Огляд Addmotor M-340: Товсті шини та великий електричний трицикл 2023 року. Електричний триколісний велосипед

Огляд Addmotor M-340: Жирні шини та великий електробайк 2023 року!

огляд, addmotor, m-340, товсті, шини, великий

Ласкаво просимо назад на Evehicle Trip, мої друзі-велосипедисти, і я радий вас знову бачити. Триколісний електровелосипед Addmotor M-340. предмет нашого сьогоднішнього огляду, і я буду чесним і просто скажу, що ми чудово провели час, знімаючи його.

Існує небагато трициклів, які можуть конкурувати з Addmotor M-340 з точки зору функціональності. Цей транспортний засіб з великими шинами має великий задній багажник, передній кошик та величезну вантажопідйомність 450 фунтів. Крім того, він має достатній запас ходу та тягову силу, щоб змінити ситуацію на краще. Чесно кажучи, якби у нас було більше часу з Addmotor M-340, ми б, безсумнівно, зібрали пікнік і вирушили на найближче озеро.

огляд, addmotor, m-340, товсті, шини, великий

Addmotor.com

Addmotor M-340 має стартову ціну 2999 і доступний лише в чорному кольорі. Враховуючи, що це електричний триколісний велосипед, ціна зовсім не дивує. Ніяк не можна уникнути того факту, що ці товари коштують дорожче. Приємно усвідомлювати, що Addmotor забезпечує фінансування. Крім того, вони пропонують безкоштовну доставку в межах США та 1 рік гарантії. Хороша робота, Addmotor. Тепер перейдемо до технічних характеристик.

Addmotor M-340: дизайн і якість збірки

Подивіться, Addmotor M-340. це втілення дуалізму, як і всі трицикли. Цей триколісник стійкий на низьких швидкостях, як авіаносець. Addmotor M-340, з іншого боку, може робити деякі дуже точні рухи, на відміну від авіаносця. Його радіус повороту нагадує радіус повороту верхівки. Це робить навігацію в жвавих районах дуже простою.

огляд, addmotor, m-340, товсті, шини, великий

Проте, якщо ви зробите кілька поворотів, рухаючись зі швидкістю понад 12 миль/год, ви відразу помітите, що цей триколісний транспорт має схильність перетворюватися на двоколісний. Я намагаюся сказати, що він перекидається. Знову ж таки, якщо ви коли-небудь їздили на трициклі, ви точно знаєте, про що я говорю, коли кажу, що це абсолютно звично для трициклів, але варто підкреслити для тих, хто не знайомий.

Addmotor M-340 також має три величезні, наповнені повітрям, 4-дюймові шини з передньою підвіскою. Це забезпечує достатню підвіску для легкого використання на стежках та забезпечує плавну їзду по асфальту. Знову ж таки, трицикли перекидаються, тому, якщо можете, тримайтеся стежок з твердим покриттям.

огляд, addmotor, m-340, товсті, шини, великий

Addmotor M-340 має механічні дискові гальма з 180-міліметровими роторами на передньому та обох задніх колесах, що дає йому три дискових гальма замість типових двох. Гальмівної сили в цьому випадку трохи не вистачає, навіть з додатковим дисковим гальмом, і я вважаю, що гідравлічні дискові гальма були б кращим варіантом. На щастя, ці гальма мають вбудовані інгібітори двигуна, які негайно відключають живлення двигуна, якщо гальмівні важелі натиснуті. Ми раді бачити, що Addmotor використовує цю важливу міру безпеки в цій ситуації, тому що це так важливо.

огляд, addmotor, m-340, товсті, шини, великий

Вам сподобається 7-швидкісний перемикач Shimano, коли Addmotor M-340 повністю завантажений. Немає такого пагорба, на який Addmotor M-340 не зміг би піднятися на найнижчій передачі та з максимальним режимом допомоги педалям. Перемикач розташований під рамою і звисає досить низько над землею, як і більшість шин. Для катання на трейлері майте це на увазі, оскільки цей перемикач може бути більш сприйнятливим до зіткнень.

огляд, addmotor, m-340, товсті, шини, великий

Ми інтегрували фари і задні ліхтарі в електричну частину, що покращує видимість при поганому освітленні. Додані чудові заходи безпеки.

Монітор, незалежна накладка для кнопок і дросель. який, я радий повідомити, працює від 0 миль на годину. встановлені на регульованих, відкинутих назад ручках.

огляд, addmotor, m-340, товсті, шини, великий
огляд, addmotor, m-340, товсті, шини, великий

На M-340 надається річна комплексна гарантія і він доступний у трьох різних кольорах: Pearl White, Starry Blue та Neptune Blue, який зараз є кольором цього велосипеда. Давайте перейдемо до специфікацій тепер, коли ми обговорили те, що відомо про ціну.

Підвіска M-340 складається з фірмової вилки AddMotoR з ходом близько 80 мм, і вона чудово справляється зі зменшенням поштовхів, таких як ті, що спричинені роз’їздами та пропуском ділянки тротуару, яка на 3 дюйми вища, ніж повинна бути. Зі мною такого ніколи не траплялося, так. Немає ні задньої підвіски, ні підвіски підсідельного штиря, але з величезним об’ємом повітря в трьох величезних 4-дюймових жирних шинах, я не думаю, що вони вам дійсно потрібні.

Addmotor M-340: двигун та акумулятор

Двигун передньої втулки від Bafang має номінальну потужність 750 Вт. понад, він має 80 ньютон-метрів крутного моменту, який може розплавити шини. І подивіться, безсумнівно, іноді буде деяке ковзання колеса, тому що цей двигун розташований в передньому колесі, особливо під час подорожі в гору на нерівній місцевості. Під час тестування ми знали про це, але це було не дуже помітно.

огляд, addmotor, m-340, товсті, шини, великий

За допомогою педалі газу або педалі з датчиком частоти обертання цей монстр-мотор дозволить Addmotor M-340 розвинути максимальну швидкість щонайменше 20 миль/год; однак на таких швидкостях найменший вигин призведе до того, що цей триколісний транспортний засіб перетвориться на двоколісний.

огляд, addmotor, m-340, товсті, шини, великий

У вас є два варіанти прискорення: допомога педалі, що визначає частоту обертання педалей, або поворотний дросель на правій стороні керма, який можна повернути половинним хватом. Дросель на M-340 працює від 0 миль/год, а гальмівні важелі оснащені інгібіторами двигуна, тому ви можете зламати затримку, використовуючи ці дві функції. Як і всі датчики каденції, цей має деяке запізнення з активацією та деактивацією двигуна.

огляд, addmotor, m-340, товсті, шини, великий

Розмір акумулятора має значення, коли мова йде про великі, важкі трицикли, і Addmotor не став економити. Акумулятор на 48 вольт, 20 ампер-годин в Addmotor M-340 має максимальний запас ходу 85 миль, коли педальний підсилювач на найнижчому рівні. Справа ось у чому: як і у випадку з автомобілями, на оцінку максимального запасу ходу електровелосипеда, або, я припускаю, електровелосипеда, сильно впливають принаймні кілька різних факторів, таких як вага велосипедиста, кількість спорядження, розміщеного на величезному задньому багажнику, круті схили і все таке інше. Скорочення прогнозованого максимального запасу ходу вдвічі є надійним загальним правилом для оцінки максимального запасу ходу в реальних умовах.

огляд, addmotor, m-340, товсті, шини, великий

До речі, цей акумулятор має форму срібної рибки, що означає, що він захований під підсідельним штирем, і його потрібно повністю зняти, щоб вийняти. Це не має особливого значення, але це подовжує процедуру ще на кілька кроків. Окрім величезної ємності, перевагою цього акумулятора є його розташування. Батареї типу “срібна рибка” можуть зробити їзду назад важкою на електровелосипедах з моторами-концентраторами в задніх колесах. Оскільки двигун маточини Addmotor M-340 розташований у передньому колесі, він дійсно ідеально балансує транспортний засіб.

огляд, addmotor, m-340, товсті, шини, великий

Щодо сидіння, то воно зручне. Спинка є фантастичним доповненням і має розумну кількість.

Addmotor M-340: Висновки

Addmotor M-340. це всебічно дуже плавний транспорт, який найкраще працює на рівній місцевості на помірних швидкостях. M-340 має достатньо місця для зберігання холодильника або просто багато тон спорядження, потужність, щоб тягнути його, і запас ходу, щоб зробити його вартим того.

огляд, addmotor, m-340, товсті, шини, великий

Хоча AddMotor M-340 має значні недоліки, не слід забувати про його переваги. Враховуючи його потужність і запас ходу, він здається перевантаженим, що, залежно від ваших потреб, може бути як перевагою, так і недоліком.

Мені подобається, що в комплекті є сумка на блискавці для заднього кошика, щоб ваші речі не вилетіли, а також великі передній і задній кошики. Хоча я впевнений, що він не розрахований на зливи, він буде сухим і під час мряки.

огляд, addmotor, m-340, товсті, шини, великий

На закінчення, M-340. це затишний триколісний велосипед, який має майже все, що вам може знадобитися для чудового дня на пляжі, поїздки в магазин або просто приємної, неквапливої їзди. Як би там не було. Ви розумієте. Як і всі трицикли, цей надзвичайно стабільний на низьких швидкостях і має неймовірно зручну наскрізну раму. Майбутня знижка для ранніх покупців, яка дозволить зняти значну частину ціни, є, мабуть, найкращою пропозицією для продажу трицикла прямо зараз.

Електричні велосипедні технології Огляд електричного велосипеда Fat Tire Trike

огляд, addmotor, m-340, товсті, шини, великий

Щоб вести форуми, розміщувати веб-сайт і подорожувати, я беру плату за універсальну послугу за свої огляди. Цей огляд був спонсорований Electric Bike Technologies. Моя мета. бути прозорим та неупередженим, це відео та письмовий огляд не призначені для схвалення продуктів Electric Bike Technologies.

Якщо ви не помітили, компанія Electric Bike Technologies зберігає свої нові назви простими і зрозумілими. Це стосується і велосипеда, який ми сьогодні розглядаємо, “Fat Tire Trike. Щоб зменшити надмірність та плутанину, ми будемо називати його FTT до кінця огляду. Як випливає з назви, це саме те, що потрібно; велосипед з товстими шинами слід також зазначити, що він має конкурентоспроможну ціну в 2,000. Триколісний велосипед. це міцна поетапна конструкція з двигуном на передній втулці та великим кошиком ззаду. Він дійсно балансує між менталітетом “їдь куди завгодно” та концепцією комфорту і стабільності. Починаючи з шин, у вас є 24 “x 4” товсті шини Kenda спереду з міцними спицями 12 калібру та кольоровими пеорованими ободами для економії ваги. Ззаду у вас є два менших колеса 20 “x 4” зі спицями 13 калібру, так що в цілому жорстке налаштування здатне витримати до 330 фунтів. З точки зору комфорту, ви маєте 30-міліметрову товсту вилку передньої підвіски Mozo з регулюванням попереднього натягу та блокуванням. Тут навіть є підсідельний штир, під сідлом з гелевим покриттям Velo все це додає комфорту. Так само як і ергономічні прошиті ручки та більш високе положення сидіння, яке забезпечує більший огляд, ніж лежачи. Оскільки триколісним велосипедам не потрібна підставка, Electric Bike Technologies додали замість неї стоянкове гальмо, що робить завантаження та монтаж досить простими. Мені також подобається включений дзвіночок і переднє крило, щоб зберегти вас сухими. Саме такі дрібниці роблять цей велосипед ідеальним велосипедом-компаньйоном для подорожей та кемпінгу.

Приводом для FTT слугує передня втулка-мотор від Bafang. Це потужний двигун з номінальною потужністю 750 Вт та піковою потужністю близько 1000 Вт. Він дуже добре справляється з пагорбами та навантаженням завдяки поворотній дросельній заслінці на правому кермі та педальному асистенту, що базується на частоті обертання педалей. Механічно він має 7-швидкісну установку Shimano Altus з 14-28 зубцями та 48-зубчастим ланцюговим кільцем спереду. Я помітив, що на ланцюговому кільці є захист для штанів, що я дуже ціную, щоб ви не зачепилися або не зачепилися за одяг. Зупинка трицикла. це набір механічних дискових гальм Tektro Aries. Механічні дискові гальма легко обслуговувати та налаштовувати, проте їм не вистачає миттєвої гальмівної сили, яку пропонують гідравлічні гальма. Механічні гальма все ще цілком працездатні, але вони вимагають трохи більше зусиль від руки порівняно з гідравлічними гальмами. На щастя, цей велосипед має інгібітори двигуна, вимикач, вбудований в гальма, що полегшує зупинку.

Живлення FTT. це 48v 11.Літій-іонний акумулятор 6ah. Я б вважав, що це акумуляторна батарея великої ємності і справді необхідна для цього надпотужного двигуна. Батарея встановлена за сидінням і закріплена за допомогою замка і ключа. Акумулятор має кнопку живлення, і мені подобається світлодіодний дисплей, який відображається на ньому, тому ви можете перевірити, скільки залишилося заряду. На деяких велосипедах і трициклах, де використовується таке розташування акумулятора, вам доведеться знімати підсідельний штир, щоб вмикати і вимикати батарею. На щастя, компанія Electric Bike Technologies додала засувку на сидіння, щоб нахилити його вперед і отримати легкий і швидкий доступ до акумулятора. Щоб дійсно доглядати за цим та іншими літій-іонними акумуляторами, я чув, що зберігання в сухому прохолодному місці проти. екстремальна спека або холод продовжать термін служби, і намагайтеся тримати його заповненим приблизно на 50%, коли не використовуєте протягом тривалого періоду, щоб не перевантажувати елементи живлення. Намагайтеся не розряджати батарею до нуля, тому що це дуже негативно впливає на хімічний склад батареї.

Управління трициклом просте. Після встановлення акумулятора почніть роботу, повернувши ключ у положення “увімкнено. Після цього дисплей оживе і покаже вам показання. Батарея відображається вгорі через 16 тиків. Ці галочки знаходяться в інфографіці, яка дещо нагадує лінійку. Нижче показана ваша швидкість у милях на годину та різні рівні допомоги на педалях, на яких ви можете перебувати, 0-5. Щоб змінити режим роботи педалей, просто натискайте вгору або вниз на регулятори зі стрілками, встановлені на лівій ручці. Під ним є показання одометра, і натискання кнопки режиму змінить його на максимальну швидкість, середню швидкість та заданий шлях. Утримуйте стрілки вгору і вниз разом на мить, і це розблокує меню глибокого приводу. Тут ви можете погратися з максимальною швидкістю, а також іншими конфігураціями електричної потужності, щоб дійсно налаштувати його так, як ви хочете.

Мені дуже сподобався FTT, я дійсно вважаю, що він забезпечує чудовий баланс між комфортом, корисністю та ціною. Але тут є деякі компроміси, тож давайте подивимось на них. Тут немає вбудованих ліхтарів або аксесуарів для флагштока, які було б добре мати, оскільки вони покращили б зручність, одночасно підвищивши безпеку але ви отримуєте світловідбивачі, що добре. Мотоцикл громіздкий, тому переміщати його по гаражу, складу або вузьким місцям і кутам дещо складно. І нарешті, випробувавши всі їхні лежачі триколісні велосипеди, я помітив, що коли вага піднята вище (як у випадку з FTT), вам хочеться їхати повільніше і більш обережно проходити повороти. Врешті-решт, велосипед виявився дійсно затишним і має чудову ціну (2,000). Мені подобається, що він підтримується тією ж компанією, яка принесла нам E-Bike Kit, а також Liberty Trike, вони також мають досить зоряну репутацію обслуговування клієнтів тут. Я хотів би подякувати їм за можливість вийти та перевірити електричний велосипед Fat Tad Trike.

Як завжди, я вітаю запитання та відгуки в розділі коментарів нижче. Незалежно від того, чи є ви власником триколісного велосипеда, чи пройшли тест-драйв, чи є новачком у цій сфері, моя мета. надати об’єктивний та чесний ресурс. Ви також можете приєднатися до форумів ebike компанії Electric Bike Technologies і поділитися власними фотографіями, відео та оновленнями оглядів, щоб допомогти іншим! Веселіться там і катайтеся безпечно 🙂

Плюси:

  • Електричний велосипед з передньою втулкою та електродвигуном, який спеціально створений для пригод у сільській місцевості або будь-чого іншого, що ви можете придумати, завдяки потужному двигуну та великому багажнику ззаду
  • 3 окремі жирові шини Kenda Krusade, спереду у вас є 24 “x 4” жирова шина Kenda з міцними спицями 12 калібру та кольоровими пеорованими ободами для економії ваги, ззаду є два менших колеса 20 “x 4” зі спицями 13 калібру, тож загалом міцна установка, здатна витримати до 330 фунтів
  • У великому кошику ззаду можна легко перевозити спорядження для кемпінгу, в комплекті є сухий мішок для запобігання потраплянню вологи, ми виміряли, що він вміщує близько 33 літрів
  • Велосипед також відрізняється комфортом: ергономічні ручки, комфортне сідло Velo, прохідна рама та вилка з передньою підвіскою, що легко під’їжджає
  • Вилка. спеціальна пружинна вилка Mozo з ходом близько 30 мм, блокуванням та регулюванням попереднього натягу
  • Також має підсідельний штир з ходом 40 мм і є чудовим додатковим аксесуаром для підвищення комфорту
  • Використовує двигун передньої втулки Bafang з вражаючою номінальною потужністю 750 Вт та піковою потужністю 1000 Вт, дуже потужний та продуктивний
  • Має 7-швидкісну трансмісію Shimano Altus з 14-28 зубцями та 48-зубчастим ланцюговим кільцем спереду, а також захисний кожух ланцюгового кільця
  • Оскільки триколісні велосипеди не потребують підставки, Electric Bike Technologies додали замість неї стоянкове гальмо, що значно полегшує завантаження та монтаж
  • Велосипед дійсно веселий, а потужна система та стабільність роблять його чудовим для пригод, ми отримали велике задоволення, вивозячи його на стежки

Мінуси

  • Як для такого великого велосипеда з купою міцних деталей, я був здивований, що руків’я не фіксуються. Якщо ви дуже жорстко їдете по стежках і занадто сильно крутите, то вони трохи люфтять
  • Тут немає вбудованих ліхтарів або аксесуарів для флагштока, які було б непогано мати, оскільки вони покращили б зручність, одночасно підвищивши безпеку але ви отримуєте світловідбивачі, що добре
  • Мотоцикл громіздкий, тому переміщати його по гаражу, складу або вузьким місцям і кутам дещо складно
  • Випробувавши всі їхні лежачі триколісні велосипеди, я помітив, що при більшій вазі (як у випадку з FTT) вам хочеться їхати повільніше і проходити повороти обережніше, а не бути демоном швидкості
  • Велосипед дуже цілеспрямовано побудований, тому він може бути не для всіх, він зухвало має привабливість, але переконайтеся, що він відповідає вашому стилю життя, перш ніж вибирати його

Etr80

Виглядайте чітко на фервеї з електричним триколісним велосипедом для гольфу ETR80 від eTrikeCo. Цей скутер для гольфу з товстими шинами доставить вас від старту до 19-ї лунки зі стилем. Це ідеальна легка та доступна альтернатива традиційному гольф-кару!

Наявність Доступно під замовлення

Доступність Доступно за попереднім замовленням

Маєте питання?

Експерти eTrikeCo готові відповісти!

Акумулятор. 60V40AH

Двигун. 2000W

Вантажопідйомність. 400 LBS

48 V 14.Літій-іонний акумулятор Samsung 5 год

Запас ходу 45 миль на одному заряді

Опис продукту

ETR80 готовий до роботи на будь-якій місцевості без шкоди для комфорту. Від міських вулиць до заміських доріг, цей електричний трицикл оснащений 12-дюймовими шинами з повною підвіскою, щоб гарантувати, що кожна поїздка буде максимально плавною. Ми навіть додали пасажирське сидіння та кріплення для сумки для гольфу, щоб ваші ключки завжди були з вами в дорозі без зайвого клопоту.

Наш електричний трицикл для гольфу ідеально підходить для тих, хто зацікавлений у стильних прогулянках на свіжому повітрі. З ETR80 ви можете їхати зі швидкістю до 28 миль/год на відстань до 50 миль і підніматися на схили до 20º завдяки 2000-ватному безщітковому двигуну та двом літій-іонним акумуляторам 60В 20Ач. Крім того, з варіантами фінансування від 0% річних, ви можете вибрати план виплат, який найкраще підходить для вас і вашого бюджету. Перевірте місцеві закони щодо страхування, ліцензії та реєстрації.

Ми в eTrikeCo рекомендуємо електричний трицикл для гольфу ETR80 компаніям з прокату велосипедів, місцевим заміським клубам, полям для гольфу, паркам і місцям відпочинку, а також мисливцям, фермерам або будь-кому, кому потрібно долати бездоріжжя, щоб виконати роботу.

Якщо вам потрібен закритий електричний триколісний велосипед, зверніть увагу на наш ETR100C.

Америка. нація в русі, і майбутнє транспорту. за електрикою. Щоб дізнатися більше про те, як eTrikeCo надає транспортні засоби потрібного розміру, перегляньте наш блог.

Зв’яжіться з нами за номером (844) 874-5326 або info@etrikeco.com, щоб дізнатись більше про цей скутер для гольфу з товстими шинами та потенційні оптові можливості, доступні з eTrikeCo. Ми є провідним американським постачальником електричних триколісних велосипедів.

Додаткова інформація

Висота. від землі до дзеркал: 53 дюйми висота. заземлення до керма: 44 дюйми Висота. заземлення до сидіння: 30 дюймів

Безщітковий двигун заднього диференціала постійного струму потужністю 2000 Вт

Трьохшвидкісне налаштування дросельної заслінки

Тип акумулятора: (2) літій-іонний акумулятор 60 В 20 Ач Термін служби: 2-3 роки при повній потужності

Вихід зарядного пристрою: 67.Час заряджання 4В 5А: до 8 годин від розрядженого акумулятора

Розумний контролер 48 В 25 Ач

Середнє сидіння до керма: 26 дюймів

Переднє сидіння: 8 дюймів завширшки х 11 дюймів завдовжки Заднє сидіння: 8 дюймів завширшки х 13 1/2 дюймів завдовжки

12 дюймів завширшки х 22 дюйми завдовжки

13 дюймів завширшки x 11 дюймів завдовжки x 6 дюймів завглибшки

РК-дисплей, поворотники, клаксон, фара, задні ліхтарі, дзеркала на крилах

Гарантія

Ваш eTrike постачається з провідною в галузі 2-річною гарантією на електричний привід, яка не підлягає передачі з дати придбання. Це стосується найважливіших та найдорожчих деталей, включаючи ваш двигун, акумулятор та контролер. На всі інші компоненти гарантія не поширюється. Більшість з цих деталей, що зношуються, мають вік до 100 років. Якщо будь-який компонент eTrike несправний або перешкоджає безпечній та ефективній роботі протягом гарантійного періоду, будь ласка, негайно зверніться до компанії eTrikeCo для обслуговування, перш ніж експлуатувати транспортний засіб. Обслуговування та ремонт протягом гарантійного періоду повинні виконуватися eTrikeCo або уповноваженою стороною.

Примітка: Технічні характеристики та продуктивність можуть відрізнятися через такі фактори, як напруга, навантаження та умови навколишнього середовища. Вимірювання можуть відрізнятися /- 1″. Технічні характеристики можуть бути змінені без попереднього повідомлення. Інформація, що міститься в цьому документі, є правильною на момент публікації; ми залишаємо за собою право змінювати технічні характеристики без попереднього повідомлення.

ДЛЯ СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ АБО ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ Електронна пошта: support@etrikeco.com

Наступні дії роблять гарантію недійсною:

  • Пошкодження, спричинені тим, що оператор не використовує та не обслуговує eTrike у повній відповідності до цих інструкцій.
  • Неправильне використання eTrike, включаючи, але не обмежуючись, зіткнення з іншими предметами, перевантаження eTrike та хімічну корозію.
  • Будь-які пошкодження, спричинені людським фактором.
  • Пошкодження в результаті несанкціонованого розбирання та/або модифікації виробу
  • Пошкодження, спричинені неналежним зберіганням або нещасним випадком, в тому числі внаслідок стрибка напруги під час заряджання.Не включає швидкозношувані деталі, такі як підлокітники, сидіння, перемикачі, гальма, диски, лампочки та протектор шин. Гарантія не поширюється на зарядний пристрій.

Доставка та повернення

Час відвантаження може зайняти до 4 тижнів для товарів, що є в наявності на складі. Попереднє замовлення може зайняти до 3-4 місяців. Орієнтовний час доставки від моменту, коли ваш велосипед покине наш склад, до вашої адреси доставки залежить від вашої близькості до нашого складу. Зверніть увагу, що це приблизні терміни, а не гарантії; хоча ми намагаємося дотримуватися цих термінів, ми не радимо будувати плани на основі приблизного часу виконання замовлення.

Зверніть увагу, що всі триколісні велосипеди доставляються спеціалізованою автотранспортною компанією для доставки в готовому до їзди стані. Не потрібно додатково упаковувати або завантажувати піддони. Вартість доставки становить 635 доларів США для велосипедів, які не закриті або не мають даху. Доставка. це фіксована ставка 1270 для триколісних велосипедів, які є напівзакритими або повністю закритими. Ці тарифи застосовуються для будь-яких повернень.

  • Політика повернення: В: Ми приймаємо повернення протягом 5 днів після отримання вашого eTrike. Після 5 днів ми не можемо запропонувати повернення або обмін. Зверніть увагу:
  • Зверніться до служби підтримки @etrikeco.com для повернення. Ви повинні зв’язатися з нами перед поверненням покупки.
  • Щоб мати право на повернення, ваш товар повинен бути невикористаним і в тому ж стані, в якому ви його отримали.
  • Він повинен бути повернутий в оригінальній упаковці.
  • Ви несете відповідальність за оплату власних витрат на доставку при поверненні товару.
  • Витрати на доставку, які ми сплатили, коли відправили вам eTrike після покупки, будуть вирахувані з вашого відшкодування.
  • Ми отримаємо та перевіримо ваш повернутий товар, а також надішлемо вам електронного листа, щоб повідомити, що ми отримали ваш повернутий товар. У цьому ж електронному листі ми повідомимо вам, якщо ваше відшкодування буде схвалено або відхилено.
  • При поверненні стягується 15% комісія за поповнення запасу.

У разі схвалення повернення коштів, вони будуть оброблені протягом 7 днів і повернуті на вашу кредитну картку або початковий спосіб оплати, за вирахуванням вартості доставки та збору за поповнення запасу.

Завантажити детальний документ.

Цей електричний триколісний велосипед з товстими шинами може замінити вам автомобіль для коротких поїздок

Майже в кожній країні світу новий автомобіль і бензин коштують чималих грошей, що змушує людей шукати альтернативи. У короткостроковій перспективі громадський транспорт здається привабливим варіантом, але він, безумовно, не такий надійний, як власний транспортний засіб.

Під час пандемії в різних регіонах спостерігався сплеск використання електровелосипедів як щоденного транспорту, а продажі електровелосипедів стрімко зросли. Немає сумнівів, що електровелосипеди та триколісні велосипеди є найздоровішими та найефективнішими видами транспорту на сучасному ринку. Хоча деякі люди стверджують, що краще покладатися на звичайні велосипеди, їзда без моторної підтримки також може бути фізично виснажливою. Чи можуть ці електровелосипеди замінити автомобілі? Давайте дізнаємось.

Цей електричний триколісний велосипед з товстими шинами може замінити вам автомобіль для коротких поїздок: Addmotor Grantan e-Trike

Ми всі можемо погодитися, що не всі люди готові відмовитися від своїх автомобілів відразу. Але електричні триколісні велосипеди та велосипеди мають переваги, які не можна ігнорувати. Тому цілком можливо, що рано чи пізно люди перетворяться з частих водіїв на частих велосипедистів як для блага планети, так і для власного комфорту.

Addmotor. один з провідних брендів електровелосипедів у США. Він представив багато моделей електричних велосипедів та триколісних велосипедів для задоволення різних потреб та уподобань. Ми подивимося, як можна замінити автомобіль для коротких поїздок, і обговоримо серію електровелосипедів Grandtan від Addmotor.

Чим електричні триколісні велосипеди кращі за автомобілі?

Визначення того, який варіант буде більш підходящим для вас, багато в чому залежить від вашого способу життя і клімату, в якому ви живете. Електровелосипед, ймовірно, буде кращою заміною автомобілю в гарну погоду і якщо ви ведете неквапливий спосіб життя. Ви можете використовувати електровелосипед для поїздок на роботу, для виконання доручень, для прогулянок по місту або для будь-яких інших цілей.

Імовірно, майже половина водіїв мають намір менше користуватися своїми автомобілями в найближчому майбутньому. Отже, давайте з’ясуємо, чому люди пересідають на електровелосипеди або електросамокати замість автомобілів:

#1 Економічна ефективність

Для початку давайте обговоримо вартість. Справа в тому, що не всі можуть дозволити собі транспортний засіб через високі. А через постійне зростання цін на пальне вам може бути важко виїжджати на природу так часто, як вам хотілося б. Електричні велосипеди, такі як електровелосипеди Addmotor Grandtan, коштують значно дешевше, ніж автомобілі. витрати на обслуговування, ремонт та паливо значно нижчі.

З часом ви заощадите значні суми на бензині, заміні мастила та автострахуванні, оскільки у випадку з електровелосипедами та трициклами вам не потрібно платити за них. Як додаткова перевага, серія Grandtan поставляється зі знімним акумулятором, який можна заряджати вдома або в офісі, що ще більше знижує ваші витрати.

#2 Зручний варіант

Очевидно, що електровелосипед або трицикл набагато зручніший для коротких поїздок, ніж автомобіль. Зі збільшенням населення міста стають щільнішими, а дорожній рух виходить з-під контролю. Якщо ви керуєте автомобілем, затори на дорогах можуть бути основним джерелом розчарування та втрати часу, але якщо ви їдете на електросамокаті, ви можете легко орієнтуватися в дорожньому русі і не турбуватися про те, що ви запізнитеся.

Аналогічно, пошук місця для паркування автомобіля може бути досить клопітким. Скажімо, вам потрібно зупинитися в магазині, щоб купити одну-дві речі, і для цього вам доведеться озирнутися, щоб знайти хорошу парковку, щоб уникнути штрафів за паркування. Наприклад, якщо вам потрібно поїхати у справах у жвавому районі, електровелосипед або електровелосипед може бути більш спритним і маневреним, ніж автомобіль. Як результат, ви можете заощадити час і зменшити стрес, вписуючись і виїжджаючи з потоку, а також паркуючись біля місця призначення.

#3 Екологічно чистий

Це, мабуть, основний фактор, який сприятиме використанню електровелосипедів або триколісних транспортних засобів на коротких відстанях. Електровелосипеди майже не впливають на навколишнє середовище, оскільки вони не виробляють викидів, не створюють шуму та не забруднюють повітря. Отже, їзда на електровелосипеді, такому як серія Grandtan, може допомогти поліпшити навколишнє середовище, зменшивши викиди вуглекислого газу. Крім того, електровелосипеди Addmotor можуть розвивати максимальну швидкість 20 миль на годину, що швидше, ніж більшість автомобілів у міських умовах, не завдаючи шкоди навколишньому середовищу.

#4 Переваги для здоров’я

Нарешті, використання електровелосипеда або триколісного велосипеда також покращить ваше фізичне здоров’я та збереже вашу фізичну форму та бадьорість. Їзда на велосипеді. це чудова форма серцево-судинних вправ. З електровелосипедами та триколісними велосипедами ви отримали додаткову підтримку, яка дозволить вам їздити протягом тривалого періоду часу. У випадку крутого підйому або втомлених м’язів, мотор може зробити поїздку більш комфортною. З іншого боку, якщо вам хочеться крутити педалі більше, ви можете зменшити допомогу двигуна і налаштувати свій режим тренувань, зберігаючи при цьому фізичну форму. Grandtan M-340 має як дросель, так і 7 різних рівнів режимів допомоги педалей, щоб зробити вашу їзду кращою.

Серія Addmotor Grandtan E-Trike

Інноваційні функції та дизайн. відмінна риса електровелосипедів Addmotor. Декілька найпопулярніших моделей електричних триколісних велосипедів з товстими шинами. Grandtan, Grandtan City та Grandtan Plus. Всі три моделі оснащені однаковим двигуном передньої втулки потужністю 750 Вт та визнаним UL акумуляторним блоком 48V20Ah для живлення електромобіля. Grandtan та Grandtan Plus мають запас ходу до 85 миль на одному заряді. У той час як Grandtan City, який призначений для поїздок по місту та доручень, може забезпечити до 90 миль запасу ходу.

Серія Grandtan доступна в різних кольорах, включаючи зоряно-блакитний, нептуновий, армійський зелений, рожеве золото, блакитно-зелений та перлинно-білий. Всі ці моделі є електричними трициклами класу 2, які пропонують дросель на вимогу, якщо ви втомилися. Дотримуючись стандартів комфорту Grandtan, всі триколісні моделі оснащені прохідними рамами з дерев’яними підніжками та м’якими сідлами зі спинкою. Існує невелика різниця в розмірі коліс між цими моделями. Grandtan має передні колеса 24″ x 4″ та задні 20″ x 4″, тоді як версія Plus пропонує більші передні (26″ x 4″) та задні (24″ x 4″) колеса, а варіант City з меншими колесами (24″ x 3″ передні та 20″ x 3″ задні), оскільки він призначений лише для поїздок по місту.

Час заряджання цих трьох моделей становить приблизно 8-10 годин, що цілком зрозуміло, враховуючи велику дальність, яку вони можуть запропонувати. Отже, з усіма цими особливостями та перевагами електричні триколісні велосипеди з товстими шинами серії Grandtan можуть стати ідеальною альтернативою для заміни автомобіля.

Висновок

На закінчення, серія Addmotor Grandtan може стати відмінною заміною автомобілю в коротких поїздках. Це забезпечує економію коштів, зручність, екологічні переваги та користь для здоров’я. Отже, ви можете придбати трицикл від Addmotor, якщо ви розглядаєте можливість зменшити залежність від автомобіля та перейти на цю більш привабливу альтернативу.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top