами Північної Європи. Для Brompton більш цікавою можливістю є кількість людей, які знають, як їздити на велосипеді, але не їздять, а не людей, які вже їздять на велосипеді.

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

На думку Батлер-Адамс, електровелосипеди є чудовим способом привабити цю більшість, оскільки вони пропонують спосіб пересування на велосипеді без необхідності відповідати упередженим уявленням про велосипедиста, зокрема, щодо можливостей та іміджу. “Для багатьох людей існує страх перед фітнесом. Кожне зображення велосипедиста, яке ви бачите по телевізору. це хтось дуже худий, і люди думають: “Це не я”. каже він. “Найкраще в електровелосипеді те, що ви можете посадити на нього людину, яка вміє їздити на велосипеді, але не їздила на ньому дуже давно, і це буде просто чудово. “Раптом залякування зникає. Ви не будете намагатися піднятися на пагорб або соромитися когось, хто проноситься повз, дивлячись на вас зверху вниз.”

Легкість двигуна

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

Ви можете зняти акумуляторний блок і носити його через плече, коли велосипед складений. Бромптон

Двигун на Brompton P Line Electric був розроблений у співпраці з Williams Advanced Engineering. Повна моторна система є вдосконаленою версією двигуна, що використовувався на попередньому Brompton Electric, і працює трохи як комплект Swytch. Компактний електродвигун на передньому колесі має потужність 250 кВт-год і живиться від знімного акумулятора. Датчик крутного моменту в нижньому кронштейні сигналізує, коли двигун повинен увімкнутися. Акумуляторна батарея має кнопку увімкнення та вимкнення, і ви можете вибрати одне з трьох налаштувань, які забезпечують різні рівні допомоги. Він зберігається в сумці, яка поставляється з передньою частиною і плечовим ременем.

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

Вбудовані ліхтарі можна вмикати за допомогою акумуляторної батареї або перевести їх в автоматичний режим, коли вони вмикаються, як тільки ви починаєте рухатися. Система електродвигуна може бути поєднана з додатком, тому ви можете керувати ним за допомогою телефону, закріпленого на кермі, замість того, щоб тягнутися до кнопок на акумуляторному блоці. Батлер-Адамс каже, що електродвигун має не лише переваги, які дозволяють людям здійснювати більше поїздок на велосипеді. “Двигун віддає близько 40% вашої потужності. каже він. і ці 40% працюють на вас набагато сильніше, коли ви піднімаєтеся на пагорб”. “Найкрутіше в цьому те, що якщо ви даєте його в руки людині, яка вміє їздити на велосипеді, але не їздить на ньому, то тепер вона тренується на цьому продукті”. розповідає Бромптон. 60 відсотків. це до біса більше, ніж нічого з того, що вони робили раніше”. каже він.

Легкий і маневрений

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

Велосипед важчий за інші, але його легше брати з собою в поїзди, ніж нерозкладні електровелосипеди. Brompton

Незважаючи на те, що електровелосипеди можуть забезпечити доступ до їзди на велосипеді, незважаючи на упереджене уявлення про те, хто такий велосипедист, вони, як правило, є великими і важкими об’єктами. Багато електричних велосипедів важать 20 кг і більше, і, швидше за все, вам знадобиться багато місця для їх зберігання. Про використання їх для поїздок на роботу, які передбачають поїздку поїздом або метро, ймовірно, не може бути й мови. Модель P Line Electric вирішує цю проблему завдяки використанню полегшеної конструкції, розробленої для неавтомобільних моделей P Line і T Line Brompton. Як і P Line та T Line, цей новий велосипед має титанову задню раму для зменшення ваги та оснащений легкими компонентами. 4-швидкісна трансмісія також вважається легкою, що допомагає P Line Electric досягти заявленої ваги 12 кг.7 кг (або 15.6 кг з акумулятором).

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

Він все ще важчий, ніж Brompton без допоміжних пристроїв та багато інших велосипедів. Але Батлер-Адамс підкреслює, що Бромптони завжди йдуть на компроміси. “Велосипеди мають шарніри та менші колеса. Але це дає фантастичні переваги: свободу та гнучкість. Електричний Brompton є продовженням цього. Це додає цю чудову ракету до вашого арсеналу можливостей.” Вага Brompton P Line Electric. це компроміс для тих, хто хоче або може отримати вигоду від моторної допомоги. І навпаки, інші можуть вважати, що відсутність допомоги на немоторизованому Brompton того варта, якщо це означає, що їхній велосипед легший і його легше піднімати сходами. Щоб полегшити вагу P Line Electric, компанія Brompton каже, що використала великі роликові колеса, щоб велосипед було легше буксирувати та котити в складеному стані. Батлер-Адамс каже, що це має практичний сенс, якщо подумати. “Ніхто не носить з собою валізу, тому що рука може відвалитися.” Велосипед також доступний з “роликовим багажником” Brompton, призначеним для ще більшого полегшення маневрування.

“Електричних велосипедів буде більшість

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

У статті Guardian від 2019 року компанія Brompton заявила, що очікує, що до 2029 року принаймні половина її бізнесу буде складатися з електричних велосипедів. Батлер-Адамс зараз більш обережно ставиться до цієї перспективи. Він вважає, що половина обороту Brompton з часом буде генеруватися за рахунок електричних велосипедів. Це не співпадає безпосередньо з половиною електричних велосипедів, які вона продає, тому що електричні велосипеди є більш прибутковим продуктом для Brompton. Натомість вони становитимуть приблизно від 30 до 40 відсотків одиниць, проданих брендом. На рівні галузі Батлер-Адамс вважає, що електричні велосипеди з часом становитимуть більшість серед нерозкладних велосипедів. Батлер-Адамс каже, що цього року Brompton випустить від 15 000 до 20 000 електричних велосипедів. Це значно більше, ніж 2 500 електричних велосипедів, які Brompton продала за рік після запуску свого першого електричного велосипеда в 2018 році. Однак це відображає зростання Brompton, яке спостерігається в цілому. Батлер-Адамс каже, що компанії Brompton знадобилося 45 років, щоб вийти на рівень виробництва 50 000 велосипедів на рік. Але майже через три роки після цього досягнення компанія виробляє близько 100 000 велосипедів на рік. Brompton планує відкрити новий завод в Ешфорді, графство Кент, у 2027 році. Цей завод з часом замінить нинішній завод бренду в Західному Лондоні і забезпечить Brompton можливість подальшого нарощування виробництва.

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

Таке зростання можна пояснити тим, що Батлер-Адамс вважає зміною ставлення до того, чого люди хочуть від міст та міського середовища. “Найбільш захоплююча можливість, яку ми бачили в усьому світі [в останні роки]. це міська реалізація того, як ми хочемо жити”. “Ковід відкрив бачення того, яким може бути життя в містах, і воно нікуди не зникне”. каже він. Батлер-Адамс каже, що люди хочуть мати міські простори для життя і перебування, а не домінувати в них автомобілями. “Я чекав цього моменту всю свою кар’єру: коли міста прокинуться до активного транспорту”. каже він. Наступний виклик для Brompton. змусити людей усвідомити цінність інвестицій в такі велосипеди, як P Line Electric. “Якщо ми створюємо корисні інструменти, що означає, що вам не потрібно їздити на метро, ходити в спортзал або мати другу машину, тоді ми повинні говорити з людьми, що це не коштує тисячі фунтів. це коштує 45 фунтів на місяць”. каже він. Зниження ціни на свої електричні велосипеди. ще один виклик для Brompton, особливо з огляду на те, що за останні 18 місяців витрати компанії зросли на 20 відсотків. “Наразі все йде не так, як ми хочемо. Ціна на все зростає. Ми захищаємо клієнта і беремо ситуацію під контроль, тому що сподіваємося, що через 18 місяців вона стабілізується”. каже він.

Brompton P Line Electric ціна та характеристики

Brompton P Line Electric доступний у двох моделях. Один з них поставляється зі стандартними роликовими колесами Brompton, в той час як інший має власний “Roller Rack. Brompton P Line без роликової стійки коштує 3,695 фунтів стерлінгів / 4,700 євро / 4,195 фунтів стерлінгів. Brompton P Line з роликовою стійкою коштує 3 775 фунтів стерлінгів / 4 810 євро / 4290 фунтів стерлінгів.

Велосипеди випускаються в кольорах Storm Grey або Midnight Black, із середнім або високим кермом, щоб задовольнити потреби велосипедистів різного зросту.

Brompton Electric. найфункціональніший складаний електровелосипед, який ми бачили

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

Висновок: Найкращий складний велосипед для приміських поїздок стане ще кращим.

  • Хто повинен їздити на ньому: Працівники, які хочуть з’являтися в офісі не спітнілими і ховати велосипед під робочим столом.
  • Яка краса: Надзвичайно плавний власний двигун.
  • Щось не так: наразі він не доступний у фіолетовому кольорі металік.

Ціна: 3,499 Вага: 32 фунтів.

Від велосипеда

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

Оновлення: 21 березня 2022 року компанія Brompton оголосила про добровільне відкликання цієї моделі Brompton Electric для вирішення проблеми, коли за певних обставин між стійкою бризковика (крила) та шиною може застрягти предмет. Це може призвести до того, що бризковик застрягне в шині і колесо раптово перестане обертатися. Brompton безкоштовно замінює бризковик на нову версію, яка має більший зазор з шиною.

Крім того, Brompton оголосив про оновлення фіксатора акумулятора, щоб зменшити рух між акумулятором та велосипедом. Brompton заявляє: “Це мінімізує відключення акумулятора, подовжує термін служби електроніки та покращує досвід їзди”.”

Щоб перевірити, чи підпадає ваш Brompton Electric під дію цього відкликання, відвідайте веб-сайт Brompton, де ви можете перевірити серійний номер вашого велосипеда, переглянути відео про проблему та отримати більш детальну інформацію про це відкликання.

Велосипеди Brompton відповідають потребам своїх користувачів, можливо, краще, ніж будь-який інший велосипед на ринку: Люди, які їздять на роботу на невеликі відстані, та люди, які користуються потягом і використовують велосипед для своєї першої та останньої милі. Таким чином, Brompton Electric став чудовим інструментом і зменшив потребу гонщика приймати душ після прибуття. Його 16-дюймові колеса забезпечують чудове прискорення з місця та на підйомах, а електронний асистент працює плавно та поступово. Внутрішній датчик крутного моменту в нижньому кронштейні взаємодіє з двигуном передньої втулки для економії заряду акумулятора. Коли двигун досягає максимуму або відчуває низький крутний момент, велосипед котиться за рахунок вашої сили та імпульсу на втулці вільного колеса всередині двигуна.

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

Двигун з внутрішньою передачею забезпечує максимальну допомогу 15 миль / год. Як і всі Bromptons, Electric складається на третину. Велосипед доступний з 2- або 6-швидкісною трансмісією, а рама може бути чорного або білого кольору. Покупці можуть обирати між двома різними висотами керма: стандартною або на два дюйми вищою для більш зручного положення. Велосипеди надійдуть у продаж в США.S. у червні або липні, каже Бромптон.

Мотор

Замість того, щоб оснащувати Brompton готовими деталями для електровелосипедів, компанія Brompton звернулася за допомогою до ветеранів Формули-1 з Williams Engineering, щоб створити специфічну для Brompton моторну систему. У велосипеді використовується 250-ватний двигун з внутрішнім зачепленням у передній втулці. Невеликий двигун використовує відносно легку батарею, зменшуючи вагу та доповнюючи швидкісні 16-дюймові колеса.

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

Двигун має вбудований маховик для більш плавного включення допомоги та безперешкодного кочення у “вимкненому” режимі.

Датчик крутного моменту всередині нижнього кронштейна взаємодіє з двигуном на основі вашої потужності та частоти обертання. Втулка вільного колеса дозволяє їздити з вимкненим двигуном і не працювати проти додаткового опору. Це також допомагає заощадити заряд акумулятора, дозволяючи велосипеду рухатися під вашим імпульсом і зменшити навантаження на двигун, коли ви не вкладаєте велику кількість крутного моменту в педалі. Перехід, коли двигун вмикається, є плавним, але потужним, а датчик крутного моменту точно визначає, коли вам потрібен поштовх, а коли ви просто їдете.

Акумулятор

Спеціальний для Brompton акумуляторний блок знаходиться спереду, підключений там, де кріпиться кошик або сумка для неелектричних Brompton. Він кріпиться за допомогою стійкого до коливань штекера, який не від’єднається, якщо ви переїдете через великі вибоїни. Щоб зняти акумулятор з велосипеда, натисніть кнопку фіксатора зверху поруч з ручкою і підніміть його. Акумулятор заряджається за чотири години.

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

Коли ви повертаєте кермо, акумуляторна батарея залишається на місці, а не обертається разом з ним, зберігаючи передню частину збалансованою.

На верхній частині акумуляторної батареї є панель управління, за допомогою якої можна увімкнути її, перевірити рівень заряду акумулятора, перемикатися між чотирма режимами живлення (вимкнено, 1, 2 або 3) та увімкнути фару. Покупці можуть обирати між двома розмірами сумки для акумулятора. У меншому варіанті міститься акумулятор і є достатньо місця для гаманця, ключів і телефону. Більший варіант досить великий, щоб носити з собою обід і спортивний одяг, або навіть другу батарею, якщо ви вирушаєте в довшу поїздку. Райдери, які хочуть перейти на більшу сумку, можуть замовити велику сумку на вторинному ринку, не купуючи ще одну батарею.

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

Спеціальний дизайн для приміських поїздок

Brompton Electric побудований на тій самій рамі, що і стандартний Brompton, і доступний у чорному або білому кольорі. Він складається на третину, тому ви можете сховати його в шафі, під столом або навіть у верхньому відсіку літака. Ця версія також поставляється з бризговиками та дзвінком.

огляд, brompton, electric, електровелосипед, формули-1

Єдиний інтеейс користувача на Brompton Electric. це кнопкова панель на верхній частині акумуляторної батареї. Цей витончений дизайн спрощує налаштування для тих, хто просто хоче дістатися до місця призначення та насолодитися поїздкою, а не стежити за часом, швидкістю чи потужністю.

Щоб компенсувати 16-дюймові колеса, Bromptons поставляються з великим 50-зубчастим ланцюгом. Оскільки менші колеса швидко розганяються, але їх важче розігнати до високих швидкостей, ланцюг дозволяє велосипедистам їхати набагато швидше з меншою кількістю обертів.

Brompton розробляє та виготовляє всі свої компоненти власноруч, щоб переконатися, що вони оптимізовані для невеликих рам та унікальної складної конструкції. Тож на додаток до всіх специфічних для двигуна деталей, які вони розробляють, точки дотику, система ободових гальм та система приводу також є власною розробкою. Добре виконаний, утилітарний та елегантний, Brompton Electric ідеально підходить для тих, кому потрібне швидке, просте рішення, щоб дістатися туди, куди їм потрібно, і хто хоче добре виглядати при цьому.

Райлі. письменниця та екскурсовод, зараз живе в Тусоні, штат Арізона, де проводить поїздки на гірських велосипедах, скелелазіння та піші прогулянки. У вільний час вона пише статті та оглядає спорядження для активного відпочинку та фітнесу. Її статті можна знайти в таких виданнях, як Outside, Lonely Planet, SHAPE, Bicycling, Runner’s World та інших. Коли вона не грається в горах, вона, ймовірно, десь лежить або їсть (або і те, і інше).

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top