Найкращі електровелосипеди | 15 найкращих електровелосипедів для кожного типу гонщиків. Велосипедист на електричному велосипеді

Найкращі електровелосипеди | 15 найкращих електровелосипедів для кожного типу велосипедистів

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, гонщик, велосипедист

Найкращий електровелосипед для вас буде залежати від типу їзди, тому в цьому посібнику ми розглянемо весь спектр різних типів електровелосипедів і порекомендуємо найкращі з них, які ми протестували.

Електричні велосипеди. або, як їх ще називають, електровелосипеди. це велосипеди з електродвигуном та акумулятором, який допомагає вам крутити педалі. Їзда на електровелосипеді має багато переваг. Електровелосипеди полегшують підйом на пагорби і дають змогу більшості велосипедистів їздити на більшій швидкості на довші відстані, не доїжджаючи до місця призначення в поті чола.

Незважаючи на поширені помилкові уявлення, ви все ще можете їздити на електровелосипеді для фітнесу. Закони про електровелосипеди обмежують потужність двигуна електровелосипеда, тому вам все одно потрібно крутити педалі. тут немає дросельної заслінки. Існує електровелосипед для кожного типу їзди. Електричні складні велосипеди та електричні гібридні велосипеди. чудовий вибір для поїздок на роботу, найкращі гірські велосипеди допоможуть вам дістатися до вершини наступної траси, щоб ви могли насолоджуватися довшими спусками, а найкращі електричні дорожні велосипеди та електричні гравійні велосипеди дозволять вам вирушити у довші пригоди. Розібратися в тому, як працює електровелосипед і як вибрати правильний для вас. непросте завдання. На щастя для вас, команда експертів-тестерів BikeRadar провела сотні годин за кермом понад 175 електричних велосипедів у всіх категоріях. Наше тестування на 100% незалежне від редакції, тому ви завжди можете довіряти нашим рекомендаціям. У цьому поглибленому посібнику покупця з вибору найкращого електровелосипеда для будь-якого велосипедиста ми розповімо вам про те, що потрібно враховувати для кожної категорії електровелосипедів. Ми також виділяємо найкращі велосипеди, які ми розглянули, відібрані командою технічних редакторів BikeRadar, для кожного типу електровелосипедів, з посиланнями на наш детальний посібник покупця для кожної категорії. У нас також є загальний посібник покупця з техніки електровелосипедів внизу цієї статті, який відповідає на поширені запитання. Щоб отримати більше інформації, перегляньте наші поширені запитання про ebike. Тут є про що розповісти, тому скористайтеся посиланнями нижче, щоб перейти до потрібного розділу, або читайте далі, щоб дізнатися всі подробиці.

Найкращі електричні гібридні велосипеди

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, гонщик, велосипедист

Як і гібридні велосипеди без допомоги, електричні гібридні велосипеди мають вертикальне положення для їзди, плоске кермо та стабільну керованість. Вони часто є найдешевшою точкою входу в ebike.

Завдяки великій кількості точок кріплення для аксесуарів, таких як сумки та бризковики, електричні гібриди чудово підходять, якщо ви плануєте їздити на роботу на велосипеді, кататися містом або неквапливо їздити велосипедними доріжками чи парками.

Електричні гібридні велосипеди можуть бути досить важкими, оскільки вони, як правило, використовують менш складні моторні системи, а велосипеди побудовані для надійності. Це варто мати на увазі, якщо вам потрібно занести їх нагору сходами.

Нижче наведено добірку з чотирьох найкращих електричних гібридних велосипедів, протестованих нашим старшим дорожнім технічним редактором Уорреном Щоб отримати більше рекомендацій, перегляньте наш повний огляд найкращих електричних гібридних велосипедів.

Specialized Turbo Vado SL 4.0

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, гонщик, велосипедист
  • 2,600 фунтів стерлінгів / 2,999 євро / 3,500 фунтів стерлінгів за результатами тестування
  • Плюси: Добре налаштована подача потужності; невелика вага
  • Мінуси: двигун з меншим крутним моментом означає, що вам доведеться докласти більше зусиль

Specialized випускає дві лінійки електричних гібридних велосипедів. У той час як стандартний Turbo Vado. це надпотужний електровелосипед, Vado SL використовує менш потужний двигун з крутним моментом 35 Нм. Це зменшує вагу до 15 кг, але з іншого боку, ви отримуєте менше допомоги, ніж з Turbo Vado, що може бути проблемою на пагорбах.

Інша перевага меншої потужності. чистий зовнішній вигляд, а прихована батарея надає спортивного вигляду. Спеціалізовані фари для всіх моделей, а також бризковики та багажник на більш дорогих моделях.

Останні пропозиції

Canyon Pathlite:ON 5

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, гонщик, велосипедист

  • 2 499 фунтів стерлінгів / 2 699 євро, протестовано
  • Плюси: Чудова керованість та впевнене бездоріжжя
  • Мінуси: важчий за своїх конкурентів

Canyon Pathlite:ON 5. це потужний електричний гібридний велосипед, який чудово управляється та їздить. Наше тестування показало, що заявлений запас ходу Canyon на 100 км відповідає дійсності, але не можна заперечувати, що велосипед важкий. 23 кг.5 кг.

Де Pathlite:ON 5 дійсно виділяється, так це за межами асфальту, де він конкурує з електричними гірськими велосипедами з впевненими шинами та амортизаційною вилкою, що вселяє впевненість.

Tern Quick Haul P9

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, гонщик, велосипедист

  • 3 100 фунтів стерлінгів / 3 299 австралійських доларів / AU4995 як протестовано
  • Плюси: Чудове задоволення від їзди та універсальність
  • Мінуси: Офіційні доповнення досить дорогі

Tern Quick Haul P9 на перший погляд виглядає як вантажний велосипед, але його компактна конструкція означає, що він не набагато довший за типовий електричний гібрид.

Завдяки можливості встановлення величезної кількості корисних додаткових аксесуарів як спереду, так і ззаду, наш тестувальник описав Quick Haul P9 як “справді життєздатну заміну автомобілю”.

Останні пропозиції

Найкращі електричні складні велосипеди

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, гонщик, велосипедист

Поза увагою залишаються і ті, хто їздить на громадському транспорті або має обмежений простір. Олівер Вудман / Immediate Media

Якщо ви хочете їздити на роботу на велосипеді або вам просто не вистачає місця для зберігання велосипеда, компактний електричний складаний велосипед може стати відповіддю.

Складні електровелосипеди часто мають акумулятор, захований у рамі, або ж вони можуть поставлятися зі знімним акумулятором, щоб полегшити їх перенесення в громадському транспорті та з громадського транспорту.

Знімний акумулятор також означає, що ви можете взяти його туди, де його легше заряджати (наприклад, на робочий стіл, якщо ви використовуєте велосипед для поїздок на роботу).

Але додаткова вага двигуна та акумулятора означає, що носити складаний електровелосипед у громадському транспорті та поза ним, а також підніматися та спускатися сходами буде важче. Доступний діапазон може бути досить обмеженим у деяких моделях.

Щоб отримати додаткові рекомендації, перегляньте наш огляд найкращих складних електровелосипедів.

Brompton Electric

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, гонщик, велосипедист

Brompton Electric додає двигун передньої втулки до знакової папки. Рассел Бертон / Immediate Media

  • 2,725 фунтів стерлінгів за результатами тестування
  • Плюси: Дуже компактне складання; плавна подача енергії
  • Мінуси: досить важкий; дві частини для перенесення

Двигун на передній втулці додає електричної потужності класичному складному велосипеду Brompton, забезпечуючи запас ходу близько 40 км. Батарея знаходиться в окремому блоці, який можна зняти з велосипеда для перенесення.

Після того, як ми протестували Brompton Electric, стандартний велосипед був перейменований на C Line Explore. До нього приєдналася лінійка P Line, яка використовує легші матеріали та компоненти рами, щоб зменшити вагу майже на 2 кг від 17 кг у лінійки C Line.Заявлена вага 4 кг.

Останні пропозиції

GoCycle G4

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, гонщик, велосипедист

  • 3,999 фунтів стерлінгів, як перевірено
  • Плюси: Більші колеса їдуть більш плавно; стильний дизайн
  • Недоліки: дорогий; не складається так компактно, як деякі електровелосипеди

Незважаючи на високу ціну, GoCycle G4. це складний, приміський та електровелосипед в одному. Завдяки м’ясистим шинам і більшим колесам їзда і керованість набагато впевненіші, ніж у більшості складних велосипедів на дорогах і бездоріжжі.

Велосипед складається навпіл по центру, що робить його більш зручним для кочення, ніж для перенесення, а знімний акумулятор в передній частині рами можна дістати через згин. При вазі понад 17 кг, він досить важкий.

Останні пропозиції

MiRider One GB3

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, гонщик, велосипедист

GB3. це оновлення оригінальної моделі MiRider One, яке супроводжується підвищенням ціни. Девід Каудері / Наші медіа

  • 2,495 фунтів стерлінгів на момент тестування
  • Плюси Дуже компактний
  • Мінуси: Ціна значно зросла порівняно з оригінальним велосипедом

MiRider One GB3. це оновлення оригінальної моделі, яку ми тестували кілька років тому. На жаль, це призвело до значного зростання ціни, але ебайк все ще залишається компактним, компактним міським транспортним засобом.

Ремінний привід чистіший і не потребує обслуговування, ніж ланцюговий, є хороша регульованість, а вбудована задня підвіска і широкі шини додають комфорту.

Конструкція GB3 має три швидкості, що додає гнучкості порівняно з одношвидкісною попередньою моделлю, і ви можете перемикати передачі, не зупиняючись. Ми досягли діапазону до 50 км.

Останні пропозиції

Найкращі електричні гірські велосипеди

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, гонщик, велосипедист

Електричні гірські велосипеди можуть бути чудовими на підйомах, але до керування на спусках може знадобитися трохи звикнути. Ієн Лінтон

Електричний гірський велосипед доставить вас на вершину швидше, особливо на технічних, крутих підйомах, і з більшою енергією, щоб насолодитися спусками. Крім того, легше підніматися на підйоми дасть вам додатковий діапазон для подальших досліджень.

Нещодавні покращення характеристик eMTB означають, що керованість наближається до найкращих гірських велосипедів без мотора, забезпечуючи купу задоволення від їзди на рівнині.

Але, тим не менш, додаткова вага може ускладнити керування на особливо складних технічних ділянках, тому варто трохи послабити навантаження, поки ви не відчуєте велосипед

Це невелика добірка найкращих гірських електричних велосипедів, які ми протестували, відібраних нашою експертною командою технічних редакторів гірських велосипедів, Алексом Евансом, Робіном Вівером та Томом Марвіном.

Vitus E-Sommet VRX

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, гонщик, велосипедист

За свої гроші E-Sommet має бути одним з найкращих електричних гірських велосипедів. Ян Лінтон / Our Media

  • 5499 фунтів стерлінгів за результатами тестування
  • Плюси Якісні технічні характеристики; чудова геометрія та підвіска
  • Мінуси: незручна прокладка кабелю та розміщення пляшок

Vitus E-Sommet додає потужний двигун Shimano EP8 та акумулятор великої ємності до ендуро-платформи Vitus. Він котиться на 29-дюймовому передньому колесі та 27-дюймовому задньому.5-дюймова конструкція заднього колеса з мультом і вражаючими для своєї ціни характеристиками: 170-міліметрова вилка RockShox ZEB Ultimate, амортизатор Super Deluxe Select RT і груповий набір XT від Shimano.

E-Sommet вражаюче спускається та піднімається, з комфортом та чудовим зчепленням, що робить його веселим, цікавим та високопродуктивним.

Останні пропозиції

Marin Rift Zone E2

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, гонщик, велосипедист

  • 5,895 фунтів стерлінгів / 6,299 фунтів стерлінгів / 6,899 євро за результатами тестування
  • Плюси: Жвавий; чудові характеристики
  • Мінуси: трохи перевантажена передача; менш потужний двигун, ніж у конкурентів

Marin Rift Zone E2. це стильний, комфортний гірський електровелосипед з повною підвіскою та ходом 140 мм. Він може вивести вас за рамки трейлового катання, добре справляючись з більш технічними спусками.

Rift Zone має хороші технічні характеристики для своєї ціни, хоча крутний момент двигуна Shimano EP801 (85 Нм) трохи менший, ніж у конкурентів. Ми б віддали перевагу меншому ланцюгу, ніж 38t, щоб легше було підніматися на гору.

Останні пропозиції

Whyte E-160 RSX

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, гонщик, велосипедист

  • 7,999 фунтів стерлінгів за результатами тестування
  • Плюси: Спокійне та врівноважене керування; добре приховує свою вагу
  • Мінуси: деякий ляпас ланцюга; підсідельна труба занадто слабка для оптимального підйому

Whyte E-160 RSX. це добре обладнаний ендуро-байк, з акумулятором, встановленим під двигуном Bosch, щоб знизити центр ваги.

Whyte каже, що повна нижня труба також покращує жорсткість на скручування. E-160 доступні як з 29-дюймовими колесами, так і в формі “кефалі”, тому ви можете вибрати бажану конфігурацію коліс, хоча ця топова модель має лише 29-дюймові колеса.

Незважаючи на вагу понад 26 кг, ми виявили, що низький центр ваги забезпечує вражаючі характеристики на спусках, хоча ми хотіли б бачити трохи крутішу підсідельну трубу для кращого підйому на гору.

Останні пропозиції

Найкращі електричні дорожні велосипеди

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, гонщик, велосипедист

Часто буває важко відрізнити багато електричних шосейних велосипедів від їхніх аналогів без електроприводу. Рассел Бертон / Immediate Media

Якщо ви любите їздити на велосипеді по дорозі, але хочете, щоб вам допомагали тримати швидкість або підніматися на пагорби, електричний шосейний велосипед може бути правильним вибором для вас.

Більшість електронних дорожніх велосипедів використовують легкі моторні системи, які забезпечують меншу потужність, ніж двигуни, що використовуються на електричних гібридних або гірських велосипедах. Це означає, що вони, як правило, трохи легші, а найлегші моделі важать близько 11 кг.

Однак, оскільки багато гонщиків досягають швидкості на рівнині 15 миль/год або вище, ви можете відчути, що везете мертву вагу, оскільки двигун вимикається на цій максимальній швидкості, хоча допомога може продовжуватись до 20 миль/год, а в деяких випадках навіть до 28 миль/год на більшій частині США.

Нижче представлені три найкращі електричні шосейні велосипеди, які старший технічний редактор Уоррен протестував на сьогоднішній день.

BMC Roadmachine AMP One

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, гонщик, велосипедист

  • 7 600 фунтів стерлінгів / 7 999 євро на момент тестування
  • Плюси: Плавний хід; компактний двигун; вражаючий запас ходу
  • Мінуси: шини можуть потребувати заміни для більш холодних і вологих умов

BMC Roadmachine AMP One зовні мало чим відрізняється від свого брата без допомоги; лише трохи розширена нижня труба, що приховує батарею на 350 Вт-год, показує, що тут є додаткова допомога. Двигун Mahle X20 настільки компактний, що ховається між найбільшою касетною зірочкою та дисковим ротором.

Незважаючи на 12-кілограмову вагу, їзда відчувається так само, як і на Roadmachine без допомоги, незважаючи на те, що він легший. Запас ходу вражає. до 160 км, залежно від умов. Ми б поміняли шини для зимового використання.

Останні пропозиції

Scott Addict eRide Premium

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, гонщик, велосипедист

Scott Addict eRide Premium виглядає і їде як гоночний шосейний велосипед. Рассел Бертон / Immediate Media

  • 8 349 фунтів стерлінгів / 9 299 фунтів стерлінгів на момент тестування
  • Плюси: Чудовий зовнішній вигляд; висока якість збірки; чудова керованість
  • Мінуси: незнімний акумулятор

Scott Addict eRide Premium має схожу геометрію з Scott Addict RC Disc і таку ж карбонову раму. Результат. можлива конструкція вагою до 11 кг, що працює на стабільному двигуні задньої втулки ebikemotion.

Акуратно захований у виносній трубі, акумулятор витримав 100 км та 2 000 м набору висоти під час тестування. Версію велосипеда 2022 року перейменували на Scott Addict eRide Ultimate.

Електровелосипеди не просто швидші, це зовсім інша їзда. Ось поради щодо безпеки

Каліфорнія та решта Сполучених Штатів наздоганяють електрифікований вид транспорту, який міцно закріпився в Азії та Європі: електровелосипед.

Але з ростом популярності велосипедів на акумуляторах зростає і занепокоєння з приводу безпеки. Кілька жителів Південної Каліфорнії подали до суду на виробників електровелосипедів після аварій або несправностей, включаючи один випадок у 2021 році, який призвів до смерті 12-річної дівчинки з Пасифік-Палісейдс.

“Повинно бути певне усвідомлення того, що це не іграшка”. сказав Аарон Вонг, співзасновник компанії Super73, виробника електровелосипедів з Ірвіна.

Що таке електровелосипед?

Термін “електровелосипед” відноситься до двоколісних велосипедів з електродвигуном. Е-велосипеди виробляються з усіма характеристиками звичайного велосипеда з додаванням електродвигуна, який генерує менше 750 Вт, сказав Рональд Онгтоабок, співробітник з питань громадської інформації в Департаменті автотранспорту.

  • Клас 1: двигун допомагає водієві лише тоді, коли він крутить педалі, і припиняє допомагати на швидкості 20 миль/год.
  • Клас 2: двигун може приводити велосипед в рух без допомоги педалей, зі швидкістю до 20 миль/год.
  • Клас 3: двигун допомагає водієві тільки тоді, коли він крутить педалі, і перестає допомагати, коли велосипед досягає швидкості 28 миль/год.

Електровелосипед дозволяє розвивати значну швидкість велосипедисту з будь-якими навичками та рівнем фізичної підготовки. Для порівняння, гонщики Тур де Франс в середньому розвивають швидкість від 25 до 28 миль/год на рівнинній місцевості.

Якщо ви ще не бачили електровелосипед на дорозі, то, ймовірно, скоро побачите. Згідно з аналізом NPD Group, за 12 місяців, що закінчилися в жовтні 2021 року, доходи зросли на 47% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Частково це пов’язано зі зміною ставлення до велосипеда в США.S. Про роль велосипедного транспорту, який довгий час був орієнтований на спорт, фітнес і відпочинок, розповів Едвард Бенджамін, голова Асоціації легких електричних транспортних засобів (Light Electric Vehicle Assn). Але, додав Бенджамін, все більше американських велосипедистів починають ставитися до велосипеда так само, як люди в Європі та Азії: як до основного виду транспорту.

Вонг з Super73 каже, що це відповідає тому, що він чує від своїх клієнтів, які повідомляють, що використовують електровелосипеди для поїздок на роботу або навчання кілька разів на тиждень.

Він разом з іншими ентузіастами електровелосипедів та установами охорони здоров’я зараз ведуть розмову про безпеку їзди.

У Пасифік-Палісейдс дівчинка загинула в результаті падіння з електровелосипеда. Її батьки бачать більшу небезпеку

Після смерті дівчинки в Пасифік-Палісейдс після падіння з електровелосипеда її батьки подали до суду

Їзда на електровелосипеді відрізняється

Однією з найбільших помилок, яку може зробити новачок на електровелосипеді, є поводження з ним як зі звичайним велосипедом, каже Хелен Арбогаст, менеджер з профілактики травматизму в дитячій лікарні Лос-Анджелеса.

Існує дві суттєві відмінності. Для початку, електровелосипеди набагато важчі. За словами Арбогаста, велосипеди можуть бути на 15-25 кілограмів важчими за рахунок двигуна, акумулятора та рами. Особливо якщо електровелосипедом керує неповнолітній, сказала вона, ви повинні враховувати його здатність керувати вагою велосипеда, коли він керує ним або у випадку падіння. Друга відмінність, за словами Арбогаст, полягає в тому, як двигун допомагає водієві і наскільки сильно він допомагає. Новачки повинні витратити час, щоб зрозуміти продукт, чи підходить він для їхнього віку, де на ньому можна їздити легально, і чи задовольнить він ваші потреби.

“Ми заохочуємо якомога більше людей доторкнутися до велосипеда, відчути його на дотик, закинути ногу на ногу ще до того, як ви його увімкнете, щоб зрозуміти, де знаходяться елементи керування та гальма”. каже Вонг.

Після того, як ви вибрали велосипед, Вонг і Арбогаст кажуть, що потрібно потренуватися їздити на ньому. Не думайте, що ви знаєте, як керувати електровелосипедом, тому що ви вмієте їздити на велосипеді.

Деякі правила дорожнього руху також відрізняються. Ви можете їздити на електровелосипеді класу 1 або 2 по будь-якій дорозі з твердим покриттям, де ви їздили б на звичайному велосипеді. Але водії електровелосипедів класу 3 повинні бути не молодше 16 років і носити шолом. Місцеві правила також визначатимуть, чи дозволено клас 3 на певних велосипедних доріжках.

“Ядерний варіант” в L.A.”Війна за приборкання могутнього автомобіля, щоб зробити вулиці безпечними

Активісти хочуть змусити місто виділити більше вуличного простору для велосипедистів і пішоходів. Але багато водіїв побоюються збільшення заторів у зв’язку з втратою смуг руху.

Правильний шолом

Арбогаст каже, що ще одним заходом, який може вжити водій електровелосипеда, є захист мозку, голови та обличчя від серйозних травм шляхом носіння шолома.

“Якби ми ставилися до нашого мозку, як до комп’ютерів нашого тіла, ми б подбали про його захист”. каже Арбогаст.

“Я знаю дуже мало людей, які ходять зі своїми смартфонами без чохлів.”

Каліфорнійці віком до 17 років зобов’язані носити шоломи на велосипедах за законом.

Тип шолома, який ви носите на цих велосипедах, вибирайте на свій розсуд, але Арбогаст каже, що гонщики різного віку повинні враховувати той факт, що звичайні велосипедні шоломи проходять краш-тести на швидкості 14 миль/год, а електровелосипеди їздять швидше. Вона рекомендує велосипедистам, особливо тим, хто не досяг 17 років, носити шолом U.S. Скарга на Міністерство транспорту шолом безпеки під час їзди на велосипеді з двигуном.

Після того, як ви придбали шолом, переконайтеся, що він правильно сидить і що ви правильно його носите.

“Одягти шолом на голову, не застебнувши його належним чином. це все одно, що прийняти рішення носити жахливий капелюх”. сказав Арбогаст.

Дитяча лікарня Лос-Анджелеса поділилася кількома порадами, як забезпечити правильну посадку шолома.

  • Щільно: Шолом не повинен рухатися на голові після того, як він застебнутий.
  • Рівень: Над бровами повинно бути місце лише для одного-двох пальців на ширину брів.
  • Закріпіть: Лівий і правий бічні ремінці повинні утворювати літеру “Y” і з’єднуватися прямо під вухом. Під ремінець повинен проходити лише один палець.

Шолом. це лише один із способів забезпечити собі захист. Ви також захочете продовжувати підтримувати свій електровелосипед в належному стані. Наприклад, перевіряйте тиск в шинах і регулярно тестуйте гальма.

Кевін Клакстон, операційний менеджер Каліфорнійської велосипедної коаліції, каже, що безпека також вимірюється цифрами.

“У Каліфорнійській велосипедній коаліції ми вважаємо, що це фантастично, що все більше людей пересідають на велосипеди всіх видів. Чим більше людей їздять на велосипедах, тим безпечнішими стають наші вулиці для велосипедистів”. сказав Клакстон.

Що шоломи не можуть зробити, так це запобігти зіткненню автомобілів з людьми, сказав Клакстон. Його організація вважає, що покращення інфраструктури для велосипедистів. захищені велодоріжки та перехрестя, а також з’єднані мережі велодоріжок. є частиною більш безпечної їзди на велосипеді.

7 L.A. Велосипедисти розповідають, як пересуватися без автомобілів, безпечно та весело

Якщо ви замислювалися про те, щоб відмовитися від автомобіля в місті L.A. або навіть просто менше їздити, історії цих велосипедистів можуть допомогти вам почати.

Етикет їзди на велосипеді

Почніть з основ. вивчіть ручні сигнали, які використовуються для попередження водіїв та інших велосипедистів про ваші дії.

Слідкуйте за іншими велосипедистами та водіями на дорозі, і ніякого лосося. завжди їдьте з правого боку по ходу руху, ніколи проти нього.

Для молодих гонщиків слід враховувати, що електровелосипед може рухатися швидше, тому час прийняття рішень і реакції має бути швидшим. Арбогаст сказав, що батьки повинні вирішити, чи їхня дитина достатньо доросла і має достатньо досвіду для їзди на електровелосипеді.

Також пам’ятайте про своє оточення. Це може означати покупку аксесуарів. Наприклад, Арбогаст сказав, що на електровелосипеді класу 1 можна їздити по тротуару (в деяких містах), а це означає, що водієві доведеться ділити цей простір з пішоходами. У цьому випадку вам знадобиться дзвінок або гудок, щоб люди знали, що ви наближаєтеся ззаду. Якщо ви їдете в темний час доби, вам знадобляться ліхтарі та світловідбиваючий одяг, щоб вас бачили водії та пішоходи.

І обмежте відволікаючі фактори. Не користуйтеся телефоном під час їзди. Якщо ви хочете послухати музику, використовуйте колонку. Якщо ви носите навушники, ви можете пропустити, як хтось сигналить, щоб привернути вашу увагу, або інші важливі звуки.

Колонка: Аварія Mercedes, яка забрала життя 5 людей, оцинковує L.A. рух: Більше не швидко і несамовито

L.A. побачив, як житлові вулиці перетворюються на швидкісні магістралі. Люди налякані і втомилися чекати на ремонт.

Поговоріть з експертом

Щоб задовольнити попит на електровелосипеди, є недорогі електровелосипеди, які споживачі можуть купити онлайн і отримати їх додому, каже Майк Стефанос, менеджер веломагазину Velo Pasadena.

“На жаль, вони часто ненадійні і з часом стають одноразовими, тому що немає підтримки від цього виробника, а двигуни набагато нижчої якості”. каже Стефанос.

У 2022 році люди також з більшою ймовірністю будуть купувати товар онлайн, а не йти в магазин, додав Арбогаст. Веб-сайти містять детальну інформацію про свої продукти, але можуть не містити порад щодо безпеки, рекомендованого захисного спорядження або вказівок щодо спільного користування дорогою.

Вона сказала, що організації та установи, які займаються профілактикою травматизму, повинні це робити і починають працювати над створенням більшої кількості ресурсів з безпеки, таких як інформаційні відеоролики, але наразі існує прогалина в інформації.

Перш ніж натиснути кнопку “Додати в кошик”, відвідайте місцевий магазин велосипедів, щоб дізнатися більше про електровелосипеди.

Стефанос сказав, що команда Velo Pasadena буде запитувати клієнтів, яка їхня основна мета для продукту, і виходити з цього.

“Наприклад, якщо хтось каже, що у нього мало досвіду їзди на велосипеді і він живе в дуже горбистій місцевості, то ми можемо пояснити, як різні типи двигунів і характеристики крутного моменту можуть бути корисними для нього”. сказав він.

Якщо клієнт Velo є неповнолітнім з батьками, він, як правило, використовує велосипед для поїздок до школи. Стефанос сказав, що він запитає клієнтів про безпеку велосипедів у кампусі, щоб попередити їх про крадіжки велосипедів.

“Ми рекомендуємо їм придбати велосипед класу 1 і пояснюємо, що електровелосипеди, які ми продаємо, отримують все більше і більше компонентів, що відповідають вимогам до електровелосипедів, таких як сильніші гальма, для забезпечення безпеки”. сказав він.

Незалежно від стилю велосипеда або віку велосипедиста, команда завжди рекомендує правильний шолом і ліхтарі всім клієнтам.

За словами Арбогаста, за умови належного навчання з безпеки, як і для всього іншого, електровелосипеди є чудовим варіантом для пересування, прогулянок на свіжому повітрі та залучення дітей і дорослих до активної діяльності.

Про команду комунальної журналістики The Times

Ця стаття від команди комунальної журналістики The Times. Наша місія. бути важливими для життя жителів Південної Каліфорнії, публікуючи інформацію, яка вирішує проблеми, відповідає на питання та допомагає у прийнятті рішень. Ми обслуговуємо аудиторію в Лос-Анджелесі та його околицях, включаючи нинішніх передплатників Times і різноманітні спільноти, які раніше не мали можливості задовольнити свої потреби в нашому покритті.

Чим ми можемо бути корисними вам та вашій громаді? Пишіть на електронну пошту (at) latimes.com або одному з наших журналістів: Метт Балінгер, Джон Хілі, Ада Ценг, Джессіка Рой та Карен Гарсія.

Історії, що формують Каліфорнію

Будьте в курсі подій за допомогою нашого інформаційного бюлетеня Essential California, що надсилається шість днів на тиждень.

Ви можете час від часу отримувати рекламний контент від Los Angeles Times.

Карен Гарсія. репортер у команді комунальної журналістики Los Angeles Times, яка публікує історії та інформацію, що допомагають людям вирішувати проблеми, відповідати на питання та приймати важливі рішення про життя в Лос-Анджелесі та його околицях.

Велосипедист на електровелосипеді

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, гонщик, велосипедист

За останні 5 років використання велосипедів з електричним приводом (“електровелосипедів“) стрімко зросло. Сучасні електровелосипеди часто не відрізняються від “звичайних” велосипедів, але мають надійні батареї та технології, які здатні відчувати, коли гонщику потрібна рука допомоги на пагорбі, при зустрічному вітрі або прискоренні з місця. Хоча електровелосипеди існують вже багато років, нещодавні технологічні досягнення дозволили зробити батареї меншими, легшими, дешевшими та дальнобійнішими, що підвищило корисність, привабливість та доступність цих машин. Е-велосипеди приваблюють багатьох людей, але особливо тих, хто використовує їх як інструмент для подолання обмеженої фізичної підготовки, для людей, які виконують повсякденні доручення і хочуть перевозити важчі вантажі, а також для батьків, які перевозять дітей. Крім того, кілька систем спільного користування велосипедами почали додавати електровелосипеди до свого парку в Pioneer Valley, в мережі LimeBike та в інших частинах штату Массачусетс, підвищуючи привабливість спільного користування велосипедами для повсякденних поїздок.

Чинні закони про електровелосипеди в штаті Массачусетс

Станом на 10 серпня 2022 року формулювання визначення електровелосипеда було підписано як поправки до законопроекту про транспортні облігації (H.5151 ), щоб включити визначення Класу 1 та Класу 2 для електровелосипедів. Цей закон набув чинності через 90 днів після підписання, 8 листопада 2022 року.

КЛАС 1: Велосипед, оснащений електродвигуном, який надає допомогу тільки тоді, коли водій крутить педалі, і який перестає надавати допомогу, коли електровелосипед досягає швидкості 20 миль/год, з електродвигуном потужністю 750 Вт або менше. КЛАС 2: Велосипед, оснащений двигуном з дросельною заслінкою, який перестає надавати допомогу, коли електровелосипед досягає швидкості 20 миль/год, з електродвигуном потужністю 750 Вт або менше.

Примітка: MassBike продовжуватиме виступати за визначення класу 3, щоб узгодити законодавство штату Массачусетс з федеральними визначеннями та загальнодержавними правилами, встановленими Департаментом збереження рекреації.

Положення

Водіям електровелосипедів надаються всі права та привілеї, пов’язані з усіма велосипедистами, за винятком того, що на електровелосипедах не дозволяється їздити по тротуарах.

Електричні велосипеди класів 1 і 2 не вважаються моторизованими велосипедами, як це визначено в законі MA, оскільки вони дозволені на велодоріжках і велодоріжках, однак місцева юрисдикція може регулювати та забороняти їх використання, але лише після публічного повідомлення та громадських слухань.

Електровелосипеди не дозволені на природних поверхневих стежках (тобто. гірські велосипедні траси), якщо інше не дозволено місцевою юрисдикцією.

Попередній закон

До того, як поправка до визначення електронного велосипеда була прийнята в законопроекті про транспортні облігації, не існувало жодного позначення, за допомогою якого можна було б регулювати електронні велосипеди. Однак “моторизований велосипед” визначається як такий, що має допоміжний двигун з об’ємом циліндра не більше п’ятдесяти кубічних сантиметрів, автоматичну коробку передач, і який може розвивати максимальну швидкість не більше тридцяти миль на годину. Велосипедисти повинні мати ліцензію, і їм заборонено їздити поза вуличними доріжками.

Відсутність подібного позначення для водіїв електровелосипедів залишала невизначеність щодо того, де слід їздити на електровелосипедах. на доріжках, стежках та тротуарах.

Хочете дізнатися більше про електровелосипеди? Натисніть тут, щоб переглянути наші поширені запитання та відповіді.

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, гонщик, велосипедист

Знижки на електровелосипеди

Завдяки представнику Наталі Блейс (1-й Франклін), законопроект про транспортні облігації включав положення про 1M для створення державної програми знижок для компенсації вартості електронних велосипедів із знижками 500 для споживачів. та знижками 750 для споживачів з низьким рівнем доходу. Законопроект доручає Департаменту енергетичних ресурсів оцінити можливість надання знижок на електричні велосипеди в точках продажу через роздрібні магазини велосипедів, що належать та управляються в штаті Массачусетс. Це дозвіл на випуск облігацій, який все ще має бути включений до Плану капітального ремонту (CIP) для виділення коштів, що здійснюється адміністрацією губернатора. Як правило, фінансові команди розпочинають цю роботу на початку наступного 2023 року, а план оприлюднюється наприкінці травня або на початку червня. Як тільки фінансування буде включено до КІП, можна буде оголосити грантову програму.

MassBike виступає за можливість застосування знижки заднім числом, що все ще обговорюється.

Зацікавлені в знижках на електронні велосипеди? Ви можете підняти це питання, звернувшись до місцевого представника штату та сенатора з проханням про допомогу, щоб переконатися, що CIP включатиме цю знижку після завершення роботи над планом у 2023 році.

Національне законодавство

У Палаті представників є законопроект, Electric Bicycle Incentive Kickstart for the Environment Act або E-BIKE Act, який дозволить отримати податковий кредит у розмірі 30% від вартості кваліфікованого електричного велосипеда, що підлягає поверненню. З повним рахунком можна ознайомитися тут: H.R. 1019. Закон про електровелосипеди

Електричні велосипеди

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, гонщик, велосипедист

Усе, що ви любите в їзді по дорозі, з додатковим посиленням потужності педалей. Незалежно від того, чи їдете ви через гірський перевал, чи просто до магазину на розі, тепер ви можете їхати далі та швидше, ніж ви коли-небудь думали, з електричним дорожнім велосипедом від Giant.

Не знаєте, що чекає на вас наступного дня, і хочете бути готовими до всього? Електровелосипеди Giant’s Adventure забезпечують плавну та комфортну їзду, навіть якщо ви виїжджаєте за межі асфальтованих доріг. Тож вперед, подивіться, куди веде ця стежка, і встигніть повернутися додому вчасно.

Піднімайтеся крутими стежками, підкорюйте високі вершини та продовжуйте свої пригоди на одноколійці. Наша колекція гірських електричних велосипедів включає в себе все: від хардтейлів XC до веселих машин з повною підвіскою для більш технічної місцевості.

Електровелосипеди Momentum. це розумне транспортне рішення, яке набагато приємніше, ніж поїзд чи автобус. Наші прості в управлінні електровелосипеди дають вам плавне збільшення потужності педалей, щоб ви могли їхати далі та швидше з меншими зусиллями.

Катання на електровелосипедах з легендами екшн-спорту

Схопивши всі електровелосипеди, ми поїхали всією групою. Було так круто бачити, що всі їдуть разом. На електровелосипедах підйом по стежках, який зазвичай займає години, займає лише частку часу. Спускаючись вниз, ми знайшли стільки чудових маленьких трамплінів і стрибків. Тревіс Пастрана хотів зробити сальто назад і пішов за мною у стрибок, який він ніколи раніше не робив. Його сальто назад закінчилося тим, що він пропустив мою голову лише на три фути, але якось приземлився. Типовий Тревіс.

Гран-фондо на електробайках

” Організатори Gran Fondo вітають електровелосипеди на своїх заходах, і мені було цікаво побачити, яким буде цей досвід. особливо на цій складній трасі з більш ніж 9 000 футів підйому. Чи було б це надзвичайно легко за допомогою системи допомоги при педалюванні? Важливо, як учасники будуть керувати часом автономної роботи?”

Відгуки покупців

НАДТО ВЕСЕЛО

“Найкращий досвід на свіжому повітрі. Асистент педалей дуже інтуїтивно зрозумілий. Я навіть забув помітити його після перших кількох хвилин. Я поставив його на середній рівень і просто насолоджувався трасою. Я був здивований, наскільки добре велосипед справляється з технічною місцевістю, а також з крутими поворотами, де я думав, що додаткова вага буде фактором. Я думаю, що більші шини та додаткова вага насправді сприяють більш впевненому відчуттю на трасі. Веселість незалежно від рівня майстерності!”- Бред з Техасу на Trance E 1 Pro

ФАНТАСТИЧНИЙ ВЕЛОСИПЕД

“Я використовую його майже щодня для поїздок на роботу, і він мені дуже сподобався. Я проїхав на велосипеді досить багато, тож відчуваю, що він добре тримається на дорозі. Крутний момент двигуна великий, і це дійсно робить прискорення веселим. Чесно кажучи, я відчуваю, що мені було б цілком комфортно на більшій швидкості, але 28 миль/год. це найкраще, що можна отримати для легальних електровелосипедів на дорогах. Велосипед просто відчувається міцним, а потужний двигун дозволяє мені дістатися до місця призначення, не спітнівши.”. CG з Грінсборо, Північна Кароліна, відгукується про Fastroad E EX Pro.

ЧУДОВИЙ. МАЙЖЕ У ВСІХ ВІДНОШЕННЯХ

“Чудова керованість та продуктивність з точки зору їзди. Спуски зі швидкістю понад 40 миль/год на асфальтованих дорогах були завершені без проблем і були надзвичайно стабільними. ніяких підстроювань або проблем з проходженням поворотів. На гравії шини та рама 45c поглинали нерівності та шорсткуваті поверхні, забезпечуючи плавну їзду. Найбільшою особливістю була допомога педалі, що надається двигуном SyncDrive, який пропонував стільки допомоги, скільки вам потрібно.”-Чак з Ред Вінг, штат Міннесота, відгукується про Revolt E Pro

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, гонщик, велосипедист

Приєднуйтесь до розваг!

Сідайте на електровелосипед сьогодні

Так, я їжджу на своєму електровелосипеді з вимкненим живленням. Ось чому

Це може здатися дивним, оскільки електровелосипеди відомі своєю здатністю їздити швидше і далі з меншими зусиллями, але я часто їжджу на своєму електровелосипеді з вимкненим живленням.

Я не завжди був таким. Особливо на початку. Вперше я захопився електровелосипедом десь у 2009 році. Це було до того, як його стало легко купити, тож я зробив його сам.

Як я захопився електровелосипедами

Я не був велосипедистом, і мене не приваблювали електровелосипеди, бо вони були велосипедами. Натомість вони були просто кращим способом пересування містом. Ніяких проблем з володінням автомобілем. Ніяких розкладів автобусів. Просто їду.

Мій перший електровелосипед навіть не мав педалей. Він був побудований на жорсткому гірському велосипеді Trek з дросельною заслінкою, яка вивільнила 2000 Вт потужності, щоб я міг летіти зі швидкістю понад 30 миль/год (48 км/год). Ободні гальма, нульова підвіска і нерозумна хоробрість 20-річного хлопця. О, коледж.

Це було півтора десятиліття тому, ще до того, як більшість законів про електровелосипеди були прийняті, і я мимоволі побудував те, що було по суті легким електричним мотоциклом, зробленим своїми руками. Це було моє знайомство з електровелосипедами. Тож не дивно, що я не був тим, кого більшість людей вважають велосипедистом.

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, гонщик, велосипедист

Мої перші роки їзди на електровелосипеді були цілком утилітарними. Електровелосипед завжди був для мене швидким та ефективним способом проїхати через центр міста за частку часу, яку б витратив автомобіль (і з у кілька разів більшим задоволенням)!).

Але з часом ідея педального асистента почала мені подобатись. Я не шукав фітнес-аспекту, я пробігав 3-5 миль на день. Але врешті-решт я виявив, наскільки весело можна крутити педалі. Було щось у тому, що ти не був на машині, а був її частиною.

З часом я ставав все кращим і кращим у цьому. Моя фізична форма покращилася (хоча я аж ніяк не був спортсменом-велосипедистом). Я використовував все менший і менший рівень потужності педалей, поки врешті-решт не зрозумів, що, можливо, мені навіть не потрібен педальний підсилювач. Принаймні, не завжди. І тоді я почав просто вимикати педальний підсилювач.

Нульовий рівень допомоги педалей став для мене новою концепцією.

Вимкнення живлення педалей

Я знаю, що ви можете подумати: “Ну, тоді просто їдь на неелектричному велосипеді, дурню”.” І я вас чую, але я цього теж не хочу. Тому що не те, щоб я завжди їздив з вимкненим велосипедом. Насправді, я майже завжди тримаю свої електровелосипеди “увімкненими”, лише з нульовою підтримкою педалей.

По суті, я вимкнула систему допомоги педалям на велосипеді. Це означає, що я єдиний, хто постачає енергію, коли я кручу педалі. Але коли мені це потрібно, наприклад, коли я намагаюся швидко перетнути головну дорогу, повну машин смерті з підігрівом сидінь, поворот дросельної заслінки вивільняє потужність двох-трьох добре підготовлених велосипедистів, які крутять за мене педалі. Це заспокійлива підстраховка, а також гарний спосіб зняти напругу, якщо мені трапиться пагорб, який виявиться занадто складним для мого одношвидкісного електровелосипеда в той день.

Отже, по суті, “е” частина мого е-велосипеда завжди там. Я просто не використовую його під час поїздок, якщо тільки він мені не знадобиться в крайньому випадку.

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, гонщик, велосипедист

Я не завжди відмовляюся від газу на час поїздок. Насправді, коли я все ще зосереджений в основному на пересуванні, я використовую більш високі рівні потужності педалей або навіть просто газ, щоб швидко дістатися туди, куди я їду. Я все ще думаю про свої електровелосипеди як про засіб пересування, а не як про фітнес. Так влаштований мій мозок, і це, мабуть, ніколи не зміниться. Електровелосипед. це замінник автомобіля.

Але можливість взяти ту саму машину, яку я використовую, щоб відвідати друзів, купити продукти або поїхати на пляж, і замість цього використовувати її для фітнесу без будь-яких модифікацій. це один з найкрутіших аспектів електровелосипедів.

Тож так, не всі мої поїздки пов’язані лише з піцою. Але в тих випадках, коли час не має значення, часто так і є. Коли мені не потрібно їхати швидко, я можу насолоджуватися повільною їздою і виконувати роботу самостійно. Сьогодні вранці дружина відправила мене купити пляшку вина, щоб відвезти друзям, які влаштовують вечерю сьогодні ввечері. Куди поспішати?? Я отримую щось, чого я не розумію і за що, безсумнівно, заплачу занадто багато. Навіщо поспішати?

Натомість я опустив його на нульовий рівень допомоги педалі і чудово проїхався вранці тихим містом (у п’ятницю тут вихідні), все у своєму власному темпі та з власними двома ногами, які виконують роботу. Було так приємно, що я все ще спускаюся з того високого рівня, який я використовував, щоб негайно вибити цю статтю.

найкращі, електровелосипеди, найкращих, електровелосипедів, гонщик, велосипедист

Найкращий коментар від ctromley

Який чудовий спосіб пояснити тим, хто не впевнений у придбанні електровелосипеда, що це не шахрайство і що він не заважає вам займатися необхідними фізичними вправами. Ось хтось, хто взагалі не дбав про фізичну форму і все одно привів себе у форму на електровелосипеді, навіть не намагаючись!

Чудово. Це допоможе мені переконати дружину отримати його.

Все це означає, що якщо у вас є електровелосипед, який ви використовуєте виключно для пересування містом, то я вас повністю розумію. Саме так я і почав.

Але з часом я зрозумів, що світ електровелосипедів набагато ширший, ніж просто пересування. Від переваг для психічного здоров’я до переваг для фізичного здоров’я, повільна, легка їзда на велосипеді час від часу може бути просто приємним способом зв’язатися з вашим електровелосипедом у спосіб, про який ви раніше не думали.

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek. експертів, які щодня розповідають новини про Tesla, електромобілі та зелену енергію. Не забудьте зайти на нашу домашню сторінку, щоб дізнатися всі останні новини, і слідкуйте за Electrek на та LinkedIn, щоб бути в курсі подій. Не знаю, з чого почати? Перевірте наш канал YouTube для останніх оглядів.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top