Огляд Aventon Aventure: Доступний електронний велосипед з товстими шинами для веселих поїздок по бездоріжжю…

Огляд Aventon Aventure: Доступний електровелосипед з товстими шинами для веселих поїздок по бездоріжжю

огляд, aventon, aventure, доступний, електронний

Aventon Aventure. це всюдихідний електровелосипед, призначений для поїздок на роботу та стриманих пригод поза дорогами.

Aventon Aventure. один з найдоступніших позашляхових електровелосипедів, розроблений для того, щоб забезпечити більшість з того, що шукає звичайний велосипедист.

Давайте прояснимо: він не призначений для того, щоб тягнути вас вгору і вниз вашими улюбленими місцевими гірськолижними трасами. Це міський велосипед з великою дальністю ходу та малою вагою, який може долати ґрунтові маршрути та літати по асфальтованих дорогах.

огляд, aventon, aventure, доступний, електронний

Огляд електронного велосипеда Aventon Aventure

Aventon Aventure нагадує мені пляжний крейсер, який насправді може їздити по пляжу. Він навіть має широке сидіння, повні крила та наскрізну раму.

Це найкращий спосіб показати, що велосипед робить найкраще, а саме: круїз на великі відстані з плавним педалюванням та великою підтримкою для ковзання вгору та над трав’янистими бермами, пагорбами пожежних доріг та насипаними гравійними стежками. Він не такий керований, як гірський велосипед або навіть традиційний велосипед з товстими шинами, але, з іншого боку, він і не повинен бути таким.

Поїздка

Я багато їздив на Aventure по сусідству та по місту по міських велодоріжках з ділянками бездоріжжя (деякі офіційні, деякі ні).

Найцікавіше було спрямовувати велосипед на короткі, але круті пагорби і відчувати, як крутний момент велосипеда вмикається, щоб підтримувати швидкість. Перехід від гладкої поверхні до бруду в деяких випадках ледь помітний, хоча керованість змінюється, коли ви виїжджаєте на нерівні та звивисті стежки.

Мені сподобалася можливість припаркувати велосипед і занести знімний акумулятор всередину для зарядки. Швидко заряджається за кілька годин, але для повної зарядки потрібно близько 5 годин.

Я тестував Aventure з доданими заднім і переднім багажниками (40 і 50 відповідно). Під час підйомів на тарзанках задній багажник тримав рюкзак, звільняючи мою спину від додаткового поту, а передній багажник перевозив на своїй широкій рамі легші вантажі, наприклад, замовлення їжі на винос.

При зрості 5’10”, я перебуваю в середині діапазону середніх/великих розмірів. Зазвичай я регулював висоту сидіння так, щоб моє коліно мало найменший згин внизу педалі. Але це більше для дорожніх поїздок на велосипеді, ніж для поїздок на роботу на велосипеді з електроприводом.

Я вирішив насолодитися невимушеним відчуттям вертикального положення, яке створюється геометрією велосипеда. Зрештою, у мене був помічник на підйомах, що навантажують коліна, тому я не хвилювався, що сидіння трохи опущене. Якщо вже на те пішло, то я відчував, що вона відповідає моєму стилю і тримає мій центр тяжіння нижче.

Я давав іншим людям покататися на велосипеді для коротких тестових поїздок, і всі вони поверталися з посмішками на обличчях. Цілком ймовірно, що повсякденний характер велосипеда та електронний асистент можуть покрити різницю в розмірах між двома універсальними варіантами рами Aventure.

Технічні характеристики Aventure

Вилка має хід 80 мм і чудово підходить для вибоїстих поїздок на роботу. Тільки не вбивайте собі в голову, що ви почнете стрибати з кожного бордюру в місті. Блокування вилки на дорогах з твердим покриттям призведе до поштовхів, але дасть вам помітний приріст швидкості.

П’ять налаштувань допомоги педалей. від 11 миль/год до 28 миль/год (коли розблоковано). Згідно з результатами випробувань Aventon, Aventure допоможе проїхати 53 милі на першому рівні та 19 миль на п’ятому рівні, що в середньому становить 45 миль.

Швидкість наших поїздок була різною, але, здається, відповідала цьому середньому показнику. Очевидно, що якщо ви перестанете крутити педалі взагалі, ви дивитеся на менший діапазон.

Aventure доступний у двох розмірах: S/M (від 4’11” до 5’7″) та M/L (від 5’8″ до 6’2″).

Aventon Aventure Specs

  • Заявлена вага: 73 фунти.
  • Рівні допомоги: 5
  • Шестерні: 8-ступінчаста
  • Потужність двигуна: 1 130 Вт пікова, 750 Вт постійна
  • Діапазон заряду акумулятора: 720 Вт-год, 27 миль
  • Розмір шини: 4 ″
  • Гальма: Гідравлічні дискові, ротори 180 мм
  • Ціна: 1 900

огляд, aventon, aventure, доступний, електронний

Розблокування швидкості

Aventure може стати велосипедом класу III за допомогою додатку-компаньйона. Це означає, що вона буде досягати 28 миль / год, а не 20 миль / год для велосипедів класу II. Ознайомтеся з місцевими правилами для велотреків та велодоріжок, щоб дізнатися, які налаштування велосипеда вам знадобляться, і чи дозволено використовувати дросель.

Для мене їзда на максимальній швидкості 28 миль/год на дорогах створила проблеми з іншими учасниками дорожнього руху. Водії та інші велосипедисти бачать велосипед з товстими шинами і виїжджають попереду, виходячи з його зовнішнього вигляду, а не з моєї фактичної швидкості. На стежках і велодоріжках я тримав швидкість нижче 20 км/год, що було досить швидко. Я все одно мав більше контролю, ніж трицикл на своїх аеробарах.

Aventure також можна їздити з вимкненою дросельною заслінкою або повністю знятим дроселем, якщо цього вимагають місцеві правила.

Це не схоже на їзду на велосипеді

Одна велика різниця з електровелосипедами. це крутний момент. Це те, в чому вони хороші, але це також вимагає звикання, коли ви звикли до традиційних велосипедів. Aventure має невелике запізнення при ввімкненні допомоги, що є нормальним при прискоренні на прямій ділянці, але відчувається по-іншому на поворотах та при рушанні з місця.

В результаті у мене з’явилася звичка давати задній хід при гальмуванні і в поворотах, щоб уникнути ударів по педалях і переконатися, що я не ввімкнула електронний асистент.

Ще одна зміна. це навчання перетинати вулиці з зупинки. Тут невелике відставання електронного асистента має сенс. Ви хочете мати можливість підштовхувати велосипед вперед, не вклинюючись у затор. Виявляється, що використання лише дросельної заслінки було найпростішим і найбезпечнішим способом змусити 70-фунтовий Aventure переїхати через вулицю.

Згадуючи вагу, це не є проблемою під час їзди. Це помітно при маневруванні велосипедом, коли ви зупинилися або зійшли з нього. Це ще одна причина, чому мені сподобалась міцна підніжка. Оскільки ви економите гроші на більш важкій конструкції, це дуже важливо.

Для кого він призначений?

Я б рекомендував Aventon усім, хто їздить на роботу по вибоїстих дорогах і хоче збільшити швидкість під час поїздок на далекі відстані до околиць міста. Знову ж таки, це не велосипед для технічних спусків або навіть стрибків з бордюрів.

Окрім поїздок на роботу, я бачу Aventon надійним помічником для доставки продуктів та виконання доручень, особливо з додатковими багажниками. Передній багажник закріплений на рульовій трубі, тому він рухається разом з рульовим керуванням, утримуючи навантаження збалансованим під час повороту.

Крім того, цей електровелосипед. це цілоденний дослідник, чиї позашляхові можливості можуть заповнити прогалини на міських велосипедних доріжках та дорогах.

В цілому, цей всюдихідний електровелосипед все ще схиляється до аспекту поїздок на роботу більше, ніж до позашляхових можливостей, але він все ще є і тим, і іншим. Якщо ви шукаєте електровелосипед початкового рівня, який може перенести вас з тротуару в бруд, Aventure недорого заповнює цю нішу.

Огляд Aventon Aventure

огляд, aventon, aventure, доступний, електронний

Aventon Aventure. це модель гірського велосипеда Aventon Bikes з електричними жировими шинами. Aventure оснащений жирними шинами Kenda та передньою підвіскою, що робить його комфортною, універсальною їздою для більшості. Aventure набрав 53 бали за нашим рейтингом Tower ebike, що дає йому посередній рейтинг ebike. Щоб дізнатися більше про Aventon Aventure, прочитайте наш повний огляд нижче.

ВІДМОВА ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ. Aventon та Aventure є торговими марками Aventon Bikes, і використання цієї торгової марки в цьому огляді не означає, що рецензент претендує на будь-яку зацікавленість у цій марці або на будь-яку приналежність, спонсорство чи схвалення з боку Aventon Bikes.

Огляд Aventon Aventure

огляд, aventon, aventure, доступний, електронний

Сьогодні ми розглянемо та оцінимо Aventure від Aventon. Це Adventure без “D”, тому ви пишете його правильно. Aventon підхопив тренд на електровелосипеди кілька років тому. Вони роблять одну з найкращих робіт з точки зору стилю та зовнішнього вигляду електровелосипедів. У них є багато різних моделей електровелосипедів, але сьогодні ми розглядаємо електровелосипед Aventure. Aventon Aventure Ebike набрав 53 бали за нашою 100-бальною шкалою, що оцінює його як посередній електричний велосипед.

Перш ніж ми перейдемо до оцінки, я хочу представити себе. Мене звати Стефан Аарстол. Я генеральний директор майстерні з ремонту електровелосипедів Tower у Сан-Дієго. Ми бачимо, як через наш магазин надходять сотні електронних велосипедів. Тому ми бачимо багато різних електричних велосипедів у цій галузі.

Зазвичай ми просимо наших професійних механіків, які мають більш ніж десятирічний досвід роботи у світі велосипедів та індустрії електровелосипедів, переглянути та оцінити всі ці електровелосипеди за сімома ключовими характеристиками. Нижче наведені дані:

  • Якість матеріалів для електричних велосипедів
  • Механічна якість велосипеда
  • Низький рівень технічного обслуговування електричного велосипеда
  • Здатність електричного велосипеда підніматися на гору
  • Асортимент електричних велосипедів
  • Комфорт електровелосипеда
  • Універсальність електричного велосипеда

Ось сім ключових атрибутів, які формують наш Tower Score. У кожній категорії електровелосипед отримує оцінку від одного до десяти балів, де десять. найвищий бал. Після цього ми нормалізуємо всі сім оцінок, щоб отримати зручну однобальну оцінку зі ста. Коли все буде сказано і зроблено, ми зможемо надати покупцям електровелосипедів стислий рейтинг, який надасть їм весь контекст, необхідний для прийняття обґрунтованого рішення про покупку.

На сьогоднішній день ринок електровелосипедів є насиченим. Важко зрозуміти, чи відповідає електровелосипед своїй назві, не побачивши і не протестувавши його на власні очі. На щастя, у нас є майстерня з ремонту електровелосипедів. Таким чином, ми можемо швидко побачити всі типи електровелосипедів, переглянути та оцінити їх. Ми пропонуємо рекомендації, розуміння та знання про різні електровелосипеди, які ми знаходимо. Це і є оцінка за шкалою Тауера. Ось що ми тут робимо. Це схоже на оцінку глядацьких симпатій до вина, якщо ви знайомі з нею, але для електровелосипедів замість вина.

На ринку існує майже стільки ж типів електровелосипедів, скільки існує сортів вина. Спроба з’ясувати, який велосипед найкраще відповідатиме вашим потребам, може бути дуже складною. Крім того, це складно, оскільки багато з цих компаній, що виробляють електровелосипеди, працюють безпосередньо зі споживачами. У них немає моделі для роздрібної торгівлі або місця, де ви могли б протестувати їхній велосипед, не платячи тисячі доларів і не доставляючи його вам. Ось чому ми хочемо надати якомога більше інформації у простій та зрозумілій формі з надійного джерела. Ніхто не платить нам за огляд їхніх електровелосипедів, або не платить нам партнерський маркетинговий відсоток від їхніх продажів, що дещо відрізняється від того, як багато сайтів з продажу електровелосипедів працюють в Інтернеті.

Крім оцінки за шкалою Tower, у нас також є додаткова оцінка. Він також базується на 100 балах і називається Specialty Score. Спеціальна оцінка. це додаткова оцінка, яку ми любимо включати. Він не враховує останні два атрибути баштових електровелосипедів, а саме комфорт та універсальність. Суть оцінки за категорією Specialty полягає в тому, щоб врахувати призначення конкретного електровелосипеда і те, для чого він був зроблений. Іншими словами, ми б не хотіли судити про рибу за її здатністю залазити на дерево.

Деякі велосипеди, наприклад, позашляховики, створені для продуктивності під час жорсткого використання, а не для комфорту як такого. Таким чином, він завжди отримає низький бал за комфорт. Ну, ви зрозуміли. Було б трохи несправедливо судити деякі велосипеди за комфортом та універсальністю, якщо вони навіть не були створені для цього. Комфорт та універсальність можуть не бути основними характеристиками продукту, який ми розглядаємо. Таким чином, саме тому існує спеціальний показник. часто це кращий рейтинг для спеціалізованих велосипедів. За спеціальною оцінкою Aventon Aventure набрав сорок вісім балів зі ста.

Давайте повернемося до Tower Score на цьому eBike.

Якість матеріалів. 2/10

Перший атрибут, на який ми звернули увагу в Aventure. це якість матеріалів. Ми любимо дивитися на якість матеріалів в першу чергу, тому що ми вважаємо, що це, як правило, хороший показник того, чого вартий велосипед. Зазвичай компанія, яка не забезпечує високоякісні матеріали, буде економити на інших частинах велосипеда.

Крім того, зазвичай, якщо ви помічаєте, що зовнішні частини велосипеда виготовлені з дешевих матеріалів, ви побачите, що те саме стосується і внутрішніх компонентів електробайка. Це буде шкідливо для гонщика; особливо, коли ми перейдемо до електричних компонентів. Це те, на що варто звернути увагу, тому що Aventure отримав дуже низьку оцінку. Нам це здалося особливо дивним, оскільки естетичний вигляд електровелосипедів Aventon насправді дуже гарний, але, схоже, вони просто досягли цього за рахунок дешевших матеріалів, тому довговічність тут, швидше за все, є проблемою.

Aventure оснащений шинами Kenda. Шини Kenda досить поширені та популярні, але вони також є бюджетним варіантом. Якщо ви рекламуєте міцний велосипед, створений для вулиці та бездоріжжя, а потім ставите на нього дешеві шини, ми вважаємо це дещо смішним. Ми хотіли б бачити шини більш відомого бренду, який мав би бути більш стійким до спущених коліс.

Ще одна річ, яка нам не сподобалася. це те, що вона поставляється з дешевим дроселем великого пальця. Це було б прийнятно, якби це був лише високоякісний компонент. Ви можете очікувати, що великий палець дросельної заслінки вийде з ладу. З огляду на це, ми повинні враховувати, що це недорогий товар. Замінити їх не складе труднощів, навіть якщо це змусить вас витратити трохи більше, але це клопіт для вас, як для клієнта. Вибір якості замість мотлоху буквально коштує бренду кілька доларів різниці. Нерозумно економити.

Ми вважаємо, що те ж саме стосується і РК-дисплея. Aventure має гарний і великий РК-екран прямо посередині керма. Однак ми виявили, що зовнішні кнопки гучномовця недостатньо якісні. Вони добре взаємодіють з РК-дисплеєм, але користуватися ними не дуже приємно. Не кажучи вже про те, що вони виглядають відносно дешево. Здається, це постійна тема цього велосипеда, він виглядає блискучим і приємним, коли ви дивитеся на нього поверхнево, але якщо ви дійсно копаєтесь в речах, ви знайдете багато кутів зрізаними.

Те саме стосується сидіння. Сидіння добре регулюється, про що ми поговоримо пізніше. Але це відносно низькоякісне сидіння. Останнє, що ви хочете зробити, це інвестувати тисячі доларів в електровелосипед, а сидіння виявиться дешевим і незручним. Вам доведеться витратити ще більше грошей на його заміну або, що ще гірше, взагалі не захотіти їздити на велосипеді.

На цьому електровелосипеді було багато небажаних компонентів, але є і хороші речі. Він має спиці з нержавіючої сталі 36H. Це приємно бачити. Він має певну стійкість до іржі. І знову ж таки, РК-екран посередині також був досить приємним на вигляд, навіть незважаючи на те, що це низькоякісний компонент. Загалом, хоча він отримує 2 бали за якість матеріалів, це не дуже добре.

Механічна якість. 6/10

Другий атрибут, на який ми звернули увагу. це механічна якість. У цій категорії ми намагаємося визначити, наскільки механічно надійним є велосипед. Нерідкі випадки, коли людей приваблює надмірний маркетинг навколо електровелосипеда. Крім того, більшість покупців цікавляться лише тим, як швидко або як далеко може проїхати електровелосипед. Однак, електровелосипед. це набагато більше, ніж просто каркас. Тому ми попросили наших професійних механіків поглянути на продукт з механічної точки зору.

Зрештою, електровелосипед. це все ще велосипед. Клієнти мають бути впевнені, що він буде чудовим навіть без двигуна. Якщо акумулятор сяде під час використання електровелосипеда, чи можна буде легко їздити на ньому?? Чи достатньо хороший перемикач, щоб ви могли легко перемикати передачі?

Ми бачили багато типів електровелосипедів, які проходили через нашу ремонтну майстерню тут, у Сан-Дієго. Існують електровелосипеди, які майже повністю сконцентровані на електричних компонентах. Іноді, коли ми вилучаємо електричні компоненти, ми залишаємось з погано спроектованим скелетом.

Однак для Aventon Aventure це було не зовсім так. Ми оцінили Aventon Aventure на шість балів з десяти за механічну якість. Він має гідравлічні гальма, що ми дуже цінуємо. Передня підвіска також хороша. З гідравлічними гальмами ви зможете їхати далі і швидше. Оскільки гальма по суті є саморегульованою системою, ви заощадите багато часу та поїздок до ремонтної майстерні. Що, в свою чергу, заощадить вам багато витрат на ремонт.

При цьому, ці гідравлічні гальма не брендовані. Це означає, що вони не належать до жодного бренду, який вже є авторитетним та надійним. Ми б хотіли побачити Tektro або Shimano.

Знову ж таки, велосипед поставляється з підвіскою, що приємно бачити. Особливо це стосується електричного гірського велосипеда. Це зробить їзду на електровелосипеді простішою та набагато спокійнішою. Якщо ви їздите по бездоріжжю, як на гірському велосипеді, ви напевно оціните цю особливість.

Однак перемикач велосипеда порівняно дешевий. Те саме стосується його ланцюгів. Вони не стійкі до іржі. Всі ці фактори разом узяті є причиною того, що Aventure отримав шість балів з десяти. Вони могли б бути кращими, але вони точно не жахливі.

Низький рівень технічного обслуговування. 5/10

Третя категорія. невибагливість в обслуговуванні. Aventure отримав п’ять балів з десяти за низький рівень технічного обслуговування. Гідравлічні гальма. це саморегульовані гальма, і, знову ж таки, ми бачимо це на Aventure. У цій категорії електровелосипеди, як правило, отримують кращі бали просто за наявність гідравлічних гальм. Гальмівна рідина в гідравлічних гальмах вирівнює знос гальмівних колодок. Вам не доведеться цього робити.

Працюючи в майстерні цілими днями, я помітив, що більшість наших клієнтів приходять саме для регулювання гальм. Причина в тому, що їхні електровелосипеди мають механічні гальма замість гідравлічних. Гідравлічні гальма заощаджують час і гроші на ремонт.

Повертаючись до того факту, що у них стоять шини Kenda, вони не дуже стійкі до спущених коліс, особливо для електричного гірського велосипеда. Ми завжди хочемо бачити шини, стійкі до проколів. З квартирами може бути справжнім болем мати справу; не кажучи вже про їх ремонт на електровелосипедах. Потрібно багато навичок і терпіння через додаткову вагу електровелосипеда та всі електричні з’єднання, які можуть заважати.

І останнє, чого ми хочемо торкнутися, це той факт, що цей велосипед має кілька передач. Наявність декількох передач. це завжди добре, але спеціально для цієї категорії це не так. Чому? Тому що наявність багатоступеневої системи передач також означає, що більше речей може піти не так. Це чудова функція, але вона має свої недоліки з точки зору технічного обслуговування. Вислів “більша потужність. більша відповідальність” тут дуже доречний. Розумієте, коли бренд пропонує шестерні, але економить на компонентах, це призводить до проблем з технічним обслуговуванням.

Aventure має гарну восьмиступінчасту систему передач; це означає, що ви можете перемикатися на вісім різних передач. Це приємна функція, але вам доведеться стежити за розтягуванням ланцюга, а також переконатися, що відносна легкість перемикання передач зберігається. В іншому випадку їзда на електронному велосипеді здаватиметься грубішою. Якщо з перемикачем щось не так, і ви не можете переключитися на іншу передачу, це буде те, що потрібно буде обслуговувати, бажано у механіка з електровелосипедів. Що це означає?? витрати.

Здатність підніматися на пагорби. 9/10

Наступний атрибут, на який ми звернули увагу. це здатність підніматися на пагорби. Aventure отримав відмінні результати в категорії здатності підніматися на пагорби. Ми протестували його тут, на величезному пагорбі Сан-Дієго. Ми оцінили Aventon Aventure на дев’ять балів з десяти.

Це значною мірою завдяки його 750-ватному двигуну з постійною роботою; акцент на постійній роботі! Багато компаній-виробників електровелосипедів рекламують свої двигуни потужністю 750 Вт, але насправді вони кажуть, що це пікова потужність, тобто пік, якого може досягти продукт. Але з якою потужністю він насправді може підтримувати себе протягом певного періоду часу? Так багато брендів насправді кажуть вам, що 500-ватний двигун. це 750-ватний двигун, тому що, ну, хто ж їх викриє?? Ми так і зробимо 😉

Здатність підтримувати потужність. це те, що ви шукаєте тут, і, до честі компанії, Aventure не розчаровує. На інтернет-сторінці продукту Aventure вказано, що вони мають 750-ватний двигун, і ми виявили, що це правда. Його пікова потужність може досягати майже тисячі ват. Це вражає. Добре, що компанія надає більше, ніж вона рекламує.

Цей двигун має величезну потужність. Крім того, він навіть має 48-вольтову систему, а також ті самі восьмишвидкісні передачі. Ви можете переключитися на низьку передачу і злетіти на пагорб. В Інтернеті зазначено, що Aventure може розвивати швидкість 28 миль / год. Ми не думаємо, що це так. Ми виявили, що велосипед може розвивати швидкість близько 20 миль/год. Якщо ви використовуєте функцію допомоги педалей, то приблизно через три-чотири рівні допомоги педалей ви зможете їхати зі швидкістю 24-25 миль/год. Це фантастика. Він перевершив наші очікування щодо його здатності підніматися на пагорби.

Знову ж таки, за здатністю підніматися на пагорб Aventure отримав дев’ять балів з десяти.

Діапазон електронних велосипедів. 2/10

5-й атрибут. запас ходу. Цей велосипед має двигун потужністю 750 Вт, акумуляторну батарею на 15 Ач, 48 вольт. Проте, ми були трохи розчаровані. В Інтернеті зазначено, що на одному заряді ви можете проїхати близько 45 миль. Ми вирішили, що це неправда. Навіть з рівнями від 3 до 4 на педалях, ми проїхали лише близько 25 миль. 25 миль. це далеко не 45 миль. Здається, що тут вони трохи перестаралися! Можливо, якщо ви їдете прямо, використовуючи перший рівень допомоги педалі, ви можете наблизитися до 45-мильної дистанції, але, безумовно, ні, якщо ви використовуєте лише педаль газу.

Використовуючи прямий газ і не крутячи педалі, ви зможете проїхати близько 20 миль на цьому акумуляторі. Це значною мірою пов’язано з тим, що сам акумулятор не належить до відомих і надійних брендів. Це дуже обговорювана тема у світі електровелосипедів. Якщо ви купуєте електровелосипед, ви хочете переконатися, що у вас є батарея з фірмовими елементами, тобто елементи всередині батареї. Samsung, LG або Panasonic. Причина, по якій ви хочете придбати одну з них, полягає в тому, що ці компанії мають видатні та встановлені заходи контролю якості. У них є стандарти щодо того, на що вони ставлять своє ім’я. І що якість коштує грошей. Якісна батарея може становити 25%-35% від собівартості електровелосипеда. Бренди, які економлять на батареях, можуть скоротити величезні витрати, але в кінцевому підсумку ви, клієнт, отримуєте короткий кінець палиці, і це не очевидно, поки ви не почнете відчувати деградацію і розчарування від перебільшених маркетингових заяв, які не виправдовуються.

Коли ви купуєте електровелосипед з небрендованими елементами, ви ризикуєте отримати дешеву систему BMS та дешеві китайські елементи, які швидко вийдуть з ладу. На жаль, у випадку з Aventon Aventure це саме так, вони мають небрендовані камери. Результати наших тестів пробігу збігаються з нашою думкою про його акумулятори. Ви не заїдете далеко, не крутячи педалі самостійно. Обмеження до 25-30 миль не є небезпечним, але є нюанс. І ви можете очікувати погіршення цих показників вже через кілька місяців володіння та використання.

За дальністю ходу Aventure отримав два бали з десяти. Не дуже.

Комфорт електровелосипеда. 7/10

Наступний атрибут, який ми розглянули. це комфорт. За комфортом Aventure отримав сім балів з десяти. Ми знайшли велосипед зручним. Знову ж таки, повертаючись до того факту, що він має таку приємну передню підвіску. Якщо ви поїдете по бездоріжжю і підніметеся в гору з великою кількістю вибоїн, це буде здебільшого приємна поїздка. Підвіска та шини візьмуть на себе більшу частину ударів, одночасно пом’якшуючи вас у процесі їзди. Той факт, що велосипед також має шини 26х4 дюйми, а кермо легко дістається, особливо для гірського велосипеда, допомагає в цій категорії.

Ми були трохи здивовані, але фактичне положення їзди на Aventure в основному вертикальне. Це дуже цінується, оскільки полегшує навантаження на спину. Єдине, в чому цей електровелосипед зазнав невдачі з точки зору комфорту. це саме сидіння. Оскільки сидіння є критично важливим компонентом, коли мова йде про комфорт, ми рекомендуємо його замінити.

Універсальність. 6/10

7-й атрибут, який ми розглянули. це універсальність. Універсальність показує, скільки демографічних груп велосипедистів може обслуговувати цей велосипед? Чи може він вмістити коротших гонщиків? Як щодо справді високих? А як щодо наших міцніших друзів? Чи існує обмеження ваги на цьому електронному велосипеді?

За універсальність ми оцінили велосипед на шість з десяти. Він має хорошу висоту стійки сидіння. Ми уявляємо, що більшості гонщиків буде комфортно з цим. Стовп сидіння має багато місця для регулювання. Ми виміряли її на висоті 27 дюймів; це означає, що висота підсідельного штиря має великий запас ходу. Якщо ви невисокого зросту, вам підійде. Ви можете опустити сидіння вниз за допомогою підсідельного штока і зайняти більш низьку позицію для їзди.

Те саме відбувається, якщо ви високий вершник. Ви можете легко підняти підсідельний штир вище і зробити його зручним для вас. Єдине, що нам не сподобалось, це те, що кермо не рухається вперед-назад. Ми вважаємо, що це дуже важливо. Ви можете рухати кермо лише вгору та вниз. Ви не можете покрутити кермо, щоб наблизити його до себе, або змінити положення, якщо вам незручно сидіти в тому положенні, в якому він вам нав’язує.

Знову ж таки, за показником універсальності Aventure отримав шість балів з десяти.

Бали за висоту (53) та спеціалізацію (48)

Це наш бал за вежею. Знову ж таки, Aventure набрав 53 бали зі ста, заробивши собі посередній рейтинг серед електровелосипедів. Потім, повертаючись до спеціальної оцінки, Aventure набрав 48 балів. Це також означає, що він отримує посередній рейтинг електронних велосипедів на цьому фронті.

Вага = 73 фунти

Ще одна річ, якої ми не торкнулися, але варто було б. це вага електровелосипеда. Ми не враховуємо цей показник в оцінці електровелосипедів, але ми зважуємо всі електровелосипеди на наших вагах, щоб дати вам чесну вагу з підключеним акумулятором. Це важливо враховувати при виборі електровелосипеда. Aventure важить 73 фунти. Він набагато важчий на відміну від типових електровелосипедів. Нам подобається бачити електровелосипеди вагою від 40 до 50 фунтів; особливо для гірського велосипеда, який ви можете часто перевозити на багажнику або на задньому сидінні автомобіля. 73 фунти. це багато.

Перш ніж прийняти рішення про покупку, спробуйте уявити, як ви знову і знову піднімаєте цей 73-кілограмовий велосипед з того місця, де він знаходиться, туди, де ви хочете його бачити.

Зовнішній вигляд електричного велосипеда

Окрім ваги, ми також хочемо висловити свою думку щодо зовнішнього вигляду електровелосипеда. При покупці ви автоматично отримуєте переднє та заднє крило разом з Aventure. Хоча вони і неякісні, але вони надають йому гарного вигляду гірського велосипеда. Батарея захована всередині рами. Ми схильні віддавати перевагу тому, що іноді на зовнішній вигляд. Багато електричних гірських велосипедів майже схожі на мотоцикл або щось близьке до нього. Aventure зберігає вигляд гірського велосипеда на відміну від більшості інших електронних велосипедів. Загалом, нам сподобалось, як він виглядає.

Низький показник власного ризику. 3/10

Останнє, чого ми хочемо торкнутися, це те, що ми називаємо низьким показником власного ризику. Знову ж таки, цей показник не враховується в рейтингу Tower E-Bike Score, але ми хотіли б дати вам оцінку за шкалою від 1 до 10. Ми визначаємо, наскільки цей велосипед є запатентованим. Сумна правда полягає в тому, що близько 95% брендів електровелосипедів, що існують сьогодні, збираються вийти з бізнесу в найближчі 5-10 років. В одній ніші просто немає місця, щоб вмістити всю різноманітність брендів електровелосипедів. Таким чином, за шкалою від одного до десяти ми оцінюємо, наскільки легко покупцям отримати запасні частини для свого електровелосипеда. Ми звертаємо увагу на довговічність і репутацію конкретних брендів.

Існує дуже багато компаній, які витрачають багато грошей на залучення клієнтів та рекламу, але не мають стійкої бізнес-моделі. Останнє, що ми хочемо бачити, це клієнта, який не має надії відремонтувати свій електровелосипед, тому що компанія, у якої він його купив, більше не існує, і жоден інший виробник не виробляє специфічні запатентовані деталі в їхньому продукті. Майте на увазі, що бренд, який розпався, не зможе надавати будь-яке обслуговування клієнтів або післяпродажну підтримку.

Ми хотіли б надати свою інформацію про фірмові деталі для кожного електронного велосипеда. За низький ризик, пов’язаний з власністю, Aventure отримав три бали з десяти. Це означає, що більшість його деталей є запатентованими, і ви перебуваєте у владі лише Aventon. Ви будете їздити або помрете з ними, і через індустрію шанси 19 з 20, що вони довго не протримаються. Не великі шанси.

Єдине, що є стандартним на цьому велосипеді. це велосипедні шини Kenda. Все інше ми вважаємо нестандартним. Акумуляторна батарея і контролер, будучи найбільш фундаментальним аспектом електровелосипеда, є дуже запатентованими. Крім того, Aventure має небрендовий двигун. Подібно до того, як ми хотіли б бачити фірмові акумуляторні батареї, ми також хотіли б бачити фірмові двигуни. Ми хотіли б бачити Bafang або Bosch, або інший надійний мотобренд. Таким чином, якщо у вас виникнуть проблеми в подальшому, надійна та авторитетна компанія може запропонувати вам механіка та обслуговування вашого електровелосипеда.

Наприклад, наші механіки тут, у майстерні з ремонту електричних велосипедів Tower, знайомі з двигунами Bafang та Bosch. Таким чином, незалежно від того, чи є велосипед від Aventon чи ні, ми зможемо допомогти гонщикам з їх проблемами з двигуном електровелосипеда. Тоді як якщо ви придбаєте невідомий двигун, полагодити його буде складніше. Якщо ви купуєте небрендовий двигун, ви виявите, що про нього не так багато знань, просто тому, що він є власністю компанії.

Це наш відгук про Aventon Aventure. Повідомте нас, що ви думаєте про цей електронний велосипед. Завітайте на наш сайт, щоб дізнатись про результати тестування інших електронних велосипедів, які проходять через нашу ремонтну майстерню.

Aventon Aventure.2 Огляд: Чи поїде цей електричний велосипед куди завгодно?

огляд, aventon, aventure, доступний, електронний

Aventon Aventure.2 багато в чому привертає увагу і виходить за рамки того, що очікується від типового педального велосипеда навіть у технічному паспорті. Крім того, він ще не входить до елітної ліги за ціною 1899. Відкрийте для себе можливості та застосування Aventure.2 у цьому тестовому звіті.

Доставка електровелосипеда була ретельно оброблена, і він прибув неушкодженим. Але бажано найняти другу людину, яка допоможе при розвантаженні. Через авантюру.2 неймовірні 34.Вага 9 кілограмів, це майже стільки ж, скільки деякі мопеди.

огляд, aventon, aventure, доступний, електронний

Авентон.com

The Aventure.2. це просто попередньо зібраний велосипед, як це зазвичай буває з велосипедами, замовленими поштою. Для конструкції, яка готова до їзди, не вистачає лише переднього колеса та передньої фари. Для цього потрібно лише кілька простих кроків, а в моєму випадку попередньо заряджена батарея дозволяє одразу ж провести тест-драйв великого електровелосипеда. Тепер давайте ближче познайомимося з велосипедом, і я розповім вам про його збірку.

Aventon Aventure.2: Дизайн та якість збірки

Електричний велосипед, схожий на зміїну шкіру? Чесно кажучи, перед доставкою у мене були деякі застереження щодо дизайну. У мене були якісь дивні очікування, що велосипед буде схожий на один з тих потворних карбонових велосипедів. Всупереч моїм очікуванням, унікальний візерунок на рамі дійсно намальований, надрукований або нанесений якимось іншим способом. У будь-якому випадку, це гарний дизайн. The Aventure.2 також слід підходити до цього питання ретельно і з додатковими міркуваннями.

огляд, aventon, aventure, доступний, електронний

Наприклад, рама використовується для прокладання декількох кабелів. Крім того, величезна батарея елегантно вмонтована в раму. “Середній двигун”. це перший елемент, який шокує людей при першому погляді. Враховуючи, що те, що здається середнім двигуном, насправді є манекеном.

огляд, aventon, aventure, доступний, електронний

При ближчому розгляді, ця функціональність має сенс, хоча. Той факт, що управління та контролер розташовані тут, має практичну перевагу. Я також міг би уявити, що дизайн має корисні мотивації. Зрештою, велика батарея бажає залишатися в безпеці всередині рами. Безумовно, також не виглядало б приємно мати там маленький нижній кронштейн. Таким чином, на мою думку, манекен досить добре вписується в Aventure.2. імпозантна форма. Навіть якщо вам доведеться спочатку звикнути до концепції електровелосипеда із заднім приводом і фальшивим середнім двигуном.

огляд, aventon, aventure, доступний, електронний
огляд, aventon, aventure, доступний, електронний
огляд, aventon, aventure, доступний, електронний

Незважаючи на те, що я протестував багато електровелосипедів, включаючи деякі важковаговики, Aventon працює значно краще, ніж Aventure.2 у моєму попередньому тестуванні. За вагою електровелосипед можна порівняти з моїм мопедом Hercules Prima GT, який був у мене в підлітковому віці. Насправді, Aventure.2 аналогічним чином справляється з 35 кг ваги. Тому, якщо ви плануєте придбати Aventure.2, ви повинні знати, що він їде більше як крихітний мопед, ніж велосипед, що не обов’язково погано.

Aventon Aventure.2: Двигун та акумулятор

The Aventure.2 виглядає настільки ж екстравагантно, наскільки він оснащений. Датчик крутного моменту, який має більш ніж відповідний розмір на 75 Нм, живить задній привід від величезного акумулятора, який має ємність Wh. Це твердження, незалежно від розвитку систем з двома батареями або навіть акумуляторних батарей, які стають дедалі більшими. Aventon прагне зробити так, щоб Aventure був надійно захищеним від пошкоджень.2 може проїхати 60. 100 км навіть з типовою вагою.

огляд, aventon, aventure, доступний, електронний

Важливо також звернути увагу на всю підвіску в цілому. Я завжди ціную важкі вилки передньої підвіски з блокуванням і ходом 80 мм. Крім того, задня підвіска велосипеда дуже міцна і спеціально оптимізована для використання в якості всюдихода.

180-міліметрові гідравлічні дискові гальма Tektro гарантують ефективне гальмування за будь-яких обставин. 8-ступінчаста трансмісія із заднім перемикачем Altus забезпечує ідеальне передавальне число. Знову ж таки, дешевий перемикач передач. це єдине, що мене дратує. На мою думку, це абсолютно недоречно для такого велосипеда, особливо для повністю завантаженого. Однак це не віднімає функції, і відповідний перемикач швидкостей тут був би доречним.

огляд, aventon, aventure, доступний, електронний

Сідло. ще одна річ, яка мені подобається. Досить широке сідло не дуже поєднується із зовнішнім виглядом електровелосипеда, тому спочатку я трохи сумнівався, але врешті-решт виявив, що воно досить приємне. У цьому випадку Aventon також використовує продукцію під брендом Selle Royal.

Порівняно великий і чіткий дисплей з дистанційним блоком. це ще одна річ, яку я вважаю досить чудовою. Система Bosch Intuvia, ймовірно, була використана як еталон з точки зору дизайну через деяку схожість.

огляд, aventon, aventure, доступний, електронний

Товсті 26-дюймові та 4-дюймові шини є предметом кожної фотографії, тому мені, мабуть, не потрібно про них згадувати. Незважаючи на те, що ці ролики є найбільшими шинами для електронних велосипедів, які я коли-небудь бачив, я все ще роблю це.

Загалом, Aventon добре обладнаний і досягає гідного балансу між вартістю та продуктивністю. Aventon нарешті належить до Aventure.2 і більше не доступні електронні велосипеди з ціною 1899.

огляд, aventon, aventure, доступний, електронний

Щойно ви ступите на Aventon Aventure.2, ви відчуваєте його унікальність. Це пов’язано з тим, що цей електровелосипед більше схиляється до мотокросу та мопедів, ніж будь-який інший. Як тільки ви виїжджаєте з гаража або з парковки, ви усвідомлюєте це. Я навмисно не згадую про підвал для велосипедів у цьому випадку. Не намагайтеся занести цей компонент у велосипедний підвал, адже це буде корисно як для вашої спини, так і для вас самих. Він не буде функціонувати. Простіше кажучи, велосипед занадто великий, занадто важкий, і він навіть не помістився під моїм велосипедним чохлом.

The Aventure.2 забезпечує порівнянний досвід і майже райське відчуття під час водіння. Від велосипеда тут мало що залишилося, як вже неодноразово зазначалося. Ця правда, однак, не завжди є поганою річчю. Це якось робить Aventure.2 дійсно приємні. Позашляховик Aventon викликає посмішку, коли старий міський велосипед часто змушував вас хмуритися. Залежно від тиску повітря, Aventure.2 відмахується від високих бордюрів, повністю ігнорує залізничні колії та ледве помічає бруківку.

огляд, aventon, aventure, доступний, електронний

Там, де зупиняються традиційні E-MTB, Aventure.2 продовжується в умовах бездоріжжя, таких як бруд або навіть сніг. Це справжній електровелосипед-позашляховик. Про логічність чи абсурдність такої концепції можна сперечатися з різних боків. Однак Aventure.2 насправді їде і відчуває себе точно як позашляховик. У деяких випадках або для деяких застосувань також потрібен позашляховик. Aventon Aventure.2 навіть змушує мене думати про HNF XF3, але з менш якісним обладнанням. Однак модель HNF коштує в п’ять разів більше грошей.

Привід має значний крутний момент 75 Нм і по суті є досить потужним. Крім того, задній привід грамотно справляється з підйомами та складними ділянками. З часів Aventure.2 належним чином підсилює рухи педалей, спочатку я припустив, що в Aventon просто стоїть датчик педалей. Насправді, в Aventure присутній датчик крутного моменту.2. Здається, що елементи керування намагаються частково компенсувати вагу велосипеда. До речі, ми підготували для вас інструкцію, яка узагальнює відмінності між їздою на велосипеді з більш простим датчиком педалей.

огляд, aventon, aventure, доступний, електронний

Завдяки вазі та брутальній конструкції мопеда стиль водіння здається сенсору природним, якщо не сказати, що трохи млявим і не надихаючим. Оскільки це не типовий електровелосипед, я не проти; це просто питання звикання до нього. Однак, судячи з фотографій у магазині, очікувати, що трейловий велосипед буде приємно використовувати у велопарку, мабуть, нереально. Це більше схоже на велосипед, який віртуально переносить вас у навколосвітню подорож, що включає переїзди через пустелі. Я не можу передбачити, чи будуть деталі настільки надійними.

Я цілком задоволений тим, як керується привід. через те, наскільки точно реагує велосипед і наскільки збалансована допомога. Однак це сприйняття завжди пов’язане з особистими емоціями і залежить від особистого вибору. На відміну від інших недорогих електровелосипедів, цей не має системи контролю швидкості і підтримує всі рівні швидкості до 45 км/год. Крім того, взаємодія етапів належним чином скоординована.

огляд, aventon, aventure, доступний, електронний

Я можу заспокоїти тих, кого може відштовхнути легальність важеля дросельної заслінки на зображеннях. Як і у випадку з велосипедами від Rad Power Bikes, наприклад, це просто допоміжний засіб для старту до 6 км/год. Кожен, хто читав наші звіти про випробування, знає, наскільки ми вражені допоміжними пристроями для запуску, адже вони дуже корисні. Це також стосується Aventon Aventure.2, однак у цьому випадку прискорення обмежується великою вагою. Однак, дійсно корисною функцією є можливість рушати з місця на наступний сигнал світлофора.

Aventon Aventure.2: Висновки

Aventon Aventure.2. це маленький мотоцикл з педальним приводом, а не електронний велосипед. The Aventure.2. це багато в чому весело завдяки грубому вирівнюванню, швидкій максимальній швидкості 45 км/год та великій вазі. Aventure.2 насправді оснащений широкими шинами, великим акумулятором та якісними дисковими гальмами, що робить його готовим до будь-яких пригод.

огляд, aventon, aventure, доступний, електронний

Я шкодую, що зараз не можу дати пораду, засновану на великому досвіді, але я вважаю, що Aventure.2 бути надійним другом. Незалежно від того, як власник цієї машини, для вас не має значення, чи продовжуватиметься розвиток та обслуговування велосипедних доріжок у майбутньому так само добре, як це було протягом останніх кількох десятиліть. Aventon Aventure.2 не переймається велодоріжками. Це робить свій власний. Інтернет-магазин Aventon продає Aventure.2.

Посібник Aventon про те, як вибрати електричний велосипед

огляд, aventon, aventure, доступний, електронний

Знайте, скільки ви готові витратити, перш ніж почати шукати. Вартість ебайку може швидко зрости з менш ніж 1 тис. до 10 тис. Маючи на увазі бюджет, ви можете тримати себе в курсі подій і звузити свої можливості, щоб зробити більш впевнений вибір. Е-велосипед є чудовою інвестицією та альтернативою іншим видам транспорту, включаючи автомобілі, громадський транспорт, Lyft та Uber, і може допомогти вам заощадити гроші з часом.

Електровелосипеди Aventon мають ідеальну ціну, високоефективну технологію та якісні компоненти. Саме тому ми випустили перший електровелосипед вартістю до 1000 доларів і були відзначені журналом Bicycling Magazine за один з найдоступніших електровелосипедів.

Ринок електровелосипедів, безумовно, виріс за останні пару років. Багато компаній з’являються звідусіль. При виборі електровелосипеда особливо важливо пам’ятати про те, які з них використовують якісні продукти та компоненти за правильну ціну.

Не впевнені, що електровелосипед знаходиться у вашому ціновому діапазоні? Багато штатів та округів пропонують значні знижки на придбання електровелосипедів, щоб допомогти вам заощадити гроші та наблизити нас до більш сталого майбутнього. Дізнайтеся більше про знижки на ebike у нашому блозі “Знижки на ebike: Заощаджуємо великі гроші в США, переходячи на електромобільність.

Розуміння 3 класів електровелосипедів

Електровелосипеди поділяються на 3 різні класи, в першу чергу через правила щодо рівня допомоги двигуну. Трикласова система була широко прийнята більшістю виробників велосипедів, а також державними та місцевими органами влади та іншими організаціями. Знання того, який клас електровелосипедів найкраще підходить для вашого випадку використання, відіграватиме важливу роль у прийнятті рішення.

Більшість початківців починають свою подорож на електровелосипеді класу 1. Електричні велосипеди класу 1, як правило, більш доступні за ціною та загальноприйняті в більшості місць, в тому числі на міських вулицях та велосипедних доріжках.

Електровелосипеди класу 2 зазвичай дозволені в тих самих місцях, що й електровелосипеди класу 1, з тієї головної причини, що обидва класи мають максимальну швидкість 20 миль/год.

У порівнянні з електровелосипедами класу 1 та 2, електровелосипеди класу 3 швидші та потужніші, а це означає, що велосипедисти можуть пересуватися в режимі зупинки та руху і підніматися на круті пагорби з меншими зусиллями. Хоча електровелосипеди класу 3 мають більшу потужність, вони більш регульовані в деяких містах і на більшості велосипедних доріжок.

Подумайте, як ви будете використовувати велосипед і який клас найкраще відповідає вашому стилю життя. Вивчіть закони, що стосуються електровелосипедів у вашій місцевості. Ви можете знайти корисну інформацію в нашому блозі “Розуміння законів про електровелосипеди по штатам: Повний путівник.

Для більш детального ознайомлення з 3-ма класами електровелосипедів, прочитайте наш блог “Класи електровелосипедів: Різниця між класами 1, 2, 3.

Типи акумуляторів

Батарея. найважливіший компонент ебайку. Зрештою, це те, що виробляє енергію, щоб рухати вас понад ваш природний імпульс. Більшість батарей заряджаються за 3-5 годин і можуть проїхати від 30 до 60 миль, залежно від типу датчика та інтенсивності використання педалей і дросельної заслінки. Купуючи будь-який електровелосипед Aventon, ви можете отримати 200 гривень на додаткову батарею. Це більше енергії, щоб отримати більше задоволення від їзди на електровелосипеді!

Існує три популярних типи акумуляторів, кожен з яких має свої переваги та недоліки:

  • Свинцево-кислотні: економічні, але досить важкі та чутливі до змін клімату.
  • Нікель-кадмієві: Легші акумулятори, але повільно заряджаються і мають найбільше дефектів, що впливають на продуктивність.
  • Літій-іонний: Найоптимальніший і найдовший час автономної роботи, але й найдорожчий.

Хоча свинцево-кислотні батареї дешевші, вони мають кілька недоліків. Вони в 3 рази важчі за літій-іонні акумулятори, мають менший термін служби і не працюють так ефективно, як літій-іонні акумулятори.

В електровелосипедах Aventon використовуються літій-іонні акумулятори, виготовлені з елементів LG, щоб забезпечити найвищу якість та ефективність, коли справа доходить до живлення електровелосипеда. Щоб переконатися, що ви правильно доглядаєте за акумулятором, перегляньте наш блог “Догляд за акумулятором вашого електровелосипеда !

ПРИМІТКА: Деякі з дешевших брендів на вторинному ринку використовують свинцево-кислотні акумулятори. Якщо ви знайшли електровелосипед зі свинцево-кислотним акумулятором, їдьте подалі!

Дросель допомоги педалі

Два основних типи допомоги на електровелосипеді. це допомога педалям і дросельна заслінка.

Найпоширенішою є система допомоги при педалюванні, яка відстежує натискання велосипедистом педалей і за потреби залучає допомогу електродвигуна. Величина допомоги педалей зазвичай залежить від швидкості, сили та швидкості велосипедиста. Більшість електровелосипедів мають від 3 до 5 рівнів допомоги педалей з різним ступенем потужності, які розподіляються між ними, щоб допомогти вам, коли вам це потрібно.

Більшість штатів США обмежують максимальну швидкість електровелосипедів з педалями, яка коливається від 20 до 28 миль/год. Коли велосипед досягне максимальної швидкості, двигун допомоги педалей автоматично вимикається.

Тим часом, електричний велосипед з функцією дросельної заслінки має ті ж обмеження, що і педальний підсилювач. Єдина відмінність полягає в тому, що двигун вмикається за допомогою повороту або зменшення дросельної заслінки на кермі. З метою безпеки дроселі Aventon можуть бути активовані лише тоді, коли вибрано принаймні один рівень допомоги педалі, і вони ніколи не перевищуватимуть максимальну швидкість 20 миль/год.

Діапазон

Коли ви знайшли електровелосипед своєї мрії, слід звернути увагу на його запас ходу. Запас ходу електровелосипеда. це максимальна відстань, яку можна проїхати на повністю зарядженому акумуляторі. Не забувайте про тип акумулятора, який постачається з вашим електровелосипедом, оскільки він відіграє важливу роль у тому, наскільки добре функціонує ваш електровелосипед і як далеко він зможе вас доставити.

Якщо ви плануєте використовувати більше потужності двигуна, ніж педалювання, то заряд акумулятора буде витрачатися набагато швидше. Переконайтеся, що тип ebike, який ви хочете придбати, може покривати землю.

Середній діапазон більшості ebikes становить десь від 20 до 50 миль. Запас ходу може варіюватися від людини до людини, залежно від ваги, рівня допомоги, ємності акумулятора, середньої швидкості та маршруту. На одному заряді електровелосипед Aventon проїжджає від 40 до 60 миль.

Трансмісія

Ефективне поєднання механічних характеристик трансмісії велосипеда з потужністю електродвигуна. один з найкращих способів повністю оптимізувати загальну продуктивність електровелосипеда. Перевірте, чи велосипед одношвидкісний, чи має кілька передач.

Одношвидкісна передача обмежує вашу здатність точно налаштовувати свій досвід їзди і може змусити вас більше покладатися на двигун велосипеда, в той час як багатошвидкісна передача дає вам більш широкий вибір варіантів їзди і може значно полегшити підйом на пагорби.

Двигун

Одним з найважливіших компонентів електровелосипеда є його двигун. Електровелосипеди Aventon оснащені безщітковим двигуном задньої втулки, який допомагає використовувати ваш природний імпульс.

Привідний двигун на втулці: Набагато доступніший і відмінний вибір для тих, хто купує свій перший електровелосипед. Вони мають таку ж потужність, як і двигун середнього приводу, тільки потужність передається безпосередньо на заднє колесо, яке приводить в рух велосипедиста, що може викликати відчуття, ніби його штовхають вперед. Аналогічно, передня втулка

Максимальна швидкість

Шукаючи електровелосипед, більшість людей зазвичай запитують: “Як швидко може їхати електровелосипед?”?” Швидкість, з якою ви хочете, щоб ваш велосипед рухався, здебільшого визначається тим, де ви живете, як швидко ви хочете їздити, і наскільки інтенсивно ви плануєте використовувати двигун електровелосипеда.

Загалом, електровелосипеди, здатні розвивати швидкість до 20 миль на годину, є найбільш зручними та вигідними типами велосипедів, що дозволяють велосипедистам виконувати доручення, їздити на роботу та доставляти велосипедистів практично в будь-яке місце, де їм потрібно бути якомога швидше та економічніше.

Зрозуміло, що максимальна швидкість, з якою електровелосипед може працювати легально, залежить від законів штату. У деяких місцях електровелосипеди не можуть легально їхати швидше, ніж 20 миль/год. В інших штатах електровелосипеди можуть розвивати швидкість до 28 миль/год. Дізнайтеся більше про закони вашого штату щодо електровелосипедів у нашому блозі “Розуміння законів про електровелосипеди по штатам: Остаточний посібник.

Типи датчиків

Існує два типи датчиків, які можна знайти на ебайках: датчик частоти обертання або датчик крутного моменту.

Датчик каденції: Датчик каденції вмикається, коли гонщик починає крутити педалі. Потім він надсилає встановлену кількість енергії на двигун, який просуває імпульс велосипедиста вперед, поки він не досягне максимальної потужності.

Датчик крутного моменту: Значно більш інтуїтивно зрозумілий, ніж його аналог, датчик крутного моменту розпізнає силу натискання на педалі велосипедиста і підлаштовується під неї, створюючи більш плавний і природний досвід їзди. Це може в кінцевому підсумку заощадити час роботи акумулятора і збільшити дальність їзди.

Aventon пропонує моделі з датчиком частоти обертання та крутного моменту. Щоб дізнатись більше про різницю між цими двома датчиками, перегляньте наш блог “Датчик крутного моменту vs. “Датчик частоти обертання педалей на електровелосипедах”, щоб дізнатись більше.

Рами

Більшість рам виготовляються з алюмінієвого сплаву, легкого та міцного матеріалу, хоча з’являється все більше варіантів рам, включаючи сталь та вуглецеве волокно. Матеріал рами, а також дизайн, разом з розміром двигуна та акумулятора, відіграють величезну роль у загальній вазі велосипеда і в тому, як він їздить. Матеріал має значення. Отже, якщо ви застрягли у виборі між двома порівнянними велосипедами, обирайте модель, яка більше підходить для вашого випадку використання. Ви впізнаєте правильний велосипед, коли візьмете його на тест-драйв.

Усі електровелосипеди Aventon виготовляються з алюмінієвого сплаву.

Окрім матеріалів, існують також традиційні перекидні рами та наскрізні рами. Наскрізна рама, на відміну від традиційної, не має поперечини і дозволяє більшій кількості велосипедистів відчути радість мобільності, особливо тим, хто має фізичні обмеження.

Гарантія

Купівля велосипеда. це значна інвестиція, а з будь-якою великою інвестицією дуже важливо переконатися, що ви захищені. Однією з переваг їзди на ебайку є те, що майже всі ремонтні роботи можуть бути виконані досить легко за допомогою стандартних велосипедних компонентів механіком у місцевому веломагазині.

Однак, оскільки електровелосипеди також використовують свої власні компоненти, переконайтеся, що на нього надається гарантія на випадок, якщо щось піде не так.

Купуючи електровелосипед, спробуйте знайти гарантію, яка покриває раму, вилку, компоненти та електричні частини, включаючи акумулятор. Якісна компанія, що виробляє ебайк, відповідає за свій продукт і гарантує, що ви будете спокійні, знаючи, що ваші гроші витрачені недаремно.

На всі електровелосипеди Aventon надається стандартна 2-річна гарантія, щоб ви були спокійні за свою безпеку під час їзди на двох колесах і могли продовжувати насолоджуватися поїздкою. Разом з дворічною гарантією, ви можете продовжити свій захист з партнерами Aventon, Extend, де власники ebike можуть придбати до 3 додаткових років гарантії, на додаток до нової 2-річної гарантії від Aventon. Покриття має велике значення.

Як він їздить

Після того, як ви все перевірили, візьміть велосипед на тест-драйв! Це, мабуть, найважливіша частина вибору електровелосипеда (і не кажучи вже про те, що найцікавіша)!

Можливо, найголовніша і найцікавіша частина покупки електровелосипеда. це тестова поїздка. Тестування електровелосипеда дозволяє відкласти в сторону відгуки та дослідження, щоб відчути, як велосипед працює в реальному часі.

Під час тестової поїздки на електровелосипеді обов’язково поставте собі наступні питання:

  • Чи подобається мені цей велосипед?
  • Чи підходить велосипед мені так, як я хотів би?
  • Чи може він комфортно їздити по вибоїстих стежках або дорогах?
  • Чи має він якісні компоненти?
  • Чи буде він їхати так, як я хочу, щоб працював електричний велосипед?
  • Чи має він всі функції, які я хочу бачити в електровелосипеді?

Скористайтеся нашим пошуковиком дилерів, щоб знайти найближчого до вас дилера Aventon, і візьміть ебайк на тест-драйв.

Сертифікація безпеки

Ще одна важлива річ, на яку варто звернути увагу, вивчаючи ринок електровелосипедів у пошуках ідеального для вас велосипеда. це сертифікація безпеки. Це доводить, що бренд доклав належних зусиль і провів ретельне тестування своєї продукції, щоб забезпечити безпеку водія (вашу) під час використання електровелосипеда. Через електричні компоненти та акумулятори дуже важливо, щоб ці продукти працювали належним чином і не були небезпечними.

Найпоширенішою сертифікацією безпеки в США є стандарт UL 2849. Електровелосипеди Aventon та їх електричні компоненти, включаючи акумулятори, сертифіковані TUV відповідно до стандарту UL 2849. TUV. це загальновизнаний сертифікат безпеки, особливо в Європі. Гонщики Aventon можуть підтвердити сертифікацію тут.

Інші ключові функції та компоненти

Електровелосипед. це більше, ніж просто двигун і батарея. Давайте розглянемо ще кілька деталей, на які слід звернути увагу перед покупкою:

Якість компонентів: Електровелосипеди в різних цінових діапазонах мають різні якісні компоненти. Дешевші електровелосипеди найчастіше поставляються з низькоякісними компонентами. Шукайте впізнавані бренди, коли купуєте електровелосипед, такі як Shimano або Bosch тощо. Кращі бренди мають якісніші компоненти, які служать довше та ефективніше.

Інтегровані аксесуари

Освітлення: Вбудовані ліхтарі допомагають залишити турботи позаду. Завдяки потужності акумулятора ви можете їздити впевнено, знаючи, що не залишитесь у темряві. Системи освітлення варіюються в залежності від якості бренду велосипеда.

Багажники: Зазвичай зустрічаються на вантажних ebikes, ці міцні стійки можуть витримувати великі навантаження. На електровелосипеди також можна встановити широкий асортимент багажників, які можна придбати окремо, але вам потрібно буде перевірити, чи підійде багажник до вашої моделі велосипеда. Наприклад, коли ви купуєте Pace 500 від Aventon.2. ви отримуєте БЕЗКОШТОВНО передній та задній багажник ПЛЮС 200 від початкової ціни.

Дисплейні екрани: Екран дисплея може змінити ваше уявлення про світ на двох колесах. Більшість низькоякісних електровелосипедів оснащені простим РК-дисплеєм з чорними літерами на сірому екрані, на якому відображаються рівень допомоги педалей, швидкість та час роботи акумулятора.

Повнокольоровий дисплей Aventon пропонує широкий спектр показників, таких як наведені вище, а також скорочення викидів CO2, збережені дерева, і може синхронізуватися з додатком Aventon для обміну інформацією, наприклад, маршрутом і фотографіями з більшою спільнотою Aventon. Він також має прихований USB, щоб ви могли заряджати свій телефон на ходу.

Інтеграція зі смартфоном: Високоякісна електроніка електровелосипедів може бездротово з’єднуватися зі смартфонами. Доступні додатки можуть включати GPS, сервісні записи та додаткові можливості екрану.

Інтеграція смартфонів Aventon може розблокувати більш високу швидкість на певних моделях, перетворюючи їх з класу 2 на клас 3. Додаток Aventon також дозволяє водієві керувати фарами, ділитися інформацією та маршрутами

Насолоджуйтесь поїздкою!

Електровелосипеди швидко стають новим стандартом транспорту в містах по всьому світу. Якщо ви розглядаєте можливість приєднатися до руху за мобільність, але не знаєте, з чого почати, зв’яжіться з компанією Aventon сьогодні або з одним з наших 1000 партнерів, скориставшись пошуком дилерів. Наші представники служби підтримки завжди готові відповісти на будь-які запитання про електровелосипеди, щоб зробити процес прийняття рішення якомога простішим.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top