Найкращі електровелосипеди | 15 найкращих електровелосипедів для кожного типу велосипедиста. Велосипед Fixie e

Найкращі електровелосипеди | 15 найкращих електровелосипедів для кожного типу гонщиків

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Найкращий електровелосипед для вас буде залежати від типу їзди, тому в цьому посібнику ми розглянемо весь спектр різних типів електровелосипедів і порекомендуємо деякі з найкращих, які ми протестували.

Електричні велосипеди. або, як їх ще називають, електровелосипеди. це велосипеди з електродвигуном та акумулятором, який допомагає вам крутити педалі. Їзда на електровелосипеді має багато переваг. Електровелосипеди полегшують підйом на пагорби і дозволяють більшості велосипедистів їздити з більшою швидкістю на довші відстані, не доїжджаючи до місця призначення спітнілими від поту.

Незважаючи на поширені помилки, ви все ще можете їздити на електровелосипеді для фітнесу. Закони про електровелосипеди обмежують потужність електродвигуна, тому вам все одно потрібно крутити педалі. тут немає дросельної заслінки. Існує електровелосипед для кожного типу їзди. Електричні складні велосипеди та електричні гібридні велосипеди. чудовий вибір для поїздок на роботу на велосипеді, найкращі електричні гірські велосипеди допоможуть вам дістатися до вершини наступної стежки, щоб ви могли насолоджуватися довшими спусками, а найкращі електричні дорожні велосипеди та електричні гравійні велосипеди дозволять вам вирушати у довші пригоди. Розібратися в тому, як працює електровелосипед і як вибрати правильний для вас. непросте завдання. На щастя для вас, команда експертів-тестерів BikeRadar провела сотні годин за кермом понад 175 електричних велосипедів у всіх категоріях. Наше тестування на 100% незалежне від редакції, тому ви завжди можете довіряти нашим рекомендаціям. У цьому поглибленому посібнику з вибору найкращого електричного велосипеда для будь-якого велосипедиста ми розповімо вам про те, що потрібно враховувати для кожної категорії електровелосипедів. Ми також виділяємо найкращі велосипеди, відібрані командою технічних редакторів BikeRadar для кожного типу електровелосипедів, з посиланнями на наш детальний посібник покупця для кожної категорії. У нас також є загальний посібник покупця з техніки електровелосипедів внизу цієї статті, який містить відповіді на поширені запитання. Щоб отримати ще більше інформації, перегляньте наші поширені запитання про ebike. Тут є про що розповісти, тому використовуйте посилання нижче, щоб перейти до потрібного розділу, або читайте далі, щоб дізнатись більше про кожну деталь.

Найкращі електричні гібридні велосипеди

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Як і гібридні велосипеди без допомоги, електричні гібридні велосипеди мають вертикальне положення для їзди, плоске кермо та стабільну керованість. Вони часто є найдешевшим початковим етапом переходу на електровелосипед.

Завдяки великій кількості точок кріплення для аксесуарів, таких як сумки та бризковики, електричні гібриди чудово підходять для тих, хто планує їздити на роботу велосипедом, кататися містом або неквапливо їздити велосипедними доріжками чи парками.

Електричні гібридні велосипеди можуть бути досить важкими, оскільки вони, як правило, використовують менш складні моторні системи, а самі велосипеди побудовані для надійності. Це варто мати на увазі, якщо вам потрібно піднімати їх сходами.

Нижче наведено добірку з чотирьох найкращих електричних гібридних велосипедів, протестованих нашим старшим технічним редактором Уорреном Щоб отримати більше рекомендацій, перегляньте наш повний огляд найкращих електричних гібридних велосипедів.

Спеціалізований Turbo Vado SL 4.0

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

  • 2,600 фунтів стерлінгів / 2,999 євро / 3,500 фунтів стерлінгів
  • Плюси: Добре налаштована подача потужності; невелика вага
  • Мінуси: двигун з меншим крутним моментом означає, що вам доведеться докласти більше зусиль

Specialized випускає дві лінійки електричних гібридних велосипедів. У той час як стандартний Turbo Vado. це надпотужний ебайк, Vado SL використовує менш потужний двигун з крутним моментом 35 Нм. Це зменшує вагу до 15 кг, але з іншого боку, у вас менше допомоги, ніж у Turbo Vado, що може бути проблемою на пагорбах.

Інша перевага меншої потужності. чистий зовнішній вигляд, а прихована батарея надає спортивного вигляду. Спеціалізовані фари для всіх моделей, а також бризковики та багажник на дорожчих моделях.

Останні пропозиції

Canyon Pathlite: ON 5

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

  • 2,499 фунтів стерлінгів / 2,699 євро, на момент тестування
  • Плюси Відмінна керованість і впевненість на бездоріжжі
  • Мінуси: важкий порівняно з конкурентами

Canyon Pathlite:ON 5. це потужний електричний гібридний велосипед, який чудово керується та їздить. Наше тестування показало, що заявлений запас ходу Canyon на 100 км відповідає дійсності, але не можна заперечувати, що велосипед важкий. 23.5 кг.

Де Pathlite:ON 5 дійсно виділяється, так це за межами асфальту, де він конкурує з електричними гірськими велосипедами з впевненими масивними шинами та амортизаційною вилкою з підвіскою.

Tern Quick Haul P9

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

  • 3100 фунтів стерлінгів / 3299 австралійських доларів / 4995 австралійських доларів на момент тестування
  • Плюси: Чудове задоволення від їзди та універсальність
  • Мінуси: офіційні добавки досить дорогі

Tern Quick Haul P9 на перший погляд виглядає як вантажний велосипед, але його компактний дизайн означає, що він не набагато довший за звичайний електричний гібрид.

З можливістю встановлення величезної кількості корисних додаткових аксесуарів як спереду, так і ззаду, наш тестувальник описав Quick Haul P9 як “справді життєздатну заміну автомобілю”.

Останні пропозиції

Найкращі електричні складні велосипеди

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Він також підходить для тих, хто користується громадським транспортом або має обмежений простір. Олівер Вудман / Immediate Media

Якщо ви хочете їздити на роботу на велосипеді або вам просто не вистачає місця для зберігання велосипеда, компактний електричний складаний велосипед може бути відповіддю.

Складні електровелосипеди часто мають акумулятор, захований в рамі, або ж вони можуть поставлятися зі знімним акумулятором, щоб полегшити перевезення в громадському транспорті та з нього.

Знімний акумулятор також означає, що ви можете взяти його туди, де його легше заряджати (наприклад, на робочий стіл, якщо ви використовуєте велосипед для поїздок на роботу).

Але додаткова вага двигуна та акумулятора означає, що носити складаний електровелосипед в громадському транспорті та поза ним, а також підніматися та спускатися сходами буде важче. У деяких моделях запас ходу також може бути досить обмеженим.

Щоб отримати більше рекомендацій, перегляньте наш огляд найкращих складних електровелосипедів.

Brompton Electric

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Brompton Electric додає двигун з передньою втулкою до культової серії. Рассел Бертон / Immediate Media

  • 2,725 фунтів стерлінгів за результатами тестування
  • Плюси: Дуже компактне складання; плавна подача енергії
  • Мінуси: досить важкий; дві частини для перенесення

Двигун з передньою втулкою додає електричної потужності класичному складному велосипеду Brompton, забезпечуючи запас ходу близько 40 км. Акумулятор знаходиться в окремому блоці, який можна зняти з велосипеда для перенесення.

Після того, як ми протестували Brompton Electric, стандартний велосипед був перейменований на C Line Explore. До нього приєдналася лінійка P Line, яка використовує легші матеріали та компоненти рами, щоб зменшити вагу майже на 2 кг від 17 кг у лінійки C Line.Заявлена вага 4 кг.

Останні пропозиції

GoCycle G4

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

  • 3,999 фунтів стерлінгів за результатами тестування
  • Плюси: Більші колеса їдуть більш плавно; стильний дизайн
  • Недоліки: дорогий; не складається так компактно, як деякі електровелосипеди

Незважаючи на високу ціну, GoCycle G4. це складний, приміський та електричний велосипед в одному. Завдяки м’ясистим шинам та більшим колесам їзда та керованість набагато впевненіші, ніж у більшості складних велосипедів на дорогах та бездоріжжі.

Велосипед складається навпіл по центру, що робить його легшим для кочення, ніж для перенесення, а знімний акумулятор у передній частині рами можна дістати через згин. При вазі понад 17 кг він досить важкий.

Останні пропозиції

MiRider One GB3

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

GB3. це оновлення оригінальної моделі MiRider One, з відповідним підвищенням ціни. Девід Каудері / Our Media

  • 2,495 фунтів стерлінгів за результатами тестування
  • Плюси Дуже компактний
  • Мінуси: ціна значно зросла порівняно з оригінальним велосипедом

MiRider One GB3. це оновлення оригінальної моделі, яку ми тестували кілька років тому. На жаль, це призвело до значного підвищення ціни, але ебайк все ще залишається компактним, витонченим міським транспортним засобом.

Ремінний привід чистіший і не потребує обслуговування, ніж ланцюговий, є хороша регульованість, а вбудована задня підвіска і широкі шини додають комфорту.

Конструкція GB3 має три швидкості, що додає гнучкості порівняно з одношвидкісною попередницею, і ви можете перемикати передачі на місці. Ми досягли запасу ходу до 50 км.

Останні пропозиції

Найкращі електричні гірські велосипеди

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Електричні гірські велосипеди можуть бути чудовими на підйомах, але до керування на спусках потрібно трохи звикнути. Ян Лінтон

Електричний гірський велосипед доставить вас на вершину швидше, особливо на технічних, крутих підйомах, і з більшою енергією, щоб насолодитися спусками. Крім того, легше долати підйоми дасть вам додатковий діапазон для подальших досліджень.

Нещодавні покращення характеристик eMTB означають, що керованість наближається до найкращих гірських велосипедів без мотора, забезпечуючи масу задоволення від їзди.

Але, тим не менш, додаткова вага може ускладнити керування на особливо складних технічних ділянках, тому варто трохи зменшити вагу, поки ви не відчуєте велосипед

Це невелика добірка найкращих гірських електричних велосипедів, які ми протестували, відібраних нашою експертною командою технічних редакторів гірських велосипедів, Алексом Евансом, Робіном Вівером і Томом Марвіном.

Vitus E-Sommet VRX

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

За свої гроші E-Sommet має бути одним з найкращих гірських електричних велосипедів. Ян Лінтон / Наші медіа

  • 5 499 фунтів стерлінгів за результатами тестування
  • Плюси: Якісні характеристики; чудова геометрія та підвіска
  • Недоліки: незручна прокладка кабелів та розміщення пляшок

Vitus E-Sommet додає потужний двигун Shimano EP8 та акумулятор великої ємності до ендуро-платформи Vitus. Він котиться на 29-дюймових передніх і 27-дюймових задніх колесах.5-дюймове заднє колесо і має вражаючу специфікацію для своєї ціни, з 170-міліметровою вилкою RockShox ZEB Ultimate, амортизацією Super Deluxe Select RT і груповим набором XT від Shimano.

E-Sommet вражаюче спускається та піднімається, з комфортом та чудовим зчепленням, що робить його веселим, захоплюючим та високопродуктивним.

Останні пропозиції

Marin Rift Zone E2

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

  • 5,895 фунтів стерлінгів / 6,299 євро / 6,899 фунтів стерлінгів на момент тестування
  • Плюси Жвавий; чудові характеристики
  • Мінуси: Трохи перевантажений; менш потужний двигун, ніж у конкурентів

Marin Rift Zone E2. це стильний, комфортний електричний гірський велосипед з повною підвіскою з ходом 140 мм. Він може вивести вас за рамки свого мандату на катання по трасі, добре справляючись з більш технічними спусками.

Електровелосипед Rift Zone має хороші характеристики для своєї ціни, хоча крутний момент двигуна Shimano EP801 (85 Нм) трохи менший, ніж у конкурентів. Ми б віддали перевагу меншому ланцюгу, ніж 38-дюймовий, щоб було легше підніматися на гору.

Останні пропозиції

Whyte E-160 RSX

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

  • 7,999 фунтів стерлінгів за результатами тестування
  • Плюси: Спокійне та врівноважене керування; добре приховує свою вагу
  • Недоліки: Деякий ляскіт ланцюга; підсідельна труба занадто слабка для оптимального підйому

Whyte E-160 RSX. це добре обладнаний ендуро-байк, з акумулятором, встановленим під двигуном Bosch, щоб знизити центр ваги.

Whyte стверджує, що повна нижня труба також покращує жорсткість на скручування. E-160 доступні як в 29-дюймовому виконанні, так і в формі “кефалі”, тому ви можете вибрати бажану конфігурацію коліс, хоча ця топова модель має лише 29-дюймові колеса.

Незважаючи на вагу понад 26 кг, ми виявили, що низький центр ваги забезпечує вражаючі характеристики на спусках, хоча ми хотіли б бачити трохи крутішу підсідельну трубу для кращого підйому.

Останні пропозиції

Найкращі електричні дорожні велосипеди

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Часто важко відрізнити багато електричних шосейних велосипедів від їхніх аналогів без електроприводу. Рассел Бертон / Immediate Media

Якщо ви любите їздити на велосипеді по дорозі, але хочете, щоб вам допомагали тримати швидкість або підніматися на пагорби, електричний шосейний велосипед може бути правильним вибором для вас.

Більшість електронних шосейних велосипедів використовують легкі моторні системи, які забезпечують меншу потужність, ніж двигуни, що використовуються на електричних гібридних або гірських велосипедах. Це означає, що вони, як правило, трохи легші, а найлегші моделі важать близько 11 кг.

Однак, оскільки багато гонщиків розвивають швидкість на рівнині 15 миль/год або вище, ви можете відчути, що несете мертву вагу, оскільки двигун вимикається на цій максимальній швидкості, хоча допомога може продовжуватись до 20 миль/год, а в деяких випадках навіть до 28 миль/год на більшій частині США.

Нижче представлені три найкращі електричні дорожні велосипеди, які старший технічний редактор Уоррен протестував на сьогоднішній день.

BMC Roadmachine AMP One

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

  • 7,600 фунтів стерлінгів / 7,999 євро на момент тестування
  • Плюси: Плавний хід; компактний двигун; вражаючий запас ходу
  • Мінуси: шини можуть потребувати заміни для більш холодних та вологих умов

BMC Roadmachine AMP One зовні мало чим відрізняється від свого брата без допомоги; лише трохи розширена нижня труба, що приховує батарею на 350 Вт-год, показує, що є додаткова допомога. Двигун Mahle X20 настільки компактний, що ховається між найбільшою касетною зірочкою та дисковим ротором.

Незважаючи на вагу 12 кг, їзда відчувається як на Roadmachine без допомоги, незважаючи на те, що він важить 12 кг. Запас ходу вражає, до 160 км, залежно від умов. Ми б поміняли шини для зимового використання.

Останні пропозиції

Scott Addict eRide Premium

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Scott Addict eRide Premium виглядає і їде як гоночний шосейний велосипед. Рассел Бертон / Immediate Media

  • 8 349 фунтів стерлінгів / 9 299 євро за результатами тестування
  • Плюси: Чудовий зовнішній вигляд; високоякісна збірка; чудова керованість
  • Мінуси: незнімний акумулятор

Scott Addict eRide Premium має подібну геометрію до Scott Addict RC Disc та таку ж карбонову раму. Результат. можлива конструкція вагою до 11 кг, що працює на незмінному двигуні задньої втулки ebikemotion.

Акуратно захований у виносній трубі, акумулятор витримав 100 км та 2 000 м набору висоти під час тестування. Версію велосипеда 2022 року перейменовано на Scott Addict eRide Ultimate.

Велосипед Fixie e

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Після 3 років існування SUSHI BIKES ми запускаємо наш третій велосипед: Maki 3.0 тут! Чистий дизайн залишається, але технічно велосипед грає на абсолютно новому рівні.

НОВИНИ

Maki 3.0. це наша найновіша модель з безліччю вдосконалень, які забезпечують більший комфорт, безпеку та задоволення від кожної поїздки.

Передні та задні ліхтарі тепер стаціонарно встановлені на велосипеді та живляться від акумулятора. Ви можете вмикати та вимикати їх за допомогою дисплея.Гідравлічні дискові гальма забезпечують дуже точне гальмування і не потребують особливого налаштування. Гальма, захищені від вологи та бруду, також не потребують особливого обслуговування.Міцні, стійкі до проколів шини забезпечують ще більшу безпеку завдяки міцному профілю і тепер навіть брендовані логотипом SUSHI BIKES.Для легкого транспортування велосипеда на передньому колесі SUSHI BIKES 3 встановлено швидкознімне кріплення.0. Вам не знадобляться інструменти, а велосипед можна зняти та встановити за лічені секунди.Завдяки новому сідлу та ергономічним ручкам вам буде надзвичайно зручно сидіти на велосипеді SUSHI BIKE.

На додаток до цих нових функцій, 3.0 моделі також переконують з точки зору екологічності: SUSHI BIKE 3.0 виробляється в Португалії. Ми змогли значно скоротити наші ланцюги поставок, підвищити ефективність і таким чином зменшити екологічний слід кожного велосипеда на навколишнє середовище.

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

АКУМУЛЯТОРНИЙ ДВИГУН

Маленький чудо-акумулятор: Маленька, легка та зручна батарея.

Інноваційний дисплей: Надзвичайно маленький і простий. і все ж таки все на місці.

Ефективний двигун: Саме те, що потрібно для поїздок по місту.

РОЗМІР ГЕОМЕТРІЯ РАМИ

Maki 3.0 доступний у розмірах S, M та L.

Ми рекомендуємо розмір рами S / висота рами 50 см для зросту нижче 172 см.

Ми рекомендуємо розмір рами M / висота рами 55 см для зросту 173-179 см.

Ми рекомендуємо розмір рами L / висота рами 60 см для зросту понад 180 см.

Хоча висота рами є приблизним орієнтиром, висота вашого кроку також має велике значення. Якщо рама занадто висока, ви можете травмуватися при різкому спуску, вдарившись об верхню трубу. Відповідно, вибирайте висоту верхньої труби таким чином, щоб між рамою та промежиною залишався проміжок повітря. Для цього ви можете просто порівняти свою висоту підніжки з цими розмірами:

Тож якщо ваш зріст перевищує 83 см, ви можете без вагань придбати Maki 3.0 в розмірі рами L їхати. При висоті промежини 83 см або менше, ми радимо вам розмір M і так далі.

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Встановлені компоненти здебільшого мають стандартні розміри. Це дає вам максимальну гнучкість з точки зору переобладнання та аксесуарів. Звичайно, ви також можете встановити на велосипед SUSHI BIKE дитячі крісла та причепи.

ДОСТАВКА ЗБІРКА

Все, що вам потрібно знати про доставку.

Ви також можете доставити велосипед до однієї з наших партнерських майстерень.

ГАРАНТІЯ

Незважаючи на те, що наші ціни жорсткі, як цвяхи, і ми вважаємо, що можемо вирішити більшість проблем без зворотної доставки, ми не підведемо вас.

Тут ви можете знайти повні загальні умови гарантії.

Як переобладнати велосипед на електрику | Пояснення щодо комплектів для переобладнання електричних велосипедів

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Найкращі комплекти для переобладнання електровелосипедів дозволять вам просто і відносно дешево додати двигун до вашого існуючого велосипеда. принаймні, порівняно з ціною купівлі цілого нового електровелосипеда.

Існує все більше комплектів для переобладнання електровелосипедів, і вони стають все більш досконалими та легшими в установці на ваш велосипед, що робить їх практичною альтернативою новому спеціально побудованому електричному велосипеду. Комплект для переобладнання електровелосипеда включає в себе двигун, який приводить вас у рух, і акумулятор для його живлення. Він також повинен включати пристрій для контролю рівня вихідної потужності. Зазвичай це має вигляд дисплея, встановленого на стійці.

Крім того, до комплекту входять датчики, які визначають швидкість руху та рівень натискання на педалі, щоб забезпечити відповідність потужності, що подається, вашим потребам. Ми протестували кілька комплектів для переобладнання електровелосипедів тут, на BikeRadar, але є ще багато інших, які нам ще належить спробувати. Повний тест найкращих комплектів для переобладнання електровелосипедів знаходиться в роботі. слідкуйте за новинами. Якщо ви хочете отримати більш детальну інформацію про різні типи комплектів та про те, що потрібно враховувати при покупці комплекту для переобладнання велосипеда, перейдіть до нашого пояснювача нижче на цій сторінці.

Найкращі комплекти для перетворення електричних велосипедів 2022 року: наш вибір

Комплект для перетворення електричного велосипеда Switch

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Swytch стверджує, що їхній комплект для переобладнання велосипедів може перетворити будь-який велосипед на електровелосипед. Стен Портус / Наші медіа

  • Переваги: Дуже компактний; простий в установці; різноманітність варіантів діапазону
  • Недоліки: тільки передня вісь з різьбленням 100 мм; не сумісний з наскрізними осями

Лондонська компанія Swytch випускає комплект для переобладнання, який, за їхніми словами, є найлегшим у світі. загальна вага становить 3 кг. Він може перетворити будь-який велосипед на електровелосипед.

До комплекту входить безщітковий двигун з маточиною на 40 Нм, який попередньо вмонтовано в змінне переднє колесо. Літій-іонний акумулятор підключається до керма, а також виконує функції контролера системи та рідкокристалічного дисплея.

Це датчик каденції, що встановлюється на шатун, і це все, що вам потрібно, щоб почати їздити на велосипеді.

Також доступний спеціальний комплект для Brompton з адаптером для переднього багажника Brompton.

Залежно від бажаної дальності пробігу, доступні три розміри акумуляторних батарей, які забезпечують заявлену дальність пробігу 35 км, 50 км або 100 км.

Нещодавно Swytch представив ще більш компактний комплект з акумулятором розміром., який важить всього 700 г і, за словами Swytch, забезпечує 15 км запасу ходу.

Останні пропозиції

Комплект для переобладнання електровелосипеда Cytronex

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Cytronex виготовляє комплекти для переобладнання велосипедів в електровелосипеди для Bromptons, а також для стандартних велосипедів. Рассел Бертон / Immediate Media

  • Плюси: Розумна сенсорна технологія; пристойний діапазон
  • Недоліки: Небагато інформації про рівень заряду акумулятора та дальність ходу

Вагою від 3 до.2 кг і 3.6 кг, комплект для переобладнання Cytronex ebike. це ще одне переобладнання переднього колеса для розміщення електродвигуна, але в цьому випадку батарея розроблена таким чином, щоб поміститися в стандартну клітку для пляшок.

Ми протестували комплект на гібридному велосипеді Cannondale Quick і підрахували, що перетворення займає близько 30 хвилин. Рівень заряду відображається за допомогою світлодіодів на акумуляторі, в якому також знаходиться контролер системи. Ми проїхали вражаючі 48 миль на одному заряді.

Ми також протестували комплект на полегшеній моделі Brompton P Line, яка за загальною вагою виявилася легшою за Brompton Electric на базі C Line. Встановіть його на C Line, і він також дешевший, ніж Brompton Electric.

Комплекти для переобладнання електричних велосипедів: пояснення різних типів

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Набори для переобладнання електричних велосипедів бувають різних стилів, які підходять для всіх типів велосипедів. Рассел Бертон / Immediate Media

Існує кілька способів електрифікувати існуючий велосипед для допомоги при підйомах на пагорби: ви можете встановити переднє або заднє колесо з електроприводом; ви можете прикріпити привід до нижнього кронштейна; ви можете встановити двигун над заднім колесом і приводити його в рух за допомогою тертя; або, що найхитріше, ви можете заховати двигун в підсідельному штирі.

Незалежно від того, чи ви їздите на гібридному, гірському, шосейному велосипеді або навіть на папці, турі або гравійному велосипеді, у вас повинна бути можливість переобладнати свій велосипед.

Багато з них навіть може встановити компетентний домашній механік, якщо у вас є вільний час після обіду.

Отже, які у вас є варіанти? Давайте розглянемо різні способи перетворення вашого звичайного велосипеда на електровелосипед.

Колеса на електровелосипеді з приводом

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Swytch. гарний приклад легкодоступного універсального комплекту для переобладнання електровелосипеда, який використовує двигун на передній втулці. Swytch

Встановлення колеса на електровелосипед з електродвигуном. це, мабуть, найбільш практичний варіант для багатьох людей.

Колесо електровелосипеда з електроприводом побудовано навколо спеціальної втулки, яка містить двигун. Зазвичай він живиться від окремої батареї.

Це звучить просто, але основний недолік полягає в тому, що воно додає велосипеду обертову масу, яку важче розігнати, ніж не обертову масу.

На Amazon та eBay є постійний потік комплектів для переобладнання передніх і задніх коліс, які виглядають підозріло схожими, коштують від 150 фунтів стерлінгів і мають назви, про які ви, ймовірно, ніколи не чули.

Однак будьте обережні з системами, керованими дроселем (також званими “твіст-енд-гоу”). Юридично вони класифікуються як електричні мотоцикли, а не електровелосипеди, і їх потрібно оподатковувати та страхувати. Погляньте на наш путівник по законам про електровелосипеди для отримання додаткової інформації.

Комплект для переобладнання заднього фрикційного приводу в електровелосипед

Читачі певного віку, можливо, пам’ятають більш ранні втілення цих пристроїв у 1980-х/90-х роках: коробка, яка сидить на вашому задньому колесі і приводить його в рух за рахунок тертя з гумовим маховиком, що приводиться в рух двигуном.

Ця ідея не зникла, і живе в таких пристроях, як Rubbee, який обіцяє електричну допомогу майже для будь-якого велосипеда.

Базова модель Rubbee має заявлену вагу всього 2.8 кг, запас ходу 16 км, який може бути збільшений до 48 км за допомогою топової версії вагою 4 кг.

Працює з будь-яким діаметром коліс від 16 до 29 дюймів, має інтегровану ручку для перенесення та кріпиться на підсідельний штир та знімається з нього. від 579 євро.

Прихований комплект для перетворення велосипеда на електровелосипед

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Vivax Assist ховає двигун у підсідельній трубі рами та подає живлення безпосередньо на вісь кривошипа. Вівакс

Тепер ми переходимо до більш стриманого способу. заховати двигун всередині велосипеда, щоб ніхто не знав, що він там є.

Vivax Assist був найвідомішим пристроєм для цього, хоча компанія вже припинила свою діяльність. Це система, яку використовувала бельгійська спортсменка з велокросу Фемке Ван ден Дрісше у 2016 році, щоб перемогти на домашньому чемпіонаті. Її викрили на наступній гонці, вона отримала шестирічну дискваліфікацію і пішла з перегонів.

Vivax Assist, можливо, вже не існує, але ми вважаємо, що ця ідея все ще актуальна. принаймні для початківців у циклокросі.

Комплект для перетворення середньопривідного електробайка

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

eBay та Amazon переповнені наборами для переобладнання електровелосипедів із середньопривідним двигуном, такими як цей від TongSheng. TongSheng

Багато доступних у продажу електровелосипедів приводяться в рух за допомогою двигунів, встановлених навколо нижнього кронштейна, біля педалей.

Перевага таких систем полягає в тому, що вони розміщують вагу нижче на велосипеді, роблячи його більш стійким.

Це не просто готовий варіант. ви також можете придбати комплекти для переобладнання з середнім приводом на вторинному ринку.

Bafang. це бренд, який все більше фокусується на повних електровелосипедах, але він також пропонує на Amazon комплект для переобладнання середнього приводу, а також двигуни для втулок коліс.

За ціною від £360, Bafang каже, що переобладнання легко встановити, використовуючи лише кілька інструментів, щоб зняти нижній кронштейн і встановити привід на передній частині нижньої трубки.

Як зазначалося вище, будьте обережні з комплектами з дросельною заслінкою, які не відповідають британським правилам щодо електровелосипедів і юридично вважатимуться мопедом.

На Amazon ви також знайдете інші системи середніх двигунів, наприклад, від TongSheng, які, як стверджується, підходять для 95% стандартних велосипедних рам і на 30% легші, ніж системи Bafang.

Він використовує датчик крутного моменту, тому повинен підпадати під правила для електровелосипедів, і коштує від 350 фунтів стерлінгів. хоча це не включає батарею.

Німецький бренд Pendix пропонує середньопривідні системи вартістю від 999 до 2190 євро і вагою від 5.4 кг на 28 км пробігу. Він замінює нижній кронштейн BSA і може бути встановлений на складні велосипеди, а також на широкий спектр звичайних машин.

Комплект для перетворення складного велосипеда на електровелосипед

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Електричне переобладнання Brompton від Electric Concepts. це один з багатьох комплектів, доступних для електрифікації існуючого Brompton. Electric Concepts

Що робити, якщо у вас є складний велосипед і ви хочете приєднатися до електричної революції?

Якщо у вас є Brompton, є хороша новина. є кілька комплектів для переобладнання на електровелосипед. Зазвичай вони працюють з втулкою на передньому колесі та акумулятором, який перевозиться в сумці, встановленій спереду.

Як ми вже обговорювали вище, Switch та Cytronex можуть бути використані для переобладнання Brompton. Комплект Brompton від Switch коштує 999 фунтів стерлінгів, хоча на сайті іноді доступні знижки до 50 відсотків.

Як і у випадку з іншими системами, тут є двигун втулки переднього колеса, блок живлення на кліпсі та датчик крутного моменту на нижньому кронштейні. Запас ходу. до 50 км.

Switch також виготовляє колеса для папок з іншими розмірами коліс та різною шириною вил, наприклад, для моделей Dahon.

Чи законні комплекти для перетворення електричних велосипедів?

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Якщо ваш електровелосипед використовує дросель, він технічно класифікується як мопед, і повинен оподатковуватися і страхуватися як такий. Саймон Бромлі / Наші медіа

Більшість комплектів для переобладнання електровелосипедів дозволено встановлювати на велосипеди, хоча точні правила відрізняються залежно від місця вашого проживання.

У більшості країн світу потужність електродвигуна повинна бути обмежена до 250 Вт безперервної потужності, якщо тільки електровелосипед не використовується лише на приватній території.

Ви також повинні крутити педалі, щоб двигун працював. дросель може працювати лише на низьких швидкостях, і допомога повинна відключатися, як тільки швидкість перевищує 25 км/год. Може існувати мінімальний вік для їзди на електровелосипеді: у Великобританії. 14 років.

Правила відрізняються в США, де більша потужність і вища швидкість зазвичай є законними, в той час як в Австралії також є деякі варіанти, тому варто перевірити, що ваш комплект для переобладнання електровелосипеда є законним там, де ви живете, перш ніж купувати.

Чи варто переобладнати електровелосипед?

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Комплект для переобладнання електровелосипеда коштує недешево, тому ви хочете бути впевнені, що він вам підійде.

Ви повинні мати велосипед-кандидат у пристойному стані, щоб виправдати вибір маршруту з комплектом.

Якщо вам доведеться купувати велосипед, щоб встановити комплект, або робити багато ремонтів, щоб зробити його придатним до експлуатації, загальна вартість, ймовірно, буде не набагато дешевшою, ніж купівля повного електричного велосипеда.

Ви повинні бути впевнені, що зможете встановити комплект самостійно. Якщо вам доведеться платити в майстерні за встановлення електродвигуна або вирішувати проблеми, якщо переобладнання піде не так, ваші заощадження на покупці нового електровелосипеда можуть швидко вичерпатися.

Варто також зазначити, що комплект для переобладнання електровелосипеда може вплинути на керованість велосипеда, особливо якщо важкий двигун і батарея встановлені там, де велосипед не був спроектований для їх перенесення.

Компоненти трансмісії можуть бути недостатньо посилені для додаткової потужності, яку вони повинні передавати, і можуть зношуватися або ламатися. Такі фактори, як крутний момент на кермі, можуть бути проблемою, а кабелі та датчики можуть бути непривабливими.

На відміну від цього, якщо ви купуєте готовий електричний велосипед від відомого бренду, він буде сконструйований з урахуванням двигуна та акумулятора, і ви будете знати, як виглядає готовий продукт.

Чи можна перетворити будь-який велосипед на електровелосипед?

Існують конструкції комплектів для переобладнання електричних велосипедів, які працюватимуть практично з будь-яким типом велосипедів. Існують комплекти, розроблені спеціально для певних велосипедів, наприклад, комплекти для переобладнання складних велосипедів, про які ми говорили вище.

Таку конструкцію, як Rubbee, можна встановити на більшість велосипедів. Однак знос шин може бути проблемою для шосейного велосипеда з вузькими шинами, а також зчеплення між ведучим колесом двигуна та шиною в мокру погоду може бути проблемою.

Але деякі комплекти, наприклад, ті, що працюють з певною конфігурацією нижнього кронштейна, можуть не підходити до деяких велосипедів. Незвичайний розмір колеса також може обмежити доступні варіанти, тому варто перевірити сумісність запланованого рішення перед покупкою.

  • Whatsapp
  • Reddit
  • Написати другу

Три електровелосипеди, які допоможуть розігнатися цієї осені

Розумний велосипед для поїздок на роботу, втомлений від їзди на велосипеді та складаний двоколісний велосипед з вуглецевого волокна з підключенням до McLaren.

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Якщо ви ніколи не їздили на електровелосипеді, може бути легко не помітити його привабливості. Ви не отримаєте ні фізичних вправ, як на звичайному велосипеді, ні швидкості мотоцикла, ні, тим більше, 50-кубового мопеда. Але електровелосипеди. це підступна забава. Більшість з них розвивають швидкість не менше 20 миль/год, а деякі моделі забезпечують допомогу до 28 миль/год. І хоча цього недостатньо для того, щоб висіти в потоці на двосмуговому шосе, цього цілком достатньо для їзди по місцевому району або в центрі міста, а відчуття безшумного ковзання по дорозі несподівано приємне. Це відчуття, коли ти відпускаєш гальма на своєму старому BMX і мчиш вниз з великого пагорба, куди б ти не поїхав.

Я хочу їздити на велосипеді

Це викликає посмішку на обличчі, каже Річард Торп, колишній інженер-конструктор McLaren, який заснував виробника електровелосипедів Gocycle. Люди це розуміють. Це продукт-трансформер. Тільки в цьому році я побачив набагато більше на моїх щоденних поїздках на роботу.

Або, як сказала одна з наших 11-річних дівчат, піднімаючись на пагорб на велосипеді Gocycle: “Я більше ніколи не буду крутити педалі”!

(Відтоді вона багато крутила педалі на власному старомодному велосипеді). В гору. В обидва боки. Тому що саме так ми повинні були це зробити.)

Оскільки електровелосипеди постійно розвиваються і перетворюються на нові форми, ми знайшли трохи часу цього літа, щоб протестувати три приклади, які орієнтовані на різних водіїв та цінові категорії: кросовер Charge Comfort, замаскований мотоцикл Biktrix Moto та Gocycle GXi, вуглепластиковий складаний велосипед зі звичайною особливістю: двоколісний привід.

Заряджайте з комфортом

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Charge Comfort (1699). це простий міський велосипед, який за допомогою декількох важелів може перетворитися на двоколісний. Кермо обертається, щоб вирівнятися з рамою, а педалі складаються вертикально, що дозволяє розмістити велосипед біля стіни в будинку або гаражі (або, як ми це зробили, на причіпному вантажному транспорті, не турбуючись про те, що кермо буде дряпати асфальт). Чудова ідея, особливо якщо у вас кілька велосипедів.

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Зарядний пристрій Comfort поставляється майже повністю зібраним, з друкованою інструкцією, яка допоможе вам не помилитися. штоки клапанів на шинах навіть стають зеленими, коли тиск повітря досить високий, якщо у вас немає манометра. Насправді, все, що вам потрібно зробити, це встановити переднє колесо і затягнути кілька гайок за допомогою динамометричного ключа з Т-подібною ручкою, що входить до комплекту.

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Вилка Suntour забезпечує хід близько трьох дюймів, чого достатньо, щоб з’їхати з потрісканого асфальту. це ж не Stumpjumper. а алюмінієва рама 6061 допомагає зменшити вагу до 51 фунта. Це електровелосипед, на якому ви можете крутити педалі без сторонньої допомоги (запас ходу. до 50 миль, залежно від того, наскільки активно ви використовуєте двигун). Крім того, ви крутитимете педалі разом з електропідсилювачем, адже двигун задньої втулки має потужність лише 250 Вт. На рівних дорогах він розганяє Charge до 20 миль/год, але на пагорбах вам, можливо, доведеться крутити педалі, щоб не зупинятися на досягнутому. Особливо, якщо ви завантажили задній багажник до його 44-фунтової місткості. Наша єдина інша критика? Розміщення дросельної заслінки великим пальцем на лівій панелі відчуває себе трохи незручно. Але це хороша новина, якщо ви лівша.

Biktrix Moto

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Ми проїхали більше 100 миль на Biktrix Moto (2499), перш ніж нам спало на думку спробувати крутити педалі. Дійсно, з його позашляховим мопедним дизайном, 750-ватним двигуном на втулці та низьким сидінням, ви можете забути, що Biktrix. це велосипед. І як тільки ми спробували їхати на ньому, як на одному, ми швидко повернулися до газу. з однією швидкістю, нерегульованою висотою сидіння та вагою 75 фунтів, педалі Moto є рудиментарними ознаками пересування за допомогою людської сили. Якщо вам доводиться їх використовувати, щось пішло не так.

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Moto доступний з 20-дюймовими або 24-дюймовими колесами, які підходять для велосипедистів зростом від 5’5″ до “5’10” плюс”, що, як ми припускаємо, означає Tacko Fall. Ми протестували один з перших велосипедів, що зійшов з конвеєра, і тому інструкція по збірці була дещо заплутаною, оскільки її взагалі не було. Biktrix незабаром випустить відеоінструкцію, але тим часом ми зібрали його, крім передньої фари та крила, і просто почали їздити. І Moto. це просто вибух. Номінально він розрахований на максимальну швидкість 20 миль/год, але зазвичай розганяється до 25 миль/год, перш ніж неохоче зменшити швидкість. Двигун відчувається сильнішим за 750 Вт, і це враження підтверджується екраном вихідної потужності бортового комп’ютера, який може підскочити до майже 1000 Вт під час підйому на пагорб. Навіть піднімаючи 190-кілограмового пасажира на крутий пагорб, Moto ніколи не відчуває нестачі потужності, а акумулятора вистачає на 50 миль пробігу. Moto також має опцію з двома батареями, з другою батареєю під сидінням, що подвоює запас ходу. Можливо, вам це знадобиться, якщо ви кур’єр, який їздить цілий день, але в інших випадках достатньо однієї батареї.

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Окрім переднього крила, ми також ніколи не налаштовували переднє гідравлічне гальмо. Здавалося, що або переднє колесо, або гальмівний ротор злегка змістився, тому ротор злегка шкрябав колодки при кожному обертанні. Можливо, це було б легко виправити в веломагазині, але в дусі “зроби сам” ми просто проігнорували це і продовжували їхати.

Gocycle GXi

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Річард Торп, генеральний директор Gocycle, розповідає про свою роботу в McLaren, що ключовою частиною того, що я там робив, була робота з легкими конструкціями, композитною інженерією. Наприклад, коли ви пакуєте болід для Формули-1 або для Ле-Мана, аеродинамік надає йому форму. Як інженери, ми повинні були вийти і встановити все всередині.

У вас є зовнішня оболонка, і ви повинні змусити її працювати. Компромісів не існує. це те, що я дійсно оцінив і переніс у Gocycle.

Компанія Thorpe розпочала свій бізнес з виробництва електровелосипедів у 2002 році під назвою Karbon Kinetics. У 2009 році був представлений Gocycle G1, і за останні 12 років ми стали свідками постійного розвитку цього першого електронного велосипеда. GXi, на якому ми погралися в Енн-Арборі, був представлений у 2019 році і мав ще один спадок з часів McLaren. преміальну ціну (4799).

На початку цього року з’явилося четверте покоління Gocycle G4 з більшою кількістю вдосконалень і ціною базової моделі 3999 грн. (Наступний крок вгору, G4i продається за 4999, а преміум G4i може стати вашим за 5999). Найбільшою зміною є впровадження нової системи G4Drive після двох років розробки, яка замінила десятирічну систему GX на велосипеді, який ми тестували. Однією з областей вдосконалення є низький крутний момент при запуску, каже Торп.

GXi змусив нас трохи попрацювати, перш ніж ми змогли увімкнути двигун і налякати сусідських пішоходів, коли ми безшумно промчали повз них на швидкості 20 миль/год, про що ми знали, оскільки додаток для смартфона Gocycle пропонує всю необхідну інформацію, дозволяє грати з режимами їзди та легко кріпиться до верхньої частини керма. Він також підключається до велосипеда з легкістю, яку не завжди можна знайти з технологією Bluetooth.

Мотоцикл легкий, близько 36 фунтів. Час зарядки становить від чотирьох до семи годин, і коли вона закінчиться, ви зможете проїхати приблизно 50 миль, залежно від того, як ви будете їздити і наскільки ви хочете допомогти двигуну.

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, велосипедист, велосипед

Спільним для всіх моделей є те, як саме ви допомагаєте двигуну. Електродвигун Gocycle приводить у рух переднє колесо, а ваші ноги. заднє, тобто ви маєте у своєму розпорядженні добре збалансований двоколісний транспортний засіб.

Ще одна особливість, яка допомогла Gocycle виділитися з першої моделі. це те, що він легко складається. Дійсно легко. І це також побажання Торпа на роботі. Він жив і працював у Лондоні, їздив на своєму звичайному велосипеді по місту, і у нього вкрали два. Тому він хотів щось таке, що можна скласти і взяти в офіс або додому. Це чудово підходить для життя в місті, але це також дозволяє легко завантажити його в машину і проїхатися по місту, щоб покататися. Це продукт, з яким дуже, дуже легко жити, каже Торп.

Езра Дайер. старший редактор і колумніст Car and Driver. Зараз він живе в Північній Кароліні, але все ще пам’ятає, як повернути праворуч. У нього є GEM e4 2009 року випуску, і одного разу він проїхав 206 миль на годину. Ці факти є взаємовиключними.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top