Найкращі електровелосипеди 2023 року для всіх типів велосипедистів. Електричний велосипед Ebike

Найкращі електровелосипеди 2023 року

Ride1UP Rift. це чудовий електровелосипед, незалежно від того, чи їдете ви на роботу, чи катаєтеся по місту.

Пропонуючи всі основні елементи ebike за нижчою ціною, Ancheer Blue Spark є чудовим бюджетним ebike.

Пріоритетний струм швидко набирає максимальну швидкість і підтримує цю швидкість, як тільки вона досягне її.

Ми можемо отримувати дохід від продуктів, доступних на цій сторінці, та брати участь у партнерських програмах. Дізнатися більше

Хоча електровелосипеди існують в тій чи іншій формі вже більше століття, сучасна версія була представлена в 1990-х роках. без особливих фанфар. У той час вони вважалися чимось новим і не викликали особливого інтересу. Ситуація змінилася у 2000-х роках, коли електровелосипеди стали популярними в Китаї. За останні 10 років решта з нас прийшли до тями: Зараз існує незліченна кількість електровелосипедів, які випускаються в конфігураціях, що відповідають потребам кожного гонщика. Але коли є з чого вибрати, як обрати той, який вигідно вирізнятиметься з-поміж інших?? Найкращі електровелосипеди забезпечують потужність, комфорт, стиль та інтелектуальні функції, незалежно від того, чи їдете ви для спорту, на роботу чи просто як спосіб пересування.

Як ми обирали найкращі електровелосипеди

Як любитель активного відпочинку та фітнесу, їзда на велосипеді завжди була частиною мого рекреаційного репертуару. Від щоденних поїздок на роботу на дорожньому велосипеді до гірських велопрогулянок сільською місцевістю мого рідного штату Вашингтон, я провів більше, ніж достатньо часу, сидячи на педалях. Коли справа дійшла до електричних велосипедів, я поставився до тестування дуже серйозно. під цим я маю на увазі, що я отримав масу задоволення від їзди! На даний момент я катався на електровелосипедах широкого спектру брендів, як відомих, так і перспективних, обговорював плюси і мінуси різних варіантів з експертами галузі, і навіть зібрав кілька з них по частинах прямо з коробки.

Я писав про спорядження для активного відпочинку та фітнесу, включаючи електровелосипеди, для таких видань, як Popular Mechanics, Runner’s World, the Manual, Thrillist, Daily Beast та Los Angeles Times. Все це тестування зробило мене експертом у розпізнаванні справжньої якості, а не хайпу. У категоріях, де мої думки розділилися, я звернувся до вражень реальних власників, щоб перевірити, які електровелосипеди справді заряджають енергією.

Найкращі електровелосипеди: Огляди Рекомендації

Наша добірка найкращих електровелосипедів охоплює широкий спектр бюджетів. від кількох сотень доларів до кількох тисяч. Ми включили електровелосипеди з різних категорій, які включають досить широкий спектр функцій, тому, хоча те, що підходить саме вам, багато в чому визначається вашими конкретними потребами, ми вважаємо, що наведені нижче варіанти охоплюють основи для більшості нових і досвідчених гонщиків.

Найкращий в цілому: Ride1Up Rift

найкращі, електровелосипеди, 2023, всіх

Чому ми обрали його: Rift від Ride1UP легко збирається і відчуває себе плавно під час їзди.

  • Легко збирається
  • Міцна рама та загальна конструкція
  • Зручно їздити
  • Вартість

Після кількох поїздок я почав розглядати Rift від Ride1UP як виконання бажань для всіх, хто цікавився електровелосипедами. Rift був майже повністю зібраний, коли прибув до нас, що дуже корисно, якщо ви ніколи не збирали електровелосипед. Ми рекомендуємо переглянути відео-інструкції від Ride1Up, щоб отримати покрокову інструкцію про те, що потрібно для складання велосипеда. Цей велосипед можна зібрати самостійно, але вдвох набагато легше, оскільки один може тримати Rift стійко або піднімати раму, поки інший прикріплює переднє колесо. Єдиний аксесуар, який вам знадобиться при складанні будь-якого електровелосипеда, окрім відповідних інструментів. це повітряний компресор для накачування шин.

Після того, як велосипед був налаштований, а шолом надійно закріплений на голові, настав час проїхатися на Rift приміськими вулицями Лонг-Айленда. Ділянка, якою я їхав, була асфальтованою, але горбистою, і це дало мені можливість випробувати двигун цього електровелосипеда на міцність. Я почав їздити без “допомоги педалей”, щоб відчути, як Rift справляється з керуванням. Це важкий електровелосипед, але вже через пару хвилин я добре розуміла, як робити широкі та різкі повороти, або як його товсті шини справляються з вибоїнами на дорозі, шлангами чи невеликими вибоїнами.

Жодна з цих невеликих перешкод не стала проблемою завдяки товстим шинам Rift, хоча ми б не рекомендували долати величезні купини просто заради розваги. Ride1UP рекомендує кілька разів перевірити гальма велосипеда перед поїздкою, щоб переконатися, що вони повністю працюють, і ці невеликі тестові поїздки дали мені можливість зробити це. хоча я також перевірив їх перед тим, як вперше сісти на Rift.

Всі функції допомоги при натисканні на педалі Rift доступні через 2.2-дюймовий кольоровий екран на лівому кермі. Легко перевірити час поїздки, споживання енергії та рівень допомоги педалей (від одного до п’яти) одним поглядом. Ви не повинні витрачати багато часу на перегляд екрану під час їзди, тому ми цінуємо те, наскільки чітко розташована ця інформація. Як випливає з назви, система допомоги педалям спрацьовує лише тоді, коли ви крутите педалі. Двигун електровелосипеда увімкнеться через кілька секунд, що дасть вам час пристосуватися до збільшення швидкості. Налаштування один і два відчуваються як приємний поштовх під час підйому на пагорб. достатній для того, щоб полегшити підйом, але все ще вимагають зусиль.

Якщо збільшити рівень допомоги педалей на Rift до чотирьох або п’яти, педалювання перетвориться на пеорматив. Ми змогли з легкістю підніматися на круті пагорби, але завжди відчували повний контроль над велосипедом. Так, Rift може розвивати швидкість до 28 миль на годину з педаллю допомоги, викрученою до п’яти, але ми ніколи не відчували, що їдемо надто швидко. Якщо ви ніколи раніше не користувалися електровелосипедом, ми рекомендуємо почати з низьких рівнів потужності і поступово підвищувати їх.

Загалом, Ride1UP Rift. це надзвичайно плавна їзда, незалежно від того, чи ви переходите з іншого електричного велосипеда, чи завжди їздили на аналоговому велосипеді. Це правильний баланс між простотою збірки, зручністю використання, комфортом та загальним дизайном.

Найкращі електровелосипеди 2023 року для всіх типів велосипедистів

Якщо ви шукаєте найкращі електровелосипеди, у нас є з чого вибрати: до широкого асортименту велосипедів додаються електродвигуни та акумулятори, що додають їм додаткової потужності.

Електричні шосейні велосипеди мають опущене кермо та легку вагу, тоді як електричні гібридні велосипеди мають плоскі шини, ширші шини та аксесуари, що полегшують їзду на роботу. наприклад, бризковики та ліхтарі. Електричні складні велосипеди стануть у нагоді, якщо частина вашої подорожі передбачає поїздку потягом або вам бракує місця.

Тут, на Cycling Weekly, ми розглянули велосипеди з цих трьох категорій, і в цьому посібнику є посилання на наші більш детальні огляди для кожного велосипеда. Наше тестування включає в себе ряд маршрутів і тривалості поїздок, і наша досвідчена команда тестувальників розуміє, що робить хороший велосипед і на що слід звертати увагу в найкращих електричних велосипедах.

Електровелосипеди можуть бути дорогими, але є варіанти, якщо ви шукаєте низькі витрати, починаючи приблизно з 1 000 доларів: ознайомтеся з найкращими бюджетними електровелосипедами. Якщо ви любите майструвати свій велосипед, ви також можете звернути увагу на найкращі набори для переобладнання електровелосипедів як альтернативу покупці абсолютно нового велосипеда.

Жінки можуть скористатися перевагами жіночих компонентів на найкращих жіночих електровелосипедах, а якщо ви наважуєтеся на бездоріжжя, зверніть увагу на найкращі електричні гравійні велосипеди.

Якщо ви шукаєте найкращий електричний гірський велосипед, перейдіть за цим посиланням, щоб перейти до нашого дочірнього видання MBR, яке спеціалізується на гірських велосипедах.

Найкращі моделі

Ось короткий огляд нашого найкращого вибору найкращих електричних велосипедів, включаючи складаний варіант.

Спеціалізований Turbo Vado призначений для швидкої їзди містом, але завдяки амортизаційній вилці та ширшим шинам він також може впоратися з нерівними дорогами.

Gocycle G4i, натхненний авіацією, має багато розумних технологій, акуратний механізм складання, легку раму та пристойний пробіг від вбудованого акумулятора.

Акуратно інтегрований акумулятор та якісні характеристики Giant Fastride роблять його чудовим варіантом для поїздок на роботу, з широким діапазоном передач та гідравлічними дисковими гальмами.

Якщо ви плануєте їздити по бездоріжжю, Neo Carbon Lefty має передню і задню підвіску та потужний двигун Bosch, який допоможе вам піднятися на пагорби.

Cento1 Hybrid має родовід гоночного велосипеда Wilier і вставляє двигун задньої втулки в стелс-пакет, який зберігає продуктивність велосипеда і не додає зайвої ваги.

Класичний Brompton з тим самим механізмом складання, але з двигуном на передній втулці та акумулятором, розміщеним в акуратній знімній сумці.

Наша добірка найкращих електричних велосипедів

Ви можете довіряти Cycling Weekly.

Наша команда експертів проїхала багато кілометрів, тестуючи велосипедну техніку, і завжди поділиться чесними, неупередженими порадами, щоб допомогти вам у виборі. Дізнайтеся більше про те, як ми тестуємо.

Найкращі електричні гібридні велосипеди

Електричні гібридні велосипеди продаються найшвидше. Їхні плоскі шини, як правило, широкі, а також фурнітура, зручна для поїздок на роботу. наприклад, кріплення для бризковиків та багажника. роблять їх надзвичайно практичними.

Двигун може бути розміщений в задній втулці або на кривошипах, і крутний момент буде різним. моделі з низьким крутним моментом пропонують природну підтримку при педалюванні, але версії з високим крутним моментом швидше рушають з місця на світлофорі.

Причини, яких слід уникати

Ribble Hybrid AL e. дорожній гібридний велосипед, який однаково добре почувається і на гравійних доріжках, і на стежках, завдяки зручному та впевненому вертикальному положенню, яке ідеально підходить для початківців та тих, хто повертається до велоспорту.

Ми вважаємо, що це один з найкрасивіших гібридів, з якими ми коли-небудь стикалися, з дизайном, який неймовірно добре приховує двигун, хоча ми були трохи засмучені тим, що регулювання підсідельного штиря залишало сліди подряпин. Повна комплектація включає крила (бризковики), ліхтарі та задній багажник, що робить його ідеальним для щоденних поїздок на роботу або для того, щоб залишити машину, коли ви їдете в магазин, хоча ми знайшли їх трохи брязкітливими під час тестування.

Електродвигун Ebikemotion плавно та ефективно передає свою потужність і забезпечує великий запас ходу між заряджаннями, що робить Ribble набагато більшим, ніж просто велосипед для поїздок з пункту А в пункт Б.

Зрозуміло, що він не працює так само, як Canyon Grail:ON з точки зору швидкого і щільного крутного моменту, але постукайте по ньому, і він буде приємно цокати, знімаючи вершину з будь-яких напружених поїздок.

З усіма додатковими функціями в стандартній комплектації та стильним зовнішнім виглядом Ribble Hybrid AL e є чудовим електричним велосипедом за свої гроші.

Причини, яких слід уникати

Весела їзда, яка чудово підходить для міського середовища, але також забезпечує впевнену їзду по пересіченій місцевості. ось що таке спеціалізований велосипед Turbo Vado.

Якщо ви шукаєте велосипед, який повністю інтегрований з фарами, крилами та багажником (вантажопідйомністю 27 кг), а також з системою безпеки (на знімному акумуляторі в додатку за допомогою ключа), то це простий вибір. Тільки вага, і в меншій мірі вартість, потребують розгляду.

Ми виявили, що спеціально налаштований двигун 70 Нм/250 Вт плавно і потужно подає потужність, як тільки ви натискаєте на педалі. Діапазон теж відмінний. 95-130 км / 60-80 миль повинні бути легко досяжними за допомогою стандартних налаштувань “Спорт” та “50% потужності. Існує режим Eco, а також Turbo, тому, якщо ви будете обережними, ви можете розраховувати на набагато більший запас ходу.

Це важкий велосипед вагою 60 фунтів / 27 кг, тому його нелегко піднімати, тому будь-кому, кому потрібно зайти або вийти з місця зберігання велосипеда, потрібно буде взяти це до уваги, але крім цього, ми виявили, що спеціалізований Vado Turbo приносить задоволення від їзди на ньому.

Причини, яких слід уникати

Нам дуже сподобалось їздити на швидкісному Ride1Up Roadster V2 з його п’ятьма рівнями підсилювача. Якщо ви схожі на нас і більше звикли до тренувань та перегонів на стандартних шосейних велосипедах, це може легко стати вашою гріховною насолодою. це фантастично весело їздити.

Велосипед був настільки тихим, навіть на 5 рівні, що переконував глядачів, що наш тестувальник мав бути якимось супергероєм, щоб так швидко їхати на 15-відсоткові підйоми. Єдиний мінус. як і інші електровелосипеди, які допомагають лише тоді, коли ви крутите педалі. там, де потрібно було рушати з місця, кривошипи доводилося перевертати, щоб завести двигун, створюючи вагітну паузу на світлофорі, перш ніж рушити з місця.

Заявлена максимальна допоміжна швидкість 24 миль/год (в США) потребує натискання педалей на рівнині, але, без сумніву, це помітно на спусках, де інші велосипеди, такі як Wilier Cento1Hy Ultegra Di2 з автоматичною підтримкою, відключаться і сповільнять вас.

Ця додаткова швидкість також відносить велосипед до класу 3, що означає, що він не відповідає правилам EAPC у Великобританії, але це до речі, оскільки американський бренд Ride1Up в даний час не поставляється туди.

Якщо ви перебуваєте в країні, куди здійснюється доставка: США, Канада та Мексика, то це чудовий варіант, який має дуже високе співвідношення ціни та якості.

Ride1Up. це бренд, орієнтований на споживача. Ознайомтеся з Roadster V2 на його веб-сайті тут.

Причини уникати

Canyon Precede:ON. це ефективний міський велосипед з автоматичною коробкою передач, який завдяки потужному двигуну та панелі керування добре працює в умовах пересіченої місцевості як для використання, так і для відпочинку.

Завдяки вбудованим аксесуарам, таким як ліхтарі, бризковики, багажник та підставка для ніг, ви отримаєте все необхідне для комфортної їзди зі стилем прямо з коробки. Однак всі ці доповнення роблять його одним з найважчих електровелосипедів на ринку, навіть важчим за Specialized Turbo Vado.

Нам дуже сподобався Каньйон Грааль: ON, і ми раді бачити, що Precede:ON також оснащений двигуном Bosch Performance Line CX, хоча в ідеалі ми хотіли б бачити трохи більше заряду в акумуляторі, щоб підтримати інші вражаючі характеристики.

З усім необхідним прямо з коробки, включаючи навігаційну систему та фари, це найпростіший спосіб змінити водіння/громадський транспорт на велосипед, але він коштує дорожче, ніж звичайний автомобіль. Є кілька моделей на вибір, що також трохи знижує вартість, але з шестирічною гарантією це може бути розумною інвестицією.

Єдиний інший момент, на який слід звернути увагу. це те, що Canyon має модель прямого продажу, тому вам доведеться купувати безпосередньо у бренду тут.

Причини, яких слід уникати

Giant Fastroad E Pro. ще один дорожній гібридний велосипед з плоским кермом, що забезпечує зручну посадку навіть для найдосвідченіших велосипедистів, насправді нам так сподобалось їздити на цьому чудовому електричному гібридному шосейному велосипеді, що ми дали йому нагороду Cycling Weekly Editor’s Choice Award.

Шини забезпечують достатню прохідність і можливість їздити по легкому бездоріжжю. Однак під час тестування ми виявили, що алюмінієва рама та вилка досить жорсткі, що підійде тим, хто звик до традиційного шосейного велосипеда, а також тим, хто прагне швидких поїздок на роботу, але варто пам’ятати, якщо ви звикли до більш м’якого гібридного велосипеда.

Нам дуже сподобалася інтеграція акумулятора в велосипед, що часто може бути фактором дизайну, про який забувають на гібридних велосипедах. Ми також були дуже вражені, побачивши специфікацію FastRoad з гідравлічними дисковими гальмами та якісними перемикачами Shimano, з компактним ланцюгом та касетою з широким діапазоном передач ззаду, щоб забезпечити достатню кількість передач для підйому на пагорби, що робить його привабливим.

Чудовий електричний гібридний велосипед за справедливу ціну, який сподобається багатьом різним користувачам.

Причини, за якими не варто купувати

З його 36-вольтовою батареєю, яка повинна давати близько 70 миль ходу, підключеною до середньопривідного двигуна, ми виявили, що електричний велосипед Volt Infinity дає приємне збалансоване відчуття велосипеда.

Shimano забезпечує потужність у вигляді 8-швидкісної втулки Alfine Di2 Shimano Steps, високо оціненого двигуна та специфічного набору для електровелосипедів.

Три різні режими допомоги дозволять вам отримати максимальну віддачу від акумулятора, а дисплей, встановлений спереду, полегшить відстеження, і нам сподобалося, що датчик крутного моменту підхопив, коли ми позначили прапором, і дав нам невеликий поштовх, щоб допомогти нам на нашому шляху.

Раніше схожий на Carrera Subway E, він трохи змінився, і тепер він набагато більш візуально інтегрований, ніж попередня модель, яку ми тестували, хоча він все ще не має швидкознімного заднього колеса, що робить інвестиції в найкращі стійкі до проколів шини або внутрішні трубки розумним вкладенням.

Єдиний реальний мінус. це один розмір підходить для всіх. Чудово, якщо він вам підходить, і не дуже, якщо ні.

Найкращі електричні складні велосипеди

Складні електровелосипеди практичні, якщо ви плануєте поїздку на поїзді або у вас мало місця. Маючи невеликі розміри, акумулятор і двигун можуть становити значний відсоток ваги, тому основна увага часто приділяється максимальному зменшенню цієї ваги.

Пробіг складних велосипедів часто невеликий, оскільки вони зазвичай використовуються для поїздок на вокзали та з вокзалів, тому запас ходу акумулятора не завжди є важливим фактором.

Якщо ви розглядаєте можливість придбання складного велосипеда, вам може бути корисною наша сторінка з порадами щодо купівлі, яка допоможе вам знайти найкращі складні велосипеди.

Причини, яких слід уникати

Нам дуже сподобався велосипед Brompton Electric, коли ми взяли його на тест-драйв, і ми виявили, що це ідеальний велосипед для поїздок на роботу в пробках, а також для того, щоб прибрати його подалі від дороги після поїздки.

Багато хто вважає цей бренд золотим стандартом складних велосипедів, і Brompton Electric явно відлитий з тієї ж форми.

Як і у випадку з будь-яким велосипедом Brompton, бренд повністю контролює інженерію, тому все, від рами до двигуна, було розроблено власними силами. Однак Brompton звернувся до досвіду Williams Advanced Engineering, коли справа доходить до двигуна, розробивши на замовлення легку знімну батарею та двигун.

Як і слід було очікувати, коли команда інженерів Формули-1 потрапила під капот Brompton Electric, невеликий, але ідеально сформований двигун показав себе з найкращого боку, забезпечуючи потужність плавно, безпечно і саме тоді, коли вона вам потрібна.

Рама відповідає високим стандартам Brompton, і хоча вона одного розміру, зберігає можливість вибору керма, висоти підсідельного штиря і навіть ширини сідла. Є шість швидкостей, що дає вам багато можливостей для гри, коли ви потрапляєте на пагорб.

Незалежно від вашої остаточної комплектації, ви можете бути впевнені в тому, що велосипед можна скласти, що є однією з причин, чому Brompton виділяється серед інших складних велосипедів. У складеному вигляді він займає одну з найменших площ: 565 мм заввишки x 585 мм завширшки x 270 мм завдовжки (22.2 x 23 x 10.6). Це означає, що він дуже портативний і здатний поміститися в найменшому просторі, хоча зауважте, що через незалежний двигун і акумуляторну батарею вам доведеться працювати двома руками, тому краще інвестувати в рюкзак для інших ваших речей.

Під час тестування ми відчули, що це абсолютна мрія про велосипед, фактично, ми навіть назвали його транспортною революцією. Якщо вас турбує вага понад 17 кг, тепер є велосипед Brompton Electric P Line, який використовує легші матеріали рами, щоб зменшити заявлену вагу до 15 кг.6 кг.

Причини, яких слід уникати

G4i. це надійний вибір для тих, хто їздить на роботу, з можливістю додати багато аксесуарів, таких як бризковики (крила), передній і задній багажник, інтегровані ліхтарі, кобура з замком і дорожній чохол.

Конструкція складається навпіл, так що ви можете штовхати його на колесах замість того, щоб нести його, або ви можете повністю скласти його в компактну упаковку. Вбудована задня підвіска, приховані кабелі та повністю закрита трансмісія.

Він має непомітно інтегрований USB-порт на кермі, що дозволяє власникам заряджати телефон або інші невеликі пристрої від акумулятора велосипеда, коли вони не використовуються. хоча ми виявили, що якість інтегрованого кріплення для телефону не зовсім відповідає якості самого велосипеда. Те саме стосується світлодіодного дисплея, який ми вважаємо досить простим. хоча інформація, яку він надає, є корисною.

Він також, ймовірно, буде досить низьким в обслуговуванні, враховуючи, що трансмісія повністю закрита. Це має сенс, враховуючи, що цілорічні поїздки на роботу зазвичай означають їзду на велосипеді по мокрому асфальту. G4i використовує 3-швидкісну внутрішню втулку Shimano Nexus. З 1 “еластомерною підвіскою та 2.Шини шириною 35 дюймів, це один з найзручніших маленьких велосипедів. Одностороннє кріплення колеса означає, що вам навіть не доведеться знімати колесо, якщо ви проколюєте одне з 20-дюймових коліс.

Електричний двигун G4 потужністю 500 Вт (250 Вт у Великобританії/ЄС) та літій-іонна батарея ємністю 375 Вт-год забезпечують запас ходу до 80 км (50 миль), але найбільше, що ми змогли проїхати. лише 44 км (27 миль). Чесно кажучи, це було в одному з найбільш “допоміжних” режимів, і у мене завжди були ввімкнені денні ходові вогні. а місто Бат добре відоме своїми жорстоко крутими пагорбами.

Велосипед доступний від 17.6 кг / 38.8 фунтів. Однак, оскільки вага розташована низько на рамі, це, принаймні, робить їзду більш стабільною. Механізм складання був вдосконалений у порівнянні з попередніми версіями, і його можна швидко скласти в невелику упаковку. Gocycle стверджує, що це можна зробити всього за десять секунд; ми виявили, що це ближче до 20.

Посібник з купівлі електровелосипеда

найкращі, електровелосипеди, 2023, всіх

Думаючи про покупку електричного велосипеда? Спочатку прочитайте цей посібник для покупця.

Щодня все більше і більше велосипедистів відкривають для себе, як електровелосипед може допомогти їм побачити більше, зробити більше і отримати більше задоволення від їзди на двох колесах. Маючи більш ніж 50-річний досвід створення одних з найбільш інноваційних та технологічно просунутих велосипедів у світі, Cannondale лідирує на шляху до електрифікованого майбутнього. Незалежно від того, як і куди ви їздите, є електричний велосипед Cannondale, який ідеально підходить для вашої подорожі. Цей посібник для покупця допоможе вам вибрати правильний електровелосипед для вас та стилю їзди, яким ви хочете займатися.

Чому варто їздити на електровелосипеді?

Незалежно від рівня вашого досвіду як велосипедиста, є багато чудових причин, щоб їздити на електровелосипеді. Незалежно від того, куди ви їдете, електровелосипед дозволить вам їхати далі, швидше та легше. Для тих, хто хоче відмовитися від автомобіля, можливість долати довгий шлях додому, менше потіти і перевозити більше речей є дуже привабливою. Як дорожні, так і позашляхові велосипедисти знаходять, що електричні велосипеди допомагають їм насолоджуватися підйомами так само, як і спусками, отримуючи вдвічі більше задоволення. А для тих, хто займається фітнесом, електровелосипеди роблять кожну поїздку швидшою та якіснішою, з додатковим запасом ходу, щоб відкривати нові місця та не відставати від друзів під час групових поїздок.

Підсумок: Їзда на електровелосипеді. це все, що ви любите в їзді на велосипеді, тільки краще.

Що таке електровелосипед?

Маючи схожі відчуття від їзди та керованість з традиційними велосипедами без електродвигуна, електровелосипеди використовують електродвигун для посилення сили педалювання велосипедиста. Зазвичай двигун розташовується або в задній втулці, або в середині рами, біля педалей. Літій-іонні акумулятори великої ємності, зазвичай заховані в нижній трубі рами, живлять двигун. Підключений дисплей надає важливі дані про поїздку, включаючи швидкість, дальність і рівень потужності, а контролер, встановлений на кермі, дозволяє легко вибрати рівень моторизованої допомоги, який найкраще відповідає вашим потребам.

Як працюють електровелосипеди. Електровелосипеди працюють дуже схоже на традиційні велосипеди, але з перевагою моторизованої допомоги. Увімкнувши велосипед (зазвичай на контролері або підключеному дисплеї), просто виберіть відповідний режим допомоги та почніть крутити педалі. Коли двигун відчуває, що ви крутите педалі, він починає надавати допомогу на пропорційному рівні, залежно від обраного режиму допомоги. Залежно від класу електровелосипеда (описано в наступному розділі), моторизована підтримка доступна на швидкості до 20 або 28 миль/год, після чого вона зменшується.

Які основні характеристики електровелосипедів?

Запас ходу Коли ви купуєте електровелосипед, ви побачите, що більшість моделей мають заявлений максимальний запас ходу. Хоча це хороший спосіб порівняти велосипеди один з одним у торговому залі, важливо зазначити, що ваш вибір і стиль їзди можуть суттєво вплинути на фактичний пробіг на одному заряді будь-якого електричного велосипеда.

Якщо ви належите до тих, хто любить високий рівень допомоги або їздить на великих пагорбах, ви можете очікувати, що ваш акумулятор буде вимагати зарядки частіше, ніж заявлений виробником діапазон пробігу. Саме з цієї причини більшість електровелосипедів Cannondale мають індикатор залишкового пробігу на дисплеї. Контролер відстежує рівень заряду акумулятора та оцінює дальність поїздки на основі ваших налаштувань і стилю їзди, тому часто це кращий і точніший спосіб зрозуміти, як далеко ви можете проїхати на одному заряді акумулятора.

Всі електровелосипеди Cannondale розроблені таким чином, щоб забезпечити більший запас ходу, ніж зазвичай потрібно. Залежно від моделі, ви можете розраховувати на пробіг від 40 до 100 миль на одному заряді, чого має бути достатньо, щоб дістатися до більшості пунктів призначення.

Швидкість/клас У Сполучених Штатах електровелосипеди відносять до одного з трьох класів залежно від типу допомоги та максимальної швидкості з підтримкою. Якщо ви плануєте використовувати електровелосипед на позавуличних велодоріжках, важливо розуміти місцеві закони про електровелосипеди. Залежно від вашого місцезнаходження, можуть діяти правила, які забороняють їзду на електровелосипеді класу 2 або 3 на позначених велосипедних доріжках або стежках.

Щоб дізнатися більше про закони конкретного штату, відвідайте сторінку People For Bikes Policies and Laws.

Потужність/Ватти Легко загубитися в цифрах, коли йдеться про потужність електровелосипеда. Це тому, що “потужність” електровелосипеда виражається двома способами: як функція ємності акумулятора (у Ваттах на годину) і як вихідна потужність двигуна (у Ваттах).

В США.S., електровелосипеди обмежені максимальною потужністю 750 Вт або однією кінською силою. На максимальній потужності електродвигуни електровелосипедів виробляють менше одного відсотка від потужності автомобільного двигуна. Той факт, що менше однієї кінської сили може забезпечити таку значну допомогу, свідчить про внутрішню ефективність велосипеда, а також про спроектовану ефективність моторної системи.

Ємність акумулятора Ємність акумулятора електровелосипеда концептуально подібна до розміру бензобаку легкового або вантажного автомобіля, а потужність електродвигуна велосипеда подібна до потужності двигуна автомобіля. Як і при водінні автомобіля, ваш вибір і місцевість можуть мати значний вплив на дальність поїздки на електровелосипеді. Якщо ви постійно використовуєте електровелосипед на максимальній потужності і їздите горбистою місцевістю, ви можете розраховувати на значно меншу кількість миль на одному заряді акумулятора. З іншого боку, якщо ви працюєте на меншій потужності і їздите по відносно рівній місцевості, ви можете значно збільшити запас ходу вашого електровелосипеда.

Номінальна потужність батареї електровелосипеда у Вт/год узгоджується з потужністю електродвигуна, щоб досягти бажаного часу роботи. Хоча деякі велосипедисти думають, що більший акумулятор з більшою ємністю завжди кращий, це не обов’язково так, адже збільшення ємності акумулятора означає збільшення ваги.

Ось чому кожна модель електричного велосипеда Cannondale має батарею, ємність якої точно відповідає потребам моторної системи, щоб забезпечити оптимальний баланс потужності, керованості, відчуттів та тривалості роботи.

Вага Подібно до традиційних велосипедів, сучасні електровелосипеди мають широкий діапазон ваги. від 25 фунтів до 75 фунтів і більше. І хоча деякі велосипедисти прагнуть мати якомога легший велосипед, правда полягає в тому, що існує певний баланс. Купівля електровелосипеда, який найкраще відповідає вашим конкретним потребам, набагато важливіша, ніж придбання найлегшого електровелосипеда.

Реально кажучи, електровелосипеди завжди будуть важити більше, ніж їхні традиційні аналоги. Основний внесок у вагу велосипеда вносять двигун, акумулятор і контролер, але електричні велосипеди також використовують міцніші рами, колеса, гальма і шини, розроблені для того, щоб витримувати додаткову потужність і вагу. Кожен з цих “специфічних для електровелосипедів” компонентів також додає певну частку ваги, однак завдяки перевагам моторизованої допомоги ви навряд чи помітите зайву вагу.

Як результат, у порівнянні з традиційним велосипедом подібного стилю, перехід на електрифіковану модель додасть від семи до 20 фунтів (або більше для деяких моделей) до загальної ваги велосипеда.

У Cannondale ми використовуємо наш більш ніж п’ятдесятирічний досвід створення одних з найлегших і найшвидших велосипедів у світі, коли розробляємо наші моделі електровелосипедів. Насправді, наш шосейний велосипед SuperSix EVO Neo важить лише 25 фунтів і є одним з найлегших та найшвидших електричних велосипедів у світі.

Це лише один приклад, але загалом, незалежно від типу електричного велосипеда, який ви розглядаєте, ви можете очікувати, що моделі від Cannondale будуть значно легшими, ніж інші варіанти. І хоча вага. це лише один з факторів при прийнятті рішення про покупку, придбання легшого електровелосипеда. це те, що ви будете цінувати кожен день.

Гальма Через підвищену швидкість і вагу електровелосипеди повинні мати хороші гальма. Ось чому ви знайдете дискові гальма на кожній моделі електровелосипеда Cannondale. Подібно до гальм на автомобілі чи мотоциклі, дискові гальма пропонують найкраще поєднання потужності, керованості та ваги.

Існує два основних типи дискових гальм, що використовуються на електровелосипедах: механічні та гідравлічні. Це стосується методу, який використовується для притискання гальмівних колодок до гальмівного ротора для зупинки велосипеда. Механічні дискові гальма використовують стандартний гальмівний трос від гальмівного важеля до важеля на гальмівному супорті, який механічно притискає колодки до ротора. Механічні дискові гальма добре працюють і є економічно ефективними, тому ви зазвичай знайдете їх на більшості електровелосипедів початкового рівня.

Гідравлічні дискові гальма використовують гальмівну рідину (DOT або мінеральне масло), яка тисне на поршні, до яких кріпляться гальмівні колодки, що активує гальмо. Оскільки тертя в системі дуже мале, гідравлічні дискові гальма можуть бути потужнішими, з кращим “відчуттям” і керованістю гальмівного важеля.

Підвищена потужність і модуляція роблять гідравлічні дискові гальма природним вибором для електровелосипедів середнього та високого класу.

Компоненти В електровелосипедах, як правило, використовуються такі ж компоненти трансмісії та перемикання передач, як і в традиційних велосипедах. Шукайте компоненти трансмісії від Shimano або SRAM, двох провідних світових виробників. Залежно від моделі, ви знайдете компоненти обох брендів у всій лінійці електровелосипедів Cannondale.

У міру зростання ціни вказані компоненти будуть легшими та міцнішими, а додаткові шестерні зменшуватимуть проміжки між передачами, щоб ви відчували себе комфортніше. І на крайній випадок, ви знайдете електронні компоненти трансмісії, які пропонують ідеальне поєднання легкості та точності перемикання передач.

Стиль Стиль електровелосипеда, який ви врешті-решт виберете, повинен бути таким, що добре підходить для тих видів їзди, які ви хочете на ньому робити. Ваші особисті вподобання також відіграють важливу роль у прийнятті рішення, оскільки кожен має різний баланс пріоритетів. Те, що добре працює для одного гонщика, не обов’язково підійде вам.

Ми пропонуємо багато моделей електричних велосипедів з традиційною ромбовидною рамою або рамою типу “Remixte”, тому ви можете вибрати стиль рами, який найкраще відповідає вашим потребам.

Частини електровелосипеда

Хоча електричні велосипеди часто виглядають і відчуваються так само, як і їхні аналоги без електродвигуна, є кілька відмінностей, які відрізняють електровелосипеди, зокрема, двигун, акумулятор, підключений дисплей і контролер. Кожна з них виконує певне завдання, щоб ваш електровелосипед міг надавати моторизовану допомогу.

Двигун Більшість сучасних електровелосипедів оснащені двигуном із середнім приводом або втулкою. Жоден тип двигуна не є ні кращим, ні гіршим. Швидше за все, найкращий тип двигуна для вас. це той, який найкраще відповідає вашим потребам і вимогам їзди, яку ви практикуєте.

Двигуни з середнім приводом, з двигуном, розташованим по центру рами біля педалей, зазвичай є найефективнішим і найпотужнішим типом електродвигунів для електровелосипедів. Легко відрізнити електровелосипед, оснащений середньопривідним двигуном, оскільки рама повинна бути побудована так, щоб вмістити моторну систему, а педалі прикріплені до двигуна. Низьке, централізоване розташування двигуна та природне відчуття допомоги роблять середньопривідні двигуни чудовим вибором для високопродуктивних електричних гірських та гравійних шосейних велосипедів.

Втулкові електродвигуни, з двигуном, розташованим під переднім або заднім колесом, зазвичай простіші та легші, ніж моделі з середнім приводом, що робить їх дуже хорошим варіантом для електровелосипедів, призначених для поїздок на роботу, подорожей та фітнес-подорожей. Електричні велосипеди, оснащені втулковими двигунами, часто дешевші, ніж ті, що мають двигун із середнім приводом, а останні досягнення в технології втулкових двигунів забезпечують більш плавне та природне відчуття допомоги, ніж попередні покоління втулкових двигунів.

Батарея Майже всі сучасні електровелосипеди живляться від акумуляторних літій-іонних батарей великої ємності. Батареї, часто заховані в нижній трубі рами, бувають різної ємності, яка виражається у ватах на годину (Вт/год). Більшість електровелосипедів мають акумулятори в діапазоні від 250 Вт-год до 750 Вт-год. Важчі та потужніші електровелосипеди потребують акумуляторів більшої ємності, щоб забезпечити достатній час роботи, тоді як легші та менш потужні електровелосипеди добре працюють з акумуляторами меншої ємності. У той час як деякі електровелосипеди мають вбудовану батарею, інші мають знімну батарею, яку можна замінити або зарядити від велосипеда. Існують навіть електровелосипеди, такі як Cannondale Tesoro та SuperSix EVO Neo, які можуть вмістити знімний акумулятор на додаток до вбудованого, що означає, що ви можете подвоїти запас ходу між підзарядками.

Підключений дисплейЗазвичай розташований на кермі або на передній частині верхньої труби рами, підключений дисплей надає важливу інформацію про поїздку та стан велосипеда, включаючи швидкість, рівень заряду акумулятора та кілометраж, який залишилося проїхати без підзарядки. Деякі моделі, такі як Cannondale Treadwell Neo, дозволяють підключати велосипед до смартфону через Bluetooth за допомогою спеціального додатку.

КонтролерРозташований з лівого боку керма для легкого доступу на ходу, контролер дозволяє вибрати режим допомоги, який найкраще підходить для ваших поточних умов. На деяких електровелосипедах контролер і підключений дисплей об’єднані в один блок, в той час як інші мають окремі дисплеї і контролери.

Дросельна заслінка На додаток до допомоги при педалюванні, всі електровелосипеди класу 2 і деякі класу 3 оснащені дросельною заслінкою, яка дозволяє двигуну забезпечувати потужність, не вимагаючи від велосипедиста крутити педалі. Зазвичай дросель на електровелосипеді. це або поворотна ручка, подібна до мотоциклетної, або важіль, подібний до дросельної заслінки квадроцикла чи снігохода.

На що слід звернути увагу при покупці електровелосипеда?

Де ви хочете їздити? Якщо ваша основна мета. виходити на вулицю, займатися спортом і отримувати задоволення від їзди з друзями та родиною, зверніть увагу на електричний фітнес-велосипед. Хочете їздити по дорозі з фігурним кермом у стилі drop? Електричний дорожній велосипед. це те, що ви шукаєте. Якщо ви хочете їздити по дорозі або велодоріжках, але хочете робити це з прямим кермом у стилі MTB, електричний туристичний велосипед. чудовий вибір. зацікавлені в подоланні міських джунглів або, можливо, замінити поїздки на автомобілі на електровелосипед? Погляньте на електричний міський велосипед. А для тих, хто безмежно любить одноколійні траси, електричний гірський велосипед. це саме те, що треба.

Скільки ви хочете витратити? Хоча на ринку є неймовірно недорогі електровелосипеди, ви отримуєте те, за що платите. Початкова ціна електричного велосипеда преміум-класу становить близько 1 900 доларів, а є варіанти вартістю понад 10 000 доларів. Ось чому важливо врахувати свій загальний бюджет перед тим, як почати покупки. З підвищенням ціни електричні велосипеди стають краще оснащеними: батареї з більшим запасом ходу, більш ефективні моторні системи, сучасні дисплеї та контролери, а також легші та якісніші рами, гальма та компоненти трансмісії. Незалежно від того, як ви плануєте їздити, ми рекомендуємо врахувати вартість велосипедного спорядження, включаючи велосипедний шолом, велосипедне взуття та одяг, а також аксесуари, такі як підлоговий насос та інші предмети для ремонту/обслуговування, у вашому загальному бюджеті.

Для чого ви будете використовувати велосипед найчастіше? Якщо ви, як і більшість людей, купуєте один електровелосипед, щоб покрити всі різні види їзди, які ви хочете робити. Подумайте про те, що ви в першу чергу хочете робити з велосипедом, але також враховуйте свої амбітні цілі. Таким чином, ви зможете вибрати велосипед, з яким вам буде легко жити кожен день, але який не буде стримувати вас від досягнення ваших майбутніх цілей.

Якщо ви купуєте свій новий електровелосипед як один з велосипедів у великій колекції велосипедів, ви можете бути більш спеціалізованими у виборі електричного велосипеда. Однак варто ретельно продумати, яку роль ви хочете, щоб ваш новий електровелосипед відігравав у вашому житті, і зробити покупку відповідно до цього.

Далі ми розглянемо різні типи електровелосипедів та види їзди, для яких вони призначені.

Електромобілі дорогі. Ці міські жителі взагалі відмовилися від автомобілів. заради електровелосипедів

найкращі, електровелосипеди, 2023, всіх

Лелак Альмагор везе свого сина, 3-річного Орена, і доньку-немовля Тамар на своєму електровелосипеді.

Електромобілі розглядаються як ключовий спосіб зменшити викиди, що спричиняють зміну клімату, але вони дорогі. За даними Kelley Blue Book, середня ціна, заплачена за новий електромобіль до кінця 2022 року, становила понад 65 000 доларів.

Хоча експлуатаційні витрати, як правило, нижчі, ніж у транспортного засобу, що працює на бензині, існують витрати на податки, страхування та паркування.

Лелак Альмагор вважає, що є кращий спосіб відмовитися від автомобілів на викопному паливі.

Я просто ненавиджу їздити за кермом. Сидіти, стояти в пробках і чекати. це просто не для мене. каже мати трьох дітей з Вашингтона, округ Колумбія, яка пересіла на електровелосипед.C.

Вона майже всюди возить свою сім’ю на електровелосипеді.

Вона довела це, взявши мене на прогулянку разом зі своїм 3-річним сином Ореном, пристебнутим поруч зі мною, і своєю маленькою донькою Тамар, надійно закріпленою в дитячому сидінні.

найкращі, електровелосипеди, 2023, всіх

Лелак Альмагор і двоє її дітей беруть Адама Бірна з NPR на прогулянку на своєму електровелосипеді. Ерік Бурланд сховати підпис

найкращі, електровелосипеди, 2023, всіх

Лелак Алмагор та двоє її дітей катають Адама Бірна з NPR на своєму електровелосипеді.

Незважаючи на те, що Тамар стискала свій бубон, вона трохи вередувала. можливо, через те, що 200-фунтовий незнайомець заповнив її простір. але швидко заснула, як тільки ми рушили в дорогу.

Орен насолоджувався підйомами і спусками на стежці столичного метрополітену округу Колумбія.

Мені подобається їздити вгору-вниз і вгору-вниз. верещав він.

Альмагор пробувала інші варіанти поїздок на роботу, наприклад, громадським транспортом, але це стало проблематично, коли у неї з’явилися діти.

Раніше я часто їздила на метро і автобусом, а потім, коли у мене з’явилися діти, стало трохи складніше добиратися туди, куди ми їхали з дітьми, і з речами, які у них є. сказала вона.

У минулому Альмагор також намагалася їздити на звичайному велосипеді, але називає себе невдахою-велосипедистом.

Я не з тих, хто їздить на велосипеді в спандексі, це не про мене. Я дійсно ненавиджу їздити на велосипеді на пагорби. додала вона.

Газова енергія на електричну енергію на. Сила ноги?

Електричні велосипеди використовують акумулятор та електродвигун, щоб збільшити власний внесок велосипедиста, а в деяких випадках. повністю замінити його.

Заміна автомобільних поїздок на такі поїздки має очевидний вплив на навколишнє середовище, навіть якщо це не основна мотивація Аламгора для їзди на велосипеді.

Я відчувала провину кожного разу, коли користувалася автомобілем, частково через мою стурбованість щодо викопного палива та вуглецевого сліду моєї сім’ї, але якби не було способу виправити це, який був би зручним і приємним, ми, ймовірно, все ще їздили б на машині і відчували б провину за це. сказала вона.

Купівля електровелосипеда змінила більше, ніж спосіб пересування Альмагор.

Після 19 років роботи вчителькою, вона настільки полюбила “велосипедне життя”, що зрештою почала працювати в компанії, у якої купила велосипед.

Легкість і зручність, які відчуває Алмагор, можуть переконати більше людей відмовитися від автомобіля для таких коротких поїздок, і таких людей багато.

Бюро транспортної статистики виявило, що у 2021 році 52% усіх поїздок становили три милі або менше. відстань, яку більшість людей може подолати на електровелосипеді.

Саме тому місто та округ Денвер роздає ваучери на придбання електровелосипедів.

У нас досить залежна від автомобілів культура, тому у нас досить високий рівень поїздок на одномісних транспортних засобах. сказала Грейс Трокколо Рінк, виконавча директорка міського Управління кліматичних дій, сталого розвитку та стійкості.

Деякі вулиці, закриті під час пандемії для пішоходів, залишаться вільними від автомобілів

Програма була запущена минулого року в День Землі.

Мешканці Денвера можуть отримати 400 доларів за електровелосипед, або 1200 доларів, якщо вони мають нижчий дохід. І ця сума приблизно дорівнює ціні електровелосипеда початкового рівня, який коштує дорожче, ніж більшість звичайних велосипедів.

Якщо вони хотіли е-вантажний велосипед, який дійсно підходить для заміни поїздок на автомобілі, вони отримували додаткові 500 доларів. Ваучери були настільки популярними, що міське фінансування на весь 2022 рік було швидко виділено.

Програма відновиться наприкінці січня 2023 року, хоча суми ваучерів будуть дещо меншими. У місті кажуть, що це допоможе їм зробити фінансування доступним для більшої кількості нових велосипедистів.

У Troccolo Rink кажуть, що ваучери допомогли людям відважитися на купівлю електровелосипеда.

Ці витрати можуть бути значними, оскільки електровелосипеди зазвичай коштують дорожче, ніж так звані акустичні велосипеди.

Але програма Денвера має запланований ефект, згідно з попередніми результатами опитування отримувачів ваучерів.

В середньому люди, які відповіли, кажуть, що вони їздять на велосипеді 26.2 милі в цілому на тиждень, і вони замінюють 3.4 поїздки автомобілем в середньому 21.6 миль замінених автомобільних поїздок на тиждень. Я думаю, що це досить хороший результат, зазначив Трокколо Рінк.

Національні парки намагаються освоїти е-велосипеди

Саме через такі цифри захисники велосипедів, такі як Ноа Банаян з організації “Люди за велосипеди”, хочуть бачити стимули на федеральному рівні.

Кожна громада повинна думати про найшвидші способи скорочення викидів. Це не обов’язково створення мережі зарядних станцій для електромобілів, яка запрацює через п’ять чи десять років. Ми даємо людям електровелосипед і даємо їм безпечне місце, де вони можуть на ньому їздити, сказала вона.

найкращі, електровелосипеди, 2023, всіх

Ноа Банаян зі своїм електровелосипедом на велодоріжці на Пенсильванській авеню. Адам Бірн сховати підпис

найкращі, електровелосипеди, 2023, всіх

Ноа Банаян зі своїм е-велосипедом на велодоріжці на Пенсильванія Авеню.

Банаян сподівається, що законодавці у Вашингтоні ухвалять такі ж стимули для електровелосипедів, які доступні для людей, що купують електромобілі.

Йдеться про те, щоб дати людям вибір, як вони пересуваються. І якщо ми даємо людям стимул вибирати автомобілі, електромобілі, а не обов’язково електричні велосипеди, тоді ми замикаємо нашу транспортну систему в тому вигляді, в якому вона була, в якому дійсно домінують автомобілі, додала вона.

За словами Скайлер МакКінлі з AAA Колорадо, одна з проблем з впровадженням електровелосипедів буде пов’язана з людьми, які живуть у сільській місцевості.

Зараз по всій Америці неймовірно дорого жити в містах. Люди все частіше живуть не в міських центрах. Вони знаходяться далі, де їм, можливо, доведеться витратити значну кількість часу, щоб дістатися, скажімо, до продуктового магазину. У такому випадку, за його словами, вони, ймовірно, віддадуть перевагу двигуну внутрішнього згоряння, а не електровелосипеду.

Чиновники шукають рішення проблеми вибуху акумуляторів електровелосипедів

МакКінлі каже, що через високу ціну електромобілів, ймовірно, деякий час перевага буде віддаватися автомобілям з бензиновим двигуном.

Проблема з електромобілями з точки зору справедливості полягає в тому, що середня вартість електромобіля в США перевищує 65 000 доларів. І хоча доступні знижки, відшкодування та заохочення, це дуже дорого для тих, хто купує новий автомобіль. Звичайно, ринок вживаних автомобілів для електромобілів дуже обмежений, оскільки вони відносно нові. Тож знайти доступний за ціною електромобіль для багатьох американців, які працюють, не є реальною перспективою.

Незважаючи на те, що МакКінлі працює в автомобільній галузі, він бачить привабливість електровелосипедів.

Якщо ви живете в місті і вам потрібно купити продукти в супермаркеті, який знаходиться в двох милях від вас, це зовсім не обов’язково повинна бути поїздка на машині. Ви можете придбати вантажний електровелосипед і виконувати це завдання безпечно, ефективно і майже так само легко, як і з автомобілем, сказав він.

Але для Алмагора у Вашингтоні поїздки на далекі відстані не є проблемою.

За останні кілька років ми з чоловіком проїхали на наших велосипедах 12 тисяч миль. Коли я думаю про цю цифру, для мене найбільше значення має те, скільки хвилин я провела, розважаючись з дітьми на свіжому повітрі.

Аудіоверсію цього матеріалу відредагувала Міранда Кеннеді. Цифрову історію відредагував Маджд Аль-Вахейді.

Чому варто купити електровелосипед замість електромобіля

найкращі, електровелосипеди, 2023, всіх

Виходимо за двері? Прочитайте цю статтю про новий додаток Outside, доступний на пристроях iOS для членів асоціації! ,name:in-content-cta,type:link’Завантажити додаток.

Ще до того, як російське вторгнення в Україну спричинило зростання цін на нафту, електромобілі переживали момент. Рекламна лінійка для Суперкубка є розумним барометром пріоритетів автовиробників, і для гри 2022 року шість компаній, від Chevy до новачка Polestar, запустили рекламні ролики з електромобілями (у порівнянні з одним минулого року).

Для любителів активного відпочинку слід зазначити, що модельний ряд явно зміщується від вишуканих Prius (Prii) до електромобілів, які?) та Leafs (Листя?) до м’язистих електрифікованих Silverados та Cybertrucks. Від нового Ford F-150 Lightning до Rivian R1T, який матиме ідеально “зрозумілу” похідну кухню, створену у співпраці зі Snow Peak. автомобільна промисловість впритул наблизилася до того, щоб запропонувати електромобілі, які настільки ж придатні для походів, гірськолижних канікул і взагалі пригод, як і їхні побратими з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ).

Тож у вас може виникнути спокуса оновити його: якщо ви можете отримати всі ті переваги, які пропонує ваш поточний транспортний засіб, без витрат і провини за викопне паливо, то що тут поганого, правда??

Окрім доступності (наприклад, електричний Silverado запланований на 2024 рік), є ще одна причина пригальмувати свій ентузіазм. Хоча електромобілі є кращим вибором, ніж автомобілі та вантажівки з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ) за деякими показниками, вони все одно вимагають великих витрат, як у прямому, так і в переносному сенсі. Я тут, щоб навести інший аргумент: Якою б не була ваша мета. заощадити гроші, зберегти планету або свій розум і здоров’я. електромобіль, який змінить ваше життя, не є легковим автомобілем, вантажівкою або позашляховиком. Це електронний велосипед.

Я вже чую сміх і але-але-але.

“Я не можу кататися на лижах з електровелосипедом!”

“Цей вантажний велосипед не вмістить і п’ятої частини мого автомобільного спорядження для кемпінгу.”

Ми можемо “що, якщо” всі види конкретних сценаріїв, для яких електровелосипед не працює. І якщо вам потрібен новий транспортний засіб, щоб замінити улюблену ранню Tacoma з 300 тис. км на одометрі і достатньою кількістю іржі, що ви можете майже бачити крізь дошки підлоги, неодмінно зробіть свій наступний чотириколісний транспортний засіб електричним. Я не закликаю вас повністю відмовитися від чотириколісного транспорту в дусі Кортеса, який спалив свої кораблі. Я пропоную залишити стару машину, придбати електровелосипед і використовувати його замість поїздок на машині. Я хочу сказати, що хочу, щоб ця статистика про те, що типовий автомобіль стоїть на стоянці 95 відсотків часу, зросла ще більше. Я кажу, що навіть для лижників, автокемперів та підрядників іноді це працює, тому що електровелосипед, особливо сьогоднішній вантажний варіант, насправді набагато більш придатний для щоденного використання, ніж здається.

Американці люблять позашляховики та вантажівки, тому що вони міцні, потужні та універсальні. Вони можуть перевозити багато речей, і ви можете модифікувати їх або додавати аксесуари, щоб зробити чудову машину для пересування по суші / кемпінгу. Але, як показує щорічне опитування 250 000 власників транспортних засобів, проведене компанією Strategic Vision, приблизно третина власників пікапів перевозять щось у кузові своєї машини раз на рік або рідше. Звичайно, автомобільний кемпінг покладається на автомобіль. Скільки днів на рік ви ходите в походи?? Решту часу ця відданість максимальній корисності означає, що ми сильно перевантажені, використовуючи 4000-фунтовий транспортний засіб в основному для поїздок менше шести миль: неефективно переправити одну людину на роботу і назад, донести 50 фунтів їжі додому з місцевого продуктового магазину, або проїхати кілька миль до початку стежки для пробіжки. Це все, з чим електровелосипед може впоратися з легкістю. А кемпінг, якщо розібратися.

З огляду на наше реальне, щоденне використання, а не уявну версію #livingmybestlife, порівнюючи чотири колеса (ДВЗ або електромобіль) з двома, електронний велосипед явно виходить на перше місце майже за всіма показниками. І люди це помічають. За останні два роки електровелосипеди перевершили продажі електромобілів в США.S. Нещодавні дослідження показують, що існує значний інтерес громадськості до переходу на велосипеди, якщо міста мають безпечну інфраструктуру; близько 70 відсотків людей у 50 найбільших метрополітенах США.S. кажуть, що хотіли б їздити більше, але не роблять цього через занепокоєння з приводу безпеки на дорогах. Це не просто розважальна їзда: нещодавнє опитування McKinsey показало, що 32 відсотки американців воліли б їздити на роботу на велосипеді.

Все це говорить про те, що найрозумнішим рішенням для вашого гаманця, для планети, для вашого здоров’я і щастя є не заміна вашого бензиновика на електромобіль, а збереження вашого поточного транспортного засобу і купівля електровелосипеда, щоб використовувати його як другий (або перший) транспортний засіб для всіх поїздок!) транспортним засобом для всіх тих речей, для яких він набагато кращий вибір, ніж автомобіль.

Для економії грошей

Одним з важливих аспектів, який приваблює людей до електромобілів, є перспектива заощадити гроші на таких речах, як паливо та технічне обслуговування. Витрати на паливо для пробігу автомобіля з ДВЗ на 10 000 миль на рік (приблизно 700-1600) приблизно в два-чотири рази перевищують витрати на зарядку електромобіля за той самий пробіг, згідно з дослідженням AAA “Витрати на водіння у 2021 році. Газ подорожчав у 2022 році: 1,840 для середнього досліджуваного автомобіля, що ще більше збільшує розрив. Ви можете оцінити свої конкретні витрати за допомогою нового калькулятора вартості володіння від ААА.

Але для електровелосипедів витрати значно нижчі, ніж для автомобілів з ДВЗ або електромобілів, частково завдяки відносно крихітним батареям і тому факту, що гібридне джерело живлення (електричне і людське) робить електровелосипеди високоефективними. У найважчому сценарії використання. якщо ви їздите так багато, що повністю розряджаєте батарею ємністю 500 ват-годин 365 днів на рік, і живете в найдорожчому штаті США за вартістю електроенергії (Гаваї). вартість їзди на електровелосипеді становитиме трохи більше 50 доларів на рік. При половині такого використання, при середніх національних витратах на електроенергію, ваші річні витрати на заправку становитимуть 10, або близько 2.5 відсотків від вартості зарядки електромобіля.

А як щодо інших витрат, таких як реєстрація, страхування та амортизація?? Враховуючи це, ви можете очікувати, що електромобіль обійдеться вам приблизно в 7 500 доларів на рік (2 500 без урахування амортизації), повідомляє AAA. Це приблизно середній показник у порівнянні з різними типами автомобілів з ДВЗ. Отже, якщо ви не відмовляєтеся від повнорозмірного пікапа з ДВЗ або позашляховика, ви не заощадите багато грошей, якщо взагалі заощадите, пересідаючи на електромобіль.

Не існує жодного надійного джерела щодо вартості володіння велосипедом; оцінки варіюються від 100 до понад 800 доларів. На мою думку, обидва підходи неправильні; нижча оцінка не реально покриває витрати на обслуговування, тоді як вища намагається врахувати заправку в термінах додаткових калорій для велосипедиста. Але велосипед вже є одним з найефективніших засобів пересування з усіх коли-небудь створених, а легкий електродвигун означає, що ви будете спалювати менше калорій під час їзди, а не більше (хоча різниця не така велика, як ви думаєте). Коротше кажучи, додаткові калорії, що спалюються при крученні педалей, є помилкою округлення в схемі вашої звичайної дієти.

Обслуговування? Проїжджаючи кілька тисяч миль на рік, підрахуйте, що вам знадобиться дві шини (найдорожчі шини для електровелосипедів коштують близько 80 доларів кожна) і два ланцюги (60 доларів за ланцюг для високоякісної моделі електровелосипеда). Додайте ще 50 на оплату праці за все це. Щорічне повне налаштування? Близько 100. Різні ремонти, такі як заміна шини або регулювання гальм? Ще від 50 до 70.

Таким чином, ваші загальні витрати на експлуатацію електровелосипеда, включаючи зарядку, становитимуть близько 500 гривень на рік. Це приблизно на 2 000 менше, ніж коштує експлуатація електромобіля, і майже на 6 000 менше, якщо врахувати невеликі витрати, такі як амортизація, як для електромобіля, так і для велосипеда. Ви не заощадите всі 2,000, однак. Оскільки ви залишили свій поточний автомобіль, ви все одно матимете багато з цих витрат.

Якщо ви зазвичай проїжджаєте 10 000 миль на рік і скоротите цей пробіг на третину за допомогою електровелосипеда, ви заощадите близько 225-525 доларів на бензині за ціною 4 галони за літр. Економію на технічному обслуговуванні складніше виміряти безпосередньо, але підрахуйте, що ви заощадите від 25 до 50 відсотків (ще приблизно 200-400 доларів). Якщо ви можете зменшити пробіг вашого автомобіля до 5 000 км на рік, ви (скромно) знизите свої витрати на страхування, перейшовши на план з низьким пробігом. Загалом, ви заощадите від 400 до 900 доларів на рік, просто замінивши третину ваших автомобільних миль на велосипедні. Їдьте менше, заощаджуйте більше. І у вас все ще є автомобіль.

Для боротьби зі зміною клімату

Транспорт є чи не найбільшим джерелом викидів вуглекислого газу в США.S. А скорочення кілометражу за рахунок переходу на велосипед. це ще й найефективніший спосіб зменшити викиди вуглекислого газу від транспорту. Це тому, що загальний вуглецевий слід будь-якого транспортного засобу можна розділити на дві частини: його створення (фаза виробництва) та експлуатація (фаза використання). Цифра, яка відображає обидва ці показники, називається оцінкою життєвого циклу.

Оцінка життєвого циклу (LCA) зазвичай виражається в грамах вуглекислого газу, виробленого на кожну пройдену милю, що розподіляє вуглець, вироблений при виробництві продукту, на весь його розрахунковий термін служби. Згідно зі звітом Tesla про вплив на навколишнє середовище за 2020 рік, Model 3, що заряджається від електромережі, в США.S. має LCA 180 г/милю, якщо припустити, що він проїде близько 200 000 миль з незначним ремонтом (тобто не потребує нового акумулятора). Варто зазначити, що ця цифра вказана для седана; E-позашляховик або вантажівка матимуть вищу вартість пробігу на милю. Ця цифра стрибає залежно від того, як вона заряджається. У Європі, за словами Tesla, LCA Model 3 знижується до приблизно 120 г/милю завдяки виробництву електроенергії, яке більше покладається на відновлювані джерела енергії та атомну енергетику, ніж на нашу внутрішню енергосистему, тоді як у вугільній та газовій енергосистемі Китаю цей показник становить понад 300 г/милю.

У будь-якому випадку, використовуючи U.S. це означає, що Model 3 за час свого життя вироблятиме 36 000 кг, або майже 40 тонн, викидів вуглекислого газу. (Типовий автомобіль з ДВЗ створює близько 66 тонн CO2 за той самий термін експлуатації.) Для електромобіля, безумовно, найбільша частина викидів вуглецю припадає на його створення. Ваш поточний автомобіль, звичайно, вже існує; викиди вуглецю від його створення вже є безповоротними витратами. Просто їзда на велосипеді, а не на автомобілі, зменшує викиди вуглецю від використання автомобіля, а також зводить нанівець величезні викиди вуглецю, які б виникли від купівлі нового електромобіля. Це, по суті, кампанія Patagonia “Купуй менше” в масштабах, які затьмарюють спроби карликів витягнути ще один гірськолижний сезон з цих панцирних штанів.

А як щодо велосипедів?? У них теж є вуглецеві витрати, так? Минулого року в рамках своїх ініціатив зі сталого розвитку велосипедний бренд Trek опублікував детальний аналіз вуглецевого сліду своєї продукції. Середній велосипед Trek виробляє 174 кг CO2. Єдиний електронний велосипед, включений в аналіз. гірський велосипед з повною підвіскою серії Rail. є гідним представником вантажних велосипедів у своїх алюмінієвих версіях, і для його виробництва потрібно від 190 до 240 кг CO2.

Враховуючи витрати на зарядку (вона займає два-три відсотки енергії, необхідної для зарядки стандартного електромобіля), а також те, що електровелосипед, який проїжджає 2 000 миль на рік, має LCA близько 10-15 г/милю, якщо він працює 10 років з оригінальним акумулятором, рамою та двигуном. Це в 12-18 разів ефективніше, ніж Tesla, в перерахунку на милю пробігу, буквально на порядок менше, ніж навіть у електромобіля, що повністю заряджається від відновлюваних джерел енергії. Сумнівайтеся в моїх розрахунках? Це нове дослідження показує дуже близькі результати.

Оскільки енергосистема (сподіваємось) переорієнтується з викопних джерел енергії на відновлювані джерела, це призведе до зниження загальних вуглецевих витрат на весь електричний транспорт. Якщо цього не відбувається або відбувається повільно, електрифікація все одно допомагає, але на значно нижчому рівні. За оцінками одного з нових досліджень, якщо нинішня енергосистема, що використовує викопне паливо, не буде переорієнтована на відновлювані джерела енергії, половина всіх переваг від збільшення використання електромобілів буде зведена нанівець збільшенням викидів від зростання споживання електроенергії, що робить вуглецево-ефективний транспорт, такий як велосипеди, ще більш важливим.

До речі, все це не стосується вуглецевого сліду інфраструктури, а востаннє, коли ми перевіряли, електромобілі не були меншими або легшими, ніж автомобілі з ДВЗ. Витрати вуглецю на виробництво одного паркувального місця (176 кг) трохи менші, ніж викиди Trek при виробництві середньостатистичного електровелосипеда. Звичайно, велосипеди все ще потребують смуг для руху та паркування, але набагато менше; наприклад, ви можете припаркувати від п’яти до 10 велосипедів на одному паркувальному місці.

Заради кращого життя

Коли справа доходить до можливостей, автомобіль або вантажівка здаються явними переможцями, так?? А в деяких ситуаціях. за дуже поганої погоди, коли вам потрібно перевезти багато речей, або якщо ви їдете за місто в глушину. вони є абсолютно кращими.

Але велосипеди, особливо вантажні, напрочуд універсальні, оскільки автомобільні поїздки часто бувають одномісні (40 відсотків) та короткі (60 відсотків поїздок не перевищують шести миль), перевозять невеликі вантажі, такі як продукти, або взагалі не перевозять нічого. Навіть компактні вантажні велосипеди можуть перевозити щонайменше 350 фунтів, включаючи водія. Відома модель фронтального навантажувача Urban Arrow Family має 16 кубічних футів вантажопідйомності в коробці: достатньо простору для походу в Costco. Потрібно також перевозити людей? Більшість вантажних велосипедів, незалежно від того, чи є вони довгохвостими, компактними або фронтальними, також можуть перевозити двох-трьох людей (двох дорослих або одного дорослого та двох дітей). І перевірте хештег #carryshitolympics для натхнення на тему того, що ви можете реально перевозити на велосипеді.

Інші переваги? Ви отримуєте безкоштовну VIP-парковку скрізь, куди б ви не поїхали. Ви ніколи не застрягнете в пробці. Поїздки на роботу або на велосипеді означають, що ви тренуєтесь, одночасно виконуючи свої справи, отримуючи більше вільного часу для спілкування з сім’єю, друзями чи улюбленими справами. І всі, хто пересів на вантажні велосипеди, можуть розповісти, як їзда на велосипеді допомогла їм поглибити взаємодію та пригоди з родиною, як діти ніколи не нудьгують і люблять їздити на “великому велосипеді” замість машини.

Це додаткове задоволення від життя може бути одним з найбільших дивідендів переходу на інший вид транспорту, хоча його важко виміряти. Але це не єдиний показник якості життя. Їзда на велосипеді замість активного водіння робить ваше місто більш приємним місцем для життя для всіх.

Це тому, що електромобілі вирішують лише одну невелику частину проблем, які роблять володіння особистим автомобілем такою впертою проблемою для міст. Вони можуть працювати на електриці, але вони все ще залишаються автомобілями, і ви не вирішите проблеми автомобіля за допомогою іншого типу автомобіля. Згідно з новим аналізом, проведеним у Німеччині, середня вартість володіння автомобілем впродовж життя становить від 600 000 до 1 мільйона євро. Приблизно третина цієї суми. це те, що економісти називають зовнішніми ефектами: витрати, які сплачують інші люди у вигляді часу, втраченого через затори на дорогах, підвищеної смертності від забруднення твердими частинками та шуму, а також наслідків зміни клімату.

Електромобілі є життєво важливою частиною боротьби зі зміною клімату і відіграватимуть важливу роль в екологізації нашої транспортної системи. Але самі по собі вони не є вирішенням проблеми. Як каже Пітер Нортон, професор Університету Вірджинії і автор книги “Боротьба з трафіком”, електромобіль. це вдосконалення автомобілів, “як фільтр. вдосконалення сигарет”.”

Весь цей час ми говорили про електровелосипеди, тому виникає питання: Чому ви не могли зробити це зі звичайними велосипедами, які крутять педалі?? Звичайно, ви можете. Але додавання легкого електродвигуна. це секретний соус, який перетворює електровелосипед на засіб пересування для утилітарної їзди.

Електровелосипеди просто змінюють геометрію та географію міста. Вони скорочують відстані та згладжують пагорби. Збільшення потужності електродвигуна в два-три рази перетворює виконання доручень і перевезення навіть важких вантажів з важкої роботи, на яку здатен лише найвідданіший (і найсильніший) захисник довкілля, на приємне заняття, доступне навіть людям, які намагаються змінити сидячий спосіб життя. Вони розширюють горизонти, сприяють щоденним пригодам і починають розмову. скажімо, коли ви проїжджаєте повз чергу машин у школі, щоб забрати своїх дітей. Е-велосипеди, разом з іншими формами мікромобільності та постійними інвестиціями в транспорт, є запорукою здорового, вуглецево-нейтрального транспорту в містах, що припиняє залежність від викопного палива та позбавляє автократичних режимів репресивного впливу на двигун.

Якщо щось з того, про що я говорив, має для вас значення, то зберігайте свій автомобіль якомога довше. Просто їздіть на ньому менше, і замініть ці милі на електровелосипед. Спробуйте на три місяці. Я сумніваюся, що ви повернетесь назад.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top