Огляд Ariel Rider Grizzly: Підкорюйте будь-яку місцевість зі стилем та потужністю. Електричний велосипед Ariel rider

Огляд Ariel Rider Grizzly: Підкорюйте будь-яку місцевість зі стилем та потужністю!

огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість

Grizzly. це найновіший скремблерний ебайк від Ariel Rider, який практично подвоює потужність свого попередника, Ariel Rider D-Class. Він має той самий надзвичайно веселий дизайн, з ретро-кермом у стилі “чоппер” та конструкцією у стилі мопеда, але його було вдосконалено порівняно з іншими електровелосипедами у стилі мопеда, щоб запропонувати два двигуни, два акумулятори та подвійну підвіску. Не для людей зі слабкими нервами, він має потужний удар і з лишком виправдовує свою ціну в 3299 грн.

Якщо ви плануєте купувати у Ariel Rider, використовуючи наше партнерське посилання, ви підтримуєте наші зусилля. Читайте наш письмовий огляд або перегляньте наш поглиблений відеоогляд Grizzly нижче.

Відеоогляд Ariel Rider Grizzly

огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • натисніть для збільшення зображення

    огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість

    Два двигуни Bafang-hub, виготовлені на замовлення, мають номінальну потужність 1000 Вт і пікову 1850 Вт кожен. Ця технологія з двома двигунами означає, що ви можете вибрати повний, передній або задній привід за допомогою простого перемикача на лівій ручці. Ці опції дозволяють легко адаптуватися до рельєфу місцевості, стилів їзди або навіть заощаджувати заряд акумулятора. Але задіяння обох двигунів. це те, що додає задоволення.

    Передній акумулятор, встановлений на рамі, додає 15 Ач до 20 Ач від акумулятора під сидінням ззаду, забезпечуючи загальну ємність 52 В 35 Ач (1820 ват-годин). Батареї можна заряджати на велосипеді або поза ним, а на кожному корпусі є корисні світлодіодні лічильники, які видно без зняття. Зарядний пристрій на 5 ампер, що входить до комплекту, є великою перевагою, оскільки дозволяє повністю зарядити акумулятор за 3 або 4 години спереду та ззаду, відповідно, порівняно з 7 годинами очікування.Від 5 до 10 годин для стандартного зарядного пристрою ebike на 2 ампера.

    Хоча велосипед поставляється з обмеженням класу 2, 20 миль/год, його можна переключити на клас 3 зі швидкістю 28 миль/год і вище. Наш 225-кілограмовий тестер легко розвинув швидкість до 36 миль/год, але не забувайте їздити відповідально та в межах місцевих законів. Запас ходу Ariel Rider становить від 35 до 75 миль, хоча ця цифра падає, чим більше використовуються обидва двигуни та повний газ.

    Інформація про заряд акумулятора та швидкість також відображається на привабливому кольоровому РК-дисплеї з підсвічуванням. Ще одна приємна особливість. пароль доступу.

    Подвійні амортизатори та інші компоненти

    Потужні, подвійні, пружинні амортизатори забезпечують приємну, м’яку задню частину. Вони можуть бути відрегульовані відповідно до ваги велосипедиста за допомогою повітряних клапанів. для яких потрібен амортизаційний насос, а не звичайний велосипедний насос. і невеликих гайкових ключів. А перевернута передня вилка в мотоциклетному стилі з міцною подвійною коронкою забезпечує чудову амортизацію зверху. Додаткову ергономічність можна знайти навіть у м’яких ручках зі штучної шкіри.

    Приємно знаходити якісні гідравлічні гальма та важелі Tektro на цьому потужному електровелосипеді. Гальма включають відсікачі двигуна, які негайно відключають живлення двигуна при застосуванні. Захищений перемикач Shimano Altus, 7-швидкісний, є досить стандартним, але насправді це не є вирішальним фактором для такого потужного велосипеда, який не обов’язково найкраще підходить для крутіння педалей. Так само, хоча було б добре побачити зірочку 11/32 або 11/34, заднє вільне колесо 14-34T “MegaRange” Shimano з 52-зубцевим переднім ланцюгом чудово підходить, знову ж таки, у світлі використання потужності педалей.

    огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість

    Вражаюча інтегрована фара в мото-стилі. одна з найяскравіших на ринку. І фари, і задні ліхтарі можуть бути автоматично активовані через дисплей.

    У таких постачальників, як JB Seats (на фото вище), доступні спеціальні сидіння, що дають більше місця для пасажирів, які мають попередньо встановлені задні кілочки. Зауважте, що протестоване спеціальне сидіння, схоже, виділяло тепло при роботі на повному газу. Одномісне бананове сидіння Ariel Rider, що постачається в комплекті, трохи коротке, але можна придбати подовжувач.

    Стійкі до проколів шини 20″x4″ CST зі світловідбиваючими боковинами також заслуговують на увагу. Для такого високопродуктивного ебайку варто також подумати про доповнення його шинами, наприклад, такими, які пропонує Tannus (використовуйте код: TANNUSXEBE для отримання знижки при оформленні замовлення).

    огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • Клацніть, щоб збільшити зображення

    Висновок

    Grizzly. справжній звір на електровелосипеді з двома двигунами та нечуваною ємністю акумулятора. Однак його швидке прискорення та потенціал потужності роблять його нерозумним для першої поїздки на електровелосипеді. Хоча нерегульоване сидіння не дозволяє зручно крутити педалі, як у більшості електровелосипедів у стилі мопеда, воно того варте заради такої веселої та стильної їзди.

    Обов’язково перегляньте всі наші огляди Ariel Rider, щоб дізнатися про інші пропозиції

    Огляд Ariel Rider X-Class 52V

    У цій статті я розгляну Ariel Rider X-Class 52V, який є одним з небагатьох електровелосипедів, що пропонує налаштування 52V, і може бути віднесений до категорії недорогих електровелосипедів, враховуючи його особливості та продуктивність.

    Перш за все, я повинен попередити вас. Це потужна машина з номінальною потужністю 1000 Вт та піковою потужністю 2000 Вт і максимальною швидкістю 35 миль/год тільки на дроселі.

    Стиль Ariel Rider X-Class 52V нагадує мені олдскульні велосипеди для кафе-рейсерів. Він не такий комфортний, як ступінчастий електровелосипед, але я не думаю, що хтось буде купувати цей електровелосипед лише заради комфорту. Це ідеальний електронний велосипед для тих, хто шукає швидкий електронний велосипед, який все ще доступний за ціною. Важко знайти швидший і потужніший електровелосипед, який коштує менше 2 000 доларів.

    огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість

    Мотор

    огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість

    Ariel Rider. одна з небагатьох електронних компаній, яка має можливість розробляти власні двигуни. Я знаю, що вони кажуть, що виробляють свої двигуни, але я не думаю, що це можливо. Натомість вони дозволяють деяким виробникам налаштовувати свої двигуни. Вони використовують металеву шестерню всередині двигуна, і ви точно можете відчути додаткову потужність і крутний момент, але, безумовно, з додатковою вагою і шумом. Отже, якщо ви хочете їздити швидко і мати фантастичне прискорення, вам доведеться змиритися з додатковим шумом.

    Як я бачу, вони зробили дуже розумний відсік для контролера, який гідроформований і виглядає дуже чистим. Контролер. один з найбільших, які я бачив на ринку, з 35-амперним контролером, який має 18 мосфетів. Для порівняння, такі електровелосипеди, як Juiced або Super73, мають 12 або 15 мосфетних контролерів. Якщо у вас більше мосфетів, ваш контролер може подавати більше соку, що означає більшу потужність. Також при однаковому струмі контролер з більшою кількістю мосфетів важче нагрівається. Тож у вас буде менше проблем з контролером.

    Ariel Rider X-Class 52V досягає 20 миль/год за лічені секунди, а на рівній поверхні я зміг досягти 36 миль/год лише на дроселі. З підтримкою педалей можна їхати швидше, але не очікуйте чогось на кшталт 38 миль/год, оскільки кільце ланцюга занадто вузьке, щоб їхати швидше. Здається, що вони вибрали ланцюгове кільце 48T на такому електровелосипеді, тому, якщо ви хочете їздити швидше, я раджу вам оновити своє ланцюгове кільце до 52T, але переконайтеся, що воно не торкається тримача ланцюга, оскільки там, здається, мало місця.

    Як я вже згадував, двигун тихий і потужний, який може підніматися навіть на круті пагорби, не крутячи педалі. Я навіть бачив кілька відео, де люди в тандемі піднімаються на пагорби тільки на дроселі.

    X-Class 52V поставляється з обмеженням швидкості 20 миль/год, тому ви будете їхати швидше за власним вибором, де це дозволено законом.

    Він оснащений датчиком частоти обертання, але наявність датчика крутного моменту буде кращим вибором для цього електровелосипеда.

    Акумулятор

    Акумулятор X-52. це акумуляторна батарея Reention, що використовує акумуляторні елементи Samsung 3500mAh. Подібно до Juiced Scrambler або Juiced Scorpion, Ariel Rider X-Class використовує 52В акумуляторну систему. Акумуляторна система на 52 В забезпечить вам більший запас ходу, а також ви зможете отримати більше енергії від вашого двигуна.

    Ємність акумулятора Ariel Rider X-52 становить 936 Вт-год, що є великою батареєю, особливо для електровелосипеда за такою ціною. Заявлений запас ходу становить близько 75 миль, але я думаю, що це неможливо, якщо ви не їдете, використовуючи лише допомогу педалей і не їдете по рівній поверхні. Я повністю зарядив акумулятор і їхав зі середньою швидкістю 18-24 миль / год, використовуючи допомогу дроселя та педалі. Мені вдалося проїхати 26 миль, коли ємність акумулятора була майже вдвічі меншою, тож реально ви зможете проїхати на Ariel Rider X-52 близько 52 миль. Цей діапазон може бути коротшим, якщо ви їдете зі швидкістю понад 30 миль/год лише на дроселі, або довшим, якщо ви їдете лише на рівні допомоги педалі. Але я не бачу, щоб хтось їхав таким чином, і це не обговорюється, особливо з цим електронним велосипедом.

    Ви можете заряджати батарею на своєму електровелосипеді та поза ним. Одна річ, яку я люблю в електровелосипедах, таких як Ariel Rider та подібних. це можливість купувати акумулятори на вторинному ринку. Оскільки вони не налаштовують свої батареї, ви завжди можете купити нову батарею за розумною ціною. Я просто раджу купувати у продавця з хорошою репутацією і купувати його, коли закінчиться гарантія.

    X-52 має зарядний пристрій ST на 3 ампера. ST. найкращий китайський зарядний пристрій, який випускають такі бренди, як Pedego або Rad Power. Він має одну з найсучасніших технологій балансування активних і пасивних елементів, яка продовжує термін служби вашого акумулятора. Крім того# вони не нагріваються так швидко, як інші зарядні пристрої, такі як SANS або D-power. Зарядний пристрій не дуже швидкий, але він заряджає на 50% швидше, ніж зарядні пристрої на 2 ампера, які ми бачимо у 90% електровелосипедів на ринку.

    На акумуляторі є USB-порт, який можна використовувати для зарядки смартфона. Насправді Ariel Rider має 2 USB-порти, один на дисплеї, а інший на акумуляторі. Це приємна особливість, враховуючи, що більшість електровелосипедів не пропонують навіть жодного зарядного пристрою.

    Порт для зарядки акумулятора розташований на верхній частині акумулятора, тому він не буде стикатися з педаллю, коли зарядний пристрій знаходиться на акумуляторі. Єдине, на що я можу поскаржитися на батарею Ariel Rider. це те, що вона не використовує роз’єм для мікрофона або роз’єм вищого класу. Я не великий шанувальник таких роз’ємів постійного струму.

    Безпека гальмування

    Ariel Rider X-52 продовжує традицію електровелосипедів Ariel Rider. безпека в першу чергу. Ariel Rider відомий тим, що виробляє потужні електровелосипеди, тому вони повинні приділяти особливу увагу безпеці своїх електровелосипедів.

    Перш ніж перейти до деталей про гальма та шини, я хочу розповісти вам про матеріал, з якого вони виготовлені. Передня вилка зроблена на замовлення, і ви можете побачити товщину трубки. Я дуже рідко бачу такі вилки на електровелосипедах, а на електромотоциклах вони зустрічаються досить часто. Тож не хвилюйтеся про зловживання своїм електронним велосипедом. Я все ще не раджу, але цей електронний велосипед може з цим впоратися.

    Ariel Rider X-52 використовує гідравлічні гальма Tektro. Я люблю гідравлічні гальма і дуже вдячний, що вони є на такому важкому та потужному електронному велосипеді. Гальма працюють плавно, і ви відчуваєте себе комфортно, коли їдете на високих швидкостях, знаючи, що можете легко зупинитися. Обидва гальмівні важелі мають моторні інгібітори, які дуже поширені в електровелосипедах. Передній і задній ротори мають розмір 180 мм, що дає велику гальмівну силу в порівнянні з деякими аналогічними електровелосипедами, які використовують 160 мм.

    Використовуються шини CST, які мають дуже хороший протектор, тому ідеально підходять для їзди по дорогах та бездоріжжю. Має світловідбиваючі бічні стінки та захист від проколів. Окрім бічних світловідбивачів, вони також мають світловідбивачі на колесах, що збільшує вашу видимість для інших автомобілів.

    Фара більш потужна, ніж середні фари, які я бачив на інших електровелосипедах, і її кути можна легко регулювати. Але, чесно кажучи, це не дуже добре. Тому, якщо ви маєте намір їздити вночі, краще інвестувати в кращу фару для більшої освітленості. Задній ліхтар досить помітний для мене. Також він має функцію стоп-сигналу як приємну особливість.

    Я відчуваю себе дуже безпечно на цьому електровелосипеді. Звичайно, є речі, які можна вдосконалити, такі як використання більших 203 мм роторів на гальмах або використання кращої фари. Але для 90% велосипедистів він пропонує всі необхідні функції безпеки, які вам знадобляться.

    Комфорт

    Тепер це частина, яка комусь сподобається, а комусь ні. Я відчуваю, що Ariel Rider X-52. це зручний електронний велосипед. Я хвилювався, що на ньому буде дуже незручно їздити, але регульована вилка дозволила мені зайняти зручне положення для їзди.

    Звичайно, цей електровелосипед не призначений для забезпечення комфортних поїздок, таких як вертикальні голландські електровелосипеди. Я знаю, що він натхненний мотоциклами кафе-рейсерів, тому потужність, швидкість і стиль. це те, що виділяє цей електровелосипед серед інших.

    Крім положення для їзди, він пропонує все необхідне для забезпечення комфортної їзди. Він має амортизаційну вилку та задню підвіску, а передня підвіска виготовлена на замовлення і має регулювання як блокування, так і попереднього натягу. Ви можете заблокувати вилку і мати більш ефективну їзду.

    Він поставляється з регульованою передньою вилкою, яка налаштована вилкою RST для Ariel Rider. Він має як стиснення, так і блокування. Я дуже люблю цю вилку, особливо в порівнянні з іншими електронними велосипедами тієї ж категорії, такими як велосипеди Juiced. Вони здаються дуже міцними, оскільки товщина станції нагадує мені більше мотоциклетну вилку, ніж велосипедну. Це додає ваги електровелосипеду та безпеки вашій поїздці.

    Задня підвіска. одна з найкращих, яку я бачив, можливо, друга найкраща після Super73 Rx. Це підвіска KKE, яка, як я знаю, використовується на велосипедах Sur-ron та KTM. Він має регулювання відскоку, який мені подобається.

    X-52 поставляється з одномісним сидінням і має стандартні підніжки найвищої якості з вантажопідйомністю 180-200 фунтів, як мені здається. Як я вже говорив, це лише мій випадок, оскільки я не знайшов жодної інформації на веб-сайті Ariel Rider про це.

    Електронний велосипед також має вбудовану задню стійку, на яку можна прикріпити стійку або кошик. Він стає більш функціональним електровелосипедом, коли ви витрачаєте на нього гроші.

    Ну, що скажете?? Ви коли-небудь мали можливість спробувати X-52? Поділіться своїми думками нижче!

    Ariel Rider

    огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість
  • огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість

    Деякі речі просто ніколи не виходять з моди. Класичний велосипед. одна з таких речей, і хоча традиційна модель завжди приваблива, важко сперечатися з оновленою версією, яка додає електродвигун для додаткового сплеску швидкості та потужності.

    Коли справа доходить до Ariel Rider, ви отримуєте найкраще з усього. прекрасне поєднання комфорту, який можна знайти на класичних пляжних круїзерах, разом із стильністю кафе-рейсерів та стилем і якістю олдскульної майстерності, яка, як ви могли б подумати, вже давно вийшла з моди.

    Ariel Rider Ebikes з’явився після того, як брати Онал відвідали Голландію і зрозуміли, що велосипеди можуть забезпечити щоденні поїздки на роботу замість автомобілів. Однак інші країни не мають такої ж місцевості, клімату чи інфраструктури для масового використання велосипедів, тому брати вирішили, що електровелосипеди розширять можливості для людей, які приїжджають на роботу. Більшості сучасних моделей бракує почуття стилю, тому вони створили свої власні версії, де шарм і стиль старої школи поєднуються з технологіями нової школи.

    Як компанія, Ariel Rider вважає, що електровелосипеди є ефективним і приємним засобом пересування для зайнятих професіоналів. Знімати стрес набагато веселіше на Ariel Rider!

    Оскільки громадяни Землі усвідомлюють шкоду, яку вони завдають навколишньому середовищу, вони шукають стійкі варіанти продуктів, які вони використовують, але вони не хочуть (і не повинні) відмовлятися від стилю, коли вони це роблять.

    Ось де з’являється Ariel Rider. Компанія Ariel Rider, яка продається в 26 країнах і є однією з небагатьох компаній-виробників електровелосипедів, що має “Зелений бізнес-знак”, змінює світ на краще, розробляючи інноваційні велосипеди відповідно до потреб своїх користувачів.

    Деталі

    Ariel Rider доступний у трьох різних класах моделей. Флагманський N-клас має комфортний дизайн, як у класичного пляжного круїзера. Це найпотужніший ебайк Ariel Rider, з двигуном потужністю 500 Вт, що видає найвищий крутний момент і потужність у своєму класі. 45 НМ і 50 км/год максимальної швидкості.

    W-Class. це класичний каліфорнійський круїзер зі складними деталями та креативним дизайном. Він має гідроформовану алюмінієву раму, пружинні вилки та 7-ступінчасту трансмісію, яка забезпечує просту їзду, що не потребує технічного обслуговування.

    С-клас (для міста та поїздок на роботу) створений спеціально для щоденних міських поїздок. він усуває всі відмовки, які ви могли б мати для того, щоб їздити на роботу на велосипеді. Ви можете вибрати утилітарні передні кошики на ebike. ви можете складати коробки з піцою, носити валізу та спортивну сумку тощо. Компанія навіть розробила геніальний тримач для кавових чашок для тих, хто не може дочекатися, поки дістанеться до офісу, щоб отримати свою порцію кофеїну.

    Особливості

    Велосипеди Ariel Ebikes мають легкі, але міцні рами з подвійною термообробкою. Інноваційні японські моторні технології дозволяють велосипедам розвивати швидкість до 50 км/год. Від кваліфікованих зварювальників Ariel Riders до швачок для шкіряних аксесуарів, працівники компанії приділяють пильну увагу кожній деталі, яка входить в кожну частину велосипеда. Вони пишаються тим, що надають найкращі електровелосипеди в усьому світі.

    Розумні дисплеї велосипедів Ariel Riders не тільки вимірюють пройдену відстань і поточну швидкість. вони також показують, скільки залишилося заряду акумулятора, і виконують подвійну функцію. панелі управління, де ви можете налаштувати рівень необхідної допомоги при натисканні на педалі, знайти обмеження швидкості та багато іншого. Удосконалена система самодіагностики велосипеда автоматично повідомить вам, якщо велосипед потребує перевірки.

    Інші особливості, які відрізняють Ariel Rider, включають збільшений час автономної роботи та безпрецедентні заходи безпеки, щоб переконатися, що ви готові до будь-якої ситуації, яка може виникнути на дорозі.

    Купити електровелосипеди Ariel Riders

    Якщо вас цікавлять найстильніші та найефективніші електровелосипеди, варто звернути увагу на Ariel Rider. від 1,899 до близько 3,000, з декількома марками, моделями та опціями.

    Магазини розташовані по всьому світу. Перевірте на сайті компанії місця розташування та зв’яжіться з компанією через форму на сторінці контактів.

    Новини eBike: Бюджетний Rideal від Ariel Rider, CSC Fat Tire та eCargo, B-Cycle Go e від Boulder та багато іншого [ВІДЕО]

    0 Коментарі та думки власників

    • Ідеальна нова модель 999 від Ariel Rider
    • Мотоциклетна екіпіровка CSC розширює асортимент eBike
    • Ruff Tease New eBike
    • Чи справді автомобільні компанії серйозно ставляться до електровелосипедів?
    • Boulder B-Cycle Share отримує електровелосипеди від Bosch
    • Універсальна зарядна док-станція для Парижа
    • Технологія твердотільних акумуляторів робить ще один крок вперед
    • Страх перед китайським бумом і спадом стримує розширення заводу та інші новини бізнесу

    Нові системи eBikes eBike Systems

    999 Ariel Rider Rideal доступний для попереднього замовлення. доставка в кінці травня

    Ariel Rider’s Rideal пропонує багато можливостей менш ніж за тисячу доларів із заднім двигуном потужністю 750 Вт та акумулятором великої ємності 672 Вт-год.

    Новий міський та приміський електровелосипед Rideal від Ariel Rider пропонує багато можливостей за свої гроші, включаючи 750-ватний двигун задньої втулки з потужністю дросельної заслінки до 20 миль/год (клас 2), світлодіодне освітлення, базовий перемикач передач та підставку для ніг (хоча за крила та багажник доведеться доплатити). [YouTube https://www.YouTube.com/watch?v=lBhTlN9FGe0w=863h=486]

    CSC запускає два електронні велосипеди

    огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість

    Асортимент електронних велосипедів CSC тепер розширився до чотирьох моделей з цими новими моделями велосипедів з жировими шинами та вантажними велосипедами, що проходять крізь товсті шини

    Каліфорнійська компанія CSC може бути більш відома як імпортер мотоциклів, але нещодавно вона запустила власну лінійку електровелосипедів, почавши з двох моделей з жирними шинами в минулому році. Тепер з’являється кроковий жировий велосипед FT750ST та “довгохвостий” електровелосипед Vista Cruiser.

    Обидва використовують двигун задньої втулки Bafang потужністю 750 Вт (дросельна заслінка на 20 миль/год, клас 2) та 7-швидкісний перемикач, встановлений з прохідним акумулятором на 672 Вт-год, а Vista Cruiser оснащений величезним подвійним акумулятором на 672 Вт-год та 696 Вт-год. Роздрібна ціна. US1888 і US2488 відповідно, а в цьому місяці очікується поставка.

    Ruff Cycles об’єдналися з Paul Teutel Junior

    огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість

    Компанія Ruff Cycles, виробник електровелосипедів у стилі мотоциклів, оголосила про підписання ексклюзивної угоди про партнерство з Полом Теутулом-молодшим., один з найвідоміших дизайнерів кастомних мотоциклів у світі та зірка популярного телешоу “Американський чоппер”.

    Першим результатом співпраці, розробленим Полом-молодшим, став. і виготовлений вручну компанією Ruff Cycles в Німеччині, буде представлений 24 березня 2021 року.

    Думка eBike

    Чи серйозно автомобільні та мотоциклетні компанії ставляться до електровелосипедів?

    Технологія, застосована Audi в електровелосипеді, звучить приголомшливо, але велосипед ніколи не був комерційно доступним

    Ця дуже цікава стаття в New York Times вказує на історичні зв’язки між велосипедами та мотоциклами. коротше кажучи, багато ранніх мотоциклів були велосипедами з додаванням двигуна. Компанії розійшлися, а компанії, що виробляють велосипеди та мотоцикли, з часом спеціалізувалися, зробивши ці дві речі абсолютно різними. Однак, останнім часом виробники мотоциклів та автомобілів випускають свої власні електровелосипеди. нові наддорогі моделі Porsche були представлені в наших останніх новинах, а Ducati, Harley-Davidson, Jeep та Mercedes-Benz. це лише деякі з імен, які занурили палець (або більше) у воду електровелосипедів.

    Але чи дійсно ці компанії серйозно ставляться до електровелосипедів? Звичайно, генеральний директор Pedego Дон Ді Костанцо вважає інакше, як зазначено в статті. “Жодна автомобільна компанія не мала успіху в продажі електричних велосипедів.Це золото дурня. Він ніколи не зможе замінити прибуток від автомобіля.”

    Доля моделі Worthersee від Audi і Ariv від General Motor говорить про те, що Ді Костанцо має рацію. У випадку Audi, вони ніколи не намагалися серйозно комерціалізувати свій проект е-велосипеда, використовуючи його просто як об’єкт для демонстрації своєї технічної експертизи і для отримання висвітлення в ЗМІ та уваги в соціальних мережах. Випадок з електронною папкою Ariv від General Motor дещо відрізняється. була спроба комерційного розгортання, і хоча початкові ознаки могли бути багатообіцяючими, початок Covid і пов’язане з ним падіння продажів автомобілів і закриття заводів спонукали GM припинити проект в минулому році, про що повідомляє Verge.

    Мотоциклетні компанії, можливо, подають більше надій. зокрема, відгалуження Harley Davidson Serial 1 має розпочати поставки своїх цікавих та унікальних розробок цієї весни. Починаючи з 3399 доларів США, вони не є дешевою пропозицією, але явно націлені на якісний середній ринок, який існує, а не на ринок іграшок / концептуальних електровелосипедів для багатих людей, на який вийшли багато автовиробників. На знак свого наміру вплинути на світ електронних велосипедів Serial 1 нещодавно відкрила нову штаб-квартиру в Лехі, штат Юта, оскільки цей район стає ядром високотехнологічної індустрії.

    Якщо великі венчурні інвестиції в електровелосипеди, подібні до тих, які нещодавно спостерігалися в Rad Power, продовжаться, і якщо Serial 1 буде успішним, чи будуть інші виробники мотоциклів або навіть автомобілів розглядати електровелосипеди як частину свого електричного майбутнього??

    Електронна мікромобільність

    У Боулдері з’явилися перші електровелосипеди B-Cycle

    Знаменитий Boulder B-Cycle тепер стає електричним з високоякісними “велосипедами Bosch

    Відомий велопрокат B-Cycle в Боулдері тепер має 100 електровелосипедів, які приводяться в рух кривошипно-шатунною системою від Bosch.

    У цьому інформаційному бюлетені йдеться про те, що “електровелосипеди BCycle від Trek оснащені найкращими у своєму класі двигунами Bosch, гальмами Shimano для безпечної та надійної роботи в будь-яку пору року, а також переднім і заднім інтегрованим освітленням для безпечної та помітної їзди”. Це електровелосипеди класу 1 з плавною підтримкою педалей ‘

    Lime представляє електросамокати в Річмонді знову

    Richmond Bizsense повідомляє про те, як Lime нещодавно представила 300 електросамокатів в Річмонді, приблизно через два роки після запуску і відкликання. Планується збільшити кількість самокатів у Річмонді до 500.

    Lime працює в більш ніж 140 містах США і по всьому світу. У Вірджинії компанія також працює в Ноолку і Роаноку, згідно з її веб-сайтом. Минулого року компанія Lime придбала компанію Uber, яка займається прокатом електричних велосипедів і самокатів, Jump.

    Пілотний проект універсальних зарядних док-станцій Duckt у Парижі

    огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість

    Micromobilitybiz повідомляє, що “інноватор інфраструктури Duckt отримав пілотний проект по встановленню 150 док-станцій, замків і точок зарядки по всій паризькій Rive Gauche”. Проект має на меті продемонструвати, як універсальна зарядна інфраструктура може прискорити використання мікромобільності для зменшення впливу на клімат у місті.’

    Battery Watch

    Анонс твердотільного акумулятора

    Nikkei Asia повідомляє, що “Hitachi Zosen розробила твердотільну батарею, яка має одну з найвищих в галузі ємностей і стійкість до широкого діапазону температур, що робить її кандидатом на використання в супутниках і промисловому обладнанні”.’ Твердотільна батарея. це батарея, яка використовує твердий електроліт, на відміну від сучасних електричних батарей, які використовують рідину або гель (як ті, що використовуються на електровелосипедах). Електроліти, які ви п’єте, щоб збалансувати хімічний склад вашого організму. це не одне і те ж!

    Очевидно, що батарея має ємність 1000 міліампер-годин, що приблизно в сім разів більше, ніж у попередніх моделях японської компанії. Він також може працювати в діапазоні температур від 100 градусів до мінус 40 градусів за Цельсієм.

    Незважаючи на те, що твердотільні акумулятори вітають як наступний великий прогрес у безпеці та щільності енергії, у статті зазначається: “Хоча нова твердотільна батарея досягла певного рівня ємності, вона все ще значно відстає від своїх літій-іонних аналогів”. Ті, що використовуються в смартфонах, пропонують ємність в тисячі міліампер на годину.’

    Як зазначається в статті журналу Car Magazine, твердотільні акумулятори не тільки занадто дорогі для комерційного використання, але й ще багато роботи належить виконати, щоб знайти правильний атомний і хімічний склад твердого електроліту, який має правильну іонну провідність, щоб забезпечити достатню потужність для електровелосипеда або електромобіля.

    Підводячи підсумок, переваги твердотільних накопичувачів все ще виглядають через кілька років.

    eBike Biz

    Delfast підвищує 2 євро.8 мільйонів на новий центр RD

    Компанія Delfast, мабуть, найбільш відома тим, що створила електровелосипед з найдовшим в історії запасом ходу, встановивши світовий рекорд Гіннеса. Він також робить дуже солідний на вигляд важкий електровелосипед для доставки, орієнтований на бізнес.

    Тепер EU Startups повідомляє, що “український стартап Delfast закрив перший раунд своєї краудфандингової кампанії на Fundable, зібравши €2.8 мільйонів євро від місцевих та іноземних інвесторів, перевищивши початкову мету в розмірі близько 2 мільйонів євро.4 мільйони. ‘

    Як китайські громадські велосипеди пов’язані з нинішнім дефіцитом електровелосипедів?

    Дефіцит електровелосипедів, спричинений велосипедним бумом, пов’язаним з Covid, добре задокументований. Але ця цікава стаття в Bicycle Retailer and Industry news (BRAIN) копає трохи глибше і пояснює стриманість у будівництві нових потужностей з виробництва велосипедів попереднім досвідом буму і краху нерегульованого розширення бездокових електронних велосипедів, таких як Mobike і Ofo.

    Для отримання додаткової інформації про китайський бум та крах бездокового велопрокату подивіться наступне відео без цензури з Китаю.

    Стрімке зростання продажів Accell

    Bike-EU повідомляє, що Accell Group. добре відома своїми брендами електровелосипедів, такими як Haibike, Koga, Batavus і Raleigh. повідомила про 17%-ве збільшення чистих продажів у 2020 році. Компанія також повідомляє про операційний прибуток у розмірі 74 євро.7 мільйонів у порівнянні з 60 євро.0 мільйонів у 2019 році.

    Розбивка результатів показує зростання продажів електровелосипедів і вантажних велосипедів на 15% і 43% відповідно, в той час як продажі традиційних велосипедів знизилися на 10%.

    Слідкуйте за новинами та оглядами про електровелосипеди та дякуємо за увагу!

    Взаємодія з читачами

    Залишити відгук Скасувати відповідь

    Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються дані вашого коментаря.

    Ariel Rider Grizzly. це більше електронний велосипед чи електронний мотоцикл?

    огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість

    Ariel Grizzly. ідеальна PEV для заміни мопеда, мотоцикла або моторизованого скутера. Електричний велосипед Ariel Rider Grizzly. це перший двомоторний електровелосипед, який ми розглянули, і він не розчарував. У цьому огляді я розповім вам, що мені сподобалось і що не сподобалось в ебайку Ariel Rider Grizzly.

    огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість

    Топ-10 речей, які я люблю в електровелосипеді Ariel Rider Grizzly

    Щоб дізнатись найактуальніші ціни на Ariel Rider Grizzly натисніть тут.Використовуйте код купона: JimmyChang, щоб заощадити 50 на Ariel Rider Grizzly.

    огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість

    Технічні характеристики Ariel Rider Grizzly

    Як швидко їде Ariel Rider Grizzly?

    Ariel Rider Grizzly поставляється як електровелосипед класу 2 з максимальною швидкістю 20 миль/32 км/год.19 KMH. Однак ви можете розблокувати його, щоб розвинути швидкість до 36 миль/год/59 км/год.94 KMH. Після розблокування Ariel Rider Grizzly став найшвидшим електровелосипедом, на якому я коли-небудь їздив.

    Коли він розблокований і використовує дросель, я відчуваю, що їду на мотоциклі або моторизованому скутері. Просто закрутіть газ і відчуйте, як шини відшаровуються. Виробляється тонна енергії.

    огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість

    Сидіння на електровелосипеді Ariel Rider Grizzly чудове!

    Стандартне сидіння на Ariel Rider Grizzly дуже зручне для тривалих поїздок. Він великий і м’який.

    Ви також можете придбати довше сідло, якщо хочете перевозити додаткового пасажира. Є також компанії, що пропонують сідла на замовлення з різними типами оббивки, наприклад, зі зміїної шкіри.

    Чи можете ви їздити на Ariel Rider Grizzly удвох?

    Ariel Rider Grizzly поставляється з кілочками для ніг для додаткового вершника. Однак сідло розраховане лише на одну людину. Ariel Rider продає довше сідло, якщо ви плануєте їздити з пасажиром.

    огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість

    Шини Ariel Rider Grizzly стійкі до проколів

    Ariel Rider Grizzly має стійкі до проколів шини 20″x4″ CST. Шини приємні та товсті, і пропонують чудове зчеплення на дорогах, стежках та насипаному гравії. Я не впевнений на 100%, що робить шини стійкими до проколів, але я їздив на них по гострому граніту без жодних проблем.

    огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість

    Який розмір акумулятора має ебайк Ariel Grizzly?

    Батарея на Ariel Grizzly. це дві батареї, що еквівалентно 52V 35Ah. Батарея в центрі. 52V 15Ah, а ззаду. 52V 20Ah. Ви також можете вийняти батареї за допомогою ключа для додаткової безпеки та полегшення заряджання.

    Найновіша версія Grizzly буде поставлятися з двома зарядними пристроями з вентиляторним охолодженням на 4А для прискорення часу зарядки. За допомогою двох зарядних пристроїв ви зможете зарядити акумулятор з 0% до 100% за 6 годин.

    огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість

    Як виглядає дисплей на велосипеді Ariel Rider Grizzly Ebike?

    Мені подобається дисплей на Ariel Rider Grizzly. Загалом, ви можете чітко бачити його більшу частину часу. Однак під прямими сонячними променями може бути трохи важко бачити, особливо в поляризованих сонцезахисних окулярах.

    Мені дуже подобається простота та функціональність дисплея. Дуже легко орієнтуватися в меню і налаштовувати параметри.

    Моноколесо Ariel Rider Grizzly має педальний підсилювач та поворотний дросель

    Причина, по якій я думаю, що Ariel Rider Grizzly може замінити автомобіль або мотоцикл, полягає в тому, що вам не потрібно використовувати лише допомогу педалей. Ви можете просто викрутити педаль газу і відірватися від дороги.

    Ви можете вимкнути педальний підсилювач або вибрати один з 5 швидкісних режимів, залежно від того, який рівень підсилення ви бажаєте.

    огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість

    Код знижки на Ariel Rider Grizzly

    Використовуйте код купона: JimmyChang, щоб заощадити 50 на Ariel Rider Grizzly.

    Щоб дізнатись найактуальніші ціни на Ariel Rider Grizzly, натисніть тут.

    Чи добре працює допомога на педалі на Ariel Rider Grizzly?

    Асистент педалей добре працює, коли Ariel Rider Grizzly заблокований на електровелосипеді класу 2. Однак, як тільки ви розблокуєте максимальну швидкість 36 миль/год, допомога педалей стає дуже потужною, навіть на найнижчих налаштуваннях.

    Якщо ви розблокуєте максимальну швидкість 36 миль/год і встановите Grizzly в режимі швидкості 1, допомога педалей буде дуже агресивною, і її може бути важко контролювати в натовпі. На щастя, ви можете просто повністю вимкнути підтримку педалей, щоб орієнтуватися в умовах скупчення людей.

    Яка вага електровелосипеда Ariel Rider Grizzly?

    Ariel Rider Grizzly важить 104 фунти (47 кг). Grizzly не найспритніший велосипед через свою вагу. Я можу досить легко робити фрістайл на самокаті вагою 100 фунтів, але мені важко робити фрістайл на Grizzly.

    Загалом, Ariel Rider. найважчий електровелосипед, який ми розглядали.

    огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість

    Чи призначений Ariel Rider Grizzly для стрибків?

    Загалом, я не думаю, що Ariel Rider Grizzly призначений для стрибків. Чи можу я стрибати на ньому і робити інші трюки? Звісно!

    Ariel Rider Grizzly. чудовий електровелосипед, але ланцюг деренчить при наїзді на трампліни та падінні з бордюрів. Важкий електровелосипед Ariel Rider Grizzly набагато краще підходить для швидкої їзди по землі.

    Ви можете їздити на Ariel Grizzly по гірських велосипедних стежках, але він важкий і може не впоратися на дуже крутих схилах.

    Якщо ви шукаєте справжній гірський велосипед з повною підвіскою, перегляньте наш огляд Trek Rail 7.

    Як транспортувати моноколесо Ariel Rider Grizzly?

    Ariel Rider Grizzly масивний і не підходить для більшості транспортних засобів. Я зміг помістити Grizzly на заднє сидіння мого Jeep Grand Cherokee, але це було дуже щільно. Я також не міг використовувати свій традиційний велосипедний причіп, оскільки Grizzly занадто важкий.

    Найкраще рішення для транспортування Grizzly. доїхати на ньому до місця призначення або знайти причіп для причепа. Зчіпка для причепа для гірських велосипедів зі стяжками може витримати вагу Grizzly.

    огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість

    Наскільки крутий схил може подолати Ariel Rider Grizzly?

    Ariel Rider grizzly може підніматися на пристойний нахил. Ми змогли піднятися на 30-градусні нахили ґрунтових доріжок.

    Однак Grizzly не призначений для гірських велосипедних трас. eBike настільки важкий, що якщо вам коли-небудь доведеться спробувати крутий нахил і вам доведеться зістрибнути, спробувати впоратися з важким велосипедом буде важко.

    Для кого ідеально підходить велосипед Ariel Rider Grizzly Ebike?

    Ariel Rider Grizzly. це дивовижна забава і чудовий транспортний засіб. Цей ebike ідеально підходить для тих, хто хоче замінити мопед, мотоцикл або моторизований скутер.

    Там, де ми живемо, нам не потрібно ліцензувати, страхувати або реєструвати електровелосипед Grizzly, як це робиться з мопедом або мотоциклом. Зі швидкістю до 36 миль/год на Grizzly ви можете досить швидко дістатися до місця призначення.

    Grizzly пропонує унікальний двомоторний електровелосипед з великою потужністю. Якщо ви думаєте про електронний велосипед Super 73, Grizzly пропонує подібний вигляд з двома двигунами.

    Для кого не призначений Ariel Rider Grizzly?

    Grizzly не призначений для любителів шосейних велосипедів. eBike масивний з великою рамою та величезними шинами. Вручну їздити на Grizzly. це біль, тому що він такий важкий.

    Grizzly в основному призначений для тих, хто любить користуватися дроселем або мінімально використовувати педаль газу. Тож якщо ви любите їздити на велосипеді, щоб залишатися у формі, можливо, ви захочете пройти повз Grizzly.

    Ви також захочете пересісти на Grizzly, якщо плануєте їздити на ньому на складних гірських велосипедних маршрутах. Повна підвіска добре працює, створюючи комфортну їзду на помірних трасах. Однак, велосипед не призначений для запуску на просунутих гірських велосипедних трасах.

    Остаточні враження від велосипеда Ariel Rider Grizzly Ebike

    Я люблю Ariel Rider Grizzly. Grizzly. це купа задоволення, і я дійсно відчуваю, що їду на мотоциклі. У той час як 36 миль на годину на мотоциклі трохи нудно, 36 миль на годину на Ariel Rider Grizzly. це вибух на дорогах і стежках.

    Я постійно отримую компліменти про те, наскільки унікально виглядає Grizzly. Коли я їду на роботу на звичайному велосипеді в літню спеку, я обливаюся потом, коли добираюся до офісу.

    Я їздив на Grizzly на роботу в 90-градусну спеку і майже не спітнів, дозволивши потужним подвійним двигунам зробити більшу частину роботи за мене.

    Світло ідеально підходить для нічних поїздок, а батарея масивна, щоб брати мене в довгі поїздки. Шини 20″x4″ на Grizzly створюють надзвичайно стабільну їзду та вселяють впевненість на сипучому гравії. Ви можете заощадити енергію, переключивши Grizzly на один двигун, але я отримую достатній запас ходу з двома двигунами.

    Загалом, Grizzly викликає у мене таку посмішку на обличчі, що я можу з’їсти банан боком!

    огляд, ariel, rider, grizzly, підкорюйте, місцевість

    Будь ласка, підтримайте нас

    Використовуйте код знижки: JimmyChang, щоб заощадити 50 на Ariel Rider Grizzly.

    Щоб дізнатися найактуальніші ціни на Ariel Rider Grizzly, натисніть тут.

    Зацікавлені в електросамокатах, загляньте в наш блог про самокати.

    Залишити коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Scroll to Top